[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:30:
Nou, het gaat helemaal geweldig.. promotions in gegaan naar Silver I en vanaf dat moment een lossstreak om mn oren gekregen en sta ik nu nog op 1LP! Nu ben ik het er wel mee eens dat ik af en toe ook geen goede pot speel, maar als je in laning phase 4/0/6 gaat ism. de jungle en support en de rest het dan zo verknalt in laning en teamfights dan kun je daar weinig meer aan redden soms :/

Maargoed, aanhouder wint zullen we maar zeggen.. verlies nog steeds minder dan dat ik krijg als ik zou winnen dus LoL is nog steeds van mening dat ik hoger hoor te zitten ;)
Gewoon even een korte break nemen en dan er weer tegenaan :) je zit nu wel erg dicht tegen Gold V aan dus het zal je wel lukken. Plus je hebt nu 3.5 Weken om het te halen, dat moet wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1413804

Die jongen vertelt het wel heel erg zwart/wit, maar naar mijn ervaring zit er wel een kern van waarheid in. Lose streaks zijn vrij common, en je kunt als het goed is vanzelf een patroon hierin ontdekken. Zolang je zelf maar goed blijft spelen kom je vanzelf hoger. Ik ben de laatste tijd alleen gezakt door zelf slecht spelen.. Was teveel gefocussed op m'n doelen behaleb i.p.v. mijzelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zon lose streak kan natuurlijk voorkomen maar volgens mij komt het meestal doordat die player dan op een soort van tilt slaat, dan blijven ze domme beslissingen maken en daar op "flamen" zonder te kijken wat ze zelf fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:40:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1413804

Die jongen vertelt het wel heel erg zwart/wit, maar naar mijn ervaring zit er wel een kern van waarheid in. Lose streaks zijn vrij common, en je kunt als het goed is vanzelf een patroon hierin ontdekken. Zolang je zelf maar goed blijft spelen kom je vanzelf hoger. Ik ben de laatste tijd alleen gezakt door zelf slecht spelen.. Was teveel gefocussed op m'n doelen behaleb i.p.v. mijzelf te verbeteren.
Ik heb zelf voornamelijk veel LP verloren door mijn main van S2 (Irelia) uit de kast te halen. Door haar vrij zwakke early game is het soms lastig een game nog in een win om te zetten. Denk dat ik toch maar weer terug ga naar top champions met betere carry abilities en een betere early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Damienx2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:53:
Ehhh, je wilt gelijk vanuit je level gebied ranked in? Awesome...

Dan wens ik je veel plezier in Bronze met dezelfde scenario's die je zojuist noemde...
Waarom zou je dit niet willen? Ik snap dat je eerst je rune pages moet gaan vullen en aantal champions met verschillende roles moet beheersen, maar na 30 levels zou dat toch enigsinds moet lukken.

Is mijn verwachtings patroon nu zo verkeerd dan? Ik verwacht in de ranked games toch iets meer serieuze spelers dan dat ik afgelopen week op de normals heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Waarom zou je dit niet willen? Ik snap dat je eerst je rune pages moet gaan vullen en aantal champions met verschillende roles moet beheersen, maar na 30 levels zou dat toch enigsinds moet lukken.

Is mijn verwachtings patroon nu zo verkeerd dan? Ik verwacht in de ranked games toch iets meer serieuze spelers dan dat ik afgelopen week op de normals heb gehad...
Mensen nemen het inderdaad serieuzer maar als je in de bronze league komt moet je niet meer verwachten dan de normal games die je nu hebt, misschien nog wel erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In je placement matches ga je dezelfde mensen tegenkomen als die je nu in je normals tegenkomt, vanaf dat punt zul je geplaced worden in een divisie. Ik weet natuurlijk niets over jou en of je nu wel of geen ervaring hebt met MOBA games, maar laat ik ervan uitgaan dat je geen ervaring hiermee hebt.

Ik vrees dan dat je een aantal dingen gaat missen wat er voor kan zorgen dat je van de ene hell in de andere komt (Bronze);
- Map awareness;
- Warding;
- Keuze voor objectives;
- Runes;
- Spelen van verschillende roles;
- Kennis van champs;

Nu zul je natuurlijk wel wat ervaring op hebben gedaan van 1 naar 30, maar ik zou toch zeker nog even een paar normals op level 30 doen en wat aandacht besteden aan de punten die ik noemde alvorens je zomaar even ranked instapt met de gedachte dat het allemaal stukken beter gaat zijn. Die eerste 10 matches zeker weten van niet. (en dat heb ik ervaren op 5 accounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:42:
Zon lose streak kan natuurlijk voorkomen maar volgens mij komt het meestal doordat die player dan op een soort van tilt slaat, dan blijven ze domme beslissingen maken en daar op "flamen" zonder te kijken wat ze zelf fout doen.
Uiteraard, geef zelf ook toe dat ik af en toe domme games heb en dat daar een groot deel van die betreffende loss vandaan komt, maar dat hebben we allemaal wel eens? Maar zag wel een goede tip voorbij komen, ben veel te gefocused om Gold nog te halen ipv. zelf te verbeteren en goede games neer te zetten :)

Maargoed, even een ranked break zal geen kwaad kunnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Over de lose-streaks, hier nog een leuk filmpje over opt tilt gaan en wat erachter zit. Hierbij stilstaan kan je ook helpen om wat relaxter te spelen en dus meer te winnen ;)
YouTube: How to Stop Losing Streaks (and the Science behind it all)
[...]

Mijn tip; speel nog wat langer door in normals. Ik was zelf een complete MOBA newbie en heb iets van 600 normal games gespeeld voordat ik ranked ging doen. Toen ik lvl 30 was vond ik mezelf er nog niet klaar voor en ownde ik niet genoeg champions. Ik heb daarna nog erg lang normals gespeeld en ben daardoor toch een stuk beter geworden dan toen ik net lvl 30 was. Doordat ik meer geoefend heb ben ik (met wat pech, afk'ers enzo) in Bronze I geplaatst. Daarna vrij snel doorgegaan naar Silver V waardoor ik bronze praktisch heb overgeslagen. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik langer normals heb gespeeld, omdat ik daar nu van profiteer. Als je gelijk ranked gaat doen en met dezelfde mensen geplaatst wordt in low bronze als waar je nu mee speelt, dan schiet je er niks mee op en wordt het alleen maar moeilijker om eruit te komen.. En zal je ook veel minder plezier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00
Wat IP boosts voor die serverproblemen kunnen nooit kwaad vind ik :-) Maar ik speel dit spel ook niet zoveel dat ik alle runes, champs en nog een berg ip heb. Voor hun is IP boosts ook vrij nutteloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik speelde vroeger altijd Heroes of Newerth op redelijk hoog niveau (~1900MMR), maar m'n vrienden zaten toch te zeuren dat ik LoL moest uitproberen. Langzamerhand een accountje gestart en in de loop der maanden level 20 geworden. In maart ben ik toen ''officieel'' gestopt met HoN en maar league gaan spelen.

Met een XP boost werd ik level 30 en had toen misschien 150 a 200 potjes gespeeld. De helft van de champions kende ik ongeveer, de helft daarvan weer redelijk goed en de andere 50% gewoon helemaal niet. Maar ik dacht met mijn HoN ervaring wel even het spelletje te kunnen leren.

Toen de placement matches. Leuk! 3 van de 10 kunnen spelen door omstandigheden, alle drie gewonnen. Resultaat = Bronze 3! Toch wel een opdonder voor mijn ego.

Maar als je weet wat je doet dan kom je daar snel genoeg uit. Ik was Gold voor ik het wist en zit nu bijna in Diamond.

Dus het ligt een beetje aan jezelf. Op wat voor een niveau zit je? Wil je je tijd in normals steken op level 30 of wil je dezelfde tijd in Ranked steken? Het is maar net wat je wil.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ik heb mijn promo's zojuist in 1 keer gehaald voor naar s2 :-) 18/1/12 geëindigd en wat negatieve mensen in mijn team laten zien dat ook al staat het 0-4 early dat een game echt nog niet verloren is.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Mebus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:55:
Ik heb mijn promo's zojuist in 1 keer gehaald voor naar s2 :-) 18/1/12 geëindigd en wat negatieve mensen in mijn team laten zien dat ook al staat het 0-4 early dat een game echt nog niet verloren is.
gratz, ja mijn 2e game van gister die hebben we ook op additude gewonnen, ik bleef constant positief en zorgde dat mijn team positief bleef terwijl de enemie negatief begon te worden:)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:00:
[...]

gratz, ja mijn 2e game van gister die hebben we ook op additude gewonnen, ik bleef constant positief en zorgde dat mijn team positief bleef terwijl de enemie negatief begon te worden:)
Houding is echt een grote factor naar het winnen van games ;) Zodra Jayce door had dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht ging speelde hij ook gelijk veel beter. Bijna nog een penta gescored ook (de eerste had ik in mijn laatste match voordat ik dus in deze promo's kwam ^^). Het is gewoon zo leuk dat je met Evelyn elke 2 seconden een proc hebt op je lichtbane :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
is er trouwens ene manier om te berekenen wat je mmr is?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Je exacte mmr is echt hidden, wel kan er een redelijk nauwkeurige schatting gemaakt worden door deze website die kijkt naar je match history enzo; http://op.gg/mmr/region=EUW

Verder ligt de LoLking score hier ook altijd wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:07:
Je exacte mmr is echt hidden, wel kan er een redelijk nauwkeurige schatting gemaakt worden door deze website die kijkt naar je match history enzo; http://op.gg/mmr/region=EUW

Verder ligt de LoLking score hier ook altijd wel in de buurt.
als die van lolking een beetje klopt dan trek ik het mmr van de duoq om hoog tussen een maatje en mij, daarvan gaan ze toch van uit van beide mmr optellen en dan delen door 2 right?

Die site die je opnoemt zegt dat me maatje onder zijn niveau zit en bij mij Reasonable MMR. You have qualified for belonging to this leagues.(betekent dit dat ik te hoog zit of te laag?)

me maatje heeft 996 en ik 1012

[ Voor 16% gewijzigd door Martin0 op 18-10-2013 13:14 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Reddit wordt gek, op Wickd's stream was te zien hoe Froggen hun 5v5 leavde. En nu komen er nog meer speculaties of hij daadwerkelijk weg is en wie hem gaat vervangen. ;)

Doe mij maar EG Wizikx :) Dan gaan ze er niet eens op achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik gooi een gok en ik denk dat het Ocelot word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:16:
mm ik gooi een gok en ik denk dat het Ocelot word.
Die kans is ook aanzienlijk groter, maar dit zou voor EG denk ik een betere oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wie Wizikx is maar Ocelot is een goede player en heeft wel een goede band met de spelers van Eg dus dnek dat het Ocelot word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

als die van lolking een beetje klopt dan trek ik het mmr van de duoq om hoog tussen een maatje en mij, daarvan gaan ze toch van uit van beide mmr optellen en dan delen door 2 right?

Die site die je opnoemt zegt dat me maatje op zijn niveau zit en bij mij Reasonable MMR. You have qualified for belonging to this leagues.(betekent dit dat ik te hoog zit of te laag?
Dat betekent dat je nu zit waar je ongeveer hoort. Maar dit kan nogal fluctueren. Als je net wat games hebt gewonnen dan krijg je vrij snel de melding "Nice! You are beyond this league!" o.i.d., dus niet teveel van aantrekken :P

Weet niet exact hoe duo's werken. Sowieso verrekenen ze beide MMR's maar volgens mij wordt je ook automatisch tegenover iets hogere mensen gezet omdat je als duo een voordeel hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:12:
Haha Reddit wordt gek, op Wickd's stream was te zien hoe Froggen hun 5v5 leavde. En nu komen er nog meer speculaties of hij daadwerkelijk weg is en wie hem gaat vervangen. ;)

Doe mij maar EG Wizikx :) Dan gaan ze er niet eens op achteruit.
Zo lang volg ik de proteams nog niet, maar is Wizikx hun zesde speler of zit hij nu ergens anders? Wat is trouwens die commotie rondom Froggen? Heb 'm wel een tijdje gevolgd op Twitch maar 't is toch een goede speler of hebben ze meningsverschillen? Denk dat ik hem wel liever in EG zie dan Ocelote, waar ik niet echt een fan van ben tot nu toe.. Maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:18:
Ik weet niet wie Wizikx is maar Ocelot is een goede player en heeft wel een goede band met de spelers van Eg dus dnek dat het Ocelot word.
Misschien ken je hem onder andere namen: Incarnati0n en tegenwoordig Pnad Pray Love. Een speler die lange tijd on sight gebanned werd door Riot dankzij activiteiten in zijn beginperiode in LoL, waar hij bekend staat om zijn DDOS activiteiten. Hij had dus een perma-ban, maar het schijnt dat hij tijdens Gamescon met Riot heeft gesproken over de situatie en dat hij mede dankzij invloed van andere LCS spelers een kans heeft gekregen om 4 maanden lang het voor elkaar te krijgen om niet gereport/gebanned te worden. Dat is hem inmiddels gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

Dat betekent dat je nu zit waar je ongeveer hoort. Maar dit kan nogal fluctueren. Als je net wat games hebt gewonnen dan krijg je vrij snel de melding "Nice! You are beyond this league!" o.i.d., dus niet teveel van aantrekken :P

Weet niet exact hoe duo's werken. Sowieso verrekenen ze beide MMR's maar volgens mij wordt je ook automatisch tegenover iets hogere mensen gezet omdat je als duo een voordeel hebt.

[...]

Zo lang volg ik de proteams nog niet, maar is Wizikx hun zesde speler of zit hij nu ergens anders? Wat is trouwens die commotie rondom Froggen? Heb 'm wel een tijdje gevolgd op Twitch maar 't is toch een goede speler of hebben ze meningsverschillen? Denk dat ik hem wel liever in EG zie dan Ocelote, waar ik niet echt een fan van ben tot nu toe.. Maar we zullen zien :)
Denk niet dat ze ruzie hebben ofzo, EG is een team dat al heel lang bij elkaar is, eerst heten het CLG.EU maar er is veder geen statement gekomen van een van de players over wat er gebeurt met het team, dus het kan zijn dat froggen een team leavde waar wickd ook in zat maar dat niet perse Evil Geniuses was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

Denk niet dat ze ruzie hebben ofzo, EG is een team dat al heel lang bij elkaar is, eerst heten het CLG.EU maar er is veder geen statement gekomen van een van de players over wat er gebeurt met het team, dus het kan zijn dat froggen een team leavde waar wickd ook in zat maar dat niet perse Evil Geniuses was.
Het was hun 5on5 team, Krepo and the gang. Nogmaals het hoeft niets te betekenen en het kan gewoon zijn dat ze met elkaar lopen te trollen. Maar ik vindt het nieuws erom heen wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Het was hun 5on5 team, Krepo and the gang. Nogmaals het hoeft niets te betekenen en het kan gewoon zijn dat ze met elkaar lopen te trollen. Maar ik vindt het nieuws erom heen wel grappig.
Precies, en vooral al die mensen op reddit die helemaal gek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik kom echt steeds bij retards in het team.. Net lekker potje 10/0/5
Nu instalock katarina, terwijl ik first call had op mid. Dus pakte ik maar jungle(ben ik niet heel ervaren in).

Sta nu 1/6/6. Katarina heeft bersekers boots. en randuin omen. WTF!? En surrenderen ho maar. Waste of time dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Nu zul je natuurlijk wel wat ervaring op hebben gedaan van 1 naar 30, maar ik zou toch zeker nog even een paar normals op level 30 doen en wat aandacht besteden aan de punten die ik noemde alvorens je zomaar even ranked instapt met de gedachte dat het allemaal stukken beter gaat zijn. Die eerste 10 matches zeker weten van niet. (en dat heb ik ervaren op 5 accounts)
Gezien het aantal reacties dat het niet verstandig is zal ik zeker er een 2e keer over nadenken om meteen ranked te doen.

Het is alleen afgelopen week gewoon vrij erg met de AFK'ers in games.Gewoon mensen die doodleuk na 10 min ingame zitten en dan melden: ik moet de hond uitlaten / ik ben 2x doodgegaan / you took my champion

Ik had toch stiekem de hoop dat mensen pas een ranked starten als ze ook daadwerkelijk minimaal een uur de tijd hebben om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Loadichus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:45:
[...]

Gezien het aantal reacties dat het niet verstandig is zal ik zeker er een 2e keer over nadenken om meteen ranked te doen.

Het is alleen afgelopen week gewoon vrij erg met de AFK'ers in games.Gewoon mensen die doodleuk na 10 min ingame zitten en dan melden: ik moet de hond uitlaten / ik ben 2x doodgegaan / you took my champion

Ik had toch stiekem de hoop dat mensen pas een ranked starten als ze ook daadwerkelijk minimaal een uur de tijd hebben om te spelen.
Ja merk dat de attitude enorm kut is geworden laatste tijd. Mensen hebben schijt aan first call. Of gaan gewoon afk na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph0603 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Ja merk dat de attitude enorm kut is geworden laatste tijd. Mensen hebben schijt aan first call. Of gaan gewoon afk na een tijdje.
First call werkt niet in draft pick. Alleen in Blind pick gaat dit nog op, al blijf ik het onzin vinden, aangezien niet iedereen even snel in de game zit als anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
ralph0603 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

First call vind ik echt een van de domste 'regels' in dit spel. Je connect allemaal in een lobby om een team game te starten, het is toch geen race wie het eerste een role kan callen? De beste games heb ik meestal als er overlegd wordt wie wat wil en kan spelen. Er zijn zelf mensen die onder hun 'plak'-toets een bepaalde pick hebben staan, belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

froggen heeft net gezegd dat hij het team heeft geleavd omdat hij de rewards niet wou, hij is het team niet geleavd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
In ranked is het sowieso Pick order > Call order. In mijn geval als ik 3th pick ben oid speel ik vaak alsnog support omdat andere anders gaan trollen. Dit zorgt er alleen voor dat ik zelf een iets minder leuke game heb maar ik wel sneller win gezien andere niet trollen (en ik zelf ook niet).

Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd toch ook gewoon de lane pak die ik graag speel als niemand er tegenin gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

dus als ik nu naar Bronze III of II ga dan zou hij zeggen dat ik te hoog zit?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Xevoo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:58:
In ranked is het sowieso Pick order > Call order. In mijn geval als ik 3th pick ben oid speel ik vaak alsnog support omdat andere anders gaan trollen. Dit zorgt er alleen voor dat ik zelf een iets minder leuke game heb maar ik wel sneller win gezien andere niet trollen (en ik zelf ook niet).tegenin gaat :)
Je kunt altijd een call/vraag doe naar een bepaalde rol omdat je daar goed in bent. Maar je blijft eikels houden die ondanks call of pick order nog steeds een bepaalde rol kiezen. Wat ik graag bij die mensen doe: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
LabsTipJr schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
First call vind ik echt een van de domste 'regels' in dit spel. Je connect allemaal in een lobby om een team game te starten, het is toch geen race wie het eerste een role kan callen? De beste games heb ik meestal als er overlegd wordt wie wat wil en kan spelen. Er zijn zelf mensen die onder hun 'plak'-toets een bepaalde pick hebben staan, belachelijk!
Wat meeste mensen niet door hebben is zelfs dat je first call niet altijd een echte first call is, omdat het afhankelijk is van chatserver response. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
officeel is het zelfs zo:

1e pick = support
2e pick = jungle
3e pick = top
4e pick = mid
5e pick = adc

van de laatste drie weet ik de volgorde niet helemaal zeker maar iets in die richting was het

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:17:
officeel is het zelfs zo:

1e pick = support
2e pick = jungle
3e pick = top
4e pick = mid
5e pick = adc

van de laatste drie weet ik de volgorde niet helemaal zeker maar iets in die richting was het
1e pick = support
2e pick = jungle
3e pick = adc
4e pick = top/mid
5e pick = top/mid

Is de meest ideale situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

1e pick = support
2e pick = jungle
3e pick = adc
4e pick = top/mid
5e pick = top/mid

Is de meest ideale situatie.
ja en wat vaak de situatie is:

1e pick = mid
2e pick = adc
3e pick = top
4e pick = jungle
5e pick = support(geforced)

dat kom ik regelmatig tegen en dan zeggen ze respect the pick order XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Officieus is bronze/silver:

1e pick = mid
2e pick = top
3e pick = adc
4e pick = jungle
5e pick = support

:D

edit: Martin typt sneller

[ Voor 15% gewijzigd door Ero-Sensei op 18-10-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Nog steeds in plat V. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

ja en wat vaak de situatie is:

1e pick = mid
2e pick = adc
3e pick = top
4e pick = jungle
5e pick = support(geforced)

dat kom ik regelmatig tegen en dan zeggen ze respect the pick order XD
Klopt en dat is erg vervelend, nu moet ik wel zeggen dat als ik in ranked first pick ben dat ik ook gewoon mijn standaard lane kies, puur omdat ik geen zin heb om toe te kijken hoe de game langzamerhand uit mijn handen glipt als support. En ja ik weet het, het heeft te maken met vertrouwen in je medemens, maar die is vrij nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Klopt en dat is erg vervelend, nu moet ik wel zeggen dat als ik in ranked first pick ben dat ik ook gewoon mijn standaard lane kies, puur omdat ik geen zin heb om toe te kijken hoe de game langzamerhand uit mijn handen glipt als support. En ja ik weet het, het heeft te maken met vertrouwen in je medemens, maar die is vrij nihil.
daarom dat we bij mij in de vriendenclub ook niet praten dat je met 4 randoms zit maar met 4 retards

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Ik ga liever iets wat niet gecounterpicked wordt. Top/mid laat ik wel aan anderen over. Of traden werkt ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Nah, second pick een Jayce bijvoorbeeld is prima te doen, wordt door de meest gebruikte tops niet gecounterd. Op Bronze/Silver zijn ze vaak niet geoefend met een champ die Jayce wel counterd.

Een Ahri firstpick is natuurlijk het domste wat je kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Laatst online: 21-12-2023
In bronze en silver speelt counterpicking eigenlijk zo goed als geen rol. Het is belangrijker dat je met een champ speelt waar je goed mee overweg kan. Er wordt soms nog wel ge-counterpickt om het counterpicken. Vervolgens kunnen ze niet met die champ overweg en schieten ze er niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
  • Laatst online: 20-05 11:41
Peeps die nog in zijn voor een serieus potje ranked?
Zoek nog serieuse spelers :)
intresse? voeg me toe ReFleX1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re-FleX_NL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:34:
Peeps die nog in zijn voor een serieus potje ranked?
Zoek nog serieuse spelers :)
intresse? voeg me toe ReFleX1988
league ? ik ben zelf silver 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
  • Laatst online: 20-05 11:41
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:39:
[...]

league ? ik ben zelf silver 1
Ja league, ik zit in bronze4 waar ik nooit van ze leven meer uitkom... ivm trollers, leavers and gamefuckers...... vandaar de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
LabsTipJr schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:33:
In bronze en silver speelt counterpicking eigenlijk zo goed als geen rol. Het is belangrijker dat je met een champ speelt waar je goed mee overweg kan. Er wordt soms nog wel ge-counterpickt om het counterpicken. Vervolgens kunnen ze niet met die champ overweg en schieten ze er niks mee op.
In gold heb je hetzelfde...=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re-FleX_NL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Ja league, ik zit in bronze4 waar ik nooit van ze leven meer uitkom... ivm trollers, leavers and gamefuckers...... vandaar de vraag
Ik bedoelde league qua welke division xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Re-FleX_NL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Sorry, maar dat is echt geen excuus, het enemy team heeft het statistisch gezien vaker.

Kijk naar je eigen play, in plaats van die van je allies. Jij maakt ook fouten, want anders was je wel gestegen in ranking. Potjes in bronze zijn wat minder voorspelbaar, maar als je op de goede manier speelt kun je ze makkelijk carrien (je scores zijn aardig, je winrate niet). Probeer andere lanes te helpen, dat helpt al een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Sorry, maar dat is echt geen excuus, het enemy team heeft het statistisch gezien vaker.

Kijk naar je eigen play, in plaats van die van je allies. Jij maakt ook fouten, want anders was je wel gestegen in ranking. Potjes in bronze zijn wat minder voorspelbaar, maar als je op de goede manier speelt kun je ze makkelijk carrien (je scores zijn aardig, je winrate niet). Probeer andere lanes te helpen, dat helpt al een stuk.
Hihi elke week gaat deze thread op repeat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

@Damienx2: misschien kan ik vanavond juist wel 3v3 spelen. De laatste tijd weinig tijd ivm werk enzo, en dan helpt het ook niet dat EUW 9 van de 10x loopt te kutten. Als ik een dikke login queue zie en op reddit lees dat er weer problemen zijn geef ik het al op voor die avond, dan kan ik mn avond wel beter besteden. Ik verwacht dus komend weekend wat vaker online te zijn als de servers het toelaten...

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Hihi elke week gaat deze thread op repeat :)
3x in de week bedoel je :P

Maargoed, het klopt wel. Als je altijd 10-0 gaat, en een ander altijd 0-5 kan je misschien eens beter zorgen dat je zelf 5-0 gaat en die ander 5 kills proberen te geven. Staat ie ineens niet achter, en voegt ie misschien wat toe in TF. Jijzelf kan misschien wat minder hard carriën, maar als je niet kan stijgen lukt dat toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Ero-Sensei schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

3x in de week bedoel je :P

Maargoed, het klopt wel. Als je altijd 10-0 gaat, en een ander altijd 0-5 kan je misschien eens beter zorgen dat je zelf 5-0 gaat en die ander 5 kills proberen te geven. Staat ie ineens niet achter, en voegt ie misschien wat toe in TF. Jijzelf kan misschien wat minder hard carriën, maar als je niet kan stijgen lukt dat toch niet.
Och zo had ik v/d week een game andersom. Ik op caitlin en finish 2/0/15 omdat iedereen de kills weg liep te jatten, maargoed, het was een win, ik maak echter zo als ADC minder indruk dan dat ik 12/0/5 was geweest en nog meer toe had kunnen voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Zo'n potje heb ik ook wel eens gehad, op dat moment krijg je het gevoel dat er een complot tegen jou gaande is :P

[ Voor 5% gewijzigd door ArgantosNL op 18-10-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:54:
Zo'n potje heb ik ook wel eens gehad, op dat moment krijg je dat dat er een complot tegen jou gaande is :P
zo gaat ieder potje van mij met ADC omdat ik zo slecht ben met ADC, krijg er gewoon geen damage uit... net als mid champs zoals Ori.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Hoe build jij je ADC en wie heb je als ADC meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:03:
Graves,varus, vayne en cait en ik bouw eerst damage (ie en BT) en dan situational

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Speel zelf niet erg veel adc maar als ik in m'n matches Vayne zie dan zijn de eerste core items daarvan altijd attack speed. Weet niet wat de reden daarvan is, wellicht de W die na 2 auto attacks geprocd wordt en dus ook damage doet. 90% van wat ik zie begint met een BotrK en daarna vaak een PD/Statik Shivv.

Als je problemen hebt met levelen, gold inkomen en items kopen als adc zijnde zou ik ook niet te hard focusen op als eerst een IE en BT te kopen, die zijn gewoon erg duur en als je wel moet recallen maar niks koopt omdat je voor een BF Sword moet sparen.. Dan geef je de andere adc een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
En lasthitten, kan er niet hard genoeg op hameren bij een ADC. Mis je veel lasthits, kom je achter te liggen.
Oefenen van lasthits is heel simpel te doen in custom games. Mocht je het onder druk van een enemy willen oefenen doe eens 1v1 ADC op Summoners Rift of Howling Abyss ofzo.
Wel afspreken dat hij je niet gelijk door je turret heen duwt natuurlijk, want jij wil oefenen.

Mocht je dat willen kan ik je er ook wel bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Counters in bronze/silver? Wat is dat? Ik denk (mijn ervaring) dat counters niet zo heel veel uitmaken daar en je meer naar skill-level moet kijken :) Hoevaak ik wel niet tot nu toe een zogenaamde 'counter' heb tegen Evelynn.. Natuurlijk zal er ook echt wel eens een goede counterpick zijn en zal diegene dus ook echt goed zijn met die champ. Maar hoevaak ik dat nu mee heb gemaakt? Niet vaak. Weet niet hoezeer het counter picken in gold telt?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb vandaag een paar leuke potjes gewoon met rank. Krijg je dan opeens alle trollers achter elkaar in je team. spel na spel
De ene troller na de andere. Het is gelijk of riot dat doet voor de fun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Deefje85 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:40:
Heb vandaag een paar leuke potjes gewoon met rank. Krijg je dan opeens alle trollers achter elkaar in je team. spel na spel
De ene troller na de andere. Het is gelijk of riot dat doet voor de fun :(
Als je zoiets al in champ select ziet.. Waarom ga je er dan niet uit? Liever 3 punten eraf dan 15.. Als het al niet meer is bij sommige.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Maar ja, Voor het spel start weet je niet hoe ze spelen. Het is in het spel zelf dan ze beginnen.
Ik zit niet altijd spelers te controleren constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

ArgantosNL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:03:
Start ongeveer altijd een Dorans Blade.
Als je voor staat? Dan BF Sword en evt. Boots. Sta je achter? Vamp Scepter.

Ga op Varus ongeveer altijd Doran Blade -> BF -> Boots -> Axe -> Vamp Scept -> IE -> Boots LvL2 en dan BotrK en daarna zie ik wel wat er nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
RaseriaN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:51:
[...]

Ga op Varus ongeveer altijd Doran Blade -> BF -> Boots -> Axe -> Vamp Scept -> IE -> Boots LvL2 en dan BotrK en daarna zie ik wel wat er nodig is :)
mwah ben ik het niet helemaal mee eens. De zogenoemde legolas build werkt over het algemeen een stuk beter. Je core items zijn dan bloodthirster en last whisper. En dan snipen voor het leven!
Overigens weet ik niet welke skills je build, maar met deze build wil je eerst je Q maxen en daarna je W en dan natuurlijk goed combo'en ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door questarey op 18-10-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Add Narsao, als je 5on5 ranked wilt spelen. Ikzelf ben Gold, maar de rest is brons dus verwacht niet teveel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Haay! Ik ben bronze 2 en zoek iemand om mee te spelen.. zit net in bronze 2 en heb 3 afkers in a row gehad... Heb nog wel zin om te spelen maar wil de kans op trolls/afkers verkleinen :) Ben zelf echt niet de beste...kan aardig top/jungle en adc spelen...voornamelijk adc..
Mensen die aardig teamspirit hebben, niet flamen en vooral niet opgeven..add me voor een win streak! _/-\o_
IGN 'Mindbender"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Recrush schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:40:
Speel zelf niet erg veel adc maar als ik in m'n matches Vayne zie dan zijn de eerste core items daarvan altijd attack speed. Weet niet wat de reden daarvan is, wellicht de W die na 2 auto attacks geprocd wordt en dus ook damage doet. 90% van wat ik zie begint met een BotrK en daarna vaak een PD/Statik Shivv.
Precies, daarom dus. Haar true dmg via de W proc is waar de power van Vayne ligt en waarom ze wordt beschouwd als een hypercarry. Die true dmg wil je zo vaak als maar kan hebben ---> attack speed is the way to go.

Andere adc's werken weer anders. Daar is attack speed ook welkom, maar dan begin je na je eerste recall liefst met een BF sword om je aa en abilities meer 'oomf' te geven.

En corki en ezreal zijn dan ook weer afwijkend, in de zin dat ze vaak een triforce bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

RaseriaN schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:51:
[...]

Vergeet niet dat life steal quints erg handig kunnen zijn voor de adc in combi met dorans blade. Dan heb je genoeg sustain om geen hp pots te hoeven kopen.

Echter, als Cait doe ik zelden life steal quints. Dan gewoon vol attack power om haar sterke early game nog sterker te maken.

En uiteraard sla die life steal quints over als je een Sona/Alistar/Soraka/Taric naast je hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DiedB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Is wel degelijk een legitiem excuus.

Dat 'gelul' over statistieken kun je niks mee als je als speler de pech hebt relatief vaak van die apen als teamgenoten naast je te hebben. Respect voor de mensen die het dan nog kunnen opbrengen door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Nou het spel begint bijna voor mij. Nog 1500 xp voor lvl 30 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Is wel degelijk een legitiem excuus.

Dat 'gelul' over statistieken kun je niks mee als je als speler de pech hebt relatief vaak van die apen als teamgenoten naast je te hebben. Respect voor de mensen die het dan nog kunnen opbrengen door te spelen.
Nee dit is geen excuus. Wordt ook vaak enkel gebruikt door mensen in bronze/silver etc die er menen niet thuis te horen maar waarbij dat stiekem wel degelijk zo is.

Statistiek werkt gewoon. En als jij goed genoeg bent carry jij je zo uit die troll games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Of het verder nu wel of niet statistisch klopt (doet het wel, maar dat terzijde), het gaat erom dat je naar dingen buiten jezelf kijkt. Natuurlijk zijn trollers/afkers/ragers belachelijk vervelend en af en toe heb ik daar ook geen zin meer in, maar je moet uiteindelijk naar jezelf kijken. Trollers/ragers/leavers zijn vervelend, maar statistisch gebeurd het inderdaad vaker bij de tegenstander dan bij jezelf. En als dit gezeik bij geen enkel team gebeurt, dan moet je op dat moment gewoon alleen maar naar jezelf kijken. Als je dat niet doet dan blijf je inderdaad in je division zitten.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Zo, eerste keer in 100 games dat ik een echte troll tegenkom...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O97rMZR.jpg

Hele dag League gespeeld omdat ik nog plat wil halen dit weekend (daarna geen tijd meer door SE's). Eindelijk mijn Gold 1 promo's behaald en daarin een game gewonnen, kom ik met een Bronze 1 Lux support (8)7) die premade is met een high platinum Corki. Begint te feeden, koopt troll items en gaat op een gegeven moment maar random ults gooien, erg teleurgesteld :/

De game erna ook verloren, gaat mijn tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DiedB schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:06:
Zo, eerste keer in 100 games dat ik een echte troll tegenkom...

Hele dag League gespeeld omdat ik nog plat wil halen dit weekend (daarna geen tijd meer door SE's). Eindelijk mijn Gold 1 promo's behaald en daarin een game gewonnen, kom ik met een Bronze 1 Lux support (8)7) die premade is met een high platinum Corki. Begint te feeden, koopt troll items en gaat op een gegeven moment maar random ults gooien, erg teleurgesteld :/

De game erna ook verloren, gaat mijn tijd :(
Ja, dat is ronduit kut. Leuke matchmaking ook, prachtig systeem.

Maar goed, je moet kennelijk vooral naar jezelf kijken....want statistieken of zoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Was weer een leuke promotions naar Gold 4...

Eerste promotion match 2 gasten die premade waren en mij wijsmaakte dat ze diamond waren op mains. Ik wilde geen gezeik in mijn promotions dus ben ik maar support gaan spelen wat ik langs geen kanten kan. Die zwaar verloren natuurlijk want die kerels die zaten niet eens in de buurt van diamond spelers :p

2e game moest ik heel hard carrien maar was wel een leuke game van +/- 50 minuten en gewonnen. 3e game was nog eens helemaal anders, iedere lane won en onze top riven was zo fed dat die op 25 minuten al 32k damage had gedaan.

Dus heb wel echt 3 héél verschillende promotion matches gehad, maar ben blij dat ik toch weer wat hoger ben :)

Platinum ga ik niet halen voor 11/11 maar ik probeer zo hoog mogelijk te komen in S3 voor een betere placement in S4 te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:11:
[...]

Ja, dat is ronduit kut. Leuke matchmaking ook, prachtig systeem.

Maar goed, je moet kennelijk vooral naar jezelf kijken....want statistieken of zoiets....
Klopt toch? Ik heb een keer een troll in mijn team nu, maar heb het idee dat ze net zo vaak, als niet vaker, bij de enemy zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DiedB schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:50:
[...]

Klopt toch? Ik heb een keer een troll in mijn team nu, maar heb het idee dat ze net zo vaak, als niet vaker, bij de enemy zitten.
Over een groot aantal games genomen meer, ervanuitgaande dat jij in jouw team nooit de troll bent.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Zo, ben nu ook lvl 30. Morgen maar is gaan beginnen met promotie wedstrijden. Seizoen toch bijna over en dan weet ik hoe ik ranked kan verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Hmm, ik kan het je eerlijkgezegd niet aanraden. Voor je het weet zit je diep in bronze, en daar kom je heel langzaam uit. Als je nog een paar honderd normals speelt en goed oefent kun je wellicht volgend seizoen direct in silver komen, en dat lijkt me een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DiedB schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 02:10:
Hmm, ik kan het je eerlijkgezegd niet aanraden. Voor je het weet zit je diep in bronze, en daar kom je heel langzaam uit. Als je nog een paar honderd normals speelt en goed oefent kun je wellicht volgend seizoen direct in silver komen, en dat lijkt me een stuk beter.
Mee eens. Geen speld tussen te krijgen :)

Toen ik lvl 30 werd, heb ik eerst nog een hele rits normals gedaan voordat ik überhaupt aan ranked begon te denken. Ik kon toen in feite op alle posities wel 2 a 3 champs goed spelen; pas toen begon ik met ranked. Achteraf bezien was dat misschien zelfs nog iets te vroeg.

Blijft natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar ik zou inderdaad op het volgende seizoen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best medelijden met mensen die net beginnen met deze game en dus aan het levellen zijn. Afgelopen weekend ging ik eens op het account van mijn vriendin (level 12) om haar account een beetje te levellen want ze had zelf weinig tijd. Ik ging de games in met de gedachte om gewoon fun te hebben en haar hidden MMR in normals niet te verpesten zodat ze zelf iig met plezier kan spelen en niet geroflstomped wordt elke game. De eerste game, in champselect gelijk 2 man die even vertellen dat we ons aan de meta moeten houden en dat we sowieso een jungler nodig hebben. Toen werd het me al snel duidelijk dat ik dus te maken had met smurfjes en gezien het taalgebruik wat volgde ging het ook om mensen die op hun main gebanned waren.

Ik zeg ze, jongens dit zijn lowlevel games gewoon een poppetje pakken en genieten van de game. Nou dat kon echt niet hoor, hoppa alle denkbare beledigingen kwamen richting mijn hoofd. Vervolgens het loading screen, hoppa van de 10 poppetjes 7 skins waarvan 1 ook nog Legendary. En ja hoor ingame allchat spam over reports gevloek over en weer. Vertellen hoe easy alles wel niet is. En toen ze eenmaal 0/6/0 stonden gingen ze maar AFK staan. Enemy team was vervolgens weinig beter qua gedrag en na een lange tijd gewoon voor fun gespeeld te hebben besloot ik de game erop maar te tryharden (ja een level 12 game tryharden omdat je het volk simpelweg niet uit kunt staan). Weer hetzelfde gemier in champselect over meta etc. vervolgens weer in loading screen 7 champs met een skin. Eenmaal ingame weer hetzelfde gemier in allchat. Alleen ditmaal ging ik vrolijk rond om wat wards te plaatsen. Onze botlane werd compleet vernederd door een AD Carry Thresh, die vervolgens in allchat even moest vertellen dat hij een professional gamer was. Onze Graves besluit daarop maar om afk te gaan, dus ineens is het ook nog 4vs5. Terwijl ik top doorpush breekt er ineens een teamfight op mid uit, waar ik nog probeer op tijd te zijn, maar helaas mijn team is al gekilled. Gelukkig is iedereen low genoeg dat ik er een quadra kill uit haal en mid hard kan doorpushen. Vanaf dat punt probeer ik elke keer snel 1 uit te schakelen zodat de rest van mijn team kan doorpushen en hoppa het was voldoende om de game te winnen.

Maar tjonge jonge, als men ooit over een elohell spreekt dan moet het toch echt het levelgebied zijn. Nogmaals enorm veel medelijden met de mensen die starten met deze game. Vindt ook dat Riot hierin harder moet optreden ten opzichte van bans. Het moet niet zomaar kunnen dat diegene zo even weer een nieuw account maakt om dan maar de boel te verzieken voor beginnende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 23:34
Om nog niet te spreken over de hoeveelheid trolls zo in end-of-season..

Gisteren 2 afk's in ranked game... zucht :(

Verder eindelijk maar eens Lee Sin gekocht... Wat een champion zeg! Lekker mobiel, snelle clear, leuke ganks (vooral met flash + ult erbij).

Ik merk alleen dat ik toch snel dood blijf gaan door meerdere andere champs, tanky lijkt hij maar niet te worden bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Rann schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:07:
Om nog niet te spreken over de hoeveelheid trolls zo in end-of-season..
Inderdaad, deed zaterdagavond nog maar even mijn eerste Gold 4 ranked match eb durf al niet meer ranked te spelen omdat ik bang ben weer te zakken naar 5.

Ik stond mid met Orianna en ik was Akali helemaal naar huis aan het spelen maar dan heb je een troll top, troll adc en try hard jungle (die overigens vaak dood ging).

Ik probeerde de ADC en top wijs te maken dat ze niet te ver moeten gaan zonder wards, vooral dan de top want omdat hij aatrox was zou hij dit wel kunnen.

Na dit gezegd te hebben zei de ADC: Oke, ik zal het niet meer doen. Een minuut later was de ADC geleaved en ging de top gewoon door met waar die mee bezig was.

Toen maar gewoon opgegeven en ermee gestopt. Toch nog even voor de zekerheid de ADC opgezocht, en jawel, Gold 5 met 0 punten dus niks te verliezen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:11:
[...]

Inderdaad, deed zaterdagavond nog maar even mijn eerste Gold 4 ranked match eb durf al niet meer ranked te spelen omdat ik bang ben weer te zakken naar 5.

Ik stond mid met Orianna en ik was Akali helemaal naar huis aan het spelen maar dan heb je een troll top, troll adc en try hard jungle (die overigens vaak dood ging).

Ik probeerde de ADC en top wijs te maken dat ze niet te ver moeten gaan zonder wards, vooral dan de top want omdat hij aatrox was zou hij dit wel kunnen.

Na dit gezegd te hebben zei de ADC: Oke, ik zal het niet meer doen. Een minuut later was de ADC geleaved en ging de top gewoon door met waar die mee bezig was.

Toen maar gewoon opgegeven en ermee gestopt. Toch nog even voor de zekerheid de ADC opgezocht, en jawel, Gold 5 met 0 punten dus niks te verliezen xD
dit is de reden waarom ik op maandag ranked speel, less trolls en stuff.

Gister toch een grappig potje gehad, ik stond top met nasus tegen een riven(ja hardcounter), deze riven speelde best goed maar toch 2x gank gehad van elise waardoor ik in laan voorstond (had 20 farm achterstand maar wel 2 assists) verloor me turret en maakte daarna me eerste kill op riven, lots of free farm gehad, wat jungle mobs gepakt en uit eindelijk teamfights, hun vayne was echt fed geraakt, en laatste teamfight had dankzij positieve impuls goed uitgepakt, ik zei wie ze moesten focussen en daardoor winnen we het team fight, tankte ik alle turrets(4,3k health nasus ftw) en pakte we de win, kijk ik na de match hoe goed ik getankt had, mijn team(de overige 4 dus) gemiddelde damage op hun gehad: 20 - 30k, ik: bijna 70k XD stak er echt ver boven uit xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 13:40
Ik speel nu al een tijdje LOL en word echt gek van dat matchmaking systeem. Ik ben ongeveer een maandje geleden level 30 geworden en na de tryout geplaatst in silver 4. Na wat potjes zelfs in silver 3 beland, alleen toen begon het. Ik kom alleen maar in troll teams, altijd afkers mensen die flamen, instalock op lanes, waardoor er iemand anders ook op die lane gaat locken omdat hij daar ook wilt. Ben nu in silver 5 gekomen en verlies alleen maar volop. Ik wil niet zeggen dat ik pro ben of iets maar ik kom 7 van de 10 keer uit games met een positieve score, alleen ik kan de game niet carryien (misschien ook een skill probleem van mij) omdat er minimaal 1 of 2 spelers vol aan het feeden zijn. Ik speel express al als jungle zodat ik de kills kan verdelen over de lanes (de echte slechte lanes pak ik de kills zelf zodat ik meer kan in andere lanes). Hebben meer mensen hier last van, of doe ik gewoon iets fout? De laatste week heb ik ook amper meer ranked gedaan, toevallig gisteren nog 2 en ja gelijk weer feeders in het team terwijl ik 9/2/12 stond en die andere 12/5/10 ofzo. Heeft iemand nog tips hoe ik een game beter naar mijn hand kan zetten, of is het gewoon iets waar je mee moet leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:26:
Ik heb best medelijden met mensen die net beginnen met deze game en dus aan het levellen zijn.
Ik ben niet erg lang geleden begonnen en ben pas level 14 nu. Ik speel dan ook meestal hooguit 1 game per dag.

Momenteel speel ik nog alleen bot games (5 vs 5 tegen beginner bots), en daar kom ik niet veel trolls tegen. Af en toe gasten die meteen disconnecten (gisteren 1 die halverwege weg moest en dat ook zei, daar heb ik dan weer geen problemen mee), en verder totale newbies die echt niet weten wat ze doen (die ik uit moet leggen dat je als laag level beter niet onder een vijandelijke turret kan gaan staan vechten). Maar tegen bots verlies je toch niet, dus ook wanneer ik de enige in het team ben met een positieve score kan ik er wel mee leven. Gebeurt af en toe wel dat ik als jungler of support het team aan de overwinning moet helpen.

Hoe zit het met die skins, dat je die speciaal noemt? Ik heb dankzij Gamescom ook 2 skins (Riot Blitz en Arcade Hecarim, die toevallig ook mijn 2 favorieten zijn), en die skins gebruik ik ook gewoonlijk. Ook omdat Arcade Hecarim er grappig uit ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Ik ben niet erg lang geleden begonnen en ben pas level 14 nu. Ik speel dan ook meestal hooguit 1 game per dag.

Momenteel speel ik nog alleen bot games (5 vs 5 tegen beginner bots), en daar kom ik niet veel trolls tegen. Af en toe gasten die meteen disconnecten (gisteren 1 die halverwege weg moest en dat ook zei, daar heb ik dan weer geen problemen mee), en verder totale newbies die echt niet weten wat ze doen (die ik uit moet leggen dat je als laag level beter niet onder een vijandelijke turret kan gaan staan vechten). Maar tegen bots verlies je toch niet, dus ook wanneer ik de enige in het team ben met een positieve score kan ik er wel mee leven. Gebeurt af en toe wel dat ik als jungler of support het team aan de overwinning moet helpen.

Hoe zit het met die skins, dat je die speciaal noemt? Ik heb dankzij Gamescom ook 2 skins (Riot Blitz en Arcade Hecarim, die toevallig ook mijn 2 favorieten zijn), en die skins gebruik ik ook gewoonlijk. Ook omdat Arcade Hecarim er grappig uit ziet :D
Ik noem ze speciaal, omdat over het algemeen mensen die NET met deze game starten niet gelijk skins gaan kopen voor een game waarvan ze nog niet zeker zijn dat ze deze lang zullen spelen. Mensen met skins kun je vrijwel 90% van de tijd linken aan een persoon die al een main heeft op level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Kraanwater schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:41:
Ik speel nu al een tijdje LOL en word echt gek van dat matchmaking systeem. Ik ben ongeveer een maandje geleden level 30 geworden en na de tryout geplaatst in silver 4. Na wat potjes zelfs in silver 3 beland, alleen toen begon het. Ik kom alleen maar in troll teams, altijd afkers mensen die flamen, instalock op lanes, waardoor er iemand anders ook op die lane gaat locken omdat hij daar ook wilt. Ben nu in silver 5 gekomen en verlies alleen maar volop. Ik wil niet zeggen dat ik pro ben of iets maar ik kom 7 van de 10 keer uit games met een positieve score, alleen ik kan de game niet carryien (misschien ook een skill probleem van mij) omdat er minimaal 1 of 2 spelers vol aan het feeden zijn. Ik speel express al als jungle zodat ik de kills kan verdelen over de lanes (de echte slechte lanes pak ik de kills zelf zodat ik meer kan in andere lanes). Hebben meer mensen hier last van, of doe ik gewoon iets fout? De laatste week heb ik ook amper meer ranked gedaan, toevallig gisteren nog 2 en ja gelijk weer feeders in het team terwijl ik 9/2/12 stond en die andere 12/5/10 ofzo. Heeft iemand nog tips hoe ik een game beter naar mijn hand kan zetten, of is het gewoon iets waar je mee moet leren leven?
ik main ook jungle en als alle lanes slecht gaan dan pak ik alle kills op zodat ik kan gaan carrien, tijdje geleden ook gedaan in ranked, ik was panteon jungle(was echt gigantische miscommunicatie) en top loopt lekker maar bot niet, dus dan camp ik bot zodat ze wat kills kunnen pakken, pakken ze die niet dan secure ik ze zodat er 2 assists hebben en ik de kills is toch 600 gold(minimaal) daarnaast hielp ik ook mid en eindigde ik 8/9/x en wonnen we de game, maar voornamelijk additude is belangrijk op silver en bronze

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

Ik noem ze speciaal, omdat over het algemeen mensen die NET met deze game starten niet gelijk skins gaan kopen voor een game waarvan ze nog niet zeker zijn dat ze deze lang zullen spelen. Mensen met skins kun je vrijwel 90% van de tijd linken aan een persoon die al een main heeft op level 30.
Je weet dat je tegenwoordig een klein beetje RP krijgt als je (ik dacht) level 5 haalt? Waardoor je dus een skin kunt kopen, als je wilt.
Kraanwater schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:41:
...
Ik wil niet zeggen dat ik pro ben of iets maar ik kom 7 van de 10 keer uit games met een positieve score...
Dat jij een positieve score hebt, betekend (imo) niet dat je ook de game kan beslissen. Hoe je het ook wend of keert, LoL draait om objectives (hoofddoel: nexus) en niet om kills. Kills kun je gebruiken om je doel te bereiken, namelijk de nexus van de tegenstander slopen, maar als je de kills niet goed weet om te zetten in objectives, door bijvoorbeeld suboptimale builds of tactieken, dan maakt het niets uit dat je kills hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:37
Skyclad schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Maar weet je wat het is. Als er iemand in een bot game Leaved/DCed dan gaat er ook een bot weg. dus wordt het alsnog 4v4. In een game met echte mensen gaat er niet iemand weg als er in jou team iemand DC/leaved. Wat het 4v5 en dus oneerlijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:03:
[...]
Je weet dat je tegenwoordig een klein beetje RP krijgt als je (ik dacht) level 5 haalt? Waardoor je dus een skin kunt kopen, als je wilt.
Klopt maar net niet voldoende om een Legendary of een skin van 975 RP te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

Klinkt logisch :D

Krijg je trouwens meer punten voor gewone 5 vs 5s dan wanneer je tegen bots speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 13:40
Gropah schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:03:

Dat jij een positieve score hebt, betekend (imo) niet dat je ook de game kan beslissen. Hoe je het ook wend of keert, LoL draait om objectives (hoofddoel: nexus) en niet om kills. Kills kun je gebruiken om je doel te bereiken, namelijk de nexus van de tegenstander slopen, maar als je de kills niet goed weet om te zetten in objectives, door bijvoorbeeld suboptimale builds of tactieken, dan maakt het niets uit dat je kills hebt.
Dat snap ik, alleen het probleem is ook dat een team nooit luistert, als je aan het winnen bent en iedereen loopt 1v5 te vechten (je eigen team) en je zegt group up and push mid maar dan nog is iedereen alleen aan het ronddwalen word het lastig. Vooral late game hebben mensen in bronze en silver geen idee wat ze moeten doen, maar ik kap even met ranked nu wacht wel tot het nieuwe seizoen en dan hopen dat het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kokoryuu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:03:
[...]
Maar weet je wat het is. Als er iemand in een bot game Leaved/DCed dan gaat er ook een bot weg. dus wordt het alsnog 4v4. In een game met echte mensen gaat er niet iemand weg als er in jou team iemand DC/leaved. Wat het 4v5 en dus oneerlijk maakt.
Ah, was me nooit opgevallen dat er ook een bot verdween. Vandaar dat de echte trolls eerst gaan afken en dan de bots gaan feeden (heb ik 2x of zo gehad :D ). Maar die geven ook snel op meestal als niemand iets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:07:
[...]

Klinkt logisch :D

Krijg je trouwens meer punten voor gewone 5 vs 5s dan wanneer je tegen bots speelt?
Als ik mij goed herinner hangt dat van de moeilijkheidsgraad af waarop jij tegen de bots speelt en tevens je level.

Correct me if I'm wrong:

1-10: 100% XP vs Beginner bots
10-20: 100% XP vs Intermediate bots
20-30: 90 of 80% XP vs Intermediate bots en een limiet van 5 games?

Dus ik zou ook gewoon tegen bots kunnen spelen uiteraard, maar ik vond dat een beetje onzinnig voor iemand die al 3500 normal games op zijn naam heeft staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Martin0 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

ik main ook jungle en als alle lanes slecht gaan dan pak ik alle kills op zodat ik kan gaan carrien, tijdje geleden ook gedaan in ranked, ik was panteon jungle(was echt gigantische miscommunicatie) en top loopt lekker maar bot niet, dus dan camp ik bot zodat ze wat kills kunnen pakken, pakken ze die niet dan secure ik ze zodat er 2 assists hebben en ik de kills is toch 600 gold(minimaal) daarnaast hielp ik ook mid en eindigde ik 8/9/x en wonnen we de game, maar voornamelijk additude is belangrijk op silver en bronze
Niet alleen in Silver en Bronze .. ik heb genoeg mensen in Gold en Platinum die nog steeds keihard lopen te janken op alles! En heb hier van genoeg gelezen dat het ook hoog in Platinum en Diamond nog niet goed is..

Ikzelf trek me nergens meer wat van aan, of ze nou 100x pingen of flamen in de chat.. reageer nergens op :) aan het eind report ik ze gewoon, of ik nou win of verlies. Lekker m'n eigen spel spelen werkt een stuk beter, leuk als ik verder omhoog klim en prima als ik gelijk blijf of terug zak in punten. Stuk meer plezier in de game op die manier!

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 82 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.