Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 28 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.924 views

• Droxz
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
User schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:08:
[...]

600 euro is niks, ik heb geen idee hoeveel ik er in heb zitten maar het is best wat. Aan de andere kant, ik krijg er ook weer geld uit. :*) Haters gonna hate

Waar ik het aan besteed heb? Alle premium tanks. :9
Damn, ik begin steeds beter een beeld te krijgen bij "duurste gratis game" :D
Hier eerst maar eens de eerste paar maanden doorkomen en kijken of het voor mij
leuk blijft, misschien daarna eens kijken voor premium.
Voorheen ook altijd geld betaald voor games en DC's, dus waarom hier niet?
Wat me dan weer opvalt, mensen betalen zo blijkbaar een stuk meer :/

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Yup, normaal betaalde ik voor een game eenmalig € 40, maar met deze free2playversie niet meer....€ 20, per maand zo'n beetje en van het vakantiegeld en kerstbonus meestal een premiumtank of premium account.

Star Citizen referralcode

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Mja het kan gratis, premium maakt alles alleen sneller en makkelijker. En als je het geld heb en geniet van het spel waarom ook niet. En ja ik heb ook premium tanks en gebruik ook gold buiten premium om, maar ik vind het spel leuk en vermaak me prima, dus why not :)

Je zal steeds meer spellen op die manier zien, het werkt en mensen geven graag hun geld eraan uit. EA probeert het ook al, is alleen niet zo succesvol erin.

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 22:46
Ik gok dat ik €15 p/m zit. Ik probeer het echt tot een minimum te beperken. Aan de andere kant koop ik en speel ik ook geen andere games. Zolang je erzelf maar bewust van bent:)

Als echt goed ben en hoge survive rate heb kan je bijna gratis spelen t/m tier X. Voorbeeld is oberbefehl.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ook ik gebruik gold buiten premium om, vooral meenemen van crew naar andere tank, vanaf tier 7 gaat er echt geen 80% crew meer in hoor altijd omtrainen naar de volgende voor 100%.
Moet zeggen nu je goldshells voor credits kan krijgen heb ik er in mijn normale tanks ook altijd een aantal, clanwartanks is vaak wel glodshells uit de aanbieding en dan even groot inslaan...

Wat verdoe ik hier mijn tijd eigenlijk...tijd om WoT te spelen.... :P

[Voor 45% gewijzigd door ShockWave op 22-01-2013 10:23]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-06 21:58
Droxz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:14:
[...]
Damn, ik begin steeds beter een beeld te krijgen bij "duurste gratis game" :D
Hier eerst maar eens de eerste paar maanden doorkomen en kijken of het voor mij
leuk blijft, misschien daarna eens kijken voor premium.
Voorheen ook altijd geld betaald voor games en DC's, dus waarom hier niet?
Wat me dan weer opvalt, mensen betalen zo blijkbaar een stuk meer :/
Wat opmerkingen om het allemaal te relativeren:
1. Het spel kan prima gratis gespeeld worden. Ik heb mijn eerste Tier X ook geunlocked zonder een cent aan het spel te betalen. Als je niet betaald zul je wel wat extra games met Tier Vs moeten spelen om de credits binnen te halen.
2. Nadat ik mijn eerste Tier X unlocked had had ik er zo'n 300 uur ingestopt en ik vond het nog steeds een superleuk spel. Ik wilde de andere Tier X'en ook en voor slechts 6 euro per maand grind je gewoon een heel stuk sneller.
3. Het is inderdaad waar dat je vroeger slechts 40 euro voor een game betaalde, maar die je aan zo'n game besteedde valt gewoon simpelweg in het niet bij WOT. Ik heb nu 170 euro uitgegeven en ongeveer 1200 game-uren erinzitten. Dus wat ik per uur betaal is best wel weinig.
4. En sterker, doordat WOT zo leuk is heb ik eigenlijk geen ander spel meer aangeraakt. Dus ik heb slechts 170 euro aan computerspellen uitgegeven in het laatste jaar. Vroeger was dat meer...

Babs out!

[Voor 6% gewijzigd door filipy23 op 22-01-2013 10:26]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 12:53
Zo'n €350 in 2 jaar tijd denk ik, maar goed wij spelen hier in huis dan ook met 3man. Dus tijd/geld waardering is wel goed te noemen

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Ze hebben het free to play model best goed op orde, nu alleen nog gold consumables voor silver en er is geen p2w meer. Zelf koop is eigenlijk alleen gold voor premium en het dismounten van modules. Alleen gezondigd, toen de the Type 59 voor de laatste keer te koop was >:)

Shuttle st20g5

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Knowuse schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:51:
Ze hebben het free to play model best goed op orde, nu alleen nog gold consumables voor silver en er is geen p2w meer. Zelf koop is eigenlijk alleen gold voor premium en het dismounten van modules. Alleen gezondigd, toen de the Type 59 voor de laatste keer te koop was >:)
P2w zal het altijd blijven al zijn het credits, iemand die dan iets meer credits uitgeeft zoals nu voor goldshells/credits zal altijd een advantage hebben tegenover iemand die standaarshells bij zich heeft.

Anoniem: 95989

edit: verkeerd gelezen >.>

[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 22-01-2013 11:02]

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:20
Dat is premium ammo geen gold consumables. Volgens mij zit premium ammo met silver betalen niet zo lang erin

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Dat is sinds 8.2 dus halverwege November als ik mij niet vergis :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Droxz
  • Niet online
filipy23 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:24:
[...]

Wat opmerkingen om het allemaal te relativeren:
1. Het spel kan prima gratis gespeeld worden. Ik heb mijn eerste Tier X ook geunlocked zonder een cent aan het spel te betalen. Als je niet betaald zul je wel wat extra games met Tier Vs moeten spelen om de credits binnen te halen.
2. Nadat ik mijn eerste Tier X unlocked had had ik er zo'n 300 uur ingestopt en ik vond het nog steeds een superleuk spel. Ik wilde de andere Tier X'en ook en voor slechts 6 euro per maand grind je gewoon een heel stuk sneller.
3. Het is inderdaad waar dat je vroeger slechts 40 euro voor een game betaalde, maar die je aan zo'n game besteedde valt gewoon simpelweg in het niet bij WOT. Ik heb nu 170 euro uitgegeven en ongeveer 1200 game-uren erinzitten. Dus wat ik per uur betaal is best wel weinig.
4. En sterker, doordat WOT zo leuk is heb ik eigenlijk geen ander spel meer aangeraakt. Dus ik heb slechts 170 euro aan computerspellen uitgegeven in het laatste jaar. Vroeger was dat meer...

Babs out!
Top! Ik lees en zie inderdaad genoeg mensen die het meer voor de lol doen en geen cent uitgeven en natuurlijk alsnog een leuke tijd hebben. Als het zo doorgaat, zoals mijn eerste rondjes, blijf ik hier voorlopig nog wel een kick van krijgen. Dat je eigenlijk geen ander spel maar aanraakt komt me nu al bekend voor. Maar spelen jullie allemaal op teamspeak, of spelen jullie nog wel eens een potje los?

Mijn laatste uitgaven aan games vielen me zwaar tegen, denk b.v aan levels in CoD. Je gekochte spullen zijn maar maximaal een jaar wat waard, want dan komt er weer een nieuw deel :X Hier heb ik meer het idee dat je dus meer hebt aan je gekochten onderdelen.

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

• filipy23
Droxz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Top! Ik lees en zie inderdaad genoeg mensen die het meer voor de lol doen en geen cent uitgeven en natuurlijk alsnog een leuke tijd hebben. Als het zo doorgaat, zoals mijn eerste rondjes, blijf ik hier voorlopig nog wel een kick van krijgen. Dat je eigenlijk geen ander spel maar aanraakt komt me nu al bekend voor. Maar spelen jullie allemaal op teamspeak, of spelen jullie nog wel eens een potje los?
Ik speel uitsluitend op teamspeak in een platoon (drie man) of een volledige tank company (volledig team). Ik geloof dat het voor de meeste geld die hier actief zijn dat ze in een clan zitten waarmee je samenspeelt. De teams zijn compleet random, dus met hoe meer goede spelers je samenspeelt hoe groter je kans dat je wint (en hoe meer xp en credits je per tijd binnenhaalt).

[Voor 13% gewijzigd door filipy23 op 22-01-2013 11:37]

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:20
filipy23 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:18:
[...]

De teams zijn compleet random, dus met hoe meer goede spelers je samenspeelt hoe groter je kans dat je wint (en hoe meer xp en credits je per tijd binnenhaalt).

[...]
Dat verklaart waarom niemand met mij wil spelen :) :) :)

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik speel nu een 20tal maanden en heb intussen 90 euro erin gepompt. 25euro löwe + premium. Ik heb nog een beetje gold over voor unmounten van equipment. Geen idee hoeveel uur ik reeds heb gespeeld (weet iemand nog die site waar je dat kan zien)
Ik heb ongeveer evenveel met als zonder premium gespeeld in die tijd. Het is keuze die je zelf maakt. Zonder werkt ook prima, tier7 werkt prima winst te maken. Maar als je CW wil spelen en wil gewoon verdergrinden én er niet teveel tijd in steken. Ben je beter af met premium.

Verder speel ik regelmatig in platoon, maar meestal solo. Je moet gewoon je verwachtingen van je teamleden aanpassen :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
filipy23 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:38:
[...]
Crews onder de 85% meenemen heeft nooit zin. Voor hetzelfde geld koop je namelijk een nieuwe (en betere) 75% crew.
Als je 20k credits uitgeeft gaat elke crew naar 75% waar ze ook vandaan komen (ook van b.v. heavy naar light). Als je de medailles + stats van je crew dus leuk vind kun je ze daarom meenemen en retrainen.

[removed]

• Knowuse
Voor mij is dat geen p2w, dat iemand geen gold shells meeneemt is z'n eigen keuze omdat je bijvoorbeeld geen credits wilt grinden. De gold shell zijn in iedergeval beschikbaar voor silver.
ShockWave schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:01:
[...]

P2w zal het altijd blijven al zijn het credits, iemand die dan iets meer credits uitgeeft zoals nu voor goldshells/credits zal altijd een advantage hebben tegenover iemand die standaarshells bij zich heeft.
Hmm, nee. Het hertrainen van een crewlid (kan alleen binnen een natie) van het zelfde type tank is voor 90%, een ander type tank geeft een crewlid met 80%.
redwing schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:39:
[...]

Als je 20k credits uitgeeft gaat elke crew naar 75% waar ze ook vandaan komen (ook van b.v. heavy naar light). Als je de medailles + stats van je crew dus leuk vind kun je ze daarom meenemen en retrainen.

[Voor 14% gewijzigd door Knowuse op 22-01-2013 12:35]

Shuttle st20g5

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Joindry schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:34:. Geen idee hoeveel uur ik reeds heb gespeeld (weet iemand nog die site waar je dat kan zien)

Verder speel ik regelmatig in platoon, maar meestal solo. Je moet gewoon je verwachtingen van je teamleden aanpassen :)
http://wot-dossier.appspot.com/

Ikzelf heb er nu 6w 3d 7h 6m 12s in zitten en +/- €60,- (voornamelijk in het 1e jaar)

In het begin (toen het net uit open Beta was) voornamelijk gebruikt voor premium (ivm snel levelen naar hogere tiers voor CW). Daarna slim gemisbruik gemaakt van diverse akties die WG op touw had gezet. Waaronder free gold / free premium / free premium tanks (die gelijk verkocht werden enz. enz.)

In het begin was het ook een stuk makkelijker credit farmen (met o.a. SPG's) maar dit is door WG succesvol generfd.

Nu al een flinke tijd geen gold meer gekocht. 500 gold gekregen omdat ik meedeed in de closed beta van World of Warplanes. En die heb ik bij elke actie voor premium (3 dagen voor de prijs van 1) gebruikt om een extra buffer qua credits op te bouwen.

1 Premium tank in mijn bezit (T34). Maar ook alleen omdat deze 'gratis' te krijgen was.

Voor de rest je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Ook zonder premium is het spel goed te spelen (ook met de hogere tiers)

Voor wat betreft crew training, daar is een bekend trucje voor.

Indien je geen 'perk' selecteert (bij een crew van 100%) wordt je exp gebufferd. Als je zorgt dat deze minimaal 10% is (controleren met een mouse-over over het 'plusje') zal bij een credit retraining (van 20k credits) eerst deze 10% verbruikt worden voor de 'retrain penalty' waardoor je crew weer op 100% zit.
Indien je crew 200% is moet deze buffer 20% zijn, 300% crew 30% etc.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y4CZjcZteO0]

[Voor 15% gewijzigd door o0SmOkE0o op 22-01-2013 12:16]

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 12:18

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben ook weer actief en verwacht eigenlijk ook actief te blijven de komende tijd, WoT is mij bij een beetje komen een gaan, maar het bevalt tot nu toe wel nog steeds.

SPG's ben ik eigenlijk helemaal klaar mee, spel ik nog maar heel zelden, mijn GW Tiger is dan ook beetje stof aan het happen met zijn 210mm. Af en toe spel ik er nog wel mee, maar het trekt me niet meer zo echt.

Ik ben echter wel weer voor plezier aan het spelen met mijn IS, Hetzer en KV3.
De KV-3 en de KV gebruik ik eigenlijk alleen om ermee geld te verdienen, ga niet verder uitbouwen in deze tree. De IS vind ik heerlijk om mee te spelen, moet er soms even inkomen maar zeker de laatste tijd word ik er steeds beter mee. Het is een fijne tank die snel en wendbaar is, goed klappen kan hebben en vaak harde klappen kan uitdelen. Na een tijdje grinden heb ik nu dan ook eindelijk de tank Elite en met een 100% met allemaal Brother in Arms, en dat was ook wel een fijne toevoeging.
Nu aan half aan het sparen voor de IS-3, maar ook af en toe met de Chinese tanks aan het spelen in de hoop daarmee in de top 100 te komen. Spel dan ook met de 1e 3 lights.

De Hetzer is helemaal fun om mee te spelen, soms haal ik er niet alles uit maar hij heeft al wel alle upgrades, camo net, ventilatie, camo kleuren een 100% crew die nu traint op verder camouflage. Ik heb dan ook vaker leuke potjes gehad met de Hetzer, waarin de tegenstander niet blij waren met mij.

Straks wil ik dan ook de IS houden en de IS-3 met 100% crew kopen zodat ik deze beide actief kan blijven spelen.

Ik was bezig met de Duitse medium tree en deze spel ik nog af en toe, maar de IS/Hetzer is op dit moment mijn favoriete duo om mee te spelen.

En heel af en toe spring ik dan nog in mijn Elite Leichttraktor met 100% crew en alle upgrades, camo net en kleuren en ventilatie.

Maar kan het kloppen da de 1e vier Franse light tanks gewoon erug lastig zijn om mee te spelen. Heb nu de AMX 40 maar ik kan wel aardig wat klappen hebben, maar er geen een uitdelen… Erg frustrerend en maakt het erg moeilijk de volgende tank te halen, die ik graag wil.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 12:27
Ik ben vooral van de Duitse tankjagers erg gecharmeerd O+
Speel nu een aantal dagen pas, maar denk niet dat ik geld ga uitgeven eigenlijk.

• dynosu

dynosu

Orly ?

amx40 is 1 van de grootste pestdingen die er is. Is traag, geen firepower, kan verder helemaal niets.

Dus ligt niet aan jou.

• redwing
Knowuse schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:02:

Hmm, nee. Het hertrainen van een crewlid (kan alleen binnen een natie) van het zelfde type tank is voor 90%, een ander type tank geeft een crewlid met 80%.
[...]
Waarbij je crew bij de credits optie een minimum van 75% experience krijgt.

Oftewel als je een crew van 50% uit je heavy tank in je light tank zet en dan 20k credits uitgeeft is ie vrolijk weer 75%.

[Voor 15% gewijzigd door redwing op 22-01-2013 12:54]

[removed]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
IS-8 aan het grinden, moet nog 11802 xp :P
Gaat lekker vandaag.

16 battles, 43.508 damage done, 2719 damage per battle

Wins / Battles 13 / 16 81.2%

Avg. / Total Exp. 1 191 / 20 423

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Tegen de tijd dat ik met je kan platoonen heb jij de IS7 al :P

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 11:59
Ik ben van plan om vanavond te gaan starten met deze game. Het leek mij, gezien de aard van deze game, goed om me alvast een beetje in te lezen en kwam toen deze lijst tegen met guides, tips and helpfull links! Een aanrader voor iedereen die deze game speelt/gaat spelen, noob of niet! :)
http://forum.worldoftanks...s-tips-and-helpful-links/

[MSI B550 Tomahawk][Ryzen 5800X][Kraken X62][32GB G.Skill][7900 XTX][Samsung 970 EVO][NZXT H7 FLOW][LG 27GL850]

• User
  • Laatst online: 10:52
Kijken de nieuwe spelers wel uit dat ze niet per ongeluk op de US server beginnen? :+

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 21:53
wsLy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:05:
IS-8 aan het grinden, moet nog 11802 xp :P
Gaat lekker vandaag.

16 battles, 43.508 damage done, 2719 damage per battle

Wins / Battles 13 / 16 81.2%

Avg. / Total Exp. 1 191 / 20 423
Haha dat is echt het beste moment :). Ik heb zelf vorige week de IS-7 geresearched.

Echter heb ik ook onlangs de t-62A gekocht dus credits is een probleem, vanavond maar even credits grinden met IS-6 en type59

Anoniem: 498426

Hoi,

Ik ben vrijdag voor het eerst begonnen met dit spel, kan iemand die meer ervaring hier mee heeft zijn mening over de Franse tanks geven? Ik heb nu een B1, maar tot nu toe waren alle Franse tanks die ik had extreem traag en het geschut is ook steeds erg zwak waardoor mijn granaten telkens afketsen. Is het wel de moeite waard om nog tijd te steken in die Franse tanks of kan ik beter overstappen naar een ander land?

Alvast bedankt voor de moeite

• KayD
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-07-2019
User schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:17:
Kijken de nieuwe spelers wel uit dat ze niet per ongeluk op de US server beginnen? :+
Ik ben gisteravond begonnen, en een T2 nu in bezit. De reden waarom ik op US zit, is om Engels als standaard taal te hebben in chat, ipv Russisch, Pools, of een andere onleesbare taal. Ik kan best opnieuw beginnen op EU, maar wat is daar nu precies het voordeel van? Mijn ping was rond 120 met 80 fps en groen licht bij 'lag'...

• redwing
KayD schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:36:
[...]
Ik ben gisteravond begonnen, en een T2 nu in bezit. De reden waarom ik op US zit, is om Engels als standaard taal te hebben in chat, ipv Russisch, Pools, of een andere onleesbare taal. Ik kan best opnieuw beginnen op EU, maar wat is daar nu precies het voordeel van? Mijn ping was rond 120 met 80 fps en groen licht bij 'lag'...
Je moet zelf weten welke server je pakt maar als je ooit van plan bent GoT(2) te joinen is het wel handig om op de server te zitten waar GoT(2) zit (EU dus). Als je niet van plan bent GoT(2) maakt het geen bal uit.

[removed]

• KayD
redwing schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:38:
[...]

Je moet zelf weten welke server je pakt maar als je ooit van plan bent GoT(2) te joinen is het wel handig om op de server te zitten waar GoT(2) zit (EU dus). Als je niet van plan bent GoT(2) maakt het geen bal uit.
Oh, maar ik wil best GoT joinen, maar als een complete-and-utter-noob denk ik niet dat de clan er veel aan heeft mij op sleeptouw te nemen :P

iig bedankt voor je reply

( edit ) en hoe join ik? :X

[Voor 3% gewijzigd door KayD op 22-01-2013 13:40]

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 498426 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:27:
Hoi,

Ik ben vrijdag voor het eerst begonnen met dit spel, kan iemand die meer ervaring hier mee heeft zijn mening over de Franse tanks geven? Ik heb nu een B1, maar tot nu toe waren alle Franse tanks die ik had extreem traag en het geschut is ook steeds erg zwak waardoor mijn granaten telkens afketsen. Is het wel de moeite waard om nog tijd te steken in die Franse tanks of kan ik beter overstappen naar een ander land?

Alvast bedankt voor de moeite
Om te beginnen zijn Franse Tanks een hele kluif. Traag, slecht geschut en pas in Tier 5 wordt het een beetje leuk spelen.

Uiteraard heeft elk land een paar tanks die een ramp zijn om te spelen. Zo is bijvoorbeeld de T28 van Rusland een ramp om mee te spelen, pas nadat je de tank flink voorzien hebt van upgrades kun je er leuk mee spelen. Zelfde geldt voor zijn opvolger, de KV-1. Ook die is een regelrechte ramp om mee te beginnen, maar na voldoende hard werken kun je er best leuke potjes mee hebben.

Zelf heb altijd plezier gehad met de Duitse en Russische tanks, zeker in het begin. Leuk om te spelen, relatief snel en sterk en laten je goed proeven wat later allemaal mogelijk is. Erna komt dan even een stukje doorbijten, maar dat is het zeker waard.

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:11:
Tegen de tijd dat ik met je kan platoonen heb jij de IS7 al :P
Tja... :P Dan platoonen we over een tijd wel met IS-7 ;)?

Stichting Hobbyserver

• Droxz
  • Niet online
KayD schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Oh, maar ik wil best GoT joinen, maar als een complete-and-utter-noob denk ik niet dat de clan er veel aan heeft mij op sleeptouw te nemen :P

iig bedankt voor je reply

( edit ) en hoe join ik? :X
(hier ook een noob')

Ik kwam deze info tegen van de week:
Ashrah schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:34:
Helaas ben ik wegens de zeer grote aanwas van de afgelopen paar dagen genoopt dit te posten. Hoop dat de Tweakers crew hier geen problemen mee heeft, daar het niet bedoelt is om te recruiten.

Dit stuur ik atm als reactie naar applicanten.

Goeiemiddag heren,

Daar de maximale grootte van een clan 100 man is en GoT1 en 2 al zo goed als vol zitten hebben we helaas de eis moeten stellen dat men voor GoT2 minimaal een Tier5 tank heeft en voor GoT1 een Clan Wars waardige tank.

Het opstarten van een derde GoT clan staat voorlopig nog niet op stapel (dit kost namelijk echt geld).

Wat jullie kunnen doen is het ingame channel "Gathering of Tanks" joinen en eens een kijkje bij ons op Teamspeak nemen (adres is TS3.gatheringoftanks.nl - vraag wel even om rechten in het ingame kanaal anders kan je niet van channel wisselen of zien wie er op ts zitten), om te zien wat we doen en hoe we het doen. Tevens kan je hier al platoons vormen om samen te spelen wat naast gewoon gezelliger, meestal ook sneller is om xp te verdienen omdat je samen werkt.

Het is niet mijn bedoeling om iemand te schofferen, maar wargaming heeft limieten gesteld en daar kunnen wij als clan helaas ook niet omheen.

Mvgr.

Ashrah
Commander Gathering of Tanks clan.

En natuurlijk de rest van de council (Dynosu, User.tmp, Robertjuh, Niftec en Spiderwolf)

http://www.gatheringoftanks.nl

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Juist: Iedereen is welkom om het GOT kanaal ingame te bezoeken en daar te vragen naar platoons. Zelfs op lage tier is het leuker om samen te spelen. Dit kanaal is wel alleen te bezoeken op de EU servers en niet op de US server.

Speelt padel!

• KayD
Ik zal ook een accountje aanmaken op EU en daar vanavond overnieuw beginnen :-)

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zeker sinds de review zijn er heel veel nieuwe spelers in het kanaal. Dus kom vooral eens langs in het kanaal ingame. Ook zijn daar zat mensen aanwezig die je kunnen helpen in het begin met advies en/of je vragen.

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Tja... :P Dan platoonen we over een tijd wel met IS-7 ;)?
Neem ik de IS8 wel mee of de Lorraine want het gaat nog wel een flinke poos duren aangezien ik me dus voornamelijk aan het richten ben op de Chinezen op het moment ;)
Voor de IS7 heb ik nog zo'n 150k exp nodig geloof ik dus daar gaan nog wel zo'n 150 potjes overheen.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Even iets anders, ik zal straks eindelijk de ELC AMX kopen en bezitten, maar welke upgrades kan ik het beste kopen? Uiteraard ventilatie en een camo-net, maar wat dan? Coated optics zodat mijn view-range tijdens het rijden verbeterd? Of een periscoop, zodat ik passief kan scouten? Wat past er beter bij deze tank en de bijbehorende speelstijl?

En hoe actief is GoT2? Want ik ga weer actiever spelen en misschien dat ik dan af en toe weer eens mee wil klooien met Clan Wars en zo :)

• User
  • Laatst online: 10:52
GoT2 speelt geen clanwars. :+

En een camo net op een ELC is imo niet handi, ding is meer om mee rond te scheuren.

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Neem ik de IS8 wel mee of de Lorraine want het gaat nog wel een flinke poos duren aangezien ik me dus voornamelijk aan het richten ben op de Chinezen op het moment ;)
Voor de IS7 heb ik nog zo'n 150k exp nodig geloof ik dus daar gaan nog wel zo'n 150 potjes overheen.
Ik zit nu op 314 battles en 849 xp gemiddeld. Average Damage 2.044,20
Nog een battle of 6 denk ik.

Stichting Hobbyserver

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

User schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:11:

En een camo net op een ELC is imo niet handi, ding is meer om mee rond te scheuren.
Ooh ja :+
Hmm, dan maar lief zijn en hopen dat ik in GoT1 mag na een tijdje.

Maar met de ELC wat moet ik dan erop schroeven?

• psychoclown
User schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:11:

Inderdaad, Ventilation, GLD en Coated Optics zijn goed voor de ELC :)

• wsLy
Pff 2 T57's tegenover me, 3 seconden en ik was dood... van full HP naar 0 in 3 seconde....

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja, 2 auto loaders, wat verbazing wekkend :P

• KayD
Aangezien ik toch opnieuw ga beginnen, wat is volgens jullie de beste tree om in te levellen? Uiteindelijk wil ik medium/heavy gaan.

