Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2
Acties:
  • 316.642 views

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 09:59

Inhoudsopgave

League of Legends

Introductie

League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 map) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn meer dan honderd verschillende champions en items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring is.

Gratis

Gratis? Ja! Leage of Legends is gratis om te spelen.

Wanneer je het spel begint heb je echter niet alle champions tot je beschikking. Deze champions kun je op twee manieren beschikbaar maken:
  • Door het spelen van het spel ontvang je Influence Points (IP) waarmee je, zonder hier dus voor te betalen, champions kunt vrijkopen.
  • Diegenen die dit echter te lang vinden duren kunnen er voor kiezen om, voor echt geld, Riot Points (RP) aan te schaffen waarmee je ook champions kunt vrijkopen.
Ook is er wekelijks een select aantal champions vrij beschikbaar die iedereen gratis kan spelen.

Registreren

Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven in welke region je wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het kost geld om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EUW region.

Registreren

Als je iets terug wilt doen voor de auteur van deze post kun je zonder extra moeite ook registreren via onderstaande referral link. Als voldoende mensen dit doen krijgt hij hier iets kleins voor terug. Alvast bedankt!
http://signup.leagueofleg...ef=4d2a432ebdfad032556712

Mappen

League of Legends kent verschillende mappen, elk met een eigen variant op het spel of geheel andere game mode. Het doel blijft altijd om de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Summoner's Rift
De oudste en populairste map in League of Legends. Twee teams van 5 champions nemen het tegen elkaar op met als doel elkaars Nexus te vernietigen.
Meer...

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121025183610/leagueoflegends/images/thumb/c/c2/Treeline_map.png/350px-Treeline_map.pngTwisted Treeline
Een vergelijkbare map als Summoner's Rift, maar dan gericht op teams van 3 champions.
Meer...

Crystal Scar
Deze map bracht een geheel nieuwe game mode naar League of Legends genaamd Dominion. Het is vergelijkbaar met de Onslaught modus van Unreal Tournament. In deze modus vechten twee teams om vaste locaties in de map te bezetten. Het team met de minst bezette locaties verliest levenspunten.

De voornaamste focus van Riot bij het ontwikkelen van deze game mode lag op het zo kort mogelijk houden van de speeltijd. En met een gemiddelde tijd van 20 minuten per game lijkt dit aardig goed gelukt.
Meer...

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130317071427/leagueoflegends/images/thumb/6/6d/Howling_Abyss_Screenshot.jpg/550px-Howling_Abyss_Screenshot.jpgHowling Abyss
Ook deze map bracht een nieuwe game modus, genaamd Aram. Dit is een afkorting voor All Random All Mid en is ontstaan uit een door de community bedachte variatie op het originele spel. Vanwege de grote populariteit heeft Riot besloten hier speciaal een map voor uit te brengen. In Aram nemen twee teams van 5 willekeurige champions het tegen elkaar op.
Meer...

Belangrijke Informatie

Most Frequently Accessed
  • New Player Guide - Belangrijke informatie voor nieuwe spelers
  • Timeline - Overzichtelijke timeline met alle patch notes en belangrijk nieuws
  • Patch Note History - Geschiedenis van de patch notes per champion en zelfs per item
  • Wikia - Zeer complete Wiki

Builds & Guides

Er zijn verschillende sites waarop spelers informatie kunnen plaatsen over hoe zij een bepaalde champion graag spelen. Het is vooral zeer leerzaam voor beginnende spelers of wanneer je een champion voor het eerst gaat spelen.
Streams & Replays

Veel spelers streamen hun games of recorden deze. Sommigen geven daarbij ook commentaar over hun speelstijl en gemaakte keuzes. Dit is niet alleen leuk om naar te kijken, maar ook erg leerzaam.

StreamsYouTube
Overig

Contact

Er zijn verschillende manieren waarop je met andere Tweakers in contact kunt komen. Hier zijn de meest gebruikte methoden.

TeamSpeak

NaamUrlOpmerkingen
ShadowBumblespike.shadowbumble.nlWachtwoord: Tw34k3rs

GoT Channel

Er wordt veelvuldig gebruik gemaak van het GoT chat channel in League of Legends. Het openen of starten van een chat channel doe je rechtsonder in de client.

Na het openen van een chat channel kun je instellen dat deze altijd geopend moet worden bij het starten van League of Legends. Dit doe je bij de instellingen van het chat venster.

Tools

Skin Viewer

De Skin Viewer is een Flash applicatie waarin een voorbeeld van alle 3D modellen bekeken kan worden. Erg handig voor wanneer je een skin wilt zien voordat je deze koopt.

Skin Viewer

LeagueReplay

Een veelgevraagde feature voor League of Legends is de mogelijkheid voor het opnemen, opslaan en afspelen van games. Enkele ontwikkelaars konden hier niet op wachten waardoor ze hebben besloten dit zelf te ontwikkelen.

League Replays

Champions

Champions

116 champions gesorteerd op release date.
Lucian: the PurifierAatrox: the Darkin BladeLissandra: the Ice WitchZac: the Secret WeaponQuinn and Valor: Demacia's WingsThresh: the Chain WardenVi: the Piltover EnforcerNami: the TidecallerZed: the Master of ShadowsElise: the Spider QueenKha'Zix: the VoidreaverSyndra: the Dark SovereignRengar: the PridestalkerDiana: Scorn of the MoonZyra: Rise of the ThornsJayce: the Defender of TomorrowDraven: the Glorious ExecutionerDarius: the Hand of NoxusVarus: the Arrow of RetributionHecarim: the Shadow of WarLulu: the Fae SorceressFiora: the Grand DuelistNautilus: the Titan of the DepthsZiggs: the Hexplosives ExpertSejuani: the Winter's WrathViktor: the Machine HeraldAhri: the Nine-Tailed FoxVolibear: the Thunder's RoarFizz: the Tidal TricksterShyvana: the Half-DragonGraves: the OutlawXerath: the Magus AscendantRiven: the ExileTalon: the Blade's ShadowSkarner: the Crystal VanguardWukong: the Monkey KingLeona: the Radiant DawnYorick: the GravediggerOrianna: the Lady of ClockworkVayne: the Night HunterRumble: the Mechanized MenaceBrand: the Burning VengeanceLee Sin: the Blind MonkNocturne: the Eternal NightmareJarvan IV: the Exemplar of DemaciaMaokai: the Twisted TreantKarma: the Enlightened OneRenekton: the Butcher of the SandsCaitlyn: the Sheriff of PiltoverCassiopeia: the Serpent's EmbraceTrundle: the Troll KingIrelia: the Will of the BladesLeBlanc: the DeceiverLux: the Lady of LuminositySwain: the Master TacticianSona: Maven of the StringsMiss Fortune: the Bounty HunterUrgot: the Headsman's PrideGalio: the Sentinel's SorrowVladimir: the Crimson ReaperXin Zhao: the Seneschal of DemaciaKog'Maw: the Mouth of the AbyssOlaf: the BerserkerMalzahar: the Prophet of the VoidAkali: the Fist of ShadowGaren: the Might of DemaciaKennen: the Heart of the TempestShen: Eye of TwilightEzreal: the Prodigal ExplorerMordekaiser: the Master of MetalPantheon: the Artisan of WarGragas: the Rabble RouserPoppy: the Iron AmbassadorNidalee: the Bestial HuntressUdyr: the Spirit WalkerShaco: the Demon JesterHeimerdinger: the Revered InventorNasus: the Curator of the SandsKatarina: the Sinister BladeCorki: the Daring BombardierMalphite: Shard of the MonolithJanna: the Storm's FuryDr. Mundo: the Madman of ZaunBlitzcrank: the Great Steam GolemTaric: the Gem KnightGangplank: the Saltwater ScourgeKassadin: the Void WalkerVeigar: the Tiny Master of EvilRammus: the ArmordilloAnivia: the CryophoenixCho'Gath: the Terror of the VoidAmumu: the Sad MummyKarthus: the DeathsingerTwitch: the Plague RatTryndamere: the Barbarian KingEvelynn: the WidowmakerZilean: the ChronokeeperSinged: the Mad ChemistWarwick: the Blood HunterTwisted Fate: the Card MasterTristana: the Megling GunnerTeemo: the Swift ScoutSoraka: the StarchildSivir: the Battle MistressSion: the Undead ChampionRyze: the Rogue MageNunu: the Yeti RiderMorgana: Fallen AngelMaster Yi: the Wuju BladesmanKayle: the JudicatorJax: Grandmaster at ArmsFiddlesticks: the Harbinger of DoomAshe: the Frost ArcherAnnie: the Dark ChildAlistar: the Minotaur

Media

Trailers & Video's

Dominion Trailer
Dominion is een zeer grote update met een geheel nieuwe map en gamemode.

Season One Trailer
Season One is een grote update geweest waarin competitieve ranked games de aandacht kregen. Deze update werd onder andere gevierd met een zeer mooie trailer.

Gameplay Trailer
Een trailer met wat ingame footage.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HEUfma0VufE&feature=player_embedded]

Changelog

18-10-2013
  • Champions list update
  • Post opgeschoond (dode links etc.)
27-08-2013
  • Champions list update
  • Post opgeschoond (dode links etc.)
03-07-2013
  • Champions list update (vanaf nu gesorteerd op release date)
17-01-2013
  • Deeltje 8
  • Champions list update
...
...
...
23-11-2009

http://bullshit.saphua.com/lol/bot6.png

[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]

Anoniem: 493866

Kan iemand hieruit opmaken, met het nieuwe systeem

welke division/ league of dergelijke

Sorry voor de (3x) vele posts op een rijtje, maar moest effe deze vraag kwijt B)

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 08:52

M0nkeymen

Monkeystyle!

jemig :s tis druk :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Meer mensen die deze email hebben gehad?

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 21:40

Damien

-iwnl-

Bijzonder potje. Enemy team pakt Morde en TF. Dus mijn verwachting was Morde top. Ik pak Garen vanwege de fijne shield op zijn W en zijn silence, waarna het een spin ftw is.

Potje verloopt vervolgens zo:

Na de game in de chat:

Ch33tor: 2 silent noobs
Pettagedecable: report top and jungle
Pettagedecable: gg bye
Damien: lol
Damien: hahha
wizardkill3r: lol
Ch33tor: noob garen needed help
Damien: you pick morde
Damien: and you cry?
Ch33tor: i was raping you bish
Ch33tor: f noob
Ch33tor: 2 silent gangs
MULATOR: makes no sense:p
Ch33tor: bish
Ch33tor: 2vs1
Ch33tor: 1vs1 i raped you
Damien: nope
Damien: I killed you over and over
Ch33tor: f noob player garen only hug turret
Damien: you didn't get close
Damien: so mad?
MULATOR: did he win?
Ch33tor: go suck it bish
MULATOR: yes he did
MULATOR: did you lose?
MULATOR: yes you did
Damien: you are soooooooo mad :(

Je kunt het ook nooit goed doen in deze game ;)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 16:51
nieuwe anivia skin:

wat is trouwens jullie mening over die Goth Annie skin? Ik vind het allemaal een beetje zielig gedoe, hij zou voor 10 dagen voor iedereen beschikbaar zijn en daarna niet meer, niks aan de hand toch?

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Heh, zonet van Platinum III naar Platinum I gegaan blijkbaar..

Ze mogen hun uitroepingsteken toch wat duidelijker maken dan. Weet iemand wat de criteria zijn om 2 leagues tegelijk omhoog te springen (dit is toch standaard niet zo, of wel?)

Streaming History

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:42
Gaat bij mij overigens lekker in de Tribunal :)

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 08:55

MrManuel

The impossible is easy...

Heerlijk potje gehad..
In het begin vonden ze Malphite support vreemd maar daarna niet meer..

Me lane partner corki wist wat ie moest doen als ik de fight begon.
Werd 'Best support ever' genoemd door heel het team haha ^_^

[Voor 73% gewijzigd door MrManuel op 10-02-2013 13:56]

ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Vandaag al zoveel keer mee gemaakt, premades die denken "hey geef ons onze zin want wij zijn met 3-4 man".

Het ergste is dat de game daarna crashte waardoor ik ze dus niet kon reporten, en ze dus met dit soort gedrag wegkomen.
Tja, je kan wel weer merken dat het weekend is. :X

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 14:35

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ook leuk dit als je de koreaanse site laat vertalen naar Nederlands,

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 21:22
wow ik volgens mij is mijn account bugged...
Ik speelde eerste met iemand duo que die plat 2 was, toen hadden we gewonnen en kreeg ik 7 punten.
Beetje weinig, dus ik ging weer verder solo que.

1e potje win ik :
2e potje win ik:

iemand die weet wat hier aan de hand is??
ik ben in 3 games van 84 naar 96 punten gegaan, zo kom ik natuurlijk nooit omhoog.
heb nog niet verloren de laatste paar potjes dus ik weet niet of er ook zo weinig afgaat.
maar dit zo blijft kan ik net zo goed geen ranked meer doen :(

edit: 3e potje ook gewonnen weer 2 punten :(
dit is wel erg demotiverend, voorheen altijd 20 erbij nu maar 2.
98 punten nu nog 1 winnen dan best of 5 hopelijk :)

[Voor 13% gewijzigd door DonnyR op 17-02-2013 19:20]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 22:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Tijd voor wat statistieken:

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-06 13:57
Als je klaar bent met spelen wat houden deze cijfers dan in?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Vicarious schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:48:
[...]

ohja, dat was het :P Wel veel AoE damage, maar te weinig burst om iemand echt dood te krijgen. Neemt niet weg dat je een melee op top lane, zeker als je AD runes neemt en dorans blade start, compleet de lane uit kan pesten.
Over AD Runes op Kennen gesproken, je moet hem weer eens proberen op bot (zolang je maar niet tegen Caitlyn staat vanwege zijn range).

Dit was m'n laatste game met AD Kennen :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Damien

Damien

-iwnl-

Nou ik heb vandaag mijn "kado" van Riot gekregen. Een mini Teemo-beeldje (had ECHT niet gehoeven :P) en een bedankje plus een gesigneerde "foto" van mijn meest-gespeelde/favoriete champ (Irelia). Toch aardig van ze :).

[Voor 4% gewijzigd door Damien op 04-03-2013 13:19]

• blamauci
  • Laatst online: 31-05 20:21
Ikke blij

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Anoniem: 503859
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Nog 4 tot deze bad-ass :)

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-05 06:46

Zelfs met 1 lp per match zilver gehaald. Nu verder met mijn winningstreak van 10+ en op naar goud. En in goud mezelf nog meer gaan verbeteren om te kijken of ik goed genoeg kan worden om nog een stapje hoger te halen.

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 11:07
hmm er zit wel een trend bij die justice league niet dat ik het er niet helemaal mee eens ben, maar je weet eigenlijk al dat iedereen punish vote op het moment dat er ook maar 1 keer noob of iets staat.

http://img542.imageshack.us/img542/2503/justicew.png

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

have you seen my bear tibbers? O+ :+

gerelateerd:

• Niet online

cool :D

• Niet online
nee hoor, hij heeft ondertussen zen account geupgrade naar lv 30 (met 2 wins) :P

• Damien

Damien

-iwnl-

Jeehj! :(

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-06 21:02

Snappie88

Mr. Hollywood

Qon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:08:
[...]

Ik heb het over ranked... ;-)
Dan is het de rangorde van de picks wat toongevend is. Ik heb in ieder geval schijt eraan als de vierde of vijfde pick beweerd mid te zijn.

Overigens, voor de mensen die menen dat het systeem prima werkt:

[Voor 17% gewijzigd door Snappie88 op 16-04-2013 12:13]

Surfin' paradise!

Anoniem: 357841

Valt ook wel mee:

Blijft een momentopname van de laatste X games. Enige keren dat ik niet ADC ben geweest was ik firstpick en had niemand een duidelijke voorkeur voor top en mid en had ik er wel zin an.

• godofal
  • Niet online

godofal

FireDrunk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:01:
Hooguit de enige, enigste is geen woord ;)
enigste is fout omdat het een overtreffende trap van enig (je kan niet "alleener" zijn dan in je eentje zeg maar)
als je flauw wilt doen kan je best enigst zeggen als je bijvoorbeeld een been mist :+

[Voor 69% gewijzigd door godofal op 23-04-2013 20:08]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:44:
[...]

Wat een moraalridder ben jij dan zeg. Het is maar goed dat je nooit een Engelse film of tv serie kijkt!
Laat staan dat je in real life met een paar Engelse/Amerikanen gaat praten :o

Wat probeer je te zeggen? Oxidda geeft soms toe dat hij een fout maakt, als medespelers hem daarna flamen is hij er klaar mee. Kan ik mij voorstellen, wat heeft dat met moraalridder te maken? Je haalt wat dingen door elkaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 501581

Eindelijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qon
Trouwens voor de geïntereseerde, en unconfirmed leak voor een nieuwe champion... Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 501581

Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:19
Ik vind aram echt een leuke game type maar vandaag heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen: een 0 deaths potje! :)

Ben best wel trots, zeker gezien het andere team...

Overigens, ik zit nog steeds in Bronze 5.. Elke keer als ik een potje win komen er 2 of 3 loses achter aan omdat ik dan weer bij trolls of iets dergelijks zit. Gewoon niet leuk meer :( De hel van bronze :P

PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Placement matches, most fun times ever :). Prima voorbeeld van een game die simpelweg niet meer te winnen viel. Overigens was de botlane natuurlijk een premade. Nou ja vanavond nog 3 games op dat account en dan hoop ik dat het in silver beland, dan kan ik namelijk gelijk verder met het volgende account.

Ben sinds kort gestart om alle accounts die ik ooit heb gemaakt allemaal per divisie omhoog te brengen. Begin om ze allemaal in silver te krijgen vanuit daar richting gold en dan kijken of ik het in mij heb om hoger te raken zo niet vind ik het ook best. Momenteel 3 van de 5 accounts in silver.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 05:07
Kassadin zo OP :P
Solo ranked (silver). Ik ben kassadin, onze adc is dc'd in het begin van het potje en toen hij lvl 6 was dc'de hij weer voor de rest vd game. Dus het was 4v5, toch gewonnen ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

nog maar een keer opscheppen :+
heb blijkbaar een vrij OP combo voor AP kog'maw op ARAM gevonden: liandrys+rylai's
liandry's gerushed na athene's unholy grail (beter dan tear imo) en daarna rylai's (op zich bekende combo, maar dit is de eerste keer dat ik er zó veel damage van zie...)
ben gestopt met naar KDA te kijken de laatste paar weken en meer op damage done/taken gaan letten, dit is toch met áfstand de grootste uitschieter die ik tot nu toe gezien heb, ARAM, 5v5 of 3v3

punchline: lux zei in de lobby dat ik AD moest gaan, zou beter zijn voor het team :+

Anoniem: 369753

Hmm, soms hoop je op één puntje extra...

http://i39.tinypic.com/303g2eg.jpg

Anoniem: 369753

Oke, was ik voor de tweede keer puntje voor puntje naar de 99 punten gekropen, verlies ik weer een game.. Ik balen omdat ik dacht weer 4-5 punten zou verliezen.. en dus weer 4-5 games zou moeten winnen...
Is de schade nog veel groter..

En nu niet beginnen over win/verlies ratio, ik heb bijna 20% meer winst dan verlies.

Ik snap echt niks meer van dit systeem.. :?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:42

Flapmo

and back is gigi!

Call me ARAM pro ;(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 09:02

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mijn snelste win ooit denk ik...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Fissure
  • Laatst online: 04-05 06:46
Dit wordt dankzij de artscow actie mijn nieuwe muismat, ook al speel ik normaal zonder.

Het is jammer dat ze met een safe area werken en er de kans is dat, dat stukje er bij het maken vanaf gehaald wordt. Anders had ik de art helemaal laten doorlopen tot aan de rand.

Zodra ik hem heb, het eerste potje met Katarina spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:10

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Klaar met placements 8/2 :D

Gold 4, ik ben blij :D

[specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WAT EEN KUT COMMUNITY VAAK JONGEN!

Ik elke game vaak mid opgeven omdat ik late pick ben.
Ik blij dat ik eindelijk first pick ben. dus ik mid (nidalee) pakt onze 4th pick alsnog ahri en gaat mid met mij :/ gewoon volhouden en mid blijven. keihard verloren natuurlijk.. wat valt je op aan die screen (bovenste team) ?

Gewoon geen ADC! wat een mensen heb je in bronze jongen niet normaal

[Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2013 20:56]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

weer zo'n extreem goed potje :)

wat valt je op aan mijn team? (ik nida mid onderste team)

Juist! gewoon 2 supports >_>!! alleen in bronze plays kom je dat tegen eerlijk waar

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk me promotion games gehaald.. duurde eeuwen doordat ik steeds maar 6-8 punten per win kreeg.

Lekkere mid win streak al zeg ik het zelf :)

morgen kijken of we naar volgende division kunnen :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe bedoel je winstreak?

Geslaagde week imo =p

ben klaar met opscheppen nu haha sorry. maar ben blij dat het me mee zit een keer haha

heb ook even gekeken en mijne zegt ook dat ik hoger zit dan wat ik daadwerkelijk speel. en is ook zo want wordt constant met 4 divisions soms zelfs 5 divisons hoger gematchd

Ricmaniac
1,233
Silver 5 (0 LP)
Nice! You are beyond this league!

[Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 21:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 09:02

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hmm.

Meest bizarre win in tijden. Het beangstigende is dat het nog close was ook, omdat ze om de beurt backdoorden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 15:39

ye-roon

knaak

zomg, net zo'n rare game mee gemaakt :S gewoon een normal en ik hoopte voor de avond etappe klaar te zijn. Ik moet adc spelen want de rest is al taken en dat is niet mijn beste rol maaruh. tja.

dan sta je daar 12/0/6 en geeft het enemy team op na 20 min. Die bot lane was zo aant feeden, echt niet normaal. Maar ach, kheb me first win :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw, laatste tijd zoveel matches gewonnen <3

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-03 21:08
Is dit trouwens niet heel erg oneerlijk? Ik zat in het team daar beneden als Lee Sin (nog aan het oefenen)..

BABYMETAL LoL - Twitch

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 12:06

Turismo

Clobberin' time!

even een wtf momentje

Forecast Janna, Riot seriously....
http://beta.na.leagueofle...stay-tuned-forecast-janna

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Log net in op de client krijg ik groot dit door me beeld :

En nu ga ik echt heel noobish lijken maar hoe wat en waarom ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2022

OMFG ben je ook goed gek als je dat doet..

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:07
Hier een goede guide voor Jarvan:
YouTube: League of Legends - How to Totally Play Jarvan

De clip daarin gebruikt komt van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=r0yBJALS6KI

Ik heb J4 één keer gespeeld toen hij gratis was, en toen ging het ook echt zo _O-

[PC] GoT F1 22 League (Steam)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

net tegen een Fizz gespeeld die even 40/6/8 gaat, dus iedereen roepen cheater enzo dus na afloop van de game what's you're main , waarop ik de response krijg Fizz, nee je account oh Challanger East Europe just bored today :S

grmbl grmbl grmbl ik haat smurfen !

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

Dit is dus die nieuwe champ Jinx die uit gaat komen

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-06 10:27
Begon vandaag met 42 LP in Silver 3.
De eerste game de Q uit gegaan omdat het al een bende (lees: flame) was in Champ Select, had daar op dat moment absoluut geen zin in. Kreeg "maar" -3 LP.

Een aantal games gespeeld en nu in Promotion naar Silver 2, gaat weer lekker! :)
Helaas één potje verloren vandaag, maar dat was gewoon niet te winnen door twee feeders..

[Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 27-09-2013 00:38]

<GoT>NightStalker

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 13:28

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Viper® schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:06:
yep. 3 uur en 40 min wachttijd.

Thank god the game is free.
so free...

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien

Damien

-iwnl-

Cassio en mobility:

:D

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

Hoe kan ik ooit mijn promotion series winnen?

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 14:28
Deze covert toch wel redelijk hoe ik me voel met een teamfight xD

• Slivv
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

Nog net op tijd voor het einde van Season 3

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Anoniem: 147715

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:21:
[...]

Seju's Q pre 3.6 had grotere range die instant de passive slow erop gooide. Nu doet ie meer dmg inderdaad, incl knockup.

Pre 3.6 was W je main dmg tool, nu is dat Q.

Als je pre 3.6 HP bouwde werd je W erg sterk. Hoe vaak ik late game met seju niet triple/quadra's heb gescoord toen....

En je had pre 3.6 wel degelijk de mogelijk 2 keer E te casten, want movement speed + boots + een rake Q charge + die passive slow = ze komen never nooit onder je neus vandaan. Nu moet je voor mijn gevoel eerder E poppen om te voorkomen dat ze van je wegrennen.

Maar goed, misschien moet ik Seju weer eens uit de mottenbollen halen. Neem aan dat je vooral Q maxed in early lvls? Of toch je W voor snellere jungle clear? Vond haar pre 3.6 jungle clear sneller.
Met 10% slow komt de tegenstander nog steeds makkelijk weg hoor elke auto attack die je doet loopt hij verder op je uit met haar trage attack speed.
Als je op hoge cdr zit kan je nu elke 7 seconde chargen een knockup doen en 2.5 seconde 70% slowen daar is echt bijna niet van weg te komen.

Maar nee je maxed E, dat werkt prima in de jungle en je slow word meer en langer en de damage is bijna precies gelijk aan Q early game. Daarna max je Q voor de mobility en omdat midgame.mensen al wat meer HP krijgen dus dan komt die %hp damage goed uit.
Je W max je als laatst want met 60 magic damage per seconde op level 5 ga je echt niks klaarspelen in een gank en je jungle gaat ook niet direct veel sneller.

Edit: Nice zit nu in mijn promo voor Diamond 2.
Maargoed de damage van Sejuani is echt vrij behoorlijk hoor.

En dat is dus mijn laatste game met een full tank build.
Match history ziet er zo uit

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 15-10-2013 19:59]

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 17:42
rSNNN schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Ken niks openen op werk qua gaming hier :) dus vandaar haha
owkey haha zal ff kijken of ik copy pasta kan doen:

[edit]
de copy pasta:

1) Won't this enforce the meta?

a) Here's an example of a crazy meta that was tried earlier in the day. Team Builder is all about introducing a new, cooperative Champion Select where players can agree to a strategy and team vision before entering a match. Players in Team Builder will be able to outline a strategy they are interested in playing, and the system will find teammates that share that vision. Feel like playing a double jungler strategy or want to send 5 players down the mid-lane? No problem. It might take longer to find 4 other players willing to try a crazy strategy but when you do, you'll know the entire team is bought in and you're going to have fun.

2) Will Team Builder replace other queues?
a) Team Builder is a complete re-design of Champion Select that was inspired by a lot of research on social dynamics and cooperation. Because we're going to iterate on it quite often with player feedback, we opted to create it as an independent queue first and not touch any of the existing queues. Depending on what we learn, we may adapt some or all of Team Builder into the existing queues.

3) Will I have long queue times if I want to play a popular role?
a) In our research, we were surprised that role preferences were pretty diverse. When we surveyed players and asked what their preferred role was, about 15% of players preferred playing Support, 14% of players preferred playing Jungle, and 5% of players were willing to fill any role.

We'll be keeping a very close eye on role popularity in Team Builder, but for now, it looks like there are players that are very happy to play the perceived least popular roles if there is a system like Team Builder in place to help create teams.

4) How can I play as a leader in Team Builder?
a) There are two flows in Team Builder. You can opt to be a leader of a group and define strategies for your team--this is usually the recommended path if you have a few premade friends and want to find a few strangers to fill out your team according to your desired composition.

You can also opt to be a solo player, choose a champion, role and position and ask the system to look for teams who are looking for your spec.

[Voor 83% gewijzigd door Martin0 op 16-10-2013 10:43]

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• DiedB
Zo, eerste keer in 100 games dat ik een echte troll tegenkom...

Hele dag League gespeeld omdat ik nog plat wil halen dit weekend (daarna geen tijd meer door SE's). Eindelijk mijn Gold 1 promo's behaald en daarin een game gewonnen, kom ik met een Bronze 1 Lux support (8)7) die premade is met een high platinum Corki. Begint te feeden, koopt troll items en gaat op een gegeven moment maar random ults gooien, erg teleurgesteld :/

De game erna ook verloren, gaat mijn tijd :(

• DiedB
Koekiemonsterr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Je zal altijd wel mensen hebben die dan komen met het volgende 'argument': statistisch gezien is de kans groter dat het enemy team trollers heeft, dus kijk vooral naar jezelf en wat jij beter kan doen.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar koop je niks voor in zo'n potje met allemaal feeders/nubs om je heen.
Ik heb het ook wel eens, en sommige games zijn écht niet te winnen (tenzij je zelf 3 tiers hoger zit), volledig mee eens. Maar je kunt me echt niet vertellen dat je in bronze zit terwijl je in gold of high silver hoort (zeker niet als je al 50 ranked games hebt gespeeld). Het systeem is niet optimaal, maar het is niet zo inaccuraat dat je skill op een paar divisions na wordt misgeschat.

Ik heb tussen april 2013 en augustus 2013 geen ranked gespeeld (op 5 matches na om decay te voorkomen), en in de tussentijd ben ik veel normals gaan spelen. Hierdoor beter geworden en dan kan het even duren maar je gaat vanzelf klimmen qua tiers/divisions. In de zomervakantie besloten gold te gaan halen, dit was mijn eerste game die ik speelde:

Af en toe had ik kutgames, hopeloze teammates, of ikzelf deed het slecht, maar over het algemeen deed ik het erg goed en steeg ik in ranking. Op dit moment ben ik Gold I en nu merk ik dat ik het een beetje gemiddeld doe, het hangt van mijn team af of ik win of verlies meestal, want ik ben niet degene die de game gaat carrien, noch ben ik degene die de game throwt (al komen beide wel eens voor). Op zo'n moment gaat het van geluk afhangen en dan zit je dus op je niveau.

Anoniem: 548808

ArgantosNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

en ook nog eens die build van varus, botrk -> PH als eerst, noob build.
Euhm, volgorde van items zegt niet altijd of hij ze ook in deze volgorde heeft gebouwd (ik switch ook vaak gedurende de game door items met een use naar slot 1 of 2 te brengen). Wat ik wel bij hem mis is een LW, aangezien het enemy team nog wel armor heeft...

Wat is overigens een PH? Phantom Dancer ken ik, maar PH kan ik even niets uit maken...

Vindt het aantal minions na 42 min wel wat mager. Aan beide kanten.

Gisteren op het account van mijn vriendin. 8 minuten langer.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 548808 op 21-10-2013 13:23]

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 14:21
Binnenkort komt er ook een queue systeem waar je van te voren je rol kan aangeven en wat voor strategie je wilt spelen.

[Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 23-10-2013 13:26]

Welcome to the League of Draven

Anoniem: 548808

Gisteren na 2 ranked games een normal gedaan. Ik vraag of ik top mag spelen, dat wordt afgewezen door onze firstpick. Prima, dan ga ik wel mid. Het is vervolgens mijn beurt om mid te pakken, dus ik selecteer Riven. Nou het was net alsof ik Sinterklaas wou verbieden in NL. Het was een zwakke pick, ik zou feeden, ik had geen schijn van kans tegen wie dan ook, plus we hadden al een Nasus top dus waarom ik nog een AD pakte was hun volledig onduidelijk. Ik heb maar niets gezegd en ben gewoon mijn spel gaan spelen.

Eindresultaat:

Vervolgens niets anders dan lof van mijn teammates en hoe goed ik wel niet speelde. Sinds wanneer zijn normals zo serieus geworden dat je niet eens meer gewoon champions kunt spelen zonder geflamed te worden :s.

• DiedB
Anoniem: 374672 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:16:
Ik vind Morgana in de hogere elo's waardeloos (Plat/Gold 1). Elke keer als deze wordt gespeeld staat ze 0-10. Als je de Q mist heb je niks, je hebt alleen flash als een escape, een beperkte sustain en om je ult te gebruiken moet je Zhonia's hebben anders wordt je geinstakilled.
Nice try :P

Door spellshield ben je bijna ongankbaar, je kunt goed farmen met je W (let niet op die gemiddelde farm, ik speel tegenwoordig 1 op de 3 games support als Morgana), EXTREME SUSTAIN (spellvamp door je passive, gecombineerd met een beetje mana regen in je runes en Doran's Ring start). Zhonya's bouw ik inderdaad altijd, maar gebruik ik niet altijd (soms loop ik gewoon mee terwijl ik ult). Met ignite heb je een hoop kill potential.

[Voor 39% gewijzigd door DiedB op 24-10-2013 12:22]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-06 10:27
Ik dacht, laat ik eens een normal game pakken.
Geen zin in ARAM en voor dit seizoen ook wel klaar met Ranked, awards zijn binnen dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Normal een goede optie leek mij..

Het resultaat:

Drie man AFK 8)7

<GoT>NightStalker

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

ja maar dan zit ik met een ander probleem ^^ ik vind de dreadknight skin het vetst en die gebruik ik ook xD
Galactic Nasus voor mij, maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed gaat komen met de VU als ik dit zo lees.

• blamauci
  • Laatst online: 31-05 20:21
Ik heb platinum bereikt op mijn smurf. Nou nog aan de gang op mijn main. Die is gold 5 maar i dunno op mijn main voelt ranked spelen gewoon anders.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Kol Nedra
  • Laatst online: 22:19

Kol Nedra

don't trust, verify

Ik voel me vereerd :D

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

• Damien

Damien

-iwnl-

Dit was het team van gisteren:

Zitten een aantal Tweaker namen bij die ik hier nog niet hier op het forum ben tegengekomen maar ze zaten iig in het channel. :P

Mooie was dat alle lanes vrij hard wonnen, beetje sneu alleen voor onze jungler die hierdoor amper kon ganken.

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 19:01
Damienx2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:15:
Dit was het team van gisteren:

[afbeelding]

Zitten een aantal Tweaker namen bij die ik hier nog niet hier op het forum ben tegengekomen maar ze zaten iig in het channel. :P

Mooie was dat alle lanes vrij hard wonnen, beetje sneu alleen voor onze jungler die hierdoor amper kon ganken.
Bij deze de aftermath screen. :)

[Voor 10% gewijzigd door ItsNotRudy op 05-11-2013 09:38]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Announcing Popstar Ahri's Spirit Rush tour!
By RiotWenceslaus

Popstar Ahri's record smashing single, “Charm'd” shot up the charts and fueled global excitement for her upcoming Spirit Rush Tour. The newly minted star was recently snapped practicing fresh dance moves, and with her stage show rumored to include a dramatic entrance and exit, not to mention melodic new particles and a rhythmically-inclined Spirit Orb, Popstar Ahri's sure to take the world by storm.

Catch the Spirit Rush Tour soon!

Nooooooooooooooooooes nieuwe skin voor Ahri :D What's next K3 Riven ?

[Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 05-11-2013 10:06]

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

ShadowBumble schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nooooooooooooooooooes nieuwe skin voor Ahri :D What's next K3 Riven ?
Dit is juist heel goed!!! Je weet dat Ahri deels gebaseerd is op SNSD, er is al heel lang vraag ook vanuit de community om dit type skin

Deze is fan made van een jaar geleden

Ahri's Dance reference

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 12:28
En hierzo de info van de personen & matches van gisteren

http://imgur.com/pwhokP1

PS ik ben vrij vanavond :D

• Damien

Damien

-iwnl-

willemvh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
En hierzo de info van de personen & matches van gisteren

PS ik ben vrij vanavond :D
Doet het niet :( even wat testen.

works!

[Voor 17% gewijzigd door Damien op 05-11-2013 11:46]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nou hier het andere team dan maar ( blijkbaar is het hip om team compo's te posten :D :D :D :D ) van het GoT Channel

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Elophant.com maar viel me zojuist pas op dat mijn team mates soms in enemy team zitten daar :D sterker nog lijkt wel alsof de teamspeler random zijn elke keer dat je de page refreshed lol dit zou de coreecte team moeten zijn :

[Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 05-11-2013 13:31]

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:23:
Ik doe er ook al eeuwen over om in S2 te komen, speel denk ik gewoon te weinig ranked om er nog te komen. Tot de promo's gaat het goed en daarna krijg je een aantal apen in je team. Maar het andere team heeft net een aantal goed spelende apen meer.

• Slivv
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

Nog net op tijd mijn derde account in plat gekregen. :D

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
I said: First to die gets the beer

Well that just happened

[Voor 26% gewijzigd door Viper® op 23-11-2013 14:37]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 498434 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:15:
[...]

The beer? Ik snap em niet.

Maar mooie game gehad zo te zien
Wikipedia: Beer

• ItsNotRudy
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:39:
want jungle is op dit moment behoorlijk zwak.
o rly?

[Voor 5% gewijzigd door ItsNotRudy op 25-11-2013 15:18]

• ItsNotRudy
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
[...]

Maar janna's ulti is dan wel weer een Escape, niet dat je daar iets aan hebt als je tegenover een NAAAASSSSSUUSUUUSSSS staat die je 3 hit maar dan nog hahahah

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijn 3 Mystery gifts voor vandaag :

1x Ultimate
1x Legacy
1x "Normal"

Geen slechte oogst dus zeg maar

[Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 29-11-2013 22:37]

• ItsNotRudy
Net 3 Gifts geopend, TPA Ezreal, TPA Orianna en Lumberjack Sion :+

[Voor 28% gewijzigd door ItsNotRudy op 30-11-2013 12:15]

• Qon
Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:07:
Ik zou persoonlijk nog wel eens een mooie skin willen zien voor Volibear. Ik heb ze eens bekeken maar ik vindt er geen één echt mooi of het geld waard. En een extreem roze Zac zou ook wel fijn zijn.
Majin Bu Zac?

hehe

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

Het idee van een extreem roze Zac speelt al langer, aangezien die wel heel veel weg heeft van Dragon Ball Z's Majin Buu, ook omdat er al skin verwijzingen zijn naar DBZ zoals PulseFire Ezreal

Trouwens dag 3 van de mystery skins heeft mij het volgende opgegeleverd:

- Special Weapon Zac
- Viking Tryndamere
- Maid Nidalee

• Qon
Turismo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
Kwam zojuist dit tegen, een MOBA voor tablets in the making, initiele impressie lijkt op lol

http://www.fatesforever.com/

Na de signup werd ik redirect naar http://hammerandchisel.us4.list-manage.com/*

En wat schets mijn verbazing na wat speurwerk, Riot Games heeft geinvesteerd in Hammer and Chisel
http://www.crunchbase.com/company/riot-games

Dus dit zou wel erg interessant kunnen worden voor een goede MOBA voor tablets.
OMG dat introfilmpje lijkt veel op LOL! Turrets, zelfde vormgeving healthbars, zelfde perspectief.. OMG, wat zou het awesome zijn als je op je telefoon & tablet ook een goede moba zou kunnen spelen...

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Het elite team van GoTPoW is zojuist geplaatst in de mooiste league die er is:

In 3vs3 hadden we deze prestigieuze ranking al eerder behaald.

• Thormodo
DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:22:
[...]
Gister vond ik de GoT 5 vs 5 wel leuk maar merkte wel dat het inderdaad heel unbalanced was. Volgende keer toch maar balancen? Dat maakt het voor beide partijen denk ik ook leuker :p
Dat is letterlijk wat ik zei voordat we begonnen (want ik heb wel vaker 5vs5 GoT gedaan). Maar neuh dat was wel prima volgens het andere (verliezende) team :+.
DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:10:
Misschien dat het got allstar team een keer kan spelen tegen wat andere GoT mensen die dan online zijn? Lijkt me een goede oefening voor zowel het team als de mensen die er tegen spelen :D
Bij die 5vs5 waren we al met zijn vieren van het “Allstar” team en je hebt gezien hoe dat af liep :p.

@Damien: Peter is het met je eens. Gebeurt je overigens wel eens vaker dat je posts vreemd leest ;).

@Bjarne666: Een discussie waarbij de één volledig de argumenten negeert van de anderen kan ik geen discussie noemen. In dit geval hebben ze gewoon gelijk en heb jij ongelijk.
1vs1 traden als je voorstaat is het nooit waard, want je maakt je relatieve voorsprong kleiner. Zeker i.c.m. killstreaks/deathstreaks.

@Martin0: Het probleem wat ik en andere hebben/hadden is de gigantische hoeveelheid feitelijke onzin die je tot dusver gepost hebt. Klein voorbeeld is zoals toen Thompson om advies vroeg over het één en ander. Dan doe je uitspraken als “Soraka is een v.d. beste supports” en gaf je een rare build voor Leona. Toen heb ik maar een linkje naar een Leona build gepost i.p.v. wat anders te typen. Dat soort spul is echt pijnlijk om te lezen, zeker als het om advies voor een nieuwe speler gaat. Voordat je dit soort dingen post kun je beter nagaan of dit in het algemeen geldt of dat dat alleen zo in jouw visie/league zo is.

Overigens om even een beeld te schetsen van de tegenstanders die we momenteel in “brons” 5vs5 tegenkomen. (Oorspronkelijk de screens bewaart als “troll post” om aan te tonen hoe OP Brand wel niet is. Aangezien ik er een "counterpick" die 1 volle league hoger dan ik was mee heb verslagen, maar goed. :P)

Niet echt vergelijkbaar met de ratings in brons solo que.

Tevens is mijn front panel van mijn kast (Fractal R4) is nu helemaal kapot. Dus ik kan geen headset meer aansluiten. Misschien kan ik hem nog fixen, anders wordt het wachten op een vervangend onderdeel.

• Thormodo
Qon schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:32:
Kan iemand me trouwens een goede replay site geven (please dont say search youtube!) voor alle huidige tournaments? (dat is LCS promo en nog eentje?)
In eerste plaats lijkt me het YouTube kanaal van de Championships (van Riot) toch wel het meest praktisch. Dus "search YouTube" was een goede comment geweest: YouTube: LoLChampSeries
Sowieso is het (vooral live) fijn om op YouTube te kijken, want je kunt gewoon pauzeren en eventueel later doorspoelen.
Daarnaast heb je ook nog sites zoals: http://vods.leaguepedia.com/

Overigens weet ik niet hoe je Sivir in je lijstje unviable champions hebt gekregen :P Varus werd in S3 nog veel gespeeld, maar nu heb je ook Jinx en Lucian.

Edit: Deze melding ben ik trouwens ook nog niet eerder tegengekomen. Nogal zuur; heb je ééntje die DC is en nog één die AFK gaat omdat die andere DC is en dan krijg je zelfs geen IP :(.

[Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 16-12-2013 14:48]

• Damien

Damien

-iwnl-

Heeft iemand anders ook het gevoel dat je gewoon in de zeik wordt genomen door Riot met al dat geouwehoer met die game icoontjes?

Neem nou het huidige smite icoontje:

http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20131121024726/leagueoflegends/images/0/05/Smite.png

Dat moet dus nu worden:

http://1.bp.blogspot.com/-TLWSdOhKFuE/UrH8b7y8F5I/AAAAAAAAKww/ZyiSGe-7OHM/s1600/Summoner_smite.png

Hier is dus serieus overleg over geweest?

"Guys, I've noticed a gamebreaking design error"
"For real, what is it?"
"The smite icon, at the moment it moves from left to right, while we all know most of our players are right handed"
"Oh my god, how could we have missed this?"
"Time to change our mistake as soon as possible!"

Maar ondertussen, laten we de belangrijker zaken wel even liggen...

[Voor 70% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 23:41]

• Thormodo
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Haha, okay ik zal wat overdrijven hier (of teveel Twitch custom huds gezien), maar je hebt minder vision dan je enemy, wat je toch een nadeel geeft.
Je kunt ook nog die balken er tussen weghalen hè. Is misschien sowieso wel een handige tip voor de nieuwelingen hier. Je hebt inderdaad iets minder vision, omdat je minimap wat blokkert. Maar dat je er echt last er van hebt, muah. Mijn HUD ziet er zo uit (minus dan de kerstmeuk):

[Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 13:56]

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

rSNNN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:04:
[...]

heb jij een custom hud erin gegooid?
Volgens mij is dat zo'n Twitch custom hud, waar onze vriend SivHD zo goed in is, geeft zelfs af en toe tutorials op zijn stream hoe te doen :D

[Voor 5% gewijzigd door Turismo op 03-01-2014 14:07]

• Turismo

Turismo

Clobberin' time!

Qon schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Haha thx, vat het goed samen. Je ziet echter niet vaak iemand de term 'I will play mage on mid' oid, of 'marksmen bot', dan zeggen ze toch al gauw AP mid en ADC... maakt het allemaal nog verwarrender....
Moet zeggen dat ik het als beginner ook altijd erg lastig vond om alle afkortingen etc. te begrijpen en toe te passen.
Zeker waar, klinkt nog best gek ook eigenlijk.

Gewoon MID or FEED :P, who cares of diegene AP of AD assassin is, ik zie in de selectie screen of de team comp gaat werken.

Binnen aanzienbare tijd krijgen we trouwens Team builder, zal helaas nog wel even duren aangezien het nog niet eens op PBE (Public Beta Environment :)), en het best een uitgebreide functie gaat worden die gebaseerd op matchmaking de juiste personen in een team zet.

Dus als jij highly MID prefereert, zal die niet een ander matchmaken die perse Mid or feed moet.

Zal een goede oplossing zijn voor hoe t nu eraan toe gaat.

http://forums.euw.leagueo...showthread.php?p=13575345

Saillant detail, hier houden ze wel bijv. "Midlane / Assassin" / "Bottomlane / Marksmen" aan zo te zien.

[Voor 36% gewijzigd door Turismo op 08-01-2014 16:05]

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee