[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Zijn anders veel Shyvana spelers die niet begrijpen dat ze juist er is om de enemy jungler te ontregelen / uit de game te halen en maar continu proberen ganks op te zetten met no CC Shyvana...
Shyv was mijn main jungler in s2, speel er nu nog geregeld mee (te weinig tijd om champs te oefenen :p) maar (counter)ganken kan ze best prima. Ze doet goede damage en met haar speedbuff icm redbuff blijf je makkelijk plakken.
Ik run haar ook met exhaust ipv flash voor als ik geen redbuff heb.

Uiteraard is/was ze beter als counter jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

ow wat ik meestal doe is GJ zeggen na een goede play, of minstens een double kill. verder zeg ik netjes ty aan het begin als ik geholpen wordt met Blue/Red en probeer ik tijdens TF te zeggen op wie ze moeten focussen en de stemming positief te houden.
ik probeer ook altijd flamers te negeren.
Ik typ echt nog maar amper in game. Het gebrekkige Engels in teamchat is meestal al niet om aan te zien, laat staan dat ik een gesprek met dat volk aan zou gaan. Als ik: "Omg, if Nasu areif Lee woolndt be tere" zie in chat dan denk ik dat de Engelse taal weer genoeg schade heeft geleden. Dit kwam dus letterlijk voorbij gisteren in een game die ik deed. Mijn vraag naar hem was: "Waarom wil je Dragon doen, terwijl je half HP hebt en we geen ward in de buurt hebben staan qua vision", nadat we dragon pakten en Lee een double kill scoorde.

Ragers/Flamers komen gelijk op mute tegenwoordig, eerder zei ik het nog wel eens, maar liet ze toch gewoon van mute af want misschien dat ze nog iets nuttigs zouden zeggen... Nou nee dat gebeurt nooit.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Ik typ echt nog maar amper in game. Het gebrekkige Engels in teamchat is meestal al niet om aan te zien, laat staan dat ik een gesprek met dat volk aan zou gaan. Als ik: "Omg, if Nasu areif Lee woolndt be tere" zie in chat dan denk ik dat de Engelse taal weer genoeg schade heeft geleden. Dit kwam dus letterlijk voorbij gisteren in een game die ik deed. Mijn vraag naar hem was: "Waarom wil je Dragon doen, terwijl je half HP hebt en we geen ward in de buurt hebben staan qua vision", nadat we dragon pakten en Lee een double kill scoorde.

Ragers/Flamers komen gelijk op mute tegenwoordig, eerder zei ik het nog wel eens, maar liet ze toch gewoon van mute af want misschien dat ze nog iets nuttigs zouden zeggen... Nou nee dat gebeurt nooit.
ik type meestal alleen wanneer het nodig is, verders hou ik me ook van de chat af, tenzij er echt iets grappigs is zoals laatst dat ik cho jungle was en ik kreeg de top mundo achter me aan dat ik hem ult en met een lulu quotte reageerde(that tasted purple). maar voor de rest is het spirit hoog houden en knallen.

Ragers/Flamers mute ik tegenwoordig ook, weet niet of hun pings ook gemute worden maar meestal ben ik toch de gene met de meeste map awareness

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

ik type meestal alleen wanneer het nodig is, verders hou ik me ook van de chat af, tenzij er echt iets grappigs is zoals laatst dat ik cho jungle was en ik kreeg de top mundo achter me aan dat ik hem ult en met een lulu quotte reageerde(that tasted purple). maar voor de rest is het spirit hoog houden en knallen.

Ragers/Flamers mute ik tegenwoordig ook, weet niet of hun pings ook gemute worden maar meestal ben ik toch de gene met de meeste map awareness
Tja verschil van mening, ik ben van mening dat als mensen gewoon op hun eigen spelletje letten en hun ding doen dat je games over het algemeen wel wint. Daar hoef ik niet als een Emiel Rattelband bij te zitten. Kan het overigens ook niet opbrengen, om continu complimentjes te geven. Laatst weer een Lux op mid die al zijn skillshots mistte, hoe kan ik daar nog positief tegen zeggen "NEXT TIME YOU'LL GET EM BUDDY" wanneer zowel hij als ik weten dat ook de volgende skillshot 6 minions zal raken...ipv de 50 hp enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel League of Legends nu ongeveer een anderhalve week. Vermaak me hier prima mee. Speel merendeels ADC omdat agressief spelen en kills maken mij toch wel ligt. Heb nog wel veel moeite met de verhouding van de champions. Wanneer is iemand sterker, wanneer moet ik vluchten en wanneer moet ik volhouden etc. Want naar de levels kijken wilt ook niet alles zeggen. Denk dat ik Jinx mijn main ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Tja daar heb ik over het algemeen geen last van als ik Top zelf mag spelen. Als ik van een teamgenoot afhankelijk wordt ja dan wordt ik ook al wat minder vrolijk. Maar mocht Jax of Lee er niet zijn dan kun je altijd nog kiezen voor Nasus en lekker onder je toren farmen. Mocht Tryn je diven heb je altijd nog je wither.
Gewoon Nasus top tegen tryn. Frozen Heart + Wither. STAHP TRYN PLS. Eigenlijk gewoon Nasus tegen alles behalve Elise (en misschien Riven, Renekton is nog steeds vrij makkelijk als Nasus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Tja verschil van mening, ik ben van mening dat als mensen gewoon op hun eigen spelletje letten en hun ding doen dat je games over het algemeen wel wint. Daar hoef ik niet als een Emiel Rattelband bij te zitten. Kan het overigens ook niet opbrengen, om continu complimentjes te geven. Laatst weer een Lux op mid die al zijn skillshots mistte, hoe kan ik daar nog positief tegen zeggen "NEXT TIME YOU'LL GET EM BUDDY" wanneer zowel hij als ik weten dat ook de volgende skillshot 6 minions zal raken...ipv de 50 hp enemy.
op dat soort momenten dan negeer ik het ook en probeer ik als jungler de lane te helpen maar soms laat ik de losing lane links ligen en focus ik me op een winning lane om hun nog meer gefed te krijgen en hun helemaal laten doorpushen zodat we meer kans hebben om te winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ero-Sensei schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Engame Morde in bronze: ult adc -> kill = win teamfight.
Ik heb morde met enige regelmaat in ranked gespeeld. Vind het nog steeds een geweldig leuke originele champion met die passive shield.

Maar eigenlijk speel ik Morde uitsluitend als counterpick voor een enemy mid (Kassa/Fizz/Diana bijv). En dat zegt al genoeg: in de huidige 'meta' zijn bursty mobile assassins a la Fizz/Ahri doorgaans de beste keus voor mid. Je kunt Morde eigenlijk niet als first pick inlocken, want dan zijn er genoeg mids die je het leven zuur maken.

Morde is niet zo'n mid die even hup naar een andere lane rent en daar zijn fury kan tentoonspreiden. Geen gap closer, geen movement abilities, niets van dat alles. Morde haalt zijn kracht uit het farmen als een beest en de enemy mid min of meer te denyen. Farm farm farm, en dan late game (in teamfights) ben je een beest. Maar zeker in het geval dat je bot/top lane niet al te best is, zul je als mid ze toch ook eens moeten helpen, en dan komt Morde tekort.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-10-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Ik heb morde met enige regelmaat in ranked gespeeld. Maar eigenlijk uitsluitend als counter voor een enemy mid (Kassa/Fizz/Diana bijv). En dat zegt al genoeg: in de huidige 'meta' zijn bursty mobile assassins a la Fizz/Ahri doorgaans de beste keus voor mid.

Morde is niet zo'n mid die even hup naar een andere lane rent en daar zijn fury kan tentoonspreiden. Geen gap closer, geen movement abilities, niets van dat alles. Morde haalt zijn kracht uit het farmen als een beest en de enemy mid min of meer te denyen. Farm farm farm, en dan late game ben je een beest. Maar zeker in het geval dat je bot/top lane niet al te best is, zul je als mid ze toch ook eens moeten helpen, en dan komt Morde tekort.

Maar goed, late game in teamfights is Morde een beest.
ik had laatst een potje met orianna en met haar wist ik ook snel in bot te komen dankzij de movement speed boost van haar w, daar heb ik toen ook 2 kills opgepakt omdat ik als enige daarbij kon, daarna kon ik verder gaan met akali zonen, wat erg lekker werkte.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mordekaiser werkt trouwens ook aardig om Pantheon aan te pakken.

Je hebt doorgaans genoeg shield opgebouwd om zijn spear dmg vrijwel volledig te negeren dus die sterke early poke van hem is grotendeels foetsie, en intussen kun je rustig doorfarmen en hem poken met E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ik heb weer eens 6300 IP te besteden en ik wil graag weer eens een champion kopen. Ik heb inmiddels 4 volle rune pages voor junglen, AD en AP en natuurlijk supp. (gp10)

Voor top heb ik eigenlijk al veel champions zoals Darius, Malphite, Garen, Zed en Nasus.
Voor Mid heb ik Kha'Zix en Lissandra, voor junglen heb ik Zac, Vi en Volibear
Ik heb eigenlijk geen ADC, ik zuig daar enorm in. Ik heb laatst wel Varus gekocht om daar meer mee te oefenen. Als supp gebruik ik vaak Thresh of Blitz.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wie ik erbij zou moeten kopen. Ik zat zelf te denken aan Lee Sin, Riven of Sejuani. Maar ik heb geen idee of Sejuani nog wel zo goed is sinds de nerfs. Nog ideeën of adviezen?

Ik zit nog op level 29 en ik ga voorlopig nog geen ranked spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Ik vind Mordekaiser echt een waardeloze champion, mits je er goed tegen speelt met het hele team. Als niemand er iets tegen doet kan je er mee carrien, hij heeft alleen geen enkele escape of niets, gewoon early een aantal keer ganken zodat flash weg is en dan zijn het free kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:11:
Ik heb weer eens 6300 IP te besteden en ik wil graag weer eens een champion kopen. Ik heb inmiddels 4 volle rune pages voor junglen, AD en AP en natuurlijk supp. (gp10)

Voor top heb ik eigenlijk al veel champions zoals Darius, Malphite, Garen, Zed en Nasus.
Voor Mid heb ik Kha'Zix en Lissandra, voor junglen heb ik Zac, Vi en Volibear
Ik heb eigenlijk geen ADC, ik zuig daar enorm in. Ik heb laatst wel Varus gekocht om daar meer mee te oefenen. Als supp gebruik ik vaak Thresh of Blitz.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wie ik erbij zou moeten kopen. Ik zat zelf te denken aan Lee Sin, Riven of Sejuani. Maar ik heb geen idee of Sejuani nog wel zo goed is sinds de nerfs. Nog ideeën of adviezen?

Ik zit nog op level 29 en ik ga voorlopig nog geen ranked spelen.
Sejuani is nog steeds een beest qua jungle + ganks en heeft nog een erg goede lategame. Ik zou alleen zelf voor Riven gaan om erbij te nemen. Maar dat is omdat ik meer van de carry's ben ipv tanks.

Zit zelf op 74000 IP... en geen enkele optie tot investeren meer, wou dat je wat IP kon giften aan mensen of desnoods transferen naar een smurf account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:16:
Zit zelf op 74000 IP... en geen enkele optie tot investeren meer, wou dat je wat IP kon giften aan mensen of desnoods transferen naar een smurf account.
Yup ken dat paar vrienden van me zitten ook rond dat bedrag aan IP en hebben er ook niks meer aan, maar ja je kan niet alles hebben :D Bovendien zou dat het ook wel heel makkelijk maken

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Eindelijk een win in Silver 1 8) 22 puntjes! Ik dachte dat je maar max 5 punten kreeg in Silver 1? Of komt het gewoon doordat sommige mensen hun mmr erg laag is dan? Nog een quadra kill en heb zeker weten onze bot lane lopen caryen.. premade bot (silver 2 en 3) geen gold spelers. Tegenpartij 2 gold spelers maar dan weer geen premade team :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:34:
Eindelijk een win in Silver 1 8) 22 puntjes! Ik dachte dat je maar max 5 punten kreeg in Silver 1? Of komt het gewoon doordat sommige mensen hun mmr erg laag is dan? Nog een quadra kill en heb zeker weten onze bot lane lopen caryen.. premade bot (silver 2 en 3) geen gold spelers. Tegenpartij 2 gold spelers maar dan weer geen premade team :)
Hangt inderdaad af van je MMR. In jou geval lijkt die dus prima 'goldwaardig', vandaar dat je (mits je blijft winnen uiteraard) snel van S1 naar G5 zal gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Als ik met een vriend van mij bot speel ik als ADC hij als supp dan winnen we vrijwel altijd onze lane en het enige wat ons dan kan killen is een goeie gank van de tegenstander. Ik zit nu in zilver 5 en hij zit nog in zijn placement matches en we spelen tegen bronse 1 tot silver 3 en we hebben nog niet echt een moeilijk potje gehad samen. Nog even door spelen en we zien wel waar hij uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
6de potje nu met trollers/trollpicks/afkers. Zeer waarschijnlijk dus 6de ranked loss in een rij... Best hilarisch eigenlijk hoeveel geluk je soms kan hebben he? :')

Laat maar zitten, een tristana jungle werkt gewoon echt goed blijkbaar :)

[ Voor 19% gewijzigd door kaaskoekie op 28-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totally off-topic, maar wow. Ik las in de vorige reactie het woord "zilver".. En ik zat maar te zoeken naar wat de spelfout was.. Had door dat het in het nederlands geschreven werd maar het klonk op de een of andere manier fout..
Zal wel de maandag zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xevoo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:11:
Ik vind Mordekaiser echt een waardeloze champion, mits je er goed tegen speelt met het hele team.
Dat geldt in feite voor alle champs.

Het feit dat ie geen escape heeft wordt voor een klein deel gecompenseerd doordat zijn shield hem meer klappen laat opvangen dan de gemiddelde mid laner. Daarnaast kun je movement speed quints gebruiken. Bovendien kun je met Morde op lvl 1 prima 2 sight wards kopen zodat een jungle gank in principe is te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:16:
Sejuani is nog steeds een beest qua jungle + ganks en heeft nog een erg goede lategame.
Seju is sterk, no doubt, maar hoe kunnen mensen de enorm trage jungle clear speed van Sejuani op de eerste paar lvls voor lief nemen? Ik erger me groen en geel als ik met W op blue golem start en toevallig slechts de top laner heb om me te helpen. Je dmg output is zo laag early game, waardoor ook je passive onvoldoende is om redelijke health bar aan te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Seju is sterk, no doubt, maar hoe kunnen mensen de enorm trage jungle clear speed van Sejuani op de eerste paar lvls voor lief nemen? Ik erger me groen en geel als ik met W op blue golem start en toevallig slechts de top laner heb om me te helpen. Je dmg output is zo laag early game, waardoor ook je passive onvoldoende is om redelijke health bar aan te houden....
Tja een maat van mij speelt regelmatig Sejuani jungle en hoor hem er over het algemeen amper over klagen, hij heeft meer problemen met Zac early game dan met Sejuani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:02:
[...]

Tja een maat van mij speelt regelmatig Sejuani jungle en hoor hem er over het algemeen amper over klagen, hij heeft meer problemen met Zac early game dan met Sejuani.
Nou ik hou me aanbevolen voor wat Seju-jungle adviezen als er hier iemand is die Sejuani met succes jungled. Want er valt nogal wat te variëren met Sejuani. Wel of geen attack speed marks, wel of geen movement speed quints, 21 punten in utility of toch in defense? Etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:16:
[...]

Hangt van je team af... Als je orianna + nocturne hebt dan kan noc makkelijk initiaten. Helemaal als er dan nog een paar leuke AoE champs bij zitten.
Dan heb je het eigenlijk al over meerdere initiates op hetzelfde moment. Dat is anders dan bvb. een Amumu Flash/Ult of Malphite ult, die het dan nog gemakkelijk overleeft.
Gropah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:13:
[...]
vind ik persoonlijk sowieso iets wat mist. Een tool waar je champions in kan gooien die je lekker vind spelen en aan de hand daarvan nieuwe champions aanraad.
Dat heb ik eigenlijk ook een tijdje gewild, daarna wel ervaren geraakt met veel champs dus niet meer nodig gehad. Ik kan/wil dit opzich best opzetten. Ik zat enkel te denken dat de filters ook moeten afwijken van de LoL norm (dus niet enkel Mage/Support/Tank) omdat er veel champs van hetzelfde soort zijn, die heel anders spelen. Zo zijn Rengar/Khaz allebei tanky bruisers, maar spelen ze beide net als Talon, een glass cannon assassin. (poken met ranged skill tot een bepaald HP %, daarna met gap closer + nuke eroverheen voor een kill)

Ik wilde champs dus aan de hand van playstyles categoriseren, bvb:
Fast Jungle clear: Shyvana, Nocturne
Invade: Lee Sin, Shyvana, Nunu, Eve
Hourglass Initiate: Fiddlesticks, Karthus, Kennen
AoE CC: Malphite, Amumu, Zyra, Sejuani
Skillshot: Ezreal, Karthus, Lee Sin
Long-range Skillshot: Ezreal, Ashe, Draven, Jinx, Lux, Twisted Fate

En dan zou je bij het aanklikken van bvb. Shyvana subcategorieen Jungle Clear, Tank en Invade krijgen en deze aan/uitvinken om zo andere champs in deze categorieen te bekijken. Hoe meer categorieen je per champ aanklikt, des te preciezer is het filter om een soortgelijke champ te vinden.

Dus bij de categorieen verzinnen zou ik wel wat hulp/inspiratie kunnen gebruiken.
Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:15:
[...]
Hmm ik start meestal met dat health/CDR jungle item en bouw daarna vaak nog een locket (afhankelijk van wat de support bouwt). Veel verder in je build kom je meestal niet. Persoonlijk vind ik het dit seizoen lastig om carry items te kopen als jungler omdat je meestal de gold er niet voor hebt.
Junglers zoals Noc en Yi hebben het eigenlijk vrij gemakkelijk qua geld verdienen door snelle jungle clears i.c.m. Avarice Blade en de mogelijkheid om snel wat waves te cleanen of een tower te pushen voor geld, maar het gemiddelde ligt inderdaad laag voor champs die deze luxe niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik hoop dat Riot nog een champion maakt in de stijl van een champion uit DOTA, die een andere champion kan oppakken en richting het enemy team kan gooien als initiate. Ik weet dat het de kans op trollers zal doen toenemen, maar hoevaak je het wel niet tegenkomt dat je een tank hebt die er nooit induikt, zo kun je hem een beetje helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10 10:00

Qon

Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:34:
Ik zal even wachten totdat je boven de 80 lp komt... Toen ik de eerste keer in silver I kwam ging ik in 4 matches naar 83 lp, (19 - 23 lp per win) maar vanaf de 83 lp, krijg ik ineens maar 5 lp per win, daarna bij de 90 lp krijg ik ineens maar 3-4 lp per win, en daarna promotions verloren... en nu inmiddels Silver III met een lose streak van 15 ofzo... Kwam vooral doordat ik dacht elke champion goed genoeg te kunnen spelen. Maar nu houd ik weer vast aan m'n vaste champ pool, en win ik elke lane weer. Nu simpelweg geen zin meer om te ranken, af en toe wat normals op m'n smurf is meer dan genoeg lol voor mij in de week. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

Thompson

Beeromaniac

Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:13:
Ik hoop dat Riot nog een champion maakt in de stijl van een champion uit DOTA, die een andere champion kan oppakken en richting het enemy team kan gooien als initiate. Ik weet dat het de kans op trollers zal doen toenemen, maar hoevaak je het wel niet tegenkomt dat je een tank hebt die er nooit induikt, zo kun je hem een beetje helpen. :)
Singed voldoet daar wel enigszins aan toch?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Nee ik wil een friendly champion richting het enemy team kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij heeft het over een teammate of een allied unit, geen enemy unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

[...]

Hij bedoelt, jou teammember weggooien.. niet iemand van de tegenstander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ah my bad, verkeerd gelezen inderdaad :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:20:
Ah my bad, verkeerd gelezen inderdaad :)
Het is dus Tiny, die ik bedoel.

Toss

Tiny grabs the nearest unit, friend or foe, and launches it at a location. Upon landing, the unit deals damage in an area. It also receives an extra 20% of the area damage itself, or more as your size increases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syndra's toss een beetje aanpassen en we zijn er, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Syndra's toss een beetje aanpassen en we zijn er, toch? ;)
Dat mag ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet Riot niet. Ook een hero als Invoker hoef je nooit in LOL te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zeg nooit nooit ;) Volgens mij zijn ze ook weer aan het experimenteren met dodge terwijl dat nooit meer terug zou komen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:31:
Zeg nooit nooit ;) Volgens mij zijn ze ook weer aan het experimenteren met dodge terwijl dat nooit meer terug zou komen.
Laten we het erop houden dat de huidige mening van Riot is dat ze dat soort zaken niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
zou wel leuk zijn, hele game je eigen minions naar iemands hoofd gooien, ow een super minion, VANGEN!!!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een champion die friendly champions kan gooien nodigt wel echt heel erg uit voor trolls en hele egoïstische mensen om lekker zichzelf te redden.
Je wordt achtervolgd, nouja dan gooi je toch je teammaat lekker in het enemy team, red je jezelf lekker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anivia support picken je wall maxen en dan je adc blocken, altijd leuk om bij een vriend te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:36:
Anivia support picken je wall maxen en dan je adc blocken, altijd leuk om bij een vriend te doen.
beetje jammer als hij dan ez pakt ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Lijkt me een bijzonder onwenselijke situatie waarin jij dus gaat bepalen wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Lijkt me een bijzonder onwenselijke situatie waarin jij dus gaat bepalen wat ik moet doen.
Voor soloqueue ongeschikt, voor 5v5 teams kan het bijzonder leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Skarnar kan toch een champ oppikken en verwelkomen in je eigen groepje? :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:53:
Skarnar kan toch een champ oppikken en verwelkomen in je eigen groepje? :o
maar het ging om een friendly champ, niet een enemie champ ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Dan zou je Thresh eventueel kunnen gebruiken..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Een constructie als een thresh shield zou kunnen werken. Dan kun je niemand forceren om te initiaten (troll gevoelig) maar zodra iemand dan op het betreffende ding klikt, schiet hij naar de locatie die werd aangegeven door de andere champion. (soort van thresh lantern alleen dan schiet niet naar thresh toe, maar juist naar de locatie die hij aangeeft).

Lijkt mij een erg leuke game changing skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Akkoord, maar feitelijk is enkel het mechanisme anders dan hetgeen we nu reeds kennen - Maokai's root, Amumu's bandage toss, Malphite's ultimate.

Allen engages waarbij een teammate zich temidden van de enemies gaat bevinden, het mechanisme is anders, het eindresultaat hetzelfde met verschil dat de bij de drie voorbeelden die ik noem degene zelf bepaald of en wanneer hij engaged.
Qon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:57:
Een constructie als een thresh shield zou kunnen werken. Dan kun je niemand forceren om te initiaten (troll gevoelig) maar zodra iemand dan op het betreffende ding klikt, schiet hij naar de locatie die werd aangegeven door de andere champion. (soort van thresh lantern alleen dan schiet niet naar thresh toe, maar juist naar de locatie die hij aangeeft).

Lijkt mij een erg leuke game changing skill.
Dit lijkt mij inderdaad beter, gezien de beslissing om wel of niet te gaan bij jezelf blijft.

[ Voor 34% gewijzigd door Jaap. op 28-10-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Vicarious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

voor solo queue is het heel geschikt, hallo flamer meet the enemy team >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
In de praktijk zou het in soloQ waarschijnlijk meer 4vs5 teamfights opleveren dan een werkelijke initiate. Maar inderdaad: pas Syndra een beetje aan en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Nasus speler ben ik er helemaal voor om gelanceerd te worden richting de vijandelijk ADC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Damienx2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Daar hebben we Zac toch voor!

Shield op m van Orianna of Janna, erheen jumpen en ulten maar

Helemaal leuk met de Orianna ult erop, dan is het slaughter feest.

vanaf 4:20

[ Voor 17% gewijzigd door Turismo op 28-10-2013 16:28 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:16:
Als Nasus speler ben ik er helemaal voor om gelanceerd te worden richting de vijandelijk ADC :P
renekton vind het ook niet erg hoor ^^ singed ook niet ^^, tresh ook niet als hij zijn lataarn dan kan gooien en hele team mee kan slepen ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 28-10-2013 16:22 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als non-troll ben ik er volledig voor om niet door een stel trollende kinderen als ADC-speler naar een Rengar gelanceerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Lief dagboek,

Gister in de gelegenheid geweest om wel draft 5 games te spelen. 4 van de 5 games gewonnen, 2x als support Lux en 2x als Nasus top. Echt heerlijk als jij je Q farm goed omhoog krijgt, dan kun je late game echt heerlijk damage doen. Qua items dan ook nog wat tanky builden en je wordt gewoon echt onderschat.

Laatste game helaas weer een troll. Ik had first pick in draft en ging na overleg met team voor Nasus in top positie. Doet alleen de laatste speler/ teammate instant Garen locked en roept top ..
.
Team had nu geen Jungle player, gelukkig wouden de overige team mates het probleem oplossen en ging ik met Nasus mid en de Akali naar de Jungle. Echter rond level 5 wordt de Garen gekilled en gaat daarna de gehele game AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je dan niet jungle met Nasus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:32:
Persoonlijk heb ik moeite met Nasus om mijn Q goed te farmen in de Jungle role.
Dit kan aan mijn onkunde liggen, maar ik scale het makkelijkst als ik een solo lane doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:32:
Inderdaad... Daar kan je ook makkelijk je Q stacken en heeft Akali haar gold :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:39:
Inderdaad... Daar kan je ook makkelijk je Q stacken en heeft Akali haar gold :)
Misschien toch maar weer eens een bot game doen en kijken of ik een redelijke stack op Q krijg, maar mijn eerdere ervaringen waren wel zeer slecht.

Kill je dan elke minion met je Q? Heb je hier als Nasus genoeg sustain? Ik neem dan je clearing speed dan ook heel traag wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Misschien toch maar weer eens een bot game doen en kijken of ik een redelijke stack op Q krijg, maar mijn eerdere ervaringen waren wel zeer slecht.

Kill je dan elke minion met je Q? Heb je hier als Nasus genoeg sustain? Ik neem dan je clearing speed dan ook heel traag wordt ...
Je hebt innate Lifesteal. En ja, elke creep pak je dan met Q, net als dat je dit zoveel mogelijk op top lane zal proberen. Clearing is vrij easy met je Q en Spirit Fire. Hij is niet erg snel, maar goed.

Waarom zou je clearing speed trager worden door Q te gebruiken voor de laatste 100-200 HP op een creep?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Daarom vind ikzelf dat je met nasus best makkelijk je lane kan 'freezen'. Je bent vrij snel tanky en hebt genoeg lifesteal om minion dmg op te kunnen vangen.. Gewoon blijven farmen en je tegenstander negeren :) En als ze wel vervelend zijn geef je ze gewoon een Q om te laten zien wie de baas is! Moet ik zeggen dat tegen een Garen spelen niet echt leuk is -_-

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Mebus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:23:
Daarom vind ikzelf dat je met nasus best makkelijk je lane kan 'freezen'. Je bent vrij snel tanky en hebt genoeg lifesteal om minion dmg op te kunnen vangen.. Gewoon blijven farmen en je tegenstander negeren :) En als ze wel vervelend zijn geef je ze gewoon een Q om te laten zien wie de baas is! Moet ik zeggen dat tegen een Garen spelen niet echt leuk is -_-
Riven is ook een pain...

Maar je kunt farmen wat je wil, als je team niet enigszins normaal na kan denken of spelen kan je als Nasus ook vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

voor solo queue is het heel geschikt, hallo flamer meet the enemy team >:)
Stiekem was dit ook een beetje waar ik aan dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
JapieTalent schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:26:
[...]

Riven is ook een pain...

Maar je kunt farmen wat je wil, als je team niet enigszins normaal na kan denken of spelen kan je als Nasus ook vergeten..
Mhawww, als jij 600 stacks hebt en je gaat een keer van je lane af omdat je top lane toch wel 1v2 wint dan kan je nog best games caryen.. En als ik met nasus top lane blijf blijft hun top lane er ook wel :) Vooral als ik een turret met een paar klappen weg kan krijgen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Start vooral geen ranked nu.

Iedereen in mijn normal match disconnect, incl. me.....

"Attempting to reconnect" screen popt de hele tijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-10-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Het is weer 5 uur geweest ja :D 1v1 tegen nida..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Nice dit, kan je eindelijk weer eens een paar uurtjes League spelen, heb je een queue van 3 uur..........

edit:
Ik snap dat het een gratis spel is waarbij je zelf beslist of je geld uitgeeft... maar ik hoop dat de nieuwe servers in A'dam opschieten :9

edit 2:
Te vroeg... ben er nu toch in :9

[ Voor 49% gewijzigd door Xevoo op 28-10-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

heb je gewacht of ben je opnieuw blijven inloggen? Ik kijk ook tegen 20000 wachtende voor me nu...

Edit: gewoon wachten en je komt erin

[ Voor 17% gewijzigd door Qon op 28-10-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Heb gewacht, kwam er ineens doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Turismo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Daar hebben we Zac toch voor!

Shield op m van Orianna of Janna, erheen jumpen en ulten maar

Helemaal leuk met de Orianna ult erop, dan is het slaughter feest.

vanaf 4:20
[video]
Wow erg gave play en ook zoals het uitgelicht/uitgelegd wordt, kan een noob als ikzelf veel van leren :)
Welk niveau is het wat hier te zien is? Plat/Diamond neem ik aan?

Is er een makkelijke manier om te zien of skins ook de ingame animatie van spells veranderen?
Ik vind bijvoorbeeld zoals Scorched Earth Xerath zijn skills er uit zien wel de moeite waard (compleet anders dan de standaard Xerath). Maar een skin waarbij enkel je plaatje en ingame character er anders uitzien niet echt de moeite waard.

[ Voor 24% gewijzigd door Thompson op 28-10-2013 20:31 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Weet niet welk niveau precies, denk wel plat/diamond ja, gezien de commentator.

Alle skins zijn op Youtube te vinden ;)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Thompson schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:19:
Is er een makkelijke manier om te zien of skins ook de ingame animatie van spells veranderen?
Hier kun je alle skins bekijken: YouTube: SkinSpotlights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Dat kanaal had ik inderdaad gevonden, maar het is niet zo dat skins van X aantal RP ook altijd andere ingame animaties voor de skills hebben? Want dat is waar ik een skin vooral voor zou nemen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Je hebt innate Lifesteal. En ja, elke creep pak je dan met Q, net als dat je dit zoveel mogelijk op top lane zal proberen. Clearing is vrij easy met je Q en Spirit Fire. Hij is niet erg snel, maar goed.

Waarom zou je clearing speed trager worden door Q te gebruiken voor de laatste 100-200 HP op een creep?
Omdat je A. 2x (op z'n minst) minder farm hebt door het gebrek aan creeps en B. moet ganken. Je speelt Nasus jungle niet om er met stacks uit te komen, dat is een bonus.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Persoonlijk heb ik moeite met Nasus om mijn Q goed te farmen in de Jungle role.
Dit kan aan mijn onkunde liggen, maar ik scale het makkelijkst als ik een solo lane doe.
Je hebt inderdaad meer moeite met Q farmen, maar ik level in het begin zeker 2-3 punten in spirit fire zodat je gewoon snel kan clearen en dan 1-2 creeps per camp kan pakken met je Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:32:
[...]

Omdat je A. 2x (op z'n minst) minder farm hebt door het gebrek aan creeps en B. moet ganken. Je speelt Nasus jungle niet om er met stacks uit te komen, dat is een bonus.
Je reageert volgens mij op de verkeerde post. Ik heb nooit gezegd dat je jungle speelt om zoveel mogelijk stacks te krijgen en evenveel farm zult hebben. Ik zei enkel dat je elke jungle creep met Q moet afmaken om stacks te krijgen. Meer stacks = betere cleartimes en ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:18:
[...]

Je reageert volgens mij op de verkeerde post. Ik heb nooit gezegd dat je jungle speelt om zoveel mogelijk stacks te krijgen en evenveel farm zult hebben. Ik zei enkel dat je elke jungle creep met Q moet afmaken om stacks te krijgen. Meer stacks = betere cleartimes en ganks.
Je moet niet meer dan 1 of 2 creeps per camp met Q afmaken. Je Q stacks gaan je farm echt niet sneller maken. Tenzij de game misschien 60 minuten + gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Thompson schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:25:
Dat kanaal had ik inderdaad gevonden, maar het is niet zo dat skins van X aantal RP ook altijd andere ingame animaties voor de skills hebben? Want dat is waar ik een skin vooral voor zou nemen :)
Ik geloof dat ze vanaf 1350RP andere animaties hebben, maar niet compleet andere animaties, maar meer /dance enz. Heb het op proberen te zoeken net maar kon het zo snel even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37
Zo jammer dat ik mijn laatste game niet op de stream had. Karma support pentakilllll :P
Tegenstander was ook direct van, WTF support penta 8)7

Heerlijk potje, uiteindelijk ook maar full AP gegaan, was nuttiger (enige AP in mijn team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xevoo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:33:
[...]

Ik geloof dat ze vanaf 1350RP andere animaties hebben, maar niet compleet andere animaties, maar meer /dance enz. Heb het op proberen te zoeken net maar kon het zo snel even niet vinden.
Dat verschilt een beetje.

Bij 1350 RP of meer is er altijd wel sprake van gewijzigde animaties en dus een substantieel andere 'look', maar bij 975 zie je dat ook al wel, zoals bijvoorbeeld bij Arclight Varus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:33:
[...]

Mafia Jinx heeft andere quotes, dances en taunts en die skin is 975, evenals Arclight Varus, Super Teemo, Steel Legion Lux, Headhunter Nidalee, Ironscale Shyvana, Headhunter Yi, Neon Strike Vi en Cottontail Teemo. Er is niet echt een vuistregel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet dat er zelfs in Gold nog mensen zitten die zulke ongelofelijk slechte mechanics hebben... Vanavond, een Swain die tegen Akali mid gaat want dat zou hij makkelijk winnen, Swain was zijn main etc etc. Normaal geen enkel probleem want Swain is een van de grootste counters van Akali. Tijdens loading screen Lolking je even wat mensen in je team, om er achter te komen dat de Gold 4 Swain in mijn team een gemiddelde CS-score heeft van 130, over ongeveer 40 gespeelde games... Ik stond bot met Cait en die lane ging gelijk op, dus kon ik niet echt naar Mid gaan om snel te gaan pushen om de schade beperkt te houden en uiteraard ging het mis. Swain alleen maar bezig met Akali killen maar daar jammerlijk mee te falen, ondertussen was Akali lekker aan het last hitten en vanaf een minuut of 10 kon Swain op mid helemaal niks meer beginnen want Akali begon items te krijgen. Uiteraard kreeg de jungler de schuld want hij werd gecamped (maar kocht nooit wards en overextende all day long) en onze jungler zou hem nooit geholpen hebben (maar dat was ook praktisch onmogelijk aangezien Akali de hele pot onder turret stond). Hij eindigde na 32 minuten op 110 CS.

Ik snap dat dit soort verhalen hier vaak voorbij komen maar ik verbaas me er toch over hoeveel mensen gewoon zo ontzettend slecht zijn met last hitten.. Als je in Gold zit zou je toch wel in staat moeten zijn om een minimale creepscore van in elk geval 180 te halen over een game van 32 minuten tenzij je je lane heel hard wint en vooral aan het roamen bent... Of ben ik dan erg optimistisch?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Mafia Jinx heeft andere quotes, dances en taunts en die skin is 975, evenals Arclight Varus, Super Teemo, Steel Legion Lux, Headhunter Nidalee, Ironscale Shyvana, Headhunter Yi, Neon Strike Vi en Cottontail Teemo. Er is niet echt een vuistregel voor.
Wist je dit zo allemaal of heb je dit ergens (wellicht een topic op LoL EUW/NA) kunnen vinden?
Met name de skins met andere skill animaties vind ik tof, want laten we eerlijk zijn, hoe vaak gebruik je een dance of taunt nou?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 04:58:
Ik snap echt niet dat er zelfs in Gold nog mensen zitten die zulke ongelofelijk slechte mechanics hebben... Vanavond, een Swain die tegen Akali mid gaat want dat zou hij makkelijk winnen, Swain was zijn main etc etc. Normaal geen enkel probleem want Swain is een van de grootste counters van Akali. Tijdens loading screen Lolking je even wat mensen in je team, om er achter te komen dat de Gold 4 Swain in mijn team een gemiddelde CS-score heeft van 130, over ongeveer 40 gespeelde games... Ik stond bot met Cait en die lane ging gelijk op, dus kon ik niet echt naar Mid gaan om snel te gaan pushen om de schade beperkt te houden en uiteraard ging het mis. Swain alleen maar bezig met Akali killen maar daar jammerlijk mee te falen, ondertussen was Akali lekker aan het last hitten en vanaf een minuut of 10 kon Swain op mid helemaal niks meer beginnen want Akali begon items te krijgen. Uiteraard kreeg de jungler de schuld want hij werd gecamped (maar kocht nooit wards en overextende all day long) en onze jungler zou hem nooit geholpen hebben (maar dat was ook praktisch onmogelijk aangezien Akali de hele pot onder turret stond). Hij eindigde na 32 minuten op 110 CS.

Ik snap dat dit soort verhalen hier vaak voorbij komen maar ik verbaas me er toch over hoeveel mensen gewoon zo ontzettend slecht zijn met last hitten.. Als je in Gold zit zou je toch wel in staat moeten zijn om een minimale creepscore van in elk geval 180 te halen over een game van 32 minuten tenzij je je lane heel hard wint en vooral aan het roamen bent... Of ben ik dan erg optimistisch?
Er zijn zat mensen die via duo queueing met een veel betere partner zo hoog gekomen zijn. Als hij over meerdere games consequent een slechte CS score heeft kun je ervanuit gaan dat hij niet op zijn niveau speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mijn CS verschilt enorm. Soms heb ik 250+ cs in 32 minuten en soms kom ik niet verder dan 120. Het hangt er heel erg vanaf waaneer de teamfights beginnen. Ik ga meestal van mijn lane af zodra ik de eerste turret heb gesloopt. Als dat snel gebeurt dan heb ik meestal niet veel CS maar wel veel kills.

Daarnaast hangt het bij mij er sterk vanaf welke champion ik gebruik. Met Cho, Katarina, Zac en Vi heb ik altijd wel veel CS. Met Nunu of Rengar heb ik meestal nooit zoveel CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
nja gister het enige ranked potje wat ik kon spelen met heel veel geluk gewonnen.

ik was varus: we beginnen de game, 3 vs 5 wij met 5 hun met 3, na 5 minuten komt hun jungler terug en 5 min later hun toplane maar toen hielden ze nog redelijk stand, mijn lulu support speelde te aggresief waardoor ze 3 kills aan caitlyn gaf. na een gank van lee sin veranderde bot lane, ik begon warm te draaien en ik begon met killen. waardoor ik het potje met 9-0-12 ben geeinidigd, en we hadden winst dus ook weer 23 lp erbij, nog 1 keer winnen en ik zit weer in promo's(had 55 zit nu op 78, 78 + 23= 101 dus in me promo's)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Met nunu kan je juist heel veel farm pakken: beginnen met flask en health en mana pots.
Dan gewoon last hitten en veel met je passive en E poken, niet proberen echt te vechten maar rustig poken.
Als je gaat vechten ga dan ervoor zorgen dat er wat minions bij zijn zodat je Q kan doen voor gratis health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mwah, de laning phase is eingenlijk het enige goede van Nunu, maar hij is niet echt een carry type en daar hou ik wel van. Het probleem met Nunu is dat hij later niet zo snel kan farmen, en kan absoluut niet goed pushen als het nodig is.

Als je een goed team hebt dan is nunu ook wel goed. Maar op het niveau dat ik zit is het vaak niks. Ik neem dan liever Nasus die iedereen delete met zijn Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:20:
[...]

Je moet niet meer dan 1 of 2 creeps per camp met Q afmaken. Je Q stacks gaan je farm echt niet sneller maken. Tenzij de game misschien 60 minuten + gaat.
eenmaal je wat cd hebt kan je zonder tijd te verliezen bij de wraiths er wel 3 Q'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik heb met Evelynn gemiddeld 156 cs per game :) En dat terwijl mijn games vaak niet eens zo heel erg lang duren en ik best veel roam.. Dus ik mis soms best wat cs maar maak dat uiteindelijk wel goed ^^

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:14:
Ik heb met Evelynn gemiddeld 156 cs per game :) En dat terwijl mijn games vaak niet eens zo heel erg lang duren en ik best veel roam.. Dus ik mis soms best wat cs maar maak dat uiteindelijk wel goed ^^
Is dit op mid lane of in de jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ja maar eve is vrij makkelijk met farmen, je blijft maar je hatespike doen en je hebt zo een paar mininons dood

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Mid lane.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Maar nasus kan gewoon erg slecht tegen bully champions en nunu juist goed dankzij zijn sustain.

En hij kan echt wel hard carryen. Gewoon proberen de adc en support te pakken want jij bent snel en kunt hun slowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

dudee schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:24:
Maar nasus kan gewoon erg slecht tegen bully champions en nunu juist goed dankzij zijn sustain.

En hij kan echt wel hard carryen. Gewoon proberen de adc en support te pakken want jij bent snel en kunt hun slowen.
Nunu carry? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Martin0, als dat zo is moet je je met deze champ makkelijk uit bronze kunnen caryen.. Want als je je hatespike niet goed gebruikt kan je ook best wat farm missen omdat je eigen minions dan vaak net een minion na je hatespike afmaken. En als jij een ranged champ tegen je hebt zoals ori of ahri dan moet je ook al totaal anders spelen. Want zoals hoe jij het laat klinken is het best makkelijk om te farmen met Evelynn (en dat hoeft dus echt niet zo te zijn).. En die hatespikes kosten misschien niet zoveel maar je kan echt wel oom raken.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Mebus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:00:
@Martin0, als dat zo is moet je je met deze champ makkelijk uit bronze kunnen caryen.. Want als je je hatespike niet goed gebruikt kan je ook best wat farm missen omdat je eigen minions dan vaak net een minion na je hatespike afmaken. En als jij een ranged champ tegen je hebt zoals ori of ahri dan moet je ook al totaal anders spelen. Want zoals hoe jij het laat klinken is het best makkelijk om te farmen met Evelynn (en dat hoeft dus echt niet zo te zijn).. En die hatespikes kosten misschien niet zoveel maar je kan echt wel oom raken.
Ik kan me juist voorstellen dat het met Eve juist lastig farmen is omdat je a) melee bent en dus een makkelijkere prooi voor je enemy en b) als je er toch voor kiest door met hate spike te farmen je indirect je lane pushed..

Daarnaast ben je squishy as fuck dus ik onderschrijf jou verhaal compleet; zo makkelijk is Eve niet.
Ze is wel mad fun; de voldoening om vanuit stealth iemand van 100 naar 0 te bursten - heerlijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 29-10-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:04:
[...]

Ik kan me juist voorstellen dat het met Eve juist lastig farmen is omdat je a) melee bent en dus een makkelijkere prooi voor je enemy en b) als je er toch voor kiest door met hate spike te farmen je indirect je lane pushed..

Daarnaast ben je squishy as fuck dus ik onderschrijf jou verhaal compleet; zo makkelijk is Eve niet.
Ze is wel mad fun; de voldoening om vanuit stealth iemand van 100 naar 0 te bursten - heerlijk!
Ach over het algemeen heeft elke assassin het early game niet makkelijk met farmen, maar eenmaal vanaf 6 valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:00:
hmm ik heb niet snel met eve dat ik oom raak zeker niet met hatespike, daarnaast heb je wel gelijk dat ranged champs irritant zijn maar met je movement speed boost skill kan je makelijk skillshots(laat ik het alleen maar over skillshot hebben want somige zijn niet te ontwijken(akali q, kata q etc))
Maar ik speel eve amper omdat de champion niet zo dicht bij mij ligt, voor mid ben ik meer een (shame on me) lux, talon, viktor en syndra speler.

Ben op dit moment ook bezig met het leren van Orianna, Gragas en Annie.

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 29-10-2013 11:26 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@JapieTalent, dat je door je hatespike te gebruiken je lane weer beetje bij beetje pushed is wel waar maar vaak pushed je tegenstander veel meer. Want je hatepsike geeft prioriteit aan minions die het minste health over hebben en als je zelf goed staat raak je bijna geen andere minions daardoor. Ik weet ondertussen iniedergeval best makkelijk single target minions te raken met mn Q :) En ik farm nog weleens met mijn basic attacks.. Vaak word ik dan wel gepoked maar ze staan dan ook dichtbij genoeg om mijn Q te landen op ze ^^ En als de andere apc dan een spell gebruikt kost het ze best veel mana als ze bijna nog geen mana regen hebben..

edit: En inderdaad, een evelynn met een lichtbane is net een fizz maar dan met een veel snellere proc op je licht bane :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 29-10-2013 11:13 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1 ... 87 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.