[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Vicarious schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:02:
Ik ben ook heel benieuwd inderdaad. Op zich heb je natuurlijk ook nog stealth wards, maar die duren korter en je hebt een maximaal aantal daarvan. Die zijn denk ik voornamelijk bedoeld voor het spotten van de jungler zodat je ganks kan ontsnappen. Mocht dit onvoldoende blijken denk ik dat laning heel passief wordt omdat de jungler elk moment kan komen ganken en je het niet aan ziet komen. Dan wordt er pas aggressief gespeeld zodra de jungler zich in een andere lane laat zien want dan weet je pas echt dat je veilig bent.
En een max van 3 wards :| dat is nogal screwed for champions die hun ability op wards kunnen gebruiken om erheen te dashen zoals Lee Sin of Katarina.

Dan kan je van Ruby Sightstone dus maar 3 wards gebruiken

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Turismo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

En een max van 3 wards :| dat is nogal screwed for champions die hun ability op wards kunnen gebruiken om erheen te dashen zoals Lee Sin of Katarina.

Dan kan je van Ruby Sightstone dus maar 3 wards gebruiken
Dat is op het moment ook al de max hoor. Je hebt 5 wards om te gebruiken waarvan er maar 3 tegelijk op de map kunnen staan.

Ik kan deze changes alleen maar toejuichen. Het gebeurt meer dan ééns per 5 matches dat teammates de support afzeiken omdat 'de support niet genoeg zou warden'... Als iedereen wards heeft (of dus zo'n Trinket) dan is dat probleem bijna helemaal opgelost, immers moeten deze flamers (laat ik ze maar even zo noemen) wel leren dat ze zelf ook daadwerkelijk wards moeten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Pimorez schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

Dat is op het moment ook al de max hoor. Je hebt 5 wards om te gebruiken waarvan er maar 3 tegelijk op de map kunnen staan.

Ik kan deze changes alleen maar toejuichen. Het gebeurt meer dan ééns per 5 matches dat teammates de support afzeiken omdat 'de support niet genoeg zou warden'... Als iedereen wards heeft (of dus zo'n Trinket) dan is dat probleem bijna helemaal opgelost, immers moeten deze flamers (laat ik ze maar even zo noemen) wel leren dat ze zelf ook daadwerkelijk wards moeten plaatsen.
Had het inderdaad verkeerd begrepen, het zal voor Lee Sin geen negatieve verandering hebben inderdaad.

Het is in de huidige meta inderdaad soms huilen met de pet op dat je als support wordt afgezeikt door weinig vision control.

Vaak zien ze niet in dat je als squishy support niet altijd makkelijk een jungle ingaat zonder het risico te lopen geganked te worden, beter ga je met 1 of 2 champs.

Met S4 is het iedereen zijn verantwoordelijkheid om goede vision control te hebben (wat eigenlijk altijd zo hoort te zijn kijkend naar pro matches, iedereen van t team koopt wel 1 of 2 wards).

We gaan dus duidelijk meer die richting op en zal het teamplay waarschijnlijk nog meer pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Inderdaad, dat gezeur op de support wordt minder zo. Soms krijg je als support zelfs de schuld van een top-gank dat daar geen ward stond.

Ook de junglers zullen minder flame gaan krijgen. Waar eigenlijk nu elke laner verwacht dat de jungler er constant is, en je als jungler een hoop geflame krijgt wanneer 2 of 3 lanes verliezen, krijg je in de nieuwe situatie dat je gewoon solo lane hebt. Junglers horen in de jungle met af en toe een gank: extra monster-camp en items met passives als "x attack dmg per monster slain" hoort een jungler te junglen, met af en toe een gank.

Solo lanes zijn er om sneller XP de krijgen en meer farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:09:
Inderdaad, dat gezeur op de support wordt minder zo. Soms krijg je als support zelfs de schuld van een top-gank dat daar geen ward stond.

Ook de junglers zullen minder flame gaan krijgen. Waar eigenlijk nu elke laner verwacht dat de jungler er constant is, en je als jungler een hoop geflame krijgt wanneer 2 of 3 lanes verliezen, krijg je in de nieuwe situatie dat je gewoon solo lane hebt. Junglers horen in de jungle met af en toe een gank: extra monster-camp en items met passives als "x attack dmg per monster slain" hoort een jungler te junglen, met af en toe een gank.

Solo lanes zijn er om sneller XP de krijgen en meer farm.
Minder gebabysit voor jungler _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Zo kan ik jungle misschien ook weer eens leuk gaan vinden :p

In het begin was junglen leuk, gewoon omdat niemand wards zette. Maar sinds de jungle een aantal keer is veranderd en mensen meer wards zetten vind ik het niet meer zo leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Ik dacht, laat ik eens een normal game pakken.
Geen zin in ARAM en voor dit seizoen ook wel klaar met Ranked, awards zijn binnen dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Normal een goede optie leek mij..

Het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2gvuhhd.jpg

Drie man AFK 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Heb je dat ook weer meegemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Meh, ik denk doe ff 2 games ranked nog vanavond.. beide verloren, eerste was echt gewoon stom, adc ging steeds midden in de tf's staan.

2e was ook gewoon lullig, maar ook gedeeltelijk mijn eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Weer wat nieuws geleerd, blijkbaar is miss fortune een van de beste junglers van het spel.
Bron: miss fortune die keihard aan het feeden was en niet begreep dat de jungle van de enemy gevaarlijk is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Helaas wel!
Hoort er helaas allemaal bij.. hoe irritant het ook is!
Oeh, nice! 8)
Heb de awards al binnen gelukkig!

Hoe veel moet je nog fulltime ranked doen? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
schaapiej schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:51:
Oeh, nice! 8)
Heb de awards al binnen gelukkig!

Hoe veel moet je nog fulltime ranked doen? :P
Heeel veel waarschijnlijk. Was Silver II 0LP, toen een week niet gespeeld en nu door losses gezakt naar halverwege Silver III. Heb weer een paar ongelofelijke retards gezien ook vandaag 8)7.. Was ook vergeten dat het weekend is, dan komen alle toxics weer tevoorschijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik vind het wel meevallen vandaag. Heb al paar keer kunnen carrien, net wel ongelukkig verloren. Begon goed in de jungle maar enemy mid was maatje te groot voor onze mid.

(enemy morgana, vs zed)

Je zou verwachten dat zed een betere roamer is maar deze morgana was overal terwijl zed mid was en zijn lane niet warde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
promo's plat 2 here we come.
eerste game: Orianna tegen morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
dr34m3dd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:38:
promo's plat 2 here we come.
eerste game: Orianna tegen morgana.
Good luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Luck is wel nodig in je promo games met al die trollers of afkers /facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Oh god, het is ook alleen maar erger geworden in de loop v/d avond. Heb echt teammates gehad die compleet oblivious zijn, en dan ook echt meerderen in het team, die enorme fouten maken en anderen daarvoor blamen. Sure, ik maak ook fouten maar dit was echt ridiculous 8)7 . Allemaal weggegooide games en LP.. En toch ga ik in de queue voor een volgende game :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
I know that feeling. Ik had 97lp, dacht ik, kom laat ik even een ranked game doen zodat ik aan mn promotion matches kan beginnen (s4 naar s3) maar nee hoor, 2 keer achter elkaar verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 16:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik snap iets niet misschien dat jullie het weten, waarom word ik als lv25/26 constant in normals in met en tegen Silver 3/2 en gold 5 gasten , speel constant tegen lv30's hoe kan dat terwijl ik nog niet eens lv30 ben ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 16:36
Iemand die Udyr maint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
ShadowBumble schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:57:
Ik snap iets niet misschien dat jullie het weten, waarom word ik als lv25/26 constant in normals in met en tegen Silver 3/2 en gold 5 gasten , speel constant tegen lv30's hoe kan dat terwijl ik nog niet eens lv30 ben ?
Misschien goeie MMR, of gewoon geen mensen van jouw level die in de queue zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Ben aan het vechten op toch een beetje hoger te geraken in die bronze.
Maar ja, krijg ik af toe wat irritante spelers in het team.
Zal mij beter focussen in het nieuwe seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Mainen niet, maar als ik per se moet junglen neem ik altijd amumu of udyr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 22:59
Laatst van promo silver 3 naar 2 in een loss streak gekomen en zo naar silver 5 gegaan in ongeveer 1 reeks losses...

nu ik in silver 5 ga ik gewoon wat dingen proberen om er van te leren. Gisteren Shen gekocht en meteen ranked gaan spelen ermee. nu 2 gespeeld 2 wins :) erg leuke toplaner. en het zorgt ervoor dat je goed op de andere lanes gaat letten door je ulti. in de 2 potjes al paar keer onze adc kunnen redden van een gank en de gank omdraaien naar kills :) Laatste potje gisteren 37 assists..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Crysania schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:17:
nu ik in silver 5 ga ik gewoon wat dingen proberen om er van te leren. Gisteren Shen gekocht en meteen ranked gaan spelen ermee.
Alsjeblieft, doe dit niet! Leuk dat je er dit keer twee games mee wint, maar dat had net zo goed anders kunnen gaan. Ranked is puur tryharden en iemand die een champion gaat uitproberen past daar echt niet tussen, dat kost andere spelers gewoon tijd.

Zat gisteren ook met een Viktor top, gewoon omdat 'ie geen zin meer had in het normaal spelen van het spel. Ik heb weinig tijd en ik probeer naar Platinum te promoten, maar niets is irritanter dan dat soort spelers. Is natuurlijk een veel extremer geval dan jij maar alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Niet gemained maar wel veel gespeeld een tijdje terug. Vraag maar raak.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Als je advies van een newbie niet erg vindt:

Ik ben een paar dagen geleden voor het eerst met Udyr begonnen. 2 waardeloze games (1 jungle, 1 lane), en daarna eens videos gaan opzoeken er van. Gisteren 2x jungle gespeeld (1x was meer top omdat de newbie daar steeds dood ging als ik er niet was) waarbij ik beide keren een goede score had. Beginnen met R en W, 1 punt E erbij voor ganking, en je kan al erg vroeg redelijk wat doen.
R doet erg veel schade op champions, zelfs als je puur tank stats gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik doe eerst r, w, e en dan max ik e zodat ik sneller achter de enemy aan kan rennen. Misschien niet het slimste om te doen maar mij lijkt het logisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ken iemand de naam GOTchyo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Nooit van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dacht misschiens iemand van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Laatst van promo silver 3 naar 2 in een loss streak gekomen en zo naar silver 5 gegaan in ongeveer 1 reeks losses...
Hmja erg herkenbaar. Je moet ook gewoon geluk hebben met de teammates die je krijgt.

Ik zat in promo's naar Silver III, maar kreeg toen een dikke loss streak. In 9/10 matches ofzo voortdurend minimaal twee teammates die volledig door het ijs zakten en lekker aan het feeden waren, soms zelfs nadat ik ze via een gank een kill had bezorgd. Kwam geen einde aan die idioten. Dus hup ik weer terug in Silver V, nu weer terug in Silver IV.
Een Ashe die tot lvl 14 geen ulti gebruikte, een Nasus die op top lekker mindless aan het chasen was ipv zijn Q aan het lvlen, etc.

Het lijkt wel alsof je na een win streak ineens gekoppeld wordt aan enorme nubs. Weet niet wat dat is met die matchmaking.
nu ik in silver 5 ga ik gewoon wat dingen proberen om er van te leren. Gisteren Shen gekocht en meteen ranked gaan spelen ermee. nu 2 gespeeld 2 wins :)
Daar heeft DiedB helemaal gelijk in. Doe eerst een stel normals met een nieuwe champ. Zelfs als je de skillset en combo's enzo al meteen zou beheersen; de nog belangrijkere ervaring van spelen tegen verschillende top laners is iets dat ik graag eerst opdoe in normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Twee weken geleden was ik voor de 7e keer o.i.d. in mijn promotion series naar gold IV gekomen. Vandaag die promo maar eens gedaan en zowaar 2-1 gespeeld en dus gepromoveerd. Maar ook gelijk naar gold III, wat ik dan weer niet had verwacht :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Leuke ervaring gehad met twee games net.. Eerste game ging ik support en hadden we een Maokai jungle, die ging toen we een achterstand kregen best wel flamen en vooral iedereen blamen.. Je kent het wel, mensen blamen dat de game verloren is door 1-2 deaths, my blamen omdat ik per ongeluk een kill pakte van de adc etc. Naarmate de game vorderde was hij best wel toxic, flamede hij in hoofdletters en is hij een paar keer gedisconnect. Vergeten te ignoren maar gelijk gereport.

Game daarna, omdat ik meneer was vergeten te reporten.. Zat hij weer in m'n team in champ select 8)7. Wilde hem dodgen maar ik dacht, kijk wel even wat hij kiest en misschien waag ik het er maar op.. Laning phase was amper voorbij en hij stond 10/0, heeft geen enkel (verkeerd) woord gezegd en gaf aan dat hij het met me eens was dat ragen het alleen maar erger maakt. Ik had m'n lane top ook helemaal onder controle en zodoende binnen 20-25 minuten heeft de enemy gesurrendered.. :) Ideale win dus. Leuk contrast en om te zien hoe iemand inziet dat het ook anders kan :) Heb 'm grappig genoeg gehonored voor friendly, hoop dat het een nudge in de goede richting is voor hem :P

[ Voor 4% gewijzigd door Recrush op 27-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
wat een bullshit. elke keer wanneer ik in mn promos kom verlies ik 2x achter elkaar zit ik weer op 40-50lp win ik alles tot promos en gaat zo door.
Zit continue duo Q met vriend van me die gold 1 is en hij krijgt 4-5 lp per potje en nu is zijn mmr zo hoog dat we gewoon samen last pick zijn en tegen plat 1-2 mogen ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

Thompson

Beeromaniac

Ik heb het idee dat champions die behoorlijk tanky gebouwd zijn/kunnen wordenmij toch het beste liggen.
Amumu, Rammus en Darius zijn 3 voorbeelden daarvan die me wel liggen. Welke champions zou ik zeker nog meer eens moeten proberen die in dat straatje passen?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

DiedB schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:41:
[...]

Alsjeblieft, doe dit niet! Leuk dat je er dit keer twee games mee wint, maar dat had net zo goed anders kunnen gaan. Ranked is puur tryharden en iemand die een champion gaat uitproberen past daar echt niet tussen, dat kost andere spelers gewoon tijd.

Zat gisteren ook met een Viktor top, gewoon omdat 'ie geen zin meer had in het normaal spelen van het spel. Ik heb weinig tijd en ik probeer naar Platinum te promoten, maar niets is irritanter dan dat soort spelers. Is natuurlijk een veel extremer geval dan jij maar alsnog :)
Ligt heel erg aan de persoon. Ik had ~10 champs gespeeld voordat ik Ranked ging spelen en daarna heb ik die champs lekker in ranked geleerd. Skillset weet je in 10 seconden en met een beetje MOBA ervaring weet je meteen wat je wel en niet kan (ik in ieder geval wel).

Shen is hoe dan ook erg simpel te spelen en 'ervaring' op doen heeft dan meer met je LoL ervaring te maken vind ik dan met die specifieke champ.

[ Voor 7% gewijzigd door Rordarok op 27-10-2013 14:52 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Thompson schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:41:
Ik heb het idee dat champions die behoorlijk tanky gebouwd zijn/kunnen wordenmij toch het beste liggen.
Amumu, Rammus en Darius zijn 3 voorbeelden daarvan die me wel liggen. Welke champions zou ik zeker nog meer eens moeten proberen die in dat straatje passen?
Hecarim, Renekton, Zac, Jarvan IV, Malphite om er een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
en weer promo's ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
|:( |:( |:( |:(

Weer in promo's naar Silver II waar ik vandaan kwam. Enemy team had een toxic rengar die gelijk begon te flamen. Ondanks dat hun hele team goed speelden hadden wij duidelijke overhand en pushten we alle lanes. Totdat onze mid swain (die redelijk fed was en veel damage deed) zei; finish because I have to go. Dat lukte natuurlijk niet binnen 5 minuten en toen disconnecte hij en kwam hij niet meer terug. Dus nu heeft hun 100% toxic rengar een onverdiende free win en hebben ik en de rest van het team verloren terwijl iedereen aan het winnen was. Je gaat toch geen ranked game doen als je maar 25 minuten de tijd hebt |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

kaaskoekie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:39:
Ik doe eerst r, w, e en dan max ik e zodat ik sneller achter de enemy aan kan rennen. Misschien niet het slimste om te doen maar mij lijkt het logisch :p
Ja, je rent sneller, maar:

- Je stunt er niet sneller door (die cooldown veranderd niet)
- Je doet minder damage, omdat je geen punten in phoenix stopt
of
- Je ontvangt meer damage. omdat je geen punten in turtle stopt

Persoonlijk zou ik altijd kiezen voor phoenix als eerste maxen, omdat je jungle clear daar zo snel van wordt. Als je laned zou ik het denk ik in turtle stoppen voor sustain.
kaaskoekie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:01:
[...]

Mainen niet, maar als ik per se moet junglen neem ik altijd amumu of udyr. :)
Ik zit met precies die champions juist veel te spelen alleen heb moeite om een leuek volgende champion te vinden. Nog aanraders? voornamelijk voor andere rollen dan jungle

vind ik persoonlijk sowieso iets wat mist. Een tool waar je champions in kan gooien die je lekker vind spelen en aan de hand daarvan nieuwe champions aanraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nautilus en Nocturne zijn wel leuke junglers, al is Noct niet echt een tanky jungler zoals amumu/udyr/naut maar meer een bruiser/assasin

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nocturne kun je ook gewoon behoorlijk tanky bouwen. Met zijn ult heeft hij een aardige initiate maar dan zit hij wel midden in een teamfight. Te squishy bouwen als melee ad carry is naar mijn mening dus sowieso niet verstandig.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik wil graag Udyr gaan spelen in de jungle maar als ik naar builds kijken heb je verschillende ssoorten en ook verschillende keuzes welke skills eerst maxen.

Weet niet wie mij daarbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
udyr vind ik niet slecht als tank ad een beetje.
Misschiens een beetje gelijk een Nasus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Beetje gelijk? Zit groot verschil tussen hoor. Nasus is je Q farm monster die late game ervoor zorgt dat enemy ADC minder wordt(wither) en dan probeert zo veel mogelijk dmg te doen en tanken. Udyr is je farmer/counter jungler en de enemy jungler constant onder druk zet. Udyr is stukken beter in early game en is meer verstile imo. AOE dmg nodig? Phoenix Udyr. Ben je fed en heb je single target nodig? Tiger Udyr time. Udyr kan ook een stuk beter weg komen van mislukte ganks/fail dives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Wat ik met Udyr graag doe is starten met R, dan W, weer R, dan een punt in je E, max R, max W, dan afwisselend E of Q levelen [maar Q gebruik ik zelf eigenlijk nooit..]

vlak voordat je gankt W voor je shield, dan E voor een stun en R erachteraan voor damage

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
McDutch schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:
Wat ik met Udyr graag doe is starten met R, dan W, weer R, dan een punt in je E, max R, max W, dan afwisselend E of Q levelen [maar Q gebruik ik zelf eigenlijk nooit..]

vlak voordat je gankt W voor je shield, dan E voor een stun en R erachteraan voor damage
Dit is precies wat ik ook doe.

Vandaag gold 3 gehaald :D

Platinum gaat het niet worden maar wil voorkomen dat ik in S4 in silver wordt gezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:04:
Nocturne kun je ook gewoon behoorlijk tanky bouwen. Met zijn ult heeft hij een aardige initiate maar dan zit hij wel midden in een teamfight. Te squishy bouwen als melee ad carry is naar mijn mening dus sowieso niet verstandig.
5v5 initiate je meestal niet. Ganks eigenlijk. Meestal pak je op Nocturne als jungler niet echt veel tanky spul. Mijn enige defensive item zou Randuins/Warmogs zijn en eventueel als 5e/6e een GA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
YES eindelijk in me promo voor Gold V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

5v5 initiate je meestal niet. Ganks eigenlijk. Meestal pak je op Nocturne als jungler niet echt veel tanky spul. Mijn enige defensive item zou Randuins/Warmogs zijn en eventueel als 5e/6e een GA.
Hangt van je team af... Als je orianna + nocturne hebt dan kan noc makkelijk initiaten. Helemaal als er dan nog een paar leuke AoE champs bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik wil eigenlijks meer support spelen want doe eigenlijks nooit dus dat mag gewoon niet.
Maar heb Leona, Taric en Blitz maar weet niet welke ik zal kopen en leren spelen.

Dacht zelf aan Nami of Thresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Thresh is vaak gebanned.
Nami erg sterk, zou ook eens Janna proberen, heel goede support

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
game #2 in m'n 2de series van dit weekend: Draven, met een pentakill woopdiewoop!
en game #3 weer een potje Draven en promos gehaald, plat 2 :D

[ Voor 28% gewijzigd door dr34m3dd op 27-10-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
llovesoccerx7 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:23:
Ik wil eigenlijks meer support spelen want doe eigenlijks nooit dus dat mag gewoon niet.
Maar heb Leona, Taric en Blitz maar weet niet welke ik zal kopen en leren spelen.

Dacht zelf aan Nami of Thresh.
Sona _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
[...]

Hmm doe ik juist wel, ik rush een botrk (vaak heb ik zelfs men jungle machete dan nog) en daarna ga ik full tank met als last item nog een hydra/last whisper/frozen mallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

Thompson

Beeromaniac

Turismo schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Hecarim, Renekton, Zac, Jarvan IV, Malphite om er een paar te noemen.
Dank :) Jarvan en Renekton al wel eens gespeeld, die vond ik minder dan de eerder door mij genoemde maar nu heb ik er weer 3 andere bij om op te letten :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Hmm ik start meestal met dat health/CDR jungle item en bouw daarna vaak nog een locket (afhankelijk van wat de support bouwt). Veel verder in je build kom je meestal niet. Persoonlijk vind ik het dit seizoen lastig om carry items te kopen als jungler omdat je meestal de gold er niet voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

De gold droom in Soloqueue is na afgelopen weekend volledig vervlogen. Statistisch gezien mag het niet voorkomen, maar helaas was het geluk niet aan mijn zijde. 8 games, balans 6 losses, 2 wins. Eerste loss, we staan 7-0 voor, hebben inmiddels 5 towers gepushed, zegt onze Jungler: "I have to go, my mom is calling me". Tweede loss, onze Graves op bot gaat een keer dood, flipt hem totaal op onze support. Die natuurlijk gelijk in de verdediging schiet waarna ik zeg, jongens kalmeer laten we deze game gewoon winnen. Graves besluit daarop maar om mijn jungle in te gaan en elke keer zijn skills te gebruiken op het moment dat ik probeer een creep te killen.

Derde loss, "let me top, let me top!!!!". Prima, ik pak wel jungle aangezien niemand dat wilde spelen. Pakt meneer Jax vs Tryndamere. Nou dat ligt hevig in het voordeel van Jax zou je zeggen. Helaas, onze Jax bouwt eerst Hextech Gunblade gelijk daarna een BoTRK. Dus genoeg lifesteal maar geen defensive stats om ook maar iets te onderbouwen, gevolg dat Tryndamere hem na level 6 simpelweg soloed. Ik vraag hem nog zo, waarom niet een Triforce bouwen nadat je je Gunblade klaar had. Had hij geen gold voor zei hij...

Vierde loss. Na een AFK, Rager/Troll, Unskilled player, was het weer tijd voor een AFK. Prima die loss incasseer ik ook nog wel even. Vijfde loss, "Premade botlane! Let us bot please", "Omg you pick Lee Sin mid?????" Hoppa onze botlane, Trundle / Thresh. 2 torens later en twee 0/7/0 spelers later is de game weer voorbij, de enemy Jinx is inmiddels niet meer af te stoppen. Hier had ik overigens moeten stoppen want de 6e game speelde ik zelf ineens AD Carry en aangezien ik al behoorlijk over de zeik was ging echt weinig goed deze game. Dus hoppa 6e loss op rij in de pocket en inmiddels na gestart te zijn in Silver II terug in Silver III in de onderste regionen.

En dan speel je eigenlijk een spel voor je plezier...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:09:
De gold droom in Soloqueue is na afgelopen weekend volledig vervlogen. Statistisch gezien mag het niet voorkomen, maar helaas was het geluk niet aan mijn zijde. 8 games, balans 6 losses, 2 wins. Eerste loss, we staan 7-0 voor, hebben inmiddels 5 towers gepushed, zegt onze Jungler: "I have to go, my mom is calling me". Tweede loss, onze Graves op bot gaat een keer dood, flipt hem totaal op onze support. Die natuurlijk gelijk in de verdediging schiet waarna ik zeg, jongens kalmeer laten we deze game gewoon winnen. Graves besluit daarop maar om mijn jungle in te gaan en elke keer zijn skills te gebruiken op het moment dat ik probeer een creep te killen.

Derde loss, "let me top, let me top!!!!". Prima, ik pak wel jungle aangezien niemand dat wilde spelen. Pakt meneer Jax vs Tryndamere. Nou dat ligt hevig in het voordeel van Jax zou je zeggen. Helaas, onze Jax bouwt eerst Hextech Gunblade gelijk daarna een BoTRK. Dus genoeg lifesteal maar geen defensive stats om ook maar iets te onderbouwen, gevolg dat Tryndamere hem na level 6 simpelweg soloed. Ik vraag hem nog zo, waarom niet een Triforce bouwen nadat je je Gunblade klaar had. Had hij geen gold voor zei hij...

Vierde loss. Na een AFK, Rager/Troll, Unskilled player, was het weer tijd voor een AFK. Prima die loss incasseer ik ook nog wel even. Vijfde loss, "Premade botlane! Let us bot please", "Omg you pick Lee Sin mid?????" Hoppa onze botlane, Trundle / Thresh. 2 torens later en twee 0/7/0 spelers later is de game weer voorbij, de enemy Jinx is inmiddels niet meer af te stoppen. Hier had ik overigens moeten stoppen want de 6e game speelde ik zelf ineens AD Carry en aangezien ik al behoorlijk over de zeik was ging echt weinig goed deze game. Dus hoppa 6e loss op rij in de pocket en inmiddels na gestart te zijn in Silver II terug in Silver III in de onderste regionen.

conclusie: nooit in het weekend ranked spelen, want zelfs in de normals was het dramatisch, heb zowat iedere win behaalt in domination dit weekend en dat zijn maar 3 potjes de rest in normals allemaal verloren.
1 beetje mijn eigen schuld, ging zed jungle maar kreeg gewoon niks goed gedaan dat potje en voor de rest AFK, Trolls(heimer, shaco combo op bot:S) en ragers. weinig fun aan, bvb ik als ori mid, tegen akali, ik zone haar gigantisch hard hele laning phase, daarnaast roamde ik ook nog een beetje, stond op gegeven moment netjes 4/1, maar omdat onze top telkens dood ging en onze jungle in de TF alle kills opeisde(serieus opeisde) eindigde ik 5/6/x :S en verloren want onze vi op top dacht heey ik ga afk....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Thompson schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:01:
[...]

Dank :) Jarvan en Renekton al wel eens gespeeld, die vond ik minder dan de eerder door mij genoemde maar nu heb ik er weer 3 andere bij om op te letten :)
Hecarim is mijn favoriete jungler. In het begin ben je niet erg sterk, en waar Udyr eigenlijk nauwelijks heal pots nodig heeft om te junglen heb ik die op hecarim de eerste tijd nog wel nodig. Maar zodra je level 6 bereikt wordt het leuk. Je ult is gewoon erg goed.

Ik begin altijd met Machete -> Madred's, dan boots, Wriggle's, boots of mobility, en daarna hangt het er vanaf hoe het gaat en wat het team nodig heeft. Zijn ze tanky of gaat het niet goed dan kies ik voor een tanky build (ook trouwens als ze veel CC hebben), als ze (bijna) allemaal squishy zijn ga ik voor Statikk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hec is erg leuk om gewoon mee te trollen.
Ik zou op hec geen madreds nemen maar voor dat ander jungle item gaan en dan door bouwen voor een early tank jungle item zodat je cd hebt en sustain.

Tevens heb ik gisteren ook veel met Alistar gespeeld: 3v3 full tank is het een baas. Moet je wel genoeg damage in je team hebben.

Full tank jungle alistar is ook erg tof. Geen bot lane is meer veilig na lvl 6 dankzij de ulti en early armor.
Je kan op bijna iedere lane een kill krijgen door gewoon hard erin te gaan en ook te diven.

Natuurlijk is dit wel een risico want damage en alistar gaan niet samen.
Maar het is wel erg tof wanneer je gewoon 1v3 op lvl 6 staat en ze je gewoon niet dood kunnen krijgen en dan toch ook nog nog een kill pakken omdat je hun adc in je turret bashed en dan rustig er naar toe om te knockuppen.

Ook heb ik hem 1x tegen een Eve mid gespeeld. Dit wil erg goed wanneer je zijn knockback gaat maxen en de eve nog haar hextech niet heeft.
Dan kan je leuke burst doen. Heb je wel blue hard nodig omdat ze anders je eruit sustained.

Udyr jungle vind ik erg goed.
Ik zou beginnen met zijn Q dan 1 puntje in W zodat je de 10% sustain hebt. 1 puntje vind ik in het begin meer dan genoeg.

Dan gewoon de rest van de punten over Q E verdelen en early attackspeed boots halen met wat extra lifesteal en dan voor bijv een phage gaan en die later in Trinity force bouwen.
En ook een frozen heart erop bouwen voor de cd en armor/mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Overigens ondanks mijn slechte ranked games dit weekend, gingen de normals wel goed, maar ja daar koop je niets voor. Toch nog maar eens een keertje Nidalee op mid gespeeld, aangezien ze volgens de berichten hard generfed gaat worden in season 4, en dat ging vrij goed. Mijn lane opponent Lux had ondanks alle junglepressure die ze kreeg geen schijn van kans. En de voldoening van een max range spear die de kill geeft... priceless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hmmm dit begint steeds vreemder te worden, ik kijk op die site die ongeveer je hidden elo berekend, en mijn mmr stijgt, ondanks dat ik verlies, hij was eerst 1012 maar hij is inmiddels gestegen naar 1020, niet een wereld van verschil maar toch.

vanaaf weer ranked proberen, ga ik proberen de Promo's in te komen naar Bronze III want volgens die site hoor ik niet in Bronze IV

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:09:
En dat moet je denk ik ook gewoon blijven doen. Ik denk zelf dat de truc is dat je geen fuck om je rating moet geven (ook al ben je bronze) en gewoon zodra zo'n game optreedt lekker relaxed gewoon proberen te splitpushen. Zodra de 20 minuten nadert doe je een surrender vote als je echt kansloos bent en je probeert het nog een keer. Vooral niet te druk maken om die verloren game. Ik denk dat dat de enige manier is om plezier in deze game te houden voor wat solo queue betreft.

In teamverband is het een ander verhaal. Alleen is het zo lastig om met alle verschillende agenda's met zijn allen tegelijk af te spreken... :P Koekie's minions spelen ook niet meer en de Whatsapp groep is al weken stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@dudee, als die Evelynn inderdaad al hextech haalt dan gaat ze voor de sustain dmg en niet de high-burst dmg die ze heeft. Als jij haar dan vervolgens sneller neerburst dan win jij natuurlijk (met gemak) :) Als ze Licht bane met een elder lizard early heeft ben je vaak al wat minder blij.. Gezien ze de licht bane elke 2 seconden een proc kan geven dankzij haar Q en dankzij haar E heeft ze best een hoge attack speed voor een apc. Maar er zijn nog best veel verschillende builds voor der.. Ik ga meestal voor puur glas :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

En dat moet je denk ik ook gewoon blijven doen. Ik denk zelf dat de truc is dat je geen fuck om je rating moet geven (ook al ben je bronze) en gewoon zodra zo'n game optreedt lekker relaxed gewoon proberen te splitpushen. Zodra de 20 minuten nadert doe je een surrender vote als je echt kansloos bent en je probeert het nog een keer. Vooral niet te druk maken om die verloren game. Ik denk dat dat de enige manier is om plezier in deze game te houden voor wat solo queue betreft.

In teamverband is het een ander verhaal. Alleen is het zo lastig om met alle verschillende agenda's met zijn allen tegelijk af te spreken... :P Koekie's minions spelen ook niet meer en de Whatsapp groep is al weken stil :P
Ik zit er wel aan te denken om een 5on5 te starten, zodra season 4 begint. Alleen is de vraag of er een goede balans is tussen de spelers. Want ik wil eerlijk gezegd niet dat het bestaat uit mensen die in een rol geforceerd worden die ze niet in soloqueue spelen. Dus een persoon die ook daadwerkelijk de ambitie heeft om top of iets dergelijks te spelen en niet zoiets van: "Jongens wie hebben zin in een 5on5 en we vullen daarna wel in welke rol je gaat spelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wil je nu WEL dat mensen in een vaste rol spelen of juist NIET? Ik begrijp hem niet helemaal, mede omdat je derde zin volgens mij niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:07:
Wil je nu WEL dat mensen in een vaste rol spelen of juist NIET? Ik begrijp hem niet helemaal, mede omdat je derde zin volgens mij niet helemaal klopt.
Ik wil wel mensen in een vaste rol. En dan aanvullen met mensen die een beperkte agenda hebben om regelmatig te spelen. Dus stel onze mid kan maar 1x per week, prima dan er een andere mid bij die iets ruimer qua tijd zit. En dan langzaam groeien als team, waar dus best kritisch geanalyseerd mag worden per game. Uiteindelijk wil je als team beter worden en daar hoort nu eenmaal feedback bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 15:10
Ben bezig om gold te behalen maar silver 1 is echt een hel. Zoveel ragers die na 1 fout van het team gelijk helemaal loos gaan omdat ze zo tryhard voor gold willen gaan. Het is echt nog erger dan bronze heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Omisys schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:15:
Ben bezig om gold te behalen maar silver 1 is echt een hel. Zoveel ragers die na 1 fout van het team gelijk helemaal loos gaan omdat ze zo tryhard voor gold willen gaan. Het is echt nog erger dan bronze heb ik het gevoel.
Of denken omdat ze al wat punten hebben eigenlijk al in gold horen te zitten volgens hunzelf 8)7 Ik had laatst een ori op mid die tegen mij vertelde hoe ik met sona moest spelen terwijl ik 0/0/5 stond... En botlane gewoon goed ging. Iedereen zei al tegen der dat ze naar haar eigen lane moest kijken want ze maakte juist fouten door alleen maar nutteloze dingen te zeggen in de chat waardoor ze niet op zat te letten.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 16:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteravond een match gespeeld als support ( Sona ) en die hadden we eigenlijk dik moeten verliezen na pakweg 20 a 25 minuten waren al onze towers al kwijt en ging de eerste inhib plat,even later net na respawn van de 1ste inhib werden ze alle 3 weggemaaid door de enemy.

En er gebeurde toen iets wat ik nog niet eerder had gezien iedereen had opeens zo iets van we dachten het even niet en gingen vol in def, tot onze inhibs respawnden , uiteindelijk na 50 minuten ofzo wonnen we de games alsnog en kregen zelfs complimenten van de tegenpartij voor het geweldige spel en de uitmuntende defense :D

Uiteindelijk als Sona geëindigd met 3/7/28. Gamen hadden we absoluut moeten verliezen maar het gewoon weigeren te accepteren en terug te blijven vechten heeft ons uiteindelijk toch een win opgeleverd,

Laatste 10 matches zijn me stats alsvolgt :

AP Mid (KDA 7 / 5.7 / 11 ): 57% Winrate
AD Carry (KDA 8.8 / 8.8 / 10.8): 50% winrate
Support (KDA 2 / 5.7 / 18.7): 67% Winrate

Top en Jungle niet gespeeld deze laatste 10 Matches ben er eigenlijk best blij mee.

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 28-10-2013 11:29 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Omisys schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:15:
Heel Silver is momenteel een put vol ragers, klinkt raar maar je kunt volgens mij nu het beste in Bronze zitten, die mensen hebben al geaccepteerd dat ze geen Gold meer worden, bij Silver gaat het er maar slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Heel Silver is momenteel een put vol ragers, klinkt raar maar je kunt volgens mij nu het beste in Bronze zitten, die mensen hebben al geaccepteerd dat ze geen Gold meer worden, bij Silver gaat het er maar slecht in.
ik heb niet alleen geaccepteerd dat ik gold niet haal, heb ook geaccepteerd dat ik Silver waarschijnlijk niet eens haal :P denk dat Bronze IV, III of II hoogst haalbare is voor mij tot eind van Season

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik zit nu in de clan: Wired Gaming, aardige groep mensen op euw, minimale leeftijd is 18. Ik ben 16 en heb een leuke mail gestuurd dat ik het jammer vond maar begreep. En toen toch een trial gekregen. Nu ben ik member en vind het super leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

dudee schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:32:
Ik zit nu in de clan: Wired Gaming, aardige groep mensen op euw, minimale leeftijd is 18. Ik ben 16 en heb een leuke mail gestuurd dat ik het jammer vond maar begreep. En toen toch een trial gekregen. Nu ben ik member en vind het super leuk!
Hebben hun een website?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Dat kon je zelf ook wel makkelijk googlen rSNNN :P

Iemand nog tips voor welke champs er erg sterk zijn en Top en mid op het moment?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ShadowBumble, misschien kwam het wel doordat je een team had dat pas in late-game erg sterk is.. Zoals vayne..

@Martin0, morde schijnt niet veel gespeeld te worden in bronze/silver.. En heeft naast dat ook een ontzettend goede sustain :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Lee. Ook gisteren een riven mid gezien wat erg leuk was want die wat first pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:39:
@ShadowBumble, misschien kwam het wel doordat je een team had dat pas in late-game erg sterk is.. Zoals vayne..

@Martin0, morde schijnt niet veel gespeeld te worden in bronze/silver.. En heeft naast dat ook een ontzettend goede sustain :)
hmmm morde ff denken: bijna pentakill met morde: check(last kill was per ongeluk gepakt door onze morgana, maar was blij met de quadra), ownage op mid: check.

ja die is wel leuk om te spelen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:38:
Dat kon je zelf ook wel makkelijk googlen rSNNN :P

Iemand nog tips voor welke champs er erg sterk zijn en Top en mid op het moment?
Top: Jax, Shyvana, Garen, Tryndamere
Mid: Zed, Annie, Fizz, Katarina

En Riven/Lee Sin voor beide.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 28-10-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

hmmm morde ff denken: bijna pentakill met morde: check(last kill was per ongeluk gepakt door onze morgana, maar was blij met de quadra), ownage op mid: check.

ja die is wel leuk om te spelen
Engame Morde in bronze: ult adc -> kill = win teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

intressant, shy zie ik niet zo veel, denk in me hele lol carriere(wow dat klinkt goed xD) ben ik haar maar 10 keer tegen gekomen ofzo, weet wel hoe ik haar moet spelen.

de mid champs, kan er geen een echt goed spelen helaas XD.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

Gragas mid is ook echt sterk, nog niet iedereen hoe je daar het beste tegen kan spelen en win 9 v/d 10 keer me lane

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

intressant, shy zie ik niet zo veel, denk in me hele lol carriere(wow dat klinkt goed xD) ben ik haar maar 10 keer tegen gekomen ofzo, weet wel hoe ik haar moet spelen.

de mid champs, kan er geen een echt goed spelen helaas XD.
Shyv's standaard tankyness, maken haar een goede lanebully, en ze kan vrij vlot towers / waves pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Shyv's standaard tankyness, maken haar een goede lanebully, en ze kan vrij vlot towers / waves pushen.
haha ik weet hoe ik haar moet spelen en wat ze doen ^^ meestal wordt ze al counter jungler gebruikt of jungle, aangezien ze een hele snelle clear time heeft.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:46:
[...]

haha ik weet hoe ik haar moet spelen en wat ze doen ^^ meestal wordt ze al counter jungler gebruikt of jungle, aangezien ze een hele snelle clear time heeft.
Zijn anders veel Shyvana spelers die niet begrijpen dat ze juist er is om de enemy jungler te ontregelen / uit de game te halen en maar continu proberen ganks op te zetten met no CC Shyvana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Zijn anders veel Shyvana spelers die niet begrijpen dat ze juist er is om de enemy jungler te ontregelen / uit de game te halen en maar continu proberen ganks op te zetten met no CC Shyvana...
nja moet ook zeggen dat ze weinig intresse heeft van mij, ik vind dat er zo veel beter junglers zijn(gewone junglers niet counterjunglers).

ik vind trynda trouwens een enorm vervelende champion. zelf kan ik er niet zo goed mee spelen maar ik kan het ook niet goed counteren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

nja moet ook zeggen dat ze weinig intresse heeft van mij, ik vind dat er zo veel beter junglers zijn(gewone junglers niet counterjunglers).

ik vind trynda trouwens een enorm vervelende champion. zelf kan ik er niet zo goed mee spelen maar ik kan het ook niet goed counteren.
Jax! En eventueel Lee Sin, maar dat is iets meer skill-afhankelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 28-10-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
heb laatst met jax tegen over een trynda gestaan maar hij kreeg mij gewoon telkens gekilld, kon er gewoon niks tegen doen.

okey er zat ook wel een enorm divisie verschil tussen hem en mij( hij was Silver 5 en ik ben Bronze IV) maar als nog ik kreeg hem gewoon niet gekilled zelfs met de hulp van jungler niet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

heb laatst met jax tegen over een trynda gestaan maar hij kreeg mij gewoon telkens gekilld, kon er gewoon niks tegen doen.

okey er zat ook wel een enorm divisie verschil tussen hem en mij( hij was Silver 5 en ik ben Bronze IV) maar als nog ik kreeg hem gewoon niet gekilled zelfs met de hulp van jungler niet.
Dan moet ik helaas zeggen dat je het niet correct hebt gespeeld. Over het algemeen is het vrij simpel om met een Jax van een Tryndamere te winnen, mits je ook een beetje correct bouwt natuurlijk en je E goed timed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Jax countered hem wel, zoals Jax alle autoattacks countered. Echter heb je mid game niks tegen zijn ult met Jax. Ja, je slaat hem eerder af dan hij jouw, maar hoe counter je met Jax zijn 5 seconden ult? Je hebt tenslotte geen escape en je E is tegen die tijd nog op CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:08:
Jax countered hem wel, zoals Jax alle autoattacks countered. Echter heb je mid game niks tegen zijn ult met Jax. Ja, je slaat hem eerder af dan hij jouw, maar hoe counter je met Jax zijn 5 seconden ult? Je hebt tenslotte geen escape en je E is tegen die tijd nog op CD.
Je hebt wel degelijk een escape, je Q. Tegen de tijd dat je midgame zit, zul je inmiddels al een BoTRK of Hextech Gunblade in je inventory hebben. Vanaf daar is het: je hoort/ziet Tryn zijn ult poppen en je springt van hem weg op een minion of op een ward. Komt hij alsnog dichtbij dan gebruik je de active van je Hextech of BoTRK en dan heb je hem voldoende gekite om vervolgens nog een keer op hem te jumpen met Q + W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:08:
[...]

Dan moet ik helaas zeggen dat je het niet correct hebt gespeeld. Over het algemeen is het vrij simpel om met een Jax van een Tryndamere te winnen, mits je ook een beetje correct bouwt natuurlijk en je E goed timed.
zodra ik een trynda zie dan zakt de moet al in me schoenen aangezien ik die ult zo irritant vind, maar meestal krijg ik hem tot zijn ult naar beneden en dan ult hij en rent hij weg, daarnaast had zijn ult 30 sec couldown ofzo, want hij had hem iedere keer vrij snel terug >.>

is ook alleen waarom hij won omdat hij iedere keer zo snel zijn ult terug had.
maar misschien is het wel slim om eens trynda te gaan leren, speel hem meestal alleen in jungle, net als fiona.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

zodra ik een trynda zie dan zakt de moet al in me schoenen aangezien ik die ult zo irritant vind, maar meestal krijg ik hem tot zijn ult naar beneden en dan ult hij en rent hij weg, daarnaast had zijn ult 30 sec couldown ofzo, want hij had hem iedere keer vrij snel terug >.>

is ook alleen waarom hij won omdat hij iedere keer zo snel zijn ult terug had.
maar misschien is het wel slim om eens trynda te gaan leren, speel hem meestal alleen in jungle, net als fiona.
Tja daar heb ik over het algemeen geen last van als ik Top zelf mag spelen. Als ik van een teamgenoot afhankelijk wordt ja dan wordt ik ook al wat minder vrolijk. Maar mocht Jax of Lee er niet zijn dan kun je altijd nog kiezen voor Nasus en lekker onder je toren farmen. Mocht Tryn je diven heb je altijd nog je wither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Tja daar heb ik over het algemeen geen last van als ik Top zelf mag spelen. Als ik van een teamgenoot afhankelijk wordt ja dan wordt ik ook al wat minder vrolijk. Maar mocht Jax of Lee er niet zijn dan kun je altijd nog kiezen voor Nasus en lekker onder je toren farmen. Mocht Tryn je diven heb je altijd nog je wither.
ach ja ik zal zelf ook wel zat fouten maken, bedoel ik leer nog steeds ook al probeer ik uit bronze IV te komen, wat nog wel een doel is van mezelf voor end of season, want ik vind dat ik mezelf te kort doe alsi k bronze IV eindig aangezien mijn niveau zo rond Bronze II ligt alleen door persoonlijke fouten en afhankelijk te zijn van je team verlies ik gewoon heel vaak. ik probeer altijd positief te zijn en mijn team positief in te stellen maar soms zijn de enemies gewoon te goed en dan kan ik er in me eentje ook niks aan doen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

ach ja ik zal zelf ook wel zat fouten maken, bedoel ik leer nog steeds ook al probeer ik uit bronze IV te komen, wat nog wel een doel is van mezelf voor end of season, want ik vind dat ik mezelf te kort doe alsi k bronze IV eindig aangezien mijn niveau zo rond Bronze II ligt alleen door persoonlijke fouten en afhankelijk te zijn van je team verlies ik gewoon heel vaak. ik probeer altijd positief te zijn en mijn team positief in te stellen maar soms zijn de enemies gewoon te goed en dan kan ik er in me eentje ook niks aan doen.
Oh ik blijf zelf ook wel positief, maar wat ik tegenwoordig enorm vaak voorbij zie komen is het overdreven positieve gedrag van mijn teammates. Iemand heeft een kill gemaakt, hele team: "GJ". Het gaat gelukkig nog niet zover dat ze al bij elke minion die je killed roepen: "GJ", maar iets minder gelul en wat meer focus op de game zou al een enorme plus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Oh ik blijf zelf ook wel positief, maar wat ik tegenwoordig enorm vaak voorbij zie komen is het overdreven positieve gedrag van mijn teammates. Iemand heeft een kill gemaakt, hele team: "GJ". Het gaat gelukkig nog niet zover dat ze al bij elke minion die je killed roepen: "GJ", maar iets minder gelul en wat meer focus op de game zou al een enorme plus zijn.
ow wat ik meestal doe is GJ zeggen na een goede play, of minstens een double kill. verder zeg ik netjes ty aan het begin als ik geholpen wordt met Blue/Red en probeer ik tijdens TF te zeggen op wie ze moeten focussen en de stemming positief te houden.
ik probeer ook altijd flamers te negeren.

Twitch

Pagina: 1 ... 86 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.