A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Hmja herkenbaar. Ik had dat ook een tijd lang in Silver V: +5 voor een win en -25 voor een loss.DivineNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:15:
[...]
Maat van me heeft zijn MMR ook tegen. Ik speel wel eens met hem samen (hij is silver 1 nu, komt van bronze 2 dacht ik). En ik nu dus gold V. Hij krijgt er 6 punten bij als we winnen en ik 26. Vind het wel overdreven want hij kan mijn niveau ook wel aan maarja, hij had dus een slechte start
Met zulke LP waardes zie ik zelfs een Diamond speler zich daar nauwelijks uit spelen. Had op een gegeven moment louter trolls om me heen; dacht zelfs even dat dat de norm was. Dus maakte mijn MMR een duikeling en dan zit je dus vast: elo hell.
Inmiddels zit ik op +18 en -20, dus het gaat eindelijk de goede kant op. Maar te lang in die elo hell gezeten om nog serieus gold te kunnen halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-10-2013 12:25 ]
Ik heb een zelfde planning, wellicht duo?Damienx2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
Ik ga deze week een all or nothing queue doen. Of ik tik Gold nog aan in soloqueue of ik zak gewoon af tot Silver V. Zit nu in Silver II.
Ik zat tegen promotie naar Gold5 aan toen ik mede door werk etc een periode gestopt ben. Toen ik weer tijd om te spelen had zat ik Silver5 (hoera voor inactivity penalty -.-).. Inmiddels weer Silver 3 en bijna ready for promotions.. Staat je summoner name in de OP?
Je weet dat elo hell niet bestaat he ?Koekiemonsterr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
Hmja herkenbaar. Ik had dat ook een tijd lang in Silver V: +5 voor een win en -25 voor een loss.
Met zulke LP waardes zie ik zelfs een Diamond speler zich daar nauwelijks uit spelen. Had op een gegeven moment louter trolls om me heen; dacht zelfs even dat dat de norm was. Dus maakte mijn MMR een duikeling en dan zit je dus vast: elo hell.
Inmiddels zit ik op +18 en -20, dus het gaat eindelijk de goede kant op. Maar te lang in die elo hell gezeten om nog serieus gold te kunnen halen.

Als jij +5 voor een win krijgt dan hoor je wss thuis binnen die league / division.
"Don't let your dreams be memes"
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Hier heb je ook gelijk, het nadeel van deze game alleen is dat de negatieve games langer in je geheugen blijven hangen dan de positieve games. En tuurlijk zijn er wel lossspree's (heb ze zelf al ondervonden) maar de games die mij het meest bijblijven zijn de games waarbij ik mijn uiterste best nog doe om mensen te carryen en dat ze dan zelf maar besluiten de game te throwen.Wootlock schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
Je weet dat elo hell niet bestaat he ?![]()
Als jij +5 voor een win krijgt dan hoor je wss thuis binnen die league / division.
Eergisteren ving ik nog een opmerking op van Wickd die mij wel aansprak. Hij zei, fuck helping your jungler with blue, most of the times they end up farming their whole jungle anyway and you never see them. Hoevaak mij dit al niet is overkomen waarbij ik nog altijd netjes de jungler help en vervolgens later in mijn lane kom en gelijk al op een achterstand begin. En vervolgens de jungler de hele game niet weer zie. Ik ben sterk geneigd om dit ook maar te hanteren, ik verdedig zijn blue nog wel natuurlijk maar zodra de minions gaan lopen ga ik ook naar mijn lane.
Ten eerste: als je +5 voor een win krijgt zegt dat helemaal niks, je kan dat pas beoordelen als je bekijkt wat je voor een loss krijgt. Wanneer dat -5 is heb je gelijk. Wanneer dat -20 is hoor je waarschijnlijk lager.Wootlock schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
Je weet dat elo hell niet bestaat he ?![]()
Ten tweede: Elo hell bestaat wel degelijk, echter niet in de vorm waarvan veel mensen vinden dat het Elo hell is: even een quote van een eerdere post van mij vandaag:
Zoals ik al zeg in die post, het is rechttrekken van wat ooit krom is gegaan, maar het is weldegelijk Elohell. Ondanks dat ik nu namelijk op mijn niveau zit, of zelf zou moeten stijgen, moet ik door die hele lange zure appel heen. Die kost me misschien wel 50 games, tenzij ik werkelijk alles ga winnen. De geschiedenis vervolgt je eigenlijk.En soms moet je nu eenmaal door de zure appel heen. Ikzelf ben na mijn placements simpelweg veel te hoog geplaatst (tja heb je een keer een gelukkige reeks is het bij je placements ): Silver IV. Op dat moment was ik absoluut niet klaar voor Silver. Daardoor begon ik met ranked carriere met een loose streak. Nu ben ik meer aan het winnen dan verliezen (laatste 20 potjes 12/13gewonnen denk ik). Toch sta ik nog steeds in Silver5 op 0 punten.
Mijn MMR is gewoon nog veel te laag, waardoor het systeem me niet hoger wil hebben. Ik win 6 rankeds achter elkaar en sta op 60LP. Toen verloor ik er 2 en stond weer op 13 LP. Dit is wat mensen Elo hell noemen. Ik noem het gewoon rechttrekken van wat krom was: de verhouding tussen je MMR en de divisie waar je zit.
Dus zeggen dat Elohell niet bestaat is met de meute meepraten. Het is alleen iets waar iedereen uit kan komen, maar heel veel (te veel) games kost.
Precies, dit is dus wat ik bedoel. 8vd10 games winnen. Dat betekend dat je echt véél beter dan je league moet zijn (om dit consequent te doen, en niet even een lucky streak hebt). Je hoort er thuis als je 5/5 w/l haalt. Daarom vind ik ook dat ze scores mee moeten nemen in je MMR, waarbij een assist net zoveel waard is dan een kill.Bovendien stijgt je MMR ook heel erg hard zodra je een hele reeks aan wins krijgt. Ik begon bijvoorbeeld in Gold 3 met een redelijk gemiddelde MMR voor die division, maar doordat ik 8/10 games won steeg mijn MMR razendsnel en hoewel ik begon met +15/-15 per win/loss ging dat al snel naar +25/-8. Dus mocht je daadwerkelijk beter zijn dan waar je hoort dan kan je zelfs je lage MMR niet de schuld geven. Je kan zelfs meerdere division tegelijk promoten als je een hoge MMR hebt.
Even gechargeerd: Wanneer iemand dan over 10 games een k/d/a van 100/40/170 heeft en er 6 heeft gewonnen, dan is het een goede speler, maar carried zijn team niet gigantisch.
Een ander heeft 6/10 games gewonnen met een k/d/a van 50/110/110 - bij deze persoon is het veel aannemelijker dat hij gemiddeld genomen één van de zwakkere in zijn team is.
Persoon 3: k/d/a 210/30/140 - lijkt me duidelijk dat deze persoon aardig carried. Helaas heeft deze persoon weinig geluk met afk/leaver/feeders en ook maar 6/10 games gewonnen. Tóch stijgt zijn MMR omdat zijn tegenstanders duidelijk minder zijn dan hem.
[ Voor 27% gewijzigd door Ero-Sensei op 14-10-2013 14:13 ]
Elke keer als ik een mooie winstreak heb lijkt het alsof de MM me wilt tegenhouden door mij te plaatsen bij trololololers
Ik merk dat als je rank je geen reet kan schelen je over het algemeen meer wint.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Absoluut, en discuseren in champ select heeft geen zin, want en ik quote die Chris Rock ooit gebruikte waarbij het ging over discuseren met een vrouw: "Guys don't bother trying to argue with a woman, you will never win, NEVER.. you know why? Cause we have the urge to make sense!"Wolf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:22:
Hier hebben we de term YoloQueue (of YoloQ) in het leven geroepen.
Ik merk dat als je rank je geen reet kan schelen je over het algemeen meer wint.
Hetzelfde geldt in discussies met je teammates.
Wat boeit het ook of je nu Bronze of Silver bent, het is niet dat je dit ooit op een CV gaat zetten bij een sollicitatiegesprek. Gewoon lekker spelen en of je nu wint over verliest zolang je er zelf maar fun in hebt gehad en iig hebt gezien wat er beter kan.
* Blaat agrees!Damienx2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:27:
[...]
Absoluut, en discuseren in champ select heeft geen zin, want en ik quote die Chris Rock ooit gebruikte waarbij het ging over discuseren met een vrouw: "Guys don't bother trying to argue with a woman, you will never win, NEVER.. you know why? Cause we have the urge to make sense!"
Hetzelfde geldt in discussies met je teammates.
Wat boeit het ook of je nu Bronze of Silver bent, het is niet dat je dit ooit op een CV gaat zetten bij een sollicitatiegesprek. Gewoon lekker spelen en of je nu wint over verliest zolang je er zelf maar fun in hebt gehad en iig hebt gezien wat er beter kan.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Maar goed, krijg toch de 26 punten als ik win dus ik zal die site maar niet te veel geloven
Verwijderd
Zelfs als je 50/50 wint en verliest zal je MMR omhoog gaan in Silver denk dat je uiteindelijk zelfs in een hogere divisie komt. Na een tijdje 50/50 winnen en verliezen ga je ook zien dat je er meer bij krijgt dan verliest als je wint.Ero-Sensei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:43:
[...]
Precies, dit is dus wat ik bedoel. 8vd10 games winnen. Dat betekend dat je echt véél beter dan je league moet zijn (om dit consequent te doen, en niet even een lucky streak hebt). Je hoort er thuis als je 5/5 w/l haalt. Daarom vind ik ook dat ze scores mee moeten nemen in je MMR, waarbij een assist net zoveel waard is dan een kill.
Scores zijn waardeloos want ze zeggen helemaal niets over hoe je speelt imo. Vaak zat dat een Carry gecarried word maar wel de beste score heeft.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 14:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door DiedB op 14-10-2013 14:45 ]
Verwijderd
Dat dus, scores zeggen inderdaad niks, je kan 5-20 staan maar als team wel 3/4 dragons en meer turrets hebben beter farm en op die manier dus als nog voorstaan.
Mee eens dat scores zeker niet alles zeggen. Vandaar dat ik ook zeg: assists tellen net zo zwaar als kills. Maar in jou voorbeeld zeg je "je kan 5-20 staan" alsof dat een slechte score zou moeten zijn, je vergeet assists. Wanneer je 5/20/95 staat (opnieuw gechargeerd, maar dat zijn die 20 deaths ook hoop ik) doe je het niet slecht. Je zou inderdaad ook nog turret kills mee kunnen nemen.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:13:
"Scores zijn waardeloos want ze zeggen helemaal niets over hoe je speelt imo. Vaak zat dat een Carry gecarried word maar wel de beste score heeft."
Dat dus, scores zeggen inderdaad niks, je kan 5-20 staan maar als team wel 3/4 dragons en meer turrets hebben beter farm en op die manier dus als nog voorstaan.
Als je 5/20/4 staat ben je gewoon aan het feeden, en kunnen 3/4 dragons het verschil hoogstens compenseren.
Verwijderd
Streams kijken kunnen je ook vooruit helpen, bij mij werkt dit tenminste tochVerwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:40:
Gister ook maar begonnen aan LoL. Heb tot nu toe alleen tegen bots kunnen spelen, wat een moeilijk spel zeg.
Het wordt makkelijker als je het snapt. Dat klink wel een beetje als een dooddoener natuurlijk maar ik zal het proberen uit te leggen.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:40:
Gister ook maar begonnen aan LoL. Heb tot nu toe alleen tegen bots kunnen spelen, wat een moeilijk spel zeg.
