Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste
Acties:
  • 316.634 views

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 11:48
Elcappucino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Kan je rating van vorig seizoen zoveel invloed hebben op je placement? :|
Ze doen elk seizoen een "soft reset". Een vereenvoudigde voorstelling is dat je MMR gehalveerd wordt. Het correctiesysteem wordt wel gereset dus veel winnen in het begin geeft je een grotere boost de eerste x spellen.

Zo komt iedereen dichter bij elkaar zodat je gemakkelijker mensen kan "inhalen", maar zorgt riot er ook voor dat je na een reset niet tegen een diamond speler gaat spelen als je zelf vorig seizoen brons of silver was. Voor hen is dat niet uitdagend en voor jou ook niet leuk.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tevens maakt het ook niet veel uit als je dan je placements veel verliest. je komt dan wel lager maar je komt daar heel snel uit als je vorige season mmr veel hoger was. me placements gingen heel slecht en toen in S5 gekomen. toen de 10 volgende games veel gewonnen en jumpte van S5 naar S3.

Zat vorig seizoen in Gold2, nu na de jump naar S3 niet meer gespeeld :P maar krijg nog steeds veel punten voor een win

[Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 24-03-2014 15:49]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-06 17:39

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

misterdoom schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:20:
Iemand enige tips hoe je tegen een Akali kan spelen met een Orianna? (Ik ben relatief noob met Orianna).
Slivv heeft het al over Orianna vs Akali gehad; als ik zo vrij mag zijn...probeer Lulu eens tegen Akali (voor zover je übehaupt Lulu mid kan spelen uiteraard).

Lulu's E zorgt ervoor dat Akali niet in stealth kan, en de harde range poke van Lulu geeft Akali het nakijken tot lvl 6. Maar ook na lvl 6 ben je niet ineens heel kwetsbaar als Lulu zijnde.

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 19:01
Xevoo schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Ja, als je vorig seizoen Bronze 4 was en op een of andere miraculeuze wijze 10-0 gaat in je placements kom je alsnog niet in Gold. Waarschijnlijk hoogstens Silver 3 ofzo.
Je rating van vorig seizoen doen ze +1200 en dan door de helft. Stel je was Plat 1800ish, +1200 = 3000, /2 = 1500, welkom in Gold.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:59
Koekiemonsterr schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:24:
[...]

Slivv heeft het al over Orianna vs Akali gehad; als ik zo vrij mag zijn...probeer Lulu eens tegen Akali (voor zover je übehaupt Lulu mid kan spelen uiteraard).

Lulu's E zorgt ervoor dat Akali niet in stealth kan, en de harde range poke van Lulu geeft Akali het nakijken tot lvl 6. Maar ook na lvl 6 ben je niet ineens heel kwetsbaar als Lulu zijnde.
Heb Lulu nog niet gespeeld, nog niet van gekomen. En m'n Orianna pick was voor de akali pick, anders had ik een andere champion genomen, hoewel ik gewoon eens Orianna wou spelen.

Ik heb toch veel aan de tips van Slivv en ik denk dat ik haar gewoon meer moet spelen om wat meer vertrouwen e.d. te krijgen.

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 10:50
Akali kan wel geraakt worden door aoe damage nietwaar? Vraag me af of je met Ziggs een Akali uit de shroud kan krijgen met je W.

• ItsNotRudy
Skyclad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:39:
Akali kan wel geraakt worden door aoe damage nietwaar? Vraag me af of je met Ziggs een Akali uit de shroud kan krijgen met je W.
Enkel als ze al op de rand loopt en je haar ver genoeg van de cirkel blaast. Akali is binnen haar cirkel en een seconde nadat ze eruit loopt onzichtbaar.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ingeschreven op https://docs.google.com/s...dxOEE&usp=drive_web#gid=0

doe alleen helaas wel alleen mee als er een vast aantal potjes wordt ingesteld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Fomorian
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07-2018
Ik heb me ook ingeschreven. Ik stel alleen wel voor dat het in Summoner's Rift wordt gedaan ipv Howling Abyss, dan begin je tenminste met 475g en level 1.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:50

Damien

-iwnl-

Skyclad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:39:
Ik vraag me af of je dat wel echt wilt? Ik zou eerder mijn minefield bewaren voor het moment dat ze op je jumped. En gewoon met Q's gokken waar ze zit in de shroud. Pre-6 is die tactiek natuurlijk wel nuttig, maar na 6 prefereer ik een andere aanpak.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Skyclad
Zat aan een combinatie te denken, maar wilde eerst zeker weten dat het zou werken. Mijnen neergooien, en als er 1 af gaat weet je dat Akali daar zit/zat.

• ItsNotRudy
Skyclad schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 05:38:
Zat aan een combinatie te denken, maar wilde eerst zeker weten dat het zou werken. Mijnen neergooien, en als er 1 af gaat weet je dat Akali daar zit/zat.
Je weet al dat ze er zit, je kunt je Q ook zo gooien dat ie in haar shroud ontploft- of deze haar nou direct raakt of niet. Je enige vorm van kiting/escape zou ik niet als blinde poke weggooien tegen Akali. Overigens krijgt ze extra MR in shroud.

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:40
Of gewoon je ult erop, die is bijna net zo groot, en dan blijft ze wel ff rustig.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 16:05

garriej

Ik las ondertieten.

Of gewoon een pink ward kopen

• jespertje
  • Laatst online: 26-05 13:53
Hs er ook een Highlights video gemaakt van de Tweakers Tournament? Ben wel benieuwd of er mooie plays zijn gemaakt.

Daarnaast, wordt er wellicht in de toekomst nog een keer eentje gehouden? Deze keer helaas niet kunnen meedoen ivm andere verplichtingen.

• Ero-Sensei
Klopt, maar dan brengt een kill wel steeds 100 gold minder op, en er verdwijnt een ward op de map.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 20:21
Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
Zojuist in gold terecht gekomen (eindelijk) en blijkbaar nog beter dan onze beste jungler euw:

[afbeelding]

Sorry man!
lol mebus ik heb al 1,5 week geen ranked gespeeld op dat account haha. maarre als je ff op view profile klikt zie je dat ik vorig season platinum was xD.

ik weet dat het maar een geintje is maar no problem als ik tijd heb om ff een paar dagen hardcore ranked te spelen ben ik zo weer platinum xD

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
:( Na mijn winstreak van 12-13 wins met Quinn heb ik gisteravond mijn eerste 2 losses weer ontvangen. Zat er natuurlijk dik in maar is toch weer wat minder. Na 15 matches zonder serious ragers en flamers, en uiteindelijk ook AFK, zat het er natuurlijk weer dik in dat ze weer eens zouden verschijnen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

The Great HooD schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:49:
:( Na mijn winstreak van 12-13 wins met Quinn heb ik gisteravond mijn eerste 2 losses weer ontvangen. Zat er natuurlijk dik in maar is toch weer wat minder. Na 15 matches zonder serious ragers en flamers, en uiteindelijk ook AFK, zat het er natuurlijk weer dik in dat ze weer eens zouden verschijnen.
Welkom in het weekend

• The Great HooD
Ik moet zeggen, vrijdag, zaterdag en zondag had ik heel andere ervaringen. Maandagavond start ik de game op en het is raak. Ik denk dat ik gewoon heel veel geluk heb gehad. 2 potjes ragers flamers in 4 dagen toch best veel spelen. Dat maak ik echt heeeel weinig mee.

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 11:40

rSNNN

Titel ondertitel

Ik heb ook het gehele weekend nergens last van gehad. Allemaal chille teammates en geen gezeik. Ook een flinke winstreak neer kunnen zetten.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• The Great HooD
Jaa echt heerlijk, had het er al met een maat van me over. De ragers, flamers en trollers zijn na het nieuwe seizoen vrij snel afgehaakt, of vrij snel gezakt en gezakt, dat ik ze niet meer tegenkom. Het is jammer dat ik uit mijn droom werd gehaald :(

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Moet inderdaad zegge dat ik deze zondag ook een winstreak heb weten neer te zetten, maar normaal is league onspeelbaar in het weekend(en toch speel ik altijd weer)

• Rordarok
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Alle ragekids lijken juist gestegen te zijn...kan geen normaal potje spelen zonder een zenuwinzinking live feed te volgen in de chat.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Damien

Damien

-iwnl-

Ranked rant

Gisteren begonnen met een game op Renekton. Ik stond vs een Malphite dus het was niets meer dan een farmlane met af en toe wat poke over en weer. Zed, Thresh en Lucian roepen dat ze willen invaden. Dus dat loopt met z'n 3en de enemy jungle in en hoppa Thresh dced en de firstblood voor de enemy is een feit. Onze Zed begint na de pull op blue voor Lee Sin al te gillen dat hij ganks nodig heeft op mid. Nog voordat Lee Sin zijn red kan doen is Zed inmiddels al 2x doodgegaan. Inmiddels is er een complete flamewar gaande binnen het team, waarbij Thresh nog even bijdehand zegt: "Omg this team". Ik heb inmiddels mijn eigen team op mute staan, maar was al lichtelijk geirriteerd hierdoor. Ik zie vervolgens de enemy Pantheon op een ward staan en mijn idee ging al van: "Ok dus ik krijg zo een Malphite ult en een Pantheon ult over me heen". Op dat moment dacht ik, ik gebruik mijn flash om van de Malphite ult weg te komen en vervolgens mijn ult om rustig richting mijn toren te lopen. In gedachten een prima plan, alleen was de uitvoering niet goed, dus ik val dood neer op top. Vanaf dat moment alleen nog geprobeerd up te farmen om nog iets van impact te kunnen hebben in de game. Maar na 20 minuten kiezen 4 van mijn teammates in de surrender vote om maar ja te kiezen.

Game erna, ik pak Sivir aangezien jungle en top al gepakt zijn. Roept Thresh, I don't want to play support. Dus nadat Thresh een kill weggaf aan de enemy botlane sta ik vervolgens 1vs2. Want Thresh besluit te gaan roamen. Ik verlies uiteindelijk de toren en Thresh gaat helemaal los. Ik besluit vervolgens met: "Thresh I'm glad they implemented an option for players like yourself". Vervolgens is Thresh weer even stil en is het vervolgens de rest van mijn team die losgaat. "Sivir stop farming on bot and join our teamfights" 10 min ingame met 74 CS. Dus ik zeg: "Let me get that Vampiric Sceptor so we can blow them up". Waarna ik weer terug naar mijn lane loop en verder farm om iig nuttig te kunnen zijn in teamfights. Na een aantal teamfights waar ik standaard de focus was (logisch had de meeste CS ingame en was behoorlijk fed aan gold). Waar niet 1 maal de poging is gedaan door mijn team om ook maar iets van bescherming te bieden. Ik besluit mijn ult puur te gebruiken om te ontsnappen van alle enemies die op mij jumpen (Kha'zix, Irelia, Lissandra). Waardoor het team iig mensen kan neer maaien, waarna ik kon opruimen. Gelukkig met veel pijn en moeite de game gewonnen.

Next game, ik pak Irelia voor top en neem daarbij teleport zodat ik eventueel kan assisteren in andere lanes of dragons. Het begint goed, ik freeze mijn lane bij mijn toren en ben rustig de enemy Wukong aan het outfarmen. Waarna Fiddle in chat roept: "Gonna gank top!" Dus ik zeg nog nee doe het niet, focus op andere lanes. Nee hoor Fiddle komt top, gank mislukt totaal en wat besluit Fiddle te doen? Juist minion taxen en hierdoor is de lane freeze voorbij en sta ik op top zonder ward op half HP terwijl Wukong rustig nu hetzelfde truukje kan doen door de lane te freezen. Ik recall en kom terug naar mijn lane en probeer de lane te ontwrichten zodat ik iig weer de kans heb mijn lane te freezen. Het lukt en wederom heb ik de lane in eigen handen, totdat ik chat lees: "Gonna gank top again". Dus iets geiirriteerd zeg ik: No please piss off. Maakt niet uit hoor voor Fiddle, wederom een fail gank en ditmaal taxed hij heel netjes de Cannon minion, tot kijk lanefreeze. En ja, toen was ik er klaar mee. Iemand die zo hard zijn best doet om de lane te verpesten voor zijn solo-laners die mag wat mij betreft dan ook de loss erbij hebben. Heb nog geprobeerd om voor mijn team als tank te fungeren, maar de game was gespeeld.

Later nog 3 ranked games waarna ik eindigde op 3 wins / 3 losses. Maar het is het niveau wel weer in soloqueue.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 16:52
rSNNN schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:07:
Ik heb ook het gehele weekend nergens last van gehad. Allemaal chille teammates en geen gezeik. Ook een flinke winstreak neer kunnen zetten.
Tweakers toernooi he; scheelt een hoop kinderachtige gasten die druk waren met customs ;) :P

• The Great HooD
Damienx2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:20:
Ranked rant

Next game, ik pak Irelia voor top en neem daarbij teleport zodat ik eventueel kan assisteren in andere lanes of dragons. Het begint goed, ik freeze mijn lane bij mijn toren en ben rustig de enemy Wukong aan het outfarmen. Waarna Fiddle in chat roept: "Gonna gank top!" Dus ik zeg nog nee doe het niet, focus op andere lanes. Nee hoor Fiddle komt top, gank mislukt totaal en wat besluit Fiddle te doen? Juist minion taxen en hierdoor is de lane freeze voorbij en sta ik op top zonder ward op half HP terwijl Wukong rustig nu hetzelfde truukje kan doen door de lane te freezen. Ik recall en kom terug naar mijn lane en probeer de lane te ontwrichten zodat ik iig weer de kans heb mijn lane te freezen. Het lukt en wederom heb ik de lane in eigen handen, totdat ik chat lees: "Gonna gank top again". Dus iets geiirriteerd zeg ik: No please piss off. Maakt niet uit hoor voor Fiddle, wederom een fail gank en ditmaal taxed hij heel netjes de Cannon minion, tot kijk lanefreeze. En ja, toen was ik er klaar mee. Iemand die zo hard zijn best doet om de lane te verpesten voor zijn solo-laners die mag wat mij betreft dan ook de loss erbij hebben. Heb nog geprobeerd om voor mijn team als tank te fungeren, maar de game was gespeeld.

Later nog 3 ranked games waarna ik eindigde op 3 wins / 3 losses. Maar het is het niveau wel weer in soloqueue.
Gewoon even netjes in All Chat aangeven dat Fiddle top komt. Met een klein beetje geluk haakt hij af en komt hij niet eens in je lane. Krijg je verder ook geen ganks meer van hem de hele game. :+

Met een beetje ongeluk komt hij alsnog en farmt hij alsnog je hele lane, maar het was het proberen waard.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Report Assisting Enemy Team pls

• Skyclad
LOL @ Damien
Ik heb maar 1 potje gespeeld gisteren, en ook al wonnen we uiteindelijk was het ook zo'n puinhoop. Support als Blitz, samen met een Ashe tegen een Ahri. Ze hadden een duo top. We hadden ook moeten switchen, maar goed, dat had waarschijnlijk weinig uitgemaakt. Wanneer ik Ahri te pakken heb blijft Ashe farmen, en Ashe rent naar voren op een gegeven moment zodat Ahri een charm kan raken. Vervolgens ook nog een gank door hun Gold Lee Sin. Hij sprong op Ashe in the struikjes, ik sta er naast dus ik ult en gebruik knockup. Ashe gaat dood, ik ga dood met Lee onder 50 health, en dan zegt Ashe 'OMG! Focus Ahri!'. Ja, als melee support ga ik naar iemand rennen die op max range staat achter een berg minions en kan wegkomen met flash en ult, dat lijkt me een geweldig idee!
Maar goed. Zodra ik wat sterker werd begon ik kills te krijgen (Ashe had ook nog geklaagd dat Ahri een keer dood ging door een Ignite van mij. Zonder dat was ze ontkomen, maar ok). Ik eindigde op 7/10/20 of zo (game staat niet in mijn history), tegen het einde kreeg ik complimenten van mijn teamgenoten.
Onze Ashe bleef fouten maken, maar vooral onze Fizz ging erg goed. Ze wonnen vaak team fights, maar konden vervolgens het niet afmaken. We hadden meerdere met snelle wave clear, en zij hadden geen goede tank, dus onze inhib turrets bleven eindeloos in leven. Vervolgens toen 2 teamfights onze kant op gingen en ik tegen die tijd als tank dienst kon doen konden we hun Nexus plat krijgen. Het excuus van de Gold Lee was dat ie gewoonlijk altijd mid staat, maar hun fout was simpelweg dat ze niet goed samenwerkten. Zelfs met Baron buff lukte het ze niet om een inhib turret te pakken.

[Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 25-03-2014 12:50]

• blamauci

Zo Mebus bij deze xD

Nou ben je weer slechter als mij haha <3

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-03 21:08
@blamauci, nee hoor, ik heb nog steeds 2 emblems en jij 0 :D

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien

Damien

-iwnl-

Those epeens...

• ItsNotRudy
Leuk man, scriptende Cassiopeias. Is al maanden bekend, nog steeds geen antihack measures... vandaag voor het eerst gezien. Loopt achteruit en gooit E's eruit als een machinegeweer en Q'd ondertussen ook nog even Panth een paar keer die uit de sidelane komt lopen.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ItsNotRudy schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:58:
Leuk man, scriptende Cassiopeias. Is al maanden bekend, nog steeds geen antihack measures... vandaag voor het eerst gezien. Loopt achteruit en gooit E's eruit als een machinegeweer en Q'd ondertussen ook nog even Panth een paar keer die uit de sidelane komt lopen.
Wordt dan wel hoog tijd dat ze haar disablen.

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Vanavond met mijn 2e serie bezig om in silver te komen. Vorige was in het weekend, 0-3 helaas. Sta nu ook weer 0-2 dus wordt moeilijk ben ik bang.

• blamauci
Mebus schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:07:
@blamauci, nee hoor, ik heb nog steeds 2 emblems en jij 0 :D
Its ALL ABOUT THE LP SON .

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Niet alleen Cassio is gescript. Er zijn heel veel champions waar scripts voor zijn, bv. een auto-attack Tumble kitende/orbwalking Vayne, Draven die automatisch alle axes vangt en door chased etc. etc. etc.

Ze moeten het gewoon proberen bij de kern aan te maken en op een een of andere manier erachter zien te komen wie de bot gebruikt heeft en allemaal meteen een permaban geven. Doei

• Death1ord
Ik wist dat het bestond maar nooit gedacht dat het voor zoveel champs werkte.

Ik speel wel met m'n (beperkte) skills en maak plezier.

• naarden 4ever
  • Laatst online: 02-06 11:46
Vanavond weer lekker productief bezig geweest en team nu met een 5-win streak de series in geholpen. Spelen nu consistent tegen High-plat teams, veel leuker om tegen goed gecoördineerde spelers te spelen en natuurlijk nog veel leuker om daar een goede pot tegen te spelen en dan te winnen door gewoon kansen te gebruiken. Vanavond niet met het standaard roster gespeeld (support onbereikbaar opeens... :/ ) maar de subs spelen ook heerlijk mee.

Is er trouwens al iets bekend over een vervolg op het T.net toernooi? Komt dat nog ergens voor begin Mei? Ik ga er dit keer gewoon voor zorgen dat we mee kunnen doen. Heb nu ook voldoende subs om eventueel in te vallen waar nodig.

• Death1ord
Provisionals momenteel 5-2 nu.

1e loss was verwacht. Ik zat tesamen met een team van mijn niveau tegen een team die low gold was vorig seizoen. Game is slecht gegaan, terecht. Wel wat bijgeleerd maar had de loss zien aankomen. Was Ziggs tegen Lissandra maar m'n niveau was echt een stuk lager.

2e game caitlyn ADC. Ben normaal degelijk. M'n CS was goed tov van sivir (48 cs @ 8:30 min is niet denderend maar sivir had er 28) maar onze midlaner DCde en game was gedaan. Kassadin én Wukong waren constant mid, onze top was hard aan het verliezen en Maokai moest mid invullen maar ging niet al te goed.

Game erachter Thresh gespeeld. Support is normaal m'n slechtste rol maar het ging goed. De Ezreal zou de "beste ezreal ever" moeten geweest zijn hoewel z'n game history een 0/20/0 en nog enkele feed games toonde, maar dat was omdat hij in een slechte bui was. Ik wou niet dwars doen dus heb maar thresh genomen.

Heb enkele mooie plays gemaakt, 2x dood gegaan in lane door een goede gank en omdat Ez idioot bezig was maar onze LB (d5 smurf, zoals ze zelf zei) was redelijk goed. Onze nasus en Wukong waren niet zo denerend. Ja, ze hadden wat kills e.d. maar eerst dived wukong + flash under turret voor z'n ult op 3 personen en turret haalt hem neer en dan gaat nasus zonder ult hetzelfde gaan uithalen.

Eerste maal een ace gescoord en mid inhib en 1 nexus turret was neer. Dan blij de laatste teamfight een mooie initiate gedaan. Hook land op Diana, ik duik erin, m'n ult boxt iedereen in, ik flay ze de goede kant uit, exhaust de eerste die ik kan, pop m'n locket en ik was dood maar team heeft er een makkelijk ace kunnen uithalen en de surrender was binnen.

Als ik zo doorga hoop ik in low silver te komen maar zullen zien wat m'n eerste provisionals geven :)

• Damien

Damien

-iwnl-

Rudy en ik verdelen de krachten goed. Ene game carry ik hem de andere carried hij mij! ;) Hop 2 ranked wins erbij.

• Ryada
  • Laatst online: 06-06 15:24

Ryada

She/Her

naarden 4ever schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:22:
Vanavond weer lekker productief bezig geweest en team nu met een 5-win streak de series in geholpen. Spelen nu consistent tegen High-plat teams, veel leuker om tegen goed gecoördineerde spelers te spelen en natuurlijk nog veel leuker om daar een goede pot tegen te spelen en dan te winnen door gewoon kansen te gebruiken. Vanavond niet met het standaard roster gespeeld (support onbereikbaar opeens... :/ ) maar de subs spelen ook heerlijk mee.

Is er trouwens al iets bekend over een vervolg op het T.net toernooi? Komt dat nog ergens voor begin Mei? Ik ga er dit keer gewoon voor zorgen dat we mee kunnen doen. Heb nu ook voldoende subs om eventueel in te vallen waar nodig.
Doen jullie misschien ook aan low silvers opleiden (silver 5) ;)

@iedereen.
Vandaag weer 3 potjes ranked gespeeld eerste met kha'zix ging vrij lekker ben 5 om 0 geeindigd en onze akali top 7 om 0 geen geflame heerlijk teamwerk goede communicatie gewoon een mooi potje.

2de game ik sivir met een vrien op supp ging early game redelijk slecht we werden door enemy vayne zwaar gebullied maar na 1 fantastische play van mijn vriend de supp de game zwaar gesnowballed en 10 om 4 geindigd.

3de game ging weer eens slecht zwaar verloren geen teamwerk en communicatie ondanks dat ik op mn beste adc sivir zat van een ezreal en sona verloren inlane.
Ezreal kwam 8/2 de teamfight phase binnen lopen (jungler snapte niet dat als wij gepushed zijn ze niet moet ganken om zo een kill aan ez te geven.)
Sona poke is zwaar pijnlijk samen met ezreal poke is er niet veel aan te doen als een sivir.

Toch aardig tevreden ik krijg 20 lp met een win en verlies er 16 per loss terwijl ik geranked word met mensen uit gold.
Maar ga ik een normal game spelen moet ik opeens tegen full bronze mensen spelen die ik zwaar eruit snowball als sivir (meestal vandaag ook een pitje tegen een dia jungle gekregen is niet fijn).
Mmr is weer eens raar of is je mmr van rabked geschijden van die van normal?

[Voor 6% gewijzigd door Ryada op 26-03-2014 00:46]

Steam: Ryada.

• ItsNotRudy
Damienx2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:42:
Rudy en ik verdelen de krachten goed. Ene game carry ik hem de andere carried hij mij! ;) Hop 2 ranked wins erbij.
En maar blijven traden die Annie, zelfs met een Infinity Edge in de pocket 8)7

Anoniem: 147715

The Great HooD schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:45:
[...]

Gewoon even netjes in All Chat aangeven dat Fiddle top komt. Met een klein beetje geluk haakt hij af en komt hij niet eens in je lane. Krijg je verder ook geen ganks meer van hem de hele game. :+

Met een beetje ongeluk komt hij alsnog en farmt hij alsnog je hele lane, maar het was het proberen waard.
Dit is natuurlijk nogal not-done slechte ganks zijn vervelend maar all chat is nooit de oplossing voor wat dan ook. Zou sowieso op lage elo niet freezen zeker niet met Irelia een sterke laner die niet geweldig scaled. Daarmee zorg je voor veel map pressure op je eigen team. Die er eigenlijk nooit goed mee om kunnen gaan. En de kans dat jij na die freeze in 1x de game carried met Irelia lijkt me ook erg klein.

Anoniem: 63800

Ik kan niet meer inloggen meer mensen hier last van?
Bij start game zegt hij unexpected platfom error

• ItsNotRudy
Anoniem: 147715 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:36:
Zou sowieso op lage elo niet freezen zeker niet met Irelia een sterke laner die niet geweldig scaled.
Lol?!

Irelia's game is juist farm it 'til you make it. Early game heb je veel te weinig mana en stats om te traden of duelen met de meeste top laners. Pas met 2x Dorans, Sheen en Glacial/Visage kun je eens gaan denken aan een serieuze all-in.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik begin echt zo moe te worden van dit spel, de mensen zijn echt zo nouja vul het zelf maar in; want de woorden in mijn hoofd zijn niet gepast voor een forum.. Ik sta echt op het punt om dit spel niet meer alleen te spelen en alleen nog maar met vrienden, want op deze manier heb ik er gewoon totaal geen zin meer in, de mensen schelden alleen maar op elkaar terwijl ze zelf niet kunnen spelen, echt bij CoD op de xbox is het op zondag middag nog minder erg.. nouja dit was even mijn rant. Toch zonde want het is gewoon een goed spel, maar die community verpest de lol van lol echt voor mij.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:36
garriej schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:58:
Ik begin echt zo moe te worden van dit spel, de mensen zijn echt zo nouja vul het zelf maar in; want de woorden in mijn hoofd zijn niet gepast voor een forum.. Ik sta echt op het punt om dit spel niet meer alleen te spelen en alleen nog maar met vrienden, want op deze manier heb ik er gewoon totaal geen zin meer in, de mensen schelden alleen maar op elkaar terwijl ze zelf niet kunnen spelen, echt bij CoD op de xbox is het op zondag middag nog minder erg.. nouja dit was even mijn rant. Toch zonde want het is gewoon een goed spel, maar die community verpest de lol van lol echt voor mij.
Het is bij de afgelopen 3 dagen ook al flink raak qua schelden/trollen/ragequit/etc. Ben inmiddels demoted naar silver 4. Ga volgende week wel weer ranken als mijn storingsdienst voorbij is. Ben niet gebeld gisteren, maar goed heb geen zin om het risico te lopen om tijdens een ranked game werkzaamheden te moeten gaan doen :P.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Anoniem: 283702

Gisteren ook maar weer eens potje ranked gedaan.
Ging al compleet mis in champselect. 2 personen die mid willen en ook mid picken(lissandra en ahri).
Bij start game is lissandra flink aan trollen. Volgt Ahri overal en om 2:00 fb door tower in te rennen. Zo ging het nog wel even door. De game opzich ging best goed. Wij maakten ook wel kills en kregen ook wel shutdown geld. Lissandra roamde veel waardoor er toch wel een beetje dreiging vanuit ging. Helaas was het toch allemaal te erg en uiteindelijk verloren. Kansloos gevalletje en uiteraard ook 9x report gekregen(als het goed is).

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 11:40

rSNNN

Titel ondertitel

Gisteravond 2 potjes kennen spelen en allebei een win met nidalee. Gelijk promote naar silver 1. Deze week maar ff naar gold :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 13:28

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik alleen nog maar ranked doe als ik duo. Sowieso speel ik al flink minder dan vroeger puur vanwege de community. De premades met Tweakers zijn voor mij het leukste aan het spel. Gaan ook niet altijd fantastisch, maar je hebt dan in ieder geval 4 teamgenoten die hun best doen om te winnen en niet (al te hard) ragen.

Het verrotte aan dit spel is gewoon dat je zo verdomd afhankelijk bent van je (random) teammates. Als jij top gewoon je lane netjes wint (20 farm meer, kill extra, niets bijzonders) kun je alsnog keihard gefucked worden door je feedende botlane. Dat maakt mensen machteloos en veel mensen gaan dan maar lopen schelden en flamen.

Vicariously I live while the whole world dies

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 13:32
YouTube: League of Legends - Team Builder

is het al online of is het reclame?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij gaan ze het in NA nu eens proberen. Een paar weken terug heeft EU al een preview gehad.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 13:32
Vicarious schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:43:
[...]

Volgens mij gaan ze het in NA nu eens proberen. Een paar weken terug heeft EU al een preview gehad.
Ik heb het ook getest in beta. Maar ik zag filmpje op YouTube en dacht dat het al live is.

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

De team builder is momenteel live. Ik heb er net twee potjes mee gespeeld en het werkt goed.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Slivv schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:48:
De team builder is momenteel live. Ik heb er net twee potjes mee gespeeld en het werkt goed.
Hoe zijn de wachttijden?

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 11:48
garriej schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:58:
Hetzelfde meegemaakt een jaar terug. Ik was het echt zo beu dat mensen op elk puntje beginnen ragen, terwijl ze zelf incapabel zijn om hun eigen fouten te zien. Ks brullen als zij de eerste basic attack deden, vervolgens geCC'd werden en jij de 95% rest van de damage doet en de kill pakt, report roepen omdat je outplayed wordt. Vervolgens een paar maand gestopt, daarna enkel nog met vrienden gespeeld en dat was echt een verademing.
Nu speel ik ook terug solo maar ik gebruik de mute-knop wel een stuk harder. 1e gezaag laat ik er nog door, vanaf de 2e gewoon op mute en voila. Geen last meer van. Als ze dan ook wat nuttige dingen zouden typen is dat jammer dat ik dat mis maar het is de irritatie niet waard.
Sindsdien (met kameraden en anders muten) is het spel echt toffer.
Wat ook wel helpt is gewoon al heel vriendelijk zijn vanaf het begin, het is soms besmettelijk en kan een goede sfeer creëren ook al zit je team te falen.

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:30:
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik alleen nog maar ranked doe als ik duo. Sowieso speel ik al flink minder dan vroeger puur vanwege de community. De premades met Tweakers zijn voor mij het leukste aan het spel. Gaan ook niet altijd fantastisch, maar je hebt dan in ieder geval 4 teamgenoten die hun best doen om te winnen en niet (al te hard) ragen.

Het verrotte aan dit spel is gewoon dat je zo verdomd afhankelijk bent van je (random) teammates. Als jij top gewoon je lane netjes wint (20 farm meer, kill extra, niets bijzonders) kun je alsnog keihard gefucked worden door je feedende botlane. Dat maakt mensen machteloos en veel mensen gaan dan maar lopen schelden en flamen.
Het verotte aan het spel is dat mensen slecht zijn in verliezen. Als je goed gaat top, en je botlane feed, vraag je dan af: feeden ze? Worden ze steeds gedived? Zijn ze niet gewoon slechter dan hun laners. Er is immers elke game 1 team beter dan de ander. Dat incasseringsvermogen missen mensen.

Ik type ook weleens wat in hoofdletters hoor, maar als ik wat zeg praat ik altijd over "we". Gisteren een game, we killen 3 tegenstanders, en zijn zelf met 5en over. We konden op dat moment makkelijk mid turret+inhib pakken, maar wat gebeurd er: 1-tje gaat naar bot een turret te redden (alle turrets stonden er nog) en de ander gaat naar top om een turret te pakken (top stond middle turret ook nog van hun).

Dan wacht ik even en type luid en duidelijk "GUYS we won teamfight and dont do anything with it". Nog nooit iemand kwaad om geworden, tenzij er al een flamer is. Waarschijnlijk had ik een groter probleem gehad als ik had gezegd "noob Garen, why go top" of "this ADC..". Gewoon jezelf aanleren in de 'wij-vorm' te praten en iedereen voelt zich ineens verantwoordelijk.

Dat is mijn inziens de manier om een team te sturen. Zo'n groot nuance verschil tussen: "mid an top start warding!" of je zegt "guys, we should ward all lanes". Dezelfde 2 lanes voelen zich aangesproken, maar niemand voelt zich aangevallen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Lointje schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Hetzelfde meegemaakt een jaar terug. Ik was het echt zo beu dat mensen op elk puntje beginnen ragen, terwijl ze zelf incapabel zijn om hun eigen fouten te zien. Ks brullen als zij de eerste basic attack deden, vervolgens geCC'd werden en jij de 95% rest van de damage doet en de kill pakt, report roepen omdat je outplayed wordt. Vervolgens een paar maand gestopt, daarna enkel nog met vrienden gespeeld en dat was echt een verademing.
Nu speel ik ook terug solo maar ik gebruik de mute-knop wel een stuk harder. 1e gezaag laat ik er nog door, vanaf de 2e gewoon op mute en voila. Geen last meer van. Als ze dan ook wat nuttige dingen zouden typen is dat jammer dat ik dat mis maar het is de irritatie niet waard.
Sindsdien (met kameraden en anders muten) is het spel echt toffer.
Wat ook wel helpt is gewoon al heel vriendelijk zijn vanaf het begin, het is soms besmettelijk en kan een goede sfeer creëren ook al zit je team te falen.
Ik had gister iemand die in de lobby riep Surrender. hij had die game vervolgens keihard gefeed. GG, kun je zoveel mute als je wilt.

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:04
Wacht maar tot Curse Voice echt active gaat worden, dan worden de games pas Serieus... kugh

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Jaap.
SonOfTorture schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:18:
Wacht maar tot Curse Voice echt active gaat worden, dan worden de games pas Serieus... kugh
Want?

• Ero-Sensei
Als dat gebeurd word de kloof tussen een samenwerkend team en een troll/flame team alleen maar groter.
En dat kan je als positief zien, want dat verlies je sneller met een schijtteam :D

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:25:
Als dat gebeurd word de kloof tussen een samenwerkend team en een troll/flame team alleen maar groter.
En dat kan je als positief zien, want dat verlies je sneller met een schijtteam :D
Dat is suggestief. Hoezo zou dat gebeuren? Feitelijk voegt het niets toe wat je niet ook zonder de addon kan.

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Dat is suggestief. Hoezo zou dat gebeuren? Feitelijk voegt het niets toe wat je niet ook zonder de addon kan.
En ik maar iedereen muten in elke shooter die ik speel ;) gaan mensen ineens vrijwillig met randoms op een voicecom zitten. Het lijkt wel de omgekeerde wereld! :)

Zit je dan met Squeeky McSqueeken.

[Voor 4% gewijzigd door Damien op 26-03-2014 11:31]

• SoWTM
Nou ik zie het wel opzich positief zitten , ligt eraan in welke Tier je zit, vaak diamond + is het trollen wel iets minder, maar sommige mensen kunnen flamen, helaas geen screenshots kunnen maken maar ik vindt het wel behoorlijk grappig:)

• Ero-Sensei
JapieTalent schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Simpel: je hoeft alleen maar 1 knopje in te drukken om voicecom te activeren. Dat is wel even wat anders als in de chat teamspeakservers of skype adressen uit te wisselen nietwaar? Dus ja klopt: het kan zonder de addon ook, maar dat is met alles in de addon.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 08:35
Gisteravond juist weer een goed rondjes gehad op ranked, 3 wins achter elkaar, sta nu op 90LP in Silver 1 dus ik hoop de komende dagen m'n promo's door te kunnen lopen. Aan de andere kant is dat misschien een beetje teveel gevraagd :9

• SoWTM
Wens je veel succes ! Ik kan je misschien wel eens helpen met mn smurf die zit op gold IV :P

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Less smurfs more mains pls

• ItsNotRudy
Ero-Sensei schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Simpel: je hoeft alleen maar 1 knopje in te drukken om voicecom te activeren. Dat is wel even wat anders als in de chat teamspeakservers of skype adressen uit te wisselen nietwaar? Dus ja klopt: het kan zonder de addon ook, maar dat is met alles in de addon.
Yeah... ik denk toch echt niet dat dit een revolutie gaat worden. Er zitten al voice chats in andere moba's zoals Dota 2. Aantal vrienden van me zitten daar vrij hoog in de ladder en de games die ik meedeed gooiden we mooi de willekeurige Russen en idioten in de hogere brackets op mute. Het maakt niet uit wat voor Tier je bent, het grootste gedeelte van de community is nog steeds een stel mongolen.

• SoWTM
Want? >:)

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Smurfen heeft naast de ego boost niet echt veel voordelen, tenzij je moet smurfen omdat je main gebanned is. Een smurf puur en alleen voor duoQ kan natuurlijk wel, maar is na een game of 30 dan ook weer hoger dan de personen waarmee je wil duoQen en dan ben je weer terug bij af.

Tenzij je het voor de queue tijden doet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat we hier Challengers hebben.

• Damien

Damien

-iwnl-

Rordarok schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:03:
Smurfen heeft naast de ego boost niet echt veel voordelen, tenzij je moet smurfen omdat je main gebanned is. Een smurf puur en alleen voor duoQ kan natuurlijk wel, maar is na een game of 30 dan ook weer hoger dan de personen waarmee je wil duoQen en dan ben je weer terug bij af.

Tenzij je het voor de queue tijden doet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat we hier Challengers hebben.
<-- Hidden challenger.

• SoWTM
Ik zit zelf in Diamond tier op mn main

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Waarom dan smurfen?

[Voor 26% gewijzigd door Rordarok op 26-03-2014 12:06]

• SoWTM
Om met vrienden ranked te spelen die in lagere tiers spelen :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

om je elo niet te vergallen als je met lagere elo mensen speelt

• Damien

Damien

-iwnl-

garriej schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Competitievervalsen dus.

• SoWTM
garriej schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:10:
[...]

\ _/-\o_

• SoWTM
Nee ? Smurfen is gewoon toegestaan hoor !

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Nee hoor; je kan een sessie maken of joinen. Join je niet, hoor je niets. Je bent nergens toe verplicht.

Ik gebruik het sinds Ketho zich meldde met betakeys hier op het forum. Merk aan mezelf dat ik (nog) alerter ben op timers die de addon niet geeft. Moet er wel bij zeggen dat ik het voice chat gebeuren slechts 1x heb gebruikt met Mebus en het werkt an sich prima, maar ingame heb ik nog niet iemand tegengekomen die het ook heeft.

@ Garriej hieronder: voor ultimate timers van je eigen team is het ook wel handig.

[Voor 29% gewijzigd door Jaap. op 26-03-2014 12:15]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kan me niet voorstellen dat mensen curse voice gebruiken voor iets anders als de mooie drag en baron timer

• Damien

Damien

-iwnl-

SonOfTorture schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:11:
Nee ? Smurfen is gewoon toegestaan hoor !
Zit een verschil tussen toestaan en gedogen. Jouw voorbeeld klinkt een beetje als elo-boosten, maar correct me if I'm wrong. Diamond speler die gaat smurfen om ranked te kunnen spelen met zijn lagere elo-buddies.

• SoWTM
Nou Boosting doen andere maar, ik speel op mn main om zo hoog mogelijke tier te halen, en smurfen om met mn maten ranked te spelen, eerder helpen/coaching dan boosten

• Damien

Damien

-iwnl-

SonOfTorture schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:14:
Nou Boosting doen andere maar, ik speel op mn main om zo hoog mogelijke tier te halen, en smurfen om met mn maten ranked te spelen, eerder helpen/coaching dan boosten
Ik zit er dus naast, ook al zit er geen red post tussen: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1158051

Blijf het ondanks wat dodgy vinden. Dat je op een lagere MMR char gaat om je maten te helpen. Ik snap wel dat je ze niet door middel van matchmaking vs Plat/Diamond wilt laten spelen, maar je kunt het ook omdraaien jij als Diamond speler gaat even fijn wat Gold spelers stompen ;). Hoe dan ook een vrij oneerlijke situatie imo.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Ik zit er dus naast, ook al zit er geen red post tussen: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1158051

Blijf het ondanks wat dodgy vinden. Dat je op een lagere MMR char gaat om je maten te helpen. Ik snap wel dat je ze niet door middel van matchmaking vs Plat/Diamond wilt laten spelen, maar je kunt het ook omdraaien jij als Diamond speler gaat even fijn wat Gold spelers stompen ;). Hoe dan ook een vrij oneerlijke situatie imo.
Dit kan ook niemand ontkennen, al snap ik de gedachtegang van op een smurf spelen met maten volkomen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Het verotte aan het spel is dat mensen slecht zijn in verliezen. Als je goed gaat top, en je botlane feed, vraag je dan af: feeden ze? Worden ze steeds gedived? Zijn ze niet gewoon slechter dan hun laners. Er is immers elke game 1 team beter dan de ander. Dat incasseringsvermogen missen mensen.
Verliezen op zich is het probleem niet zo. In premade games heb ik nooit gezeik gehad van een ander team in allchat als ze verloren hebben. Het probleem is dat je in soloqueue niet altijd invloed op een win of loss hebt. Als je in een premade team verliest accepteer je dat makkelijker omdat dat bekenden zijn en omdat je weet dat je door middel van een betere communicatie en samenwerking waarschijnlijk een beter resultaat had kunnen hebben. In soloqueue zou je dan de halve game aan het typen zijn dus dat is meestal geen optie.
Gewoon jezelf aanleren in de 'wij-vorm' te praten en iedereen voelt zich ineens verantwoordelijk.

Dat is mijn inziens de manier om een team te sturen. Zo'n groot nuance verschil tussen: "mid an top start warding!" of je zegt "guys, we should ward all lanes". Dezelfde 2 lanes voelen zich aangesproken, maar niemand voelt zich aangevallen.
Mijns insziens werkt het dus totaal NIET zo. Als je mensen als groep aanspreekt voelt juist NIEMAND zich verantwoordelijk (en daardoor ook niet aangevallen). Zo werkt het ook met ingrijpen bij een schoppartij op straat. Er kan een hele groep mensen staan kijken hoe iemand afgetuigd wordt, maar niemand die iets doet. Als ik 3 man zou persoonlijk zou roepen om hulp om in te grijpen dan helpen ze.

Verder zit je niet in soloq om vrienden te maken maar om te winnen, vooral in ranked. Lekker boeiend dat als de bot lane 3x gegankt wordt zonder wards en jij ze daarop aanspreekt dat ze zich dan aangevallen voelen. Gevolg is wel dat ze waarschijnlijk gaan warden en dat is het uiteindelijke doel. En zo niet dan heb je je best gedaan en is er gewoon niets aan te doen. Als je roept "WE need to start warding" heb je kans dat iedereen op elkaar gaat zitten wachten om wards te kopen "want hij doet het ook niet".

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:25:
Lekker boeiend dat als de bot lane 3x gegankt wordt zonder wards en jij ze daarop aanspreekt dat ze zich dan aangevallen voelen. Gevolg is wel dat ze waarschijnlijk gaan warden en dat is het uiteindelijke doel.
Gevolg is dat ze niet luisteren en nog 3 keer gegankt worden waardoor je de game verliest, mensen luisteren niet, denken dat ze de beste spelers zijn en jij als bronze noob moet je er niet mee bemoeien en je heb ze er tussen zitten die gaan feeden/afk gaan als je iets tegen ze zegt.

• SoWTM
agjah wat doe je er tegen he, CURSE VOICE :)

• ItsNotRudy
Riot is al bezig met kijken naar praktijken zoals Elo boosting, smurfing e.d. dus geniet er nog maar even van ;)

http://www.reddit.com/r/l...tionally_losing_games_to/

• SoWTM
Nogmaals Elo Boosting is verboden, maar Smurfing niet !

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vond die beta van de Team Builder van twee weken geleden al heel geslaagd, en nu had ik weer eens een instant team. Binnen 10 secs in loading screen, geen gezeik, geen gezeur, leuke game. Ideaal.

• Ero-Sensei
SonOfTorture schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:52:
Nogmaals Elo Boosting is verboden, maar Smurfing niet !
Als je met smurf in Gold gaat zitten om met vrienden te kunnen spelen, terwijl je main Challenger is, dat ben je aan het boosten. Niet bewust om hun hoger te krijgen, maar ze zullen hoger komen door jouw inbreng.

Smurfen is niet verboden, zegge het wordt gedoogd. Maar als je silver bent met je main, dan zal je smuf dus ook tussen highbronze/lowgold moeten zitten.

• SoWTM
Ben beniewt, ik doe niks verkeerds en speeel ook gewoon af en toe een SoloQ games, professional LoL-Spelers doen dit ook, dan gaat heet LoL eraan kapot :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat Curse Voice werkt top. Wel liep ie te zeiken over een directx update, mogelijk omdat ik laatst Dota2 geïnstalleerd heb, I blame RIOT

Speel alleen nog maar ARAM, gebruik dan wel de ulti cd's

[Voor 136% gewijzigd door Gropah op 27-03-2014 11:39]

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

SonOfTorture schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:20:
Ben beniewt, ik doe niks verkeerds en speeel ook gewoon af en toe een SoloQ games, professional LoL-Spelers doen dit ook, dan gaat heet LoL eraan kapot :P
Alleen die spelen op high diamond ELO smurfs. Als je een smurf hebt die expres laag gehouden wordt om van het feit te profiteren dát de smurf laag ELO is met duoQ, dan ben je aan het boosten en kan je gebanned worden. Aan de andere kant is een smurf, duoQ of niet, expres zo laag mogelijk houden ook een violation van de ToS en daar zijn mensen al voor gebanned.

Ik weet hoe dan ook niet hoe hoog je bent in Diamond, maar persoonlijk zie ik als Diamond-er geen nut om te smurfen. Als je graag met je vrienden speelt kan een normal toch ook?

• SoWTM
Oooh dat doe ik ook zeer vaak, maar ik wil mn smurf ook niet laag houden ! :)

• Skyclad
Rordarok schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Alleen die spelen op high diamond ELO smurfs. Als je een smurf hebt die expres laag gehouden wordt om van het feit te profiteren dát de smurf laag ELO is met duoQ, dan ben je aan het boosten en kan je gebanned worden. Aan de andere kant is een smurf, duoQ of niet, expres zo laag mogelijk houden ook een violation van de ToS en daar zijn mensen al voor gebanned.

Ik weet hoe dan ook niet hoe hoog je bent in Diamond, maar persoonlijk zie ik als Diamond-er geen nut om te smurfen. Als je graag met je vrienden speelt kan een normal toch ook?
Denk dat het idee is dat zijn vrienden hoger komen in ranked zodat ze straks samen kunnen spelen met zijn normale account. Het nadeel is dat, door ze te boosten, die vrienden niet het niveau hebben wat ze zouden moeten hebben, en dus in normale ranked games (zonder dia helper) snel onderuit gaan. Ze helpen sneller uit bronze te komen als ze al veel ervaring hebben met normals is 1 ding, maar erg hoog kan je ze niet boosten zonder dat ze toch problemen krijgen.

• Death1ord
Skyclad schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Denk dat het idee is dat zijn vrienden hoger komen in ranked zodat ze straks samen kunnen spelen met zijn normale account. Het nadeel is dat, door ze te boosten, die vrienden niet het niveau hebben wat ze zouden moeten hebben, en dus in normale ranked games (zonder dia helper) snel onderuit gaan. Ze helpen sneller uit bronze te komen als ze al veel ervaring hebben met normals is 1 ding, maar erg hoog kan je ze niet boosten zonder dat ze toch problemen krijgen.
Inderdaad, en nu is het probleem van de "V" hangers ook opgelost nu ze een rank kunnen dalen. Je kan ze boosten tot V van een bepaalde rank maar ze zullen er sowieso uitgegooid worden als ze ondermaats spelen.

• ItsNotRudy
misterdoom schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:30:
[...]

Inderdaad, en nu is het probleem van de "V" hangers ook opgelost nu ze een rank kunnen dalen. Je kan ze boosten tot V van een bepaalde rank maar ze zullen er sowieso uitgegooid worden als ze ondermaats spelen.
Als je iemand naar Rank II of III boost kunnen ze voor eeuwig in die Tier/Div blijven. Je hoeft eens per 14 dagen een game te spelen om niet te zakken. 26 games per seizoen dus. Zelfs al zou je 26 games achter elkaar verliezen op Gold/Plat II, dan sta je alsnog ergens laag in Gold V. En een loss spree van 26? Unlikely.
Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee