[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42
Holy f****** s***. Ik heb niet bijgelezen, wil alleen even uithuilen 8)7 Net weer gepromoveerd naar Silver II, m'n duomaatje zit inmiddels in promo's richting Gold V.. Belangrijke match dus voor hem, en ik wilde natuurlijk ook graag winnen om van 0LP af te komen. Hele game van net ging dus ongeveer gelijk op, ik vond het persoonlijk zwaar want had als Zyra support een erg sterke Thresh en Caitlyn tegenover me. Hoe dan ook, met veel pijn en moeite en samenspel lanes kunnen pushen en via mid naar de nexus gepushed. Laatstgenoemde had nog 134hp over en toen bam, onze laatste speler dood. Op 1 auto attack na was de nexus kapot. En ja, je raad het al.. Dikke throws daarna en erg goede plays van de tegenpartij en hoppaaaaa.. Verloren. 8)7 8)7

Zelden zo'n klote gevoel na een match gehad, 1 auto attack had de game kunnen winnen. Zoveel megakleine factoren die op dat exacte moment voor een loss hebben gezorgd. Bwaarrrgh. 8)7

Wel een leuk detail van deze match; ik was vergeten m'n masteries en summoners te wisselen, dus speelde met m'n Elise Jungle masteries en met smite op support. Enemy team was met Baron bezig, ik wardje en plantjes plaatsen en... Hoppa. Flash + auto attack + smite = steal. Was een erg leuk moment maar natuurlijk niets meer waard na zo'n loss. :+

Servers liggen er wel uit, heb geen post-game screen gezien en match is nog niet bijgeschreven in de history.. Dus hopenlijk telt hij in ieder geval niet officieel als loss. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Als je pas lvl 8 bent en dus net komt kijken, zou ik zeggen: spaar je IP punten voorlopig nog maar.

Elke week is er een free champion rotation: stuk of 10 champs die je de hele week gratis kan spelen. Probeer die zoveel mogelijk uit. Dan heb je na een paar weken al aardig wat indrukken opgedaan en dan kun je misschien wat punten uitgeven aan een champ die je echt goed bevalt.

Wellicht kun je inderdaad wel even kijken naar die heel goedkope champions. Dan zou ik Jax bijvoorbeeld kopen. Goeie top laner, waarmee je eventueel ook kan junglen.
Verder kun je ook wat 450 IP champions kopen. Die kosten weinig IP (3 games winnen) en zijn vaak vrij eenvoudig om aan te leren. Ashe en Garen die je in de tutorials al bent tegengekomen zijn bijvoorbeeld 450 IP en zijn ook behoorlijk viable op vrijwel alle niveau's. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld Annie en Ryze.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 09:35
Voor de mensen die niet in kunnen loggen, niet getreurd want zodra je ingelogd bent lees je dit:
All Queues and Custom Games have been disabled while we work on this issue

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 10-10-2013 18:38 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
schaapiej schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:38:
Voor de mensen die niet in kunnen loggen, niet getreurd want zodra je ingelogd bent lees je dit:
All Queues and Custom Games have been disabled while we work on this issue
Ook al niet meer
17:44 GMT - We have re-enabled all Queues and Custom games, but we're still closely monitoring the platform.
17:29 GMT - We are still investigating and working to fix the issue. We are sorry for the inconvenience.
16:55 GMT - We've disabled all Queues and Custom games while we are working on this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Denk niet dat het nog heel veel zin heeft om nog iets te ontkennen, deze dagelijkse problemen beginnen toch echt een probleem te worden al bedoelen ze het bij Riot nog zo goed. Zeker voor een casual speler die nog even s'avonds wil inloggen wordt het zo wel enorm lastig. Wanneer je eenmal ingelogd bent kan je in ieder geval normals spelen... of zelfs dat al niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Naja, ik was al ingelogd en de queues deden het weer, kom ik in een normal bij een instalock Jinx terwijl ik haar wilde spelen. Toen maar geleaved... kom ik in een queue van 25 minuten xD Karma........ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Weer problemen met de servers van RIOT???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Yeah, gisteravond m'n promo gewonnen. Nu dus Silver IV :D
Was wel ff heel erg spannend, was Zyra support tegen een blitz/ezreal lane. Ik weet nu dat ik nooit meer tegen een blitz wil spelen, zoooo ontzettend vervelend. begon echt bizar slecht en stond ik 0/0/5. M'n team was er gelukkig nog steeds van overtuigd dat we echt wel gingen winnen. Onze Nasus had een free farm lane tegen Shen. En dat heeft uiteindelijk de game bepaald. Nasus kreeg vaak het hele team tegen hem omdat die aan het splitpushen was. Maar Nasus won bijna als 1v5 door z'n Qdmg icm z'n ult. En daarna kwamen wij de rest opruimen. Dit gebeurde 2x keer en toen konden we in 1x door pushen naar de Nexus.

GG, "Congratz, you are promoted to Silver IV" :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Nice! Ze gaan 34 limited skins weer beschikbaar maken :) te beginnen met de maand Oktober.

October 2013
Mundo Mundo
Pumpkinhead Fiddlesticks
Kitty Cat Katarina
Lollipoppy
Zombie Ryze
Nosferatu Vladimir
FrankenTibbers Annie
Definitely Not Blitzcrank
Bewitching Nidalee
Haunting Nocturne

December 2013
Snow Bunny Nidalee
Workshop Nunu
Happy Elf Teemo
Earnest Elf Tristana
Old Saint Zilean
Re-Gifted Amumu
Santa Gragas
Reindeer Kog'Maw
Candy Cane Miss Fortune
Ragdoll Poppy
Nutcracko
Silent Night Sona

February 2014
Vancouver Amumu
Team Spirit Anivia
Ice Toboggan Corki
Union Jack Fiddlesticks
The Mighty Jax
Festival Kassadin
Whistler Village Twitch
Curling Veigar

June 2014
All-Star Akali
Goalkeeper Blitzcrank
Striker Ezreal
Red Card Katarina

Krijg ik toch nog mijn verzameling grotendeels compleet :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
n ice, haunting noc, def not blitz, zijn toch wel 2 die ik nog wil hebben

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 02-10 16:35
Ik vind het allemaal top voor de nieuwe spelers wat ze hier doen, echter voor de oude spelers die deze skins hadden is het niet helemaal eerlijk. Deze skins waren aangeboden als limited skins, ook dat ze nooit meer te koop zouden komen. Meestal als ik met één van deze skins speelde was het de eerste keer dat de tegenstander ze zag, dat is gewoon leuk om te horen.

