Trouwens met Trundle junglen is ook leuk om te spelen, ik vindt hem op top wel echt beter maar af en toe met de troll de jungle in is wel heel leuk.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Trundlegarriej schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:13:
[...]
Trundle heeft geen movement speed en zn pilar doet niet slowen of in de wegstaan, komop dat weet je toch, prima te kiten die gozer!
Frozen Domain
ACTIVE: Trundle coats a target 1000-radius area with ice for 8 seconds, gaining increased movement speed, attack speed, and healing and regeneration from all sources while he is on it.
Pillar of Ice
ACTIVE: Trundle summons an impassable pillar of ice at a target location for 6 seconds. Enemies caught in the center of the eruption are briefly knocked back. The pillar blocks movement within 62.5 range and slows enemies within 187.5 range.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
@Koekiemonsterr en iCy: Jullie hebben wel extreem veel moeite met sarcasme detecteren zeg
.
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 10-03-2014 13:24 ]
Waarom zeg je het nou, ik zat me heerlijk te verkneukelen.Thormodo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:23:
@Koekiemonsterr en Icy: Jullie hebben wel extreem veel moeite met sarcasme detecteren zeg.
Verwijderd
Een beetje competente Trundle bouwt geen Triforce of Mallet. Mallet is uberhaupt een slecht item na alle changes. De meeste Trundles gaan Botrk, verder Randuins/Visage/Frozen Heart/Sunfire.garriej schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:13:
[...]
Trundle heeft geen movement speed en zn pilar doet niet slowen of in de wegstaan, komop dat weet je toch, prima te kiten die gozer!
Tevens frozen mallet(of variant) op trundle is zo heerlijk, zeker met een trifore erbij.
Trundle heeft een MS buff, 4 slows als je Botrk en Randuins af zijn. Lijkt me Frozen Mallet en Triforce speedbuff een beetje verspilde moeite.
You just made my day XDiCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:22:
[...]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Trundle
Frozen Domain
ACTIVE: Trundle coats a target 1000-radius area with ice for 8 seconds, gaining increased movement speed, attack speed, and healing and regeneration from all sources while he is on it.
Pillar of Ice
ACTIVE: Trundle summons an impassable pillar of ice at a target location for 6 seconds. Enemies caught in the center of the eruption are briefly knocked back. The pillar blocks movement within 62.5 range and slows enemies within 187.5 range.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ik had die Trundle niet moeten noemen, beetje slecht nagedacht.
Des ondanks geen spijt van mijn post, de humor is weer top hier
Des ondanks geen spijt van mijn post, de humor is weer top hier
Met een mallet blijf je echt aan ze plakken, triforce doe ik niet heel vaak bouwen, maar vindt het wel geinig om af en toe te doen, nogmaals je blijft compleet aan ze plakken. en ik rush altijd bork en randuins.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:26:
[...]
Een beetje competente Trundle bouwt geen Triforce of Mallet. Mallet is uberhaupt een slecht item na alle changes. De meeste Trundles gaan Botrk, verder Randuins/Visage/Frozen Heart/Sunfire.
Trundle heeft een MS buff, 4 slows als je Botrk en Randuins af zijn. Lijkt me Frozen Mallet en Triforce speedbuff een beetje verspilde moeite.
Trouwens lopen er hier nou heel veel Sheldons?
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 10-03-2014 13:49 ]
Mallet is wel extreem duur. Ik bouw soms een mallet op Volibear, Vi, Renekton en Wukong. Maar dan alleen als ik voor sta.garriej schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:49:
[...]
Met een mallet blijf je echt aan ze plakken, triforce doe ik niet heel vaak bouwen, maar vindt het wel geinig om af en toe te doen, nogmaals je blijft compleet aan ze plakken. en ik rush altijd bork en randuins
Verwijderd
De verschillende slows stacken niet en Mallet is niet cost-effective als de slow niet werkt. (Je betaalt 400G voor de slow)garriej schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:49:
[...]
Met een mallet blijf je echt aan ze plakken, triforce doe ik niet heel vaak bouwen, maar vindt het wel geinig om af en toe te doen, nogmaals je blijft compleet aan ze plakken. en ik rush altijd bork en randuins.
Als je met al je skills, Botrk en Randuins niet kan "plakken" doe je iets heel erg fout.
Het zou kunnen dat het tussen me oren zit.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:52:
[...]
De verschillende slows stacken niet en Mallet is niet cost-effective als de slow niet werkt. (Je betaalt 400G voor de slow)
Als je met al je skills, Botrk en Randuins niet kan "plakken" doe je iets heel erg fout.
de sterkste slow die krijgt het volle effect de rest van de slows slowen wel maar een verminderd effect.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:52:
[...]
De verschillende slows stacken niet en Mallet is niet cost-effective als de slow niet werkt. (Je betaalt 400G voor de slow)
Verwijderd
Trundle heeft sterkere slows dan Mallet. En dan nog; ga ik een slot en veel geld opgeven aan Health + Slow, wanneer beide stats al voorkomen in 3 andere items die je koopt? Trundle scaled ook niet met Health o.i.d.ArgantosNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:22:
[...]
de sterkste slow die krijgt het volle effect de rest van de slows slowen wel maar een verminderd effect.
Werkt dit als volgt?ArgantosNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:22:
[...]
de sterkste slow die krijgt het volle effect de rest van de slows slowen wel maar een verminderd effect.
Stel nou voor dat je 350 MS hebt.
Je wordt geraakt door Ashe z'n arrow en je krijgt een 40% reductie in je MS.
Dan houw je 210 MS over.
Als je dan ook nog een keer geraakt wordt door een Frozen Mallet, gaat er van die 210 nog eens 40% af?
Zodat je uitkomt op 126?
350 - (40% van 350= 140) = 210-(40% van 210=84) = 126?
Ik ben absoluut niet goed in formules maar ik hoop dat ik het zo goed heb?
"If a champion is affected by multiple slows, the strongest one will be fully applied, while the others are applied sequentially with 65% reduced effectiveness down to 35% of its original strength."
Googelen kan ook natuurlijk..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Movement_speed
Googelen kan ook natuurlijk..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Movement_speed
[ Voor 14% gewijzigd door Mebus op 10-03-2014 16:01 ]
Verwijderd
Nee, de volgende slow wordt sowieso met 33% verminderd en stacked multiplicatief.Xanthian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:46:
[...]
Werkt dit als volgt?
Stel nou voor dat je 350 MS hebt.
Je wordt geraakt door Ashe z'n arrow en je krijgt een 40% reductie in je MS.
Dan houw je 210 MS over.
Als je dan ook nog een keer geraakt wordt door een Frozen Mallet, gaat er van die 210 nog eens 40% af?
Zodat je uitkomt op 126?
350 - (40% van 350= 140) = 210-(40% van 210=84) = 126?
Ik ben absoluut niet goed in formules maar ik hoop dat ik het zo goed heb?
Overigens is Mallet 30% Slow voor Ranged attacks en door de vermindering van de stack 20%.
Dus 40 + ((40 / 100) * 20) = 48% Slow.
350MS - 168MS = 182MS
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2014 15:57 ]
Daarnet met een Diamond III smurf gespeeld, zat bij mij in het team.
Mijn god, weet niet wat ik zag die gast had echt skills met Lee Sin, zelfs Udyr zat die te counterjunglen en af te maken.
Grappig om te zien, als je dacht dat die aan het ontsnappen was, sprong die zo weer in een 3 man team om ze alsnog af te maken, door de hele tijd heen en weer te kiten.