De meeste die beginnen tegen bots willen heel graag heel veel kills halen. Dit betekend ook veel deaths, omdat je nu eenmaal soms wat te aggressief gaat. Je kent de champions niet, en dat kan heel vervelend zijn als je denkt dat die Lux nog maar 1 hit nodig heeft en ineens krijg je haar ultimate over je heen
Daarnaast is het lasthitten van minions heel belangrijk: dit is je inkomen qua gold, en gold = items. Items = damage/defense. Een kill is in principe 300 gold + je enemy is zijn lane uit. Een kleine minion is 25 gold. Wanneer je door je focus op die kill veel minion kills mist, en je loopt 15 minions achter is je kill eigenlijk niks meer waard.
Want 15 minions x 25 gold = 375 gold. Je loopt dus 75 gold achter ipv 1 kill voor.
Begrijp me niet verkeerd; kills en assists zijn belangrijk - geen death evenzo maar mijn tip: verlies nooit die lasthits op minions uit het oog. Verder is het veel spelen en champions leren kennen, en je bent op de helft
Ja die tip van Ero-Sensei over last hitten is een belangrijke. Als je dat vanaf nu goed in het oog houdt en oefent, gaat je dat zeker helpen.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:40:
In het begin duizelt het voor je ogen. Zoveel dingen om te leren, en dan hebben we het nog niet eens over die meer dan 100 beschikbare champions.
Weet nog wel toen ik net begon. Zat een beetje te hakken met thresh die toen gratis was. Wist ik veel dat hij een support-champ was. En waar was die lampion toch in godsnaam voor? :-)
Het duurt ff voordat je de basics door begint te krijgen, maar dan heb je ook wat. Een damn leuk spel. LoL boeide me vanaf minuut één. Dota 2 kon me geen seconde boeien.
Zou alleen niet tegen bots spelen. Speel gewoon normal 5v5's. Leer je het meeste van.
Zorg dat je die free champion rotation gebruikt en aldus verschillende rollen en verschillende champs leert.
PM gerust voor specifieke vragen, of post ze hier.
[ Voor 31% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-10-2013 16:31 ]
Verwijderd
Thanks voor de tips. Ben inderdaad aggressief achter champions aangegaan maar 99/100 keer werd dat mijn eigen dood. Gebruiken jullie spells ook op minions of bewaren jullie die liever voor andere champions?Ero-Sensei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:58:
[...]
Het wordt makkelijker als je het snapt. Dat klink wel een beetje als een dooddoener natuurlijk maar ik zal het proberen uit te leggen.
De meeste die beginnen tegen bots willen heel graag heel veel kills halen. Dit betekend ook veel deaths, omdat je nu eenmaal soms wat te aggressief gaat. Je kent de champions niet, en dat kan heel vervelend zijn als je denkt dat die Lux nog maar 1 hit nodig heeft en ineens krijg je haar ultimate over je heen.
Daarnaast is het lasthitten van minions heel belangrijk: dit is je inkomen qua gold, en gold = items. Items = damage/defense. Een kill is in principe 300 gold + je enemy is zijn lane uit. Een kleine minion is 25 gold. Wanneer je door je focus op die kill veel minion kills mist, en je loopt 15 minions achter is je kill eigenlijk niks meer waard.
Want 15 minions x 25 gold = 375 gold. Je loopt dus 75 gold achter ipv 1 kill voor.
Begrijp me niet verkeerd; kills en assists zijn belangrijk - geen death evenzo maar mijn tip: verlies nooit die lasthits op minions uit het oog. Verder is het veel spelen en champions leren kennen, en je bent op de helft
Die laatste vraag is situtioneel. Wat wil je bereiken? Wanneer je een turret van de tegenstander wilt/kunt pakken, en je moet hiervoor snel 1 minion wave killen is het een optie spells ervoor te gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:38:
[...]
Thanks voor de tips. Ben inderdaad aggressief achter champions aangegaan maar 99/100 keer werd dat mijn eigen dood. Gebruiken jullie spells ook op minions of bewaren jullie die liever voor andere champions?
Wanneer de enemy champion tegenover mij staat, en hij ziet dat ik al mijn spells hebt gebruikt en daardoor alles op cooldown heb én mijn mana op is, dan is het voor hem een iets te makkelijke opgave mij te killen.
Dus meestal bewaar je je (dmg)spells voor dmg te doen aan champions. Het is vooral afhankelijk welke champ.
1) Val geen enemy champions aan onder een turret. De turret slaat dan meteen de minions over en zal jouw aanvallen.
2) Koop items! Bij het startpunt van de map is er een verkoper die jouw specifieke items kan verkopen om je champion tijdens een game beter te maken. Neem in het begin altijd de recommended items (dan zit je in ieder geval safe)
3) Last hit minions, hierboven ook al vermeld maar hammer er meteen maar op. Zorg dat je de last hit op de minions doet, zo krijg je snel meer gold waardoor jij sneller betere items kan kopen.
4) Bekijk voor je champion speelt snel op YouTube the champion spotlight, dit geeft je een redelijke indruk van de champion, wat hij/zij kan en waar je op moet letten.
5) Have fun
Verwijderd
Wat bedoel je met free champion rotation? Dat het beeld niet automatisch meescrolled met je champ?Koekiemonsterr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:25:
[...]
Zorg dat je die free champion rotation gebruikt en aldus verschillende rollen en verschillende champs leert.
Ja ik heb meegekeken met een vriend die een potje speelde, hij speelde jungle of iets dergelijks. Dat leek mij ook leuk om te spelen als rol. Maar ik heb volgens mij daar geen goeie characters voor.
Met Champion Rotation wordt bedoeld de gratis te spelen champions van deze week.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:51:
Wat bedoel je met free champion rotation? Dat het beeld niet automatisch meescrolled met je champ?
Ja ik heb meegekeken met een vriend die een potje speelde, hij speelde jungle of iets dergelijks. Dat leek mij ook leuk om te spelen als rol. Maar ik heb volgens mij daar geen goeie characters voor.
Elke week kun je nieuwe champions proberen om te spelen
http://euw.leagueoflegend...pions-skins/free-rotation
Bevalt een champion jouw heel goed, dan kun je deze met de ingame verdiende punten vrij spelen zodat je deze altijd kunt kiezen.
Verwijderd
Ahhh op die manier. Alright thanx!Loadichus schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:53:
[...]
Met Champion Rotation wordt bedoeld de gratis te spelen champions van deze week.
Elke week kun je nieuwe champions proberen om te spelen
http://euw.leagueoflegend...pions-skins/free-rotation
Bevalt een champion jouw heel goed, dan kun je deze met de ingame verdiende punten vrij spelen zodat je deze altijd kunt kiezen.
Tips nummer 1-3 had ik meegekregen in de tutorial maar nummertje 4 is handigLoadichus schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:49:
Nog een paar tips, voor zover je deze nog niet had uitgevonden.
4) Bekijk voor je champion speelt snel op YouTube the champion spotlight, dit geeft je een redelijke indruk van de champion, wat hij/zij kan en waar je op moet letten.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 17:09 ]
Wat ik je ook wil aanraden is om meteen smartcast te gaan gebruiken, zie onderstaand voor meer uitleg;
YouTube: Smartcasting - Getting Better at LoL Episode 1
Beeromaniac
QFT!Thompson schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:33:
Inderdaad, Champion Spotlight filmpjes op YouTube zijn echt een verademing. Wordt in beknopte video's (minder dan 10 minuten) precies uitgelegd wat de aanvallen zijn, wanneer je deze over het algemeen gebruikt, welke items goed zijn, de speelwijze etc.
Wat ik je ook wil aanraden is om meteen smartcast te gaan gebruiken, zie onderstaand voor meer uitleg;
YouTube: Smartcasting - Getting Better at LoL Episode 1
Ik ben zelf later begonnen met smartcast, ik snap niet wat mensen zonder nog doen, wat een verschil.
Doordat ik het later begon te doen moest ik er eerst erg aan wennen, doe je het direct, heb je die ellende tenminste niet.
Rara hoe komt het?
Een Gragas die na 2 tegen ganks begint te huilen dat onze Jungler slecht is en als hij niet binnen 1 minuut komt ganken hij AFK gaat. Heb nog geprobeerd het tegen te houden.. en hij ging niet AFK. Nope, hij ging vrolijk de jungle leeghalen (red buff op Gragas ftw) en de enemy lopen feeden!
Soms zou je willen dat je iemand door het beeldscherm heen kan trekken en hem van 10 hoog uit het raam kan flikkeren!
/einde rage!
Ik zou je graag de in-game chat willen laten lezen!Nutral schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:51:
It's not them, it's you!
Mag je me eens vertellen wat ik hier als support zijnde aan had kunnen doen?
Mid begint keihard op de jungler te flamen. Jungler doet hier absoluut niks mee, probeert ook niet een keer extra te ganken om die gast wat af te koelen.
Ik probeer het normaal te krijgen tussen twee zodat de game niet binnen 5 minuten fucked is. Bot wat extra gepushed zodat ik mid zou kunnen helpen.
Ligt aan mij zeker?
[ Voor 51% gewijzigd door schaapiej op 14-10-2013 17:55 ]
Verwijderd
http://www.twitch.tv/bossly1
Gr Bossly
Doordat EUW er zo vaak uitgeknald is de laatste weken denk ik dat ze de load op EUW willen beperken door minder mensen tegelijk op de servers te laten. Dat houdt inderdaad dus login queues in. Waarom die tijdsberekening niet klopt weet ik niet, bij mij klopte hij meestal aardig.Powerblast schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:20:
Die login queue's is dat iets van de laatste weken ofzo? Vroeger nooit geen last van enkel zondagavond, nu wel elke dag. En de meter slaat echt op niks. zogezegd 2u wachten => na 10minuten al er in. Dan weer 30 seconden wachten, springt hij van 1s naar 22 minuten
.
Vicariously I live while the whole world dies
ow ok dat verklaart. De berekening klopt echt voor geen meter. Stond ik als 1st op de queue. Ging de tijd van 10 minuten tot 1s en dus 1st op de queue. vervolgens 5 minuten gefreezed om vervolgens naar 2u te schieten met nog steeds 1ste op de queue. En plots na tien minuten zat ik dan toch in. Ik versta onder een queue first come first serve, maar dat blijkt niet te kloppenVicarious schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:52:
[...]
Doordat EUW er zo vaak uitgeknald is de laatste weken denk ik dat ze de load op EUW willen beperken door minder mensen tegelijk op de servers te laten. Dat houdt inderdaad dus login queues in. Waarom die tijdsberekening niet klopt weet ik niet, bij mij klopte hij meestal aardig.
Games daarvoor 3 afk's gehad van de 6 games door die geweldige server. Zelf daarna DC helft van de game.
Lekker dan, van plat 3 promo's naar plat 5. Is er iemand die duo q wil om mij te carryen? Solo q is echt gewoon 90% flamers en leavers.
Silver here I come
Denk dat weinig mensen hun hand durven opsteken bij een Platinum speler zoals jijIAmNice schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:01:
Lekker dan, van plat 3 promo's naar plat 5. Is er iemand die duo q wil om mij te carryen? Solo q is echt gewoon 90% flamers en leavers.
Verbaast me wel nog steeds dat je ook zo hoog nog steeds doffe ellende hebt met feeders, trollers, afk'ers etc. Je zou zeggen dat het op platinum niveau grotendeels redelijke spelers moeten zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 14-10-2013 21:56 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik geloof daar ook niet meer in. Trolls zitten overal. Mijn vriend dankaaa(lolking maar) zit in challenger en laast kwam hij nog een revive/smite support tegen. D:. Maar ik heb weer een win streak en lekker gecarried met een duoq maat. Voelt stukken beter nu.Koekiemonsterr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:40:
[...]
Denk dat weinig mensen hun hand durven opsteken bij een Platinum speler zoals jij![]()
Verbaast me wel nog steeds dat je ook zo hoog nog steeds doffe ellende hebt met feeders, trollers, afk'ers etc. Je zou zeggen dat het op platinum niveau grotendeels redelijke spelers moeten zijn.
En wat bedoel je met die eerste zin? "Denk dat weinig mensen hun hand durven opsteken bij een Platinum speler zoals jij
[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 14-10-2013 21:59 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Nope. Ik vind troll/leave/madkids gehalte hier veel hoger in Plat I dan in Gold. Hoop dat het straks in Diamond minder is maar zal wel niet.Koekiemonsterr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:40:
[...]
Denk dat weinig mensen hun hand durven opsteken bij een Platinum speler zoals jij![]()
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
Bij mij merk ik dat het nadat ik Diamond had gehaald het me niet meer zo veel kon schelen of ik win of verlies en dat geld voor veel anderen ook wat het een stuk prettiger maakt. Ik speel zelf gewoon wel altijd om te winnen maar als het niet lukt ook goed. Ben inmiddels al Diamond 3 op mijn main.
Mijn smurf gaat ook best lekker van gold 5 naar gold 1 in misschien iets meer dan 10 games alles gewonnen behalve 1 promo game. Kon gold 4 en gold 2 overslaan.
Daar heb ik trouwens ook constant mensen die keihard feeden bijzitten. Maar meestal draaien die wel bij als ze zien dat ze gewoon gecarried kunnen worden door iemand die verder zijn mond houd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 22:48 ]
Dus dit.... ik baal zo erg dat ik die vieze lange weg vanuit platinum 1 nog moet doen. Ik kom er wel maar ik wordt zo gedemotiveerd van het constante gezeik en geflame in plati 1 zoveel getroll etc. Maarja als je er eenmaal doorheen bent is er wel een last weg, dan kan je gewoon rustig spelen en zou het leuk zijn om diamond 1 te worden enzo maar is niet verplicht. Challanger is namelijk toch too much.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:45:
Vond Platinum 1 zelf eigenlijk de meest vervelende league. Iedereen vind zichzelf heel goed en er word echt heel veel geraged omdat iedereen Diamond wilt zijn. En dan heb je nog de mensen in Diamond 5 die na een paar deaths of iets wat ze niet zint afk gaan omdat het ze toch niet boeit.
Bij mij merk ik dat het nadat ik Diamond had gehaald het me niet meer zo veel kon schelen of ik win of verlies en dat geld voor veel anderen ook wat het een stuk prettiger maakt. Ik speel zelf gewoon wel altijd om te winnen maar als het niet lukt ook goed. Ben inmiddels al Diamond 3 op mijn main.
Mijn smurf gaat ook best lekker van gold 5 naar gold 1 in misschien iets meer dan 10 games alles gewonnen behalve 1 promo game. Kon gold 4 en gold 2 overslaan.
Daar heb ik trouwens ook constant mensen die keihard feeden bijzitten. Maar meestal draaien die wel bij als ze zien dat ze gewoon gecarried kunnen worden door iemand die verder zijn mond houd.
4 van de 5 promotion matches gewonnen. Vervolgens ook de eerstvolgende match gewonnen waardoor we nu 5-1 staan
Blijkbaar is het niet mogelijk om meer dan 5 mensen in een 'nieuw' team te inviten?
Voor mensen die interesse hebben en talent om minimaal Gold te halen kun je me toevoegen. nick = BigCheeze
Je snapt het niet. Het werkt niet om over elke losse game te zeuren. Tuurlijk, die game was kut, maar dat overkomt iedereen wel eens. Bekijk de laatste 100 games eens. Als je beter was dan de rest heb je er zo'n 60 gewonnen. Die andere 40 kunnen vervelend zijn, en er zitten vast wel eens trolls bij, maar iedereen komt wel eens trolls tegen.schaapiej schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:52:
[...]
Ik zou je graag de in-game chat willen laten lezen!
Mag je me eens vertellen wat ik hier als support zijnde aan had kunnen doen?
Mid begint keihard op de jungler te flamen. Jungler doet hier absoluut niks mee, probeert ook niet een keer extra te ganken om die gast wat af te koelen.
Ik probeer het normaal te krijgen tussen twee zodat de game niet binnen 5 minuten fucked is. Bot wat extra gepushed zodat ik mid zou kunnen helpen.
Ligt aan mij zeker?
Hoewel ik graag in een kaasclan zou willen, sla ik dit aanbod toch af, vind mijzelf toch niet echt een goldwaardige speler. Succes in ieder geval!Junia schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:07:
Voor iedereen die interesse heeft, het tweakers team (Harde Kaas) is goed op weg
4 van de 5 promotion matches gewonnen. Vervolgens ook de eerstvolgende match gewonnen waardoor we nu 5-1 staan
Blijkbaar is het niet mogelijk om meer dan 5 mensen in een 'nieuw' team te inviten?Vanaf 20/10 komen er weer nieuwe invites beschikbaar.
Voor mensen die interesse hebben en talent om minimaal Gold te halen kun je me toevoegen. nick = BigCheeze
Een vastzittende plat 5 mag er zeker ook bij? Ik ben asian dus ik denk dat ik ergens wel talent heb.Junia schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:07:
Voor iedereen die interesse heeft, het tweakers team (Harde Kaas) is goed op weg
Blijkbaar is het niet mogelijk om meer dan 5 mensen in een 'nieuw' team te inviten?Vanaf 20/10 komen er weer nieuwe invites beschikbaar.
Mijn nick is Double0Seven
Dit is mijn ervaring en hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn.
@IAmNice, als jij dit goed kan: YouTube: Osu!2010年 Top 20 影片
[ Voor 6% gewijzigd door Mebus op 15-10-2013 09:07 ]
Verwijderd

Mijn lane opponent heeft geen moment in de game gezeten en CS farmen zat er voor hem helemaal niet in. Vervolgens komt nog de jungler aanzetten die ik na 1 silence + spin-to-win terug naar basis stuurde. En dat nieuwe dansje van hem is helemaal te grappig.
Garen is wat mij betreft nog steeds geweldig voor top.
dat dansje is van johnny bravoDamienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:25:
Ik dacht trouwens dat ze Garen generfed hadden bij zijn VU? Ik zag iig voordat de release plaatsvond verschillende posts op het LoL forum en Reddit. Speelde hem gisteren en hij voelde juist veel sterker dan voorheen.
Mijn lane opponent heeft geen moment in de game gezeten en CS farmen zat er voor hem helemaal niet in. Vervolgens komt nog de jungler aanzetten die ik na 1 silence + spin-to-win terug naar basis stuurde. En dat nieuwe dansje van hem is helemaal te grappig.
Door een DariusMartin0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:27:
[...]
dat dansje is van johnny bravomaar gister in mijn ranked game werd en garen heel hard de laan weer uitgestuurd door een darius die ook gigantisch generft is en ik zie hem nooit meer ranked...
Bij mij was het overigens vs een Nasus. Geen Q farm kunnen krijgen want dan gooide ik mijn silence op hem...
ik vond het niet erg, gaf mij de ruimte om bot en mid te gankenDamienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
Door een Darius.... Garen wordt toch gezien als DE counter van Darius?
Bij mij was het overigens vs een Nasus. Geen Q farm kunnen krijgen want dan gooide ik mijn silence op hem...
Ik pak Garen vaak keihard aan met bijvoorbeeld renek zolang je trades blijft aangaan is zijn passive useless en force je hem vaak voor 6 uit lane. Of hij blijft en dan kan je wellicht een kill forceren, mits goed getimed countered reneks ult garen ult ook.Damienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:25:
Ik dacht trouwens dat ze Garen generfed hadden bij zijn VU? Ik zag iig voordat de release plaatsvond verschillende posts op het LoL forum en Reddit. Speelde hem gisteren en hij voelde juist veel sterker dan voorheen.
Verwijderd
Wat voor rollen speel je/kan je spelen?IAmNice schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:01:
[...]
Een vastzittende plat 5 mag er zeker ook bij? Ik ben asian dus ik denk dat ik ergens wel talent heb.![]()
Mijn nick is Double0Seven
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Een goeie Jayce zou Darius moeten dominaten, vooral als hij zn poke goed kan landenMebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:51:
Laatst een Darius op top lane in ranked tegen een Jayce. Of Jayce was heel erg slecht of Darius is een counter tegen Jayce maar top lane ging niet heel erg goed... Jayce zat dus bij mij in het team.
Dat dachte ik dus ook al.. Maar helaas was dat nu niet het geval.FrankMennink schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:53:
[...]
Een goeie Jayce zou Darius moeten dominaten, vooral als hij zn poke goed kan landen
jayce is DE counter van darius.Mebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Dat dachte ik dus ook al.. Maar helaas was dat nu niet het geval.
Achja, op hoog elo waarschijnlijk wel.. Waar ik zit maken counters geen reet uit, hooguit heb je een iets makkelijkere lane; het is toch skill wat de doorslag geeft..
Hoevaak ik niet iemand top of mid heb zien counteren dmv een of andere website en vervolgens knetterhard faalt doordat hij/zij die champ niet of nauwelijks beheerst..
Pak gewoon wat je goed kunt, dat werkt in zilver veel beter dan 'counteren'.
hello im bronze IV hier worden counters ook geowntJapieTalent schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:05:
[...]
Achja, op hoog elo waarschijnlijk wel.. Waar ik zit maken counters geen reet uit, hooguit heb je een iets makkelijkere lane; het is toch skill wat de doorslag geeft..
Hoevaak ik niet iemand top of mid heb zien counteren dmv een of andere website en vervolgens knetterhard faalt doordat hij/zij die champ niet of nauwelijks beheerst..
Pak gewoon wat je goed kunt, dat werkt in zilver veel beter dan 'counteren'.
Probleem met die websites is dat het vaak door mensen ingevuld worden die zojuist een matchup hebben gewonnen en verder niet gekeken wordt naar wat nou exact die champion countered.Martin0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:07:
[...]
hello im bronze IV hier worden counters ook geownt
Daarentegen zijn er ook wel degelijk goede counters zoals Ryze vs Fizz, en dan vervolgens snappen ze niet wat nou exact de counter is, dus dan zie je Ryze ineens 0/4/0 staan en Fizz snowballen als een gek.
nja meestal weet ik wel ongeveer wat een champion countert maar ik speel meestal jungle dus dan zit je wat minder met counters, alleen met champions die bijna niet te ganken zijn(singed bvb).Damienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Probleem met die websites is dat het vaak door mensen ingevuld worden die zojuist een matchup hebben gewonnen en verder niet gekeken wordt naar wat nou exact die champion countered.
Daarentegen zijn er ook wel degelijk goede counters zoals Ryze vs Fizz, en dan vervolgens snappen ze niet wat nou exact de counter is, dus dan zie je Ryze ineens 0/4/0 staan en Fizz snowballen als een gek.
Dat is toch precies wat ik zeg?Martin0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:07:
[...]
hello im bronze IV hier worden counters ook geownt
Tuurlijk zijn er wel degelijk goede counters, maar ik merk gewoon dat in zilver die matchups regelmatig te winnen zijn als je je champion gewoon goed beheerst. Kort door de bocht zeg maar: skill > counter..Damienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Op hoger elo liggen de verschillen tussen skill dichter bij elkaar.
Wat betreft dat laatste valt mij uberhaupt op dat er weinig spannende potjes zijn. Of je wint hard of je verliest hard. Waar dit precies aan ligt vind ik lastig te benoemen, maar de potjes afgelopen week die tot de beslissende push spannend zijn kan ik op 1 hand tellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 15-10-2013 10:56 ]
ook hierin is het hoe goed beheers je een champion, ik kan met me main(talon) ook winnne van een ori maar ook van me counter kata(vaak zat gedaan)thebeast12 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:53:
Ik speel vaak ryze mid. En is natuurlijk de perfecte counter tegen fizz. Om daar nog even op door te gaan is ryze gewoon heel erg goed mid. Maakt eigelijk niet veel uit wie je mid tegen je hebt. Het kan alleen wat moeilijker zijn maar dat is een uitdaging. Ryze heeft gewoon een goeie CC.
Denk dat je de posts van mij daarvoor niet hebt gezien (vast ook genoeg rage postsDiedB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:35:
[...]
Je snapt het niet. Het werkt niet om over elke losse game te zeuren. Tuurlijk, die game was kut, maar dat overkomt iedereen wel eens. Bekijk de laatste 100 games eens. Als je beter was dan de rest heb je er zo'n 60 gewonnen. Die andere 40 kunnen vervelend zijn, en er zitten vast wel eens trolls bij, maar iedereen komt wel eens trolls tegen.
Ik ben net van Silver 5 naar Gold 2 geklommen en heb in die tijd prima naar mezelf gekeken en dat heeft resultaat gehad. Wat ik vanaf afgelopen vrijdagavond merkte is dat het kinder gehalte weer enorm is gestegen en dat direct meer losses oplevert. Als een support kan je in zo'n game gewoon niks carryen..
En ja, ik heb zo'n beetje 70% van de games gewonnen de laatste tijd
Edit: wat gewoon jammer is bij zulke games is dat de game eigenlijk na 5 minuten al voorbij is. Dan is het gewoon knetters frustrerend om nog 15 minuten als "nutteloze" support rond te lopen. Als ik dan zelf nog jungler zou zijn had ik meer invloed kunnen hebben op de game.
Tot een maand geleden gaf ik nog iedereen de schuld behalve mezelf. Toen ben ik anders gaan spelen en kwam ik ineens wel uit S5. Dan is het toch wel frustrerend als je zelf je best doet en er zulke figuren tussen zitten die het direct verkloten.. toxic scum everywhere!

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 15-10-2013 11:07 ]
i feel bad >.<
Ik speel eigenlijk maar 1 champ echt (Evelynn) en die champ beheers ik ook goed. Voordeel is ook dat Evelynn in silver niet echt gebanned word of gepakt word bij de tegenpartij. Als dat wel het geval is dodge ik vaak zowieso al de que (want meestal kunnen mensen dus niet tegen evelynn spelen). Andere mensen denken vaak ook dat Evelynn geen dmg heeft en onderschatten deze champ dan dus ookMartin0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:
ik heb een win persentage van 37%, meeste games waren gewoon kansloos die ik verloren heb, daarnaast heb ik niet de meest mooie stats bij de meeste champs, lage cs, weinig kills en veel deaths.
i feel bad >.<
Maar dat is mijn voorkeur. En als ik niet op mid kan spelen dan ben ik vaak wel support wat me ook wel oke af gaat.
Zo kan je dus ook spelen. Want, hoeveel mensen spelen er wel niet bijna alleen maar met Fizz of met Ahri en die werken zichzelf ook zo omhoog.
ik speel over het algemeen jungle met J4 en Xin, misschien dat er binnekort aatrox en fiddle bij gaan komen als ik die voldoende getraint heb in normals(aatrox gaat al stukken beter maar blijf hem een beetje irritant vinden om te spelen)Mebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:23:
[...]
Ik speel eigenlijk maar 1 champ echt (Evelynn) en die champ beheers ik ook goed. Voordeel is ook dat Evelynn in silver niet echt gebanned word of gepakt word bij de tegenpartij. Als dat wel het geval is dodge ik vaak zowieso al de que (want meestal kunnen mensen dus niet tegen evelynn spelen). Andere mensen denken vaak ook dat Evelynn geen dmg heeft en onderschatten deze champ dan dus ook
Maar dat is mijn voorkeur. En als ik niet op mid kan spelen dan ben ik vaak wel support wat me ook wel oke af gaat.
Zo kan je dus ook spelen. Want, hoeveel mensen spelen er wel niet bijna alleen maar met Fizz of met Ahri en die werken zichzelf ook zo omhoog.
Jungle vind ikzelf overigens 1 van de lastigste lanes. Gewoon omdat je moet weten waar en wanneer je kan ganken, of zelfs moet ganken omdat er vast wel een gank op een lane uitgevoerd zal worden omdat de lane gepushed is en er geen ward staat.
[ Voor 24% gewijzigd door Mebus op 15-10-2013 11:41 ]
fiddle jungle is best wel sterk hoor, gewoon als eerst je q maxen zodat je je lanes de damage kan laten doen want 3 sec fear is meestal wel voldoende om iemand af te maken.Mebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:38:
Aat moet je gewoon een early turretdive mee uitvoeren op top lane als er een minion wave bij hun turret staat. Moet wel je passive up zijn natuurlijk. Dan heb je vrijwel gegarandeerd je fb en kan jij of top lane al vaak snowballen. J4 en Xin zijn best sterke junglers :-) Fiddle vind ik jungle niet zo sterk eigenlijk en leuker om als support te spelen (Spam E max Q met een Vayne en GG).
Jungle vind ikzelf overigens 1 van de lastigste lanes. Gewoon omdat je moet weten waar en wanneer je kan ganken, of zelfs moet ganken omdat er vast wel een gank op een lane uitgevoerd zal worden omdat de lane gepushed is en er geen ward staat.
Ze moeten je ook tijd geven in de jungle.Jungle vind ikzelf overigens 1 van de lastigste lanes. Gewoon omdat je moet weten waar en wanneer je kan ganken, of zelfs moet ganken omdat er vast wel een gank op een lane uitgevoerd zal worden omdat de lane gepushed is en er geen ward staat.
Persoonlijk vind ik dat je u lane moet kunnen spelen zonder jungler ook. Als je alles goed ward dan zie je alles goed. Doe je dat niet......
En de situatie die je nu beschrijft geldt voor vrijwel elke jungler.... dus verklaard niet echt waarom je Fiddle nu zwakker vindt dan andere junglers...Mebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
@Martin0, als je je Q land ja. Als je 4 keer bij een lane bent gekomen en elke gank lukt niet omdat ze op tijd weglopen dan heb je je assists en kills niet waardoor je meer achter gaat lopen omdat je ook aardig wat cs mist.
De reden voor het ganken doe ik juist bij top en mid aangezien de kans vrij klein is dat die met wards de lane inkomen. Meestal Doran's shield plus pot of Doran's ring plus 2 pots.thebeast12 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:12:
Gister 2x ranked jungle gespeeld(omdat het gewoon toevallig zo uit kwam). allebei de keren Xin gespeeld en allebei gewonnen. als eerste keer de bot lane geganked van achter(sorry klinkt verkeert). Waarom denk je? omdat ze dat dus bij nooit warden in de eerste paar minuten van de match. Daardoor meteen 2 kills. Vervolgens ons thris geholpen om 2 kills te krijgen op bot lane en klaar. Mid lane geganked en top verloor zonder hulp van mij(aatrox VS fiora). De onze was aatrox. en zo win je dus eigelijk met toch goed teamwork en goede ganks de match al in het begin. en natuurlijk in de loop van de match geen domme fouten maken.
Dat is dus afhankelijk welke side je startthebeast12 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:15:
klopt maar het voordeel is gewoon dat je de jungle van de enemy in loopt via mid. daarna red steelt. en vervolgens bot lane killed. doordat je uit hun jungle komt verwachten ze niets.
Fiddle wordt hier in hoog plat/laag Diamond best veel gespeeld. Enorm veel CC, gamebreaking ult en belachelijk veel sustain. Is in het begin wel redelijk te counterjungelen. Zonder wards vind ik hem persoonlijk de engste champ uit de game.Mebus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
Fiddle heeft niet echt iets van een gapcloser (Ult en flash dan) pre-6. Maar als iemand al een beetje goed mid lane ward dan is die lane al bijna niet te ganken. Daarom vind ik zijn early ganks vaak niet zo bijzonder. Sure, als ie level 6 is en zijn gank lukt heb je vrijwel altijd een kill. Daarom zie je (ik iig) Fiddle eigenlijk nooit in ranked.. Verder is zijn hp pool nou ook weer niet echt super.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
daarom is hij zo leuk in bronze/silver, alleen bot ward eigenlijk en vaak vertikken ze dit ook nog(4 van de 5 games die ik speel hebben we amper vision), daardoor is fiddle zo eng, maar de engste junglers blijven toch wel noc en j4 en naut, in een keer komt er een giant of een shadow uit de bush springen.Rordarok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Fiddle wordt hier in hoog plat/laag Diamond best veel gespeeld. Enorm veel CC, gamebreaking ult en belachelijk veel sustain. Is in het begin wel redelijk te counterjungelen. Zonder wards vind ik hem persoonlijk de engste champ uit de game.
Same, zeker vanwege die 3 seconden CC... belachelijk OP.Rordarok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Fiddle wordt hier in hoog plat/laag Diamond best veel gespeeld. Enorm veel CC, gamebreaking ult en belachelijk veel sustain. Is in het begin wel redelijk te counterjungelen. Zonder wards vind ik hem persoonlijk de engste champ uit de game.
Dan is ie inderdaad eng en speel ik hem eigenlijk alleen support ja :-) Gewoon de onderste brush counteren en ze durven niks meerRordarok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Yep, en dan mag je 3 seconden ook nog eens kijken naar je health bar die bijna smelt als sneeuw voor de zon...Damienx2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Same, zeker vanwege die 3 seconden CC... belachelijk OP.
En als je vervolgens een bouncende silence op je krijgt kan je ook nog steeds geen drolKoekiemonsterr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:36:
[...]
Yep, en dan mag je 3 seconden ook nog eens kijken naar je health bar die bijna smelt als sneeuw voor de zon...
Als ik het goed begrepen heb moet ik nu 100 Lp verzamelen om te kunnen promoten toch? want het staat nu op 0.
Maar kan ik in de tussentijd ook demoten naar 2,3,4 en 5? of gebeurd dat waneer ik pas die 100Lp heb?
En als ik in de tussentijd kan demoten en dat wil voorkomen, moet de teller dan boven de nul punten staan? bijv als ik op -10 sta ga ik dan een division lager?
in prencipe bestaat -10 lp niet, je mag ongeveer 2 matches op 0lp verliezen, heb je 1 lp zul je niet demoten, en bij 100 lp ga je de promo matches in en van deze moet je voor een divisie 2 van de 3 winnen en van bronze naar silver of silver naar gold bvb 3 van de 5 hebbenmingooski schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:57:
Ik ben gisteren in Silver 1 geplaats, na mijn eerste 10 ranked games whoehoe!
Als ik het goed begrepen heb moet ik nu 100 Lp verzamelen om te kunnen promoten toch? want het staat nu op 0.
Maar kan ik in de tussentijd ook demoten naar 2,3,4 en 5? of gebeurd dat waneer ik pas die 100Lp heb?
En als ik in de tussentijd kan demoten en dat wil voorkomen, moet de teller dan boven de nul punten staan? bijv als ik op -10 sta ga ik dan een division lager?
Dit topic is gesloten.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.