Persoonlijk vind ik het dus jammer, maarja, krijg mn RP wel terug. Had er een stuk of 25 van deze :X

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Intruder schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:57:
Ik vind het allemaal top voor de nieuwe spelers wat ze hier doen, echter voor de oude spelers die deze skins hadden is het niet helemaal eerlijk. Deze skins waren aangeboden als limited skins, ook dat ze nooit meer te koop zouden komen. Meestal als ik met één van deze skins speelde was het de eerste keer dat de tegenstander ze zag, dat is gewoon leuk om te horen.

Persoonlijk vind ik het dus jammer, maarja, krijg mn RP wel terug. Had er een stuk of 25 van deze :X
Je krijgt iig je speciale Summoner Icon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Damienx2 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:04:
[...]

Je krijgt iig je speciale Summoner Icon. :)
True dat ;), maar heb al zat summoner icons, die ga ik toch nooit gebruiken. Ik snap natuurlijk wel dat iedereen die skins graag wilt en zo. Maar het was echt een manier om te laten zien dat je ook een oude speler was. Desalniettemin, leuk voor de mensen die ze graag hebben willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Intruder schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

True dat ;), maar heb al zat summoner icons, die ga ik toch nooit gebruiken. Ik snap natuurlijk wel dat iedereen die skins graag wilt en zo. Maar het was echt een manier om te laten zien dat je ook een oude speler was. Desalniettemin, leuk voor de mensen die ze graag hebben willen ;)
Ik heb in het verleden de kans gehad deze skins te kopen, maar toen niet gedaan omdat ik niet verwachtte deze game zo lang te spelen. Achteraf veel spijt van gehad, en nu krijg ik een nieuwe kans. Ik snap dat het voor de mensen die ze destijds wel hebben gekocht vrij lullig is, maar goed ik ben geen voorstander van dat seasonal skins limited zijn. Daarentegen de skins van de Worldcup en Olympische spelen hadden imo limited moeten blijven. Gelukkig blijft Championship Riven dat wel voorlopig, maar dat zijn unieke events, die niet jaarlijks terugkomen.

Daarentegen zou ik er uiteindelijk geen bezwaar tegen hebben als meerdere mensen Championship Riven kunnen kopen, misschien zie ik de skin dan ook eens wat vaker :) Ik gebruik zelf die skin amper omdat ik het eigenlijk best een lelijke skin vindt, maar ja, dat heb ik ook bij mijn PAX Sivir :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 11-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Damienx2 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:24:
Nice! Ze gaan 34 limited skins weer beschikbaar maken :) te beginnen met de maand Oktober.
Hmmm.. ik ben nog geen enkele van deze skins ingame tegengekomen voor zover ik me herinner.

Vind het erg leuk om skins te hebben voor champs die ik vaak speel, en hier zitten wel een paar bij die me leuk lijken :D

Wel een beetje lullig voor de mensen die in de periode dat ze officieel beschikbaar waren deze skins hebben gehaald met de gedachte "die komen niet meer terug dus ik heb iets unieks", dat zijn ze nu kwijt.

In ruil voor het verlies van exclusiviteit krijgen ze een 'vintage border' en een RP refund, wat wel leuk is, maar imho niet voldoet, gezien de belofte dat deze skins alleen in die periode beschikbaar zouden zijn.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

McDutch schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:15:
[...]

Hmmm.. ik ben nog geen enkele van deze skins ingame tegengekomen voor zover ik me herinner.

Vind het erg leuk om skins te hebben voor champs die ik vaak speel, en hier zitten wel een paar bij die me leuk lijken :D

Wel een beetje lullig voor de mensen die in de periode dat ze officieel beschikbaar waren deze skins hebben gehaald met de gedachte "die komen niet meer terug dus ik heb iets unieks", dat zijn ze nu kwijt.

In ruil voor het verlies van exclusiviteit krijgen ze een 'vintage border' en een RP refund, wat wel leuk is, maar imho niet voldoet, gezien de belofte dat deze skins alleen in die periode beschikbaar zouden zijn.
Lullig ben ik wel met je eens, maar ik snap de beweegreden erachter ook wel. Toen deze skins uitkwamen was LoL nog lang niet zo populair als het nu is. Dus veel mensen die later gestart zijn hebben nooit de kans gehad om deze champs binnen te halen. (dit is zowel voor nieuwe als de makers van de skins weer een vorm van waardering)

Tevens werden ze door de andere Riot teams ook enigsinds deze richting in gedrukt.

- Aziatische team dat Silent Sona weggeeft aan hun gebruikers omdat ze serverproblemen hebben gehad;
- Turkse team dat Candy Cane Miss Fortune + nog enkele limited edition skins in de verkoop gooit;

Dan heb je nog de problemen die EUW heeft ondervonden, waar mensen continu zaten te hammeren op een compensation en enkele malen kwam Silent Sona weer voorbij.

Op deze manier komen ze nieuwe gebruikers tegemoet, de dramaqueens die hebben gezeurt omtrent de Turkse en Aziatische teams, en uiteindelijk verdienen ze hier toch behoorlijk nog aan. En gezien dat Riot ook gewoon een bedrijf is dat voor winst gaat zouden ze gek zijn om het niet te doen. Uiteindelijk zullen de klagers dit wel weer vergeten en gewoon doorspelen terwijl de mensen die hier vrij lang om hebben gesmeekt hun portemonee wel trekken.

Het is alleen natuurlijk wel jammer dat Riot net als Blizzard (WoW) toch voor geld vrij snel de "whiners" tegemoet komt.

Correctie: Het is niet vrij snel gebeurt, want hier gaan alweer wat jaren overeen. Alleen geven ze uiteindelijk wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Mja, als je maar lang genoeg blijft zeuren geven ze uiteindelijk wel toe..

Ik heb de EUW fora van league eens een tijdje in de gaten gehouden, en de hoeveelheid zeurtopics loopt echt gewoon de spuigaten uit, tot het belachelijke toe..

Ik snap niet dat je zo ontzettend kan gaan lopen mekkeren om een spelletje dat gratis aangeboden wordt, en waar je vervolgens vrijwillig geld in stopt..

Natuurlijk zijn serverproblemen ontzettend vervelend, ik had er zelf gister ook last van.. login queue van 10+ minuten, chat disconnects en vaag/slecht reagerende champ select. Ik log dan uit en ga ergens anders mee bezig, met in mn achterhoofd "over een uurtje maar weer ff kijken of ze d'r al wat aan gedaan hebben"

Ik heb zelf ook al zo'n 50/100 euro aan dit spel besteed voor skins en champs, maar ik ga niet als een kleuter die om snoep zeurt een beetje op de grond liggen krijsen.. Ik heb uit vrije wil geld besteed aan een spel waar ik veel plezier uit haal, en als er dan zo nu en dan eens wat problemen zijn neem ik dat voor lief, want er zijn zat andere dingen die je kunt doen als LoL down is.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
McDutch schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:08:

Ik heb de EUW fora van league eens een tijdje in de gaten gehouden, en de hoeveelheid zeurtopics loopt echt gewoon de spuigaten uit, tot het belachelijke toe..

Ik snap niet dat je zo ontzettend kan gaan lopen mekkeren om een spelletje dat gratis aangeboden wordt, en waar je vervolgens vrijwillig geld in stopt..

Natuurlijk zijn serverproblemen ontzettend vervelend, ik had er zelf gister ook last van.. login queue van 10+ minuten, chat disconnects en vaag/slecht reagerende champ select. Ik log dan uit en ga ergens anders mee bezig, met in mn achterhoofd "over een uurtje maar weer ff kijken of ze d'r al wat aan gedaan hebben"

Ik heb zelf ook al zo'n 50/100 euro aan dit spel besteed voor skins en champs, maar ik ga niet als een kleuter die om snoep zeurt een beetje op de grond liggen krijsen.. Ik heb uit vrije wil geld besteed aan een spel waar ik veel plezier uit haal, en als er dan zo nu en dan eens wat problemen zijn neem ik dat voor lief, want er zijn zat andere dingen die je kunt doen als LoL down is.
Dat gezeur en gesmeek geef ik je gelijk in. Maar om dat altijd maar te pareren met 'een spelletje dat gratis aangeboden wordt, en waar je vervolgens vrijwillig geld in stopt.. ' dat vind ik de grootste dooddoener in de discussie.

De Ikea gaat ook gratis open, en daar kan je ook prima een hele middag vertoeven zonder iets te kopen. Wanneer je daar wat koopt doe je dat ook vrijwillig. Toch zou de hele wereld lopen klagen wanneer blijkt dat 5 van de 10 keren dat men de moeite neemt naar de Ikea te rijden hij gesloten blijkt te zijn, en van de overige 5 keren ook nog eens 2x geen producten op voorraad heeft.

Een spel als GTA V steek je ook vrijwillig geld in, maar daar mag men wel zeuren omdat daar de inverstering een basisvoorwaarde is en bij LoL slechts een randvoorwaarde?

Het heeft niks met geld te maken wanneer men het "recht" heeft om te klagen, het heeft te maken met het aanbieden van een product of dienst welke niet naar behoren functioneerd. Dan ben je je afnemers aan het bedonderen, en dat heeft niks met geld te maken.

Dus laat iedereen ophouden met dat geschooi, want daar schieten we niets mee op. En laat Riot hun beloftes nakomen door een speelbare game aan te bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Ero-Sensei op 11-10-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

wat denk je dan van het wekelijks terugkerende gezeur op de champ/skin sale over shockblade zed skin >.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush

Het is natuurlijk waar dat het "maar een spelletje" is, al is de een er verslaafder aan dan de ander en dan krijg je dit soort dingen. Maar gaat het veel mensen er vooral om hoe EUW behandeld wordt t.o.v. andere regio's. Daarnaast worden de problemen ook nog eens met de week erger en is het seizoen bijna voorbij. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die graag het spel even extra vaak opstarten om hun doel te behalen, en op deze manier wordt dat bijna onmogelijk.

Verder zijn er ook nog mensen die alleen 's avonds of in het weekend kunnen spelen, en je weet zelf wel wanneer het spel meestal down is ;). Tegen mensen die een persoonlijk doel gesteld hebben in de game of die graag in het weekend/na hun werk een spelletje willen doen kun je niet zeggen "doe maar wat zinnigs of lees een boek"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
de rework van heimer ziet er trouwens goed uit(niet de visual maar zijn skills)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vraag me alleen af wat voor prijzen de skins gaan krijgen
Regifted amumu voor 520 klinkt wel goed
maar die corki skin is echt geen 1820 waard gezien het huidige beleid met skinpricings

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Fanatic_FS schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:20:
Vraag me alleen af wat voor prijzen de skins gaan krijgen
Regifted amumu voor 520 klinkt wel goed
maar die corki skin is echt geen 1820 waard gezien het huidige beleid met skinpricings
October 2013 - 8840 RP Total
Mundo Mundo - 975 RP
Pumpkinhead Fiddlesticks - 975 RP
Kitty Cat Katarina - 975 RP
Lollipoppy - 975 RP
Zombie Ryze - 975 RP
Nosferatu Vladimir - 975 RP
FrankenTibbers Annie - 975 RP
Definitely Not Blitzcrank - 520 RP
Bewitching Nidalee - 975 RP
Haunting Nocturne - 520 RP
December 2013 - 8515 RP Total
Snow Bunny Nidalee - 520 RP
Workshop Nunu - 520 RP
Happy Elf Teemo - 520 RP
Earnest Elf Tristana - 520 RP
Old Saint Zilean - 520 RP
Re-Gifted Amumu - 520 RP
Santa Gragas - 975 RP
Reindeer Kog’Maw - 975 RP
Candy Cane Miss Fortune - 975 RP
Ragdoll Poppy - 975 RP
Nutcracko - 975 RP
Silent Night Sona - 520 RP
February 2014 - 5460 RP Total
Vancouver Amumu - 520 RP
Team Spirit Anivia - 520 RP
Ice Toboggan Corki - 1820 RP
Union Jack Fiddlesticks - 520 RP
The Mighty Jax - 520 RP
Festival Kassadin - 520 RP
Whistler Village Twitch - 520 RP
Curling Veigar - 520 RP
June 2014 - 2535 RP Total
All-Star Akali - 975 RP
Goalkeeper Blitzcrank - 520 RP
Striker Ezreal - 520 RP
Red Card Katarina - 520 RP
Grand RP Total for All Above - 25350

Source: Surrenderat20.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ero-Sensei schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Een spel als GTA V steek je ook vrijwillig geld in, maar daar mag men wel zeuren omdat daar de inverstering een basisvoorwaarde is en bij LoL slechts een randvoorwaarde?

Het heeft niks met geld te maken wanneer men het "recht" heeft om te klagen, het heeft te maken met het aanbieden van een product of dienst welke niet naar behoren functioneerd. Dan ben je je afnemers aan het bedonderen, en dat heeft niks met geld te maken.
Hier heb je volkomen gelijk in, het is natuurlijk wel een dienst/product waarvan verwacht word dat het gewoon werkt, of je nou betaalt voor het spel, of microtransacties doet ingame. Het "recht" om te klagen heb je natuurlijk altijd, maar het lijkt er bijna op dat ze maar klagen om het klagen, niet om daadwerkelijk een oplossing voor het probleem te krijgen.
Recrush schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:22:
[...]

