4-0 in mijn placements, maar wel een erg vieze ditmaal... gok dat de LoL-goden me er zelfs voor zullen straffen waardoor ik 4-6 uiteindelijk kom. Maar goed, probleem dus met de servers, 4 man van ons laden en 4 man van het enemy team. Klinkt redelijk eerlijk toch? Totdat ik vraag of iemand in ons team duo'd met Lissandra, waarop onze Jinx zegt, ja en hij reconnect nu. Ik zag dat de enemy jungler de enige was die nog niet in de game zat, dus ben vlug langs zijn buffs gegaan en overal 1 minion laten staan waardoor als hij terug kwam al een behoorlijke extra achterstand zou oplopen. Ik gank vervolgens alle lanes waarbij ik 1x hopeloos de mist in ging op het moment dat de enemy Lux 6 werd. Ik probeer mijn Lissandra nog te redden maar in tegenstelling tot een redding geef ik de enemy Lux 2 kills

GG Anyway we pushen alles snel door en net als ik de eerste inhib neer heb komt de enemy jungler terug.
Geen kans meer voor de beste jongen om terug te komen en wij winnen de game, maar goed ik ben blij dat het enemy team een loss forgiven krijgt, dit was eigenlijk best smerig winnen...
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.