Oh, je hebt gelijk, my badiCy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:35:
[...]
Cho: Feast deals 1000 (+ 70% AP) true damage to minions and monsters.
Cho wint ;-)
Moeilijk te zeggen op basis van je uitleg hier. Hangt van veel factoren af.XzeroD schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:53:
Ik speel al tijden LoL en dan vooral support met Leona / Lux of adc met teemo en nog een paar. Nu heb ik een paar keer jungler geprobeerd en toch lukt het me dat steeds niet.
Ik snap de basis (volgens mij) van jungler, je gaat in de bushes monsters killen. Pakt in begin blue of red na aanleiding van je champion. Toch blijf ik flink achter op de andere champions in de lanes.
Iemand tips voor een goede jungler en/of kan mij uitleggen wat ik mogelijk fout doe ?
Achter blijven op je teamgenoten qua lvl is niet zo heel erg, zolang het gat maar niet té groot wordt. Als je ietwat achterstand hebt doordat je via één of meer leuke ganks je laners een kill hebt kunnen geven of anderszins bijv de enemy laner een flash hebt laten burnen en hem swingt te recallen, dan is dat al prima.
Allerbelangrijkste als jungler (en geldt ook voor alle andere laners) is MAP VISION. Je minimap is je gids voor waarheen, wat te doen.
Wie speel je eigenlijk precies als jungler? Welke champs?
Ik main J4 al tijden als jungler. Nu 71 ranked games met hem en een KDA ratio van 4.1
Zal je ff een pm sturen met wat tips, anders wordt hier zo'n wall of text.
Geluk....Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[afbeelding]
Hoe kan ik ooit mijn promotion series winnen?
....zonder dat vaart niemand wel.
Verwijderd
Grootste deel had ik niet eens een death. Mijn team had 29 deaths en ik 0. To be fair, EZ was niet slecht. Maar Lux is gewoon geen sterke mid pick meer en tresh en vi deden niets. Nouja, Vi deed vooral flamenKoekiemonsterr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:56:
[...]
Geluk....
....zonder dat vaart niemand wel.
Sowieso is top denk ik een van de moeilijkere rollen om je team in te carryen. Je staat vaak toch een beetje op een eilandje en kan niet zoals mid of jungle een lane gaan helpen of campen. De game kan al gespeeld zijn voordat jij uberhaupt je lane uit gekomen bent.
Vicariously I live while the whole world dies
Lux geen sterke mid pick meer? Op basis van wat? Een slechte game van een mede-lux speler? Seems legit.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:58:
[...]
Grootste deel had ik niet eens een death. Mijn team had 29 deaths en ik 0. To be fair, EZ was niet slecht. Maar Lux is gewoon geen sterke mid pick meer en tresh en vi deden niets. Nouja, Vi deed vooral flamen
Vanuit zeer kritiek oogpunt had je die game best wat meer je lane mogen manipulaten. Ik zie dat je 15x farm hebt, wat met een 9/2 score toch niet echt super is. Met een 9/2 score mag ik er vanuit gaan dat je je lane redelijk domineert en controleert. Speel daar dan op in. Geef hevige druk op de lane, waardoor je hun jungler forceert naar top te komen. Doet ie dat niet, dan ga je voor objective gold in de vorm van towers.
Als je team geen 5v5 vervolgens kan vechten, ga dan gewoon als een malle top pushen. Vertel dit tegen je team en push top als een malle. 1 op 1 zul je de top laner kunnen hebben, dus zullen ze met meer moeten komen. Dit kan jouw team skirmishes geven van 4v3 of zelfs minder. Lukt dit allemaal niet, dan jammer maar helaas (kan niet alles winnen).
Belangrijkste blijft dat je iets doet met je lead. Zijnde in farm, zijnde in global objectives of map pressure. Top kan echt veel meer doen dan vaak wordt gesuggereerd.
YIHAAA. Na 10 zware matches met op het einde (te) veel trollers, uiteindelijk in silver 4 geëindigd. Ben hier zelf enorm trots op! Belangrijkste is dat ik brons heb overgeslagen
Verwijderd
Het is bronze. Als ik vertel dat ik teleport heb om in een TF te komen boeit niemand dat wat. Ik was behind op top (vi ganked terwijl ik zei dat het niet hoefde omdat ik gewoon lekker voorop liep qua farm en feed eventjes). Andere top was Panth, dus die had sowieso global presence. Het probleem in bronze is dat je gewoon niet kan blijven farmen zonder objectives te verliezen. Als de vijand met 5 man een tower pushed engaged je team toch buiten bereik van de tower and gaat een 4v5 aan. Kan ik wel lekker top pushen, maar die meer personen krijgen toch echt wel sneller objectives neer dan ik dat kan.Scallius schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:14:
[...]
Lux geen sterke mid pick meer? Op basis van wat? Een slechte game van een mede-lux speler? Seems legit.
Vanuit zeer kritiek oogpunt had je die game best wat meer je lane mogen manipulaten. Ik zie dat je 15x farm hebt, wat met een 9/2 score toch niet echt super is. Met een 9/2 score mag ik er vanuit gaan dat je je lane redelijk domineert en controleert. Speel daar dan op in. Geef hevige druk op de lane, waardoor je hun jungler forceert naar top te komen. Doet ie dat niet, dan ga je voor objective gold in de vorm van towers.
Als je team geen 5v5 vervolgens kan vechten, ga dan gewoon als een malle top pushen. Vertel dit tegen je team en push top als een malle. 1 op 1 zul je de top laner kunnen hebben, dus zullen ze met meer moeten komen. Dit kan jouw team skirmishes geven van 4v3 of zelfs minder. Lukt dit allemaal niet, dan jammer maar helaas (kan niet alles winnen).
Belangrijkste blijft dat je iets doet met je lead. Zijnde in farm, zijnde in global objectives of map pressure. Top kan echt veel meer doen dan vaak wordt gesuggereerd.
Daarnaast was ik niet fed ofzo, je vergeet dat het andere team 29 kills had....en al mijn kills waren niet in mijn lane. Ik pushte pant er telkens wel weg, maar de kills zijn door teleports.
tdlr: als je geen 5v5 kan vechten met je team dan vechten ze wel 4v5 zodat ze nog meer verliezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 17:53 ]
Nogmaals thanks! heb je PM ontvangen en WOW wat een handige informatie allemaal!Koekiemonsterr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Moeilijk te zeggen op basis van je uitleg hier. Hangt van veel factoren af.
Achter blijven op je teamgenoten qua lvl is niet zo heel erg, zolang het gat maar niet té groot wordt. Als je ietwat achterstand hebt doordat je via één of meer leuke ganks je laners een kill hebt kunnen geven of anderszins bijv de enemy laner een flash hebt laten burnen en hem swingt te recallen, dan is dat al prima.
Allerbelangrijkste als jungler (en geldt ook voor alle andere laners) is MAP VISION. Je minimap is je gids voor waarheen, wat te doen.
Ik main J4 al tijden als jungler. Nu 71 ranked games met hem en een KDA ratio van 4.1
Verwijderd
Je build is in ieder geval ook niet ideaal. Je hebt frozen heart finished voor gauntlet en je hebt je tear nog niet af terwijl je al zoveel gold verzamelt hebt. Sowieso heb je een grote overkill aan mana, Je bent geen ryze. Ook zit je over het limiet qua cdr, je hebt alleen uit items al 50% terwijl de cap 40% is.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:50:
[...]
Het is bronze. Als ik vertel dat ik teleport heb om in een TF te komen boeit niemand dat wat. Ik was behind op top (vi ganked terwijl ik zei dat het niet hoefde omdat ik gewoon lekker voorop liep qua farm en feed eventjes). Andere top was Panth, dus die had sowieso global presence. Het probleem in bronze is dat je gewoon niet kan blijven farmen zonder objectives te verliezen. Als de vijand met 5 man een tower pushed engaged je team toch buiten bereik van de tower and gaat een 4v5 aan. Kan ik wel lekker top pushen, maar die meer personen krijgen toch echt wel sneller objectives neer dan ik dat kan.
Daarnaast was ik niet fed ofzo, je vergeet dat het andere team 29 kills had....en al mijn kills waren niet in mijn lane. Ik pushte pant er telkens wel weg, maar de kills zijn door teleports.
tdlr: als je geen 5v5 kan vechten met je team dan vechten ze wel 4v5 zodat ze nog meer verliezen.
Frozen heart zal ook niet veel helpen tegen Yi of Panth, Yi heeft zijn ult en Pantheon is een ad caster.
Dan kan je met de utility van een gauntlet een stuk meer.
Verwijderd
Ze hadden een Aatrox en een fed ADC, dus je wilt die attack speed afremmen anders is het helemaal hopeloos. Panth was de minste zorg.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:38:
[...]
Je build is in ieder geval ook niet ideaal. Je hebt frozen heart finished voor gauntlet en je hebt je tear nog niet af terwijl je al zoveel gold verzamelt hebt. Sowieso heb je een grote overkill aan mana, Je bent geen ryze. Ook zit je over het limiet qua cdr, je hebt alleen uit items al 50% terwijl de cap 40% is.
Frozen heart zal ook niet veel helpen tegen Yi of Panth, Yi heeft zijn ult en Pantheon is een ad caster.
Dan kan je met de utility van een gauntlet een stuk meer.
Als je de "wall of text" met me zou willen delen, graag!Koekiemonsterr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Moeilijk te zeggen op basis van je uitleg hier. Hangt van veel factoren af.
Met de issues van vandaag erbij vrijwel een week chat/ranked/logon queue rommelarij van RIOT.
Zit ik een beetje het forum door te scrollen kom ik dit tegen: http://www.change.org/en-...-to-europe-west-customers << toch maar signen met zijn allen, compensation
Zit ik een beetje het forum door te scrollen kom ik dit tegen: http://www.change.org/en-...-to-europe-west-customers << toch maar signen met zijn allen, compensation
Ach, denk je nou echt dat Riot EUW iets gaat doen met een petitie met 1000 tekeningen?
Liever kijk ik naar de posts die echt van Riot komt: http://forums.euw.leagueo...read.php?t=1414867&page=2
Ze willen nu eerst de stabiliteit kunnen verzekeren, en daarna zullen ze over compensatie nadenken.
Ik snap de irritatie bij mensen (ik wilde vandaag na mijn werk ook lekker duoQen met wat vrienden), maar kom op nou. Je host een game vanuit één centraal punt voor 1,3 miljoen ACTIEVE spelers, dat kan niet eeuwig goed gaan. Ik snap serieus niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om Riot voor gek uit te maken en te janken om een compensatie. Het is nog steeds een gratis spel, wees blij dat er überhaupt een gratis host is en dat je geen maandelijks abonnement hoeft te betalen (*kuch* WoW) waar de servers ook niet altijd even zuiver zijn.
Ook de mensen met argumenten als 'Maar ik heb er meer dan 100 euro aan besteed, wat nou gratis spel, bla bla bla...'. Weet je wat er wel niet van dat geld betaald moet worden? De serverruimte, het onderhoud, salaris van de servermanagers, de mensen op het Riot hoofdkantoor, etc. Heb je ooit ook maar een ENKELE reclamebanner in League of Legends gezien? En als je er zo graag geld in investeert, dan is dat je eigen keus omdat je graag een skin hebt. Het is niet zoals Battlefield Heroes waar het spel onspeelbaar is zonder investering.
Maar goed, tuurlijk baal ik er ook van, maar de arrogantie van sommige mensen kan ik echt niet uitstaan. En elke keer als de servers het weer een uurtje of 2-3 minder goed werken weer hetzelfde gezeik...
Liever kijk ik naar de posts die echt van Riot komt: http://forums.euw.leagueo...read.php?t=1414867&page=2
Ze willen nu eerst de stabiliteit kunnen verzekeren, en daarna zullen ze over compensatie nadenken.
Ik snap de irritatie bij mensen (ik wilde vandaag na mijn werk ook lekker duoQen met wat vrienden), maar kom op nou. Je host een game vanuit één centraal punt voor 1,3 miljoen ACTIEVE spelers, dat kan niet eeuwig goed gaan. Ik snap serieus niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om Riot voor gek uit te maken en te janken om een compensatie. Het is nog steeds een gratis spel, wees blij dat er überhaupt een gratis host is en dat je geen maandelijks abonnement hoeft te betalen (*kuch* WoW) waar de servers ook niet altijd even zuiver zijn.
Ook de mensen met argumenten als 'Maar ik heb er meer dan 100 euro aan besteed, wat nou gratis spel, bla bla bla...'. Weet je wat er wel niet van dat geld betaald moet worden? De serverruimte, het onderhoud, salaris van de servermanagers, de mensen op het Riot hoofdkantoor, etc. Heb je ooit ook maar een ENKELE reclamebanner in League of Legends gezien? En als je er zo graag geld in investeert, dan is dat je eigen keus omdat je graag een skin hebt. Het is niet zoals Battlefield Heroes waar het spel onspeelbaar is zonder investering.
Maar goed, tuurlijk baal ik er ook van, maar de arrogantie van sommige mensen kan ik echt niet uitstaan. En elke keer als de servers het weer een uurtje of 2-3 minder goed werken weer hetzelfde gezeik...
Alles leuk en aardig, maar het is vooral de communicatie van Riot die tekort schiet. Vaak zijn er problemen en is er nergens op de fora ook maar iets of iemand te vinden die erover communiceert. Bovendien is EUW al een hele tijd zo groot qua playerbase en mag je toch wel verwachten dat ze daarop ingespeeld hebben. Compensatie hoef ik niet, maar dat er kritiek is snap ik heel goed.
is dat zo? ze communiceren dat er problemen zijn en hebben ong geen ETA. mensen willen van alles op de hoogte gehouden worden maar feit is dat ze werken om het op te lossen. de status pagina geeft duidelijk aan dat ze aan het werk zijn. Mensen zijn gewoon aan het zeuren en nooit tevreden.
2 Minutes Ago 7 of 7 Riot Posts
Summoners,
We are seeing a large login queue form which is potentially related to the issue earlier. We are still investigating the cause of this and will keep you updated. Since players are dropping off the platform we have disabled Ranked Queues.
Sorry for the inconvenience.
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1414442
Summoners,
We are seeing a large login queue form which is potentially related to the issue earlier. We are still investigating the cause of this and will keep you updated. Since players are dropping off the platform we have disabled Ranked Queues.
Sorry for the inconvenience.
[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 07-10-2013 22:14 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Lolz
En mensen maar zeuren op xbox live, ps3 online en steam. Man man man, hebben ze daar 1 servertje staan ofzo
En mensen maar zeuren op xbox live, ps3 online en steam. Man man man, hebben ze daar 1 servertje staan ofzo
RIOT heeft afgelopen week al aangegeven een groot deel van de hardware vervangen te hebben.
De issue hoeft daar allang niet meer in gezocht te worden. Probleem is nu echter dus software, maar WAAR. Dat is waar ze bij RIOT zelf nog niet achter zijn.
Ik hoop gewoon dat ze het (snel) op kunnen lossen zodat ook EUW bronze/silver speler nog een normale kans hebben zich nu nog naar hogere leagues te spelen (ik ben er zelf 1 van, maar krijg zo de kans niet).
De issue hoeft daar allang niet meer in gezocht te worden. Probleem is nu echter dus software, maar WAAR. Dat is waar ze bij RIOT zelf nog niet achter zijn.
Ik hoop gewoon dat ze het (snel) op kunnen lossen zodat ook EUW bronze/silver speler nog een normale kans hebben zich nu nog naar hogere leagues te spelen (ik ben er zelf 1 van, maar krijg zo de kans niet).
Ach, ik vermaak me wel met al die fora die steeds exploderen met commentaren van spelers waarin Riot de kop van jut is.
Die officiële berichten blinken over het algemeen uit in nietszeggendheid. Vicarious stipt dat probleem van communicatie terecht aan. Vertellen wat de technische kant van het probleem is, leuk, maar heeft niemand wat aan. Zeg dan niets.
Ik weet niet wat er waar is van die vergelijkingen met NA en Korea wat betreft de ruimhartige compensatie daar. Bijvoorbeeld die 2000 RP bonus in NA en hier nog niks. Maar er zal toch wel een kern van waarheid in zitten, en dan is kritiek meer dan terecht.
Iets meer ruimhartigheid had heel wat kou uit de lucht gehaald. Nu weer zo'n aanbieding van 2 rune pages voor de prijs van 1. Leuk commercieel ingestoken aanbiedinkje, maar waarom niet heel EUW gewoon een gratis rune page geven? Met zo'n klein gebaar laten ze zien dat ze erkennen dat er iets mis is en dat ze niet geheel doof zijn voor de terechte roep om compensatie. Maar zelfs zoiets kleins is al teveel gevraagd.
Mensen die voortdurend Riot beschermen in deze vind ik eigenlijk een beetje zielig.
Komop, het is een bedrijf dat waarschijnlijk bakken met geld verdient; ze hebben dus de financiële mogelijkheden de zaken goed te regelen. Doe dat dan ook. Op EUW lijkt dat stelselmatig onvoldoende te zijn gebeurd. Waarom mag je daar geen kritiek op hebben? Waarom moeten we het al bijna normaal gaan vinden dat zaken af en toe mis moeten gaan?
En als het mis gaat; show dan ook enige mate van ruimhartigheid en de meute is alweer tot bedaren gebracht....Maar nee, niks daarvan, dus kritiek is terecht. Heeft weinig met arrogantie te maken.
Die officiële berichten blinken over het algemeen uit in nietszeggendheid. Vicarious stipt dat probleem van communicatie terecht aan. Vertellen wat de technische kant van het probleem is, leuk, maar heeft niemand wat aan. Zeg dan niets.
Ik weet niet wat er waar is van die vergelijkingen met NA en Korea wat betreft de ruimhartige compensatie daar. Bijvoorbeeld die 2000 RP bonus in NA en hier nog niks. Maar er zal toch wel een kern van waarheid in zitten, en dan is kritiek meer dan terecht.
Iets meer ruimhartigheid had heel wat kou uit de lucht gehaald. Nu weer zo'n aanbieding van 2 rune pages voor de prijs van 1. Leuk commercieel ingestoken aanbiedinkje, maar waarom niet heel EUW gewoon een gratis rune page geven? Met zo'n klein gebaar laten ze zien dat ze erkennen dat er iets mis is en dat ze niet geheel doof zijn voor de terechte roep om compensatie. Maar zelfs zoiets kleins is al teveel gevraagd.
Mensen die voortdurend Riot beschermen in deze vind ik eigenlijk een beetje zielig.
Komop, het is een bedrijf dat waarschijnlijk bakken met geld verdient; ze hebben dus de financiële mogelijkheden de zaken goed te regelen. Doe dat dan ook. Op EUW lijkt dat stelselmatig onvoldoende te zijn gebeurd. Waarom mag je daar geen kritiek op hebben? Waarom moeten we het al bijna normaal gaan vinden dat zaken af en toe mis moeten gaan?
En als het mis gaat; show dan ook enige mate van ruimhartigheid en de meute is alweer tot bedaren gebracht....Maar nee, niks daarvan, dus kritiek is terecht. Heeft weinig met arrogantie te maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-10-2013 22:23 ]
De enige communicatie die ze hebben, is:
Merk ook dat ze nu zeggen 'sorry for the inconvenience' ipv voorheen 'thanks for understanding'. Dat understanding zijn we inmiddels al voorbij. Ik kan best begrijpen dat een server er af en toe uit kan liggen.
Als ik solo LoL ga ik gewoon wat anders doen. Het is alleen vervelend als het regelmatig in weekenden gebeurd of een hele week elke avond raak, en je dan met 5-6 man op Skype zit en graag een potje wilt spelen. Dan zit je daar met z'n allen "ja en nu?"
Daar boven op: je kan vaak gewoon inloggen, maar wil je graag een invite aan vrienden sturen komen die niet aan, wordt je uit de lobby getrapt, enz. Allemaal van die super vage problemen. Zit je eenmaal in game, kan je weer random lag issues krijgen of wordt iedereen een game uitgetrapt.
Als het dan niet stabiel werkt, limiteer dan het aantal gebruikers op het platform. Zeg dan "vol is vol", maar wees wel bewust dat je ZSM server problemen gaat oplossen, maar niet dat iedereen onderuit gaat.
Sowieso lijkt een compensatie wel gepast. Uiteindelijk moeten ze niet vergeten dat WIJ als spelers hun klant zijn. Of je nou wel of niet betaald: statistisch gezien koopt een speler X euro / maand aan RP en dat is gewoon puur business voor ze.
Als we met z'n allen DOTA2 gaan spelen, zal die inkomsten flink kelderen, dus ze hebben heus wel belang bij 'binding'. Op dit tempo (zoals ik net al zei) ga ik wel sneller wat anders doen of andere game spelen.
Merk ook dat ze nu zeggen 'sorry for the inconvenience' ipv voorheen 'thanks for understanding'. Dat understanding zijn we inmiddels al voorbij. Ik kan best begrijpen dat een server er af en toe uit kan liggen.
Als ik solo LoL ga ik gewoon wat anders doen. Het is alleen vervelend als het regelmatig in weekenden gebeurd of een hele week elke avond raak, en je dan met 5-6 man op Skype zit en graag een potje wilt spelen. Dan zit je daar met z'n allen "ja en nu?"
Daar boven op: je kan vaak gewoon inloggen, maar wil je graag een invite aan vrienden sturen komen die niet aan, wordt je uit de lobby getrapt, enz. Allemaal van die super vage problemen. Zit je eenmaal in game, kan je weer random lag issues krijgen of wordt iedereen een game uitgetrapt.
Als het dan niet stabiel werkt, limiteer dan het aantal gebruikers op het platform. Zeg dan "vol is vol", maar wees wel bewust dat je ZSM server problemen gaat oplossen, maar niet dat iedereen onderuit gaat.
Sowieso lijkt een compensatie wel gepast. Uiteindelijk moeten ze niet vergeten dat WIJ als spelers hun klant zijn. Of je nou wel of niet betaald: statistisch gezien koopt een speler X euro / maand aan RP en dat is gewoon puur business voor ze.
Als we met z'n allen DOTA2 gaan spelen, zal die inkomsten flink kelderen, dus ze hebben heus wel belang bij 'binding'. Op dit tempo (zoals ik net al zei) ga ik wel sneller wat anders doen of andere game spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 07-10-2013 22:27 ]
Een gratis runepage is al is gegeven ter compensatie. Volgens mij was dat een jaar of 2 geleden. Verder eigenlijk alleen maar IP boosts voor zover ik me kan herinneren.
Majah, ik word er ook wel een beetje moe van. Ik heb sinds een weekje eindelijk weer wat energie om platinum proberen te halen en dan zijn de server continu overbelast..:(
Ben benieuwd wat er in oktober gaat gebeuren bij RIOT euw.
Want niet alleen de 'normale spelers' zijn hier de dupe van, er zijn ook challengerteams die hier sterk de sjaak door zijn.
Majah, ik word er ook wel een beetje moe van. Ik heb sinds een weekje eindelijk weer wat energie om platinum proberen te halen en dan zijn de server continu overbelast..:(
Ben benieuwd wat er in oktober gaat gebeuren bij RIOT euw.
Want niet alleen de 'normale spelers' zijn hier de dupe van, er zijn ook challengerteams die hier sterk de sjaak door zijn.
Laatste bericht
Riot NOC
Summoners,
We are bringing the PvP.net platform offline for emergency maintenance. This is due to issues we have seen recently that have become much worse now. Instead of looking for a root cause while having the player experience degraded this bad, we have made the choice to return to service with a full restart.
Sorry for all the inconvenience this has caused.
http://forums.euw.leagueo...p?p=13464613#post13464613Vicarious schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:01:
Alles leuk en aardig, maar het is vooral de communicatie van Riot die tekort schiet. Vaak zijn er problemen en is er nergens op de fora ook maar iets of iemand te vinden die erover communiceert. Bovendien is EUW al een hele tijd zo groot qua playerbase en mag je toch wel verwachten dat ze daarop ingespeeld hebben. Compensatie hoef ik niet, maar dat er kritiek is snap ik heel goed.
Zeg nog één keer dat Riot niet communiceert...
Je moet gewoon de Dev Tracker op de website in de gaten houden. JUIST in deze situaties is Riot heel actief in debat met de community.
Dan stel je wel heel weinig eisen aan hun communicatie, als je dit 'communicatie' of zelfs 'debat' noemt.naarden 4ever schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
http://forums.euw.leagueo...p?p=13464613#post13464613
Je moet gewoon de Dev Tracker op de website in de gaten houden. JUIST in deze situaties is Riot heel actief in debat met de community.
In feite zijn dit totaal nietszeggende posts. Vicarious heeft gewoon gelijk. Hun communicatie is ronduit ondermaats.
Wat hebben we nou aan stroom van uitgebraakte berichten die steeds op hetzelfde neerkomen:
"We have problem X. Sorry for the inconvenience"
uurtje later....
"Now we have problem Y. Sorry for the inconvenience"
Geweldig! Durf je dan een beetje uit te spreken als Riot zijnde, en geef een ETA. Maar dat durven ze natuurlijk niet.
Verwijderd
Excuseer, maar de horde gekken die al bloeddorstig de forums afstruint om de eerste de beste Rioter te voorzien van een onverdiende downvote is al niet klein. Als ze dan ook nog 's een ETA gaan geven die ze mogelijk niet gaan halen, vragen ze er natuurlijk wel enorm om, en dat zou ook geen goede bedrijfsvoering zijn.
We weten zelf allemaal prima - wanneer we in de IT een probleem vinden, kunnen we niet zo 1-2-3 zeggen hoe snel we dat kunnen oplossen. Het komt wanneer het komt, en dat communiceren ze dan ook. Ze zijn al enorm vooruitgegaan sinds de dagen dat ze niets of vrijwel niets posten, maar een compliment kan er blijkbaar ook niet af. Zure types.
We weten zelf allemaal prima - wanneer we in de IT een probleem vinden, kunnen we niet zo 1-2-3 zeggen hoe snel we dat kunnen oplossen. Het komt wanneer het komt, en dat communiceren ze dan ook. Ze zijn al enorm vooruitgegaan sinds de dagen dat ze niets of vrijwel niets posten, maar een compliment kan er blijkbaar ook niet af. Zure types.
Oeh dit geeft vertrouwen. Begrijp me overigens niet verkeerd, als ze intern issues hebben kunnen dat mogelijk ook de dezelfde issues zijn als waar wij last van hebben en vinden ze zo ineens het probleemWe are still in the process of restarting the platform. We have set the login queue to BUSY while we test. We are having issues internally logging into EUW and looking to correct the issue.
En toen was de server weer online
Nu redeneer je vanuit de positie van Riot. Natuurlijk is een ETA vanuit hun perspectief niet handig, want de kans is groot dat ze die niet halen en dus krijg je automatisch nog meer gezeur want ze komen hun belofte niet na etc.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:09:
Als ze dan ook nog 's een ETA gaan geven die ze mogelijk niet gaan halen, vragen ze er natuurlijk wel enorm om, en dat zou ook geen goede bedrijfsvoering zijn.
Maar dat is nu net het probleem. I.p.v. te denken in termen van 'bedrijfsvoering', denk eens in termen van 'klanttevredenheid'.
I.p.v. van die nietszeggende posts over wat voor soort probleem er nu weer is opgedoken, mogen ze zich best eens kwetsbaar opstellen en gewoon een ETA geven. Dát is tenminste informatie waar je nog iets aan hebt.
Stel je voor dat de NS bij een flinke storing elk uur a la Riot weer een nieuw bericht op de infoborden knalt:
13.00 uur: bovenleiding wordt nu bekeken.
14.00 uur: boom wordt eraf gehaald.
15.00 uur: de stroomtoevoer is ondanks reparatiewerk nog steeds niet hersteld.
Handig hè? Daar zouden we dus geen bal aan hebben; we hebben slechts iets aan een ETA, zo van: rond 19.00 verwachten we dat de treinen weer normaal rijden.
Het is die aanhoudende technische ellende, de volslagen nietszeggende 'communicatie' daarover in combinatie met een wellicht terecht punt van kritiek omtrent de afwezige EUW compensatie, waardoor men Riot voor rotte vis uitmaakt.
Ik doe er niet aan mee, ik merk het allemaal wel, maar ik kan die meute die kritiek geeft geen ongelijk geven.
Jij bent erg snel tevreden over de vorm van communicatie merk ik al.naarden 4ever schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
Je vergeet alleen dat de problemen niet van gisteren zijn maar inmiddels al een kleine week aan de gang zijn en dan reken ik nog niet eens de problemen mee waar we al maanden tegenaan hikken. (lagspikes, login problemen, gamechanging bugs) Ik geef eerlijk toe dat de communicatie de afgelopen uren beter is dan de voorgaande week, maar ik bekijk het alsnog vrij sceptisch aan. Eén zwaluw betekent nog niet dat het al zomer is.
Ik ben het daarentegen wel eens met het feit dat ik moe wordt op het forum van de oneindige petities voor RP. Laat die mensen toch lekker gaan fietsen met hun eis op iets waar Riot helemaal niet aan tegemoet hoeft te komen. Het is een f2p dienst, waar mensen dus over het algemeen geen geld in hoeven stoppen. Tuurlijk betekent dit niet dat ze gewoon kunnen doen wat ze zelf willen, ook Riot dient ervoor te zorgen dat de servers stabiel zijn. Maar als we het al over compensatie gaan hebben dan denk ik toch eerder aan items die met IP te bemachtigen zijn.
Maar allereerst, laat ze aub zorgen dat de servers weer gewoon stabiel zijn en blijven. Dan mogen ze wat mij betreft die compensatie wel achterwege laten.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ja, en hoe lang doen ze dit al? Sinds gister ofzo, want in de WEKEN hiervoor (jaja, het is al weken aan de gang) is er praktisch geen communicatie vanuit Riot te vinden. Als NA down is zijn ze er als de kippen bij, maar EU is een beetje het achterlijke kindje dat genegeerd wordt. In alles overigens, zie ook de tijden van de World Championships. Toen Dreamhack in EU gehouden werd werden alle tijden aangepast zodat NA op fatsoenlijke tijden konden kijken, maar zodra het toernooi in NA is is EU ineens niet van belang.naarden 4ever schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
edit: en dat ze geen ETA geven zoals Koekie graag zou zien, daar kan ik nog wel inkomen. Als je de oorzaak van het probleem niet weet is het onmogelijk om een ETA te geven. Daar vraag ik ook helemaal niet om. Compensatie ook niet, boeit me allemaal niet. Het enige wat ik vraag is een structurele oplossing en duidelijke communicatie. De problemen zijn al zo lang aan de gang dat er inmiddels toch al een paar man vanuit NA fulltime op zouden moeten zitten, zowel aan de technische als aan de communicatieve kant.
[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 08-10-2013 08:02 ]
Gisteren vaak in de jungle geweest, ging veel beter met de info van hier en de PM van Koekiemonsterr!
Ik denk dat ik nog veel verder vooruit kan gaan, woohoo!
Viel me gisteren wel trouwens op dat de chat er vaak uit lag en na een potje hij (te)lang op "waiting for stats" hing, klikte vaak maar door omdat het te lang duurde.
Viel me gisteren wel trouwens op dat de chat er vaak uit lag en na een potje hij (te)lang op "waiting for stats" hing, klikte vaak maar door omdat het te lang duurde.
nja wat ik voornamelijk het probleem vind is dat wij het H**renkindje van riot zijn, wij hebben nu al maanden aan een stuk door problemen aan de server terwijl alle andere servers wel gewoon draaien dat ik bijna de neiging heb om te zeggen tegen riot van geef mij een gratis overstap naar NA want daar zijn teminste geen problemen(behalve mijn ping danVicarious schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:59:
[...]
Ja, en hoe lang doen ze dit al? Sinds gister ofzo, want in de WEKEN hiervoor (jaja, het is al weken aan de gang) is er praktisch geen communicatie vanuit Riot te vinden. Als NA down is zijn ze er als de kippen bij, maar EU is een beetje het achterlijke kindje dat genegeerd wordt. In alles overigens, zie ook de tijden van de World Championships. Toen Dreamhack in EU gehouden werd werden alle tijden aangepast zodat NA op fatsoenlijke tijden konden kijken, maar zodra het toernooi in NA is is EU ineens niet van belang.
edit: en dat ze geen ETA geven zoals Koekie graag zou zien, daar kan ik nog wel inkomen. Als je de oorzaak van het probleem niet weet is het onmogelijk om een ETA te geven. Daar vraag ik ook helemaal niet om. Compensatie ook niet, boeit me allemaal niet. Het enige wat ik vraag is een structurele oplossing en duidelijke communicatie. De problemen zijn al zo lang aan de gang dat er inmiddels toch al een paar man vanuit NA fulltime op zouden moeten zitten, zowel aan de technische als aan de communicatieve kant.
Daarnaast is het gewoon Bloedirritant dat als je online komt om ranked te spelen dat je gelijk meldingen boven in je scherm zien: " the undo butten is disabled" en " ranked q's are disabled" en dat dit gewoon te vaak gebeurt.
en ik moet je ook gelijk geven op het punt van het aanpassen van de tijden EU > NA en visa versa.
maar ik denk dat dit temaken heeft met dat RIOT een beetje tunnelvisie heeft op alleen NA omdat ze een Amerikaans bedrijf zijn.

Zelf heb ik lang niet zoveel problemen ervaren.. maar ok.. Als Riot geen ETA kan geven, dan moeten ze dat ook niet doen..
Of je krijgt van die NS praktijken.
07.00 Treinstoring, verwacht om 16.00 alles draaiend
08.00 Alles rijd weer
Daar wordt je ook niet vrolijk van... Volgens mij doen ze hun best om het op te lossen, en wat moeten ze anders zeggen behalve 'sorry for the inconvenience', meer kunnen ze toch ook niet doen?
Dat mensen nu al gaan schreeuwen om compensatie, rot op kinders.. Het is geen betaalde dienst, het is gratis, als je een abonnement hebt mag je gaan klagen en schreeuwen. Dat ze hierdoor inkomsten mislopen, dat zal best, maar iedereen gaat volgende week (ondanks dat geklaag/geschreeuw) gewoon weer gamen/betalen voor skins, ze zullen heus niet denken 'nou ik koop lekker die ene skin niet omdat de servers plat lagen'...
Volgens mij heb ik de afgelopen 2 weken welgeteld 1 avond niet kunnen spelen omdat er een vast zittende login queue was, verder heb ik gewoon normal/rankeds/aram kunnen doen. Hooguit viel de chat een keer weg, maar dat komt vaak de pickorder alleen maar ten goede!..
Of je krijgt van die NS praktijken.
07.00 Treinstoring, verwacht om 16.00 alles draaiend
08.00 Alles rijd weer
Daar wordt je ook niet vrolijk van... Volgens mij doen ze hun best om het op te lossen, en wat moeten ze anders zeggen behalve 'sorry for the inconvenience', meer kunnen ze toch ook niet doen?
Dat mensen nu al gaan schreeuwen om compensatie, rot op kinders.. Het is geen betaalde dienst, het is gratis, als je een abonnement hebt mag je gaan klagen en schreeuwen. Dat ze hierdoor inkomsten mislopen, dat zal best, maar iedereen gaat volgende week (ondanks dat geklaag/geschreeuw) gewoon weer gamen/betalen voor skins, ze zullen heus niet denken 'nou ik koop lekker die ene skin niet omdat de servers plat lagen'...
Volgens mij heb ik de afgelopen 2 weken welgeteld 1 avond niet kunnen spelen omdat er een vast zittende login queue was, verder heb ik gewoon normal/rankeds/aram kunnen doen. Hooguit viel de chat een keer weg, maar dat komt vaak de pickorder alleen maar ten goede!..
Die gratis skin is overigens door het Aziatische team verstrekt, en heeft ook geen goedkeuring gekregen van het NA team. Doordat dit ooit een keer nu gebeurt is wordt daar vaak op terugverwezen. Zoals ik al eerder zei, laten ze maar eens zorgen voor een stabiele server dan mogen ze die compensatie houden. Want een 10 win IP boost heeft geen effect als je niet kunt spelenMartin0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:35:
[...]
nja wat ik voornamelijk het probleem vind is dat wij het H**renkindje van riot zijn, wij hebben nu al maanden aan een stuk door problemen aan de server terwijl alle andere servers wel gewoon draaien dat ik bijna de neiging heb om te zeggen tegen riot van geef mij een gratis overstap naar NA want daar zijn teminste geen problemen(behalve mijn ping dan), compesatie is leuk maar ook daarin vind ik dat riot constanter moet zijn, bvb andere server krijgt gratis skin na een lange downtijd van de server of vele problemen op de server en wij krijgen niks, het is het een of het ander, doe dan totaal geen compesatie of iedereen gelijke compesatie, maar goed dat is mijn mening daarover.
Daarnaast is het gewoon Bloedirritant dat als je online komt om ranked te spelen dat je gelijk meldingen boven in je scherm zien: " the undo butten is disabled" en " ranked q's are disabled" en dat dit gewoon te vaak gebeurt.
en ik moet je ook gelijk geven op het punt van het aanpassen van de tijden EU > NA en visa versa.
maar ik denk dat dit temaken heeft met dat RIOT een beetje tunnelvisie heeft op alleen NA omdat ze een Amerikaans bedrijf zijn.
Verwijderd
Gisteren voor de eerste keer zo'n 5x5 y games gespeeld. Oh man, wat is dat plezant 
Combo's die ik heb gespeeld :
* 10x Fid : Krow krow krow everywhere
* 10x Blitz : Pinball!
* 10x Alistar : Bumper cars!
Best game mode ever!
Best game mode ever!
Kijk wel uit dat je de kans hebt om gebanned te worden. Zou zonde zijn van je account. Dit is al door een Riot employee bevestigd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:00:
Gisteren voor de eerste keer zo'n 5x5 y games gespeeld. Oh man, wat is dat plezant
Best game mode ever!
Het hosten wel, maar het joinen van een game wordt je naar mijn weten niet voor gebanned.Damienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:01:
[...]
Kijk wel uit dat je de kans hebt om gebanned te worden. Zou zonde zijn van je account. Dit is al door een Riot employee bevestigd.
Ik ben niet aan het zeuren voor een compesatie, maar bedoelde het meer dat RIOT iedere server eerlijk en gelijk moet behandelen en dat doen ze niet. maar zoals ik ook zei, het is een meningDamienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:56:
[...]
Die gratis skin is overigens door het Aziatische team verstrekt, en heeft ook geen goedkeuring gekregen van het NA team. Doordat dit ooit een keer nu gebeurt is wordt daar vaak op terugverwezen. Zoals ik al eerder zei, laten ze maar eens zorgen voor een stabiele server dan mogen ze die compensatie houden. Want een 10 win IP boost heeft geen effect als je niet kunt speleneen skin heb ik ook weinig aan als ik hem niet kan bewonderen omdat de queues er weer eens uitliggen.
Zodra je met een gemodificeerde client inlogged geldt het al. Wat ik tenminste uit de red post heb kunnen opmaken.iCy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:04:
[...]
Het hosten wel, maar het joinen van een game wordt je naar mijn weten niet voor gebanned.
Verwijderd
Dat klopt, maar je kan zulke games joinen zonder gemodificeerde clientDamienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:06:
[...]
Zodra je met een gemodificeerde client inlogged geldt het al. Wat ik tenminste uit de red post heb kunnen opmaken.
Ik host zulke games niet.
Maar ze zouden je inderdaad wel kunnen bannen voor het hosten van zulke games, maar voor het joinen van zo'n games niet. Maar hoogst waarschijnlijk gaan ze er niemand voor bannen.
Ja maar als ik het goed heb join je gewoon een custom op je normale clientDamienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:06:
[...]
Zodra je met een gemodificeerde client inlogged geldt het al. Wat ik tenminste uit de red post heb kunnen opmaken.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Fair enough, dat wist ik dus niet. Ik waag mij momenteel aan geen bijzondere gamemodesVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:15:
[...]
Dat klopt, maar je kan zulke games joinen zonder gemodificeerde client
Ik host zulke games niet.
Maar ze zouden je inderdaad wel kunnen bannen voor het hosten van zulke games, maar voor het joinen van zo'n games niet. Maar hoogst waarschijnlijk gaan ze er niemand voor bannen.
Verwijderd
Die 5x5 y games zijn wel een echte aanrader imo. Die zijn gewoon zoveel fun, maar het is natuurlijk je eigen keuze heDamienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Fair enough, dat wist ik dus niet. Ik waag mij momenteel aan geen bijzondere gamemodesHeb met het 3v3 team de rewards veilig gesteld en in ranked lukt het niet omdat ranked queues elke avond down zijn zodra ik online kom.
nja nu wordt het wel hopen dat ik vanaaf wel ranked kan spelen want ik wil nog voor eind van de maand weer in bronze III of Bronze II zitten
Die vraag stel ik mij soms ook.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[afbeelding]
Hoe kan ik ooit mijn promotion series winnen?
Snap wat je bedoelt hoor.
Gisteren eindelijk een potje 5x vs 5y kunnen spelen. Ez vs Ez. Echt ontzettend leuk!
Van wat ik heb gelezen worden hooguit mensen gebanned die de games hosten. Voor het joinen van de games zou je niet gebanned kunnen worden, omdat je niet ziet wat voor een game je joined.
Van wat ik heb gelezen worden hooguit mensen gebanned die de games hosten. Voor het joinen van de games zou je niet gebanned kunnen worden, omdat je niet ziet wat voor een game je joined.
Wat? Dat is raarSaphuA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:03:
Gisteren eindelijk een potje 5x vs 5y kunnen spelen. Ez vs Ez. Echt ontzettend leuk!
Zo, ik ga vaker doordeweeks om 10:00 's ochtends spelen. Kom opeens met een team aardige mensen, geen enkele flame, hoewel het tijdens de game niet altijd even goed ging.
Toch nog gewonnen, heb nu nog 1 win nodig in mijn vijfde promo in Gold IV. Ik hoop stiekem dat ik eens een double promotion krijg, tot nu toe nog nooit gehad. Ik speel altijd met spelers uit Gold I/II en Platinum V, en op.gg/mmr bevestigt dat, dus wellicht heb ik kans
Toch nog gewonnen, heb nu nog 1 win nodig in mijn vijfde promo in Gold IV. Ik hoop stiekem dat ik eens een double promotion krijg, tot nu toe nog nooit gehad. Ik speel altijd met spelers uit Gold I/II en Platinum V, en op.gg/mmr bevestigt dat, dus wellicht heb ik kans
Ligt er aan wat voor modificaties, sommige modificaties worden gedoogd, zie de streamers maar met hun aangepast kleuren qua borders ;-)Damienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:06:
[...]
Deze modificatie wordt niet gedoogd.
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 08-10-2013 10:45 ]
Indeed, speel al dit hele season in een zandbak in plaats van Summoners Rift, wordt ook toegestaaniCy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:45:
[...]
Ligt er aan wat voor modificaties, sommige modificaties worden gedoogd, zie de streamers maar met hun aangepast kleuren qua borders ;-)
Deze modificatie wordt niet gedoogd.
http://yurixyworks.com/20...omplete-day-sunset-night/
Kan het iedereen aanraden trouwens, door de lichte kleuren heb ik veel meer overzicht.
Dat is allemaal toegestaan door RIOT???DiedB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Indeed, speel al dit hele season in een zandbak in plaats van Summoners Rift, wordt ook toegestaan
http://yurixyworks.com/20...omplete-day-sunset-night/
Kan het iedereen aanraden trouwens, door de lichte kleuren heb ik veel meer overzicht.
Eerste keer dat ik er van hoor eigenlijk.
Verwijderd
Klopt dat je niet gebanned kan worden als je zo'n games joined, maar dit is wel voor een andere redenSaphuA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:03:
Je kan niet gebanned worden als je zo'n games joined aangezien je de ToS niet overschrijdt. Dit doe je wel indien je zo'n games host (client modificatie)
Nog even voor alle server issues. Hier is nog een goede en duidelijke reactie van Riot. 1e en 2e post overigens.
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1414867
Zo weet je een beetje wat er gebeurd is en dat ze druk bezig zijn met de problemen op te lossen
Zo weet je een beetje wat er gebeurd is en dat ze druk bezig zijn met de problemen op te lossen
[ Voor 21% gewijzigd door Suicyder op 08-10-2013 12:39 ]
Nette reacties als je het mij vraagt. Het is nog geen belofte maar dat ze al aangeven dat EUW steeds maar problemen heeft betekent in ieder geval wel dat ze de problemen erkennen. Dat is toch wel de eerste fase voor een fatsoenlijke afhandeling.
Valt ook lastig te ontkennen, met login queue's en ontzettend veel uitval. Ze mogen nog blij zijn dat ze geen bank zijn, stel je voor als de Rabobank de hele week door roept: Jongens spijt ons, maar voor online transacties moet je niet bij ons zijn, want dat kunnen onze servers niet aan. Dat zou bakken met klanten kosten.Remmetje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:03:
Nette reacties als je het mij vraagt. Het is nog geen belofte maar dat ze al aangeven dat EUW steeds maar problemen heeft betekent in ieder geval wel dat ze de problemen erkennen. Dat is toch wel de eerste fase voor een fatsoenlijke afhandeling.
Daarvoor heb je dan ook performance testen op patches/opleveringen. Hiermee had Riot al de helft van hun problemen kunnen afvangen voordat ze lukraak EUW als testomgeving gebruiken. Schijnbaar niet al te belangrijk voor Riot, zolang NA het maar doet....
EUW has problems ? better give NA free RP
"Don't let your dreams be memes"
Geen bans voor de 5v5 mode: http://forums.euw.leagueo...p?p=13473801#post13473801
ik kreeg het net ook te horen, vind ik wel leuk van riot.Vicarious schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:04:
Geen bans voor de 5v5 mode: http://forums.euw.leagueo...p?p=13473801#post13473801
maar waarschijnlijk komen de problemen op de EUW server ook dankzij deze "gamemode" en gaat deze gamemode een officiele gamemode worden in S4(let op het 2e woordje in deze zin WAARSCHIJNLIJK, geld voor beide dingen in deze zin)
[ Voor 30% gewijzigd door Martin0 op 08-10-2013 16:14 ]
Ik zou je graag willen geloven, alleen de problemen op EUW waren er al voordat deze gamemode populair werd. Ik zou het een slap excuus vinden van Riot als ze het hierop zouden verhalen.Martin0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:05:
[...]
ik kreeg het net ook te horen, vind ik wel leuk van riot.
maar waarschijnlijk komen de problemen op de EUW server ook dankzij deze "gamemode" en gaat deze gamemode een officiele gamemode worden in S4(let op het 2e woordje in deze zin WAARSCHIJNLIJK, geld voor beide dingen in deze zin)
Die 5v5 same champs gamemode heeft echt absoluut niets te maken met de serverproblemen. Deze gamemode wordt nu 2-3 dagen gespeeld, en kijk hoe lang we al problemen hebben 
En lekker, ben gezakt van halverwege Silver II naar halverwege Silver III
zoals altijd verlies ik een paar games als m'n winrate ruim positief is. Meestal is dit na 3-4 games weer voorbij maar werd nu weer gematched met mensen die voordat de game begon al begonnen te zeiken en te whinen over feeden, alleen maar sarcastisch gezeik en geblame op iedereen voor elk miniscule foutje. Needless to say dat ze allevier niets gepresteerd en gelijk gesurrendered hebben.
Denk dat Gold halen nu wel erg moeilijk gaat worden..
Edit; krijg een warning dat ik reported ben voor negative attitude terwijl ik in ranked áltijd alles positief benader en mensen complimenteer op hun goede acties. Als iemand flamed of blamed vraag ik altijd vriendelijk of ze daar mee kunnen stoppen. Moet niet gekker worden
En lekker, ben gezakt van halverwege Silver II naar halverwege Silver III

Edit; krijg een warning dat ik reported ben voor negative attitude terwijl ik in ranked áltijd alles positief benader en mensen complimenteer op hun goede acties. Als iemand flamed of blamed vraag ik altijd vriendelijk of ze daar mee kunnen stoppen. Moet niet gekker worden

[ Voor 16% gewijzigd door Recrush op 08-10-2013 17:09 ]
Yup ik heb zojuist weer eens een ranked game verloren. Onze jungler Zac ging trollen nadat onze Blitzcrank per ongeluk blue buff pakte. Dus ik stond top vs een Riven, wat doet Zac. Hij haalt red buff op en gaat vervolgens naar Riven toe (die onder zijn toren stond) en laat zich door Riven killen. Waarna ik tegen een Riven met red buff stond. Kort daarna gaat hij expres dood vs de enemy mid, waarna hij even later double buff pakt en vervolgens deze weer aan Riven voert.Recrush schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:07:
Die 5v5 same champs gamemode heeft echt absoluut niets te maken met de serverproblemen. Deze gamemode wordt nu 2-3 dagen gespeeld, en kijk hoe lang we al problemen hebben
En lekker, ben gezakt van halverwege Silver II naar halverwege Silver IIIzoals altijd verlies ik een paar games als m'n winrate ruim positief is. Meestal is dit na 3-4 games weer voorbij maar werd nu weer gematched met mensen die voordat de game begon al begonnen te zeiken en te whinen over feeden, alleen maar sarcastisch gezeik en geblame op iedereen voor elk miniscule foutje. Needless to say dat ze allevier niets gepresteerd en gelijk gesurrendered hebben.
Denk dat Gold halen nu wel erg moeilijk gaat worden..
Ondanks alles ben ik door blijven spelen en heb nog de enemy inhib gepakt. Maar het mocht allemaal niet meer baten. Fijn dat als ranked eindelijk weer up is dat je dan zo'n fijne team mate krijgt. Nogmaals proberen in ranked, wordt het weer een loss dan is wat mij betreft het ranked season bij deze afgelopen voor mij.
Deze gamemode lijkt me weinig verband te hebben met de server problemen. Immers ligt vaak de chat & lobby server er uit, niet de game servers. Die blijven vaak stabiel doordraaien , ook al zijn er chat of lobby issues. Ook ingame chat werkt vaak gewoon prima.Martin0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:05:
[...]
ik kreeg het net ook te horen, vind ik wel leuk van riot.
Zo'n game mode lijkt mij ook niet veel zwaarder voor de server. Wellicht zijn er wat meer 'particles' en actions/animations die voor bij komen als je 10 Syndra's hebt met d'r balletjes ofzo, maar zelfs dan zal het wel meevallen vermoed ik.
Desalniettemin lijkt mij het wel grappig als ze dit een game mode maken. Leuk voor de mensen die klagen dat sommige champs OP zijn in ARAM, join dan een game met 10 Nidalee's, Sona's, Lux's of Master Yi's en probeer de beste te zijn.

En dat was het dan wat betreft ranked. Weer een kiddo die zijn hele team loopt af te branden. En vanuit de positie als support wordt het een stuk lastiger om lanes door te pushen. Verder een AD carry naast me die denk dat je tegen een Ezreal gewoon rustig stil moet gaan staan. Dus brand ik bijna mijn hele manapool om hem elke keer weer full health te krijgen. Vervolgens besluit meneer maar om vanuit het niets erin te springen. Waardoor ik mijn flash + ignite op Ezreal moet burnen om er nog iets van zinnigs uit te krijgen. Gelukkig weet ik hem nog te redden, waarna hij gelijk vraagt: "Sona, ignite???" Toen maar verteld dat ik een Ezreal niet ga afstoppen met een exhaust en we daarom net zo goed een ignite erbij kunnen hebben aangezien hij ook nog eens met Soraka in een lane staat die hem hierdoor minder snel weer full hp krijgt.
Ondertussen heeft onze Jarvan in alle lanes vrienden gemaakt en besluit onze top maar gewoon om 1on1 fights vs een fed Jax te gaan houden. Diana die de FB pakte denk dat ze ineens godmode heeft en duikt de enemy Fizz (OF ALL CHAMPS) na achter de toren. Je raad het al. Fizz springt op zijn stokje, en Diana valt dood neer, gg way to give away a lead on mid.
Lang verhaal kort, veel geflame van de jungler, top die het niet meer boeit, mid die te veel vertrouwen uit een FB pompt en Tristana die skillshots loopt te vangen. Mijn dag qua ranked is weer toppie!
Ondertussen heeft onze Jarvan in alle lanes vrienden gemaakt en besluit onze top maar gewoon om 1on1 fights vs een fed Jax te gaan houden. Diana die de FB pakte denk dat ze ineens godmode heeft en duikt de enemy Fizz (OF ALL CHAMPS) na achter de toren. Je raad het al. Fizz springt op zijn stokje, en Diana valt dood neer, gg way to give away a lead on mid.
Lang verhaal kort, veel geflame van de jungler, top die het niet meer boeit, mid die te veel vertrouwen uit een FB pompt en Tristana die skillshots loopt te vangen. Mijn dag qua ranked is weer toppie!
Verwijderd
Daarom altijd aangeven dat je Mid, Top of ADC gaat, zodat je jezelf uit bronze/silver/early gold kan carryen. Krijg je je role niet? Dodge je de queue gewoon, -3 LP is beter dan -20 + geen verlaging van je MMR.Damienx2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:10:
En dat was het dan wat betreft ranked. Weer een kiddo die zijn hele team loopt af te branden. En vanuit de positie als support wordt het een stuk lastiger om lanes door te pushen. Verder een AD carry naast me die denk dat je tegen een Ezreal gewoon rustig stil moet gaan staan. Dus brand ik bijna mijn hele manapool om hem elke keer weer full health te krijgen. Vervolgens besluit meneer maar om vanuit het niets erin te springen. Waardoor ik mijn flash + ignite op Ezreal moet burnen om er nog iets van zinnigs uit te krijgen. Gelukkig weet ik hem nog te redden, waarna hij gelijk vraagt: "Sona, ignite???" Toen maar verteld dat ik een Ezreal niet ga afstoppen met een exhaust en we daarom net zo goed een ignite erbij kunnen hebben aangezien hij ook nog eens met Soraka in een lane staat die hem hierdoor minder snel weer full hp krijgt.
En de ranked queues zijn WÉÉR disabled. En WÉÉR een login queue van 20000..
@Damien, welke league/division zit jij dan dat je je er nu bij neerlegt?

Zelf op EUNE is/was er een login queue van rond de 100. Iets wat normaal gesproken nooit voorkomt. Misschien dat ze de servers van EUNE voor EUW gebruiken? (of het is gewoon toeval, nu ik er over nadenk zal het wel toeval wezen..)
Ranked disabled komt voor mij goed uit, game verloren > +0 LP hahaRecrush schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:40:
En de ranked queues zijn WÉÉR disabled. En WÉÉR een login queue van 20000..![]()

Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben een Platinum III speler dit seizoen begonnen in Silver V, ik heb veel soloq ervaring opgedaan en speel vanavond DUOQ met mijn Diamond V maat, als jullie willen kunnen jullie me stream bekijken en vragen stellen:)
http://www.twitch.tv/bossly1
Groet
Bossly
Ik ben een Platinum III speler dit seizoen begonnen in Silver V, ik heb veel soloq ervaring opgedaan en speel vanavond DUOQ met mijn Diamond V maat, als jullie willen kunnen jullie me stream bekijken en vragen stellen:)
http://www.twitch.tv/bossly1
Groet
Bossly
Hier hoef ik even niets meer te proberen, queue staat op approx +1 uur
Is dat standaard, of een bug.
Same here....tuinïnen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:13:
Hier hoef ik even niets meer te proberen, queue staat op approx +1 uur![]()

*edit*
Reloggen werkte. Ik zit er in.
[ Voor 8% gewijzigd door Aeon op 08-10-2013 20:37 ]
zo dankzij een gold smurf heb ik mijn tweede promotie game gewonnen op naar de 3e voor de promo 
en natuurlijk krijg je dan net trolls en noobs Bye bye bronze III >.>
(even een uitlegje: fizz wordt gecounterd door talon en weet niet hoe hij save meot spelen, ik kan niet ganken, want voordat ik er in kan duiken is fizz al half health of lager etc, bot is volledig geward, zelfs in tribush, dus geen enkele gank mogelijkheid, en doordat ik volledig met bot en mid bezig ben kom ik niet aan top toe, dus ik noob blah blah balh, geen enkele gank en zo, want ja draven die counter pickte zichzelf enzo, daarnaast ik dus zo vaak me leven gegeven zodat andere ene kill konden maken, maar ja ik feedde maar enzo, want ik ben noob enzo >.> haat de mensen in bronze, nooit zich zelf de schuld geven, heb bot proberen te ganken via tribush, mid geprobeerd, daarna in tf hun talon en cait te focussen maar ja dat heeft geen zin als niemand volgt en ja dan krijg je de schuld, cause blame the jungler WAT HAAT IK BRONZE Mensen zeg, 99% toxic ofzo)
en natuurlijk krijg je dan net trolls en noobs Bye bye bronze III >.>
(even een uitlegje: fizz wordt gecounterd door talon en weet niet hoe hij save meot spelen, ik kan niet ganken, want voordat ik er in kan duiken is fizz al half health of lager etc, bot is volledig geward, zelfs in tribush, dus geen enkele gank mogelijkheid, en doordat ik volledig met bot en mid bezig ben kom ik niet aan top toe, dus ik noob blah blah balh, geen enkele gank en zo, want ja draven die counter pickte zichzelf enzo, daarnaast ik dus zo vaak me leven gegeven zodat andere ene kill konden maken, maar ja ik feedde maar enzo, want ik ben noob enzo >.> haat de mensen in bronze, nooit zich zelf de schuld geven, heb bot proberen te ganken via tribush, mid geprobeerd, daarna in tf hun talon en cait te focussen maar ja dat heeft geen zin als niemand volgt en ja dan krijg je de schuld, cause blame the jungler WAT HAAT IK BRONZE Mensen zeg, 99% toxic ofzo)
[ Voor 98% gewijzigd door Martin0 op 08-10-2013 21:46 ]
Succes! Ik nu ook nog de laatste game voor Plat I!
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Ranked queues online, dacht probeer het weer.. NAIEF
hele team vol met disconnects en dus verloren. En geen loss prevented uiteraard. Ben nu zo ver gezakt, ongelofelijk.

Same, 2 gewonnen en de derde game had ik 2 teammates met disconnects waardoor we verloren.Recrush schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:43:
Ranked queues online, dacht probeer het weer.. NAIEFhele team vol met disconnects en dus verloren. En geen loss prevented uiteraard. Ben nu zo ver gezakt, ongelofelijk.
Ok zo voelt ranked inderdaad ook voor mij. Credits voor degene (Dread Pirate) van Reddit die dit gepost heeft
Look I can describe ranked play in a really simple analogy
So you want to eat a cake, right, but you only have eggs. So you have to find four other people who have milk, sugar, a blender, and chocolate. But you show up, and the blender guy throws his blender to the ground and screams EGGS OR I FEED, and then the other three people start yelling at you to give up your eggs. Then you have to piece together the broken blender, and it's not really working properly, but you found some tape so it's working. Except the beaters are kind of wibbly wobbly now, so it isn't mixing the batter very well. The other four players start to scream at you for not blending the cake well enough, since that's your job, and then the milk guy has to go leave for 15 minutes because his mom just made dinner.
Are you understanding this so far? Ok good
So any ways once milk guy is back you have the cake, and its time to put it in the oven. The problem is that there are professional baking teams who just played a world baking tournament, so everyone wants to bake a cake like theirs. Even though your cake is chocolate, they want to cover it with icing meant for a vanilla cake, because that's what the Asian cake bakers do. You try to insist that your cake would be much better with chocolate icing, but they tell you to commit suicide. Finally, your shitty cake monstrosity comes out of the oven and it isnt even edible because of the whole process, and apparently cakes need more ingredients than just eggs and milk and chocolate.
Then you go into the post cake lobby and everyone unaminously agrees its your fault
Then you immediately hit the 'bake again' button and pray that this time you can just ADD THE GOD DAMN EGGS
Mja... en je kunt er over klagen of je kunt gewoon doorbijten en verder spelen 
Uiteindelijk heb je kansberekeningstechnisch gezien een hogere kans om te winnen dan om te verliezen, vooropgesteld dat je zelf de dorpsidioot niet bent
En als je dus maar lang genoeg speelt en zelf de betere speler van je team blijft dan ga je uiteindelijk omhoog.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mensen die roepen "maar de enige constante factor ben je zelf" ook niet echt geloofde. Maar voorlopig ben ik van rock bottom B5 (echt 0LP.... dieper kon niet!
) ondertussen opgeklommen naar B1, eigenhandig en zonder boosts of weetik wat. Gewoon puur doordat ik mijn eigen spel verbeter en ervoor zorg dat ik minder fouten maak dan het enemy team en mijn eigen team. En dit gaat met horten en stoten, waarbij ook ik soms verlies door idioten, en ook vaak verlies doordat ik er zelf een potje van maak. En daarnaast win ik ook games door het team te carryen (zelfs als support!), en ook heb ik wat games gewonnen die ik zelf slecht speelde en waar mijn team mij carriede (tis en blijft een teamgame):)
Uiteindelijk onder aan de streep kom je daar terecht waar jij als individuele speler terecht hoort te komen omdat JIJ dat niveau hebt.
Anyway; de wijze lessen daargelaten moet je gewoon 3 dingen doen om vooruit te gaan en hoger te komen:
- Ignore ALLE flamers
- Analyseer AL je verliezen (waarom verloor ik, wat kan ik volgende keer beter doen)
- Stop met spelen als je 2 games in a row verliest want dan is het gewoon jouw dag niet
En een 4e gewoon om het af te leren:
- Stop met iedereen de schuld te geven behalve jezelf. Granted; sommige spelers zijn echt IQ75 materiaal, maar door op ze te zeiken los je het probleem ook niet op
Uiteindelijk heb je kansberekeningstechnisch gezien een hogere kans om te winnen dan om te verliezen, vooropgesteld dat je zelf de dorpsidioot niet bent
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mensen die roepen "maar de enige constante factor ben je zelf" ook niet echt geloofde. Maar voorlopig ben ik van rock bottom B5 (echt 0LP.... dieper kon niet!
Uiteindelijk onder aan de streep kom je daar terecht waar jij als individuele speler terecht hoort te komen omdat JIJ dat niveau hebt.
Anyway; de wijze lessen daargelaten moet je gewoon 3 dingen doen om vooruit te gaan en hoger te komen:
- Ignore ALLE flamers
- Analyseer AL je verliezen (waarom verloor ik, wat kan ik volgende keer beter doen)
- Stop met spelen als je 2 games in a row verliest want dan is het gewoon jouw dag niet
En een 4e gewoon om het af te leren:
- Stop met iedereen de schuld te geven behalve jezelf. Granted; sommige spelers zijn echt IQ75 materiaal, maar door op ze te zeiken los je het probleem ook niet op
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Is die 'straf' voor dodgen van queue niet veel harder? Slechts -3 LP? That's it?Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:28:
[...]
Daarom altijd aangeven dat je Mid, Top of ADC gaat, zodat je jezelf uit bronze/silver/early gold kan carryen. Krijg je je role niet? Dodge je de queue gewoon, -3 LP is beter dan -20 + geen verlaging van je MMR.
Verwijderd
Net mijn 5de game verloren, ADC ging afk toen we net weer terugkwamen met paar dikke team fight wins.Deefje85 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
Die vraag stel ik mij soms ook.
Snap wat je bedoelt hoor.
Normaal doe ik zelf ook nooit Soloque ranked, dus vandaag met een groep vrienden begonnen met 5vs5 ranked. Ik vertrouwde niet ik echt op mezelf want ik ben nog in placement, daarom bood ik aan om support te spelen. Meestal Leona (omdat ik Leona wel goed genoeg speel) en als iemand anders Leona pakt dan pak ik Nami.
Eerste game met 30 kills verschil gewonnen, en ik zei ook vriendelijk tegen de Ashe en Bliz dat ze wat meer moeten gaan oefenen voordat ze met ranked moeten beginnen (Ja ze waren zo slecht).
Tweede game toevallig Nederlanders tegengekomen waarvan we ook met ongeveer 20 kills verschil hadden gewonnen.
Derde game ook met ongeveer 20 kills verschil gewonnen en ze hadden alleen maar 1 tower kapot gemaakt.
En laatste was ook het leukst want in loading screen zagen we al dat iedereen van de enemy team skins hadden waardoor we dachtten van shit Skin=Win. Ze vroegen ook eerste minuut van welke division we zaten en we zeiden provision waarna ze zeiden GG it will be over soon:P.
Nou wat er daarna gebeurde was wel grappig, we hadden al hun turrets zo gepushed waardoor ze elkaar niet konden helpen met hun lanes en als een aggresive Leona die hele tijd erin vliegt konden ze ook niks aan doen.
Aan het einde vroeg de enemy jungler van in welk Division ik persoonlijk zit (lolnexus was down die potje), en ik zei dat ik geen echte ranked ervaring heb maar dat onze Nidalee in Platinum 3 zit ofzo. Vond wel grappig dat ze zeiden van dat wij nu in hun division zouden komen omdat we van hun hadden gewonnen.
Nu nog 1 potje te gaan, maar dat gaat wel goedkomen denk ik omdat onze Shaco Diamond morgen ook meegaat doen.
Maar als ik nou in Gold met dit team kom, krijg ik dan ook een Gold plate met Elise skin of is dat alleen voor Solo/Duo?
Eerste game met 30 kills verschil gewonnen, en ik zei ook vriendelijk tegen de Ashe en Bliz dat ze wat meer moeten gaan oefenen voordat ze met ranked moeten beginnen (Ja ze waren zo slecht).
Tweede game toevallig Nederlanders tegengekomen waarvan we ook met ongeveer 20 kills verschil hadden gewonnen.
Derde game ook met ongeveer 20 kills verschil gewonnen en ze hadden alleen maar 1 tower kapot gemaakt.
En laatste was ook het leukst want in loading screen zagen we al dat iedereen van de enemy team skins hadden waardoor we dachtten van shit Skin=Win. Ze vroegen ook eerste minuut van welke division we zaten en we zeiden provision waarna ze zeiden GG it will be over soon:P.
Nou wat er daarna gebeurde was wel grappig, we hadden al hun turrets zo gepushed waardoor ze elkaar niet konden helpen met hun lanes en als een aggresive Leona die hele tijd erin vliegt konden ze ook niks aan doen.
Aan het einde vroeg de enemy jungler van in welk Division ik persoonlijk zit (lolnexus was down die potje), en ik zei dat ik geen echte ranked ervaring heb maar dat onze Nidalee in Platinum 3 zit ofzo. Vond wel grappig dat ze zeiden van dat wij nu in hun division zouden komen omdat we van hun hadden gewonnen.
Nu nog 1 potje te gaan, maar dat gaat wel goedkomen denk ik omdat onze Shaco Diamond morgen ook meegaat doen.
Maar als ik nou in Gold met dit team kom, krijg ik dan ook een Gold plate met Elise skin of is dat alleen voor Solo/Duo?
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Ik speel sinds vorige week ook Jarvan en ben wel benieuwd naar de tips, als je ze zou willen doorsturen? Of gewoon hier posten want er zijn nog wel geïnteresseerden denk ik^^.XzeroD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:34:
Gisteren vaak in de jungle geweest, ging veel beter met de info van hier en de PM van Koekiemonsterr!
Mooi zo, keep it up! :-)XzeroD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:34:
Sure, ik PM je wel. Was een wall of text die ik eerder stuurde naar XzeroD, en anders krijg je toch alleen maar discussie over mijn visieSemperEgo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:40:
[...]
Ik speel sinds vorige week ook Jarvan en ben wel benieuwd naar de tips, als je ze zou willen doorsturen? Of gewoon hier posten want er zijn nog wel geïnteresseerden denk ik^^.
Net weer 2 jungle J4 games gewonnen, waarvan één zelfs gecarried met louter tanky items. Zit nu zowaar eens op 75 punten na 5 win streak in S5 en weinig nubs tegengekomen in mijn team. Eens kijken of dat geluk aanhoudt en ik de hell van S5 kan verlaten....
Silver II, beide games werden verpest door een Gold V die het toch niet meer kon boeien. Maar goed ik was er gisteren gewoon even klaar mee, 3 ranked games op rij verloren omdat ik de pech had dat ik driemaal een rager in mijn team had zitten. En dan probeer je nog enigsinds wat redelijk heid in die persoon te krijgen door hem proberen te kalmeren maar in sommige gevallen heeft het geen zin en dan moet je proberen de game nog te carryen maar ja helaas kan dat simpelweg niet altijd.Recrush schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:40:
En de ranked queues zijn WÉÉR disabled. En WÉÉR een login queue van 20000..![]()
Was een wat overdreven reactie van mijzelf om nu maar helemaal met ranked te stoppen, ik ga als vanavond de ranked queues weer up zijn het gewoon weer proberen, kans is erg groot dat ik ga demoten naar Silver III, maar met nog ruim 2 en een halve week te gaan vindt ik dat ik toch het iig moet proberen om ook in Solo queue naar Gold te komen. Rewards hoef ik het niet meer om te doen want die zijn al zeker gesteld, maar om het mezelf in ieder geval wat makkelijker te maken in S4 om via placements gelijk richting Gold te gaan (ivm MMR).
Gister ook weer eens ranked gaan spelen na een lange tijd. Heb mezelf voorgenomen in Silver te eindigen, aangezien ik na de placement matches in Bronze I werd geplaatst. na 4 potjes zat ik in de promo's en had ik er ook al 1 verloren. Hier ging ik dus gister avond verder mee.
1ste game: J4 jungle en na 63! min sneaky gewonnen door een backdoor
2de game: Elise Mid, vanaf lvl 1 werd ik al gepest door een GP mid(met crit runes) na 20min een loss rijker
3de game: J4 jungle, en netjes de game gecarried door alle lanes om en om kills te geven.
Nog 1 match te gaan en die moet ik dus winnen om in Silver te komen, maar durfde het gisteravond niet meer aan. Dus vanavond er maar voor gaan
2de game: Elise Mid, vanaf lvl 1 werd ik al gepest door een GP mid(met crit runes) na 20min een loss rijker
3de game: J4 jungle, en netjes de game gecarried door alle lanes om en om kills te geven.
Nog 1 match te gaan en die moet ik dus winnen om in Silver te komen, maar durfde het gisteravond niet meer aan. Dus vanavond er maar voor gaan
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
haha misschien dat ik na me mislukte promo's nog 1 of 2 keer ranked ga spelen om te zorgen dat ik geen lp loss krijg maar voor de rest boeit het me niet zo veel meer, volgend seizoen hopen dat ik mezelf in silver kan plaatsen met placement matchesNidhiki schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 07:56:
Gister ook weer eens ranked gaan spelen na een lange tijd. Heb mezelf voorgenomen in Silver te eindigen, aangezien ik na de placement matches in Bronze I werd geplaatst. na 4 potjes zat ik in de promo's en had ik er ook al 1 verloren. Hier ging ik dus gister avond verder mee.
Game vol platinums die weet-ik-veel-wat aan het doen waren. Constant out of position, geen wards, alleen maar geflame, pffff. Nog wel gewonnen maar wat een vermoeiende pot na dagen niet te kunnen spelen door drukte / bagger servers.
Tof Jinx filmpje
YouTube: League of Legends Music: Get Jinxed
YouTube: League of Legends Music: Get Jinxed
[ Voor 26% gewijzigd door Euphanasia op 09-10-2013 09:59 ]
Welcome to the League of Draven
Gister 2 ranked games gedaan en beide gewonnen.
Eerste game was ik adc lane ging aardig, was niet heel makkelijk met varus tegen thresh, 2de game zag ik de bui al hangen niemand wilde support dus heb ik me maar opgeofferd en thresh gepakt om te supporten en dik kunnen winnen omdat ik de carry veel kills heb kunnen geven en uiteindelijke geeindigd op 4 3 14. Prima game lijkt me zo. Als ik gewoon dit soort games blijf houden zonder geflame dan kan ik gold wel halen denk ik, ik weet alleen niet of ik voldoende tijd heb met 80% downtime van de ranked Q's
Eerste game was ik adc lane ging aardig, was niet heel makkelijk met varus tegen thresh, 2de game zag ik de bui al hangen niemand wilde support dus heb ik me maar opgeofferd en thresh gepakt om te supporten en dik kunnen winnen omdat ik de carry veel kills heb kunnen geven en uiteindelijke geeindigd op 4 3 14. Prima game lijkt me zo. Als ik gewoon dit soort games blijf houden zonder geflame dan kan ik gold wel halen denk ik, ik weet alleen niet of ik voldoende tijd heb met 80% downtime van de ranked Q's

Heel het ranked is gewoon compleet scheef. Van de week ineens een Gold V en Gold I in mijn match naar de promotions van Silver I. Heel gezellig allemaal en nu kon ik de betreffende Gold's wel aan op mn botlane, maar zodra ze in andere lanes kwamen dan kregen die mensen allemaal brainfarts en lagen ze om voor je er erg in had. Heerlijk, en dan moet je jezelf proberen omhoog te werken naar Gold V..
Maargoed, seizoen is nog niet ten einde en ik ga Gold gewoon halen
Maargoed, seizoen is nog niet ten einde en ik ga Gold gewoon halen
Guys, nu we over ranked hebben een paar vragen. Ik heb gister ook 3 potjes ranked gespeeld de 1e verloren en daarna 2e en de 3e pot gewonnen.
Klopt het dat voordat je in een divisie komt eerst 10 potjes moet spelen?
telt de individuele prestatie? stel voor, ik heb op mn lane 15-1-2 en toch verliezen we de game.. of andersom.. heeft dat effect?
telt de individuele prestatie? stel voor, ik heb op mn lane 15-1-2 en toch verliezen we de game.. of andersom.. heeft dat effect?
Mja Riot heeft nite voor niets gesproken om het terugvallen van bijvoorbeeld Gold naar Silver weer mogelijk te maken in S4.
Je je moet 10 games spelen. Geen idee in hoeverre persoonlijke prestaties effect hebben, ik heb tijdens het slechtste weekeind van de afgelopen weken mijn ranked placements gedaan en heb geen goed vergelijkingsmateriaal, want dat was het weekeind dat iedereen DC's etc had.xamirz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:30:
Guys, nu we over ranked hebben een paar vragen. Ik heb gister ook 3 potjes ranked gespeeld de 1e verloren en daarna 2e en de 3e pot gewonnen.
Riot is atm bezig met een nieuwe hardware provider, dit verklaart een beetje dat de problemen met EUW de laatste tijd wat erger zijn geworden. En om even een indruk te geven van grootte, de actieve playerbase van EUW heeft de grootte van een klein Europees land (info van een Riot employee via teamliquid.net).Suicyder schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:37:
Nog even voor alle server issues. Hier is nog een goede en duidelijke reactie van Riot. 1e en 2e post overigens.
Daar gaat het helemaal niet om, wat mij betreft. Dat er problemen zijn en dat het aanhoud is allemaal hartstikke vervelend maar als de andere regio's wel nette communicatie krijgen EN dikke compensatie dan gaat het een beetje mank. Het is toch niet goed te praten dat KR en NA een skin en/of RP krijgen en wij met een 10 Win IP Boost worden afgescheept? En dat heeft wat mij betreft niks te maken met gratis spel of wat dan ook, dat noemen ze meten met 2 maten!Doctorbeat schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:34:
Riot is atm bezig met een nieuwe hardware provider, dit verklaart een beetje dat de problemen met EUW de laatste tijd wat erger zijn geworden. En om even een indruk te geven van grootte, de actieve playerbase van EUW heeft de grootte van een klein Europees land (info van een Riot employee via teamliquid.net).
Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Dit wordt namelijk nergens aangegeven in het bericht waar naar gelinkt wordt. Daarin wordt namelijk aangegeven dat ze wat hebben veranderd aan de hardware/software van de servers nadat er problemen kwamen met de chat.Doctorbeat schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:34:
[...]
Riot is atm bezig met een nieuwe hardware provider, dit verklaart een beetje dat de problemen met EUW de laatste tijd wat erger zijn geworden. En om even een indruk te geven van grootte, de actieve playerbase van EUW heeft de grootte van een klein Europees land (info van een Riot employee via teamliquid.net).
Ik denk dat je nu een beetje oude koeien uit de sloot haalt. Hoewel we nog geen compensatie hebben gekregen, wat ik overigens heel normaal vindt, is de communicatie vanuit Riot op dit moment aanzienlijk veel beter dan de vorige keren dat er server issues waren. Naar mijn mening is de communicatie op dit moment zelfs bijna uitstekend. Vanaf het moment dat er problemen waren zijn er posts gemaakt in de Dev Tracker/Server Status forumdeel. Deze posts bevatte berichten dat ze op de hoogte zijn van de problemen, dat ze het aan het onderzoeken zijn, dat het er op lijkt dat ze de oorzaak hebben gevonden, dat ze zelf ook problemen hebben op de interne server (welke voor 99 tot 100% los staat van EUW en PBE) etc.RaseriaN schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:41:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om, wat mij betreft. Dat er problemen zijn en dat het aanhoud is allemaal hartstikke vervelend maar als de andere regio's wel nette communicatie krijgen EN dikke compensatie dan gaat het een beetje mank. Het is toch niet goed te praten dat KR en NA een skin en/of RP krijgen en wij met een 10 Win IP Boost worden afgescheept? En dat heeft wat mij betreft niks te maken met gratis spel of wat dan ook, dat noemen ze meten met 2 maten!
Het enige wat ik zou hebben gewaardeerd is het iets eerder vermelden van een compensatie. Het feit dat we nog geen compensatie hebben gekregen komt zonder twijfel door het feit dat er nog steeds problemen zijn. Immers, waarom zou je mensen compenseren als de problemen nog niet definitief zijn opgelost? Dat zal alleen maar meer frustratie met zich mee brengen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.