[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:46:
Servers down? Kwam net in een login queue van 20min, ga ff douchen, sta ik op position 1 voor 5min. Probeer het nog een keer, weer strak 20min. The fuck?
Riot heeft net een update gepost op twitter:

LoL Status ‏@lolstatus 1 min
Summoners, we are currently investigating issues with games not starting and players not being able to login to Europe West. Ranked disabled

[ Voor 70% gewijzigd door White_Collar op 07-03-2014 21:51 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck it, tijd voor South Park dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu gelogd maar durf nog geen game te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 79 punten, win de game. Nog steeds 79 haha. Ik heb in principe promos maar waarschijnlijk door server lagg dat alles traag loopt ofzo? Staat ook geen game in m'n match history though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:04:
Net 79 punten, win de game. Nog steeds 79 haha. Ik heb in principe promos maar waarschijnlijk door server lagg dat alles traag loopt ofzo? Staat ook geen game in m'n match history though.
Klote man maar ik zou er niet van uitgaan dat je nog die punten gaan terug zien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21:05 GMT (22:05 NL): In order to solve the issues all queues have been disabled.

http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1631405

Originele Forum thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:05:
[...]

Klote man maar ik zou er niet van uitgaan dat je nog die punten gaan terug zien :-(
Denk het wel, servers zijn down atm dus zal wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:14:
[...]

Denk het wel, servers zijn down atm dus zal wel goed komen
ik hoop het voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig op m'n smurf dus zo erg is het niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:04:
Yup same here, game gewonnen na een lange strijd geleverd te hebben, kom ik vast te zitten "waiting for stats. Client maar afgesloten en niet meer kunnen inloggen.

Zou ook naar mijn promo's zijn gegaan na deze game, maarja lolking ziet de game ook niet dus zal wel niet geregistreerd zijn.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
EUW back up! Mijn game staat nu ook in lolking, hoop op promo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch best ziek als je erover nadenkt. De server is net enkele minuten online, nu al meer dan 20000 (waarschijn veel meer) die al proberen in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
ja 2 min wait time, ben nu erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:07
Hij staat al 10 min op nummer 1 queue. Wat gaat er mis (vandaag begonnen met spelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:14:
Hij staat al 10 min op nummer 1 queue. Wat gaat er mis (vandaag begonnen met spelen ;) )
Ben je al diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:07
Nee man, Challenger met mijn favoriete champion Bilbo Baggins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol beetje gierig. Ik stond op 79 punten en krijg ongeveer 24-26 punten per win. Door de servers deze avond kreeg ik nu maar 12 punten en dus nog geen promos, terwijl als ik die promos wel had gekregen en zou winnen ik van gold 4 naar 2 zou skippen. Nu hopelijk die extra game winnen en evengoed skippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Het feit dat die Spellthief Edge nu na de remake in patch 4.3 vrij sterk is op bijvoorbeeld Morgana, ontlokte zojuist één van die NA LCS commentatoren in de game van CRS - XDG een interessante uitspraak: misschien gaan we door die remake wel eens Brand support zien.

Uiteraard is Brand support niet echt een support te noemen; slechts die stun is nou niet echt ideaal voor support, maar ik neem aan dat alleen al een W + passive van Brand al die 3 procs van de Spellthief laat afgaan. Dat is in theorie nogal wat damage....

Btw, lol, Jayce top is gepicked net in een game van Coast - Dignitas. En niet eens als counterpick. Zo jammer dat hij generfed is in het verleden.

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-03-2014 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:32:
Lol beetje gierig. Ik stond op 79 punten en krijg ongeveer 24-26 punten per win. Door de servers deze avond kreeg ik nu maar 12 punten en dus nog geen promos, terwijl als ik die promos wel had gekregen en zou winnen ik van gold 4 naar 2 zou skippen. Nu hopelijk die extra game winnen en evengoed skippen...
Gold 2? je bent toch al Diamond?

Me eerste promo match net gewonnen :)
hun mid pickte nidalee, toen ging ik wat safer voor Katarina. heb de lane gerockt, meer farm, meer kills, meer assist (thanks to onze goeie volibare)

morgen maar de overige win proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 08-03-2014 03:55 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

m0nk

16-09-2003 15.15

normal game zaterdagochtend om half 8: Lux jungle, Ap Xin.. ggwp lol :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 02:02:
Het feit dat die Spellthief Edge nu na de remake in patch 4.3 vrij sterk is op bijvoorbeeld Morgana, ontlokte zojuist één van die NA LCS commentatoren in de game van CRS - XDG een interessante uitspraak: misschien gaan we door die remake wel eens Brand support zien.
Fiddle en Nami zijn er ook sterker door geworden. De E van fiddle en de W van nami is nu erg leuk qua gold income :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 08:58:
[...]

Fiddle en Nami zijn er ook sterker door geworden. De E van fiddle en de W van nami is nu erg leuk qua gold income :)
Zolang Fiddle's Q nog steeds mensen van je wegpushed zal hij weinig play als support zien ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:42:
[...]

Zolang Fiddle's Q nog steeds mensen van je wegpushed zal hij weinig play als support zien ben ik bang.
Toch is hij weleens in LCS gebruikt in S3 :) Voordeel van Fiddle zijn Q is is dat het geen skillshot is.. Afstand die de champ wegloopt is nou ook weer niet echt heel bijzonder en is het niet in willekeurige richtingen met een aangepaste snelheid? Een 2,5 seconde fear is nog steeds niet leuk maar voorkomt wel elke vorm van abilities gebruiken en aa's. Een root (morgana max 3 seconden) zal ook zoveel doen en de persoon op een vaste plek houden maar kan nog wel abilities gebruiken (maar niet abilities die je zouden kunnen verplaatsen zoals ez zijn E).

Ze hadden het er gisteren inderdaad over dat ranged mid lanes steeds vaker als support gebruikt gaan worden, iemand had het hier over brand en dat zal vast ook wel een sterke pick zijn daarvoor :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:01:
[...]

Toch is hij weleens in LCS gebruikt in S3 :)
Zijn Q is net de vorige patch generfed, dus S3 is niet meer relevant. Fear pushed nu mensen in een rechte lijn van je af (en slowed vaak niet, bugged) i.p.v. Fear een week geleden die mensen rondjes laat lopen.

V4.3 (February 27, 2014):
Terrify
Now causes target to flee away from the source at reduced movement speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Zijn Q is net de vorige patch generfed, dus S3 is niet meer relevant. Fear pushed nu mensen in een rechte lijn van je af (en slowed vaak niet, bugged) i.p.v. Fear een week geleden die mensen rondjes laat lopen.

V4.3 (February 27, 2014):
Terrify
Now causes target to flee away from the source at reduced movement speed.
Geen 3 seconden max meer, maar nog steeds 2,5. Toevallig fiddle deze week nog een aantal keer als support gespeeld en zijn E doet nog steeds best veel pijn als je die een aantal keer in de lane op je krijgt. En het is 'reduced movement speed', dus zo langzaam dat je adc eigenlijk altijd nog wel wat aa's kan landen op hem.

Dus de 4.3 patch is nou niet echt een nerf. Misschien in een bepaald opzicht zelfs een verbetering.

"The randomness of Terrify made it unreliable in most cases, both in coordinating with teammates and for opponents, so we’re making it more predictable."

[ Voor 13% gewijzigd door Mebus op 08-03-2014 10:09 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Geen 3 seconden max meer, maar nog steeds 2,5. Toevallig fiddle deze week nog een aantal keer als support gespeeld en zijn E doet nog steeds best veel pijn als je die een aantal keer in de lane op je krijgt. En het is 'reduced movement speed', dus zo langzaam dat je adc eigenlijk altijd nog wel wat aa's kan landen op hem.

Dus de 4.3 patch is nou niet echt een nerf.
Zoals ik dus al aangaf, die slow die werkt niet. En alsnog druk je mensen sneller uit je ult en weg van je team, ook al zou de slow werken. Na de nerf is Fiddlesticks winrate getanked met 4%. Wel een nerf dus. Overigens telt deze Fear nerf ook voor Nocturne en Shaco, wat dus betekent dat de vijand van je box wegloopt en niet geraakt word en van Nocturne blijft wegrennen en hij geen auto-attacks kan landen.

Oh, WambamNL, heb even je Amumu game bekeken (misschien doe ik Vi later nog even) en had een aantal punten, sommige wat relevanter dan de ander:

-Je gebruikt Smite sowieso de eerste twee buffs niet om te lasthitten.
Vooral met een aggressieve enemy junglers zoals Kha en Lee heb je dan kans dat je buffs gejat worden. Probeer je Smite goed te timen.

-Je was een tijdje idle bij Lizard, weet niet of je op health regen stond te wachten of te typen oid (of de replay was bugged)

-Je ganked bot, die vrij safe stond en jouw bot lane niet volledig aanwezig was. Op zich no harm done, maar daarna plaats je een ward onder hun turret. Gebruik deze op je Dragon/Buffs of om andere lanes juist te warden. Rondom Mid zou eerder een goede plek zijn om te warden als je een lane wil beschermen en tegelijkertijd enemy jungler wil volgen.

-Flash, je gebruikt deze op vele momenten deze game eigenlijk verkeerd. Je bent slowed, dus direct wegflashen van Kayle/Kha werkt niet. Je kon hun hits eigenlijk best goed hebben een paar seconden lang, dus ren eerst naar een muur toe. Je had de muur naast dragon kunnen gebruiken om bij je redbuff bushes uit te komen en daarna met je Q naar een camp toe pullen.

-Over camp pulls gesproken, probeer je Q niet te gebruiken om te gapclosen in de jungle. Amumu is best mana hungry en je had vaak geen blue toen je het deed. Zo heb je te weinig mana om te reageren op een gank mid/top en te assisteren. Dus ook al is je bedoeling om te recallen na 1-2 camps, spaar altijd wat mana. Die 2 seconde besparen is het niet waard.

-Als je een lane wil ganken waar tribush in enemy nadeel staat, overweeg om door hun jungle te komen ipv river. Als je een ward hebt, plaats deze dan achter je (achter dragon/baron cage in bush) zodat je achtervolgers ziet aankomen. Je liep vaak door Malphite ward heen en hij rende al snel terug. Of koop een sweeper als je dat gedrag vaak ziet op de lane die je ganked.

-Je had een mooie engage op top lane, Q 4 man in en uiteindelijk 2x double kill. Volgens mij raakte je een beetje in paniek, Jinx miste haar Q en door je Swiftness Boots was je veel sneller dan haar, maar je rent een poosje door en Flash dan ineens terwijl ze niet eens in de buurt is. Jinx gaat jou niet langs een creepwave volgen en inhalen met jouw Movespeed. Ook was ze 4/7 oid, dus dat risico gaat ze niet lopen tegen Amumu met genoeg kills :) Flash is van pivotaal belang voor Amumu, probeer deze dus altijd te bewaren. In sommige gevallen zou ik liever doodgaan (als Flash geen escape verzekerd) dan Flash gebruiken, dan ben je na 30s weer up en kun je er een teamfight mee starten.

-Jullie wonnen vrij hard, je had al Boots en Sunfire. Op dat punt moet je je Spirit Stone even laten voor wat het is. Je was al 24/7 aan het ganken, dus Spirit Stone uitbouwen heeft weinig nut. Koop de volgende keer recipes voor een non-jungle item. Spirit Stone afmaken is geen must namelijk, vooral als je je op ganks focust.

Nog een kleine tip: probeer Mercs ipv Swiftness, dan heb je met Sunfire van elke defensieve stat was in je itembuild (MR, HP, Arm) en als je team magic damage nodig heeft (jullie hadden in deze game geen mages) zijn Sorcerers Shoes ook zeker viable. Swiftness beschermt je enkel tegen Slows, Mercs tegen bijna alles, ook slows. Swiftness zijn wel makkelijker als je nog bezig bent met skillshots oefenen, dus ik snap de keuze voor wat extra MS aan de andere kant ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ItsNotRudy, zo te zien niet mijn edits gelezen, zijn fear is nu dus te gebruiken om mensen een bepaalde kant op te laten lopen ;) En impaired is nog steeds zo langzaam dat het best lang duurd voordat men uit je ult is gelopen, en anders loop je toch nog even mee? Want ze zullen niet meer sneller lopen als jou.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:32:
@ItsNotRudy, zo te zien niet mijn edits gelezen, zijn fear is nu dus te gebruiken om mensen een bepaalde kant op te laten lopen ;) En impaired is nog steeds zo langzaam dat het best lang duurd voordat men uit je ult is gelopen, en anders loop je toch nog even mee? Want ze zullen niet meer sneller lopen als jou.
Maar zonder slow en in lane zonder betrouwbare manier om achter iemand te komen, Fear je ze uit je Drain en weg van je ADC.

Zelfs iemand die met only Fiddle Dia1 is geworden kwam laatst op Reddit zijn beklag doen, dus de woorden van een meneer met 500+ Fiddle games en een aantal Fiddle games die ik gespeeld heb zijn iets betrouwbaarder dan theorien over even meelopen met de persoon die wegrent. Als die persoon niet wegrent, kun je met je ulti voor hem uitlopen ipv meelopen en dan is hij zelfs als ie Flashed de sigaar. Om maar even een nadeel te noemen. Fiddlesticks die ulten lopen voor je uit, niet parallel met je tijdens een gank, zodat ult en Drain max potentie hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
http://translate.google.n...paired%20movement%20speed

"with impaired movement"

Je zal wel langzamer lopen.

Heb je fiddle eigenlijk gespeeld sinds 4.3? Want als ik in een custom een Xin fear dan gaat zijn movement speed wonderbaarlijk van 345 naar 127.

[ Voor 55% gewijzigd door Mebus op 08-03-2014 10:43 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is momenteel dus bugged, veel mensen reporten dat de slow niet altijd aanslaat. en mensen gewoon weglopen uit je Drains/Boxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Dat is momenteel dus bugged, veel mensen reporten dat de slow niet altijd aanslaat. en mensen gewoon weglopen uit je Drains/Boxes.
Bij mij zojuist wel. Normals ook geen last van gehad. Dan zal het vast wel een Q van 1 op misschien, nou, laat eens zeggen, 100.000 zijn? Maar dat jij zegt dat je geen slow in lane hebt klopt dus niet. Klopt wel als ie bugged is, zelf nog geen last van gehad. Maar waarom je er daarvoor een Reddit post van een Dia1 speler moet bijhalen? Daar zie ik het nut niet echt van in. Plaats dan nog een link zodat wij het ook kunnen lezen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 08-03-2014 10:57 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Dat bij lizard was een foutje mijn muis ging dood dus ik moest snel rennen om een andere muis ergens vandaan te halen.

Boots of swiftness heb ik zodat ik in combat sneller ben waardoor ik mijn w langer op mensen kan houden en ik mijn q minder vaak zal missen.

De tips van flash kunnen wel van pas komen en soms loop ik express door een plek waar een ward zit zodat mijn laner kan last hitten omdat de enemy laner weg loopt en ik de enemy jungler kan forceren om naar de lane aan de andere kant van de map te gaan of om de la e waar ik ben te helpen.

Bij Jinx raakte ik inderdaad in paniek (ik speel weinig amumu dus ik kan niet alles zo goed inschatten als met Vi) ;)

Heel erg bedankt nu kan ik jou tips en die van damien naast elkaar leggen en beter worden in het spel en hopelijk dat het dan veel beter gaat met ranked.
(Ik ga eerst oefenen in normals op het moment.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben net gereport door een Lee Sin waar ik top tegen moest spelen als Irelia. Kha's gank mislukt 3x early game, ik farm Lee eruit, kill hem een paar keer en hij begint te bedelen om farm "pls let me farm im 0/3 u alrdy won lane", ik zeg tegen hem dat als ik hem laat farmen dat ik mijn eigen voorsprong ongedaan maak, vervolgens deny hem een paar waves, kill hem en hij begint te tieren dat hun support (2 lanes verderop) unskilled is en dat hij haar en mij gaat reporten. Lol. Oh well, bedankt voor de LP Lee Sin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:14:
Ok, ik ben net gereport door een Lee Sin waar ik top tegen moest spelen als Irelia. Kha's gank mislukt 3x early game, ik farm Lee eruit, kill hem een paar keer en hij begint te bedelen om farm "pls let me farm im 0/3 u alrdy won lane", ik zeg tegen hem dat als ik hem laat farmen dat ik mijn eigen voorsprong ongedaan maak, vervolgens deny hem een paar waves, kill hem en hij begint te tieren dat hun support (2 lanes verderop) unskilled is en dat hij haar en mij gaat reporten. Lol. Oh well, bedankt voor de LP Lee Sin.
Dat soort acties kan ik altijd zo om lachen.
Iemand die denkt dat hij vet goed is en komt is zijn meerdere tegen en begint te vloeken en te tieren omdat jij zogenaamd noob bent.
Jij wint van hem dus dat betekend dat hij slechter is dan jou ipv andersom wat de meeste mensen zeggen.
reken er maar op dat er niks met die report word gedaan als hij uberhaupt gerepirt heeft ipv insta leave in de aftermatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice, me 2e promo game ook gewonnen :)

weer als katarina mid en zat tegen fizz, heb hem gestompt.

mooie is dat ik een devision heb geskipped :P had ik vorig seizoen ook maar had niet nu verwacht dat het zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vond me niet slecht, na de eerste twee kills riep ie dat de jungler noob was en dat ik "wp", maar na een paar opvolgende acties vond ie dus dat ik niet eerlijk bezig was door hem waves te denyen. Laatste promo game naar Silver 2, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 03:17:
[...]

Gold 2? je bent toch al Diamond?
Ja had het over m'n smurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Hey all,
As some of you may have heard, there is a Lee Sin retune going on and I’m currently working on it. I just wanted to tell you about some of our planned changes before they hit the PBE (so we can talk about why we’re making the changes).
Our specific goal with Lee Sin is to solve the following problems as we see them:
The ranged melee tanky-DPS assassin mage tank-support jungler Lee Sin has the full kit to single-handedly dominate early to mid game. We like that he’s strong here, but he’s so overwhelming at times that it makes him go from someone who needs to be consistently skilled to make big plays to someone who wins certain phases of the game with the safety of his high base stats.
Lee Sin falls off really hard late game, so this puts even more pressure on him to win (or snowball his entire team) before that happens. There are some champions who follow this power curve, but none as extreme as Lee Sin (maybe pre-rework Garen). Letting Lee only ‘play’ half the game (in an unbalanced way) so he doesn’t become useless in the other half is really unhealthy (for both Lee and his opponents).
Now let me walk you through all the changes (note: THESE ARE NOT FINALIZED. We’re still working on them!):
Flurry
This is the core change for Lee Sin’s late game power level. The huge attack speed buff at later levels means Lee Sin can deal a lot of sustained damage in team fights without relying so completely on his ability damage.
• Attack Speed bonus increased to 40/60/80/100% (at levels 1/6/11/16) from 40% at all levels
Sonic Wave
This is actually a small early game power shift (we focused more on Tempest, so see that below). Something important to note – it seems like a huge nerf to Lee Sin’s damage, but it’s really only a 10 damage nerf at level 1 (with the right runes / masteries) because it scales with total AD and not bonus AD. Changing the ratio to total AD means Lee Sin will snowball less when he’s far ahead while also being able to still deal some damage when he’s really behind. At mid game this is actually a damage buff if he’s ranking up Sonic Wave.
• Damage changed to 15/35/55/75/95 (+0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 Total AD) from 50/80/110/140/170 (+0.9 Bonus AD)
Resonating Strike
The 8% missing health change doesn’t really work on tanks (which is originally what we designed it for), even if it seems to be built as an HP shredding ability. This change just makes it clear that you should use Sonic Wave / Resonating Strike when you want more damage and makes its use less confusing.
• Damage changed to 15/35/55/75/95 (+0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 Total AD) from 50/80/110/140/170 (+0.9 Bonus AD)
• Now deals up to 50% bonus damage (150% total damage) based on the target’s missing Health instead of 8% of the target’s missing Health
Safeguard
We had a big discussion on this topic! I’ll go deeper on this later on but, for now, I’ll just throw out some high level thoughts: ward hopping isn’t something we saw coming in League, but when we did we thought it was really cool and had fun gameplay attached to it. Still, it gives Lee Sin a lot of free mobility (which can be really frustrating, especially because wards are invisible and he can basically set up a “safety net” of wards in the jungle to hop around), and we wanted to reduce a little of that frustration. There’s also the problem with Lee using his defensive movement ability just to get in position for his offensive movement ability (Sonic Wave), and he wasn’t really paying a cost for doing it (unlike Katarina or Jax who have to give up a damaging ability and can only move once). Anyway, we wanted to increase the cost of using Safeguard offensively for more tradeoffs in when Lee can use it.
• Cost increased to 100 from 50
• Refunds 50 energy if cast on an allied champion (including self)
Tempest
With the late game power buff on Flurry, we needed to reduce some damage somewhere, and Tempest’s high utility was where we looked. These numbers might still be too high, but the general idea is that if you level up Tempest while building tanky on Lee Sin, the damage difference won’t be really big. If you build lots of AD on Lee Sin, you’ll definitely see less damage on Tempest (which we made up for in Flurry).
• Damage changed to 25/50/75/10/125 (+0.6 total AD) from 60/95/130/165/200 (+1.0 Bonus AD)
• Now deals physical damage instead of magic
Cripple
This debuff used to update only once every 1 second, so it was a long and very powerful slow. We made it a little more gradual and fixed a bug where it used to not work well with Tenacity (as in it was affecting them a little too much).
Dragon’s Rage
While this is a significant damage nerf on the first part of Dragon’s Rage, we really wanted to separate its use in utility versus damage. If you’re using Dragon’s Rage to kick a high-value target to your team, you should be giving something up like the AoE-damage and crowd control utility. If you decide to kick someone into the enemy team, you’ll get more rewards through the knockup and high damage (it doesn’t have diminishing returns per target hit).In regards of the damage nerf, Dragon Rage’s old high values combined with the Flurry buffs would make him insane in duels, so we had to reduce that power. I can’t stress how much the new Flurry helps Lee Sin’s damage at late game!
• Damage changed to 50/150/250 (+0.75/0.875/1.0 Total AD) from 200/400/600 (+2.0 Bonus AD)
• For each enemies target collide with would make target take 25/75/125 (+0.375/0.4375/0.5 Total AD) extra damage
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yCPWs7A.png
Het kan natuurlijk nog allemaal een April's fool joke worden, maar ik mag toch hopen dat de geplande changes voor Lee Sin niet final zullen worden. Maar ja aan de andere kant met GhostCrawler nu bij Riot, is het ook weer niet uitgesloten dat er gewoon belachelijke changes doorgevoerd gaan worden.

[ Voor 89% gewijzigd door Damien op 08-03-2014 12:41 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:26:
Hij vond me niet slecht, na de eerste twee kills riep ie dat de jungler noob was en dat ik "wp", maar na een paar opvolgende acties vond ie dus dat ik niet eerlijk bezig was door hem waves te denyen. Laatste promo game naar Silver 2, fingers crossed.
Oh op die manier.
Ach ik zit op het moment in silver 5 ik doe rustig aan want als ik weer veel ranked speel zie ik al weer gebeuren dat iedereen gaat flamen.

On another note.
gebruiken jullie de teamspeak ook actief of is het meer die enkele keer.

Gister was ook wel grapig ik join een game opeens zit ik in hetzelfde team als koekie van tweakers.
Haha dat is echt gewoon die enkele keer dat je iemand tegenkomt die je herkent :)
Wel een leuke game gehad toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel nice eigwnlijk :P ik stond 2-8 na placements. nu 11-11
had win streak van 5 games ranked, misschien daarom de devision jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Belachelijk die mogelijke nerf voor Lee Sin :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wambamNL schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:36:
[...]
Gister was ook wel grapig ik join een game opeens zit ik in hetzelfde team als koekie van tweakers.
Haha dat is echt gewoon die enkele keer dat je iemand tegenkomt die je herkent :)
Wel een leuke game gehad toen.
Ja dat was wel grappig ja, what are the odds :) Ik herkende je naam van het forum, en moest meteen denken aan die uitgebreide analyses van bijv Damien die ik langs heb zien komen hier :)

Tja was best aardige game; ik vind het altijd wel gezellig om ff te duo'en met iemand op Teamspeak/Skype. Alleen qua resultaat was het wat minder :) Ik zou zeggen: voortaan wel ff iets beter inlezen :P Die Q + W combo's van LB konden nog wel wat beter :P Daarmee had je Kata early on behoorlijk onder druk kunnen zetten, maar het tegenovergestelde gebeurde. Ik kon als Elise jungle het tij ook niet meer keren nadat de enemy Kata veel te sterk was geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Ja dat was wel grappig ja, what are the odds :) Ik herkende je naam van het forum, en moest meteen denken aan die uitgebreide analyses van bijv Damien die ik langs heb zien komen hier :)

Tja was best aardige game; ik vind het altijd wel gezellig om ff te duo'en met iemand op Teamspeak/Skype. Alleen qua resultaat was het wat minder :) Ik zou zeggen: voortaan wel ff iets beter inlezen :P Die Q + W combo's van LB konden nog wel wat beter :P Daarmee had je Kata early on behoorlijk onder druk kunnen zetten, maar het tegenovergestelde gebeurde. Ik kon als Elise jungle het tij ook niet meer keren nadat de enemy Kata veel te sterk was geworden :P
Ach ja ik had idd beter in moeten lezen,
Toch voor de aller eerste keer mid vond ik dat ik het niet verkeerd deed :)
Jammer genoeg lukte het niet meer maarjaq we hebben er toch een leuk potje van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Hmm, heb nu ongeveer 5x normals gespeeld ipv vs AI en het is op 1 match na elke keer drama. Nu 2e keer dat ik Tresh kies en de adc vanaf het begin in de toplane gaat staan waardoor ik solo bot kom :s wtf moet ik dan doen? Heb ik gewoon pech dat ik met zulke trolls kom elke keer of kan ik dit blijven verwachten? Denk dat ik maar bij vs AI houd ^^

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

awesom-o schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:59:
Hmm, heb nu ongeveer 5x normals gespeeld ipv vs AI en het is op 1 match na elke keer drama. Nu 2e keer dat ik Tresh kies en de adc vanaf het begin in de toplane gaat staan waardoor ik solo bot kom :s wtf moet ik dan doen? Heb ik gewoon pech dat ik met zulke trolls kom elke keer of kan ik dit blijven verwachten? Denk dat ik maar bij vs AI houd ^^
Ik zou aanraden hou het vol je krijgt veel meer ervaring door normals te doen in tegenstelling tot AI.
In de hogere lvls wodd het ook weer meer meta gericht dus krijg je mensen die weten wat ze doen (over het algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
En houd je op de lage levels nog niet zo vast aan de meta. Pak bijvoorbeeld als support Annie met ignite. Als je dan merkt dat jouw ADC top gaat kun je alsnog vol AP gaan. En dan doe je tenminste nog damage. In de lage levels gebruiken ze vaak nog niet de meta en krijg je dus bv cait top.. Speel gewoon een damage champ zodat je niet afhankelijk bent van wat de anderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Dat is wel een goeie idd. Is het dus zo dat je als lvl 15 voornamelijk met andere lvl 15 spelers speelt? Nooit op gelet eigenlijk...

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ja, matchmaking, dus lvl 10 t/m 18 wordt je mee gematched grofweg.

Tenzij er een duoque bij zit met een ervaren lvl30 speler, dat wil nog wel eens gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
De lvls worden wat uitgemiddeld. Als je bv in een due queue zit met een lvl 30 kan het zijn dat het andere team ook allemaal lvl 30 zijn met 1 hetzelfde lvl als jij.

Maar normaal ga je binnen de 10 games merken dat je bij je niveau gestoken wordt. Docus niet te veel op de meta maar leer champions spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik jezelf wel focussen op de meta waardoor je het sneller leert dan random shit te gaan spelen nu waar je later niks meer aan hebt. Ga gewoon tot je 30 bent jungle mainen omdat op lagere levels niemand dat snapt, en vaak er geen eens een jungle is waardoor het eenvoudig wordt om te winnen. Je hebt namelijk de hele jungle ( 4 buffs ) als de enemy geen jungler heeft, waardoor je het makkelijk kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Dat zou ik niet doen. Als er twee top staan en een van hen heeft iets van stun of root dan ben je al genaaid. En dat trek je niet meer recht als jungler als het andere team geen jungler heeft.

Edit: Het kwam iig vaak bij mij voor pre-level 20. Daarna zag je dat mensen zich meer aan de meta hielden. Maar heb zo vaak bot als support gestaan met een ADC die er niets van kon, dat ik liever een champ nam die zelf kon carryen en damage kon doen..

[ Voor 39% gewijzigd door Zephrex op 08-03-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Focus eerder gewoon op de basis en pas die later toe op de meta. Eerst qua mechanics/map-awareness/game-knowledge en champions goedzitten en dan leer je straks wel op lvl 30 hoe er eenmaal gespeeld wordt. De meta verandert hoe dan ook toch wel binnenkort dus ik zou daar zeker niet op doodstaren.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, vanaf gold 5 naar gold 4 1 potje verloren. Toen in gold 4 weer maar 1 potje verloren en geen eens een jump naar gold 2 lol... sadlife.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nog even 2 potjes met ItsNotRudy gespeeld, 2 games waarin botlane hard aan het feeden was. Nu ging eerder op de dag de botlane met mij en Koekie ook niet geweldig (veel hooks gemist door yours truly) maar wij kwamen de lane iig niet 0/10/0 uit. Toch jammer dat 1 lane zo'n enorme impact kan hebben op de game.

De enemy Draven kon solo 3 man uitschakelen...

Waarna je wel even zo staat te kijken:

Afbeeldingslocatie: http://img.pandawhale.com/post-29155-Blink-182-WHAT-THE-FUCK-gif-Im-YEwO.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:43:
Nog even 2 potjes met ItsNotRudy gespeeld, 2 games waarin botlane hard aan het feeden was. Nu ging eerder op de dag de botlane met mij en Koekie ook niet geweldig (veel hooks gemist door yours truly) maar wij kwamen de lane iig niet 0/10/0 uit. Toch jammer dat 1 lane zo'n enorme impact kan hebben op de game.

De enemy Draven kon solo 3 man uitschakelen...

Waarna je wel even zo staat te kijken:

[afbeelding]
Haha ja, lol die avatar :)

Overigens, mijn cs was dat potje ook niet echt top notch. De eerste paar lvls hadden we er flink de druk op, maar die ene succesvolle lee sin jungle gank nekte ons; leverde Fortune twee kills op en dat was precies wat ze nodig hadden. Daarna hadden we niet veel meer in te brengen in de lane.
Maar des te leuker om die match uiteindelijk toch nog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ik merk steeds vaker dat hele kleine momenten een game al kunnen bepalen. Zoals jij zegt met een jungle gank. Heel apart is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephrex schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:08:
Ik merk steeds vaker dat hele kleine momenten een game al kunnen bepalen. Zoals jij zegt met een jungle gank. Heel apart is dat..
Denk dat die kleine momenten niet het keerpunt zijn, maar wat mensen daarna doen. Die roepen dan al gg en gaan anders spelen. Onze Shyv werd net counterjungle FBed, raged tegen ons en weigert te ganken, dat zorgde voor een moeilijke bot lane die regelmatig 2v3 stond zonder hulp. Ik zie dit vooral bij inhib loss, mensen gaan als een idioot de base lopen turtlen na een inhib down, wat gratis objectives en farm aan de enemy geeft. Dan is de inhib loss niet dat kleine moment waar je de game verliest, maar alles wat daar uit zwakke keuzes voortkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ik wil vaak na het nemen van een base turret en inhib weggaan om bot of top bv verder te pushen om daar turrets te nemen, of dragon of baron doen. Maar mijn team wil dan ineens ook de nexus turrets nemen wat gewoon op 9 van de 10 momenten niet haalbaar is..

Maar ik had laatst een game waar ik als jungler onze rumble top hielp met een gank. Hij kreeg een kil en stond voor op farm en snowbalde door die ene gank zo hard dat ik mid en bot kon focussen. Mid een kil kunnen geven en toen hoefde ik bijna niets meer te doen als jungler. Dat werkt ook alleen maar als de lanes redelijk gelijk lopen en bot inderdaad niet gigantisch feed..

Het is best apart though dat mensen heel vaak na een teamfight die we winnen ineens niet meer zo goed weten wat ze moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 15:13
Echt onwijs blij me Shyvana. Early game tot level 6 is even oppassen, maar daarna scaled ze wel lekker door. Soms bouw ik eerst meer defense, zoals een chainvest of een Giant's belt, maar vaak daarna wel een BotRK en verder de sun fire afmaken, spirit visage, randuins, etc.

Ik heb een paar keer hard verloren, zeker in het begin toen ik haar net had gekocht. Maar dat gaat nu veel beter. Ik zelfs een paar keer vrij stevig gewonnen van Aatrox, Riven en Rengar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zondag officieel gekroond tot "Premade Botlane Troll/Failday". Wat ben ik blij dat het tot nu toe allemaal normals zijn en geen enkele ranked, want wat is er toch een enorme variatie aan kiddo's op zondag.

De 1 feed nog harder dan de andere, en continu de schuld leggen bij andere lanes/jungler. Het is niet omdat ze 24/7 aan het overextenden zijn zonder maar een ward te plaatsen, nee hoor komt allemaal door andere mensen.

/rant off

Afbeeldingslocatie: http://st.elohell.net/public/chill/4ee273b071d7c619ac76a4361bc38298.jpg

en speciaal voor Rudy:

Afbeeldingslocatie: http://lolfall.net/upload/images/0_0_1607604949_middle.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 09-03-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is en blijft solo Q. Als je er in gaat met de gedachte dat alle 4 de mensen in je team retarded zijn komt het vaak wel goed en ben je minder snel geirriteerd als een renekton top 0-4 gaat in 6 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een Shyvana aan het ragen door simpelweg Jax top te spelen. Zonder ook maar een woord te zeggen ging ze helemaal los over hoe OP Jax is :')

@Damien

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gmDupA8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:35:
Kreeg net een Shyvana aan het ragen door simpelweg Jax top te spelen. Zonder ook maar een woord te zeggen ging ze helemaal los over hoe OP Jax is :')

@Damien

[afbeelding]
Tja een dragon is vragen om flames ;). En akkoord, zondags LoL spelen is gewoon uitgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo wat een lekkere dag deze zondag, helaas 3 trollpotjes gehad waarvan 2 in mijn voordeel en 1 van de enemy.

1 er van was gelukkig een normal. Ben nu inmiddels Silver 4 met 58LP :)

Lee Sin ging in onderstaand potje helemaal los op mij. Worthless pick, noob we gonna loose etc etc
Ingame ging die nog even verder. Heb enkel gezegd: Don't dare to gank my lane. Daarna heb ik hem maar gemuted, want hij ging nog flink door.

http://www.lolking.net/su...153168#matches/1365667053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vandaag 6 games gespeeld waarvan alle 6 verloren.
Jammer genoeg waren 5 ervan ranked en zit ik nu weer in Silver 5 op 28LP.
3 van de matches heb ik niks aan kunnen doen ondanks dat ik jungle was, geprobeerd mn bot en mid zwaar fed te krijgen maar tevergeefs.
Ben bang dat ik voorlopig vast zit in Silver 5 niet dat ik dat erg vind het is meer van dat ik eerst een win streak tot 90+LP heb of zelfs mn promos en dan krijg ik meteen een loss streak naar onder 30LP.
Waarschijnlijk hoor ik dus thuis in Silver 5 betekend dus dat ik veel moet gaan verbeteren en beter worden wil ik er ooit uit komen.

@Damien en ItsNotRudy
Bedankt voor de tips :) ik merk dat ik nu makkelijker mijn team en de enemy's bijhoud met levels en gold.
Nu moet ik alleen nog ervoor zorgen dat niet elke game ik noob jungler naar mn kop gesmeten krijg :P

@ItsNotRudy
Had jij mijn Vi game nog bekeken of heb je die maar gelaten voor wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zephrex schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:08:
Zoals Rudy al terecht opmerkte, het zijn niet zozeer dit soort momenten die een game bepalen, maar hetgeen wat mensen erna doen.

Hetgeen wat ik beschreef was ook precies een voorbeeld hiervan.
Een Lee Sin jungle gank gaf de enemy MF 2 kills, en zij is early vrij sterk, dus vanaf dat punt hadden zij de overhand op bot en dat gaven ze niet meer uit handen. Kortom, de lane ging verloren. Maar uiteindelijk wonnen we die game nog wel, omdat onze laatste teamfight (mede door Rudy's geslaagde 'mandrop') overtuigend werd gewonnen. Ook al lag ik de hele match achter met Lucian, die laatste teamfight kon ik toch nog een triple kill scoren en daarna was het kwestie van min of meer ongehinderd hun basis oprollen.

Dus die 2 kills van MF brachten hen een aardig voordeel, maar leverde hen niet de winst op....Zo zie je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 10 maart 2014 @ 00:09:
[...]

Zoals Rudy al terecht opmerkte, het zijn niet zozeer dit soort momenten die een game bepalen, maar hetgeen wat mensen erna doen.

Hetgeen wat ik beschreef was ook precies een voorbeeld hiervan.
Een Lee Sin jungle gank gaf de enemy MF 2 kills, en zij is early vrij sterk, dus vanaf dat punt hadden zij de overhand op bot en dat gaven ze niet meer uit handen. Kortom, de lane ging verloren. Maar uiteindelijk wonnen we die game nog wel, omdat onze laatste teamfight (mede door Rudy's geslaagde 'mandrop') overtuigend werd gewonnen. Ook al lag ik de hele match achter met Lucian, die laatste teamfight kon ik toch nog een triple kill scoren en daarna was het kwestie van min of meer ongehinderd hun basis oprollen.

Dus die 2 kills van MF brachten hen een aardig voordeel, maar leverde hen niet de winst op....Zo zie je maar.
Op lagere elo is de grootste fout vaak dat er bij een voorsprong, ook al is het al op minuut 12-15, niet gegrouped wordt. Je staat voor in gold, dus ook meer items, dus automatisch zou je de teamfights op basis daarvan moeten winnen. Hoe langer je wacht hoe meer de enemy terug kan komen. Geef dit dus gewoon zelf aan als je merkt dat je genoeg gold voor staat om de game in mid te kunnen beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Hebben jullie nog tips voor Shyvana tegen Lee Sin? Ik verlies daar elke keer zo hard van. Als ik top tegen Lee Sin ga dan rush ik meestal eerst de Sun Fire en dan pas BotRK. Het probleem is dat Lee Sin heel vaakt poked. Je krijgt een Q op je dak en voordat jij als Shyvana er op kan reageren heeft Lee Sin al zijn combo gedaan en springt weer weg.

Ik neem dat als je de early game overleeft dat Lee niet zo'n probleem moet zijn, maar bij mij is juist early game het probleem en waar ik dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 00:39:
[...]

Op lagere elo is de grootste fout vaak dat er bij een voorsprong, ook al is het al op minuut 12-15, niet gegrouped wordt. Je staat voor in gold, dus ook meer items, dus automatisch zou je de teamfights op basis daarvan moeten winnen. Hoe langer je wacht hoe meer de enemy terug kan komen. Geef dit dus gewoon zelf aan als je merkt dat je genoeg gold voor staat om de game in mid te kunnen beslissen.
Ik denk dat, zeker op lage elo's, vooral mentaal de belangrijkste factor is.

Want als er early game een aantal kills vallen, dan hoor je al (te) snel gezeik, feeder, surrender, noobs, etc.

Dat is de dood doener van veel games in mijn ervaring. Gisteren nog 3 potjes 3v3 gedaan, wij scoren 3 kills, 5 minuten laten staan we 2 kills achter (7 vs 9) en mijn teammates huilen al dat de game lost is, surrender etc.

Ik negeer ze, accepteer de surrender niet, vervolgens speel ik heel verdedigend, passief en farm me kapot. Een paar team fights later, die we winnen en met een goede slit push winnen we de game.

Surrender is trouwens de meest retarded functie in de game en zou eruit gesloopt moeten worden vind ik. Waarom start je het spel als het alleen om de win gaat en je het spelen van het spel eigenlijk niet leuk vind als dat niet zo is? :S

Van een verlies, of terug komen uit een verlies leer je veel meer van dan de simpele uitweg te kiezen en surrenderen ... Dan moet je nadenken over je build, speel tactiek en creatief worden. Dat is lastig maar wel leuk en leerzaam vind ik. AD carry feeded, dan moet je een oplossing vinden hiertegen (andere build, hem early uitschakelen, of whatever).

Ik snap het niet waarom men surrenderd ... het is maar zeer zelden dat ik op yes klik ...

Anyways, dat is een hele andere discussie maar het zit vooral mentaal. Gaat early game goed, is men positief wat uitwerkt op de rest van de game. Gaat het slecht, same thing maar dan negatief.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Afgelopen weekend (gisteren) uiteindelijk toch gepromoveerd naar Silver 1, daarna wel gelijk weer 2 games verloren maar daar gaat het even niet om :9 Ik hoop niet dat ik nu weer snel naar Silver 2 demote want ik wil voor Gold gaan de komende week :9

Gisteren de laatste loss stond ik als silver 1 dus tegen een platinum 5 Sivir (ik Vayne). Het ging in lane gewoon goed, kwam 5/0 uit lane. Daarna..... ik weet niet wat er gebeurde maar ben uiteindelijk 6/5 geeindigd en hebben de game hard verloren, Sivir eindigde 9/1 terwijl hij in lane weinig kon.
Dit zijn de games waarvan je denkt, dit moeten we wel kunnen gaan winnen waarna je in teamfights gefacerolled word. Werd wel goed gefocussed door hun Renekton & Co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dreanor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:27:
[...]

Surrender is trouwens de meest retarded functie in de game en zou eruit gesloopt moeten worden vind ik. Waarom start je het spel als het alleen om de win gaat en je het spelen van het spel eigenlijk niet leuk vind als dat niet zo is? :S

Van een verlies, of terug komen uit een verlies leer je veel meer van dan de simpele uitweg te kiezen en surrenderen ... Dan moet je nadenken over je build, speel tactiek en creatief worden. Dat is lastig maar wel leuk en leerzaam vind ik. AD carry feeded, dan moet je een oplossing vinden hiertegen (andere build, hem early uitschakelen, of whatever).

Ik snap het niet waarom men surrenderd ... het is maar zeer zelden dat ik op yes klik ...
Omdat sommige games naast dat ze niet meer te winnen zijn ook nog eens niet leuk meer zijn. Soms is het gewoon een dusdanig enorme stomp dat je alleen maar kan respawnen om vervolgens zelfs onder je tower geoneshot te worden. Dan heeft de game verder weinig zin meer, pure tijdverspilling.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 18-09 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Vicarious schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:45:
[...]

Omdat sommige games naast dat ze niet meer te winnen zijn ook nog eens niet leuk meer zijn. Soms is het gewoon een dusdanig enorme stomp dat je alleen maar kan respawnen om vervolgens zelfs onder je tower geoneshot te worden. Dan heeft de game verder weinig zin meer, pure tijdverspilling.
Het is inderdaad of je nog de motivatie hebt om door te zetten. Meestal merk ik wel dat de tegenstanders gewoon beter zijn en dan wil nog wel even een surrender negeren en gewoon kijken of ik ze op één of andere manier kan counteren.

En als ik gewoon weet dat we ze aankunnen en me teammates willen opgeven, gewoon op No klikken en zeggen; Don't worry, we got this. En vervolgens samenspelen en heel verdedigend opstellen.

Vaak helpt dit enorm als ze eenmaal merken dat je serieus denkt te kunnen winnen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 18-09 08:35
Ik duw enkel yes op surrender als mijn eigen team mij zodanig irriteert dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Vaak ligt het dan aan constant gewhine, incapabel om eigen fouten te zien maar wel andere mensen de schuld geven. Meestal staat het merendeel dan ook al op ignore. Als er dan nog een begint te trollen enzo, dan is het ook wel genoeg voor mij.
Maar anders surrender ik nooit. Ik heb al te vaak gezien hoe "verloren" games alsnog gewonnen zijn. Een goed teamfight kan het verschil al maken, ook al sta je 20/40 in kills achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 18-09 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Speelde laatst ARAM met een vriend, dat was echt een enorm spannend potje. Duurde meer dan 55 minuten, zij hadden zeker over de 100 kills waar wij tegen de 80 aanliepen. Hun Veiger met zijnstun en zijn Dark Matter attack knalde echt 60% van mijn volle healthbar weg. Was echt ziek hoeveel damage output zij hadden gecombineerd.

Verdiend gewonnen maar we stats wilde maar niet laden waardoor ik ze geen honor kon geven.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
80% van de surrender votes die ik zie is te voorbarig. Zeker 40% van deze games weet je uiteindelijk te winnen. Laatst nog, onze mid inhib valt al vrij snel in de game. Ik stond Shyvana top, en ben eigenlijk steeds in mijn lane bezig, omdat hun Renek daar ook steeds bleef. Hun mid pakt werkelijk bij elk rondje wat hij loopt 3 kills op, verdeeld over botlane jungle en onze mid.

Ik had achteraf mijn top turret eerder moeten laten gaan, en gaan helpen op mid, echter wist ik dat ik dan ook gewoon gekilled zou worden. Daarom doorgegaan op top, en uiteindelijk 2 turrets neergehaald.

Ondertussen was de eerste surrendervote van mijn team al gefailed. Ons team had stiekem ook aardig wat kills, en we hadden een Leona support. Hun enige champ die tanky genoemd zou kunnen worden was Renekton.

Ik zeg tegen het team, just defend, when they come engage them and focus Ziggs. Want tja, een mid Ziggs die werkelijk alle kills pakt, zorgt ervoor dat onze ADC meer fed was dan hun ADC. Het probleem was Ziggs, en dat mijn team angstig was en zich constant dood lieten poken.

Door mijn lane pressure bleef Renek ook maar top, omdat ik anders binnen no-time ook hun Inhib zou hebben. Toen de 4 tegenstanders weer op mid verschenen en waarschijnlijk dachten 'wel even te finishen' recallde ik. Daardoor was ik er veel eerder bij dan de angstige Renekton, en werd het 5 vs 4. Ik Duik direct met ult op Ziggs, en mijn team volgt: Ziggs dood, en Leona ult de ADC. Werkelijkwaar was dit een van de makkelijkste teamfights ooit. Door de snelle engage vanuit onze kant, mislukte het pokespelletje van Ziggs. Waar 1 Q van hem steeds 40% HP van onze adc afsnoepte, kom hij nu maar 1 Q landen: op mij.

Ondertussen zitten we ergens in de 30 minuten, en zijn er al 3 surrender votes geweest. Wel de game gewonnen, want eenmaal de inhib terug was simpelweg elke teamfight gewonnen, na teamfight ging ik een lane pushen (heerlijk Shyv) en recallde weer.

Zomaar een voorbeeld van te snel willen surrenderen, en leuk om te vertellen omdat mijn gok van wegblijven in teamfights goed uitpakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 00:05:

@ItsNotRudy
Had jij mijn Vi game nog bekeken of heb je die maar gelaten voor wat het is?
Nog niet, kan ik later nog wel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik surrender ook niet snel maar als ik het team niet meer kan motiveren om goed te spelen dan is het voor mij ook goed geweest. Vooral als ze weigeren te groupen en gewoon wat gaan csen en gewoon gestompt worden door de grouped enemies dan kan je er weinig aan doen.

Maar ik ga akkoord met het feit dat mensen veel te vroeg surrenderen en indien ze hun zin niet krijgen afk gaan of gaan throwen. Er zijn er gewoon veel bij die "At 20 min surrender" en als we niet voorstaan gewoon beginnen te throwen en boos zijn omdat je niet surrendered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:15:
80% van de surrender votes die ik zie is te voorbarig. Zeker 40% van deze games weet je uiteindelijk te winnen.
75% van alle statistieken die je op het internet vindt zijn verzonnen :+

Maargoed, dat mensen te snel willen surrenderen: akkoord. Daarom is er ook een No optie. Als er 2 mensen zijn die het nog zien zitten gaat de game gewoon verder. De optie eruit halen lijkt me een slecht plan voor de ECHTE stomps, games met feedende trolls en games waarbij spelers afk zijn/gaan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb van het weekend ook een volle scheldkannonade gekregen van onze ADC, maar wel 3x honor van de enemy gekregen :') en 2 van mijn eigen team, maar ook een report van onze ADC, tenminste dat zou hij doen.

Ik was leona en ik engage altijd met de combo, QWE en zo nu en dan heb je het effect dat je een kill krijg. Helaas was het zo dat ik 5/1 stond en de ADC stond 3/2. Ik kreeg toch de volle laag dat ik te veel kills pakte en ik was daar ook wel bewust van, maar ik kan er niets aan doen dat hij de kill net niet af maakt voordat mijn W ontploft terwijl ik voor hem sta te tanken. In plaats van dat hij zijn focus veranderd gewoon de ADC afknalt had ik geen double kill gekregen met mijn W.

Achja shit happens :-)

Wel de game verloren omdat hij gewoonweg te veel raged terwijl we botlane behoorlijk voor stonden. Door zijn geflame is de jungler +- 4 a 5 minuten afk gegaan, terwijl hij niet werd geflamed. Hij nam het enkel voor mij op en zijn reactie was, fuck it you don't deserve to win i go afk. Ik had caitlyn inmiddels gemute, dus ik weet niet meer wat ze allemaal heeft gezegd in de tussentijd.

Jup, flamen kan je de game kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:37:
[...]

75% van alle statistieken die je op het internet vindt zijn verzonnen :+

Maargoed, dat mensen te snel willen surrenderen: akkoord. Daarom is er ook een No optie. Als er 2 mensen zijn die het nog zien zitten gaat de game gewoon verder. De optie eruit halen lijkt me een slecht plan voor de ECHTE stomps, games met feedende trolls en games waarbij spelers afk zijn/gaan.
Haha, zeker waar, maar mijn percentages zijn op basis van eigen ervaring in Bronze 5, en ik zit daar niet ver van de waarheid kan ik je zeggen.

Optie eruit slopen zorgt voor alleen maar meer frustratie, want dan staan er ineens 3 man afk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, daarom loop ik soms zelfs al weg wanneer mijn W bijna afgaat zodat ik de kill niet op pak, en anders is een kill een kill. Dat je toevallig 5 kills op pakt is misschien niet leuk, maar het is nog altijd beter dan onnodig vaak dood gaan. Gisteren een game met Thresh waarbij ik 5/0/6 was geeindigd (carry vroeg al wanneer die een kill kreeg, maar hij vond het niet heel erg en maakte er zelfs grappen over :) ).

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
iCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:39:
Ik heb van het weekend ook een volle scheldkannonade gekregen van onze ADC, maar wel 3x honor van de enemy gekregen :') en 2 van mijn eigen team, maar ook een report van onze ADC, tenminste dat zou hij doen.

Ik was leona en ik engage altijd met de combo, QWE en zo nu en dan heb je het effect dat je een kill krijg. Helaas was het zo dat ik 5/1 stond en de ADC stond 3/2. Ik kreeg toch de volle laag dat ik te veel kills pakte en ik was daar ook wel bewust van, maar ik kan er niets aan doen dat hij de kill net niet af maakt voordat mijn W ontploft terwijl ik voor hem sta te tanken. In plaats van dat hij zijn focus veranderd gewoon de ADC afknalt had ik geen double kill gekregen met mijn W.

Achja shit happens :-)

Wel de game verloren omdat hij gewoonweg te veel raged terwijl we botlane behoorlijk voor stonden. Door zijn geflame is de jungler +- 4 a 5 minuten afk gegaan, terwijl hij niet werd geflamed. Hij nam het enkel voor mij op en zijn reactie was, fuck it you don't deserve to win i go afk. Ik had caitlyn inmiddels gemute, dus ik weet niet meer wat ze allemaal heeft gezegd in de tussentijd.

Jup, flamen kan je de game kosten.
Zo bekend dit, die W van Leona pakt zeker earlygame best vaak kills op. De meeste ADC snappen dat ook nog wel, echter de meeste snappen niet dat ze zelf de kill niet hebben omdat ze 3 autoattacks missen vanwege out-of-range. In mijn games zie ik dat zovaak, dat ze vergeten mee te bewegen tussen autoattacks, en dus pas bewegen als ze een autoattack gemist hebben.

Ook vaak op top dat je als jungler een kill pakt terwijl de top geignite had. Volop flame, maar niet begrijpen dat dat je red buff is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:47:
@iCy, daarom loop ik soms zelfs al weg wanneer mijn W bijna afgaat zodat ik de kill niet op pak, en anders is een kill een kill. Dat je toevallig 5 kills op pakt is misschien niet leuk, maar het is nog altijd beter dan onnodig vaak dood gaan. Gisteren een game met Thresh waarbij ik 5/0/6 was geeindigd (carry vroeg al wanneer die een kill kreeg, maar hij vond het niet heel erg en maakte er zelfs grappen over :) ).
Ligt puur aan de situatie, maar als mijn ADC ook erg low health is dan blijf ik liever even staan. Maar goed, shit happens. Early game is de W gewoon erg sterk van Leona. Omdat ik zo gefeed was ben ik maar na de Sunfire Cape over gegaan om een Iceborn Gauntlet te kopen, raad maar wat er gebeurde later in de game. Kreeg helaas nog een paar kills er bij. Gelukkig maar met 3 kills extra gekregen na de laning fase.

Met Nami heb ik het ook wel dat ik soms een kill pak, maar met Leona heb ik het helaas vaker omdat je toch alle damage wil pakken die anders de ADC krijgt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t ook belachelijk vaak met Sona. Krijg ik altijd gezeik van "Ja WTF waarom gebruik je je Q als je er alleen maar kills mee pakt" .. Om jou extra damage te geven. "Helemaal niet dit en dat, je doet alleen zelf meer damage". Altijd leuk om mensen te zien flamen die zelf andere champions niet snappen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
iCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Ligt puur aan de situatie, maar als mijn ADC ook erg low health is dan blijf ik liever even staan. Maar goed, shit happens. Early game is de W gewoon erg sterk van Leona. Omdat ik zo gefeed was ben ik maar na de Sunfire Cape over gegaan om een Iceborn Gauntlet te kopen, raad maar wat er gebeurde later in de game. Kreeg helaas nog een paar kills er bij. Gelukkig maar met 3 kills extra gekregen na de laning fase.

Met Nami heb ik het ook wel dat ik soms een kill pak, maar met Leona heb ik het helaas vaker omdat je toch alle damage wil pakken die anders de ADC krijgt. :-)
Het is natuurlijk ook zo dat de eerste recall, een ADC eigenlijk veel te weinig dmg heeft.
Stel een botlane met Caitlyn en Leona op lvl 3:
Leona engaged; enemy flashed uiteindelijk weg. Redelijk gezien heeft Cait tijd om 3 autoattacks + een Q te landen. Leona land er 2 (1 voor stun, 1 daarna).

Combo Leona:
AA: 2x64 = 108 dmg
Q = 40 dmg
W = 60 dmg
E = 60 dmg
Totaal 268 dmg

Cailtyn:
AA: 3x 56 dmg
Q: 92.80 dmg
1x Sunfire proc: 35 dmg
Totaal 295.80 dmg

Runes masteries even buiten beschouwing gelaten, dat maakt natuurlijk wel wat verschil. Moet de base dmg van een ADC niet omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 18-09 08:35
Nee dat vind ik niet, sommige supports zijn nu al zo squishy dat als je 1 foutje maakt, je gewoon opgeblazen wordt (sona bv). Als je de adc al meer base dmg geeft, is elke poke al veel harder, is het early csen te eenvoudig etc...
Het feit dat de carry niet zoveel meer damage doet maakt niet echt uit vind ik. Het is net door masteries, runes en items dat het verschil er (uiteindelijk) komt. Als je op lvl 1 je supports al nutteloos gaat maken is er natuurlijk ook niet veel meer aan.

Om leona te counteren moet je dus proberen te ontwijken en vooral zijn foutjes afstraffen. Out of position -> klop er op. Hij springt er in -> Als je hebt kunnen counterpicken moet jouw support maar de enemy carry weghouden. Mist hij zijn zenith -> afstraffen die handel. Eens leona wat low is in health zal die EWQ combo veel minder vaak voorkomen. Toch op low level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Lointje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:40:
Nee dat vind ik niet, sommige supports zijn nu al zo squishy dat als je 1 foutje maakt, je gewoon opgeblazen wordt (sona bv). Als je de adc al meer base dmg geeft, is elke poke al veel harder, is het early csen te eenvoudig etc...
Het feit dat de carry niet zoveel meer damage doet maakt niet echt uit vind ik. Het is net door masteries, runes en items dat het verschil er (uiteindelijk) komt. Als je op lvl 1 je supports al nutteloos gaat maken is er natuurlijk ook niet veel meer aan.

Om leona te counteren moet je dus proberen te ontwijken en vooral zijn foutjes afstraffen. Out of position -> klop er op. Hij springt er in -> Als je hebt kunnen counterpicken moet jouw support maar de enemy carry weghouden. Mist hij zijn zenith -> afstraffen die handel. Eens leona wat low is in health zal die EWQ combo veel minder vaak voorkomen. Toch op low level :)
Health regen quints ftw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Om even voort te borduren op het te vroeg surrenderen, dit zijn dezelfde mensen, met dezelfde instelling/mindset die huilen omdat iemand hun kill "steelt".

Ik pak als support ook regelmatig per ongeluk een kill en soms bewust. Als Nami bijvoorbeeld, dan wil ik wel eens ipv een allie shield geven deze op de enemie doen voor de vision als die de brush in rent. Tsja, dat doet damage en dan wil je heel af en toe wel eens een kill pakken.

Of als ik als Karma, Cho of blitz bijvoorbeeld een enemy wilt slowen, nockup of pullen op low hp. Dan wil je wel eens een kill mee pakken. Er zijn niet heel veel CC abilities die geen damage doen.

En soms dan doe ik bewust zo veel mogelijk damage als support omdat ik denk dat mijn AD carry eerder dood gaat dan de vijand, of als ik denk dat mijn AD carry de kill niet gaat pakken omdat de vijand lijkt te ontsnappen (naast mijn gebruikelijke support skills natuurlijk).

Maar dat snappen veel mensen niet, of willen dan niet snappen.

Aan de andere kant, als ik dan niet aanval omdat ik de kill niet wil pakken en mijn AD carry gaat daardoor wel dood dan jankt diezelfde persoon omdat hij door jou dood is gegaan en ben je ook een eikel, noob of whatever. En dan is de kans ook groot dat die carry mij ook nog afschiet ...

Dus ja, gewoon negeren dat soort mensen imo. Wat je ook doet, zulke mensen zullen altijd janken!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:25:
[...]
Runes masteries even buiten beschouwing gelaten, dat maakt natuurlijk wel wat verschil. Moet de base dmg van een ADC niet omhoog?
Nee. De hele bedoeling is dat een carry de eerste levels zelf gedragen word door het team en daardoor door superieure scaling het belangrijkste teamlid word lategame.

"Carries are the heroes that can obtain the greatest power and utility as the game progresses. (It is so derived from the act being "carried" by a team into the late game; that is, to eventually bear the responsibility for ultimate victory.) They tend to be those who become extremely powerful later in the game as compared to other heroes once they amass enough levels and items. They are the ones expected to have the highest number of kills at the conclusion of the game and tend to be those that directly tackle the structures and the Ancient upon the team becoming powerful enough. Carries typically lack early game power, but they scale well by late game; thus, the items they carry are an essential part of their build."

Zo is dit in ieder geval beschreven in Dota, waar LoL op gebaseerd is. Nu gaat dit voor LoL tegenwoordig bijna niet meer op gezien hoe weak de meeste ADCs zijn vergeleken met off-tanks. AP carry is in feite een woord dat nergens op slaat, omdat veel mages start-to-end relevant zijn of lategame zelfs minder relevant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
OK, dat is ook wel weer zo, toch heb ik het gevoel als ADC pas relevant te worden na wat kills in teamfights. Om te carrieën heb je gewoon echt boots + 3 items nodig, om de midlaner te outscalen. Een Yi jungle kan nog harder carrien. Laat staan een Teemo top.

Ik heb toch het gevoel dat tegenwoordig de ADC, een van de moeilijkste roles, een beetje achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

ADC is tegenwoordig gewoon een hypercarry en zal pas na 25 a 30 minuten het verschil gaan maken in de fights. En tja..moeilijkste role. ADC vind ik helemaal op de hogere ratings zeker niet de moeilijkste.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:27:
ADC is tegenwoordig gewoon een hypercarry en zal pas na 25 a 30 minuten het verschil gaan maken in de fights. En tja..moeilijkste role. ADC vind ik helemaal op de hogere ratings zeker niet de moeilijkste.
Botlane is in principe juist het moeilijkst omdat je afhankelijk bent van je lane partner. Als je een support hebt die steeds wordt gehooked door welke champ dan ook, of een adc die niet kan lasthitten, beide heel irritant, dan is bot in principe al klaar tenzij je jungler komt met een goede gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Dreanor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:57:
Om even voort te borduren op het te vroeg surrenderen, dit zijn dezelfde mensen, met dezelfde instelling/mindset die huilen omdat iemand hun kill "steelt".

Ik pak als support ook regelmatig per ongeluk een kill en soms bewust. Als Nami bijvoorbeeld, dan wil ik wel eens ipv een allie shield geven deze op de enemie doen voor de vision als die de brush in rent. Tsja, dat doet damage en dan wil je heel af en toe wel eens een kill pakken.

Of als ik als Karma, Cho of blitz bijvoorbeeld een enemy wilt slowen, nockup of pullen op low hp. Dan wil je wel eens een kill mee pakken. Er zijn niet heel veel CC abilities die geen damage doen.

En soms dan doe ik bewust zo veel mogelijk damage als support omdat ik denk dat mijn AD carry eerder dood gaat dan de vijand, of als ik denk dat mijn AD carry de kill niet gaat pakken omdat de vijand lijkt te ontsnappen (naast mijn gebruikelijke support skills natuurlijk).

Maar dat snappen veel mensen niet, of willen dan niet snappen.

Aan de andere kant, als ik dan niet aanval omdat ik de kill niet wil pakken en mijn AD carry gaat daardoor wel dood dan jankt diezelfde persoon omdat hij door jou dood is gegaan en ben je ook een eikel, noob of whatever. En dan is de kans ook groot dat die carry mij ook nog afschiet ...

Dus ja, gewoon negeren dat soort mensen imo. Wat je ook doet, zulke mensen zullen altijd janken!
Ik speel de afgelopen dagen weer een beetje annie support, maar ik houd me nooit in. ik ga 100% voor de kill of de ADcarry hem pakt of ik maakt me niks uit. Je ben de lane aan het winnen en je ADcarry komt verder voor in CS.

Ging gister samen met een vriend annie en miss fortune spelen, dat was wel mooi. <3 flash tibbers + miss fortune ult is veelte sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik vind ADC ook geen echte carries in de meeste gevallen. Daarnaast moet je wel goed kunnen spelen met een ADC om late game echt goed te zijn.

Qua top zijn er tegen woordig weinig carries maar ik vindt Shyvana toch erg relevant late game. Je kan een enorme draak immers niet negeren met massive AoE damage. Trundle, Renekton en andere kan je vaak nog wel kiten.

De laatste paar potjes doe ik als Shyvana nog het meeste damage tegen enemy champion.
Early game is mid meestal wel de bepalende factor. Als die snel voor komt te staan en kan roamen dan winnen je andere lanes het ook wel. Mijn taktiek als jungler is om mid vaak te ganken en die te laten snowballen. Top negeer ik best wel vaak aangezien ik bot veel belangrijker vind. Als hun ADC namelijk 2x een double kill maakt dan heb je later in het spel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:50:
Qua top zijn er tegen woordig weinig carries maar ik vindt Shyvana toch erg relevant late game. Je kan een enorme draak immers niet negeren met massive AoE damage. Trundle, Renekton en andere kan je vaak nog wel kiten.
Grapje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom in het Tweakers LoL-draadje... Waar AD Sions OP zijn en Trundle te kiten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Welkom in het Tweakers LoL-draadje... Waar AD Sions OP zijn en Trundle te kiten valt.
Trundle heeft geen movement speed en zn pilar doet niet slowen of in de wegstaan, komop dat weet je toch, prima te kiten die gozer!

Tevens frozen mallet(of variant) op trundle is zo heerlijk, zeker met een trifore erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

garriej schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:13:
Trundle heeft geen movement speed en zn pilar doet niet slowen of in de wegstaan, komop dat weet je toch, prima te kiten die gozer!
Trundle's W geeft mij toch altijd een aardige speed boost, en zijn pillar slowt wel degelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:16:
[...]

Trundle's W geeft mij toch altijd een aardige speed boost, en zijn pillar slowt wel degelijk....
Hmm dan doe ik toch iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:16:
[...]

Daarom klopt het argument dat trundle te kiten is ook voor geen meter, en al helemaal niet als hij z'n botrk af heeft lol..
Pagina: 1 ... 157 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.