- support / all-rounder
- Beetje vlotte tank ( hoeft geen turbo te zijn, maar makkelijk te verplaatsen )
- Accuracy > vuurkracht

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
KayD schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:38:
Aangezien ik toch opnieuw ga beginnen, wat is volgens jullie de beste tree om in te levellen? Uiteindelijk wil ik medium/heavy gaan.

- support / all-rounder
- Beetje vlotte tank ( hoeft geen turbo te zijn, maar makkelijk te verplaatsen )
- Accuracy > vuurkracht
Ze Germans !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• dynosu

dynosu

Orly ?

heavies zijn duitsers niet de snelste, mediums gaat wel.

support tanks is meer UK/France

[Voor 56% gewijzigd door dynosu op 22-01-2013 14:55]

• KayD
Dus:

Leichttraktor ---> PzKpfw_II ---> PzKpfw_III_Ausf._A ---> PzKpfw_III --> PzKpfw III/IV ?

• wontcachme
  • Laatst online: 14:17

wontcachme

You catch me? No you wont

dynosu schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:54:
germans zijn nou niet bepaald snel, ik zou eerder zeggen france/uk
UK top tier heeft een snelheid van 40km/h max dus ook niet rap. Dan zou ik voor de ruskies gaan

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• KayD
Geweldig... Het maakt dus niet uit begrijp ik.. Gewoon proberen en terug naar Tier 1 om het over te doen als het niet bevalt

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Ook niet bepaald heel snel behalve dan de T-50 en T-50-2

• dynosu

dynosu

Orly ?

KayD schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:57:
Geweldig... Het maakt dus niet uit begrijp ik.. Gewoon proberen en terug naar Tier 1 om het over te doen als het niet bevalt
vermijd wel US TDs, vooral de t95 als je niet van trage tanks houd :P (kreng heeft top speed van iets van 13 :P)

• psychoclown
Nee joh, de USA heavies zijn dan de way to go :)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon met de russische heavy tree beginnen met als secundaire tree de russische mediums, dat zijn de werkbeesten van WoT. En dan kun je altijd nog voor een sniper als een duitser gaan.

Speelt padel!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
wsLy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:19:
Pff 2 T57's tegenover me, 3 seconden en ik was dood... van full HP naar 0 in 3 seconde....
Een platoon van 3 T57's is ook erg nice :P
als je tenminste een van die 3 bent :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22
Los van de échte over- en underperformers in de game (volgens mij vind iedereen de KV1S prima, en is níémand te spreken over de AMX40), is e.e.a. ook wel heel erg afhankelijk van je eigen speelstijl.

Zo heb ik nog maar héél weinig mensen enthousiast gezien over de PzIII/IV, maar ik vind het een geweldige tank om mee te spelen. (niet dat ik er mijn beste potjes mee speel, maar gewoon leuk om mee achter de heavies aan te karren tot je een gaatje in de verdediging ziet. Als het je lukt om er doorheen te kruipen kun je een field day hebben achter de linies, maar vaak genoeg eindig je dan in een rokend hoopje schroot :P )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 22:25
Wat is ongeveer een gemiddeld aantal XP voor een medium tank (t4)?
Helaas net verloren maar zit rond de 395
En is het een goed idee om een camo net over mijn T-28 te zetten?
Schiet best lekker weg (sniper) en is rap, je moet alleen niet onder vuur komen te liggen :+

[Voor 42% gewijzigd door timskiej op 22-01-2013 15:19]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

timskiej schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:11:
Wat is ongeveer een gemiddeld aantal XP voor een medium tank (t4)?
Helaas net verloren maar zit rond de 395
En is het een goed idee om een camo net over mijn T-28 te zetten?
Schiet best lekker weg (sniper) en is rap, je moet alleen niet onder vuur komen te liggen :+
Dat ligt aan zoveel factoren: hoeveelheid hits, kills, damage, spots, etc.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Zertaxka
  • Niet online
KayD schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:38:

- support / all-rounder
- Accuracy > vuurkracht
Als ik dit zo zie dan is het eerste wat in mij opkomt toch echt Duitse mediums.
Ze zijn redelijk allround, niet de snelste tanks maar toch wel redelijk wendbaar/snel en alle duitse guns zijn accuraat (behalve de derp guns).

Maar als je de Russische lijn pakt zit je altijd wel goed.
psychoclown schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:01:
Ben tot de T1 Heavy gekomen en toen maar opgegeven, guns zijn nog erger dan de Russische in deze tiers :P

Heb sinds een paar weken de IS-7 maar ik heb er toch wel spijt van dat ik hem gekocht heb en mijn IS-4 niet heb gehouden ;(
Word echt elke keer frontaal te grazen genomen en altijd gaat er wel een ammorack, loader of driver aan. Met de IS-4 en E-75 veel minder last van :( .
Nu bezig met de Caernavorn en wat een bagger tank, zeker als stock. Zit eigenlijk te wachten wat er met de FV215b gaat gebeuren (waren geruchten dat ie naar de TD lijn zou verhuizen), als dat nog lang op zich laat wachten of niet doorgaat dan zal ik toch maar weer de Amerikaanse Heavies weer gaan proberen.

• wsLy
Vandaag in precies 30 battles de IS-7 unlocked! Ik moest nog maar 32k en dat heb ik mooi gehaald :) Lekkere tier 9 marathon met Djengizz, ReaIity (eerste paar potjes met zijn S-51 zeer goed ondersteund) en Aquila.

Gemiddeld 2430 damage gedaan per battle vandaag. Gemiddeld 1043 xp :)

Wins / Battles 22 / 30 73.3%

Avg. / Total Exp. 1 043 / 32 680

Researched: IS-7 researched. Undistributed experience spent: 189200. Free Experience spent: 0.
Purchased: 'IS-7' successfully purchased. - Credits: 6.100.000

Stats van mijn IS-8:
Battles: 323
Victories: 176 (54,49%)
Defeats: 144 (44,58%)
Draws: 3 (0,93%)
Survived: 121 (37,46%)

Experience 274.285
Maximum Experience 1.957
Average Experience 849,00

Enemy Kills 355
Damage Dealt 660.243
Capture Points 887
Defence Points 296
Enemy Spotted 368
Damage Taken 459.475
Damage Ratio 1,44
Average Damage 2.044,10

Al met al niet verkeerd :) Was een leuke tank om mee te spelen :)

Stichting Hobbyserver

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Je zou eens op de volgende website kunnen kijken:
http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page
En dan even algemeen per land de omschrijving bekijken, deze is van Rusland/USSR:
http://wiki.worldoftanks.com/USSR

En aan de hand daarvan zou je dan mogelijk kunnen kijken welke tanks jou het meeste aanspreken. Uiteindelijk scheelt het tussen de de landen niet veel, maar zo krijg je wel een algemene indruk van wat je kunt verwachten.

