Goed laten we het eens proberen dan:
Unofficial Tweakers 5on5 cup Summoner's Rift
Wanneer?
Vrijdag 21 Maart & Zaterdag 22 Maart
Tijden?
Vrijdag van 20:00 tot approx 23:00 voor de eerste poule-wedstrijden.
Zaterdag van 13:00 tot approx 18:00 voor overige games.
Setup van het toernooi?
Vrijdags: 2 Poules waar elk team 1 maal tegen elkaar speelt, beste 2 gaan door naar de volgende ronde.
Zaterdags: Halve finales waarbij nummer 1 poule A vs nummer 2 poule B strijd in een best of 3 en uiteraard nummer 1 Poule B vs nummer 2 poule A strijd in een best of 3. Winnaars gaan door naar de finale waar een best of 3 beslist wie zich winnaar mag noemen.
Valt er nog wat te winnen?
Ja, al zal het niet veel zijn. Van het winnende team zal elke member 5 euro aan RP ontvangen waar hij/zij mee kan doen wat hij wil. Nogmaals het is niet veel maar dan heb je iig nog iets overgehouden aan een toernooi wat eigenlijk voor de fun is bedacht.
Spelregels?
- Team dient opgegeven te zijn (volledig qua namen in een DM aan mij op het Tweakers forum) voor 20 Maart;
- Team moet compleet zijn (dus 5 man);
- Team heeft geen subs maar de namen die zijn opgeven voor 20 Maart;
- Gezien het strakke schema dient ieder team op tijd aanwezig te zijn, als er na 5 min nog steeds geen team volledig aanwezig is wint het andere team dat wel compleet is standaard;
- Er dienen 8 teams ingeschreven te zijn anders gaat het gehele feest niet door;
- Ik zal zelf niet deelnemen aan het toernooi om verwijten van valsspelen te voorkomen ;);
- Verder gewoon fairplay, geen geflame in allchat;
- Teammembers dienen op de gespeelde data aanwezig te zijn in het GoT channel in LoL;
Game settings:
- Alle games worden gespeeld op Summoner's Rift;
- Custom game:
- Team Size: 5
- Allow Spectators: ALL
- Game Type: Draft;
- Name: GoT Tourny 2014
- PW: Af te spreken met de spectator
Hoe op te geven?
Stuur een DM naar mij op het forum, met daarin je volledige team, dus alle namen volledig en graag een teamnaam erbij.
VB:
Koekie's Minions
- Koekie26
- xdMebusdx
- JapieTalent
- WambamNL
- Divìne
Dus aub de juiste namen die je in LOL hebt en niet je naam hier op het forum.
Voor de rest hou ik jullie dan op de hoogte of er genoeg deelnemers zijn voor 20 Maart zo niet gaat het hele feest dus niet door

.
Het duurt nog even voordat het zover is, dus je hebt tijd om je teams samen te stellen. Succes

.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.