[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

games die ik tegen kom: Top jax/renekton/nasus Mid: Ahri/Zed/Fizz/Orianna Bot:Corki/Vayne/Thresh/Sona Jungle: Jarvan/Zac/lee sin

champions die ik het meest speel: Tryndamere/Lux/Graves/Blitz/Udyr

Wat is dat meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:47:
games die ik tegen kom: Top jax/renekton/nasus Mid: Ahri/Zed/Fizz/Orianna Bot:Corki/Vayne/Thresh/Sona Jungle: Jarvan/Zac/lee sin

champions die ik het meest speel: Tryndamere/Lux/Graves/Blitz/Udyr

Wat is dat meta?
Wat ik tegen kom:
Top: Shen, Jax, Renekton, Riven, Nasus, Elise
Mid: Ahri*, Zed*, Orianna, Kassadin*, (de champs met * zijn af en toe banns bij mij)
Support: Leona, Sona, Blitz (Thresh is 100% ban bij mij :p)
ADC: Eigenlijk allemaal wel behalve kog maw en urgot.
Jungle: J4, Lee, Sejuani, Noc

Wat ik het meest speel: Orianna, Cait, Kassadin (als het kan, meestal ben of fp), Renekton en als ik echt support moet is het 9/10 blitz, die vind ik dan nog het grappigste.

Ik zit in gold IV btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:52:
[...]

Wat ik tegen kom:
Top: Shen, Jax, Renekton, Riven, Nasus, Elise
Mid: Ahri*, Zed*, Orianna, Kassadin*, (de champs met * zijn af en toe banns bij mij)
Support: Leona, Sona, Blitz (Thresh is 100% ban bij mij :p)
ADC: Eigenlijk allemaal wel behalve kog maw en urgot.
Jungle: J4, Lee, Sejuani, Noc

Wat ik het meest speel: Orianna, Cait, Kassadin (als het kan, meestal ben of fp), Renekton en als ik echt support moet is het 9/10 blitz, die vind ik dan nog het grappigste.

Ik zit in gold IV btw.
Ben ik dan de enige die bijna elke ranked game een Lux in zijn team heeft? Lux is voor mij de nieuwe Teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lux is mijn main champion verlies me lane bijna nooit zorg dat ze in een TF niet eens in de buurt komen van de ADC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:55:
Lux is mijn main champion verlies me lane bijna nooit zorg dat ze in een TF niet eens in de buurt komen van de ADC.
Ik moet de eerste GOEDE Lux nog tegenkomen die zijn lane niet hard verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Ik moet de eerste GOEDE Lux nog tegenkomen die zijn lane niet hard verliest.
Dat we in de zelfde game mogen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:57:
[...]

Dat we in de zelfde game mogen komen :)
Moet je niet promoten want ik ben onderweg naar Silver III van Silver II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:55:
Elke keer dat ik tot nu toe een Lux tegen me heb gehad won ik 90% (met Evelynn natuurlijk :) ). Q mis GG.

[ Voor 12% gewijzigd door Mebus op 22-10-2013 17:07 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Heef het op met rank veel te veel trollers and afk spelers. de laatste 2 dagen op meer dan 8 potjes 5 keer afk had.
Daarnet een potje had. FIzz was afk in mid lane.
Vraag aan de jungler voor naar mid te gaan omdat diana vrije farm heeft.
Begint die kerel mij te verwijten dat ik achterlijk bent en dat hij zijn jungle nodig heeft om te ownen

einde van het spel jungler 0-10! diana free farm 10-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Deefje85 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:38:
Heef het op met rank veel te veel trollers and afk spelers. de laatste 2 dagen op meer dan 8 potjes 5 keer afk had.
Daarnet een potje had. FIzz was afk in mid lane.
Vraag aan de jungler voor naar mid te gaan omdat diana vrije farm heeft.
Begint die kerel mij te verwijten dat ik achterlijk bent en dat hij zijn jungle nodig heeft om te ownen

einde van het spel jungler 0-10! diana free farm 10-2
Het niveau is inderdaad erg laag.. :(
Had net ook een helder figuur tegen me, eerste wat hij zegt: screenshot
(eerste regel die Tresh typt)

Gaat echt nergens meer over op deze game naar mijn idee!

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 22-10-2013 20:42 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
en weer een promo gefaald, bot beide DC, game vroegtijdig over nja ik laat het hierbij ik ben klaar met ranked

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt niet moeilijk om te stijgen in ranked hoor.

Stap 1 Ignore iedereen die je irritant vind.
Stap 2 Speel veel games
Stap 3 Speel goed en klaag niet
Stap 4 Profit

Als je last hebt van afkers of trollers doe je iets fout want die maken het juist makkelijker voor jou om te stijgen. Dat is nou al 100 keer uitgelegd hier.

En als je denkt dat het ooit beter word dat is niet zo ik zie in Diamond juist meer picks als AD TF, Poppy top/jungle, Soraka en nog meer ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:53:
en weer een promo gefaald, bot beide DC, game vroegtijdig over nja ik laat het hierbij ik ben klaar met ranked
Heel begrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:23:
Het is echt niet moeilijk om te stijgen in ranked hoor.

Stap 1 Ignore iedereen die je irritant vind.
Stap 2 Speel veel games
Stap 3 Speel goed en klaag niet
Stap 4 Profit

Als je last hebt van afkers of trollers doe je iets fout want die maken het juist makkelijker voor jou om te stijgen. Dat is nou al 100 keer uitgelegd hier.

En als je denkt dat het ooit beter word dat is niet zo ik zie in Diamond juist meer picks als AD TF, Poppy top/jungle, Soraka en nog meer ongein.
Ik bedoelde met mijn post niet te zeggen dat ik het lastig vind om te stijgen. Ookal blijf ik op het moment wel rond G2/G3 "hangen", gewoon mijn niveau op het moment! :)

Maar de manier waarop zulke gasten direct een game beginnen slaat naar mijn idee echt helemaal nergens op. Ik vind het dan ook jammer dat ik hem ook niet op een andere manier dan de in-game report knop kan reporten. Dit verdient gewoon direct een IP ban.. weg met dit soort toxic spelers! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

5 games gespeeld, 3 gewonnen. 2 verloren(waarvan er 1 afk was op 0 min :( )

Moet nog wel veel leren merk ik, niveau ligt een stuk hoger(ik speel dan duo met een vriend silver 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
Martin0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:53:
Ik weet niet of ik veel voor je zou kunnen betekenen met m'n Silver, maar add me in LoL. Ik wil je deze week wel een keertje spectaten en daarna wellicht 1 of 2 normals met je doen. Misschien dat ik je net genoeg kan helpen om in ieder geval naar Bronze III/II te komen. :)

IGN is Joomadbro trouwens.

Snap trouwens wel dat je flink wat games verliest door afk'ers en dc's, waar je ook echt niets aan kunt doen.. Maar daarnaast zijn er ook nog games die op skill/teamwork/inzicht/etc gewonnen of verloren worden. En daar kun je wel aan werken natuurlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Recrush op 22-10-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voornamelijk verloren door mijn eigen fouten. Waar ik een paar weken eerder nog zei dat ik meestal op mijn AD carry let in wat voor manier ik ga supporten deed ik dat gisteren simpelweg niet. Na mijn eerste death had ik moeten realiseren dat mijn AD carry liever farmde voor lategame en geen behoefte had aan een poging om een kill te maken op het enemy team. Ik stond op een gegeven moment 0/5/0 en had de lane grotendeels verpest voor mijn AD carry. We kwamen nog redelijk terug, maar het was gewoon simpelweg te laat. Ik had overigens verwacht dat ik daarmee ook gelijk zou demoten, maar schijnbaar mag ik van het systeem het nogmaals proberen om mijzelf te behouden in de divisie.

Kijken of het vanavond beter wordt, zag iig genoeg verbeterpunten en met name omtrent mijn support play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Ik probeer nu naar Silver 2 te komen, gisteren 1 game kunnen spelen omdat ik ook nog wat tijd besteed om ARAM te spelen met vrienden. Stond met Gragas tegen een Riven mid (teveel streams gekeken denk ik). Dit ging erg goed, Riven farmde alleen constant wolves en wraiths en ik had moeite om mn lane te blijven farmen. Uiteindelijk liep dit op tot een verschil van ~40cs. Udyr (mijn team) kwam redelijk vroeg ganken en gaf een kill weg aan Riven omdat hij al redelijk low hp was, ik geen mana had en Nocturne in de bosjes stond te wachten.
Naja, lane gewoon kunnen houden, krijg ik ook nog last van lag spikes (volgens mij door het downloaden van huisgenoten). Maakt allemaal niet uit, nog wat kills kunnen pakken, ga 5/0 probeer zoveel mogelijk te helpen. Uiteindelijk denk ik gewonnen omdat wij iets mindere retards in het team hadden die net ff wat meer samen bleven en hun Vayne was niet zo goed. 7/3/xx geeindigd gezien ik gewoon 1 keer dood ging door een hoge lag spike. 1 andere keer werd ik gefocussed in een teamfight en de 3e keer werd ik out of position gepakt door hen, wat ons bijna de game kostte.

Al met al een spannende game die niet zo spannend had hoeven zijn als ik geen lag had gehad, maar dat kan ik moeilijk blamen. Nu geloof ik 55LP, nog 3 wins te gaan en dan in m'n promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Gisteravond 1 ranked game gespeeld met gragas. Lane ging goed maar sona was al afk vanaf minuut 0 en was lvl 1 op 25 minuten... Anders hadden we de game nog wel kunnen winnen. En zac was niet eens tanky en corki werd telkens te easy gegrabbed door blitz :(

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Ik weet niet of ik veel voor je zou kunnen betekenen met m'n Silver, maar add me in LoL. Ik wil je deze week wel een keertje spectaten en daarna wellicht 1 of 2 normals met je doen. Misschien dat ik je net genoeg kan helpen om in ieder geval naar Bronze III/II te komen. :)

Snap trouwens wel dat je flink wat games verliest door afk'ers en dc's, waar je ook echt niets aan kunt doen.. Maar daarnaast zijn er ook nog games die op skill/teamwork/inzicht/etc gewonnen of verloren worden. En daar kun je wel aan werken natuurlijk :)
ik vind het wel oke, maar de games waar iedereen gewoon blijft die win ik 9 van de 10 keer maar dat is buiten mijn promo's om, in de promo's krijg ik gewoon een dus danig ************* team waarvan er 1 raged(die ik toch negeer), 1 die niet communiceert, en 2 DC(afgelope game dus), want me 1e promo match was gewoon iedereen was er en carrien die hap, maar dat kon gister gewoon niet.

en het stomme is, we hadden een grote kans om te winnen(net als in de vorige game) maar juist op die momenten krijgen mensen een DC waardoor je gewoon verliest >.> :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Martin0 op 23-10-2013 10:37 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Ah hahaha, ik zie nu dat jij mij had toegevoegd :) Zal vanavond wel even accepten. Kreeg de friendsrequest en dacht wie de **** is dat dan. DECLINE! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Ah hahaha, ik zie nu dat jij mij had toegevoegd :) Zal vanavond wel even accepten. Kreeg de friendsrequest en dacht wie de **** is dat dan. DECLINE! :P
you mad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
schaapiej schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:41:
[...]

Het niveau is inderdaad erg laag.. :(
Had net ook een helder figuur tegen me, eerste wat hij zegt: screenshot
(eerste regel die Tresh typt)

Gaat echt nergens meer over op deze game naar mijn idee!
Jij was jinx zekers :).
Nu ook weer een jax report bot voor feed en hij stond wel met 9 deads en hij helpt zijn team niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 23:47
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de reactie van Tresh sarcastisch bedoelt is. Omdat veel mensen precies die dingen zeggen.
Deefje85 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Jij was jinx zekers :).
Nu ook weer een jax report bot voor feed en hij stond wel met 9 deads en hij helpt zijn team niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:48:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de reactie van Tresh sarcastisch bedoelt is. Omdat veel mensen precies die dingen zeggen.

[...]
Tja ik ben tijdens mijn momenten van sarcasme ook nodeloos kwetsend... Nee echt, gewoon reporten die gast. Ander taalgebruik is ook mogelijk als hij dan toch sarcastisch wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik vind dit een leuke wel een leuke serie op youtube

My Friend Drawing Champions He Has Never Seen

YouTube: TravagGames

Hij legt dus uit hoe de champions er ongeveer uitzien, en zijn vriend tekent die dan om te kijken hoe zijn versie eruit ziet.

Vaak lijken ze er erg op dus in de toekomst zal hij wat vager zijn in zijn beschrijvingen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00
Gisteren jinx (f2p) maar eens uitgeprobeerd in een custom game. En doet die damage met een maxed Q zeg. Attack speed is zo ongelooflijk snel. Met een Botrk, IE, Last whisper erbij was het echt abnormaal hard. Dan voor de lol maar een PD gemaakt om nog meer attack speed te hebben ^^ En als persoon met lage health toch nog dreigt weg te geraken, switch je even naar je rocket launcher en stijgt je range zodat je het kan afmaken.

Dat gezegd zijnde, de W heeft wel even nodig om te lanceren en de E bommetjes blijven ook niet enorm lang liggen (maar kunnen mits goede plaatsing wel cruciaal zijn).

Het is zo'n beetje een champ die je team opeet als je ze niet meteen focust, maar langs de andere kant ook wel problemen heeft met directe CC tegen haar. Iemand al een paar keer tegen gespeeld in een echte match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Tja ik ben tijdens mijn momenten van sarcasme ook nodeloos kwetsend... Nee echt, gewoon reporten die gast. Ander taalgebruik is ook mogelijk als hij dan toch sarcastisch wil zijn.
Sarcasme werkt vaak ook niet in chat tenzij het echt over duidelijk is. Zoals "LoL heeft de beste communitie in the game wereld". Wat die thresh deed kan gewoon gemeend zijn wat dat soort spelers zitten er gewoon bij... helaas.
Lointje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:05:
Gisteren jinx (f2p) maar eens uitgeprobeerd in een custom game. En doet die damage met een maxed Q zeg. Attack speed is zo ongelooflijk snel. Met een Botrk, IE, Last whisper erbij was het echt abnormaal hard. Dan voor de lol maar een PD gemaakt om nog meer attack speed te hebben ^^ En als persoon met lage health toch nog dreigt weg te geraken, switch je even naar je rocket launcher en stijgt je range zodat je het kan afmaken.

Dat gezegd zijnde, de W heeft wel even nodig om te lanceren en de E bommetjes blijven ook niet enorm lang liggen (maar kunnen mits goede plaatsing wel cruciaal zijn).

Het is zo'n beetje een champ die je team opeet als je ze niet meteen focust, maar langs de andere kant ook wel problemen heeft met directe CC tegen haar. Iemand al een paar keer tegen gespeeld in een echte match?
Ik ben nog geen echte goeie jinx tegen gekomen, ik speel zelf wel regelmatig met jinx en die e snares kun je voor 2 dingen gebruiken.
1 Vluchtende tegenstanders pakken.
2 een gank van de tegenstander verpesten

gisteren in een potje 5 keer een gank tegen gehouden ermee, echt grappig tegen een xin.

en CC is echt killing voor jinx, vaak ben je de lul als ze je pakken met cc, Zeker leona kan heel vervelend zijn. Gister was ik wel heel vervelend voor die leona, 3x onder haar ult uit geflashed en gewoon kunnen weglopen.

[ Voor 58% gewijzigd door ArgantosNL op 23-10-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Heb gister zelf Nasus unlocked, omdat dit één van de champions is die mij het minst "team depended" lijkt.
Uiteraard gister een ronde gespeeld en ging nog niet helemaal super.

De "Q" van Nasus is natuurlijk uitermate belangrijk, en hierdoor wordt de last-hit op minions wel heel belangrijk. Het Timen van de Q op champions blijkt nog moeilijker te zijn omdat je geneigd bent meteen veel dmg te doen ....

Iemand nog tips voor de champion Nasus en het masteren ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Loadichus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:
Heb gister zelf Nasus unlocked, omdat dit één van de champions is die mij het minst "team depended" lijkt.

De "Q" van Nasus is natuurlijk uitermate belangrijk, en hierdoor wordt de last-hit op minions wel heel belangrijk. Het Timen van de Q op champions blijkt nog moeilijker te zijn omdat je geneigd bent meteen veel dmg te doen ....

Belangrijk voor nasus is sustain, daarnaast zijn er 2 " viable" builds, (hybrid) tank nasus en AP tank nasus.

bij de een ga je voor tankyness voornamelijk en neem je 1 a 2 ad items met Ls mee.

Bij de ap neem je 1 a 2 ap items.

Daarnaast is het timen van je q en voornamelijk op grote minions en junglemobs belangrijk(geven 6 punten ipv 3).

hoe meer je farmt met je q hoe belangrijker je kan zijn.
daarnaast werkt een sunfire cape erg lekker met je ult.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Loadichus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:

Je Q heeft zo'n lage cooldown dat je hem gewoon aan het begin van een fight kan gebruiken (3seconden fully stacked en spirit visage), en daarna nog eens om te finishen. Daarnaast heeft een enemy wanneer 30% van zijn HP er in het begin al af gaat meteen twijfels of hij een all-in fight wel gaat redden, waardoor hij misschien wel probeerd te onkomen. Dat geeft jou weer wat extra tijd op je cooldown en een free hit.

Misschien is het fout, maar ik wacht niet af met zijn Q voor een champ kill, die 6 extra AD pak ik makkelijk op mionions als ik een champ sneller heb gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Man nu weer. solo spelen en elkaar verwijten.
Olaf ga solo game over.
Wat zegt die dan?? ik kan counteren ik ben goed.
Die rank is verschrikkelijk en denk dan sommige met veel gelul naar de top gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Belangrijk voor nasus is sustain, daarnaast zijn er 2 " viable" builds, (hybrid) tank nasus en AP tank nasus.

bij de een ga je voor tankyness voornamelijk en neem je 1 a 2 ad items met Ls mee.

Bij de ap neem je 1 a 2 ap items.

Daarnaast is het timen van je q en voornamelijk op grote minions en junglemobs belangrijk(geven 6 punten ipv 3).

hoe meer je farmt met je q hoe belangrijker je kan zijn.
daarnaast werkt een sunfire cape erg lekker met je ult.
Ik bouw eigenlijk Sunfire + Sheen als eerste items. Dan afhankelijk hoe lastig ik het heb maak ik of Triforce af, of Sprit Visage. End build zou moeten zijn: Sunfire, Triforce, Sprit Visage, Hydra, Warmorgs, Boots armor of MR.

Wanneer ik echt volledig tank moet maak ik van mijn Sheen een Iceborn Gauntlet ipv Triforce. Maar liever niet omdat de AS van triforc wel prettig is met je passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Ik bouw eigenlijk Sunfire + Sheen als eerste items. Dan afhankelijk hoe lastig ik het heb maak ik of Triforce af, of Sprit Visage. End build zou moeten zijn: Sunfire, Triforce, Sprit Visage, Hydra, Warmorgs, Boots armor of MR.

Wanneer ik echt volledig tank moet maak ik van mijn Sheen een Iceborn Gauntlet ipv Triforce. Maar liever niet omdat de AS van triforc wel prettig is met je passive.
ik bouw over het algemeen:

Boots > Warmogs > Sunfire > Frozen Mallet > Hydra > Optional(spirit visage of Atma's) en dan nog de boots afmaken of een keertje tussendoor( armour of mr)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Frozen Heart is toch wel core item op Nasus, dit + Spirit Visage = maxed cdr

Boots
Spirit Visage
Triforce
Frozen Heart
Randuins/GA/Sunfire/Locket
Als laatste item een Last Whisper voor de armorpen

[ Voor 45% gewijzigd door Fanatic_FS op 23-10-2013 11:45 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Zoals eerder gepost ging het echt slecht wat betreft ranked en heb, nadat ik in promotions naar S1 gekomen ben, alles verloren tot aan dat ik nog maar 1 LP overhad in S2! Even paar dagen niet gespeeld en weer met frisse tegenzin begonnen en ben sinds gisteravond dan eindelijk S1 geworden na een 7 game-win-streak :D

Alles leek ook vele malen beter te gaan in de potjes die ik speelde. Mindset is echt belangrijker dan ik dacht en beinvloed je spel echt heel erg. En in plaats van mezelf op te fokken over de onkunde van een ander, geprobeerd om zodra ik mn lane lichtelijk aan het winnen ben om de rest te helpen. Helpen met Blue/Red, Dragon vaker securen en evt. mid een gank geven na de Dragon te halen. Hoeft niet altijd een kill te halen, maar het burnen van summoners of forceren van een recall kan soms net genoeg zijn! :)

Mensen die ranked opgeven? Kom op! When the going gets tough, the tough get going :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
RaseriaN schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:48:
Zoals eerder gepost ging het echt slecht wat betreft ranked en heb, nadat ik in promotions naar S1 gekomen ben, alles verloren tot aan dat ik nog maar 1 LP overhad in S2! Even paar dagen niet gespeeld en weer met frisse tegenzin begonnen en ben sinds gisteravond dan eindelijk S1 geworden na een 7 game-win-streak :D

Alles leek ook vele malen beter te gaan in de potjes die ik speelde. Mindset is echt belangrijker dan ik dacht en beinvloed je spel echt heel erg. En in plaats van mezelf op te fokken over de onkunde van een ander, geprobeerd om zodra ik mn lane lichtelijk aan het winnen ben om de rest te helpen. Helpen met Blue/Red, Dragon vaker securen en evt. mid een gank geven na de Dragon te halen. Hoeft niet altijd een kill te halen, maar het burnen van summoners of forceren van een recall kan soms net genoeg zijn! :)

Mensen die ranked opgeven? Kom op! When the going gets tough, the tough get going :)
nja zoals je zelf waarschijnlijk ook wel weet is dat als je 3 keer je promo's faalt of uberhaupt blijft verliezen dat het enorm in je motivatie gaat hakken, ik kom telkens in de promo's met gemak maar zodra ik in de promo's zit krijg ik echt teams waar je u tegen zegt, constant teams met DC's en AFK's, sommige zijn nog te carrien maar meestal gewoon niet omdat de een na de ander AFK gaat.

mijn motivatie is op dit moment zo slecht dat het amper zin heeft om lol te spelen.
Maar misschien dat als ik tips krijg na het spectaten dat het beter gaat, met dank aan recrush ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

nja zoals je zelf waarschijnlijk ook wel weet is dat als je 3 keer je promo's faalt of uberhaupt blijft verliezen dat het enorm in je motivatie gaat hakken, ik kom telkens in de promo's met gemak maar zodra ik in de promo's zit krijg ik echt teams waar je u tegen zegt, constant teams met DC's en AFK's, sommige zijn nog te carrien maar meestal gewoon niet omdat de een na de ander AFK gaat.

mijn motivatie is op dit moment zo slecht dat het amper zin heeft om lol te spelen.
Maar misschien dat als ik tips krijg na het spectaten dat het beter gaat, met dank aan recrush ^^
Staar je niet blind op je division. Waarom vindt jij je promo's belangrijker dan andere games? Je moet proberen niet eens door te hebben dat je in promo's zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Staar je niet blind op je division. Waarom vindt jij je promo's belangrijker dan andere games? Je moet proberen niet eens door te hebben dat je in promo's zit :)
bedankt voor deze tip, maar het is voornamelijk dat heb mij gewoon opvalt dat tijdens mijn promo's ik toch wel zulke k*t teams krijg dat ze gewoon neit te winnen vallen, en daar erger ik me aan omdat ik ook wel naar bronze II wil voor volgend seizoen, maar misschien moet ik ook een carriende rol gaan spelen zoals mid of top ipv jungle.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 22:49
Ik ben nu gepromoveerd naar silver V.
Heb daar nu een game gespeeld en verloren.
Sta op 0 punten.
Hoeveel kan ik nu nog verliezen voordat ik terug naar bronze zak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
mortare schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:00:
Sta op 0 punten.
3 a 4 games ongeveer

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
mortare schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:00:
Sta op 0 punten.
Je kan niet degraderen uit division V zolang je active blijft. Het nadeel daarvan is dat je in het welbekende 'elo-hell' kan komen. Oftewel een MMR krijgen op Bronze 3 niveau waardoor je heel veel games moet gaan spelen voor promotie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Je kan niet degraderen uit division V zolang je active blijft. Het nadeel daarvan is dat je in het welbekende 'elo-hell' kan komen. Oftewel een MMR krijgen op Bronze 3 niveau waardoor je heel veel games moet gaan spelen voor promotie :).
nja mijn mmr is blijkbaar enorm goed want ik heb nou promo's gehad: W L L en heb met die 2 loses maar 13 lp loss, dus 1 game winnen en the trouble begins again

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Hahaha, nouhou :'( wilde je vragen of je nog steeds iemand zoekt voor je 3v3, vandaar :+
Ik kom regelmatig mensen tegen die de hele game hun best doen om me te killen en dan uiteindelijk als het lukt in de chat "you mad bro?" typen. :') Vroeg er een keer eentje of hij er echt al een tijd op wachtte om dat te kunnen zeggen, gaf hij toe van wel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Hahaha, nouhou :'( wilde je vragen of je nog steeds iemand zoekt voor je 3v3, vandaar :+

[...]

