Dan heb je het eigenlijk al over meerdere initiates op hetzelfde moment. Dat is anders dan bvb. een Amumu Flash/Ult of Malphite ult, die het dan nog gemakkelijk overleeft.
Dat heb ik eigenlijk ook een tijdje gewild, daarna wel ervaren geraakt met veel champs dus niet meer nodig gehad. Ik kan/wil dit opzich best opzetten. Ik zat enkel te denken dat de filters ook moeten afwijken van de LoL norm (dus niet enkel Mage/Support/Tank) omdat er veel champs van hetzelfde soort zijn, die heel anders spelen. Zo zijn Rengar/Khaz allebei tanky bruisers, maar spelen ze beide net als Talon, een glass cannon assassin. (poken met ranged skill tot een bepaald HP %, daarna met gap closer + nuke eroverheen voor een kill)
Ik wilde champs dus aan de hand van playstyles categoriseren, bvb:
Fast Jungle clear: Shyvana, Nocturne
Invade: Lee Sin, Shyvana, Nunu, Eve
Hourglass Initiate: Fiddlesticks, Karthus, Kennen
AoE CC: Malphite, Amumu, Zyra, Sejuani
Skillshot: Ezreal, Karthus, Lee Sin
Long-range Skillshot: Ezreal, Ashe, Draven, Jinx, Lux, Twisted Fate
En dan zou je bij het aanklikken van bvb. Shyvana subcategorieen Jungle Clear, Tank en Invade krijgen en deze aan/uitvinken om zo andere champs in deze categorieen te bekijken. Hoe meer categorieen je per champ aanklikt, des te preciezer is het filter om een soortgelijke champ te vinden.
Dus bij de categorieen verzinnen zou ik wel wat hulp/inspiratie kunnen gebruiken.
Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:15:
[...]
Hmm ik start meestal met dat health/CDR jungle item en bouw daarna vaak nog een locket (afhankelijk van wat de support bouwt). Veel verder in je build kom je meestal niet. Persoonlijk vind ik het dit seizoen lastig om carry items te kopen als jungler omdat je meestal de gold er niet voor hebt.
Junglers zoals Noc en Yi hebben het eigenlijk vrij gemakkelijk qua geld verdienen door snelle jungle clears i.c.m. Avarice Blade en de mogelijkheid om snel wat waves te cleanen of een tower te pushen voor geld, maar het gemiddelde ligt inderdaad laag voor champs die deze luxe niet hebben.