Boom, got it!
Overigens heb ik niet zo'n tirade gehouden als die gast uit Rudy's filmpje!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tristana en Alistar en ook Garen de champ kun je met ip kopen, dus dat is een non argument. Het gaat mij om de skins. De skin van Tristana en Alistar kan je zonder subscriben niet krijgen dus ook hier gaat om een andere situatie.Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Zo zijn er ook zat die hebben betaald voor Tristana en Alistar. Op die manier kan je als Riot dus nooit een actie doen, als mensen zich gelijk ongelijk behandeld voelen. Als ik vandaag ga tanken, en morgen is de benzine goedkoper, dan heb ik gewoon vette pech.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
heb mezelf erbij gegooitGreenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Ik heb hier een lijstje gemaakt moesten er mensen zijn die ook solo willen inschrijven voor het tournament, misschien kunnen daar ook nog wat teams gevormd worden
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 14-03-2014 15:22 ]
Verwijderd
Awesome, grats!JapieTalent schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:11:
Boom, got it!Overigens heb ik niet zo'n tirade gehouden als die gast uit Rudy's filmpje!
[afbeelding]
Netjes man!JapieTalent schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:11:
Boom, got it!Overigens heb ik niet zo'n tirade gehouden als die gast uit Rudy's filmpje!
[afbeelding]
De aanhouder wint, gratz!JapieTalent schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:11:
[afbeelding]
Vicariously I live while the whole world dies
HoiJapieTalent schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:09:
Bij deze meld ik "De Boze Broeders" ook aan:
Joomadbro
ItsNotRudy
Koekie26
JapieTalent
Wat betreft onze vijfde speler houden we de spanning er nog even in
Bedankt voor de link. Blijkbaar had ik Garen nog niet eensGreenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:35:
Je kan nu gratis Dreadknight garen skin krijgen door loleu te followen op twitter:
http://forums.euw.leagueo...p?p=15167835#post15167835
[ Voor 61% gewijzigd door Thormodo op 14-03-2014 16:43 ]
[ Voor 56% gewijzigd door blamauci op 14-03-2014 17:18 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 17:24 ]
PLZ CARRY MEVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:22:
Joomadbro/Recrush is vandaag ook gepromoveerd! Grats bro!
[afbeelding]
(leet photoshoep skills I know)
Joomadbro, you know I love you nohomo
Ik zie JooBronzeBro nu pasJapieTalent schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:09:
Bij deze meld ik "De Boze Broeders" ook aan:
Joomadbro
ItsNotRudy
Koekie26
JapieTalent
Wat betreft onze vijfde speler houden we de spanning er nog even in; we hebben nog niet bevestigd gekregen dat hij op de speeldata tijd vrij kan maken van zijn LCS verplichtingen en daarnaast is het nog hoogst onzeker of hij het überhaupt ziet zitten om de tenenkrommende tactics van onze captain JooBronzeBro uit te voeren..
Desondanks hopen we dat Rordarok het ziet zitten om een 'Boze Broeder' te worden en met ons ten strijde te trekken..
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:22:
Joomadbro/Recrush is vandaag ook gepromoveerd! Grats bro!
[afbeelding]
(leet photoshoep skills I know)
Joomadbro, you know I love you nohomo
Verwijderd
Ahahahahaha. Die was te makkelijk om niet te makenRecrush schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:
[...]
![]()
![]()
"Heb je het koud jongen, gooi anders even je houten rank op het vuur"
Waren leuke potjes gisterVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Ahahahahaha. Die was te makkelijk om niet te maken
Je bent en blijft gewoon onze Bronze Bro; no matter how high u will go..Recrush schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:
[...]
(Neehoor ik ga wel mijn best doen en als ik zin heb komende week zal ik vast naar Silver 5 gaan, als jullie je dan meer op je gemak voelen)
Ik heb op 795 gestaan geloof ik. Had het wel voor het einde van het seizoen opgekrikt tot 1201 dus startte weer netjes op 1200 voor season 2blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:
ik had in season 1 best elo euw. 720 ELO YOLOSWAGSCOPE
En zo speel je nog of niet?blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:
ik had in season 1 best elo euw. 720 ELO YOLOSWAGSCOPE
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Wat dacht je van een standaard Vi bann tegen mij.Mebus schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:26:
Als ik mee doe met dit toernooi is het waarschijnlijk elke keer standaard een Evelynn ban
Steam: Ryada.
Vi is sowieso in elk potje een standaard ban in silver, bij mij dan tenminstewambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:07:
[...]
Wat dacht je van een standaard Vi bann tegen mij.
(Al zou ik wss geforceerd worden op adc)
Ik vind Vi bannen een beetje stom ik laat haar ook elk potje open omdat ik in tegenstelling tot de meeste mensen weet hoe ik tegen haar moet spelen.kaaskoekie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:15:
[...]
Vi is sowieso in elk potje een standaard ban in silver, bij mij dan tenminste
Glasscannon vi is ook gewoon heel erg slecht, als je haar tank bouwt is ze zo sterk.wambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
[...]
Ik vind Vi bannen een beetje stom ik laat haar ook elk potje open omdat ik in tegenstelling tot de meeste mensen weet hoe ik tegen haar moet spelen.
En er zijn genoeg mensen in silver/gold die haar power overschatten.
Glasscannon is zo dood waar tank massieve survivability heeft en meer impact heeft.
Desondanks zie ik altijd een glasscannon Vi ipv een tank Vi.
Ik build volledig tank als ik Vi speel tegenwoordig heb ik op haar zelfs geen tri force.
Ik duik in enemy team slow iedereen displace ze allemaal en ik kom er levend uit.
Kills zullen me niet uit maken zolang mijn team maar wint.
Glass cannon vi KAN werken in een goede teamcomp die erop gemaakt is.garriej schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:44:
[...]
Glasscannon vi is ook gewoon heel erg slecht, als je haar tank bouwt is ze zo sterk.
Ik weet niet hoe, maar op een of andere manier bouwen ze altijd tank, hebben enorm veel damage en carryen ze de game. Jammer voor mij zit die vi 9/10 keer bij de enemywambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
[...]
Ik vind Vi bannen een beetje stom ik laat haar ook elk potje open omdat ik in tegenstelling tot de meeste mensen weet hoe ik tegen haar moet spelen.
En er zijn genoeg mensen in silver/gold die haar power overschatten.
Glasscannon is zo dood waar tank massieve survivability heeft en meer impact heeft.
Desondanks zie ik altijd een glasscannon Vi ipv een tank Vi.
Ik build volledig tank als ik Vi speel tegenwoordig heb ik op haar zelfs geen tri force.
Ik duik in enemy team slow iedereen displace ze allemaal en ik kom er levend uit.
Kills zullen me niet uit maken zolang mijn team maar wint.
Een Vi die compleet tank build doet alleen damage op haar 3de strike.kaaskoekie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 07:29:
[...]
Ik weet niet hoe, maar op een of andere manier bouwen ze altijd tank, hebben enorm veel damage en carryen ze de game. Jammer voor mij zit die vi 9/10 keer bij de enemy
[ Voor 38% gewijzigd door Ryada op 15-03-2014 08:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 15-03-2014 12:49 ]
Ik heb overigens de Riven en zijn maatje later toegevoegd aan mijn friendslist. Aangezien hij wel wat advies wilde hebben voor goede toplaners. Zag vanmorgen dat hij zijn placements in Bronze I geeindigd was, maar het is verder een vrij aardige gast die wel open staat voor advies.Vicarious schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:42:
Hehe het is inderdaad een grind. Uiteindelijk kom je er wel uit, maar dat wil niet zeggen dat je onderweg een hoop frustratie zult hebben. Gister ook weer: ik won 2 ranked games met Koekie vrij eenvoudig en ging daarna met mijn broertje verder. Ondanks dat ik normaal gesproken >60% van de games win als wij duo'en hebben we er 3 op rij verloren. In twee van de drie gevallen hadden we een ad carry die niet leek te begrijpen dat het helpt in een teamfight als ze af en toe rightclicken om daadwerkelijk damage te doen, in 1 van de games was ik zelf ook niet best bezig. Beetje tilt na de eerdere twee losses en daardoor tunnel vision. Uiteindelijk dus weer geen ruk opgeschoten na een avondje ranked
edit: awesome Nasus plaatje btw
Altijd hilarisch. Gambit lijkt er wel zijn missie van te maken om altijd iets achterlijks te builden. Is het Genja niet dan doet Darien wel iets wat helemaal nergens op slaat.
Deze was overigens ook wel geniaal. De heer inSecmisterdoom schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:02:
Over welke build heb je het? Heb nog geen tijd gehad om wat LCS e.d. te kijken. Jullie maken me nieuwsgierig
[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 16-03-2014 13:15 ]
Verwijderd
Het is niet zo heel lang geleden dat Insec van toplane weer terug is in de jungle, dus waarschijnlijk is hij nog niet helemaal up to speed. Verder blijft mercs een rare buy tegen een puur AD team.Damienx2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:12:
[...]
Deze was overigens ook wel geniaal. De heer inSec, voor velen de beste jungler in de wereld. Schijnbaar heeft hij ook nog wat problemen met tenacity stacken.
[afbeelding]
Genja is overigens de Lucian in dit verhaal.
Ze hebben ook zo lekker veel CC buiten Thresh omVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:06:
[...]
Het is niet zo heel lang geleden dat Insec van toplane weer terug is in de jungle, dus waarschijnlijk is hij nog niet helemaal up to speed. Verder blijft mercs een rare buy tegen een puur AD team.
Verwijderd
Enige excuus die ik kan vinden is de magic dmg die van Shyvana nog komt... maar jaVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:06:
[...]
Het is niet zo heel lang geleden dat Insec van toplane weer terug is in de jungle, dus waarschijnlijk is hij nog niet helemaal up to speed. Verder blijft mercs een rare buy tegen een puur AD team.
Verwijderd
Helaas stacked de Tenacity niet, dus die CC word er niet minder op.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:05:
Als je denkt dat je door alle CC van Thresh geraakt gaat worden is tenacity al wel het overwegen waard vind ik. Hij heeft toch 5 seconde aan slows/stun als hij het goed uitspreid.
Verwijderd
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Verwijderd
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
mouseover je R is denk ik toch het snelst.Xanthian schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:31:
Gisteren snelste potje ooit, ik dacht iets van 12 minuten.
Na een minuut of 7 waren er bij de tegenstanders 4 gedisconnect. Waarschijnlijk premades. De enige die over was, was Leblanc.
Toen hebben wij de enige juiste beslissing gemaakt en met ze 5'en mid te gaan en het spel te eindigen.
Waardeloos.
Ik ging weer eens met Nocturne in de jungle and dat beviel mij uitstekend. Lang geleden dat ik hem gespeeld heb. Snelle clear, aardige sustain en zeer sterke ganks. Zo mooi om iemand van afstand te snipen met je ulti. Heeft iemand alleen nog een tip om snel de range te zien van je ulti? Als ik die R in druk dat activeer je hem al.
[ Voor 28% gewijzigd door garriej op 17-03-2014 10:44 ]
Ik vind dat niet echt praktisch, het maakt het een beetje chaotisch als je ergens snel moet ganken.garriej schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:32:
[...]
mouseover je R is denk ik toch het snelst.
Ik stel morgenavond(dinsdag 18-3) uurtje of 8 voor.
Dan ben ik bang dat ik geen beter idee heb, de range uit je kop leren?Xanthian schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:54:
[...]
Ik vind dat niet echt praktisch, het maakt het een beetje chaotisch als je ergens snel moet ganken.
die server problemen zijn de laatste tijd wel echt heel erg inderdaad ja. echt heel vervelend.Viper® schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:59:
Door al die EUW problemen (riot pls) zelfs maar dota 2 gaan spelen
Verwijderd
dan moet je ergens de optie aanvinken:Skyclad schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:58:
Dacht dat het ook te zien is als je R ingedrukt houdt?
Maar ik zou gewoon oefenen in een solo of normal game, kijken wat de range is.
Verwijderd
Dat maakt Smartcasting enkel zo nutteloos. Heb je alsnog die delay.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:17:
[...]
dan moet je ergens de optie aanvinken:
show ranged indicators when smartcasting
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Verwijderd
ga ik mee akkoord, ik wou gewoon even aanhalen dat de optie bestaatVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:29:
[...]
Dat maakt Smartcasting enkel zo nutteloos. Heb je alsnog die delay.
Maar het is wel een prettige manier om te leren smartcasten, daarnaast is het nog altijd sneller dan klikken met je muis, zeker in combos. Moet je je voorstellen een snelle LeBlanc combo. Q-klik,R-klik,E-klik, W-klik. De kans is groot dat je je klikjes niet goed timed, en dus een verkeerde skill gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:36:
[...]
ga ik mee akkoord, ik wou gewoon even aanhalen dat de optie bestaat
[ Voor 31% gewijzigd door Ero-Sensei op 17-03-2014 13:15 ]
Verwijderd
Niet dus. De beste manier is gewoon smartcasten. Het is geen rocket science.Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Maar het is wel een prettige manier om te leren smartcasten,
Je snapt niet wat clamping is klaarblijkelijk en hoe LP werkt. Clamping is dat je kunstmatig op 0 LP/game word gehouden tot je MMR hoog genoeg is. Dat is bij jou niet zo, je krijgt LP. Als je steeds minder LP krijgt, dan betekent dit dat je op de Tier/Div zit die bij jouw MMR past.Ik dacht trouwens dat ze clamping eruit hadden gehaald? Ik krijg in Bronze 4 steeds 20 punten. Ik sta op 62 LP. Na een win krijg ik 19 punten ineens, nou ja, prima blijft 2 wins ten slotte. Daarna weer een win: krijg ik gvd maar 9 punten en sta op 90. Dit betekend dat ik nog 2 wins achterelkaar moet hebben voor promo's en daarna weer 2/3 winnen.
Op deze manier kan je niet promoten, want hoe klein is de klans dat je een 10 winstreak haalt
Geen RocketScience nee, maar als je de ranges niet goed kent van de champs is het een prettige manier om het te leren, anders is het buttonbashen tot hij de skill doet.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Niet dus. De beste manier is gewoon smartcasten. Het is geen rocket science.
Ah, ik wist inderdaad niet dat je echt op 0 gehouden werdt. Maar ik vind van steeds 19 punten krijgen naar ineens maar 9 wel erg drastisch hoor. Van mijn laatste 32 ranked games heb ik een winrate van 66%, dat lijkt me toch groeipotentie nietwaar?Je snapt niet wat clamping is klaarblijkelijk en hoe LP werkt. Clamping is dat je kunstmatig op 0 LP/game word gehouden tot je MMR hoog genoeg is. Dat is bij jou niet zo, je krijgt LP. Als je steeds minder LP krijgt, dan betekent dit dat je op de Tier/Div zit die bij jou MMR past.
Na je promos eventueel verliezen ga je ook niet terug naar 0 LP, dus je hoeft er niet 10 te winnen. En als je goed genoeg bent om echt uit Bronze te komen, dan zijn winstreaks niet lastig.
Verwijderd
Skill indicators zijn lang niet altijd accuraat (Karthus, Mundo, Kog, Varus, Nidalee, ik kan doorgaan), dus eigenlijk gewoon cold turkey Smartcast gaan.Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:47:
[...]
Geen RocketScience nee, maar als je de ranges niet goed kent van de champs is het een prettige manier om het te leren, anders is het buttonbashen tot hij de skill doet.
Ben vorig seizoen van 20 LP naar 6 LP per game gegaan. Over de span van 3-4 games, dus zo hoort het klaarblijkelijk.Ah, ik wist inderdaad niet dat je echt op 0 gehouden werdt. Maar ik vind van steeds 19 punten krijgen naar ineens maar 9 wel erg drastisch hoor. Van mijn laatste 32 ranked games heb ik een winrate van 66%, dat lijkt me toch groeipotentie nietwaar?
Overall inderdaad 53%, en begonnen in Bronze 5, dus het is ook niet zo dat het niet klopt waar ik zit (ik zal de laatste zijn die dat beweerdVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:57:
[...]
Skill indicators zijn lang niet altijd accuraat (Karthus, Mundo, Kog, Varus, Nidalee, ik kan doorgaan), dus eigenlijk gewoon cold turkey Smartcast gaan.
[...]
Ben vorig seizoen van 20 LP naar 6 LP per game gegaan. Over de span van 3-4 games, dus zo hoort het klaarblijkelijk.
66% van je laatste 32 games. Maar overall? Als je winrate van al je games rond of onder 50% zit, dan zit je waar je thuishoort.
Als je blijft winnen krijg je ook weer gewoon meer LP per game, ik had het vorig seizoen ook. ineens had ik maar 5-7 punten per win en een loss was gelijk 15-18 punten. Maar dat was voor 6 a 7 games zo, daarna kreeg ik weer gewoon 15 punten voor een winEro-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:15:
[...]
Overall inderdaad 53%, en begonnen in Bronze 5, dus het is ook niet zo dat het niet klopt waar ik zit (ik zal de laatste zijn die dat beweerd). Echter je word natuurlijk ook beter in het spelletje dus moet het systeem op een gegeven moment oude games gaan 'vergeten' lijkt me. Dus na 200 games is het waarschijnlijk relevanter wat je de afgelopen 150 games hebt gepresteerd dan de afgelopen 200 games. Er zit immers 150 games aan oefening tussen terwijl je nog steeds aan het compenseren voor misschien wel 50 losses.
Ik denk dat je er beter van uit mag gaan dat het een hacker is, winning spree van 300 lukt niemand.Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:21:
Ik snap het, ik vraag me slechts af of dit het beste systeem is.
Gechargeerd gezegt:
Iemand speelt 500 games
eerste 200 zijn een loss
Daarna 1 grote winspree van 300 games
Overall winrate is dan 66%, maar toch mag je ervan uitgaan dat die kerel kneiter goed is
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 17-03-2014 14:47 ]
Kan me herinneren dat bij starcraft zulk soort hacks ook aanwezig waren, dus het zou me niet verbazen als deze ook bestaan voor LoLRicmaniac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
Ik vraag me af of het uberhaupt bestaat in league of legends. Map hacks bijvoorbeeld zodat je altijd vision heb over de hele minimap, neem aan van niet omdat de map natuurlijk op hun server draait.
Nogmaals gechargeerd . Maar dit is wel hoe het systeem nu werkt. Overigens, een losing spree van 200 lukt ook niemand.ArgantosNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:37:
[...]
Ik denk dat je er beter van uit mag gaan dat het een hacker is, winning spree van 300 lukt niemand.
Challenge AcceptedEro-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Nogmaals gechargeerd . Maar dit is wel hoe het systeem nu werkt. Overigens, een losing spree van 200 lukt ook niemand.
200 potjes afk staan met 5 man lukt het in theorie wel hoorEro-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Nogmaals gechargeerd . Maar dit is wel hoe het systeem nu werkt. Overigens, een losing spree van 200 lukt ook niemand.
Verwijderd
Heel apart verhaal dit. Voor zover ik weet krijg je meer punten voor een win dan een loss. Er zijn honderden Gold/Plat/Dia spelers die minder wins dan losses hebben.Ricmaniac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Als je blijft winnen krijg je ook weer gewoon meer LP per game, ik had het vorig seizoen ook. ineens had ik maar 5-7 punten per win en een loss was gelijk 15-18 punten. Maar dat was voor 6 a 7 games zo, daarna kreeg ik weer gewoon 15 punten voor een win
Ik heb het ook 1 keer gehad, dat ik meer punten verloor dan erbij kreeg, na 2 wins echter niet meer.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Heel apart verhaal dit. Voor zover ik weet krijg je meer punten voor een win dan een loss. Er zijn honderden Gold/Plat/Dia spelers die minder wins dan losses hebben.
Ik vermoed dat dit goed afgedekt is.garriej schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:48:
[...]
Kan me herinneren dat bij starcraft zulk soort hacks ook aanwezig waren, dus het zou me niet verbazen als deze ook bestaan voor LoL
Dat is ook niet per definitie. Vorig seizoen ben ik pas begonnen. Uiteraard goed eigenwijs na lvl 30 ranked gaan spelen. Toen kwam ik uit in Silver4 na placements, oftewel, ik had geluk.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Heel apart verhaal dit. Voor zover ik weet krijg je meer punten voor een win dan een loss. Er zijn honderden Gold/Plat/Dia spelers die minder wins dan losses hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door blamauci op 17-03-2014 15:47 ]
Te makkelijk! Ik laat iemand anders koppen ditmaal!blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:47:
Dat is nou juist elo heaven ero sensei
lawl
als je dan gewoon paar games in een rij wint is je mmr al lang weer stabiel en stijg je gewoon weer net zo hard als de rest.
plus van verliezen leer je meer als winnen
Verwijderd
Het huidige Tier-systeem maakt klimmen sowieso een grind. Niemand hier is het daar niet mee eens. Blamauci zat zelf in Plat en zit volgens mijn laatste check in de buddy list dit seizoen aardig wat moeite om in Gold V te belanden. Je promos naar een volgende Tier is veel geluk hebben, maar met grinden kom je er wel. Zelfs met een 45-50% winrate. Je eigen niveau zal natuurlijk aardig wat games van de grind afhalen.Ero-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:29:
Het is allemaal waar, maar dat wil niet zeggen dat je er niet 500+ games voor nodig kan hebben. Ik begrijp ook wel dat dit uitzonderingen zijn, echter het geklaag is er niet voor niets. Het systeem is goed, maar alles behalve flawless.
Wtf did I do? Ik wou alleen een geintje maken richting blamauciEro-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:29:
Owh jee, daar is de elite weer. Nou Damien en Blamauci, ik won vorig seizoen zeker aan het eind absoluut een stuk meer dan ik verloor, naar schatting over de laatste 100 games 65% winrate. Maar doordat ik het daarvoor al verknalt had, of eigenlijk het systeem, door mij niet te laten demoten kon ik echt niet meer groeien.
Toen zat ik namelijk met een MMR van Bronze 3 te spelen in Silver 5. Moet je eens uitrekenen wat voor een winstreak je nodig heb om dat te overbruggen. En dat is uit eigen ervaring, en niet uit 'het principieel verdedigen van het systeem'.
En dat laatste is wat er altijd gebeurd wanneer iemand er commentaar op heeft. Ja, al jullie fijne clichés zijn helemaal waar:
- Uiteindelijk kom je waar je hoort
- AFK's geven free elo
- blablabla
Het is allemaal waar, maar dat wil niet zeggen dat je er niet 500+ games voor nodig kan hebben. Ik begrijp ook wel dat dit uitzonderingen zijn, echter het geklaag is er niet voor niets. Het systeem is goed, maar alles behalve flawless.
ik zit momenteel in mijn promo naar gold 5 jaDamienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:33:
[...]
Wtf did I do? Ik wou alleen een geintje maken richting blamauci![]()
![]()
![]()
you're right, interpretatiefoutje van mijn kant. Mijn oprechte excuses voor het scherpe randje.Damienx2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:33:
[...]
Wtf did I do? Ik wou alleen een geintje maken richting blamauci![]()
![]()
![]()
btw rudy... ik heb like... 70 games gespeeld.. je doet net alsof ik al 500 ranked games heb gespeeld.. dan zou je kunnen zeggen dat ik stuck zit ofzo.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:32:
[...]
Het huidige Tier-systeem maakt klimmen sowieso een grind. Niemand hier is het daar niet mee eens. Blamauci zat zelf in Plat en zit volgens mijn laatste check in de buddy list dit seizoen aardig wat moeite om in Gold V te belanden. Je promos naar een volgende Tier is veel geluk hebben, maar met grinden kom je er wel. Zelfs met een 45-50% winrate. Je eigen niveau zal natuurlijk aardig wat games van de grind afhalen.
Calm down bro! We zeggen niet dat mensen goed of slecht zijn, het is alleen een indicatie dat soloqueue een grind is, voor iedereen afhankelijk waar je doel ligt.blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:42:
[...]
btw rudy... ik heb like... 70 games gespeeld.. je doet net alsof ik al 500 ranked games heb gespeeld.. dan zou je kunnen zeggen dat ik stuck zit ofzo.
Plat halen heeft me veel moeite gekost en dat gaat het nu ook weer wordenmaar we komen er wel THE CLIMB IS REAL
Verwijderd
I know, bedoelde ook niet te impliceren dat je slecht bent o.i.d. ben er zeker van overtuigd dat je niet in Silver thuishoort. Maar goed, zoals je zelf al aangaf, je MMR ligt al in Gold. Dus het huidige systeem forceert je gewoon te grinden tot je een keer 3/5 promo games pakt. Met het oude systeem was het allemaal veel duidelijker en was je Gold als je MMR Gold was, niet als je genoeg LPtjes bij elkaar had gesprokkel door games te spammen. Wat je nu ziet is dat er heel veel mensen onder en boven hun niveau zijn ingedeeld. Ik zie Golds en Plats die zo slecht spelen dat je wel kan janken en aan de andere hand ook wel eens Silver Vs op mn team die als ADC vrij snel met 300-400CS en een volle inventory naar voren komen, maar blijkbaar toch blijven hangen.blamauci schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:42:
[...]
btw rudy... ik heb like... 70 games gespeeld.. je doet net alsof ik al 500 ranked games heb gespeeld.. dan zou je kunnen zeggen dat ik stuck zit ofzo.
Plat halen heeft me veel moeite gekost en dat gaat het nu ook weer wordenmaar we komen er wel THE CLIMB IS REAL
[ Voor 12% gewijzigd door Maxxus op 17-03-2014 17:14 ]
PSN: MaxxusNL
Oud genoeg hahaEro-Sensei schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:01:
Mijn doel is Plat, maar ik denk niet dat ik daar oud genoeg voor wordt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq