Noem mij maar een azijnzeiker, maar ik denk dat het niet DE oplossing is. Trolls gotta troll anyway..Qon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:52:
Briljant... ik heb iets dergelijks al meerdere malen aan Riot aangedragen via de forums, en het lijkt erop dat ze het idee bijna 1 op 1 over hebben genomen.
Ik denk dat dit een perfecte richting is in het beter maken van de community in LOL.
Daar bedoel ik mee; mensen die erop uit zijn om te zieken, doen dat toch wel, als het niet op de rolverdeling is dan wel op de prestaties van mensen.. Tuurlijk zal het wel een effect hebben, dat had het honor systeem ook, maar dat projectje was ook verre van zaligmakend..
Maar we gaan het vanzelf zien. Het valt in ieder geval te prijzen dat ze proberen een probleem te verkleinen/op te lossen.
Hoezo dit dan? Je kiest toch voor een role? Ofwel top, mid, jungler, botlane? Feitelijk veranderd er dan toch niets, want op het moment je in champ select komt kan je alsnog kiezen voor ap top / ad mid etc?SaphuA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:00:
Ik vermoed dus dat er veel meer geëxperimenteerd zal gaan worden, omdat mensen op voorhand al akkoord gaan en je dus geen geruzie in champ select zal gaan krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 16-10-2013 10:15 ]