Zijn smurf account:
http://www.lolking.net/summoner/euw/50968860#matches
Zijn echte account:
http://www.lolking.net/summoner/euw/21126812
Punt blijft dat het jammer is dat die het voor andere verpest door express zijn matches te verliezen.
Mijn god, weet niet wat ik zag die gast had echt skills met Lee Sin, zelfs Udyr zat die te counterjunglen en af te maken.
Grappig om te zien, als je dacht dat die aan het ontsnappen was, sprong die zo weer in een 3 man team om ze alsnog af te maken, door de hele tijd heen en weer te kiten.
Zijn smurf account:
http://www.lolking.net/summoner/euw/50968860#matches
Zijn echte account:
http://www.lolking.net/summoner/euw/21126812
Punt blijft dat het jammer is dat die het voor andere verpest door express zijn matches te verliezen.
[ Voor 29% gewijzigd door Turismo op 10-03-2014 18:09 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Als ik zn Lolking account bekijk is hij die "Ruden" aan het carryen naar Gold. Die Ruden is Silver I (springt de laatste tijd ineens omhoog op de graph) en die smurf is low Bronze. Zo krijgt Ruden mensen tegen zich die misschien Bronze I/Silver IV zijn en kan hij zijn lane winnen, terwijl die smurf dus ook makkelijk zijn lane wint.Turismo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:40:
Beetje smerige setup en als ik hem ooit zie zal ik dit ook zeker reporten. Vind ranked smurfing uberhaupt al walgelijk omdat je het potje compleet verneukt bij voorbaat, maar dan ook nog eens mensen gaan carryen naar plekken waar ze niet horen... fuck off lol.
Ranked smurfing zou theoretisch gezien weinig moeten uitmaken omdat als je, vanuitgaande dat je je placements niet expres verkloot, je gewoon met een normale rating (gold V) zou moeten beginnen en aangezien je MMR in de eerste games zou enorm kan stijgen je binnen notime weer met mensen op je eigen niveau zou moeten zitten (a la 20 ranked games).
ELO boosten vind ik wel zeer problematisch, en dan al helemaal met zo'n smerig gedropte bronze account.
ELO boosten vind ik wel zeer problematisch, en dan al helemaal met zo'n smerig gedropte bronze account.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
Dat doet hij dus, zie op die account van Ruden 3 varianten van Munke die hem aan het boosten zijn. Hij is 300 MMR gestegen in de laatste week? volgens Lolking.Rordarok schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:34:
inderdaad, nog een 3e account die Platinum V isVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:39:
[...]
Dat doet jij dus, zie op die account van Ruden 3 varianten van Munke die hem aan het boosten zijn. Hij is 300 MMR gestegen in de laatste week? volgens Lolking.
http://www.lolking.net/summoner/euw/42809900
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt nu, maar ik ben het in ieder geval er wel mee eens dat wat die 'smurf' doet met het duo-Q boosten niet door de beugel kan.
EDIT: Nee oké, ik vroeg me al af wat ik er precies mee te maken had
. Maarja eigenlijk zou er gewoon een report function hiervoor moeten zijn, dit verkloot het hele MMR systeem.
EDIT: Nee oké, ik vroeg me al af wat ik er precies mee te maken had
[ Voor 36% gewijzigd door Rordarok op 10-03-2014 22:16 ]
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
Typo, jij = hij. Hij is met 3 accounts z'n maat aan het boosten lol. Best sneuRordarok schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:42:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt nu, maar ik ben het in ieder geval er wel mee eens dat wat die 'smurf' doet met het duo-Q boosten niet door de beugel kan.
Gisteren ging het met mij aardig goed in het weekend Rudy. Vanavond begon kut. 3 loss streak waarvan 2x terecht waarvan ik 1x de oorzaak was (je moet mij niet laten adc-en, maar sjah lastpick en een niet luisterend team, was te laat met dodgen) en 1x sjah troller zit er altijd wel tussen in een avondje 
Daarna weer een 4 win streak en nog 1 match winnen voor promo's naar S3. 75,6% winning rate met mijn geliefde pony
Daarna weer een 4 win streak en nog 1 match winnen voor promo's naar S3. 75,6% winning rate met mijn geliefde pony

Ben ook bezig met een winning streak, nog 1 game winnen en dan voor het eerst in promo's naar gold
Morgen weer proberen! Eindelijk eens wat oké teams gehad zonder al te veel geflame of mensen die een lane spelen maar 0 ervaring hebben op die lane.. En af en toe iemand anders mijn main lane geven kan ook best goed uitpakken. Winrate met Evelynn is 63%
Nu die van Leona nog wat proberen te verbeteren.. Sta nu met wins/losses 47/41
[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 10-03-2014 23:49 ]
Hier ook winning streak, mijn mmr stijgt als de malle, sta nu sinds kort ook positief kwa w/l rate.
Nog paar matches en dan hopen op naar de volgende divisie, maar wil nog niet te vroeg juichen.
Nog paar matches en dan hopen op naar de volgende divisie, maar wil nog niet te vroeg juichen.
Mijn indruk van Leona is toch ietwat veranderd gedurende season 4.Mebus schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:48:
Winrate met Evelynn is 63%Nu die van Leona nog wat proberen te verbeteren.. Sta nu met wins/losses 47/41
In season 3 was ze mijn favoriete support en scoorde daar goed mee, maar ik pick haar nu toch wat minder. Ja ze is sterker geworden doordat haar W scaled met defences, maar een oplettende Morgana kan Leona's cc vrijwel geheel 'uitschakelen'. En als je haar early al flink poked, dan laat haar maar engagen....
Net met Lucian en een Annie support naast me de enemy Jinx + Leona compleet weggevaagd. We zaten er meteen vanaf lvl 1 bovenop, en dat netjes uitgebouwd. Leona kan dan weinig meer inbrengen, omdat ze er enkel vol in kan vliegen en doe dat maar eens met een lvl achterstand en half hp....
Yes, eindelijk mijn doel bereikt, ben naar Silver V gegaan, heeft mij wat nachtjes spelen gekost, maar was het helemaal waard!
Gisteren 2 potjes duoQ gedaan met JapieTalent, 1tje gewonnen, 1tje verloren. De verloren game ging ook voor ons ontzettend goed (6/0 Jinx) alleen mid en top waren nogal fed (Darius & Akali), good luck daartegen 
Zeker voor herhaling vatbaar, deze week gaan we voor Gold V
Zeker voor herhaling vatbaar, deze week gaan we voor Gold V
GefeliciteerdTurismo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 04:46:
Yes, eindelijk mijn doel bereikt, ben naar Silver V gegaan, heeft mij wat nachtjes spelen gekost, maar was het helemaal waard!
Ik weet nog goed hoe goed dat voelde toen ik dat had met gold in Seizoen 3 toen ik eindelijk in gold 5 kwam vorig seizoen na weken lang in silver 1 stuck te zitten haha
Arcade Heca?iCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:30:
Gisteren ging het met mij aardig goed in het weekend Rudy. Vanavond begon kut. 3 loss streak waarvan 2x terecht waarvan ik 1x de oorzaak was (je moet mij niet laten adc-en, maar sjah lastpick en een niet luisterend team, was te laat met dodgen) en 1x sjah troller zit er altijd wel tussen in een avondje
Daarna weer een 4 win streak en nog 1 match winnen voor promo's naar S3. 75,6% winning rate met mijn geliefde pony![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had gisteren 2 walgelijk slechte potjes.
De eerste was er al ruzie bij de champion select. 2x 2 premade, waar 1 van elk 'mid' riep en degene die als tweede was vol hield dat hij het eerst mid riep, en zijn vriendje hem steunde. Uiteindelijk (omdat ik de chat copy&pastte) gaf ie mid maar op, en vervolgens rende hij als Riven naar bot toe (waar al een Vayne van de andere premade was). Uiteindelijk ging ie toch maar top, en bleef prompt dood gaan. Onze mid ook, en de Vayne was ook niet geweldig (niet engagen wanneer ik als Blitz pull, wel wanneer ik weg loop en ping om te waarschuwen...) Garen top kreeg nog wat kills en eindigde op iets van 11/13/x, ik op 5/6/6, de rest erg negatief. Geen enkele samenwerking, geen communicatie, en dus geen kans om te winnen.
Het tweede potje was ik Heca jungle, en met 2 bronze en een lage silver stonden we tegen een gold I Fizz, een bronze II (S3 silver) Lee Sin, nog 2 die in S3 silver waren, en een wat lager level. Onze bot bleef kills pakken, maar top en mid gingen regelmatig dood, en aangezien ik niet gewend ben Fizz tegen te komen ging ik ook al snel een paar keer dood aangezien hij gewoon over mijn ult kon springen zonder schade te krijgen. Kwam erg achter te staan, zo erg dat mijn team begon over mij reporten (was ook al een keer Lee Sin tegen gekomen die me dood kreeg). Gaf mid een paar keer blue (zodat de vijand em niet kreeg), en ging vol defense. Onze top Yi was ondertussen meer en meer fed aan het raken, net als hun Lee en Fizz, en terwijl het bij Yi vs Fizz was dat degene die het eerst raakte won was het bij Lee en de rest van het team zo dat ze niet Yi meer aan konden. Ze hadden onze mid inhib al bloot gelegd (en meer dan eens gesloopt), en er waren al een aantal surrender votes geweest, toen hun adc (die toch niet veel deed) disconnecte. Ze pushten mid toen een paar van ons dood waren, maar Yi (die net respawnde) sloopte zowel Fizz als Lee Sin. Ik, Yi en Synda renden naar voren, en met mijn tankiness (Fizz sloeg me nog altijd binnen een halve seconde dood) tankte ik de inner turret (plat in 2 secondes), de inhib turret (nog 3 seconden), we sloopte hun mid inhib, en daarna gingen voor ze terug waren beide nexus turrets er ook nog aan. Aangezien ik toch niets waard was en ik Yi en Syndra in leven wilde houden ben ik nog even blijven hangen om Fizz en Lee Sin bezig te houden (mijn GA ging af, en dus wachtten ze tot ze me konden killen). Vervolgens gingen beide, tot onze verbazing, toch achter Yi en Syndra aan.
10 seconden daarna of zo sloopten de laatste paar in leven zijnde minions hun Nexus
Arcade & Headless :-)
En je potje Heca klinkt als, je bent gecarried
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 11-03-2014 08:57 ]
Pretty much. Op het tanken van de turrets aan het eind na hadden ze me niet echt nodigiCy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:46:
[...]
Arcade & Headless :-)
En je potje Heca klinkt als, je bent gecarried
In 2 dagen tijd van Silver 5 naar Silver 3, en nu druk op weg naar Silver 2 (Kreeg gister 26LP per potje)
Ik speel dan DuoQ samen met een kameraad van me. Hij speelt meestal Udyr Jungle en heeft ondertussen 9 wins ermee (100%). Ik speel alles om te de lege spots op te vullen, meestal pick ik gewoon top.
Onze teamwork is gewoon zo goed, dat we bijna elke game kunnen carry'en.
Voorbeeldje: Ik Trynd, hij Udyr. Pakken top lane zijn 1e turret, hij wil terug de enemy jungle leeghalen, maar ik stelde voor om gewoon nog een turret te pakken, amumu was botlane en de minion wave was best wel groot een perfecte kans dus. Wij lekker op die turret inhakken komt de toplaner terug, turret bijna neer, minions dood. Hij als Udyr zijnde tankt paar hits en ik neem naar hits maar krijgen de turret neer. Beide nogal heel erg low, maar je moet altijd oppassen. Worden onderhand gechased door enemy toplaner. En we waren aan het wachten op onze cooldown. Klaar? Klaar. "An Enemy Has Been Slain."
Hij duikt de jungle weer in, en ik recall om mn Statikk Shiv te halen. Game keihard gewonnen.
Duss, hopelijk vandaag naar Silver 2, misschien wel hoppen omdat ik 26 LP krijg. Moet ook wel, als je van de 12 games 1 loss hebt.
Kortom, nerf teamplay.
Ik speel dan DuoQ samen met een kameraad van me. Hij speelt meestal Udyr Jungle en heeft ondertussen 9 wins ermee (100%). Ik speel alles om te de lege spots op te vullen, meestal pick ik gewoon top.
Onze teamwork is gewoon zo goed, dat we bijna elke game kunnen carry'en.
Voorbeeldje: Ik Trynd, hij Udyr. Pakken top lane zijn 1e turret, hij wil terug de enemy jungle leeghalen, maar ik stelde voor om gewoon nog een turret te pakken, amumu was botlane en de minion wave was best wel groot een perfecte kans dus. Wij lekker op die turret inhakken komt de toplaner terug, turret bijna neer, minions dood. Hij als Udyr zijnde tankt paar hits en ik neem naar hits maar krijgen de turret neer. Beide nogal heel erg low, maar je moet altijd oppassen. Worden onderhand gechased door enemy toplaner. En we waren aan het wachten op onze cooldown. Klaar? Klaar. "An Enemy Has Been Slain."
Hij duikt de jungle weer in, en ik recall om mn Statikk Shiv te halen. Game keihard gewonnen.
Duss, hopelijk vandaag naar Silver 2, misschien wel hoppen omdat ik 26 LP krijg. Moet ook wel, als je van de 12 games 1 loss hebt.
Kortom, nerf teamplay.

[/quote]
Mag ik je build van Heca eens weten? was S3 een van men main junglers, maar S4 lukt ie precies nie goed voor me

[/quote]
Mag ik je build van Heca eens weten? was S3 een van men main junglers, maar S4 lukt ie precies nie goed voor me
<GoT> Brain3#2873
Gisteren ook drie potjes gespeeld, 2x shyvana jungle en 1x Wukong jungle.
Wukong ging niet lekker, wel 7/6/x geindigd maar er was geen team play dat game. Plus ik werd hard gecounter jungled door Lee Sin.
Tweede potje was met Shyvana, voor het eerst geprobeerd met Smite en Exhaust. Werkt erg goed om een early gank mee op te zetten. Tegenstander had Moakai jungle, die heb ik flink lopen counter junglen, veel camps gestolen en 2 á 3 keer in zijn eigen jungle gekilled en zo'n beetje al zijn Blue buffs gestolen.
Derde potje was ook met Shyvana, weer met Smite en Exchaust. Moest tegen een Nocturne jungle. Ik heb toen eerst red, wolves, blue gedaan en daarna direct naar zijn red. hij was nog steeds bezig met red met 30% HP en daar direct afgemaakt. Helaas was hun support afk waardoor we dit potje erg makkelijk hebben gewonnen.
Wat zijn eigenlijk de beste runes voor shyvana. Ik zit te twijfelen tussen AD, AS en Hybrid pen. Ik zie veel verschillende builds met deze runes.