• KayD
Darkasantion schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Je zou eens op de volgende website kunnen kijken:
http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page
En dan even algemeen per land de omschrijving bekijken, deze is van Rusland/USSR:
http://wiki.worldoftanks.com/USSR

En aan de hand daarvan zou je dan mogelijk kunnen kijken welke tanks jou het meeste aanspreken. Uiteindelijk scheelt het tussen de de landen niet veel, maar zo krijg je wel een algemene indruk van wat je kunt verwachten.
Hehe, ben op het werk op het moment, en kan je vertellen dat er vandaag niet veel uit mijn handen is gekomen vanwege die wiki :D Maar alle mediums hebben cons die behoorlijk irritant zijn, en alle mediums hebben pro's waar ik wel weer blij van zou worden :D

Maar goed, we kijken vanavond even verder, voor zover allemaal bedankt voor de reacties, en ik zal het GoT chatkanaal vanavond bezoeken als ik de EU client heb draaien

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ken het probleem, ik zit veel te lezen en te kijken naar filmpjes over tanks, en ik ben nog een historical nutt ook .. dus ook vaak nog historische data te lezen ><

• Knowuse
Een tip voor nieuwe spelers, probeer een tank tree te vinden waar je zo min mogelijk light tanks speelt. Scouts vanaf tier 4 hebben speciale scout match making zie http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics, dat betekend dat tier 4 scouts tier 8 tanks kunnen tegen komen en tier 5 scout komen tier 10 tanks tegen.

Toen ik met wot startte, speelde ik de ru medium lijn en heb opgegeven bij de tier 4 A-20. Een moeilijk tank met slechte match making. Je kan beter beginnen met de KV-1 / KV-S1 lijn, dan kun je nog alle kanten op.

Shuttle st20g5

• TRX
  • Laatst online: 07-05-2015
oke.... weer wat geleerd :)

even opgezocht.... 2500 gold :o

[Voor 9% gewijzigd door TRX op 22-01-2013 16:40]

• warlord01
  • Laatst online: 10-03-2020
Seraphin schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Los van de échte over- en underperformers in de game (volgens mij vind iedereen de KV1S prima, en is níémand te spreken over de AMX40), is e.e.a. ook wel heel erg afhankelijk van je eigen speelstijl.
Dat klopt maar persoonlijk vind ik beide tanks bagger. Waarbij wel de opmerking dat je met de KV-1S nog wel wat kan bereiken maar de amx40 altijd te laat en een gun om muggen mee af te schieten helemaal niets is.

• dynosu

dynosu

Orly ?

de KV-1s is de meest overpowered tank op die tier. De gun vernietigd alles wat het raakt en de tank is nog redelijk rap voor een heavy.

• Zertaxka
  • Niet online
dynosu schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:48:
de KV-1s is de meest overpowered tank op die tier. De gun vernietigd alles wat het raakt en de tank is nog redelijk rap voor een heavy.
Beetje overdreven. Zonder de 122mm valt het OP zijn al tegen. Met 122mm > Als je bounced of een 0 damage hit hebt ben je de sjaak tegen elke andere tier 6 tank.
Feit is alleen dat niet iedereen op de hoogte is van de reload van 13-15 sec en je gewoon laat reloaden om nog een keer aan te kunnen leggen. Zodra een KV-1S met de 122 een schot heeft afgevuurd is erg kwetsbaar en kan je met gemak 2-3 schoten erop af vuren met je tankje.

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik bekijk een tank altijd vanuit full upgraded. Dus zonder 122mm bespreek ik niet eens. En 0 damage hits en bounces zijn een probleem absoluut, maar vaak zat leggen gelijk tiers het af tegen em.

En de kv-1s is rap zat om met wegrijden tijd te rekken voor de reload. Dat is een kwestie van time and place kiezen om te vechten. En dan zijn eht ineens nog maar 1 of 2 schoten en dat kan de kv-1s makkelijk hebben.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zertaxka schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Beetje overdreven. Zonder de 122mm valt het OP zijn al tegen. Met 122mm > Als je bounced of een 0 damage hit hebt ben je de sjaak tegen elke andere tier 6 tank.
Feit is alleen dat niet iedereen op de hoogte is van de reload van 13-15 sec en je gewoon laat reloaden om nog een keer aan te kunnen leggen. Zodra een KV-1S met de 122 een schot heeft afgevuurd is erg kwetsbaar en kan je met gemak 2-3 schoten erop af vuren met je tankje.
Helaas zijn er te weinig mensen die hierover nadenken.
Voorbeeld; gister potje op ruinberg ik wordt vanuit het kleine dorpje onder vuur genomen door een Lorraine, op mijn linkerflank staan 3 friendlies te wachten totdat hij klaar was met schieten (ze hadden vrij zicht op hem).
Hij gaat in cover en ik kon er niet bij door een enemy t-54.
Lorraine komt uit cover en knalt mij af maar doen die 3 friendlies al wat??? nee natuurlijk niet.
Vervolgens rijdt de Lorraine weg en toen kwamen ze pas in beweging...zucht.

Verder veel nieuwe mensen online hier, leuk.
Zoals User al zegt let op op welke server je je registreert, www.worldoftanks.eu voor de europese server, je kan nu wel zeggen ik speel geen clanwars of in een clan etc maar het is zonde als je al heel ver bent en toch besluit om naar de eu server te willen voor cw in europa omdat je de dutch community toch heel leuk vindt.

Wat betreft welk land voor welke tank.
Ussr, vergevingsgezind, kan wat hebben, doet veel damage, niet zo heel accuraat dus dichtbij vechten.
Germans, accuraat dus veraf snipen, kan iets minder hebben minder damage dealen dan een rus, beetje op afstand blijven.
Usa, door velen de moeilijkste lijn genoemd, turrets heel dik maar hull is karton, redelijk accuraat en lekkere damage doen, beetje middellange afstand of dichtbij op een heuvel.
Frans, hmmmm....meer supporttanks in de hoge tiers, snelle heavies, autolader voor veel damage binnen 20sec.daarna wel 35sec reload, armor...heel weinig, damage per schot beetje gelijk aan de duitsers.
Mijn speelstijl voor de 50-120 is toch de Tiger way...supporten van afstand en zeker geen frontlijn tank.
Engels en Chinees nog te nieuw om daar een oordeel over te vellen.

Bovenstaand is min of meer voor de heavies daar ik een echte heavydriver ben.

