[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

nee mystery skins gifted zijn of 520 of hoger niet altijd hoger dan 520.
Hebben ze dan een nieuwe red-post daarvoor gegeven? Want de eerste zei duidelijk, dat er GEEN skins van 520 in voor zullen komen aangezien dat niet rechtvaardig is van wat mensen er voor "betalen" met RP.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

Hebben ze dan een nieuwe red-post daarvoor gegeven? Want de eerste zei duidelijk, dat er GEEN skins van 520 in voor zullen komen aangezien dat niet rechtvaardig is van wat mensen er voor "betalen" met RP.
Dat ging over de goedkopere skins, een mystery gift cost 490 RP en zal altijd een 520 of hoger skin bevatten, het behoord zo te zijn dat er geen lagere skins gegift kunnen worden helaas blijkt dat wel waar.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:07:
Maar sommige mensen krijgen white mage veigar terwijl die volgens mij minder is.
dat zou niet moeten kunnen, je kan geen skin krijgen die minder kost dan 520 RP

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is een bug, je kan ook assasin yi krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:32:
Ja het is een bug, je kan ook assasin yi krijgen.
ach ja ik vind het een beetje geld klopperij, je moet als je wilt giften RP gaan betalen, teminste als ik het goed gelezen heb

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Martin0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

ach ja ik vind het een beetje geld klopperij, je moet als je wilt giften RP gaan betalen, teminste als ik het goed gelezen heb
Tuurlijk is het geld klopperij... Waar moet league dan zijn geld vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
[...]

Skins zijn sowieso geldklopperij toch? Dat is het hele business model van een FTP game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
[...]

Je betaald 490 RP en de ontvangen krijgt een random skin van 520 of meer RP (met de buggy uitzonderingen die een support ticket aan kunnen maken om).
Skins zijn geldklopperij maar je krijgt in ieder geval een kans op een duurdere dus ik vind het meevallen.

edit:
Aan de andere kant kan je het ook zien dat je de game ondersteund in zijn ontwikkeling, zonder geld zijn ze nergens. Tuurlijk we hebben veel ellende gehad afgelopen maanden, maar die was erger zonder inkomsten hoor :P

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 30-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
nja dat gaat leuk worden, send a mysterie gift en krijg er nooit een terug ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja ik heb gewoon met mijn broers en een paar vrienden dat we beetje heen en weer sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
Martin0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:41:
Dat kan een keuze zijn, je kan ook met een bekende de afspraak maken dat hij/zij jou een gift doet en jij hem/haar er 1 geeft. Dat is geheel vrijblijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:41:
Ik stuur ze gewoon naar mijn smurfaccounts :) Dan zie ik wel wat ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
nja aangezien je er max 3 kan sturen zullen ze bij iedereen die ik ken in me vriendenlijst wel op zijn of ze hebben geen RP >.> dus ja we zullen wel zien ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot waneer is het eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
19 november geloof ik, teminste die datum zag ik een paar keer voorbij komen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh dan heb je gewoon 19 dagen x 3 gifts, dan moet er toch wel iemand in je vriendenlijst zijn die je zoiets gunt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:10:
ohh dan heb je gewoon 19 dagen x 3 gifts, dan moet er toch wel iemand in je vriendenlijst zijn die je zoiets gunt ?
Ohhh als dat alles is eitje : 3x 490 RP per dag x 19 dagen heb je maar 27930 RP nodig ;) of te wel een kleine ( 27930 / 9300 = 3,xxxx dat maal 50 dus een kleine 150 Euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm is toch best te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Is het 3 per dag of 3 totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
3 per dag

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Thanks! ik heb hier op het werk niet echt de mogelijkheid om het allemaal te lezen vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
O ja, wss is er een delay met hoe snel je je IP er bij krijgt na een game ;)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
150 euro voor een spel? Best te doen? Voor mij niet hoor. Niet iedereen heeft zoveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BTW... vergeet niet Ahri te bannen in je games vandaag! Zit een bug in waardoor ze 2x zoveel damage als bedoeld doet op haar Q.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-09 23:48
Vicarious schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:43:
BTW... vergeet niet Ahri te bannen in je games vandaag! Zit een bug in waardoor ze 2x zoveel damage als bedoeld doet op haar Q.
Nu nog :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:43:
Link misschien waar je dat heb gelezen? Want anders zou ze wel gedisabled zijn zoals aatrox dat nu is..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angilo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 12:04
Iemand zin in een potje Dominion?
ID: qz0r

[ Voor 47% gewijzigd door Angilo op 30-10-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 11:39
Ik ben opzoek naar een duoque partner. Zit zelf al een tijd in de bronze vast en swing daar een beetje heen en weer. Meeste games zitten vol met de bekende trollers en leavers etc. Daarnaast moet ik zeggen dat ik zelf ook nog veel te leren heb maar wel altijd serieus speel. Mocht iemand zin hebben om duoque te spelen met me in de bronze en wellicht door te stromen naar silver dan kan je me toevoegen: Fapiamento.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:45:
[...]

Link misschien waar je dat heb gelezen? Want anders zou ze wel gedisabled zijn zoals aatrox dat nu is..
Las het vandaag op Reddit. Misschien inmiddels gefixt of Ahri disabled, maar het heeft een tijdje gespeeld.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Las het vandaag op Reddit. Misschien inmiddels gefixt of Ahri disabled, maar het heeft een tijdje gespeeld.
Of ze weten gewoon niet dat haar E is gebuffed en het daardoor lijkt alsof ze dus veel te veel dmg doet? Ze doet dankzij die charm 20% extra dmg en als jij je Q+W weet te landen vervolgens verlies je aardag wat hp al.. En inderdaad, misschien is de bug al gefixt. Schijnen nog meer bugs te zijn als ik zo op het forum kijk (ook met zed).

http://forums.euw.leagueo...oard/forumdisplay.php?f=9

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Weet iemand of cleanse deathmark removed?? Snel please!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
sterker nog, ik las ergens dat een garen met 4k health, 3k health verliest als hij door ahri's q geraakt wordt

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Welke items moet je precies allemaal op Jax kopen? Tri en BotK warmogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Oke weer even klagen hoor.
Paar dagen geleden 97LP.
Vervolgens 4 potjes verliezen.
Heh...
Verder op jax koop ik botrk, trinityforce, warmogs, ninja tabi schoentjes, sunfirecape.
Eventueel als ze 2 of meer ap champions hebben, of als de ap champion gefeed is, neem ik banshees ipv sunfire cape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
kaaskoekie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:08:
Oke weer even klagen hoor.
Paar dagen geleden 97LP.
Vervolgens 4 potjes verliezen.
Heh...
Verder op jax koop ik botrk, trinityforce, warmogs, ninja tabi schoentjes, sunfirecape.
Eventueel als ze 2 of meer ap champions hebben, of als de ap champion gefeed is, neem ik banshees ipv sunfire cape.
Probeer niet meer naar je LP te kijken, zie het maar gewoon als je ELO. Die LP maakt je echt helemaal kneiterleip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 11:56

Ryceck

Constants and Variables

Martin0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:43:
sterker nog, ik las ergens dat een garen met 4k health, 3k health verliest als hij door ahri's q geraakt wordt
Dat zal wel meevallen...Q doet normaal 280dmg (140heen magic en 140 terug true) met een AP scaling van 33%. Oftewel met deze bug en dubbele damage zal hij zonder enige magic resist en met zeg 500AP 560 + (550*0.33) = 743 damage doen. Nog steeds bruut veel maar een eind weg van de 3k hp... :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aatrox en Ahri zijn beide disabled. Net als de shop

Goed bezig weer Riot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Waarom is de shop dan offine? Wilde net vladimir kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
kaaskoekie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:55:
Waarom is de shop dan offine? Wilde net vladimir kopen :(
dankzij de mystery gift, die gaf ook 260 rp skins

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik kan anders gewoon nog in de store komen :) Langleven OS X :D

edit: Het is me gewoon gelukt om nog een rune te kopen..

[ Voor 32% gewijzigd door Mebus op 30-10-2013 22:37 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:35:
Ik kan anders gewoon nog in de store komen :) Langleven OS X :D

edit: Het is me gewoon gelukt om nog een rune te kopen..
kon ik eerst ook nog, na een game te spelen niet meer

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Martin, waarom doe je dat dan ook? Zucht... 8)7

:p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

He-le-maal klaar met LoL op het moment. Kom constant te achterlijke teams tegen waar er eentje na 5 minuten het al presteert om 0/3 te staan en de botlane een smurf team is van Gold/Plat en onze botlane het iq van een crouton heeft...

Ben van Silver1 31LP naar Silver2 gevallen en nog maar 63LP over.. en ja, ik heb misschien van alle 10 losses er zelf 1 of 2 belabberd gespeeld. Blijf dan nog maar eens positief en geloof dan dat de tegenstanders dat vaker hebben dan jou en hun meer KANS hebben op retards.. uhhuh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
RaseriaN schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:20:
He-le-maal klaar met LoL op het moment. Kom constant te achterlijke teams tegen waar er eentje na 5 minuten het al presteert om 0/3 te staan en de botlane een smurf team is van Gold/Plat en onze botlane het iq van een crouton heeft...

Ben van Silver1 31LP naar Silver2 gevallen en nog maar 63LP over.. en ja, ik heb misschien van alle 10 losses er zelf 1 of 2 belabberd gespeeld. Blijf dan nog maar eens positief en geloof dan dat de tegenstanders dat vaker hebben dan jou en hun meer KANS hebben op retards.. uhhuh :/
Sinds ik in silver 1 zit ben ik er achter gekomen dat als je samen met iemand duoQ speelt je al veel relaxter speelt en je vaak al beter kan caryen dan dat als je soloQ speelt.. Gewoon om het feit dat het matchmaking systeem soms heel erg vaag is en er anders inderdaad wel mensen zijn die gewoon totaal niet kunnen spelen.

Laatst een potje waarin ik 3 silver 3 mensen had, 1 silver 4 (die zat in zijn promo) en ik die in silver 1 zit en op dat moment 29 lp had (we hadden ook een premade). Tegenpartij: 3 silver 2 mensen waarvan ze allemaal in hun promo naar silver 1 zitten, een silver 4 speler in zijn promo en een gold 5 speler (0 lp) 8)7

En het ergste was nog wel dat ik 3 mensen had die net waren geplaatst of gewoon te weinig ranked games hadden (onder 40/20). Moet ik overigens wel eerlijk zijn dat ik zelf niet mijn favoriete mid champ had (Evelynn) maar Annie waar ik nooit mee speel... En ondanks dat had ik toch een even hoeveelheid kills/deaths geëindigd :)

Dus als je nog iemand kent die wilt duo-en, kan je dat het beste doen ;) Dit is wat mij nu langzaam maar zeker omhoog laat gaan in Silver 1..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Can't beat the system... Dacht even Riot's mystery gift systeem te kunnen bedriegen, maar als je nog maar een paar champs hebt waar een skin voor is, kun je dus niet giften :P Dus mijn 100% 975 RP skin ging niet door :).

Nou ja is dat ook weer getest.

Verder geen kans gezien om even een game te spelen. Vanavond maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:30
RaseriaN schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:20:
He-le-maal klaar met LoL op het moment...
Probeer wat vrienden te vinden die het ook spelen. Als je met 5 kan spelen via teamspeak of iets dergelijk, wordt het spel echt duizend maal leuker. (Als je natuurlijk geen idioten als vrienden hebt die ook meteen gaan ragen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Hmmm Nasus krijgt een VU en VO, die VU vind ik wel vet, maar de VO vind ik wat minder, de voice die nu bij nasus zit is gewoon geniaal, is gewoon nasus, maar ja de voice actor is dood dus dat zal niet meer gaan jammer genoeg>.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:06:
Hmmm Nasus krijgt een VU en VO, die VU vind ik wel vet, maar de VO vind ik wat minder, de voice die nu bij nasus zit is gewoon geniaal, is gewoon nasus, maar ja de voice actor is dood dus dat zal niet meer gaan jammer genoeg>.>
Classic skin, probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:33:
[...]

Sinds ik in silver 1 zit ben ik er achter gekomen dat als je samen met iemand duoQ speelt je al veel relaxter speelt en je vaak al beter kan caryen dan dat als je soloQ speelt.. Gewoon om het feit dat het matchmaking systeem soms heel erg vaag is en er anders inderdaad wel mensen zijn die gewoon totaal niet kunnen spelen.

Laatst een potje waarin ik 3 silver 3 mensen had, 1 silver 4 (die zat in zijn promo) en ik die in silver 1 zit en op dat moment 29 lp had (we hadden ook een premade). Tegenpartij: 3 silver 2 mensen waarvan ze allemaal in hun promo naar silver 1 zitten, een silver 4 speler in zijn promo en een gold 5 speler (0 lp) 8)7

En het ergste was nog wel dat ik 3 mensen had die net waren geplaatst of gewoon te weinig ranked games hadden (onder 40/20). Moet ik overigens wel eerlijk zijn dat ik zelf niet mijn favoriete mid champ had (Evelynn) maar Annie waar ik nooit mee speel... En ondanks dat had ik toch een even hoeveelheid kills/deaths geëindigd :)

Dus als je nog iemand kent die wilt duo-en, kan je dat het beste doen ;) Dit is wat mij nu langzaam maar zeker omhoog laat gaan in Silver 1..
Ik ben gold 3 maar ik duo queue met Silver IV. Ik weet dat hij goed kan spelen, ook als we tegen plat spelen en als hij support moet spelen vind die het ook niet erg. Maar we kwamen dus bij en tegen alleen maar silvers. Ik eindigde iets van 9/2/2 en mijn top lane, jungler en adc waren gewoon niet goed om het zo maar even te zeggen :p. Mijn duo queue maatje was support en had 2 deaths omdat hij de adc op een gegeven moment gewoon maar dood liet gaan als die weer eens suicide pleegde.
Jungler was constant top shen aan het flamen en uiteindelijk na iets van 25 minuten verloren.

Toch niet alles is dus te carrien hahahah :p
Daarna overigens een potje met dezelfde duo queue maat gedaan en deze keer waren het allemaal golds + plat speler bij enemy team. Eerst zwaar aan het verliezen daarna mooi gewonnen :D

EDIT: Die laatste game was trouwens een normal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand heimy al geprobeerd?
is nog leuk vind ik

mijn bevindingen,
je bent wel vrij hard afhankelijk van positionering tov turrets maar je kan toch vrij hard lanen
de ult is zalig op die rockets voor zware burst

zhonya's en turrets is fijn
liandry's is fijn

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:20:
is nog leuk vind ik
Ik speelde er gister tegen, ik vind hem wel sterk. Als hij in zijn zhonyas zit in een teamfight en die turrets knallen op je ben je zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Damienx2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Classic skin, probleem opgelost.
ja maar dan zit ik met een ander probleem ^^ ik vind de dreadknight skin het vetst en die gebruik ik ook xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:15:
[...]

Of ze weten gewoon niet dat haar E is gebuffed en het daardoor lijkt alsof ze dus veel te veel dmg doet? Ze doet dankzij die charm 20% extra dmg en als jij je Q+W weet te landen vervolgens verlies je aardag wat hp al.. En inderdaad, misschien is de bug al gefixt. Schijnen nog meer bugs te zijn als ik zo op het forum kijk (ook met zed).

http://forums.euw.leagueo...oard/forumdisplay.php?f=9
De bug was dat Ahri's Q op de weg terug 2x de True Damage tick toepaste. Dus zelfs zonder AP kon je ziekelijk veel damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

De bug was dat Ahri's Q op de weg terug 2x de True Damage tick toepaste. Dus zelfs zonder AP kon je ziekelijk veel damage doen.
Ik vraag me af wat hun test procedure is. de fouten die in die patches elke keer langs komen zijn er toch makkelijk uit te halen met wat testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ArgantosNL, soms zijn het gewoon bepaalde omstandigheden waarin de bug voorkomt, en je kan wel elke build testen op elke champ.. Maar dat zou zoveel werk zijn, dat is gewoon niet te doen.

@ItsNotRudy, ze hadden er overigens nog best lang over gedaan om Ahri vervolgens te disablen.. Waarbij Aatrox al veel eerder gedisabled was :?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 18:26
Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

ja maar dan zit ik met een ander probleem ^^ ik vind de dreadknight skin het vetst en die gebruik ik ook xD
Galactic Nasus voor mij, maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed gaat komen met de VU als ik dit zo lees.

Afbeeldingslocatie: http://st.elohell.net/public/chill/d5df77536f2cd5158de3bb22e7aa0af3.PNG

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
ArgantosNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

Ik vraag me af wat hun test procedure is. de fouten die in die patches elke keer langs komen zijn er toch makkelijk uit te halen met wat testen.
Zowiezo de beta servers, en intern spelen ze uiteraard ook bij Riot wat natuurlijk al test waardig is.

Blijft verassend dat er altijd nog bugs in production terecht komen ondanks dit, balancing issues vind ik wat minder erg, aangezien dat veel tweaken en bijschaven blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:20:
is nog leuk vind ik

mijn bevindingen,
je bent wel vrij hard afhankelijk van positionering tov turrets maar je kan toch vrij hard lanen
de ult is zalig op die rockets voor zware burst

zhonya's en turrets is fijn
liandry's is fijn
Ik ben nog niet echt overtuigd. Zijn burst met ult->missiles is wel hoog, maar ik vind dat zijn turrets opvallend makkelijk doodgaan. Je hebt geen enkele vorm van sustained damage met turrets die gelijk neergaan in random AOE. Denk dat er hier en daar nog wel wat aan getweakt moet worden om hem echt viable te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Er duiken toch al leuke filmpjes op over de nieuwe heimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
En toch denk ik dat heimerdinger een underplayed champion blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaaskoekie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:00:
En toch denk ik dat heimerdinger een underplayed champion blijft...
.

Omdat hij nog steeds niet erg geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:26
En toch heb ik vandaag in elke game een heimer verbannen gezien of hij werd gespeeld. Ik was iig niet impressed, 1 auto met cait en zn turrets zijn neer. Vind zn damage ook niet geweldig.

Kan pas goed oordelen als ik hem zelf ook heb gespeeld, maar hij lijkt alsnog niet zo sterk.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:07:
En toch heb ik vandaag in elke game een heimer verbannen gezien of hij werd gespeeld. Ik was iig niet impressed, 1 auto met cait en zn turrets zijn neer. Vind zn damage ook niet geweldig.

Kan pas goed oordelen als ik hem zelf ook heb gespeeld, maar hij lijkt alsnog niet zo sterk.
Waarschijnlijk banned omdat mensen het onbekende vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:08:
[...]

Waarschijnlijk banned omdat mensen het onbekende vrezen.
hetzelfde als met jinx, werd ook veel gebanned maar ik vind haar toch vrij makkelijk te counteren/neer te halen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

hetzelfde als met jinx, werd ook veel gebanned maar ik vind haar toch vrij makkelijk te counteren/neer te halen
Jinx blijft een van de sterkere ADCs. Overigens vinden bans niet alleen plaats omdat er geen counters bestaan tegen die champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Jinx blijft een van de sterkere ADCs. Overigens vinden bans niet alleen plaats omdat er geen counters bestaan tegen die champion.
nee klopt, maar voornamelijk dat mensen denken dat sommige champions OP zijn, en niet weten hoe ze daar tegen moeten spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik kwam dit tegen op reddit en leek me wel leuk om hier te doen:

1. Wat was je aller eerste skin?
2. Wat is je favoriete skin onder de skins die je bezit?
3. Welke skin zou je graag willen hebben?
4. Welke skin heb je niet veel gezien in game en zou je graag meer willen zien?
5. Hoevee geld heb je uitgegeven aan skins?
6. Hoe lang heb je tegen jezelf gezegd dat je nooit een skin gaat kopen voordat je het deed?

1. Volgens mij was het iets van forest Ashe
2. TPA Orianna > Eindelijk een leuke skin voor mijn main.
3. Santa Gragas
4. Santa gragas :p
5. Ong. 200/250 euro :$
6. Ik ken mezelf, dus nog nooit gezegd :D

EDIT: Die 200/250 euro is over 2,5 jaar dus valt nog wel mee vind ik :p

[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 31-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Victorious Jarvan
2 Boom Boom Blitzcrank, ik kwam er laatst achter dat mijn summoner name verdeeld staat over zijn handschoenen. Lol en Pwn
3 Urfwick
4 Traditional Trundle
5 5 euro heb alleen Boom Boom Blitz en Sultan Tryndamere
6 net zolang tot ik een runepage bundle wilde en RP overhad daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
1. Jack of hearts TF
2. Santa gragas (al is die straks niet rare meer)
3. Urfwick
4. Ice tobogan cork
5. Pas
6. Nooit, vanaf week 1 te veel gespeeld en aan een goed spel mag je geld uit geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:38:

