Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 168 Laatste
Acties:
  • 316.621 views

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24

Inhoudsopgave

League of Legends

Introductie

League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 map) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn meer dan honderd verschillende champions en items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring is.

Gratis

Gratis? Ja! Leage of Legends is gratis om te spelen.

Wanneer je het spel begint heb je echter niet alle champions tot je beschikking. Deze champions kun je op twee manieren beschikbaar maken:
  • Door het spelen van het spel ontvang je Influence Points (IP) waarmee je, zonder hier dus voor te betalen, champions kunt vrijkopen.
  • Diegenen die dit echter te lang vinden duren kunnen er voor kiezen om, voor echt geld, Riot Points (RP) aan te schaffen waarmee je ook champions kunt vrijkopen.
Ook is er wekelijks een select aantal champions vrij beschikbaar die iedereen gratis kan spelen.

Registreren

Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven in welke region je wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het kost geld om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EUW region.

Registreren

Als je iets terug wilt doen voor de auteur van deze post kun je zonder extra moeite ook registreren via onderstaande referral link. Als voldoende mensen dit doen krijgt hij hier iets kleins voor terug. Alvast bedankt!
http://signup.leagueofleg...ef=4d2a432ebdfad032556712

Mappen

League of Legends kent verschillende mappen, elk met een eigen variant op het spel of geheel andere game mode. Het doel blijft altijd om de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Summoner's Rift
De oudste en populairste map in League of Legends. Twee teams van 5 champions nemen het tegen elkaar op met als doel elkaars Nexus te vernietigen.
Meer...

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121025183610/leagueoflegends/images/thumb/c/c2/Treeline_map.png/350px-Treeline_map.pngTwisted Treeline
Een vergelijkbare map als Summoner's Rift, maar dan gericht op teams van 3 champions.
Meer...

Crystal Scar
Deze map bracht een geheel nieuwe game mode naar League of Legends genaamd Dominion. Het is vergelijkbaar met de Onslaught modus van Unreal Tournament. In deze modus vechten twee teams om vaste locaties in de map te bezetten. Het team met de minst bezette locaties verliest levenspunten.

De voornaamste focus van Riot bij het ontwikkelen van deze game mode lag op het zo kort mogelijk houden van de speeltijd. En met een gemiddelde tijd van 20 minuten per game lijkt dit aardig goed gelukt.
Meer...

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130317071427/leagueoflegends/images/thumb/6/6d/Howling_Abyss_Screenshot.jpg/550px-Howling_Abyss_Screenshot.jpgHowling Abyss
Ook deze map bracht een nieuwe game modus, genaamd Aram. Dit is een afkorting voor All Random All Mid en is ontstaan uit een door de community bedachte variatie op het originele spel. Vanwege de grote populariteit heeft Riot besloten hier speciaal een map voor uit te brengen. In Aram nemen twee teams van 5 willekeurige champions het tegen elkaar op.
Meer...

Belangrijke Informatie

Most Frequently Accessed
  • New Player Guide - Belangrijke informatie voor nieuwe spelers
  • Timeline - Overzichtelijke timeline met alle patch notes en belangrijk nieuws
  • Patch Note History - Geschiedenis van de patch notes per champion en zelfs per item
  • Wikia - Zeer complete Wiki

Builds & Guides

Er zijn verschillende sites waarop spelers informatie kunnen plaatsen over hoe zij een bepaalde champion graag spelen. Het is vooral zeer leerzaam voor beginnende spelers of wanneer je een champion voor het eerst gaat spelen.
Streams & Replays

Veel spelers streamen hun games of recorden deze. Sommigen geven daarbij ook commentaar over hun speelstijl en gemaakte keuzes. Dit is niet alleen leuk om naar te kijken, maar ook erg leerzaam.

StreamsYouTube
Overig

Contact

Er zijn verschillende manieren waarop je met andere Tweakers in contact kunt komen. Hier zijn de meest gebruikte methoden.

TeamSpeak

NaamUrlOpmerkingen
ShadowBumblespike.shadowbumble.nlWachtwoord: Tw34k3rs

GoT Channel

Er wordt veelvuldig gebruik gemaak van het GoT chat channel in League of Legends. Het openen of starten van een chat channel doe je rechtsonder in de client.

Na het openen van een chat channel kun je instellen dat deze altijd geopend moet worden bij het starten van League of Legends. Dit doe je bij de instellingen van het chat venster.

Tools

Skin Viewer

De Skin Viewer is een Flash applicatie waarin een voorbeeld van alle 3D modellen bekeken kan worden. Erg handig voor wanneer je een skin wilt zien voordat je deze koopt.

Skin Viewer

LeagueReplay

Een veelgevraagde feature voor League of Legends is de mogelijkheid voor het opnemen, opslaan en afspelen van games. Enkele ontwikkelaars konden hier niet op wachten waardoor ze hebben besloten dit zelf te ontwikkelen.

League Replays

Champions

Champions

116 champions gesorteerd op release date.
Lucian: the PurifierAatrox: the Darkin BladeLissandra: the Ice WitchZac: the Secret WeaponQuinn and Valor: Demacia's WingsThresh: the Chain WardenVi: the Piltover EnforcerNami: the TidecallerZed: the Master of ShadowsElise: the Spider QueenKha'Zix: the VoidreaverSyndra: the Dark SovereignRengar: the PridestalkerDiana: Scorn of the MoonZyra: Rise of the ThornsJayce: the Defender of TomorrowDraven: the Glorious ExecutionerDarius: the Hand of NoxusVarus: the Arrow of RetributionHecarim: the Shadow of WarLulu: the Fae SorceressFiora: the Grand DuelistNautilus: the Titan of the DepthsZiggs: the Hexplosives ExpertSejuani: the Winter's WrathViktor: the Machine HeraldAhri: the Nine-Tailed FoxVolibear: the Thunder's RoarFizz: the Tidal TricksterShyvana: the Half-DragonGraves: the OutlawXerath: the Magus AscendantRiven: the ExileTalon: the Blade's ShadowSkarner: the Crystal VanguardWukong: the Monkey KingLeona: the Radiant DawnYorick: the GravediggerOrianna: the Lady of ClockworkVayne: the Night HunterRumble: the Mechanized MenaceBrand: the Burning VengeanceLee Sin: the Blind MonkNocturne: the Eternal NightmareJarvan IV: the Exemplar of DemaciaMaokai: the Twisted TreantKarma: the Enlightened OneRenekton: the Butcher of the SandsCaitlyn: the Sheriff of PiltoverCassiopeia: the Serpent's EmbraceTrundle: the Troll KingIrelia: the Will of the BladesLeBlanc: the DeceiverLux: the Lady of LuminositySwain: the Master TacticianSona: Maven of the StringsMiss Fortune: the Bounty HunterUrgot: the Headsman's PrideGalio: the Sentinel's SorrowVladimir: the Crimson ReaperXin Zhao: the Seneschal of DemaciaKog'Maw: the Mouth of the AbyssOlaf: the BerserkerMalzahar: the Prophet of the VoidAkali: the Fist of ShadowGaren: the Might of DemaciaKennen: the Heart of the TempestShen: Eye of TwilightEzreal: the Prodigal ExplorerMordekaiser: the Master of MetalPantheon: the Artisan of WarGragas: the Rabble RouserPoppy: the Iron AmbassadorNidalee: the Bestial HuntressUdyr: the Spirit WalkerShaco: the Demon JesterHeimerdinger: the Revered InventorNasus: the Curator of the SandsKatarina: the Sinister BladeCorki: the Daring BombardierMalphite: Shard of the MonolithJanna: the Storm's FuryDr. Mundo: the Madman of ZaunBlitzcrank: the Great Steam GolemTaric: the Gem KnightGangplank: the Saltwater ScourgeKassadin: the Void WalkerVeigar: the Tiny Master of EvilRammus: the ArmordilloAnivia: the CryophoenixCho'Gath: the Terror of the VoidAmumu: the Sad MummyKarthus: the DeathsingerTwitch: the Plague RatTryndamere: the Barbarian KingEvelynn: the WidowmakerZilean: the ChronokeeperSinged: the Mad ChemistWarwick: the Blood HunterTwisted Fate: the Card MasterTristana: the Megling GunnerTeemo: the Swift ScoutSoraka: the StarchildSivir: the Battle MistressSion: the Undead ChampionRyze: the Rogue MageNunu: the Yeti RiderMorgana: Fallen AngelMaster Yi: the Wuju BladesmanKayle: the JudicatorJax: Grandmaster at ArmsFiddlesticks: the Harbinger of DoomAshe: the Frost ArcherAnnie: the Dark ChildAlistar: the Minotaur

Media

Trailers & Video's

Dominion Trailer
Dominion is een zeer grote update met een geheel nieuwe map en gamemode.

Season One Trailer
Season One is een grote update geweest waarin competitieve ranked games de aandacht kregen. Deze update werd onder andere gevierd met een zeer mooie trailer.

Gameplay Trailer
Een trailer met wat ingame footage.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HEUfma0VufE&feature=player_embedded]

Changelog

18-10-2013
  • Champions list update
  • Post opgeschoond (dode links etc.)
27-08-2013
  • Champions list update
  • Post opgeschoond (dode links etc.)
03-07-2013
  • Champions list update (vanaf nu gesorteerd op release date)
17-01-2013
  • Deeltje 8
  • Champions list update
...
...
...
23-11-2009

http://bullshit.saphua.com/lol/bot6.png

[Voor 127% gewijzigd door SaphuA op 07-11-2013 11:22]

• SaphuA
Aangezien niemand anders het doet maak ik het nieuwe deeltje maar weer aan, want het was hard nodig met meer dan 12000 berichten!

Ik zal wanneer ik tijd heb de start post een beetje opschonen / bijwerken, maar ben nog steeds op zoek naar iemand die deze taak voorlopig wilt overnemen aangezien ik op dit moment niet actief LoL speel.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 14:57
sowieso dat je x aantal champs mist in je begin post:

-darius
-diana
-draven
-elise
-jayce
-kha'zix
-nami
-rengar
-Syndra
-Varus
-vi
-zed
-Zyra

dat zijn alle champions die missen.

totaal champions:
96 + 13 = 109.
nummer 110 komt eraan want dat is thresh.

[Voor 85% gewijzigd door Martin0 op 17-01-2013 12:54]

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 20:21
twitch.tv/blamauci Ranked soloQ 720p Goodness

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12

MrManuel

The impossible is easy...

Iemand vanavond Duo Queue?

ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder

Anoniem: 493866

Oh heerlijk !

vanochtend 4x Gesupport met Sona =] Hiermee me elo weer lekker omhoog gehaald!

en nu eindelijk weer 1200+ Elo, wat is dat lang geleden zeg, je moet wel echt mazzel hebben met teams wil je eindelijk wat hoger komen!

Zo jungle ik nu net een potje met Maokai ! en ik tank als een baas, hun plan was om geen ap mid te nemen maar daar maar pantheon neer te zette!

dus ik me Armor runes aanklikken, in game effe een Thornmail pakken :)
En dikke hp en gaan met die banaan !!

(ja hun hele team was AD, op alistar na dan.. maar wut wil die dan :P )

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

Sharfer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:41:
Heeft iemand ook last van een flikkerend beeldscherm sinds de nieuwe patch?

Als ik in game zit krijg ik af en toe een witte flits.. net alsof mijn League een (webpagina) schijnt weer te geven achter mijn game. Dit is echter niet het geval..
Ik heb hetzelfde. Ik ben benieuwd of ze dit vandaag zullen hotfixen want het kan erg gevaarlijk zijn voor mensen die gevoelig zijn voor epileptische aanvallen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• Martin0
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:45:
Oh heerlijk !

vanochtend 4x Gesupport met Sona =] Hiermee me elo weer lekker omhoog gehaald!

en nu eindelijk weer 1200+ Elo, wat is dat lang geleden zeg, je moet wel echt mazzel hebben met teams wil je eindelijk wat hoger komen!

Zo jungle ik nu net een potje met Maokai ! en ik tank als een baas, hun plan was om geen ap mid te nemen maar daar maar pantheon neer te zette!

dus ik me Armor runes aanklikken, in game effe een Thornmail pakken :)
En dikke hp en gaan met die banaan !!

