Alsjeblieft Wambam

dit is wat mij die laatste game opviel. Trek het niet persoonlijk aan, ik verwoord soms dingen wel wat lullig, maar dat is zeker weten niet te bedoeling

.
Punt 1: Zoals al verteld ingame, zorg dat je na de 2e buff die je doet level 3 bent zodat je gelijk een lane kunt ganken als er een opening ligt (bijv. Door wolves tussendoor mee te pakken);
Punt 2: Ga niet een halve wandelvierdaagse houden maar kijk of je kampjes mee kunt nemen richting je doelwit (vb. Je loopt van toplane helemaal richting botlane terwijl je ondertussen gewoon had kunnen doorfarmen en de kill op Teemo je geen assist opleverde);
Punt 3: Door al het gewandel ben je nu level 4 terwijl we al 7 min ingame zijn, tijd voor minder ganks en kijken of je eventueel een lane kunt houden van een solo lane om in exp weer terug kunt komen;
Punt 4: Je slaat teveel kampjes over. Als je het niet vertrouwd met counterjungling kun je altijd ervoor kiezen om wards te plaatsen aan je jungle entrances.
Punt 5: Gank op Renekton, hou ook zijn ragebar in de gaten. Je ging erin terwijl hij full rage was. Waardoor je vrij snel neerging;
Punt 6: Je laat iig duidelijk zien dat je aanwezig bent in de game, maar ik zou het iets meer balanceren, je hoeft niet elke seconde te ganken tenzij de game het toelaat;
Punt 7: Gank nogmaals op Renekton, hij ligt 1 - 2 levels op je voor en heeft red buff, je probeerde nog te ontsnappen maar je had er uberhaupt niet moeten lopen;
Punt 8: 2vs4 op mid. Jullie lagen idd ver voor, maar dat is geen reden om het te throwen. Jij staat er met half HP je Syndra gaat in op 4 man. Je hoeft niet altijd te volgen;
Daarentegen waren er ook genoeg dingen op te noemen die ik wel erg sterk vond zoals:
1. Manier van ganken, geen tent opzetten maar gelijk erin en proberen de kill te forceren;
2. Goede mapoverview van wat ik gezien heb, je kijkt wel naar waar er mogelijkheden liggen;
3. Aanwezigheid, je bent duidelijk aanwezig in een game;
4. Prima controle over wanneer wel en wanneer niet te ulten;
Om even terug te komen op de punten die ik noemde, ze hoeven niet specifiek slecht te zijn, iedereen heeft uiteraard zijn eigen speelstijl alleen dit zijn dus dingen waardoor ik denk dat als je die onder de knie krijgt dat je nog beter zult fungeren als jungler.
Anyway, het is absoluut niet slecht van wat ik gezien heb, zeker niet voor het aantal games dat je hebt gespeeld in LoL.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.