[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:52
Qon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:52:
Briljant... ik heb iets dergelijks al meerdere malen aan Riot aangedragen via de forums, en het lijkt erop dat ze het idee bijna 1 op 1 over hebben genomen.

Ik denk dat dit een perfecte richting is in het beter maken van de community in LOL.
Noem mij maar een azijnzeiker, maar ik denk dat het niet DE oplossing is. Trolls gotta troll anyway..
Daar bedoel ik mee; mensen die erop uit zijn om te zieken, doen dat toch wel, als het niet op de rolverdeling is dan wel op de prestaties van mensen.. Tuurlijk zal het wel een effect hebben, dat had het honor systeem ook, maar dat projectje was ook verre van zaligmakend..

Maar we gaan het vanzelf zien. Het valt in ieder geval te prijzen dat ze proberen een probleem te verkleinen/op te lossen.
SaphuA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:00:
Ik vermoed dus dat er veel meer geëxperimenteerd zal gaan worden, omdat mensen op voorhand al akkoord gaan en je dus geen geruzie in champ select zal gaan krijgen.
Hoezo dit dan? Je kiest toch voor een role? Ofwel top, mid, jungler, botlane? Feitelijk veranderd er dan toch niets, want op het moment je in champ select komt kan je alsnog kiezen voor ap top / ad mid etc?

[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 16-10-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Het is ook een keuze van iedereen zelf of zij zich puur op 1 rol focusen en het geduld kunnen opbrengen.
Ik hoop echter wel dat als ik queue ik bijvoorbeeld 2 of 3 voorkeursrollen op kan geven zodat ik niet uren hoef te wachten om mijn favoriete rol te krijgen (ADC dus krijgt vast lange rij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42

Qon

JapieTalent schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:12:
[...]

Noem mij maar een azijnzeiker, maar ik denk dat het niet DE oplossing is. Trolls gotta troll anyway..
Daar bedoel ik mee; mensen die erop uit zijn om te zieken, doen dat toch wel, als het niet op de rolverdeling is dan wel op de prestaties van mensen.. Tuurlijk zal het wel een effect hebben, dat had het honor systeem ook, maar dat projectje was ook verre van zaligmakend..

Maar we gaan het vanzelf zien. Het valt in ieder geval te prijzen dat ze proberen een probleem te verkleinen/op te lossen.

[...]

Hoezo dit dan? Je kiest toch voor een role? Ofwel top, mid, jungler, botlane? Feitelijk veranderd er dan toch niets, want op het moment je in champ select komt kan je alsnog kiezen voor ap top / ad mid etc?
Nou, je bent geen azijnzeiker hoor. Het lijkt me niet meer dan logisch dat dit niet de juiste oplossing is. Het zou natuurlijk vrijwel onmogelijk zijn om bij de eerste implementatie direct precies de perfecte oplossing te hebben gevonden. Zoals je ook al zegt, het is erg fijn om te zien dat het in elk geval willen aanpakken.

Het probleem van een toxic community is veel groter dan enkel in de champion select. Maar hoe vaak ik het wel niet meemaak dat iedereen elkaar al uit begint te schelden in champion select, en hoe vaak ik wel niet meemaak dat ik eigenlijk al helemaal geen zin meer heb om te spelen in de champion select doordat mensen niet de precieze rol krijgen die ze willen spelen, en dat de rest van het team niet precies pakt wat zij willen, etc.

Het lijkt mij wel zaligmakend om straks een systeem te hebben waar je gewoon queued voor een bepaalde rol/lane, 5 minuten wacht (ipv 30 seconde) en dan gewoon een team hebt waarmee je strategieën kunt bespreken ipv oorlog met elkaar ziet voeren.... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Qon op 16-10-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JapieTalent schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:12:
Nee das niet helemaal er word door iemand een tactics gestart de zogenaamde "Leader" die aangeeft ik wil een spel starten met 2x top, 1x mid 2x Bot, of 5x Mid of de combo Top / Jungle / Support / APC & ADC, en van daaruit worden de roles uit de queue gehaalt.

De mensen worden in de queue benaderd met dit is de leader van plan is dat goed of niet, zo ja dan kom je in dat team zo nee dan word de volgende in de queue benaderd.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ik hoop niet dat het bij dit systeem zo wordt gedaan dan als je voor mid kiest, dat je dan alleen uit de midlaners kan kiezen. Als je bijv. lee sin als jungle wordt voorgeschreven en je wilt hem mid spelen dat het dan niet kan.

Hoop wel dat je gewoon nog steeds alle champions kan kiezen om het toch nog een beetje beweeglijk te houden.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
rSNNN schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:29:
Ik hoop niet dat het bij dit systeem zo wordt gedaan dan als je voor mid kiest, dat je dan alleen uit de midlaners kan kiezen. Als je bijv. lee sin als jungle wordt voorgeschreven en je wilt hem mid spelen dat het dan niet kan.

Hoop wel dat je gewoon nog steeds alle champions kan kiezen om het toch nog een beetje beweeglijk te houden.
als je in de post een stukje verder leest dan zie je dat je iedere champ kan kiezen ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ShadowBumble schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:24:
[...]

Nee das niet helemaal er word door iemand een tactics gestart de zogenaamde "Leader" die aangeeft ik wil een spel starten met 2x top, 1x mid 2x Bot, of 5x Mid of de combo Top / Jungle / Support / APC & ADC, en van daaruit worden de roles uit de queue gehaalt.

De mensen worden in de queue benaderd met dit is de leader van plan is dat goed of niet, zo ja dan kom je in dat team zo nee dan word de volgende in de queue benaderd.
Ok, akkoord.. Ik ben op het werk en had enkel het artikel even snel doorscrolld op mijn telefoon, vandaar dat ik dat gemist had.. Maar hoe gaat dit in de praktijk dan? Ziet het enemy team dit? Kan je zelf accepteren of je in dat team wilt of moet je meteen dodgen als het je niet aanstaat? (ik kan me namelijk voorstellen dat ik niet vrolijk word van 2 top en geen jungler)..
Qon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Het probleem van een toxic community is veel groter dan enkel in de champion select. Maar hoe vaak ik het wel niet meemaak dat iedereen elkaar al uit begint te schelden in champion select, en hoe vaak ik wel niet meemaak dat ik eigenlijk al helemaal geen zin meer heb om te spelen in de champion select doordat mensen niet de precieze rol krijgen die ze willen spelen, en dat de rest van het team niet precies pakt wat zij willen, etc.

Het lijkt mij wel zaligmakend om straks een systeem te hebben waar je gewoon queued voor een bepaalde rol/lane, 5 minuten wacht (ipv 30 seconde) en dan gewoon een team hebt waarmee je strategieën kunt bespreken ipv oorlog met elkaar ziet voeren.... _/-\o_
Zeer zeker is het probleem groter, maar je geeft het zelf al aan; het start vaak al in de champion select, woordoor de sneeuwbal ingame enkel groter wordt. Het probleem is uberhaupt groter dan deze game, want mensen denken op internet een stuk stoerder en groter te moeten zijn dan ze werkelijk zijn en denken alles maar te kunnen zeggen en maken..

Wellicht gechargeerd, maar ik vind dat als je je misdraagt op wat voor wijze dan ook: een tijdelijke ban. Daarna nog een keer; ipban. Nu zal Riot dit niet gaan doen omdat een groot aantal van deze mensen voor hun inkomsten zorgt en daar ligt meteen het knelpunt.. Echter heeft dat beleid 'vroeger' bij risk your life servers (andere game) in ieder geval wel altijd gewerkt, daar was nooit dergelijk geflame en gezeur aan de orde, ondanks honderden / zo niet duizenden spelers tegelijkertijd.. (akkoord er zullen altijd slimmeriken zijn die dergelijke maatregelen kunnen omzeilen, dus waterdicht is dat ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Martin0 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

als je in de post een stukje verder leest dan zie je dat je iedere champ kan kiezen ;)
Ken niks openen op werk qua gaming hier :) dus vandaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
rSNNN schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Ken niks openen op werk qua gaming hier :) dus vandaar haha
owkey haha zal ff kijken of ik copy pasta kan doen:

[edit]
de copy pasta:

1) Won't this enforce the meta?

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2013/TBDP/EN2.jpg

a) Here's an example of a crazy meta that was tried earlier in the day. Team Builder is all about introducing a new, cooperative Champion Select where players can agree to a strategy and team vision before entering a match. Players in Team Builder will be able to outline a strategy they are interested in playing, and the system will find teammates that share that vision. Feel like playing a double jungler strategy or want to send 5 players down the mid-lane? No problem. It might take longer to find 4 other players willing to try a crazy strategy but when you do, you'll know the entire team is bought in and you're going to have fun.

2) Will Team Builder replace other queues?
a) Team Builder is a complete re-design of Champion Select that was inspired by a lot of research on social dynamics and cooperation. Because we're going to iterate on it quite often with player feedback, we opted to create it as an independent queue first and not touch any of the existing queues. Depending on what we learn, we may adapt some or all of Team Builder into the existing queues.

3) Will I have long queue times if I want to play a popular role?
a) In our research, we were surprised that role preferences were pretty diverse. When we surveyed players and asked what their preferred role was, about 15% of players preferred playing Support, 14% of players preferred playing Jungle, and 5% of players were willing to fill any role.

We'll be keeping a very close eye on role popularity in Team Builder, but for now, it looks like there are players that are very happy to play the perceived least popular roles if there is a system like Team Builder in place to help create teams.

4) How can I play as a leader in Team Builder?
a) There are two flows in Team Builder. You can opt to be a leader of a group and define strategies for your team--this is usually the recommended path if you have a few premade friends and want to find a few strangers to fill out your team according to your desired composition.

You can also opt to be a solo player, choose a champion, role and position and ask the system to look for teams who are looking for your spec.

[ Voor 83% gewijzigd door Martin0 op 16-10-2013 10:43 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ben overigens benieuwd of we nog verschuivingen gaan zien binnen EG nu de geruchtenstroom op gang is over het nieuwe "superteam".

Ik verwacht zelf zoiets als dit:

EG:
Top: Wickd
Jungle: Snoopeh
Mid: Ocelote
AD Carry: Yellowpete of misschien zelfs Candy Panda (vraag me alleen af of dit gaat werken samen met Wickd gezien hun verleden)
Support: Krepo of Nyph

En aangezien SK dan zonder LoL team zou zitten:

SK:
Top: Jwaow
Jungle: Hawkdon / Shook
Mid: Froggen
AD Carry: Freeze
Support: Edward

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:44:
Ben overigens benieuwd of we nog verschuivingen gaan zien binnen EG nu de geruchtenstroom op gang is over het nieuwe "superteam".

EG:
AD Carry: Yellowpete of misschien zelfs Candy Panda (vraag me alleen af of dit gaat werken samen met Wickd gezien hun verleden)

SK:
ik ben benieuwt wat Fnatic er volgend seizoen van af gaat brengen, als ze weer z'n goed seizoen gaan draaien(zonder te arogant te worden als xPeke) dan zou ik dat wel vet vinden

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Martin0 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:47:
[...]

ik ben benieuwt wat Fnatic er volgend seizoen van af gaat brengen, als ze weer z'n goed seizoen gaan draaien(zonder te arogant te worden als xPeke) dan zou ik dat wel vet vinden
Ik ben er van overtuigd dat fnatic gewoon blijft knallen en dat hoop ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Ondanks dat Yellowstar het niet slecht heeft gedaan als support hoop ik toch wel dat de chemie er met Rekkles gaat zijn. Als dat goed zit dan verwacht ik een nog beter seizoen van Fnatic dan het voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bijzonder, je moet dus vooraf al bepalen welke champ je wilt spelen.
Anticiperen op het enemy team is er dus niet meer bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

Bijzonder, je moet dus vooraf al bepalen welke champ je wilt spelen.
Anticiperen op het enemy team is er dus niet meer bij..
Dan ga ik geen Teemo's meer in mijn team zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
[...]

Nu vond ik Puszu over het algemeen niet slecht spelen maar als yellowstar goed overweg kan met rekkles dan gaan die 2 echt zorgen voor een nog beter Fnatic.

Ik geloofde eerst niet zo in de yellowstar support (omdat ik hem al scarry ook al niet zo geweldig vond) maar hij is echt 100x beter als support dan als carry, gelukkig.
Ik denk dus dat het vooral van de botlane af gaat hangen of Fnatic beter wordt, of niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Nu vond ik Puszu over het algemeen niet slecht spelen maar als yellowstar goed overweg kan met rekkles dan gaan die 2 echt zorgen voor een nog beter Fnatic.

Ik geloofde eerst niet zo in de yellowstar support (omdat ik hem al scarry ook al niet zo geweldig vond) maar hij is echt 100x beter als support dan als carry, gelukkig.
Ik denk dus dat het vooral van de botlane af gaat hangen of Fnatic beter wordt, of niet :p
hmm ze hebben de halve finale verloren dankzij xPeke, die doordat de andere games zo goed gingen hij zichzelf ging zien als een god, en daardoor te veel risico ging nemen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Als AD Carry speelde Yellowstar teveel alsof hij een bruiser was. Heb games gezien van aAa waar hij voor de tanklinie stond. Kamikazepiloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 13:46
Damienx2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:44:

EG:

SK:
Waarom zou Froggen wisselen van team, onenigheid of geld?
Heb nog niets gehoord van EG wissels, zou me verbazen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Martin0 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
hmm ze hebben de halve finale verloren dankzij xPeke, die doordat de andere games zo goed gingen hij zichzelf ging zien als een god, en daardoor te veel risico ging nemen
Jah, maar xPeke zit al zo lang in Fnatic dat ik niet wil gaan zeggen dat hij het volgend seizoen beter moet gaan doen. Ik vind zelfs dat Fnatic op worlds is geraakt voor een groot gedeelte door xPeke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:58:
[...]

Jah, maar xPeke zit al zo lang in Fnatic dat ik niet wil gaan zeggen dat hij het volgend seizoen beter moet gaan doen. Ik vind zelfs dat Fnatic op worlds is geraakt voor een groot gedeelte door xPeke ;)
heb je gelijk in, ik zeg ook niet dat xPeke beter moet worden, hij moet alleen beter omgaan met zijn status, niet te cocky worden :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Satangel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Waarom zou Froggen wisselen van team, onenigheid of geld?
Heb nog niets gehoord van EG wissels, zou me verbazen ook
Omdat hij misschien toch eens toe is voor iets nieuws? Het kan gewoon gezegd worden dat op Froggen na de rest van zijn team vrij teleurstellend heeft gepresteerd. En hij blijft daarbij een progamer die zijn geld hiermee verdiend. Uiteindelijk verdien je meer als je daadwerkelijk eens wat wint.

Tevens is 1 van de junglers die ik noemde zijn IRL vriend, dus ik kan me voorstellen dat hij het wil proberen met deze setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 13:46
Damienx2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Omdat hij misschien toch eens toe is voor iets nieuws? Het kan gewoon gezegd worden dat op Froggen na de rest van zijn team vrij teleurstellend heeft gepresteerd. En hij blijft daarbij een progamer die zijn geld hiermee verdiend. Uiteindelijk verdien je meer als je daadwerkelijk eens wat wint.

Tevens is 1 van de junglers die ik noemde zijn IRL vriend, dus ik kan me voorstellen dat hij het wil proberen met deze setup.
Hopelijk gebeurt het, Froggen steekt er idd wel bovenuit, en wat rivaliteit/transfers zijn altijd welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Satangel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Hopelijk gebeurt het, Froggen steekt er idd wel bovenuit, en wat rivaliteit/transfers zijn altijd welkom :*)
Klopt al hoop ik wel dat (mocht dit daadwerkelijk gebeuren) dat Wickd zich over het verleden heen zet en Candy Panda erbij neemt. Want die is toch echt vele malen beter dan Yellowpete. Yellowpete is een geweldig persoon in bescheidenheid etc, maar vindt hem toch enorm onder doen van andere AD Carry's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

Waarom zou Ocelote SK verlaten ? Hij is letterlijk HET gezicht van SK :)
EG blijft wss gewoon lekker bij elkaar en dat zogenoemde "super" team gewoon een friendly ranked 5 team is.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar maar ik vind dat Sk een beetje uitelkaar ligt nu Hrq en kevin weg zijn. Hiermee is het roster van NIP denk ik wel veeeeeel beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb een paar leuke aangename potjes gewonnen in rank en nu krijg ik weer alles achter elkaar van afk, trollers, niet te doen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:20
Ik speel LoL vrijwel alleen nog maar in een team met vrienden (3vs3). Als 1 iemand niet kan en een "vreemde" mee doe dan lijkt het wel of de kans 50% is dat je iemand in je team krijgt die niet normaal kan doen. Echt ik kan iedereen aanraden gewoon een groep vrienden te vinden dan heb je veel meer plezier en minder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Dat is inderdaad misschiens de beste manier om een spel te spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik verwacht geen grote wijzigingen in EG. Hoogstens wat subs erbij aangezien hun subs Nrated en die jungler volgens mij weer weg zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Froggen toch zeker wel weg gaat, dat super team met Shook en Edward en Freeze ziet er op papier ook véél sterker uit.
Ocelotte of Candy naar EG zou ik trouwens wel heel dom vinden beide zijn toch wel duidelijk minder dan wat EG nu op die posities heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iemand tips tegen Jinx? Ik krijg er maar geen vat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42
DivineNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:52:
Iemand tips tegen Jinx? Ik krijg er maar geen vat op...
- Uitkijken voor d'r slow, die zie je zo aankomen net als Lucian's Q en Lux d'r ult. Als je 'm ziet gelijk een stapje opzij doen en sowieso niet te voorspelbaar positioneren.

- De root van Jinx, die drie granaten die ze op de grond legt, schijnt een lange cooldown te hebben dus als ze die gedaan heeft hoef je 'm daarna even niet te verwachten en zou je wat aggressiever spelen mits de situatie het toelaat ofcourse.

- Als je aan het vluchten bent van Jinx en iemand anders met minder health rent achter jou (of Jinx maakt een turret kapot), gewoon maken dat je wegkomt aangezien ze dan een flinke movement speed bonus krijgt en jou makkelijk kan inhalen.

- Niet op voorspelbare plaatsen recallen of in een rechte lijn van haar weglopen als haar ult klaar is, net zoals je dat niet zou moeten doen tegenover een Ezreal of Ashe bijvoorbeeld. + haar ult doet meer damage op jou als je meer health mist.

- Wanneer Jinx d'r Q aan heeft staan en met haar rocket launcher auto attacked is ze iets kwetsbaarder door haar lage attack speed. Als ze switched naar haar minigun heeft deze tijd nodig om attack speed te gainen.

- Niet te dicht tegen je eigen minions aan lopen als ze haar rocket launcher (Q) gebruikt, die doen aoe damage. Ook in teamfights kan ze hiermee vanaf een afstand poken en damage doen op jou en meerdere teamgenoten tegelijk.

Merendeel van deze tips staan ook op Jinx d'r championpagina in de client. Meestal staan hier wel goede tips bij. Verder heb ik niet zoveel ervaring met Jinx (ook nog niet mee gespeeld) dus als er mensen zijn die haar beter kennen en nog wat willen toevoegen.. Graag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:34:
Ik denk dat Froggen toch zeker wel weg gaat, dat super team met Shook en Edward en Freeze ziet er op papier ook véél sterker uit.
Ocelotte of Candy naar EG zou ik trouwens wel heel dom vinden beide zijn toch wel duidelijk minder dan wat EG nu op die posities heeft.
Hmm misschien dumpt EG zijn zwakke botlane en gaan ze voor Edward + Freeze als duo bot? Dat zou wel een epic team zijn imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind Yellowpete ook geen wereldklasse hoor maar hij is wel best veel verbeterd sinds season 2 daarom vind ik hem ook niet echt minder dan Candypanda die toch ook niet echt spetterend is. Krepo is ook niet slecht natuurlijk hoor. Volgens mij word hij bijvoorbeeld niet zo vaak gepakt bij warden en dergelijke. maar hij is toch ook niet echt een playmaker wat bijvoorbeeld Yellowstar en Edward wel heel goed doen. Vooral in het begin van de laatste split bij Curse vond ik dat goed te zien. Als ze achter stonden was Edward altijd nog steeds aan het roamen en plays aan het maken.

Maar ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alleen Froggen EG leaved voor dat zogenaamde super team. Die gasten spelen echt superveel samen en hebben nu al een challenger team. Denk ook dat ze niet hoeven vrezen om te verliezen in promotiegames en dergelijke dus dat ze vrijwel zeker een spot in de LCS zouden kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:49:
Waarom zou Ocelote SK verlaten ? Hij is letterlijk HET gezicht van SK :)
EG blijft wss gewoon lekker bij elkaar en dat zogenoemde "super" team gewoon een friendly ranked 5 team is.
Omdat het al vrij lang bekend is dat Ocelote voornamelijk voor het geld speelt, en EG daarom een betere optie is dan bij SK te blijven.
Vicarious schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:44:
Ik verwacht geen grote wijzigingen in EG. Hoogstens wat subs erbij aangezien hun subs Nrated en die jungler volgens mij weer weg zijn.
Krepo heeft als analist tijdens worlds laten zien dat hem dit vrij goed afgaat, daarbij genomen dat hij er geen geheim van heeft gemaakt dat hij niet verwacht nog jaren te willen gamen. Als je dan ook nog bekijkt dat Jason Kaplan voor het komende seizoen niet meer de EU LCS zal casten is er een vacature open.

Dan heb je nog Froggen die momenteel druk aan het scrimmen is met dit nieuwe team. Ik neem aan dat hij dit niet voor niets doet.
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:34:
Zou niet weten waarom dit dom zou zijn. Aangezien de midlane een open vacature is en Ocelote momenteel met een incompleet team zit. En hij is nou niet bepaald slecht. Candy Panda heeft afgelopen week meerdere keren vs Yellowpete gestaan in soloqueue en vrijwel elke keer zeer overtuigend gewonnen. En mocht Krepo stoppen dan is Nyph een prima vervanger. En ja dan heb je het oude SK weer bij elkaar die het opzich in het verleden helemaal niet zo verkeerd deed. Met ditmaal een betere organisatie achter ze (qua financien).

Dat laat SK open voor het nieuwe team die zich dan via de promo series kunnen kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solo que zegt niks. Ik heb 1 keer tegen Edward gespeeld in solo que en 1 keer gewonnen.

Vind Ocelote wel de zwakste mid in de LCS hoor. Froggen, Alex, Bjergsen en xPeke zijn denk ik onbetwist beter. En ik denk Nukeduck en Forellenlord ook wel. Dan heb je alleen nog Mokatte die op zich een van de betere spelers van zijn team is maar wel een beetje voorspelbaar is met zijn TP elke game. Er zijn denk ik echt wel betere opties dan Ocelote die al jaren natuurlijk wel goed is maar nou ook niet echt heel veel vooruitgang toont. Voor de PR is hij misschien wel een droompick.
Maarja sowieso is het natuurlijk allemaal koffiedik kijken gezien we niet weten welke champions en speelstijl goed zal zijn in Season 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik krijg sinds ik in Silver 1 zit continu rond de 5LP maakt niet uit win or loss. Zo wordt het wel lastig om Gold te halen voor het eind van de maand, heeft iemand een idee hoe dit kan? MMR lijkt me niet aangezien win/loss beide net zo laag is.

Heb 4 wins op rij maar krijg nog steeds 5LP, dus zit ook geen stijgende lijn in. Ideas anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Mvdbeld schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:20:
Ik krijg sinds ik in Silver 1 zit continu rond de 5LP maakt niet uit win or loss. Zo wordt het wel lastig om Gold te halen voor het eind van de maand, heeft iemand een idee hoe dit kan? MMR lijkt me niet aangezien win/loss beide net zo laag is.

Heb 4 wins op rij maar krijg nog steeds 5LP, dus zit ook geen stijgende lijn in. Ideas anyone?
Clamping jongeman. Je hidden MMR is te laag om in je promo te komen, Als je aangeeft al dat je win/loss bijna gelijk is is je winrate niet hoog genoeg om naar Gold te gaan.

Blijven volhouden als je meer wint dan je verliest stabiliseert dit snel genoeg.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
You can also opt to be a solo player, choose a champion, role and position and ask the system to look for teams who are looking for your spec.
Dat gaat nog over dat nieuwe match-up systeem. Nou dit gaat nooit werken in ranked natuurlijk. Geen counterpicks meer, terwijl je in champions select al de helft kunt winnen.

Wanneer je níet van te voren je champ moet picken krijg je mijn inziens hetzelfde probleem als wat je nu met lastpicks hebt, maar dan om andere redenen: stel, de queue voor top, mid, adc en jungle is 5 minuten; de queue voor support is 30 seconden. Iemand die normaal al trolled in champ select zal dit nu ook weer doen, en wel de support role selecteren maar niet gaan spelen.
Niemand dodged dit meer omdat naast de time-penalty opnieuw zo'n lange queue too much is. Dus offert er iemand zich waarschijnlijk op toch maar support te spelen --> de trollers winnen.

Wanneer je perse een 'support' moet spelen welke door Riot als support is aangeduid, ontneem je de creativiteit.

Eerder werdt dit systeem vergeleken met WoW, misschien is dat ook wel een goede vergelijking, echter zat je bij WoW niet met de keuze tussen 100+ chars. Als je daar een Warrior had, dan kon je tanken of DPS. Na de invoering van duo spec ging dat ook goed. Wel hadden ze met dat systeem voor elkaar dat steeds meer mensen healer en tank gingen spelen. Wellich gaat dit laatste ook wel voor LoL gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ero-Sensei schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:28:
[...]

Dat gaat nog over dat nieuwe match-up systeem. Nou dit gaat nooit werken in ranked natuurlijk. Geen counterpicks meer, terwijl je in champions select al de helft kunt winnen.
Ik denk dat dit systeem vooral is voor mensen die met 4 spelen en dus bijv, nog een top nodig hebben.

EDIT:
Ik vroeg me trouwens af of hier meer mensen zijn die tegenwoordig random FPS drops krijgen? Vroeger had ik hier nooit last van maar afgelopen paar weken overkomt dit me wel eens.
Dus, nog meer mensen hier last van of is mijn PC naar de ***** aant gaan?

[ Voor 24% gewijzigd door DivineNL op 17-10-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Nee, geen fps lag. Wel heb ik vaak dat ik ongeveer een kwartier telkens lagspikes van 600ping krijg. Gewoon voortdurend 20 ping en dan poef, 600, om vervolgens weer terug te gaan naar 20. Maar geen fps lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

kaaskoekie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:57:
Nee, geen fps lag. Wel heb ik vaak dat ik ongeveer een kwartier telkens lagspikes van 600ping krijg. Gewoon voortdurend 20 ping en dan poef, 600, om vervolgens weer terug te gaan naar 20. Maar geen fps lag.
Heb je toevallig een streaming muziek dienst aan staan in de richting van Pandora / Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hier ook wel FPS drops, vooral met wat meer drukte op het scherm, maar dat zal meer mijn pc zijn dan wat anders. Wat ouder beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42

Qon

Ik heb ook om de zoveel tijd een lagspike, geen vaste intervallen. Zowel op de EUNE als EUWE, al is het bij EUWE wel een stuk vaker. Ik weet tevens zeker dat het niet aan mijn internet of mijn pc ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Ik heb ook al maanden last van lag spikes af en toe, dit was al een tijdje toen ik nog thuis woonde, maar sinds ik op mezelf ben gaan wonen is het niet minder geworden. Ik had het idee dat het kwam door het feit dat er andere bezig waren op het wifi maar het lijkt erop dat meerdere mensen er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Mvdbeld schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:20:

Dit heb ik ook, maar dan in Plat I. Elke keer als je in de eerste divisie komt zal je de eerste potjes (en misschien alle potjes) 5LP krijgen en zoiets dergelijks verliezen. Alleen als je echt HEEL veel hoger MMR zal dat niet gebeuren (Gold 1 MMR in silver 1, etc.).

Ondertussen alweer op 70 punten, Diamond is in zicht.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik heb FPS drops en geen lag spikes, zal dus wel aan mijn PC liggen, tijd voor een nieuwe zodra het kan dan maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
DivineNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:23:
Ik heb FPS drops en geen lag spikes, zal dus wel aan mijn PC liggen, tijd voor een nieuwe zodra het kan dan maar :p
Je kunt ergens in de config instellen dat je nog een oude pc hebt, dan zal die net zoals vroeger wel goede fps moeten geven (behalve natuurlijk op aram map) want daar heb ik zelfs op een i7 nog wel fps drops op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Fan schoonmaken werkt ook wel eens, teminste bij mij werkt dat, mijn fan word nogal snel stoffig omdat me kamer stoffig is van verbouwing en ff met compressor uitblazen en stofzuiger erop zetten en hij gaat weer als een zonnetje

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last gehad van lag spikes in LoL totdat ik wat poorten open had gezet, vervolgens nergens meer last van gehad.
Tijdens de lag spikes had ik overigens geen fps drops.

Ik heb zover ik mij kan herinneren gewoon gezocht op google naar welke poorten ik open moest zetten en kwam terecht op een website waar dit per game beschreven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:11:
[...]

Dit heb ik ook, maar dan in Plat I. Elke keer als je in de eerste divisie komt zal je de eerste potjes (en misschien alle potjes) 5LP krijgen en zoiets dergelijks verliezen. Alleen als je echt HEEL veel hoger MMR zal dat niet gebeuren (Gold 1 MMR in silver 1, etc.).

Ondertussen alweer op 70 punten, Diamond is in zicht.
Dit klopt inerdaad op mijn main kreeg ik op een gegeven moment gewoon 1 punt voor een win in plat 1.
Terwijl op mijn smurf kreeg ik gewoon 30 punten per game in gold 1 speel dan wel tegen platinum 2 gasten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:06:
Ik heb ook last gehad van lag spikes in LoL totdat ik wat poorten open had gezet, vervolgens nergens meer last van gehad.
Tijdens de lag spikes had ik overigens geen fps drops.

Ik heb zover ik mij kan herinneren gewoon gezocht op google naar welke poorten ik open moest zetten en kwam terecht op een website waar dit per game beschreven was.
Ik vermoed dat je portforward.com bedoeld.
Hier geen last van lag gelukkig, alleen FPS drops van de oude machine waar ik op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Portforwarding is niet nodig voor LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren maar 1 potje kunnen spelen, hele tijd wou ik pre-made doen maar hele tijd zei die dat ik denied had gedaan terwijl ik toch accept had gedaan. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs de waarschuwing dat ik moest oppassen omdat ik te veel potjes had geweigerd :S

Toen nog 1 keer geprobeerd en toen ging het wel gelukkig, anders was het echt een uninstall geweest. Wordt er onderhand een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, in een week mezelf gecarried van silver 5 naar silver 1. Gister promo's naar gold en alles verloren, teruggezet naar 69LP :')

Ach np, vanavond maar weer even in promo's komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik ben eigenlijk voor het eerst ranked aan het spelen, en het gaat best goed! Van de 4 potjes 3 gewonnen en over het algemeen ook dik gewonnen. Bij de verloren pot hadden we al vrij snel een disconnect van een adc.
Het is en blijft een mooi spel :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:29:
Ugh, in een week mezelf gecarried van silver 5 naar silver 1. Gister promo's naar gold en alles verloren, teruggezet naar 69LP :')

Ach np, vanavond maar weer even in promo's komen :)
ach ja ik stop voor dit seizoen met ranked, ben er even helemaal klaar mee :), ga me focussen op trainen via normals en draft zodat ik in S4 fris kan starten ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:24:
Hier ook wel FPS drops, vooral met wat meer drukte op het scherm, maar dat zal meer mijn pc zijn dan wat anders. Wat ouder beestje.
Hoeft niet per sé, heb ook af en toe last van FPS drops (hoewel niet op SR), met een Intel 860, en een 7990. LoL is gewoon vrij beschamend geschreven qua engine ondertussen.

Edit: Daarbij is het ook zo dat de artefacts voor 7XXX series AMD gpu's nog altijd niet compleet weg zijn, wat ik ook een zeer apart gegeven vind.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Hoeft niet per sé, heb ook af en toe last van FPS drops (hoewel niet op SR), met een Intel 860, en een 7990. LoL is gewoon vrij beschamend geschreven qua engine ondertussen.

Edit: Daarbij is het ook zo dat de artefacts voor 7XXX series AMD gpu's nog altijd niet compleet weg zijn, wat ik ook een zeer apart gegeven vind.
Mja ik heb een Q6600 B3 (wel met OC, dat wel) met een GTX560 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Hallo,

Sinds kort speel ik op surround (6040x1080) en als ik mijn muis op een spell houd in game dan word de info box groter dan het middelste scherm.
Hebben meer mensen hier last van en/of weten sommige mensen hier een fix voor.
Het is namelijk heel erg hinderlijk in mijn live streams.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

ach ja ik stop voor dit seizoen met ranked, ben er even helemaal klaar mee :), ga me focussen op trainen via normals en draft zodat ik in S4 fris kan starten ^^
Misschien dat je jezelf nog een division of 2 kan opkrikken, beter voor je MMR in volgende seizoen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Misschien dat je jezelf nog een division of 2 kan opkrikken, beter voor je MMR in volgende seizoen :*)
nja ik krijg telkens gasten die niet communiceren en dergelijke en ik probeer samen met een maatje al mezelf op te krikken maar het lukt gewoon niet...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Martin0 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:57:
Fan schoonmaken werkt ook wel eens, teminste bij mij werkt dat, mijn fan word nogal snel stoffig omdat me kamer stoffig is van verbouwing en ff met compressor uitblazen en stofzuiger erop zetten en hij gaat weer als een zonnetje
Had ik natuurlijk al geprobeerd, maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

Had ik natuurlijk al geprobeerd, maar toch bedankt ;)
haha you are welcome :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Martin0 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

nja ik krijg telkens gasten die niet communiceren en dergelijke en ik probeer samen met een maatje al mezelf op te krikken maar het lukt gewoon niet...
Als dat niet lukt ga dan ook niet verder. Meestal zeggen ze vanzelf wel iets wanneer het fout gaat ;)

En nogmaals, vraag eens aan andere mensen hier of ze eens mee willen kijken en vervolgens na afloop tips kunnen/willen geven :) Ben misschien niet de beste speler hier maar wil je best helpen (xdmebusdx)
Zelf zit ik in mn promo naar s2 nu.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Het zou op zich wel leuk zijn als we een soort van coaching games kunnen houden binnen Tweakers... zonder flamers en shit.. Zoiets bestaat ook op Reddit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Xevoo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:13:
Het zou op zich wel leuk zijn als we een soort van coaching games kunnen houden binnen Tweakers... zonder flamers en shit.. Zoiets bestaat ook op Reddit geloof ik.
Klinkt interessant op zich, ik sta er open voor, zowel voor tips als tips geven (voor ADC dan, want daar heb ik ruimschoots meeste speeltijd zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Wow van Plat V naar Plat 3 in één promotion. Op deze snelheid kan ik zelfs nog wel Diamond halen deze season. :)

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Iemand nog interesse in een 3v3 team? Ik heb nog 1 spot open. Min requirement Silver V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Alweer. Sodeju wat is ranked weer klote. Ik speel op plat IV en ga dus ranked in. Vayne bot lane met Thresh. Na FB gaat onze thresh iedereen flamen, ook in all-chat. Vayne gaat 3x dood(bagger Vayne terwijl ze PLAT is), thresh dus afk en dan gaat Vayne lekker top met onze malphite(die ook al lekker 2x keer is dood gegaan. Wat gebeurd er? Malphite afk, Thresh afk, 0/9 Vayne, 3 towers weg in 1 min. Daarna lekker veel geflame in all-chat van Vayne en Thresh en FF 20 min. Ik stond 3/1/3 met Udyr en deed het niet eens slecht. Man ze moeten een keer gewoon een systeem maken zodat ik niet verlies bij afk. Zoveelste afk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

dank je voor deze comment ik zit inmiddels weer!!(3e keer) in de promo's hopelijk is 3 keer scheepsrecht na 2 games achter elkaar te winnen vandaag.

dankje voor het oppeppen van mij, ik ga maandag me promo's doen en hopelijk kom ik in Bronze III en misschien (als me mmr idd zo hoog is dat ik telkens met wat silvers en bronze II of hoger gematcht wordt) wel Bronze II(zou mooi zijn want dan kan ik nog een sprintje proberen te trekken naar Bronze I of misschien wel Silver V en dat zou echt mooi zijn(beetje te optimistisch nu:P)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twitch.tv/bossly1 Speel vanavond met een real life maat uit brons 1 die ga ik proberen naar silver 5 te halen kom maar kijken als je wilt:)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, bij mijn tweede poging mijn promo naar Silver 3 gehaald. Laatste game begon met mega geflame en dikke feed in botlane (niet zo gek als er een Gold 4 ADC tegen ons was die samen met zijn maatje duo speelde). Ik was de enige die mijn lane "won" als Ahri. Ik had meer kills dan de Vladimir mid, maar hij had meer farm omdat ik wat roamde om de andere lanes een beetje te helpen. Van de 12 kills eerste waren er 8 van mij ofzo. Stond iets van 8/0/6 ofzo toen ik voor de eerste keer doodging. Liepen wel mega achter maar kwamen langzaam terug met een pick hier en daar. De tegenstander was ook aan het ragen in allchat en dan weet je dat het andere team gewoon niet meer lekker loopt. Uiteindelijk een teamfight gewonnen en 2 inhibs + nexus towers + nexus kunnen pakken terwijl ze allemaal aan het respawnen waren. Uiteindelijk 19/4/18 geeindigt :). Nu in een week van Bronze 5 naar Silver 3 gegaan zonder duo hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nogmaals een verzoek voor iemand die interesse heeft in 3on3 ranked.

Vanavond om iet's na 20:00 wil ik nog wat games spelen in ons (inmiddels) Gold IV team. Ik kom hierbij echter nog 1 speler te kort. Vandaar de vraag of er iemand op Tweakers interesse heeft om wat games met ons mee te spelen om te kijken of het hij/zij bevalt.

Wat zoeken we?

- Pref iemand die het niet erg vindt om te junglen in TTL;
- Pref iemand boven de 18 jaar, gezien de gemiddelde leeftijd van het team;
- Pref iemand die inmiddels minimaal Silver V heeft behaald;
- Pref iemand die genoegen neemt met ventrilo;

Wat hebben we te bieden?

- Gold IV team in 3on3;
- Kans op Gold rewards voor S3 (is nu extended dus 10 matches moet mogelijk zijn om nog te halen);
- Geen must om elke avond online te zijn om te spelen, zijn we met 3 en is er zin voor dan spelen we;

Als iemand interesse heeft, stuur me een DM op Tweakers of add me in LoL op: Blaże (zou het copy pasten want die ż valt amper na te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:01:

Vanavond om iet's na 20:00 wil ik nog wat games spelen in ons (inmiddels) Gold IV team. Ik kom hierbij echter nog 1 speler te kort. Vandaar de vraag of er iemand op Tweakers interesse heeft om wat games met ons mee te spelen om te kijken of het hij/zij bevalt.

Wat zoeken we?

Wat hebben we te bieden?

- Gold IV team in 3on3;
- Kans op Gold rewards voor S3 (is nu extended dus 10 matches moet mogelijk zijn om nog te halen);
- Geen must om elke avond online te zijn om te spelen, zijn we met 3 en is er zin voor dan spelen we;

Als iemand interesse heeft, stuur me een DM op Tweakers of add me in LoL op: Blaże (zou het copy pasten want die ż valt amper na te maken. :)
Ik kan pas vanaf volgende week helaas ivm een verhuizing. Vanaf 30-10 ben ik sowieso beschikbaar en 21,22 oktober ook wel denk ik.

Voorwaardes:
- Vind het niet erg om te junglen, welke voorkeur qua champs hebben jullie? In 5on5 speel ik met J4, Heca, Udyr, maar weet niet of deze handig zijn in 3on3. Vind zelf Fizz erg leuk om te spelen en roam voornamelijk in de jungle met Fizz. Elise is misschien ook wel handig in 3on3?
- 29 jaar ;-)
- Onlangs gedegradeerd naar S2 :(
- Ventrilo, brrrrrrrrrrr maar kan er wel overheen stappen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Greetings Summoners,

I would like to introduce myself and talk about the stability problems we have been having in Europe. My name is Paul Breslin and my role at Riot is to head up Europe. Our top priority is delivering the stable platform you deserve. The recent problems on EUW stem from a storm of capacity, Internet connectivity and patch updates issues. As a player, I know this is not good enough and I would like to talk about what we are doing to level up our services dramatically for Europe.

First, I’d like to tackle a claim that really hurts to read – the idea that Riot doesn't care about EUW players. I can personally promise to you that this isn’t the case. Improving service here is a top priority across Riot and I promise you no one is blind to the pain you’ve been experiencing. It’s an historic problem for European players, I get that – but it’s one we’re truly dedicated to solving.

New EU Server Centre – We have been building a brand new facility in Amsterdam to house the EU servers. We’re building it with the latest designs in infrastructure, all new hardware and bigger/more servers than the current facility has. It will be the newest datacentre for any Riot region, and will be the latest in terms of overall system architecture. This is a massive undertaking that’s already been in the works for several months, and it’s not something that can happen overnight. I hope we can share some more behind-the-scenes details from the new data centre once it’s ready to power on.

Dedicated EUW strike team – On top of the team working on the long-term solution of the new data centre, we also have a dedicated strike team of Rioters from many different disciplines, who are responsible for the stability of EUW. The team is headed by Riot TMX from Europe. To give example of what the strike team do, over the past couple of weeks they have upgraded load balancing hardware, added chat servers, and diversified our internet connectivity by adding more circuits to our data centres. As a result, we’re seeing less impacted playtime on EUW over the last week and that trend is continuing to improve.

Communication – You’re all absolutely right that a big weakness here (and one of the core reasons European players rightly feel neglected) is that our communication around service issues hasn’t been timely or sufficient in the past. We’ve taken great care to solve this, and I hope you’ve noticed an improvement in the visibility, frequency, and quality of our communications during recent service interruptions on the forums. Feedback is greatly appreciated here.

Riot Direct – We know that the internet routing from you to our servers isn’t always ideal. In the past we’ve worked with partners and our datacentres to help direct traffic from you to our servers, but there are constraints that we weren’t willing to accept. With that in mind, we will be taking over the management of network traffic from players to our servers. We’ll be able to change how player traffic hits our servers, and can react quickly to changes/service disruptions and can constantly fine tune traffic flow to best suit players.

Game Metrics – We are building performance monitoring tools into the game client and server that will allow us to track framerate, network performance, and a host of other performance metrics. This new layer of monitoring will alert us to make pre-emptive adjustments to network and game settings to prevent or limit any impact on players.

I hope this gives you better visibility on the issues and reassures you that our top priority is to deliver the game experience we know you deserve. As the above initiatives come online we’ll go more in depth about them ahead of time to make sure everyone is aware of the changes.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Die Martin0 spreekt al een aardig woordje over de grens!

Maar om dan toch een serieuze comment hierop te geven: JEEHJ NL SERVERHUIS! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:31:
[...]

Die Martin0 spreekt al een aardig woordje over de grens!

quoten is makkelijk he ;) maar inderdaad was verrast dat ze een serverhuis in nl aan het bouwen waren :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
Precies wat ik dacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:35:
[...]

quoten is makkelijk he ;) maar inderdaad was verrast dat ze een serverhuis in nl aan het bouwen waren :)
Ik ook, datacenter ruimte hebben we in overvloed, maar met name omdat het hier veel duurder is dan in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:21:
[...]

Ik ook, datacenter ruimte hebben we in overvloed, maar met name omdat het hier veel duurder is dan in andere landen.
maar daar in tegen wel lekker lage ping en snelle verbinding voor ons nederlanders ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Betterrrrrrr, maar er komt geen gratis RP ofzo voor al die downtime en zooi? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
rSNNN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:30:
Ik hoop het niet. Alle moraalridders die daar om vroegen zeiden tenslotte om het wat minder zeurdeig te maken dat het ze niet om compensatie ging, maar om verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

rSNNN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:30:
Want jij hebt inkomsten misgelopen tijdens deze periode toch? Die inkomsten die jij altijd normaal gesproken in RP uitbetaald krijgt. ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
We zullen zien wat het met zich meebrengt... Ja... de downtime was irritant, slecht gecommuniceerd, en alles wat fout kon gaan, ging fout. Voor mij hoeft er geen compensatie, al is het wel leuk als we eens een gratis skin kunnen halen.

Ik hoop in ieder geval dat door het nieuwe datacenter de stabiliteit, kwaliteit etc verbeterd word. Echter een nieuw datacenter gaat niets veranderen aan de slechte communicatie vanuit Riot Europe. Dit is iets wat ze toch echt zelf moeten inzien, en moeten verbeteren!

We hebben nog 2 weken de kans voor het seizoen eindigt. Misschien toch nog ff plat aantikken? ^_^ Iets minder diablo de aankomende 2 weken voor mij =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om met een aantal vaste spelers te gaan groupen. Gister 1 ronde gedaan, daarna was de lol voor mij er meteen af.

Begon al bij het picken waar iedereen insta-locked en called, waardoor ik geforceerd wordt als juggler te spelen. Geen probleem, pick Aatrox en ga deze rol vervullen. Net voor de start disconnect onze mid-lane en weigert de top-lane mij te helpen met Blue.... vervolgens loop je de hele start van de game achter op de enemy juggler.

De top-lane Riven besluit vervolgens maar de enemy Jax te gaan feeden waardoor eigenlijk de gehele game al over is....

Daarna meteen geen zin meer in andere games. Ik hoop echt snel 30 te worden zodat ik met ranked kan beginnen, want ik wordt echt ziek van de normals soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Loadichus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:51:
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om met een aantal vaste spelers te gaan groupen. Gister 1 ronde gedaan, daarna was de lol voor mij er meteen af.

Begon al bij het picken waar iedereen insta-locked en called, waardoor ik geforceerd wordt als juggler te spelen. Geen probleem, pick Aatrox en ga deze rol vervullen. Net voor de start disconnect onze mid-lane en weigert de top-lane mij te helpen met Blue.... vervolgens loop je de hele start van de game achter op de enemy juggler.

De top-lane Riven besluit vervolgens maar de enemy Jax te gaan feeden waardoor eigenlijk de gehele game al over is....

Daarna meteen geen zin meer in andere games. Ik hoop echt snel 30 te worden zodat ik met ranked kan beginnen, want ik wordt echt ziek van de normals soms.
Ehhh, je wilt gelijk vanuit je level gebied ranked in? Awesome...

Dan wens ik je veel plezier in Bronze met dezelfde scenario's die je zojuist noemde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Want jij hebt inkomsten misgelopen tijdens deze periode toch? Die inkomsten die jij altijd normaal gesproken in RP uitbetaald krijgt. ;w :F
Wat kom je gelijk gaar doen dan, Ik heb t alleen over de verschillen tussen EUW en de rest, die krijgen wel altijd ziek veel RP en heel de mikmak. Dus zo raar was me vraag niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

rSNNN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Wat kom je gelijk gaar doen dan, Ik heb t alleen over de verschillen tussen EUW en de rest, die krijgen wel altijd ziek veel RP en heel de mikmak. Dus zo raar was me vraag niet..
De rest? Kom eens met wat voorbeelden van soortgelijke situaties. voordat je gaat vragen om iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

De rest? Kom eens met wat voorbeelden van soortgelijke situaties. voordat je gaat vragen om iets.
NA, 2000 RP na beetje downtime, Asia die legendary skin krijgt vanwege problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zal trouwens even de 2 games van gister een beetje neerzetten:

Game 1: ik(bronze IV) top als xin tegen een kayle(Silver V), kayle early kan mij poken en ik kan er weinig aan doen zonder jungler, na een minuut of 10 begin ik tanky genoeg te worden om do or die actie uit te voeren op kayle en dat heeft 2 keer tot succes gedaan, TF begonnen, uit eindelijk gewonnen door goed samenspel. 5/2/x

Game 2: ik top als jax tegen een Trynda(Silver V), ik haat trynda en kon eigenlijk zelfs als counter weinig doen, had ook snel me laan verloren en paar kills achter dankzij kleine foutjes van mij, op het moment dat ik mijn turret verlies ben ik een beetje gaan snowballen omdat mijn laan best wel verloren was, maar hield grote minion waves wel tegen, uit eindelijk door positief te blijven en hun die gingen flamen op elkaar en goed samenspel waarmee we hun acen en wij maar 2 man verliezen van base turret tot nexus kapot weten te krijgen.

dus conclusie: 2 keer tegen silver V gestaan 1 keer me niveau kunnen halen 1 keer niet omdat de tegenstander gewoon beter was.
Funfact: laatste 3 games een Trinity force gebouwd en alle 3 gewonnen XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

rSNNN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:55:
[...]

NA, 2000 RP na beetje downtime, Asia die legendary skin krijgt vanwege problemen
Goed jij hebt je feiten dus niet bij elkaar

- NA heeft een keer 1000 RP compensatie gekregen nadat er CONTENT LOSS was;
- EUW heeft een keer 2000 RP compensatie gekregen nadat er CONTENT LOSS was;
- En Asia heeft geen Legendary skin gekregen maar Silent Sona wat een LIMITED skin was, daarbij kwam ook dat het daar ging over FULL downtime en niet de problemen die EUW heeft ondervonden. Tevens was dat een keuze door het Asiatische team wat door de andere Riot teams als ongelukkig werdt beschouwd.

Dus voordat je weer gaat lopen roepen om iets waar je geen recht op hebt, zorg ervoor dat je iets meer weet dan gewoon wat random nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Ehhh, je wilt gelijk vanuit je level gebied ranked in? Awesome...

Dan wens ik je veel plezier in Bronze met dezelfde scenario's die je zojuist noemde...
ik zat aan het zelfde te denken damien maar wou het niet zeggen ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Spuitelf schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:46:
We zullen zien wat het met zich meebrengt... Ja... de downtime was irritant, slecht gecommuniceerd, en alles wat fout kon gaan, ging fout. Voor mij hoeft er geen compensatie, al is het wel leuk als we eens een gratis skin kunnen halen.

Ik hoop in ieder geval dat door het nieuwe datacenter de stabiliteit, kwaliteit etc verbeterd word. Echter een nieuw datacenter gaat niets veranderen aan de slechte communicatie vanuit Riot Europe. Dit is iets wat ze toch echt zelf moeten inzien, en moeten verbeteren!

We hebben nog 2 weken de kans voor het seizoen eindigt. Misschien toch nog ff plat aantikken? ^_^ Iets minder diablo de aankomende 2 weken voor mij =D
Ik hoef ook geen compensatie, low ping, geen queues en stabiele servers is de beste reward die ze mij kunnen geven :p

Daarbij heb je tot 11/11 de tijd om plat te halen dus je hebt nog 3,5 week de tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:58:
[...]

Goed jij hebt je feiten dus niet bij elkaar

- NA heeft een keer 1000 RP compensatie gekregen nadat er CONTENT LOSS was;
- EUW heeft een keer 2000 RP compensatie gekregen nadat er CONTENT LOSS was;
- En Asia heeft geen Legendary skin gekregen maar Silent Sona wat een LIMITED skin was, daarbij kwam ook dat het daar ging over FULL downtime en niet de problemen die EUW heeft ondervonden. Tevens was dat een keuze door het Asiatische team wat door de andere Riot teams als ongelukkig werdt beschouwd.

Dus voordat je weer gaat lopen roepen om iets waar je geen recht op hebt, zorg ervoor dat je iets meer weet dan gewoon wat random nonsense.
daarnaast staat er in de post al een kleine compensatie want we krijgen langer de tijd in S3 in ranked...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zoeken we?

Wat hebben we te bieden?

- Gold IV team in 3on3;

- Ik speel het liefste top lane of jungle.
- 18 jaar
- ben nu Silver 1 maar ik speel niet zoveel solo q
- liever TS maar Ventrilo kan ook.

EDIT : IGN: Macklemore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42

Wat zoeken we?

Wat hebben we te bieden?

- Gold IV team in 3on3;

Ik heb opzich wel interesse in een 3v3 team :Y weet alleen niet wanneer ik m'n eerste match zou kunnen doen, kom net terug van de kaakchirurg dus kan me niet ideaal focussen nu :+

Ben Silver II in soloq, heb nog niet bijzonder veel ervaring in 3v3 maar het is wel een gametype waar ik graag beter in zou willen worden. :Y M'n ingame name is Joomadbro, mocht je me willen toevoegen/opzoeken! :) M'n main junglers in 5v5 zijn overigens Lee Sin en Elise. Vind Vi verder ook leuk, en speel in 3v3 ook wel graag met Zed maar ik weet niet hoe viable hij daar in de jungle is en of het wel bij de eventuele teamcompositie gaat passen. Zodra ik wat meer influence puntjes heb zou ik eventueel nog wel een jungler bij kunnen kopen voor het 3v3 team. :)

Edit: Ben 23 jaar, gebruik normaal geen ventrillo maar kan ik natuurlijk installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voeg jullie allemaal vanavond wel even toe. Dan kunnen we kijken wie er het beste bij past.

Thanks iig voor alle reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Nou, het gaat helemaal geweldig.. promotions in gegaan naar Silver I en vanaf dat moment een lossstreak om mn oren gekregen en sta ik nu nog op 1LP! Nu ben ik het er wel mee eens dat ik af en toe ook geen goede pot speel, maar als je in laning phase 4/0/6 gaat ism. de jungle en support en de rest het dan zo verknalt in laning en teamfights dan kun je daar weinig meer aan redden soms :/

Maargoed, aanhouder wint zullen we maar zeggen.. verlies nog steeds minder dan dat ik krijg als ik zou winnen dus LoL is nog steeds van mening dat ik hoger hoor te zitten ;)
Pagina: 1 ... 81 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.