[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
platinum 1 aan het einde van het season 3 was pas erg

ik zat 4x in promo

4x van die diamond 3 spelers die naar lolking gaan zien dat je in promo zit en dan gingen lopen spammen dat ze je series gingen verneuken aangezien ik het niet ''verdiende'' om diamond 5 te worden aan het einde van het season.

Gewoon letterlijk expres games gingen throwen door met malphite 9000x door mid te lopen en gratis kills te geven puur om je te jennen.

Dat is pas toxic.

Edit: 41 wins en ik ben nu officieel GOLD 5 op BEST JUNGLAH EUW,

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/7yXyL.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 17-03-2014 18:10 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Vorig seizoen had ik precies hetzelfde probleem. 5 promos naar D5 gedaan en van de negentien games waren er 14 games in mijn team óf een AFK óf iemand die non-stop de turret inrende van de tegenstander (en één enkele game een combinatie hiervan). Jammer om inderdaad aan het einde van het seizeon P1 met 95LP te zijn.

Gelukkig ben ik nu aan het begin Diamond geworden =P.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Voor de mensen die nu niet in kunnen loggen typ in als je de patcher hebt: thereisnourflevel zonder spaties in en je kan inloggen. Er is geen typbox maar je kan gewoon typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
hee bedankt! hoe ben je daar nou weer achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Zat een stream te kijken en daar werd het als tip gegeven. Maar zo te zien hebben ze nu de hele toegang tot de servers eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
ja klopt, de website werkt niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Unscheduled Downtime

Summoners,

We are currently experiencing technical difficulties with our server and website and are working to resolve those problems as fast as possible. Thank you for your patience.

For updates, visit @lolstatus on twitter.
Soms werkt het weer wel.

Alles is stoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Maintenance is vroeg deze avond? *Zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Ik zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
ja mij ook gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vreemd die code, bestaat dus al vrij lang maar werkt nog steeds dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Is er iemand hier die Curse Voice heeft geprobeerd in-game? En daar misschien wat gameplay footage van heeft? :P Heb helaas zelf geen beta invite maar ben wel benieuwd hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Mmore schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:37:
Is er iemand hier die Curse Voice heeft geprobeerd in-game? En daar misschien wat gameplay footage van heeft? :P Heb helaas zelf geen beta invite maar ben wel benieuwd hoe het werkt.
Op mijn twitch account staan een paar streams waarin je het kan zien.
Twitch.tv/wambamnl

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

ItsNotRudy, met z'n baits!

Afbeeldingslocatie: http://st.elohell.net/public/chill/8e9bd380fbf0b19d84a971ada64c1e3e.jpg

Kom naar mid Damien, dan killen we ze. 5 seconden later ligt er idd iemand... ikke :<

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 17-03-2014 23:17 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
kokkie1 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:57:
Voor de mensen die nu niet in kunnen loggen typ in als je de patcher hebt: thereisnourflevel zonder spaties in en je kan inloggen. Er is geen typbox maar je kan gewoon typen.
Damn, it works, wat een bagger game..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik had gister tijdens een van onze 5-man premade games een random DC net op het moment dat er een nidalee speer aan kwam vliegen. Zag er volgens mij vet dom uit voor degenen die die speer aan zagen komen :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 12:58

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:17:

[afbeelding]

Kom naar mid Damien, dan killen we ze. 5 seconden later ligt er idd iemand... ikke :<
Je bent wel aardig teruggekomen. :-)

En op het einde: iCy wat doe je nou! Nouja, je hebt tenminste wel alle ults gepakt :')

Probeerde vladimir te killen met mij ult en de enemy wou mij al te graag dood hebben volgens mij :') Ging niet dood door onze Lulu (gelukkig)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:17:

[afbeelding]

Stockmarket Irelia
Hit a bitch
Get rich

-Damien is now offline-

(:<

ff kijken of we vanavond weer een game kunnen doen. 100% bait free I promise no I don't huehuehue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:23:
[...]

Stockmarket Irelia
Hit a bitch
Get rich

-Damien is now offline-

(:<

ff kijken of we vanavond weer een game kunnen doen. 100% bait free I promise no I don't huehuehue
Of ik roep dat ik bot ga ganken. Ganken lukte niet omdat de enemy gewoonweg te safe speelde. Komt Damien na 5 seconden nog met een teleport. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Had gisteren een leuke game met Kainda. Zie de niveau verschillen:
http://www.lolking.net/su...128403#matches/1379240684

Wij: 2x silver, 1x bronze, 2x unranked
Zij: 1x diamond, 1x gold, 2x silver, 1x bronze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:02:
Had gisteren een leuke game met Kainda. Zie de niveau verschillen:
http://www.lolking.net/su...128403#matches/1379240684

Wij: 2x silver, 1x bronze, 2x unranked
Zij: 1x diamond, 1x gold, 2x silver, 1x bronze
Ik zat ook in die game idd :P Verloor vrij hard van die Xin Zhao (Diamond 3, ik Silver V). Ik heb alleen kunnen zorgen dat hij geen kills op mij pakte maar qua farm ging hij 2x zo hard als ik. Hij zonede me gewoon hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09-2022
Iemand zin om vanavond een paar potjes te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vicarious schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:07:
[...]

Ik zat ook in die game idd :P Verloor vrij hard van die Xin Zhao (Diamond 3, ik Silver V). Ik heb alleen kunnen zorgen dat hij geen kills op mij pakte maar qua farm ging hij 2x zo hard als ik. Hij zonede me gewoon hard.
Uhm... Kainda was de Xin, en die is Bronze I ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:12:
[...]

Uhm... Kainda was de Xin, en die is Bronze I ;)
Oh shit, ben in de war met een andere game. Toen speelden we ook tegen Diamonds en plats met 1 silver 4 maar dat was niet met Kainda (met Kainda speelde ik later op de avond: ik support, hij ADC, beide gewonnen).
De match die ik bedoelde was deze: http://www.lolking.net/su...299705#matches/1379127285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vicarious schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Oh shit, ben in de war met een andere game. Toen speelden we ook tegen Diamonds en plats met 1 silver 4 maar dat was niet met Kainda (met Kainda speelde ik later op de avond: ik support, hij ADC, beide gewonnen).
De match die ik bedoelde was deze: http://www.lolking.net/su...299705#matches/1379127285
Waarschijnlijk hoorden jullie tegenstanders wel op dat niveau thuis, die van ons waren een beetje twijfelachtig ;)

Ze besloten dat ik de makkelijkste kill was als level 28 support, en bleven dus bot achter mij aan gaan. Ze negeerden daarbij dat ik vooral als bezigheidstherapie voor hun op bot bleef, terwijl onze top de ene na de andere kill pakte en towers pushte, en de andere 3 dragons, enemy buffs en mid lastig vielen. Van een diamond speler (en eigenlijk ook wel van een gold) verwacht ik eigenlijk dat ze kunnen bedenken dat met zijn 3-en achter iemand aan gaan die weinig gold waard niet zo slim is wanneer dat ervoor zorgt dat je 2 teamgenoten dood gaan en er 1 of 2 turrets verloren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Skyclad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Waarschijnlijk hoorden jullie tegenstanders wel op dat niveau thuis, die van ons waren een beetje twijfelachtig ;)

Ze besloten dat ik de makkelijkste kill was als level 28 support, en bleven dus bot achter mij aan gaan. Ze negeerden daarbij dat ik vooral als bezigheidstherapie voor hun op bot bleef, terwijl onze top de ene na de andere kill pakte en towers pushte, en de andere 3 dragons, enemy buffs en mid lastig vielen. Van een diamond speler (en eigenlijk ook wel van een gold) verwacht ik eigenlijk dat ze kunnen bedenken dat met zijn 3-en achter iemand aan gaan die weinig gold waard niet zo slim is wanneer dat ervoor zorgt dat je 2 teamgenoten dood gaan en er 1 of 2 turrets verloren gaan.
Mensen zijn nou eemaal kill horny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:39:
[...]

Mensen zijn nou eemaal kill horny
Vooral diamond spelers die een normaltje doen ter ontspanning. Die gasten spelen dan niet zo serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Vicarious schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
[...]

Vooral diamond spelers die een normaltje doen ter ontspanning. Die gasten spelen dan niet zo serieus.
Lol, ik stond als Silver 3 eens tegen een Diamond 4 op top... hij als lanewick tegen.... geen idee meer wat, ik werd compleet afgemaakt. Op een gegeven moment zegt hij. Go uninstall you fcking noob.... dan denk ik, wat verwacht je van een silver player :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:46:
[...]

Of ik roep dat ik bot ga ganken. Ganken lukte niet omdat de enemy gewoonweg te safe speelde. Komt Damien na 5 seconden nog met een teleport. :D
Teleport is niet instant! Plus ik zat even te kijken naar een plek waar ik op kon teleporten. Dat jullie mij vervolgens weer in de steek laten... ;( ;( ;( ;( ;(

Maar goed, zoals ik ook al tegen Japie zei, ik had gisteren gewoon niet moeten spelen ;) was er totaal niet bij en had behoorlijke koppijn. En dat zijn niet de goede omstandigheden voor LoL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 01:04

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zat er wel een beetje aan te komen: in patch 4.4 lijkt Elise een flinke tik te hebben gekregen.

De base dmg van haar Q is iets omlaag, de capped dmg van haar Q op monsters is fors omlaag, en de stun duration van haar web is op rank 1 van 1,5 secs naar 1,0 secs.

Haar jungle clear zal dus iets minder snel worden, objective controle ook minder en haar ganks krijgen ook een tik. Want stel tijdens een gank raak je je web op max range, dan krijg je met een stun van een halve seconde minder niet meer zomaar de kans vanuit human form Q + W te landen alvorens in Spider form erop te springen. Zal nu eerder gedwongen worden om na een web meteen vanuit Spider form via rappel op je ttarget te springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
Zat er wel een beetje aan te komen: in patch 4.4 lijkt Elise een flinke tik te hebben gekregen.

De base dmg van haar Q is iets omlaag, de capped dmg van haar Q op monsters is fors omlaag, en de stun duration van haar web is op rank 1 van 1,5 secs naar 1,0 secs.

Haar jungle clear zal dus iets minder snel worden, objective controle ook minder en haar ganks krijgen ook een tik. Want stel tijdens een gank raak je je web op max range, dan krijg je met een stun van een halve seconde minder niet meer zomaar de kans vanuit human form Q + W te landen alvorens in Spider form erop te springen. Zal nu eerder gedwongen worden om na een web meteen vanuit Spider form via rappel op je ttarget te springen
Ze wordt inderdaad wel iets minder sterk op de punten die je noemt, maar ik denk dat ze ondanks de changes nogsteeds gewoon sterk is en een seconde stun tijdens een gank is met ze 2e op 1 target of op bot met ze 3e ook nogsteeds best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
garriej schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:18:
[...]

Ze wordt inderdaad wel iets minder sterk op de punten die je noemt, maar ik denk dat ze ondanks de changes nogsteeds gewoon sterk is en een seconde stun tijdens een gank is met ze 2e op 1 target of op bot met ze 3e ook nogsteeds best lang.
Zolang de lane die je gankt maar CC heeft.
Laner cc'd als eerst. Jij rappelt in je spider form, en put flink wat dmg. Als de enemy laner geen escape heeft zal die moeten flashen > Human form, stun > Kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
De aanpassingen van Kassadin, vind het best extreem.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Maxxus schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:44:
De aanpassingen van Kassadin, vind het best extreem.
Ja, misschien kunnen we nu eindelijk een andere champion bannen in plaats van Kassadin. Ik heb het idee dat het redelijk extreem is maar dat was ook nodig. Volgens mij heeft Kassadin alsnog genoeg potentie om goed gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zou iemand misschien die laatste patch notes hier kunnen plaatsen? meeste websites zijn geblockt op me werk ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:45:
[...]

Teleport is niet instant! Plus ik zat even te kijken naar een plek waar ik op kon teleporten. Dat jullie mij vervolgens weer in de steek laten... ;( ;( ;( ;( ;(

Maar goed, zoals ik ook al tegen Japie zei, ik had gisteren gewoon niet moeten spelen ;) was er totaal niet bij en had behoorlijke koppijn. En dat zijn niet de goede omstandigheden voor LoL. ;)
Je was er dus pas 9 seconden later ;-)
Ach wat boeit het. Het was een leuke pot en gewonnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
LoL Client
Continuing the work we did in patch 4.3, we've got some general cleanup and bug fixes.
Game owners are now labeled as “Owner” in the lobby invites panel
Players can no longer accept invites while in a matchmaking queue
Fixed an issue where players who relogged with an on-hold invite (the lobby entered champion select) experienced various issues preventing them from entering games
Fixed an issue where the invite system counted spectators when determining whether a custom lobby was full.
Fixed a reconnect issue where players who restarted the client while spectating a custom game were stuck on a blank landing page upon relogging

Reworks
Kassadin
Old Kassadin's combination of high mobility, strong disables and high burst damage left his victims with very few to no options against him (other than banning him in every single ranked game), especially when he snowballed ahead. Our focus here is to introduce more counterplay to Kassadin's kit, something we couldn't do with number tweaks alone. For example, lowering Kass's damage doesn't make for an interesting gameplay interaction (it just means you can turn around and smash him in the face if you survive the burst), while increasing his cooldowns means he just needs to wait longer before blowing somebody up.
In the end, we opted for a full-on kit rework to reinforce his core theme as an anti-magic assassin with unrivaled mobility. These changes mean Kassadin must rely on his mobility to pick fights while finding opportunities to dive in and out of combat to take out targets. It's worth stressing: these changes are to make Kassadin less of a "blow someone up when you can" champion and more of a mobile attacker who wants to get in to fight while using Riftwalk to stay safe. Obviously, this is a significant change, so we'll be watching his performance very closely.
We've increased Kassadin's attack range and changed his passive so it no longer grants attack speed but avoids unit collision. We reduced Null Sphere's damage and pulled off the silence, although it will still interrupt channeled abilities. Instead, Null Sphere now grants Kassadin a shield on use. Nether Blade now passively deals bonus magic damage per autoattack and, when activated, deals higher bonus magic damage as well as restoring some of Kassadin's missing mana. No big changes to Force Pulse though we did reduce its damage a bit. Riftwalk, on the other hand, has a lot of changes. We've reduced its cooldown and it now scales with max mana instead of AP. Each stack now doubles the mana cost of the next Riftwalk but we reduced the mana cost and the number of max stacks to compensate. It also no longer refunds mana on hitting enemy champs.
General
Visuals
Kassadin's particles have been updated!
Attack Range 125 ⇒ 150
Passive - Void Stone
NEW Utility
Kassadin now additionally ignores unit collision
Attack Speed Bonus: Bonus attack speed per magic damage reduced ⇒ No longer grants attack speed
Q - Null Sphere
NEW Utility
Now additionally grants Kassadin a shield for 1.5 seconds that 40/70/100/130/160(+0.3 Ability Power) magic damage
NEW Utility
Silences the target ⇒ No longer silences, instead it interrupts channel spells
Damage 80/110/140/170/200 (+0.7 ability power) ⇒ 80/105/130/155/180 (+0.7 ability power)
NEW W - Nether Blade -
Passive
Kassadin's basic attacks draw energy from the void, dealing 20 (+0.1 ability power) bonus magic damage.
Active
Kassadin charges his Nether Blade, causing his next basic attack to deal 40/65/90/115/140 (+0.6 ability power) bonus magic damage and restore 4/5/6/7/8% of his missing mana (increases to 20/25/30/35/40% against champions).
Cooldown: 6 seconds
Mana Cost: No cost
Utility
Resets Kassadin's basic attack timer on activation
E - Force Pulse
Damage 80/120/160/200/240 (+0.7 ability power) ⇒ 80/105/130/155/180 (+0.7 ability power)
R - Riftwalk
NEW
Damage 80/100/120 (+0.8 ability power) ⇒ 80/100/120 (+2% maximum mana)
NEW
Stacking Damage 50/55/60 (+0.1 ability power) per stack ⇒ 40/50/60 (+1% maximum mana) per stack
NEW
Riftwalk Stacks Costs +100 mana per stack ⇒ Now doubles its mana cost per stack
Utility
Refunds mana on hitting enemy champions ⇒ No longer refunds mana on hitting enemy champions
Cooldown 7/6/5 seconds ⇒ 7/5/3 seconds
Mana Cost 100 ⇒ 75
Maximum Stacks 10 ⇒ 4
Stack Duration 8 seconds ⇒ 12 seconds
Champions

Annie
We like Annie's versatility, but some of her base damage is too high for how she's currently being used. Our goal is to introduce more interesting choices in Annie's kit (particularly on that Disintegrate buff) as we looked for ways to buff her late game scaling when she builds more traditional AP items.
We've reduced Disintegrate's cooldown by half on any kill (champion or minion). We've also fiddled with Incinerate and Tibbers so they do less base damage but scale better with AP.
Q - Disintegrate
NEW Utility
Reduces cooldown by half on all kills (champion or minion)
Base Damage 85/125/165/205/245 ⇒ 80/115/150/185/220
Ability Power Ratio 0.7 ⇒ 0.8
W - Incinerate
Base Damage 80/130/180/230/280 ⇒ 70/115/160/205/250
Ability Power Ratio 0.75 ⇒ 0.85
R - Summon: Tibbers
Base Damage 200/325/450 ⇒ 175/300/425
Ability Power Ratio 0.7 ⇒ 0.8

Diana
The Lich Bane changes affect Diana pretty hard, so we're tweaking her numbers a little to make sure she still packs a punch.
Passive - Moonsilver Blade
Ability Power Ratio 0.6 ⇒ 0.8

Elise
Reiterating what was mentioned in the foreword of the patch notes, we like champions that have different strengths and weaknesses at various points in the game, but jungle Elise was an extreme outlier with her super strong spider-of-all-trades early game. This is definitely a nerf, but we'll keep an eye on Elise as she adjusts.
We lowered Neurotoxin/Venomous Bite's damage versus monsters while making Cocoon's stun shorter at early levels and higher at later levels. We also shortened the cooldown of Rappel and lowered spiderling health at early levels but raised it at higher levels.
Q - Neurotoxin
Base Damage 40/80/120/160/200 ⇒ 40/75/110/145/180
Maximum % health damage vs. monsters 60/120/180/240/300 ⇒ 50/75/100/125/150
Q - Venomous Bite
Base Damage 60/110/160/210/260 ⇒ 60/100/140/180/220
Maximum % health damage vs. monsters 60/120/180/240/300 ⇒ 50/75/100/125/150
E - Cocoon
Stun duration 1.5 seconds ⇒ 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds
E - Rappel
Cooldown 26/24/22/20/18 seconds ⇒ 26/23/20/17/14 seconds
R - Spider Form
Spiderling Health (Rough Values)
90~260 ⇒ 85~390
Spiderling Health (Real Values)
90/100/110/120/130/140/150/160/170/180/190/200/210/ 220/230/240/250/260 ⇒ 85/95/105/115/125/135/145/160/175/190/210/230/250/ 275/300/325/355/390

Ezreal
We saw the Lich Bane changes as an easy opportunity to preserve the AP Ezreal off-build without jeopardizing the health / balance of his primary build.
Q - Mystic Shot
Ability Power Ratio 0.20 ⇒ 0.40

Fizz
Lich Bane's a pretty key item for Fizz, so we're giving the little fish dude a buff to compensate for the item change.
W - Seastone Trident
Active Ability Power Ratio 0.15 ⇒ 0.25

Heimerdinger
We've been paying close attention to Heimerdinger since his kit rework and felt he could use a little more late game help. Turret basic attacks deal a hell of a lot more damage than people realize, so we're tying their power in with the “flashier” big sister: The Beam. This way, Heimerdinger must position his turrets for maximum effectiveness on both attacks (basics and beams).
Heimer's got a visual update! We bumped up Heimer's move speed and made some changes to his turrets. Turret health now scales with AP and champion levels, and turret basic attacks now reduce the cooldown of turret beams instead of CDR. Also, turrets are now a little worse at last hitting minions unless Heimer orders them to attack specific ones.
General
Heimerdinger has received a visual update, including one hell of a haircut! Check out the full details here.
Base Movement Speed 335 ⇒ 340
Q - H-28G Evolution Turret
NEW Utility
Heimerdinger now spawns with maximum ammo count
NEW Utility
Turret Health now scales with Ability Power at a ratio based on level (flat 0.05 Ability Power ratio from levels 1-8, increases by 0.035 per level from levels 9-18 ending at 0.40 at level 18)
NEW Utility
Turret basic attacks now restore 1/2/3/4/5% Beam charge
NEW Utility
Cooldown reduction modifies beam cooldown ⇒ Cooldown reduction no longer modifies Beam cooldown
Smarts
Turret AI is less reliable at last-hitting minions unless Heimer himself has ordered the Turret by attacking that minion

Kog'Maw
Late game, Caustic Spittle's lower cast range often clashed with Kog's Bio-Arcane Barrage empowered attack range, so we're clarifying Kog'Maw's role as an artillery-lobbing, tank-shredding, spittle-spitting, purple people-eating, puppy-monster… thing.
Caustic Spittle is now a straight line skill shot with a longer range. It has a higher base damage and now shreds the target's armor and magic resistance.
Q - Caustic Spittle
NEW Utility
Targeted ability ⇒ Now a straight line skill shot
NEW
Armor and Magic Resistance Shred Flat 5/10/15/20/25 ⇒ 20/22/24/26/28%
Range 625 ⇒ 1000
Base Damage 60/110/160/210/260 ⇒ 80/130/180/230/280
Ability Power Ratio 0.7 ⇒ 0.5
W - Bio-Arcane Barrage
NEW
Cost 50 ⇒ Now has no mana cost
R - Living Artillery
BUGFIX Fixed tooltip to reflect that only the base damage is amplified versus champions

Nautilus
We're giving Nautilus some love so he can be a little safer in the jungle while scaling better into the late game (particularly with his slow early game).
W - Titan's Wrath
Cooldown 22/21/20/19/18 seconds ⇒ 18 seconds at all ranks
Bonus Health Ratio 10% ⇒ 15%

Sivir
Continuing our Sivir watch since her rework. These nerfs mean Sivir can't create an unhealthy lane by auto-pushing her opponents to the tower without interacting with them. The higher mana costs combined with a buffed mana restore on Spell Shield means Sivir needs to take more risks to keep using her abilities.
Q - Boomerang Blade
Damage loss per enemy hit 10% ⇒ 15% (still a minimum of 40% damage)
W - Ricochet
Mana Cost 40 ⇒ 60
E - Spell Shield
Mana Restore 60/75/90/105/120 ⇒ 80/95/110/125/140

Skarner
We said we'd monitor Skarner after his changes, and we're continuing to do so. The buffs in patch 4.3 were a good direction but it looks like Skarner could use a little more reliability.
E - Fracture
Missile Width 60 ⇒ 70
Missile Speed 1400 ⇒ 1500

Thresh
8 seconds is really all the time a soul needs before it realizes it can escape from Thresh. The shorter window to pick up souls means Thresh will have to take more risks as he tries to collect distant souls.
Passive - Damnation
Soul Despawn Rate 15 seconds ⇒ 8 seconds

Tristana
Using Rapid Fire is about timing and opportunity (not mana costs!), so we're clarifying its use.
Q - Rapid Fire
NEW
Mana Cost 50 ⇒ Now has no mana cost

Twisted Fate
Twisted Fate was another Lich Bane fan who relied on its extra damage to stay strong. Now that we've knocked Lich Bane down a few notches, we're giving the Card Master a couple buffs to keep him happy.
W - Pick A Card
Ability Power Ratio 0.4 ⇒ 0.5
E - Stacked Deck
Ability Power Ratio 0.4 ⇒ 0.5

Vi
Vi deals a lot of damage when building tanky and we want to incentivize her to go back to what she does best: punching things. The change to Assault and Battery gives a little more breathing room for her opponents between her oppressive early ganks while also giving foes more opportunities to capitalize on poorly planned ults.
Vault Breaker has a lower base damage now but scales better with AD. We also raised Assault and Battery's cooldown at early ranks and reduced the knockback duration and distance to secondary targets.
Q - Vault Breaker
Minimum damage 50/80/110/140/170 (+.7 Bonus Attack Damage) ⇒ 50/75/100/125/150 (+.8 Bonus Attack Damage)
Maximum damage 100/160/220/280/340 (+1.4 Bonus Attack Damage) ⇒ 100/150/200/250/300 (+1.6 Bonus Attack Damage)
R - Assault and Battery
Cooldown 130/105/80 seconds ⇒ 150/115/80 seconds
Knockback duration on secondary targets 0.5 seconds ⇒ 0.25 seconds
Knockback distance on secondary targets 350 ⇒ 250

Minor Changes & Bug Fixes
Font Updates
We're switching our loading screen and in-game announcer fonts to a better recognized, stable font.
We changed the loading screen and in-game announcer fonts!
Recall
Attacks and damaging spells that hit a shielded target will now cancel a recall cast in progress, even if the shield is not broken by the incoming damage
Jungle
We've gussied up the health restoration particle you get when you kill large jungle monsters. Now comes with 100% extra swirl

Fiora
R - Blade Waltz
BUGFIX Fixed a bug where Fiora would occasionally be locked out of using Flash if Blade Waltz was interrupted

Karthus
We fixed a bug that caused Karthus to lose certain item buffs for varying amounts of time when he became a spirit. We'll keep an eye on Karthus after this patch as this fix is a significant buff to his damage while in his undead-er form.
Passive - Death Defied
BUGFIX Fixed a bug that was causing Karthus to lose the multipliers on Deathcap, Last Whisper, and Void Staff for varying amounts of time after becoming a zombie

LeBlanc
E - Ethereal Chains
BUGFIX Fixed a bug where Ethereal Chains could still root an enemy even if LeBlanc was out of range when the secondary effect procced

Lux
We're updating Final Spark's targeting indicator so players who use quick cast can see the range of the spell easier.
R - Final Spark
NEW Utility
Now displays a targeting circle when highlighting the ability

Quinn
With this change you'll still have to figure out what Valor likes to do, but at least you'll know when he's taking a break and won't help you out on his own.
Passive - Harrier
Utility
Now displays as 'on cooldown' when Valor is unable to mark a target on his own due to recently marking a target

Udyr
E - Bear Stance
BUGFIX Fixed a tooltip bug to reflect that Udyr can stun the same target once every 5 seconds, not 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Yorick
We fixed a bug that caused Yorick's Omen of Death'd target (well that's awkward to write) to lose certain item buffs for varying amounts of time when they became a zombie. We'll be watching Yorick after this patch as this fix is a significant buff to Omen of Death.
Q - Omen of War
BUGFIX Fixed a bug where Yorick could permanently ignore unit collision after casting Omen of War.
R - Omen of Death
BUGFIX Fixed a bug that was causing Omen of Death's target to lose the multipliers on Deathcap, Last Whisper, and Void Staff for varying amounts of time after becoming a zombie.

Items
Lich Bane
Historically we've run into a lot of problems with champions who use Lich Bane because of its high-power AP burst, so we're taking a look at the item itself. Lich Bane is designed to be a damage supplement for AP champs that incorporate basic attacks into their spell rotations, unlike Deathfire Grasp which is for champions who want to optimize their burst damage. This adjustment lets us take a look at champions who traditionally depend on Lich Bane for their damage output. We've given a bit of power back to Diana, Ezreal, Fizz and Twisted Fate for now and we'll keep a close eye on the state of the game after this change to see if we need to help out anyone else.
We're lowering Lich Bane's damage.
Empowered Damage Deals 50 (+0.75 ability power) magic damage ⇒ Deals 75% Base AD (+0.5 Ability Power) magic damage

Trinkets (Warding Totem, Sweeping Lens, Scrying Orb)
A lot of players were relying on the early Warding Totem to protect standard invade paths, which ended up preventing meaningful aggression. We like that invading can be a team strategy, so we're hoping this helps out. Plus, lowering the swap cooldown for trinkets should allow for more flexibility.
Start Cooldown (for all trinkets) 90 seconds ⇒ 120 seconds
Swap Cooldown (for all trinkets) 180 seconds ⇒ 120 seconds

Wriggle's Line
We're currently working on the Wriggle's line of items and, in patch 4.5, we'll be introducing an "evolution" to Wriggle's Lantern where it transforms into a more powerful item called Feral Flare when you accumulate a large number of monster kills. Once again, that item will hit in 4.5 but you can play with the minor Madred's and Wriggle's changes for now.
The specific goal here is to fill in the “missing link” of jungle items for basic attack reliant champions. We really want to give 'carry' junglers an item that focuses on a weaker early game for mid to late game payoffs.
Madred's Razors now gives attack speed rather than armor. Wriggle's Lantern now gives attack damage and a little more attack speed rather than armor and attack speed.
Madred's Razors
NEW Recipe
Cloth Armor + Hunter's Machete + 100 gold (total cost 700g) ⇒ Dagger + Hunter's Machete + 50g (total cost 750g)
NEW
Attack Speed +15% Attack Speed
Armor +20 Armor ⇒ Removed
Passive Maim Basic attacks deal 60 bonus magic damage and restore 5 health on hit versus monsters ⇒ Basic attacks deal 60 bonus magic damage and restore 8 health on hit versus monsters
Wriggle's Lantern
NEW RECIPE
Madred's Razors + Dagger + Dagger + 150 gold (total cost 1650 gold) ⇒ Madred's Razors + Long Sword + Dagger + 140 gold (total cost 1650 gold)
NEW
Attack damage +12 attack damage
Attack speed 25% ⇒ 30%
Armor +20 Armor ⇒ Removed
Passive gold bonus 40% increased gold from monsters ⇒ 30% increased gold from monsters
Passive Maim (Unchanged) Basic attacks against monsters deal 100 bonus magic damage and restore 10 health.
Active (Unchanged) Places a stealth ward that lasts 180 seconds (cooldown: 180 seconds)

Summoner Spells
Teleport
We like the offensive pressure that comes from taking Teleport, but its defensive use (ie: lane recovery or base protection) could use some love. newUtility Teleporting to an allied turret reduces the cooldown of Teleport by 100 seconds (total 200 second cooldown. 300 seconds if Teleport is used on an object.).
Cancellation Penalty Cancelling a Teleport in progress reduces the cooldown of Teleport to 150 seconds ⇒ 200 seconds

Graphical Updates
We're continuing along our goal of making gameplay more readable, satisfying, and visceral. Also pretty.
Barrier particles and sound effects updated
Heal particles and sound effects updated
Teleport particles and sound effects updated
Ignite particles updated
Ghost sound effects updated
Screenshots in the spells tab of your profile have been updated according to recent changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wel een geinige teleport change, ik personlijk zou hem nu sneller gebruiken om terug in lane te komen als dat ik voorheen zou doen.

Bij wie moet ik trouwens zijn om een team aan te melden voor t tweakers tournooi. want ik weet niet zeker of dat al is gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 18-03-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Goede changes op Vi: iets lagere dmg als je tanky gaat, iets hogere dmg als je dmg/hybrid gaat.
Ook goede changes op Annie: AP Annie wordt sterker, support Annie wordt early iets minder dmg gedaan, totdat ze AP items gaat builden :)

Vreemde change op Thresh, volgens mij buffen ze hem: ja je moet je souls eerder oprapen, maar je krijgt per soul nu 4 stacks ipv 1? En een lagere CD op ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 09:54
Je vergist je tussen dominion en summoners rift. Op SR heb je nu nog maar de helft van de tijd om ze op te rapen, verder geen changes.
Op dominion krijg je 4 stacks ipv 1 per soul omdat je daar veel minder kans hebt om ze op te rapen en thresh een serieus armour probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:13:
Wel een geinige teleport change, ik personlijk zou hem nu sneller gebruiken om terug in lane te komen als dat ik voorheen zou doen.

Bij wie moet ik trouwens zijn om een team aan te melden voor t tweakers tournooi. want ik weet niet zeker of dat al is gedaan.
Damienx2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bij deze zijn er 3 teams ;) Ik had gisteren al besproken met enkele deelnemers om de datum van het toernooi aan te passen en eventueel de tijd. Ik zal dit straks even verder uitwerken en opnieuw hier posten. Met nog 1 team erbij kan het een 4 man toernooitje worden en dan kunnen we het waarschijnlijk zelfs in 1 dag afronden.

Vanmiddag meer info dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
Als het op een zaterdag avond kan, heb ik wel het laatste team voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ik kan ook nog wel (samen met Slivv) een team leveren, maar inderdaad heb ik minstens één speler die niet op zaterdagmiddag kan.

Overigens heb ik dit Masquerade Teemo icon gewoon gemist: http://na.leagueoflegends...-summoner-icons-available :(

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 18-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Mocht er iemand nog een speler nodig hebben voor een team, ben beschikbaar voor jungle/mid/adc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:45
Ik ben ook beschikbaar voor een team
ingame naam: xeloy

lanes
1. Support (main) Janna,Lulu,Galio, Thresh, Zilean, Zyra, Leona
2. Toplane Yorick, Garen, Wukong, Shyvana
3. Jungle Udyr, Shyvana, Wukong, Nocturne

maar ik speel 80% van mijn games support, vind ik het leukste en ben er ook het beste in.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maxxus schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:14:
Mocht er iemand nog een speler nodig hebben voor een team, ben beschikbaar voor jungle/mid/adc :)
Ik heb nu 5 mensen maar 1 daarvan heeft nog niks van zich laten horen, ik zou je op de reservelijst kunnen gooien, ik zal je ook even in de DM discussie gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Het was niet de meest leuke game, maar veel normals de afgelopen tijd word ik ook al in soloq tegen plat en dia spelers geplaatst en dan hoeft het niet eens altijd zo te zijn dat ik er één heb, maar meestal nog wel wat hoge gold spelers :) Één van mijn matches stond ik als teemo top tegen een pantheon top (plat4), niet leuk dus..

En gisteren had ik nog Tabzz tegen me (zal vast niet de echte zijn, hij stond mid met Vel'koz) maar hij was wel verdomd goed.. Met een 3v1 (full health) pakte die gewoon nog een double kill op.. En hoe die zijn skills gebruikte was ook super goed. http://www.lolking.net/summoner/euw/27018122#matches

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Iets zegt me dat AP Annie nog meer gebruikt gaat worden. Ook als Support aangezien je, tenzij je al vroeg de lane verliest, als Annie redelijk aggressief support kan spelen.

Moet eens kijken of Heimer een beetje redelijk is met deze veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Hebben mensen bezwaar tegen het toernooi op zondag te houden?? Dat is toch normaliter een waardeloze dag om ranked te spelen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Damien op 18-03-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:47:
Hebben mensen bezwaar tegen het toernooi op zondag te houden??
Dan zitten de meeste in de kerk of zijn brak.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Hebben mensen bezwaar tegen het toernooi op zondag te houden?? Dat is toch normaliter een waardeloze dag om ranked te spelen ;)
Niet echt dan moet het hele team te regelen zijn denk ik wel

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mebus schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Dan zitten de meeste in de kerk of zijn brak.
De hele dag? Neem aan dat dat alleen s'morgens is. En ik was niet van plan om zoiets om 10:00 s'morgens te doen gezien mijn eigen gesteldheid op een zondagmorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Als t op een zondag gaat kan ik maybe ook wel teampje bij elkaar regelen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

geen bezwaar voor mij persoonlijk, kan niet spreken over andere uit mn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik kan waarschijnlijk wel meespelen als iemand nog een newbie nodig heeft (eventueel als backup).
Kan eventueel als soort algemene backup dienst doen indien er een team een speler mist. Kan je wel spelen, maar heb je als nadeel een newbie in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wel grappig om te zien dat ik de laatste tijd groei in mijn MMR.
Eerst allemaal unranked aan het begin van het seizoen, nu allemaal silver\gold\platinum

Voorheen moest ik iedereen vertellen om mijn buffs te bewaken, zodat ik weet dat er een invade komt of niet, gebeurt nu automatisch. CS gaat bij iedereen steeds beter, junglers gaan opeens buffs en dragons timen, pushen objectives, reageren beter op pings en kunnen soms ook nog wel eens fatsoenlijk tower diven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:45
ik ben beschikbaar voor een ranked team, zoek je een support add mij: xeloy

ik ben opzoek naar een adc maatje voor duo queue ranked, prefer silver 4- bronze 2

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Unofficial Tweakers 5on5 cup Summoner's Rift

Wanneer?

Zondag 23 Maart

Tijden?

Vanaf 13:30 op Zondag 23 Maart zullen de games gespeeld worden

Setup van het toernooi?

In tegenstelling tot wat er in het originele plan stond, zullen er nu geen poule-wedstrijden plaats vinden aangezien we dit eerste toernooi met 4 teams gaan bekleden.

Er zal een loting zijn wie vs wie speelt in een best of 3. Verliezers van de eerste ronde gaan vervolgens in een loserbracket verder. Winners van beide games in een winnersbracket. Winnaar van de 1ste loserbracket game speelt vs de verliezer van de winnerbracket. Waarna de Winnaar van de winnersbracket het op neemt tegen de winnaar van de loserbracket in een best of 5.

Valt er nog wat te winnen?

Ja, al zal het niet veel zijn. Van het winnende team zal elke member 5 euro aan RP ontvangen waar hij/zij mee kan doen wat hij wil. Nogmaals het is niet veel maar dan heb je iig nog iets overgehouden aan een toernooi wat eigenlijk voor de fun is bedacht.

Spelregels?

- Team dient opgegeven te zijn (volledig qua namen in een DM aan mij op het Tweakers forum) voor 20 Maart;
- Team moet compleet zijn (dus 5 man);
- Team heeft geen subs maar de namen die zijn opgeven voor 20 Maart;
- Gezien het strakke schema dient ieder team op tijd aanwezig te zijn, als er na 5 min nog steeds geen team volledig aanwezig is wint het andere team dat wel compleet is standaard;
- Er dienen 4 teams ingeschreven te zijn anders gaat het gehele feest niet door;
- Ik zal zelf niet deelnemen aan het toernooi om verwijten van valsspelen te voorkomen ;);
- Verder gewoon fairplay, geen geflame in allchat;
- Teammembers dienen op de gespeelde data aanwezig te zijn in het GoT channel in LoL;

Game settings:

- Alle games worden gespeeld op Summoner's Rift;
- Custom game:
- Team Size: 5
- Allow Spectators: ALL
- Game Type: Draft;
- Name: GoT Tourny 2014
- PW: Af te spreken met de spectator

Hoe op te geven?

Stuur een DM naar mij op het forum, met daarin je volledige team, dus alle namen volledig en graag een teamnaam erbij.

Deelnemende teams tot dusver:

De Boze Broeders
ItsNotRudy
JooMadBro
Koekie26
Rordarok
JapieTalent

Like Summoning Dragons
Dragon Chrysophy
xTheBeast
Infect Power
Rurah
Dragon Lunasa

NoNameIncluded
kaaskoekie
garriej
TiberiusJD
TQAirstrike
Greenpearl

De games zullen gestreamed worden op Twitch.tv voor iedereen om mee te genieten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Ik ben ook beschikbaar om een teampje te maken denk ik. Roles: Mid/Jungle/Adc

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
@Damien: Ik denk dat je met de nieuwe datum/tijden wel meer dan 4 teams zult krijgen. Ik moet het nog even (vanavond) navragen aan iedereen, maar ik gok dat wij dan ook wel meedoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 18-03-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Skyclad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:46:
Iets zegt me dat AP Annie nog meer gebruikt gaat worden. Ook als Support aangezien je, tenzij je al vroeg de lane verliest, als Annie redelijk aggressief support kan spelen.

Moet eens kijken of Heimer een beetje redelijk is met deze veranderingen.
Misschien nu wat minder als support, maar juist weer meer als mid. Haar early game is generfed (base dmg), haar late-game zwaar gebuffed nu (Break-even point t.o.v. oude situatie ligt op 250/300 AP).

Zogauw je ROA en Deathcap af hebt doe je al meer dmg dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:31
Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:03:
Unofficial Tweakers 5on5 cup Summoner's Rift

Tijden?

Vanaf 13:30 op Zondag 23 Maart zullen de games gespeeld worden
Helaas heb ik juist mijn verplichtingen verzet van de zaterdag naar de zondag dus kan ik na deze wijziging niet meer meedoen. Volgens mij heb ik opgevangen dat PublicPervert mij kan vervangen, maar zal dat vanavond even kortsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Misschien nu wat minder als support, maar juist weer meer als mid. Haar early game is generfed (base dmg), haar late-game zwaar gebuffed nu (Break-even point t.o.v. oude situatie ligt op 250/300 AP).

Zogauw je ROA en Deathcap af hebt doe je al meer dmg dan nu.
Ik speel dr niet als support omdat ze early veel dmg doet, maar omdat haar stuns zo heerlijk zijn. Daarnaast is de dmg later in de game nog steeds vrij hoog :). als je op level 2 of 3 ze al in je W krijgt zijn ze beide gestunt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
garriej schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Ik speel dr niet als support omdat ze early veel dmg doet, maar omdat haar stuns zo heerlijk zijn. Daarnaast is de dmg later in de game nog steeds vrij hoog :). als je op level 2 of 3 ze al in je W krijgt zijn ze beide gestunt <3
Als alleen de stun de reden zou zijn, dan waren Jax en Riven ook een goede support (aoe stuns non-ult). Sterker nog, deze hebben nog lagere cooldowns en mana-costs ook (bij Annie kost het je 4 spells).

Dus wat maakt het grote verschil: de ranged dmg die Annie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Als alleen de stun de reden zou zijn, dan waren Jax en Riven ook een goede support (aoe stuns non-ult). Sterker nog, deze hebben nog lagere cooldowns en mana-costs ook (bij Annie kost het je 4 spells).

Dus wat maakt het grote verschil: de ranged dmg die Annie doet.
Dat is inderdaad wel waar, maar de champs waar je het over hebt zijn beide mellee champs, daarnaast heeft annie 1 van de langste AA ingame en daar kan je nogsteeds goed misbruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb geen team :(. Ik kan enkel maar 1 rol spelen met 1 champion.

Vooruit, ik kan mid/jungle/top/support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
iCy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:31:
Ik heb geen team :(. Ik kan enkel maar 1 rol spelen met 1 champion.

Vooruit, ik kan mid/jungle/top/support
Alsnog, alleen met Teemo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xevoo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Of Fiddle, die kan ook alle 4 nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xevoo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Pfft, prutser. Teemo spelen in LoL is als het kleine achterbleven jongentje die tijdens de Gym als laatste gekozen werd.

Nee, Rumble Mid OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:31
iCy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Pfft, prutser. Teemo spelen in LoL is als het kleine achterbleven jongentje die tijdens de Gym als laatste gekozen werd.
Kalmeer je ff.. Teeto op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Nee, Rumble Mid OP.
Teemo is beste champ in game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Report offensive language garriej & JapieTalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ze maken speciaal voor jou een nieuwe skin: http://euw.leagueoflegend...-preview/hero-fallen-city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hebben hebben hebben hebben, maar even serieus, zo vaak speel ik rumble niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:05:
Report offensive language garriej & JapieTalent.
Ik heb niks anders gedaan als de feiten op tafel gelegd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Volgens mij kreeg die ook een Rework

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Helaas heb ik juist mijn verplichtingen verzet van de zaterdag naar de zondag dus kan ik na deze wijziging niet meer meedoen. Volgens mij heb ik opgevangen dat PublicPervert mij kan vervangen, maar zal dat vanavond even kortsluiten.
Mjah zondag gaat mij helaas waarschijnlijk ook niet lukken. Vrijdagavonden komen mij altijd perfect uit omdat die kleine dan in bed ligt en mn vriendin werkt, maar zondag zijn we meestal op pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik heb inmiddels 4 teams binnen. Houd niet in dat andere teams niet welkom zijn, ik hou sowieso al de extra teams in ogenschouw voor eventueel een 8 team toernooi. En mocht dit dus allemaal goed uitpakken dan wil ik het voor de toekomst nog wel vaker opzetten.

En omtrent bovenstaande probleem, misschien moet ik er een regel uithalen en mijzelf wel beschikbaar stellen, maar dan hebben we een extra spectator nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ikzelf zou ook graag mee willen doen maar heb geen team helaas. Naam: Arclight Varus roles: mid/adc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:35:
Ik heb inmiddels 4 teams binnen. Houd niet in dat andere teams niet welkom zijn, ik hou sowieso al de extra teams in ogenschouw voor eventueel een 8 team toernooi. En mocht dit dus allemaal goed uitpakken dan wil ik het voor de toekomst nog wel vaker opzetten.

En omtrent bovenstaande probleem, misschien moet ik er een regel uithalen en mijzelf wel beschikbaar stellen, maar dan hebben we een extra spectator nodig. ;)
Een 2e PC met Fraps/OBS? I got it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:35:
Ik kan ook wel een paar potjes streamen.
dr34m3dd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:45:
Ikzelf zou ook graag mee willen doen maar heb geen team helaas. Naam: Arclight Varus roles: mid/adc
Wij hebben waarschijnlijk nog wel plek. Ik heb je i.i.g. een friend request gestuurd (dacht dat we dat al waren, maar ok :P).

Edit: Ik ben nu met drie mensen in totaal die vanaf half 2 kunnen. En met vijf als het rond 5 uur (of later) begint. Maar dan zit je ook weer met etenstijden. En een best of three voor alle matches lijkt me ook wat extreem inderdaad, zelfs al doen er maar 4 teams mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 18-03-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Jammer dat het zo vroeg op de dag al is. Vanaf een uurtje of 4-5 had ik wel mee kunnen doen. Ach, in ieder geval veel succes aan de deelnemers.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Half 2 is wel echt klote :( wat later op de dag zou ideaal zijn.. sowieso is 9 potjes op 1 dag wel ziek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn team kan savonds wel op zondag, smiddags niet, je hebt wel een extra team erbij als je het later doet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik had al aangeboden om in ieder geval op vrijdag te speccen en de boel naar twitch te streamen, inclusief wat simpel geouwehoer ;)
Zaterdag kan ik tot een uur of 3 denk ik, daarna moet ik er vandoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
Shit, 2 games verloren op 0 LP. Nu durf ik niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03:36
net een loss streak van 5 (elke keer iemand afk na 4 min :/) en nu een gamecrash. waar ik onmogelijk weer de game in kan komen :/ ben ik ingelogt -> leave :(

en dat terwijl ik 15/3/10 stond op cait en we eindelijk aan t winnen zijn.
Zou blij zijn als de servers eindelijk in amsterdam staan.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Goed mensen, ik krijg teveel PM's van mensen dat ze nu niet meer in staat zijn het toernooi te spelen. Dus bij deze gaan we het over een andere boeg gooien. Ik heb 2 strawpoll's gemaakt en aan jullie de vraag of jullie deze even willen invullen zodat ik een goede dag + tijd kan uitkiezen voor het toernooi.

Dan komt daarna de definitieve datum + tijd. Zoals het nu staat kan het dus niet, want er zijn teveel afzeggingen.

We gebruiken nu dus de link in Rodrarok's post.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 18-03-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Quinn <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:59:
En dit geval gaat dus het recht van de meeste stemmen op.

Succes met stemmen!
Is het niet handiger om iedereen meerdere opties te geven? Dan zul je wel tijden en dagen moeten combineren in één poll, maar dat wil ik ook wel doen.
En nu kun je bijvoorbeeld ook uit komen op donderdag v/a 19:00 uur. Terwijl de mensen die 19:00 uur stemden bijvoorbeeld juist vrijdag hadden gekozen.

Dan heb je bijvoorbeeld voor maandag deze opties (aangezien de meeste op weekdagen toch naar school/werk zijn, hoef je voor 4 uur o.i.d. niet als optie te geven lijkt me). En na 21:00 uur beginnen lijkt me ook niet echt handig (er van uit gaande dat bijna niemand 's nachts wil spelen).
Maandag: 16:00-17:00
Maandag: 17:00-18:00
Maandag: 18:00-19:00
Maandag: 19:00-20:00
Maandag: 20:00-21:00

[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 18-03-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thormodo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:39:
[...]

Is het niet handiger om iedereen meerdere opties te geven? Dan zul je wel tijden en dagen moeten combineren in één poll, maar dat wil ik ook wel doen.
En nu kun je bijvoorbeeld ook uit komen op donderdag v/a 19:00 uur. Terwijl de mensen die 19:00 uur stemden bijvoorbeeld juist vrijdag hadden gekozen.

Dan heb je bijvoorbeeld voor maandag deze opties (aangezien de meeste op weekdagen toch naar school/werk zijn, hoef je voor 4 uur o.i.d. niet als optie te geven lijkt me). En na 21:00 uur beginnen lijkt me ook niet echt handig (er van uit gaande dat bijna niemand 's nachts wil spelen).
Maandag: 16:00-17:00
Maandag: 17:00-18:00
Maandag: 18:00-19:00
Maandag: 19:00-20:00
Maandag: 20:00-21:00
Volgende ronde ;), ik wil namelijk de poll inkorten ;) wil eerst even kijken welke dagen populair zijn en welke tijdstippen.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 18-03-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik heb eventjes een Doodle aangemaakt, misschien is dat handiger? Geeft misschien iets meer keuze. Zeg maar als je die zou willen gebruiken.

http://doodle.com/aqaivf6bqqf2fy3v

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Rordarok schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:44:
Ik heb eventjes een Doodle aangemaakt, misschien is dat handiger? Geeft misschien iets meer keuze. Zeg maar als je die zou willen gebruiken.

Ook prima! Ik haal mijn strawpolls dan weer weg. Gebruiken we deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Rordarok schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:44:

Zelfde idee als mijn strawpoll idee inderdaad, maar dan veel minder werk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb mijzelf ook maar toegevoegd, geen team of iets dergelijks maar kan vrijwel alle rollen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

AWW YISS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik kan eigelijk elke dag wel, doordeweeks alleen na 7e maargoed, ik heb wel een voorkeur dus die zal ik invullen na overleg met t team.

Gister met ze 4e gespeeld, ging erg goed. 3 potjes echt heel simpel gewonne. Ik vulde gister alleen de ADC rol in, dat doe ik normaal nooit, maar wel 2 keer in de dubbele cijfers gespeeld :) en een potje support gespeeld omdat de random boy zonadig moest instalocken was maxxus aangewezen op ADC :)

[ Voor 52% gewijzigd door garriej op 19-03-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Gisteravond de hele avond Titanfall gespeeld, daarna nog het bijzonder goede idee gekregen (niet) om een ranked game te doen in League.
Speelde zelf Wukong jungle, pakte mn blue, ging naar red, ward naast red (bovenkant) smite red 10 hp te vroeg, komt hun kha zix jungle van m'n golems af gelopen, smite m'n red en maakt me dood.... klote..... Naja, niets aan te doen, verkeerde plaats geward en mis gesmite. Top stond onze Teemo tegen hun Nasus, dat zou over het algemeen redelijk goed moeten gaan voor Teemo..... niet dus, die was al snel 3 keer dood. TF deed het op zich goed (tegen Evelynn mid..), bot daarentegen (onze Sivir + Alistar tegen Jinx + Thresh) waren ook lekker bezig, ik geloof dat het na 10 minuten ongeveer 7/2 stond voor het andere team. Alistar was al vanaf minuut 1 aan het zeiken dat Teemo noob was en iedereen was noob. Die heeft de hele game toxic gedaan. Uiteindelijk dus verloren omdat we gewoonweg niet samenwerkte en ze ondertussen allemaal redelijk gefeed waren.

Vanavond een volgende kans :9
Pagina: 1 ... 162 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.