Mijn meds...heb ze wel hoor voor CW
T-62....hmmm wendbaar, laag, leuke damage per schot beetje brawler zoals je wel vaker zal horen, ik zoek het graag dichtbij.
Batchat....tsja...beetje haat liefdeverhouding, speel hem niet graag alleen maar in een platoon van 3 bats... :9~ .
Als we dan een eenzame tank zien of denken dat we het kunnen als er meerdere tanks ronddwalen dan leeft deze niet lang.
M48a1, heb hem elite maar staat nu stof te vergaren in mijn garage, wel leuke lijn om te volgen.

Arty, altijd handig om eens te spelen zodat je weet waar je veilig staat als je met een normale tank speelt.

[Voor 22% gewijzigd door ShockWave op 22-01-2013 17:21. Reden: Aanvulling en typo]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ben net begonnen aan de grind naar de T-62, dus ga het merken :)

Verder ben ik ook een echte heavy driver (IS7, E100, T110E4 <-- is een td i know, maar speelt als een heavy)

• wsLy
Heerlijke dag gedraaid vandaag, vandaag ook global win ratio boven de 53% uitgetild, gisteren op 52,99% geëindigd.

http://i.imgur.com/QsGNEfX.jpg

Stichting Hobbyserver

• maxietheboss
  • Laatst online: 16:28
Speel nu sinds zaterdag en het weet me langer dan gemiddeld bij dit soort spellen te boeien.
Ben nu een beetje bezig met USSR en Duitse tanks. Vanmiddag een lekker potje gehad met de PzKpfw 35 (t) met 8 kills, eerste keer dat ik echt een beetje het idee had dat het niet puur geluk was geluk was dat ik wat kills maakte.

• TRX
psychoclown schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:01:
[...]

ik heb je op je spider account (wot) even een berichtje gestuurd

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zoek graag wat mensen om mee te spelen. Alleen flanken lukt toch voor geen meter, en de teams in lagere tiers is van het niveau ren je rot of campeer je dood!

Mijn hoogste tank is nu tier 3 geloof ik, ik heb alle t2 van de russen en een t3 van de russen. Voor de rest heb ik een t57 (amerikaanse arty). Heb me voorlopig maar geconcentreerd op de Russische tanks en aangezien techs uitwisselbaar zijn leek me heel veel slots voor 1 nation een stuk handiger.

Overigens snap ik niet veel van de damage van SPG. Soms is hij gigantisch en soms gewoon niks (erg vaak), ik weet dat er dingen als sloped armour inzitten en dat dit wordt meegenomen maar helemaal duidelijk is het me nog niet. Maar ik speel er best aardige potjes mee :) vindt het leuker dan verwacht de arty

En heeft het nut om crew te bewaren? Of zodra ik een lage level tank weg doe ook alle crew wegdoen? Heeft het nut goede crew van een lagere tank in een hogere te zetten? Behouden ze hun trainingslevel?

[Voor 16% gewijzigd door Postius op 22-01-2013 20:18]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Anoniem: 498426

Ik heb zojuist een FCM36 pak40 premium tankjager gekocht en gelijk camo er opgedaan hopelijk is dit wel een goed Frans speeltje voor tier3. :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 12:53
TRX schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:49:
[...]

ik heb je op je spider account (wot) even een berichtje gestuurd
Psychoclown = Kyozu in WoT

Spider = Spiderwolf = ander persoon

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:16
Noobs zijn zo schattig:

Victory!
Vehicle: T26E4 Super Pershing
Health remaining: 100%
Battle achievements: Steel Wall

erutangiS

• wsLy
Daarnet ST-I gekocht, omdat het kan :P Had toch nog genoeg geld, ff een potje gespeeld ermee... damn dat ding speelt lekker! 75% crew, vents, rammer en vertical stabilizer. Nu alleen nog turret en engine en dan kan ik voor de IS-4 gaan!

Victory Map: !Westfield dinsdag 22 januari 2013 20:29:17
Vehicle:: ST-I
Exp: 3.144 (x2) + Credits: 49.932
Achievements: : Reaper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"

Stichting Hobbyserver

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:06
Ook gamekings heeft een item over WOT:
http://www.gamekings.tv/videos/world-of-tanks/

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Ben sinds Zondag aan het spelen, had er eerder over gehoord maar na aanleiding van de tweakers review toch maar besloten te gaan spelen, leuk spel zover :) Heb nu de Matilda tank, wat is dat een lekkere tank zeg :D

😆 - Denk ook eens om ;)

• TRX
Ashrah schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:21:
[...]

Psychoclown = Kyozu in WoT

Spider = Spiderwolf = ander persoon
ik dacht dat ie beide accounts beheerde :X 8)7

• filipy23
[b][message=39634779,noline]
Overigens snap ik niet veel van de damage van SPG. Soms is hij gigantisch en soms gewoon niks (erg vaak), ik weet dat er dingen als sloped armour inzitten en dat dit wordt meegenomen maar helemaal duidelijk is het me nog niet. Maar ik speel er best aardige potjes mee :) vindt het leuker dan verwacht de arty
SPG schiet vaak HE (High Explosive). HE shells hebben een redelijke lage penetration, maar met een SPG heb je een goede kans de bovenkant van een tank te raken (waar vrijwel geen armor zit). Als HE penetreert dan doet het full damage. Als HE niet penetreert doet het slechts half damage - de armor thickness in mm waarop hij afketst.

Babs out!

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Vorige week, toevallig een paar dagen voor ik de review hier zag, terug begonnen na een break van bijna 5 maand (te druk ivm de studies). Nu me te de physics hou ik nog meer van de USA line, niets kan tippen aan die gun depression.

En de mega zalige Jagdpanther uiteraard. Wel vreemd dat de M7P hierin staat, want dat vond ik echt zo'n irritante SPG :)

• wsLy
Hehe ik heb toch maar eens de 105mm derp op de m4a3e2 gezet :P 50/50 met HE en HEAT shells hehe. Denk dat het nog erg leuk gaat worden richting de T29 :P

Daarstraks de Historical realism sound mod geïnstalleerd. Deze past de geluiden van inslagen etc. allemaal aan, best wel nice :)

Toen ik daarstraks met de ST-I speelde kwam ik erachter dat redelijk wat mensen, zelfs ST-I spelers, niet weten wat ze met die tank aanmoeten als hij tegenover hun staat. Eén ST-i die gaf het zelfs op en reed verder nadat hij 2-3 keer op mijn front gebounced had :P een löwe kwam niet door mijn armor heen hehe. Maarja ik heb de stock turret, maar die blijkt toch bouncy te zijn, gaat waarschijnlijk toch nog makkelijk worden om de turret te unlocken en dan de motor :). En met de top turret... M62-T2 gun erop <3

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Laatst online: 14:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Je moet van de Czech community houden in dit spel: http://ftr-wot.blogspot.n...ilth-of-eu-community.html

:X :X 8)7 |:(

En dat de boel dan ook nog niet (gelijk) gemod wordt. BBV is wel overal snel bij maar dit kan opeens een tijd blijven staan...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:06

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo ik heb nog ff een paar goede dallies kunnen halen en een Ace Tanker.

Ik heb daarnaast ook gelijk besloten de crew die 4 skills op 89% heeft uit mijn M48 (Patton 3) te halen en deze in mijn T69 te stoppen tot aan de T57 zodat ik daar een crew in heb zitten met uiteindelijk 5 skills. :Y De M48 moet eerst maar weer eens gebuffed worden voordat ik daar weer op ga spelen. :)

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:30
Ik speel nu 3 dagen en gaat aardig de goeie kant op, heb nu 5 tanks en 1 artillerie voertuig! Mijn hoogste is tier 4, en ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke clan! Gewoon om af en toe es een beetje een georganiseerd spelletje te spelen! De random games zijn vaak rush or camp en das ook niet zo leuk!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:51
invoil schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 02:49:
Ik speel nu 3 dagen en gaat aardig de goeie kant op, heb nu 5 tanks en 1 artillerie voertuig! Mijn hoogste is tier 4, en ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke clan! Gewoon om af en toe es een beetje een georganiseerd spelletje te spelen! De random games zijn vaak rush or camp en das ook niet zo leuk!
Ben paar dagen terug ook begonnen. ZIt nou ook bijna bij tier 4.

Een clan zou leuk wezen ja, in de topic start staat als je aan de eisen voldoet mag je joinen (GoT2 dan).. Maar ik kan ze nergens vinden 8)7

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-11-2022
Ashrah schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:34:
Helaas ben ik wegens de zeer grote aanwas van de afgelopen paar dagen genoopt dit te posten. Hoop dat de Tweakers crew hier geen problemen mee heeft, daar het niet bedoelt is om te recruiten.

Dit stuur ik atm als reactie naar applicanten.

Goeiemiddag heren,

Daar de maximale grootte van een clan 100 man is en GoT1 en 2 al zo goed als vol zitten hebben we helaas de eis moeten stellen dat men voor GoT2 minimaal een Tier5 tank heeft en voor GoT1 een Clan Wars waardige tank.

Het opstarten van een derde GoT clan staat voorlopig nog niet op stapel (dit kost namelijk echt geld).

Wat jullie kunnen doen is het ingame channel "Gathering of Tanks" joinen en eens een kijkje bij ons op Teamspeak nemen (adres is TS3.gatheringoftanks.nl - vraag wel even om rechten in het ingame kanaal anders kan je niet van channel wisselen of zien wie er op ts zitten), om te zien wat we doen en hoe we het doen. Tevens kan je hier al platoons vormen om samen te spelen wat naast gewoon gezelliger, meestal ook sneller is om xp te verdienen omdat je samen werkt.

Het is niet mijn bedoeling om iemand te schofferen, maar wargaming heeft limieten gesteld en daar kunnen wij als clan helaas ook niet omheen.

Mvgr.

Ashrah
Commander Gathering of Tanks clan.

En natuurlijk de rest van de council (Dynosu, User.tmp, Robertjuh, Niftec en Spiderwolf)

http://www.gatheringoftanks.nl
Zie daar, tier 5 tank :)

• Jaapoes
  • Laatst online: 06-06 11:59
Ik heb me aangemeld voor de GoT2 clan en mijn GoT ingame naam is StyX83. Ik begreep van de frontpage dat ik dat hier even moest melden? :)

Daarnaast heb ik besloten voor de duitse tanks te gaan. Gisteravond m'n eerste potjes gedaan en mn LT al goed kunnen upgraden. Ik zat er zelf aan te denken om de 2de tree af te gaan richting de PIV en de Tiger. Goede keus of raden jullie wat anders aan?

[MSI B550 Tomahawk][Ryzen 5800X][Kraken X62][32GB G.Skill][7900 XTX][Samsung 970 EVO][NZXT H7 FLOW][LG 27GL850]

• psychoclown
TRX schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:06:
[...]

ik dacht dat ie beide accounts beheerde :X 8)7
Nee zo no-life ben ik ook weer niet :P
Heb wel een tweede accountje maar daar zitten maar 700 battles op en draagt niet de naam Spiderwolf ;)
Jaapoes schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:01:
Ik heb me aangemeld voor de GoT2 clan en mijn GoT ingame naam is StyX83. Ik begreep van de frontpage dat ik dat hier even moest melden? :)

Daarnaast heb ik besloten voor de duitse tanks te gaan. Gisteravond m'n eerste potjes gedaan en mn LT al goed kunnen upgraden. Ik zat er zelf aan te denken om de 2de tree af te gaan richting de PIV en de Tiger. Goede keus of raden jullie wat anders aan?
Lees ook even de quote boven je post.
PIV en Tiger etc zijn leuk dus opzich best een goede keus :)

• wsLy
Een replay met wat goede teamplay erin :) Djengizz en ik met IS-8, Reaiity met S-51. Djengizz ging helaas vroeg dood en had maar 1100 damage gedaan en 1 kill. Reaiity en ik samen ~8900 damage en 6 kills. Hele tijd op links aan het focussen met zijn arty om goede support te geven en vijanden te verzwakken.

Stichting Hobbyserver

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Gisteren voor het eerst wat TC's mee gemaakt.
Merk wel dat ik toch echt wat meer tanks mag hebben die mee kunnen voor wat variatie.
Tevens wat meer meer in platoon moet spelen zodat tactieken en acties beter gecoördineerd kunnen worden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
WoT Logger 2 heeft vanuit de community weer een update gehad met de chinese tanks.

Gebruik onderstaande link voor de juiste versie

Downloadlink

• psychoclown
Oh sweet, die moet ik inderdaad even hebben :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ga maar weer eens een supportticket aanmaken naar WG sinds lange tijd.
Net een tier X potje in mijn T71 waarbij veel lights waren betrokken.
1 arty tk zijn platoonmate en gaat vervolgens tegen een gebouw staan om zichzelf af te maken.
Vervolgens wordt onze resterende arty geraped en zou het mijn schuld zijn????

Moet zeggen dat ik inderdaad weinig zin had om wat te doen op dat moment hoor....

Replay

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren de t-34-85 unlocked en gekocht. Gelijk full ops met wat free xp. Wat een fun dat ding :)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee