[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:14:
[...]

Wist je dit zo allemaal of heb je dit ergens (wellicht een topic op LoL EUW/NA) kunnen vinden?
Met name de skins met andere skill animaties vind ik tof, want laten we eerlijk zijn, hoe vaak gebruik je een dance of taunt nou?
Was ingelogd op LoL en heb de shop geopend en even gebladerd. Van deze champs wist ik dat er andere animaties in zaten. Ze hebben niet allemaal andere dances/taunts/voices. Het aantal veranderingen lijkt willekeurig. Sommige 975 skins hebben niets bijzonders, anderen hebben vrij veel aanpassingen. Super Teemo heeft andere geluiden, animaties en paddestoelen, maar volgens mij geen andere voice/dance. Jinx zag je in de spotlight al met haar skin, ze krijgt tijdens haar dance een 20s' versie van haar liedje, maakt thema-grappen en heeft andere skillshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:27
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Ach over het algemeen heeft elke assassin het early game niet makkelijk met farmen, maar eenmaal vanaf 6 valt het wel mee.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar early game is het zeker niet makkelijk. Om met Zed een andere assassin te pakken; die heeft mijn zijn W toch een solide 'escape' waardoor voor mijn gevoel veiliger kan farmen met Zed dan met Eve.

Maar goed dat zijn mijn ervaringen (op een bedenkelijk elo ;) ), die van jou kunnen uiteraard afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 04:58:
Ik snap echt niet dat er zelfs in Gold nog mensen zitten die zulke ongelofelijk slechte mechanics hebben... Vanavond, een Swain die tegen Akali mid gaat want dat zou hij makkelijk winnen
Ik zou niet weten hoe ik met Swain tegen Akali zou verliezen, even een goeie enemy jungle gank buiten beschouwing latend. Pre 6 kun je Akali flink poken met E+Q en misschien zelfs een W eroverheen. Genoeg om Akali al leuk te denyen. Na lvl 6 is de Swain ulti genoeg om de burst van Akali te counteren, waarna je je volle combo op Akali kan gooien. Bovendien is je W groot genoeg om Akali in de shroud te raken.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 04:58:
Als je in Gold zit zou je toch wel in staat moeten zijn om een minimale creepscore van in elk geval 180 te halen over een game van 32 minuten tenzij je je lane heel hard wint en vooral aan het roamen bent... Of ben ik dan erg optimistisch?
Tja, niet iedereen die in Gold zit is Gold-waardig. Sommige horen misschien eerder in Silver thuis, terwijl er genoeg Silver-spelers en zelfs Bronze-spelers zijn die wél Gold-waardig zijn maar het desondanks niet halen. Je moet ook gewoon een portie geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar early game is het zeker niet makkelijk. Om met Zed een andere assassin te pakken; die heeft mijn zijn W toch een solide 'escape' waardoor voor mijn gevoel veiliger kan farmen met Zed dan met Eve.

Maar goed dat zijn mijn ervaringen (op een bedenkelijk elo ;) ), die van jou kunnen uiteraard afwijken.
Volgens mij is het momenteel overal bedenkelijk. Ik lees op verschillende forums meer dan genoeg mensen klagen over de huidige staat van ranked in LoL. Iedereen lijkt zo geforceerd te spelen om nog even snel iets binnen te halen dat er geen sprake haast meer is van plezier in het spel.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
JapieTalent schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

ik vind talon toch wel heel makkelijk farmen als assassin zijnde, zijn rake kan een minion wave in 1 keer clearen(wel is waar late game) maar pre lvl 6 is het een goede poke waar meeste APC niet aan kunnen tippen en daarnaast heeft hij eig geen escape maar dat heeft hij pre lvl 6 meestal ook niet nodig, hij outpoked en outranged meeste champions, daarnaast ga je toch pas all in na lvl 4 of zelfs na lvl 6, meestal kan ik rond lvl 4 al een kill pakken door eerst flink to poken en zodra ik me jump en q heb dan all in gaan(q, e, ignite en daarna nog een w) en mocht dat de kill niet maken heb je ze als nog zwaar de laan uit gepest want meestal moeten ze dan recallen zodat jij lekker door kan farmen ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:33:

Tja, niet iedereen die in Gold zit is Gold-waardig. Sommige horen misschien eerder in Silver thuis, terwijl er genoeg Silver-spelers en zelfs Bronze-spelers zijn die wél Gold-waardig zijn maar het desondanks niet halen. Je moet ook gewoon een portie geluk hebben.
Of... We overwaarden Gold gewoon. Gold nu, is niet Gold uit S01/02. Het is veel lager. Er zijn nu meer brackets, dus betere spelers gaan omhoog naar het hoogste punt en de lagere klassen stromen vol. S01 Gold betekende pros in de ranked queue tegenkomen, die zitten nu ver boven het huidige "Gold".

Als je in een bracket zit, dan ben je klaarblijkelijk dat niveau waardig. Als jij daadwerkelijk beter bent dan de meesten in Gold, dan kom je daar wel boven. Overigens worden spelers die door geluk in Gold V zitten en constant verliezen tegen Silver players gematched tot hun MMR weer hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

ik vind talon toch wel heel makkelijk farmen als assassin zijnde, zijn rake kan een minion wave in 1 keer clearen(wel is waar late game) maar pre lvl 6 is het een goede poke waar meeste APC niet aan kunnen tippen en daarnaast heeft hij eig geen escape maar dat heeft hij pre lvl 6 meestal ook niet nodig, hij outpoked en outranged meeste champions, daarnaast ga je toch pas all in na lvl 4 of zelfs na lvl 6, meestal kan ik rond lvl 4 al een kill pakken door eerst flink to poken en zodra ik me jump en q heb dan all in gaan(q, e, ignite en daarna nog een w) en mocht dat de kill niet maken heb je ze als nog zwaar de laan uit gepest want meestal moeten ze dan recallen zodat jij lekker door kan farmen ^^
In de early levels kun jij niet met 1 rake een minion wave clearen, dus ook met Talon is het early game lastig farmen. Dus nog steeds gaat hetzelfde verhaal op, assassins hebben een lastige early game maar snowballen over het algemeen ook op kills en niet specifiek op farm.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Of... We overwaarden Gold gewoon. Gold nu, is niet Gold uit S01/02. Het is veel lager. Er zijn nu meer brackets, dus betere spelers gaan omhoog naar het hoogste punt en de lagere klassen stromen vol. S01 Gold betekende pros in de ranked queue tegenkomen, die zitten nu ver boven het huidige "Gold".

