[KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 198.964 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
stijnec1 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:47:
ik had begrepen dat de regel was dat roaming niet duurder mag zijn dan lokaal gebruik, niet persé dat het uit de bundel moet gaan
Dat is het dus wel, persé is je bundel straks (gedeeltelijk) geldig in de EU. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:06
Thijs2012 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:55:
Goedemiddag allen,

Ik heb een vraag en hoop hem hier in het juiste topic te plaatsen.

Ik heb een abonnement bij KPN waarbij ik elke maand spotify gratis kon beluisteren zonder dat dit ook van mijn MB's afging.
Nu kreeg ik vandaag het volgende smsje:
Beste klant, vanwege een westwijziging zetten wij vanaf 1 mei 2017 uw eindeloos Spotify om naar een Spotify premium.
Hierdoor verbruikt de Spotify-app dan ma's uit uw databundel. Uw maandbedrag blijft hetzelfde.

Is dit niet contractbreuk vanuit hun kant?

Graag jullie mening zodat ik wanneer ik met KPN ga bellen een sterker verhaal heb dan dat ik dat nu heb.

Met vriendelijke groet,

T.
Waarschijnlijk niet, want KPN is op de vingers getikt toen ze Spotify aanboden zonder dat dit MB's kostte. Netneutraliteit, in het voordeel van Spotify, want muziek via Spotify ging niet uit de bundel, maar muziek van een andere bron dus wel. Concurrenten van spotify worden dan benadeeld. Iedereen heeft dit "probleem", na 30 april bestaan die Eindeloos abonnementen niet meer.

Als het goed is krijg je ook 1500MB extra bij je databundel en houdt je gewoon premium en blijft de prijs gelijk. Die 1500MB kun je ook gewoon voor normaal internetten gebruiken. voor 7,50 premium en 1,5GB is een nette prijs.

Lees dit maar eens:
nieuws: KPN moet stoppen met Spotify zonder dataverbruik
https://www.gsminfo.nl/bl...indeloos-spotify-behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Goedemiddag allen,

Ik heb een abonnement bij KPN waarbij ik elke maand spotify gratis kon beluisteren zonder dat dit ook van mijn MB's afging.
Beste klant, vanwege een westwijziging zetten wij vanaf 1 mei 2017 uw eindeloos Spotify om naar een Spotify premium.
Hierdoor verbruikt de Spotify-app dan ma's uit uw databundel. Uw maandbedrag blijft hetzelfde.

Graag jullie mening zodat ik wanneer ik met KPN ga bellen een sterker verhaal heb dan dat ik dat nu heb.

Met vriendelijke groet,

T.
Ik heb een abonnement vanuit de HI tijd met eindeloos spotify maar bij mij zit spotify premium er ook al bij. Ik heb nog geen bericht vanuit KPN gekregen over dat er iets voor mij gaat veranderen maar als dat voor mij ook geldt dan ga ik toch wel een poging doen om op te zeggen. Kan namelijk nooit met mijn bundel rondkomen elke maand als spotify er ook nog af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ilar schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:24:
[...]

Ik heb een abonnement vanuit de HI tijd met eindeloos spotify maar bij mij zit spotify premium er ook al bij. Ik heb nog geen bericht vanuit KPN gekregen over dat er iets voor mij gaat veranderen maar als dat voor mij ook geldt dan ga ik toch wel een poging doen om op te zeggen. Kan namelijk nooit met mijn bundel rondkomen elke maand als spotify er ook nog af moet.
Per 30 april 2017 stoppen alle Eindeloos abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
krakendmodem schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Per 30 april 2017 stoppen alle Eindeloos abonnementen.
Dat maakt mijn keuze om niet bij KPN te blijven een stuk makkelijker dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47

swv

Is het niet zo dat dat, wanneer 1 mei 2017 is aangebroken, het 2 jaar geleden is dat die Eindeloos abonnementen werden aangeboden? En dat de nieuwe Spotify abonnementsvorm (met 1.5GB extra) sindsdien werd aangeboden? Dat iedereen wordt omgezet komt omdat de laatste abonnementen nu contractvrij worden? M.a.w. heb je geen poot om op te staan en heeft KPN net zoveel recht om het contract aan te passen of op te zeggen als dat jij dat als klant hebt. Uiteraard met goedkeuring van beide partijen, maar daarom wordt dit een maand van te voren aangekondigd, zodat mocht je het er niet mee eens zijn, je tijdig op kunt zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 31-03-2017 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ilar schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:29:
[...]

Dat maakt mijn keuze om niet bij KPN te blijven een stuk makkelijker dus :P
T-Mobile doet eigenlijk nu hetzelfde, alle bekende streaming muziekdiensten zoals spotify zijn nu datavrij te gebruiken. Maar net zoals bij KPN zijn er ook streamingdiensten die nog niet bij T-Mobile te beluisteren zijn zonder dat dit MB's kost. Ook daar zit de ACM nu achteraan en T-Mobile laat het ook voor de rechter komen.

Bij KPN krijg je daarom 1,5GB extra bij Spotify premium. Dat is geen slechte deal in mijn ogen.

Met andere woorden: Op T-Mobile na kun je dus bij geen enkele provider meer onbeperkt muziek luisteren zonder dat dit uit je bundel gaat. Het is afwachten wat T-Mobile gaat doen. Ze hebben dus al onbeperkt internet voor 35 euro, en als je dat er voor over hebt, dan is dat een goede optie.

Waarschijnlijk kun je al verlengen, en KPN heeft op dit moment wel interessante aanbiedingen als je KPN compleet bent. Mijn Hi abo kan ik al verlengen, alleen gebruikte ik spotify zo weinig dat ik dat heb opgezegd met als resultaat dat ik nog steeds Premium heb zonder dat ik er voor betaal... :'). Foutje van KPN zijn kant..

Enige oplossing is dat de provider onbeperkt data gaat aanbieden. Dan ben je van het gezeik af.
sww89 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:37:
Is het niet zo dat dat, wanneer 1 mei 2017 is aangebroken, het 2 jaar geleden is dat die Eindeloos abonnementen werden aangeboden? En dat de nieuwe Spotify abonnementsvorm (met 1.5GB extra) sindsdien werd aangeboden? Dat iedereen wordt omgezet komt omdat de laatste abonnementen nu contractvrij worden? M.a.w. heb je geen poot om op te staan en heeft KPN net zoveel recht om het contract aan te passen of op te zeggen als dat jij dat als klant hebt. Uiteraard met goedkeuring van beide partijen, maar daarom wordt dit een maand van te voren aangekondigd, zodat mocht je het er niet mee eens zijn, je tijdig op kunt zeggen.
Correct.

Vaak denken veel mensen dat als het contract afgelopen is, ze alle vrijheid hebben om diensten uit te zetten of over te stappen en dat de provider dat niet zomaar mag doen. Beide partijen tekenen voor het contract en zodra dat voorbij is, heeft ook KPN alle recht om alles te doen wat in het belang van KPN zelf is. Maar leg dat maar eens uit aan een consument in de winkel ;)

Onze vaste (KPN) internetverbinding heeft al 5 jaar geen vast contract meer, zou dus zo op kunnen zeggen. Maar dat kan KPN dus ook.

[ Voor 4% gewijzigd door krakendmodem op 31-03-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Gisteren ook een sms ontvangen van KPN. Sinds een aantal maanden kan ik al verlengen, echter wist ik nog niet precies wat ik hiermee wilde.
Ik ga nu sowieso deze nieuwe situatie een tijdje proberen. Die 1500MB extra komt me namelijk goed uit, kwam iedere maand een klein beetje tekort ;). Zo heel vaak gebruik ik Spotify niet buiten de deur en thuis gaat het gewoon over wifi, ik voorzie daar nog niet heel veel problemen in. Daarnaast wordt ook het bedrag van Spotify verlaagd van 10,- naar 7,50. Ik heb het abonnement trouwens afgesloten in de Hi tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
Ik gebruik spotify dagelijks meerdere keren, als ik kijk naar het verbruik door spotify op mijn telefoon is dat 9,75gb. Die 1,5 gb heb ik dus echt niks aan, ik denk dat de tmobile onbeperkt internet dan mijn volgende bestemming gaat worden of KPN moet met zijn nieuwe abonnementen volgende maand ook met iets van onbeperkt internet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:54

The_Worst

Unox

Goedemiddag allen,

Met vriendelijke groet,

T.
Dat is inderdaad contractbreuk maar omdat je een jaar (of twee) hier gebruik van hebt gemaakt hebben beide partijen een nu een opzegtermijn van een maand. Dus je kan helemaal niks. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
KPN nieuwe abonnementen volgende maand (Dus morgen)? Ik heb dit vaker voorbij horen komen...

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jassy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:57:
KPN nieuwe abonnementen volgende maand (Dus morgen)? Ik heb dit vaker voorbij horen komen...
Ik hoop het want de huidige abonnementen met toestel zijn gewoon echt totaal niet interessant qua prijs. Komt nog eens bij dat je bij KPN gewoon gestraft wordt als je geen ander mobiel of TV-abonnement bij ze hebt.

Ik mag verlengen bij ze maar ik denk dat ik die maandjes maar ga uitzitten en overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Goedemiddag allen,

Met vriendelijke groet,

T.
Jouw contract zal waarschijnlijk al lang verlengbaar zijn, Spotify Premium blijft beschikbaar, alleen de data wordt berekend.
Omdat die constructie al even niet meer geleverd wordt, vermoed ik dat jij al tegen, of over de 2jarige duur heen zit
NikkiNailz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:35:
[...]

Ik hoop het want de huidige abonnementen met toestel zijn gewoon echt totaal niet interessant qua prijs. Komt nog eens bij dat je bij KPN gewoon gestraft wordt als je geen ander mobiel of TV-abonnement bij ze hebt.

Ik mag verlengen bij ze maar ik denk dat ik die maandjes maar ga uitzitten en overstap.
Met de nieuwe wetgeving financieel toezicht willen ze het helemaal niet interessant hebben, al dat uitzoekwerk voor een klein percentage opbrengst is het niet meer waard.

Ik verwacht dat ook KPN een soort van onbeperkt constructie gaat toepassen, of de hoogete van het verbruik opschroeft ( 50GB/m en daarna lagere snelheid ? )

[ Voor 27% gewijzigd door FreshMaker op 31-03-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:13
https://www.kpn.com/mobie...orgeloos-standaard/2-jaar

'Onder de motorkap vind je de supersnelle Exynos 8895 chipset. Het toestel draait op Android 7.1.1. Nougat... "

Klopt toch niet, de android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:44
Het was slimmer geweest als KPN de afgelopen maand korting of gratis extra data had aangeboden. Ze bieden nieuwe klanten nu de 10 GB en onbeperkt bellen en SMS + EU gebruik en Spotify premium inbegrepen voor 38,- ipv. de oude 55,- per maand. Met high end toestel betaalde men tot vorige maand nog zo'n 65,- tot 70,- per maand voor deze bundel. Verlengers met gemiddeld gebruik en weinig boven bundel gebruik krijgen dit aangeboden voor 33,- of ook voor 38,- euro per maand. Compleet klanten of klanten met een 2e mobiele KPN aansluiting op het adres krijgen het abonnement voor 28,- per maand als 2 jarig simonly aangeboden.

Vodafone had de afgelopen maand duidelijk betere aanbiedingen met 12 GB en EU gebruik voor net een paar euro minder. En daarnaast verwacht ik dat Vodafone voor mobiel + Ziggo klanten binnenkort nog een schepje er bovenop doet....dat maakt de meerwaarde van KPN compleet dan weer lager tot 0. T-Mobile unlimited kost met 35,- ook bijna hetzelfde. EU nu al inclusief bieden ze nu allemaal behalve Tele2. En vanaf 15 juni voor iedereen.

Wat staat daar tegenover? Wat meer 4G plus en 24 uur per dag klantenservice van wisselende kwaliteit + Spotify premium waar niet iedereen op wacht. Mijn conclusie is dat KPN een beetje de boot mist met de huidige actieve prijsacties van de concurrentie. Of nieuwe bundels daar verandering in brenen is maar de vraag!

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 02-04-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
neeecht schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:07:
https://www.kpn.com/mobie...orgeloos-standaard/2-jaar

'Onder de motorkap vind je de supersnelle Exynos 8895 chipset. Het toestel draait op Android 7.1.1. Nougat... "

Klopt toch niet, de android versie?
Wat had je dan verwacht ?

Android 7 = Nougat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:13
FreshMaker schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:31:
[...]

Wat had je dan verwacht ?

Android 7 = Nougat
Met 7.0 wordt hij uitgebracht. Niet 7.1.1.
Hier zit een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
neeecht schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:32:
[...]

Met 7.0 wordt hij uitgebracht. Niet 7.1.1.
Hier zit een groot verschil.
Ja, de wereld vergaat ... poeheee.....

Als er nog geen update zou zijn, komt die allicht vrij snel er achterop.
Zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.

Maar als ik jou was, zou ik het niet doen, je weet nooit OF de update p dat specifieke toestel wel komt :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nu hebben we Tmobile, Vodafone en Ziggo in het (positieve) telecomnieuws gehad.....

* FreshMaker is benieuwd naar het offensief van KPN :)

Vaak komen 'de reuzen' nagenoeg tegelijkertijd met "nieuws"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
Aangezien bij mij inderdaad ook de onbeperkt spotify uit de bundel gaat per 1 mei en ik een contract tot 1 augustus heb hoop ik dat ze bij de nieuwe abonnementen iets er tussen hebben zitten waar ik iets aan heb zodat ik niet 3 maanden niets aan mijn abonnement heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ilar schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:12:
Ik gebruik spotify dagelijks meerdere keren, als ik kijk naar het verbruik door spotify op mijn telefoon is dat 9,75gb. Die 1,5 gb heb ik dus echt niks aan, ik denk dat de tmobile onbeperkt internet dan mijn volgende bestemming gaat worden of KPN moet met zijn nieuwe abonnementen volgende maand ook met iets van onbeperkt internet komen.
Je hebt spotify premium, die verdwijnt niet, alleen het dataverbruik via mobiel.

Of je hebt zo'n uitgesproken smaak ( of niet ) dat dat niet voldoende is ;)
( optie 2 : you're using it wrong :+ )

Men kan prima lijsten vooraf downloaden en gebruiken.
Ik heb zelf een aantal lijsten in de refresh staan, die dagelijks wijzigen, en ook losse playlists aangemaakt, die bij verandering de eerst volgende keer er bij staan.
Maar ook 'wild' luisteren op de radiofunctie is het minimaal ( 400MB/maand ongeveer )

"Niets aan mijn abonnement hebben" is gewoon een overtrokken reactie.

[ Voor 38% gewijzigd door FreshMaker op 03-04-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Weet iemand of deze 1500mb van Spotify (van de oude onbeperkt abbonementen) ook verdubbelt word door KPN compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
xh3adshotx schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:16:
Weet iemand of deze 1500mb van Spotify (van de oude onbeperkt abbonementen) ook verdubbelt word door KPN compleet?
Nee, de extra toevoegingen niet voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
FreshMaker schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:03:
[...]

Je hebt spotify premium, die verdwijnt niet, alleen het dataverbruik via mobiel.

Of je hebt zo'n uitgesproken smaak ( of niet ) dat dat niet voldoende is ;)
( optie 2 : you're using it wrong :+ )

Men kan prima lijsten vooraf downloaden en gebruiken.
Ik heb zelf een aantal lijsten in de refresh staan, die dagelijks wijzigen, en ook losse playlists aangemaakt, die bij verandering de eerst volgende keer er bij staan.
Maar ook 'wild' luisteren op de radiofunctie is het minimaal ( 400MB/maand ongeveer )

"Niets aan mijn abonnement hebben" is gewoon een overtrokken reactie.
Ligt aan je gebruiksgemak en inderdaad of je offline luistert, Ik heb 1 playlist offline staan de andere twee zijn zo groot dat deze niet te downloaden zijn op mijn toestel. Hier heb ik dus ook geen optie in helaas

Ik kan inderdaad voor die drie maanden alleen mijn data voor spotify gebruiken maar daar kom ik de treinreizen ook niet mee door :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Laatst online: 21:22
Vandaag mn afrekening gehad met een bijzonder positieve verrassing.
Afgelopen maand vanuit frankrijk naar belgie moeten bellen. 36 minuten, kosten: 0,-.

Pas nog contact gehad over 'in de bundel bellen' met een oud basic abonement maar daarvan waren de regels nog niet bekend.
Het vreemde is wel dat mijn 55 NL minuten alleen bij mijn verbruik worden vermeld. De 36 EU minuten worden er niet bij opgeteld.

Edit
Foutje. Die 36 minuten zijn van me 500 bundel afgegaan. Ik dacht dat het alleen 500MB was. Maar is MB bel en sms. Sorry

[ Voor 13% gewijzigd door p.d.akkerman op 04-04-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:31
Ik zit momenteel met een abonnement 10GB Data en 400 minuten voor 20 Euro en ook ik mag verlengen echter zie ik niks bijzonders bij staan KPN bied mij 23 Euro voor Onbeperkt Bellen en Smsen en 10GB data (EU) dan maar dat komt toch gewoon te vervallen vanaf Juni en zelf bel ik en sms ik niet zo veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Eindelijk wat 'meer' duidelijkheid
Consumenten met een onbeperkte data-bundel of super voordelig contract in hun thuisland krijgen die hoeveelheid niet per definitie op vakantie. Zij ontvangen in het buitenland een datategoed van 2 Gigabyte voor elke 7,70 euro die zij aan hun provider betalen. Stel dat een Nederlandse abonnee een contract van €57,85 per maand (excl BTW) bezit, dan is zijn databundel in een ander EU-land ruim 15 Gigabyte. Daarboven dient bijbetaald te worden.
http://www.ad.nl/economie...-vakantie-in-eu~a9899114/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Mir64za schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:48:
Ik zit momenteel met een abonnement 10GB Data en 400 minuten voor 20 Euro en ook ik mag verlengen echter zie ik niks bijzonders bij staan KPN bied mij 23 Euro voor Onbeperkt Bellen en Smsen en 10GB data (EU) dan maar dat komt toch gewoon te vervallen vanaf Juni en zelf bel ik en sms ik niet zo veel.
Ik heb hetzelfde abo en zit dus met hetzelfde dilemma. T-Mobile is met 23 Euro voor 10GB EU (Hier is dan 5 euro samen korting van af) en onbeperkt muziek streamen ook interessant. Ik wacht even af hoe een en ander in het buitenland er uit gaat zien vanaf 15 juni bij KPN. Jammer dat het zo lang duurt voordat daar duidelijkheid over is.

Ook baal ik er van dat 1 jaar verlengen bij KPN zo duur is. Een contract van 2 jaar zie ik niet zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Jassy op 07-04-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:20
mooi aanbod
ik kan verlengen voor hetzelfde (wel inclusief spotify premium) voor €38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Jassy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:27:
[...]

Ik heb hetzelfde abo en zit dus met hetzelfde dilemma. T-Mobile is met 23 Euro voor 10GB EU (Hier is dan 5 euro samen korting van af) en onbeperkt muziek streamen ook interessant. Ik wacht even af hoe een en ander in het buitenland er uit gaat zien vanaf 15 juni bij KPN. Jammer dat het zo lang duurt voordat daar duidelijkheid over is.

Ook baal ik er van dat 1 jaar verlengen bij KPN zo duur is. Een contract van 2 jaar zie ik niet zitten.
Ik wil afwachten wat er gebeurd met het ACM rapport over T-mobile met hun Onbeperkt streaming Ik wil niet dat dalijk komt te vervallen.
stijnec1 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:52:
[...]

mooi aanbod
ik kan verlengen voor hetzelfde (wel inclusief spotify premium) voor €38
Zelf heb ik al Spotify door KPN Standaard thuis, echter wil ik gewoon meer Data en minder minuten dan zou ik best 23 Euro willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
Met de vriendenkorting is Unlimited data en bellen in hele EU nu ook voor 30 e bij T-mobile. Daar blijft onbeperkt streamen sowieso wel.
Bij de grotere abbonnementen heb je er trouwens sowieso na je bundel nu ik geloof 384 kbs download, kan je het meeste gewoon nog wel net min of meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ik krijg dezelfde aanbieding in de verlengshop, ik betaal nu iets van 15 euro per maand met 4GB internet en 200min. Hier heb ik eigenlijk wel voldoende aan.

Ik wacht het nog even af. Door KPN compleet krijg je dus die voordelen van 10GB voor 23 euro, zonder KPN compleet is KPN sim only te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
krakendmodem schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:33:
Ik wacht het nog even af. Door KPN compleet krijg je dus die voordelen van 10GB voor 23 euro, zonder KPN compleet is KPN sim only te duur.
Zonder compleet sowieso... maar met compleet en dan 1 jaar zijn ze ook heel erg duur.

Voorlopig lijkt KPN niet in actie te komen nadat Vodafone en T-Mobile toch flink met hun abo's aan het schroeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Jassy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:27:
[...]

Ik heb hetzelfde abo en zit dus met hetzelfde dilemma.
De medewerker van de klantenservice adviseerde mij om dit abonnement te behouden omdat mijn bundel toch vanaf Juni ook in de EU geldt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:00

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

De kaarten op 4gmasten.nl hebben een update gehad. Ook de KPN kaart. Bijbehorende berichten zullen van het weekend volgen.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
Jassy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:44:
[...]

Zonder compleet sowieso... maar met compleet en dan 1 jaar zijn ze ook heel erg duur.

Voorlopig lijkt KPN niet in actie te komen nadat Vodafone en T-Mobile toch flink met hun abo's aan het schroeven zijn.
Deze post is speculaas, maar denk in ieder geval nog een moment na voor je meteen heel enthousiast nu al overstapt. KPN probeert nu duidelijk nog zoveel mogelijk klanten voor 24 maanden te binden. Zo lang mogelijk binden voor een zo laag mogelijke korting natuurlijk. Dus zoals Vodafone dat in december deed: een soort van superdeals aanbieden via friends&family acties en enkele weken later iedereen met de 50% deals veel meer korting en data geven dan de vrienden en famillie.......maar dat is weer een andere discussie. Om te voorkomen dat je je straks benadeeld gaat voelen: Ook KPN geeft je nu in vergelijking tot de afgelopen jaren veel korting, mits je maar meteen tekent voor 24 maanden contract. Of je over een paar weken nog steeds zo blij bent met deze korting en een 2 jarig contract wat net begint is echter maar net de vraag.

Een medewerker van de klantenservice vertelde mij deze week dat KPN met een nieuw abonnements aanbod zal komen, waaronder een antwoord op T-Mobile unlimited. 1 nieuw abonnement zal ook een soortgelijke unlimited optie worden. Het zal in een iets andere vorm gegoten worden, maar inhoudelijk toch dicht bij het T-Mobile aanbod gaan komen. Met daarbij de tip nog enkele dagen tot weken te wachten met de definitieve keuze om over te stappen naar een concurrent. Dit omdat de lanceerdatum nog niet vast stond/niet gecommuniceerd mocht worden.

Dat nu al door de klantenservice over T-Mobile unlimited wordt gesproken en daarbij nieuwe abonnementen genoemd worden is voor mij wel reden hoopvol te zijn dat er ook echt een soortgelijk antwoord in de maak is. Op dit moment betaal je als bestaande klant nog 5,- per maand extra bij voor EU gebruik van je bundels. Per 15 juni vervalt dit. Ik ga er vanuit dat dat uiterlijk de datum voor KPN zal zijn om een aangepast aanbod te lanceren. Daarnaast beseft KPN ook best wel dat het "KPN compleet" sprookje inmiddels voor half Nederland voorbij is, nu Vodafone/Ziggo dit bij het combineren van vast internet digitale TV en mobiel ook aan is gaan bieden.

[ Voor 7% gewijzigd door ucsdcom op 07-04-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47
Ik zou in deze veranderende omstandigheden trouwens sowieso niets voor meer dan 1 jaar tekenen!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Same here, het is sowieso het moment van veranderingen, meer nog dan voorgaande jaren.
Elk jaar is er wel een aanpassing die beter 'lijkt' dan de volgende.
De afgelopen jaren is de verschuiving naar onbeperkt minuten, en sms, en zoveel 'mogelijkheden' hebben ze nu niet meer :+

Ik zou sowieso inderdaad niet nu verlengen, het zal geen 14 dagen meer duren voor ze iets aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Mijn contract loopt af met nog 10 dagen te gaan, ze mogen wel een goede aanbieding doen wil ik verlengen.

Anders hou ik het hier eerst wel bij. De persoon in kwestie waar ik KPN compleet geregistreerd ben, kan mooi Fox Voetbal voor niks kijken, en ik heb de korting en verdubbeling.

10GB voor 23 euro is een goeie deal, maar ze moeten ook iets verzinnen voor klanten die niet compleet zijn. Daar is KPN nu echt te duur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:37:
Same here, het is sowieso het moment van veranderingen, meer nog dan voorgaande jaren.
Elk jaar is er wel een aanpassing die beter 'lijkt' dan de volgende.
De afgelopen jaren is de verschuiving naar onbeperkt minuten, en sms, en zoveel 'mogelijkheden' hebben ze nu niet meer :+

Ik zou sowieso inderdaad niet nu verlengen, het zal geen 14 dagen meer duren voor ze iets aankondigen.
Zou opzich wel tijd worden. Kan al sinds november vorig jaar verlengen, maar wacht nog steeds op een goede deal. Het aanbod dat er nu ligt is niet veel beter dan wat ik nu heb, waardoor ik m'n huidige abonnement maar door laat lopen.
Vooral het enige pluspunt komt zo meteen te vervallen, dat is dat Spotify niet meer onbeperkt is. Ik begin dus wel steeds meer rond te kijken bij andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Vandaag tijdens Koningsdag kun je met KPN prepaid gratis onbeperkt internetten met een snelheid van 14,4Mb op 3G. Leuke actie.

We maken er al dankbaar gebruik van. Muziekje aan op de rommelmarkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:32
krakendmodem schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:50:
Vandaag tijdens Koningsdag kun je met KPN prepaid gratis onbeperkt internetten met een snelheid van 14,4Mb op 3G. Leuke actie.

We maken er al dankbaar gebruik van. Muziekje aan op de rommelmarkt :+
Bedankt! Jammer dat ik dat niet van KPN zelf te horen kreeg... :+

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
timmie1 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:51:
[...]

Bedankt! Jammer dat ik dat niet van KPN zelf te horen kreeg... :+
We kregen een sms gistermiddag. Ik heb er niet zoveel aan met m'n abonnementje, maar een WiFi hotspot was zo gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Laatst online: 21:22
Vandaag van kpn een sms
Mijn onbeperkte databundel wordt omgezet naar 10gb...

Dus. Geen ideel waarop dit wordt gebaseerd. Heb er maanden van 15gb bij zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
ucsdcom schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:00:
[...]

Daarnaast beseft KPN ook best wel dat het "KPN compleet" sprookje inmiddels voor half Nederland voorbij is, nu Vodafone/Ziggo dit bij het combineren van vast internet digitale TV en mobiel ook aan is gaan bieden.
Niet alleen daardoor, ook gewoon omdat op heel veel locaties internet van KPN gewoon k*t is in vergelijking met bijv kabel (lees: ziggo). Zelfde betalen voor 5x langzamer internet. Ik zou meteen compleet klant worden als het om fiber ging, helaas alleen 20Mbps adsl. Jeeeeuj..
En dus zijn ze gewoon veel te duur. Interessante aanbiedingen met compleet, zonder compleet is KPN gewoon schreeuwend duur helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
p.d.akkerman schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:53:
Vandaag van kpn een sms
Mijn onbeperkte databundel wordt omgezet naar 10gb...

Dus. Geen ideel waarop dit wordt gebaseerd. Heb er maanden van 15gb bij zitten
Mijn ervaring is dat KPN de prijzen gelijk laat als ze je dwingen tot zo'n overstap.

Kortom: betaal je voor die 10 GB bundel in jouw situatie dan gewoon de 10,- euro die zo'n onbeperkte bundel kostte?

Dan heb je toch een top deal te pakken die niemand anders ooit kan krijgen?!!!!

Velen zouden dan echt niet gaan zitten klagen daar over!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krakendmodem
UltraSub schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:03:
[...]

Niet alleen daardoor, ook gewoon omdat op heel veel locaties internet van KPN gewoon k*t is in vergelijking met bijv kabel (lees: ziggo). Zelfde betalen voor 5x langzamer internet. Ik zou meteen compleet klant worden als het om fiber ging, helaas alleen 20Mbps adsl. Jeeeeuj..
En dus zijn ze gewoon veel te duur. Interessante aanbiedingen met compleet, zonder compleet is KPN gewoon schreeuwend duur helaas.
Ziggo doet het minstens net zo slecht:

"O, je hebt Vodafone maar er is op jouw adres geen Ziggo leverbaar. Helaas meneer, Geen voordeel voor u" En dat terwijl de hele straat vol met Coaxkabel ligt.

En wees eens eerlijk: wat heb je aan 300Mb internet als Ziggo maandelijks wel een paar keer eruit ligt? Ziggo doet het de laatste tijd al niet zo geweldig.

Ik heb van beide providers soms niet een te hoge pet op, maar Ziggo is in mijn opzicht nog erger dan KPN.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ucsdcom
KPN onderzoekt momenteel het effect van een verdubbeling van de databundels en het toevoegen van een unlimited bundel. Dit in antwoord op de T-Mobile unlimited bundel en de Vodafone 50% deals die na weken voor KPN geschuurd te hebben nu zijn omgezet in andere kortingsdeals en Ziggo/Vodafone samenwerking. Ook onderzoeken ze de bekendheid met de KPN compleet opties voor korting en dataverdubbeling. Wie weet past KPN dat aanbod ook aan.

Ik had een beetje de hoop dat 1 mei een natuurlijk moment zou worden om de nieuwe bundels te introduceren, maar dan was dat vast al links of rechts gelekt.

Op alleen KPN compleet korting en verdubbeling hoeft KPN zich wat mij betreft niet te richten. Wie nu KPN mobiel heeft en zijn internet en TV elders onder heeft gebracht heeft daar meestal wel erg goede redenen voor. Zoals hierboven al genoemd is: te traag op veel locaties en de bijna 100% stop van glasvezel uitrol. Blijkbaar gaan ze de nood nu eerst hoog maken om overheidssubsidie voor glas op te kunnen strijken ipv. zelf te investeren. Misschien maar eens afspreken dat alle aanbieders toegang moeten krijgen tot glasvezel waar ook maar een procentje overheidsgeld in zit. Dat zal ze leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Mijn 2-jarig Sim-Only (150 min/500 MB) is onlangs contract-vrij geworden. Nu ben ik bij een KPN winkel geweest (week of 4 geleden) voor "het aanbod" en tevens gevraagd hoe het met mijn huidige contract straks in Europa gaat.

Zij konden mij er niets over zeggen omdat er nog geen duidelijkheid zou zijn. Ik heb er van de week een paar naar gezocht maar kan eigenlijk nog niets concreets vinden. Op verschillende plekken lees dat van er vanaf 15 juni geen roamingskosten meer gerekend worden maar er staat nergens letterlijk dat ik mijn huidige abbonnements-bundel straks ook in het buitenland gebruiken kan,

Kan iemand hier mij daar toch een antwoord op geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:14
ucsdcom schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:11:
Misschien maar eens afspreken dat alle aanbieders toegang moeten krijgen tot glasvezel waar ook maar een procentje overheidsgeld in zit. Dat zal ze leren!
Daar zit precies het probleem beste vriend, elke concurrent mag nu al voor kostprijs plus een paar procent meeliften op de investeringen die KPN zou moeten doen. Dat heeft onze ACM zo ruimhartig bepaalt, daar is dan ook geen eens overheidsgeld voor nodig. Dat is dan ook exact de reden (verwacht ik) dat KPN niet wil investeren.Voor de bevolking wat minder leuk, maar bedrijfsmatig uitstekend te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Athome schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:41:
Mijn 2-jarig Sim-Only (150 min/500 MB) is onlangs contract-vrij geworden. Nu ben ik bij een KPN winkel geweest (week of 4 geleden) voor "het aanbod" en tevens gevraagd hoe het met mijn huidige contract straks in Europa gaat.

Zij konden mij er niets over zeggen omdat er nog geen duidelijkheid zou zijn. Ik heb er van de week een paar naar gezocht maar kan eigenlijk nog niets concreets vinden. Op verschillende plekken lees dat van er vanaf 15 juni geen roamingskosten meer gerekend worden maar er staat nergens letterlijk dat ik mijn huidige abbonnements-bundel straks ook in het buitenland gebruiken kan,

Kan iemand hier mij daar toch een antwoord op geven.
De regels zijn voor alle providers gelijk. Kijk eens in het Tele2 topic, daar heeft user "SWW89" een uitgebreidde post aan besteed, waarin het meeste staat.

Hier: Tele2 4G ervaringen

Ga er vanuit dat in de meeste gevallen gewoon je huidige Nederlandse bundel ook geldig wordt in het buitenland. Er zijn echter beperkingen en uizonderingen in de regeling opgenomen om te voorkomen dat providers die veel met roaming te maken hebben in de problemen komen. Je provider moet je voor 15 juni informeren.

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 29-04-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
KPN is in onze omgeving wel druk met uitbreiden. De laatste 2 maanden zijn op twee plekken met dekkingsgaten vergunningen verleend voor het bouwen van masten om de dekking te verbeteren.

Ik zeg goed bezig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:23
Jassy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:42:
KPN is in onze omgeving wel druk met uitbreiden. De laatste 2 maanden zijn op twee plekken met dekkingsgaten vergunningen verleend voor het bouwen van masten om de dekking te verbeteren.

Ik zeg goed bezig :-)
Welke postcodes als ik vragen mag 🙂?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
De snelheden die ik met mijn telefoon haal op het KPN 4G+ netwerk zijn nog steeds laag in vergelijking met een collega naast me met T-Mobile of Vodafone. Ik haal (in de ochtend) meestal tussen de twintig en vijfendertig Mbit downstream en twintig Mbit upstream. 's Middags een stuk minder en in Rotterdam en Den Haag komt het voor dat ik tijdens het spitsuur niet zonder buffering een 256Kbit stream kan luisteren. Ik heb tegenwoordig bijna overal 4G+ maar de snelheden worden tot nu toe alleen maar lager en lager. Ik zie hier op het forum wel eens speedtest results voorbijkomen van allerlei mobiele netwerken met honderd of meer Mbits maar heb dit zelf helaas nog niet mee mogen maken. Vergeef me mijn brutale vraag, maar heeft KPN nu ook moeite met het verwerken van datastromen op het 4G netwerk? Weer een gevalletje te weinig capaciteit, net als bij de opkomst van 3G destijds? :) Ik zou het mij wel goed kunnen voorstellen, nu ik bijv. in de trein een heleboel mensen video zie streamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
In het noorden trek ik vrijwel altijd boven de 50Mbit, en vaak tik ik de 140Mb wel aan.

http://www.speedtest.net/my-result/i/2062502993
Dit was m'n laatste :p

Heb je die problemen op 3G ook?

[ Voor 23% gewijzigd door krakendmodem op 30-04-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
krakendmodem schreef op zondag 30 april 2017 @ 18:05:
In het noorden trek ik vrijwel altijd boven de 50Mbit, en vaak tik ik de 140Mb wel aan.

http://www.speedtest.net/my-result/i/2062502993
Dit was m'n laatste :p

Heb je die problemen op 3G ook?
Op 3G haal ik altijd tussen de 2-6Mbit down en 0.8-1.6Mbit up.
Ik heb eens nagekeken, dit is de hoogste snelheid die ik ooit via 4G+ heb gehaald:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/72f60141d3b321215ece0b7999b7cf5b.png
Meestal haal ik zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/1ae044378485f18cb67e3e7f9dcbf78a.png
De resultaten variëren wel per dagdeel, zo kan het 's ochtends vroeg 15Mbit hoger uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostglas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 21:52
Dat is wel laag, ik haal altijd (ook op drukke plekken) altijd minimaal wel 50mbps, meestal 70-80 en op rustige plekken 120mbps+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Al eens een anders toestel geprobeerd? Dit haal ik nu in huis namelijk:
Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/iphone/2074792276.png

Ik heb wel een tijdje gehad dat het ook niet harder ging dan 30, maar dat is al enkele maanden niet meer het geval.

Toch gek, ik ben al een paar dagen door m'n bundel heen en toch kan ik nog steeds met volle snelheid downloaden :D

[ Voor 47% gewijzigd door krakendmodem op 30-04-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Gijsj16 schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:22:
[...]

Welke postcodes als ik vragen mag 🙂?
Eenmaal 7631 en eenmaal in 7634 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
timmie1 schreef op zondag 30 april 2017 @ 17:36:
De snelheden die ik met mijn telefoon haal op het KPN 4G+ netwerk zijn nog steeds laag in vergelijking met een collega naast me met T-Mobile of Vodafone. Ik haal (in de ochtend) meestal tussen de twintig en vijfendertig Mbit downstream en twintig Mbit upstream. 's Middags een stuk minder en in Rotterdam en Den Haag komt het voor dat ik tijdens het spitsuur niet zonder buffering een 256Kbit stream kan luisteren. Ik heb tegenwoordig bijna overal 4G+ maar de snelheden worden tot nu toe alleen maar lager en lager. Ik zie hier op het forum wel eens speedtest results voorbijkomen van allerlei mobiele netwerken met honderd of meer Mbits maar heb dit zelf helaas nog niet mee mogen maken. Vergeef me mijn brutale vraag, maar heeft KPN nu ook moeite met het verwerken van datastromen op het 4G netwerk? Weer een gevalletje te weinig capaciteit, net als bij de opkomst van 3G destijds? :) Ik zou het mij wel goed kunnen voorstellen, nu ik bijv. in de trein een heleboel mensen video zie streamen. :P
Bel KPN eens om een eventuele dekkings klacht aan te laten maken. Ik heb laatst een serie speedtests in Den Haag en Rotterdam gedaan. In Den Haag geen gekke dingen gezien. In Rotterdam wel traagheid op 4G+ tegengekomen. Er stonden geen klachten gemeld, dus werd ik aangemoedigd om bekenden met klachten ook te laten melden.

Kijk trouwens ook eens naar je APN intelling voor internet. KPN heeft " portalmmm.nl" en kpn4G.nl. Inmiddels geeft KPN aan dat je gewoon portalmmm.nl moet gebruiken als APN. Sommige toestellen zetten er zelf nog het 4G apn in wat andere resultaten kan geven. En natuurlijk eerst je toestel een keer volledig uitschakelen en weer aanschakelen. Daar gaat de klantenservice toch naar vragen immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Jassy schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:39:
[...]

Eenmaal 7631 en eenmaal in 7634 tot nu toe.
Dat is goed nieuws, dat eindelijk het beruchte dekkingsprobleem in Ootmarsum opgelost gaat worden. Enig idee of het echt nieuwe redelijk hoge masten worden, of dat het lage locaties zijn waar de antennes ergens verstopt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
In Ootmarsum komt een mast van 40 meter op ongeveer evenzoveel meter boven NAP, dat die kan best wat gaten gaan dichten. In Tilligte weet ik niet exact wat er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 13:21

The Wizard

Moderator Mobile
ucsdcom schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:57:
[...]

Bel KPN eens om een eventuele dekkings klacht aan te laten maken. Ik heb laatst een serie speedtests in Den Haag en Rotterdam gedaan. In Den Haag geen gekke dingen gezien. In Rotterdam wel traagheid op 4G+ tegengekomen. Er stonden geen klachten gemeld, dus werd ik aangemoedigd om bekenden met klachten ook te laten melden.

Kijk trouwens ook eens naar je APN intelling voor internet. KPN heeft " portalmmm.nl" en kpn4G.nl. Inmiddels geeft KPN aan dat je gewoon portalmmm.nl moet gebruiken als APN. Sommige toestellen zetten er zelf nog het 4G apn in wat andere resultaten kan geven. En natuurlijk eerst je toestel een keer volledig uitschakelen en weer aanschakelen. Daar gaat de klantenservice toch naar vragen immers.
Nog een tip, wil je geen NAT, gebruik dan als APN advancedinternet.

Net trouwens een test gedaan, zie hier geen verschil in de verschillende APN's. Had standaard nog KPN4G.nl ingesteld staan.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 1juni verdubbelt kpn alle mobiele data bundels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:18:
Vanaf 1juni verdubbelt kpn alle mobiele data bundels...
Bron ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
http://www.nu.nl/mobiel/4...abundels-verdubbelen.html

nu wel nieuwschierig of dit een reden is om op te zeggen? (wil mn abbonnement naar mn werkgever migreren)

[ Voor 20% gewijzigd door Wognummer op 02-05-2017 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bearmun
  • Laatst online: 19:07
Even van het kpn forum afgeplukt:

Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/kpn-prive-nl/attachment/dbe90cbb-a3a4-4f0c-a1df-85a607a57c0a.png

Kwaliteit van het plaatje is echt om te huilen, maar hier is ook het topic van KPN zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Bearmun op 02-05-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 05:32
Wognummer schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:41:
[...]

http://www.nu.nl/mobiel/4...abundels-verdubbelen.html

nu wel nieuwschierig of dit een reden is om op te zeggen? (wil mn abbonnement naar mn werkgever migreren)
Positieve wijziging zonder prijsverhoging, dus nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Laatst online: 15-09 12:56
Jammer dat er geen unlimited pakket is. Was wel te verwachten. Maar 33 euro voor 50gb met Compleet is ook wel redelijk voordelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Houtenklaas schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:14:
[...]

Daar zit precies het probleem beste vriend, elke concurrent mag nu al voor kostprijs plus een paar procent meeliften op de investeringen die KPN zou moeten doen. Dat heeft onze ACM zo ruimhartig bepaalt, daar is dan ook geen eens overheidsgeld voor nodig. Dat is dan ook exact de reden (verwacht ik) dat KPN niet wil investeren.Voor de bevolking wat minder leuk, maar bedrijfsmatig uitstekend te verklaren.
Nee, dat is het dus niet. Het probleem is dat de ACM KPN alle glasvezel investeerders over heeft laten nemen.

nieuws: KPN neemt Glasvezelnet Amsterdam over
nieuws: Nederlandse rechtbank: KPN mocht inderdaad Reggefiber overnemen
nieuws: KPN lijft XMS, Concepts ICT, Lijbrandt en Edutel in

De rechtbank heeft dus ook gewoon ongelijk gekregen, want het is wel degelijk slecht voor de concurrentie:

nieuws: KPN kiest in Hengelo voor upgrade koper in plaats van glasvezel
nieuws: KPN stopt met aanleg glasvezel in Eindhoven

Nu moet KPN glasvezel met haar andere dienst KPN koper concurreren. Waren deze bedrijven niet overgenomen, dan had KPN met hen moeten concurreren want anders hadden ze veel klanten verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Tales schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Positieve wijziging zonder prijsverhoging, dus nee :(
ik zou het nog eens lezen MET prijsverhoging dus ;) anders had ik je punt idd gesnapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:14
Nou dat wordt dus niet verlengen, ik betaal nu € 12,69 voor onbeperkt sms'en, 100min en 1000MB, welke door KPN compleet verdubbeld worden naar 200min en 2000MB. In juni gaat dit vanzelf ook gelden voor de gehele EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Wognummer schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:07:
[...]

ik zou het nog eens lezen MET prijsverhoging dus ;) anders had ik je punt idd gesnapt :)
Voor bestaande klanten blijft de prijs het zelfde, maar verdubbelt de data bundel (voor een aantal abonnementen).

Geen reden om eerder op te zeggen dus ;) dat bedoelde ik te zeggen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Tales schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:14:
[...]

Voor bestaande klanten blijft de prijs het zelfde, maar verdubbelt de data bundel (voor een aantal abonnementen).

Geen reden om eerder op te zeggen dus ;) dat bedoelde ik te zeggen in elk geval.
ik heb ze net gebeld en ze bleven beweren dat de prijs omhoog gaat

ik denk van niet en dat alleen de nieuwe abonnementen de nieuwe prijs gaan betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bearmun schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:48:

[afbeelding]

Kwaliteit van het plaatje is echt om te huilen, maar hier is ook het topic van KPN zelf.
Oeh dus ik ga naar 10GB straks haha. Nice al kom ik daar nooit aan haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bearmun Ik heb 200min en 5GB, wat zou daar mee gebeuren denk je? Ook naar 10GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:24:
@Bearmun Ik heb 200min en 5GB, wat zou daar mee gebeuren denk je? Ook naar 10GB?
Hier hetzelfde abonnement, loopt in juli af. Als die naar 10GB toe gaat blijf ik lekker zitten waar ik zit, anders stap ik over naar VF F&F of Tele 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
Ik zit momenteel met een KPN Abbonoment uit 2015 5GB & 200 Minuten voor 25 Euro door KPN compleet naar 10GB & 400 minuten voor 20 Euro wordt mijn 10GB verdubbelt nu naar 20GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
Het lijkt erop dat de 2016 abonnementen de bundels wel verhoogd krijgen en dat 2015 en ouder naast de pot piest.

Ik heb nu de Vooral Internet Standaard (5GB en 200min, compleet 10GB en 400min) voor 20 euro maar ik denk dat ik verleng naar Zorgeloos Standaard. Voor 3 euro meer heb ik dan 20GB en onbeperkt bellen/SMS. De prijzen worden voor 1 juni nog niet verhoogd dus als ik mijn verlenging nu inzet zit ik veilig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:06:
Het lijkt erop dat de 2016 abonnementen de bundels wel verhoogd krijgen en dat 2015 en ouder naast de pot piest.

Ik heb nu de Vooral Internet Standaard (5GB en 200min, compleet 10GB en 400min) voor 20 euro maar ik denk dat ik verleng naar Zorgeloos Standaard. Voor 3 euro meer heb ik dan 20GB en onbeperkt bellen/SMS. De prijzen worden voor 1 juni nog niet verhoogd dus als ik mijn verlenging nu inzet zit ik veilig.
Wij zitten voor vast internet en televisie bij ziggo dus ik denk dat ik dan beter voor VF F&F kan gaan. :) Bedankt voor de informatie in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb net 2x gebeld naar de klantenservice omdat ik wilde verlengen/opzeggen. Konden me alleen het standaarddealtje doen van €5,- per maand waardoor het nog steeds ver buiten marktconform ligt. Over de nieuwe abonnementsvormen in juni werd daar nieteens over verteld. Wat is daar gaande??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:14
Nu moet KPN glasvezel met haar andere dienst KPN koper concurreren. Waren deze bedrijven niet overgenomen, dan had KPN met hen moeten concurreren want anders hadden ze veel klanten verloren.
Het feit dat Dik Wessels zijn aandeel in de tent verkocht heeft betekent simpelweg dat daar meer winst in zat dan zelf verdergaan. Andere lokale initiatieven waren zonder uitzondering niet kapitaalkrachtig genoeg om zelfstandig verder te gaan voor een dekkend alternatief. Caiway stond eerder te koop, Zeelandnet is verkocht, die redden het niet meer tegen KPN en Liberty Global, Zeelandnet had ook nog een andere reden. Daarnaast is er qua kabel meer dan voldoende concurrentie, in die zin was er ook geen reden om KPN tegen te houden.

KPN glasvezel en KPN koper is overigens één en dezelfde (WBA) dienst, die hoeven dan ook niet te concurreren, dat terzijde. De discussie blijft dan ook vrij simpel: Nederland verglazen kost enorm veel geld die een bedrijf niet gaat ophoesten met de ACM regulering van vandaag. Dat zijn vele, vele miljarden, je kan toch niet serieus menen dat een bedrijf dat zonder tegenprestatie moet ophoesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Gait schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:08:
Nou dat wordt dus niet verlengen, ik betaal nu € 12,69 voor onbeperkt sms'en, 100min en 1000MB, welke door KPN compleet verdubbeld worden naar 200min en 2000MB. In juni gaat dit vanzelf ook gelden voor de gehele EU.
Ik heb het zelfde "probleem" heb ook 1000MB en 100 min wat wordt verdubbeld, maar betaal 10 euro per maand. Nou zou ik graag iets meer data Willen, maar niet voor 20 euro per maand aangezien ik bijna niet bel heb ik onbeperkt bellen niet nodig. Helaas wordt mijn abonnement niet verhoogd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Jassy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:06:

Net contact gehad met een Medewerker die heeft aangegeven dat het huidige abonnement 1 Euro duurder wordt dus heb ik maar verlengt voor die 2 Euro krijg ik dan 10GB extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een eenjarig 5GB en onbeperkt bellen abonnement afgesloten voor €27,50 met KPN compleet. Dit wordt dan 20GB en onbeperkt bellen. Wellicht nog handig om daar een tweejarig contract van te maken. Dan betaal je €23,- euro voor 20GB en onbeperkt bellen. Snel afsluiten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Mir64za schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Net contact gehad met een Medewerker die heeft aangegeven dat het huidige abonnement 1 Euro duurder wordt dus heb ik maar verlengt voor die 2 Euro krijg ik dan 10GB extra.
Gaat Vooral Internet Standaard met 1 euro omhoog? Dan ga ik ook maar snel verlengen tegen de oude prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Jassy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:47:
[...]

Gaat Vooral Internet Standaard met 1 euro omhoog? Dan ga ik ook maar snel verlengen tegen de oude prijs...
Ja dat heeft de medewerker mij verteld dus wordt het prijs verschil nog maar 2 euro voor die 2 euro extra krijg je dan 10GB extra en onbeperkt bellen en sms niet dat ik zo veel maar de 10Gb is welkom door dat spotify buiten de bundel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Zou een Hi abonnement uit 2014 ook mee doen uit de actie? :)

Heb nu 4GB met kon compleet voor 15 euro, opzich wel prima. Maar een verdubbeling is altijd leuk.

[ Voor 45% gewijzigd door krakendmodem op 03-05-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krakendmodem schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:59:
Zou een Hi abonnement uit 2014 ook mee doen uit de actie? :)

Heb nu 4GB met kon compleet voor 15 euro, opzich wel prima. Maar een verdubbeling is altijd leuk.
2015 KPN abbo's doen al niet mee, tenminste niet volgens de KPN klantenservice, dus dat gaat hem 99,9% zeker niet worden helaas. :P

Mijn contract loopt in Juli af, denk dat ik over ga stappen naar VF via F&F in combinatie met het ziggo abbo wat we thuis hebben. Na contact met de VF klantenservice bleek dat ik dat kon stapelen, dan kom ik voor 21 euro in de maand uit op 10GB data en onbeperkt bellen en sms'en. Daar kan KPN niet tegen op. :P (of welke andere provider dan ook voor zover ik kan vinden.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:03:
[...]

2015 KPN abbo's doen al niet mee, tenminste niet volgens de KPN klantenservice, dus dat gaat hem 99,9% zeker niet worden helaas. :P

Mijn contract loopt in Juli af, denk dat ik over ga stappen naar VF via F&F in combinatie met het ziggo abbo wat we thuis hebben. Na contact met de VF klantenservice bleek dat ik dat kon stapelen, dan kom ik voor 21 euro in de maand uit op 10GB data en onbeperkt bellen en sms'en. Daar kan KPN niet tegen op. :P (of welke andere provider dan ook voor zover ik kan vinden.)
tja, ik zou kunnen verlengen, en dan heb ik 10GB voor 23 euro onder de oude voorwaarts, vanwege compleet. Zal even kijken wat ik dan krijg met die verdubbeling. Geen rare deal, en KPN doet het beter dan VF in onze regio ;)

Alleen 4GB is momenteel genoeg voor die 15 euro die ik nu betaal, en heb die 8 euro extra er momenteel niet voor over :P

[ Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 03-05-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor mij ook einde KPN.
Gebruikte rond de 5GB, en móet opnieuw afsluiten (ivm bruto-netto regeling op werk) en zou dus €31/maand gaan betalen. Weliswaar gaat daar nog een procentje of 40 vanaf ivm bruto-netto regeling, maar €23 bij Vodafone is dan toch een stuk betere deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb besloten om te verlengen naar Zorgeloos Standaard icm Compleet. €23,- voor 10GB, en na 1 juni 20GB voor dezelfde prijs. Bovendien zit ik dan in de 2016 propositie en heb ik de komende twee jaar geen prijsverhoging. Wat mij betreft een goede deal en een waardige opvolger voor mij Vooral Internet Standaard. KPN heeft hier de beste dekking en heb met compleet ook thuis leuke voordelen. Al met al een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Jassy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:28:
Ik heb besloten om te verlengen naar Zorgeloos Standaard icm Compleet. €23,- voor 10GB, en na 1 juni 20GB voor dezelfde prijs. Bovendien zit ik dan in de 2016 propositie en heb ik de komende twee jaar geen prijsverhoging. Wat mij betreft een goede deal en een waardige opvolger voor mij Vooral Internet Standaard. KPN heeft hier de beste dekking en heb met compleet ook thuis leuke voordelen. Al met al een goede deal!
Heb precies het zelfde gedaan vindt het een goeie deal en voor die 3 euro extra ga ik er goed op voorruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:56
Bearmun schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:48:

[afbeelding]

Als ik het goed begrijp krijg je dus wanneer je ná 1 juni besteld geen Spotify meer bij je abbonnement?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Steephh schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:29:
[...]

Als ik het goed begrijp krijg je dus wanneer je ná 1 juni besteld geen Spotify meer bij je abbonnement?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:56
Nu besteld iig. Zit er nu dus bij, ondanks dat mijn huidige nummer pas in juni geporteerd gaat worden.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclegodude
  • Laatst online: 28-06 20:31
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:03:
[...]

Ik heb KPN 2015 SO Zorgeloos premium volgens de KPN App. De einddatum van mn contract is 02-10-2018. dat houd in dat oktober 2016 mn abo is ingegaan. krijg ik de upgrade nu wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
mclegodude schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:30:
[...]

Ik heb KPN 2015 SO Zorgeloos premium volgens de KPN App. De einddatum van mn contract is 02-10-2018. dat houd in dat oktober 2016 mn abo is ingegaan. krijg ik de upgrade nu wel mee?
Jou MB's worden inderdaad verhoogd, omdat je al Zorgeloos hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Jou MB's worden inderdaad verhoogd, omdat je al Zorgeloos hebt.
Dit. :) 2015 abbo's doelde ik op pre zorgeloos abbo's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:27
Ik heb nu zorgeloos premium met handset categorie 1.hier betaal ik nu 49,25 per maand voor. Vanaf 1 juni krijg ik dus i.p.v 10 GB een bundel van 25 GB. Ik vraag mij alleen af wat er met mijn maandbedrag gaat gebeuren als mijn 2 jaar contract voorbij zijn ga ik dan naar de 38 euro of blijf ik 49,25 betalen?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.