Nu je het zegt inderdaad ik kan geen tijd vinden.qRauz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:05:
Ik kan geen tijd vinden, of ben ik zo blind ?
Nu maar hopen dat het pas 1 uur of later begint
Steam: Ryada.
Had ik 'm doorgegeven, maar daar wordt nog aan gewerktqRauz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:05:
Ik kan geen tijd vinden, of ben ik zo blind ?
Alsjeblieft: 14:00 zo goed?wambamNL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:07:
[...]
Nu je het zegt inderdaad ik kan geen tijd vinden.
Nu maar hopen dat het pas 1 uur of later begint
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ok mooi dan is dat ook geregeld.Damienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Alsjeblieft: 14:00 zo goed?met een break tussendoor wanneer mensen gaan eten. En we gaan de volgende dag verder als we uitlopen (en er mensen zijn die uitgaan) weer rond 14:00. Kan zijn dat het dus in 1 dag al klaar is, kan ook zijn dat het 2 dagen worden.
Was ook niet aanvallend bedoelt ofzo van dat 1 uur
Hoeveel teams heb je nu dan? Want ik wilde ons op zich ook nog wel gaan opgevenDamienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Alsjeblieft: 14:00 zo goed?met een break tussendoor wanneer mensen gaan eten. En we gaan de volgende dag verder als we uitlopen (en er mensen zijn die uitgaan) weer rond 14:00. Kan zijn dat het dus in 1 dag al klaar is, kan ook zijn dat het 2 dagen worden.
Edit: Ik heb je een PM gestuurd met het volgende team:
Super Soaker Squad
-Thormodo
-Flyingbroccoli
-Pacifism
-Arclight Varus
-Grab you and run
Edit2: Oh ik moet ons zelf inschrijven. Even kijken.
Edit3: Ok, blijkbaar heeft hij me nu in mijn uppie inschreven. Succes ermee Damien
[ Voor 31% gewijzigd door Thormodo op 20-03-2014 15:26 ]

Worden er nu dus 3, updating Thormodo
Er zijn dus nog 5 spots open (mochten het er 8 worden) en anders dus nog 1 spot.
[ Voor 70% gewijzigd door Damien op 20-03-2014 15:27 ]
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Nee hoor, jullie eigen overschatting wordt jullie ondergang.Slivv schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:58:
Erm is het misschien niet wat eerlijker om ons team wat te shufflen? Want we zijn zo wel heel erg beladen met higher elo lui en dan is het misschien niet helemaal eerlijk jegens de rest van de teams.

Zoals jullie kunnen zien een vrij internationaal toernooi met teams uit België, Nederland, Zimbabwe en Ethiopië. Nog 4 spots open (mocht het een 8 team toernooi worden).
Damienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:20:
2 Teams nu, 1 uit Belgie (cause fuck you Rudy HENK![]()
) en 1 uit Nederland
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Wij wouden heel graag meedoen met ons team, maar 2 van ons moeten voetballen om 1230...
Nope sorryVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:37:
Er is geen mogelijkheid om het wat later te doen?
Wij wouden heel graag meedoen met ons team, maar 2 van ons moeten voetballen om 1230...
Dit wordt dus helemaal niets.. Met de gemiddelde laadtijden van die gasten uit Afrika zijn we volgende week donderdag nog niet uitgespeeld met de eerste match, als we uberhaupt vrij blijven van piraterij of andere ongeinDamienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:25:
Zoals jullie kunnen zien een vrij internationaal toernooi met teams uit België, Nederland, Zimbabwe en Ethiopië. Nog 4 spots open (mocht het een 8 team toernooi worden).
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 20-03-2014 16:52 ]
Als ik dit lees denk ik aan:Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:37:
Er is geen mogelijkheid om het wat later te doen?
- gescheurde hamstring
- verrekte liezen
- verzwikte enkel
- ingegroeide teennagel
- hersenschudding
- patscheet op oog
- middevoetsbeentje gebroken
- gekneusde grote teen
- hartritme afwijking geconstateerd
- kapper de schaar op je voet laten vallen
- oververmoeidheid
- gekneusde ribben
- gebroken ribben
- kruisbanden gescheurd
- beschadigde meniscus
- enkelbanden opgerekt
- sleutelbeen gebroken
- schouder uit de kom
- net verstandskiezen getrokken
- migraine
- hond heeft je lenzen opgegeten
- plotselinge fobie voor ronde dingen
Ik kan echt veel meer dingen verzinnen om voetbal af te zeggen dan om dit toernooi te wijzigen
Verwijderd
-vriendloosheid
-obesitas
-slaaptekort
-RSI
-frustratie
-nog steeds bronze
-vermoeidheid
Doe mij dan maar de gekneusde ribben
Never mind, is op zaterdag.
[ Voor 21% gewijzigd door The Great HooD op 20-03-2014 17:32 ]
DAAR KAN VOOR GEZORGD WORDEN!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:31:
Tja, te veel LoL en dan:
-vriendloosheid
-obesitas
-slaaptekort
-RSI
-frustratie
-nog steeds bronze
-vermoeidheid
Doe mij dan maar de gekneusde ribben
Vicariously I live while the whole world dies
[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 20-03-2014 20:12 ]
Ben zelf rond silver 3 nivuea maar steeds met dalen en pieken.
Zit nu in silver 5 ;.;
[ Voor 36% gewijzigd door Ryada op 20-03-2014 20:31 ]
Ik heb 2 accounts waarvan 1 unranked (The Royal Nobody) en 1 op silver 1 (ibsrf). Ik speel meestal normals met vrienden en main eigenlijk niet echt een rol.
Als iemand interesse heeft, voeg me gerust toe. Ik ben in het weekend altijd wel online en beschikbaar.
Project Kaizo
waar zit je?qRauz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:33:
Iemand die beetje kan carry'en in ranked ? Ik wil graag naar gold
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
add me: ign Dragon Chrysophy, heb ondertussen 3 van mijn accounts op gold en 1tje bijna platinum.qRauz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:37:
[...]
Silver 3, het mezelf op den duur ook wel lukken maar mag wel iets meer vaart in.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
75,4% winning rate met mijn pony
Vanavond even duo'en? Mag jij mn jungle wel hebben, ga ik wel top of supportiCy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:52:
Mijn winstreak still going strong on ranked, zit inmiddels op 14 wins achter elkaar. Nog 1 promomatch winnen en dan ben ik Silver 3.
Welke runes / core build gebruik je op dit moment voor Hecarim? Ik heb hem al ruim een maand niet meer gezien.. misschien vanavond eens oppakken.iCy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:52:
Mijn winstreak still going strong on ranked, zit inmiddels op 14 wins achter elkaar. Nog 1 promomatch winnen en dan ben ik Silver 3.
Met MF denk ik dat ik een adc heb gevonden die me redelijk ligt, ook al vind ik het nog steeds minder leuk om te spelen dan support, jungle of mid. Heb Ziggs nog niet kunnen spelen sinds ik hem heb gekocht, daar wil ik ook weer wat meer mee oefenen. Misschien dat ik beter een andere had kunnen kopen die op meer lanes dan alleen mid inzetbaar is, maar ik vond Ziggs nou eenmaal leuk om te spelen.
Evelynn moet ik ook meer mee oefenen, heb die geloof ik pas 2x gespeeld sinds ik die kocht. Zodra ik level 30 bereik ga ik meer oefenen met de verschillende champions die ik heb, op het moment wil ik gewoon mijn kans om te winnen maximaliseren zodat ik meer XP krijg.
Op het moment:Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:51:
[...]
Welke runes / core build gebruik je op dit moment voor Hecarim? Ik heb hem al ruim een maand niet meer gezien.. misschien vanavond eens oppakken.
Armor
+ 12.7
Armor Pen.
+ 11.5
Magic Resist
+ 12.1
Movespeed
+4.5%
Masteries
21/9/0
Zie mijn lolking page anders maar
Teemo kán inderdaad top en mid gespeeld worden, probleem is dat hij niet in alle matchups goed uit komt. Als je een sterke champion voor top wilt kopen kan je beter gaan voor Shyvana / Renekton / Trundle. Shyvana kan ook goed in de jungle zodat je ook daar nog een champion voor hebt.Skyclad schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:02:
Teemo kan als top en mid gespeeld worden, nietwaar? Wat is het verschil? In beide posities ga je toch full AP? Ik moet meer top champs leren spelen, ik heb vrijwel geen ervaring met top omdat die meestal vrij snel gecalled wordt.
Met MF denk ik dat ik een adc heb gevonden die me redelijk ligt, ook al vind ik het nog steeds minder leuk om te spelen dan support, jungle of mid. Heb Ziggs nog niet kunnen spelen sinds ik hem heb gekocht, daar wil ik ook weer wat meer mee oefenen. Misschien dat ik beter een andere had kunnen kopen die op meer lanes dan alleen mid inzetbaar is, maar ik vond Ziggs nou eenmaal leuk om te spelen.
Evelynn moet ik ook meer mee oefenen, heb die geloof ik pas 2x gespeeld sinds ik die kocht. Zodra ik level 30 bereik ga ik meer oefenen met de verschillende champions die ik heb, op het moment wil ik gewoon mijn kans om te winnen maximaliseren zodat ik meer XP krijg.
Top worden meestal tanks of splitpushers neergezet. Teemo kan goed splitpushen omdat hij zichzelf kan verdedigen met zijn shrooms. Daarnaast is hij ook een goeie counter tegen bepaalde champions door zijn blinds en range. Als je mid staat ga je vaak meer voor de roams en kills op de rest van de map.Skyclad schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:02:
Teemo kan als top en mid gespeeld worden, nietwaar? Wat is het verschil? In beide posities ga je toch full AP? Ik moet meer top champs leren spelen, ik heb vrijwel geen ervaring met top omdat die meestal vrij snel gecalled wordt.
Als je nog geen lvl 30 bent, zou ik me er nog niet al te veel zorgen over maken in welke lane je staat en gewoon de champions zelf onder controle krijgen
Ik zou voor AD marks gaan ipv armor pen aangezien 2 van zijn skills behoorlijk scalen met AD. En heb je die movespeed wel nodig? Anders zou je die ook nog kunnen vervangen door AD quints.iCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:11:
[...]
Op het moment:
Armor
+ 12.7
Armor Pen.
+ 11.5
Magic Resist
+ 12.1
Movespeed
+4.5%
Masteries
21/9/0
Zie mijn lolking page anders maar
Move speed werkt goed in verband met de extra damage op je...E, plus de ganks zullen iets beter gaan.Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:16:
[...]
Ik zou voor AD marks gaan ipv armor pen aangezien 2 van zijn skills behoorlijk scalen met AD. En heb je die movespeed wel nodig? Anders zou je die ook nog kunnen vervangen door AD quints.
Je krijgt iets van 3 extra damage door die 4,5% movespeed, daar hoef je het niet voor te doen. Dat movespeed quints kunnen helpen bij ganks lijkt me ook vrij sterk, het is meer dat je wat mobieler bent in de jungler en sneller van lane naar lane kan lopen. Bovendien kun je beter chasen en initiaten. Ik zeg ook niet dat movespeed quints slecht zijn, maar ik denk dat juist extra AD kan helpen bij ganks door de hogere damage output.Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:17:
[...]
Move speed werkt goed in verband met de extra damage op je...E, plus de ganks zullen iets beter gaan.
Je hebt het niet nodig, maar ik vind de kleine beetje extra boost toch nog wel handig icm je E (niet voor de damage!). Al is het enkel voor mijn gedachte. Ik heb ook een tijdje met attackspeed gespeeld ipv movespeed, maar blijf terugkomen op de movespeed.Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:16:
[...]
Ik zou voor AD marks gaan ipv armor pen aangezien 2 van zijn skills behoorlijk scalen met AD. En heb je die movespeed wel nodig? Anders zou je die ook nog kunnen vervangen door AD quints.
Damage doe je genoeg, helemaal na de Lizard of the Elder Spirit.
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 21-03-2014 08:30 ]
Naja gezien je winrate zul je het wel weten, maar de pro's zijn het met me eens als ik op probuilds.net kijkiCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:29:
[...]
Je hebt het niet nodig, maar ik vind de kleine beetje extra boost toch nog wel handig icm je E (niet voor de damage!). Al is het enkel voor mijn gedachte. Ik heb ook een tijdje met attackspeed gespeeld ipv movespeed, maar blijf terugkomen op de movespeed.
Damage doe je genoeg, helemaal na de Lizard of the Elder Spirit.
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 21-03-2014 08:38 ]
Early game alleen maar de Q spammen voor de lasthits, en na 30 minuten zat ik op 700+ stacks
Ze hadden een behoorlijk mobile team (khazix, ezreal), maar ik kon gelukkig nog vaak genoeg dichtbij komen om hun squishies met 2 a 3 hits te slopen
Na de teamfights ook geen minions nodig gehad om torens te slopen, die gaan dan ook hard neer!
Ik moet sowieso mijn runepages nog nakijken. Ga er eens 1tje bouwen met extra AD, heb toch nog wel wat pages over.Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:37:
[...]
Naja gezien je winrate zul je het wel weten, maar de pro's zijn het met me eens als ik op probuilds.net kijkAttack speed is sowieso minder, dat geloof ik wel direct.
Maar ik speel in silver low op het moment, dus zonder runes kan je nog steeds goed winnen
Makkelijk gezegd na zo'n winstreakiCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:49:
[...]
Maar ik speel in silver low op het moment, dus zonder runes kan je nog steeds goed winnen
Denk het eerste
je kan op OP.GG je mmr uitrekenen, ik weet niet hoe accuraat het is maar er zit meestal wel een kern van waarheid in.qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:56:
Momenteel in silver 3, en krijg steeds meer gold m´n games. Mijn ELO zo hoog, of die van hun zo laag?
Denk het eerste
Silver V is moeilijker dan S4 of Bronze 1,2,3,4. Zoveel trolls in S5, Helaas vergeten de meeste dat je in season 4 wel een league kan demoten.Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:53:
[...]
Makkelijk gezegd na zo'n winstreakIk speel ook low silver maar blijf er vooralsnog gewoon in hangen.
Ik hoor hogergarriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:02:
[...]
je kan op OP.GG je mmr uitrekenen, ik weet niet hoe accuraat het is maar er zit meestal wel een kern van waarheid in.
Armor Pen.
+11.5
Armor
+12.7
Magic Resist at level 18
+24
Move Speed %
+4.5%
Daar vanavond eerst maar eens naar kijken dan.
http://euw.op.gg/summoner/rune/userName=xevoo
Zelf zit ik ook nog steeds op +20 / -15, dat is al tijden zo, maar volgens die website zit ik rond het juiste MMR.
[ Voor 8% gewijzigd door Xevoo op 21-03-2014 09:21 ]
Gaat uiteindelijk veel verder terug als dat lolking dat doet inderdaad, sowieso vindt ik opgg veel meer info hebben. Maar die website is wel echt lelijk, ze hebben ook een app, net zo lelijk, maar werkt wel goed.iCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:18:
Als je regelmatig naar op.gg gaat en renewed. De website onthoud je potjes namelijk dan, kan je mooi terugkijken :-)
Enige reden dat menig pro voor AD gaat ipv Armor Pen is om de clear speed te verhogen en early game ganks killpotentie. Bekijk gewoon vanuit je eigen oogpunt wat je per game nodig hebt. Ik zou het niet bij 1 standaard pagina houden als je het hebt over je main champ. Neem er een stuk of 2 - 3 en pas ze aan per situatie waar je in terecht komt.Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:19:
Gebruik voor Hecarim zelf nu:
Armor Pen.
+11.5
Armor
+12.7
Magic Resist at level 18
+24
Move Speed %
+4.5%
Zelf zit ik ook nog steeds op +20 / -15, dat is al tijden zo, maar volgens die website zit ik rond het juiste MMR.
Bekende buildXevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:19:
Gebruik voor Hecarim zelf nu:
Armor Pen.
+11.5
Armor
+12.7
Magic Resist at level 18
+24
Move Speed %
+4.5%
Ik zou eerder voor flat runes gaan, maar goed ik ben sowieso meer voorstander van flat runes.
Verwijderd
En toen kocht je de rest van je items en zat je op 60% CDRRonnieB82 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:49:
Gisteren een mooi potje gehad, Nasus was niet gebanned, een mooi moment om eens CDR Nasus te proberen... 15% CDR bij start door runes en masteries, en CDR boots en kindlegem rushen voor 40% CDR.
Gister trouwens Ryze top gespeeld. Schijnt een counter voor Renekton te zijn maar dat zie ik toch anders. In theorie kun je hem snaren als hij naar je toe dasht maar ik ben daar gewoon niet snel genoeg voor als ik ook nog een beetje wil lasthitten en hij is behoorlijk tanky, vooral als hij ook nog wat MR bouwt. In lane ben ik uiteindelijk redelijk gelijkop gegaan maar ik outscale hem natuurlijk wel knetterhard. Lategame dus dik gewonnen.
Flat MR vind ik op junglers juist minder omdat je die MR early game vaak niet nodig hebt en het break even point al best snel is voor die MR runes.iCy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:33:
[...]
Bekende build![]()
Ik zou eerder voor flat runes gaan, maar goed ik ben sowieso meer voorstander van flat runes.
Ik heb de patch notes voor PBE niet kunnen lezen, hoeveel is de huidige range en hoeveel word het? Een beetje raar dat ze die range zo nerfen. Ook hoor ik allerlei dingen over een Lee Sin nerf maar heb hier verder nog geen details van gelezen?Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:33:
Ugh, de Pantheon nerfs die momenteel op de PBE live staan zijn wel heel drastischRange van zijn ult is nog niet eens een heel scherm early game en zijn stun duration is op de early levels verminderd naar 0.5 seconden. Aangezien je W normaal gesproken als laatste levelt is dit een flinke nerf.
Gister trouwens Ryze top gespeeld. Schijnt een counter voor Renekton te zijn maar dat zie ik toch anders. In theorie kun je hem snaren als hij naar je toe dasht maar ik ben daar gewoon niet snel genoeg voor als ik ook nog een beetje wil lasthitten en hij is behoorlijk tanky, vooral als hij ook nog wat MR bouwt. In lane ben ik uiteindelijk redelijk gelijkop gegaan maar ik outscale hem natuurlijk wel knetterhard. Lategame dus dik gewonnen.
EDIT:
http://www.surrenderat20....-lee-sin-retune-team.html
[ Voor 39% gewijzigd door qRauz op 21-03-2014 09:38 ]
Grand Skyfall [ R ] - Range is now 2000/2500/3000 (down from 5500 at all ranks)Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:36:
[...]
Ik heb de patch notes voor PBE niet kunnen lezen, hoeveel is de huidige range en hoeveel word het? Een beetje raar dat ze die range zo nerfen. Ook hoor ik allerlei dingen over een Lee Sin nerf maar heb hier verder nog geen details van gelezen?
Grand Skyfall [ R ] - Channeling time is now 0.5 seconds (down from 2 seconds)
Grand Skyfall [ R ] - Cooldown is now 150/125/100 Seconds (down from 150/135/120)
Hij is dus wel heel veel sneller. Ik zie dit wel werken, het gaat alleen anders gebruikt worden.Greenpearl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Grand Skyfall [ R ] - Range is now 2000/2500/3000 (down from 5500 at all ranks)
Grand Skyfall [ R ] - Cooldown is now 150/125/100 Seconds (down from 150/135/120)
Dat snellere is alleen het channel deel wat je zelf ziet. De tegenstander heeft nog altijd dezelfde tijd om uit de cirkel te lopen. Bovendien is de verrassing er toch wel af als je zo'n beetje in vision range moet zijn om te skyfallen. Mediocre skyfall.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:39:
[...]
Hij is dus wel heel veel sneller. Ik zie dit wel werken, het gaat alleen anders gebruikt worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 21-03-2014 09:43 ]
je ben er nog steeds 1,5 seconde sneller.Vicarious schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Dat snellere is alleen het channel deel wat je zelf ziet. De tegenstander heeft nog altijd dezelfde tijd om uit de cirkel te lopen. Bovendien is de verrassing er toch wel af als je zo'n beetje in vision range moet zijn om te skyfallen. Mediocre skyfall.
kan die site niet bekijken vanaf hier, maar ik heb het net een aantal pagina's terug gelezen.. het gaat best wel ver, jezus...qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
Die nerfs van Lee staan aantal paginas terug. Ik blijf het onzin vinden..
EDIT:
http://www.surrenderat20....-lee-sin-retune-team.html
Thanks!Greenpearl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Grand Skyfall [ R ] - Range is now 2000/2500/3000 (down from 5500 at all ranks)
Ook dit is wel een heel grote nerf...
Ik vraag me af wat ze willen bereiken met deze nerfs, ik heb nu niet echt het idee dat ze (Lee Sin, Pantheon) erg "OP" zijn op dit moment. Vond ze eigenlijk wel balanced.
Yup, inderdaad een pannekoek tegenover me...Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:33:
[...]
En toen kocht je de rest van je items en zat je op 60% CDRdan moet er wel een enorme pannekoek tegenover je hebben gestaan die jou laat farmen met 0 defense items en slechte runes. Dat had ik allang afgestraft met een paar kills.
khazix probeerde wel te pushen, maar kon me onder de toren niks doen, en omdat ik flask en pots begon, en teleport had, kreeg hij me ook niet uit lane zodat hij de toren kon aanpakken.
daarbij ging ie ook direct voor brutaliser en verder geen defense of sustain, dus de lane was al snel gewonnen voor mij.
Na lvl6 liet ie me wat meer pushen, en werd ik ook gegankt, maar met ult en al genoeg punten in mn q, kon ik ze 2v1 ook nog wel van me afhouden.
Verder heb ik geen CDR items gekocht, kindlegem door naar spirit visage, randiuns omen, triforce, last whisper en een sunfire. (niet in die volgorde trouwens, die weet ik niet meer exact)
Lee is wel heel sterk early, echt heel sterk, maar hij valt zo keihard af lategame.Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:45:
[...]
kan die site niet bekijken vanaf hier, maar ik heb het net een aantal pagina's terug gelezen.. het gaat best wel ver, jezus...
[...]
Thanks!
Ik vraag me af wat ze willen bereiken met deze nerfs, ik heb nu niet echt het idee dat ze (Lee Sin, Pantheon) erg "OP" zijn op dit moment. Vond ze eigenlijk wel balanced.
Range is niet meer dan logisch. Nocturne heeft deze behandeling ooit al eens ondergaan.Xevoo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:45:
[...]
kan die site niet bekijken vanaf hier, maar ik heb het net een aantal pagina's terug gelezen.. het gaat best wel ver, jezus...
[...]
Thanks!
Volgens mij kan je met 2000 range vanuit tribush net over baron pit heen komen, je kan nog steeds vanuit de bosjes een lane ganken, maar op iets reageren aan de "andere" kant van de map gaat niet meer.qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:54:
Pantheon ult om over walls te jumpen.
Zijn ult is nou even groot als de ult van Caitlyn.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Volgens mij kan je met 2000 range vanuit tribush net over baron pit heen komen, je kan nog steeds vanuit de bosjes een lane ganken, maar op iets reageren aan de "andere" kant van de map gaat niet meer.
Edit: Range dan
Lee Sin daarin tegen... straft mensen te hard af. Een retune kan geen kwaad naar mijn idee door hem in het begin iets zwakker te maken en later iets sterker. Laat riot maar lekker retunen en experimenteren met Lee Sin, dan komt het vast wel goed.
Laatst nog een testrun gedaan met Kassadin in de jungle.
Kwam uit met 3k mana, 600 AP en CD van 1.8 seconden op je ult.
Tegen bots wel leuk, maar naar mijn idee geen viable jungler.
Ook een test run gedaan met Eve,
Eerst full AP Eve. Heeft ziekelijke hoge burst als die op voorsprong komt maar blijft erg squishy.
Daarna AD\Bruiser Eve met Elder Lizard, Triforce en BotRK, gevolgd door defensive items.
Ik moet zeggen dat AD eve leuker vind. Ze kan heel tanky worden met de shield en de Triforce doet erg veel schade. BotRK vindt ik erg duur en volgens mij kan je beter eerst wat meer MR of armour pakken.
Ik doe tegenwoordig, elder lizard - boots en dan randuins en SV en dan pas bork. zo zag ik het op probuilds ook en dat werkt erg goed en speelt verdomde leuk, mensen gaan je focussen omdat ze denken dat je snel neer ben, maar omdat je al een randuins heb valt dat vies tegenXanthian schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:24:
Ook een test run gedaan met Eve,
Eerst full AP Eve. Heeft ziekelijke hoge burst als die op voorsprong komt maar blijft erg squishy.
Daarna AD\Bruiser Eve met Elder Lizard, Triforce en BotRK, gevolgd door defensive items.
Ik moet zeggen dat AD eve leuker vind. Ze kan heel tanky worden met de shield en de Triforce doet erg veel schade. BotRK vindt ik erg duur en volgens mij kan je beter eerst wat meer MR of armour pakken.
[ Voor 32% gewijzigd door garriej op 21-03-2014 10:30 ]
Ik hou persoonlijk meer van de carry stijl en dan komt een early triforce wel erg goed van pas.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Ik doe tegenwoordig, elder lizard - boots en dan randuins en SV en dan pas bork. zo zag ik het op probuilds ook en dat werkt erg goed en speelt verdomde leuk, mensen gaan je focussen omdat ze denken dat je snel neer ben, maar omdat je al een randuins heb valt dat vies tegen
Boots na de Elder Lizard is ook wel een goede optie. Ik twijfel altijd of ik wel lvl2 boots wil na mijn eerste of pas na mijn tweede item.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Dit door sterkte early game, en wegvallen van late game.
Ook is het een van de weinige champs dat echt, écht skill nodig heeft om te masteren. Zo heel veel goede Lee's zie je niet.
Lee ziet sowieso niksqRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
Volgensmij heeft Scarra ooit gezegt: "De meest gebalanced champion is Lee Sin."
Dit door sterkte early game, en wegvallen van late game.
Ook is het een van de weinige champs dat echt, écht skill nodig heeft om te masteren. Zo heel veel goede Lee's zie je niet.
Verwijderd
Het meest toxic aan Lee is de walgelijke early game. Raak 1 Q lv2 gank en de lane is kapot. Het is gewoon veel te makkelijk.qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
Enige nerf die graag zou zien aan Lee is een hogere CD op zijn safeguard. Gisteren is het me weer eens voorgekomen dat een Lee Sin te veel escapes heeft. Voor de rest verwacht ik overigens dat het niet meer gaat zijn dan een 1 april grap. Dus ik verwacht er eigenlijk niets van.Rordarok schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:03:
Lee Sin nerf is gewoon niet logisch en het lijkt alsof ze voor het eerst rekening houden met lagere ELOs ten opzichte van de balance. Sterke Early Game ja, prima, maar als je lategame afvalt en snowballen is al vermindert sinds s4, waarom moet dat dan nu nog verandert worden? Of moet elke champion tegenwoordig lategame viable zijn. Nope, gewoon bullshit.
Pantheon daarentegen is prima om iets te nerfen, nogmaals het Nocturne voorbeeld aanhalen. Ik zou nog zo ver willen gaan om het gelijk maar in zijn geheel door te voeren en Shen gelijk meenemen hierin. Gewoon genoeg range houden voor van top naar mid bijvoorbeeld maar dan houd het ook op. Dat er nog enigsinds een vorm van movement in voor komt.
shen heeft wel echt een hele lange casttime en je ziet hem van mijle ver aankomen, de tijd die je heb om weg te komen is groot, zijn ult is niet meer als iemand redden, met panth en noc kan je er kills uithalen, dit is bij shen(door de lange cast time) een stuk lastiger.Damienx2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:10:
[...]
Enige nerf die graag zou zien aan Lee is een hogere CD op zijn safeguard. Gisteren is het me weer eens voorgekomen dat een Lee Sin te veel escapes heeft. Voor de rest verwacht ik overigens dat het niet meer gaat zijn dan een 1 april grap. Dus ik verwacht er eigenlijk niets van.
Pantheon daarentegen is prima om iets te nerfen, nogmaals het Nocturne voorbeeld aanhalen. Ik zou nog zo ver willen gaan om het gelijk maar in zijn geheel door te voeren en Shen gelijk meenemen hierin. Gewoon genoeg range houden voor van top naar mid bijvoorbeeld maar dan houd het ook op. Dat er nog enigsinds een vorm van movement in voor komt.
Gaat me niet om de casttime, het gaat mij om het punt dat al zoveel champs zijn generfed op hun range qua global ult, dat Shen niet achter hoeft te blijven. Plus ook met Shen zijn meer dan genoeg kills eruit te halen. Er was een tijdje een Koreaans team die dat bijvoorbeeld door middel van Twitch deed. Twitch gaat in stealth, Shen doet zijn ult en hoppa Taunt + een kill.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:11:
[...]
shen heeft wel echt een hele lange casttime en je ziet hem van mijle ver aankomen, de tijd die je heb om weg te komen is groot, zijn ult is niet meer als iemand redden, met panth en noc kan je er kills uithalen, dit is bij shen(door de lange cast time) een stuk lastiger.
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 21-03-2014 11:16 ]
Ik snap je punt, maar wat ik bedoel te zeggen dat nerf range omdat andere ranges generfed zijn ik niet echt een goed argument vindt omdat het om andere champs gaat met ults die toch net iets anders werken. en ik zei ook niet dat het onmogelijk was om met shen kills te halen uit je ult, maar 9 op de 10 keer zie je hem zijn ult casten op toplane en dan kan je alvast weglopen.Damienx2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Gaat me niet om de casttime, het gaat mij om het punt dat al zoveel champs zijn generfed op hun range qua global ult, dat Shen niet achter hoeft te blijven. Plus ook met Shen zijn meer dan genoeg kills eruit te halen. Er was een tijdje een Koreaans team die dat bijvoorbeeld door middel van Twitch deed. Twitch gaat in stealth, Shen doet zijn ult en hoppa Taunt + een kill.
Op low ELO raken ze die Q's toch meestal niet. Zelf zit ik Silver en ze missen minstens 2/3.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:08:
[...]
Het meest toxic aan Lee is de walgelijke early game. Raak 1 Q lv2 gank en de lane is kapot. Het is gewoon veel te makkelijk.
Ik kan altijd wel tegen Lee in da jungle spelen. Geen Q koppen is mijn hoofddoel early levels!
Omdat mensen niet kunnen spelen is geen goede reden om te zeggen dat iets balanced is, als je naar balance kijkt moet je naar het LCS/OGN level of play kijken niet naar wood 5qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:16:
[...]
Op low ELO raken ze die Q's toch meestal niet. Zelf zit ik Silver en ze missen minstens 2/3.
Ik kan altijd wel tegen Lee in da jungle spelen. Geen Q koppen is mijn hoofddoel early levels!
En hoe vaak gebeurt dat daadwerkelijk? Ik ga hier niet beweren dat Shen OP is, maar in de juiste handen levert het vrijwel zeker een kill op. Het geluk is momenteel dat Shen totaal niet in de meta past.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:16:
[...]
Ik snap je punt, maar wat ik bedoel te zeggen dat nerf range omdat andere ranges generfed zijn ik niet echt een goed argument vindt omdat het om andere champs gaat met ults die toch net iets anders werken. en ik zei ook niet dat het onmogelijk was om met shen kills te halen uit je ult, maar 9 op de 10 keer zie je hem zijn ult casten op toplane en dan kan je alvast weglopen.
En daar is hij ook vrij balanced. Want neem bijvoorbeeld CW vs Alliance. Shook anticipeerde goed op wat Amazing van plan was, en hij hield Lee Sin gewoon prima uit de game. Met name de laatste Q richting Cait werd prima afgestopt.garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Omdat mensen niet kunnen spelen is geen goede reden om te zeggen dat iets balanced is, als je naar balance kijkt moet je naar het LCS/OGN level of play kijken niet naar wood 5
[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 21-03-2014 11:20 ]
ik blijf bij mijn statement dat shen zijn ult minder sterk is dan die van panth of noc. Maar dit is puur en allleen gebaseerd op mijn eigen ervaring.Damienx2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:19:
[...]
En hoe vaak gebeurt dat daadwerkelijk? Ik ga hier niet beweren dat Shen OP is, maar in de juiste handen levert het vrijwel zeker een kill op. Het geluk is momenteel dat Shen totaal niet in de meta past.
Panths ult slowed op impact, Nocture blind iedereen. shen doet alleen een ally maar een shield geven, al is die taunt daarna wel sterk dat zal ik niet ontkennen.
[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 21-03-2014 11:21 ]
Panth zijn ult is al veel eerder generft van global naar 1 lane, net als nocturne. De huidige wijziging zorgt dat zijn level 6 ulti ongeveer een half scherm is. Echt een superkleine range. Volgens mij schiet Xerath nog verder dan dat.Damienx2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Gaat me niet om de casttime, het gaat mij om het punt dat al zoveel champs zijn generfed op hun range qua global ult, dat Shen niet achter hoeft te blijven. Plus ook met Shen zijn meer dan genoeg kills eruit te halen. Er was een tijdje een Koreaans team die dat bijvoorbeeld door middel van Twitch deed. Twitch gaat in stealth, Shen doet zijn ult en hoppa Taunt + een kill.
[video]
Verwijderd
Dat is heel fijn, maar die ene die raakt en de hele lane verpest of bijna altijd wel een kill oplevert vind ik niet echt balanced. Ja ja, early game goed, lategame slecht. Maar dat vind ik niet heel boeiend als Lee al in de eerste paar minuten bepaald dat een lane de komende 15minuten een grote achterstand heeft en zijn laner in die lane snowballed.qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:16:
[...]
Op low ELO raken ze die Q's toch meestal niet. Zelf zit ik Silver en ze missen minstens 2/3.
Dan zou ik je hetzelfde advies geven wat jij anderen hier gafgarriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:21:
[...]
ik blijf bij mijn statement dat shen zijn ult minder sterk is dan die van panth of noc. Maar dit is puur en allleen gebaseerd op mijn eigen ervaring.
Lee is een playmaker, kan games winnen inderdaad. Maar je ziet hem niet echt zo heel veel gebanned worden. Ook niet op LCS, dit zou toch zijn reden wel hebben ?garriej schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Omdat mensen niet kunnen spelen is geen goede reden om te zeggen dat iets balanced is, als je naar balance kijkt moet je naar het LCS/OGN level of play kijken niet naar wood 5
@derest
Koreanen zijn met elke champion beter..
Ziggs ult heeft bijvoorbeeld ook een mega range, evenals Xerath, maar dat zijn champions die bedoeld zijn om te killen. Gewoon het verschil tussen Carry, Bruiser, Tank.
in de LCS weten mensen hoe ze tegen lee moeten spelen. daarnaast gaat die LCS 9 op de 10 keer naar een lategame toe en zoals al eerder gezegt valt lee dan heel hard af.qRauz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:24:
[...]
Lee is een playmaker, kan games winnen inderdaad. Maar je ziet hem niet echt zo heel veel gebanned worden. Ook niet op LCS, dit zou toch zijn reden wel hebben ?
@derest
Koreanen zijn met elke champion beter..
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.