Als je in een bracket zit, dan ben je klaarblijkelijk dat niveau waardig. Als jij daadwerkelijk beter bent dan de meesten in Gold, dan kom je daar wel boven. Overigens worden spelers die door geluk in Gold V zitten en constant verliezen tegen Silver players gematched tot hun MMR weer hoog genoeg is.
Klopt helemaal, en het geluk dat die Silver spelers dan hebben is dat ze te maken hebben met een eikel die het niet meer boeit of hij wint of verliest want HEY hij is al Gold V. Doel bereikt... Nee doe mij dat nieuwe systeem maar wat Riot voor ogen heeft, dat je gewoon ook uit je V divisie kunt vallen.

[ Voor 31% gewijzigd door Damien op 29-10-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

In de early levels kun jij niet met 1 rake een minion wave clearen, dus ook met Talon is het early game lastig farmen. Dus nog steeds gaat hetzelfde verhaal op, assassins hebben een lastige early game maar snowballen over het algemeen ook op kills en niet specifiek op farm.
daarom zei ik ook late game erachter ^^ maar idd rake op lvl 1 doet niet gigantisch veel damage maar meestal kan je toch wel 2 to 4 minions killen met je rake op lvl 1 als jou minions hun hits redelijk verdelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@Martin0, een goede talon speler heeft altijd een escape.. Ik heb het van mijn mobility om skillshots te ontwijken en slows te removen..

Als je met talon snel naar de jungle toe silenced kan je vaak nog redelijk goed wegkomen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:41:
@Martin0, een goede talon speler heeft altijd een escape.. Ik heb het van mijn mobility om skillshots te ontwijken en slows te removen..

Als je met talon snel naar de jungle toe silenced kan je vaak nog redelijk goed wegkomen..
ja dat werkt wel maar in de jungle heb je meestal geen vision op de wraiths, zeker niet early game(bronze niveau waar alleen bot af en toe ward >.>), pas na lvl 6 heb je meestal een goede escape vanwege de stealth van je ult ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

ja dat werkt wel maar in de jungle heb je meestal geen vision op de wraiths, zeker niet early game(bronze niveau waar alleen bot af en toe ward >.>), pas na lvl 6 heb je meestal een goede escape vanwege de stealth van je ult ^^
Je kunt zelf ook een ward kopen :) -> Consumables -> die groene en paarse dingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Je kunt zelf ook een ward kopen :) -> Consumables -> die groene en paarse dingen. :+
i know, als ik mid speel koop ik ook wards maar die staan in de bush naast me lane voor vision op enemy jungler ^^

Ik koop als ik in lane sta meestal ook wel wards, zelfs als ik ADC ben wil ik nog wards kopen.

Mij is altijd bij geleerd, Iedereen moet wards kopen want als alleen de Support of eventueel de jungler wards moet kopen dan krijgen die nooit hun items af.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

i know, als ik mid speel koop ik ook wards maar die staan in de bush naast me lane voor vision op enemy jungler ^^

Ik koop als ik in lane sta meestal ook wel wards, zelfs als ik ADC ben wil ik nog wards kopen.

Mij is altijd bij geleerd, Iedereen moet wards kopen want als alleen de Support of eventueel de jungler wards moet kopen dan krijgen die nooit hun items af.
Waarom daar? Dan zie je hem toch veelste laat aan komen? Waarom niet bij de entrance van je eigen red en de enemy red?

Voordeel daarvan, je hebt zicht over River / zijkant waar de jungler normaal gesproken ook weg zal komen en je kunt zien als je enemy mid door de jungle of de river naar top of bot loopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 29-10-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

Waarom daar? Dan zie je hem toch veelste laat aan komen? Waarom niet bij de entrance van je eigen red en de enemy red?
omdat ik redelijke tunnelvisie heb op mid en ze vanuit hun red en zo niet zie aankomen, daarnaast staan junglers in bronze best lang in bush te wachten totdat hun mid ingaged terwijl het andersom hoort te zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

omdat ik redelijke tunnelvisie heb op mid en ze vanuit hun red en zo niet zie aankomen, daarnaast staan junglers in bronze best lang in bush te wachten totdat hun mid ingaged terwijl het andersom hoort te zijn.
Tja ik vind dat persoonlijk zonde van een ward... aangezien een goede jungler niet vaak vanaf de bush zal komen... plus zoals ik zeg waar je hem kunt plaatsen zie je allang dat hij die bush in loopt. En dan heb je geen overzicht over de bush maar daar heb je je enemy midlaner voor om erachter te komen. Beweeg iets richting de bush en meestal zal je enemy mid daarop reageren dus dan weetje dat hij er nog staat en anders gooi er een skill in.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 29-10-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:56:
[...]

Tja ik vind dat persoonlijk zonde van een ward... aangezien een goede jungler niet vaak vanaf de bush zal komen... plus zoals ik zeg waar je hem kunt plaatsen zie je allang dat hij die bush in loopt. En dan heb je geen overzicht over de bush maar daar heb je je enemy midlaner voor om erachter te komen. Beweeg iets richting de bush en meestal zal je enemy mid daarop reageren dus dan weetje dat hij er nog staat en anders gooi er een skill in.
daar heb je ook gelijk in, ik zal het eens proberen, maar meestal speel ik ook een mid met genoeg CC om te onkomen aan een gank, bvb de stun en slow van syndra, de snare en slow van lux, de slow en snare van morgana.
of met een goede disengage zoals talon met zijn ult.

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 29-10-2013 12:00 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

daar heb je ook gelijk in, ik zal het eens proberen, maar meestal speel ik ook een mid met genoeg CC om te onkomen aan een gank, bvb de stun en slow van syndra, de snare en slow van lux, de slow en snare van morgana.
of met een goede disengage zoals talon met zijn ult.
En een goede jungler zal hierop anticiperen. Die wacht bijvoorbeeld tot een Fizz zijn Playfull Trickster heeft gebruikt en gaat er dan in, zodat hij weet dat Fizz een flash zal moeten burnen om te ontsnappen. Zelfde geldt voor alle andere CC die een champ heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Ach over het algemeen heeft elke assassin het early game niet makkelijk met farmen, maar eenmaal vanaf 6 valt het wel mee.
Buiten zed dan, die is nog altijd zo broken als iets. Dominante laning phase vanaf lv 1, sterke poke, zeer sterke escape en mobiliteit, sterke waveclear, is ad dus legt direct torens neer en dan nog eens zijn lv 6 nuke die iedere niet-tank 100-0 kan neerhalen. Counterplay is moeilijk en bestaat vooral uit veilig spelen. Gelukkig is hij niet de makkelijkste champ om te spelen en bestaat er zhonyas, maar dan nog steekt hij ver boven elke ad mid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SemperEgo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Buiten zed dan, die is nog altijd zo broken als iets. Dominante laning phase vanaf lv 1, sterke poke, zeer sterke escape en mobiliteit, sterke waveclear, is ad dus legt direct torens neer en dan nog eens zijn lv 6 nuke die iedere niet-tank 100-0 kan neerhalen. Counterplay is moeilijk en bestaat vooral uit veilig spelen. Gelukkig is hij niet de makkelijkste champ om te spelen en bestaat er zhonyas, maar dan nog steekt hij ver boven elke ad mid uit.
En daarom ook extreem vaak gebanned ;) Maar hij is niet onoverwinnelijk tenzij je natuurlijk Faker heet

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
SemperEgo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Achja, dit lost zich vanzelf weer op.. Tijdje terug had je KhaZix met die kenmerken, daarvoor Talon.. Het nivelleert zich uiteindelijk vanzelf. Daarnaast is Zed irritant, dat klopt, maar ook vs hem is prima te winnen.

Farmen en wachten op ganks, zijn W heeft een redelijk lange cooldown dus daar liggen ook mogelijkheden.. De truc is om hem niet te laten snowballen, maar dat geld praktisch voor elke assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:

Klopt helemaal, en het geluk dat die Silver spelers dan hebben is dat ze te maken hebben met een eikel die het niet meer boeit of hij wint of verliest want HEY hij is al Gold V. Doel bereikt... Nee doe mij dat nieuwe systeem maar wat Riot voor ogen heeft, dat je gewoon ook uit je V divisie kunt vallen.
Dan kan het hele Division/Tier systeem net zo goed weg (zou mij prima zijn) want dan is het hetzelfde als gewoon 1x00 Elo halen en zo je Tier verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Waarom moet het andersom zijn? Ligt geheel aan de champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Waarom moet het andersom zijn? Ligt geheel aan de champs.
daar heb je gelijk in maar meeste junglers hebben wel een gapcloser en zijn redelijk tanky, terwijl mid champs dit meestal niet hebben

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren ik wil vanaf vandaag eens beginnen met draft pick normal ( inmiddels lv26 ) en kan alle roles behalve jungle redelijk spelen ( mid / bot preffered ) iemand hier nog tips die handig zijn of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

daar heb je gelijk in maar meeste junglers hebben wel een gapcloser en zijn redelijk tanky, terwijl mid champs dit meestal niet hebben
Ging mij meer om de CC. Als ik geen insta-stun heb (heb ik niet op Noct, Nunu, Lee, Yi) en enemy mid staat in zijn helft heb ik eerst een stun/slow van mid nodig of een bait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:15:
[...]

Ging mij meer om de CC. Als ik geen insta-stun heb (heb ik niet op Noct, Nunu, Lee, Yi) en enemy mid staat in zijn helft heb ik eerst een stun/slow van mid nodig of een bait.
ja dat ook maar meeste champs voor in de jungle hebben tijdens hun gapcloser wel een knock up of een slow.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Volgens mij zijn er zat mid's met een gabcloser: Zed, Kass, Akali, Fizz, Ahri, Katarina, Le Blanc, Ziggs. Anders hebben ze wel een goeie initiate/cc: Orianna, Ahri, Elise, Twisted Fate, Veigar, Ryze, Brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ero, het ging over het feit, tankyness + gapcloser. de enige echte mid die hier aan voldoet is Diana vind ik.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:39:
ero, het ging over het feit, tankyness + gapcloser. de enige echte mid die hier aan voldoet is Diana vind ik.
Gragas, Lissandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:39:
Ah sorry, inderdaad dan. Misschien Elise nog een beetje dat door haar ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
je hebt gelijk, die had ik over het hoofd gezien :), sowieso vind ik liss een irritante champ, die ult is zo sterk >.> 3 sec stun? weet het niet precies uit me hoofd maar zo voelt het wel iedere keer xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Ah sorry, inderdaad dan. Misschien Elise nog een beetje dat door haar ult.
Elise ult is passieve upgrades voor haar spiderform. Je bedoelt E denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ook voor een laag level tanky jungle met CC kan het fijn zijn als de laner begint. Als ik met Hecarim bijvoorbeeld Annie probeer te chargen dan wordt ik geCCed, en als ik het al overleef loopt Annie gewoon terug naar de turret. Dus dan is het beter om ofwel te wachten tot Annie wat verder gepusht heeft (zodat je je charge kan gebruiken om vluchten te voorkomen), of tot de laner een CC heeft uitgelokt of andersinds Annie bezig houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

