| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]
[Voor 85% gewijzigd door Martin0 op 17-01-2013 12:54]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder
Anoniem: 493866
Ik heb hetzelfde. Ik ben benieuwd of ze dit vandaag zullen hotfixen want het kan erg gevaarlijk zijn voor mensen die gevoelig zijn voor epileptische aanvallen.Sharfer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:41:
Heeft iemand ook last van een flikkerend beeldscherm sinds de nieuwe patch?
Als ik in game zit krijg ik af en toe een witte flits.. net alsof mijn League een (webpagina) schijnt weer te geven achter mijn game. Dit is echter niet het geval..
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
dat is wel lekker ja, ik ga vanaaf ff kijken of ik richting lvl 28 kan gaan, als ik 3 potjes speel en win met 125+ xp dan kom ik wel aardig in de buurtAnoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:45:
Oh heerlijk !
vanochtend 4x Gesupport met Sona =] Hiermee me elo weer lekker omhoog gehaald!
en nu eindelijk weer 1200+ Elo, wat is dat lang geleden zeg, je moet wel echt mazzel hebben met teams wil je eindelijk wat hoger komen!
Zo jungle ik nu net een potje met Maokai ! en ik tank als een baas, hun plan was om geen ap mid te nemen maar daar maar pantheon neer te zette!
dus ik me Armor runes aanklikken, in game effe een Thornmail pakken![]()
En dikke hp en gaan met die banaan !!
(ja hun hele team was AD, op alistar na dan.. maar wut wil die dan)
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 17-01-2013 13:00]
ik kijk wel, ik ben er pas om half acht ofzo ^^,Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:
@martin0
ik wil vndaag best een x een normaltje met je spelen hoor ! haha
als ik de tijd effe kan vinde strx na het eten ofzow,
misschien kunne we wel ff lekker trollen
(kan dus wel zijn dat je bij 30ers in komt, of speel je al langeR?)
Srry spam
[Voor 21% gewijzigd door Martin0 op 17-01-2013 13:05]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Maakt toch niet uit? gewoon winnenAnoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:07:
[afbeelding]
Kan iemand hieruit opmaken, met het nieuwe systeem
welke division/ league of dergelijke
Sorry voor de (3x) vele posts op een rijtje, maar moest effe deze vraag kwijt
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
lolking zegt hier niks over dus denk niet dat ik je hiermee kan helpenAnoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:11:
en bedankt voor je antwoord![]()
haha
nee maar ik wil gewoon graag weten welke division, dan kan ik voor mezelf even kijken hoe en wat!
Kom er namelijk nog niet helemaal uit, de cijfers zeggen niet meer zoveel?
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:
@martin0
ik wil vndaag best een x een normaltje met je spelen hoor ! haha
als ik de tijd effe kan vinde strx na het eten ofzow,
misschien kunne we wel ff lekker trollen
(kan dus wel zijn dat je bij 30ers in komt, of speel je al langeR?)
Srry spam
Edit dan je oude posts en voeg het daar toe.Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:07:
[afbeelding]
Kan iemand hieruit opmaken, met het nieuwe systeem
welke division/ league of dergelijke
Sorry voor de (3x) vele posts op een rijtje, maar moest effe deze vraag kwijt
Probleem is dat je die edit niet ziet als je niet refreshedsnoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:22:
[...]
[...]
Edit dan je oude posts en voeg het daar toe.
Hiervoor wordt er een nieuw topic aangemaakt. Om het overzichtelijk te houden.
De eerste pagina staat nu meteen vol met slowchat.
Een afspraak maken om te game kan via DM of via de link die zelfs nog op deze pagina staat,
Dit kan ook via de IRC die wel voor slowchat en alle soorten chat is.
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat
Zoals in de patchnotes is de voorbereiding alleen nog maar gedaan.
Wil je weten in welke division je komt kun je hier kijken http://puu.sh/1Oobu zoals eerder is gepost
Btw nog een bug.
In deze patch zie je de ward nog even.
Potje met tristanar gespeeld. Kom je als jungler ganken en zie de ward van de tegenpartij.
Hierdoor kun je dus zien of er geward is of niet.
Ik heb de bug van het scherm nog niet gehad maar er is zeker nog een hotfix nodig.
Nice, erg netjes!Anoniem: 274589 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:00:
Thanks voor de Olaf comments ...
gisteren een game 17/4/21 gehaald ...
Lachen gewoon met zon health(zat aan 4k HP en tegen de 300amor aan).
Magic res was heel laag, maar we hadden een AD carry tegen dus geen ramp
[Voor 8% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 17-01-2013 13:39]
Dat was altijd al, en is geen bugsnoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:22:
Btw nog een bug.
In deze patch zie je de ward nog even.
Potje met tristanar gespeeld. Kom je als jungler ganken en zie de ward van de tegenpartij.
Hierdoor kun je dus zien of er geward is of niet.
Ik heb de bug van het scherm nog niet gehad maar er is zeker nog een hotfix nodig.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Thanks voor de info !SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:38:
Astublieft JandeFrieseMan
http://puu.sh/1Oobu
Kunnen jullie niet zelf elke dag
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/
bekijken. -.-
Ik heb nog niet kunnen spelen sinds de patch, maar dat was ook mijn eerste gedacht:
[Voor 3% gewijzigd door Lointje op 17-01-2013 13:52]
Ik heb het niet over het net neerzetten. Ze zijn dan al neergezet en staan al een poosje en dan verschijnen ze gewoon. dus een ward die al 2 min staat maar die de eerste keer dat je er langskomt even oplichtLointje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:51:
[...]
Ik heb nog niet kunnen spelen sinds de patch, maar dat was ook mijn eerste gedacht:
als de enemy een ward neerzet, kan je die altijd al nog even zien (en als je met 3 er meteen opslaat of met een goeie combo kan je die zelfs kapot maken). Zo kan je weten dat er één gezet is.
Eens hij "verdwijnt" na 1 seconde, kan je hem alleen zien met pink ward of met oracle op.
Normals is oefenen.Lapras schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:31:
Hoe oefenen jullie een champ? Met bots? In normal Q?
ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder
meestal probeer ik gewoon in normal q, mislukt dit dan ga ik de skillset en de items in bot games en dan ga ik weer de normal q in.Lapras schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:31:
Hoe oefenen jullie een champ? Met bots? In normal Q?
Anoniem: 366730
volgens mij verandert er vrij weinig achter de motorkapAnoniem: 366730 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:42:
Doen ze ook wat met die info van die divisions?
Als voorbeeld:
Top elo 1700
Door lose streak 1550 elo
word je dan toch niet met 1550 current elo's geplaatst met 1550 als top elo?
Ik neem aan dat je met mensen van 1625 elo geplaatst wordt
wat een ripoff.New champion launch price is… 7800 IP / 975 RP
Puur om meer RP te verkopen denk ik dan ook inderdaad. Mooie aan het nieuwe is wel dat er regelmatig champs standaard in prijs worden verlaagd, aangezien er nu eigenlijk te veel 6300 IP champs zijn, maar ook dat is weer een gevolg van het zoveel mogelijk RP willen verkopen (anders hadden ze een aantal champs wel de helft (oid) van de prijs gemaakt).
hoezo een ripoff? je hoeft maar 1 weekje te wachten voor de lagere prijs, kan je niet zolang wachten dan kost het je iets van 5~10 potjes extra en anders koop je het met RP
Anoniem: 399205
dat oplichten gebeurt na 3 minutensnoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:05:
[...]
Ik heb het niet over het net neerzetten. Ze zijn dan al neergezet en staan al een poosje en dan verschijnen ze gewoon. dus een ward die al 2 min staat maar die de eerste keer dat je er langskomt even oplicht
Champions zijn geupdate, maar mijn script kon er maar 108 vindenMartin0 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:33:
sowieso dat je x aantal champs mist in je begin post:
Vicariously I live while the whole world dies
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat het het sowieso wel imo, het duurt echt eeuwig om IP ter verzamelen en champions/runes etc te unlocken alleen om mensen RP te laten kopen die ook nog eens kei duur zijn
Anoniem: 468960
ze gaan hem fixen+nerfen, hij blijft ruwweg even sterkHu9o schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:
Zag net op youtube dat ze Talon gaan nerfen. Vind ik jammer
dan wacht je een weekje en heb je de champ voor de "oude" prijsTwylight schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:50:
[...]
Dat het het sowieso wel imo, het duurt echt eeuwig om IP ter verzamelen en champions/runes etc te unlocken alleen om mensen RP te laten kopen die ook nog eens kei duur zijn
Nederlandsch forum hé!ik snap echt niet dat mensen zo'n probleem ervan maken dat een champ tijdelijk (!) iets duurder is in de gratis ingame (!) currency
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nee hoor, normaal wacht ik 2-3 minuten aangezien ik nu wat lager zit. De grote, +10 min queues komen pas vanaf 2250 à 2300 elo.badboyqxy schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:51:
bij 0 elo en bij 2k+(speedzor correct me if iam wrong)
is de queene tijd rond de 45min
Hoe kan iemand nu serieus 0 elo hebben?badboyqxy schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:51:
groepen zijn is kleiner, het is nu misschien wat rustiger op de server. maar als je rond 1200 elo zit. is 1.5 best normaal
bij 0 elo en bij 2k+(speedzor correct me if iam wrong)
is de queene tijd rond de 45min
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 18-01-2013 08:35]
Hij had een bug waardoor zn elo naar 0 is gereset na season 2 ipv soft-reset, zijn wel meer gevallen van bekend.Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:35:
[...]
Hoe kan iemand nu serieus 0 elo hebben?
Of je hebt getrolled als een baas, of je bent wel heeeeeeeeeeeeeel slecht. (nofi).
edit:
oops had zelf nog als laatste gepost.
[Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 18-01-2013 08:39]
Dat is wel vies lelijk man.Vicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:36:
[...]
Hij had een bug waardoor zn elo naar 0 is gereset na season 2 ipv soft-reset, zijn wel meer gevallen van bekend.
heb gister voor je uitgerekent hoeveel het er zijn:SaphuA schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:20:
[...]
Champions zijn geupdate, maar mijn script kon er maar 108 vinden
Ja idd, nog mooiere prestatie als de mijneLointje schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:54:
Als ik het me goed herinner zeggen ze al sinds de soft reset dat het high priority is, maar zo'n bugs die slechts bij enkelen voorkomen zijn altijd moeilijk te simuleren en localiseren. Badboy is uit frustratie dan maar gewoon beginnen spelen en nu dus weer op 1200. Proficiat hoor
Nerven ze talon nou wel of niet, want als ze hem echt "Nerven" waardoor hij iets zwakker zal zijn zou ik dat wel balen vinden aangezien hij mijn main is:Pgodofal schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:13:
[...]
ze gaan hem fixen+nerfen, hij blijft ruwweg even sterk
z'n damage amplifier werkte niet goed, dus als ze die fixen en de rest hetzelfde houden gaat hij veels te OP worden
beetje hetzelfde zoals het met rumble een tijdje terug was; z'n flamespitter triggerde niet lekker door een bug, toen ze die bug fixten deed flamespitter ineens vééls te veel schade
Is al gebeurd.Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:11:
[...]
Nerven ze talon nou wel of niet, want als ze hem echt "Nerven" waardoor hij iets zwakker zal zijn zou ik dat wel balen vinden aangezien hij mijn main is:P
Talon
Noxian Diplomacy
Bleed damage reduced to 10/20/30/40/50 from 18/36/54/72/90
Bleed bonus attack damage ratio reduced to 1 from 1.2
Cutthroat
Fixed a bug where the damage amplification did not actually apply
Fixed an bug that sometimes caused Talon’s Rake to fire backwards after using Cutthroat.
Shadow Assault
Damage reduced at later ranks to 120/170/220 from 120/190/260
Bonus attack damage ratio reduced to 0.75 from 0.9
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Of je kijkt gewoon op de website;SonOfTorture schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:31:
Inderdaad, talon is full generved
Iemand enig idee hoe precies hoe het nieuwe ranked system werkt?
Divisies ofzo?
sorry hoor maar sommige mensen hebben hier geen tijd voor, of mogen dit niet op stage of wat dan ook, en als ik dan op stage die post tegen komt vraag ik het gewoonvalermos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:34:
Waarom zoekt dit niemand zelf op is zo makkelijk hea alles wordt uitgelegd in patch notes reddit overal. En dan nog vragen hoe het zit is het zo moeilijk om dit zelf te zoeken?
Je kan ook even wachten het na stage doen. Daarnaast komt het elke keer terug dus is het gewoon een kweste van terug lezen.Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:45:
[...]
sorry hoor maar sommige mensen hebben hier geen tijd voor, of mogen dit niet op stage of wat dan ook, en als ik dan op stage die post tegen komt vraag ik het gewoon
na stage moet ik 9/10 keer werken, die post heb ik waarschijnlijk gemist want die stond in deel 7.snoos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:
[...]
Je kan ook even wachten het na stage doen. Daarnaast komt het elke keer terug dus is het gewoon een kweste van terug lezen.
Als het je het niet op stage mag waarom zit je dan wel op dit forum.
Zodra de patch uitkwam heeft speedzor een post gemaakt met alle veranderingen erin.
Op de LoL website, in de client.Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:18:
[...]
na stage moet ik 9/10 keer werken, die post heb ik waarschijnlijk gemist want die stond in deel 7.
daarnaast tweakers is niet alleen league of legends, het geeft mij meer technische informatie die ik kan gebruiken op mijn stage.
Misschien om precies dezelfde reden als mij, mijn werk heeft op een paar klussen na redelijk niks momenteel (IT helpdesk/pc support bij mkb) en veel sites worden hardwarematig in de firewall geblokkerd (policy vanuit amerika) dus dan kun je niet veel anders dan het Tweakers forum.snoos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:
[...]
Je kan ook even wachten het na stage doen. Daarnaast komt het elke keer terug dus is het gewoon een kweste van terug lezen.
Als het je het niet op stage mag waarom zit je dan wel op dit forum.
Zodra de patch uitkwam heeft speedzor een post gemaakt met alle veranderingen erin.
Goh ja, afraden hangt er wat vanaf allemaal. Stel dat je al van lvl 1 samenspeelt met mensen die al lang lvl 30 zijn, dan heb je normaal wel al een veel grotere voorsprong in kennis van het spel dan mensen die op eigen houtje tot lvl 30 kwamen en dus nog veel moeten leren.Viper® schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:12:
Gisteravond lvl28, vanaf lvl30 ga ik denk ik ook af en toe ranked spelen, al zal iedereen dit afraden.
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Ik heb ze in het begin wel veel geholpen om het spelletje te begrijpen en ben er veel door kapot gegaan, maar dan zou het puur op exp aankomen per potje? Dat zou dan bijna het dubbele per game moeten zijnbadboyqxy schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:43:
heeft hij exp boost gebruikt ? of gewoon heel veel verloren en bots games gespeeld
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Langere potjes leveren meer XP op. Ook verloren potjes leveren XP op. Dus hij kan veel verloren hebben en langere wins hebben gehadOuterspace schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:48:
[...]
Ik heb ze in het begin wel veel geholpen om het spelletje te begrijpen en ben er veel door kapot gegaan, maar dan zou het puur op exp aankomen per potje? Dat zou dan bijna het dubbele per game moeten zijn
[Voor 21% gewijzigd door blamauci op 18-01-2013 11:30]
Misschien dat ik morgen wat matches meepak en dat ik de avondwedstrijden kan bekijken, maar ik zit op mn werk dus zal er weinig van meekrijgen. Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.blamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:29:
om 14:00 uur IEM Katawice wie gaat er allemaal kijken?? Ik iig wel. Heb mijn Computer en Surroundset lekker in de huiskamer gezet.:)
Streamlink: http://en.twitch.tv/esltv_lol
Brackets: Dag 1 Group A
Round Match GMT PST EST CET KST Results
GroupA GG vs AZB 13:00 05:00 08:00 14:00 22:00
GroupA MYM vs Crs 14:15 06:15 09:15 15:15 23:15
GroupA GG vs Crs 15:30 07:30 10:30 16:30 00:30
GroupA MYM vs AZB 16:45 08:45 11:45 17:45 01:45
GroupA GG vs MYM 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15
GroupA Crs vs AZB 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15
Format:
Eight teams qualify
Top team qualifies for IEM World Championship
Eight teams divided into two groups of four
Groups
Group stage is round robin, best of one matches, top two advance to bracket stage
Brackets
Bracket stage is single elimination, all matches are best of three
aww ik leef met je mee. Onthoud dat je op Reddit/r/LoLvods de spoilervrije VODS kan kijken he mennekeVicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Misschien dat ik morgen wat matches meepak en dat ik de avondwedstrijden kan bekijken, maar ik zit op mn werk dus zal er weinig van meekrijgen. Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
lolvods.net komen ze ook op, ik ken mn weg, komt goedblamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:44:
[...]
aww ik leef met je mee. Onthoud dat je op Reddit/r/LoLvods de spoilervrije VODS kan kijken he menneke
Schat je MYM hoger in dan GG?Vicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:42:
Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
wist al wel dat het vandaag ging beginnen maar kom er pas net achter dat het om 1 2 uur isblamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:29:
om 14:00 uur IEM Katawice wie gaat er allemaal kijken?? Ik iig wel. Heb mijn Computer en Surroundset lekker in de huiskamer gezet.:)
En terecht, sinds ze in preseason 3 de AD Casters hebben gebuffed is Talon veel te sterk geworden. In mid kun je niet veel tegen hem doen en hij snowballt super hard late game.Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:11:
[...]
Nerven ze talon nou wel of niet, want als ze hem echt "Nerven" waardoor hij iets zwakker zal zijn zou ik dat wel balen vinden aangezien hij mijn main is:P
Je weet dat gg M5 is?Vicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Misschien dat ik morgen wat matches meepak en dat ik de avondwedstrijden kan bekijken, maar ik zit op mn werk dus zal er weinig van meekrijgen. Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
master yi is idd erg aantrekkelijk voor nieuwe spelers, mede omdat het zo makkelijk farmen isViper® schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:52:
Ik vind het overigens vaak vervelend om tegen Master Yi te lanen, vooral als deze een wat hoger lvl is, die Alpha Strike is pretty annoying early game. Het is zo makkelijk om lekker te farmen met Yi.
[Voor 11% gewijzigd door Viper® op 18-01-2013 14:09]
Normaal gesproken niet, maar het event is in Polen en die gasten willen voor eigen publiek natuurlijk wel wat laten zien. Bovendien vind ik M5 niet zo supersterk de laatste tijd.Anoniem: 468960 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:03:
Vanavond en morgen werken, gelukkig kan ik vanmiddag de eerste match meekrijgen.
[...]
Schat je MYM hoger in dan GG?
[Voor 4% gewijzigd door snoos op 18-01-2013 14:49]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details