[KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 198.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Pilovali schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:51:
[...]

Thx!

Ik neem aan max 3G? Welke snelheid haal je op 2G?
Het jammere is dat je deze trage onbeperkt bundel niet kan combineren met 4G. Zodra je onbeperkt online activeert werkt het sturen van je sms met de tekst “4G aan” naar 1266 niet langer om 4G te activeren. Op 4G zou het niet snelker zijn, maar wel vlotter aanvoelen door de lagere latency. Ook zou je daarmee als prepaid klant het al flink belastte 3G netwerk niet langer mee belasten als je met de snelheidscap wel op 4G zou kunnen.

Mijn ervaring is dat online navigatie apps en zelfs simpele sites als nu.nl etc. op 2G en soms ook 3G niet starten, als je verbinding te traag data binnen haalt of een hoge latency kent. Helaas.

4G op prepaid werkt wel als je het combineert met een van de GB prepaid bundels. Ik haal dan ca. 30 Mbp/s via prepaid 4G, waar ik met een KPN abonnement zo’n 100 tot 150 Mbp/s haal. Er zit dus mogelijk ook een cap op KPN prepaid 4G. Daarbij moet ik wel aantekenen dat 4G op KPN prepaid officieel nog steeds niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 16:46
ucsdcom schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:36:
[...]

Het jammere is dat je deze trage onbeperkt bundel niet kan combineren met 4G. Zodra je onbeperkt online activeert werkt het sturen van je sms met de tekst “4G aan” naar 1266 niet langer om 4G te activeren. Op 4G zou het niet snelker zijn, maar wel vlotter aanvoelen door de lagere latency. Ook zou je daarmee als prepaid klant het al flink belastte 3G netwerk niet langer mee belasten als je met de snelheidscap wel op 4G zou kunnen.

Mijn ervaring is dat online navigatie apps en zelfs simpele sites als nu.nl etc. op 2G en soms ook 3G niet starten, als je verbinding te traag data binnen haalt of een hoge latency kent. Helaas.

4G op prepaid werkt wel als je het combineert met een van de GB prepaid bundels. Ik haal dan ca. 30 Mbp/s via prepaid 4G, waar ik met een KPN abonnement zo’n 100 tot 150 Mbp/s haal. Er zit dus mogelijk ook een cap op KPN prepaid 4G. Daarbij moet ik wel aantekenen dat 4G op KPN prepaid officieel nog steeds niet bestaat.
Mwa... werkt prima voor mij. Ik gebruik het voor navigatie tijdens het autorijden. Duurt een paar seconden langer dan normaal, maar ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:21
ucsdcom schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:36:
[...]

Mijn ervaring met KPN 3G is dat het eigenlijk prima werkt. Ping hangt hier rond de 45ms, dus dat is eigenlijk keurig. Ik denk dat als KPN net zoals Robin Mobile dat limiet opschroeft naar 512Kbit, dat dat voor veel appende pubers al voldoende kan zijn.

Mijn broertje loopt met een S8 rond en 3G van KPN op 128Kbps :') .

En moet zeggen dat 3G hier best snel is. Haal keurig 15Mbit down en 3Mbit up, al zakt de upload tijdens een speedtest wat terug.

http://www.speedtest.net/my-result/i/2416169225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:56
@KopjeThee misschien de startpagina (openingspost) een update geven? Bijvoorbeeld kort informatie te zetten over het huidige aanbod enzo en wat over KPN zelf? (EU regels in het kort, KPN combinatie deals).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:28:
@KopjeThee misschien de startpagina (openingspost) een update geven? Bijvoorbeeld kort informatie te zetten over het huidige aanbod enzo en wat over KPN zelf? (EU regels in het kort, KPN combinatie deals).
:) Ik zal eens kijken. Ik heb nooit gezien dat het zo'n lang topic is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pfff, ik kreeg de KPN Voicemail app niet gestart. De app meldde dat ik ge-root was, terwijl ik dat op mijn nieuwe telefoon niet meer ben. De korte versie: na het verwijderen van 'ROM Manager' start de app wel op. Echt, wat maakt het nou toch uit ... 8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
KopjeThee schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:49:
[...]

:) Ik zal eens kijken. Ik heb nooit gezien dat het zo'n lang topic is geworden.
Top! Mocht je hulp nodig hebben vraag maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:11:
[...]

Top! Mocht je hulp nodig hebben vraag maar!
Graag, want ik heb eigenlijk weinig met het onderwerp. Het handigst is misschien als je mede auteur wordt. Maar volgens mij kan ik dat niet opgeven, de moderator misschien wel. Of je opent een deel 2 topic en verklaart deze voor gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
KopjeThee schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Graag, want ik heb eigenlijk weinig met het onderwerp. Het handigst is misschien als je mede auteur wordt. Maar volgens mij kan ik dat niet opgeven, de moderator misschien wel. Of je opent een deel 2 topic en verklaart deze voor gesloten.
Wil best mede auteur zijn @rens-br kan of wil jij dit regelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@KopjeThee je kan dat ook zelf, maar ik heb het alvast gedaan. Dus @dutchnltweaker is nu mede-TS.

Overigens is een nieuwe OP wat mij betreft ook prima. Topic is alweer een tijdje oud.

Mochten jij / jullie nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel. Ik heb wel wat ervaring met het aanmaken van topics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:36:
@KopjeThee je kan dat ook zelf, maar ik heb het alvast gedaan. Dus @dutchnltweaker is nu mede-TS.

Overigens is een nieuwe OP wat mij betreft ook prima. Topic is alweer een tijdje oud.

Mochten jij / jullie nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel. Ik heb wel wat ervaring met het aanmaken van topics ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Als het goed is heb ik deze week alle tekst klaar voor de nieuwe startpagina (Start topic), hoop het deze week te kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:53

vr6-only

Blub Blub

Zojuist het mobiel abonnement van mijn vriendin overgezet van Vodafone naar KPN en daarbij eerst gekeken of er acties zijn via bepaalde sites. Via shopbuddies krijg je 90 euro korting bij een 2 jarig mobiel abonnement. Mijn eerste met zoiets, dus ik ben benieuwd hoe soepel de kortingsactie verloopt.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Na 5 jaar was het weer eens tijd voor een nieuwe OP. @dutchnltweaker is zo aardig geweest een nieuwe te maken. Vanaf nu dus hier verder: [KPN] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.