Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat ze in de finale staan?iCy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Ik kan zaterdag helaas niet dus ik sla over. Zaterdagmiddag heeft mijn dochter zwemles en het is meezwemmen voor ouders.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Zelfvertrouwen hahaDamienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat ze in de finale staan?is dit een portie zelfoverschatting?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Maak je toch weer 5 anderen blij met de overwinning!qRauz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:56:
Gewoon voor het geval dat. Stel je komt in finale kun niet spelen. Zou je flink balen lijkt me.
Ik lachte iets te hard.Damienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:57:
[...]
Maak je toch weer 5 anderen blij met de overwinning!
Haha, lees mijn post maar eens door hierboven, zeker geen zelfoverschatting, echter mócht je toch gecarried worden naar de finales is het toch lullig voor óf mijn kinderen, óf mijn 4 teamgenoten.Damienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat ze in de finale staan?is dit een portie zelfoverschatting?
Die keus is makkelijk natuurlijk.
Maar mij vrouw zou er niet blij mee zijn
Dat denk ik ook niet nee !Ero-Sensei schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:03:
[...]
Haha, lees mijn post maar eens door hierboven, zeker geen zelfoverschatting, echter mócht je toch gecarried worden naar de finales is het toch lullig voor óf mijn kinderen, óf mijn 4 teamgenoten.
Die keus is makkelijk natuurlijk.
Maar mij vrouw zou er niet blij mee zijn
Ik ben zelf teamleider van Team WGT, kan ik ons met mij als enige Tweakert ook inschrijven?
Yup, teamnaam + de 5 deelnemers in een DM naar mij en ik zorg dat je erbij komt.naarden 4ever schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:41:
Hallo,
Ik ben zelf teamleider van Team WGT, kan ik ons met mij als enige Tweakert ook inschrijven?
Edit: Zondag valt wel vervelend samen met Go4Lol trouwens....
Edit2: Geintje natuurlijk.
[ Voor 44% gewijzigd door naarden 4ever op 12-03-2014 16:49 ]
Want het lijkt me niet dat elke LoL speler van Tweakers echt hier in dit topic kijkt.
Ook wel een handig idee, elke "losse" speler in de opening post zetten, met hun best Role erbij. Kan je uit de "losse" spelers altijd nog een team samenstellen !
[ Voor 6% gewijzigd door qRauz op 12-03-2014 17:19 ]
[ Voor 44% gewijzigd door kaaskoekie op 12-03-2014 18:43 ]
Dat wordt maar fappen vanavond
Ik maar denken dat het aan mij lag !iCy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:55:
Vrouw rode vlag, league of legends down, raspberry stuk (xbmc), niks op tv,
Dat wordt maar fappen vanavond
Dan maar smurfen op EUNE.
Geen kans meer voor de beste jongen om terug te komen en wij winnen de game, maar goed ik ben blij dat het enemy team een loss forgiven krijgt, dit was eigenlijk best smerig winnen...
Verwijderd
Klapt de login er waarschijnlijk weer uit, zag hem netjes aftellen tot 1. Toen gaf het geen melding en nu staat er 10 minuten bijna :;')
[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 12-03-2014 19:24 ]
Add me maar: qRauzVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:31:
Iemand normal game? Ben Lee sin aan het oefenen
Kan ik nog snel even iets anders doen!Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:35:
[...]
Oops, had niet moeten switchen naar m'n main haha. Nog maar 20 minuten in Queue =p
Heb je al toegevoegd met de naam uit je sig.
Verwijderd
Ja dat is m'n main, maar was dus rankeds aan het doen op m'n andere account om lee sin te oefenen =pqRauz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:38:
[...]
Kan ik nog snel even iets anders doen!
Heb je al toegevoegd met de naam uit je sig.
Nog 15 min ^^
Potdikke, krijg volk dat bier komt drinken om 8 uur.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:38:
[...]
Ja dat is m'n main, maar was dus rankeds aan het doen op m'n andere account om lee sin te oefenen =p
Nog 15 min ^^
Ze moeten maar wachten ^^.
[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-03-2014 22:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je komt er niet in. Staat bij mij al 45 min te pruttelen.isimba schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:46:
Ik log in: q van 10 minuten. Kom ik na 10 minuten terug staat het op 30 minuten en nu 2 uur. Gaat weer lekker.
Wat een stel ballen heb je dan zeg, als je een toernooi gaat houden op vrijdag en zaterdag! De dagen dat LoL het meest down isVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:57:
[...]
Je komt er niet in. Staat bij mij al 45 min te pruttelen.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Gewoon een EUNE toernooi houden, iedereen level 1 zonder runes en masteriesDamienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:03:
[...]
Wat een stel ballen heb je dan zeg, als je een toernooi gaat houden op vrijdag en zaterdag! De dagen dat LoL het meest down is.
Report euw for afk plsqRauz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:40:
Gaan we weer: "pls fix euw"
Wat het toernooi betreft, wanneer weten we de uiterlijke speeltijden? Want dat kan namelijk invloed hebben op een paar leden in mijn toekomstige team. Zou een beetje sneu zijn als we met goede moed inschrijven en later blijkt dat we met 2 man minder zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door kaaskoekie op 13-03-2014 07:00 ]
Zodra ik weet of het uberhaupt doorgaatkaaskoekie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 05:42:
[...]
Report euw for afk pls
Wat het toernooi betreft, wanneer weten we de uiterlijke speeltijden? Want dat kan namelijk invloed hebben op een paar leden in mijn toekomstige team. Zou een beetje sneu zijn als we met goede moed inschrijven en later blijkt dat we met 2 man minder zijn.
Zolang er geen volledige teams zijn, zie ik persoonlijk daar het nut niet van in. Voor alsnog gaat het niet eens door met de huidige bezettingkaaskoekie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:22:
Je zou dan eigenlijk een nieuwe topic hiervoor moeten aanmaken en dan duidelijk laten zien welke team er al meedoen met welke spelers, stukken duidelijker
Speel elke rol met de uitzondering van support.
IGN: Maxxus
[ Voor 6% gewijzigd door Maxxus op 13-03-2014 13:29 ]
PSN: MaxxusNL
Verwijderd
Mijn team zoekt idd nog een support stuur mij een DM met je ingame naam dan praten we wel verder als ik thuis benVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:16:
Toernooi is zeker leuk, mocht iemand nog een support zoeken (Sona, Leona, Annie, Lux etc.) ...
Steam: Ryada.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
ik speel alles graag, en ik heb in elke lane wel een champ waar ik goed met ben (voor bronze dan ;-) )
Dus als er nog een plekje ergens is, DM maar.
ign: Tiberivs
het is volgende week pasSkyclad schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:55:
Ik denk dat ik niet heel veel tijd zal hebben dit weekend, en dat ik zowieso morgenavond te moe zal zijn. Anders zou ik best met een newbie team mee willen doen.
Dus je hebt dan wel tijd om mee te doen.
Ik ben op dit moment bezig met bij te houden wie wel mee wilt doen maar geen team heeft als die mensen een DM met hun rol en ingame name willen sturen dan kan ik misschien nog 1 of 2 teams daaruit samen stellen.
Dan hebben we wat meer teams
Sorry dat ik dit doe zonder te overleggen Damien maar dit leek me wel een goed idee waar jij het ook wel mee eens zou zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 13-03-2014 18:28 ]
Hij was best een beetje happy met z'n promotion..Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:35:
Denk dat ik ook zo'n soort rant zal maken als ik ooit Diamond word haha
[video]
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Dragon Chrysophy
xTheBeast
Infect Power
Rurah
Dragon Lunasa.
BAM BAM BAM WIJ HEBBEN EEN MEISJE ZOMG WTF DAMN OMG DAMN EEN MEISJE
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Flatchest?Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:30:
Moobs tellen niet
Joomadbro
ItsNotRudy
Koekie26
JapieTalent
Wat betreft onze vijfde speler houden we de spanning er nog even in; we hebben nog niet bevestigd gekregen dat hij op de speeldata tijd vrij kan maken van zijn LCS verplichtingen en daarnaast is het nog hoogst onzeker of hij het überhaupt ziet zitten om de tenenkrommende tactics van onze captain JooBronzeBro uit te voeren..
Desondanks hopen we dat Rordarok het ziet zitten om een 'Boze Broeder' te worden en met ons ten strijde te trekken..
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 23:40 . Reden: dubble ]
Je hebt geluk, mijn allerlaatste giveaway key. Heb je een PM gestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:39:
heeft iemand nog een curse voice beta key voor me?
Alvast bedankt.
Groet
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Wow thanks!!!! topTurismo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:43:
[...]
Je hebt geluk, mijn allerlaatste giveaway key. Heb je een PM gestuurd.
JapieTalent schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:09:
daarnaast is het nog hoogst onzeker of hij het überhaupt ziet zitten om de tenenkrommende tactics van onze captain JooBronzeBro uit te voeren..
Desondanks hopen we dat Rordarok het ziet zitten om een 'Boze Broeder' te worden en met ons ten strijde te trekken..
Hij is fijn. Ik kan eventueel de vrijdag overigens wel meespelen, zaterdag wordt een probleem. Echter denk ik niet dat als ik vrijdag bij dit team erbij kom dat de zaterdag überhaupt gehaald wordt
Vicariously I live while the whole world dies
http://www.lolking.net/summoner/euw/52226964
Silver 2 en kan alle rollen spelen
Wat mij betreft prima, al moeten we wel even Rordarok's reactie afwachten omdat Rudy hem ook via dm had benaderd geloof ik. Mochten we zaterdag niet halen is dat geen probleem; het gaat om de funVicarious schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:36:
[...]
Hij is fijn. Ik kan eventueel de vrijdag overigens wel meespelen, zaterdag wordt een probleem. Echter denk ik niet dat als ik vrijdag bij dit team erbij kom dat de zaterdag überhaupt gehaald wordt
Volgende week vrijdag van 8 tot 11 in de avond en volgende week zaterdag voor de finales etc. vanaf 1 uur tot 6 uur in de middaggarriej schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:51:
Ik kan misschien ook nog wel 5 mensen bij elkaar smokkelen om mee te doen aan het tournooitje, ik kan alleen zo 123 niet de tijden en data vinden dat dit plaats vindt, kan iemand mij even op de hoogte brengen?
Hmm vrienden voor die vrijdag bij elkaar krijgen wordt misschien moeilijk aangezien ze sporten op vrijdag, stomme actieve mensen. ik zal het even navragen.wambamNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Volgende week vrijdag van 8 tot 11 in de avond en volgende week zaterdag voor de finales etc. vanaf 1 uur tot 6 uur in de middag
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Me too.rSNNN schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:55:
Ik zou die vrijdag ook wel kunnen, alleen zaterdag niet..
Meest gespeelde rol: feeder
Favoriete rol: ADC / Jungle
Overigens msut read:
http://www.reddit.com/r/l...w_to_lane_with_a_jungler/
inderdaad heel basic, helaas zie ik de meeste van die dingen niet of nooit gebeuren, of mensen zeuren dat je te veel aan het farmen ben met een champ die de farm had nodig heb om iets later in de game sterke ganks te maken.Vicarious schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:30:
Tja, wel erg basic allemaal om heel eerlijk te zijn. De meeste garantie op een kill heb je nog wel als de laner een all-in bait en jij dan uit de bosjes komt rennen.
Ik speel Bronze, dit stuk is alles behalve basic. Met name dat men altijd hetzelfde verwacht van een jungler, terwijl dit niet zou moeten.Vicarious schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:30:
Tja, wel erg basic allemaal om heel eerlijk te zijn. De meeste garantie op een kill heb je nog wel als de laner een all-in bait en jij dan uit de bosjes komt rennen.
Een Warwick of Shyvana krijgen nu eenmaal pas echt sterke ganks vanaf lvl 6, terwijl je een Xin op lvl 3 al kan verwachten. Als ik met Xin jungle:
Ik start blue, en geef aan dat ik op lvl 3 bot gank.
Dan is het absoluut niet basic dat ze mij ook ruimte geven om te ganken. Zogauw ze zich sterk genoeg voelen, zijn ze tegen die tijd allang aan het pushen, en een dive met Xin lijkt me niet handig op lvl 3.
er zijn natuurlijk uitzonderingen.
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 14-03-2014 11:12 ]
Maargoed, juist dit feit dat de tegenstanders hetzelfde niveau hebben maakt dat je af en toe hard kan carryen door te junglen.
Met jungelen kan je echt games winnen in bronze/silver, met een mid ook wel(een roamende mid als katarina, akali, lb ect.) speel daarom ook het liefste die rollen.Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:17:
Precies, het besef is er niet dat je door pushen misschien je laner 'uitschakeld' maar door je lane te freezen je de enemy jungler 'uitschakeld'. Het leuke daaraan is dat je op Bronze waarschijnlijk een enemy jungler krijgt die geen geduld meer heeft, en zichzelf in lastige situaties gaat brengen.
Maargoed, juist dit feit dat de tegenstanders hetzelfde niveau hebben maakt dat je af en toe hard kan carryen door te junglen.
Verwijderd
Een lane pushen doe je met een reden als je bot speelt... Vanaf de eerste wave snel pushen doe je zodat je eerder level 2 bent waardoor je ze gelijk op level 2 al kan killen. Als je goed ward kan je gewoon alles onder hun turret blijven pushen zodat hun adc CS mist. Een lane freezen doe je alleen als je een farm lane wilt, je achter staat qua items waardoor je passive moet spelen of als ze een pantheon/evelynn jungle hebben bijv.garriej schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:12:
Mensen pushen sowieso veelte vaak, je ziet in bronze/silver eigenlijk nooit een "frozen" lane, terwijl dat juist normaal is, zodra je gaat pushen ben je vatbaarder voor ganks en all-ins.
er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Precies, je doet dingen met een reden. Op bronze dus niet, dan zit er vaak geen idee achter. Ik ben Bronze, en met een reden, want ook ik denk niet altijd even goed na over de vraag 'wat kan ik nu doen om het team beter te laten renderen'.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:07:
[...]
Een lane pushen doe je met een reden als je bot speelt... Vanaf de eerste wave snel pushen doe je zodat je eerder level 2 bent waardoor je ze gelijk op level 2 al kan killen. Als je goed ward kan je gewoon alles onder hun turret blijven pushen zodat hun adc CS mist. Een lane freezen doe je alleen als je een farm lane wilt, je achter staat qua items waardoor je passive moet spelen of als ze een pantheon/evelynn jungle hebben bijv.
Ik zie als jungler een lane met kill potential, ik ping dat ik daarheen ga, ipv dat ze de lane freezen of laten pushen door de tegenstander gaan ze zelf opeens als een malle pushe waardoor ik niet meer kan ganken. ik vraag me echt oprecht af wat er omgaat in het hoofd van die mensen.Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:23:
[...]
Precies, je doet dingen met een reden. Op bronze dus niet, dan zit er vaak geen idee achter. Ik ben Bronze, en met een reden, want ook ik denk niet altijd even goed na over de vraag 'wat kan ik nu doen om het team beter te laten renderen'.
De laner denkt: de jungler pingt dat hij eraan komt dus ik zorg dat die minions snel uit de weg zijn. Waar blijft dit kutjungler nou? Hij pingt toch? Ik vraag me echt af wat er omgaat in het hoofd van die bronze noob jungler.garriej schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:27:
[...]
Ik zie als jungler een lane met kill potential, ik ping dat ik daarheen ga, ipv dat ze de lane freezen of laten pushen door de tegenstander gaan ze zelf opeens als een malle pushe waardoor ik niet meer kan ganken. ik vraag me echt oprecht af wat er omgaat in het hoofd van die mensen.
http://forums.euw.leagueo...p?p=15167835#post15167835
Gewoon lekker twitter accountje makenVicarious schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:36:
Hoerig, ik doe niet aan Twitter maar vind de skin wel cool.
Zo zijn er ook zat die hebben betaald voor Tristana en Alistar. Op die manier kan je als Riot dus nooit een actie doen, als mensen zich gelijk ongelijk behandeld voelen. Als ik vandaag ga tanken, en morgen is de benzine goedkoper, dan heb ik gewoon vette pech.JapieTalent schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:42:
Ik ga eens even een ticket aanmaken; ik heb gewoon 975 harde RP moeten aftikken voor die skin..
Hierbij voor de rest van het topic de teamname ook ffkes.
Like Summoning Dragons
Eens. Riot is al coulant zat in dit soort dingen: als jij een skin koopt die vlak daarna in de sale gaat kun je het verschil ook terugkrijgen etc.Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Zo zijn er ook zat die hebben betaald voor Tristana en Alistar. Op die manier kan je als Riot dus nooit een actie doen, als mensen zich gelijk ongelijk behandeld voelen. Als ik vandaag ga tanken, en morgen is de benzine goedkoper, dan heb ik gewoon vette pech.
Het is natuurlijk lief dat je wilt helpen etc maar dit maakt alles best wel onduidelijker
Ik wil mij ook helemaal niet "bemoeien" het leek mij gewoon een handige manier voor mensen die geen of geen volledig team hebben om zich toch te kunnen groeperen en misschien een team te vormen. Lijkt mij toch een stuk duidelijker dan dat iedereen gewoon los gaat posten dat ze ook wel een team willen joinen.blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:38:
Ik zie het nut niet zo dat je je er mee gaat bemoeien greenpearl. voor zo ver ik wist deed damien het toernooi organiseren.
Het is natuurlijk lief dat je wilt helpen etc maar dit maakt alles best wel onduidelijker
Maar goed als als dat niet werkt haal ik het wel weer weg.
Ik denk beter dat damien daar zelf even een dingetje voor moet maken. Ik geef alleen mijn mening meer niet. ik ben niet de baas gelukkig xDGreenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Ik wil mij ook helemaal niet "bemoeien" het leek mij gewoon een handige manier voor mensen die geen of geen volledig team hebben om zich toch te kunnen groeperen en misschien een team te vormen. Lijkt mij toch een stuk duidelijker dan dat iedereen gewoon los gaat posten dat ze ook wel een team willen joinen.
Ja dat is zeker even goed voor mij, ik wil alleen maar aangeven dat er zo waarschijnlijk nog wel wat meer teams gevormd kunnen worden.blamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Ik denk beter dat damien daar zelf even een dingetje voor moet maken. Ik geef alleen mijn mening meer niet. ik ben niet de baas gelukkig xD
Perfect ideeGreenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Ik wil mij ook helemaal niet "bemoeien" het leek mij gewoon een handige manier voor mensen die geen of geen volledig team hebben om zich toch te kunnen groeperen en misschien een team te vormen. Lijkt mij toch een stuk duidelijker dan dat iedereen gewoon los gaat posten dat ze ook wel een team willen joinen.
Ik ben ook niet de baas ervanblamauci schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Ik denk beter dat damien daar zelf even een dingetje voor moet maken. Ik geef alleen mijn mening meer niet. ik ben niet de baas gelukkig xD
Anyway ik vind de aanpak van Greenpearl goed, het hoeft niet allemaal via mij te gaan. Zolang ik maar volledige teams door krijg gegeven is het allemaal prima.
Verwijderd
Bron: http://www.surrenderat20....rune-changes-in.html#more"This is actually something we've been discussing lately ourselves. Currently we've not taken an official stance on the use of Curse Voice, but we do find it an interesting application. Rest assured, we're aware of the polarizing effects it's had on parts of the community lately and are keeping an open mind. We're taking our time to make sure we make decisions that are the best for the community, as the more information we make available through systems such as our new API, the more that creative tools like this that are developed by the community will arise.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 15:03 ]
Verwijderd
Greenpearl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Ik heb hier een lijstje gemaakt moesten er mensen zijn die ook solo willen inschrijven voor het tournament, misschien kunnen daar ook nog wat teams gevormd worden
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.