Nou.. Heb 2 jaar een eindeloos premium gehad van 10GB, waar Spotify buiten de bundel viel. Was heel goed te doen, gemiddeld 4-5GB per maand. Recent verlengd omdat dat een stuk goedkoper was en een EU abo. Helaas Spotify nu in de bundel. Daar schrok ik toch wel van. Op en neer naar het werk en daar ook nog wat Spotify tikte heel hard aan. Zou halverwege de maand al door die 10GB zijn. Dus concessies moeten doen. Kwaliteit omlaag. Appstore e.d. allemaal geen gebruik meer van cellular, enz enz. Resultaat is dat ik weer aan het nadenken ben als ik iets op 4G doe. En dat is shit als je 2 jaar lang een "onbeperkt" gevoel hebt gehad.ucsdcom schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 00:22:
Hoeveel data heb je namelijk echt nodig? In plaats van 5GB nu 10 of in plaats van 10 GB nu 20 GB krijgen geeft voor veel klanten voor het gevoel geen nadeel meer ten opzichte onbeperkt.
Als ik niet 2 maanden geleden (voor een jaartje) had verlengd, was ik misschien wel over gestapt dus. Maar goed, andere kant van het verhaal, vind KPN een fijne provider, en wie weet hoe het er over een jaartje uit ziet als dit een beetje is uitgetrild. Blij dat ik heel bewust voor een jaar abo heb gekozen.