Ik ben ook
niet te spreken over deze actie van KPN, en eigenlijk behoorlijk teleurgesteld. Sowieso werkt het allemaal ook niet als je op WiFi zit (90% van de tijd) en toch, ongeacht of je er gebruik van maakt mag je betalen (+ toekomstige aanpassingen die door de nieuwe voorwaarden kunnen).
Nou zit ik echt al 30 jaar bij KPN zo ongeveer (en slechts 3 abo's denk ik, want in het algemeen werden ze alleen duurder

).
Nu zat ik net eens naar Simyo te kijken, en daar krijg je ook nog korting als je bij KPN internet/TV hebt (waar ik verder overigens prima te vreden mee ben, wel elke jaar ook overstappen, anders doe je jezelf ook te kort.. stom systeem, maar zo werkt het blijkbaar. geen idee hoe dat werkt als je halverwege het abo stopt trouwens met KPN)
Als ik nou hier naar kijk (via BelSimpel), dan kom ik dus op 102 euro/jaar. Dat nog combineren met ING punten:
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1025556 ('30 euro korting op je nieuwe mobiele abonnement'):
Dus nog maar
72 euro voor een jaar.
Op dit moment heb ik bij KPN 10GB (ruim voldoende. haal max 3GB meestal) = 189 euro/jaar. (straks dus +1 euro/maand ) =
201 euro/jaar. En er komt ook vast nog wel een inflatiecorrectie aan binnenkort (waar die euro ook alweer mee telt)
Hoe kan dit nou zoveel goedkoper zijn, terwijl het hetzelfde netwerk is? (vast een stomme vraag..)
Zie ik iets over het hoofd? Alleen volgens mij buitenbundel prijzen (€0,15 per MB, wat er wel in hakt als je niet oplet - en met het dataplafond systeem van 1 euro/maand wat bijna op hun verdienmodel lijkt.
(Alleen het nummer overzetten zou ik na zo lang wel spannend vinden

)