[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00
Klopt ongeveer:
lvl 1-9 -> 100% voor beginner en intermediate
lvl 10-19 -> 85% beginner bots, 100% intermediate
lvl 20-29 -> 70% beginner, 90% interm
lvl 30 -> 55% beginner, 80% voor intermediate

Coop vs ai kan je ook de first win of the day mee halen. Altijd leuk als je 5 losses in a row hebt op een avond maar wel nog veel ip kunt gebruiken. Even vlug beginner bots op 3vs3 en tien minuutjes later heb je de 150 ip binnen.

Ik zou ook wel proberen om niet via bots naar lvl 30 te gaan, want als je dan pas tegen echte mensen speelt, zal je merken hoe eenvoudig die bots wel waren. Hoewel ze enorm agressief zijn, lopen ze bij de eerste hit altijd weer weg en kan je gewoon chasen en killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Als ik mij goed herinner hangt dat van de moeilijkheidsgraad af waarop jij tegen de bots speelt en tevens je level.

Correct me if I'm wrong:

1-10: 100% XP vs Beginner bots
10-20: 100% XP vs Intermediate bots
20-30: 90 of 80% XP vs Intermediate bots en een limiet van 5 games?

Dus ik zou ook gewoon tegen bots kunnen spelen uiteraard, maar ik vond dat een beetje onzinnig voor iemand die al 3500 normal games op zijn naam heeft staan ;)
Misschien moet ik maar eens naar intermediate bots switchen. Iemand zei toen ik begon dat die veel moeilijker waren dan beginner bots, dus had ik dat nog even uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Misschien moet ik maar eens naar intermediate bots switchen. Iemand zei toen ik begon dat die veel moeilijker waren dan beginner bots, dus had ik dat nog even uitgesteld.
Valt mee hoor, je kunt er af en toe een vervelende bot bij hebben zitten zoals Annie of Brand bot. Bots die continu hun skillshots landen en heel snel achter elkaar casten zijn gewoon vervelend. Als je ze makkelijk wilt winnen neem dan een Champ die een "clone" heeft. Shaco of Wukong bijvoorbeeld. Bots gooien meestal hun ult en alles op de clone en dan kun je opruimen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
schaapiej schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Niet alleen in Silver en Bronze .. ik heb genoeg mensen in Gold en Platinum die nog steeds keihard lopen te janken op alles! En heb hier van genoeg gelezen dat het ook hoog in Platinum en Diamond nog niet goed is..

Ikzelf trek me nergens meer wat van aan, of ze nou 100x pingen of flamen in de chat.. reageer nergens op :) aan het eind report ik ze gewoon, of ik nou win of verlies. Lekker m'n eigen spel spelen werkt een stuk beter, leuk als ik verder omhoog klim en prima als ik gelijk blijf of terug zak in punten. Stuk meer plezier in de game op die manier!
als iemand al begint met flamen maakt me niet uit op wie binnen mijn team dan mute ik hem al, daarna probeer ik teamspirit hoog te houden door positief te zijn, en mensen in goede banen te leiden, soms lukt het soms niet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:53:
[...]

Vergeet niet dat life steal quints erg handig kunnen zijn voor de adc in combi met dorans blade. Dan heb je genoeg sustain om geen hp pots te hoeven kopen.

Echter, als Cait doe ik zelden life steal quints. Dan gewoon vol attack power om haar sterke early game nog sterker te maken.

En uiteraard sla die life steal quints over als je een Sona/Alistar/Soraka/Taric naast je hebt staan.
ik pak eigenlijk altijd life steal quints, bij varus gebruik ik de volgende volgorde: begin met dorans -> dan IE (als boots nog niet nodig zijn and bf -> boots) -> boots + lvl2 dan is het de vraag extrfa life steal nodig nee-> phantom dancer (55% crit rate ftw) ja -> vamp sceptor -> PD -> LW laatste item hangt er sterk van af wat ik tegen heb en hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Kraanwater schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:41:
Ik speel nu al een tijdje LOL en word echt gek van dat matchmaking systeem. Ik ben ongeveer een maandje geleden level 30 geworden en na de tryout geplaatst in silver 4. Na wat potjes zelfs in silver 3 beland, alleen toen begon het. Ik kom alleen maar in troll teams, altijd afkers mensen die flamen, instalock op lanes, waardoor er iemand anders ook op die lane gaat locken omdat hij daar ook wilt. Ben nu in silver 5 gekomen en verlies alleen maar volop. Ik wil niet zeggen dat ik pro ben of iets maar ik kom 7 van de 10 keer uit games met een positieve score, alleen ik kan de game niet carryien (misschien ook een skill probleem van mij) omdat er minimaal 1 of 2 spelers vol aan het feeden zijn. Ik speel express al als jungle zodat ik de kills kan verdelen over de lanes (de echte slechte lanes pak ik de kills zelf zodat ik meer kan in andere lanes). Hebben meer mensen hier last van, of doe ik gewoon iets fout? De laatste week heb ik ook amper meer ranked gedaan, toevallig gisteren nog 2 en ja gelijk weer feeders in het team terwijl ik 9/2/12 stond en die andere 12/5/10 ofzo. Heeft iemand nog tips hoe ik een game beter naar mijn hand kan zetten, of is het gewoon iets waar je mee moet leren leven?
bvb een normal potje van mij dit weekend, was kha jungle(had dit al een lange tijd niet meer gespeeld) en ik speelde wel lekker, maakte mooie ganks(voornamelijk op top waardoor hun udyr begon te janken), maar onze ADC verzuimde het om kills te pakken, waardoor onze support(leona) meer kills had dan de adc, daardoor heb ik als maar kills op gepak om de ADC rol op te vangen, en daarmee was ik ook wel zwaar gefed: 8/1/5 uiteindelijk en hard kunnen door pushen.

Daarnaast als je top speelt en je speelt bvb nasus, als je tegenstander gaat roamen bvb ga dan juist pushen, dan krijgt hij spijt van dat hij op top weg ging, heb bvb van het weekend een potje met nasus op top gespeeld en elke keer als de riven waar ik tegen over stond weg ging uit top lane pushte ik een turret neer wat echt makkelijk gaat met je q, daarnaast een hoop farmen en omdat wij purple team waren kon ik telkens ook de golems mee pakken van de jungle wat me 9 extra damage op me q gaf en ik van riven 1 vs 1 kon winnen(wat echt leuk is want riven en de harde counter van nasus) en als je normals wilt gaan spelen om te trainen pak dan draft pick ipv blind pick, heb je zo veel meer aan, ten eerste minder trolls en ten tweede is gewoon ranked zonder ranked te spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Koekiemonsterr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 03:05:
[...]

Mee eens. Geen speld tussen te krijgen :)

Toen ik lvl 30 werd, heb ik eerst nog een hele rits normals gedaan voordat ik überhaupt aan ranked begon te denken. Ik kon toen in feite op alle posities wel 2 a 3 champs goed spelen; pas toen begon ik met ranked. Achteraf bezien was dat misschien zelfs nog iets te vroeg.

Blijft natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar ik zou inderdaad op het volgende seizoen wachten.
Ik ben een ander geval. Ik kan één champ op mid (Morgana) en een aantal champions op support. Een op de vijftig games gaat het fout (ik kan beide roles niet krijgen) en meestal dodge ik dan, maar ach :P Voor mij werkt het perfect tot nu toe, ik sta op het punt naar Platinum te promoten :P
Rann schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:07:
Om nog niet te spreken over de hoeveelheid trolls zo in end-of-season..

Gisteren 2 afk's in ranked game... zucht :(

Verder eindelijk maar eens Lee Sin gekocht... Wat een champion zeg! Lekker mobiel, snelle clear, leuke ganks (vooral met flash + ult erbij).

Ik merk alleen dat ik toch snel dood blijf gaan door meerdere andere champs, tanky lijkt hij maar niet te worden bij mij :P
Inderdaad, gisteren ook een Teemo Revive Smite in mijn team (ranked), en hij ging de hele game AFK staan in base. En dat is dan Platinum IV, heel erg triest. Eerder die dag een idioot die 'mid or troll' zegt als 4th pick (ik was first pick), dus ik pak gewoon mid en die gast pakt double mid... Heb 'm maar gedodged :)

Ik merk dat het altijd leuker is om in werkweken 's ochtends (uur of 10) te spelen, sporadisch flamers gezien rond die tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Kraanwater schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:41:
Ik speel nu al een tijdje LOL en word echt gek van dat matchmaking systeem. Ik ben ongeveer een maandje geleden level 30 geworden en na de tryout geplaatst in silver 4. Na wat potjes zelfs in silver 3 beland, alleen toen begon het. Ik kom alleen maar in troll teams, altijd afkers mensen die flamen, instalock op lanes, waardoor er iemand anders ook op die lane gaat locken omdat hij daar ook wilt. Ben nu in silver 5 gekomen en verlies alleen maar volop.

Hebben meer mensen hier last van, of doe ik gewoon iets fout? De laatste week heb ik ook amper meer ranked gedaan, toevallig gisteren nog 2 en ja gelijk weer feeders in het team terwijl ik 9/2/12 stond en die andere 12/5/10 ofzo. Heeft iemand nog tips hoe ik een game beter naar mijn hand kan zetten, of is het gewoon iets waar je mee moet leren leven?
De 'harde waarheid': wen er maar aan. Je doet niets/weinig fout.

Je zal altijd wel mensen hebben die dan komen met het volgende 'argument': statistisch gezien is de kans groter dat het enemy team trollers heeft, dus kijk vooral naar jezelf en wat jij beter kan doen.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar koop je niks voor in zo'n potje met allemaal feeders/nubs om je heen.

Ik had het gister ook weer. Ik was Fizz mid en eindig 10/8/6. Niet een top score, maar wel in vergelijking met de rest van mijn team, die allemaal scores hadden van 3/10/4, 2/8/5 etc. Allemaal zaten ze te feeden. Telkens moest ik in een hairy situation duiken met overly fed enemies. Tot overmaat van ramp was onze Vayne niet helemaal bekend met het fenomeen 'samenwerken', dus we zaten meer met 4 vs 5 te verdedigen....

Had ik dan de enemy mid katarina nog sneller moeten inpakken zodat ik eerder kon gaan roamen om bot en/of top te helpen? Ja, maybe. In die zin kan ik het mezelf aanrekenen. Maar mag je ook een keer verwachten van je teammates dat ze enige skills/brains hebben op het moment dat ze een ranked starten?

Eén tip: ga proberen zoveel mogelijk duo queue proberen. Dus speel met iemand samen van ongeveer gelijk niveau en die ook qua League ongeveer op zelfde niveau hangt. Sommigen raden dat af, want je krijgt dan wel iets hoger geplaatste enemies tegenover je en de kans dat één van jullie last pick is is groot (dus grotere kans om support te moeten gaan).
Echter, die nadelen vallen in het niet bij de voordelen. Als je duo queue doet, dan weet je één ding zeker: 2/5 speler in mijn team zijn degelijke goeie spelers. Kortom, de kans dat je feeders/trolls in je team hebt is meteen alweer een stuk kleiner. Daarnaast kun je eea op elkaar afstemmen via voip communicatie. En als je dan toch supp moet, kun je altijd nog samen bot gaan ownen. En vergis je niet: een slecht supp naast je is een ramp als adc. Als je dan als last pick toch supp moet, dan kun je die rol ook goed invullen en dat is nog wel belangrijker dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

De 'harde waarheid': wen er maar aan. Je doet niets/weinig fout.

Je zal altijd wel mensen hebben die dan komen met het volgende 'argument': statistisch gezien is de kans groter dat het enemy team trollers heeft, dus kijk vooral naar jezelf en wat jij beter kan doen.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar koop je niks voor in zo'n potje met allemaal feeders/nubs om je heen.

Ik had het gister ook weer. Ik was Fizz mid en eindig 10/8/6. Niet een top score, maar wel in vergelijking met de rest van mijn team, die allemaal scores hadden van 3/10/4, 2/8/5 etc. Allemaal zaten ze te feeden. Telkens moest ik in een hairy situation duiken met overly fed enemies. Tot overmaat van ramp was onze Vayne niet helemaal bekend met het fenomeen 'samenwerken', dus we zaten meer met 4 vs 5 te verdedigen....

Had ik dan de enemy mid katarina nog sneller moeten inpakken zodat ik eerder kon gaan roamen om bot en/of top te helpen? Ja, maybe. In die zin kan ik het mezelf aanrekenen. Maar mag je ook een keer verwachten van je teammates dat ze enige skills/brains hebben op het moment dat ze een ranked starten?

Eén tip: ga proberen zoveel mogelijk duo queue proberen. Dus speel met iemand samen van ongeveer gelijk niveau en die ook qua League ongeveer op zelfde niveau hangt. Sommigen raden dat af, want je krijgt dan wel iets hoger geplaatste enemies tegenover je en de kans dat één van jullie last pick is is groot (dus grotere kans om support te moeten gaan).
Echter, die nadelen vallen in het niet bij de voordelen. Als je duo queue doet, dan weet je één ding zeker: 2/5 speler in mijn team zijn degelijke goeie spelers. Kortom, de kans dat je feeders/trolls in je team hebt is meteen alweer een stuk kleiner. Daarnaast kun je eea op elkaar afstemmen via voip communicatie. En als je dan toch supp moet, kun je altijd nog samen bot gaan ownen. En vergis je niet: een slecht supp naast je is een ramp als adc. Als je dan als last pick toch supp moet, dan kun je die rol ook goed invullen en dat is nog wel belangrijker dan je denkt.
Tja ik blijf erbij dat het toch echt van geluk afhangt, en dus komt dat statistische gedeelte toch wel uit. Je kunt niet alle games winnen en persoonlijk merk ik weinig verschil met duo of solo queue. Het enige wat me stoort in deze game is de manier waarop mensen hun keuzes maken. Een 3/0/0 Jax die achter een 0/4/0 support aangaat tot ver in de enemy basis om de kill te pakken. Goed hij heeft haar gekilled, maar werd daarna door de enemy AD Carry gekilled. Of in champselect, je ziet iemand een Tryndamere voor top pakken. Zet daar dan geen team squishy omheen, maar zorg dat je iig een team comp hebt die fatsoenlijk druk op bijv mid kan zetten zodat Tryn kan splitpushen (zelfde geld overigens met een Shen in je team) En dan niet ineens een Shaco jungle, Katarina mid en Sona, Ashe botlane.

Maargoed, uiteindelijk hoef je ook niet te verwachten dat mensen dit spel met hun verstand spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Koekiemonsterr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

Ik heb het ook wel eens, en sommige games zijn écht niet te winnen (tenzij je zelf 3 tiers hoger zit), volledig mee eens. Maar je kunt me echt niet vertellen dat je in bronze zit terwijl je in gold of high silver hoort (zeker niet als je al 50 ranked games hebt gespeeld). Het systeem is niet optimaal, maar het is niet zo inaccuraat dat je skill op een paar divisions na wordt misgeschat.

Ik heb tussen april 2013 en augustus 2013 geen ranked gespeeld (op 5 matches na om decay te voorkomen), en in de tussentijd ben ik veel normals gaan spelen. Hierdoor beter geworden en dan kan het even duren maar je gaat vanzelf klimmen qua tiers/divisions. In de zomervakantie besloten gold te gaan halen, dit was mijn eerste game die ik speelde:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iHXYhWl.jpg

Af en toe had ik kutgames, hopeloze teammates, of ikzelf deed het slecht, maar over het algemeen deed ik het erg goed en steeg ik in ranking. Op dit moment ben ik Gold I en nu merk ik dat ik het een beetje gemiddeld doe, het hangt van mijn team af of ik win of verlies meestal, want ik ben niet degene die de game gaat carrien, noch ben ik degene die de game throwt (al komen beide wel eens voor). Op zo'n moment gaat het van geluk afhangen en dan zit je dus op je niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Die opmerking van Varus. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
en ook nog eens die build van varus, botrk -> PH als eerst, noob build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
ArgantosNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Dat is een goede build.

Arclight Varus out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik verbaas me meer over die Ryze, hoe kan je maar bij zo weinig kills betrokken zijn qua kills en vooral assists als je een aoe spell hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Euhm, volgorde van items zegt niet altijd of hij ze ook in deze volgorde heeft gebouwd (ik switch ook vaak gedurende de game door items met een use naar slot 1 of 2 te brengen). Wat ik wel bij hem mis is een LW, aangezien het enemy team nog wel armor heeft...

Wat is overigens een PH? Phantom Dancer ken ik, maar PH kan ik even niets uit maken...

Vindt het aantal minions na 42 min wel wat mager. Aan beide kanten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A1mN3I0.jpg

Gisteren op het account van mijn vriendin. 8 minuten langer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
[...]

Mwjaja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:11:
[...]
.

Wat is overigens een PH? Phantom Dancer ken ik, maar PH kan ik even niets uit maken...
Ik dacht hetzelfde.. Zat nog even aan een Phage te denken maar die zag ik niet :p

EDIT: Zijn black cleaver en ghostblade nog viable items?

Ik zelf gebruik ze namelijk nooit meer en zag laatst een riven met ghostblade wat ik ook vrij useless vond :p

[ Voor 22% gewijzigd door DivineNL op 21-10-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Vorige week werd ik getipt om dit ook eens te installeren. Iemand nog tips voor een beginnend speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Der Heino schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:42:
Vorige week werd ik getipt om dit ook eens te installeren. Iemand nog tips voor een beginnend speler?
speel, doe ervaring op, probeer zo veel mogelijk champions om je goede en slechte tegen te komen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Ik dacht hetzelfde.. Zat nog even aan een Phage te denken maar die zag ik niet :p

EDIT: Zijn black cleaver en ghostblade nog viable items?

Ik zelf gebruik ze namelijk nooit meer en zag laatst een riven met ghostblade wat ik ook vrij useless vond :p
Ik heb ze gisteren op Zed gekocht omdat het enemy team hevig armor aan het stacken was, plus de CDR op beide zijn wel lekker op Zed. Tevens de Ghostblade genomen om snel hun torens neer te tikken. Ik vindt beide items voornamelijk nuttig op champs die CDR nodig hebben, zoals Riven / Zed / Lee Sin. En met name bij deze champs stacked men graag armor wat je dus grotendeels reduceert.

Daarbij ook nog de atk speed boost + betere chase op vluchtende champs.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18
Probeer alle gratis champions (iedere week 10 andere), hiermee leer je welke soort champions je prettig vind spelen.
Speel gewoon lekker, bij vragen, niet bang zijn gewoon doen en zonodig met andere mensen meespelen die je tips kunnen geven/je willen helpen.

En vergeet niet lekker mee stil te wezen in het GoT kanaal in de client :P

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 21-10-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Suicyder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

Probeer alle gratis champions (iedere week 10 andere), hiermee leer je welke soort champions je prettig vind spelen.
Speel gewoon lekker, bij vragen, niet bang zijn gewoon doen en zonodig met andere mensen meespelen die je tips kunnen geven/je willen helpen.

En als aanvulling op deze: Je eigen niet laten afleiden door ragers en trolls maar gewoon je spelletje spelen en proberen plezier te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Stel je vragen ook gerust hier op het forum. Of PM me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Suicyder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:52:
LOL Sja das wel waar, en inderdaad vooral niet druk maken speel omdat het leuk is speel niet om pro te worden of iets dergelijks

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ook een tip van een andere newbie: Kijk naar een ranked game, en kijk dan eens op YouTube naar videos van mensen op specifieke posities (Jungle, Support, of top/mid/bot). Maak dan een custom game zonder andere spelers en zonder bots zodat je alleen minions hebt, en verken het een beetje. Dan kan je ook in alle rust wat experimenteren met je skills.

Je hebt in het begin nog geen runes of masteries, dus hou daar rekening mee als je een build opzoekt voor een bepaalde champion. Als je bijvoorbeeld Master Yi jungle probeert heb je nog geen extra damage of armor, en is het dus veel moeilijker in het begin dan later in het spel.

Over het algemeen zijn Jungle en Support minder populair onder newbies, aangezien de meesten liever een lane hebben. Maar minions killen kan je ook in een solo game oefenen, wat moelijker is als je sterk richt op het helpen van anderen (jungler en support). Dus als je op 1 van die posities begint kan je rustig oefenen zonder te vaak gedwongen te worden iets anders te kiezen.
(Let op: Bots gaan nooit jungle, dus als je support kiest en iemand anders wil dat ook dan kan je altijd nog zowel in top als bot 2 spelers hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:05:
[...]

Graves,varus, vayne en cait en ik bouw eerst damage (ie en BT) en dan situational
Probeer het eens als volgt: IE/BT (Graves/Cait) -> LW/PD -> Situational
Vayne / Varus: BoTRK -> PD -> LW.
IE en BT na elkaar bouwen is in de meeste situaties niet echt ideaal.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:11:
[...]

Euhm, volgorde van items zegt niet altijd of hij ze ook in deze volgorde heeft gebouwd (ik switch ook vaak gedurende de game door items met een use naar slot 1 of 2 te brengen). Wat ik wel bij hem mis is een LW, aangezien het enemy team nog wel armor heeft...

moet inderdaad de PD zijn (typo)
dr34m3dd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

Dat is een goede build.

Arclight Varus out
niet als je daarmee begin, als adc beginnen met attack speed is bij de meeste niet verstandig.
Wootlock schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Probeer het eens als volgt: IE/BT (Graves/Cait) -> LW/PD -> Situational
Vayne / Varus: BoTRK -> PD -> LW.
IE en BT na elkaar bouwen is in de meeste situaties niet echt ideaal.
Ik vind de BoTRK nou niet echt een zinnig item om mee te beginnen bij varus tenzij je je w als eerst maxed. BoTRK geef veel minder DPS als de IE, zeker de bf sword geeft een leuke 50% damage boost. Op vanye kan ik het wel gebruiken gezien zij het van haar true damage passive moet hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door ArgantosNL op 21-10-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:02:
[...]

moet inderdaad de PD zijn (typo)

[...]

niet als je daarmee begin, als adc beginnen met attack speed is bij de meeste niet verstandig.
Kan me juist herinneren dat de meeste Varus eerst AD bouwen voordat ze beginnen met atk speed, mede door zijn eigen passive. En dan snipen met zijn Q. Volgens mij werd het zelfs de Legolas build genoemd. Again correct me if I'm wrong.

Overigens zie ik hier veel mensen typen dat ze als eerste een IE bouwen, ik zou toch aanraden om voor een BT te gaan. IE is voornamelijk handig voor early teamfights (gebeuren heel weinig in solo queue) en IE in lane zal alleen nuttig zijn met daarbij een Phantom Dancer, dus dan moet je al behoorlijk hard snowballen. Voor de rest is voor laning een BT gewoon handiger aangezien je door te farmen vrij vlot je max stacks hebt en hierdoor sneller torens kunt doorpushen + sustain van de lifesteal.

Was nog niet zo lang geleden een diamond I speler op Reddit die dit allemaal prachtig had onderbouwt met schema's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik ga op de meeste ook eerst voor een BT, daarna PD en dan een LW voordat ik aan mijn IE begin. Vroeger deed ik altijd eerst IE maar op een of andere manier vind ik dit fijner.

Op Tristana doe ik trouwens nog wel altijd eerst IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Kan me juist herinneren dat de meeste Varus eerst AD bouwen voordat ze beginnen met atk speed, mede door zijn eigen passive. En dan snipen met zijn Q. Volgens mij werd het zelfs de Legolas build genoemd. Again correct me if I'm wrong.

Overigens zie ik hier veel mensen typen dat ze als eerste een IE bouwen, ik zou toch aanraden om voor een BT te gaan. IE is voornamelijk handig voor early teamfights (gebeuren heel weinig in solo queue) en IE in lane zal alleen nuttig zijn met daarbij een Phantom Dancer, dus dan moet je al behoorlijk hard snowballen. Voor de rest is voor laning een BT gewoon handiger aangezien je door te farmen vrij vlot je max stacks hebt en hierdoor sneller torens kunt doorpushen + sustain van de lifesteal.

Was nog niet zo lang geleden een diamond I speler op Reddit die dit allemaal prachtig had onderbouwt met schema's etc.
ik heb die volgorde ook wel geprobeerd maar die andere ligt me toch lekkerder, het is veel persoonlijke voorkeur. Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
DivineNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:08:
Ik ga op de meeste ook eerst voor een BT, daarna PD en dan een LW voordat ik aan mijn IE begin. Vroeger deed ik altijd eerst IE maar op een of andere manier vind ik dit fijner.

Op Tristana doe ik trouwens nog wel altijd eerst IE.
Ashe ga ik ook altijd IE als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Yeahhh, eerste win in s2 is een feit :D 18/2 :-) Lekker riven lopen campen op top (die stond tegen een kennen) en daardoor riven en ik lekker fed.. Bot ging toch wel goed dus daar was ik als apc niet nodig..

Moet ik zeggen dat ik ook een goeder jungler in mijn team had (Rammus). Nu maar eens kata een beetje uit proberen en zien of ik dat wat vind.. Iemand nog tips kwa speelstijl met haar?

[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 21-10-2013 16:22 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Moet ik zeggen dat ik ook een goeder jungler in mijn team had (Rammus). Nu maar eens kata een beetje uit proberen en zien of ik dat wat vind.. Iemand nog tips kwa speelstijl met haar?
jump in, ult, pentakill, jump eruit, win

[ Voor 0% gewijzigd door Gropah op 21-10-2013 16:23 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het mag best gezellig zijn en dat leidt soms tot offtopic, wat ook wel mag, maar niet te erg. Het mag niet leiden tot allemaal posts die volledig offtopic gaan. Let er even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

jump in, ult, pentakill, jump eruit, win
Waarom moet je uit jumpen na een penta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:23

Qon

Ik zal als je begint met kata tijdens de laningphase eerst haar Q levelen, zodat je redelijk kan traden zonder continu "all-in" te moeten. Je W heeft ook een vrij grote range, waarmee je prima je mark van je Q kan proccen. Daarnaast, gebruik je E (shunpo) niet voor dmg, behalve als het een kill garandeert. Haar passive geeft briljante resets bij assists of kills. Daarnaast kun je met je Q ook heerlijk wave clearen. Op level 3 Q heb hoef je alleen nog 1 x W te doen en je hebt de caster minions te pakken. Zorg dan ook dat je probeert te pushen, zodat je bij elke wave probeert te roamen. In mijn ogen moet je als Kata snowballen. Kom je uit de laningphase en sta je flink achter, dan is het erg moeilijk om nog terug te komen in de match, omdat je, buiten extreme dmg, niet veel toevoegt aan teamfights.

Bij teamfights moet je zorgen dat je niet te agressief bent, je kunt je ult vaak beter gebruiken als clean-up tool, dan als initiatie. Kijk goed of de tegenstander zijn hard CC reeds gebruikt heeft, zodat ze je ult niet kunnen cancelen. Wanneer ze dit wel lukt, ben je vaak het haasje. Daarnaast is het tijdens een teamfight op je skills blijven rammen zodra je denkt een kill te maken, hoe sneller je die resets gebruikt, des te meer kans jij hebt om het te overleven (en op pentakills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Laningphase ga ik zo meestal ook al met Evelynn door ja :) Lekker rustig en passief spelen en alleen agressief wanneer je tegenstander zijn skillshot heeft gemist (zoals Lux Q, ahri E etc) en er wards aan bijde kanten staan, of als je weet waar hun jungler is.. Bedankt voor deze tips :) Had net al een beetje door dat je met je Q+W best snel al waves kan clearen. Haal je vaak dan ook hextech eerst voor de spellvamp of dat niet?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker geen hextech halen op kat tenzij je hard snowballt. Je krijgt er maar weinig Ap van en de sustain is helemaal niet veel. Ik durf te stellen dat je als je een healthpot laat lopen er meer health bij krijg per seconde dan van je hextech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Net een game gehad waar iemand AP Corki speelde.. man wat is dat useless!
Alleen een beetje poken, maar verder he-le-maal niks.
Of was het gewoon een newb en is AP Corki goed als je dat onder de knie hebt?

Edit: bovenstaande was in Ranked.............

Ook nog wel grappig net in een game: ik stond op mid en had geen mana meer, ook mn HP onder de 15%. Jungler duikt erin en wordt door twee man gepakt en zegt meteen; noob mid
Blijft grappig hoe sommige mensen denken! :p

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 21-10-2013 19:01 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Nog triester in ranked. We stonden 1/10 achter. 7/0 enemy vayne bot lane. Mijn soraka en cait bot lane waren echt niet Plat waardig(5/0 vayne blijven nog steeds engagen).
Onze Kha dus meer flamen. Noob dit noob dat report gg etc.
Daarna had ik als Amumu met Xerath, de mid, bot lane gecampt en die vayne 2 keer gekilld. We stonden achter, maar 5v5's wonnen we.
Teamfightje later hebben we 3 towers en inhib genomen. Soraka peert hem ineens(kon de flame niet aan?)en kha flamet lekker verder. Zelfs als ik een game win zijn er nog flamers... Dit is echt triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was na 30 minuten speeltijd klaar met mijn 2 promo games naar Diamond 1.
Beide games kon ik er ook echt geen zak aan doen. Slechte games kom je gewoon nooit vanaf.
Tijd van wachten op games en bij het maken van de game was denk ik langer dan de speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk niet meer weg uit Silver II, ik heb dan zojuist een game verloren maar met een grote glimlach op mijn gezicht. De mensen in Silver II zijn brilliant :D. Een Shen top (terwijl mapawareness nou niet 1 van de sterkste punten is voor mensen uit mijn divisie, laat staan dat hij af en toe naar de healthbars kijkt). Dan hebben we nog een Lux mid want ja dat is wel zo'n ongelooflijk sterke pick, als je je skillshots raakt (:D). Een Lee Sin jungle (once again :D) en dan natuurlijk botlane krijg ik een Blitzcrank support, in Silver betekent dat 20 minuten lang kijken hoe de 1 naar de andere minion naar je toe gepulled wordt.

Oftewel top bleef goed in zijn lane, ook na level 6. Vandaar waarschijnlijk ook waarom hij Teleport had genomen. Blitz had inmiddels 6 minions naar mij toe gepulled zodat ik ze goed kon lasthitten, terwijl hij ondertussen bananen om zijn oren kreeg van Soraka en af en toe een Piltover Peacemaker van Cait. Vertelde hem nog een paar keer dat ik het pullen makkelijker voor hem kon maken door mijn W op Cait te schieten. Dat deed ik dan ook maar ja... dan koos hij ineens voor Soraka :)

Ondertussen ging de mid Nidalee maar roamen, pakte een kill op top en ook nog even snel eentje op bot op arme Blitz. Ach ik hoor gewoon in Silver, als ik mijzelf al niet eens kan carryen dan wordt het al lastig om dit volk ook nog op de schouders te nemen. Maar goed het was wel leuk om te zien hoe de 1 naar de andere skillshot hopeloos verloren ging. :) En maar blijven picken die Lux's en Blitzcranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:20:
Blitz had inmiddels 6 minions naar mij toe gepulled zodat ik ze goed kon lasthitten, terwijl hij ondertussen bananen om zijn oren kreeg van Soraka en af en toe een Piltover Peacemaker van Cait.
Lol, bananen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@BIaze, daarom ban ik shen vaak ook.. Niet omdat ie 'op' is maar omdat vaak niemand goed met hem kan spelen :/ Blitz is ook zo een champ.. Hee, laat ik een pull uitvoeren op een full hp adc terwijl mijn adc 40% hp over heeft, ja goed blitz! Het is je gelukt om iemand te pakken! Waarom gaat mijn ADC nou weer dood?!?!?!?!?! Zoiets?

En in de games die ik de laatste tijd speel word blitz al bijna niet gabanned.. En ook niet gepakt gelukkig :-)

Het is me ook 1 keer gelukt om sneaky tussen een low iemand te staan net voordat blitz een pull op die persoon wou uitvoeren. Heerlijk om dan opeens in de chat te lezen "This idiot blitz picks up a Evelynn with full health".

[ Voor 20% gewijzigd door Mebus op 21-10-2013 20:10 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach op lage elo is blitz ook weer een stuk effectiever omdat niemand ooit gehoord lijkt te hebben van juken.
En mensen zich daar keer op keer blijven verbazen als ze weer via een van de spots die Blitz altijd gebruikt gehooked worden. Bijvoorbeeld bij de 2e tower mid. Dus het mes snijd aan twee kanten

Ik vind Shen niet echt banwaardig in de huidige meta omdat champions als Renekton en Jax toch wel een stuk sterker zijn in lane. Als je dan nog af en toe weg teleport kan je helemaal een stuk zwakker uit de bus komen. Oftewel je moet goede ults plaatsen wat best wel lastig is zonder voice-chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Lord, dat is ook zo.. Als er al een Shen in het spel zit bij de tegenpartij vind ik het vaak ook niet erg.. Als top lane toch al is gepushed en Shen Ult weg (en heeft geen tp of is op cd) dan krijg je er vaak toch wel een turret voor terug :-) En als er uiteindelijk ook geen kills gevallen zijn is de trade beter voor de partij waar shen niet in zit. Dit is wat ik vaak zie gebeuren..

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 21-10-2013 21:34 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18
Wat ik net meemaak in een ranked game heb ik tot nu toe nog niet eerder meegemaakt.

Game begon leuk, invade, lekker spelen op botlane (ik op cait). Enemy team probeert mij en Janna 3x te ganken zonder succes. Ik zie een mooie kans mid te ganken vanaf bot, hoppa triplekill. Ga door naar top want ik zie Darius pushen en rammus van mijn team er naartoe gaan. Die ook dood en dan gebeurd het hoor....
Darius heeft blijkbaar geen zin meer en begint intentional te feeded. Niet een beetje, maar gewoon naar mij toe lopen met in chat 'Cait kill me kill me!'. Zeg tegen mijn team, er loopt hier ergens een free kill en ik loop gewoon door (heb de kill niet nodig en hij doet niks). Shen komt, killt hem, komt hij mij weer tegen 'kill me kill me', ik weer negeren want ik sta ondertussen 7/0/3, ik rustig farmen, turret slopen etc, loopt hij doodleuk achter me aan en blijft 'kill me kill me, gonna uninstall this @^@#^$@ game'. Reactie van mijn team 'goed plan!' en de rest begint hem ook maar te negeren, killen is geen lol aan.

Heel apart zo'n feeder, wel leuk dat ons team hem massaal wou laten rondlopen :P . Jammer dat ik hem 1x plat schoot tijden een teamfight, hetzij als collatoral autoattack kill.

Naja het is een win, maar zo heb ik ze liever niet. Hoop dat de rest net als mij een report gestuurd heeft, want zo'n figuur moet gewoon een lifetime ban hebben, niet meer niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:35
1ste promo en gelijk succesvol, was nog wel even spannend (stond 2-2 in potjes). Uiteindelijk met Cait gewonnen (7/3/7).

Nu gold en dus Elise binnen, voor de rest ben ik wel klaar met ranked zijn vaak niet de leukste potjes. Nu gewoon lekker normals en nieuwe champs leren!

[ Voor 53% gewijzigd door Mvdbeld op 22-10-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Mijn eerste ranked win binnen, nog 9 te gaan en we zien waar we eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, Diamond 1 gehaald zit nu in een league bij Nyph en Ocelottes smurf. Toch niet verkeerd gezien ik seizoen 1 niet hoger dan gold kwam. Nu maar hopen dat ik dat vast kan houden en binnen kort een paar keer op een streampje te zien ben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:43:
Nice, Diamond 1 gehaald zit nu in een league bij Nyph en Ocelottes smurf. Toch niet verkeerd gezien ik seizoen 1 niet hoger dan gold kwam. Nu maar hopen dat ik dat vast kan houden en binnen kort een paar keer op een streampje te zien ben :D.
wat is je summoner name? Ik zal naar je uitkijken ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hmmm die matchmaking is toch wel heel leuk, gister me 2 games van me promo's gedaan(1e win, 2e loss),
1e game wordt ik met en tegen alleen bronze gasten gezet(bronze IV t/m Bronze II), die win ik dan ook hard, maar we game is het mijnteam: ik Bronze IV, de rest van me team Bronze III tegen een team van 4 silver (V en IV) en 1 bronze I, hoe in blue hell kan mijn MMR van Bronze IV tot bronze II ineens zo ver omhoog schieten. maar dat 2e potje hadden we kunnen winnen als onze seju(tank) niet afk was gegaan omdat ze connectieproblemen had(ik was sup en ik kon dus gewoon niks doen voor de game).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Of hun MMR is gewoon heel erg laag.. Gisteren had ik 1 gold5 speler in mijn team (en geen premades) en de rest was allemaal s3 tot s1 en bij de tegenpartij was er een premade die allebei gold5 waren en hadden ze nog een gold5 speler met 2 silver2 spelers.. Dan zou je toch ook denken dat het voor ons niet heel erg eerlijk zou zijn maar wonnen de game met gemak :) Af en toe begrijp ik het matchmaking systeem ook niet meer..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:42:
Of hun MMR is gewoon heel erg laag.. Gisteren had ik 1 gold5 speler in mijn team (en geen premades) en de rest was allemaal s3 tot s1 en bij de tegenpartij was er een premade die allebei gold5 waren en hadden ze nog een gold5 speler met 2 silver2 spelers.. Dan zou je toch ook denken dat het voor ons niet heel erg eerlijk zou zijn maar wonnen de game met gemak :) Af en toe begrijp ik het matchmaking systeem ook niet meer..
ja idd, het was wel zuur dat seju afk ging anders hadden we die game gewonnen want we waren aan het winnnen op het moment dat seju afk ging, we hadden al tot hun inhib turret gepushed op bot en mid, maar ik haat het als ik sup ben dat als er iemand weg valt dat je gewoon er niks aan kunt doen om de kans te vergroten om te winnen anders dan gewoon goed te spelen en ik heb gister gewoon goed gespeeld, constant geward, constant goede hooks, constant iedereen geprotect.
kinda annoying van wanneer je gewoon goed speelt dat je verliest doordat iemand connectieproblemen heeft.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Martin0, zulk soort mensen heb je altijd wel.. En ook al weet ik dat ze er soms zelf niks aan kunnen doen zal ik ze wel een report geven als ze bijvoorbeeld al langer dan 5 minuten totaal afwezig zijn. Het is gewoon irritant en tegenwoordig is nieuw netwerk apparatuur al niet eens meer zo heel erg duur.

Tijdje terug had ik ook een 4v5.. Tot 20 minuten aan toe was onze support afk maar wisten we gewoon save te spelen en hadden opeens nog meer kills ook. Support komt terug en omdat we eigenlijk niet eens achter stonden of wat dan ook wonnen we best simpel de game :) Natuurlijk was onze support best ver achter maar die had aardig wat geld gespaard.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe map uitkomt. Magma Chamber, die 1vs1 map die ze een paar maanden terug hebben laten zien tijdens een toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:53:
@Martin0, zulk soort mensen heb je altijd wel.. En ook al weet ik dat ze er soms zelf niks aan kunnen doen zal ik ze wel een report geven als ze bijvoorbeeld al langer dan 5 minuten totaal afwezig zijn. Het is gewoon irritant en tegenwoordig is nieuw netwerk apparatuur al niet eens meer zo heel erg duur.

Tijdje terug had ik ook een 4v5.. Tot 20 minuten aan toe was onze support afk maar wisten we gewoon save te spelen en hadden opeens nog meer kills ook. Support komt terug en omdat we eigenlijk niet eens achter stonden of wat dan ook wonnen we best simpel de game :) Natuurlijk was onze support best ver achter maar die had aardig wat geld gespaard.
ja maar een support die afk is, is minder erg dan een jungler die tank is.
want als de ADC save speelt en de jungler blijft een beetje in de buurt van bot(als andere lanen goed lopen) en je hebt het opgevangen, maar als je de tank van het team mist dan wordt dat een enorm lastig.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaky73 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:56:
Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe map uitkomt. Magma Chamber, die 1vs1 map die ze een paar maanden terug hebben laten zien tijdens een toernooi?
magma chamber + random game mode (one for all, iedereen met dezelfde champ zal waarschijnlijk de eerste zijn) + de game mode waar je op voorhand kan aangeven welke role je wil
deze komen alle 3 in season 4 maar wanneer exact is moeilijk te zeggen tot ze een officiele datum geven

genoeg om naar uit te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
@ DarkCorvuz

Ok dankjewel :).

Ik kom maar niet bij Gold. Ik ben nog steeds Silver V. Maar ik kom niet eens is tot Silver IV. Dan ga je fijn goed vooruit, Winning streak, noem maar op, potjes waar je zelfs binnen 18 min al hebt gewonnen op Ranked.

En niet veel later heb je weer potjes waar mensen afk gaan, zelfs 2 stuk, de adc en de jungler nadat ze toevallig 1 keer zijn gedood pfff. Of potjes waar al in Champ Select een adc, support, mid en jungler is gekozen, en degene die last pick heeft van ons team kiest Ezreal, zegt adc, en locked in. Ingame zegt hij dat wij het schuld zijn, gaat uiteindelijk toch top lane spelen, verliest tegen een Garen, staat 0/5 op een gegeven moment en gaat afk.

Dit zijn echt de momenten waarop je denkt, waarom gebeurt dit tijdens de Qualifying matches....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Tweaky73, omdat je dan vaak met mensen word geplaatst die of bezig zijn met hun placement of net geplaatst zijn..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus de eeuwige ranked problematiek, als je lang genoeg speelt en je bent beter dan zal je stijgen in MMR en uiteindelijk met een beetje geluk ook in division.

een vaak voorkomende is :
ik ben te goed voor mijn division ik haal een goede KDA en win altijd mijn lane en toch verlies ik zoveel games door trolls, afkers, noobs
Als ik dit hoor gaat er al een alarmbelletje, mechanical skills is niet alles het is en blijft een teamgame.
Als je echt beter bent maak je plays en gank je andere lanes waar teammates het zwakker doen waardoor ook zij meer gold krijgen en sterker uit de hoek kunnen komen. Neem de lead als je het goed doet, probeer je team samen te krijgen met een doel en je zal zien veel mensen reageren hier op en het zal in je voordeel werken.
Let op niet alle games zijn te winnen maar veel gevallen waar het soms hopeloos lijkt is het eigenlijk nog zo erg niet, zeker low elo kan 1 goeie teamfight alles doen keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Op dit moment ben ik even tijdelijk gestopt met ranked spelen, ik zit nu vaak samen met silver V 0 LP mensen die eigenlijk meteen de hoop opgeven. Ik wacht wel tot het volgende seizoen die is toch niet ver weg en over 3 weken kan ik toch 3 weken lang niet spelen dus dat maakt dus verder ook geen bal meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Zo een houding moet je al negeren en gewoon blijven doorspelen.. Zoiets had ik net ook nadat er op bot 3 deaths waren.. Ik loop naar bot toe en pak rustig 2 kills op. Waarop de adc gelijk weer anders begon te denken.. In zulk soort situaties moet je gewoon bewijzen dat een game nog best te winnen is! En als je dat doet ben je al een veel betere speler dan anderen. Want als je dan zelf ook denkt van "dit is inderdaad lost" dan heb je dus ook al verloren ja.

Die afker's gaan vaak ook afk omdat je dus wat tegen ze zegt.. Ook al is het geen flame kunnen mensen er gewoon niet tegen als je tegen ze zegt dat ze een ward moeten meenemen.

Al deze problemen zijn alleen al door je houding te overwinnen en dat heb ik zelf ondertussen gemerkt. En kijk ook eerst eens naar jezelf.

En in seizoen 4 zal je gewoon weer dezelfde problemen tegenkomen. Dus of je nu ranked speelt of in het volgende seizoen, het zal waarschijnlijk niet veel uitmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 22-10-2013 11:49 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik zeg verder ook niet dat ik zelf foutloos speel, ik weet dat ik zelf ook wel fouten maak. Ik heb alleen ook nog weinig tijd voor soloQ omdat ik 6 vrienden heb die ook bijna elke avond spelen waarvan 1 helaas nog niet 30 is. Dus meestal spelen we 5v5, helaas merk ik wel dat we wat ervaring tekort hebben want vaak als we tegen een team met allemaal 500+ wins moeten gaat het vaak fout. Is het niet tijdens de lane dan is het wel bij teamfights die op een slecht manier gestart worden of dat iemand ergens is waar hij beter niet had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 22:44
Na een tijd lang support gespeeld te hebben wil ik me nu meer gaan richten op Toplane. Iemand een champ in gedachten waarmee je wel is een foutje mag maken? Ik moet nog veel leren en zal dus nog een hoop fouten maken. Dus een escape lijkt me wel handig. Ik had zelf Renekton in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Smeldor schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:53:
Na een tijd lang support gespeeld te hebben wil ik me nu meer gaan richten op Toplane. Iemand een champ in gedachten waarmee je wel is een foutje mag maken? Ik moet nog veel leren en zal dus nog een hoop fouten maken. Dus een escape lijkt me wel handig. Ik had zelf Renekton in gedachten?
Riven vind ik tegenwoordig heel goed, Renekton is tegenwoordig bijna altijd een goede pick, Jax wordt ook steeds meer gebruikt.

Iets wat ik nog steeds leuk vind om te doen is Cho op top :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Jax is een paar keer op wereldkampioenschap gebruikt en nu spelen veel meer mensen weer met hem.. En vanwege dat zal ie vast wel een keer generfed worden. Jax kan je best leuk mee escapen verder. Alleen in teamfights kan ie nog weleens wat minder sterk zijn... Maar dit ligt eraan hoe je hem bouwt :) Nasus en Renekton lijken me verder ook leuke champs omdat je er vaak turretdives mee kan uitvoeren en of onder je eigen turret overleven vanwege hun ults.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
@ Mebus

Dat klopt helemaal. Maar ik probeer altijd zo safe mogelijk te spelen en zo min mogelijk fouten te maken. Een voorbeeld, onze Singed top wordt opgegeten door Jax top lane. Daarnaast wordt hij ook nog vaak geganked door Jarvan die gewoon via de River komt lopen. Na 3 deaths zei ik gewoon netjes tegen Singed, Kun je misschien een paar wards meenemen, dan kun je Jarvan zien aankomen, en ik vroeg aan de jungler of hij Top wat meer kon helpen, wij hadden het onder ook al moeilijk, maar we gingen niet zo vaak dood.

Ik was support dus kon niet zoveel uithalen top lane. Maar Singed luisterde hier niet naar, en op een gegeven moment staat hij 1/7/3. Terwijl Jax Legendary was. Zelfs met de hulp van Mid lane en de Jungler was dit niet meer recht te trekken. Wat moet ik dan doen? Ik kan niet weg uit mijn eigen lane, anders verliezen we bot en de Jungler en mid lane redden het ook niet top.

Soms zie ik dan het spoor bijster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Tweaky73,

Als je dan al zo een team hebt probeer dan zelf al niet zo vaak dood te gaan zodat ze jou er al niet op kunnen aanwijzen dat je hebt lopen feeden en dat jezelf bedenkt dat je nog redelijk hebt gespeelt (0/4/10 is al beter dan 0/8/10). Als je dan boos bent omdat je een slecht team had ga dan vooral niet een nieuwe ranked game spelen want dan gaat het vaak net zo slecht. Wat je ook kan vragen aan een jungler is om lanes te helpen die nog wel redelijk gaan of goed zodat deze lanes vervolgens andere kunnen helpen. 1 fed champ is al minder erg dan 2 of 3. Zo kan je aan top lane laten zien dat het nog niet verloren is en dat singed nog best sterk kan zijn in teamfights vervolgens. En als je gewoon echt geoutplayed word onthoud dan dat je misschien zelf wat ervaring mist of dat je ook weleens gewoon een game verliest.

En vraag anders eens of andere mee willen kijken een keer zodat ze tips kunnen geven ;) Zelf ken ik ook wat mensen die puur en bijna alleen maar support spelen en daardoor nu in S1 zitten of G5.

[ Voor 10% gewijzigd door Mebus op 22-10-2013 12:09 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik ben riven wat aan het oefen voor top, als ik met vrienden 5v5 doe wordt jax meestal gebanned. Een jax die flink wat items heeft verzameld kan redelijk wat hebben en doet zeer veel schade. Ik heb gisteren wel een best goede lane phase tegen jax gehad ookal is hij een counter.

Dit heb ik gedaan door eerst de W te levelen, je kunt dan e -> w -> aa -> Q om te vluchten. Dan kun je veilig traden en meteen wat farm meepakken omdat de damage zeker niet slecht is van je W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 22:44
Zou graag willen oefenen top maar je krijgt amper de kans om op top te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tryndamere is een erg leuke top champ vind ik. Vooral omdat hij zowel early als endgame alles op z'n pad kan slopen en alsnog een easy escape heeft door zijn E. Zorg alleen wel dat Jax gebanned is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:54:
Tryndamere is een erg leuke top champ vind ik. Vooral omdat hij zowel early als endgame alles op z'n pad kan slopen en alsnog een easy escape heeft door zijn E. Zorg alleen wel dat Jax gebanned is...
Met renekton heb ik gister ook een tryndamere gesloopt. Zolang die geen fury op ken bouwen heb je easy lane als renek tegen tryn

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Met renekton heb ik gister ook een tryndamere gesloopt. Zolang die geen fury op ken bouwen heb je easy lane als renek tegen tryn
Tegen Renekton heb ik meestal ook games dat ik lekker onder me turret loop te farmen :P. Hij krijgt mij niet want hij kan mij niet diven en ik krijg hem niet omdat naja.. ulti wegchargen. Als ik me farm maar kan krijgen komt het endgame wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:05:
[...]

Tegen Renekton heb ik meestal ook games dat ik lekker onder me turret loop te farmen :P. Hij krijgt mij niet want hij kan mij niet diven en ik krijg hem niet omdat naja.. ulti wegchargen. Als ik me farm maar kan krijgen komt het endgame wel goed :)
In gold snappen ze dat niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zit zelf in (met pijn en moeite) gold 4 dus blijkbaar wel :). Maar heb wel vaak tegenstanders die geïrriteerd raken omdat ik lekker aan het farmen ben onder de turret terwijl hun nonstop moeten warden en worden geganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:15:
Haha zit zelf in (met pijn en moeite) gold 4 dus blijkbaar wel :). Maar heb wel vaak tegenstanders die geïrriteerd raken omdat ik lekker aan het farmen ben onder de turret terwijl hun nonstop moeten warden en worden geganked.
Stond gisteravond nog met renekton tegen trynda en heb pas 4 games gespeeld met renekton en hij had al niks te vertellen. Ook met een gank pakte ik bijna double kill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
rSNNN schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Stond gisteravond nog met renekton tegen trynda en heb pas 4 games gespeeld met renekton en hij had al niks te vertellen. Ook met een gank pakte ik bijna double kill...
Komt omdat trynda early game niets tegen renek aan het doen, daarom zegt hij ook dat die dan onder zijn turret staat te farmen. Het hangt er dus ook af tegen wat voor trynda je speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

DivineNL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:21:
[...]

Komt omdat trynda early game niets tegen renek aan het doen, daarom zegt hij ook dat die dan onder zijn turret staat te farmen. Het hangt er dus ook af tegen wat voor trynda je speelt ;)
Ik speelde tegen een trynda die niet wist wat die eraan moest doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de lategame van Tryndamere gigantisch overrated.
Ja hij kan bijna iedereen 1v1 aan dan. Maar in de lategame gaat het juist om objectives en teamfights. En laat tryndamere daar nou helemaal niet goed in zijn. In een teamfight zal je vaak al moeten ulten voordat je een auto attack kan doen. En na je ultimate kan je helemaal niks met de squishy builds die trynda altijd heeft. Als hij split pushet is het altijd super makkelijk een 4v5 te engagen en dan de game te winnen.
In lane vind ik hem early en mid-game wel heel sterk en hij snowballt ook gigantisch. Maar mocht je team achter komen te staan en je speelt trynda zijn er toch heel weinig opties imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:25:
Ik vind de lategame van Tryndamere gigantisch overrated.
Ja hij kan bijna iedereen 1v1 aan dan. Maar in de lategame gaat het juist om objectives en teamfights. En laat tryndamere daar nou helemaal niet goed in zijn. In een teamfight zal je vaak al moeten ulten voordat je een auto attack kan doen. En na je ultimate kan je helemaal niks met de squishy builds die trynda altijd heeft. Als hij split pushet is het altijd super makkelijk een 4v5 te engagen en dan de game te winnen.
In lane vind ik hem early en mid-game wel heel sterk en hij snowballt ook gigantisch. Maar mocht je team achter komen te staan en je speelt trynda zijn er toch heel weinig opties imo.
Helemaal mee eens, lang niet zo sterk meer als vroeger.

Exhaust oid er op, aanvallen en eventjes kiten als het nodig is en dan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Late game voor Tryndamere:

- Beste split pusher in de game
- Waardeloze teamfighter in 5x5

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Slivv schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:29:
Late game voor Tryndamere:

- Beste split pusher in de game
- Waardeloze teamfighter in 5x5
Snelste misschien wel, beste vind ik niet, iets als TF of shen vind ik dan veel beter dan trynda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Daarom moet je Tryn ook niet spelen op laag niveau of zonder goede team communicatie (op het minst duoQ). Je moet er een team omheen samenstellen, je kan niet zoals bij een Zed hem laten splitpushen EN nog teamfight value hebben. Je moet echt een 4v5 disengage/poke team hebben met waveclear dat moeilijk gesieged kan worden zodat jij ondertussen kan splitten.

En dat lukt nou jammer genoeg in 95% van de gevallen niet.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een kern van waarheid in dat je soms vrij weinig in een TF kan doen. Maar aangezien je waarschijnlijk in de jungle vlakbij je team zit om je rage hoog te houden voor als de TF begint kun je vaak ongezien naar de ADC sneaken vanuit de jungle die je letterlijk in 2 klappen omlegt. Verder ben je inderdaad in een TF heel afhankelijk van je ulti maarja daar ben je tryndamere voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Is er animo voor om een soort van coaching te doen via Tweakers hier? Ik ben zelf Plat 3 en ben dus best bereid om <Gold te helpen, en zoek zelf iemand die me vooruit kan helpen om me op het speelniveau van Diamond te krijgen. Ik ben benieuwd hoe de interesse is.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:42
Slivv schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
Is er animo voor om een soort van coaching te doen via Tweakers hier? Ik ben zelf Plat 3 en ben dus best bereid om <Gold te helpen, en zoek zelf iemand die me vooruit kan helpen om me op het speelniveau van Diamond te krijgen. Ik ben benieuwd hoe de interesse is.
Toevallig dat je dit nu noemt! Ik wilde zelf een dezer dagen een berichtje plaatsen met de vraag of iemand mij een keertje wat tips kon geven door naar een livestream/opname o.i.d. van mij te kijken, of eventueel samen een paar matches te doen ofzo. Ik wil erg graag beter worden maar kan zelf niet zo goed inschatten wat mijn zwakke punten zijn, en in ranked kom ik daardoor niet erg verder. Ben nu Silver II en zou natuurlijk graag Gold worden ^^. Zelf zou ik ook graag anderen helpen, al zal ik nu waarschijnlijk alleen wat kunnen betekenen voor mid/low Bronze spelers.. Maar later misschien ook hoger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Recrush schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Toevallig dat je dit nu noemt! Ik wilde zelf een dezer dagen een berichtje plaatsen met de vraag of iemand mij een keertje wat tips kon geven door naar een livestream/opname o.i.d. van mij te kijken, of eventueel samen een paar matches te doen ofzo. Ik wil erg graag beter worden maar kan zelf niet zo goed inschatten wat mijn zwakke punten zijn, en in ranked kom ik daardoor niet erg verder. Ben nu Silver II en zou natuurlijk graag Gold worden ^^. Zelf zou ik ook graag anderen helpen, al zal ik nu waarschijnlijk alleen wat kunnen betekenen voor mid/low Bronze spelers.. Maar later misschien ook hoger. :)
Het beste is dan om te spectaten, als je samen speelt kijk je toch eerder naar je eigen spel dan dat je op iemand moet letten wat hij/zij fout doet. Je kan natuurlijk wel wat dingetjes zien maar via een opname/spectate/livestream kan je toch wat meer zien imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik ben op een winning streak (8-wins) vanaf s3 en zit nu in mijn promo's naar s1 :) Net nog een team dat best wel zat te flamen en te solo-en, geen wards etc, maar toch gewonnen gelukkig. Vraag me nu dus wel weer af hoeveel punten ik verlies als ik een potje verlies..

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 22-10-2013 14:37 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:37:
Ik ben op een winning streak (8-wins) vanaf s3 en zit nu in mijn promo's naar s1 :) Net nog een team dat best wel zat te flamen en te solo-en, geen wards etc, maar toch gewonnen gelukkig. Vraag me nu dus wel weer af hoeveel punten ik verlies als ik een potje verlies..
Mooi man ^^ ik hoop vanaaf me 3e promo's naar Bronze III eingelijk eens door te komen zonder nog eens een afker of iets dergelijks >.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier stuck op gold 4. Speel steeds vaker midlane win meestal me lane wel maar moet denk ik meer de andere lanes gaan helpen gezien die vaak zware tijden hebben.. Vind het ook vervelend als me tegenstander op mid snel improved boots heeft waardoor hij sneller bij een lane kan komen dan mij.

Pings hebben mensen soms niet de tijd om op te reageren dus denk dat ik voortaan maar teleport op mid ga nemen. Helaas betekend dat barrier weg halen wat niet al te fijn is tegen tegenstanders als Zed en Talon. Misschien kan ik dan naar G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
Je hebt in ieder geval je rewards voor dit seizoen binnen, dus wat dat betreft mooie prestatie.

Ik zat eind vorige één win af van promotie games naar silver II. Aangezien ik al eerder voor promotie naar gold speelde had ik nog enige hoop om alsnog gold te kunnen bereiken, omdat ook de termijn opgeschoven is.

Maar dit heb ik afgelopen weekend waarschijnlijk wel verpest. Ik heb ontzettend beroerde potjes gespeeld en dus ook bijna alleen maar verloren. Niet alleen door mij, maar ik was zeker geen winnende factor. Resultaat: +/- 70 LP silver IV. Promotie lijkt me nu best een onmogelijke opgave geworden, gezien de af te leggen afstand en mijn beschikbare tijd..

Maar goed; in S4 maar weer een goede start maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 22-10-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik doe alleen nog maar Aram. Hersenloos button mashen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook kijken hoe hoog je kan komen in de tijd die er over is. Ik heb misschien de elise (dacht dat het elise was) skin maarja champion heb ik niet eens en dus evenveel speel ik haar. Dus zo interessant vind ik het ook weer niet.

Al speel je gewoon als het kan standaard ranked games en doe je je best en help je je team komn je vanzelf hoger. Dat is het mooie aan het ranked systeem. Hoe hoger je komt hoe moeilijker de tegenstander en hoe beter je zelf wordt.

Daarom ben ik niet op gold 5 gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je elise niet hebt dan krijg je die erbij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:59:
Als je elise niet hebt dan krijg je die erbij ;-)
Hij bedoelt alleen dat die die dus nooit speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:56:
Je kan ook kijken hoe hoog je kan komen in de tijd die er over is. Ik heb misschien de elise (dacht dat het elise was) skin maarja champion heb ik niet eens en dus evenveel speel ik haar. Dus zo interessant vind ik het ook weer niet.

Al speel je gewoon als het kan standaard ranked games en doe je je best en help je je team komn je vanzelf hoger. Dat is het mooie aan het ranked systeem. Hoe hoger je komt hoe moeilijker de tegenstander en hoe beter je zelf wordt.

Daarom ben ik niet op gold 5 gestopt :)
Oh dat ga ik ook wel doen hoor. Het is alleen meer teleurstelling dat ik gehoopt had gold te bereiken. Een aantal maand terug speelde ik voor promotie naar gold, maar kon mede door werk geen tijd vinden om te spelen, met als gevolg dat ik door elo decay als een baksteen zakte.. Toen ik terug kwam bevond ik me in silver V. Van daaruit weer opgeklommen tot silver III dus, maar afgelopen weer ietwat afgezakt, waardoor ik denk dat gold bereiken dit seizoen niet meer gaat lukken.. Jammer maar helaas..

Afgezien daarvan had ik die Elise skin wel leuk gevonden, vind haar (met name als jungler) zeer leuk om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Oh dat ga ik ook wel doen hoor. Het is alleen meer teleurstelling dat ik gehoopt had gold te bereiken. Een aantal maand terug speelde ik voor promotie naar gold, maar kon mede door werk geen tijd vinden om te spelen, met als gevolg dat ik door elo decay als een baksteen zakte.. Toen ik terug kwam bevond ik me in silver V. Van daaruit weer opgeklommen tot silver III dus, maar afgelopen weer ietwat afgezakt, waardoor ik denk dat gold bereiken dit seizoen niet meer gaat lukken.. Jammer maar helaas..

Afgezien daarvan had ik die Elise skin wel leuk gevonden, vind haar (met name als jungler) zeer leuk om te spelen..
en toch blijft elise een tier lager dan Jarvan die dit seizoen echt ene jungle god is in zijn eentje

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:32:
[...]

en toch blijft elise een tier lager dan Jarvan die dit seizoen echt ene jungle god is in zijn eentje
Dit heb ik inderdaad ook gemerkt, wat is J4 een beest tegenwoordig in de jungle zeg.
Zie hem trouwens ook steeds vaker geband worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook gemerkt, wat is J4 een beest tegenwoordig in de jungle zeg.
Zie hem trouwens ook steeds vaker geband worden.
zodra ik hem kan junglen dan pak ik hem ook, op dit moment heb ik een 5w/2l ratio met hem, waarbij ik nog geen enkele game negatief heb gestaan en niet geprobeerd heb te carrien en heb ook 3 a 4 games gecarried met hem..

Twitch

Pagina: 1 ... 83 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.