Het is natuurlijk waar dat het "maar een spelletje" is, al is de een er verslaafder aan dan de ander en dan krijg je dit soort dingen. Maar gaat het veel mensen er vooral om hoe EUW behandeld wordt t.o.v. andere regio's. Daarnaast worden de problemen ook nog eens met de week erger en is het seizoen bijna voorbij. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die graag het spel even extra vaak opstarten om hun doel te behalen, en op deze manier wordt dat bijna onmogelijk.
Over de verschillen in behandeling van EUW en de andere regions weet ik niks, behalve dan "problems on EUW, better give NA some RP".. Het lijkt mij dat de verschillen hierin ontstaan doordat elke region een ander team heeft dat verantwoordelijk is, en dat hierdoor onder andere de compensatie en communicatie verschilt.

En juist omdat het nu de laatste weken zijn krijgen de servers meer problemen, want iedereen wil natuurlijk nog snel even voor het eind van het seizoen z'n doelstelling halen. Meer spelers > meer load > meer problemen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil alleen maar urfwick. Best wel spijt van dat ik die toen niet opgehaald heb. Maar volgens mij was ik toen nog niet zo lang aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

McDutch schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Hier heb je volkomen gelijk in, het is natuurlijk wel een dienst/product waarvan verwacht word dat het gewoon werkt, of je nou betaalt voor het spel, of microtransacties doet ingame. Het "recht" om te klagen heb je natuurlijk altijd, maar het lijkt er bijna op dat ze maar klagen om het klagen, niet om daadwerkelijk een oplossing voor het probleem te krijgen.

[...]

Over de verschillen in behandeling van EUW en de andere regions weet ik niks, behalve dan "problems on EUW, better give NA some RP".. Het lijkt mij dat de verschillen hierin ontstaan doordat elke region een ander team heeft dat verantwoordelijk is, en dat hierdoor onder andere de compensatie en communicatie verschilt.

En juist omdat het nu de laatste weken zijn krijgen de servers meer problemen, want iedereen wil natuurlijk nog snel even voor het eind van het seizoen z'n doelstelling halen. Meer spelers > meer load > meer problemen, lijkt mij.
NA/EU compensatie is inderdaad enorm afwijkend. Ik weet nog dat LoL op NA toen een half dagje niet werkte (mijn hele vriendengroep had door de EU tijden nauwelijks wat gemerkt) en toen kregen we allemaal 2000RP.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

NA/EU compensatie is inderdaad enorm afwijkend. Ik weet nog dat LoL op NA toen een half dagje niet werkte (mijn hele vriendengroep had door de EU tijden nauwelijks wat gemerkt) en toen kregen we allemaal 2000RP.
Als dat zo is heeft elke zeurpiet op de fora die Riot voor rotte vis uitmaakt, groot gelijk.

Technische problemen, tja shit may happen, maar als het om wat voor reden niet lukt de boel tijdig te fixen, maak dan ook eindelijk eens VOORTIJDIG een ruimhartig gebaar i.p.v. die IP boosts waar menig ervaren speler niks aan heeft (ik nog wel overigens). Nu is het zo van: naderhand kijken we wel naar eventuele compensatie. In feite is dat gewoon een middelvinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind die IP boosts ook heel kut. Geef dan gewoon niks.
Sowieso vind ik het allemaal wat overtrokken. Ja het is jammer als je even niet kan spelen maar echt lang ligt de server er meestal ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:34:
Vind die IP boosts ook heel kut. Geef dan gewoon niks.
Sowieso vind ik het allemaal wat overtrokken. Ja het is jammer als je even niet kan spelen maar echt lang ligt de server er meestal ook niet uit.
Nouja, bijna elke week is het meerdere avonden gewoon prut hoor. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ja daar gaan we weer. "We are seeing some disconnects from chat again. We are investigating. If this happens to do you do not close your pvp.net client."

Zonder chat is het toch lastig in random normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
tuinïnen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:57:
Ja daar gaan we weer. "We are seeing some disconnects from chat again. We are investigating. If this happens to do you do not close your pvp.net client."

Zonder chat is het toch lastig in random normals.
Nog steeds brak.. meer dan 2 uur wachten om in te kunnen loggen :|
Edit: nu ineens 5 minuten..
Edit2: ben online! :)

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 11-10-2013 22:42 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik nu weer deftig inloggen... Straks eens potje spelen dan op mijn gemaktje.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
LOL! Krijg ik net een melding dat ik gereport ben voor verbal abuse! xD echt hoor, ik ben altijd positief in games en zeg altijd GGWP aan het einde xD Oh well... someone is a bad loser I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Heb ik ook al een paar keer had. Sommige spelers doen een report zonder rede of zonder eerst te kijken hoe ze zelf spelen of wat ze zelf doen !

Maak mij daar niet druk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Je krijgt volgens mij automatisch een waarschuwing als je een game door 3 mensen bent gereport. Dus dat word niet vanzelfsprekend gepunished met een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ja maar dan nog.. word liever niet gereport :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Liever niet dan wel. Er zijn toch spelers die alle reported. Zelfs als je naar de wc gaat xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ach, ik had een keer een bot lane die niet optimaal ging. Lees: we werden uit de lane gedrukt en verslagen.

Toen maakte ik voor de gein een opmerking in chat: "ye well, we lose cause I was looking 24/7 to that Lulu dragon skin :P"

Lulu was de enemy support met die - in mijn ogen - damn mooie dragon skin.

2 teamgenoten zagen er de humor wel van in, 2 anderen begonnen toen te flamen enzo. En ja hoor, krijg ik zo'n message....

Soms krijg je die terwijl er 0 aanleiding voor is. Hebben we allemaal wel eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:28:
Ach, ik had een keer een bot lane die niet optimaal ging. Lees: we werden uit de lane gedrukt en verslagen.

Toen maakte ik voor de gein een opmerking in chat: "ye well, we lose cause I was looking 24/7 to that Lulu dragon skin :P"

Lulu was de enemy support met die - in mijn ogen - damn mooie dragon skin.

2 teamgenoten zagen er de humor wel van in, 2 anderen begonnen toen te flamen enzo. En ja hoor, krijg ik zo'n message....

Soms krijg je die terwijl er 0 aanleiding voor is. Hebben we allemaal wel eens.
Blijkbaar mag je niet altijd iets zeggen want ze pakken alles verkeerd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Xevoo schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:16:
Ja maar dan nog.. word liever niet gereport :(
Agja, gereport worden is niet zo'n probleem toch ;). Ik word ook regelmatig gereport als ik zeg dat ik mensen report, dan kunnen ze het wss niet hebben en reporten ze meteen terug.

Zolang er maar niks is wat bewijst dat je iets mis hebt gedaan word je ook niet verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Net een potje rank gedaan. Ik met cait en voli tegen ez en tresh bot lane.

Die ez zat lekker bezig dat die bot lane gewonnen had en dat hij beter was dan mij. Ez stond 2-4 en ik stond 6-1 en heb heel zijn bot lane geownd tot aan de nexus. Bij mij was er 1 toren weg... en dan begon hij te vragen om zijn team te reporten xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Nu krijg ik weer een troll team op mijn dak. Shaco jungle , geen ganks 33 farm op 30 minuten en brand mid feed met 0-7 tegen een ZED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Ik heb dat ook constant. Net in promotions. Riven top, sterft eenmaal tegen Malph. "AFK" en ramt alt-f4. Promo verloren natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Hehehe, als we zo bezig gaan.. ik probeer al een aantal weken in Silver 3 te komen, had 1 maal een promo, die verloren, toen helemaal teruggezakt naar 0lp in silver 4, toen weer naar 99 LP in silver 4, weer spelen, spelen, nopeeeee 0lp silver 5, daar 2 keer gepromote naar silver 4, nu zit ik vandaag in silver 3 promo, weer niet gelukt, win ik net weer een game, zit ik weer in promo :') Dus nu 2 van de 3 winnen dan ben ik blij...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xevoo schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:30:
Hehehe, als we zo bezig gaan.. ik probeer al een aantal weken in Silver 3 te komen, had 1 maal een promo, die verloren, toen helemaal teruggezakt naar 0lp in silver 4, toen weer naar 99 LP in silver 4, weer spelen, spelen, nopeeeee 0lp silver 5, daar 2 keer gepromote naar silver 4, nu zit ik vandaag in silver 3 promo, weer niet gelukt, win ik net weer een game, zit ik weer in promo :') Dus nu 2 van de 3 winnen dan ben ik blij...........
Hehe mooie achtbaan zo :-)

Ik zat maandenlang compleet vast in silver 5. Zat officieel in elo hell: lange tijd was het +5 LP voor een win en -25 LP voor een loss. Ja, ga er dan maar aan staan. Promoveren is dan schier onmogelijk.

Sinds een paar dagen echter is dit nu eindelijk een stuk beter: ongeveer +16 voor een win en -20 voor een loss. En meteen resultaat. Zit al in promo's voor silver 4 en eerste promo meteen gewonnen. Nu een 8-win streak te pakken. Eens kijken waar dat gaat eindigen.

Te lang in elo hell gezeten om gold 5 nog te kunnen halen, en -20 voor een loss is nog steeds behoorlijk veel, maar eens zien waar het bootje strandt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb gister na lang rommelen eindelijk de mijn initial placement matches afgemaakt. Ik heb niet zo'n haast met ranken, maar wilde in S3 wel een rankering hebben (op groot aandringen van vrienden ;) ).

Laatste potje helaas verloren maar desondanks in Silver 1 terrecht gekomen. Ik heb 3/10 potjes verloren en ben een paar weken inactief geweest met ranken, dus hoe ik alsnog in Silver 1 terrecht kan komen snap ik niet. Ik vermoed ook dat Silver 1 een cap is, en dat je niet direct in Gold terrecht kan komen.
Desondanks waardeer ik mijzelf ook niet als Gold speler, maar zou wel leuk zijn om het te proberen halen. Ik vrees alleen dat er een correctie komt en ik langzaam terugzak naar rond Silver 2-3.

Maar .. dan moeten de servers 's avonds wel meewerken natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Hans1990 op 12-10-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zit nu op mijn NA account in promo naar silver 2, eerste match is onze 1st pick zo wakker dat hij niet in de gaten heeft dat hij moet bannen en hebben we geen bans, ik adc, last pick gaat toplane vayne tegen jax, ik zie de bui al hangen eerlijk gezegd.

resultaat: een win met 25-4 in kills waarbij ik zelf 10/0/2 ga, mind = blown :|

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:39

Thompson

Beeromaniac

Het is weer eens weekend op EUW...

Eerst 3,5 minuut login que over 20000.
Vervolgens positie 1 met meer dan 2 uur te gaan.
Nu (+/- 7 min vanaf login poging) is ie ineens vanaf 17 minuten aan het aftellen, positie 1 nog steeds.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nou daar is dan Silver 4. Eindelijk elo hell achter me kunnen laten zo lijkt het.

Hoe zit dat precies na een promotion?

Je zit op 0 punten. Is er iets te zeggen over hoeveel potjes je nu mag verliezen voordat je weer terug mag naar Silver 5?

Valt me wel op hoe weinig mensen er mijn Silver 4 zitten t.o.v. van Silver 5. Echt iets van de helft minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Leuk binnen 48 min kan ik spelen. Nee dank u ga wel wat tv kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:07:
Nou daar is dan Silver 4. Eindelijk elo hell achter me kunnen laten zo lijkt het.

Je zit op 0 punten. Is er iets te zeggen over hoeveel potjes je nu mag verliezen voordat je weer terug mag naar Silver 5?

Valt me wel op hoe weinig mensen er mijn Silver 4 zitten t.o.v. van Silver 5. Echt iets van de helft minder.
Ruwweg ~6 potjes achter elkaar na promotion.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Als ik het mij goed meen te herinneren kun je 1 potje 'veilig' verliezen, het 2e potje wat je verliest met 0 LP plaatst je terug in de vorige league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush

Als je net gepromoot bent mag je er sowieso 4-5 verliezen. Bij de zesde wordt je pas teruggeplaatst als het goed is. Als ik een losestreak heb en daardoor op 0LP sta is het meestal na 1 game een degradatie. Weet niet of dat altijd zo is of dat mijn "safe-zone/buffer" van 5 losses al leeg was..

Mijn dilemma is nu, ik kom niet boven de 50LP in Silver II uit. Elke keer op 48 punten o.i.d. en dan weer 1 of 2 losses 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ok thx voor reacties. Dus 4 a 5 verloren potjes na een promotion, voordat je weer teruggezet wordt?

Maandje geleden heb ik een maat van me van geholpen met de promo naar Bronze I. Echter hij viel weer terug naar Bronze 2 na twee potjes. Waren er zeker geen 4 of 5. Of is dat weer verschillend bij Bronze/Silver? Of is je MMR hierin ook een factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ligt aan je mmr heb ik gelezen

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ok, dan is de kans groot dat ik er bij 2 losses op rij weer uit ben, aangezien mijn MMR nog relatief laag zal zijn. Dus wil het systeem mijn weg omhoog waarschijnlijk 'afremmen' en dus de weg omlaag (= demote naar silver V) versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Die van w van Aatrox snap niet wanneer je wlke moet usen en wat er dan precies gebeurt.
Heb wel gelezen wat het is maar vind nog niet duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:39

Thompson

Beeromaniac

Ben ik de enige die het fijn zou vinden als je skills kunt "schuiven" van QWER/1234 (wat je maar wilt) zoals dat met items gaat?

Ik vind het zelf fijn om bv. een toggle/aoe/buff etc. altijd op dezelfde knop te hebben. Zeker aangezien ik altijd smartcast i.c.m. een Razer Naga Hex.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
llovesoccerx7 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:52:
Die van w van Aatrox snap niet wanneer je wlke moet usen en wat er dan precies gebeurt.
Heb wel gelezen wat het is maar vind nog niet duidelijk..
Je hebt twee opties:
- jezelf healen (1)
- meer damage doen en zelf health verliezen (2)

Blood Thirst:(1)
Toggle Off: Aatrox heals himself on every third attack. If Aatrox is below 50% health he will heal for three times as much.

Blood Price:(2)
Toggle On: Aatrox deals bonus physical damage on every third attack at the cost of health.

Op het moment dat je low bent dan gebruik je 1 om bij te healen, vooral onder de 50% gaat het dan hard aangezien je dan drie keer zoveel erbij krijgt. Als je iemand snel neer wil halen dan kan je 2 gebruiken, je doet dan meer damage meer verliest daarbij zelf ook health.. vang je voor een deel op met je BoTRK.

- - - -

Edit:
Ik merk toch wel dat ik helemaal klaar ben met de community op deze game. Vrijdag in promo voor G1 gekomen, daarvoor een leuke winstreak. En om één of andere reden hebben ze daarna een blik met irritante flamende blagen losgelaten op het spel ofzo.. maar damn wat is het triest de laatste dagen. Flamen in champ select, dubbele rollen pakken, AFK gaan na een paar deaths.. het verliezen boeit me niet veel, hoort er allemaal bij! :) maar het constante gezeik is toch wel om te janken..

Misschien toch maar eens tijd om even te stoppen en in Season 4 maar weer verder te gaan, season awards zijn toch al binnen.. in de laatste 3 weken van S5 naar G2 gespeeld. Dat Platinum randje i.p.v. boeite me ook niet veel! :9 :P

[ Voor 28% gewijzigd door schaapiej op 13-10-2013 09:09 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Hmm, ik heb dus meerdere keren proberen rp te kopen met m'n (prepaid) mobieltje maar telkens als ik een bevestigings smsje stuur geeft hij een foutmelding dat ik "te weinig krediet heb" terwijl ik voor meer dan €30 prepaid tegoed heb op m'n mobiel. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? En ja, ik weet dat het in verhouding veel duurder is dan paypal enzo, maar ik bel en sms gewoon te weinig om mijn tegoed op te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:27
Heb voor mijzelf besloten geen Blind Picks meer te gaan spelen als ik alleen speel. Veel te veel kans op instalockers etc. Zojuist ook een game gehad die daardoor totaal verpest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 22:48
Zijn er mensen geinteresseerd in een ranked (3on3 of 5on5) team? Ik zoek nog wat active partners om naar Gold te gaan :D

Ik ben atm Silv 3, echter is mijn lane winrate is rond de 90%... maar telkens mensen die even de trololol doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Oei , ik ben gewoon Bronze en heb altijd trolololo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Deefje85 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:30:
Oei , ik ben gewoon Bronze en heb altijd trolololo
Silver 2 min is niet veel anders :P
Voor degene die geinteresseerd zijn in een 3on3/5on5 ranked team met als doel om Gold te halen, add me: BigCheeze

[ Voor 22% gewijzigd door Junia op 13-10-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ah, Heb gewoon dikke tegenslag met de spelers:p Elax85 Kan je mij opvinden.
Ga niet zeggen dat ik super goed ben. Tussen in afhankelijk van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 01:12
Junia schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Trollen heb je in alle echelons van ranked helaas. Misschien minder echte leavers/afkers maar men moet niet denken dat het een panacea is om in plat/diamond te zitten wat betreft flamers en feeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Wat is goede top lane build voor Aatrox op solomid staat er niet echt een actieve tussen bij en lolpro ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
llovesoccerx7 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:01:
Wat is goede top lane build voor Aatrox op solomid staat er niet echt een actieve tussen bij en lolpro ook niet?
Ik haal al mijn guides van mobafire.
Hier een aantal voor aatrox: http://www.mobafire.com/league-of-legends/aatrox-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Junia schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Voor degene die geinteresseerd zijn in een 3on3/5on5 ranked team met als doel om Gold te halen, add me: BigCheeze
Hoi Junia,

Ik voeg je toe als je dat goed vind O-)
Al 2 promos naar gold verpest door leavers :(

Ik heet coolbest0416 btw!

[ Voor 3% gewijzigd door Freek0416 op 13-10-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Freek0416 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Hoi Junia,

Super, nu nog 1 voor een 3on3 team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
zucht

ik vraag me af wanneer er wat gaat gebeuren voor die servers. Naar mijn mening hebben ze het probleem van 2 jaar geleden niet opgelost, maar alleen uitgesteld.

inb4euw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Junia schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:53:
[...]

Super, nu nog 1 voor een 3on3 team ;)
Hallo Junia,

Ik zit met een vriend op teamspeak en wij willen voor 5v5 team meedoen :).

Als ik ooit nog in LoL kom dan zal ik je ff toevoegen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Freek0416 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Hoi Junia,

Gewoon volhouden dan kom je er wel.
Ik heb zelf drie promo's nodig gehad om in Gold te komen!
Wel lekkere opluchting als je in Gold zit.. :p

Ben nu effe klaar met Ranked, dit weekend veel irritaties tijdens de Ranked games!
Maar is effe lekker ARAM gespeeld met het verstand op nul.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
;Als jullie het goed vinden wil ik mij best toevoegen.

Kunnen we eens team maken met vaste spelers of andere ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
schaapiej schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:56:
[...]

Gewoon volhouden dan kom je er wel.
Ik heb zelf drie promo's nodig gehad om in Gold te komen!
Wel lekkere opluchting als je in Gold zit.. :p

Ben nu effe klaar met Ranked, dit weekend veel irritaties tijdens de Ranked games!
Maar is effe lekker ARAM gespeeld met het verstand op nul.
Aram is ook leuk,. Dan krijg je bepaalde champs om ook eens te leren spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een 5 on 5 team met als doel minimaal gold te behalen.

