| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]
Anoniem: 493866
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
[Voor 73% gewijzigd door MrManuel op 10-02-2013 13:56]
ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
[Voor 13% gewijzigd door DonnyR op 17-02-2013 19:20]
Over AD Runes op Kennen gesproken, je moet hem weer eens proberen op bot (zolang je maar niet tegen Caitlyn staat vanwege zijn range).Vicarious schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:48:
[...]
ohja, dat was hetWel veel AoE damage, maar te weinig burst om iemand echt dood te krijgen. Neemt niet weg dat je een melee op top lane, zeker als je AD runes neemt en dorans blade start, compleet de lane uit kan pesten.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
[Voor 4% gewijzigd door Damien op 04-03-2013 13:19]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
have you seen my bear tibbers?
Dan is het de rangorde van de picks wat toongevend is. Ik heb in ieder geval schijt eraan als de vierde of vijfde pick beweerd mid te zijn.
[Voor 17% gewijzigd door Snappie88 op 16-04-2013 12:13]
Surfin' paradise!
Anoniem: 357841
enigste is fout omdat het een overtreffende trap van enig (je kan niet "alleener" zijn dan in je eentje zeg maar)
[Voor 69% gewijzigd door godofal op 23-04-2013 20:08]
steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:44:
[...]
Wat een moraalridder ben jij dan zeg. Het is maar goed dat je nooit een Engelse film of tv serie kijkt!
Laat staan dat je in real life met een paar Engelse/Amerikanen gaat praten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 369753
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
USB 2.0 maarreletivity schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:07:
[...]
of deze
https://tweakers.net/pric...-pro-gaming-keyboard.html
is ook iets duurder maarja
[Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2013 20:56]
[Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 21:45]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 27-09-2013 00:38]
so free...Viper® schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:06:
yep. 3 uur en 40 min wachttijd.
Thank god the game is free.
Vicariously I live while the whole world dies
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Anoniem: 147715
Met 10% slow komt de tegenstander nog steeds makkelijk weg hoor elke auto attack die je doet loopt hij verder op je uit met haar trage attack speed.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:21:
[...]
Seju's Q pre 3.6 had grotere range die instant de passive slow erop gooide. Nu doet ie meer dmg inderdaad, incl knockup.
Pre 3.6 was W je main dmg tool, nu is dat Q.
Als je pre 3.6 HP bouwde werd je W erg sterk. Hoe vaak ik late game met seju niet triple/quadra's heb gescoord toen....
En je had pre 3.6 wel degelijk de mogelijk 2 keer E te casten, want movement speed + boots + een rake Q charge + die passive slow = ze komen never nooit onder je neus vandaan. Nu moet je voor mijn gevoel eerder E poppen om te voorkomen dat ze van je wegrennen.
Maar goed, misschien moet ik Seju weer eens uit de mottenbollen halen. Neem aan dat je vooral Q maxed in early lvls? Of toch je W voor snellere jungle clear? Vond haar pre 3.6 jungle clear sneller.
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 15-10-2013 19:59]
owkey haha zal ff kijken of ik copy pasta kan doen:rSNNN schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:40:
[...]
Ken niks openen op werk qua gaming hierdus vandaar haha
[Voor 83% gewijzigd door Martin0 op 16-10-2013 10:43]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Ik heb het ook wel eens, en sommige games zijn écht niet te winnen (tenzij je zelf 3 tiers hoger zit), volledig mee eens. Maar je kunt me echt niet vertellen dat je in bronze zit terwijl je in gold of high silver hoort (zeker niet als je al 50 ranked games hebt gespeeld). Het systeem is niet optimaal, maar het is niet zo inaccuraat dat je skill op een paar divisions na wordt misgeschat.Koekiemonsterr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Je zal altijd wel mensen hebben die dan komen met het volgende 'argument': statistisch gezien is de kans groter dat het enemy team trollers heeft, dus kijk vooral naar jezelf en wat jij beter kan doen.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar koop je niks voor in zo'n potje met allemaal feeders/nubs om je heen.
Anoniem: 548808
Euhm, volgorde van items zegt niet altijd of hij ze ook in deze volgorde heeft gebouwd (ik switch ook vaak gedurende de game door items met een use naar slot 1 of 2 te brengen). Wat ik wel bij hem mis is een LW, aangezien het enemy team nog wel armor heeft...ArgantosNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
en ook nog eens die build van varus, botrk -> PH als eerst, noob build.
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 548808 op 21-10-2013 13:23]
[Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 23-10-2013 13:26]
Welcome to the League of Draven
Anoniem: 548808
Nice tryAnoniem: 374672 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:16:
Ik vind Morgana in de hogere elo's waardeloos (Plat/Gold 1). Elke keer als deze wordt gespeeld staat ze 0-10. Als je de Q mist heb je niks, je hebt alleen flash als een escape, een beperkte sustain en om je ult te gebruiken moet je Zhonia's hebben anders wordt je geinstakilled.
[Voor 39% gewijzigd door DiedB op 24-10-2013 12:22]
Galactic Nasus voor mij, maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed gaat komen met de VU als ik dit zo lees.Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
ja maar dan zit ik met een ander probleem ^^ ik vind de dreadknight skin het vetst en die gebruik ik ook xD
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
Bij deze de aftermath screen.Damienx2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:15:
Dit was het team van gisteren:
[afbeelding]
Zitten een aantal Tweaker namen bij die ik hier nog niet hier op het forum ben tegengekomen maar ze zaten iig in het channel.
Mooie was dat alle lanes vrij hard wonnen, beetje sneu alleen voor onze jungler die hierdoor amper kon ganken.
[Voor 10% gewijzigd door ItsNotRudy op 05-11-2013 09:38]
Announcing Popstar Ahri's Spirit Rush tour!
By RiotWenceslaus
Popstar Ahri's record smashing single, “Charm'd” shot up the charts and fueled global excitement for her upcoming Spirit Rush Tour. The newly minted star was recently snapped practicing fresh dance moves, and with her stage show rumored to include a dramatic entrance and exit, not to mention melodic new particles and a rhythmically-inclined Spirit Orb, Popstar Ahri's sure to take the world by storm.
Catch the Spirit Rush Tour soon!
[Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 05-11-2013 10:06]
Dit is juist heel goed!!! Je weet dat Ahri deels gebaseerd is op SNSD, er is al heel lang vraag ook vanuit de community om dit type skinShadowBumble schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooooooooooooooooooes nieuwe skin voor AhriWhat's next K3 Riven ?
Doet het nietwillemvh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
En hierzo de info van de personen & matches van gisteren
PS ik ben vrij vanavond
[Voor 17% gewijzigd door Damien op 05-11-2013 11:46]
Elophant.com maar viel me zojuist pas op dat mijn team mates soms in enemy team zitten daar
[Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 05-11-2013 13:31]
Xevoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:23:
Ik doe er ook al eeuwen over om in S2 te komen, speel denk ik gewoon te weinig ranked om er nog te komen. Tot de promo's gaat het goed en daarna krijg je een aantal apen in je team. Maar het andere team heeft net een aantal goed spelende apen meer.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
[Voor 26% gewijzigd door Viper® op 23-11-2013 14:37]
Wikipedia: BeerAnoniem: 498434 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:15:
[...]
The beer? Ik snap em niet.
Maar mooie game gehad zo te zien
o rly?blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:39:
want jungle is op dit moment behoorlijk zwak.
[Voor 5% gewijzigd door ItsNotRudy op 25-11-2013 15:18]
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
[...]
Maar janna's ulti is dan wel weer een Escape, niet dat je daar iets aan hebt als je tegenover een NAAAASSSSSUUSUUUSSSS staat die je 3 hit maar dan nog hahahah
[Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 29-11-2013 22:37]
[Voor 28% gewijzigd door ItsNotRudy op 30-11-2013 12:15]
Majin Bu Zac?Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:07:
Ik zou persoonlijk nog wel eens een mooie skin willen zien voor Volibear. Ik heb ze eens bekeken maar ik vindt er geen één echt mooi of het geld waard. En een extreem roze Zac zou ook wel fijn zijn.
OMG dat introfilmpje lijkt veel op LOL! Turrets, zelfde vormgeving healthbars, zelfde perspectief.. OMG, wat zou het awesome zijn als je op je telefoon & tablet ook een goede moba zou kunnen spelen...Turismo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
Kwam zojuist dit tegen, een MOBA voor tablets in the making, initiele impressie lijkt op lol
http://www.fatesforever.com/
Na de signup werd ik redirect naar http://hammerandchisel.us4.list-manage.com/*
En wat schets mijn verbazing na wat speurwerk, Riot Games heeft geinvesteerd in Hammer and Chisel
http://www.crunchbase.com/company/riot-games
Dus dit zou wel erg interessant kunnen worden voor een goede MOBA voor tablets.
Dat is letterlijk wat ik zei voordat we begonnen (want ik heb wel vaker 5vs5 GoT gedaan). Maar neuh dat was wel prima volgens het andere (verliezende) teamDivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:22:
[...]
Gister vond ik de GoT 5 vs 5 wel leuk maar merkte wel dat het inderdaad heel unbalanced was. Volgende keer toch maar balancen? Dat maakt het voor beide partijen denk ik ook leuker
Bij die 5vs5 waren we al met zijn vieren van het “Allstar” team en je hebt gezien hoe dat af liepDivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:10:
Misschien dat het got allstar team een keer kan spelen tegen wat andere GoT mensen die dan online zijn? Lijkt me een goede oefening voor zowel het team als de mensen die er tegen spelen
In eerste plaats lijkt me het YouTube kanaal van de Championships (van Riot) toch wel het meest praktisch. Dus "search YouTube" was een goede comment geweest: YouTube: LoLChampSeriesQon schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:32:
Kan iemand me trouwens een goede replay site geven (please dont say search youtube!) voor alle huidige tournaments? (dat is LCS promo en nog eentje?)
[Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 16-12-2013 14:48]
[Voor 70% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 23:41]
Je kunt ook nog die balken er tussen weghalen hè. Is misschien sowieso wel een handige tip voor de nieuwelingen hier. Je hebt inderdaad iets minder vision, omdat je minimap wat blokkert. Maar dat je er echt last er van hebt, muah. Mijn HUD ziet er zo uit (minus dan de kerstmeuk):Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:47:
[...]
Haha, okay ik zal wat overdrijven hier (of teveel Twitch custom huds gezien), maar je hebt minder vision dan je enemy, wat je toch een nadeel geeft.
[Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 13:56]
Zeker waar, klinkt nog best gek ook eigenlijk.Qon schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:52:
[...]
Haha thx, vat het goed samen. Je ziet echter niet vaak iemand de term 'I will play mage on mid' oid, of 'marksmen bot', dan zeggen ze toch al gauw AP mid en ADC... maakt het allemaal nog verwarrender....
Moet zeggen dat ik het als beginner ook altijd erg lastig vond om alle afkortingen etc. te begrijpen en toe te passen.
[Voor 36% gewijzigd door Turismo op 08-01-2014 16:05]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details