[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.641 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Xevoo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:44:
Gisteravond de hele avond Titanfall gespeeld, daarna nog het bijzonder goede idee gekregen (niet) om een ranked game te doen in League.
Speelde zelf Wukong jungle, pakte mn blue, ging naar red, ward naast red (bovenkant) smite red 10 hp te vroeg, komt hun kha zix jungle van m'n golems af gelopen, smite m'n red en maakt me dood.... klote..... Naja, niets aan te doen, verkeerde plaats geward en mis gesmite. Top stond onze Teemo tegen hun Nasus, dat zou over het algemeen redelijk goed moeten gaan voor Teemo..... niet dus, die was al snel 3 keer dood. TF deed het op zich goed (tegen Evelynn mid..), bot daarentegen (onze Sivir + Alistar tegen Jinx + Thresh) waren ook lekker bezig, ik geloof dat het na 10 minuten ongeveer 7/2 stond voor het andere team. Alistar was al vanaf minuut 1 aan het zeiken dat Teemo noob was en iedereen was noob. Die heeft de hele game toxic gedaan. Uiteindelijk dus verloren omdat we gewoonweg niet samenwerkte en ze ondertussen allemaal redelijk gefeed waren.

Vanavond een volgende kans :9
Ja dat is klote, aan de andere kant een teemo die van nasus verliest is ook gewoon noob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het anders wel handig als teams zelf een datum prikken om het uit te strijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:45:
Misschien is het anders wel handig als teams zelf een datum prikken om het uit te strijden...
Clanbase all over again _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is clanbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Was in de tijd van Call of Duty 2 nogal bekend / veel gebruikt. Ten minste, daar heb ik er toen het meeste over gehoord, volgens mij maakte ze er met andere games ook veel gebruik van.
garriej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:07:
[...]

Ja dat is klote, aan de andere kant een teemo die van nasus verliest is ook gewoon noob :)
Of een goede Nasus tegen iemand die Teemo voor het eerst speelt alleen om te counteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Clanbase systeempje zou wel leuk zijn, ladder systeempje etc..

Wikipedia: ClanBase

Veel gebruikt voor counterstrike 1.x vroeger.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xevoo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Was in de tijd van Call of Duty 2 nogal bekend / veel gebruikt. Ten minste, daar heb ik er toen het meeste over gehoord, volgens mij maakte ze er met andere games ook veel gebruik van.

[...]

Of een goede Nasus tegen iemand die Teemo voor het eerst speelt alleen om te counteren ;)
Jr schiet pijltjes en je blind hem, teemo is niet zo heel moeilijk xD, zeker early game niet.

Over clanbase style is geen slecht idee, gewoon zeggen je moet tegen dat team spelen voor die datum en de uitslag doorgeven met een lolreplay of iets erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Ondanks een opkomend verkoudheidje gisteren eindelijk weer een winningstreak in ranked ipv een losing streak. Ben inmiddels weer voor de promo's naar S4, na ik naar S5 gedemoted ben.

http://euw.op.gg/summoner/userName=iCynl

Gisteren werd ik ook 1 potje beetje gecarried door de adc. Ik was Volibear top en ging niet zo denderend, dus ging af en toe maar even bot geganked met een TP en hem een een double kill gegeven earlygame en later nog een keer :-)

Rumble is toch wel een beetje een Bully. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 19-03-2014 10:07 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja http://euw.op.gg/summoner/userName=garriej ging echt lekker gister met jinx en blitz was samen met TQAirstrike op bot :)

blitz pull knock up, traps eronder dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wat M0nk linkte inderdaad.

Ik was daar voorheen admin voor Medal of Honor en later League of Legends.. Het was een website die clans een platform bood om competitief tegen elkaar te spelen. Scores en punten werden bijgehouden in ladders.. Iets wat RIOT intern doet.

Bij cups kreeg elk team een bepaalde tijdsperiode waarin het al haar games moest spelen; wanneer en op welk tijdstip was aan de teams onderling.
garriej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:07:
[...]
Zeg het niet te hard, ondanks dat je als Teemo early/mid sowieso zou moeten winnen, hij outscaled je hard op termijn, zeker als hij enige MR bouwt. Als je team dan niet competent is; ga er maar aan staan..

[ Voor 27% gewijzigd door Jaap. op 19-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
iCy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:03:
Ondanks een opkomend verkoudheidje gisteren eindelijk weer een winningstreak in ranked ipv een losing streak. Ben inmiddels weer voor de promo's naar S4, na ik naar S5 gedemoted ben.

http://euw.op.gg/summoner/userName=iCynl

Gisteren werd ik ook 1 potje beetje gecarried door de adc. Ik was Volibear top en ging niet zo denderend, dus ging af en toe maar even bot geganked met een TP en hem een een double kill gegeven earlygame en later nog een keer :-)

Rumble is toch wel een beetje een Bully. ;(
Netjes :) ik word niet zo blij van m'n op.gg profiel zie ik :9 Ik hoop echt dat ik een aantal keer achter elkaar kan gaan winnen, wil toch echt in Gold komen en dan heb ik in ieder geval m'n doel voor dit season behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xevoo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:38:
[...]

Netjes :) ik word niet zo blij van m'n op.gg profiel zie ik :9 Ik hoop echt dat ik een aantal keer achter elkaar kan gaan winnen, wil toch echt in Gold komen en dan heb ik in ieder geval m'n doel voor dit season behaald.
T seizoen is nog lang, als ik jou was zal ik voor gold 1 gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

garriej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:39:
[...]

Zou dan Plat 5 als goal zetten :P rewards tussen gold 5 en gold 1 verschillen nooit haha

Het verbaast mij altijd hoe snel je LoL kan verleren. (Ik althans)
Ik heb weer een 3 weken niet gespeeld en gelijk moest ik echt 1 potje weer helemaal inkomen met reflexen en mapawareness enzo :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
garriej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:39:
[...]

Gezien het feit dat ik nu veel om en om verlies / win heb ik het idee dat ik wel rond gold thuis hoor, weet niet of Gold 1 haalbaar is, misschien als ik weer meer ga spelen.

Kan het altijd proberen natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:45:
[...]
Zou dan Plat 5 als goal zetten :P rewards tussen gold 5 en gold 1 verschillen nooit haha

Het verbaast mij altijd hoe snel je LoL kan verleren. (Ik althans)
Ik heb weer een 3 weken niet gespeeld en gelijk moest ik echt 1 potje weer helemaal inkomen met reflexen en mapawareness enzo :P
Als je als goal heb gold 1 te komen, wat maakt de reward dan uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

garriej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Als je als goal heb gold 1 te komen, wat maakt de reward dan uit :P
Nou zou zonde zijn om je best te doen voor Gold 1, dan heb je je doel bereikt maar krijg je er niks voor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Nou zou zonde zijn om je best te doen voor Gold 1, dan heb je je doel bereikt maar krijg je er niks voor terug
Als ik de goals haal die ik voor mezelf zet haal ik daar genoeg voldoening uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Feral Flare komt weer terug in PBE, word weer leuk junglen met Nocturne en Shyvana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Xanthian schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:07:
Feral Flare komt weer terug in PBE, word weer leuk junglen met Nocturne en Shyvana.
Moet je wel erg lange games hebben of niet? 25 large monsters ná het verkrijgen van Wriggles voordat hij upgrade. Daarna kan je overigens wel vrij snel dmg stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:17:
[...]

Moet je wel erg lange games hebben of niet? 25 large monsters ná het verkrijgen van Wriggles voordat hij upgrade. Daarna kan je overigens wel vrij snel dmg stacken.
Valt wel mee denk ik, jungle item koop je sowieso als eerst, of iig erg snel. en daarna is 25 packs kille wel te doen. Denk minuut 25-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tot minuut 25-30 heb je dus eigenlijk een item met hele matige combat stats waardoor je in fights minder nuttig bent. Bovendien: waarom zou je hem op Shyvana kopen? Die heeft al een superclear met haar W. Ik zou hem eerder kopen op auto-attackers die veel baat hebben bij farm en attack speed. Denk aan Jax, Aatrox, Nocturne, Yi.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

T is ook maar een gok van tijd, maar dat lijkt me niet een heel vreemd getal, maar in feite heb je gelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:42
Clanbase, goede oude tijd (Q3 represent).

Ben benieuwd of Aatrox weer wat play gaat zien na de LCS. Blijft een beetje in het midden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:27:
Tot minuut 25-30 heb je dus eigenlijk een item met hele matige combat stats waardoor je in fights minder nuttig bent. Bovendien: waarom zou je hem op Shyvana kopen? Die heeft al een superclear met haar W. Ik zou hem eerder kopen op auto-attackers die veel baat hebben bij farm en attack speed. Denk aan Jax, Aatrox, Nocturne, Yi.
Stacked wel leuk met de passive ult van Jax inderdaad. Op Shyvana zou je hem kunnen kopen júist om die snelle cleartijd om zo snel stacks op de bouwen. Ik kan echter geen jungler bedenken die hier meer aan heeft dan uitbouwen naar 1 vd spirit items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Kopen jullie je runepages op basis van een champion of op basis van een role?

Of heeft bijvoorbeeld elke adc champion dezelfde runepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wriggle's Lantern

Now lists "Transforms into Feral Flare at 25 large monster kills. ( Monster kills with Hunter's Machete and Madred's Razors count towards the transformations )

Dus monsterkills tellen al vanaf het begin mee.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Runepage per champion is de ideale wereld, maar daar heb je of heel veel tijd voor nodig of heel veel RP + IP, dus per rol beginnen is een goed begin, eigelijk zijn veel mid champs en adc allemaal het zelfde.
Fanatic_FS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:47:
Wriggle's Lantern

Now lists "Transforms into Feral Flare at 25 large monster kills. ( Monster kills with Hunter's Machete and Madred's Razors count towards the transformations )

O dan is het zeker wel viable om te kopen

[ Voor 48% gewijzigd door garriej op 19-03-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:44:
Vraagje:

Per role at start, nu 3 jaar verder wat meer op champions gerricht maar het blijft wat general omdat je nooit zeker weet welke role je in ranked ben en welke champs gebanned worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Wriggle's Lantern

Ah kijk, dat maakt hem al een heel stuk interressanter. Dan kan je dus ook vrij vroeg beginnen met dmg stacks op te bouwen. Interessant op Xin mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ero-Sensei schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Ah kijk, dat maakt hem al een heel stuk interressanter. Dan kan je dus ook vrij vroeg beginnen met dmg stacks op te bouwen.
Damage stacks bouw je pas op na Feral Flare. Dat was het idee.
Volgens mensen uit de PBE stacked het al erg snel en is het erg effectief om towers en dragons neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wriggle's Lantern

Slechts 5 clears dus. Minder als je af en toe een Wraith/Golem/buff/Dragon van de enemy pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xanthian schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Damage stacks bouw je pas op na Feral Flare. Dat was het idee.
Volgens mensen uit de PBE stacked het al erg snel en is het erg effectief om towers en dragons neer te halen.
Ja precies, maar ik dacht dat je ná het bouwen van Wriggle nog 25 big monsters moest killen, en dáárna pas stacks opbouwd. Gezien de kosten van Wriggle kan je eigenlijk na 25 big monsters gewoon stacks opbouwen.

Moet je de splitpush potential van Xin eens kijken na wat stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wriggle's Lantern

Tellen de champion kills/assists ook al mee voor de stacks of pas na het moment dat de wriggle zich omtovert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
iCy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Tellen de champion kills/assists ook al mee voor de stacks of pas na het moment dat de wriggle zich omtovert?
■Maim's bonus damage does not take into account any kills, assists or large monsters slain prior to obtaining Feral Flare - i.e. the bonus damage will always begin at 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom laat je teams niet gewoon inschrijven tot bijvoorbeeld vrijdag en laat je ze zelf gewoon uitzoeken op welke dag en hoelaat ze tegen elkaar kunnen spelen. Het toernooi hoeft toch niet in 1 dag gespeeld te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:33:
Waarom laat je teams niet gewoon inschrijven tot bijvoorbeeld vrijdag en laat je ze zelf gewoon uitzoeken op welke dag en hoelaat ze tegen elkaar kunnen spelen. Het toernooi hoeft toch niet in 1 dag gespeeld te worden?
je bent niet de eerste die hier meekomt, maar er zijn volgens mij genoeg mensen die dit een goed plan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind het toernooi ook wel een goed plan maar niet om dit op 1 dag te doen. dat is echt te lang aangezien hoeveel animo er voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Kijk het blijft natuurlijk Damien zijn tournooi, de reden dat dit soort dingen nooit georganiseerd worden is omdat het nooit echt helemaal goed kan zijn voor iedereen. Dit toernooi zal op 1 dag gespeeld worden, hierna kunnen we misschien kijken naar een ander systeem wat voor iedereen beter werkt. Denk dat dat een beter idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Xevoo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:41:
Kijk het blijft natuurlijk Damien zijn toernooi, de reden dat dit soort dingen nooit georganiseerd worden is omdat het nooit echt helemaal goed kan zijn voor iedereen. Dit toernooi zal op 1 dag gespeeld worden, hierna kunnen we misschien kijken naar een ander systeem wat voor iedereen beter werkt. Denk dat dat een beter idee is.
Het lijkt me ook het beste om het eerst maar eens te doen en daarna kunnen we wel verder kijken naar een ander systeem. En als je gewoon er een best of one van maakt (met eventueel de finale een bo3) moet dat prima kunnen op één dag. En anders kun je ook doen wat er eerst werd voorgesteld, een paar matches op bijv. één dag en de rest op een andere dag.

En weer even weer het linkje naar de Doodle waar mensen hun voorkeursdagen/tijden kunnen doorgeven: http://doodle.com/aqaivf6bqqf2fy3v

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 19-03-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

natuurlijk blijft damien's besluit waar we maar mee om moeten gaan, maar hij heeft wel gezegd dat hij feedback en ideeën op prijs stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:44:
Vraagje:

In het begin doe je dat zeker per role. Heel af en toe komt er trouwens een 1+1 gratis runepage deal langs en dan kan je 2 pages kopen voor 6300ip (of iets in die aard).
Bovendien hebben de meeste adc's onderling en de meeste klassieke mids onderling wel dezelfde runepage. Top & jungle gaat het al meer afhangen of jouw champ AD, AP, of pure tank is, etc...

Eens je langer speelt en een paar favoriete champs hebt kan je wel gaan finetunen. Zo is het bv op sommige junglers beter om movement speed te hebben, terwijl andere ook health kunnen nemen omdat ze toch al veel gap-closers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen in Silver die af en toe een pot duo ranked willen doen? Ik merk dat het enorm scheelt als je duo speelt, scheelt weer 1 potentieële afk'er of troll.

Ik schommel tussen Silver 2 en 4 in, mijn doel is toch echt keer Goud halen.Ik speel Support, Jungle of Mid (ook op die volgorde).

PM mij even als het je leuk lijkt, kunnen even pot of 2 proberen en is het niks dan no hard feelings :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Lointje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:02:
[...]

In het begin doe je dat zeker per role. Heel af en toe komt er trouwens een 1+1 gratis runepage deal langs en dan kan je 2 pages kopen voor 6300ip (of iets in die aard).
Bovendien hebben de meeste adc's onderling en de meeste klassieke mids onderling wel dezelfde runepage. Top & jungle gaat het al meer afhangen of jouw champ AD, AP, of pure tank is, etc...

Eens je langer speelt en een paar favoriete champs hebt kan je wel gaan finetunen. Zo is het bv op sommige junglers beter om movement speed te hebben, terwijl andere ook health kunnen nemen omdat ze toch al veel gap-closers hebben.
de laatste was:
Between March 29th 2013 and April 5th 2013 you’ll receive two rune pages for the price of one on purchases made with either RP or IP.

dat is een jaar geleden, ik verwacht er toch binnenkort wel weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:10:
Zijn er mensen in Silver die af en toe een pot duo ranked willen doen? Ik merk dat het enorm scheelt als je duo speelt, scheelt weer 1 potentieële afk'er of troll.

Ik schommel tussen Silver 2 en 4 in, mijn doel is toch echt keer Goud halen.Ik speel Support, Jungle of Mid (ook op die volgorde).

PM mij even als het je leuk lijkt, kunnen even pot of 2 proberen en is het niks dan no hard feelings :)
Sure, je kan mij toevoegen: The Great HooD

Ben op de weg naar goud, kan wel een goede support gebruiken, op dit moment ben ik met ADC aan het grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indirecte buff voor Irelia vs physicals:

Glacial Shroud
Recipe: Cloth Armor + Sapphire Crystal + 250 Gold = 950 Gold Total
Armor: 45 --> 20
Mana: 300 --> 250
Cooldown Reduction: Unchanged

Frozen Heart
Combine Cost: 550 --> 650
Total Cost: 2900 --> 2600 (Due to Glacial Shroud)
Armor: 95 --> 100
Mana & Cooldown Reduction: Unchanged
Aura Attack Speed Reduction: -20% --> -15%

Je hebt dan voor hetzelfde geld Glacial te pakken en buildup naar Warden's. Dit geeft je veel vroeger meer Mana en Cooldown Reduction vanwege de scherpe prijsreductie. Uiteindelijk scheelt het op Frozen Heart bijna niets aan Armor. Je verliest 5% Aspd Reduction voor 300 Gold, maar ik denk dat de early game reducties dit op zich wel goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Je krijgt er 5 armor extra voor terug en niet 5 inleveren. Ik denk dat deze item een kleine buff heeft gekregen ivm de cost reduction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh right, verkeerd gelezen. Fixed. Sowieso gebuffed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:35:
Oh right, verkeerd gelezen. Fixed. Sowieso gebuffed dus.
Ja, alleen early game heb je minder armor op de glacial shroud. Daarentegen kost het ook minder gold, dus no biggie.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 19-03-2014 14:37 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:10:

Sure voeg mij maar toe: Ricmaniac. ik kan wel een goeie support gebruiken. is echt een role die ik gewoon echt niet leuk vind. soms moet ik support zijn en dan heb ik echt gewoon geen plezier in het spel :P en kan het ook slecht ook al speel ik al ruim 3 jaar (niet aaneengesloten) maar van die 3 jaar echt zo goed als nooit support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:36:
[...]

Ja, alleen early game heb je minder armor op de glacial shroud. Daarentegen kost het ook minder gold, dus no biggie.
Glacial word als recept goedkoper, waardoor je de CDR krijgt. Het is een 400G reduction, dus ik kan ik daarna Cloth Armor kopen (op het moment dat ik de 400G die ik voor het originele item nodig had) van de Warden's Mail die ik nodig ga hebben of eventueel Tabi's. Ze schuiven dus eigenlijk de CDR meer early game in en geven later pas veel Armor (je krijgt nog steeds redelijk wat voor die 950)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:41:
Kijk het blijft natuurlijk Damien zijn tournooi, de reden dat dit soort dingen nooit georganiseerd worden is omdat het nooit echt helemaal goed kan zijn voor iedereen. Dit toernooi zal op 1 dag gespeeld worden, hierna kunnen we misschien kijken naar een ander systeem wat voor iedereen beter werkt. Denk dat dat een beter idee is.
Wat een onzin. Als hij gewoon de poule hier neerzet en zegt dat de 1e matches voor bijvoorbeeld maandag gespeeld moeten zijn dan pm'en de teamleaders elkaar via tweakers en spreken ze wat af. Als er een probleem is qua communicatie of een team kan geen datum dan pm je Damien. Snap niet waarom je het niet gelijk in 1 keer goed wilt doen aangezien je zelf zegt 'hierna kunnen we kijken naar een systeem wat beter werkt' .. zeggende dat dit dus niet een handig systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Calm your horses guys! Ik zal vanavond/morgenochtend de final post maken met de juiste data / tijdstippen (hoeft dus niet op 1 dag te zijn, maar is eventueel mogelijk) wanneer we deze eerste versie van het toernooi zullen houden. Het zal zeker niet gelijk in 1x goed gaan, want ik voorzie al enkele blokkades waardoor alles niet zal lopen zoals gepland, maar dat kan een goede insteek zijn voor toekomstige andere toernooien.

Wat men vooral in ogenschouw moet blijven houden, is dat dit puur voor de fun is. Dat ik het niet op een LCS-level/Worlds-level ga hosten mag logisch zijn. We praten over 4 tot 8 teams.

Anyway vanavond of morgen meer nieuws. Tot dusver blijf gewoon de doodle van Rordarok vullen zodat ik zoveel mogelijk input heb voor goede tijden/dagen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Mijn team zal niet aanwezig kunnen zijn volgende week dus is er bij een team nog een plekje over voor mij?(het liefst jungle/adc)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davma
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09-2018
Lijkt mij ook leuk om mee te doen en heb zondag niks te doen. Ik wil wel backup zijn.
Speel voornamelijk support, maar kan alles wel redelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ik ben nu aan het streamen. Gewoon puur om van mijn fouten te leren als mensen me feedback geven!

Kijken kan altijd :)

http://www.twitch.tv/sniperbooyaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
De poging op een ranked win op woensdagavond is ook mislukt, het was als 8/1/xx ziggs mid niet genoeg om de boel voor elkaar te krijgen. Alleen in het laatste teamfight dood gegaan en gelijk door heimerdinger (....) en cait van de inhib turret tot de nexus kapot gemaakt. fml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
  • Laatst online: 14-09-2022
GG Rito, fix euw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
Nouu, laat ik het zo zeggen. Door de Rito servers worden voorstanden zwaar overschat.

Poppy nakt iedereen.

2v5.

Blue Side had alle 5 mensen, vanaf begin op lane. Poppy top tegen een Jayce, ging vrij gelijk op. Tot Poppy Sivir ging helpen en pakte een paar kills. Stoempt daarna top lane helemaal kapot, ondertussen nog een speler terug, 3v5. Blue side word nog harder gepakt door Poppy. Nog een speler komt terug. 4v5. Je zou denken dat Blue Side keihard zou moeten winnen sinds ze ook met 5 tegen 2 waren in het begin.

NIET DUS. Purple Side pingt Baron en probeert baron te doen. Le Blanc geen mana voor aangekomende "Fight", poppy komt eraan rennen met een Orianna Ball, lulu erachter. Sivir op de hielen.

WOMBO COMBO.

Enemy Quadra Kill.

Ik, als Le Blanc, kon weg komen. Alsnog Poppy Penta gegeven.

GG WP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed verhaal op zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
Getypt met volle haat aan een Poppy.

Stelde team in het begin al voor om mid te pushen aangezien we met 5v2 waren. Maar ze wouden niet luisteren.

Gelukkig wel Loss Prevented, godzijdank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rito stahp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga mij eens wagen aan het hele ranked gebeuren. Dit weekend is mijn planning om 10 placement matches te spelen. Eind dit seizoen wil ik gold worden en met een beetje moeite moet dat ook wel lukken.
De meeste lanes kan ik inmiddels wel spelen en naar mij idee heb ik ook een gezonde champion pool.

Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Shyvana, Vi, Wukong, Volibear
Mid: Gragas, Wukong, Jayle
ADC: Sivir, Ashe
Support: Alistar, Leona, Thresh.

ADC is duidelijk mijn zakke kant, maar ik kan meestal wel veilig farmen en met mazzel winnen.
Alistar gebruik ik vaak tegen Leona of als ik Vayne in mijn team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren geen enkele probleem tijdens het gamen gehad, ging wel erg lekker met hecarim maar kreeg een half win prevent, oftwel maar 10 LP :(

Ben inmiddels wel weer Silver 4 met 30LP. Wat is het trouwens kut als je rumble top bent tegen een mundo en je wordt gebabysit door Xin, 9 ganks in 15 minuten en 5 keer doodgegaan door hem :(

@Xanthian, je zou nami eens moeten proberen voor tegen leona. Leona stunned je ADC, jij bubbelt zijn adc. :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 20-03-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Iemand tips voor Ziggs op Mid? Speelde gister tegen een Gragas maar die gast pokte me kapot met zijn tonnetje.

Ik ga meestal eerst voor de Chalice om zo mijn Q te kunnen blijven spammen maar ik deed zo weinig damage op hem daarmee.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
MonkeySleeve schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:19:
Iemand tips voor Ziggs op Mid? Speelde gister tegen een Gragas maar die gast pokte me kapot met zijn tonnetje.

Ik ga meestal eerst voor de Chalice om zo mijn Q te kunnen blijven spammen maar ik deed zo weinig damage op hem daarmee.
Vooral: ontwijk zijn tonnetje. Jouw Q heeft meer range, met je E kan je hem blijven zonen. En zorg dat je voorloopt in farm, jij kan makkelijker farmen met autoattacks, want hij is melee. Als je hem steeds een Q geeft wanneer hij wil lasthitten, zal hij móeten farmen met zijn tonnetje, en hij kan hem niet op jou en de minions gooien.

Je kan met Ziggs je E gebruiken om te farmen ook, als de minion wave daarover heen loopt. Houd je W van cooldown om ganks te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
iCy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:13:
@Xanthian, je zou nami eens moeten proberen voor tegen leona. Leona stunned je ADC, jij bubbelt zijn adc. :-)
Nami is inderdaad ook wel een optie. Ik heb haar ooit gekocht met die Support Bundle.
Ik ben alleen vrij aggresief ingesteld en met Leona en Alistar kan ik zo heerlijk towerdiven.

Alistar is inderdaad niet populair maar ik vind hem meestal wel lekker spelen.
Misschien toch maar omruilen voor Nami of misschien Lulu, die kan flink poken en polymorphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
Gragas can not be beaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggs is bij uitstek een perfecte Gragas counter. Blijf uit zijn range en lasthit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Ziggs is bij uitstek een perfecte Gragas counter. Blijf uit zijn range en lasthit.
Zonder schoenen ben ik alleen zo sloom en blijft het lastig die ton te ontwijken :( Vervelend dat die ton niet ontploft on-impact met een minion bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
MonkeySleeve schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Zonder schoenen ben ik alleen zo sloom en blijft het lastig die ton te ontwijken :( Vervelend dat die ton niet ontploft on-impact met een minion bv.
Je moet zo'n ton ook proberen aan zien te komen. Is lastig, maar wel erg handig als je het kan.
Probeer ook niet bij minions te staan. Als hij jou wil poken, dan moet hij keuze maken tussen minions of jou. Daarnaast is Sorcerer Shoes toch 1st buy op Ziggs en de meeste AP mids?

Als je weet dat je het moeilijk gaat krijgen, kan je altijd Flast + 3 pots beginnen. Mid is ook niet mijn main maar met Flask + 3 pots blijf je lang genoef in lane om farm te krijgen en niet zo snel dood te gaan.

Die ton kan je ook vaak ontwijken door naar voren of opzij te lopen. Naar achteren is vaak niet zo'n goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Je moet zo'n ton ook proberen aan zien te komen. Is lastig, maar wel erg handig als je het kan.
Probeer ook niet bij minions te staan. Als hij jou wil poken, dan moet hij keuze maken tussen minions of jou. Daarnaast is Sorcerer Shoes toch 1st buy op Ziggs en de meeste AP mids?
1st buy? Nee. Je start met Ring, daarna lv1 Boots en Chalice, dan pas Sorcs. Dus sowieso tot lv6 geen lv2 Boots. Chalice geeft genoeg Mres tegen wat poke, maar verder moet je toch echt gebruik maken van je range om te ontwijken. Items in de verkeerde volgorde kopen is slechts een pleister op het echte probleem; dat je te dichtbij staat op de mage met de langste range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik kan echt maar weinig met die kalender nu. Hoe ik het ook wil aanpassen elke keer missen we een team. Dus ik denk dat dit toernooi net als alle voorgangers al is mislukt voordat het überhaupt is gestart. Als nog mensen suggesties/voorstellen hebben voor een oplossing dan hou ik mij aanbevolen maar voorlopig kan ik er dus helemaal niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Houd ook rekening met je passive ability, elke 12 seconden doe je extra dmg op je auto-attack. Handig om mee te poke-en of te last hitten op een cannon minion bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
MonkeySleeve schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Lees mijn post, daar probeer ik een poging te doen het je uit te leggen:
Hij heeft maar één ton. Jij hebt range autoattacks, hij melee. Dus als hij jou poked met zijn ton, zal hij moeten farmen met autoattacks. In dat geval gooi je je E en je Q erop en je wint de trade.

Dwing je hem te farmen met zijn ton ( door hem te zonen met E en Q), dan krijg je ook geen ton op je, jij staat immers niet tegen de minions aan.

Jouw grote voordeel is je range, use it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gragas vs Ziggs is voor beide een farming lane waarbij early je verliest maar endgame hard wint. Gewoon de tonnen ontwijken en farm desnoods met je Q van afstand. Zorg gewoon dat je uit zijn range van zijn ton blijft en dat is makkelijk te doen met ziggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:06:
Ik kan echt maar weinig met die kalender nu. Hoe ik het ook wil aanpassen elke keer missen we een team. Dus ik denk dat dit toernooi net als alle voorgangers al is mislukt voordat het überhaupt is gestart. Als nog mensen suggesties/voorstellen hebben voor een oplossing dan hou ik mij aanbevolen maar voorlopig kan ik er dus helemaal niets mee...
Ik snap je punt. Ben zelf ook niet zo fan van dergelijke doodle, datumprikkers etc.. Je houd toch verdeeldheid.

Wellicht is het model waarin teams zelf een datum/tijd zoeken niet zo'n gek idee om het toernooi toch doorgang te laten vinden. Het probleem ligt dan meer of ze wel of niet gestreamed etc kunnen worden.

Stel je hebt 4 teams; via loting krijg je dan twee "halve finales"; geef de teams een week om een datum te prikken en de match(es in geval van bo3) te spelen. Daarna hetzelfde voor de finale. Zo is er wat meer vrijheid in de planning. Helaas wordt de looptijd dan wel langer dan de één of twee dagen die je initieel voor ogen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ero-Sensei schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:07:
[...]

Lees mijn post, daar probeer ik een poging te doen het je uit te leggen:
Hij heeft maar één ton. Jij hebt range autoattacks, hij melee. Dus als hij jou poked met zijn ton, zal hij moeten farmen met autoattacks. In dat geval gooi je je E en je Q erop en je wint de trade.

Dwing je hem te farmen met zijn ton ( door hem te zonen met E en Q), dan krijg je ook geen ton op je, jij staat immers niet tegen de minions aan.

Jouw grote voordeel is je range, use it.
Ga ermee oefenen, zal wel weer even duren voordat ik tegen hem zal moeten. Maar qua items is het dus Ring + pots -> boots -> Chalice -> Scorcerer shoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
MonkeySleeve schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Ga ermee oefenen, zal wel weer even duren voordat ik tegen hem zal moeten. Maar qua items is het dus Ring + pots -> boots -> Chalice -> Scorcerer shoes?
Chalice kun je op je eerste back al kopen als het goed is, dus die koop je normaal gesproken voordat je boots haalt. Daarna kun je level 1 boots kopen en daarna bouw ik eerst Athenes voordat ik die upgrade naar Sorc shoes. (En Voyboy blijkbaar ook.)

En wat betreft dat toernooi. Tjah eerst kon zowat iedereen vrijdagavond wel, maar was de zaterdag een probleem. En nu heeft bijna niemand aangegeven op vrijdagavond te kunnen 8)7.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 20-03-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Er is maar 1 manier om een toernooi te organiseren: Zoals Damien het de eerste keer deed: tijd datum plaats en take it or leave it. Het lastige nu was dat het over twee dagen verdeeld was. Teams zelf de inspraak geven kan niet goed gaan, aangezien er binnen een 5-mans team al 5 verschillende voorkeuren zijn. Zogauw je iets (te) vrijblijvend maakt, wordt het een bende.

Een andere opzet zou kunnen zijn iets in competitie vorm. Start datum X einddatum Y. Teams vechten onderling uit wie wanneer tegen wie speelt, en alle matches moeten gespeeld zijn op de einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:39:
Er is maar 1 manier om een toernooi te organiseren: Zoals Damien het de eerste keer deed: tijd datum plaats en take it or leave it. Het lastige nu was dat het over twee dagen verdeeld was. Teams zelf de inspraak geven kan niet goed gaan, aangezien er binnen een 5-mans team al 5 verschillende voorkeuren zijn. Zogauw je iets (te) vrijblijvend maakt, wordt het een bende.

Een andere opzet zou kunnen zijn iets in competitie vorm. Start datum X einddatum Y. Teams vechten onderling uit wie wanneer tegen wie speelt, en alle matches moeten gespeeld zijn op de einddatum.
Mag ik even lachen |:( Je spreekt jezelf tegen compleet tegen in je twee alinea´s.. :P

Ik weet, uit ervaring, dat het wél kan werken zoals ik voorstelde (zeker als je 'maar' 4 tot 8 teams hebt).. Lastig daarbij is wel dat je een (veel) langere looptijd van het toernooi krijgt. In hoeverre dit wenselijk is, is een beetje persoonlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:11:
[...]

Gragas vs Ziggs is voor beide een farming lane waarbij early je verliest maar endgame hard wint.
Waarom zou je early verliezen? Jouw push is veel harder dan zijn ene ton. Q+E+Passive ruimt al een groot deel van de wave op voor mij. Gragas moet daar zijn gapcloser en ton voor gebruiken. Gragas scaled je juist lategame er hard uit qua burst. Zijn ton + ult doen veel meer damage dan jouw combo lategame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik snap iets niet met Trundle. Speelde laatst met Rengar, kreeg First Blood, daarna nog een tweede kill gemaakt. 20 CS voorsprong. Kocht Dorans Blade, Dorans Shield en daarna Tiamat maar na level 9 kon ik niets meer tegen hem. Hoe kan het dat die gozer na zo'n achterstand weer helemaal terugkomt?

Potje weliswaar gewonnen door elke keer mijn ult te gebruiken en mid te ganken maar 1vs1 Trundle was
niet te doen. Na Tiamat had ik de Hydra afgemaakt, vervolgens Ninja Tabi's en Last Whisper gebouwd. Ik wou ook nog een Triforce bouwen, maar die kreeg ik niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47

Qon

Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:08:
Ik snap iets niet met Trundle. Speelde laatst met Rengar, kreeg First Blood, daarna nog een tweede kill gemaakt. 20 CS voorsprong. Kocht Dorans Blade, Dorans Shield en daarna Tiamat maar na level 9 kon ik niets meer tegen hem. Hoe kan het dat die gozer na zo'n achterstand weer helemaal terugkomt?

Potje weliswaar gewonnen door elke keer mijn ult te gebruiken en mid te ganken maar 1vs1 Trundle was
niet te doen. Na Tiamat had ik de Hydra afgemaakt, vervolgens Ninja Tabi's en Last Whisper gebouwd. Ik wou ook nog een Triforce bouwen, maar die kreeg ik niet af.
Als je niet tussen minions staat (vanwege z'n passive), en je W gebruikt NADAT trundle z'n Q gebruikt moet je trades kunnen winnen, maar let op dat z'n frozen ground buff hem enorme attackspeed geeft, dus als je tijdens de gehele trade daarop staat, heb je nog kans dat je verliest. Buiten dit, moet je eigenlijk 1v1 altijd tegen trundle kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Trundle is extreem tanky.

Zijn ult is extreem goed voor 1vs1:
ACTIVE: Trundle drains the life force out of an enemy champion, dealing magic damage equal to a percentage of their maximum health and healing himself for the same amount, as well as stealing 40% of their armor and magic resist. Half of the health, armor, and magic resist is drained immediately and the other half over the next 4 seconds.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:08:
Hoe kan het dat die gozer na zo'n achterstand weer helemaal terugkomt?
Dit dus:
Kocht Dorans Blade, Dorans Shield en daarna Tiamat maar na level 9 kon ik niets meer tegen hem.
Dat is geen goede buildvolgorde en Tiamat is geen goede Trundle item. Je spendeert je geld aan wat AD, meer creepclear door Tiamat en wat HP van Dorans. En dat kost vrij veel geld terwijl je er voor een duel-situatie weinig voor terugziet. Pak voor je regen een Bilgewater Cutlass, dan blijf je gelijk op hem plakken mocht ie z'n passive gebruiken om weg te jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:17:
[...]

Dit dus:

[...]

Dat is geen goede buildvolgorde en Tiamat is geen goede Trundle item. Je spendeert je geld aan wat AD, meer creepclear door Tiamat en wat HP van Dorans. En dat kost vrij veel geld terwijl je er voor een duel-situatie weinig voor terugziet. Pak voor je regen een Bilgewater Cutlass, dan blijf je gelijk op hem plakken mocht ie z'n passive gebruiken om weg te jumpen.
Qon speelde Rengar niet Trundle als ik het goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:17:
[...]

Dit dus:

[...]

Hangt ervan af wat je wilt doen en vs wie je staat. Als je wilt zorgen dat er veel druk op toptower ligt, zou ik juist wel een tiamat / hydra nemen. Waveclear is dan prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:21:
[...]
Hangt ervan af wat je wilt doen en vs wie je staat. Als je wilt zorgen dat er veel druk op toptower ligt, zou ik juist wel een tiamat / hydra nemen. Waveclear is dan prima te doen.
Rengar heeft inderdaad geen waveclear, alleen een AS buff. Achteraf wel blij dat ik Tiamat had want nadat ik erachter kwam dat Trundle niet te doen was desondanks mijn voorsprong ging ik maar roamen naar mid nadat ik de wave had gepushed.

Volgende keer tegen een Trundle ga ik Vamp Scepter en Brutalizer. Kijken of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Rengar heeft geen waveclear, alleen een AS buff. Achteraf wel blij dat ik Tiamat had want nadat ik erachter kwam dat Trundle niet te doen was desondanks mijn voorsprong ging ik maar roamen naar mid nadat ik de wave had gepushed.

Volgende keer tegen een Trundle ga ik Vamp Scepter en Brutalizer. Kijken of dat beter gaat.
Ik bedoelde een Tiamat op Trundle ;), al is een BotRK meer het overwegen waard. Op Rengar is hij haast Mandatory (Tiamat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
JapieTalent schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Mag ik even lachen |:( Je spreekt jezelf tegen compleet tegen in je twee alinea´s.. :P

Ik weet, uit ervaring, dat het wél kan werken zoals ik voorstelde (zeker als je 'maar' 4 tot 8 teams hebt).. Lastig daarbij is wel dat je een (veel) langere looptijd van het toernooi krijgt. In hoeverre dit wenselijk is, is een beetje persoonlijk..
Jij mag best lachen, als je maar weet dat je jezelf voor lul zet en niet mij. Het is namelijk een zeer vreemde constatering dat ik mezelf tegenspreek terwijl ik over twee heel andere dingen spreek: Een toernooi en een competitie. Een woordenboek kan uitkomst voor je bieden.

Fijn dat je hier even lekker scherp wil doen, maar doe het dan goed.

Een competitie los je het probleem met looptijd op, dan is het niet meer erg dat er een langere tijd overheen gaat. Een toernooi is dat veel vervelender, omdat dat in theorie de ene halve finalist 3 weken wacht op de andere omdat die 2e zijn kwartfinale moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Echt elke normal word ik tegen gold/plat/dia spelers geplaatst, en dan een premade van 3 om 2 en in mijn team alleen maar een premade van 2 waarbij de hoogste speler in gold 2 zit :( Nou win ik ook wel games (met zo een teamcomp), maar dat zijn dan wel games waarbij ik al vaker met een champ heb gespeeld..

Enemy team:

dia 5
plat 5
gold 5
gold 5
plat 2

mijn team:
silver 1 (ik)
gold 4
gold 5
gold 2
gold 5

Echt niet erg als ik eens een plat/dia speler tegen me heb, misschien leer ik er dan nog wat van, maar dit is de meeste keren vaak gewoon keihard gestompt worden in je gezicht..

[ Voor 36% gewijzigd door Mebus op 20-03-2014 12:33 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Jij mag best lachen, als je maar weet dat je jezelf voor lul zet en niet mij. Het is namelijk een zeer vreemde constatering dat ik mezelf tegenspreek terwijl ik over twee heel andere dingen spreek: Een toernooi en een competitie. Een woordenboek kan uitkomst voor je bieden.

Fijn dat je hier even lekker scherp wil doen, maar doe het dan goed.

Een competitie los je het probleem met looptijd op, dan is het niet meer erg dat er een langere tijd overheen gaat. Een toernooi is dat veel vervelender, omdat dat in theorie de ene halve finalist 3 weken wacht op de andere omdat die 2e zijn kwartfinale moet spelen.
Zo scherp was het anders niet hoor, kwestie van interpreteren.. Maar wellicht heb je lange teentjes.
Daarbij had ik ook niet als insteek om je voor lul te zetten, integendeel. En als jij vind dat ik mezelf voor lul heb gezet; prima toch, kan je mooi even om mij lachen. :P

Waarop ik reageerde is dat je letterlijk zegt: "Er is maar 1 manier om een toernooi te organiseren. .... Een andere opzet zou kunnen zijn iets in competitie vorm." Een competitie is geen toernooi? Qua vorm anders, dat klopt.

Daarnaast ben ik het ook niet eens met je stelling dat er 'maar 1 manier' om een toernooi te organiseren is, maar dat is mijn mening. Ik heb in het verleden cups georganiseerd voor Medal of Honor en later League of Legends met honderden teams; en dat verliep prima op de desbetreffende wijze. Natuurlijk krijg je dan ook no-shows, maar daar waren de deadlines ook een stuk strakker ivm andere cups en sponsoring. Ik mag toch hopen dat als je met slechts vier tot acht geïnteresseerde teams bent en qua looptijd een stuk vrijer dat je daar wel uit kunt komen. Daarbij zijn die drie weken die jij stelt waarop de ene finalist op de ander moet wachten natuurlijk mooi overdreven. Als beide kwartfinales binnen week x gespeeld moeten worden is het natuurlijk onmogelijk dat de ene zolang op de andere moet wachten.

Maar het is aan Damien hoe hij dit op wil pakken. Ik heb enkel mijn mening/visie als input gegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 20-03-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zo jongens, bij deze het toernooi. Take it or leave it ;) ga het verder niet meer aanpassen.

Zijn er niet genoeg mensen dan gaat het niet door, zijn er wel genoeg dan host ik hem met alle plezier.

Alle info + inschrijven op:
http://binarybeast.com/xLoL1403202#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

En toen was het weer zaterdag :D Dan kunnen er meer mensen, maar ik helaas niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:40:
[...]

En toen was het weer zaterdag :D Dan kunnen er meer mensen, maar ik helaas niet :-)
Don't care anymore ;) jullie kunnen geen van allen op dezelfde dag, dus vandaar de take it or leave it. Het is hetzelfde als met je vrouw/vriendin gaan winkelen. Je kunt een hele dag rondlopen, maar aan het einde van de dag kom je nog met niets thuis omdat ze geen keuzes kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Don't care anymore ;) jullie kunnen geen van allen op dezelfde dag, dus vandaar de take it or leave it. Het is hetzelfde als met je vrouw/vriendin gaan winkelen. Je kunt een hele dag rondlopen, maar aan het einde van de dag kom je nog met niets thuis omdat ze geen keuzes kunnen maken.
Precies heel slim.
Ah shoppen met de vrouw: 50 schoenenwinkels afgelopen om vervolgens het hele eind weer terug te lopen omdat die schoenen bij de eerste winkel tóch net het leukste waren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Is er dan misschien de 22ste een plekje over bij een team voor mij?
Ik wil ook best met alle plezier samen met de mensen die geen team hebben een team maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
wambamNL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:51:
Is er dan misschien de 22ste een plekje over bij een team voor mij?
Ik wil ook best met alle plezier samen met de mensen die geen team hebben een team maken.
Je mag mijn plekje wel overnemen. Ik kan zaterdag niet.

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

TQAirstrike schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Je mag mijn plekje wel overnemen. Ik kan zaterdag niet.
Echt dat zou wel nice zijn.
Moet je natuurlijk wel aan de rest van je team vragen of hun dat goed vinden.
(met wie zit je in het team? :P)

Pagina: 1 ... 163 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.