Provisionals momenteel 5-2 nu.
1e loss was verwacht. Ik zat tesamen met een team van mijn niveau tegen een team die low gold was vorig seizoen. Game is slecht gegaan, terecht. Wel wat bijgeleerd maar had de loss zien aankomen. Was Ziggs tegen Lissandra maar m'n niveau was echt een stuk lager.
2e game caitlyn ADC. Ben normaal degelijk. M'n CS was goed tov van sivir (48 cs @ 8:30 min is niet denderend maar sivir had er 28) maar onze midlaner DCde en game was gedaan. Kassadin én Wukong waren constant mid, onze top was hard aan het verliezen en Maokai moest mid invullen maar ging niet al te goed.
Game erachter Thresh gespeeld. Support is normaal m'n slechtste rol maar het ging goed. De Ezreal zou de "beste ezreal ever" moeten geweest zijn hoewel z'n game history een 0/20/0 en nog enkele feed games toonde, maar dat was omdat hij in een slechte bui was. Ik wou niet dwars doen dus heb maar thresh genomen.
Heb enkele mooie plays gemaakt, 2x dood gegaan in lane door een goede gank en omdat Ez idioot bezig was maar onze LB (d5 smurf, zoals ze zelf zei) was redelijk goed. Onze nasus en Wukong waren niet zo denerend. Ja, ze hadden wat kills e.d. maar eerst dived wukong + flash under turret voor z'n ult op 3 personen en turret haalt hem neer en dan gaat nasus zonder ult hetzelfde gaan uithalen.
Eerste maal een ace gescoord en mid inhib en 1 nexus turret was neer. Dan blij de laatste teamfight een mooie initiate gedaan. Hook land op Diana, ik duik erin, m'n ult boxt iedereen in, ik flay ze de goede kant uit, exhaust de eerste die ik kan, pop m'n locket en ik was dood maar team heeft er een makkelijk ace kunnen uithalen en de surrender was binnen.
Als ik zo doorga hoop ik in low silver te komen maar zullen zien wat m'n eerste provisionals geven