Heerlijk om die talon spelers te verassen op mid als karthus / morgana zijnde.
Drop een pinkward als Talon terug naar base is en zie het profit en wss en ragende talon speler ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Skyclad schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:06:
Ook voor een laag level tanky jungle met CC kan het fijn zijn als de laner begint. Als ik met Hecarim bijvoorbeeld Annie probeer te chargen dan wordt ik geCCed, en als ik het al overleef loopt Annie gewoon terug naar de turret. Dus dan is het beter om ofwel te wachten tot Annie wat verder gepusht heeft (zodat je je charge kan gebruiken om vluchten te voorkomen), of tot de laner een CC heeft uitgelokt of andersinds Annie bezig houdt.
Yep, dat is uit pagina 1 van het 'handboek der junglers': wacht bij een gank zo mogelijk totdat de enemy laner zijn CC/gap closer heeft gebruikt, alvorens erop te springen. Niets is irritanter/zinlozer dan een Fizz/Gragas/Zed/... te ganken om vervolgens te zien dat hij als lachende derde simpel wegkomt.

En inderdaad, in het ideale geval klapt je eigen laner er vol in en een seconde later knal jij als jungler erin. Hoe vaak ik niet helemaal naar top ben gelopen voor een gank, om dan (ondanks veelvuldig pingen dat ik eraan kom) te zien dat de top laner eerst mij laat initiaten. Idealiter gaat je top laner er volle bak in, in de hoop dat de enemy top laner zijn cooldowns waste, en dán kom je er als jungler nog eens overheen.

Maar goed, is natuurlijk allemaal afhankelijk van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ShadowBumble schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:14:
Heren ik wil vanaf vandaag eens beginnen met draft pick normal ( inmiddels lv26 ) en kan alle roles behalve jungle redelijk spelen ( mid / bot preffered ) iemand hier nog tips die handig zijn of iets dergelijks ?
Respect de pick order (dus als je laatste pick bent, dan heb je meestal ook laatste keus ---> vaak supp) en have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Respect de pick order (dus als je laatste pick bent, dan heb je meestal ook laatste keus ---> vaak supp) en have fun! :)
Sup is niet erg vind ik maar top vanavond maar eens proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

je weet dat je dit heel verkeerd zegt he ;) veel mensen interpeteren de " pick order" zo maar dat is niet de echte pickorder.

De echte pick order:

1e pick: Support
2e pick: Jungle
3e Pick: ADC
4e pick: Top
5e Pick: Mid

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

je weet dat je dit heel verkeerd zegt he ;) veel mensen interpeteren de " pick order" zo maar dat is niet de echte pickorder.

De echte pick order:

Niet correct, dit is globaal wat je ziet in de LCS.

Wat Koekiemonster aangeeft klopt wel, ben je first pick dan kan jij de rol picken die je graag wil spelen en de rest moet zich maar aanpassen. (heel bot gezegd)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Niet correct, dit is globaal wat je ziet in de LCS.

Wat Koekiemonster aangeeft klopt wel, ben je first pick dan kan jij de rol picken die je graag wil spelen en de rest moet zich maar aanpassen. (heel bot gezegd)
wat ik zeg is uitgegeven door riot dat die volgorde de bedoeling is van de pick order.
Dat het in de werkelijk heid anders is, is gewoon omdat mensen koppig zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:24:
Dat het in de werkelijk heid anders is, is gewoon omdat mensen koppig zijn.
Ik vermoed dat deze :

Ook prima werkt als je met een team in ranked gaat spelen maar op normal ben ik er bijna zeker van zonder ooit nog maar een draft gespeeld te hebben dat het gewoon first pick first serve is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

De echte pick order:

Ideal =/= realiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

ShadowBumble schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:26:
[...]

Ideale manier van Riot om het aan reports omhoog te krikken :z

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:00

Qon

Maar zeg nou zelf... het is ook niet ideaal in solo queue....
De 1e pick is de speler met de hoogte matchmaking rating, oftewel, de speler die gemiddeld genomen het 'beste' is. In season 3 is het met een support het moeilijkst om een game te carrien, zeker niet onmogelijk, maar moeilijker als jungler, top, mid of adc.

Aangezien mensen in SoloQ vaak niet (willen/kunnen) ruilen kun je in mijn ogen als eerste pick beter een allround hard to counter champion nemen, in jou favoriete rol. Ik neem bijvoorbeeld vaak Varus als first pick als adc, Ryze als mid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De pick order in soloqueue houdt gewoon in dat degene die first pick is mag bepalen welke rol hij gaat spelen. Second pick heeft dan keuze uit de overige vier rollen etc. In een ideaal scenario gaat dit alles in goed overleg, maar als dit niet lukt geeft de pick order de doorslag in de policy van Riot.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
weet je wat dan ook nog eens het leuke is, ik kom altijd onderaan te staan in de pick order, denk dat ik de laatste 8 games onderaan stond. maar het leuk is tijdens het bannen van champions begint het geruzie meestal al over wie mid gaat etc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Was het nou S4 waar ook de zogenoemde "Groupfinder" wordt geintroduceerd?
Waar je simpel weg kan aangeven dat jij graag Top wil spelen en dat de server voor de overige roles andere spelers gaat zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:17
Dat worden lange qeues. Zoveel support spelers zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Misschien blijf je de mogelijkheid ernaast houden om gewoon voor alle lanes in queue te staan. Dat zou al iets schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Je blijft de mogelijkheid houden gewoon de normale queue te gebruiken. De Group Finder komt erbij, naast Normal Blind/Draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Loadichus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:41:
Was het nou S4 waar ook de zogenoemde "Groupfinder" wordt geintroduceerd?
Waar je simpel weg kan aangeven dat jij graag Top wil spelen en dat de server voor de overige roles andere spelers gaat zoeken?
Vind ik zelf niet zo nodig. Want zeurpieten zal je altijd houden. In ranked is er al een picking systeem. In blind pick is er geen. Als ik een paar keer ranked heb gespeeld en even een normal erna doe, verbaast het me echt hoe mensen überhaupt plezier kunnen hebben in blind pick. Wat een vies goor riool is dat zeg... mijn God, daar zitten echt mensen zonder enig sociaal vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Scallius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Vind ik zelf niet zo nodig. Want zeurpieten zal je altijd houden. In ranked is er al een picking systeem. In blind pick is er geen. Als ik een paar keer ranked heb gespeeld en even een normal erna doe, verbaast het me echt hoe mensen überhaupt plezier kunnen hebben in blind pick. Wat een vies goor riool is dat zeg... mijn God, daar zitten echt mensen zonder enig sociaal vermogen.
Och, diezelfde mensen spelen ook ranked hoor. Het verschil is dat normal 'nergens over gaat' en ze daarom extra denken alles te kunnen zeggen en doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:33
Zo, ik heb mijn nieuwe liefde weer gevonden. Dit keer in vorm van Lulu <3
Ik speelde eigenlijk support, maar dat ging zo goed, ik ging maar flink op AP.

Die polymorph is wel heel lekker. Daarmee kan je in één keer een Fizz of een Kha van de kaart vegen als de rest van je team gewoon z'n werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
net een potje gewonnnen puur op teamwork, hun yi was fed maar die ging solo vs ons 5 en daardoor mistte hun telkens damage en wonnen we op teamwork, ik speelde annnie tegen over gragas, lastige match up maar uit eindelijk wel me laan gewonnen, ik was geeindigd in 7/6/12

en daardoor IN ME PROMO's naar bronze III 4e keer scheepsrecht ?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vandaag begonnen met ranked (omdat ik toch eigenlijk wel die skinward wil). Tot nu toe 2 gewonnen (door zelf redelijk te caryen (1x udyr jungle, 1x ashe top (door miscommunicatie)). Begon ik aan mijn 5e (udyr jungle), sta ik 4/0 en we lijken redelijk te gaan winnen. Knalt mijn connectie er ineens uit. Attempting to reconnect doet niets, dus dan maar naar de client om de game te herstarten. Maar de game kan gewoon niet meer connecten met de server lijkt wel. En na client herstart is de game nergens meer te vinden... Lekker.

Naja, we zien wel. Als het een foutje bij mij was, dan weet ik niet waarom en is het jammer. Als het een foutje bij hun is, dan is het heeft het waarschijnlijk geen gevolgen voor mij. We shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Gropah schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:03:
Vandaag begonnen met ranked (omdat ik toch eigenlijk wel die skinward wil). Tot nu toe 2 gewonnen (door zelf redelijk te caryen (1x udyr jungle, 1x ashe top (door miscommunicatie)). Begon ik aan mijn 5e (udyr jungle), sta ik 4/0 en we lijken redelijk te gaan winnen. Knalt mijn connectie er ineens uit. Attempting to reconnect doet niets, dus dan maar naar de client om de game te herstarten. Maar de game kan gewoon niet meer connecten met de server lijkt wel. En na client herstart is de game nergens meer te vinden... Lekker.

Naja, we zien wel. Als het een foutje bij mij was, dan weet ik niet waarom en is het jammer. Als het een foutje bij hun is, dan is het heeft het waarschijnlijk geen gevolgen voor mij. We shall see
Heb hetzelfde gehad vanavond in een game die we gelukkig al gewonnen hadden (we stonden op hun inhib in te beuken). Gezien dat niemand van de anderen het had lijkt het me een gevalletje kpn. Gelukkig was het van korte duur..

Anyhow, heb een paar leuke potjes met Mebus gespeeld, hopelijk kunnen we hem nog in Gold krijgen aangezien hij er vrij dicht bij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:53
Lekker hoor blizzard weer falen met de servers? laatste turn en dan doet het weer niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jasper 99 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:09:
Lekker hoor blizzard weer falen met de servers? laatste turn en dan doet het weer niks...
Geen idee Riot doet de servers niet Blizzard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Volgens mij is die post verdwaald uit de Hearthstone thread.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@JapieTalent, misschien dat ik gold nog bereik en anders ben ik al blij met deze prestatie :) Gelukkig net nog 2 games gewonnen en sta daardoor nu weer op 26 puntjes (stond -10) en heb jij al 1 game van je promo's gewonnen. Ik blijf tot nu gelukkig in silver 1 hangen...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:53
ShadowBumble schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:13:
[...]

Geen idee Riot doet de servers niet Blizzard ;)
hehe ik heb de hearthstone en lol forums even door elkaar :P 2 games doen is ook gewoon teveel voor deze simpele ziel :P maar dan in lol, moet zeggen dat ik niet kan wachten op het nieuwe seizoen klinken als vette changes zit nu bijna weer plati 1 maar ben bang dat diamond worden te lastig gaat worden :( naja te lastig gewoon teveel games (aka tijd) gaat kosten!

En als we het dan over servers hebben ben benieuwd naar mijn ping bij de nieuwe adam servers zou ik dan op 5 ping zitten ofzo als Amsterdammer :P ?

[ Voor 12% gewijzigd door Jasper 99 op 30-10-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gropah schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:03:

Als ik de symptomen bekijk is de hele game verdwenen. Je zou het kunnen nazoeken als je nog een van de summoner names van je teammates of tegenstanders weet, dan kun je op lolking in hun match history kijken. Als daar de game ook niet in staat is hij weg.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Samenvatting van gisteren: Waarom gaat het op mijn smurfaccounts beter dan op mijn mainaccount?

Game 1 op Silver II smurf: Helaas geen top, dan maar een Nidalee mid vs Lux. Ik heb op dat account hooguit 2 AP runes. Early game ging prima vanuit mijn kant want ik had de rest van mijn runes opgevuld met AD waar AP had moeten zitten, dus het lasthitten ging prima. En mijn auto-attacks op Lux deden ook genoeg pijn. Xin Zhao besloot dat het goed was om mij te campen op mid voor zijn Lux, dus elke keer als hij weer kwam in catform en hoppa terug naar toren / jungle. Daarbij nog genomen dat onze Jungler perfecte ganks aan het opzetten was dus een vrij makkelijke game om te winnen en dat terwijl onze Wukong de eerste 5 minuten AFK was.

Game 2 op Silver IV Smurf: Ditmaal ikzelf als jungler (Vi). We hadden een mid Fiddle die tegenover 2 mids stond aangezien geen van de kinderen bij het enemy team wilde switchen naar top. Dus Fiddle vs Katarina en Zed. Onze Wukong top ging vervolgens de lane lopen freezen. Heb hem vriendelijk verzocht daarmee te stoppen en zo snel mogelijk de torens door te pushen zodat hij iig 1 van de mids naar top forceerde. Ondertussen continu ganks op mid opgezet zodat Fiddle zo min mogelijk damage op zijn toren kreeg. En na 2 succesvolle ganks kwamen de allchat berichten al dat we iedereen in het enemy team moesten reporten. Prima, thanks for the LP!

Game 3 op een Silver V smurf: Helaas 4th pick dus dan maar pakken wat overblijft, onze duo queue had blijkbaar geen zin om samen bot te staan want de 1 pikte mid de andere support. Naarmate de game vorderde snapte ik ook waarom onze mid niet met zijn support vriend in een lane wilde staan. Elke keer mocht ik proberen om hem te redden met weer 1 van zijn mislukte initiates. Waardoor ik vaak zelf ook nog dood ging. Daar was ik inmiddels klaar mee, dus na de 3e keer ben ik gewoon teruggelopen naar mijn toren en kwam gelijk de vraag van Thresh, "Vayne why didn't you help me?", response: "Sorry but I value my life too much to waste it on suicide supports". Waarna onze mid roept dat ik de slechtste AD Carry EUW ben. Want zijn vriend de support is heel goed. Waarna ik hem zeg: "That's also the reason why you choose mid instead of standing with your friend in a lane right?". Daarna de standaard: "Report, mute, trashtalk". Einde van de game toch gewonnen dankzij een quadra-kill van de slechtste Vayne EUW.

Game 4 op een andere Silver V smurf: Ik krijg toplane, dus ik denk ik pak Irelia. Krijg ik tegenover mij Nasus :'(. Ik zeg nog zo tegen mijzelf, 3:30 safespelen want rond die tijd is de enemy jungler top. 3:30 en wie wordt er gecaught? Juist ik, totaal niet bezig met ik zelf had voorgenomen. En hoppa Lee Sin krijgt First Blood. Toen zag ik iets gebeuren wat ik niet vaak tegenkom. Onze jungler besloot gelijk nadat ik dood neerviel zijn top jungle te clearen (aangezien mijn wave nog aan het pushen was en Nasus de lane voor mijn toren aan het freezen was...) Ik loop weer naar mijn lane en gelijk komt Shaco eraan met een gank. Hoppa terug in de game, thanks jungler! Ditmaal wel wards bij me en maar goed ook, want Lee Sin besloot daarna om top te gaan campen. Onze Shaco reageert wederom hierop en gaat via stealth de bosjes in. Ik zie hem 4 boxes plaatsen en besluit dat het een goed moment is om nu te baiten. Dus ik duik op Nasus, en gelijk komt Lee erin. Withered and all loop ik de bosjes in en hoppa de Shaco boxes doen hun werk, ik een kill, Shaco een kill. Nu maakte ik NOG een fout deze game, ipv voor het team te bouwen en tanky te gaan besloot ik juist voor splitpushing te bouwen. (het heeft ons overigens nog wel geholpen, maar persoonlijk ben ik van mening dat als ik tankier was gegaan dat ik gewoon langer had kunnen blijven staan ipv binnen 3 seconden op de grond liggen) Onze Diana kwam regelmatig top ganken, botlane had uit zichzelf al hard gewonnen. En dankzij mijn team wonnen we uiteindelijk de game, en tevens was dit de leukste game die ik in 3 maand tijd heb gedaan en dat ook nog eens in ranked. Geen geflame in allchat, geen geflame in teamchat en een goede sfeer binnen het team die elkaars fouten niet liep te benadrukken.

4 Ranked games, 4 Wins... vanavond weer op het main account (dit was overigens om decay tegen te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jasper 99 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:19:
[...]

hehe ik heb de hearthstone en lol forums even door elkaar :P 2 games doen is ook gewoon teveel voor deze simpele ziel :P maar dan in lol, moet zeggen dat ik niet kan wachten op het nieuwe seizoen klinken als vette changes zit nu bijna weer plati 1 maar ben bang dat diamond worden te lastig gaat worden :( naja te lastig gewoon teveel games (aka tijd) gaat kosten!

En als we het dan over servers hebben ben benieuwd naar mijn ping bij de nieuwe adam servers zou ik dan op 5 ping zitten ofzo als Amsterdammer :P ?
Ach dat hebben we allemaal wel eens vandaar ook de knipoog voorlopig is het DC in Amsterdam nog lang niet operationeel, maar ook ik zou r echt blij mee zijn mijn pingtijden binnen Amsterdam zijn echt belachelijk laag :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Damien hoezo heb jij zoveel smurfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:25:
Damien hoezo heb jij zoveel smurfs?
Vrienden vanuit WoW die begonnen te spelen dus maakte ik weer nieuwe accounts om met hun te levellen. Helaas geen van die mensen spelen nog, maar ik heb de accounts wel tot 30 gelevelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft een van jullie al een mystery gift ontvangen of verzonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb namelijk net freljord ashe gekregen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:34:
ik heb namelijk net freljord ashe gekregen >.<
Gefeliciteerd! :)
Hoe? Waarom? Van wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:39:
[...]

Gefeliciteerd! :)
Hoe? Waarom? Van wie?
je kan nu met die harrowing skins, een mystery skin naar een vriend sturen en mijn broer had er 1 gestuurd en toen kreeg ik die skin , nou ja ik heb net nog een keer een gekregen en dat was lion dance kogmaw dus dat is best oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
http://euw.leagueoflegends.com/node/7898

3.13 :)

Jinx haar zap "No longer reveals stealthed units", maar als evelynn dmg vangt van wat dan ook zal haar stealth stoppen. Als ik dan vervolgens net in een bosje loop zou je me dan nog wel kunnen zien? Dat zou toch niet zo moeten zijn?

En verder, "Stealthing now causes a self-only screen tint visual effect.", Evelynn staat er niet bij.. Komt dit doordat ze dus al zo een effect heeft?

[ Voor 22% gewijzigd door Mebus op 30-10-2013 11:02 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:59:
http://euw.leagueoflegends.com/node/7898

3.13 :)

Jinx haar zap "No longer reveals stealthed units", maar als evelynn dmg vangt van wat dan ook zal haar stealth stoppen. Als ik dan vervolgens net in een bosje loop zou je me dan nog wel kunnen zien? Dat zou toch niet zo moeten zijn?
Wel als je de oogjes boven je hoofd hebt.
En verder, "Stealthing now causes a self-only screen tint visual effect.", Evelynn staat er niet bij.. Komt dit doordat ze dus al zo een effect heeft?
Evelynn heeft voldoende indicatoren dat ze in stealth is -> half doorzichtig + geluid

Voor Akali spelers bijvoorbeeld is het maar aannemen dat je op dat moment niet gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Damienx2, ik ga het zo even uitproberen.. Want dat oogje zou ik moeten krijgen dan wanneer ik stealth ben. Dus op het moment dat ik geraakt word door zap en gelijktijdig mijn stealth breekt en ik gelijk dat oogje krijg. Dit zijn van die events waarvan ik dus niet weet welke elkaar eerst opvolgen :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:52:
@Damienx2, ik ga het zo even uitproberen.. Want dat oogje zou ik moeten krijgen dan wanneer ik stealth ben. Dus op het moment dat ik geraakt word door zap en gelijktijdig mijn stealth breekt en ik gelijk dat oogje krijg. Dit zijn van die events waarvan ik dus niet weet welke elkaar eerst opvolgen :(
Eenmaal door zap geraakt krijg je pas de oogjes, elke andere vorm van damage zou jou niet zichtbaar meer maken in de bosjes, dus vanuit daar zou je wel weer in stealth kunnen en de lane in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:42:
[...]

je kan nu met die harrowing skins, een mystery skin naar een vriend sturen en mijn broer had er 1 gestuurd en toen kreeg ik die skin , nou ja ik heb net nog een keer een gekregen en dat was lion dance kogmaw dus dat is best oké
Oh op die fiets.. In dat geval heb ik vast niets gekregen, kan me namelijk niet voorstellen dat iemand mij vrijwillig skins gaat doneren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Oh op die fiets.. In dat geval heb ik vast niets gekregen, kan me namelijk niet voorstellen dat iemand mij vrijwillig skins gaat doneren..
haha same here XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Even uitgeprobeerd en Jinx haar Zap! laat je vervolgens alsnog zien in de bosjes voor een seconden of iets.. Maar of dit dus terecht is of niet? Want op het moment dat ik een Zap! op me krijg ben ik wel stealth maar omdat mijn stealth gelijk breekt gooit ie er vervolgens nog wel snel dat oogje op :( Vinden jullie dat dit zo hoort? Het zal vast geen bug zijn maar gewoon de events zijn hoe die elkaar opvolgen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:13:
Even uitgeprobeerd en Jinx haar Zap! laat je vervolgens alsnog zien in de bosjes voor een seconden of iets.. Maar of dit dus terecht is of niet? Want op het moment dat ik een Zap! op me krijg ben ik wel stealth maar omdat mijn stealth gelijk breekt gooit ie er vervolgens nog wel snel dat oogje op :( Vinden jullie dat dit zo hoort? Het zal vast geen bug zijn maar gewoon de events zijn hoe die elkaar opvolgen..
Geen idee eigenlijk, zoals ik het las zou de skill je moeten raken, maar niet geheel moeten revealen zoals hij duidelijk wel doet nu. Tuurlijk je zal je passive stealth weer moeten laden maar meer ook niet.
In mijn ogen klopt het nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Zal vast zo horen. Wat ook vreemd is als je met J4 over een muur shuffle, en je bent net over de muur maar de shuffle is nog niet afgerond. Dan kan je door de muur heen lopen als je gecharmed wordt door Ahri. Heb dit al 2 keer gehad.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
iCy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Zal vast zo horen. Wat ook vreemd is als je met J4 over een muur shuffle, en je bent net over de muur maar de shuffle is nog niet afgerond. Dan kan je door de muur heen lopen als je gecharmed wordt door Ahri. Heb dit al 2 keer gehad.
Dat van J4 heb ik ook al eens gehad, ergens hebben ze een keer gezegd dat ze dat gingen fixen, misschien nu wel stil gebeurd met die aanpassingen van de skills van Ahri deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Net even Ahri geprobeerd en die charm is zo geniaal nu.. Die charm kan nu een reden zijn om pas later in het spel een deathfire crasp te halen of helemaal niet.. Dus of Ahri er nu beter of slechter van is geworden? Dat kan ik dan weer niet zeggen omdat ik er niet zo heel vaak heb gespeeld de laatste tijd.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Het gaat 2 kanten op voor Ahri, zodra je de charm land is je burst groter, maar daar buitenom is ze afgezwakt.
Ik denk dat ze nu teveel single target burst is en daardoor in TF een stuk minder effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Van mijn neef 3 skins gekregen, Frosted Ezreal, Longhorn Alistar en Twisted Fate skin, weet zo even de naam niet meer. Ezreal is een beetje jammer gezien ik Pulsefire en TPA skins al heb. Voor de rest wel leuk zo'n event, zal wel weer veel RP worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Suicyder schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:37:
Het gaat 2 kanten op voor Ahri, zodra je de charm land is je burst groter, maar daar buitenom is ze afgezwakt.
Ik denk dat ze nu teveel single target burst is en daardoor in TF een stuk minder effectief.
Precies, ze proberen er meer een single target assasin van te maken. Die changes op Tresh maken bijna een adc van hem denk ik:
Thresh ■ General ■ Basic attack wind up is reduced by 0.25% per 1% attack speed, rather than the standard 1%

■ Stats ■ Attack speed per level increased to 3% from 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Alleen Thresh zijn skillset is niet echt ADC waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Suicyder schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:37:
Als dat het geval is koop je alsnog een deathfire crasp.. Charm op champ 1 en df op champ 2. Als ze vervolgens mooi bij elkaar staan hoef je er alleen een mooi Q op te gooien :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Precies, ze proberen er meer een single target assasin van te maken. Die changes op Tresh maken bijna een adc van hem denk ik:
Thresh ■ General ■ Basic attack wind up is reduced by 0.25% per 1% attack speed, rather than the standard 1%

■ Stats ■ Attack speed per level increased to 3% from 1%
Nee maakt hem juist superveel slechter als ADC.
Die attack wind up gebruik je om gelijk nadat je auto-attack damage doet en dus voor je animatie is gefinished te lopen. Dus nu heb je veel minder tijd om te repositioneren voor je volgende auto-attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xevoo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:46:
Alleen Thresh zijn skillset is niet echt ADC waardig.
Als je autoattacks net zo snel worden als van een adc en dan nog de dmg van je E erbij, zou ik niet weten waarom niet. Een ADC met shield, en 3 x CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ero-Sensei schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Als je autoattacks net zo snel worden als van een adc en dan nog de dmg van je E erbij, zou ik niet weten waarom niet. Een ADC met shield, en 3 x CC.
Het probleem is alleen dat op het moment dat je je Q/W/E/R gebruikt, je amper damage doet, terwijl je dus eigenlijk auto attacks moet uitvoeren op dat moment, ik denk dat Thresh vooral een erg sterke support zal blijven met een iets sterkere poke.

Edit:
Maar ik ben dan ook wel maar Silver scrub

[ Voor 4% gewijzigd door Xevoo op 30-10-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Vraag over Skins:

Je kunt toch geen skin krijgen die je al hebt he? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:30
Neen geen skins die je al hebt, en je kan enkel skins krijgen voor champs die je al hebt. Je kan dus geen annie skin krijgen als je annie niet al hebt gekocht met ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Evelynn is een geval apart. Want haar Passive beschrijft al dat ze uit stealth moet komen zodra ze damage vangt, ze komt dus niet uit stealth vanwege de ZAP-ability, maar vanwege de damage van ZAP. Dus het is geen bug in mijn ogen maar gewoon working as intended.
DivineNL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:57:
Vraag over Skins:

Je kunt toch geen skin krijgen die je al hebt he? :p
Nee net zo min als dat je skins kunt krijgen die 520 RP zijn bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar sommige mensen krijgen white mage veigar terwijl die volgens mij minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:07:
Maar sommige mensen krijgen white mage veigar terwijl die volgens mij minder is.
Ja klopt er zijn ook al mensen die Golden Alistar hebben gekregen Riot is ermee bezig maar voor nu moet je een support ticket insturen om nog een extra gift te krijgen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb freljord ashe, hoeveel RP is zij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:13:
ik heb freljord ashe, hoeveel RP is zij ?
520 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan zou ik geen ticket kunnen sturen, want ik hoef die skin echt niet.. ):
Lion dance kog' maw die ik als tweede kreeg daarin tegen is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:16:
Dus dan zou ik geen ticket kunnen sturen, want ik hoef die skin echt niet.. ):
Lion dance kog' maw die ik als tweede kreeg daarin tegen is beter.
Als ze 520 is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nee mystery skins gifted zijn of 520 of hoger niet altijd hoger dan 520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Mystery Gifting allows you to pick up a surprise gift for your friends! For 490 RP, you will be able to send your friends a random skin worth at least 520 RP for a champion they own.
Pagina: 1 ... 88 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.