Holy f****** s***. Ik heb niet bijgelezen, wil alleen even uithuilen
Net weer gepromoveerd naar Silver II, m'n duomaatje zit inmiddels in promo's richting Gold V.. Belangrijke match dus voor hem, en ik wilde natuurlijk ook graag winnen om van 0LP af te komen. Hele game van net ging dus ongeveer gelijk op, ik vond het persoonlijk zwaar want had als Zyra support een erg sterke Thresh en Caitlyn tegenover me. Hoe dan ook, met veel pijn en moeite en samenspel lanes kunnen pushen en via mid naar de nexus gepushed. Laatstgenoemde had nog 134hp over en toen bam, onze laatste speler dood. Op 1 auto attack na was de nexus kapot. En ja, je raad het al.. Dikke throws daarna en erg goede plays van de tegenpartij en hoppaaaaa.. Verloren.
Zelden zo'n klote gevoel na een match gehad, 1 auto attack had de game kunnen winnen. Zoveel megakleine factoren die op dat exacte moment voor een loss hebben gezorgd. Bwaarrrgh.
Wel een leuk detail van deze match; ik was vergeten m'n masteries en summoners te wisselen, dus speelde met m'n Elise Jungle masteries en met smite op support. Enemy team was met Baron bezig, ik wardje en plantjes plaatsen en... Hoppa. Flash + auto attack + smite = steal. Was een erg leuk moment maar natuurlijk niets meer waard na zo'n loss.
Servers liggen er wel uit, heb geen post-game screen gezien en match is nog niet bijgeschreven in de history.. Dus hopenlijk telt hij in ieder geval niet officieel als loss.

Zelden zo'n klote gevoel na een match gehad, 1 auto attack had de game kunnen winnen. Zoveel megakleine factoren die op dat exacte moment voor een loss hebben gezorgd. Bwaarrrgh.

Wel een leuk detail van deze match; ik was vergeten m'n masteries en summoners te wisselen, dus speelde met m'n Elise Jungle masteries en met smite op support. Enemy team was met Baron bezig, ik wardje en plantjes plaatsen en... Hoppa. Flash + auto attack + smite = steal. Was een erg leuk moment maar natuurlijk niets meer waard na zo'n loss.
Servers liggen er wel uit, heb geen post-game screen gezien en match is nog niet bijgeschreven in de history.. Dus hopenlijk telt hij in ieder geval niet officieel als loss.