Postius schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:03:
Ik ben net begonnen, en na wat gewenning lukt het opzich wel maar toch wat vragen voornamelijk over het upgraden:
Is het nu de bedoeling dat ik iedere tank upgrade naar elite status(het hoeft niet maar je krijgt die research punten toch) en geld(zilver) is niet echt een probleem in het begin. Dit omdat je dan eventueel free xp verdient wat je later kan besteden (lijkt me dan wel nuttig). Of is het gewoon beter zsm voor de volgende tank die je wilt te gaan? (valt ook wat voor te zeggen)
Als je zorgt dat je in de lagere tiers je alles zoveel mogelijk researched (radio en guns) dan hoef je die vaak niet meer voor een volgende tier te doen.
De duitse lijn is er zo 1 die daar goed mee is, vanaf tier 5 heb je volgens mij de tier X radio al die op alle duitse voertuigen kan. (klik maar eens met je rechtemuisknop op een tier X radio en zie in welke voertuigen hij allemaal kan).
Vanaf tier 6 heb je de 88 die op mediums/td's en heavies kan etc.
Op lage tiers is alles lijkt alles researchen niet noodzakelijk maar je hebt er later veel profijt van.
Hoe lang is het zinnig in een elite tank te blijven rijden?(is het überhaupt wel zinnig?) Ik heb nu 2x een nieuwe tank gekocht uit de tree upgrade (duitse PKRTZTZWT en een russische T-26), zeg maar een printer en een scanner uit 1980 met evenveel offensieve kwaliteiten. Ik zie alleen niet echt het nut er van in. Zijn grotere/zwaardere tanks leuker? Ik neem aan van wel anders is er niet echt een reden om door te techen.
Zijn Auto-cannons nu echt zo brak vergeleken bij niet auto cannons of is dat slechts bij de begin tanks?
Wat wil je graag gaan doen?
Russiche tanks zijn redelijke powerhouses, goede damage goede armor en makkelijke leercurve.
Naarmate je de game leert spelen ga je je ontwikkelen en kom je erachter wat je leuk gaat vinden in de tanks.
Heavy= goede armor, veel damage beetje frontaal stompen zeg maar.
Mediums= redelijke armor sneller dan heavy's minder damage doen beetje sneaky vanaf de zijkant stompen zonder dat ze het aan zien komen.
Lights= klasse apart vaak gebruikt om te scouten...beetje campen in een bosje zodat jij de enemy spot en je team erop schiet...=goed voor xp..
Franse tanks= helemaal vaag verhaal, autoloaders en weinig armor maar wel snelheid..
Autocannons vindt je tot tier 3 geloof ik en daarna pas weer bij tier 6 van de chinese, franse en tier 7 amerikanen.
Zijn er nog tanks de moeite waard? Want zoals nu aangegeven heb ik op dit moment de keuze tussen een koektrommel en een printer uit 1980. Zonder dollen, die Loltraktor b.v. vindt ik beter dan die PZKRKWTW die je daarna krijgt. Ik neem aan dat niet alle tanks zonder meer een upgrade zijn maar de paar nieuwe die ik nu heb zijn gewoon nog beroerder.
De Russiche lijn is het meest makkelijk om het spel mee te leren dus begin daar eens mee
En dan gewoon het hoe en wat over consumables is me wat onduidelijk. Ik snap het principe maar is het als free player ook haalbaar en/of de moeite?
Consumables pas aan beginnen als je een beetje leuk credits binnenhaalt of vanaf tier 5.
Standaard load is health pack op 4 (spot 1), repairkit op 5 (spot 2) en brandblusser op 6 (spot 3)
Waarom repair op knop 5???
Tracks moet je vaak snel repairen als je in de line of fire staat en dan is 2x op 5 drukken voldoende om weg te rijden.
Er is iets van een camo systeem ofzo maar ik snap het niet. Soms zie ik tanks in mijn beeld verdwijnen(totdat je erop schiet dan weer

). Ik snap dat het ergens vandaan komt maar het hoe en wat is me niet duidelijk.
Ik heb alle tutorial filmpjes etc al gekeken en uiteraard de wiki ontdekt.
Niet goed op de wiki gelezen?
Een tank wordt gespot al naar gelang zijn positie (voor bosje, in bosje, achter bosje, open veld, welke tank heavy, medium, light, arty etc)
Het kan zijn dat een tank verdwijnt uit je zicht omdat jij maar tot 200m kan zien en hij pas zichtbaar is vanaf 100m als hij stilstaat.
stel hij staat op 150m en hij gaat hij rijden of schieten binnen jouw 200 meter zicht dan zie je hem, staat hij stil of schiet niet dan verdwijnt hij weer uit je beeld soort cammowerking.
Mijn T50-2 light welke ik wel eens in clanwars heb gereden als scout werdt pas zichtbaar op 30 meter.
Ik stond toen wel stil in een bosje met cammonet en crew op 100% cammo.
Met de biocs die ik bij me had zag ik de vijand wel al vanaf 300 meter aankomen rijden dus ik spot voor mijn team en zij knalden vanaf 300m alles af zonder dat zij en ik werden gespot.
[Voor 42% gewijzigd door ShockWave op 21-01-2013 19:15]