Door de week heb ik 's avonds alleen tijd tussen half 8 en 10/11. Vrijdag bijna niet en zaterdag en zondag hangt er van af wat ik van plan ben in het weekend :p

Ik ben zelf Gold V. Het liefst speel ik mid/top/adc en jungle lukt ook nog wel.
Mijn MMR ligt boven mijn division (althans, dat zegt die site toch :p)

In game name: DivineNL.
Je kunt me toevoegen, ik beschik over een headset dus teamspeak/skype is ook mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0WX9e6V.jpg

Nog net op tijd voor het einde van Season 3

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Gefeliciteerd!
En dat terwijl ik al moeite heb me staande te houden in silver 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
kaaskoekie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 07:18:
Gefeliciteerd!
En dat terwijl ik al moeite heb me staande te houden in silver 4 :P
haha ik heb moeite om in bronze III te komen dus niet zeuren je krijgt al een betere reward dan ik.

om trouwens op laag mmr terug te komen, ik heb van het weekend samengespeeld met een maatje van me die z'n laag mmr had dat ik gewoon niet meer met hem samen wil spelen, die teams we kregen vielen gewoon niet te carrien, alleen de laatste toen ik mid was, maar goed speel je jungle wordt er constant op je gezeurd, want ja iedereen heeft tegelijk hulp nodig en als je dan kiest voor botlane want die speelde het slechtst dan ben je noob dit noob dat + we hadden een janna mid waarvan ik dan denk jammer, kies dan een echte mid(janna mid kan goed zijn maar niet in dit laag mmr), potje daarvoor was ik adc maar ik had geen sup want we hadden een ryze die niks zegt in champselect maar gelijk instalockt en een akali die ook mid ging daarom kreeg ik akali als support en die ging suiciden, toen was iedereen in ons team slecht behalve mijn maatje want die had een paar kills met jax, maar goed voor de rest wel een leuk weekend gehad binnen lol, hoop gejungled en beter geworden met wat junglers die ik nooit speel dus ja.

[ Voor 62% gewijzigd door Martin0 op 14-10-2013 09:24 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Martin0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:33:
[...]

haha ik heb moeite om in bronze III te komen dus niet zeuren je krijgt al een betere reward dan ik
Ah Martin0 heb het zelfde probleem hoor hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Deefje85 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:10:
[...]

Ah Martin0 heb het zelfde probleem hoor hahah
zou willen dat ik zilver nog kon halen, want die border vind ik wel leuk :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag nog iets ontdekt dat ik eigenlijk nog niet wist. Je kan iets assignen aan je linkermuisknop, je moet wel in config.ini wat text veranderen maar op zich supersimpel om te doen.
attack move click op MB1 is zowat de smartcast van ADC, super om te kiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Martin0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:33:
[...]

haha ik heb moeite om in bronze III te komen dus niet zeuren je krijgt al een betere reward dan ik.
Na 3 seasons (ofja, 2,5) proberen zit ik eindelijk in gold.

Het belangrijkste is niet opgeven en plezier blijven hebben in het spel. Probeer je niet te veel op te winden door die mensen en dan maak je nog de meeste kans om te winnen, ook al is het zo lastig.

Sinds ik dit in zie gaat het echt een stuk beter in mijn ranked games. Gewoon vol blijven houden en blijven proberen en je spelletje blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:42:
[...]

Het belangrijkste is niet opgeven en plezier blijven hebben in het spel. Probeer je niet te veel op te winden door die mensen en dan maak je nog de meeste kans om te winnen, ook al is het zo lastig.

Sinds ik dit in zie gaat het echt een stuk beter in mijn ranked games. Gewoon vol blijven houden en blijven proberen en je spelletje blijven spelen.
ik mute de mensen die op mij blijven flamen en zo, en ik blijf ook wel lol houden, maar als je onderhand ieder ranked potje dat je speelt 1 afker tegen komt waardoor je gewoon kansloos verliest dan keldert je motivatie heel snel

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
DivineNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:42:
[...]

En soms moet je nu eenmaal door de zure appel heen. Ikzelf ben na mijn placements simpelweg veel te hoog geplaatst (tja heb je een keer een gelukkige reeks is het bij je placements :)): Silver IV. Op dat moment was ik absoluut niet klaar voor Silver. Daardoor begon ik met ranked carriere met een loose streak. Nu ben ik meer aan het winnen dan verliezen (laatste 20 potjes 12/13gewonnen denk ik). Toch sta ik nog steeds in Silver5 op 0 punten.

Mijn MMR is gewoon nog veel te laag, waardoor het systeem me niet hoger wil hebben. Ik win 6 rankeds achter elkaar en sta op 60LP. Toen verloor ik er 2 en stond weer op 13 LP. Dit is wat mensen Elo hell noemen. Ik noem het gewoon rechttrekken van wat krom was: de verhouding tussen je MMR en de divisie waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ero-Sensei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:49:
[...]

En soms moet je nu eenmaal door de zure appel heen. Ikzelf ben na mijn placements simpelweg veel te hoog geplaatst (tja heb je een keer een gelukkige reeks is het bij je placements :)): Silver IV. Op dat moment was ik absoluut niet klaar voor Silver. Daardoor begon ik met ranked carriere met een loose streak. Nu ben ik meer aan het winnen dan verliezen (laatste 20 potjes 12/13gewonnen denk ik). Toch sta ik nog steeds in Silver5 op 0 punten.

Mijn MMR is gewoon nog veel te laag, waardoor het systeem me niet hoger wil hebben. Ik win 6 rankeds achter elkaar en sta op 60LP. Toen verloor ik er 2 en stond weer op 13 LP. Dit is wat mensen Elo hell noemen. Ik noem het gewoon rechttrekken van wat krom was: de verhouding tussen je MMR en de divisie waar je zit.
Maat van me heeft zijn MMR ook tegen. Ik speel wel eens met hem samen (hij is silver 1 nu, komt van bronze 2 dacht ik). En ik nu dus gold V. Hij krijgt er 6 punten bij als we winnen en ik 26. Vind het wel overdreven want hij kan mijn niveau ook wel aan maarja, hij had dus een slechte start :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:15:
[...]

Maat van me heeft zijn MMR ook tegen. Ik speel wel eens met hem samen (hij is silver 1 nu, komt van bronze 2 dacht ik). En ik nu dus gold V. Hij krijgt er 6 punten bij als we winnen en ik 26. Vind het wel overdreven want hij kan mijn niveau ook wel aan maarja, hij had dus een slechte start :p
ik win meer lp dan dat ik het verlies dus over het algemeen heb ik een slechte mmr, maar ja ik win 1 op de 3 battles

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Het aantal huilebalken is de afgelopen anderhalve maand aanzienlijk versterkt. Met name in ranked, je merkt gewoon al de gefrustreerde kids die het niet kunnen verkroppen dat ze nog steeds in Silver zitten en er waarschijnlijk gewoon thuishoren. Gemiddeld mute ik nu tegenwoordig 3 van de 5 spelers, wat het erg irritant maakt nog te communiceren. Aan de ene kant wil ik het simpelweg niet doen en maar gewoon het geflame negeren, maar het gaat toch naar verloop van tijd aan je knagen. Met name een speler die 1/10 staat en je een grote bek durft te geven.

Gisteren ook zo'n voorbeeld. Na de zoveelste ranked loss was ik het zat en besloot ik om Udyr weer eens uit de kast te trekken, dan maar vanuit de jungle carryen, voordeel daarvan ik ben niet afhankelijk van een jungler als mijn "lane" niet gepland gaat en de kans dat ik ge-counterpicked wordt is vrijwel nihil. Daar begon het gehuil al in Champselect. "Fucking noob, I wanted to play Sion jungle, I got 100 ranked games on him", mijn reactie was: "100 ranked games, and still silver... sounds promising". Kreeg daar gelijk een "STFU NOOB" reactie op. Prima de toon was gezet. Vervolgens allemaal sterke picks die totaal geen synergy hadden. Kennen top, Ahri mid, Caitlyn en Thresh bot. Team squishy representing yo!

Ik pak snel mijn blue (zonder hulp van wie dan ook) en ren gelijk door naar de enemy red, het is immers Amumu en die is niet zo snel, pak zijn red. Probeer een gank op mid op te zetten die natuurlijk niet lukt want onze Ahri kan 5 pings op de enemy niet waarnemen. Gelijk het commentaar: "OMG why don't you tell me you will be ganking". Geen reactie op gegeven en toen maar bot een paar kills gepakt. Dat was ook weer schitterend. Ik pakte de kills omdat de enemy anders zou zijn ontsnapt, gelijk weer commentaar van Ahri. "Omg Udyr such a killestealer". Weer geen reactie op gedaan. Ondertussen naar top gegaan kill opgezet en gelijk maar torens doorgepushed, zelfde later op bot. Kennen zei vervolgens dat hij er geen zin meer in had omdat, ja nu komt het, Thresh zijn top niet had geward. Het was ffs nog laning phase. Dus toen speelden we een 4vs5.

Keihard gaan splitpushen en continu jungle op warden blue buffs nam ik zelf maar mee want ik zag niet in waarom 1/6/0 Ahri een blue buff nodig had aangezien die toch continu naar LeBlanc ging. Inmiddels moest botlane het ook ontgelden door onze top en mid we waren allemaal tards.

Iig top doorgepushed en inhib gepakt, daarna mid, daarna gelijk Baron. En vervolgens de game geeindigd. Enemy team: "Omg Udyr carried this". Daarna in het eindscherm zijn Kennen en Ahri als eersten weg. Dus gelijk maar even ze gereport en het enemy team op de hoogte gesteld van onze geweldige teamspelers. Hopelijk komen die 2 niet meer in actie voor het seizoen voorbij is. Weg met dat soort gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

ik win meer lp dan dat ik het verlies dus over het algemeen heb ik een slechte mmr, maar ja ik win 1 op de 3 battles
Jij hebt dus een hoge/goede MMR, aangezien het systeem duidelijk wil dat je stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Damienx2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:27:
*knip* story about noobs! :P *knip*
Klinkt heel bekend dit. Laatste paar dagen merk ik dit ook.. zal wel met de vakanties in Nederland en Duitsland te maken hebben!

Had toen ik nog in S5 zat stiekem de hoop dat het hogerop minder zou zijn, maar helaas! Nu in G2 en nog steeds erg veel irritaties. Heb nu ook weinig zin om nog elke avond Ranked te gaan spelen om nog in P5 te komen. De reward van Gold naar Platinum is voor mij nu ook niet echt de moeite waard om al dat geouwehoer te hebben.. dat was het zeker wel van Silver naar Gold!

Verwacht ook niet dat het in Platinum/Diamond anders is, al zal het, als ik er kom, in Platinum voor mij ophouden voorlopig! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Mooi man! De complimenten die je dan van de tegenstander krijgt maken het dan toch weer leuk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Jij hebt dus een hoge/goede MMR, aangezien het systeem duidelijk wil dat je stijgt.
ow maar ik dacht juist laag omdat ik altijd gekoppeld wordt aan afkers, waardoor ik 2 matches verlies wanneer ik er 1 win

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Mooi man! De complimenten die je dan van de tegenstander krijgt maken het dan toch weer leuk he?
Klopt, het is alleen jammer dat ik een dag na tijd nog steeds zin heb om het neusbotje van onze top en mid te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

ow maar ik dacht juist laag omdat ik altijd gekoppeld wordt aan afkers, waardoor ik 2 matches verlies wanneer ik er 1 win
Haha, alsof het systeem weet of iemand de volgende game AFK gaat staan 8)7 .

Als je MMR hoger is dan de league waar je in zit, wil het systeem dat gelijk trekken, dus krijg je 1. meer losses omdat je tegen betere tegenstanders komt (hogere MMR) en 2. meer LP voor een win/ minder voor loss omdat je hoger in divisie moet komen. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Haha, alsof het systeem weet of iemand de volgende game AFK gaat staan 8)7 .

Als je MMR hoger is dan de league waar je in zit, wil het systeem dat gelijk trekken, dus krijg je 1. meer losses omdat je tegen betere tegenstanders komt (hogere MMR) en 2. meer LP voor een win/ minder voor loss omdat je hoger in divisie moet komen. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.
dat klopt ik hoor ongeveer in bronze III maar ik ben terug gezet in bronze IV door veel games met afk'ers

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:05
Mijn MMR is ook niet al te best, heb me weer uit S2 weten te knokken naar S1, maar stijg vervolgens na winst 5 a 6 LP.

Dit schiet niet op, maar we blijven knokken voor GOLD voor het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mvdbeld schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:25:
Mijn MMR is ook niet al te best, heb me weer uit S2 weten te knokken naar S1, maar stijg vervolgens na winst 5 a 6 LP.

Dit schiet niet op, maar we blijven knokken voor GOLD voor het eind van het seizoen.
Ik ga deze week een all or nothing queue doen. Of ik tik Gold nog aan in soloqueue of ik zak gewoon af tot Silver V. Zit nu in Silver II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Ik ga deze week een all or nothing queue doen. Of ik tik Gold nog aan in soloqueue of ik zak gewoon af tot Silver V. Zit nu in Silver II.
Sja echt veel heb je niet te verliezen inderdaad je zal niet uit Silver droppen naar Bronze hooguit divisie kortom good luck en hoop dat je het nog even haalt !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Good luck, ik ga vanavond een do or die poging doen om weer in me promo's te komen of zelfs bronze III maar dan moet ik alle 3 de potjes winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mvdbeld schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:25:

En hoeveel LP gaat er af bij een loss?
Ik heb vanaf S3 alleen maar 20LP of meer gekregen per win en maximaal -10LP bij een loss. Krijg nu nog steeds 23LP per win.. echt weinig als 5LP per win krijgt! :P

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 78 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.