(ja hun hele team was AD, op alistar na dan.. maar wut wil die dan :P )
dat is wel lekker ja, ik ga vanaaf ff kijken of ik richting lvl 28 kan gaan, als ik 3 potjes speel en win met 125+ xp dan kom ik wel aardig in de buurt

Ik heb vanochtend zowat de hele ochtend gespeeld en dit geen 1 x gehad!

kan iemand mij misschien vertellen waar ik kan zien, in wat voor League /division ik zit ?

kan iemand mij anders zoeken via lolking e.d. , ik kom er sinds de pathc niet helemaal uit

me ingame naam is BillaBongaBanga

thanks en khoop dat iemand er ff na kan kijke :P

@martin0

ik wil vndaag best een x een normaltje met je spelen hoor ! haha

als ik de tijd effe kan vinde strx na het eten ofzow,

misschien kunne we wel ff lekker trollen :P

(kan dus wel zijn dat je bij 30ers in komt :P, of speel je al langeR?)

Srry spam _/-\o_

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 17-01-2013 13:00]

• Martin0
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:
@martin0

Srry spam _/-\o_
ik kijk wel, ik ben er pas om half acht ofzo ^^,

speel normaal met 4 lvl 30's mee dus ja ik kan tegen lvl 30's spelen al ben ik dan wel minder dan tegen lvl 27/28

Wat miss nog een aanvulling is voor de intro post:

PBE
Welke server
Season 3 Trailer ipv Season 1 trailer en een nieuwe gameplay.

[Voor 21% gewijzigd door Martin0 op 17-01-2013 13:05]

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Kan ik weer de site updaten met nieuwe link :)
Dankje Saphua!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Kan iemand hieruit opmaken, met het nieuwe systeem

welke division/ league of dergelijke

Sorry voor de (3x) vele posts op een rijtje, maar moest effe deze vraag kwijt B)

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-02-2022

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:07:
[afbeelding]

Sorry voor de (3x) vele posts op een rijtje, maar moest effe deze vraag kwijt B)
Maakt toch niet uit? gewoon winnen :P

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

en bedankt voor je antwoord |:(

haha

nee maar ik wil gewoon graag weten welke division, dan kan ik voor mezelf even kijken hoe en wat!

Kom er namelijk nog niet helemaal uit, de cijfers zeggen niet meer zoveel? :/

• Martin0
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:11:
en bedankt voor je antwoord |:(

haha

nee maar ik wil gewoon graag weten welke division, dan kan ik voor mezelf even kijken hoe en wat!

Kom er namelijk nog niet helemaal uit, de cijfers zeggen niet meer zoveel? :/
lolking zegt hier niks over dus denk niet dat ik je hiermee kan helpen

• Darf
  • Laatst online: 09-04 00:41
Silver Division

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:
@martin0

Srry spam _/-\o_
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:07:
[afbeelding]

Edit dan je oude posts en voeg het daar toe.

Hiervoor wordt er een nieuw topic aangemaakt. Om het overzichtelijk te houden.
De eerste pagina staat nu meteen vol met slowchat.

Een afspraak maken om te game kan via DM of via de link die zelfs nog op deze pagina staat,
Dit kan ook via de IRC die wel voor slowchat en alle soorten chat is.
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Zoals in de patchnotes is de voorbereiding alleen nog maar gedaan.
Wil je weten in welke division je komt kun je hier kijken http://puu.sh/1Oobu zoals eerder is gepost

Ik zit in de aller laagste division :P

Btw nog een bug.
In deze patch zie je de ward nog even.
Potje met tristanar gespeeld. Kom je als jungler ganken en zie de ward van de tegenpartij.
Hierdoor kun je dus zien of er geward is of niet.
Ik heb de bug van het scherm nog niet gehad maar er is zeker nog een hotfix nodig.

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

snoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:22:
[...]

[...]

Edit dan je oude posts en voeg het daar toe.

Hiervoor wordt er een nieuw topic aangemaakt. Om het overzichtelijk te houden.
De eerste pagina staat nu meteen vol met slowchat.

Een afspraak maken om te game kan via DM of via de link die zelfs nog op deze pagina staat,
Dit kan ook via de IRC die wel voor slowchat en alle soorten chat is.
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Zoals in de patchnotes is de voorbereiding alleen nog maar gedaan.
Wil je weten in welke division je komt kun je hier kijken http://puu.sh/1Oobu zoals eerder is gepost

Btw nog een bug.
Potje met tristanar gespeeld. Kom je als jungler ganken en zie de ward van de tegenpartij.
Ik heb de bug van het scherm nog niet gehad maar er is zeker nog een hotfix nodig.
Probleem is dat je die edit niet ziet als je niet refreshed :/

zal erom denke :X

ben alleen wel benieuwd hoe je er nu achter komt dat ik in silver division zit !

valt dit te onderbouwen ? want ik kan er niks van brouwen hahah
ik heb wel de patch e.d. gelezen

maar kan niet echt iets vinden met een overzicht van

als je icoontje deze kleur/vorm heeft = ........ Division

en als er in het icoontje deze vorm/kleur zit = .... hoog of laag in de division

Of ik moet echt enorm dom CQ blind zijn, maar ik kom er ff niet uit, geef me dan ''elo hell'' maar weer (kidding O-) )

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Anoniem: 274589 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:00:
Thanks voor de Olaf comments ...

gisteren een game 17/4/21 gehaald ...
Lachen gewoon met zon health :) (zat aan 4k HP en tegen de 300amor aan).
Magic res was heel laag, maar we hadden een AD carry tegen dus geen ramp
Nice, erg netjes!
Veel hp is meer damage van je w en je resist aanpassen aan de tegenstanders dan is je Top lane in idd geval een dikke win!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Astublieft JandeFrieseMan
http://puu.sh/1Oobu
Kunnen jullie niet zelf elke dag
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/
bekijken. -.-

[Voor 8% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 17-01-2013 13:39]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

snoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:22:
Btw nog een bug.
Dat was altijd al, en is geen bug ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Thanks voor de info !

moet er nog effe aan wennen :) ;)

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-06 09:46
ReCreator schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:38:
[...]