Ik kom regelmatig mensen tegen die de hele game hun best doen om me te killen en dan uiteindelijk als het lukt in de chat "you mad bro?" typen. :') Vroeg er een keer eentje of hij er echt al een tijd op wachtte om dat te kunnen zeggen, gaf hij toe van wel _O-
De 3on3 ligt een beetje stil omdat iedereen blijkbaar in soloqueue zijn kans nog wil grijpen. Ik krijg elke avond wel het verzoek van iemand in ons team of ik zin heb in de 3on3 en voor mij is het geen probleem, alleen zijn de anderen dan allemaal in queue. Misschien toch maar eens een tijdstip afspreken wanneer te spelen.

Overigens heb ik ook wel behoefte aan een 5on5 team. Aangezien er nu aardig wat mensen in het 3on3 team zitten kunnen we nog overwegen om een 5on5 op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 22:44
Wil graag de rol van top leren maar je krijgt amper de kans in normals. Je enterted de gameroom en het is gelijk

adc
jungle
mid

En dan blijft de rol van support over. Sorry maar daar heb ik echt geen zin in aangezien ik deze rol ALTIJD speel in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smeldor schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:52:
Wil graag de rol van top leren maar je krijgt amper de kans in normals. Je enterted de gameroom en het is gelijk

adc
jungle
mid

En dan blijft de rol van support over. Sorry maar daar heb ik echt geen zin in aangezien ik deze rol ALTIJD speel in ranked.
Gewoon normal draft mode spelen, dan kunnen ze roepen zoveel ze willen, maar als jij bovenaan staat pak je gewoon je rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 22:49
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Nice, goed om te weten.
Vanavond dan maar proberen hoger op te geraken. (niets te verliezen als ik toch niet kan zakken naar bronze)
Elo-hell heb ik geen bang voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Binnenkort komt er ook een queue systeem waar je van te voren je rol kan aangeven en wat voor strategie je wilt spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcgamesn.com/sites/default/files/league%20of%20legends%20team%20builder%20aslkdn.png

[ Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 23-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Euphanasia schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:26:
Binnenkort komt er ook een queue systeem waar je van te voren je rol kan aangeven en wat voor strategie je wilt spelen.

http://www.pcgamesn.com/s...am%20builder%20aslkdn.png
Lees eerst een paar pagina's terug. Daar is t al uitgebreid aan bod gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
oh sorry dit topic gaat ok zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

haha soms beetje slowchat dus dan gaat het vrij vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euphanasia schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:28:
oh sorry dit topic gaat ok zo snel :P
En heeft inmiddels zoveel pagina's dat een nieuwe topic niet verkeerd zou zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

En heeft inmiddels zoveel pagina's dat een nieuwe topic niet verkeerd zou zijn. :)
Ik weet niet tot hoeveel pagina's normaal een topic maximaal gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet tot hoeveel pagina's normaal een topic maximaal gaat?
Denk dat daar geen limiet haast aan zit, maar qua overzichtelijkheid is er ooit eens gekozen om niet te grote topics te maken. Maar ja voordat we de vorige overtreffen moeten we minimaal nog iets van 100 pagina's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

ik bouw over het algemeen:

Boots > Warmogs > Sunfire (Liever Glacial Shroud?) > Frozen Mallet > Hydra (Waarom..?) > Core(spirit visage of Atma's) en dan nog de boots afmaken of een keertje tussendoor( armour of mr)
Fixed. Waarom je geen CDR haalt is me echt een raadsel en FM/Warmogs zijn gewoon waardeloos at the moment

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik zit nu in bronze 1 en de zogenaamde Elo hell. win en loss zijn 4 punten.... moet echt ontzettend veel spelen om eruit te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
FrankoNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:
Ik zit nu in bronze 1 en de zogenaamde Elo hell. win en loss zijn 4 punten.... moet echt ontzettend veel spelen om eruit te kunnen komen.
Is dat niet gewoon omdat je bijna bij de 100 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
FrankoNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:
Dat is niet ELO Hell - dat heet clamping..

Dat komt doordat je MMR nog niet dusdanig is dat je het verdiend om 'snel' naar silver te mogen.
Veel spelen (bij voorkeur winnen) en het gaat vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Slivv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

Fixed. Waarom je geen CDR haalt is me echt een raadsel en FM/Warmogs zijn gewoon waardeloos at the moment
aangezien armour en mres bijna geen drol meer waard zijn, daarnaast vind ik 30% cdr op een 4 sec spell niet zo bijzonder, HP haal je meer mee uit dan met Armour en Mres, en hyrda is vanwege het snelle splitpushen of laneclear, en ja ik kan nog experimenteren want ik speel amper nasus, af en toe een keertje in normal en met die build die ik hierboven had gezet heb ik een vrij goede riven geowned wat nou net de hardste counter is voor nasus....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

aangezien armour en mres bijna geen drol meer waard zijn, daarnaast vind ik 30% cdr op een 4 sec spell niet zo bijzonder, HP haal je meer mee uit dan met Armour en Mres, en hyrda is vanwege het snelle splitpushen of laneclear, en ja ik kan nog experimenteren want ik speel amper nasus, af en toe een keertje in normal en met die build die ik hierboven had gezet heb ik een vrij goede riven geowned wat nou net de hardste counter is voor nasus....
Euhmm wat? armor en magic ress zijn juist wel wat waard. Een hoop HP heb je tegenwoordig weinig meer aan sinds BotRK en Liandry's erbij zijn gekomen...

En je wilt geen CDR op je andere spells? Het gaat niet alleen om je Q, ook om je wither for example...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als jij met 0% cdr 300 stacks wilt halen ben je daar minstens 20 minuten mee bezig.
Met 40% cdr kan ik dat in 12 minuten. En zoveel HP stacken als jij doet is echt niet sterk gezien je skills en items hebt die % hp damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Euhmm wat? armor en magic ress zijn juist wel wat waard. Een hoop HP heb je tegenwoordig weinig meer aan sinds BotRK en Liandry's erbij zijn gekomen...
hmmm okey, heb daar nog weinig van gemerkt, liandry brand best wel ja maar botrk vind ik ook zwaar tegenvallen maar goed op top kom je weinig tot geen champs tegen die deze 2 items hebben, bij botrk miss jax en riven en liandry is rumble en cho miss.

maar goed dat even terzijde.
vanaaf dan maar weer yoloq in duiken, ben er rond 8 uur, ign staat in me sig

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
[...]

Hoe jij ook bouwt, met een gelijke skill level wint een Nasus nooit van een Riven tenzij hard gecamped door je jungler. (Dus no offense, maar "goede Riven" kan ik niet helemaal geloven)

Je vindt CDR niet zo veel doen op Nasus? *Kuche ult, Kuche lockdown met wither, Kuche stukje rapper turrets neer meppen met je Q*

Nasus scaled al redelijk hard met health ivm zijn ult, daarom zijn extra resistances erg goed op hem.
Een hydra op Nasus? Die snap ik niet helemaal. Je wilt eigenlijk farmen zonder de lane te pushen. Dit doet Hydra automatisch voor je met die AoE. Biedt verder ook weinig additional stats aan Nasus, aangezien je het toch al van je dikke Q spam en passive lifesteal moet hebben.

Overigens is Guantlet echt stukken beter dan Hydra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

hmmm okey, heb daar nog weinig van gemerkt, liandry brand best wel ja maar botrk vind ik ook zwaar tegenvallen maar goed op top kom je weinig tot geen champs tegen die deze 2 items hebben, bij botrk miss jax en riven en liandry is rumble en cho miss.

maar goed dat even terzijde.
vanaaf dan maar weer yoloq in duiken, ben er rond 8 uur, ign staat in me sig
Een game gaat verder dan laning phase, de gemiddelde AD carry heeft tegenwoordig wel een BotRK zodra ze zien dat je HP gaat stacken. En dan heb je zoals Lord ook al zegt nog de champions met %HP damage. Je kunt een Elise niet blijer maken dan HP te gaan stacken.

Overigens je noemt Riven een hardcounter... ja early game en vanaf daar moet ze het voordeel pakken om te snowballen, doet ze dat niet dan slaat elke Nasus haar lategame gewoon binnen seconden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Glacial Shroud is misschien inderdaad beter dan Sunfire, voor de CDR, Hydra bouw ik ook, maar in combinatie met Trinity force. Vind die Sheen proc heerlijk op zijn Q :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Een game gaat verder dan laning phase, de gemiddelde AD carry heeft tegenwoordig wel een BotRK zodra ze zien dat je HP gaat stacken. En dan heb je zoals Lord ook al zegt nog de champions met %HP damage. Je kunt een Elise niet blijer maken dan HP te gaan stacken.

Overigens je noemt Riven een hardcounter... ja early game en vanaf daar moet ze het voordeel pakken om te snowballen, doet ze dat niet dan slaat elke Nasus haar lategame gewoon binnen seconden af.
be awere dat ik bronze IV ben, daar is het niveau net zo hoog als die van een zee komkommer, ze volgen internet builds ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:
Glacial Shroud is misschien inderdaad beter dan Sunfire, voor de CDR, Hydra bouw ik ook, maar in combinatie met Trinity force. Vind die Sheen proc heerlijk op zijn Q :).
Bouw eens een keer die Iceborn Guantlet. Dat ding is echt achterlijk goed op Nasus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:
Een Sunfire Cape op Nasus is IMHO een hele grote fout. Als Nasus moet je het juist hebben van je Q. Als je een Sunfire Cape hebt zal je veel stacks mislopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

be awere dat ik bronze IV ben, daar is het niveau net zo hoog als die van een zee komkommer, ze volgen internet builds ^^
Daar is niets mis mee, zolang ze er maar bij nadenken waarom een item wordt geadviseerd. Toen ik begon met dit spel nam ik ook blindelings builds over van Mobafire. Totdat ik ging nadenken waarom 4 zeals op een AD carry toch niet zo nuttig zijn als je er geen AD bij bouwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pimorez schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Als Nasus moet je het juist hebben van je Q.
Je Q is belangrijk, maar niet van levensbelang. Je damage valt toch in het niet bij de AD en AP carries, hoe hard je je Q ook stackt. Het is een leuke bijkomstigheid, maar farm niet je Q ten koste van alles (deaths, objectives etc.) . Zelfde als een Sheen. Sommige mensen denken dat die echt van levensbelang is op Nasus. Bullshit. Het is een beetje extra damage op je Q, maar veel scheelt het niet. Sheen is namelijk gebaseerd op je BASE AD en geeft per klap met je Q misschien 100 damage extra lategame. Early/mid is dat zelfs nog minder.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:26:
[...]

Daar is niets mis mee, zolang ze er maar bij nadenken waarom een item wordt geadviseerd. Toen ik begon met dit spel nam ik ook blindelings builds over van Mobafire. Totdat ik ging nadenken waarom 4 zeals op een AD carry toch niet zo nuttig zijn als je er geen AD bij bouwt...
haha idd dat werkt niet nee, maar de meeste waar ik tegen speel die begrijpen niet waarom, daarnaast mijn 4,5k jarvan hybrid tank jungle wordt meestal ook als gevaarlijk gezien, maar daarbij heb ik ook armor en meestal ook wel een beetje Mres(ligt aan hun teamcomp, is het 4 ad en ap sup dan is het full armor, hebben ze een ap mid of top of jungle of combi hiervan, dan ga ik wat meer mres bouwen(bvb maw en mres boots).
mres boots bouw ik al heel snel als ze veel cc hebben

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
[...]

haha idd dat werkt niet nee, maar de meeste waar ik tegen speel die begrijpen niet waarom, daarnaast mijn 4,5k jarvan hybrid tank jungle wordt meestal ook als gevaarlijk gezien, maar daarbij heb ik ook armor en meestal ook wel een beetje Mres(ligt aan hun teamcomp, is het 4 ad en ap sup dan is het full armor, hebben ze een ap mid of top of jungle of combi hiervan, dan ga ik wat meer mres bouwen(bvb maw en mres boots).
mres boots bouw ik al heel snel als ze veel cc hebben
Maar juist daarom zou ik je adviseren wel te luisteren naar de mensen die het inmiddels al verder geschopt hebben dan ons in ranked. Jij hebt nu de info en de onderbouwing waarom gekregen, dus jij ligt hiermee gewoon een paar stappen voor op je divisie genoten. Dat is ook wat ik een paar dagen geleden al zei. Je hoeft niet elke game te carryen en je zult ook niet alles winnen, maar juist met de kennis die je ook op dit forum opdoet kun je iig weer een verdere voorsprong pakken op je tegenstanders in toekomstige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Scallius schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Bouw eens een keer die Frostborn Guantlet. Dat ding is echt achterlijk goed op Nasus.
Ik neem aan dat je Iceborn Gauntlet bedoeld. Dat ding is achterlijk goed op Nasus vanwege zijn passive sheen proc. Daarom bouw ik nou net Trinity Force. Beetje extra attack speed, een betere proc van Sheen (200% ipv 125% AD), 30 AD extra en met 30% AS een extra autoattack bij je Q's = defence door je passive.

De 10% CDR heb je niks aan als je ook Spirit Visage en Frozen heart maakt. Frozen Heart passive is gewoon extra defence tegen een ADC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:35:
[...]

Maar juist daarom zou ik je adviseren wel te luisteren naar de mensen die het inmiddels al verder geschopt hebben dan ons in ranked. Jij hebt nu de info en de onderbouwing waarom gekregen, dus jij ligt hiermee gewoon een paar stappen voor op je divisie genoten. Dat is ook wat ik een paar dagen geleden al zei. Je hoeft niet elke game te carryen en je zult ook niet alles winnen, maar juist met de kennis die je ook op dit forum opdoet kun je iig weer een verdere voorsprong pakken op je tegenstanders in toekomstige games.
ja daar heb je gelijk in, meeste dingen leer ik wel door dit forum, btw ff klein dingetje nog van me vorige post: 4,5k health moest het zijn niet alleen 4,5k xD

ik probeer het goed te implementeren maar goed ik exprerimenteer graag en denk ook vaak out of the box.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:39:
[...]

ja daar heb je gelijk in, meeste dingen leer ik wel door dit forum, btw ff klein dingetje nog van me vorige post: 4,5k health moest het zijn niet alleen 4,5k xD

ik probeer het goed te implementeren maar goed ik exprerimenteer graag en denk ook vaak out of the box.
Daar is ook niets mis mee, je ziet ook de pro-spelers hetzelfde doen. Neem een Trick2G die weet niet hoeveel rune-sets de afgelopen week heeft doorlopen, want voor hetzelfde geld pak je iets wat ineens verdomd goed schijnt te werken. Laten we niet vergeten de AP Tryndamere of AP Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Daar is ook niets mis mee, je ziet ook de pro-spelers hetzelfde doen. Neem een Trick2G die weet niet hoeveel rune-sets de afgelopen week heeft doorlopen, want voor hetzelfde geld pak je iets wat ineens verdomd goed schijnt te werken. Laten we niet vergeten de AP Tryndamere of AP Yi.
en daarnaast probeer ik iedere game op de game in te spelen zoals ik al voorbeeld gaf bij me J4 tank ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Eerste match van mn promo naar s1 gewonnen en dat telt dus als een 9-winning streak :D Ondanks dat we geen support hadden maar 2 adc's ging het op botlane erg goed. singed die had early ook wat kills opgepakt en een udyr die wist hoe die moest junglen. Dus ondanks dat het een raar potje was en er in het begin nog wat werd geflamed ging het uiteindelijk best goed.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
JapieTalent schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

Dat is niet ELO Hell - dat heet clamping..

Dat komt doordat je MMR nog niet dusdanig is dat je het verdiend om 'snel' naar silver te mogen.
Veel spelen (bij voorkeur winnen) en het gaat vanzelf weg.
Hoe het ook heet. het is buitengewoon irritant. Helaas win ik ook niet zoveel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
FrankoNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Hoe het ook heet. het is buitengewoon irritant. Helaas win ik ook niet zoveel. :'(
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Heb het zelf in silver I ook ervaren.
Ook al speel je voor de lol, wanneer je eerst ruim 20+ lp krijgt en vervolgens slechts 3 of 4 voor een veel lastiger potje, dan voelt dat toch een beetje ondergewaardeerd..

Zie het positief; je verliest ook minder wanneer je een game verliest ;) .. Gewoon vrolijk doorspelen en het houdt vanzelf een keer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 16:06

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Beetje raar excuus :)
Zeker gezien je in je vorige post ook ergens aangaf dat AP nasus viable is. Wellicht op Aram maar Summoners rift / Treeline gaat AP nasus vrijwel niets doen.

Voor de rest ben ik het met de overige gebruikers eens dat HP stacken niet echt veel waarde heeft op nasus (ult geeft een smak hp erbij) en resistances zijn sinds S3 juist belangrijker gemaakt (houd er rekening mee dat je max 70% dmg reductie kan gaan, dan krijg je te maken met diminishing returns)
Jungle Nasus bouw ik dan ook altijd als volgt:
- Ancient Golem
- mobi boots
- locket
- Spirit visage
- Randuins
- laatste item ligt aan hoe de game vordert.

Toplane nasus zou ik wellicht hetzelfde bouwen (zonder de golem wss) :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Ik neem aan dat je Iceborn Gauntlet bedoeld. Dat ding is achterlijk goed op Nasus vanwege zijn passive sheen proc. Daarom bouw ik nou net Trinity Force. Beetje extra attack speed, een betere proc van Sheen (200% ipv 125% AD), 30 AD extra en met 30% AS een extra autoattack bij je Q's = defence door je passive.

De 10% CDR heb je niks aan als je ook Spirit Visage en Frozen heart maakt. Frozen Heart passive is gewoon extra defence tegen een ADC.
Frozen Heart is niet zon geweldig item op dit moment. Zeker op Nasus zou ik veel liever een Gauntlet hebben. Gezien dat item je echt laat sticken. Als je dan 10% extra cdr zoekt zou ik ook op toplane Nasus voor Spirit of the Ancient golem gaan. Dat item is superefficient en dan kan je tabi halen.
En als je dan nog steeds bang bent voor auto attackers is een Randuin sterker daartegen dan een Frozen heart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens wat anders, hebben we hier nog succesvolle Irelia spelers op het forum? Ze was in season 2 mijn main, maar het maakt niet uit wat voor game ik tegenwoordig heb, ik krijg het niet voor elkaar om met haar te winnen. (build is overigens: Triforce, BotRK, Randuin's Omen en Merc Threads (dan is de game ook merendeel van de tijd voorbij) en dan 9/21/0 masteries met 4% lifesteal, 11 AD, armor seals + mr glyphs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Nasus speel ik altijd met de Frozen Heart + Spirit Visage combo. Rond de 600-700 stacks 25 minuten ingame en laat ze je dan nog maar tegenhouden als jij gaat splitpushen. Minstens 2 man hebben ze dan nodig om je tegen te houden.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 23:34
Rordarok schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:18:
Nasus speel ik altijd met de Frozen Heart + Spirit Visage combo. Rond de 600-700 stacks 25 minuten ingame en laat ze je dan nog maar tegenhouden als jij gaat splitpushen. Minstens 2 man hebben ze dan nodig om je tegen te houden.
Knap als je 600 stacks haalt op 25 minuten... meer iets van 200-300 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Rann schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

Knap als je 600 stacks haalt op 25 minuten... meer iets van 200-300 ? :)
Ben blij dat jij het zegt, ik voelde me nog meer noob dan anders toen ik het las :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:25:
[...]

Ben blij dat jij het zegt, ik voelde me nog meer noob dan anders toen ik het las :)
ik ben blij als ik 600 stacks haal in een 40 a 50 min game xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:37:
[...]

ik ben blij als ik 600 stacks haal in een 40 a 50 min game xD
Ik ook, wanneer teamfights eenmaal begonnen zijn vindt ik het altijd nog lastig een goede mix te vinden van CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Ik ook, wanneer teamfights eenmaal begonnen zijn vindt ik het altijd nog lastig een goede mix te vinden van CS.
meestal kom ik niet voor bij de 450 stacks met nasus.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Als ik Nasus speel dan isoleer ik mezelf ook wel compleet van het spel en ben ik de eerste 20 minuten puur bezig met Q farmen. 99% kans dat hun eerste turret er dan ook nog staat. Daarna als de stacks binnen komen rollen dan zeg ik tegen m'n team dat het splitten kan beginnen en dan is het, mits het afhouden/disengagen van de 4v5 lukt, een gewonnen game.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:11:
Overigens wat anders, hebben we hier nog succesvolle Irelia spelers op het forum? Ze was in season 2 mijn main, maar het maakt niet uit wat voor game ik tegenwoordig heb, ik krijg het niet voor elkaar om met haar te winnen. (build is overigens: Triforce, BotRK, Randuin's Omen en Merc Threads (dan is de game ook merendeel van de tijd voorbij) en dan 9/21/0 masteries met 4% lifesteal, 11 AD, armor seals + mr glyphs).
Gebruik zelf als setup voor Irelia meestal. AS reds , Armor Yellows, Mr/level blues, AD quints.
Tegen alles melee en AD damage. Tegen AP damage en sommige ranged gebruik ik AD reds, Armor Yellows, MR blues en Lifesteal quints.
9/17/4 masteries. Zodat je toch wat damage doet en je ook mana hebt om je spells veel te gebruiken.
Vind je build opzich niet verkeerd maar ik heb meestal liever een GA dan een randuin na mijn damage items zodat ik goed kan teamfighten> een carry diven doodgaan en de rest finishen met je 2 seconde stun.
Wat je met Irelia altijd heel goed moet abusen is je W activeren een Auto attack doen en daarvan de animatie cancelen door je Q te doen gelijk nadat je auto damage doet. Ook moet je weten bij welk level je sterker bent dan je tegenstander. Meestal zijn level 4 en 7 punten waarop je kills kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:02

m0nk

16-09-2003 15.15

Rordarok schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:18:
Nasus Q 600-700 stacks @ 25 min.. Dan zou je minmaal een cs van 200 moeten hebben na 25 min en alle last hits daarmee met je Q gemaakt hebben.. Sorry, maar dat geloof ik echt niet..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Silver 1 :D 10-winning streak :o Top mooi lopen ganken omdat onze singed tegen een teemo stond.. Singed en ik fed, shaco zorgte ervoor dat bot fed was, gg :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:02:
Silver 1 :D 10-winning streak :o Top mooi lopen ganken omdat onze singed tegen een teemo stond.. Singed en ik fed, shaco zorgte ervoor dat bot fed was, gg :-)
Gratz, wou dat ik zul soort teams kreeg

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 23:34
Over Irelia gesproken, afgelopen week ook tegen één gespeeld.. Te ziek gewoon.

http://www.lolking.net/su...046059#history/1122435325 de 3e game, 14-1-4, ze was gewoon NIET te killen, zelfs met Jarvan, Karma en ik(Cassiopeia, zonder ult) op haar damagen (3vs1) maakt ze nog 2 van ons af -_-

Gelukkig was het een normal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Gratz, wou dat ik zul soort teams kreeg
Moet ik zeggen dat ik ook geluk heb gehad omdat ik elke keer mijn favoriete lane kreeg.. En dat 10 keer op een rij terwijl ik in die 10 keer maar 2 keer first pick ben geweest :) Dus het is ook zeker een factor geluk.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Verdomme laatste promotie wedstrijd ging echt super goed. Maar enemy team jungler zac, en teemo wat ik zo haat.
naja 8 played, 5 gewonnen. Hopelijk nog 1 winnen en miss silver ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:13:
[...]

Moet ik zeggen dat ik ook geluk heb gehad omdat ik elke keer mijn favoriete lane kreeg.. En dat 10 keer op een rij terwijl ik in die 10 keer maar 2 keer first pick ben geweest :) Dus het is ook zeker een factor geluk.
ik jungle main maar vanuit de jungle is het carrien toch wel veel moeilijker dan vanuit mid, mijn win ratio op mid in ranked is 50% ofzo, 3 games gewonnen en 3 verloren. mid en top zijn de 2 roles die direct belangrijk zijn qua damage die ik het meest beheers, maar ik krijg ze bijna nooit en daarom ga ik dan maar junglen(waar ik overigens best goed in ben geworden) maar dit vind ik niet erg fijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
m0nk schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Nasus Q 600-700 stacks @ 25 min.. Dan zou je minmaal een cs van 200 moeten hebben na 25 min en alle last hits daarmee met je Q gemaakt hebben.. Sorry, maar dat geloof ik echt niet..
En dat betekend dan ook nog eens voor je turret farmen omdat je anders niet alles kunt lasthitten. Betekend dat je dus ook nooit geganked wordt, of indien gegankt meteen een double kill pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Gebruik zelf als setup voor Irelia meestal. AS reds , Armor Yellows, Mr/level blues, AD quints.
Tegen alles melee en AD damage. Tegen AP damage en sommige ranged gebruik ik AD reds, Armor Yellows, MR blues en Lifesteal quints.
9/17/4 masteries. Zodat je toch wat damage doet en je ook mana hebt om je spells veel te gebruiken.
Vind je build opzich niet verkeerd maar ik heb meestal liever een GA dan een randuin na mijn damage items zodat ik goed kan teamfighten> een carry diven doodgaan en de rest finishen met je 2 seconde stun.
Wat je met Irelia altijd heel goed moet abusen is je W activeren een Auto attack doen en daarvan de animatie cancelen door je Q te doen gelijk nadat je auto damage doet. Ook moet je weten bij welk level je sterker bent dan je tegenstander. Meestal zijn level 4 en 7 punten waarop je kills kan pakken.
Dank je voor de tips, ik ga eens overstappen op GA ipv Randuins en de atkspeed reds gebruiken.
Pagina: 1 ... 84 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.