Wukong ging niet lekker, wel 7/6/x geindigd maar er was geen team play dat game. Plus ik werd hard gecounter jungled door Lee Sin.
Tweede potje was met Shyvana, voor het eerst geprobeerd met Smite en Exhaust. Werkt erg goed om een early gank mee op te zetten. Tegenstander had Moakai jungle, die heb ik flink lopen counter junglen, veel camps gestolen en 2 á 3 keer in zijn eigen jungle gekilled en zo'n beetje al zijn Blue buffs gestolen.
Derde potje was ook met Shyvana, weer met Smite en Exchaust. Moest tegen een Nocturne jungle. Ik heb toen eerst red, wolves, blue gedaan en daarna direct naar zijn red. hij was nog steeds bezig met red met 30% HP en daar direct afgemaakt. Helaas was hun support afk waardoor we dit potje erg makkelijk hebben gewonnen.
Wat zijn eigenlijk de beste runes voor shyvana. Ik zit te twijfelen tussen AD, AS en Hybrid pen. Ik zie veel verschillende builds met deze runes.
Standaard build:
Spirit of the Elder Lizard
Mobility Boots (Kan afwijken naar Mercury's Treads of Tabi Boots, reden zal wel duidelijk zijn)
Sunfire Cape
Afhankelijk hoe snel je gefeed bent of de enem, maar meestal bouw ik eerst Trinity en dan weer extra tank items, maar als ze een gefeede AD champ hebben raad ik aan eerst Randiums omen te bouwen.
Trinity Force/Randiums Omen/Spirit Visage
Mocht de enemy een full AD team hebben dan bouw ik geen trinity maar een Iceborn gauntlet.
Spirit of the Elder Lizard
Mobility Boots (Kan afwijken naar Mercury's Treads of Tabi Boots, reden zal wel duidelijk zijn)
Sunfire Cape
Afhankelijk hoe snel je gefeed bent of de enem, maar meestal bouw ik eerst Trinity en dan weer extra tank items, maar als ze een gefeede AD champ hebben raad ik aan eerst Randiums omen te bouwen.
Trinity Force/Randiums Omen/Spirit Visage
Mocht de enemy een full AD team hebben dan bouw ik geen trinity maar een Iceborn gauntlet.
De build die iCy opgeeft is ook wat ik laatst heb gebruikt.
Vind de early game van Hecarim nog steeds een beetje meh, in vergelijking met andere junglers.
De laatste aanpassingen aan fear werken wel heel goed voor Hecarim vind ik, met de ult spring je voorbij enkele personen en ze worden gefeared in je team.
Vind de early game van Hecarim nog steeds een beetje meh, in vergelijking met andere junglers.
De laatste aanpassingen aan fear werken wel heel goed voor Hecarim vind ik, met de ult spring je voorbij enkele personen en ze worden gefeared in je team.
PSN: MaxxusNL
Totdat je de Lizard heb is het inderdaad behoorlijk meh, na de lizard gaat het rap. Early een counterjungle op je nek krijgen zorgt toch voor aardig wat vertraging in het ganken/carry-en.Maxxus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:14:
De build die iCy opgeeft is ook wat ik laatst heb gebruikt.
Ik begreep laatst ergens dat door de mobi boots nerf het nu beter was om boots of swiftness te pakken, iemand dit ondertussen al geprobeerd?
Licht er maar net aan welke champ je speelt. Iets waar je als ms op haalt, zoals heca net werd besproken. Kun je het alsnog wel goed halen, de combat ms is naar beneden gehaald. Maar als je heca speelt zit je toch al vast op de enemy.Xevoo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:35:
Ik begreep laatst ergens dat door de mobi boots nerf het nu beter was om boots of swiftness te pakken, iemand dit ondertussen al geprobeerd?
Ik hoor ook heel mensen allemaal geilen op dat ze goedkoper zijn geworden, maar niet klagen over de ms debuff.
Combat MS boeit me niet zo. Het gaat om je charge die je op je probeert op het laatste moment te raken en de enemy terug te beuken, dan heb je toch significant iets meer damage dan met swiftness en meer kans dat je hem terug kan beuken ipv vooruit/zijwaarts, want je hebt een langer stuk kunnen lopen en sneller kunnen lopen :-)qRauz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:39:
[...]
Licht er maar net aan welke champ je speelt. Iets waar je als ms op haalt, zoals heca net werd besproken. Kun je het alsnog wel goed halen, de combat ms is naar beneden gehaald. Maar als je heca speelt zit je toch al vast op de enemy.
Ik hoor ook heel mensen allemaal geilen op dat ze goedkoper zijn geworden, maar niet klagen over de ms debuff.
Dat goedkoper worden van mobility
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 11-03-2014 11:01 ]
En dus meer damage ^^.
Ik zie vrijwel niemand overstappen op swifts, iedereen blijft gewoon bij mobi's. Op de desbetreffende champs dan.
Ik zie vrijwel niemand overstappen op swifts, iedereen blijft gewoon bij mobi's. Op de desbetreffende champs dan.
Verwijderd
Ik gebruikte Swiftness regelmatig op Skarner voor de rework. Voor de rest zijn ze nog steeds goed op Volibear en afhankelijk van de situatie op Udyr.
Welke runes and mast voor heca dan? ADmarks, Armor Seals, MR glyphs, movementspeed Quints? 9/21/0?
<GoT> Brain3#2873
Op tryn kunnen ze ook nog wel leuk zijnVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:20:
Ik gebruikte Swiftness regelmatig op Skarner voor de rework. Voor de rest zijn ze nog steeds goed op Volibear en afhankelijk van de situatie op Udyr.
Ik heb altijd de nijging om boots te verkopen lategame op tryn. Je crit alles dus je E is zo weer van CD.
Verwijderd
Ja op zich, misschien als je lategame genoeg Attack Speed hebt om je Berserker's Greaves te vervangen. Maar dan gaat mijn voorkeur uit naar Mercury Treads. Als je als Tryndamere CC'd wordt, is het een hel
Puur afhankelijk van de enemy team, maar normaal gesproken de laatste tijd:Brain3 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:26:
Welke runes and mast voor heca dan? ADmarks, Armor Seals, MR glyphs, movementspeed Quints? 9/21/0?
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#runes
dan nummer 4
en zo nu en dan nummer 7
Bij een full AD team gebruik ik nummer 10
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#masteries
Master:
nummer 10 of 4
Bedoel dan meer de tryn die continu top blijft pushen, en dat wanneer er 3 man voor hem komt hij gewoon weg loopt/draaid. 3 man die voor niks naar top toe gaan. Tryn kan een goed aandeel zijn in een tf, maar dan moet ie niet gelijk vanaf het begin erin duiken, CC en hij kan niks.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Ja op zich, misschien als je lategame genoeg Attack Speed hebt om je Berserker's Greaves te vervangen. Maar dan gaat mijn voorkeur uit naar Mercury Treads. Als je als Tryndamere CC'd wordt, is het een hel
Verwijderd
Klopt. Al is het wel fantastisch als je gefeed bent, mensen focusen alles op je in teamfights, ulti aan en vervolgens heb je ook nog GA. In de tussentijd heeft je team ze allemaal al down ;DMebus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:34:
[...]
Bedoel dan meer de tryn die continu top blijft pushen, en dat wanneer er 3 man voor hem komt hij gewoon weg loopt/draaid. 3 man die voor niks naar top toe gaan. Tryn kan een goed aandeel zijn in een tf, maar dan moet ie niet gelijk vanaf het begin erin duiken, CC en hij kan niks.
Verwijderd
Zou ik nog niet voor Swiftness gaan. Grote kans dat dat beetje MS je toch niet red. Overigens runnen 9/10 Tryns Ghost, dus naar muurtje Ghosten + spin en je bent weg. Als je Swiftness koopt geef je veel early game power op door Berserkers niet te pakken. En earlygame power opgeven op Tryn wil je niet, omdat je juist zo kwetsbaar bent.Mebus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:34:
[...]
Bedoel dan meer de tryn die continu top blijft pushen, en dat wanneer er 3 man voor hem komt hij gewoon weg loopt/draaid. 3 man die voor niks naar top toe gaan. Tryn kan een goed aandeel zijn in een tf, maar dan moet ie niet gelijk vanaf het begin erin duiken, CC en hij kan niks.
Meestal koop ik in het begin mobi boots als ik jungle, puur omdat ik dan pressure kan geven over de hele map.
mid-end game switch ik naar mercury treads of ninja tabi's.
mid-end game switch ik naar mercury treads of ninja tabi's.
PSN: MaxxusNL
Dit is het eerste seizoen dat ik LoL ranked speelde, in S3 alleen normals en arams gedaan om te oefenen (toen ben ik begonnen).Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:41:
[...]
Gefeliciteerdhoeveel potjes ranked heb je ongeveer gespeeld dit seizoen nu dan?
Ik weet nog goed hoe goed dat voelde toen ik dat had met gold in Seizoen 3 toen ik eindelijk in gold 5 kwam vorig seizoen na weken lang in silver 1 stuck te zitten haha
Schommelde een tijdje van Bronze 1-4, ging het een tijd weer goed, dan weer niet, maar de laatste 2 weken ging het allemaal wat consistenter, voornamelijk als ik Leona speel dan winnen we vaak de botlane en heb ik ook veel succes mee.
Volgens Lolking als ik w/l bij elkaar optel 238 games.
Ik zou het wel fijn vinden als de Feral Flare van de PBE echt naar de live servers gaat.
Het is natuurlijk allemaal nog in de test fase maar dit geeft sommige junglers wat meer opties, zoals Aatrox, Shyvana en zelfs Master Yi.
Voor iedereen die nog niet weet wat de Feral Flare is zie: Feral Flare
Als jungler is het sowieso wel een goed idee om een extra ward te hebben.
Het is natuurlijk allemaal nog in de test fase maar dit geeft sommige junglers wat meer opties, zoals Aatrox, Shyvana en zelfs Master Yi.
Verwijderd
In de PBE hebben ze hem er vandaag uitgesloopt las ik, dus helaas pindakaas.Xanthian schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:24:
Ik zou het wel fijn vinden als de Feral Flare van de PBE echt naar de live servers gaat.
Succes en nu niet gaan demoten naar Brons. Ik was bijna demoted naar brons vanuit S5. Heb een reeks van 50-75 games gehad dat ik liep te schommelen in S5 door weet ik veel hoeveel trollers. Valt nu weer mee gelukkig, maar remember S5 is moeilijker dan Brons 1 is mijn mening. De teammates trollen aardig meer in S5 dan in B1/2 of S3/4.Turismo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:22:
[...]
Dit is het eerste seizoen dat ik LoL ranked speelde, in S3 alleen normals en arams gedaan om te oefenen (toen ben ik begonnen).
Schommelde een tijdje van Bronze 1-4, ging het een tijd weer goed, dan weer niet, maar de laatste 2 weken ging het allemaal wat consistenter, voornamelijk als ik Leona speel dan winnen we vaak de botlane en heb ik ook veel succes mee.
Volgens Lolking als ik w/l bij elkaar optel 238 games.
Toen had je ook het probleem dat je 1LP etc kreeg. Had in Season 3 de S1 99LP aangetikt en ging heel vlot na een tig lange losstreak naar Silver 5Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:41:
[...]
Gefeliciteerdhoeveel potjes ranked heb je ongeveer gespeeld dit seizoen nu dan?
Dit seizoen gestart in Brons 4 door sjah, allerlei oorzaken. Heb effectief maar 6 promo matches gespeeld ipv 10 (4 ervan loss prevented ivm lag etc).
Van B4 naar B1 naar B4 naar S5 en nu inmiddels S4 83LP :-).
[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 11-03-2014 13:36 ]
Dat is sinds dit seizoen niet meer het geval en kan dus wel.qRauz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:51:
Je kan geen divisions demoten, enkel league's. Dus niet van S5, naar B1.
Vicariously I live while the whole world dies
http://www.surrenderat20....n-ranked-play-begins.htmlqRauz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:51:
Je kan geen divisions demoten, enkel league's. Dus niet van S5, naar B1.
Leagues
Ranked solo, duo, and ranked team stats have been reset for the start of the 2014 season
Play 10 games in ranked solo or duo queue, or 5 games in ranked teams to be seeded into a league!
Ranked inactivity will be reset and re-enabled for the start of the season
Changed LP calculations so players will no longer see a sudden decrease in gains when hitting division I in all tiers (except Diamond)
Tier demotions and shielding have been added
Once you enter a new tier, you’ll have a set number of games where you are invulnerable to dropping out
After you play these games, if you fall a full tier below your placement in terms of MMR, a demotion warning will appear in your profile (IE: A Gold V player playing at a Silver V skill level would see this warning)
Continuing to lose games at 0 LP will result in a demotion to division I of the next lower tier
Challenger pool in solo and duo ranked queues have been increased to 200 players (from 50)
Oh.. Sorry. Dacht dat dit nog het geval was.
Zou het ook andersom gelden. Als je S5 bent en G5 speelt, dat je zo ver kunt hoppen ? Vast niet haha.
Zou het ook andersom gelden. Als je S5 bent en G5 speelt, dat je zo ver kunt hoppen ? Vast niet haha.
Der is wel een kans dat je een Divisie mag overslaan, maar je demote ook niet direct van G5 naar S5, maar je demote eerst naar S1 als je consequent op S5 of lager niveau speelt.qRauz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:00:
Oh.. Sorry. Dacht dat dit nog het geval was.
Ik snap het, heb in S3 een League overgeslagen. Hopelijk straks weer.iCy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:06:
[...]
Der is wel een kans dat je een Divisie mag overslaan, maar je demote ook niet direct van G5 naar S5, maar je demote eerst naar S1 als je consequent op S5 of lager niveau speelt.
Die Divisie terugvallen zal wel zijn voor mensen die lucky ergens komen, denk ik.
De lagere snelheid duurt tot 5s na combat. Dus als je als jungler binnen een seconde of 9 bij het volgende kamp bent is Swiftness inderdaad beter. (25+105)/2=65, dus als je 10 seconden loopt is je gemiddelde snelheid met mobis 65. Het voordeel is dat je, wanneer je wat langer loopt (zoals wanneer je gaat ganken of terug naar een lane/jungle rent) je sneller zal zijn. Het nadeel is dat, zodra je eenmaal in combat zit, je niet meer lopend iemand in zal halen zonder gap closer of andere movement speed boost als ze wegflashen (of op een andere manier weg vluchten). Met swiftness boots kan je basic boots inhalen, met mobis niet meer. Iemand die langs zijn minion waves weg loopt haal je ook niet snel meer in omdat al die minions je in combat houden.Xevoo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:35:
Met goede movement speed boost/gap closers zijn mobis dus nog steeds beter, zonder dat (of als je ze nodig hebt om uberhaubt al te ganken en het dus op CD zit) zal swiftness misschien toch efficienter zijn.
Ik neem ook nog mobis op Heca, maar ik vraag me af of dat kleine beetje extra damage op je E dat wel waard is. In de jungle ren je van kamp naar kamp, en zal je dus vaak niet langer dan 10 secondes buiten combat zijn. En juist aan iemand kunnen blijven plakken om je Q te spammen is voor ganken zo handig, wat niet werkt wanneer ze sneller rennen. Had gisteren meer dan eens dat ze buiten range kwamen, vooral wanneer ik met mijn W aan aanviel en dus minions raakte voor ik bij de champion was.
Edit: Oude situatie was 45-105, en dan had je dus dat het al binnen 7 secondes beter was, en was je even snel als andere boots als je in combat zat. Dus kwamen mensen zowieso niet zo makkelijk weg.
Edit 2: Nu ik er over nadenk zijn mobi boots eigenlijk vrijwel nutteloos geworden op Heca, aangezien iedereen met een ranged attack (of een quick engage + escape mogelijkheid) tijdens het wegrennen je af en toe een tik kan geven zodat je op die +25 movement blijft zitten. Dus tenzij je genoeg hebt van runes en masteries zal je problemen hebben mensen bij te houden.
Wisten jullie trouwens dat de Yasuo wall de Heca ult kan tegenhouden? Daar kwam ik laatst ook achter, was geen leuke gewaarwording.
[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 11-03-2014 15:54 ]
Hij houdt wel meer tegen: http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=4058613
Ik gebruik de dash voornamelijk om om iemand heen te rennen en hem terug te dashen en dan zijn de mobi boots wel beter.Skyclad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:25:
[...]
Edit 2: Nu ik er over nadenk zijn mobi boots eigenlijk vrijwel nutteloos geworden op Heca, aangezien iedereen met een ranged attack (of een quick engage + escape mogelijkheid) tijdens het wegrennen je af en toe een tik kan geven zodat je op die +25 movement blijft zitten. Dus tenzij je genoeg hebt van runes en masteries zal je problemen hebben mensen bij te houden.
Wisten jullie trouwens dat de Yasuo wall de Heca ult kan tegenhouden? Daar kwam ik laatst ook achter, was geen leuke gewaarwording.
Vandaag is een keertje Kha'zix jungle geprobeerd.
Net aangeschaft maar ik moet zijn ult nog onder de knie krijgen.
Hoe spelen jullie meestal Kha'zix in de jungle?
Ik evolve eerst mn Q zodat ik meer range en damage heb en daarna mn E en als laatste mn W.
Als build nam ik SotAL, Mobi boots, ravenous hydra en daarna een triforce toen was het potje voorbij.
Zouden jullie wat advies kunnen geven het is een leuke jungler die waarschijnlijk mijn 2de jungle main word naast Vi.
Ik evolve eerst mn Q zodat ik meer range en damage heb en daarna mn E en als laatste mn W.
Als build nam ik SotAL, Mobi boots, ravenous hydra en daarna een triforce toen was het potje voorbij.
Zouden jullie wat advies kunnen geven het is een leuke jungler die waarschijnlijk mijn 2de jungle main word naast Vi.
Steam: Ryada.
Met ult, Q > E > W/R ligt eraan wat je zelf fijner/leuker vind.wambamNL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:56:
Vandaag is een keertje Kha'zix jungle geprobeerd.
Elder Lizard > Mobi > Brutalizer > Hydra > Last Whisper > GA
Denk dat het zo wel klopt.
Zo de tering. 2 potjes achter elkaar de meest toxic lui tegen gekomen.
Ik word hier zo pissig van.
Ga een potje 4/0 udyr. Maar als je een team hebt wat niet kan samen komen om objectives te verdedigen heb je er niks aan. Ik tank alles, maar niemand doet wat. Tja, daar gaat je game
Ik word hier zo pissig van.
Ga een potje 4/0 udyr. Maar als je een team hebt wat niet kan samen komen om objectives te verdedigen heb je er niks aan. Ik tank alles, maar niemand doet wat. Tja, daar gaat je game
Gisteravond weer eens Jax gespeeld tegen een Yasuo op top. Early game was echt klote, hij kreeg al snel een kill op me (level 4) omdat ik te stom was om niet terug te gaan. Hierna ging het steeds beter, kon in lane blijven, een beetje farmen. Op level 6 tower dived hij me weer en killen we elkaar. Hierna ging het alleen beter, ik had nu ook level 6 en hij kon me niet out traden, hij laneswapped met Lux. Lux maak ik ook nog een keer af en pak de halve turret. Daarna komt Lux weer terug, krijg haar de lane uit, pak de turret maar als ze terug komt combo'd ze me.
Al met al, het ging redelijk, ik kon redelijk gefarmd raken, m'n items raakte af en het pushen ging ontzettend snel. Ben een aantal keer dood gegaan waar het niet hoefde maar dat kwam vooral door de Q binding van Lux die ik probeerde te vangen. Helaas hadden we in de teamfights weinig in te brengen gezien onze Ashe op 150 cs zat na 35 minuten en er geen enkele teamfight bij was, was hij er wel bij stond hij op de verkeerde plaats, werd gehooked door thresh en in 1 keer uitgeschakeld. Al met al op zich een leuke game, jammer van de loss. Heb het idee dat het me niet echt mee zit qua team sinds ik in Silver zit maar het moet vanzelf weer beter gaan gok ik.
Had helaas maar tijd voor 1 game, vanavond weer verder ^^
Jax build was uiteindelijk botrk, triforce, randuins, ninja tabis, spirit visage. Ook in deze volgorde een beetje. Ze hadden afgezien van Lux bindings niet echt cc.
Al met al, het ging redelijk, ik kon redelijk gefarmd raken, m'n items raakte af en het pushen ging ontzettend snel. Ben een aantal keer dood gegaan waar het niet hoefde maar dat kwam vooral door de Q binding van Lux die ik probeerde te vangen. Helaas hadden we in de teamfights weinig in te brengen gezien onze Ashe op 150 cs zat na 35 minuten en er geen enkele teamfight bij was, was hij er wel bij stond hij op de verkeerde plaats, werd gehooked door thresh en in 1 keer uitgeschakeld. Al met al op zich een leuke game, jammer van de loss. Heb het idee dat het me niet echt mee zit qua team sinds ik in Silver zit maar het moet vanzelf weer beter gaan gok ik.
Had helaas maar tijd voor 1 game, vanavond weer verder ^^
Jax build was uiteindelijk botrk, triforce, randuins, ninja tabis, spirit visage. Ook in deze volgorde een beetje. Ze hadden afgezien van Lux bindings niet echt cc.
[ Voor 6% gewijzigd door Xevoo op 12-03-2014 07:41 ]
Gisteren velkoz eens vlug uitgeprobeerd tegen bots. Die ulti is er toch wel zwaar over... Misschien wat meer potjes aram doen deze week om hem eens daarop te krijgen, want dat lijkt me ook wel OP ^^
Afgelopen 2 dagen heb ik 2x mystery gifting skin gedaan. Resultaat:
Gegift naar vrienden:
Foxfire Ahri
Spectacular Sivir
Ontvangen:
Riot k-9 Nasus
Infernal Nasus
Al met al hebben we de 490 die het kost elke keer wel eruit gehaald.
edit: Als ik dan toch een nadeel moet opnoemen... Ik speel bijna nooit Nasus
Gegift naar vrienden:
Foxfire Ahri
Spectacular Sivir
Ontvangen:
Riot k-9 Nasus
Infernal Nasus
Al met al hebben we de 490 die het kost elke keer wel eruit gehaald.
edit: Als ik dan toch een nadeel moet opnoemen... Ik speel bijna nooit Nasus
[ Voor 14% gewijzigd door Lonestander op 12-03-2014 08:49 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Die Riot K9 Nasus skin... die is veel waard volgens mij. Zijn veel mensen die hem willen hebben.
Ik speel regelmatig Nasus, die Infernal skin had ik wel cool gevonden (K-9 en galactic heb ik al, pharaoh vind ik lelijk).
Verwijderd
Ult is niet echt OP. Hoge damage, maar het is een skillshot die Vel zelf ook snared. Als je achter hem flashed/dashed of er CC op gooit is het klaar met de ult. Akali, Diana, Morg, Fizz zijn er wel sterk tegen.Lointje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:41:
Gisteren velkoz eens vlug uitgeprobeerd tegen bots. Die ulti is er toch wel zwaar over... Misschien wat meer potjes aram doen deze week om hem eens daarop te krijgen, want dat lijkt me ook wel OP ^^
Supertof dat Vel'koz en Jinx nu F2P zijn
Vel op 3v3 paar potjes gedaan en dat ging best lekker. Zijn combo was even oefenen en bij die Q was ik vergeten dat je hem zelf ook kunt laten opsplitsen door nog een keer te casten 
Jinx is ook echt een hele fijne ADC, al moet ik zeggen dat ik die rocketlauncher niet/nauwelijks gebruikt hebt.
Jinx is ook echt een hele fijne ADC, al moet ik zeggen dat ik die rocketlauncher niet/nauwelijks gebruikt hebt.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Rocket Launcher moet je gebruiken voor long range poke. Werkt vrij goed. Je staat net buiten hun bereik, loop even naar voren, pak rocket launcher, schiet 1 á 2 keer en ga terug naar farmen met minigun.MonkeySleeve schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:08:
Jinx rocketlauncher gebruik ik meestal voor poke of als ze nog 1 hit nodig hebben en ze buiten minigun range zitten.MonkeySleeve schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:08:
Supertof dat Vel'koz en Jinx nu F2P zijnVel op 3v3 paar potjes gedaan en dat ging best lekker. Zijn combo was even oefenen en bij die Q was ik vergeten dat je hem zelf ook kunt laten opsplitsen door nog een keer te casten
Je kan hem ook op een groep minions gebruiken en met de spash damage de enemy harassen en toch last hits krijgen.
Je kan heel veel leuke trukjes met jinx doen daarom is het mijn favoriete adc
Verwijderd
In teamfight is het ook prima te gebruiken, mits je al je IE/PD afhebt.Xanthian schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:15:
[...]
Rocket Launcher moet je gebruiken voor long range poke.
Voila eerste series naar Silver zitten er op.....3 straight losses 
B1 52LP hello im back.
Wtf, eerste game duo-que met ne maat (G2)..ikke Nautilus Jungle. Ik ga al snel 3/0, en kort nadien 5/1...dus das een mooie start...en uiteindelijk nog game verliezen doordat Yi jungle endgame gewoon niet te stoppen was (iemand tips om een fed Yi te stoppen?)
2de game....pfff.....ging al mis in de Champ select. Ik heb nog eens men goed hart getoond en voila...game lost. Ik was second pick en onze derde wou echt jungle...dus ik geef toe (wou eigenlijk Vi gaan)...maar kom...dus ik pak Tresh supp, ....wie is mijn ADC?....Master Yi....trolololol...dat wordt leuk. Totaal geen communicatie in chat van champ select...tragisch gameke
3de game, eindelijk Vi jungle...team beslist invade red tegen Fiddle-jungle...kort na invade, slechte engage op bot...en heel men game is naar de $$oten!....
Toch spijtig dat er bij champ select zo slecht wordt gecommuniceerd of duidelijk wordt gemaakt welke lane je het liefst speelt. Teamplay begint toch al in de champselect of niet? ongelooflijk...Hate Bronze !!!
B1 52LP hello im back.
Wtf, eerste game duo-que met ne maat (G2)..ikke Nautilus Jungle. Ik ga al snel 3/0, en kort nadien 5/1...dus das een mooie start...en uiteindelijk nog game verliezen doordat Yi jungle endgame gewoon niet te stoppen was (iemand tips om een fed Yi te stoppen?)
2de game....pfff.....ging al mis in de Champ select. Ik heb nog eens men goed hart getoond en voila...game lost. Ik was second pick en onze derde wou echt jungle...dus ik geef toe (wou eigenlijk Vi gaan)...maar kom...dus ik pak Tresh supp, ....wie is mijn ADC?....Master Yi....trolololol...dat wordt leuk. Totaal geen communicatie in chat van champ select...tragisch gameke
3de game, eindelijk Vi jungle...team beslist invade red tegen Fiddle-jungle...kort na invade, slechte engage op bot...en heel men game is naar de $$oten!....
Toch spijtig dat er bij champ select zo slecht wordt gecommuniceerd of duidelijk wordt gemaakt welke lane je het liefst speelt. Teamplay begint toch al in de champselect of niet? ongelooflijk...Hate Bronze !!!
<GoT> Brain3#2873
Zelfde verhaal hier gisteravond in B1 (sta nu zelfs op 20 LP ofzo).. Veel flamers en trollers. Wat me wel opvalt is dat het vaak de silver 5-4 mensen zijn die zich zo gedragen.
Ik volg dit topic nu twee weken en moet zeggen dat het me al erg geholpen heeft. Ik speel het spel nu een week of drie en ben nu level 8. Je zou dus kunnen zeggen dat ik nog erg nieuw ben in dit spel. Wist van het bestaat maar het heeft me nooit echt geboeid. Tot ik toch maar uit nieuwsgierigheid een potje ben gaan spelen. Hebben jullie nog goede tips? Ik heb nu twee champions gekocht; Garen en Master Yi. Vond Wukong ook leuk om mee te spelen maar daar heb ik nog niet genoeg IP voor.
Koop nog niet zoveel champs. Spaar eerst al je IP voor goede runepages die je na lvl 20 kan samenstellen. Goede runepages zijn het belangrijkste, vooral in hogere levels.Tricto schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:15:
Ik volg dit topic nu twee weken en moet zeggen dat het me al erg geholpen heeft. Ik speel het spel nu een week of drie en ben nu level 8. Je zou dus kunnen zeggen dat ik nog erg nieuw ben in dit spel. Wist van het bestaat maar het heeft me nooit echt geboeid. Tot ik toch maar uit nieuwsgierigheid een potje ben gaan spelen. Hebben jullie nog goede tips? Ik heb nu twee champions gekocht; Garen en Master Yi. Vond Wukong ook leuk om mee te spelen maar daar heb ik nog niet genoeg IP voor.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Idd, waarom wil ik dan zo graag in Silver belanden? ..tussen al die apen?Xerras schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:01:
Zelfde verhaal hier gisteravond in B1 (sta nu zelfs op 20 LP ofzo).. Veel flamers en trollers. Wat me wel opvalt is dat het vaak de silver 5-4 mensen zijn die zich zo gedragen.
...zijn precies maar weinig mensen in game die echt iets willen doen om te winnen. Iedereen wil gecarried worden naar Silver of Gold. Velen verliezen hun eigen lane en vinden het nodig om de schuld hiervan af te schuiven op de anderen (meestal de jungler
Ooit geraak ik wel in Silver, en misschien wel in Silver 1 of Gold 5 (=uiteindelijke doel dit seizoen)...maar wanneer...en hoe?
<GoT> Brain3#2873
Had al even zitten kijken naar die Runepage's inderdaad. Op dat moment kwam ik er ook achter dat het spel veel dieper gaat dan dat ik in eerste instantie dacht (wat ik als een pluspunt zie btw). Verder wel nog een tip voor een champion die als beginner goed te spelen is. Of waar ik veel van kan leren?rSNNN schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:19:
[...]
Koop nog niet zoveel champs. Spaar eerst al je IP voor goede runepages die je na lvl 20 kan samenstellen. Goede runepages zijn het belangrijkste, vooral in hogere levels.
Verwijderd
Dat is een beetje de aard van het beestje. Bijhouden wie/wat/waar speelt. Nerfs/buffs bijhouden en eventueel van lane ruilen tijdens een game als het niet goed gaat. Ook is over de afgelopen jaren de lane-positie van elke type champ drastisch veranderd. De ranged AD stonden meestal op mid en sinds de laatste paar maanden kunnen mages ook met groot succes bottom lane spelen, wat eerder vrijwel nooit gebeurde.Wat mij alleen erg tegenvalt is de kennis die je moet vergaren van de verschillende hero's om te weten welke lane dit type champion speelt en welke counter hij heeft. Dit maakt het eigenlijk erg lastig om voor een beginner direct te snappen en goed te kunnen spelen.
Champs die goedkoop zijn maar wel erg viable.
Bot lane ADC
Ashe - Vrij basic ADC met een lange stun, extra gold-per-kill en slows
Tristana (gratis door Facebook-Like) - Goede escape, gemixte damage en long-range
Sivir - ADC met movement speed buffs, een long-range skillshot die veel damage doet en een shield die stuns en spells tegenhoudt.
Mid lane
Kayle - Vrij gemakkelijke mid-champ met heal en een ulti die haar of een teamgenoot tijdelijk invincible maakt.
Morgana - Tanky mage met snares, slows, stuns en healed zichzelf door spellcasts
Jungle
Rammus - Makkelijke jungler-tank die vooral goed is voor zijn CC tijdens ganks. Kan met Taunt mensen naar zijn team toetrekken en stunnen door tegen ze aan te rollen.
Warwick - Jungler-tank die vooral magic damage doet, heeft een heal on-hit, dus is heel veilig om jungle mee te oefenen.
Top lane
Garen - Tank character met passieve heal wanneer hij een tijd niet geraakt is, veel base damage, hoge movespeed en een ultimate skill die enemies met lage HP execute.
Malphite - Tank character met automatisch schild en zelf-buffs. Vooral met ultimate een goede teamfighter, aangezien hij van afstand een heel team kan stunnen. Kan ook AP of hybrid gebouwd worden voor meer focus op damage.
Om heel kortaf te zijn; speel beter. Als je uiteindelijk niet uit je huidige Div komt, dan hoor je daar. Ja er zijn feeders, ragers, afkers etc, maar als je goed genoeg bent kun je jezelf omhoog grinden. Sinds het League systeem veranderd is hangt het steeds minder van skill af om in Gold en beyond te komen en meer hoeveel games je tijd voor hebt om te spelen. Heb voldoende Gold+s gezien met significant minder wins dan losses. Maar beter zijn helpt natuurlijk het aantal games verminderen.Brain3 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:29:
Ooit geraak ik wel in Silver, en misschien wel in Silver 1 of Gold 5 (=uiteindelijke doel dit seizoen)...maar wanneer...en hoe?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 10:37 ]
wambamNL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:16:
[...]
Jinx rocketlauncher gebruik ik meestal voor poke of als ze nog 1 hit nodig hebben en ze buiten minigun range zitten.
Je kan hem ook op een groep minions gebruiken en met de spash damage de enemy harassen en toch last hits krijgen.
Je kan heel veel leuke trukjes met jinx doen daarom is het mijn favoriete adc
Ah ok die heeft dus wat langere range, ideaal om dan inderdaad nog net die laatste health weg te schieten. Ik ga haar denk unlocken ^_^Xanthian schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:15:
[...]
Rocket Launcher moet je gebruiken voor long range poke. Werkt vrij goed. Je staat net buiten hun bereik, loop even naar voren, pak rocket launcher, schiet 1 á 2 keer en ga terug naar farmen met minigun.
Voor tips op Jinx wil ik je wel eens helpen om een paar grappige dingen te laten zien ingame (gaat sneller dan typen en ik kan zo een paar duizend zinnen over trucjes op Jinx typen (1 van de weinige champs die ik echt door en door ken)MonkeySleeve schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:37:
[...]
[...]
Ah ok die heeft dus wat langere range, ideaal om dan inderdaad nog net die laatste health weg te schieten. Ik ga haar denk unlocken ^_^
Awesome, voeg me maar toe: L4L MonkeySleeve(Kan zijn dat die spatie er niet tussen staat, i always forgetwambamNL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:40:
[...]
Voor tips op Jinx wil ik je wel eens helpen om een paar grappige dingen te laten zien ingame (gaat sneller dan typen en ik kan zo een paar duizend zinnen over trucjes op Jinx typen (1 van de weinige champs die ik echt door en door ken)
Moet nog paar IP points om der te unlocken tho.
Ze is nog free to play dus genoeg tijd ervoor haha.MonkeySleeve schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:41:
[...]
Awesome, voeg me maar toe: L4L MonkeySleeve(Kan zijn dat die spatie er niet tussen staat, i always forget)
Moet nog paar IP points om der te unlocken tho.
Ik zal je toevoegen zodra ik thuis ben
Doe maarMebus schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:58:
Ik heb nog één bèta key over voor Curse! Eerste die een berichtje stuurt die krijgt hem.
DM bedoel ik dus, anders krijg je dit dus: 65382b76-bfb3-4237-9bd1-a048599ed369
Hoop dat je hem dan maar op tijd invoert.
Randuin's Omen, Frozen Heart, Thornmail, Exhaust, CC.Brain3 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:49:
Voila eerste series naar Silver zitten er op.....3 straight losses
B1 52LP hello im back.
Je zit niet in soloqueue om vrienden te maken, wil je gaan junglen en je hebt de keuze, doe het dan ook.Brain3 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:49:
Na 1 slechte engage hoeft je game nog niet afgelopen te zijn, het is juist de kracht om jezelf weer terug in de game te krijgen en die mogelijkheden zijn er. Maar doe aub niet wat ik zo vaak zie gebeuren in LoL. Jungler komt 0/1/0 en besluit dan maar niet meer zijn eigen jungle te clearen maar continu te counterjunglen, waarna de score oploopt tot 0/5/0 en je een jungler hebt die minimaal 2 levels achterloopt op de support.Brain3 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:49:
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Jup, krijg zo vaak onder me te horen. Let me plz jungle smurf account etc, LaneX or troll.Damienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:03:
Je zit niet in soloqueue om vrienden te maken, wil je gaan junglen en je hebt de keuze, doe het dan ook.
Mijn reactie is vaak, Sorry i go Lane X and you may troll
Of gewoon doodmaken. Dood is de beste CCDamienx2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:03:
[...]
Randuin's Omen, Frozen Heart, Thornmail, Exhaust, CC.
Ik weet niet waar ik hem in moet voerenMebus schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:01:
[...]
DM bedoel ik dus, anders krijg je dit dus: 65382b76-bfb3-4237-9bd1-a048599ed369
Hoop dat je hem dan maar op tijd invoert.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.