Dat was altijd al, en is geen bug ;)
Ik heb nog niet kunnen spelen sinds de patch, maar dat was ook mijn eerste gedacht:
als de enemy een ward neerzet, kan je die altijd al nog even zien (en als je met 3 er meteen opslaat of met een goeie combo kan je die zelfs kapot maken). Zo kan je weten dat er één gezet is.

Eens hij "verdwijnt" na 1 seconde, kan je hem alleen zien met pink ward of met oracle op.

[Voor 3% gewijzigd door Lointje op 17-01-2013 13:52]

• snoos
Lointje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Ik heb nog niet kunnen spelen sinds de patch, maar dat was ook mijn eerste gedacht:
als de enemy een ward neerzet, kan je die altijd al nog even zien (en als je met 3 er meteen opslaat of met een goeie combo kan je die zelfs kapot maken). Zo kan je weten dat er één gezet is.

Eens hij "verdwijnt" na 1 seconde, kan je hem alleen zien met pink ward of met oracle op.
Ik heb het niet over het net neerzetten. Ze zijn dan al neergezet en staan al een poosje en dan verschijnen ze gewoon. dus een ward die al 2 min staat maar die de eerste keer dat je er langskomt even oplicht

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Ow Handy :) Zal er vanavond eens naar uitkijken op Noc ;-)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 15:04

Lapras

Ice beam

Hoe oefenen jullie een champ? Met bots? In normal Q?

• MrManuel
  • Laatst online: 18:12

MrManuel

The impossible is easy...

Lapras schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:31:
Normals is oefenen. :D

ManuelBijen.nl - Fotografie - Applicatiebeheerder

• Martin0
Lapras schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:31:
meestal probeer ik gewoon in normal q, mislukt dit dan ga ik de skillset en de items in bot games en dan ga ik weer de normal q in.

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

met een nieuwe champ ff 1 of 2 potjes tegen bots, daarna in normals spelen
van bots kan je heel weinig leren, in die potjes check ik dus echt alleen hoe manahungry een champ is, hoe de cooldowns zijn, hoe bepaalde skills werken
meer op de champion die je leert focussen dan op de bots dus, je kan slecht inschatten of je nou efficient trade met bots omdat je champ goed is tegen hun champs of omdat je runes e.d. hebt en gewoon beter kan inschatten wat je wel en niet kan (itt bots)

yay nieuw deeltje :)

Anoniem: 366730

Doen ze ook wat met die info van die divisions?

Als voorbeeld:

Top elo 1700
Door lose streak 1550 elo

word je dan toch niet met 1550 current elo's geplaatst met 1550 als top elo?

Ik neem aan dat je met mensen van 1625 elo geplaatst wordt

• godofal
  • Niet online

godofal

Anoniem: 366730 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:42:
Doen ze ook wat met die info van die divisions?

Als voorbeeld:

Top elo 1700
Door lose streak 1550 elo

word je dan toch niet met 1550 current elo's geplaatst met 1550 als top elo?

Ik neem aan dat je met mensen van 1625 elo geplaatst wordt
volgens mij verandert er vrij weinig achter de motorkap
je hebt nog steeds een elo, alleen heet dat nu MMR (matchmaking rating)
je wordt gematched met mensen van dezelfde MMR
zit je op de MMR die gelijk zit aan de MMR van je division (1500 voor gold 5 bijvoorbeeld) krijg je veel meer league points per gewonnen match als wanneer je MMR rond de 1000 zit en je gold 5 division zit
ik gok dat je ook meer punten verliest als je dus lager zit en je potje verliest

eigenlijk vind ik het wel een goed systeem, eerder zei ik dat het te ingewikkeld zou worden maar zodra je het eenmaal door hebt is het eigenlijk net zo makkelijk en zie je veel minder negativiteit als je een potje verliest

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09-2022

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

http://euw.leagueoflegend...on-pricing-timing-changes
New champion launch price is… 7800 IP / 975 RP
wat een ripoff.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Puur om meer RP te verkopen denk ik dan ook inderdaad. Mooie aan het nieuwe is wel dat er regelmatig champs standaard in prijs worden verlaagd, aangezien er nu eigenlijk te veel 6300 IP champs zijn, maar ook dat is weer een gevolg van het zoveel mogelijk RP willen verkopen (anders hadden ze een aantal champs wel de helft (oid) van de prijs gemaakt).

• godofal
  • Niet online

godofal

hoezo een ripoff? je hoeft maar 1 weekje te wachten voor de lagere prijs, kan je niet zolang wachten dan kost het je iets van 5~10 potjes extra en anders koop je het met RP

ik vind het geen slecht iets, het zorgt er goed voor dat je niet de eerste dag constant gebekvecht gaat krijgen over wie de nieuwe champ mag spelen omdat iedereen hem gelijk heeft
zeker gepaard met de automatische prijsverlagingen vind ik het allerminst een slechte deal

het blijft nog altijd een compleet gratis optie, weinig reden om te klagen imo

Anoniem: 399205

snoos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:05:
[...]

Ik heb het niet over het net neerzetten. Ze zijn dan al neergezet en staan al een poosje en dan verschijnen ze gewoon. dus een ward die al 2 min staat maar die de eerste keer dat je er langskomt even oplicht
dat oplichten gebeurt na 3 minuten
je ziet ze heel even oplichten wanneer ze ten einde lopen, ik weet niet als dit bewust gedaan is door riot of niet
heb ik ook al enkele malen opgemerkt maar wist dat hij weg was toen ik 30 sec later ging ganken en ze me duidelijk niet zagen komen

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 11:39
Nog een andere (hele irritante) bug sinds laatste patch. Lijkt met name voor te komen bij mensen met ATI videokaarten uit de 7XXX reeks.
Het is namelijk dit:
YouTube: League of Legends 2013 patch

Elke x seconde flikkert een beeldje voorbij wat op de healtbars lijkt met de verschillende kleuren. Ik heb er zelf ook last van, en ik kan zeggen dat het heel irritant speelt, vooral bij fights.

Op het forum blijkt dat Riot er mee bezig is, maar highlighte al een post van een user die zei dat je de drivers even moet updaten naar 12.11 BETA.

Ik heb dat zelf zojuist ook gedaan en het lijkt verholpen te zijn.

• SaphuA
Martin0 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:33:
sowieso dat je x aantal champs mist in je begin post:
Champions zijn geupdate, maar mijn script kon er maar 108 vinden ;)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vandaag weer eens een keertje Soraka gespeeld. Wat is dat ongelofelijk frustrerend als je team slecht is zeg. Normaal kun je nog proberen je eigen lane te winnen en wat te gaan roamen etc. maar als Soraka lukt je dat dus echt niet. Eindresultaat: een 0/6 singed na 10 minuten, een 10/0/2 (!) enemy nocturne die me kon 3-hitten, een jungler die nooit kwam ganken en een botlane die in het begin gelijk op ging (Ez liep gelijk in farm en kills aan hun ad carry), maar zodra hun jungler ook bot kwam campen was het gauw over.

Vicariously I live while the whole world dies

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:29

Hu9o

Schokkend

Zag net op youtube dat ze Talon gaan nerfen. Vind ik jammer :'(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jammer dat er vrij weinig gebruik wordt gemaakt van dat honor systeem. Ik speel nu steeds support met Janna en speel dat ook wel aardig. Ik zorg ervoor dat mijn carry bot lang kan farmen en ik probeer de anderen weg te pushen, maar krijg bijna nooit honor :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• jmxd
  • Niet online
Dat het het sowieso wel imo, het duurt echt eeuwig om IP ter verzamelen en champions/runes etc te unlocken alleen om mensen RP te laten kopen die ook nog eens kei duur zijn

Anoniem: 468960

Ze moeten ergens hun geld mee verdienen. Kan het geen ripoff noemen aangezien je nooit geforceerd wordt om geld uit te geven om een functionaliteit te unlocken.

• godofal
  • Niet online

godofal

Hu9o schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:
Zag net op youtube dat ze Talon gaan nerfen. Vind ik jammer :'(
ze gaan hem fixen+nerfen, hij blijft ruwweg even sterk
z'n damage amplifier werkte niet goed, dus als ze die fixen en de rest hetzelfde houden gaat hij veels te OP worden
beetje hetzelfde zoals het met rumble een tijdje terug was; z'n flamespitter triggerde niet lekker door een bug, toen ze die bug fixten deed flamespitter ineens vééls te veel schade
Twylight schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:50:
[...]
Dat het het sowieso wel imo, het duurt echt eeuwig om IP ter verzamelen en champions/runes etc te unlocken alleen om mensen RP te laten kopen die ook nog eens kei duur zijn
dan wacht je een weekje en heb je de champ voor de "oude" prijs
RP is echt niet zo duur, ruwweg €5.80 voor een champ, haal een paar patatjes en je bent hetzelfde kwijt
ze moeten echt ergens hun geld mee verdienen, dit is een goede manier om wat meer geld te verdienen zonder mensen echt tot dingen te forceren
of had je liever dat elke nieuwe champ standaard 7300 IP ging kosten ipv maar een weekje (7 dagen!)

ik snap echt niet dat mensen zo'n probleem ervan maken dat een champ tijdelijk (!) iets duurder is in de gratis ingame (!) currency

@onder _O-

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 16:42
ik snap echt niet dat mensen zo'n probleem ervan maken dat een champ tijdelijk (!) iets duurder is in de gratis ingame (!) currency
Nederlandsch forum hé! ;)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:29

Hu9o

Schokkend

hoeveel ip zou je nu nog krijgen / gewonnen match?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Daar verandert niks aan volgens mij.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 10:56
AND I DID IT 1200 elo back agian en dat vanaf 0 elo:D

• godofal
  • Niet online

godofal

gratz :)

ligt het aan mij of is de soloQ normal 5v5 ineens een stuk langer? normaal was het <10 sec ofzo en nu ineens 1min+

• badboyqxy
groepen zijn is kleiner, het is nu misschien wat rustiger op de server. maar als je rond 1200 elo zit. is 1.5 best normaal

bij 0 elo en bij 2k+(speedzor correct me if iam wrong)

is de queene tijd rond de 45min

• godofal
  • Niet online

godofal

daarom zei ik: soloQ normal, niet ranked
ranked heb ik nog niet gespeeld, wist ook niet dat het nu al ingegaan was
verklaard gelijk de vreemde badge die ik op m'n profiel heb, wel vreemd dat er nog steeds m'n top/huidige elo staat

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
badboyqxy schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:51:

Nee hoor, normaal wacht ik 2-3 minuten aangezien ik nu wat lager zit. De grote, +10 min queues komen pas vanaf 2250 à 2300 elo.

Streaming History

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik geloof geen f#ck meer van "Elo hell".

Omdat mijn eigen account is gebanned, ben ik gaan spelen op een account van een vriend van me.
Hij was 950 elo, en heb dat helemaal opgekrikt naar 1230 atm.

Bijna constant elke keer de game gecarried, met vaak te overdreven scores.
(21-4/15-1/15-0 etc.)

Wat ik bedoel is, als je echt niet op een elo range hoort dan carry je wel.
En ja, ik verloor ook wel eens, maar toch 2 losses 23 wins so far. :)

Die vriend van me zei altijd: "wtf man ik ga goed maar andere lanes verneuken het altijd".
Nou, blijkbaar carry je dan niet hard genoeg. En hoor je mss toch thuis op die elo :P.

Maarja verveling en ik wou toch ranken, heeft hij een "softreset" van me gekregen.
Hopelijk zakt ie niet weer zwaar af, wil proberen 13xx-14xx te worden voor hem.

• Niet online
badboyqxy schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:51:
groepen zijn is kleiner, het is nu misschien wat rustiger op de server. maar als je rond 1200 elo zit. is 1.5 best normaal

Hoe kan iemand nu serieus 0 elo hebben?

Of je hebt getrolled als een baas, of je bent wel heeeeeeeeeeeeeel slecht. (nofi).

edit:
oops had zelf nog als laatste gepost.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 18-01-2013 08:35]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:35:
[...]

Hoe kan iemand nu serieus 0 elo hebben?

Of je hebt getrolled als een baas, of je bent wel heeeeeeeeeeeeeel slecht. (nofi).

edit:
oops had zelf nog als laatste gepost.
Hij had een bug waardoor zn elo naar 0 is gereset na season 2 ipv soft-reset, zijn wel meer gevallen van bekend.

edit: over langere queue tijd gister: kwam door installatie van patch. Die duurt vrij lang (zeker op trage pc's en/of trage internetconnecties), dus minder mensen online en ingelogd.

[Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 18-01-2013 08:39]

• Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:36:
[...]

Hij had een bug waardoor zn elo naar 0 is gereset na season 2 ipv soft-reset, zijn wel meer gevallen van bekend.
Dat is wel vies lelijk man.
En dat konden ze niet terug zetten, of moest echt iedereen van 0 weer omhoog werken?

Kudos iig voor het terugkomen. :)

• Martin0
SaphuA schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:20:
[...]

Champions zijn geupdate, maar mijn script kon er maar 108 vinden ;)
heb gister voor je uitgerekent hoeveel het er zijn:
110 met tresh meegerekent ;)

• Lointje
Als ik het me goed herinner zeggen ze al sinds de soft reset dat het high priority is, maar zo'n bugs die slechts bij enkelen voorkomen zijn altijd moeilijk te simuleren en localiseren. Badboy is uit frustratie dan maar gewoon beginnen spelen en nu dus weer op 1200. Proficiat hoor :)

• Niet online
Lointje schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:54:
Als ik het me goed herinner zeggen ze al sinds de soft reset dat het high priority is, maar zo'n bugs die slechts bij enkelen voorkomen zijn altijd moeilijk te simuleren en localiseren. Badboy is uit frustratie dan maar gewoon beginnen spelen en nu dus weer op 1200. Proficiat hoor :)
Ja idd, nog mooiere prestatie als de mijne :(.

You stole my sunshine!

• Martin0
godofal schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:13:
[...]

ze gaan hem fixen+nerfen, hij blijft ruwweg even sterk
z'n damage amplifier werkte niet goed, dus als ze die fixen en de rest hetzelfde houden gaat hij veels te OP worden
beetje hetzelfde zoals het met rumble een tijdje terug was; z'n flamespitter triggerde niet lekker door een bug, toen ze die bug fixten deed flamespitter ineens vééls te veel schade
Nerven ze talon nou wel of niet, want als ze hem echt "Nerven" waardoor hij iets zwakker zal zijn zou ik dat wel balen vinden aangezien hij mijn main is:P

• Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:11:
[...]

Nerven ze talon nou wel of niet, want als ze hem echt "Nerven" waardoor hij iets zwakker zal zijn zou ik dat wel balen vinden aangezien hij mijn main is:P
Is al gebeurd.
Talon

Noxian Diplomacy
Bleed damage reduced to 10/20/30/40/50 from 18/36/54/72/90
Bleed bonus attack damage ratio reduced to 1 from 1.2

Cutthroat
Fixed a bug where the damage amplification did not actually apply
Fixed an bug that sometimes caused Talon’s Rake to fire backwards after using Cutthroat.

Shadow Assault
Damage reduced at later ranks to 120/170/220 from 120/190/260
Bonus attack damage ratio reduced to 0.75 from 0.9

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:04
Inderdaad, talon is full generved ;)
Iemand enig idee hoe precies hoe het nieuwe ranked system werkt?
Divisies ofzo?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Niet online
SonOfTorture schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:31:
Inderdaad, talon is full generved ;)
Iemand enig idee hoe precies hoe het nieuwe ranked system werkt?
Divisies ofzo?
Of je kijkt gewoon op de website;

https://euw.leagueoflegen...system-coming-soon-ranked

• valermos
  • Laatst online: 20:14
Waarom zoekt dit niemand zelf op is zo makkelijk hea alles wordt uitgelegd in patch notes reddit overal. En dan nog vragen hoe het zit is het zo moeilijk om dit zelf te zoeken?

• Martin0
valermos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:34:
Waarom zoekt dit niemand zelf op is zo makkelijk hea alles wordt uitgelegd in patch notes reddit overal. En dan nog vragen hoe het zit is het zo moeilijk om dit zelf te zoeken?
sorry hoor maar sommige mensen hebben hier geen tijd voor, of mogen dit niet op stage of wat dan ook, en als ik dan op stage die post tegen komt vraag ik het gewoon :S

• valermos
het wordt hier 100 x gevraagd niet 1 x lees een paar posts terug en je zal het geheid vinden omdat alles hier besproken wordt.

• snoos
Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:45:
[...]

sorry hoor maar sommige mensen hebben hier geen tijd voor, of mogen dit niet op stage of wat dan ook, en als ik dan op stage die post tegen komt vraag ik het gewoon :S
Je kan ook even wachten het na stage doen. Daarnaast komt het elke keer terug dus is het gewoon een kweste van terug lezen.
Als het je het niet op stage mag waarom zit je dan wel op dit forum.

Zodra de patch uitkwam heeft speedzor een post gemaakt met alle veranderingen erin.

• Niet online
Gewoon gemakzucht. :)

• SoWTM
  • Laatst online: 14-04 15:04
all gevonden:) het was gewoon een simpele vraag:)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteravond lvl28, vanaf lvl30 ga ik denk ik ook af en toe ranked spelen, al zal iedereen dit afraden.

• Martin0
snoos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:
[...]

Je kan ook even wachten het na stage doen. Daarnaast komt het elke keer terug dus is het gewoon een kweste van terug lezen.

Zodra de patch uitkwam heeft speedzor een post gemaakt met alle veranderingen erin.
na stage moet ik 9/10 keer werken, die post heb ik waarschijnlijk gemist want die stond in deel 7.
daarnaast tweakers is niet alleen league of legends, het geeft mij meer technische informatie die ik kan gebruiken op mijn stage.

• Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:18:
[...]

na stage moet ik 9/10 keer werken, die post heb ik waarschijnlijk gemist want die stond in deel 7.
daarnaast tweakers is niet alleen league of legends, het geeft mij meer technische informatie die ik kan gebruiken op mijn stage.
Op de LoL website, in de client.
Op meerdere forums, op reddit.

Komop man. :P

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 14:25
snoos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:
[...]

Misschien om precies dezelfde reden als mij, mijn werk heeft op een paar klussen na redelijk niks momenteel (IT helpdesk/pc support bij mkb) en veel sites worden hardwarematig in de firewall geblokkerd (policy vanuit amerika) dus dan kun je niet veel anders dan het Tweakers forum.

• Lointje
Viper® schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:12:
Gisteravond lvl28, vanaf lvl30 ga ik denk ik ook af en toe ranked spelen, al zal iedereen dit afraden.
Goh ja, afraden hangt er wat vanaf allemaal. Stel dat je al van lvl 1 samenspeelt met mensen die al lang lvl 30 zijn, dan heb je normaal wel al een veel grotere voorsprong in kennis van het spel dan mensen die op eigen houtje tot lvl 30 kwamen en dus nog veel moeten leren.
Ik weet niet of je enkel normals speelt of ook draft, maar anders sowieso niet slecht om eerst een paar spelletjes draft te spelen om dat concept van picken en counterpicken al wat te bekijken. Er worden ook altijd 6 champs gebanned (3 aan elke kant). Dus als je in ranked komt en je kan eigenlijk maar met 2 champs spelen (shen en khazix bv) dan is de kans wel groot dat je plots gaat moeten spelen met een champ die je amper kent.
(En je moet 16 champs hebben gekocht, in ranked tellen de free to play niet mee dacht ik. En zorg dat je ook full runeset hebt, al is het iets basic dat voor elke rol gaat).

Maar verder maakt het niet uit. Grote kans dat je wel wat gaat dalen in het begin en in brons terecht komt. Maar misschien vind je het net leuk om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Uiteindelijk moet je doen wat je zelf wil.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gisteren gezien dat een clangenoot lvl 26 heeft gehaald met 81 wins. Ik zit zelf met 191 wins op level 29.. Wat doe ik verkeerd? :P

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• badboyqxy
heeft hij exp boost gebruikt ? of gewoon heel veel verloren en bots games gespeeld

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

badboyqxy schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:43:
heeft hij exp boost gebruikt ? of gewoon heel veel verloren en bots games gespeeld
Ik heb ze in het begin wel veel geholpen om het spelletje te begrijpen en ben er veel door kapot gegaan, maar dan zou het puur op exp aankomen per potje? Dat zou dan bijna het dubbele per game moeten zijn :?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-05 10:41
Outerspace schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:48:
[...]

Ik heb ze in het begin wel veel geholpen om het spelletje te begrijpen en ben er veel door kapot gegaan, maar dan zou het puur op exp aankomen per potje? Dat zou dan bijna het dubbele per game moeten zijn :?
Langere potjes leveren meer XP op. Ook verloren potjes leveren XP op. Dus hij kan veel verloren hebben en langere wins hebben gehad

• Niet online
Of gewoon die exp boost gebruikt :P

• Lointje
Of gewoon elke dag 1 botgame gedaan voor de zekerheid van een 1st day win. Tot lvl 10 is er geen exp loss, van lvl 10-20 is er geen exp loss voor intermediate en 20% loss op beginner of zo.

Ik speel elke champ die ik niet ken (of niet goed ken) ook eerst in bot game om hem te leren kennen, in combinatie met de easy 1st win of the day. Omdat ik een periode bijna enkel tijd had voor dat 1 spelletje per dag ben ik ook van lvl 14 naar 18 gegaan met bijna geen enkele win.

Of hij speelt bv dominion of aram, of afhankelijk van waar je kijkt wordt 5vs5 en 3vs3 ook nog opgedeeld.

• Angelusz
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-04 23:18
Ik ben enthousiast over het nieuwe ranked systeem! Op dit moment zweef ik telkens rond de 1400 elo en op een slechte dag drop ik dan 100 elo naar beneden, soms meermalen achter elkaar tot de 1100 elo, waarna ik weer langzaamaan opklim.

Met dit nieuwe systeem zullen dit soort rubberband praktijken m.i. minder voorkomen, of tenminste minder frustrerend zijn omdat je je elo niet letterlijk ziet kelderen. :x

Ik ben benieuwd!

• blamauci
om 14:00 uur IEM Katawice wie gaat er allemaal kijken?? Ik iig wel. Heb mijn Computer en Surroundset lekker in de huiskamer gezet.:)

Streamlink: http://en.twitch.tv/esltv_lol
Brackets: Dag 1 Group A
Round Match GMT PST EST CET KST Results
GroupA GG vs AZB 13:00 05:00 08:00 14:00 22:00
GroupA MYM vs Crs 14:15 06:15 09:15 15:15 23:15
GroupA GG vs Crs 15:30 07:30 10:30 16:30 00:30
GroupA MYM vs AZB 16:45 08:45 11:45 17:45 01:45
GroupA GG vs MYM 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15
GroupA Crs vs AZB 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15

Format:
Eight teams qualify
Top team qualifies for IEM World Championship
Eight teams divided into two groups of four
Groups
Group stage is round robin, best of one matches, top two advance to bracket stage
Brackets
Bracket stage is single elimination, all matches are best of three

[Voor 21% gewijzigd door blamauci op 18-01-2013 11:30]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Denk dat hij bedoeld dat als je in range komt van een ward je die ward even kan zien. Zelfs al staat die daar al 2 minuten...

Dat je een ward die net geplaatst is 1à2 seconden kan zien en kan attacken is geen bug, working as intended.

• valermos
.... Hij zegt toch als de ward er al 1 of 2 min staat dat hij ligt op schijnt en niet kan aanvallen maar dat je te zien krijgt dat er een ward staat.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:29:
om 14:00 uur IEM Katawice wie gaat er allemaal kijken?? Ik iig wel. Heb mijn Computer en Surroundset lekker in de huiskamer gezet.:)

Streamlink: http://en.twitch.tv/esltv_lol
Brackets: Dag 1 Group A
Round Match GMT PST EST CET KST Results
GroupA GG vs AZB 13:00 05:00 08:00 14:00 22:00
GroupA MYM vs Crs 14:15 06:15 09:15 15:15 23:15
GroupA GG vs Crs 15:30 07:30 10:30 16:30 00:30
GroupA MYM vs AZB 16:45 08:45 11:45 17:45 01:45
GroupA GG vs MYM 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15
GroupA Crs vs AZB 18:15 10:15 13:15 19:15 03:15

Format:
Eight teams qualify
Top team qualifies for IEM World Championship
Eight teams divided into two groups of four
Groups
Group stage is round robin, best of one matches, top two advance to bracket stage
Brackets
Bracket stage is single elimination, all matches are best of three
Misschien dat ik morgen wat matches meepak en dat ik de avondwedstrijden kan bekijken, maar ik zit op mn werk dus zal er weinig van meekrijgen. Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.

• blamauci
Vicarious schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Misschien dat ik morgen wat matches meepak en dat ik de avondwedstrijden kan bekijken, maar ik zit op mn werk dus zal er weinig van meekrijgen. Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
aww ik leef met je mee. Onthoud dat je op Reddit/r/LoLvods de spoilervrije VODS kan kijken he menneke

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:44:
[...]

aww ik leef met je mee. Onthoud dat je op Reddit/r/LoLvods de spoilervrije VODS kan kijken he menneke
lolvods.net komen ze ook op, ik ken mn weg, komt goed ;) Maar tenzij het echt een belangrijke wedstrijd is neem ik de moeite meestal niet om de VOD te bekijken. Een group stage wedstridj van een klein IEM toernooitje staat niet echt bovenaan mn todo list ;)

Vanavond en morgen werken, gelukkig kan ik vanmiddag de eerste match meekrijgen.
Azubu en MYM waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
Schat je MYM hoger in dan GG?

• godofal
  • Niet online

godofal

blamauci schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:29:
wist al wel dat het vandaag ging beginnen maar kom er pas net achter dat het om 1 2 uur is :)
lekker kijken dus, zometeen ff wat te snacken regelen wss

mensen die gaan kijken, interesse om gezellig in een chatroom te gaan hangen?

• StarZ
  • Laatst online: 22:53
Martin0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:11:
[...]

En terecht, sinds ze in preseason 3 de AD Casters hebben gebuffed is Talon veel te sterk geworden. In mid kun je niet veel tegen hem doen en hij snowballt super hard late game.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07-2021
[...]

Je weet dat gg M5 is?

Ik kijk denk ik alleen fnatic.

• Viper®
  • Niet online
Ik vind het overigens vaak vervelend om tegen Master Yi te lanen, vooral als deze een wat hoger lvl is, die Alpha Strike is pretty annoying early game. Het is zo makkelijk om lekker te farmen met Yi.

• badboyqxy
nadeel van yi is als tegenstander een thornmail heeft hij zich late game letterlijk doodslaat

• godofal
  • Niet online

godofal

Viper® schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:52:
Ik vind het overigens vaak vervelend om tegen Master Yi te lanen, vooral als deze een wat hoger lvl is, die Alpha Strike is pretty annoying early game. Het is zo makkelijk om lekker te farmen met Yi.
master yi is idd erg aantrekkelijk voor nieuwe spelers, mede omdat het zo makkelijk farmen is
een andere belangrijke reden is het feit dat die alpha strike vrij verwarrend kan zijn als je hem niet kent, plus de sustain is enorm goed

als je yi wilt counteren moet je een champion met CC pakken (silence of stun, snare/bind werkt afaik niet) en eentje die flink positie kan afstraffen
de alpha strike eindigt namelijk altijd op de plek waar hij begint, je hebt dus iets van een halve seconde om een high-damage skill op die positie te richten en af te vuren, lang zat meestal

ik heb het niet geprobeerd, maar veigar mid lijkt me een goede keus; je dark matter kan je vol op z'n kop laten donderen elke keer dat hij alpha strike'd en je stun interrupt z'n healing (zorg dat je die bewaart dus!)
top zou jax en cho'gath(!) goed moeten werken, bij jax wel zorgen dat je je counterstrike bewaart voor z'n heal
wukong zou mid/top ook moeten kunnen al ben je dan vrij afhankelijk van je ultimate om z'n heal te stoppen

Yi is afhankelijk van zijn reset op zijn ultimate. Krijg je die niet ben je nutteloos. Hij heeft geen escapes behalve zijn ult en als hij die defensief gebruikt is hij vrij nutteloos totdat deze weer up is. Hij is erg vatbaar voor cc en ignite of grieving wounds. Als je dit niet weet (zoals veel beginnende spelers) kun je hem amper tegenhouden. Kom je hogerop zal hij snel gecounterd worden en een omdat hij geen utility heeft, is hij dan meer een last dan een lust.

• Viper®
  • Niet online
Ik speel mid meestal Lux of Brand, juist de hero's die zeker in het begin lastig zijn. Wel merk ik dat Yi inderdaad late game minder goed scaled, behalve als die echt flink fed is.

Met Lux speel ik meestal wat defensief met af en toe een E voor wat dmg. Mocht die alpha strike gebruiken dan is het inderdaad gewoon de dmg pakken en daarna is vaak niet moeilijk om met Q een stun te krijgen, zoals je al zegt weet je zo'n beetje waar die uitkomt. Vervolgens je E gooien en een keer auto attack om je light te processen van je Q, daarna E triggeren en nog een keer attacken en ignite erbij.

Heb trouwens de stream aanstaan op de twitchtv android app, maar echt vloeiend is het niet, steeds weer bufferen.

denk tijdens het werk luister ik

[Voor 11% gewijzigd door Viper® op 18-01-2013 14:09]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 468960 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:03:
Vanavond en morgen werken, gelukkig kan ik vanmiddag de eerste match meekrijgen.

[...]

Schat je MYM hoger in dan GG?
Normaal gesproken niet, maar het event is in Polen en die gasten willen voor eigen publiek natuurlijk wel wat laten zien. Bovendien vind ik M5 niet zo supersterk de laatste tijd.

• snoos
Misschien nog een leuke tactiek voor de mensen hier.
Eventueel om je uit de zogenaamde "elo hell" te carrien.

ADC (inplaats van een support) en je AP mid. Daarnaast gewoon top jungle en bot.
De mensen op mijn elo hebben geeen idee hoe ze daar op moeten reageren.

Binnen 10 minuten mid turret down en dan kan je lekker gaan roamen.

[Voor 4% gewijzigd door snoos op 18-01-2013 14:49]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe krijg je dat bij je team voor elkaar dan? Als je iets anders doet dan de meta wordt het meestal 1 groot flamefest.

Pagina: 1 2 3 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee