Martin0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
bij mij zijn het vaak de mid en adc's die afk gaan, nadat ze 7 free kills weggegeven hebben, dat valt amper om te draaien, en zoals dat laatste stukje wat je verteld leg ik telkens uit JE BENT AFHANKELIJK VAN JE TEAM! als je team goed samenspeelt dan is er niks aan de hand...
lol hoeveel mensen ik al achter me gelaten hebben die beter zijn dan mij in motorische handeling en uitvoering in het spel, niet normaal. Het belangrijkste is attitude in bronze en silver. Er begint iemand te feeden (unintentional) en het ragen begint en de game is lost. Waar ik ook al vaak genoeg games heb gehad waar niemand ragede als een lane het lastig had en echt feed en toch winnen we.
Mind set doet veel in de lage regionen. ach bot feed ok afk, ja zo ga je niet vaak winnen.
ook ik heb al talloze games verloren door achterlijke kindjes die feeden, afk gaan, pure trolls, ...
en ook heb ik al veel van die games gewonnen door net hard genoeg zelf te carryen en iedereen bij teamfights bijeen te houden, te warden vanuit gelijk welke lane.. er is genoeg dat je kan doen om bij te dragen tot een win.
Door elo decay heb ik me ook moeten opwerken van bronze naar silver en eerlijk gezegd dat was een eitje.
Nu in Silver 3 en gematched worden met S1-S2 merk ik wel al dat ik het lastiger begin te krijgen, omdat ik duidelijk merk dat mn zoning, lanefreezing en dergelijke niet zo goed is als anderen.
En soms kom ik toch in lane tegen een dwaas en stomp ze nog steeds hard en soms merk ik dat wij een dwaas in lane hebben (hoe die ooit in silver terecht is gekomen vraag ik me dan af) en wordt het een lastig spel en soms ben ik de dwaas (ook ik kan eens een slechte dag hebben). Maar niet te snel opgeven kan wonderen verrichten: lategame 1 goeie teamfight kan gewoon een win zijn.
Natuurlijk als je 2 dwazen op je team hebt en met 3 of 4 zien ze het niet meer zitten dan is het sowieso wel een loss.
Nog een les die ik geleerd heb in ranked met vallen en opstaan is inschatten wat de prioriteit is van objectives. Kills = NIETS, KDA = IDC. Het doel van het spel blijft de nexus kapot maken, je doet dit het gemakkelijkst door towers kapot te pushen. Baron = niet zo intressant want het is vaak te gevaarlijk of duurt te lang in vergelijking met een toren kapot maken, dragon vind ik intressanter om tijdens het verloop van een spel gewoon meer cashflow te hebben. In Bronze Silver regionen kan je zo vaak zo veel drakes sneaken dat je je team een enorme boost geeft itemwise zodat je gewoon al meer games kan winnen.
Maar als je echt zoiets hebt van mijn team zuigt kan je nog steeds proberen te backdooren ..
maw ik ga akkoord met Damien
als je echt beter bent dan de spelers waar je mee gematched wordt, gebruik je brein en je wint echt meer dan je verliest, want op het andere team zitten even vaak dwazen. Eenmaal je dit begrijpt kan je het in je voordeel gebruiken. Als het andere team hun frustraties onderling begint uit te vechten heb je al bijna gewonnen.
@hieronder
hehe ik volhard soms ook in mijn boosheid net zolang tot ik er terug een win

en ik merk wel het is meestal pas wanneer ik het van me afzet dat ik effectief terug kan winnen
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 15-10-2013 14:52
]