[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Boom, got it! :) Overigens heb ik niet zo'n tirade gehouden als die gast uit Rudy's filmpje!
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2a4ocg0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Zo zijn er ook zat die hebben betaald voor Tristana en Alistar. Op die manier kan je als Riot dus nooit een actie doen, als mensen zich gelijk ongelijk behandeld voelen. Als ik vandaag ga tanken, en morgen is de benzine goedkoper, dan heb ik gewoon vette pech.
Tristana en Alistar en ook Garen de champ kun je met ip kopen, dus dat is een non argument. Het gaat mij om de skins. De skin van Tristana en Alistar kan je zonder subscriben niet krijgen dus ook hier gaat om een andere situatie.

Als jij morgen gaat tanken en overmorgen geven ze het gratis weg voel jij je ook genaaid.

Edit: sorry voor de dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bij de link waar staat dat je op Twitter moet volgen staat ook vermeld dat je, mits Garen of de skin in de laatste twee weken hebt gekocht, een refund kunt aanvragen ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Greenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Ik heb hier een lijstje gemaakt moesten er mensen zijn die ook solo willen inschrijven voor het tournament, misschien kunnen daar ook nog wat teams gevormd worden :)
heb mezelf erbij gegooit :) de uiteindelijke rol maakt me niet zo heel veel uit, t gaat mij om de lol van het meedoen.

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 14-03-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:11:
Boom, got it! :) Overigens heb ik niet zo'n tirade gehouden als die gast uit Rudy's filmpje!
[afbeelding]
Awesome, grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
[afbeelding]
Netjes man!

Carry mij nu ook even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[afbeelding]
De aanhouder wint, gratz!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
JapieTalent schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:09:
Bij deze meld ik "De Boze Broeders" ook aan:

Joomadbro
ItsNotRudy
Koekie26
JapieTalent

Wat betreft onze vijfde speler houden we de spanning er nog even in
Hoi :+ Kan ook wel kijken of ik met Slivv een team kan maken.
Greenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:35:
Je kan nu gratis Dreadknight garen skin krijgen door loleu te followen op twitter:

http://forums.euw.leagueo...p?p=15167835#post15167835
Bedankt voor de link. Blijkbaar had ik Garen nog niet eens :D.

[ Voor 61% gewijzigd door Thormodo op 14-03-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Thormodo durf je wel tegen de dragons te spelen xD

https://www.facebook.com/LikeSummoningDragons

Onze facebook page Liky Liky PLZ

NO COPY PASTERINO ME NO GOOD ENGLANDO

[ Voor 56% gewijzigd door blamauci op 14-03-2014 17:18 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joomadbro/Recrush is vandaag ook gepromoveerd! Grats bro!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u9YvwcP.jpg

(leet photoshoep skills I know)

Joomadbro, you know I love you nohomo

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:22:

[afbeelding]

PLZ CARRY ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:12
Nu ik nog 3 games winnen van de 4 om in gold te komen :| Net eens Renektok top geprobeerd, alle 2 de games gewonnen, zelfs (early, tot level 8 of iets) van een dia 3 Lee Sin :) Later gewoon 2 vingers in je neus en alles tanken :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
JapieTalent schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:09:
Bij deze meld ik "De Boze Broeders" ook aan:

Joomadbro
ItsNotRudy
Koekie26
JapieTalent

Wat betreft onze vijfde speler houden we de spanning er nog even in; we hebben nog niet bevestigd gekregen dat hij op de speeldata tijd vrij kan maken van zijn LCS verplichtingen en daarnaast is het nog hoogst onzeker of hij het überhaupt ziet zitten om de tenenkrommende tactics van onze captain JooBronzeBro uit te voeren..

Desondanks hopen we dat Rordarok het ziet zitten om een 'Boze Broeder' te worden en met ons ten strijde te trekken..
Ik zie JooBronzeBro nu pas _O-
De grap is dat jullie uiteindelijk mijn boze broeders gaan zijn en niet ik _O- _O-

(Neehoor ik ga wel mijn best doen en als ik zin heb komende week zal ik vast naar Silver 5 gaan, als jullie je dan meer op je gemak voelen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:22:

[afbeelding]

_O- _O-

"Heb je het koud jongen, gooi anders even je houten rank op het vuur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Als ik mee doe met dit toernooi is het waarschijnlijk elke keer standaard een Evelynn ban ;w

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik gisteren scrimmen tegen een team binnen doubledutchdragons met mijn team gaan ze 3x udyr bannen
wat een eikels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:
[...]

_O- _O-

"Heb je het koud jongen, gooi anders even je houten rank op het vuur"
Ahahahahaha. Die was te makkelijk om niet te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Ahahahahaha. Die was te makkelijk om niet te maken
Waren leuke potjes gister :)
Recrush schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:
[...]

(Neehoor ik ga wel mijn best doen en als ik zin heb komende week zal ik vast naar Silver 5 gaan, als jullie je dan meer op je gemak voelen :+)
Je bent en blijft gewoon onze Bronze Bro; no matter how high u will go.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik had in season 1 best elo euw. 720 ELO YOLOSWAGSCOPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:
Ik heb op 795 gestaan geloof ik. Had het wel voor het einde van het seizoen opgekrikt tot 1201 dus startte weer netjes op 1200 voor season 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:
En zo speel je nog of niet? :D Elisepro420noscope!

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Mebus schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:26:
Als ik mee doe met dit toernooi is het waarschijnlijk elke keer standaard een Evelynn ban ;w
Wat dacht je van een standaard Vi bann tegen mij.
(Al zou ik wss geforceerd worden op adc)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
wambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:07:
[...]

Wat dacht je van een standaard Vi bann tegen mij.
(Al zou ik wss geforceerd worden op adc)
Vi is sowieso in elk potje een standaard ban in silver, bij mij dan tenminste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

kaaskoekie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Vi is sowieso in elk potje een standaard ban in silver, bij mij dan tenminste :p
Ik vind Vi bannen een beetje stom ik laat haar ook elk potje open omdat ik in tegenstelling tot de meeste mensen weet hoe ik tegen haar moet spelen.
En er zijn genoeg mensen in silver/gold die haar power overschatten.
Glasscannon is zo dood waar tank massieve survivability heeft en meer impact heeft.
Desondanks zie ik altijd een glasscannon Vi ipv een tank Vi.
Ik build volledig tank als ik Vi speel tegenwoordig heb ik op haar zelfs geen tri force.
Ik duik in enemy team slow iedereen displace ze allemaal en ik kom er levend uit.
Kills zullen me niet uit maken zolang mijn team maar wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Ik vind Vi bannen een beetje stom ik laat haar ook elk potje open omdat ik in tegenstelling tot de meeste mensen weet hoe ik tegen haar moet spelen.
Glasscannon is zo dood waar tank massieve survivability heeft en meer impact heeft.
Ik build volledig tank als ik Vi speel tegenwoordig heb ik op haar zelfs geen tri force.
Ik duik in enemy team slow iedereen displace ze allemaal en ik kom er levend uit.
Glasscannon vi is ook gewoon heel erg slecht, als je haar tank bouwt is ze zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:44:
[...]

Glasscannon vi is ook gewoon heel erg slecht, als je haar tank bouwt is ze zo sterk.
Glass cannon vi KAN werken in een goede teamcomp die erop gemaakt is.
En early game is het wel redelijk goed omdat je met een q aa e combo al meteen heel veel damage doet moet de laner alleen nog securen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
wambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Ik weet niet hoe, maar op een of andere manier bouwen ze altijd tank, hebben enorm veel damage en carryen ze de game. Jammer voor mij zit die vi 9/10 keer bij de enemy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

kaaskoekie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 07:29:
[...]

Ik weet niet hoe, maar op een of andere manier bouwen ze altijd tank, hebben enorm veel damage en carryen ze de game. Jammer voor mij zit die vi 9/10 keer bij de enemy :p
Een Vi die compleet tank build doet alleen damage op haar 3de strike.
Q geeft 1 stack daarna de aa de 2de an daarna haar e de 3de en dan samen met die e en de % hp damage doet het pijn ja.

Altijd als ik niet jungle speel zit er een Vi in enemy team maar 9 van de 10 keer builden ze glasscannon.
En als het enemy team Vi locked kan je het beste counters van haar nemen (in mijn opzicht zijn dit: lategame vayne, thresh met zn ult, veigar met de stun, lulu met de slow en transform, etc alles wat een slow/stun heeft.
als een Vi namelijk engaged met haar ult is er een tijd dat ze geen aanval doet maar wel vulnerable voor attacks is.
als je haar na de dunk meteen harde CC geeft heb je de % of health damage opgelost.
Je adc is weer veilig weg gelopen en heeft als het goed is damage op Vi gedaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Ryada op 15-03-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Heerlijke games gehad gisteren. Eerste game begon gelijk goed. Instalock Riven top, maar met de boodschap: "Jongens wees gerust, ik bouw tanky!". Vreemd genoeg verloor hij zijn lane hard vs Shyvana (voelen jullie het sarcasme al?). Dus nadat Riven zijn zoveelste tanky item af had en inmiddels toch zeker een minion bijna kon soloen, was de game gelukkig na 37 min voorbij. NEXT!

Jeehj AD Carry, mijn minst favoriete rol. We komen als team dik op voorsprong omdat de enemy Ezreal of ongelooflijk slecht was of ongelooflijk hard liep te trollen.

Afbeeldingslocatie: http://st.elohell.net/public/chill/3469eb0d0f6ce2da2b4372a8a94d1020.jpg

Anyway ik zeg nog tegen het team, jongens speel het aub serieus uit nu en ga niet lopen kutten waardoor we de game throwen. Ik had het zinnetje nog niet getypt of "Enemy Double Kill" wordt er omgeroepen. Thanks guys! Gelukkig was het alleen maar de enemy Nidalee die fed raakte, en mijn team zou daar vast wel op anticiperen. Oh kijk 30 min in game en geen van allen heeft ook maar 1 stukje MR gebouwt. Wukong wordt vervolgens met 2 speren van Nidalee vakkundig afgemaakt en voor het eerst dit seizoen lijkt het erop dat de game lang genoeg duurt dat ik het via mijn AD Carry role moet carryen. Na 42 min waarbij onze hele midlane weg was gepushed inmiddels weten we een teamfight te winnen en de game! Hooray! NEXT!

Wat hierna volgt is de reden waarom ik standaard Nasus in al mijn games ban. Onze firstpick: "I go Nasus guys!" Nou en dat heeft hij gedaan hoor na 20 min spelen zit onze Nasus op een keurige 90 CS. Die is niet meer te stoppen denken jullie al. Helaas toch wel, en na 30 min is de pijn voorbij en kan ik weer een loss erbij boeken. NEXT!

Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/Stacks+on+Stacks.+Friend+linked+me+this+on+skype+so_a29112_4776146.png

Firstpick: "Gonna play Nasus". En terwijl ik nog lachend zit te genieten van zijn keuze roept men ineens: "Damien go mid". Fuck, ehhhh nou Akali dan maar. Ik denk dat ik de enemy Syndra niet meer plezier had kunnen doen dan met deze pick. En ik kon mijn lane niet uit omdat ze continu pushte, en ik kon haar niet killen aangezien haar burst voldoende is om mij compleet te rapen. Wonder boven wonder, had ik nog wel de meeste CS van mijn hele team ondanks continu onder druk te hebben gestaan. Ach gelukkig hebben we Nasus nog. 20 min ingame, even kijken hoe het ervoor staat met zijn stacks. Oh 50 CS... 31 min later is wederom de pijn voorbij. NEXT!

Enemy team pakt Renekton, nou daar kan onze toplaner iig op anticiperen. "Instalock Riven" wtf??? "Sorry guys I never play top, this is the only champ I ever tried top".

Afbeeldingslocatie: http://galeri3.uludagsozluk.com/138/facepalm_227785.jpg

En ja hoor 37 min later staat Riven 5/14/7. Soloqueue too stronk! NEXT!

Nadat ik mijn Riven zojuist op ignore had gezet, kijk ik in champselect naar de namen.

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/a4/a467b0f2a78d63eb9dec636e4398a1922249289c31b63b3625de5e94785e7a9b.jpg

Onze Riven van de vorige game zit ertussen. Ditmaal gaat hij support en heb ik eindelijk weer een fatsoenlijke champ voor toplaner in de vorm van Jax, onze midlaner is een Kha'zix en onze botlane bestaat uit Janna / Jinx. Jax staat vs een Nasus wat opzich best een bitch kan zijn, maar we hebben het geluk dat we met Bronzen/Silveren Nasus te maken hebben, en die zijn niet gevaarlijk. Game spelen we snel uit en gelukkig na 28 min zie ik weer eens een Victory op mijn scherm.

Placements afgerond, en met 6-4 heeft de matchmaking zijn werk weer keurig gedaan. Hoppa Silver IV, omdat het wel een grind moet blijven!

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 15-03-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe het is inderdaad een grind. Uiteindelijk kom je er wel uit, maar dat wil niet zeggen dat je onderweg een hoop frustratie zult hebben. Gister ook weer: ik won 2 ranked games met Koekie vrij eenvoudig en ging daarna met mijn broertje verder. Ondanks dat ik normaal gesproken >60% van de games win als wij duo'en hebben we er 3 op rij verloren. In twee van de drie gevallen hadden we een ad carry die niet leek te begrijpen dat het helpt in een teamfight als ze af en toe rightclicken om daadwerkelijk damage te doen, in 1 van de games was ik zelf ook niet best bezig. Beetje tilt na de eerdere twee losses en daardoor tunnel vision. Uiteindelijk dus weer geen ruk opgeschoten na een avondje ranked :P

edit: awesome Nasus plaatje btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:42:
Hehe het is inderdaad een grind. Uiteindelijk kom je er wel uit, maar dat wil niet zeggen dat je onderweg een hoop frustratie zult hebben. Gister ook weer: ik won 2 ranked games met Koekie vrij eenvoudig en ging daarna met mijn broertje verder. Ondanks dat ik normaal gesproken >60% van de games win als wij duo'en hebben we er 3 op rij verloren. In twee van de drie gevallen hadden we een ad carry die niet leek te begrijpen dat het helpt in een teamfight als ze af en toe rightclicken om daadwerkelijk damage te doen, in 1 van de games was ik zelf ook niet best bezig. Beetje tilt na de eerdere twee losses en daardoor tunnel vision. Uiteindelijk dus weer geen ruk opgeschoten na een avondje ranked :P

edit: awesome Nasus plaatje btw :D
Ik heb overigens de Riven en zijn maatje later toegevoegd aan mijn friendslist. Aangezien hij wel wat advies wilde hebben voor goede toplaners. Zag vanmorgen dat hij zijn placements in Bronze I geeindigd was, maar het is verder een vrij aardige gast die wel open staat voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
op dit moment staat 1 van de dragon teams in de finale van Made in Asia.

http://www.twitch.tv/prog4mer

Dragon SrS Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Vandaag een leuk potje gehad. Team vechte niet en ik was last pick top in normal draft. Met een shyvanna en talon bij de enemies kwam er een teemo bij dus ik wist dat deze top ging.

Ik nam renekton aangezien met wat skills makkelijk tegen teemo kan spelen.

Vlak voor de game starte had ik een time out error dus kwam ik iets later ingame en had enkele minions gemist. Termo had lvl 2 ver voor mij en kreeg first blood. Daarna mij herpakt en teemo was geen match voor mij. Als eerste buy een negatron cloak dus ik zat wel goed. Heb Teemo 3 keer in lane gekilled en ben in totaal 4x in lane gedood door ganks maar teemo had nooit een kill genomen. De shyvanna was niet zo sterk en de eerste gank kon ik afwenden maar de 2de had ik net een all in op teemo under turret. M'n ult was nog actief en shyvanna kwam van achter mij. Ik liep weg terwijl ze mij aanviel en ik ham moeten blijven staan en had een double kill. Net verloren met een goede. 100 hp op shyv.

Daarna een mid, jungler en teemo op m'n lane gehad en gestorven onder turret met net geen double kill.

Onze kha'zix jungle was fed, andere lanes wonnen hard en de enige teamfight was op 24 min waar we hard wonnen en toen hebben ze een surrender gedaan. Ben 5/5/2 geeindigd en eigenlijk wel blij mee want teemo was volledig nutteloos in het spel door m'n aggresieve plays early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Die Genja toch, met zijn Tweakers-builds... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:59:
Die Genja toch, met zijn Tweakers-builds... :')
Altijd hilarisch. Gambit lijkt er wel zijn missie van te maken om altijd iets achterlijks te builden. Is het Genja niet dan doet Darien wel iets wat helemaal nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Over welke build heb je het? Heb nog geen tijd gehad om wat LCS e.d. te kijken. Jullie maken me nieuwsgierig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manamune Aatrox too stronk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
En binnenkort komen ze met een ad sion :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

misterdoom schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:02:
Over welke build heb je het? Heb nog geen tijd gehad om wat LCS e.d. te kijken. Jullie maken me nieuwsgierig :p
Deze was overigens ook wel geniaal. De heer inSec ;), voor velen de beste jungler in de wereld. Schijnbaar heeft hij ook nog wat problemen met tenacity stacken. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Mwcdpo.jpg?1

Genja is overigens de Lucian in dit verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 16-03-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Deze was overigens ook wel geniaal. De heer inSec ;), voor velen de beste jungler in de wereld. Schijnbaar heeft hij ook nog wat problemen met tenacity stacken. ;)

[afbeelding]

Genja is overigens de Lucian in dit verhaal.
Het is niet zo heel lang geleden dat Insec van toplane weer terug is in de jungle, dus waarschijnlijk is hij nog niet helemaal up to speed. Verder blijft mercs een rare buy tegen een puur AD team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Het is niet zo heel lang geleden dat Insec van toplane weer terug is in de jungle, dus waarschijnlijk is hij nog niet helemaal up to speed. Verder blijft mercs een rare buy tegen een puur AD team.
Ze hebben ook zo lekker veel CC buiten Thresh om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je denkt dat je door alle CC van Thresh geraakt gaat worden is tenacity al wel het overwegen waard vind ik. Hij heeft toch 5 seconde aan slows/stun als hij het goed uitspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Enige excuus die ik kan vinden is de magic dmg die van Shyvana nog komt... maar ja :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:05:
Als je denkt dat je door alle CC van Thresh geraakt gaat worden is tenacity al wel het overwegen waard vind ik. Hij heeft toch 5 seconde aan slows/stun als hij het goed uitspreid.
Helaas stacked de Tenacity niet, dus die CC word er niet minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Wat ik nog wel het moeilijkste vind in dit spel is om een normal game te selecteren en niet een ranked game.. Nu ranked terwijl ik daar helemaal geen zin in heb :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom geef ik al aan dat hij pas is geswitched van top naar jungle. Dus dat hij waarschijnlijk even vergeten was dat Golem tenacity geeft. Maar dan nog is het een rare buy gezien alleen thresh en shyvana magic damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Daar gaat mijn kans om met Rumble in the Jungle in the Jungle te spelen :(

ps had toch Hecarim gepicked hoor team :> /3 <3 /3 <3 /3 <3 /3

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

euw weer fokt op? :/

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
euw weer fokt op. . . rito...pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

IEM klaar, kunnen ze nu LoL weer normaal laten werken toch

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zon internationaal toernooi is wel veel leuker dan zon nietszeggende spring split met heel veel potjes om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
IEM afgelopen en ineens werkt ranked weer. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Helemaal mee eens Lord. Veel meer actie en spanning bij zo'n toernooi en het gaat hier ook echt om iets. Zoveel opmerkingen van LCS spelers zelf dat de split op dit moment helemaal niets voorstelt zolang je niet eruit geknikkerd wordt..erg jammer. Daar moeten ze toch iets anders op kunnen verzinnen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind de LCS best leuk om te kijken maar er zit gewoon 0 spanning in behalve op het einde. En dan moet je maar hopen dat het nog een beetje dicht bij elkaar ligt zodat het spannend kan worden.
En zon Battle of the Atlantic en allstars is allemaal leuk en aardig maar ik zie liever toernooien die ergens over gaan.

Beste League toernooi blijft voor mij toch IPL5
Met bijna de beste teams uit elke regio. En alle matches buiten de poules om best of 3 en double elimination. Enige matige bij dat toernooi was dat ook daar net als afgelopen Worlds teams bij zaten die geen enkele kans op een win hadden omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qRauz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09-2022
Het is toch een Koreaans team dat alles wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Gisteren door de server problemen uiteindelijk maar 2 potjes gespeeld, en wat voor een potjes...

Eerste potje was tegen een adc Annie met Kayle support en Sona mid. Onze adc Jinx vond dat all in gaan een goed idee was, en deed dat dus continu, ook wanneer ik er niet was of waarschuwde het niet te doen. Het team zei de hele tijd dat we Annie moesten focussen, maar deden dat door met zijn allen er naar toe te rennen. Flash Tibbers, en weer iedereen dood. Ik (Blitz support) probeerde op een gegeven moment Annie uit te schakelen door die naar mij te trekken (ik stond niet bij de rest) en te stunnen zodat ze ranged haar af konden maken. Waarop mijn team besloot dat het een goed idee was collectief naar mij toe te flashen, en Tibbers dus alsnog het hele team gestund werd en er maar 1 kon ontsnappen, die later alsnog ingehaald werd (ga vooral een lane pushen wanneer je de enige bent!). Vervolgens kreeg het andere team de Baron neer, en besloot mijn team maar mid te pushen. Ze sturen hun tank uit de basis, en 3 van ons springen er op. Flash Tibbers, en 3 meteen dood. Ik probeerde het nog te stoppen, maar Tibbers stond er al tussen toen ik Annie te pakken kreeg. Na 10 minuten gebruikte onze Jinx zijn ult niet meer, en onze Xerath mid was zo gelagged dat ie tussen de disconnects door weinig nuttigs deed. Op een gegeven moment pull ik Annie wanneer ze mid pushen, ult en knockup, en door de ult zijn er 3 van hun onder 50% health. Mijn GA triggert, en hun hele team staat bovenop mij te wachten tot ze weer kunnen aanvallen. Zowel Jinx als Xerath staan een eindje verderop te wachten, en geen van hun gebruikt hun ult. Annie eindigde op 15/5/26...
http://www.lolking.net/su...128403#matches/1377496265

Tweede:
http://www.lolking.net/su...128403#matches/1377580405
Scores op mijn team:
Ik (jungle Heca): 11/9/6
Riven top: 0/13/3
Brand mid: 11/10/1
Jinx adc: 0/7/3
Lulu support: 1/16/4

Riven stond solo tegen een duo top Poppy/Nidalee, en bleef maar de lane pushen en ze solo aanvallen. Zelfs toen Riven level 7 was en zij beiden level 9... Bot nam te veel risico en ging vaak dood, en ook al ging mid nog redelijk waren de andere lanes gewoon verloren.

Was van plan level 29 te worden dit weekend, maar die 2 potjes in combinatie met de server problemen zorgden ervoor dat ik niet zo'n zin had verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 11:22
Gisteren snelste potje ooit, ik dacht iets van 12 minuten.
Na een minuut of 7 waren er bij de tegenstanders 4 gedisconnect. Waarschijnlijk premades. De enige die over was, was Leblanc.
Toen hebben wij de enige juiste beslissing gemaakt en met ze 5'en mid te gaan en het spel te eindigen.
Waardeloos.

Ik ging weer eens met Nocturne in de jungle and dat beviel mij uitstekend. Lang geleden dat ik hem gespeeld heb. Snelle clear, aardige sustain en zeer sterke ganks. Zo mooi om iemand van afstand te snipen met je ulti. Heeft iemand alleen nog een tip om snel de range te zien van je ulti? Als ik die R in druk dat activeer je hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:31:
Gisteren snelste potje ooit, ik dacht iets van 12 minuten.
Na een minuut of 7 waren er bij de tegenstanders 4 gedisconnect. Waarschijnlijk premades. De enige die over was, was Leblanc.
Toen hebben wij de enige juiste beslissing gemaakt en met ze 5'en mid te gaan en het spel te eindigen.
Waardeloos.

Ik ging weer eens met Nocturne in de jungle and dat beviel mij uitstekend. Lang geleden dat ik hem gespeeld heb. Snelle clear, aardige sustain en zeer sterke ganks. Zo mooi om iemand van afstand te snipen met je ulti. Heeft iemand alleen nog een tip om snel de range te zien van je ulti? Als ik die R in druk dat activeer je hem al.
mouseover je R is denk ik toch het snelst.

Ik zie ook dat in het document voor de mensen zonder team voor het tweakers tournooi inmiddels 5 mensen telt(klik). Dit is natuurlijk mooi nieuws, want nu kunnen deze mensen gewoon meedoen, wat mij wel leuk leek om te doen is om even te oefenen met ze 5e voordat het tournooi er ook echt is en even de rollen van iedereen vast stellen. Als iedereen die in dat document staat nou even een DM stuurt met een tijd(alleen savonds aub) en datum, dan kunnen we even communiceren en wat potjes doen. :)

Ik stel morgenavond(dinsdag 18-3) uurtje of 8 voor.

[ Voor 28% gewijzigd door garriej op 17-03-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 11:22
garriej schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:32:
[...]

mouseover je R is denk ik toch het snelst.

Ik stel morgenavond(dinsdag 18-3) uurtje of 8 voor.
Ik vind dat niet echt praktisch, het maakt het een beetje chaotisch als je ergens snel moet ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Ik vind dat niet echt praktisch, het maakt het een beetje chaotisch als je ergens snel moet ganken.
Dan ben ik bang dat ik geen beter idee heb, de range uit je kop leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Dacht dat het ook te zien is als je R ingedrukt houdt?

Maar ik zou gewoon oefenen in een solo of normal game, kijken wat de range is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Door al die EUW problemen (riot pls) zelfs maar dota 2 gaan spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Viper® schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:59:
Door al die EUW problemen (riot pls) zelfs maar dota 2 gaan spelen :')
die server problemen zijn de laatste tijd wel echt heel erg inderdaad ja. echt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Het lijkt ook bijna altijd toeval als we net onze eerste teamgame willen gaan starten :P

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:58:
Dacht dat het ook te zien is als je R ingedrukt houdt?

Maar ik zou gewoon oefenen in een solo of normal game, kijken wat de range is.
dan moet je ergens de optie aanvinken:
show ranged indicators when smartcasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:17:
[...]

dan moet je ergens de optie aanvinken:
show ranged indicators when smartcasting
Dat maakt Smartcasting enkel zo nutteloos. Heb je alsnog die delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Uiteindelijk zal je de ranges ook moeten weten zonder die indicators want bij de skills van de tegenstander zie je ze ook niet.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Dat maakt Smartcasting enkel zo nutteloos. Heb je alsnog die delay.
ga ik mee akkoord, ik wou gewoon even aanhalen dat de optie bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:36:
[...]

ga ik mee akkoord, ik wou gewoon even aanhalen dat de optie bestaat
Maar het is wel een prettige manier om te leren smartcasten, daarnaast is het nog altijd sneller dan klikken met je muis, zeker in combos. Moet je je voorstellen een snelle LeBlanc combo. Q-klik,R-klik,E-klik, W-klik. De kans is groot dat je je klikjes niet goed timed, en dus een verkeerde skill gebruikt.

Ik dacht trouwens dat ze clamping eruit hadden gehaald? Ik krijg in Bronze 4 steeds 20 punten. Ik sta op 62 LP. Na een win krijg ik 19 punten ineens, nou ja, prima blijft 2 wins ten slotte. Daarna weer een win: krijg ik gvd maar 9 punten en sta op 90. Dit betekend dat ik nog 2 wins achterelkaar moet hebben voor promo's en daarna weer 2/3 winnen.

Op deze manier kan je niet promoten, want hoe klein is de klans dat je een 10 winstreak haalt :S

[ Voor 31% gewijzigd door Ero-Sensei op 17-03-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Maar het is wel een prettige manier om te leren smartcasten,
Niet dus. De beste manier is gewoon smartcasten. Het is geen rocket science.
Ik dacht trouwens dat ze clamping eruit hadden gehaald? Ik krijg in Bronze 4 steeds 20 punten. Ik sta op 62 LP. Na een win krijg ik 19 punten ineens, nou ja, prima blijft 2 wins ten slotte. Daarna weer een win: krijg ik gvd maar 9 punten en sta op 90. Dit betekend dat ik nog 2 wins achterelkaar moet hebben voor promo's en daarna weer 2/3 winnen.

Op deze manier kan je niet promoten, want hoe klein is de klans dat je een 10 winstreak haalt :S
Je snapt niet wat clamping is klaarblijkelijk en hoe LP werkt. Clamping is dat je kunstmatig op 0 LP/game word gehouden tot je MMR hoog genoeg is. Dat is bij jou niet zo, je krijgt LP. Als je steeds minder LP krijgt, dan betekent dit dat je op de Tier/Div zit die bij jouw MMR past.

Na je promos eventueel verliezen ga je ook niet terug naar 0 LP, dus je hoeft er niet 10 te winnen. En als je goed genoeg bent om echt uit Bronze te komen, dan zijn winstreaks niet lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

WTF is er met mijn normal MMR aan de hand :D Ik ben silver V maar speel in normals met alleen maar golds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:36:
[...]

Niet dus. De beste manier is gewoon smartcasten. Het is geen rocket science.
Geen RocketScience nee, maar als je de ranges niet goed kent van de champs is het een prettige manier om het te leren, anders is het buttonbashen tot hij de skill doet.
Je snapt niet wat clamping is klaarblijkelijk en hoe LP werkt. Clamping is dat je kunstmatig op 0 LP/game word gehouden tot je MMR hoog genoeg is. Dat is bij jou niet zo, je krijgt LP. Als je steeds minder LP krijgt, dan betekent dit dat je op de Tier/Div zit die bij jou MMR past.

Na je promos eventueel verliezen ga je ook niet terug naar 0 LP, dus je hoeft er niet 10 te winnen. En als je goed genoeg bent om echt uit Bronze te komen, dan zijn winstreaks niet lastig.
Ah, ik wist inderdaad niet dat je echt op 0 gehouden werdt. Maar ik vind van steeds 19 punten krijgen naar ineens maar 9 wel erg drastisch hoor. Van mijn laatste 32 ranked games heb ik een winrate van 66%, dat lijkt me toch groeipotentie nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:47:
[...]

Geen RocketScience nee, maar als je de ranges niet goed kent van de champs is het een prettige manier om het te leren, anders is het buttonbashen tot hij de skill doet.
Skill indicators zijn lang niet altijd accuraat (Karthus, Mundo, Kog, Varus, Nidalee, ik kan doorgaan), dus eigenlijk gewoon cold turkey Smartcast gaan.
Ah, ik wist inderdaad niet dat je echt op 0 gehouden werdt. Maar ik vind van steeds 19 punten krijgen naar ineens maar 9 wel erg drastisch hoor. Van mijn laatste 32 ranked games heb ik een winrate van 66%, dat lijkt me toch groeipotentie nietwaar?
Ben vorig seizoen van 20 LP naar 6 LP per game gegaan. Over de span van 3-4 games, dus zo hoort het klaarblijkelijk.

66% van je laatste 32 games. Maar overall? Als je winrate van al je games rond of onder 50% zit, dan zit je waar je thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:57:
[...]

Skill indicators zijn lang niet altijd accuraat (Karthus, Mundo, Kog, Varus, Nidalee, ik kan doorgaan), dus eigenlijk gewoon cold turkey Smartcast gaan.

[...]

Ben vorig seizoen van 20 LP naar 6 LP per game gegaan. Over de span van 3-4 games, dus zo hoort het klaarblijkelijk.

66% van je laatste 32 games. Maar overall? Als je winrate van al je games rond of onder 50% zit, dan zit je waar je thuishoort.
Overall inderdaad 53%, en begonnen in Bronze 5, dus het is ook niet zo dat het niet klopt waar ik zit (ik zal de laatste zijn die dat beweerd :)). Echter je word natuurlijk ook beter in het spelletje dus moet het systeem op een gegeven moment oude games gaan 'vergeten' lijkt me. Dus na 200 games is het waarschijnlijk relevanter wat je de afgelopen 150 games hebt gepresteerd dan de afgelopen 200 games. Er zit immers 150 games aan oefening tussen terwijl je nog steeds aan het compenseren voor misschien wel 50 losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:15:
[...]

Overall inderdaad 53%, en begonnen in Bronze 5, dus het is ook niet zo dat het niet klopt waar ik zit (ik zal de laatste zijn die dat beweerd :)). Echter je word natuurlijk ook beter in het spelletje dus moet het systeem op een gegeven moment oude games gaan 'vergeten' lijkt me. Dus na 200 games is het waarschijnlijk relevanter wat je de afgelopen 150 games hebt gepresteerd dan de afgelopen 200 games. Er zit immers 150 games aan oefening tussen terwijl je nog steeds aan het compenseren voor misschien wel 50 losses.
Als je blijft winnen krijg je ook weer gewoon meer LP per game, ik had het vorig seizoen ook. ineens had ik maar 5-7 punten per win en een loss was gelijk 15-18 punten. Maar dat was voor 6 a 7 games zo, daarna kreeg ik weer gewoon 15 punten voor een win

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik snap het, ik vraag me slechts af of dit het beste systeem is.
Gechargeerd gezegt:
Iemand speelt 500 games
eerste 200 zijn een loss
Daarna 1 grote winspree van 300 games

Overall winrate is dan 66%, maar toch mag je ervan uitgaan dat die kerel kneiter goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:21:
Ik snap het, ik vraag me slechts af of dit het beste systeem is.
Gechargeerd gezegt:
Iemand speelt 500 games
eerste 200 zijn een loss
Daarna 1 grote winspree van 300 games

Overall winrate is dan 66%, maar toch mag je ervan uitgaan dat die kerel kneiter goed is :D
Ik denk dat je er beter van uit mag gaan dat het een hacker is, winning spree van 300 lukt niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vraag me af of het uberhaupt bestaat in league of legends. Map hacks bijvoorbeeld zodat je altijd vision heb over de hele minimap, neem aan van niet omdat de map natuurlijk op hun server draait.

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 17-03-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
Ik vraag me af of het uberhaupt bestaat in league of legends. Map hacks bijvoorbeeld zodat je altijd vision heb over de hele minimap, neem aan van niet omdat de map natuurlijk op hun server draait.
Kan me herinneren dat bij starcraft zulk soort hacks ook aanwezig waren, dus het zou me niet verbazen als deze ook bestaan voor LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
ArgantosNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat je er beter van uit mag gaan dat het een hacker is, winning spree van 300 lukt niemand.
Nogmaals gechargeerd . Maar dit is wel hoe het systeem nu werkt. Overigens, een losing spree van 200 lukt ook niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Nogmaals gechargeerd . Maar dit is wel hoe het systeem nu werkt. Overigens, een losing spree van 200 lukt ook niemand.
Challenge Accepted 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]

200 potjes afk staan met 5 man lukt het in theorie wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:16:
[...]

Als je blijft winnen krijg je ook weer gewoon meer LP per game, ik had het vorig seizoen ook. ineens had ik maar 5-7 punten per win en een loss was gelijk 15-18 punten. Maar dat was voor 6 a 7 games zo, daarna kreeg ik weer gewoon 15 punten voor een win
Heel apart verhaal dit. Voor zover ik weet krijg je meer punten voor een win dan een loss. Er zijn honderden Gold/Plat/Dia spelers die minder wins dan losses hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Heel apart verhaal dit. Voor zover ik weet krijg je meer punten voor een win dan een loss. Er zijn honderden Gold/Plat/Dia spelers die minder wins dan losses hebben.
Ik heb het ook 1 keer gehad, dat ik meer punten verloor dan erbij kreeg, na 2 wins echter niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

garriej schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:48:
[...]

Kan me herinneren dat bij starcraft zulk soort hacks ook aanwezig waren, dus het zou me niet verbazen als deze ook bestaan voor LoL
Ik vermoed dat dit goed afgedekt is.
Als je met lol-recorder je match opneemt zonder de spectator modus, dan heb je geen informatie over data die je niet kan zien.
Dat suggereert dat de client(/speler) dus geen informatie krijgt over zaken die buiten het zichtsveld gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Dat is ook niet per definitie. Vorig seizoen ben ik pas begonnen. Uiteraard goed eigenwijs na lvl 30 ranked gaan spelen. Toen kwam ik uit in Silver4 na placements, oftewel, ik had geluk.

Dit geluk bleek echt al snel pecht te zijn, want ik bleef maar verliezen. Totdat mijn MMR op Bronze 3/4 niveau zat, doen ging het 50/50 zeg maar. Echter zal ik nogsteeds in Silver 5, aangezien ik niet kon demoten.

Het systeem wilde me abosoluut niet laten stijgen natuurlijk. Resultaat: 7 punten voor een win, en -22 voor een loss. Leuk was dat, dát noemen ze nou elo-hell :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Dat is nou juist elo heaven ero sensei

lawl

als je dan gewoon paar games in een rij wint is je mmr al lang weer stabiel en stijg je gewoon weer net zo hard als de rest.

plus van verliezen leer je meer als winnen

[ Voor 11% gewijzigd door blamauci op 17-03-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:47:
Dat is nou juist elo heaven ero sensei

lawl

als je dan gewoon paar games in een rij wint is je mmr al lang weer stabiel en stijg je gewoon weer net zo hard als de rest.

plus van verliezen leer je meer als winnen
Te makkelijk! Ik laat iemand anders koppen ditmaal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Owh jee, daar is de elite weer. Nou Damien en Blamauci, ik won vorig seizoen zeker aan het eind absoluut een stuk meer dan ik verloor, naar schatting over de laatste 100 games 65% winrate. Maar doordat ik het daarvoor al verknalt had, of eigenlijk het systeem, door mij niet te laten demoten kon ik echt niet meer groeien.

Toen zat ik namelijk met een MMR van Bronze 3 te spelen in Silver 5. Moet je eens uitrekenen wat voor een winstreak je nodig heb om dat te overbruggen. En dat is uit eigen ervaring, en niet uit 'het principieel verdedigen van het systeem'.

En dat laatste is wat er altijd gebeurd wanneer iemand er commentaar op heeft. Ja, al jullie fijne clichés zijn helemaal waar:
- Uiteindelijk kom je waar je hoort
- AFK's geven free elo
- blablabla

Het is allemaal waar, maar dat wil niet zeggen dat je er niet 500+ games voor nodig kan hebben. Ik begrijp ook wel dat dit uitzonderingen zijn, echter het geklaag is er niet voor niets. Het systeem is goed, maar alles behalve flawless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:29:

Het is allemaal waar, maar dat wil niet zeggen dat je er niet 500+ games voor nodig kan hebben. Ik begrijp ook wel dat dit uitzonderingen zijn, echter het geklaag is er niet voor niets. Het systeem is goed, maar alles behalve flawless.
Het huidige Tier-systeem maakt klimmen sowieso een grind. Niemand hier is het daar niet mee eens. Blamauci zat zelf in Plat en zit volgens mijn laatste check in de buddy list dit seizoen aardig wat moeite om in Gold V te belanden. Je promos naar een volgende Tier is veel geluk hebben, maar met grinden kom je er wel. Zelfs met een 45-50% winrate. Je eigen niveau zal natuurlijk aardig wat games van de grind afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:29:
Owh jee, daar is de elite weer. Nou Damien en Blamauci, ik won vorig seizoen zeker aan het eind absoluut een stuk meer dan ik verloor, naar schatting over de laatste 100 games 65% winrate. Maar doordat ik het daarvoor al verknalt had, of eigenlijk het systeem, door mij niet te laten demoten kon ik echt niet meer groeien.

Toen zat ik namelijk met een MMR van Bronze 3 te spelen in Silver 5. Moet je eens uitrekenen wat voor een winstreak je nodig heb om dat te overbruggen. En dat is uit eigen ervaring, en niet uit 'het principieel verdedigen van het systeem'.

En dat laatste is wat er altijd gebeurd wanneer iemand er commentaar op heeft. Ja, al jullie fijne clichés zijn helemaal waar:
- Uiteindelijk kom je waar je hoort
- AFK's geven free elo
- blablabla

Wtf did I do? Ik wou alleen een geintje maken richting blamauci :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:33:
[...]

ik zit momenteel in mijn promo naar gold 5 ja

ZZZ

Maargoed ik ben silver 2 geplaatst vanwege server issues tijdens mijn placement matches. Volgens op.gg is mijn hidden mmr ondertussen al weer 1800 en dus ben ik nu mijn gold promo aan t spelen tegen gold 3-1 mensen. zzz

het hele systeem om de tiers heen is nog altijd zoals vroeger... je word gematched met mensen uit je elo alleen geeft het systeem je een tier en division waaruit andere mensen zogenaamd zien waar je zit... wat dus absoluut BS is want zodra ik gold 5 ben met dit MMR ga ik hele divisions lopen skippen...

Btw silver 1 is gewoon hell... scum on earth zit daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:33:
[...]

you're right, interpretatiefoutje van mijn kant. Mijn oprechte excuses voor het scherpe randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Het huidige Tier-systeem maakt klimmen sowieso een grind. Niemand hier is het daar niet mee eens. Blamauci zat zelf in Plat en zit volgens mijn laatste check in de buddy list dit seizoen aardig wat moeite om in Gold V te belanden. Je promos naar een volgende Tier is veel geluk hebben, maar met grinden kom je er wel. Zelfs met een 45-50% winrate. Je eigen niveau zal natuurlijk aardig wat games van de grind afhalen.
btw rudy... ik heb like... 70 games gespeeld.. je doet net alsof ik al 500 ranked games heb gespeeld.. dan zou je kunnen zeggen dat ik stuck zit ofzo.

Plat halen heeft me veel moeite gekost en dat gaat het nu ook weer worden <3 maar we komen er wel THE CLIMB IS REAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:42:
[...]

btw rudy... ik heb like... 70 games gespeeld.. je doet net alsof ik al 500 ranked games heb gespeeld.. dan zou je kunnen zeggen dat ik stuck zit ofzo.

Plat halen heeft me veel moeite gekost en dat gaat het nu ook weer worden <3 maar we komen er wel THE CLIMB IS REAL
Calm down bro! We zeggen niet dat mensen goed of slecht zijn, het is alleen een indicatie dat soloqueue een grind is, voor iedereen afhankelijk waar je doel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Mijn doel is Plat, maar ik denk niet dat ik daar oud genoeg voor wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:42:
[...]

I know, bedoelde ook niet te impliceren dat je slecht bent o.i.d. ben er zeker van overtuigd dat je niet in Silver thuishoort. Maar goed, zoals je zelf al aangaf, je MMR ligt al in Gold. Dus het huidige systeem forceert je gewoon te grinden tot je een keer 3/5 promo games pakt. Met het oude systeem was het allemaal veel duidelijker en was je Gold als je MMR Gold was, niet als je genoeg LPtjes bij elkaar had gesprokkel door games te spammen. Wat je nu ziet is dat er heel veel mensen onder en boven hun niveau zijn ingedeeld. Ik zie Golds en Plats die zo slecht spelen dat je wel kan janken en aan de andere hand ook wel eens Silver Vs op mn team die als ADC vrij snel met 300-400CS en een volle inventory naar voren komen, maar blijkbaar toch blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik ben het met itsNotRudy eens.
Ik speel zelf zelden ranked, alleen aan het einde van het seizoen voor de rewards :)

Maar als ik kijk naar afgelopen seizoen, ik ging 9/1 door mijn series heen en werd in silver II gezet.
Zoals meer mensen van zich zelf denken, ik dacht dat ik wel beter was dan een silver speler, maar blijkbaar niet.

Elk potje kreeg ik ik bijna 30 punten per win, dus na ~15 potjes kwam ik in Gold V terecht.
Nadat het seizoen voorbij was had ik een paar dagen vrij en ben ik wat meer gaan spelen, ondanks mijn gold V status speelde ik continue tegen platinum/diamond mensen, waarvan sommige bijzonder... merkwaardig speelde, enorm rare fouten maakte. Precies wat ItsNotRudy aangeeft, sommige mensen spelen boven hun niveau, terwijl ik sommige vrienden heb die in silver spelen maar naar mijn gevoel toch wel een niveautje hoger behoren te zijn.

Ik kwam uiteindelijk in platinum III uit, niet slecht, maar merkte wel dat je veel tijd moet hebben om de ladders te beklimmen binnen dit ranked systeem.

Gezien ik s'avonds vaak maar tijd heb voor 1-3 potjes, doe ik liever normals met vrienden waarbij je non meta champions kan spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Maxxus op 17-03-2014 17:14 ]

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:01:
Mijn doel is Plat, maar ik denk niet dat ik daar oud genoeg voor wordt :D
Oud genoeg haha :*) Zou als ik jou was je doel niet te ver vooruit plannen.. Het werkt veel meer motiverend om een doel te halen en dan door te gaan.

Ben overigens wel met Blaumucci eens dat er in Silver 1 ook een boel scum zit (hoewel het fenomeen ook net zo goed in Bronze 1, Gold 1 etc 1 voor zal komen, maar daar heb ik geen ervaring mee).. Iedereen "meent" dat hij/zij onterecht in Silver 1 gehouden wordt terwijl men toch echt veel beter is..
Tenenkrommende attitudes.
Pagina: 1 ... 161 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.