Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste
Acties:
  • 316.626 views

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:50

Damien

-iwnl-

Voor de mensen die het visueel willen hebben hoe het eruit ziet morgen ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Joomadbro met zijn favoriete champion aan de linkerzijde Kappa

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Is nog mogelijk om de stream van vandaag terug te kijken maybe? Zou mooi zijn, anders helaas pindakaas.

Btw, heerlijk plaatje Damien :D

[Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-03-2014 22:18]

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:18:
Is nog mogelijk om de stream van vandaag terug te kijken maybe? Zou mooi zijn, anders helaas pindakaas.
Dat zou idd mogelijk geweest zijn, was het niet dat yours truly vergeten was om de optie tot saven aan te zetten ;) waar hij overigens zelf stellig van overtuigd was dat hij dat wel gedaan had....

Voor morgen staat het iig wel aan. Wel jammer opzich want de Lee Sin red buff steal in 1 van de games had ik nog wel terug willen zien...

[Voor 14% gewijzigd door Damien op 22-03-2014 22:24]

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 12:11
Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:15:
[afbeelding]

Voor de mensen die het visueel willen hebben hoe het eruit ziet morgen ;).
:') :') :') _O- _O-

Even serieus tho, geslaagd toernooi zover. Opkomst en enthousiasme van iedereen viel me ook reuze mee. Stream was ook zeker leuk. En de halve laatste game met Rorda shoutcasten was een leuke afsluiter voor vandaag :+

Jammer dat we de finale morgen pas spelen, zat er wel lekker in. Maar komt morgen ook vast wel goed :)

[PC] GoT F1 22 League (Steam)

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 15:45
Wat denken jullie er anders van om er een soort LCS vorm van te maken?
2-3-4 games per weekend en dan wie het meeste punten heeft aan het einde van de maand die wint of iets dergelijks?

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik zat daar inderdaad ook al aan te denken, het lijkt me - in theorie - in ieder geval heel leuk. Of dat het praktisch mogelijk is weet ik niet en ik weet ook zeker niet of er genoeg animo voor is.

Als we 8 teams zouden kunnen regelen die elk 2 matches per week spelen (of meer mocht dat lukken), dan zouden we inderdaad een league systeempje op kunnen zetten.

• dr34m3dd
  • Laatst online: 02-06 15:45
Als er genoeg animo voor is en we kunnen het allemaal regelen wil ik in principe ook wel een email naar LoL sturen om te vragen of ze ons willen sponsoren.

• qRauz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09-2022
Wat een top idee, zouden velen ook wel aanstaan denk ik !

• Ryada
  • Laatst online: 23-05 14:10

Ryada

She/Her

Ik zou zeker mee doen.
Maar dan wel wat meer balans in de teams aub :p

Steam: Ryada.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
JapieTalent schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:59:
[...]

Mijn voorkeur zou ook zijn om de finale morgen te doen, aangezien ik helaas nu af moet haken vanwege andere verplichtingen en daarbij was mijn lag ook niet echt bevorderlijk die laatste game..
Ik had in het begin van de games ook wel last van lag, maar op één of andere manier hielp het in beide games om te reloggen en was het daarna weg :S.
Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:19:
[...]

Dat zou idd mogelijk geweest zijn, was het niet dat yours truly vergeten was om de optie tot saven aan te zetten ;) waar hij overigens zelf stellig van overtuigd was dat hij dat wel gedaan had....

Voor morgen staat het iig wel aan. Wel jammer opzich want de Lee Sin red buff steal in 1 van de games had ik nog wel terug willen zien...
Hoe moet ik nu een compilatie gaan maken van al mijn fails :P. (+Die eerst game tegen Hail to the king had ik nog wel een stukje van willen bekijken, aangezien die toch vrij close was. De tweede wat minder nadat o.a. onze botlane begon te snowballen.). Ik dacht dat hij standaard je past broadcasts een tijdje bewaarde, maar dat zal dan wel niet aangezien je niks in je history hebt staan.

Sowieso props voor alle commentators. En natuurlijk Damien voor het spectaten/streamen _/-\o_.
Ook leuk dat er een stuk of 45 viewers (piek) waren en het een stuk drukker was in de GoT chat.

[Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 22-03-2014 23:05]

• garriej
  • Laatst online: 31-05 14:34

garriej

Ik las ondertieten.

Was een leuk tournooi, helaas na 1 game eruit :p nog wel een game kunnen caste, ging wel lekker geloof ik

• Ryada

Ryada

She/Her

Garriej ik moet zeggen je hebt et niet slecht gedaan.
De eerste game hebben we het redelijk lang uit gehouden.

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:01
Die Gragas top was wel echt goed http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

XD

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 00:38
2gud

• Ryada

Ryada

She/Her

Trouwens wat vonden jullie van mijn (slechte) sivir en vi games?
(Ik doel hiermee erop dat ik vraag voor tips en tricks en wat ik fout/goed doe en waar ik op moet letten.

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 19:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mooiste line vandaag, afkomstig van onze vrouwelijke shoutcaster Yume Tsuki:

"Elise vermoordt Jinx" :D

Dat shoutcasten was trouwens erg leuke toevoeging. Toen er ff geen commentaar was, merk je meteen hoe saai het dan is om te blijven kijken. Chapeau voor degenen die het commentaar hebben verzorgd.
wambamNL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:34:
(Ik doel hiermee erop dat ik vraag voor tips en tricks en wat ik fout/goed doe en waar ik op moet letten.
Helaas is die stream dus niet meer terug te kijken; kan me alleen nog wat sporadische situationele momenten van jouw Vi game herinneren. Dus daar heb je niet veel aan.

Waar je mogelijk nog wel iets aan hebt: waarom gebruik je op Vi scaling attack dmg quints? Kan op zich wel, maar ik zou flat ad quints nemen: snellere early clear en hardere early ganks.

• Damien

Damien

-iwnl-

Record option staat nu aan, en heb het zelf even getest. Het werkt ;) dus van de finale zijn er wel VOD's.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:45:
Record option staat nu aan, en heb het zelf even getest. Het werkt ;) dus van de finale zijn er wel VOD's.
Mooi! Zulke prachtgames moeten natuurlijk vereeuwigd woorden voor het nageslacht (mainly tbv bragging rights obviously)

Vicariously I live while the whole world dies

• qRauz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09-2022
Nou, zo te zien heb ik aardig wat gemist. Balen ..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:34:
Voor mijn gevoel ging je een aantal keer gevechten in die je beter niet kon pakken, voor de rest ging het voor mijn gevoel goed

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 15:33
als ik even snel gelezen heb is vanmiddag de finale om 16:00 , tevens met stream en cast ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Damien

Damien

-iwnl-

Grats voor het Super Soaker Squad.

http://binarybeast.com/xLoL1403202

2 van de 5 members hebben inmiddels hun prijs in ontvangst mogen nemen, de andere 3 zullen nog even 2 weken moeten wachten vanwege Riot's gifting system ;).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kut, gemist! Moest een kast kopen bij Ikea en uiteraard ook nog in elkaar flansen....

VOD nog aanwezig ergens? Kan hem op je Twitch kanaal niet vinden.

[Voor 28% gewijzigd door Vicarious op 23-03-2014 18:29]

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:28:
kut, gemist! Moest een kast kopen bij Ikea en uiteraard ook nog in elkaar flansen....

VOD nog aanwezig ergens? Kan hem op je Twitch kanaal niet vinden.
Komen er aan, zodra Twitch ze verwerkt heeft ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:33:
[...]

Komen er aan, zodra Twitch ze verwerkt heeft ;)
Cool! Zal het nog eens even bekijken vanavond of morgen. Goed geregeld Damien, was leuk om te volgen en waarschijnlijk ook om mee te doen. Zou mooi zijn als we dit een paar keer per jaar kunnen doen, volgende keer met een andere organisator (zodat jij ook mee kan doen :P)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ja! props voor het organiseren!

Was ook leuk om de laatste games te casten, alleen lijkt het me wel leuker als je het met 2 man doet, nu is het zo'n monoloog... (en mijn zondagbrakheid zal ook niet meegeholpen hebben :P)

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-03 21:08
Bedankt voor de gift! Was erg leuk om mee te doen :) En ik heb wel 1 hele keer Evelynn kunnen spelen :D Alleen mijn laatste game ging niet zo heel erg super..

Wanneer is het volgende toernooi? :o

BABYMETAL LoL - Twitch

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-04 01:14
Was leuk maar wie band er nou lux in een game QQ

Xbox id: DHV Whitebird

• Damien

Damien

-iwnl-

Zou iedereen de plus en minpunten van het toernooi kunnen DMen? Dan maak ik daar even een globale samenvatting van in een post. Kunnen we kijken wat er beter moet voor een eventueel volgend toernooi / season.

Dus vanuit deelnemer en toeschouwer perspectief.

[Voor 11% gewijzigd door Damien op 23-03-2014 18:51]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:50:
Zou iedereen de plus en minpunten van het toernooi kunnen DMen? Dan maak ik daar even een globale samenvatting van in een post. Kunnen we kijken wat er beter moet voor een eventueel volgend toernooi / season.

Ga ik doen. Vergeet de feedback van Slivv van de vorige pagina (of 2 terug) niet mee te nemen, daar stond al veel in!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op zondag 23 maart 2014 @ 03:03:
Mooiste line vandaag, afkomstig van onze vrouwelijke shoutcaster Yume Tsuki:

"Elise vermoordt Jinx" :D

Dat shoutcasten was trouwens erg leuke toevoeging. Toen er ff geen commentaar was, merk je meteen hoe saai het dan is om te blijven kijken. Chapeau voor degenen die het commentaar hebben verzorgd.

[...]

Helaas is die stream dus niet meer terug te kijken; kan me alleen nog wat sporadische situationele momenten van jouw Vi game herinneren. Dus daar heb je niet veel aan.

Waar je mogelijk nog wel iets aan hebt: waarom gebruik je op Vi scaling attack dmg quints? Kan op zich wel, maar ik zou flat ad quints nemen: snellere early clear en hardere early ganks.
Ik gebruik de scaling ivm dat je early game al meteen je denting blows neemt die doen %of health damage waardood die paar ad earlygame 13 als ik het goed heb niet meteen een wereld van verschil maken.
(Is me eens door iemand uitgelegd weet niet meer wie)

Btw als we een soort tweakers LCS gaan opzetten of met het volgende toernooi wil ik wel helpen met het opzetten ^.^

[Voor 5% gewijzigd door Ryada op 23-03-2014 21:22]

• Damien

Damien

-iwnl-

• Mebus
Is het te merken dat ik nog maar voor de vierde keer speel met kha'zix? Tweede game ging ik niet zo lekker, eerst een pauze ingelast omdat m'n game glitchte en daardoor de graphics best vervelend deden en ik dus even opnieuw moest starten. Vervolgens nog een easy Elise kill laten gaan...

Nu even terugkijken met wat ik in het vervolg beter kan doen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Slivv
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=46AT08xmm_Y]

RIP Recrush

[Voor 10% gewijzigd door Slivv op 24-03-2014 08:01]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41
Was van plan gisteren nog te kijken maar dacht dat het weer om eenzelfde tijd zou beginnen als zaterdag. Checkte eerst rond 2 uur, en daarna weer rond 7 uur. Dus miste het ruim :D

• Damien

Damien

-iwnl-

Bij deze dan de grote opsomming van alle feedback die ik van spelers/toeschouwers terug heb gekregen.

Wat ging er goed?

- Shoutcasten;
- Opzet van je toernooi;
- Aanwezigheid/stiptheid teams en snel schakelen met subs;

Wat kon er beter?

- Knockout phase ipv best of 3;
- Vaste shoutcasters;
- Sowieso 2 shoutcasters en 1 met extra gameknowledge (een combo Yume Tsuki & Sliv bijv);
- Meer balance in de teamsetup (qua ranking);
- Meer dan 5 mensen per team toelaten zodat de subs duidelijk zijn;
- Games tegelijk laten spelen;
- Misschien LCS vorm ipv Tournament vorm;
- Toernooi uitspreiden over meerdere dagen;
- Loser bracket implementeren;

Mijn eigen conclusie

Ik zal allereerst nog even onderbouwen waarom er in sommige gevallen gekozen is voor een minder aantrekkelijke aanpak en vanuit welk oogpunt ik er naar heb gekeken.

- Knockout phase ipv best of 3: Ik ben het helemaal met jullie standpunt eens, dit had ook moeten gebeuren, alleen op het moment dat ik het toernooi daadwerkelijk wilde laten doorgaan hadden we 4 teams. Als ik dan gekozen had voor een knockout phase dan had ik er ook een Loser bracket in moeten gooien. Eerlijk gezegd kwam ik tot de conclusie dat ik dan waarschijnlijk het overzicht zou verliezen met welke games wanneer gespeeld dienden te worden dus vandaar dat ik koos voor de iets simpeler oplossing en dat was de best of 3 en geen loserbracket. Voor een volgende toernooi zou ik ook zeker met jullie voorstel instemmen, want het maakt het toernooi uiteindelijk aantrekkelijker.

- Games tegelijk laten spelen: Ik vind het een goed idee, alleen omdat dit de eerste versie van het toernooi was, wou ik iedereen een kans geven zijn kunsten te vertonen op stream zodat er iig wat publiek aanwezig was. (handig dat ik overigens toen geen record had aanstaan dus uiteindelijk hebben jullie er nog maar weinig aan gehad). Voor toekomstige toernooien is dit idd een optie en dan de meest leuke games streamen.

Wat ik zelf beter had zien willen gaan:

Dit is meer visueel gericht en dat zijn overlays. Een vast setje overlays was handiger geweest dan dat ik on the spot elke keer scenes mocht lopen editten. Voor de rest ben ik zeer tevreden over hoe het allemaal is gegaan en op 1 enkeling na op Twitch chat ging het er vrij vriendelijk aan toe.

Ik heb overigens de rules niet streng gehanteerd omdat ik het leuker vond om daadwerkelijk de games te laten doorgaan dan te roepen: "jongens die sub ken ik niet, disqualified" Maar dat kunnen we goed afvangen door grotere rosters in te voeren.

Nogmaals iedereen bedankt voor het deelnemen aan dit toernooi (zowel spectator als deelnemer) en de kans bestaat dat ik hem vrij binnenkort toch weer zal hosten ;) iets andere setup, maar wel hetzelfde idee.

Mede dank aan Rordarok voor de DM met een idee qua teamindeling.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:50:

Voor de deelnemers was het gewoon goed voor mijn gevoel, ik heb natuurlijk maar 1 game gespeeld. Als toeschouwer denk ik dat het beter is om 2 vaste casters te hebben, ik vondt het casten erg leuk om te doen en zou best het volgende tournooi helemaal willen caste.

Owja en lees nu pas dat je het liever in DM heb, en alles wat ik heb gezegd staat nu al toevallig in een post boven mij :)

[Voor 9% gewijzigd door garriej op 24-03-2014 11:17]

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:01
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CrQtq1YE8jQ]

RIP FlyingBroccoli :+ werd je even overmoedig met je 11-0!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:14:

Ik heb overigens de rules niet streng gehanteerd omdat ik het leuker vond om daadwerkelijk de games te laten doorgaan dan te roepen: "jongens die sub ken ik niet, disqualified" Maar dat kunnen we goed afvangen door grotere rosters in te voeren.
En terecht, voor nu was dat prima. In volgende toernooien zou ik inderdaad gewoon grotere rosters toestaan. Geeft ook wat meer flexibiliteit voor de teams bij het inschrijven als iemand bijvoorbeeld maar 1 van de 2 dagen kan etc.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is dit de recap van het toernooi? (kan dat nu niet checken) dan ga ik dat vanavond maar eens terug kijken thuis :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb een idee voor een leuk toernooitje, het is niet je standaard 5vs5 maar iets anders.
Is er al interesse na het toernooi van afgelopen weekend of wachten?

PSN: MaxxusNL

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 15:47
Aww wat jammer dat ik dit heb gemist, heb al een tijdje niet gekeken in dit topic. :(

Is het niet een idee om in gesprek te gaan met de moderators of het mogelijk is dat er een extra gedeelte komt (forum of frontpage d.m.v. banner). Aangezien er ook met andere games vaak een toernooi wordt georganiseerd. Zo komt er naar mijn idee meer bekendheid en animo?

Verder hou ik dit topic in de gaten, wil de volgende keer wel meedoen :D

• Damien

Damien

-iwnl-

Elcappucino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:49:
Aww wat jammer dat ik dit heb gemist, heb al een tijdje niet gekeken in dit topic. :(

Is het niet een idee om in gesprek te gaan met de moderators of het mogelijk is dat er een extra gedeelte komt (forum of frontpage d.m.v. banner). Aangezien er ook met andere games vaak een toernooi wordt georganiseerd. Zo komt er naar mijn idee meer bekendheid en animo?

Verder hou ik dit topic in de gaten, wil de volgende keer wel meedoen :D
Er komt zeker nog een toernooi aan, al moet ik zeggen dat degene die met het LCS-principe aankwam mij wel behoorlijk heeft gemotiveerd om zoiets op te zetten ;). 8 Games over 2 dagen (voorkeur, zaterdag/zondag) en dan gedurende een maand bijvoorbeeld. En dan een uiteindelijk toernooi op basis van punten met de beste 4. (8 deelnemende teams).

Zo vul je iig zaterdag en zondag qua LoL op aangezien ranked meestal die dagen een draak is.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op zich cool, maar denk je niet dat het lastig is voor iedereen om zoveel tijd voor LoL vrij te houden? Voor pro's is dit te doen omdat ze er aardig wat centjes mee verdienen, maar als het puur voor de lol is wordt het denk ik een lastig verhaal. Ik denk dat de teams wel heel groot moeten worden wil je elke week 8 volledige teams op de been hebben.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:09:
Op zich cool, maar denk je niet dat het lastig is voor iedereen om zoveel tijd voor LoL vrij te houden? Voor pro's is dit te doen omdat ze er aardig wat centjes mee verdienen, maar als het puur voor de lol is wordt het denk ik een lastig verhaal. Ik denk dat de teams wel heel groot moeten worden wil je elke week 8 volledige teams op de been hebben.
1,5 uur elk weekend is niet zoveel.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:12:
[...]

1,5 uur elk weekend is niet zoveel.
yeah right, anderhalf uur per dag eerder :D Je hebt altijd tijd nodig om een game op te zetten, iedereen aanwezig te hebben etc. etc. en je speelt op zaterdag EN zondag.

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:15:
[...]

yeah right, anderhalf uur per dag eerder :D Je hebt altijd tijd nodig om een game op te zetten, iedereen aanwezig te hebben etc. etc. en je speelt op zaterdag EN zondag.
Nou ja je speelt opzich 1 game per dag (zaterdag/zondag), als je met je tegenstander een tijd overeenkomt dan lijkt het me opzich niet zoveel tijd in beslag nemen.

En dan gewoon via clanbase principe, dus beide komen een match overeen, scores worden opgevoerd en het andere team moet deze confirmen. Dan is het aan een admin om aan het einde van het weekend te zien of alle games zijn geconfirmed.

[Voor 20% gewijzigd door Damien op 24-03-2014 12:18]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Nou ja je speelt opzich 1 game per dag (zaterdag/zondag), als je met je tegenstander een tijd overeenkomt dan lijkt het me opzich niet zoveel tijd in beslag nemen.

En dan gewoon via clanbase principe, dus beide komen een match overeen, scores worden opgevoerd en het andere team moet deze confirmen. Dan is het aan een admin om aan het einde van het weekend te zien of alle games zijn geconfirmed.
Dit dus. Alleen wel zoveel mogelijk games proberen te streamen.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
garriej schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Desnoods lolrecord? :-)

Soortgelijk idee had ik al geofferd via DM naar Damien vanochtend :-)

[Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 24-03-2014 12:25]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Damien

Damien

-iwnl-

garriej schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Nu moeten we alleen nog iemand hebben die dit daadwerkelijk kan coderen ;).

Dus een:

- Clanregistratie site, met teams van 5 met minimaal opties tot 3 subs;
- Ladder-page, waarop alle teams te zien zijn met de huidige stand erbij;
- Calendar, waarop de tijden + dagen te zien zijn dat de teams tegen elkaar spelen, met eventueel een optie dat er gezien wordt of deze game ook gestreamed zal worden en op welke stream;
- Challenge-optie, waarop de teams voor dat weekend een tijd kunnen afspreken met hun tegenstander om te spelen;
- En natuurlijk admin features om games te confirmen indien nodig;

En dan zit ik dus te denken, dat als een team het voor een bepaald weekend niet voor elkaar krijgt om te spelen dat dan het andere team de autowin krijgt.

En dan voorlopig voor 8 teams.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Desnoods lolrecord? :-)

Soortgelijk idee had ik al geofferd via DM naar Damien vanochtend :-)
Dit kan natuurlijk ook, teams een week de tijd te geven om te spelen, lolreplay naar de streamer sturen(uitslagen geheim houden) en dan op zaterdag/zondag streamen.

Op die manier kunnen de teams zelf bepalen wanneer ze spelen en moeten alleen de commentatoren en streamer tijd hebben op die dagen.

[Voor 15% gewijzigd door garriej op 24-03-2014 12:31]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Nu moeten we alleen nog iemand hebben die dit daadwerkelijk kan coderen ;).

Dus een:

- Calendar, waarop de tijden + dagen te zien zijn dat de teams tegen elkaar spelen, met eventueel een optie dat er gezien wordt of deze game ook gestreamed zal worden en op welke stream;
- Challenge-optie, waarop de teams voor dat weekend een tijd kunnen afspreken met hun tegenstander om te spelen;

En dan zit ik dus te denken, dat als een team het voor een bepaald weekend niet voor elkaar krijgt om te spelen dat dan het andere team de autowin krijgt.

Hier zijn toch allang dingen voor beschikbaar lijkt me? Is het niet een beetje het wiel opnieuw uitvinden zo? Ik zal eens zoeken...

• Mebus
@Vicarious, maar niet altijd zijn die websites op maat gemaakt voor een bepaald spel. Als je zelf zo een website maakt dan wel :) Ik heb zojuist een api key gekregen zodat ik informatie kan krijgen van riot over spelers op EUW (is overigens niet heel erg moeilijk zo een key te krijgen).

Als iemand een leuke layout kan maken kan ik wel iets simpels opzetten waarbij teams zich kunnen aanmelden en zo kunnen mee doen met een volgend toernooi. Zo hoeft het niet meer via onoverzichtelijke DM's of via die topic.

Domein/hosting is overigens geen probleem.

[Voor 4% gewijzigd door Mebus op 24-03-2014 12:38]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
Vicarious schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:31:
[...]

Hier zijn toch allang dingen voor beschikbaar lijkt me? Is het niet een beetje het wiel opnieuw uitvinden zo? Ik zal eens zoeken...
https://wordpress.org/plugins/challonge/ ?

Kan vanavond wel eens kijken wat ik in Wordpress werkend kan krijgen :-)

Layoutje is in Wordpress niet zo moeilijk trouwens ;-) (Kuch Artisteer Kuch)

[Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 24-03-2014 12:36]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Registratie systeem is lastiger om te maken als gewoon een tabel op een website. Dus teams via DM laten inschrijven en op een website gooien.
Gewoon tabel op website bijwerken.
Alle games op zaterdag/zondag streamen vanaf lolreplay.
Teamleiders met elkaar laten mailen/dmen.
is dan niet nodig ivm lolreplay.

Daarom ze een week de tijd geven om te spelen en vanaf replay streamen.

[Voor 8% gewijzigd door garriej op 24-03-2014 12:36]

• Mebus
@iCy, maar kunnen mensen zich zelf dan ook opgeven als team? Of moet je nog steeds de personen zelf toevoegen? Dan zal alles alsnog via DM's gaan of via dit topic. Dat is onoverzichtelijk, vooral als het niet voor iedereen duidelijk is wie het toernooi organiseert en waar ze zich dus kunnen melden.

Tuurlijk, als er daarom opeens 20 teams zullen aanmelden kan het onoverzichtelijk worden, maar daar zijn ook oplossingen voor.

Ik ben tegenstander om zelf iets op te zetten (met de gedachte dat iemand een simpele layout kan maken). Ja, Wordpress kan je ook aanpassen, maar er zijn maar vrij weinig mensen die ook echt weten hoe je dat moet doen.

En of dit betekend dat je het wiel opnieuw moet uitvinden? Wel voor een groot deel, maar je kan ook dingen toevoegen die zo een kant en klare website niet heeft :)

Maar dan nog, ik laat Damien hier in beslissen. Hij was tenslotte de bedenker van het laatste toernooi :)

[Voor 6% gewijzigd door Mebus op 24-03-2014 12:45]

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:44:
@iCy, maar kunnen mensen zich zelf dan ook opgeven als team? Of moet je nog steeds de personen zelf toevoegen? Dan zal alles alsnog via DM's gaan of via dit topic. Dat is onoverzichtelijk, vooral als het niet voor iedereen duidelijk is wie het toernooi organiseert en waar ze zich dus kunnen melden.

Tuurlijk, als er daarom opeens 20 teams zullen aanmelden kan het onoverzichtelijk worden, maar daar zijn ook oplossingen voor.

Ik ben tegenstander om zelf iets op te zetten (met de gedachte dat iemand een simpele layout kan maken). Ja, Wordpress kan je ook aanpassen, maar er zijn maar vrij weinig mensen die ook echt weten hoe je dat moet doen.

En of dit betekend dat je het wiel opnieuw moet uitvinden? Wel voor een groot deel, maar je kan ook dingen toevoegen die zo een kant en klare website niet heeft :)
Het mooie van dit tournooi is wel dat als de teams zijn ingeschreven ze ingeschreven zijn. daar heb je dan de komende x aantal weken geen omkijken meer naar.

• Mebus
@garriej, maar je moet mensen nog steeds op de hoogte houden via DM's of via ingame chat. Als men een email adres achterlaat kan je ze makkelijker op de hoogte houden met wanneer ze moeten spelen. Ook het vragen van 'wanneer' ze kunnen spelen is makkelijker. Zo hoeft Damien niet 6 uur lang bezig te zijn voor een antwoord of om te kijken wanneer iemand online is op LoL.

Tuurlijk, ze zullen de tijden zien op de website of hier lezen. Maar hoeveel mensen zullen dan wel niet vergeten wanneer ze moeten spelen? Er is er altijd wel één. Zo kan je mensen die mee willen kijken ook beter op de hoogte houden van wanneer er een game gespeeld gaat worden :) Als ik hier een stukje terug las dat iemand te laat was met het bekijken van de streams..

BABYMETAL LoL - Twitch

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:52:

Tuurlijk, ze zullen de tijden zien op de website of hier lezen. Maar hoeveel mensen zullen dan wel niet vergeten wanneer ze moeten spelen? Er is er altijd wel één. Zo kan je mensen die mee willen kijken ook beter op de hoogte houden van wanneer er een game gespeeld gaat worden :) Als ik hier een stukje terug las dat iemand te laat was met het bekijken van de streams..
Vind wel though dat je daar als team zelf verantwoordelijk voor ben.. komt team niet opdagen dan hebben ze pech toch =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:52:
@garriej, maar je moet mensen nog steeds op de hoogte houden via DM's of via ingame chat. Als men een email adres achterlaat kan je ze makkelijker op de hoogte houden met wanneer ze moeten spelen. Ook het vragen van 'wanneer' ze kunnen spelen is makkelijker. Zo hoeft Damien niet 6 uur lang bezig te zijn voor een antwoord of om te kijken wanneer iemand online is op LoL.

Daarom moet je ook teams op tijden tegen elkaar laten spelen en het zelf lekker uitzoeken wanneer ze spelen, vervolgens lolreplay naar damien en die doet dan alle games streamen op zaterdag/zondag.

• Elcappucino
iCy schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:36:
[...]

https://wordpress.org/plugins/challonge/ ?

Kan vanavond wel eens kijken wat ik in Wordpress werkend kan krijgen :-)

Layoutje is in Wordpress niet zo moeilijk trouwens ;-) (Kuch Artisteer Kuch)
Als je een leuke banner wilt of iets dergelijks wil ik wel iets in elkaar knutselen met CC.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Al moet je volgens mij wel een spectator hebben voor lolreplay anders zie je niet alles? of zit ik nu fout?

• Maxxus
Tweakers: 1 vs 1 iChallenge Tournament
Na het succes van het toernooi van afgelopen weekend, wil ik jullie een nieuw concept toernooi aanbieden. Dit maal gaan jullie niet als team aan de slag maar ben je op je zelf gewezen.

Game:
Map: Howling Abyss (draft)
Aantal: BO3
Win condities:
  • 150 CS
  • 1 Tower
  • 1 Kill
Na winnende partij graag een screenshot doorsturen van het score scherm naar:
GOTtoernooi@gmail.com

Punten:
Win = 3 punten
Loss = 1 punt
Outmachted = 1 punt*

* Outmatched
Hoewel ranked status niet altijd even veel zegt, blijft het wel een indicatie van skill niveau.
Voor de mensen die tegen een tegenstander spelen die 2 tiers hoger is krijgen bij een win een extra bonus punt (excuses voor de unranked spelers, jullie maken geen kans op een bonus punt).

Tijden:
Na de inschrijvingen wordt er een lijst beschikbaar gemaakt, het is aan je zelf om in deze week (31-3 t/m 04/04 zoveel mogelijk matches te spelen voor je punten. Je kan de mensen op de lijst benaderen voor een match, je mag 2x tegen dezelfde persoon spelen per dag.

Na 22:00 op vrijdag (04/04) neem ik geen scores meer aan, de punten zullen dan worden geteld (en worden gepubliceerd).

De 6 personen met de hoogste score zullen dan in het weekend het tegen elkaar uitvechten.
Op zaterdag (05/04) vanaf 13:00 mag er van start worden gegaan, elke speler zal 1x tegen elkaar spelen in een BO3.

De top 3 (van zaterdag) zal zondag (06/04) vanaf 13:00 de finale spelen in een BO5.

Prijzen:
1e prijs: €20 RP
2e prijs: €10 RP
3e prijs: Mystery Skin

Inschrijven:
Het inschrijven kan je tot a.s. zondag 18:00 doen via onderstaande link.
https://docs.google.com/s...dxOEE&usp=drive_web#gid=0

Streaming & Casters:
Hopelijk kunnen we voor het weekend een stream up & running krijgen met 2 casters, graag even een DM als je hiermee kunt/wilt helpen.

PS:
Minimum van 12 spelers om het toernooi te laten starten

• Thormodo
@Maxxus: Nogal een vreemd systeem lijkt me. Hoe meer potjes je speelt hoe meer punten ik krijg? En als ik bijvoorbeeld tegen allemaal zwakke spelers ga krijg ik meer punten dan iemand die toevallig tegen sterke spelers speelt.
Een logischer systeem zou bijvoorbeeld zijn dat je twee keer in totaal tegen elke speler moet spelen, maar zelfs met 12 spelers zijn dat ook al een hele bult potjes.

Wel super irritant dat die spectator mode er zondag steeds uit klapte zeg. Daardoor zijn niet alleen een aantal grote gevechten gemist, maar liep ook het commentaar niet helemaal synchroon meer.
Volgens mij hadden we daar zaterdag geen last van?

[Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 24-03-2014 13:26]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

@thormodo, het voelt voor mij ook aan als de no-lifer komt door de voorronden.

[Voor 18% gewijzigd door garriej op 24-03-2014 13:25]

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 15:31
Leuk ook voor de mensen die zich specialiseren in supports als Allistar, Leona e.d..
Het klinkt mij een beetje als de Gragas wint.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 00:38
Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:28:
Leuk ook voor de mensen die zich specialiseren in supports als Allistar, Leona e.d..
Heimerdinger picks everywhere..

• Maxxus
@ Thormodo & Garriej

Klopt, hoe meer potjes, hoe meer punten.
Dat is ook stiekem de bedoeling, meer interactie tussen de GoT mensen.

En wat versta je onder no-life?
Je kan 24 uur per dag klaar staan om te spelen, maar je moet wel tegenstanders hebben.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

De kans dat er 3 mensen van de 12 elk moment van de dag aanwezig zijn(zeker savonds) is goed aanwezig dat zijn al 9 potjes :)

• Maxxus
Precies, dus have fun :)

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-06 11:23

Wootlock

Evilution

Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:28:
Alistar is toch een jungler ipv support ?
Gisteren gejungled en met een triforce + IE kon ik menig champ doodmaken met me ult aan :)

"Don't let your dreams be memes"

• Ero-Sensei
Het probleem is gewoon dat er van de 113? champions 50 niet viable zijn voor een 1vs1. Alle melee's worden doodgepoked, ADC's verliezen een early (lvl3) all-in van zo'n beetje elke APC. Het gaat om 150 farm, dus ja lekker vol AP runes Ziggs/Gragas/Heimer en koop genoeg mana pots.

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:58:
Het probleem is gewoon dat er van de 113? champions 50 niet viable zijn voor een 1vs1. Alle melee's worden doodgepoked, ADC's verliezen een early (lvl3) all-in van zo'n beetje elke APC. Het gaat om 150 farm, dus ja lekker vol AP runes Ziggs/Gragas/Heimer en koop genoeg mana pots.
Faker likes to have a word with you ;).

• Maxxus
Houdt er rekening mee dat er ook bans zijn, dus denk je niet te kunnen spelen tegen een ziggs, gewoon bannen.

En een AP alistar doet toch meer damage dan je denkt!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Faker likes to have a word with you ;).
Haha, ik heb geen idee wie Faker is :).

Overigens ben ik erval overtuigt dat skill > champion.
Feit blijft echter dat een Garen niet kan farmen zonder doodgepoked te worden wanneer hij tegen een ranged staat. Hetzelfde geld voor Alistar, of welke melee farmer dan ook. Ter aanvulling: met 1 turret, of 150 farm voor een win is het funest moet recallen.
Daarom neem ik Ziggs als voorbeeld, want die heeft dikke ranged skills én ranged autoattacks. Daarom vindt ik 1vs1 te champion afhankelijk.

[Voor 6% gewijzigd door Ero-Sensei op 24-03-2014 14:15]

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Daarom vindt ik 1vs1 te champion afhankelijk.
Misschien dat het wel iets is als je dezelfde (random) champ moet nemen

LoL: Greenpearlz

• Slivv

Slivv

The One and Only

ItsNotRudy schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:24:
[...]

[video]

RIP FlyingBroccoli :+ werd je even overmoedig met je 11-0!
RIP me, moet niet gaan duelen met de AP mid als ik alleen maar armor gestacked heb :P

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 08:29
Gisteren nog eens Orianna geprobeerd. Ik vind het een leuke champ maar het ging niet goed tegen een Akali.

M'n farm was slecht (5 cs meer dan Akali early game) en eenmaal ze wat geroamd had en enkele kills had kon ik niets meer doen. Jumpte op mij en ik was dood, zelfs onder de turret.

Iemand enige tips hoe je tegen een Akali kan spelen met een Orianna? (Ik ben relatief noob met Orianna).

• Elcappucino
misterdoom schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:20:
Gisteren nog eens Orianna geprobeerd. Ik vind het een leuke champ maar het ging niet goed tegen een Akali.

M'n farm was slecht (5 cs meer dan Akali early game) en eenmaal ze wat geroamd had en enkele kills had kon ik niets meer doen. Jumpte op mij en ik was dood, zelfs onder de turret.

Iemand enige tips hoe je tegen een Akali kan spelen met een Orianna? (Ik ben relatief noob met Orianna).
Het voordeel van Orianna is haar shield en afstand. Vooral bij Akali die het vooral van melee aanvallen moet hebben. Hou je afstand, poke, en gebruik je shield als je schade verwacht of ziet aankomen.

Vraag desnoods hulp aan de jungler, mocht je die early kill voorsprong willen hebben.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

heb zelf beide champs niet, maar het lijkt me verstandig om niet het gevecht te biginnen maar haar aanvallen als ze op je springt want dan kan ze je aanvallen moeilijker ontwijken.

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41
Greenpearl schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Misschien dat het wel iets is als je dezelfde (random) champ moet nemen
Dan heb je weer het probleem dat niet iedereen een even grote champion pool heeft, en het verschil in ervaring erg groot kan zijn. Een diamond speler die altijd jungler, top of support speelt en ooit eens in een ver verleden een keer Ziggs heeft geprobeerd kan best een probleem hebben tegen een gold Ziggs die al sinds Ziggs uitkwam niets anders heeft gespeeld. Maar als je een top/jungle/support champ zou kiezen voor beiden zou de dia speler zonder meer winnen, dus welke wordt het dan?

Je zal haast wel mensen moeten laten kiezen. wat ze het liefst spelen, en dan krijg je inderdaad een klein aantal champions die zwaar in het voordeel zijn met die regels.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Skyclad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Dan heb je weer het probleem dat niet iedereen een even grote champion pool heeft, en het verschil in ervaring erg groot kan zijn. Een diamond speler die altijd jungler, top of support speelt en ooit eens in een ver verleden een keer Ziggs heeft geprobeerd kan best een probleem hebben tegen een gold Ziggs die al sinds Ziggs uitkwam niets anders heeft gespeeld. Maar als je een top/jungle/support champ zou kiezen voor beiden zou de dia speler zonder meer winnen, dus welke wordt het dan?

Je zal haast wel mensen moeten laten kiezen. wat ze het liefst spelen, en dan krijg je inderdaad een klein aantal champions die zwaar in het voordeel zijn met die regels.
Of afspreken welke lane je doet "nabootsen" maar dan kom je al snel uit bij mid of top, en dan is er het probleem nog dat als je ziet wat de ander kiest je kan counteren als je second pick ben.

• Thormodo
Maxxus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:53:
@ Thormodo & Garriej

Klopt, hoe meer potjes, hoe meer punten.
Dat is ook stiekem de bedoeling, meer interactie tussen de GoT mensen.
Waardoor zou het bevorderlijk zijn voor de interactie dan als ik en Garriej bijvoorbeeld met elkaar al 10 potjes kunnen spelen (in de hele week)? Juist als je tegen iedereen moet spelen voor je punten krijg je meer interactie naar mijn idee.

En de rest van de comments gaan over de problemen die inherent zijn aan 1vs1. Daar moet je naar mijn idee niet zo over zeuren -,-. Desnoods ga je nu nog even een paar champions oefenen die in jouw ogen goed zijn in 1vs1.

[Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 24-03-2014 14:29]

• Slivv

Slivv

The One and Only

Maak haar kapot voordat ze level 6 is. Orianna is echt een hel voor Akali om tegen te spelen tot level 6; Haar autoattacks zijn empowered door haar passive en ze kan alle Akali harrass shielden doordat de projectile traag is. Je moet toch wel zeker een 30+ cs lead opbouwen in die tijd. Dat is de equivalent aan een Blasting Wand of Chalice of Harmony. Als je maar 5 cs up bent op Akali op level 6 dan heb je eigenlijk je kans al wel gespeeld. Dan kan je beter voorzichtig spelen en continu je lane in de tower pushen zodat Akali niet kan roamen. Als je Shield maxt en een Athenes rusht dan zou ze je niet moeten kunnen instakillen met haar burst. In de late mid game heb je over het algemeen meer aan een Orianna dan een Akali, dus je kunt problemen om dragon fights te forcen en zo de game te snowballen voor je team.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gister nog een aantal potjes ranked gedaan, zes om precies te zijn. Alle 6 met gragas :) 4 gewonnen 2 verloren sta nu op een totaal van 17 gewonnen en 4 verloren met graggy <3 wat hou ik toch van die champ.

• Mebus
Zojuist in gold terecht gekomen (eindelijk) en blijkbaar nog beter dan onze beste jungler euw:

Sorry man!

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
Zojuist in gold terecht gekomen (eindelijk) en blijkbaar nog beter dan onze beste jungler euw:

[afbeelding]

Sorry man!
GRATZ!

• Ero-Sensei
Mebus schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:

[afbeelding]

Sorry man!
Netjes hoor, gz!

Maar uhm, meer wins is niet per definitie beter hé :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Netjes hoor, gz!

Also iemand die BEST JUNGLAH EUW heet moet wel een smurf zijn.

• Mebus
[...]

Netjes hoor, gz!

Dat weet ik, maar dat ik boven hem ben geplaatst bewijst dat wel :p

(vind het gewoon grappig dat ik dus boven hem ben geplaatst)

[Voor 10% gewijzigd door Mebus op 24-03-2014 14:43]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Elcappucino
[...]

Netjes hoor, gz!

Toch wel grappig soms dat je iemand tegenkomt met minder dan 15 wins in Gold of Diamond xD En dat sommige meer dan 200+ wins xD. Veel geluk gehad tijdens placement denk ik?

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Hoge rating vorig seizoen.

• Ero-Sensei
Elcappucino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Toch wel grappig soms dat je iemand tegenkomt met minder dan 15 wins in Gold of Diamond xD En dat sommige meer dan 200+ wins xD. Veel geluk gehad tijdens placement denk ik?
Een Diamond 1 seizoen 3, met pech tijdens placements die 1-9 gaat kan best in gold terecht komen hè :)

• Elcappucino
Ero-Sensei schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Een Diamond 1 seizoen 3, met pech tijdens placements die 1-9 gaat kan best in gold terecht komen hè :)
Kan je rating van vorig seizoen zoveel invloed hebben op je placement? :|

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 14:57
Elcappucino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Ja, als je vorig seizoen Bronze 4 was en op een of andere miraculeuze wijze 10-0 gaat in je placements kom je alsnog niet in Gold. Waarschijnlijk hoogstens Silver 3 ofzo.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Uhu je heb een hidden rating, ook wel MMR(match making rating) genoemd daarop wordt gebaseerd tegen wie je speelt.

• Mebus
[...]

Ja. Ik won 4 van de 10 games en kwam in S4 terecht (daar starten ik ook in Seizoen 3 en was S1 geeindigt in Seizoen 3), S4/3/2 is easy. Silver 1 doorgelopen en de eerste promo naar gold verprutst, paar potjes later weer in promo en nu in 1 keer alles gewonnen :)

@Xevoo, als je in bronze 3 zit en je wint alle placement games lijkt het me sterk dat je in silver komt..

[Voor 3% gewijzigd door Mebus op 24-03-2014 15:03]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 08:29
Slivv schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Maak haar kapot voordat ze level 6 is. Orianna is echt een hel voor Akali om tegen te spelen tot level 6; Haar autoattacks zijn empowered door haar passive en ze kan alle Akali harrass shielden doordat de projectile traag is. Je moet toch wel zeker een 30+ cs lead opbouwen in die tijd. Dat is de equivalent aan een Blasting Wand of Chalice of Harmony. Als je maar 5 cs up bent op Akali op level 6 dan heb je eigenlijk je kans al wel gespeeld. Dan kan je beter voorzichtig spelen en continu je lane in de tower pushen zodat Akali niet kan roamen. Als je Shield maxt en een Athenes rusht dan zou ze je niet moeten kunnen instakillen met haar burst. In de late mid game heb je over het algemeen meer aan een Orianna dan een Akali, dus je kunt problemen om dragon fights te forcen en zo de game te snowballen voor je team.
Heb ik zoveel mogelijk gedaan. Heb haar enkele keren laten recallen maar heeft mij 1x gekilled in lane early door een gank met Elise. Onze Warwick jungle was me constant aan het uitmaken omdat ik geen grote CS lead had.

Het probleem bij CS was dat ik m'n AA overschatte en dus net te vroeg attackte en dus net miste. Het is dan ook een tijdje geleden dat ik haar gespeelt had.

Nu, WW was ook niet denderend in z'n ganks waarbij hij me eerst dood liet gaan om dan met z'n ult erop te springen.

Echt de lane verloren heb ik niet. Maar Akali was aan het roamen omdat onze bot zonder vision veel te ver gepushed had en daar een double kill opgedaan.

Uiteindelijk het spelletje nog gewonnen en m'n plays werden beter maar moest eventjes op dreef komen.
Pagina: 1 ... 166 167 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee