In totaal nu 6 potjes met kaaskoekie gespeeld, nog geen 1 verloren

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
mijn winrate samen met koekiemonsterrr (koekie26 in game) is ook nog 100%. Weliswaar slechts 2 games samen, maar tochgarriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:05:
Vicariously I live while the whole world dies
Haal volgens maar weg, RANGE: 3200 / 4400 / 5600Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:21:
[...]
Volgens mij schiet Xerath nog verder dan dat.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Boostingg, onderweg naar ?garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:05:
Zit nu in mijn series naar Silver 4 (1 gewonnen) nu, heb vooral normals gedaan.
Challenger.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Op reddit stond laatst een post of reactie van iemand waarbij dat ook gebeurde en die dan vervolgens naar hetRordarok schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:06:
Promo's voor Diamond 4 weer (alweer gedemote..zit een beetje vast). Zijn we de game lekker aan het winnen...stroom eruit. Godverrrrrr. Loop ik naar de meterkast, nee hoor, de stoppen staan gewoon goed. Ligt er in de hele buurt de stroom eruit voor meer dan 2 uur. Lullig.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ik zat erover na te denken om nidalee te kopen, maar ik twijfel. Heb jij nog punten om me over te halen?Rordarok schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:37:
Helaas, nog geen 18 en geen McDonalds in de buurt. Ach ja, game numero 3 (1-1) echt heerlijk gespeeld en 15-1 met Nidalee geeindigd en dus alsnog gepromote.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Wil niet weten hoe hoog je ping dan is..
PSN: MaxxusNL
Het is vrijdagmiddag, meeste kindjes zijn dan eerder vrij :-)
garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:44:
[...]
Ik zat erover na te denken om nidalee te kopen, maar ik twijfel. Heb jij nog punten om me over te halen?
[ Voor 173% gewijzigd door Meneer iCy op 21-03-2014 14:51 ]
100% is 100%Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:24:
[...]
mijn winrate samen met koekiemonsterrr (koekie26 in game) is ook nog 100%. Weliswaar slechts 2 games samen, maar toch
Tja..garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:44:
[...]
Ik zat erover na te denken om nidalee te kopen, maar ik twijfel. Heb jij nog punten om me over te halen?
PSN: MaxxusNL
Vooral die passive bij MF is wel echt een dikke buff. Wat opvalt is dat door de dikke nerf op haar ult, dit betekent dat ze er ook in teamfights een pure autoattacker van willen maken, met af en toe een Q ertussen.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:52:
[...]
100% is 100%![]()
Lijkt een aardige buff voor Miss Fortune aan te komen: beter scalings, kortere cooldowns, minder mana. Ffs give ook Varus een buff, dan kan ik die badass Arctic Ops skin ook eens in ranked doenhttp://www.surrenderat20.net/2014/03/320-pbe-update.html#more
Die Pantheon nerf is toch wel lichtelijk belachelijk. Zó OP vond ik Pantheon nou ook weer niet. Die ulti range is nu te klein en wtf de landing time (dus de tijd die enemies hebben uit je 'mandrop-cirkel' te rennen) is zelfs met een halve seconde verhoogt. En ook nog een kortere stun, terwijl je die meestal niet lvlde (net zoals de Elise web ook generft is en je haar E doorgaans als laatste lvlde).
Verwijderd
Je had het eerder deze week hier al over. Waarom dan niet een potje ranked gedaanThormodo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:03:
Ik ben zojuist gedemote naar Gold IV door inactiviteit, want ik dacht dat ik nog een paar dagen had om een game te spelen.
Het vreemde is dat ik maar één keer een melding heb gekregen dat ik nog 9 dagen had om een ranked game te spelen en na een normal game te hebben gespeeld was die melding/countdown nergens meer te vinden (dus ook niet onder Leagues).
Tja, het ligt er hoe dan ook een beetje aan wat voor een rating je zit. Ik merk vaak als ik bij vrienden spectate rond silver ELO dat mensen er totaal geen rekening mee houden dat ze een nidalee hebben. Straight-up 5v5 geeft eigenlijk al aan dat er iets fout is gegaan: óf iemand is out of position gepakt, óf je team initiate te vroeg. Ik moet eerst iemand low kunnen halen voordat m'n team moet denken aan vechten, en als we het teamfight beginnen zouden we in theorie al de overhand moeten hebben.Maxxus schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:58:
Echter... mijn ervaring is dat Nidalee spelers weinig bieden in een team fight, je ziet ze een spear gooien, en dan rennen ze rond als een kip zonder kop tot ze weer een spear kunnen gooien.
Ik vind het een champion met een enorm hoge skillcap, siegen is leuk en kunnen de meeste wel, maar zorg aub dat je meer kan dan alleen dat
Vriend van mij die veel nida speelt. (GOLD I) zegt dat Nida vooral goed is in low elo matches. Dat je veel kills kan pakken door te roamen en door fouten van de enemy (bv recallen in jungle --> spear erop). Maar in high elo/promo kan je beter een champ nemen die ook wat toevoegt aan de teamfightsgarriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:24:
Bedankt voor de input over nida, ik denk dat ik haar als ik thuiskom maar koop.
www.instagram.com/thomas.bartelds
Ik speel op low elo, dus mooie champTQAirstrike schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:41:
[...]
Vriend van mij die veel nida speelt. (GOLD I) zegt dat Nida vooral goed is in low elo matches. Dat je veel kills kan pakken door te roamen en door fouten van de enemy (bv recallen in jungle --> spear erop). Maar in high elo/promo kan je beter een champ nemen die ook wat toevoegt aan de teamfights
Idd. Zijn ult ziet er alleen wel iets teveel uit als de W van Vel KoziCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:34:
Die skin van rumble ziet er echt, MEGAOMGTAKEMYMONEYVET uit :-)
http://www.surrenderat20.net/2014/03/319-pbe-update.html
Gewoon andere kleurtjes, lekker makkelijk, lekker goedkoop maar wel mooiJunia schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:45:
[...]
Idd. Zijn ult ziet er alleen wel iets teveel uit als de W van Vel Koz
Ook in Diamond werkt ze goed hoor, geen zorgen
eerdat ik in diamond zit bestaat de wereld niet meer XDRordarok schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Ook in Diamond werkt ze goed hoor, geen zorgen.
Yup, ziet er uit als de W, maar het is hem nietJunia schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:45:
[...]
Idd. Zijn ult ziet er alleen wel iets teveel uit als de W van Vel Koz
Nope Nope Nopegarriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:46:
[...]
Gewoon andere kleurtjes, lekker makkelijk, lekker goedkoop maar wel mooi
Zo naast elkaar zit er wel een groter verschil in als dat ik in eerste instantie zag. Maar nog steeds je kan me niet wijsmaken dat ze geen onderdelen van velkoz hebben gebruikt.iCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:00:
[...]
Yup, ziet er uit als de W, maar het is hem niet
[afbeelding]
[...]
Nope Nope Nope
Om eerlijk te zijn lijkt het ombouwen lastiger dan het opnieuw maken. Rumble is recht en die van vel is een bolvorm, van rumble komt meer uit de grond, lava bij rumble en leegte bij vel, lengte van elkaar.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:05:
[...]
Zo naast elkaar zit er wel een groter verschil in als dat ik in eerste instantie zag. Maar nog steeds je kan me niet wijsmaken dat ze geen onderdelen van velkoz hebben gebruikt.
Ah, nu ik het zo zie lijkt het wel mee te vallen.iCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:00:
[...]
Yup, ziet er uit als de W, maar het is hem niet
[afbeelding]
[...]
Nope Nope Nope
Varus kan prima op het moment hoor, zie 'm meer dan regelmatig. Enige minpunt is dat je geen escape hebt dus je moet iets voorzichtiger spelen (net als Ashe). Heb 'm zelf ook weer eens uit de kast getrokken voor het eerst sinds season 3 ergens. De nieuwe skin (damn hij is bruut!!Koekiemonsterr schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Ffs give ook Varus een buff, dan kan ik die badass Arctic Ops skin ook eens in ranked doen
[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 21-03-2014 16:56 ]
Varus' laning phase was nooit slecht, ook al mis je early wel de attack speed om snel twee/drie blight stacks op je target te gooien.JapieTalent schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:53:
Varus kan prima op het moment hoor, zie 'm meer dan regelmatig. Enige minpunt is dat je geen escape hebt dus je moet iets voorzichtiger spelen (net als Ashe).
Nee? Je mist helemaal geen attack speed. Gewoon minions last hittenKoekiemonsterr schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:46:
[...]
Varus' laning phase was nooit slecht, ook al mis je early wel de attack speed om snel twee/drie blight stacks op je target te gooien.
Maar dat gemis van een escape of een andere ability om ze van je af te slaan is een nogal groot minpunt. Tis ook niet voor niks waarom je Varus in de LCS van season 3 nog wel met enige regelmaat zag; nu totaal niet.
Maar goed, die skin is inderdaad te cool om te negeren
Die 20% zet early nog te weinig zoden aan de dijk, nog even los van de vraag of je je passive wel hebt op het moment dat je er vol in moet vliegen.Booyaa schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:50:
[...]
Nee? Je mist helemaal geen attack speed. Gewoon minions last hitten
Vergeet je mij helemaalJapieTalent schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:53:
[...]
Varus kan prima op het moment hoor, zie 'm meer dan regelmatig. Enige minpunt is dat je geen escape hebt dus je moet iets voorzichtiger spelen (net als Ashe). Heb 'm zelf ook weer eens uit de kast getrokken voor het eerst sinds season 3 ergens. De nieuwe skin (damn hij is bruut!!![]()
) was een mooi gelegenheid; en met redelijk succes..
Hopelijk vanavond de laatste 5 LP bij elkaar sprokkelen en dan promo's voor Gold 4. Mijn MMR is weer enigszins rechtgetrokken na de escapades met JooMadBro..
[ Voor 4% gewijzigd door The Great HooD op 21-03-2014 20:06 ]
Nee hoor Mebus, met jou had ik 'gewoon' gewonnen..
Als je er morgen maar bent! Ik behoud liever mijn sub status. JooFedBro en ItsNotFeedy gingen flink te keer in de oefen-potjes...JapieTalent schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:42:
[...]
Nee hoor Mebus, met jou had ik 'gewoon' gewonnen..Het waren de potjes met JooMadBro (en een andere bronze 1 maat) die mijn mmr een knauw hadden gegeven helaas..
Wel jammer dat je hierdoor eigenlijk onmogelijk wordt gemaakt om ranken te duo'en met wie je wilt..
Ik ben er morgenmiddag sowieso. Afhankelijk van hoe laat het wordt kan het zijn dat ik in de avond af moet haken omdat ik een andere verplichting over het hoofd had gezien, maar vooralsnog heb ik vertrouwen in 20minute surrenders..Damienx2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:12:
[...]
Als je er morgen maar bent! Ik behoud liever mijn sub status. JooFedBro en ItsNotFeedy gingen flink te keer in de oefen-potjes...
http://binarybeast.com/xLoL1403202kaaskoekie schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 07:27:
Kan je ook ergens zien wie er in welke team zit? Voor de rest heb ik er enorm veel zin in!
Steam: Ryada.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Ja hoor prima, ik heb wel een TS waar je apart in een channel kunt zitten om te praten. (hou er rekening mee, je zit dan voornamelijk dus voor jezelf te lullen in een channelwambamNL schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:23:
Damien voor de wetstrijden die ik niet hoef te spelen wil ik best wel een commentator zijn op de stream.
Zou jij dit willen/goed vinden?
Ik ben ook van plan om zelf te streamen dus dan kunnen we 2 in 1 pakken.Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:24:
[...]
Ja hoor prima, ik heb wel een TS waar je apart in een channel kunt zitten om te praten. (hou er rekening mee, je zit dan voornamelijk dus voor jezelf te lullen in een channelcan feel awkward!
Wat ij begreep is dat ze allemaal appart worden gespeeld.garriej schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:32:
Ik neem niet aan dat elke game apart wordt gespeeld toch maar dat er een aantal games tegelijk zijn? of wordt ik gek?
[ Voor 23% gewijzigd door Damien op 22-03-2014 12:44 ]
Hoeveel spectators kunnen er maximaal zijn want ik wil wel met slivv commentaten dan als dat mogelijk is.Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:38:
Gewoon op de normale volgorde worden ze gespeeld, het zijn immers niet enorm veel games dus we moeten het met gemak vandaag af kunnen ronden inclusief pauzes voor mensen om te eten. Dus ja ze gaan wel per game gespeeld worden.
Ik doe zelf overigens de invites wel, dan heb ik nog ruimte voor 1 spectator. Dus daar hoeven teams zich niet druk over te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 22-03-2014 12:55 ]
Die Twitch-partnerdeal is in de pocket!
[ Voor 23% gewijzigd door Damien op 22-03-2014 16:01 ]
Geweldig!Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:01:
[...]
Maarre het is gelukt! We hebben een Tweakers toernooi, toch wel een emotioneel moment om even bij stil te staan.
Je bedoelt ik heb eindelijk mijn video afStevenzeN schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:33:
Garen en the Dreadknight skin zijn nu ook gratiesssss:
[video]
Oh, ik wist helemaal niet dat hij er al lang was, en lees niet alles in dit topic!Thormodo schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Je bedoelt ik heb eindelijk mijn video af. Aangezien dat al een tijd zo is en dat ook wel gepost was.
[ Voor 20% gewijzigd door Recrush op 22-03-2014 19:02 ]
Eerste een game van de 2e halve finale, omdat Rudy een 7 gangen diner heeft.Recrush schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:02:
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Boze Broeders ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
-edit: nevermind-
Ik hoop dat iemand anders het dan hostnaarden 4ever schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:03:
Balen dat we niet mee konden doen. Als de volgende het weekend van de 12e van April wordt gehouden spelen we mee.
Ben je nu ook handmatig de camera aan het besturen dan? En je kunt natuurlijk makkelijk van spectator/streamer wisselen. Ik denk overigens niet dat wij straks nog de finale kunnen spelen (mochten we de volgende game ook winnen).Damienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:06:
[...]
Ik hoop dat iemand anders het dan hostmoet zeggen dat het na een tijdje vrij saai wordt als spectator.
[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 22-03-2014 20:13 ]
De opzet is iig gemaaktThormodo schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:10:
[...]
Ben je nu ook handmatig de camera aan het besturen dan? En je kunt natuurlijk makkelijk van spectator/streamer wisselen. Ik denk overigens niet dat wij straks nog de finale kunnen spelen (mochten we de volgende game ook winnen).
Een vervolg hierop lijkt me zeker leuk! Ondanks dat ik me bij geen team had ingeschreven toch 3 potjes meegedaan met SSS. Volgende keer als ik meer tijd heb wil ik wel echt mee doen met een teamDamienx2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:18:
[...]
De opzet is iig gemaaktkijken of we als community het nu kunnen uitbreiden tot een nog beter geheel. Moet zeggen mijn dank is groot aan de mensen die als commentators hebben gefungeerd. Waaronder Yume, Wambam, Slivv en nog iemand waarvan ik de naam helaas kwijt ben.
Mijn voorkeur zou ook zijn om de finale morgen te doen, aangezien ik helaas nu af moet haken vanwege andere verplichtingen en daarbij was mijn lag ook niet echt bevorderlijk die laatste game..Thormodo schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:10:
[...]
Ben je nu ook handmatig de camera aan het besturen dan? En je kunt natuurlijk makkelijk van spectator/streamer wisselen. Ik denk overigens niet dat wij straks nog de finale kunnen spelen (mochten we de volgende game ook winnen).
True. Balans was hier en daar wel erg groot. Misschien dat hier in het vervolg wat mee gedaan kan worden zodat de kansen wat beter zijn voor elk teamwambamNL schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:15:
Ik vond het werkelijk waar een mooi toernooi voor zover ik heb meegemaakt.
Alles verloren maar dat maakt niet uit want het was hardstikke gezellig.
Misschien de volgende keer ook rekening houden met het niveau van sommige spelers aangezien sommige teams zwaar geroflstompt worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-03-2014 21:50 ]
Geen prio pick, meer niche. Werkt erg lekker tegen Nidalee, maar niet meer banwaardig.misterdoom schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:52:
Spijtig dat ik weg was. Had anders wel wat naar de stream gekeken deze namiddag
Iemand al met de generfde kassadin gespeeld? Indien ja, hoe erg is de nerf? Nog steeds high prio ban of gewoon slecht nu?
[ Voor 10% gewijzigd door Wazzaahhh op 22-03-2014 22:00 ]
Xbox id: DHV Whitebird
mwa het is ok we werden gestompt maar we hebben ons best gedaan en nuttige ervaring opgedaanWazzaahhh schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:00:
is inderdaad leuk gedaan!
misschien volgende keer teams willekeurig maken in solo inschrijven ofzo heb beetje medelijden met eerste teams die soms hard grond in gingen
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Had bij jullie meer het idee dat het meer kwam doordat men nog niet klaar was om eigenlijk een game te spelen. 1 moest volgens mij nog opstaan en een ander kwam net terug van zijn werk, dat helpt ook niet echt mee.blamauci schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:01:
[...]
mwa het is ok we werden gestompt maar we hebben ons best gedaan en nuttige ervaring opgedaan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq