[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Pimorez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:48:

Ik denk dat je nu een beetje oude koeien uit de sloot haalt. Hoewel we nog geen compensatie hebben gekregen, wat ik overigens heel normaal vindt, is de communicatie vanuit Riot op dit moment aanzienlijk veel beter dan de vorige keren dat er server issues waren. Naar mijn mening is de communicatie op dit moment zelfs bijna uitstekend. Vanaf het moment dat er problemen waren zijn er posts gemaakt in de Dev Tracker/Server Status forumdeel. Deze posts bevatte berichten dat ze op de hoogte zijn van de problemen, dat ze het aan het onderzoeken zijn, dat het er op lijkt dat ze de oorzaak hebben gevonden, dat ze zelf ook problemen hebben op de interne server (welke voor 99 tot 100% los staat van EUW en PBE) etc.

Het enige wat ik zou hebben gewaardeerd is het iets eerder vermelden van een compensatie. Het feit dat we nog geen compensatie hebben gekregen komt zonder twijfel door het feit dat er nog steeds problemen zijn. Immers, waarom zou je mensen compenseren als de problemen nog niet definitief zijn opgelost? Dat zal alleen maar meer frustratie met zich mee brengen.
op het forum staat nog duidelijk dat ze pas over een compensatie gaan praten wanneer de problemen zijn opgelost, maar als nog ik vind het oplossen van het probleem wel lang duren, bedoel de afgelopen 2 maanden zijn er eigenlijk constant problemen op de EUW server.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Martin0 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

op het forum staat nog duidelijk dat ze pas over een compensatie gaan praten wanneer de problemen zijn opgelost, maar als nog ik vind het oplossen van het probleem wel lang duren, bedoel de afgelopen 2 maanden zijn er eigenlijk constant problemen op de EUW server.
Dat is zeker niet waar. Tot ongeveer een week geleden waren er af en toe wel wat problemen maar bij lange na niet zo vaak en erg als deze week.

De vorige keer dat er problemen waren en er door de providers iets veranderd moest worden heeft EUW een week of 2 geen problemen gehad (op af en toe een login-queue na wat best normaal is gezien het aantal spelers wat in logt tussen 18:00 en 19:00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
als iemand die allen ranked games speelt moeti k zeggen dat de problemen er wel zijn de heele maand al bijna dagelijks wel ergens in de avond dat ranked qeuqe disabled was geweest voor een tijde.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xzito schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:23:
als iemand die allen ranked games speelt moeti k zeggen dat de problemen er wel zijn de heele maand al bijna dagelijks wel ergens in de avond dat ranked qeuqe disabled was geweest voor een tijde.
Als je de status messages had je ook gelezen waarom, an sich is er niks mis met ranked maar om problemen te verkomen in de ranked matches ( doordat chat niet werkt of zeer slecht gedurende champ select ) disablen ze ranked play, de lag issue's schijnen naar verluid te komen door een interne koppeling tussen een (aantal) system(en). Er zijn dus meerdere problemen op EUW. Dus loststaand van elkaar opgelost en getroubleshoot worden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:38:
[...]

Net mijn 5de game verloren, ADC ging afk toen we net weer terugkwamen met paar dikke team fight wins.
Ik blijf ff normal games toen hoor. Denk dat ik pas weer rank ga spelen als er wat spelers waar ik goed mee kan samen spelen en dan het nog het best met NL spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 15:10
Deze covert toch wel redelijk hoe ik me voel met een teamfight xD

Afbeeldingslocatie: http://anticache.img9.joyreactor.com/pics/post/auto-201399.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
En de persoon die je moet focussen die staat waarschijnlijk naast het teamfight nog eens rustig te hitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

xamirz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:30:
Guys, nu we over ranked hebben een paar vragen. Ik heb gister ook 3 potjes ranked gespeeld de 1e verloren en daarna 2e en de 3e pot gewonnen.

Klopt het dat voordat je in een divisie komt eerst 10 potjes moet spelen?

telt de individuele prestatie? stel voor, ik heb op mn lane 15-1-2 en toch verliezen we de game.. of andersom.. heeft dat effect?
Ja 10 games en dan word je geplaatst.

Nee, individuele prestaties worden HELAAS niet beloond. Ook al speel je zelf nog zo goed en blijkt dat ook uit een goeie score a la 15-1-2; als je door de onbenullen om je heen toch verliest, dan maakt zo'n score verder niet uit. Je verlies dan ook gewoon LP en je MMR zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Koekiemonsterr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Ja 10 games en dan word je geplaatst.

Nee, individuele prestaties worden HELAAS niet beloond. Ook al speel je zelf nog zo goed en blijkt dat ook uit een goeie score a la 15-1-2; als je door de onbenullen om je heen toch verliest, dan maakt zo'n score verder niet uit. Je verlies dan ook gewoon LP en je MMR zakt.
15-1-2 score betekend niet meteen dat je goed gespeeld heb. Een support die 0-6-22 staat maar game winning ulti's bijv plaatst die zou dan minder punten krijgen dan iemand die alles last hit. Dus zo helaas is dat niet tbh.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
oke duidelijk.. dus alleen winst telt. Bedankt voor de infot guys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
vraagje voor het nieuwe seizoen, moet je dan weer placement matches doen of wordt je gelijk in een divisie gedropt?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:57:
vraagje voor het nieuwe seizoen, moet je dan weer placement matches doen of wordt je gelijk in een divisie gedropt?
Als ik me niet vergis zijn er opnieuw placement matches.
Er wordt wel rekening gehouden met jouw rank van het vorige seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Als ik me niet vergis zijn er opnieuw placement matches.
Er wordt wel rekening gehouden met jouw rank van het vorige seizoen.
dus ik eindig S3 in bronze IV en ik win bvb 6 placement matches dan kan ik in bronze I a Silver V komen bvb

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Martin0 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:10:
[...]

dus ik eindig S3 in bronze IV en ik win bvb 6 placement matches dan kan ik in bronze I a Silver V komen bvb
Aan het begin vanhet nieuwe season als je al ranked heb gespeeld speel je toch maar 1 placement match, en die zal echt niet super veel afwijken van je vorige season rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ShadowBumble schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Aan het begin vanhet nieuwe season als je al ranked heb gespeeld speel je toch maar 1 placement match, en die zal echt niet super veel afwijken van je vorige season rank.
ik weet het niet, ik heb alleen nog maar in S3 gespeeld

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ah dat Ranked matches eruit liggen verklaard gelijk het aantal trollen/flamers en een hoop gescheld in de normal games. Als alle ranked games zo zijn blijf ik lekker bij me normals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik heb nauwelijks last van trolls (een keer in de vijftig matches misschien). Flamers zal je overal blijven houden, die moet je dan ook gewoon muten. (Plat 2)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

XzeroD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:31:
Ah dat Ranked matches eruit liggen verklaard gelijk het aantal trollen/flamers en een hoop gescheld in de normal games. Als alle ranked games zo zijn blijf ik lekker bij me normals :)
Ik verdenk de server problemen ook als een grote bron van irritatie voor spelers, en dan heb je het minste nodig in game om het korte lontje te doen branden. Gisteren in alle games meegemaakt. Snap alleen niet dat als je zo vol zit van frustraties dat je uberhaupt het spel nog speelt.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
waneer begint s04 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
begin volgende maand geloof ik

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

begin volgende maand geloof ik
Nah je hebt eerst nog een "pre-season". Dus hij gaat niet exact beginnen volgende maand zodra het huidige seizoen is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Damienx2 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Ik verdenk de server problemen ook als een grote bron van irritatie voor spelers, en dan heb je het minste nodig in game om het korte lontje te doen branden. Gisteren in alle games meegemaakt. Snap alleen niet dat als je zo vol zit van frustraties dat je uberhaupt het spel nog speelt.
Ja dat helpt natuurlijk ook mee, sommige mensen gaan er wel heel zwaar op in. Zo is het toch ook niet leuk meer om te spelen als je zo opgefocked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 pogingen eindelijk in S5. Werd tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:45:
Na 5 pogingen eindelijk in S5. Werd tijd.
Gratz!
Op naar Gold! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:11
Echt dit spel... waarom speel ik het nog vraag ik me af. Ik wordt er zo boos van. Mensen die alleen maar lopen te trollen en te flamen echt plati 1 is gewoon de nieuwe uber bronze. Wat een tuig allemaal. Net 2 gasten in champ select i will troll im diamond 5 0 lp nothing to lose. Tada potje zo voorbij.
Echt mensen op plati zijn zo bizar slecht het is gewoon niet leuk spelen.
Altijd mn lane winnen maar gewoon niet kunnen carryen omdat mensen geen zin hebben om het überhaupt te proberen. K*T spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hoe zit dat ranked precies, heb hier en daar wat mee gekregen.
Als je begint speel je 10 placement matches, uitkomst (win / loss) bepaald in welke division je komt.

- Tijdens de 10 placement matches wordt je dan gematcht met mensen die ook bezig zijn voor placement of wordt je in een bepaalde division gezet ?
- Ik las op het internet dat je tiers had, wat houdt deze tiers precies in ?
- Voor ranked is het handiger om 5 man group te hebben of werkt solo queue ook een beetje in ranked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
XzeroD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:15:
Hoe zit dat ranked precies, heb hier en daar wat mee gekregen.
Als je begint speel je 10 placement matches, uitkomst (win / loss) bepaald in welke division je komt.

- Tijdens de 10 placement matches wordt je dan gematcht met mensen die ook bezig zijn voor placement of wordt je in een bepaalde division gezet ?
- Ik las op het internet dat je tiers had, wat houdt deze tiers precies in ?
- Voor ranked is het handiger om 5 man group te hebben of werkt solo queue ook een beetje in ranked ?
1. Je wordt tijdens je placement matches zoveel mogelijk gematched met mensen van hetzelfde MMR. Je begint volgens mij met een MMR van 1200 ofzo dus rond dat punt zul je veel mensen tegenkomen die met hun placement matches bezig zijn maar je kunt ook met Gold/Silver/Bronze terecht komen.

2. Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond (en Challenger). Elke league heeft 5 divisie's (I, II, III, IV en V). Je kunt hoger/lager komen door potjes te spelen en meer of minder League Points (LP) te verdienen. Als je 28 dagen inactief bent gaat er elke week 10 LP vanaf volgens mij. Je kunt niet van Gold V naar Silver I gaan tenzij je LP omlaag gaat door de 'decay'.

3. Bij ranked heb je Solo Queue, en 5v5. Bij Solo Queue kun je alleen in je eentje of met 1 andere vriend spelen. Als je met zijn 5en ranked wilt spelen zul je naar Ranked Teams 5v5 moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 16:45

Wootlock

Evilution

Jasper 99 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:12:
Echt dit spel... waarom speel ik het nog vraag ik me af. Ik wordt er zo boos van. Mensen die alleen maar lopen te trollen en te flamen echt plati 1 is gewoon de nieuwe uber bronze. Wat een tuig allemaal. Net 2 gasten in champ select i will troll im diamond 5 0 lp nothing to lose. Tada potje zo voorbij.
Echt mensen op plati zijn zo bizar slecht het is gewoon niet leuk spelen.
Altijd mn lane winnen maar gewoon niet kunnen carryen omdat mensen geen zin hebben om het überhaupt te proberen. K*T spel
whehehe :')
Alleen al voor deze reacties gooi ik er zo nu en dan mijn support fiora in een normal game.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Pimorez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

1. Je wordt tijdens je placement matches zoveel mogelijk gematched met mensen van hetzelfde MMR. Je begint volgens mij met een MMR van 1200 ofzo dus rond dat punt zul je veel mensen tegenkomen die met hun placement matches bezig zijn maar je kunt ook met Gold/Silver/Bronze terecht komen.

2. Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond (en Challenger). Elke league heeft 5 divisie's (I, II, III, IV en V). Je kunt hoger/lager komen door potjes te spelen en meer of minder League Points (LP) te verdienen. Als je 28 dagen inactief bent gaat er elke week 10 LP vanaf volgens mij. Je kunt niet van Gold V naar Silver I gaan tenzij je LP omlaag gaat door de 'decay'.

3. Bij ranked heb je Solo Queue, en 5v5. Bij Solo Queue kun je alleen in je eentje of met 1 andere vriend spelen. Als je met zijn 5en ranked wilt spelen zul je naar Ranked Teams 5v5 moeten gaan.
Super bedankt, helemaal helder! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Wootlock schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Alleen al voor deze reacties gooi ik er zo nu en dan mijn support fiora in een normal game.
Support Darius! Pull, Slow, Damage en tank, wat wil je nog meer? Gooi Draven er bij en je hebt een super-brother-c-c-c-combo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Altijd leuk. Net in Gold 5, gister in promo voor Gold 4 gekomen.
Net m'n series gewonnen en wat krijg ik voor melding in beeld:
Congratz .. bla bla bla .. Gold III :D

Moest even twee keer kijken of er wel echt 3 stond i.p.v. 4

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
schaapiej schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:50:
Altijd leuk. Net in Gold 5, gister in promo voor Gold 4 gekomen.
Net m'n series gewonnen en wat krijg ik voor melding in beeld:
Congratz .. bla bla bla .. Gold III :D

Moest even twee keer kijken of er wel echt 3 stond i.p.v. 4
bewijs dat riot mij haat: welcome in Bronze IV >.> maandje terug ofzo, gister: 2e promo match: winst, 3e promo match 4 trolls and me, jippy

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

Is die 'straf' voor dodgen van queue niet veel harder? Slechts -3 LP? That's it?
Nee, de eerste dodge is - 3LP & 5 min wachttijd. Daarna -10LP en 30min. Dus 1 keer dodgen kan geen kwaad, helemaal niet als je team echt van plan is te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
hoeveel van de promo matches moet je eigenlijk winnen? alle 3 of 2 van de 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ArgantosNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:57:
hoeveel van de promo matches moet je eigenlijk winnen? alle 3 of 2 van de 3?
2 van de 3.
En van bijvoorbeeld S1 naar G5 moet je er 3 van de 5 winnen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Betekent dat als je van S4 naar S3 gaat als je de eerste 2 hebt gewonnen je de 3de niet meer hoeft te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ArgantosNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:07:
Betekent dat als je van S4 naar S3 gaat als je de eerste 2 hebt gewonnen je de 3de niet meer hoeft te spelen?
Correct! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Nee, de eerste dodge is - 3LP & 5 min wachttijd. Daarna -10LP en 30min. Dus 1 keer dodgen kan geen kwaad, helemaal niet als je team echt van plan is te trollen.
Dodgen tijdens placement matches eventueel aan te raden als ze echt aan het trollen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
XzeroD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Dodgen tijdens placement matches eventueel aan te raden als ze echt aan het trollen zijn ?
of als er gescheld is of als jij last pick bent en er is geen support en geen adc. Dit heb ik dus serieus gehad ik heb deze game dus kei hard gedodged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

XzeroD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Kan. Wat voor een invloed dat verder heeft weet ik niet (qua placement/MMR). Ik heb toen ik nog op NA zat m'n placement matches gespeeld en heb er door omstandigheden maar 3 van de 10 uit kunnen spelen. Daarvan 3 gewonnen. Bronze III geplaatst.

En nu...Plat 1!

[ Voor 8% gewijzigd door Rordarok op 09-10-2013 17:53 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Your position in queue: 1
Approximate wait time: 1hr 39 min

Anderen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
Weer veel problemen vandaag. Custom games zijn uitgeschakeld en in zag ik net weer een aantal disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:50

Flapmo

and back is gigi!

Beunhaas schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:52:

Jup. Same here.

//cancel drukken doet een logon :D

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 09-10-2013 20:06 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Beunhaas schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:52:

Niks vergeleken met mijn 4hr 19 min.

Anyway, ik heb laatste tijd amper rankeds kunnen doen wegens het feit dat ik het alleen 's avonds kan doen, en dan zijn rankeds ook nog eens disabled \o/.
Zou graag mijn Challenger nog willen halen voordat s4 begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
Wootlock schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Ja daar is het normal voor, van mij part mag je dan AP vayne spelen. Normal is gewoon for fun en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
gisteren heb ik toch nog even 2 normals gespeeld:

1e was: ik call top, komt een an me teamgenoten: 20 sec later, instalock i go top >.>, nja ik wordt dus in support geforced, dus maar tresh sup gegaan, kom ik tegen een goede corki te staan terwijl mijn corki echt bagger was, dus die was enorm fed(mijn corki dook overal maar in en gaf mij de schuld dat ik hem niet beschermde, like dus ik moet hem meer kills geven omdat jij slecht bent...) dus uit eindelijk denken ze te kunnen turret diven tegen ons, pak ik de dubbel kill op omdat corki het niet afmaakt, uit eindelijk Corki afk, onze mid Fizz afk en onze jungle shaco afk, 2 vs 5 en daarom heb ik die 3 ook gereport en top uit eindelijk niet omdat hij niet afk ging, maar ik als support had meer kills als die top(top had: 1-10-x en ik had 5-8-x), potje daarna kreeg ik wel netjes mijn laan: jungle met aatrox, voor het eerst dat ik een beetje lekker junglede met hem, aan het begin nog wel een stomme call van mij maar die had ik later weer goed gemaakt met een goede gank en voor de rest beetje geturretdived waarmee ik een double kill oppakte omdat ez er niet meer bij kon.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Wat het eerste potje betreft, wees blij dat het een normal was en geen ranked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
dat klopt, ik zei aan het begin nog van: sorry dont report me if i suck because i was forced in Support and i suck at supporting but i will do my best.

en ik heb wss 1 report gekregen omdat ik geflamed zou hebben ... terwijl ik heel het potje niet geflamed had >.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik ben ook niet echt goed in de support rol, als ik thresh speel kom ik nog een heel eind maar andere supports liggen mij niet zo. Zeker geen all in supps als leona, ik vind haar gewoon heel riskant om mee te supporten als je geen goeie comunicatie hebt. Ik heb wel eens gehad dat ik als leona(had toen geen keus) in sprong en mijn adc draaid op dat zelfde moment om. Maar ik heb ook leona supps gehad die gewoon mij voorbij loopt + de minion wave en dan haar zwaardje gooit waarna ik in eens moet rennen naar hem toe of wat schade te doen en vervolgens door de minions getarget wordt en zij 3mm van hun toren staan. En vervolgens staat er dan ook nog "Worst ADC EUW" in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Probeer als support is sona. Ik main haar en ze is hartstikke makkelijk om mee te spelen. Gewoon healen en poken met je q/autoattack. Zeker in earlygame doe je veel damage met: autoattack, q, autoattack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ArgantosNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
Ik ben ook niet echt goed in de support rol, als ik thresh speel kom ik nog een heel eind maar andere supports liggen mij niet zo. Zeker geen all in supps als leona, ik vind haar gewoon heel riskant om mee te supporten als je geen goeie comunicatie hebt. Ik heb wel eens gehad dat ik als leona(had toen geen keus) in sprong en mijn adc draaid op dat zelfde moment om. Maar ik heb ook leona supps gehad die gewoon mij voorbij loopt + de minion wave en dan haar zwaardje gooit waarna ik in eens moet rennen naar hem toe of wat schade te doen en vervolgens door de minions getarget wordt en zij 3mm van hun toren staan. En vervolgens staat er dan ook nog "Worst ADC EUW" in de chat.
Ik speel als leona supp, spreek altijd van te voren af met me adc dat ik zoveel mogelijk voor blijf. Ping als ik wil gaan engagen en dat de hij/zij ook moet pingen als die erin wilt gaan. Werkt altijd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:39

Thompson

Beeromaniac

Sona is idd makkelijk als support, flink wat mana regen en CDR en spammen maar met die skills :P

Ik vind zelf Nami een erg sterke en leuk om te spelen support, wel lastig soms.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
Dat kan helemaal niet, daar ben ik een week geleden nog tot benoemd. Ik wil mijn titel terug! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

Dat kan helemaal niet, daar ben ik een week geleden nog tot benoemd. Ik wil mijn titel terug! :+
ik ben geloof ik gewoon de slechtste speler van euw want ik heb op iedere rol al wel een keer gehad: worst .... EUW dus ja.

daarnaast geef mij maar een beetje een tanky support zoals tresh en leona, ik ben te passief als ik een squizy heb daardoor kan ik ook heel slecht adc spelen, ga dan te passief spelen omdat ik anders te bang ben dat ik dood ga.

heb gister ook aatrox opgepakt dus en dat werkte wel lekker maar toch blijft mijn prefer nog op xin zolang ik aatrox minder goed ken

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Potje met lux gespeeld 10/0/15 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:01:
[...]

ik ben geloof ik gewoon de slechtste speler van euw want ik heb op iedere rol al wel een keer gehad: worst .... EUW dus ja.
Altijd een leuke opmerking dat "Worst ... EUW". Ik reageer altijd met "Wow, you've played with all of them?" Daarna gewoon niks meer zeggen :)

Soms speel je tegen teams die gewoon veel beter zijn, krijg je als top 2x achter elkaar 3 man die je dived (Top, Mid en jungle). Meestal gebeurd dit wanneer je zelf wel toplane aan het winnen bent, en de enemy denkt, die moeten we ff afschrikken.

Dan krijg je altijd dat aloude "omg play safe", dan reageer ik ook altijd maar "wow, great map aweness".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Altijd een leuke opmerking dat "Worst ... EUW". Ik reageer altijd met "Wow, you've played with all of them?" Daarna gewoon niks meer zeggen :)
hahhahaha die moet ik onthouden mooie comeback. 8)

@Damienx2 wees niet bang ik kreeg die titel een paar weken terug, je hebt hem dus nog *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bronze scrubs xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Houtsnippers IV! And proud of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Soms speel je tegen teams die gewoon veel beter zijn, krijg je als top 2x achter elkaar 3 man die je dived (Top, Mid en jungle). Meestal gebeurd dit wanneer je zelf wel toplane aan het winnen bent, en de enemy denkt, die moeten we ff afschrikken.

Dan krijg je altijd dat aloude "omg play safe", dan reageer ik ook altijd maar "wow, great map aweness".
ach ja als ik zie hoe die spelers dan spelen, zijn ze gewoon slechter dan mij xD daarnaast blijft het gewoon geniaal dat ze mij als support blijven blamen voor hun eigen fouten terwijl ik gewoon goede calls maak en zo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Houtsnippers IV! And proud of it!
Hahaha, zolang je maar plezier blijft houden in het spel! _/-\o_

Helaas op High Elo gaat het alleen maar om sterke champions spelen en serieus. Daarnaast wanneer iemand een kleine fout maakt is het resultaat een flame war @ Diamond, Plat. Hierdoor smurf ik wel vaker waardoor ik UP maar leuke champions kan spelen en niet zo serieus hoef te spelen en vaker meer fun kan beleven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Hahaha, zolang je maar plezier blijft houden in het spel! _/-\o_

Helaas op High Elo gaat het alleen maar om sterke champions spelen en serieus. Daarnaast wanneer iemand een kleine fout maakt is het resultaat een flame war @ Diamond, Plat.
in bronze is dat niet anders hoor maar daar worden constant fouten gemaakt en als je dan goed gedenied wordt als jungler dan ben je echt de lul want ja mensen in laan doen nooit wat fout het is altijd de jungler >.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

ach ja als ik zie hoe die spelers dan spelen, zijn ze gewoon slechter dan mij xD daarnaast blijft het gewoon geniaal dat ze mij als support blijven blamen voor hun eigen fouten terwijl ik gewoon goede calls maak en zo.
Ze blamen altijd iemand of het is de jungler, of de support, of iemand anders.......
Ik maak altijd gebruikd van de PING voor ss , 3 keer achter elkaar waarschuw ik. Een tijd geleden was er een spelers die bezig zat dat het dom was wat ik doe en dat je verplicht ben om ss in de chat te zeggen en hij ging mij ook een report bezorgen en dat ik een BAN ging krijgen en blablabla.. voor een simpele SS.

Gewoon negeren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Deefje85 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:22:
[...]

Ze blamen altijd iemand of het is de jungler, of de support, of iemand anders.......
Ik maak altijd gebruikd van de PING voor ss , 3 keer achter elkaar waarschuw ik. Een tijd geleden was er een spelers die bezig zat dat het dom was wat ik doe en dat je verplicht ben om ss in de chat te zeggen en hij ging mij ook een report bezorgen en dat ik een BAN ging krijgen en blablabla.. voor een simpele SS.

Gewoon negeren! :)
ik mute zulke spelers ook, daarnaast ik wordt meestal out matched, gewoon tegen betere spelers neer gezet of die beter communiceren.

ik ping ook alleen maar, dat is veel sneller en handiger want je weet meteen waar ze vandaan kunnen komen zoals bvb ik ping als ik de jungler richting bot zie komen gelijk met danger bij bot(als ik jungler ben heb ik mijn beste map awerness.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik doe eigenlijk nooit mee met dat geflame, ben te druk bezig met spelen.

Ik vind trouwens ook dat er vaak op een zeer onplezierige aan de jungler hulp wordt gevraagd. vaak met CAPS jungler gank??? i.p.v jungler assist pls

ik heb gemerkt dat je veel meer goodwill kweekt met de 2de en dat hij er vaak ook sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Martin0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

ik mute zulke spelers ook, daarnaast ik wordt meestal out matched, gewoon tegen betere spelers neer gezet of die beter communiceren.

ik ping ook alleen maar, dat is veel sneller en handiger want je weet meteen waar ze vandaan kunnen komen zoals bvb ik ping als ik de jungler richting bot zie komen gelijk met danger bij bot(als ik jungler ben heb ik mijn beste map awerness.
We zijn niet alleen met de zelfde problemen.
Anders voeg ik je wel eens toe op mijn Account . Stuur dan even een prive berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als laner heb je de taak om je lane te winnen of stand te houden zonder direct hulp nodig te hebben van de jungler. De jungler is er imo alleen om te ganken en te helpen, en als deze wordt gecounterjungled en geen tijd heeft is het je eigen pakkie aan. Dat is mijn mening dan.

Op bronze/silver zullen sommige mensen dit idd niet echt snappen, vooral niet als de enemy jungler 5x komt ganken terwijl je eigen jungler blijft farmen. Je kan natuurlijk wel om hulp vragen en ganks tips geven, maar niet blamen omdat je je eigen lane verliest :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:26:
ik doe eigenlijk nooit mee met dat geflame, ben te druk bezig met spelen.

Ik vind trouwens ook dat er vaak op een zeer onplezierige aan de jungler hulp wordt gevraagd. vaak met CAPS jungler gank??? i.p.v jungler assist pls

ik heb gemerkt dat je veel meer goodwill kweekt met de 2de en dat hij er vaak ook sneller is.
ik probeer ze voor te zijn, voordat ze uberhaupt kunnen zeggen jungler assist please dan sta ik al bij de laan en gank ik al of wacht ik op een goed moment ;), stukje map awerness, als ik een laan onderdruk zie staan dan ga ik er al naar toe, daarnaast willen ze ook nog wel eens pingen met assist me please

deefje stuur maar een pm, ik ben wel bronze he niet silver of hoger xD ik zit in de elohell ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 10-10-2013 12:34 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Daar zeg je ook zoiets.
Sommige verwachten dat de jungler na 10 sec al staat de ganken. Ik laat de jungler altijd zijn tijd nemen en maak ook gebruikt van wards. Dan ziet hij wanneer hij eens kan ganken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Heerlijk die mensen die het gewoon niet zien. Geen probleem hoor, ik zie zoveel (nog) niet, maar om dat je eigen onkunde te blamen naar anderen :D

Gister was ik top Jax, tegenstander was een Xin, die kerel gaat ook nog eens lekker aggressief spelen.
Mijn eerste skill was mijn E, waardoor ik hem vanaf lvl 1 al makkelijk pakte in een 1vs1. Resultaat: na 4 minuten stond ik 4-0 (3x Xin - 1x jungler Seju). Onze botlane snowballde ook al, dus de win was zo goed als binnen na 8 minuten (ik stond inmiddels op 6 kills en 1 death, Xin liep zoveel achter, 3 tot 4 levels dat ik hem onder zijn toren makkelijk had).

Midlane Fizz had het moeilijk tegen een Ryze. Die waren beide 3 levels lager dan mij, en een rits aan items natuurlijk. Fizz stond 0-0-1 en Ryze 0-1-0 (1 gank van mij). Fizz duikt op Ryze en haalt ongeveer 20% van zijn hp af tot het moment dat ik er ook op duik.. bam Ryze dood. Ik doe simpelweg die overige 80% dmg door mijn lvl en items advantage.

De rest van de game alleen maar geflame van Fizz dat ik een KS ben. Na de eerste keer zei ik nog: Fizz, i'm doing more dmg than you, look at my lvl/items. Maar toen kreeg ik de reactie: "No Fizz doas more dmg than Jax". Had ie ergens gelezen denk.

Ik begrijp ook wel dat het slimmer was geweest Fizz de kill te geven, zodat die ook kan gaan snowballen, maar mijn W+Q+autoattack killde hem al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:31:
Als laner heb je de taak om je lane te winnen of stand te houden zonder direct hulp nodig te hebben van de jungler. De jungler is er imo alleen om te ganken en te helpen, en als deze wordt gecounterjungled en geen tijd heeft is het je eigen pakkie aan. Dat is mijn mening dan.

Op bronze/silver zullen sommige mensen dit idd niet echt snappen, vooral niet als de enemy jungler 5x komt ganken terwijl je eigen jungler blijft farmen. Je kan natuurlijk wel om hulp vragen en ganks tips geven, maar niet blamen omdat je je eigen lane verliest :p.
Dat is zeker waar, maar toch moet een jungler ook zien wanneer jouw lane gecampt wordt door enemy jungler. Of wanneer je onder je turret gedwongen bent en de tegenstander tot 25% hp hebt gepoked, moet een jungler ook zijn kans ruiken natuurlijk.

Hij kan niet overal zijn, maar een jungler die wolves aan het killen is ( blueside) terwijl hij mij als toplaner een freekill kan komen geven snapt er weinig van.

Een jungler hoeft mijn lane niet te redden, maar hij is vaak júist degene die je team een voorsprong kan geven. Dat is ook de taak van een jungler, en dat vergeten junglers vaak.

EDIT: excuses ik had mijn vorige reactie aan moeten passen..

[ Voor 3% gewijzigd door Ero-Sensei op 10-10-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik main jungle en ik weet dondersgoed wat de taken zijn van alle lanes maar als ik niet kan ganken, bvb goede positioneren van botlane, goede mapawerness en goed warden dan wordt het toch verdomd moeilijk om te ganken, op mid en top kom je dit minder vaak tegen en zeker in bronze kom je dat weinig tegen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Precies mij punt: een goede jungler ziet zijn kansen, maar weet ook wanneer andere prioriteiten te stellen. Oftewel je moet als jungler weten wat er in de lanes gebeurd.

Iemand Jinx al geprobeerd? Volgens mij is die vandaag uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:28:
Precies mij punt: een goede jungler ziet zijn kansen, maar weet ook wanneer andere prioriteiten te stellen. Oftewel je moet als jungler weten wat er in de lanes gebeurd.

zit op me stage en hier kani k niet op league en ze is inderdaad vandaag uitgegeven dus waarschijnlijk krijg je nu ieder potje in normal op bot jinx vs jinx

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Lijkt me, in tegenstelling tot Lucian een leuke adc. Een root, een slow maar geen echte escape.
Daarsnaast een ult die mits op het juiste moment gebruikt, gamechanging kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:43:
Lijkt me, in tegenstelling tot Lucian een leuke adc. Een root, een slow maar geen echte escape.
Daarsnaast een ult die mits op het juiste moment gebruikt, gamechanging kan zijn.
en recall traps, effe uittellen hoelang het duurt voordat die raket aankomt op baseplate van de tegenstanders en je kunt het nodige kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:43:
Over escapes gesproken: ik speel normaal gesproken nooit AD carry maar gister toen ik ging duo'en met mijn broertje en ik last pick was bleef ADC over. De laatste tijd pick ik dan tristana of ashe, maar omdat tristana de laatste tijd zwaar beroerd gaat en ik geen zin had in Ashe besloot ik Ezreal maar eens uit de kast te trekken. Wat speelt dat heerlijk zeg met die E. Ik had steeds een Garen en een Xin die me probeerden te vangen, maar met Ez kun je ze heerlijk kiten. Uiteindelijk iets van 13/0 (!)/16 ofzo geëindigd en niet dood gegaan. Tevens mijn eerste pentakill ooit (!) gehaald. Het werd wel eens tijd na zo'n 3000 games in totaal, maar toch :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik vind zowel lucian als jinx niet zo lekker spelen maar ik kan amper ADC's spelen want ik moet een tank zijn wil ik lekker spelen xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Vicarious schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:29:
[...]

Over escapes gesproken: ik speel normaal gesproken nooit AD carry maar gister toen ik ging duo'en met mijn broertje en ik last pick was bleef ADC over. De laatste tijd pick ik dan tristana of ashe, maar omdat tristana de laatste tijd zwaar beroerd gaat en ik geen zin had in Ashe besloot ik Ezreal maar eens uit de kast te trekken. Wat speelt dat heerlijk zeg met die E. Ik had steeds een Garen en een Xin die me probeerden te vangen, maar met Ez kun je ze heerlijk kiten. Uiteindelijk iets van 13/0 (!)/16 ofzo geëindigd en niet dood gegaan. Tevens mijn eerste pentakill ooit (!) gehaald. Het werd wel eens tijd na zo'n 3000 games in totaal, maar toch :D
Mijn eerste penta was ook met Ezreal. Zal ik nooit vergeten, kerel waarmee ik speelde wilde hem stelen dus moest E+flash+Q doen en toen had ik hem nog net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
first penta was met tryndamere, was echt easy xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mijn eerste was met Ahri :) zo'n lekker gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind een penta eigenlijk bijna nooit echt speciaal. Tenzij het 2v5 is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 pentas in 1 game vond ik wel toffe game die ik niet rap zal vergeten
2 penta van hun ez early game en ze stompten ons vrij hard
midgame begon het plots te stabiliseren ons team begon plots beter in teamfights te positioneren
1 penta van onze kayle
1 penta van mijn teemo onder hun nexus turrets :) lol
en de rest van mijn team dood en dan haal ik op mn eentje de nexus neer
en het was een heel lange heel spannende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 16:45

Wootlock

Evilution

1ste penta ooit was met Varus in een ranked game, cleanup met Q <3

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Dat is zeker waar, maar toch moet een jungler ook zien wanneer jouw lane gecampt wordt door enemy jungler. Of wanneer je onder je turret gedwongen bent en de tegenstander tot 25% hp hebt gepoked, moet een jungler ook zijn kans ruiken natuurlijk.

Hij kan niet overal zijn, maar een jungler die wolves aan het killen is ( blueside) terwijl hij mij als toplaner een freekill kan komen geven snapt er weinig van.

Een jungler hoeft mijn lane niet te redden, maar hij is vaak júist degene die je team een voorsprong kan geven. Dat is ook de taak van een jungler, en dat vergeten junglers vaak.

EDIT: excuses ik had mijn vorige reactie aan moeten passen..
Dat klopt, het is tevens de taak van een jungler om de carry's APC/ADC fed te laten raken. Maar wanneer mid en bot 2on2 en 1on1 3x achter elkaar het onderspit delven geven ze vaak de jungler de schuld. Dat wou ik even duidelijk maken :) .

Errr, Pentakill even denken heb er ondertussen zoveel al mogen maken O-) . Was vroeger mijn grote hobby, in de BETA overpowerde jax spelen en penta kills maken, Yi spelen op low elo staat gegarandeerd voor penta kills.

In Aram heb je ook altijd zo een penta kill te pakken.

YouTube: Abels Pentakill Aram with Cho'gath

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Penta's zijn heerlijk ja, zelf ook al weer met sivir, kog, corki, ryze, lulu, vayne 2x etc gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Dat klopt, het is tevens de taak van een jungler om de carry's APC/ADC fed te laten raken. Maar wanneer mid en bot 2on2 en 1on1 3x achter elkaar het onderspit delven geven ze vaak de jungler de schuld. Dat wou ik even duidelijk maken :) .
De jungler krijgt naar mijn idee wel vaker de schuld waar het niet correct is.
Ik speel soms jungler, omdat ik geen briljante ben. Maar als een van mijn lanes op level 2 of 3 al afgerammeld word zonder dat ik help, ga ik hem nooit alleen kunnen laten, want blijkbaar neemt hij.zij teveel risico (ik speel bronze (nog) dus het niveau is vaker om te huilen dan goed).
Plus dat ik heel vaak heb dat ik net top gank en dan bot begint te janken 'waar ben je, je gankt bot nooit' en dat terwijl jij misschien level 3 of 4 bent en net je 1e gank neerzet op de lane waarvan jij denkt dat die het meeste nodig heeft.
Tevens vind ik botlane vaak sowieso dramatisch als jungler,
optie 1: ze duwen volledig de tegenstander de turret in en worden zelf geganked,
optie 2: ze laten zich terugduwen, geven geen respons als jij vraagt of er wards staan en zodra jij in de buurt komt is de tegenstander weg omdat ze je aan hebben zien komen/horen/voelen
optie 3: jij gaat er heen om te ganken maar voor jij aankomt is je adc/support (bijna) dood, omdat te vroeg zijn gaan aanvallen en jij krijgt de schuld 'want WAAR was je nou!?!?!'

Ik ben geen briljante jungler, zeer zeker niet (mis de global awareness). Maar vaak weet ik door de chaos op alle lanes niet meer wat ik nou moet doen (puur omdat iedereen je nodig heeft), mis ik farm erdoor en ben ik niet veel later totaal nutteloos. Ik speel daardoor ranked ook vrijwel nooit jungler.
Wel heb ik zelf geleerd soms lanes als verloren te beschouwen en de andere lanes zo goed mogelijk overeind te houden.
Maar al met al, laat mij maar ADC of mid doen, ben ik blij. V/d week paar keer Ahri vs Akali mid gehad, waarbij ik als Ahri won, puur door handigheid en timing van skills (vooral die charm, zo geweldig!!!).

mbt pentakills, ik heb er nog niet briljant veel, de 1e was op snowballed Jax, daarna wel meerdere op Caitlin en 1 op Ahri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Suicyder schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:10:
[...]

De jungler krijgt naar mijn idee wel vaker de schuld waar het niet correct is.
Ik speel soms jungler, omdat ik geen briljante ben. Maar als een van mijn lanes op level 2 of 3 al afgerammeld word zonder dat ik help, ga ik hem nooit alleen kunnen laten, want blijkbaar neemt hij.zij teveel risico (ik speel bronze (nog) dus het niveau is vaker om te huilen dan goed).
Plus dat ik heel vaak heb dat ik net top gank en dan bot begint te janken 'waar ben je, je gankt bot nooit' en dat terwijl jij misschien level 3 of 4 bent en net je 1e gank neerzet op de lane waarvan jij denkt dat die het meeste nodig heeft.
Tevens vind ik botlane vaak sowieso dramatisch als jungler,
optie 1: ze duwen volledig de tegenstander de turret in en worden zelf geganked,
optie 2: ze laten zich terugduwen, geven geen respons als jij vraagt of er wards staan en zodra jij in de buurt komt is de tegenstander weg omdat ze je aan hebben zien komen/horen/voelen
optie 3: jij gaat er heen om te ganken maar voor jij aankomt is je adc/support (bijna) dood, omdat te vroeg zijn gaan aanvallen en jij krijgt de schuld 'want WAAR was je nou!?!?!'

Ik ben geen briljante jungler, zeer zeker niet (mis de global awareness). Maar vaak weet ik door de chaos op alle lanes niet meer wat ik nou moet doen (puur omdat iedereen je nodig heeft), mis ik farm erdoor en ben ik niet veel later totaal nutteloos. Ik speel daardoor ranked ook vrijwel nooit jungler.
Wel heb ik zelf geleerd soms lanes als verloren te beschouwen en de andere lanes zo goed mogelijk overeind te houden.
Maar al met al, laat mij maar ADC of mid doen, ben ik blij. V/d week paar keer Ahri vs Akali mid gehad, waarbij ik als Ahri won, puur door handigheid en timing van skills (vooral die charm, zo geweldig!!!).

mbt pentakills, ik heb er nog niet briljant veel, de 1e was op snowballed Jax, daarna wel meerdere op Caitlin en 1 op Ahri.
1 tip, als je wolves of wraiths of golems(kleine) aan het doen bent, kijk dan even op de map hoe het er aan toe gaat, als je buffs binnen haalt dan moet je je daar op focussen(doe ik inmiddels niet altijd meer, aangezien ik bij de meeste champs weet hoeveel ze kunnnen hebben) en ga dan een route bepalen, eerst naar bot dan via mid naar top bvb of andersom of alleen mid etc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die drie opties komen ook nog genoeg voor in gold en plat helaas. Maar het is wel positief dat je gaat junglen, puur voor het inleven van de rol alleen al.

Meestal is in bottom toch een ward war, waarbij de supports continu vision wards plaatsen.
Ahri is zowieso OP atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:48

Ryceck

Constants and Variables

Ero-Sensei schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:28:

Nah het zien van een youtube full game filmpje van Jinx heb ik haar aangeschaft.
Conclusie tot nu toe na wat botgames: leuke champ. Goede burst met haar Q (switchen op goede moment is echt gigantisch increase in gamae) en heerlijke chase met haar slow. Escape ga ik nu testen in wat unranked games om eens te zien of haar E een beetje bruikbaar is.
Goede ADC iig maar wel eentje die niet erg veel toevoegd aan een team (zoals bijvoorbeeld Varus met zijn stun).

Tot nog toe een champ die volgens mij wel ff blijft :)

Iig beter dan de vorige.... die met die 2 lightpistooltjes die je nooit meer ziet... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ryceck op 10-10-2013 16:27 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen escapes behalve flash= Rape timeeeeeee. Ze schijnt wel nasty veel damage te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:37:
Geen escapes behalve flash= Rape timeeeeeee. Ze schijnt wel nasty veel damage te hebben.
Niet helemaal natuurlijk, aangezien ze nog een slow en een root heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Vorige week begonnen met wat potjes LoL (tegen normal computer op Summoners Rift).Ben nu level 8 en zie dat er behoorlijk wat diepgang in het spel zit (meer dan wat ik nu doe: beetje lanes veroveren). Met zoveel verschillende champs is het behoorlijk lastig om een goede keuze te maken.

Omdat ik mijn influence punten graag goed besteed wil ik graag sparen om voor elke lane één of twee leuke champions te hebben (en eentje om te junglen, wat ik overigens nog nooit gedaan heb).Zijn er champions die echt aan te raden zijn, of is het handig om te gaan sparen voor de heroes uit de championship bunde (in die laatste zit iig uit elke lane een hero)? En is het aan te raden (en nog mogelijk) om de digital collectors bundle te kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door Ervig op 10-10-2013 17:02 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn zowieso de top tier champions op dit moment. Maar ik weet niet of het voordelig is om gewoon een hoop RP te kopen of om voor de champion pack te gaan.

http://www.nerfplz.com/20...tier-list-solo-queue.html

Zit ook vol met tips! Kijk naar de hoogste 2 tiers en zoek daar iets uit. Dan zit je zowieso goed, betreft de sterkte van een champion. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42

Qon

Annie (mid), Ryze (mid en top), Kayle (mid en top), Jax (top), Warwick (jungle), Nunu (jungle), Tristana = gratis (adc), Ashe (adc), Alistar = gratis (support), Janna (support)

Als je deze champions neemt ben je in totaal 5350 IP kwijt, en heb je sowieso goede champions die je ook in ranked nog redelijk vaak kunt gaan gebruiken (warwick niet echt, maar daarmee leer je wel goed hoe je moet ganken).

Alle champions die op dit moment erg hot zijn (jarvan, zed, ahri, zyra, etc. etc.) zijn bijna allemaal veel te duur om op level 8 IP aan uit te geven in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:48

Ryceck

Constants and Variables

Nasty veel damage op Jinx valt an sich ook wel mee, ze heeft wat meer burstdamage dan bijvoorbeeld Cait of Vayne maar denk dat ze niet veel meer zal hebben (of zelfs minder) dan een Corki met zijn spam-R.

Haar normale wapen met de Q zorgt er iig wel voor dat ze geen attackspeed nodig heeft (70% extra speed op rank5) waardoor je als 2e item zeker geen Zeal hoeft te halen, dat is wel een voordeel iig en maakt farmen een stuk makkelijker. Haar rocket Q doet 110% extra damage met een AOE maar heeft de speedbuff niet en maakt farmen nog veel simpeler. 2 shots van je RocketQ en je hebt het hele groepje casterminions dood op rank2.
Verder is haar W wel imba early game. Ding doet 40% slow met 140dmg op rank1 wat naast best veel damage ook een geweldige chase geeft door de slow. En de projectilespeed is hoger dan Cait haar Q waardoor hij makkelijker te raken is.

Die flamegrabbers (E) vind ik nog moeilijk te timen in chases maar bewijzen voor mij hun nut vooral door bushchecks mogelijk te maken. Vond ze offensief erg moeilijk te gebruiken en defensief staan ze net te kort eigenlijk (5secs). In een paar teamfights wel flinke lol mee gehad trouwens, 3 van die dingen het enemy team in gooien en tank+ad+jungle waren gelocked :D Combineer dat met andere gekke aoe dingen van Sona, Zyra, Leona of Ashe en het hele enemy team kan geen klap meer doen.

Die R is gewoon koel :D Rank 5 met wat AD ongeveer 700 damage welke iets sneller lijkt te vliegen dan een Crystal Arrow van Ashe. Werking verder wel hetzelfde maar doet AOE damage ipv stun op hit, de hit raakt alleen de champions; de aoe ook minions. Tot nog toe 2 kills mee kunnen halen en verder vooral gebruikt als afschrik en quickclean middel op turrets.

Qua mobility loopt ze wel iets achter op een vayne (Q) en caitlyn (E) omdat ze alleen slows en snares heeft ipv dingen waar ze zichzelf mee beweegt. Gebruik je echter de W en E om je opponents in een chase af te schrikken dan kan je redelijk wegkomen.

En vergeet je passive niet. Zekere 2 deaths voorkomen net door toch net ff die turret te pushen waarna je als een kleine tornade wegsprint met je speedbuff. Of net ff uit een teamfight weg kunnen sprinten op laag hp omdat je die assist meepikte. Ding is vaker nuttig dan je zo zou zeggen.

Als ze iets aan haar gaan changen dan zal het haar Q zijn, die speedbuff op haar minigun is wel vrij imba als ze je los laten gaan, en die AOE maakt farmen wel heel erg easy. De rest van haar kit is eigenlijk vrij ok so far, niet OP maar zeker ook niet underbalanced.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 10-10-2013 17:17 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Super reacties. Vanavond eens naar deze champs kijken :-). Bedankt!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

En ik kan weer is niet inloggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ok, ik kom in ieder geval geen ranked game in nu. Queue loopt eindeloos door, en als je em wegklikt krijg je dit: "You cannot leave the queue now as a match has been made and champion selection is imminent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ervig schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:53:
Vorige week begonnen met wat potjes LoL (tegen normal computer op Summoners Rift).Ben nu level 8 en zie dat er behoorlijk wat diepgang in het spel zit (meer dan wat ik nu doe: beetje lanes veroveren). Met zoveel verschillende champs is het behoorlijk lastig om een goede keuze te maken.

Omdat ik mijn influence punten graag goed besteed wil ik graag sparen om voor elke lane één of twee leuke champions te hebben (en eentje om te junglen, wat ik overigens nog nooit gedaan heb).Zijn er champions die echt aan te raden zijn, of is het handig om te gaan sparen voor de heroes uit de championship bunde (in die laatste zit iig uit elke lane een hero)? En is het aan te raden (en nog mogelijk) om de digital collectors bundle te kopen?
Als je pas lvl 8 bent en dus net komt kijken, zou ik zeggen: spaar je IP punten voorlopig nog maar.

Elke week is er een free champion rotation: stuk of 10 champs die je de hele week gratis kan spelen. Probeer die zoveel mogelijk uit. Dan heb je na een paar weken al aardig wat indrukken opgedaan en dan kun je misschien wat punten uitgeven aan een champ die je echt goed bevalt.

Wellicht kun je inderdaad wel even kijken naar die heel goedkope champions. Dan zou ik Jax bijvoorbeeld kopen. Goeie top laner, waarmee je eventueel ook kan junglen.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-10-2013 17:40 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.