Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste
Acties:
  • 316.625 views

Anoniem: 147715

Ik heb ook een gold 1 smurf om met vrienden samen ranked te doen. Ik kan best op mijn main met ze spelen maar als een hoge silver met allemaal platinums gematched word is dat een slechte game voor iedereen.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:50

Damien

-iwnl-

Anoniem: 147715 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:37:
Ik heb ook een gold 1 smurf om met vrienden samen ranked te doen. Ik kan best op mijn main met ze spelen maar als een hoge silver met allemaal platinums gematched word is dat een slechte game voor iedereen.
En anders alleen voor de silvers in het enemy team toch? Idd fuck het enemy team!

Kappa laten we maar mooi op twitch

[Voor 13% gewijzigd door Gropah op 27-03-2014 11:40]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Alsof een normal game spelen wel eerlijk zou zijn. Ik word echt nooit gematched met Diamonds in normals met vrienden. Als ik solo ga trouwens ook niet. Waarschijnlijk omdat mijn normal elo heel laag is van het alleen maar spelen met vrienden. Van wie ik dan hun normal elo aan het boosten ben.
Misschien toch maar afschaffen dat inviten van mensen tenzij je een 5 man premade hebt dan.

Het is sowieso raar dat je voor de ranked SOLO ladder kan DUOen

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 14:34

garriej

Ik las ondertieten.

Anoniem: 147715 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:45:
Alsof een normal game spelen wel eerlijk zou zijn. Ik word echt nooit gematched met Diamonds in normals met vrienden. Als ik solo ga trouwens ook niet. Waarschijnlijk omdat mijn normal elo heel laag is van het alleen maar spelen met vrienden. Van wie ik dan hun normal elo aan het boosten ben.
Misschien toch maar afschaffen dat inviten van mensen tenzij je een 5 man premade hebt dan.

Het is sowieso raar dat je voor de ranked SOLO ladder kan DUOen
met 4 man een bronze boosten gaat anders wel heel makkelijk, zeker op een smurf.

Het gaat er gewoon om dat met iemand spelen die slechter is dan jij en winnen altijd boosten is.
Of dat normal of ranked is maakt verder niet zo veel uit in mijn optiek. Het hele probleem van gebooste spelers is dat ze games verpesten omdat ze niet goed zijn.
Denk verder dat er veel meer mensen gewoon slechte games hebben dan dat ze daadwerkelijk geboost zijn.

Krijg zelf op mijn main in normals 100% van de keren dat ik niet keihard carry de vraag of ik betaald heb voor mijn account etcetera.

• Damien

Damien

-iwnl-

Anoniem: 147715 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:50:
Het gaat er gewoon om dat met iemand spelen die slechter is dan jij en winnen altijd boosten is.
Of dat normal of ranked is maakt verder niet zo veel uit in mijn optiek. Het hele probleem van gebooste spelers is dat ze games verpesten omdat ze niet goed zijn.
Denk verder dat er veel meer mensen gewoon slechte games hebben dan dat ze daadwerkelijk geboost zijn.

Krijg zelf op mijn main in normals 100% van de keren dat ik niet keihard carry de vraag of ik betaald heb voor mijn account etcetera.
Dat krijg ik al bij mijn gouden icoontje van vorig seizoen.... :(, iedereen en zijn moeder is tegenwoordig al gold terwijl ik het lekker rustig aan doe :(.

[Voor 6% gewijzigd door Damien op 26-03-2014 18:52]

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Daar gaan we weer: ranked queues disabled, unknown errors, ....

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 20:21
lol hier hetzelfde met de plat icon en border hoor damien
xD

Slaat helemaal nergens op.

Je hebt een bad game en je bent gelijk een EBAY ACCOUNT zzz

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-03 21:08
Koekiemonsterr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:53:
Daar gaan we weer: ranked queues disabled, unknown errors, ....
zat in teambuilder en kon opeens niks meer doen.. graf spel..

osu tijd dan maar weer :D

[Voor 5% gewijzigd door Mebus op 26-03-2014 18:54]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Krijg nu de bekende "Attempting to reconnect" shizzle ingame. Reconnecten lukt nie....gg

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 20:57
Koekiemonsterr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:25:
Krijg nu de bekende "Attempting to reconnect" shizzle ingame. Reconnecten lukt nie....gg
Zelfde hier, lijkt er volledig uit te liggen. Stond ik net 20 minuten in de queue, om dan vijf minuutjes te kunnen spelen :

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:58

Turismo

Clobberin' time!

Damn zat midden in een game, ging lekker weer met Olaf tegen Lee Sin.
Lee kon niks tegen mij doen, zelfs met hulp van Nami kilde ik m alsnog.

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 23:29

MikeVM

- Baloo -

Platform restart, duurt meestal een uurtje voor die weer up is. en om middernacht is er gepland onderhoud. tja, vandaag nog ranken zal er wsl niet meer inzitten.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Lekker die servers... Ik moet vandaag een ranked doen anders raak ik weer 25 LP kwijt :(.

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41
Als ze dan gewoon reconnect attempts een berichtje terug zouden geven dat de server plat ligt en de game weg is... hoefde ik tenminste niet meer te wachten.

De Team Builder heeft last van een gebrek aan solo ADCs trouwens. Eerste game die ik vond had een Teemo adc, tweede kon er geen vinden en liet een verwachte zoektijd zien van 55 minuten, en de game die ik daarna vond (met een Ez adc) is degene die nu dood lijkt.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 00:53
Hij kan weer!!!

http://www.islolup.com

www.instagram.com/thomas.bartelds

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Sta nu 1-2 in series. Hopelijk kan ik de volgende 2 ook winnen, fingers crossed.

Edit: 2-2

[Voor 8% gewijzigd door isimba op 26-03-2014 22:50]

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wukong jungle pwnage bracht me de laatste placement win. Uiteindelijk 7-3 in series geworden.
Silver III geplaatst.

Valt me reuze mee. Hield al rekening met Bronze....

[Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-03-2014 22:36]

• isimba
Woop woop :D Series begonnen met 0-2. Vanavond de resterende 3 ranked games gewonnen en nu eindelijk in silver :D

• ItsNotRudy
  • Laatst online: 19:01
Koekiemonsterr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:32:
Wukong jungle pwnage bracht me de laatste placement win. Uiteindelijk 7-3 in series geworden.
Silver III geplaatst.

Valt me reuze mee. Hield al rekening met Bronze....
Nette placement score :) zit nu halverwege Silver 2, ff kijken of ik weer eens tijd voor LoL heb dit weekend. Duo queue, boze broeder? ;)

• Death1ord
  • Laatst online: 02-06 08:29
Eerste maal ranked gegaan sedert ik lvl 30 ben. Ben 6-4 gegaan en Silver III geplaatst. Ik vreesde voor Bronze maar heb die gelukkig kunnen overslaan.

Het enige jammere was dat we 2x een DC hadden en by default niet kunnen winnen omdat het niveau van spelers hetzelfde was en ze hadden dus 2 roamers, jungler en lane welke die DC was.

1x verloren omdat ons team niveau ver onder het enemy team lag en 1x verloren omdat mijn team gewoon slecht was.

Uiteindelijk nog allemaal goed gekomen en het grappige is dat je pas merkt hoe slecht je moet spelen om in Bronze V uit te komen (en dat kan niet enkel door bad luck verklaard worden).

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ItsNotRudy schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:34:
Nette placement score :) zit nu halverwege Silver 2, ff kijken of ik weer eens tijd voor LoL heb dit weekend. Duo queue, boze broeder? ;)
Sure thing, angry brother ;)

Komende dagen wel wat minder tijd, maar gaan we doen!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:04
wens u alvast veel succes :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Heb in dit topic wat reactie's van gisteren zitten op te ruimen. Het zou ten overvloede moeten zijn, maar: niet op de man spelen, geen offtopic/slowchat post en geen posts met alleen 1 plaatje er in om te ragen op Riot/LoL

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
Koekiemonsterr schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Sure thing, angry brother ;)

Komende dagen wel wat minder tijd, maar gaan we doen!
ItsNotRudy schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:34:
[...]

Succes heren! Ik zit in m'n promo's naar Gold 2 :X :*)

• SoWTM
Altijd heerlijk die promo's, mijn moeilijkste was van Plat I > Dia V :P

• ItsNotRudy
JapieTalent schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:50:
[...]

[...]

Succes heren! Ik zit in m'n promo's naar Gold 2 :X :*)
Vrije tijd te veel ofzo! Wanneer gaan wij weer queuen JT :p dit keer ben ik de support denk ik dan maar!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 15:31
misterdoom schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:27:
Eerste maal ranked gegaan sedert ik lvl 30 ben. Ben 6-4 gegaan en Silver III geplaatst. Ik vreesde voor Bronze maar heb die gelukkig kunnen overslaan.

Het enige jammere was dat we 2x een DC hadden en by default niet kunnen winnen omdat het niveau van spelers hetzelfde was en ze hadden dus 2 roamers, jungler en lane welke die DC was.

1x verloren omdat ons team niveau ver onder het enemy team lag en 1x verloren omdat mijn team gewoon slecht was.

Uiteindelijk nog allemaal goed gekomen en het grappige is dat je pas merkt hoe slecht je moet spelen om in Bronze V uit te komen (en dat kan niet enkel door bad luck verklaard worden).
Haha, lekker uit de hoogte doen over Bronze :). Snap dan toch dat die promo's zo verdomd weinig zeggen de eerste paar weken in een seizoen. Het zijn slechts 10 games die je speelt, dus met een beetje pech krijg je net een lossstreak van 7/8 games. Die hebben we allemaal meegemaakt, en dat kan toevallig net bij je placements zijn.
Stel je nu voor dat jij het hele seizoen in Silver III blijft zitten, en volgend seizoen ga je toevallig 2-8 in je placements. Welkom in Bronze V.

Ik zat ook in B5 na placements dit seizoen, en was bij placements 4-6 gegaan. Ik kwam uit Silver5, maar werd vorig jaar te hoog ingeschaald na 7-3 te gaan bij allereertse placements. Ondertussen ben ik in B3 met de stellige overtuiging zeker nog in B1 en hopelijk Silver uit te komen. Maar ga nou niet denigrerend over Bronzies zitten te doen.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
ItsNotRudy schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Vrije tijd te veel ofzo! Wanneer gaan wij weer queuen JT :p dit keer ben ik de support denk ik dan maar!
Helaas wel :( Nog steeds geen nieuwe baan.. Maar moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring met Gold momenteel totaal het tegenovergestelde van Silver is. Krijg echt alleen maar goede teams (ook de enemy), bijna geen stomps meer maar echt spannende potten die na 35 min nog steeds beide kanten op kunnen en ik krijg ook praktisch altijd mijn rol (Gaat gauw afkloppen op hout)..

En wij gaan queuen als jij online bent :)

• isimba
misterdoom schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:27:

Tsja dat laatste is moeilijk te zeggen. Ik werd als unranked speler (tenzij silver 3 preseason mee telt) ook na 6-4 in mn placements te gaan geplaatst in Bronze 3. Wie weet dat als ik 5-5 ging wel in bronze 5 zou worden geplaatst. Mijn broertje daarentegen kwam als unranked na 9-1 in Silver 1.

• SemperEgo
  • Laatst online: 07-05 10:53
Als je als unranked geluk hebt met je placements matches kan je vrij hoog in zilver eindigen, maar ik heb meer mensen zien zakken van zilver 2/3 naar zilver 5 in zo'n geval dan dat ze hun plaats kunnen houden.

• Mebus
@JapieTalent, ik kreeg mijn eerste gold game gewoon als vijfde pick Evelynn jungle en hoefte niet eens te ruilen met iemand....................

BABYMETAL LoL - Twitch

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
Ero-Sensei schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:58:
Maar ga nou niet denigrerend over Bronzies zitten te doen.
Inderdaad. Silver5 en Bronze5 zijn gewoon harde leagues. Je krijgt gewoon merkbaar meer troll,ragers,afk,int feeders.

Als je in Brons 3 ben, dan moet je wel makkelijker naar Silver kunnen komen, maar in Bronze1/Silver 5 begint je ellende weer opnieuw.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:53
JapieTalent schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:00:
[...]

Helaas wel :( Nog steeds geen nieuwe baan.. Maar moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring met Gold momenteel totaal het tegenovergestelde van Silver is. Krijg echt alleen maar goede teams (ook de enemy), bijna geen stomps meer maar echt spannende potten die na 35 min nog steeds beide kanten op kunnen en ik krijg ook praktisch altijd mijn rol (Gaat gauw afkloppen op hout)..
Ik ben het helemaal met dat gold verhaal eens, heb eindelijk weer leuke games! Ik was vorig seizoen silver 2 geworden, heel veel promo's verprutst. In mijn placements 3-7 gegaan(2 loss prevented) en toen bronze 1 geplaats, inmiddels al weer bijna in mijn promo's naar gold 4 :D

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 15:31
iCy schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Inderdaad. Silver5 en Bronze5 zijn gewoon harde leagues. Je krijgt gewoon merkbaar meer troll,ragers,afk,int feeders.

Als je in Brons 3 ben, dan moet je wel makkelijker naar Silver kunnen komen, maar in Bronze1/Silver 5 begint je ellende weer opnieuw.
Ook dat, maar ik doelde meer op het feit dat je eerst ziet wat je zelf kan, en daarna de rest maar 'afzeiken'. Dat is hetzelfde als dat voor de eerste keer de 100 meter sprint loopt en dan iedereen die onder die tijd loopt maar gaat lopen beledigen "hoe sloom je wel niet moet zijn".

Maargoed, ik hoop het niet voor hem, maar grote kans dat we binnen 3 weken de eerste berichten zien van "elo hell Silver5" e.d.. Maar houd gewoon respect voor elkaar, Bronze of Diamond, het maakt geen flikker uit, als je maar plezier hebt (het hoofddoel van een game imo). Een goede speler bij Roda JC (Bronze) kan prima mee bij Ajax (Silver) maar maakt het verschil er niet. Het zal toch wat zijn als een Lasse Schöne zometeen gaat roepen van: "Ik kom er nu pas achter hoe slecht je moet voetballen om bij Roda te spelen".

• Death1ord
  • Laatst online: 02-06 08:29
Het was absoluut niet mijn bedoeling denigrerend te doen over Bronze spelers. Ik weet maar al te goed dat bad luck een factor is, heb ook 2x een afk gehad.

Heb het nogal slecht verwoord, dat is waar. Het is zo dat ik 9x gematched ben geweest met mid-silver players (Season 3) en 1x met season 3 low-mid gold. De game tegen die golds was te hoog van niveau en kwam enkel doordat de eerste 4 games een win waren. Dan ging de MMR weer wat lager en is deze, geschat, rond de 1300 gebleven.

Ik had verwacht dat de provisionals een stuk moeilijker gingen zijn dan dat ze waren maar dat lag vermoedelijk omdat de skills in de teams goed verdeeld waren. Ik kan me voorstellen als de match making rare dingen doet dat je in de problemen kan komen.

En nogmaals, het was niet mijn bedoeling om denigrerend te doen over Bronze spelers aangezien ik mezelf daar ook inschatte om te belanden.

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 15:47
WAHHAHA, wat een troll picks bij OGN, Masters vs Allstars.
Met o.a. Faker, Piglet xD

http://nl.twitch.tv/ongamenet

Team setup
Fiora,Sion, Lee Sin, Quinn, Zilean
Vs
Gangplank, Heimerdinger, Ashe, Lux, Shaco

Must see!

• SoWTM
ty voor de share, ik keek ook al haah SHACO!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 15:47
SonOfTorture schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
ty voor de share, ik keek ook al haah SHACO!
Support malphite xD Wat een troll zeg van Allstars:+

• SoWTM
Maar zag je ze schreeuwen? gruwelijk haha anders krijgen ze pakslaag thuis als ze verliezen

• Skyclad
Aangezien de stream is afgelopen en hij nog niet bij de videos staat:
YouTube: LoL Masters 2014 All-Stars: Masters vs Allstars (27.03.2014)

Slechte kwaliteit, maar beter dan niets.

Edit: Nevermind, hij laat eerst 40 minuten als duration zien, maar na de champion picking stopt de video en laat ie opeens maar 7:51 zien als duration.

[Voor 22% gewijzigd door Skyclad op 27-03-2014 14:39]

• Mebus
Skyclad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:35:
Aangezien de stream is afgelopen en hij nog niet bij de videos staat:
YouTube: LoL Masters 2014 All-Stars: Masters vs Allstars (27.03.2014)

Slechte kwaliteit, maar beter dan niets.

Edit: Nevermind, hij laat eerst 40 minuten als duration zien, maar na de champion picking stopt de video en laat ie opeens maar 7:51 zien als duration.
Wow, dit is wel even de moeite waard om te kijken ja :D Dankje!

BABYMETAL LoL - Twitch

• Skyclad
Mebus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Regel jij even een werkende link, dan kijk ik ondertussen hier naar:
YouTube: EDG vsMIG || Best of 1 El Clasico Match : MiG vs EDG OGN LoL Masters All-Star 2014 :: Mar. 27(Thu)

:P

Ook lekkere troll picks :)

• SoWTM
hahaha heerlijk deze games, die mensen zijn gewoon te goed dat ze overal mee kunnen carryen :P

• Viper®
  • Niet online
Is die pagina actueel ?

Want dan lijkt en EUW en NA beide down :?

• blamauci
EUW is down ja. Dikke login queues en als je er in zit kun je geen game starten want je komt vast te zitten in een zogenaamd assignde game die je nooit hebt kunnen accepten

Geen moeite doen dus en gewoon Dota 2 gaan spelen

• SoWTM
hooo hooo geen DOTA !

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
blamauci schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:01:
EUW is down ja. Dikke login queues en als je er in zit kun je geen game starten want je komt vast te zitten in een zogenaamd assignde game die je nooit hebt kunnen accepten

Geen moeite doen dus en gewoon Dota 2 gaan spelen

• blamauci
Dota 2 is zo slecht nog niet. Ik kan me er soms best wel mee vermaken. de ingebouwde voicechat is ook erg leuk om in het nederlands terug te schelden tegen de mad russian kiddys

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Mebus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Die game van ons gisteren was ook wel hilarisch. ^^ Maar mijn stream hield er halverwege mee op en ik heb nog een rare ruis op de achtergrond, waarschijnlijk omdat ik mijn microfoon op de stream niet gemute had en hij dus ruis van de lege poort opving. :(
http://www.twitch.tv/thormodo/profile/pastBroadcasts
Skyclad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:35:
Bij mij werkt hij wel gewoon. En de past broadcasts kun je blijkbaar niet bekijken als je niet subscribed bent.
Pas maar op. Straks komt de mod weer om alle leuke plaatjes weg te halen |:(.
SonOfTorture schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:07:
Nadeel is dat de stream slechte kwaliteit heeft, iemand enig idee om deze in HD ergens te bekijken?
Voor 8 dollar subscriben, zodat je in HD kan kijken :P.

[Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 27-03-2014 15:09]

• SoWTM
Nadeel is dat de stream slechte kwaliteit heeft, iemand enig idee om deze in HD ergens te bekijken?

• blamauci
Thormodo schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Die game van ons gisteren was ook wel hilarisch. ^^ Maar mijn stream hield er halverwege mee op en ik heb nog een rare ruis op de achtergrond, waarschijnlijk omdat ik mijn microfoon op de stream niet gemute had en hij dus ruis van de lege poort opving. :(
http://www.twitch.tv/thormodo/profile/pastBroadcasts

[...]

Bij mij werkt hij wel gewoon. En de past broadcasts kun je blijkbaar niet bekijken als je niet subscribed bent.

[...]

Pas maar op. Straks komt de mod weer om alle leuke plaatjes weg te halen |:(.

[...]

Voor 8 dollar subscriben, zodat je in HD kan kijken :P.
Ik eis FREEDOM !!!!! GEEN PLAATJES WEGHALEN NAZI MOD GROPAH

• Viper®
  • Niet online
Opvallend gezien kom ik uit de Dota scene, dota 3.7 nog wel zelfs, ik ben al een oude rukker 8)

Uiteindelijk na HoN en LoL geprobeerd te hebben bij LoL blijven hangen. Sinds al het server gezeik ook maar Dota 2 geïnstalleerd en dit speel ik nog wel eens af en toe.

De spellen zijn met eenzelfde soort idee opgezet, 5x5 moba maar toch verschillen ze veel. Wat ik bij Dota 2 leuk vindt is dat je wat actiever bezig bent met last-hitten, deny'en, positioning etc.
Dota 2 is wel wat meer gefocused op Heroes en Items. Bij LoL heroes zijn de verschillen iets minder groot naar mijn indruk, daar moet je het wat meer van de team ganks hebben.

Aram bij LoL is dan wel weer leuk, ff lekker button bashen.
De oude dota had toen speciale modus, all random, of heel vroeger de dota rumble, all mid _/-\o_

• Rordarok
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Het mag weer niet baten. Diamond 1 80LP gozer die 20 games achter elkaar verliest en nu diamond 3 zit in mijn team, bakt er helemaal niks van en is letterlijk 40% van de tijd AFK geweest. Ondertussen gaat onze bot lane Jarvan + Lee met allebei een Sword of the Occult rush die om de anderhalve minuut in de turrets springen en hoppakee, -16.

Life is great.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:27
Van plat 1 naar plat 4. Ik kan het!

• Wootlock
  • Laatst online: 02-06 11:23

Wootlock

Evilution

blamauci schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:05:
Dota 2 is zo slecht nog niet. Ik kan me er soms best wel mee vermaken. de ingebouwde voicechat is ook erg leuk om in het nederlands terug te schelden tegen de mad russian kiddys
Wat schiet je daar mee op :?

"Don't let your dreams be memes"

• Viper®
  • Niet online
Wootlock schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Soms is het leuk tijdens een relaxt potje mensen helemaal over de zeik jagen die full commited zijn. Het blijft maar een spelletje hè

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Net zoveel als iemand die het toernooi van gisteren kopieert en besluit Gangplank top te gaan spelen. Compleet nutteloos dus. ItsNotRudy en ik waren not amused.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:11
Damienx2 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Net zoveel als iemand die het toernooi van gisteren kopieert en besluit Gangplank top te gaan spelen. Compleet nutteloos dus. ItsNotRudy en ik waren not amused.
ItsNotRudy IsNotAmused

[PC] GoT F1 22 League (Steam)

• ItsNotRudy
Tja, geweldige Gangplank top. Ook was de Poppy support na earlygame vrij waardeloos. Pushed mensen uit range, geen damage, ook niet echt tank. GP toept vanaf minuut 0 al dat ie geen ganks wil, word daarna keihard geroflstomped door Darius in kills (hoe kan het ook anders, GP behoort wel tot de top 5 crap tier champs) en farm. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om als GP outfarmed te raken. Afijn, een Darius met 4k HP en 250AD banjert nu de lanes rond en hakt met z'n ridiculous ult even een paar doubles, triples en een quadra. Het mocht al niet meer baten dat Damien vrij fed was.

[Voor 11% gewijzigd door ItsNotRudy op 28-03-2014 11:21]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
Het was gisteravond wel weer raak met ranked :')

Potjes die ik niet hoorde te verliezen, verlies ik door mijn team.
- Voorbeeld, ga super goed met Galio. Ik farm Gragas er uit en krijg zijn toren neer. Helaas is botlane zo leuk geweest om draven te gaan feeden. Draven eindigt met 50-75% van de kills van de game. Ik vraag aan de tanks of ze een thornmail willen kopen.
- Ik win van Diana in de lane, maar top en bot verliest hun lane waardoor ik permaganked werd op mid :(

Potjes die we als team hoorde te verliezen, winnen we alsnog.
- Ik speel als Gragas tegen lux. Win mijn lane, maar jax gaat 2x turretdiven met 200-300 hp voor de eventuele last hit die hij uiteraard niet maakt. Botlane gaat helaas ook slecht en jax geeft daar ook nog een kill weg. Shyvana heeft deze game voor ons gewonnen.
- Laatste potje als hecarim. Ik krijg helaas net de kills en botlane/toplane en jungler raken behoorlijk gefeed. Gelukkig onze Le Blanc (en ik was al gefeed) ook. We hebben samen deze pot gecarried, want ik kon gelukkig na 25 minuten wat kills weggeven aan onze ADC. Le Blanc nuked Ashe of Noct (top) in 1 keer dood en ik focus gelukkig de andere gefeed persoontje :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Skyclad
Tot op welk niveau blijven mensen sterk focussen op kills in plaats van objectives?

In mijn dagelijkse potje gisteren heb ik als support 2 turrets plat gekregen omdat hun Xin bij de tweede turret de minions met rust liet en achter mij aan ging terwijl ik toch zonder problemen weg zou kunnen komen. Paar stapjes weg, hij gaat richting minions, ik doe weer een paar stapjes terug. Vervolgens met hem er achter aan over de halve lane gelopen, en de laatste hit van de laatste minion (tegen die tijd stonden zijn teamgenoten de minions te slopen) krijgt de bot inhib turret neer. Lijkt me dat die toch belangrijker was dan die 1/6/9 support.
Let wel: we hadden de andere inhibs al plat, dus ze moesten toch al hun base verdedigen. We hadden alleen nog niet de damage en def om onder hun nexus turrets een 5 vs 5 teamfight te kunnen winnen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mensen zullen altijd kills focussen want die zijn te meten, toren kills/assist niet en als jij 6 torens neerhaalt maar 0 kills hebt ben jij de noob terwijl je meer voor het team gedaan heb als de andere mensen.

• Mebus
garriej schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:22:
Mensen zullen altijd kills focussen want die zijn te meten, toren kills/assist niet en als jij 6 torens neerhaalt maar 0 kills hebt ben jij de noob terwijl je meer voor het team gedaan heb als de andere mensen.
Daar ben ik het mee oneens. True ze zullen flamen, maar als jij voor 2 deaths 2 turrets kan pakken en je geeft gewoon aan dat als zij dit blijven doen je de game zal winnen ;) Gewoon muten en niks aan de hand.

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Daar ben ik het mee oneens. True ze zullen flamen, maar als jij voor 2 deaths 2 turrets kan pakken en je geeft gewoon aan dat als zij dit blijven doen je de game zal winnen ;) Gewoon muten en niks aan de hand.
Ben ik het mee eens dat bedoelde ik ook, "jij bent de noob" in hun ogen.

• Rordarok
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Waarschijnlijk zie je dat soort dingen in Plat minder worden en in Diamond wordt het over het algemeen niet meer gedaan, maar er wordt wel veel kritischer gekeken naar de opbrengt/verliezen die jij met je (indirecte) trades maakt.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Damienx2 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Heb dat ook gedaan, stond tegen trynda die me pretty hard counterd en hij kreeg camp. Uiteindelijk nog best wel hard gecarried en het 1 na meeste damage gedaan op mijn team. De helft was magic damage.
De build lijkt sowieso slechter dan hij is. Je ult met liandry is heel sterk en je passive ook.

• ItsNotRudy
Heren! En eventueel dames!

We gaan door in Deeltje 9 van het LoL draadje:

[PC] League of Legends - Deel 9

De mod zal deze spoedig sluiten :)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:en gesloten
Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee