Als er elke 30 seconden een minion wave is is dat 6 minions (waarvan elke derde wave er een grote minion bij zit). In 1 minuut is dat dus 12 minions en na 1,5 minuut 19 (waarvan dus 1 grote). Als we het aantal minuten keer 2 doen kom je uit op 18+18+1+1 (totaal na 3 minuten dus). Dat is 36 kleine en 2 grote minions, 36 x 3 = 108 en 2 x 6 = 12 en totaal al (als je alles weet te Q-en) 120 stacks, dus 120 stacks in 3 minuten (even onthouden dat dit de ideale situatie is en je niks mist aan farm). 21(minuten)/3=7x120(dit krijg je na 3 minuten Q-en)=840 stacks. Als mijn berekeningen kloppen zou het moeten kunnen.. En als je een beetje je lane kan freezen dan zullen de minions bijna niet bij je turret komen. Maar, ik kan het ook totaal fout hebben hoor.Ero-Sensei schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
En dat betekend dan ook nog eens voor je turret farmen omdat je anders niet alles kunt lasthitten. Betekend dat je dus ook nooit geganked wordt, of indien gegankt meteen een double kill pakt.
Vergeet niet de 1e 90 seconden eraf te halen, dan zijn er nog geen minions. De 1e wave mid komt aan op 1:55.
Dit is 21 minuten terwijl hierboven ons over 25 minuten word gesproken. Net even geprobeerd en kwam uit op 627 stacks in 25 minuten met nasusSuicyder schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:36:
Vergeet niet de 1e 90 seconden eraf te halen, dan zijn er nog geen minions. De 1e wave mid komt aan op 1:55.
[ Voor 14% gewijzigd door Mebus op 23-10-2013 17:46 ]
Wut?Martin0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:17:
[...]
ik jungle main maar vanuit de jungle is het carrien toch wel veel moeilijker dan vanuit mid, mijn win ratio op mid in ranked is 50% ofzo, 3 games gewonnen en 3 verloren. mid en top zijn de 2 roles die direct belangrijk zijn qua damage die ik het meest beheers, maar ik krijg ze bijna nooit en daarom ga ik dan maar junglen(waar ik overigens best goed in ben geworden) maar dit vind ik niet erg fijn.
Vanuit jungle kun je prima, al dan niet hard, carrien, ligt eraan hoeveel beter je bent dan je opponents.
6 games totaal is op geen manier een realistische weergave van je winrate in mid.
Ik speel irelia ook nog wel eens (in ranked) en wel met succes. Ga zelf ook voor botrk en daarna kies ik voor iceborn gauntlet, het is iets minder damage dan triforce maar de slow helpt mij zo vaak. Daarna tanky items als randuims,spirit visage etc. Voor de rest splitpush ik ook best veel met irelia, zorgen dat ik geward heb en rammen op die turrets, meestal minstens 2 man nodig om mij echt weg te krijgen waardoor mijn team kan pushen (als ze het snappen). zo speel ik haar.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:11:
Overigens wat anders, hebben we hier nog succesvolle Irelia spelers op het forum? Ze was in season 2 mijn main, maar het maakt niet uit wat voor game ik tegenwoordig heb, ik krijg het niet voor elkaar om met haar te winnen. (build is overigens: Triforce, BotRK, Randuin's Omen en Merc Threads (dan is de game ook merendeel van de tijd voorbij) en dan 9/21/0 masteries met 4% lifesteal, 11 AD, armor seals + mr glyphs).
Verwijderd
Ja dat is over het algemeen ook mijn speelstijl. Vooral tegen toplaners als kennen of andere champions, die veel meer in een teamfight brengen dan ik. Gauntlet bouw ik eigenlijk nooit wel regelmatig een static shyv.
Alhoewel ik moet zeggen dat het op het moment echt slecht gesteld is met mijn irelia stats de laatste games. Word echt constant genegeerd door mijn jungler en dan gedived door die van de tegenstander. Terwijl mijn team alle andere lanes tegelijkertijd feed ^^.
Alhoewel ik moet zeggen dat het op het moment echt slecht gesteld is met mijn irelia stats de laatste games. Word echt constant genegeerd door mijn jungler en dan gedived door die van de tegenstander. Terwijl mijn team alle andere lanes tegelijkertijd feed ^^.
Net ook op 700 rond de 25 min, maar wel in een botgame en cd items en 1 blue buff. Wil weleens een game zien waarin dit lukt ranked, met jungle ganks, etc etc.Mebus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:44:
[...]
Dit is 21 minuten terwijl hierboven ons over 25 minuten word gesproken. Net even geprobeerd en kwam uit op 627 stacks in 25 minuten met nasusEn was zelfs vrij laat met cd items te kopen.. Dus het had zeker nog wel beter gekund.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Server issues....kom afgelopen uur geen enkele game in.
Misschien bereiden ze de servers voor op onze langverwachte compensatie RP boost....
Misschien bereiden ze de servers voor op onze langverwachte compensatie RP boost....
[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-10-2013 22:30 ]
Dit lijkt echt nergens op, nu inmiddels 18 37 minuten in queue. Nog even snel een game voor het slapen gaan zit er dus niet in.
[ Voor 4% gewijzigd door tuinïnen op 23-10-2013 22:51 ]
Let's hope so.. De 2 voor 1 extra rune page vind ik nou ook weer niet zo heel erg interessantKoekiemonsterr schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:30:
Server issues....kom afgelopen uur geen enkele game in.
Morgen maar weer spelen en eens zien of ik wat ranked games kan winnen.
Vanavond een geweldig potje met amumu jungle gehad. Maar dit heeft me ook tot denken gezet... Zijn w (dat huilen) doet een % van de target's max health in magic damage. Maar als het bijvoorbeeld 2% damage doet, op wat voor manier werkt mr er dan tegen? Veranderd 2% dan in 1.8% ofzo? Als iemand dit toevallig weet, zou diegene dan zo aardig willen zijn om dit even uit te leggen? Dankuzeer
Is crit plank nog wat?..Of werkt dat al niet meer xD?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Magic_resistancekaaskoekie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:26:
Vanavond een geweldig potje met amumu jungle gehad. Maar dit heeft me ook tot denken gezet... Zijn w (dat huilen) doet een % van de target's max health in magic damage. Maar als het bijvoorbeeld 2% damage doet, op wat voor manier werkt mr er dan tegen? Veranderd 2% dan in 1.8% ofzo? Als iemand dit toevallig weet, zou diegene dan zo aardig willen zijn om dit even uit te leggen? Dankuzeer
Damage Reduction = Total Magic Resistance / (100 + Total Magic Resistance)
Dus als iemand 1000 hp heeft doe jij 20 magic dmg (uitgaan even op 2%) per seconden als iemand 0 magic resist heeft. Als iemand 100 magic resist heeft is dat 10 magic dmg per seconden.
Als je op een gegeven moment een goede build hebt zie je de hp bar van een adc/apc best snel verdwijnenllovesoccerx7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:32:
Is crit plank nog wat?..Of werkt dat al niet meer xD?
[ Voor 14% gewijzigd door Mebus op 24-10-2013 00:17 ]
Ah dankjewel. Ik had al zo'n vermoeden maar die % damage zat me dwars
Verwijderd
Dit is dus ook mijn probleem.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:
Ja dat is over het algemeen ook mijn speelstijl. Vooral tegen toplaners als kennen of andere champions, die veel meer in een teamfight brengen dan ik. Gauntlet bouw ik eigenlijk nooit wel regelmatig een static shyv.
De issues van gisteravond waren wel jammer weer, had net even een uurtje of 1,5 tijd om 1/2 games te doen en dat ging nu dus niet. Uiteindelijk wilde ik net stoppen kreeg ik toch nog een game, die dan toch maar gespeeld (normal).
Lekker even met Janna support gespeeld samen met Jinx tegen een Zed en LeBlanc
Lekker even met Janna support gespeeld samen met Jinx tegen een Zed en LeBlanc
[ Voor 15% gewijzigd door Xevoo op 24-10-2013 08:54 ]
hmmm is de volgende build die ik heb voor morgana een beetje viable?
boots - Hourglass - Liandry's - Railys crystal - Rabbadons - roa/abbysal.
want liandry's doet dan double damage dankzij de slow van railys.
en dan begin ik met Dorans + 2 pots of ward
boots - Hourglass - Liandry's - Railys crystal - Rabbadons - roa/abbysal.
want liandry's doet dan double damage dankzij de slow van railys.
en dan begin ik met Dorans + 2 pots of ward
Iedereen al over de veranderingen gelezen?
Lijkt me echt interessant allemaal!
Dat veranderd toch weer een beetje gameplay en strategieën in LoL dus is het weer wat vernieuwend.
Ik vind het overigens wel fijn dat Riot ieder season wel iets aanpast zodat de gameplay/meta een beetje veranderd/kan veranderen. Ben dus ook al heel benieuwd met wat de pro teams voor strategieën gaan komen.
Dat veranderd toch weer een beetje gameplay en strategieën in LoL dus is het weer wat vernieuwend.
Ik vind het overigens wel fijn dat Riot ieder season wel iets aanpast zodat de gameplay/meta een beetje veranderd/kan veranderen. Ben dus ook al heel benieuwd met wat de pro teams voor strategieën gaan komen.
Nee? Wat zijn al die veranderingen, of staat het in de launcher/league site?DivineNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:15:
Iedereen al over de veranderingen gelezen?
http://na.leagueoflegends...es/preseason-draws-closerkaaskoekie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:21:
[...]
Nee? Wat zijn al die veranderingen, of staat het in de launcher/league site?
Deze denk ik!
Voor mensen die niet op de site kunnen:
Op Reddit werden er ook al dingen opgezet die gezegd zijn door professionele spelers.The preseason draws closer!
BY MORELLO
Hey Summoners,
Over this week and next week, we'll be kicking off a series of posts that discuss some of our high-level philosophies when it comes to preseason and this upcoming season. You should be able to find our discussions going forward on both the forums and on reddit, but here's a basic overview of some of the changes we'll be making.
With the season coming to an end, we've been hard at work figuring out what's next for League of Legends. With preseason the closest thing to a lull between competitive seasons, it's the perfect time to make big changes to balance and core gameplay mechanics. The Live Design team has been listening closely to player feedback throughout this year as we take a look at some of our underlying game systems. Ultimately for this new season, we're on a quest to refine League of Legends while also creating a deeper, clearer and more satisfying player experience.
So, what's happening?
First, let me share this year's preseason goals:
Introduce more gameplay and strategy when it comes to map vision and wards.
Ensure all roles and positions can experience power-growth and progression in ways that promote skill
Improve game pacing and reduce team snowballing
To us, these goals are benchmarks for a more competitive and enjoyable environment, and they particularly focus on systems in need of love.
What are you changing?
The team will be sharing details on a lot of the specific adjustments to each system, but allow me to give a preview of what to expect:
Xypherous and Xelnath (Wizardlock, Right Hand of the 7th Order of Obsidian Blackfire Ebonstone Dark Witchlords) will be coming by to talk about wards, vision and the new Trinket system. Fundamentally we want to shift vision from being less of a raw gold race to more of a strategic part of the game with deeper opportunities for gameplay. We're going to be doing a lot of work here, including a new item slot for specialized vision items, per-player ward limits, and more ward options.
A new jungle is inbound – including new items for carry-style junglers, better rewards/gold flow, and a new fourth monster camp that will provide new clear routes and strategies while opening up the jungle role to more champions. Solcrushed will give you the skinny here.
Support gold is going to be heavily adjusted to put more money in the pockets of duo-lane supports; we'll also be introducing new items (and refining old ones) to put that gold to good use. Along with this, we're making changes to help core support champions scale their utility instead of their damage to reinforce their unique identity. To discuss this change we've collected all 13 demonstones to summon Xelnath, who will likely destroy us all.
Game flow and mathematical system changes will reduce team snowballing. Changes to tower and first blood rewards, assist streaks, dragon rewards, a revised brush layout and experience changes will all create an experience that constantly rewards good play. Our rabid equine FeralPony will be around to discuss these changes.
Finally, ricklessabandon and FeralPony will be joining forces to talk about out-of-game strategy, with a specific focus on Runes and Masteries. Masteries will be revamped along with our seasonal update and, while we won't be doing a significant Mastery rebalance (except when targeting specific roles), we'll be aiming to offer more opportunities for diversity. For Runes, our core focus will be on creating more dynamic and balanced Rune options while smoothing out the overall experience of customizing your strategies outside of the game.
More strategic options!
Tens of millions of players with thousands of extra gold, items and options in their pockets will uncover tens of millions of combinations and strats that the Live Design team couldn't dream of (even after months of constant testing!), and we're really excited to see what you'll think up. As an addendum, we do want to pick and choose our battles with these kinds of changes, and the systems we chose to overhaul are the ones that we felt needed the most love while requiring a season break to do right. There are other outstanding projects remaining, so this is by no means an exhaustive list of things we'd like to tinker with, but this post covers the ones we've targeted for this update.
Anyway, we'll be taking a couple months here to make rapid iterations to our new systems while fine-tuning these updates, so expect this to be a test of your evolutionary league skills. Balance will typically be a bit chaotic in the short-term but, with extensive changes like these, it's important that we get the right levers in place to get to a balanced state in the mid-to-long term.
In the coming days, we'll be following up with a series of posts on our upcoming system changes, so you can expect Xypherous and Xelnath to kick things off with vision changes. You'll also be able to join us on reddit for deeper discussions (no hard specifics!) as we reveal each feature. See you then!
Site geblokkeerd door school... Ik zal thuis wel kijken dan 
Edit: ninja boven mij, dankjewel
Edit: ninja boven mij, dankjewel
[ Voor 23% gewijzigd door kaaskoekie op 24-10-2013 09:25 ]
Verwijderd
Gisteren na 2 ranked games een normal gedaan. Ik vraag of ik top mag spelen, dat wordt afgewezen door onze firstpick. Prima, dan ga ik wel mid. Het is vervolgens mijn beurt om mid te pakken, dus ik selecteer Riven. Nou het was net alsof ik Sinterklaas wou verbieden in NL. Het was een zwakke pick, ik zou feeden, ik had geen schijn van kans tegen wie dan ook, plus we hadden al een Nasus top dus waarom ik nog een AD pakte was hun volledig onduidelijk. Ik heb maar niets gezegd en ben gewoon mijn spel gaan spelen.
Eindresultaat:

Vervolgens niets anders dan lof van mijn teammates en hoe goed ik wel niet speelde. Sinds wanneer zijn normals zo serieus geworden dat je niet eens meer gewoon champions kunt spelen zonder geflamed te worden
.
Eindresultaat:

Vervolgens niets anders dan lof van mijn teammates en hoe goed ik wel niet speelde. Sinds wanneer zijn normals zo serieus geworden dat je niet eens meer gewoon champions kunt spelen zonder geflamed te worden
Verwijderd
Ik kan best inzien dat je team niet blij is als je riven mid speeld als je al een nasus toplane heb staan. In dit geval heb je goed gespeeld maar een meer meta mid champion was voor je team denk ik wel fijner geweest. Daarnaast veel mensen spelen geen ranked alleen normals. Voor deze mensen is een normal als hoe voor ons een ranked game is. Vandaar dat normals nog al eens serieus genomen worden.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:44:
Vervolgens niets anders dan lof van mijn teammates en hoe goed ik wel niet speelde. Sinds wanneer zijn normals zo serieus geworden dat je niet eens meer gewoon champions kunt spelen zonder geflamed te worden.
Verwijderd
Tja hierin verschil ik van mening, je kunt prima meer dan 1 AD in je team hebben zolang er maar gezorgd voor de juiste debuffs. Plus we hadden een Kayle jungle die over het algemeen hybrid / AP gaat.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
Ik kan best inzien dat je team niet blij is als je riven mid speeld als je al een nasus toplane heb staan. In dit geval heb je goed gespeeld maar een meer meta mid champion was voor je team denk ik wel fijner geweest. Daarnaast veel mensen spelen geen ranked alleen normals. Voor deze mensen is een normal als hoe voor ons een ranked game is. Vandaar dat normals nog al eens serieus genomen worden.
ow ik werd gister bij iedere champselect in support geduwt (2x, 1e keer was een dodge daarna ging het wel door) omdat ik constant 4e of 5e pick ben >.>
maar goed het was maar een normal en ik gelijk nja dan ga ik wel troll supporten.
ik pak morgana, begin met dorans ring + wardje.
rond de 20ste minuut krijg ik in de all chat een commentaar van de enemie lux support:
Morgana you are freaking annoying.
ik zo: why?
Lux: you hit every single Binding like 100%
en ik schoot ze ook nog blind ook want had geen ward daar staan alleen in river xD.
dus einde game: heb denk ik 50 - 75 bindings geschoten waarvan 85% raak, vind ik wel leuke stats aangezien ik niet zo goed ben met skillshots en daardoor denk ik dat ik redelijk veel potentie kan stoppen in morgana.
Kan iemand mijn build even controleren die ik eerder hier geplaatst heb?
maar goed het was maar een normal en ik gelijk nja dan ga ik wel troll supporten.
rond de 20ste minuut krijg ik in de all chat een commentaar van de enemie lux support:
en ik schoot ze ook nog blind ook want had geen ward daar staan alleen in river xD.
dus einde game: heb denk ik 50 - 75 bindings geschoten waarvan 85% raak, vind ik wel leuke stats aangezien ik niet zo goed ben met skillshots en daardoor denk ik dat ik redelijk veel potentie kan stoppen in morgana.
Voor het eerst aan rankend begonnen en ik snap direct waarom velen het mijden
. Sta nu 3 wins 5 losses in mijn placement matches en heb al veel ragers/flamers gehad (1x tegen mij). Ik speel wel goed (op 1 na) maar carryen zit er niet altijd in, ik heb toch altijd 1 iemand nodig op mijn team die ook in staat is iets te presteren om samen mee te werken zo lijkt. De matchmaking is ook zeer vreemd moet ik zeggen, heb al met en tegen mensen gezeten die in in hun promoseries naar zilver II zaten met 1000+ normal wins, niet echt fair als al de rest enkel nog maar placements heeft gedaan lijkt me. Nuja ik had gewoon meer verwacht denk ik na altijd goed gespeeld te hebben in normals, vaak tegen zilver en een positieve win ratio te hebben ondanks dat het men enigste account is. Wat gebeurt er als ik geen placement matches meer doe voor 11 november
?
Verwijderd
Ik zou die build iig niet hanteren als je support Morg gaat spelen maar dat terzijde, dat begrijp je zelf vast ook wel.Martin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:01:
ow ik werd gister bij iedere champselect in support geduwt (2x, 1e keer was een dodge daarna ging het wel door) omdat ik constant 4e of 5e pick ben >.>
Verder zou ik een paar aanpassingen doen.
Je start is verder prima Doran's Ring + 2 pots is een vrij standaard start voor de meeste AP mids.
Daarna zou ik het per situatie bekijken natuurlijk (gaat je enemy richting MR bouwen dan zou ik zorgen dat ik mijn eerste 2 items Sorc boots + Haunting Guise zijn) Maar goed laten we het bekijken vanuit een standaard situatie.
Als je al voor een ROA gaat zou ik dit als 1 van de eerste items laten zijn.
Zhonya's Hourglass -> Sorc boots -> Abyssal Sceptor -> R. Deathcap -> Void Staff -> en dan wat je team nog mist.
dit was gister dat ik sup morgana speelde maar wilde haar mid gaan spelen ^^Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Ik zou die build iig niet hanteren als je support Morg gaat spelen maar dat terzijde, dat begrijp je zelf vast ook wel.
Verder zou ik een paar aanpassingen doen.
Je start is verder prima Doran's Ring + 2 pots is een vrij standaard start voor de meeste AP mids.
Daarna zou ik het per situatie bekijken natuurlijk (gaat je enemy richting MR bouwen dan zou ik zorgen dat ik mijn eerste 2 items Sorc boots + Haunting Guise zijn) Maar goed laten we het bekijken vanuit een standaard situatie.
Als je al voor een ROA gaat zou ik dit als 1 van de eerste items laten zijn.
Zhonya's Hourglass -> Sorc boots -> Abyssal Sceptor -> R. Deathcap -> Void Staff -> en dan wat je team nog mist.
maar daarnaast leek mij het een goede combo met liandry's en rylias of hoe je dat ook schrijft.
[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 24-10-2013 10:36 ]
Ik bouwde altijd als eerste een RoA op morgana mid. Dit met name omdat ze voor haar ult in close range moet gaan en dan is extra tankyness welkom, zeker als je nog geen hourglasss hebt of als ie op cd is.Martin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:34:
[...]
dit was gister dat ik sup morgana speelde maar wilde haar mid gaan spelen ^^
maar daarnaast leek mij het een goede combo met liandry's en rylias of hoe je dat ook schrijft.
wat ik gister had: boots, roa, armor dingetje voor de Hourglass en haunting gause _+spell thome(ofzo)Koekiemonsterr schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
Ik bouwde altijd als eerste een RoA op morgana mid. Dit met name omdat ze voor haar ult in close range moet gaan en dan is extra tankyness welkom, zeker als je nog geen hourglasss hebt of als ie op cd is.
Verwijderd
Vind morgana een geweldige champion en extreem underrated in de huidige meta waar alles moet kunnen teleporten/jumpen. Bouw altijd Athene's, Zonya, Deathcap en Abyssal maar nooit RoA vind ik niet interessant als ik Zonya heb. Vind alleen wel dat haar shield alle debuffs moet kunnen tegenhouden. Dan zou ze ook nog erg sterk zijn tegen champions zoals Zed.
Verwijderd
Ik vind Morgana in de hogere elo's waardeloos (Plat/Gold 1). Elke keer als deze wordt gespeeld staat ze 0-10. Als je de Q mist heb je niks, je hebt alleen flash als een escape, een beperkte sustain en om je ult te gebruiken moet je Zhonia's hebben anders wordt je geinstakilled.
maar omdat ze in bronze niet tot amper gespeeld wordt is het juist leuk^^ ze kennen de champ amper en je kan zo hard mensen killen.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:16:
Ik vind Morgana in de hogere elo's waardeloos (Plat/Gold 1). Elke keer als deze wordt gespeeld staat ze 0-10. Als je de Q mist heb je niks, je hebt alleen flash als een escape, een beperkte sustain en om je ult te gebruiken moet je Zhonia's hebben anders wordt je geinstakilled.
Verwijderd
Ik had gisteren om in Gold 1 te komen, moest ik met aan aantal Plat 5 spelen. Deze gasten boeien het dus totaal niet wat ze spelen en gaan ze Morgana tegen Ahri spelen. Gaan ze in de eerste 10minuten 0-5 afk in base staan omdat ze het toch niet boeit zucht.
Van de 5 games die ik gister had gespeeld had ik toevallig dan 3 van die trollers
waarvan 2 morgana's.
Van de 5 games die ik gister had gespeeld had ik toevallig dan 3 van die trollers

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 11:24 ]
ach ja ik speel in bronze waar ze zich zelf counterpicken, vervolgens na 10 gratis kills weg te geven afk gaan en je gewoon niet meer kan winnen(en dat gebeurt alleen als jij in je promo's zit) en dan als adc en mid zijndeVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:22:
Ik had gisteren om in Gold 1 te komen, moest ik met aan aantal Plat 5 spelen. Deze gasten boeien het dus totaal niet wat ze spelen en gaan ze Morgana tegen Ahri spelen. Gaan ze in de eerste 10minuten 0-5 afk in base staan omdat ze het toch niet boeit zucht.
Van de 5 games die ik gister had gespeeld had ik toevallig dan 3 van die trollerswaarvan 2 morgana's.
Counters betekend niks in bronze/silver.. Het is maar net hoe je met de champ speeltMartin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
ach ja ik speel in bronze waar ze zich zelf counterpicken, vervolgens na 10 gratis kills weg te geven afk gaan en je gewoon niet meer kan winnen(en dat gebeurt alleen als jij in je promo's zit) en dan als adc en mid zijnde
Als ik zo die posts bij jou lees ligt het altijd aan andere? Of heb jij ook weleens games die je wel wint of eventueel verliest omdat jij een slecht potje heb?Martin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
ach ja ik speel in bronze waar ze zich zelf counterpicken, vervolgens na 10 gratis kills weg te geven afk gaan en je gewoon niet meer kan winnen(en dat gebeurt alleen als jij in je promo's zit) en dan als adc en mid zijnde
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
ja tuurlijk heb ik die ook ^^ zou beetje raar zijn als die er niet waren, maar ik post hier meestal extreme games en aangezien ik meestal in me promo zit waar het echt gewoon hell is met DC en AFK.rSNNN schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Als ik zo die posts bij jou lees ligt het altijd aan andere? Of heb jij ook weleens games die je wel wint of eventueel verliest omdat jij een slecht potje heb?
en klopt counters zeggen niet zo veel maar ze beheersen dan de champ ook helemaal niet dat is dan nog het ergste
tuurlijk niet joh, dit is gewoon weer een victory niveau speler die door zijn team in bronze 5 zit
dank je man, heel aardig daarnaast ik ben Bronze IV, en jij? Hout -2000?badboyqxy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:41:
tuurlijk niet joh, dit is gewoon weer een victory niveau speler die door zijn team in bronze 5 zit
Verwijderd
Ik zit in Silver III maar ben Houtsnippers IV qua niveau, dit baseer ik op mijn niet constante spel. Ene game speel ik geweldig (naar mijn mening) die weer gevolgd kan worden door een game waar ik alles maar fout doe wat ik fout kan doen.Martin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:44:
[...]
dank je man, heel aardig daarnaast ik ben Bronze IV, en jij? Hout -2000?
haha blaze ik had het niet tegen jou ^^ maar ik ken het, de ene game speel ik echt geweldig maar de game erop kan ik een paar gamechanging fouten maken waardoor we verliezen, maar heb ook vaak dat het enemie team ons outclassed. maar ik wil nu een beetje meer mid gaan spelen, ook in ranked, heb ik waarschijnlijk iets meer win potentieVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Ik zit in Silver III maar ben Houtsnippers IV qua niveau, dit baseer ik op mijn niet constante spel. Ene game speel ik geweldig (naar mijn mening) die weer gevolgd kan worden door een game waar ik alles maar fout doe wat ik fout kan doen.
Stel je eens voor dat jij bagger speelt terwijl een ander in promo zit, dat is precies hetzelfde verhaal als dat jij geeft met andere mensenMartin0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:53:
[...]
de ene game speel ik echt geweldig maar de game erop kan ik een paar gamechanging fouten maken waardoor we verliezen, maar heb ook vaak dat het enemie team ons outclassed.
Verwijderd
Nu heb ik over het algemeen het "geluk" dat als ik een slechte game heb, dat mijn team het voorbeeld wel volgtDivineNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Stel je eens voor dat jij bagger speelt terwijl een ander in promo zit, dat is precies hetzelfde verhaal als dat jij geeft met andere mensen
Nice tryVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:16:

Door spellshield ben je bijna ongankbaar, je kunt goed farmen met je W (let niet op die gemiddelde farm, ik speel tegenwoordig 1 op de 3 games support als Morgana), EXTREME SUSTAIN (spellvamp door je passive, gecombineerd met een beetje mana regen in je runes en Doran's Ring start). Zhonya's bouw ik inderdaad altijd, maar gebruik ik niet altijd (soms loop ik gewoon mee terwijl ik ult). Met ignite heb je een hoop kill potential.
[ Voor 39% gewijzigd door DiedB op 24-10-2013 12:22 ]
ja dat klopt maar als ik feed probeer ik nog terug te komen en laat ik niet mijn team in de steek waardoro het gewoon 5 vs 5 blijft en we in TF bvb weer kans hebbenDivineNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Stel je eens voor dat jij bagger speelt terwijl een ander in promo zit, dat is precies hetzelfde verhaal als dat jij geeft met andere mensen
people I'm bored. Ik heb zin in wat 5v5 ranked. Iemand nog een spotje over?
Ben plat 5 maar het boeit me niks wat jullie zijn, wil gwn wat leuke potjes doen
ign is hetzelfde als m'n tweakers naam. ik ren even naar de winkel brb
Ben plat 5 maar het boeit me niks wat jullie zijn, wil gwn wat leuke potjes doen
ign is hetzelfde als m'n tweakers naam. ik ren even naar de winkel brb
[ Voor 19% gewijzigd door questarey op 24-10-2013 12:24 ]
Verwijderd
Gisteren een geweldig game gehad met blitzcrank. Ik speelde botlane met een cait en binnen notime speelde mijn cait 4-0. Zo had ik een grab geland op hun vayne die daarna in de grab door een trap heen werd gepulled en daarom rooted voor me stond. In die game ook nog een grab gedaan nadat Lee Sin ulti op mij deed en tijdens dat ik in de lucht zweefde waardoor ik lee mee trok. Daarnaast nog een grab in de animation dat lee naar een ward to sprong. Ik had zoveel lol die game. Blitz is echt geweldig.
Als je je pulls land wel ja. Anders is hij zinloos. Geef mij maar een thresh of leona
Blitz vind ik over het algemeen best een riskante pick. Als ie een verkeerde grab uitvoert kan je er je team hard me onderuit halen. Tuurlijk, als ie al maar 1 goede grab uitvoert kan het soms al game bepalend zijn (ondanks dat ie voorheen al zijn grabs miste) maar de meeste mensen zie ik toch met hem falen en zie dat bijna niemand hem banned of picked in ranked.FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:
Als je je pulls land wel ja. Anders is hij zinloos. Geef mij maar een thresh of leona
in bronze is het nog steeds een perma ban, iedere game wordt hij gebannedMebus schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:12:
[...]
Blitz vind ik over het algemeen best een riskante pick. Als ie een verkeerde grab uitvoert kan je er je team hard me onderuit halen. Tuurlijk, als ie al maar 1 goede grab uitvoert kan het soms al game bepalend zijn (ondanks dat ie voorheen al zijn grabs miste) maar de meeste mensen zie ik toch met hem falen en zie dat bijna niemand hem banned of picked in ranked.
Verwijderd
Veel mensen zien blitz alleen als een grab to kill machine. Maar hij kan ook voor andere doeleinde gebruikt worden. Zo had ik blitz eigenlijk gekozen omdat mijn tegenstander een kennen had. In de zelfde game heb ik een kennen met zijn ulti aan 3 keer uit mijn team of van mijn ADC afgegrabbed. Daardoor kreeg ik misschien de volle laag van zijn ulti maar mijn team had een makkelijke fight. Daarnaast was toch tanky zat.
@BB.vennena, en veel blitz-spelers bedenken zulk soort dingen dus al niet.. Of dat je je Q E of R kan gebruiken om een kata der ult te verpesten. Wil niet zeggen dat het een slechte pick is maar omdat iedereen denk van 'blitz op, Q-E-R, gg' verliezen ze vaak games doordat ze de champ totaal niet kennen.
Verwijderd
Maar ik moet wel gelijk geven dat in laning phase het een riskante pick is. Als je ADC achterstaat kan elke grab een dubblekill zijn voor de verkeerde kand. Daarom speel ik blitz het liefs met AP runes zodat wat er ook gebeurt ik mijn ADC kills kan geven door mijn high damage ulti. Maar zelfs dan kan het nog steeds verschikkelijk in de mist lopen. Heb al vaker grabs gemaakt op een thresh die lanternde de jungler en deed toen ulti. Naja dan ben ik kapot. De optie "Gewoon farmen en passief spelen" is bijna niet te doen met een blitz
Verwijderd
Ik weet niet wat ik van thresh moet vinden. Ik heb hem nog nooit gespeeld maar vaak zat tegen hem. In mijn ogen is het een soort super blitz... allebij knockup, langere hook range, passive magic resist en armor, range attacks en een aoe slow waar mijn ulti jaloers op is.
En natuurlijk die gekke lantern plays
En natuurlijk die gekke lantern plays
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 14:07 . Reden: vergeten ]
Nee, het is nu armour en ability power
Verwijderd
oh nou je kan zien dat ik hem nooit speel
.
Nog steeds vind ik dat een champion die zo dicht tegen blitz zijn unieke spells aan zit zoveel voordelen heeft. Ik kan het compleet mis hebben maar dit is hoe ik het zie.
Nog steeds vind ik dat een champion die zo dicht tegen blitz zijn unieke spells aan zit zoveel voordelen heeft. Ik kan het compleet mis hebben maar dit is hoe ik het zie.
Verwijderd
zn hook werkt wel iets anders dan die van blitz, het is geen instapull noch over de gehele afstand maar thresh is wel irritant
daarnaast is de knock up ook anders, tresh die flingt je een beetje een richting in en die van blitz is gewoon recht omhoog.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:33:
zn hook werkt wel iets anders dan die van blitz, het is geen instapull noch over de gehele afstand maar thresh is wel irritant
Naja, wat het is met blitzcrank in de botlane, je mag dan in je eentje nog wel op staan te letten, maar als je support / adc niet op staat te letten word hij steeds gegrabbed. En het gaat niet eens om het feit of je echt wat raakt, de fear factor alleen zorgt er al voor dat er veel CS gemist word.
ward in bushes, achter de creep farmen. problem solved.Xevoo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:58:
Naja, wat het is met blitzcrank in de botlane, je mag dan in je eentje nog wel op staan te letten, maar als je support / adc niet op staat te letten word hij steeds gegrabbed. En het gaat niet eens om het feit of je echt wat raakt, de fear factor alleen zorgt er al voor dat er veel CS gemist word.
werkt natuurlijk niet altijd, maar op die manier zou een blitz nie zo veel kunnen doen.
Verwijderd
Als blitz maak ik groot gebruik van deze fear factor. Vision wards in the bags en soms gewoon even uit de bush komen laten weten dat je er ben en terug gaan prepairen voor een grab. Bedenk je hoeft niet te openen met grab. Vaak zat open ik met knockup gooi me speed aan rijd een stuk terug en grab als ze naar me adc om ze op te blazen. Op deze manier is de kans dat je je grab raakt stukken groter.
Net eindelijk eens een potje verloren
Mensen kregen niet hun lane en begonnen daarom maar te trollen
Ging opzich nog goed maar later niet meer omdat we totaal geen CC hadden (het andere team: renek, jana, zac). Ach ja, hoop dat dit weer zo een potje was die je gewoon moet verliezen om vervolgens weer genoeg games te krijgen die wel gewoon te winnen zijn ^^ Vond het ook wel grappig dat ik first pick was en tegen 2 gold 4 (en 3 s1) spelers stond terwijl wij geen enkele gold speler hadden..
[ Voor 15% gewijzigd door Mebus op 24-10-2013 16:20 ]
Jeej zojuist een Muay Thai Lee Sin code gewonnen
Das dan wel weer nice
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Ik baal behoorlijk eigenlijk van die ward "nerf". Normaal gesproken koop ik als support tientallen wards om de map mee vol te spammen, maar dat kan dan niet meer..
Wanneer begint dit eigenlijk, wanneer komt die pre 4 season? (En de hele season 4)
Wanneer begint dit eigenlijk, wanneer komt die pre 4 season? (En de hele season 4)
Alienware contest geeft morgen alleen nog NA codes uit en dan is de actie over.Xevoo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:22:
Hoe dat dan?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Omdat ik de laatste tijd veel minder speel (minder tijd) denk ik dat ik best veel tijd nodig zal hebben om aan al die changes te wennen... aan de andere kant houdt het het spelletje wel spannend.
Vicariously I live while the whole world dies
Ach ja, de changes zijn noodzakelijk. We zullen er snel genoeg aan gewend zijn.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Zit hier in het holst van de nacht League te spelen, wil even Plat halen zodat ik me vol op school kan focussen. Gold 1 92LP nu dus er is een kans
En, hoe is het gegaan? 
Ik sta zelf nu op 77LP in Silver 3, ik wil eigenlijk nog wel gold halen maar ik denk niet dat me dat nog gaat lukken.
Ik sta zelf nu op 77LP in Silver 3, ik wil eigenlijk nog wel gold halen maar ik denk niet dat me dat nog gaat lukken.
hmmm gister gewoon 1 potje slecht gespeeld en daarna een potje goed gespeeld maar toch verloren.
1e potje was ook volledig mijn schuld, ik had een andere champ moeten kiezen dan had ik een beter kans maar ja ben koppig >.>
tweede potje als support bijna gecarried, was nida en pakte al vroeg wat kills op omdat mijn draven er niet meer bij kon en ja als je tank alleen maar weg blijft rennen bij TF dan ben je kansloos.
1e potje was ook volledig mijn schuld, ik had een andere champ moeten kiezen dan had ik een beter kans maar ja ben koppig >.>
tweede potje als support bijna gecarried, was nida en pakte al vroeg wat kills op omdat mijn draven er niet meer bij kon en ja als je tank alleen maar weg blijft rennen bij TF dan ben je kansloos.
Even snel vraagje,
Ik las ergens dat je 10 wins moet hebben voordat je kans maakt op de rewards klopt dit of is dit alleen bij premade 5v5 teams? Of geldt dit ook voor Solo/DuoQ?
Ik las ergens dat je 10 wins moet hebben voordat je kans maakt op de rewards klopt dit of is dit alleen bij premade 5v5 teams? Of geldt dit ook voor Solo/DuoQ?
kan ik van iemand niet even een teampje joinen voor de S3 rewards (A)
shhhhhh, jij bent als silverSuicyder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:48:
dat wil iedereen wel heheh
Nee, bronze 2 promo naar bronze 1, heb nog niet weer ranked door gespeeld, speel over het algemeen met 1 iemand duoqueue voor meer zekerheid.
Maar gold ga ik niet halen voor die tijd, al zou ik het nog zo graag willen.
als nog jij hebt nog de kans om silver te halen ^^ ik haal wss niet eens meer bronze III dankzij een slechte dag gisterSuicyder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:52:
Nee, bronze 2 promo naar bronze 1, heb nog niet weer ranked door gespeeld, speel over het algemeen met 1 iemand duoqueue voor meer zekerheid.
Als je de s3 rewards wilt krijgen via een 3on3 of 5on5 team moet je bij 3on3 minimaal 5 wins hebben en 5on5 10 wins als ik t goed heb
Oke thnxrSNNN schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:56:
Als je de s3 rewards wilt krijgen via een 3on3 of 5on5 team moet je bij 3on3 minimaal 5 wins hebben en 5on5 10 wins als ik t goed heb
We werken er langzaam maar zeker aan. 
Zolang ik redelijk steady blijf spelen komen we er wel. Ben ondertussen meer lanes aan het aanleren waar vanuit ik makkelijk het team can carryen. Als ADC ben je toch vaak te squishy voor soloqueueing om echt punch te houden. Duoqueue werkt dan wel weer
En misschien 3v3 team, is ook nog een work in progress
Zolang ik redelijk steady blijf spelen komen we er wel. Ben ondertussen meer lanes aan het aanleren waar vanuit ik makkelijk het team can carryen. Als ADC ben je toch vaak te squishy voor soloqueueing om echt punch te houden. Duoqueue werkt dan wel weer
wil je best helpen met een 3 vs 3 team maar ik ben meestal pas doordeweeks om half 8 onlineSuicyder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:57:
We werken er langzaam maar zeker aan.
3 vs 3 is ook 5 10 hoorde ik gister toevalligrSNNN schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:56:
Dat zei ik toch? hahaDivineNL schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
3 vs 3 is ook 5 10 hoorde ik gister toevallig
haha die ninja edit van jou
[ Voor 7% gewijzigd door rSNNN op 25-10-2013 10:23 ]
Nee jij zegt 5, het zijn er normaal gesproken 10 hoorde ik gisterrSNNN schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:21:
[...]
Dat zei ik toch? haha
haha die ninja edit van jou
(Zie het streepje door de 5
EDIT: Nee. dat was er vlak na geëdit
[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 25-10-2013 10:28 ]
Verwijderd
De nieuwe trinkets volgend seizoen zien er best intressant uit.
Dus vanaf nu kan iedere lane wel gratis een ward plaatsen of opkuisen of miniCV doen.
Maar 3 groene invisi wards en 1 pink visi ward max per persoon tegelijk zorgt ervoor dat iedereen meer vision verantwoordelijkheid krijgt en dat dit toch ietwat strategischer zal moeten aangepakt worden.
.. Spannend ..
Ik kijk er al naar uit hoe dat gaat evolueren in vision wars en rare ganks.
Het vierde jungle camp ben ik ook wel benieuwd naar samen met de nieuwe jungle items en hoe ze de supports gaan aanpakken nu ze het gehele wardsysteem overhoop hebben gehaald.
Dus vanaf nu kan iedere lane wel gratis een ward plaatsen of opkuisen of miniCV doen.
Maar 3 groene invisi wards en 1 pink visi ward max per persoon tegelijk zorgt ervoor dat iedereen meer vision verantwoordelijkheid krijgt en dat dit toch ietwat strategischer zal moeten aangepakt worden.
.. Spannend ..
Het vierde jungle camp ben ik ook wel benieuwd naar samen met de nieuwe jungle items en hoe ze de supports gaan aanpakken nu ze het gehele wardsysteem overhoop hebben gehaald.
Hoppa eindstand na promotie:
10 gespeeld
7 gewonnen
3 verloren
-----
Silver 1 !
Helaas is het maar kort
10 gespeeld
7 gewonnen
3 verloren
-----
Silver 1 !
Helaas is het maar kort
Uitgebreide post met info over de geplande vision changes:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1442537
Die trinkets is een erg cool systeem. Hierdoor wordt het team gedwongen zich bezig te houden met wards ipv enkel de support zoals nu vaak het geval is.
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1442537
Die trinkets is een erg cool systeem. Hierdoor wordt het team gedwongen zich bezig te houden met wards ipv enkel de support zoals nu vaak het geval is.
Het wordt waarschijnlijk een "owh ja" momentje maar wat betekend miniCV?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:07:
De nieuwe trinkets volgend seizoen zien er best intressant uit.
.. Spannend ..
CV = clearvoyance, die summoner spell die niemand neemt. Een trinket kan ofwel ward plaatsen, ofwel stealth even weergeven (en dus ward clearen), ofwel ergens op de map vision geven aan een gebied, wat hetzelfde is als clearvoyance. Enkel wat kleiner gebied.
En inderdaad wel leuk dat wards nu meer gespreid zijn ipv teams die klagen waarom de support geen ward aan baron zet
Ik had wel graag gehad dat ze naast trinket slot ook gewoon ward-slot hadden gepakt.
Ik vrees wel een beetje dat stealth champs à la evelynn enzo hier beter uitkomen. Je kan ze nog altijd enkel zien aankomen via een pink ward, maar die kunnen ze nu zelf clearen. Okay, je hebt ze dan wel gezien maar de komende minuten heb je wel nog nul vision.
Tweede concern die ik heb is dat als support zoveel meer goud verdient, of ze dan nog wel support moeten gaan, en niet gewoon AP kunnen scalen. Kijk bv op aram, als je daar een support champ krijgt en gratis goud zet je er ook rabandons op, en een janna, soraka, sona, ... worden plots heel viable champs. Maar hiervoor wordt het nog even wachten tot extra uitleg over support changes.
En inderdaad wel leuk dat wards nu meer gespreid zijn ipv teams die klagen waarom de support geen ward aan baron zet
Ik vrees wel een beetje dat stealth champs à la evelynn enzo hier beter uitkomen. Je kan ze nog altijd enkel zien aankomen via een pink ward, maar die kunnen ze nu zelf clearen. Okay, je hebt ze dan wel gezien maar de komende minuten heb je wel nog nul vision.
Tweede concern die ik heb is dat als support zoveel meer goud verdient, of ze dan nog wel support moeten gaan, en niet gewoon AP kunnen scalen. Kijk bv op aram, als je daar een support champ krijgt en gratis goud zet je er ook rabandons op, en een janna, soraka, sona, ... worden plots heel viable champs. Maar hiervoor wordt het nog even wachten tot extra uitleg over support changes.
Verwijderd
CV = clairvoyance (zoals de summoner spell)Ero-Sensei schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:35:
[...]
Het wordt waarschijnlijk een "owh ja" momentje maar wat betekend miniCV?
en die trinket kan een kleine radius en korte duur CV doen
edit :ninjapost boven me
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 14:42 ]
Ben benieuwd naar S4 en hoe dit de meta gaat veranderen.
Zijn we straks meer bezig met wards verdedigen, schiet een beetje zijn doel voorbij dan.
Dit veranderd zowiezo de huidige jungle meta, doordat door al die vision je veel vaker de enemy jungler ziet aankomen.
Gelukkig zijn we nog niet zover, en kan je er pas echt iets van zeggen zodra het live is.
Zijn we straks meer bezig met wards verdedigen, schiet een beetje zijn doel voorbij dan.
Dit veranderd zowiezo de huidige jungle meta, doordat door al die vision je veel vaker de enemy jungler ziet aankomen.
Gelukkig zijn we nog niet zover, en kan je er pas echt iets van zeggen zodra het live is.
[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 25-10-2013 14:52 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik ben ook heel benieuwd inderdaad. Op zich heb je natuurlijk ook nog stealth wards, maar die duren korter en je hebt een maximaal aantal daarvan. Die zijn denk ik voornamelijk bedoeld voor het spotten van de jungler zodat je ganks kan ontsnappen. Mocht dit onvoldoende blijken denk ik dat laning heel passief wordt omdat de jungler elk moment kan komen ganken en je het niet aan ziet komen. Dan wordt er pas aggressief gespeeld zodra de jungler zich in een andere lane laat zien want dan weet je pas echt dat je veilig bent.
Vicariously I live while the whole world dies
Owh jaLointje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:40:
CV = clearvoyance, die summoner spell die niemand neemt. Een trinket kan ofwel ward plaatsen, ofwel stealth even weergeven (en dus ward clearen), ofwel ergens op de map vision geven aan een gebied, wat hetzelfde is als clearvoyance. Enkel wat kleiner gebied.
En inderdaad wel leuk dat wards nu meer gespreid zijn ipv teams die klagen waarom de support geen ward aan baron zetIk had wel graag gehad dat ze naast trinket slot ook gewoon ward-slot hadden gepakt.
Hier een post van iemand die alles wat bevestigt is op een rijtje heeft gezet.
http://leagueoflegends.wi...lord/Season_4_Patch_Notes
[ Voor 4% gewijzigd door Ero-Sensei op 25-10-2013 15:14 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.