Hmmm had mijn xvm configfile al aangepast en daar de klok uitgezet maar zal Jimbo's eens even bekijken.
GoldenSample schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 02:07:
Hoe deden jullie dat aan het begin, bepalen welke kant je in de tree op gaat?
Maarja 14.000 experience is niet niets om ff uit te geven
wat is hier de opinie eigenlijk over hitzone skins?
Imho vind ik t een soort van cheaten. Ben zelf wel nog opzoek naar een mooie guide qua hitzones, heb al veel gevonden her en der voor mijn tiers maar toch wil nog wat mooiers

Om te bepalen welke tree je op gaat is lastig in het begin, ikzelf ben een beetje dwalende geweest tot tier 7 en deed 2 landen tegelijk, schoot dus niet echt op.
Tip is mischien dat als je ooit clanwars wilt gaan spelen, de meeste willen dat uiteindelijk wel ondanks dat ze zeggen van niet, is om voor een heavylijn te gaan.
T115Ee5 wordt het meest gebruikt samen met de IS-7, mediumlijn wordt vooral de Batchat gebruikt.
Arty is het GW-Type E en de T92.
Welke lijn je ligt zal pas vanaf 8 en hoger een beetje duidelijk worden.
Qua hitzoneskins of het cheaten is, ik vindt van niet, het is meer een hulpmiddel om te leren waar je moet richten.
Ikzelf ben niet van alles onthouden en bestuderen maar bij de meeste tanks zitten de modules en crewmembers op dezelfde plek.
Wat bedoel je met "ik wil toch wat mooiers"?
Je vindt de clownskin niks met al die kleuren?
Download eens onderstaande bestand uit mijn dropbox daarin zit een hitzoneskin met alleen contouren in vaal wit (Screenshot in bestand bijgevoegd)
Hier eentje uit mijn dropbox voor 0.8.2/3
[
Voor 58% gewijzigd door
ShockWave op 25-01-2013 07:12
]