6. Hoe lang heb je tegen jezelf gezegd dat je nooit een skin gaat kopen voordat je het deed?
1. Sonoran Kog'Maw als self-reward na mijn eerste penta
2. Nunu Bot, "HA HA HA HA" x99
3. Eternum Nocture, maar nog geen idee of ik Nocturne alleen deze week interessant vind.
5. Geen idee. Over de 2-3 jaar tussen de 100-150 denk ik. Veel op sales gewacht als ik iets wilde.
6. Heb ik nooit gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Intruder schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:43:
1. Jack of hearts TF
2. Santa gragas (al is die straks niet rare meer)
3. Urfwick
4. Ice tobogan cork
5. Pas
6. Nooit, vanaf week 1 te veel gespeeld en aan een goed spel mag je geld uit geven
Ik ben jaloers op je gragas skin!!! Gelukkig heb ik em volgende maand over 2 maanden ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
DivineNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Ik ben jaloers op je gragas skin!!! Gelukkig heb ik em volgende maand ook :D
Vroagah, toen ik nog geld had xP, kocht ik al die limited skins, heb dus op de winter olympoc skins en urfwick bijna alles (op zombie ryze na, maar pirate is cooler ^^).

Nu geef ik er alleen geen geld meer aan uit, is te duur en heb toch te veel IP. Agja en krikg nu toch ong 25k RP terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:38:

1. Cowgirl Miss Fortune
2. Teveel om op te noemen, Spiritguard Udyr is er onder andere 1 van.
3. Snowbunny Nidalee, Red Card Katarina
4. UFO Corki
5. Teveel, op een aantal skins die in de toekomst uitkomen bezit ik ze vrijwel allemaal...
6. Helemaal niet, als ik een spel leuk vindt geef ik er graag geld aan uit, plus ik was net gestopt met een enorme kostenpost -> WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
1. dragonblade Talon
2. Prototype Viktor(ik hou van de steampunk look)
3. op dit moment Penta kill Morde(dan heb ik de pentakill serie compleet), warren kingdom J4, astronautilus, championship tresh.
4. uhmmmm prototype viktor i guess, veel mensen vinden hem lelijk maar ik vind hem wel vet.
5. 50 euro ofzo niet zo gek veel
6. zeg het nog steeds maar iedere maand is het wel ach die 20 euro kan er ook nog wel bij, als is het nu minder aangezien ik alle champs heb :$

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 31-10-2013 14:58 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
1. Reverse Annie (mid-2011 in een skin sale)
2. Exiled Morgana
3. Sinds die legacy skins weer zijn uitgebracht, eigenlijk geen (anders had ik 'm wel gekocht)
4. Geen idee :)
5. Veel, ik denk zo rond de 400 euro. Ik tel in PayPal 24 transacties met Riot Games, en dan zal ik af en toe ook wel met iDeal betaald hebben
6. Geen idee, waarschijnlijk 3 maanden (had toen niet veel te besteden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Intruder schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Vroagah, toen ik nog geld had xP, kocht ik al die limited skins, heb dus op de winter olympoc skins en urfwick bijna alles (op zombie ryze na, maar pirate is cooler ^^).

Nu geef ik er alleen geen geld meer aan uit, is te duur en heb toch te veel IP. Agja en krikg nu toch ong 25k RP terug :)
Krijg je het RP er ook van terug ja? :o

Das op zich wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Toch mezelf maar afgeleerd om 's ochtends potjes te doen. Kinderen die net nog even voor een potje doen en flamen alsof hun zakgeld er van af hangt begint me langzaam te veel te irriteren.

Vanavond maar weer even Duo-en en hopelijk deze week (eindelijk) Diamond te worden,

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Morgana mid is dat nog goed?..Eerder werd ze altijd banned maar je ziet haar nu nooit meer.
Lijkt me wel weer leuk om haar te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Intruder schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Gelukkig is er nu de (mystery) gifts functionaliteit voor je lieve vriendje SaphuA! :D

@Hierboven, Morgana heeft een kleine buff gekregen waardoor agressief spelen meer oplevert. Je hoeft nu niet eerst Tormented Soil te casten om meer damage uit je Dark Binding te krijgen. De combo werkt nu juist andersom beter en dat is eenvoudiger voor elkaar te krijgen. Haar late game is niet veel veranderd.

[ Voor 22% gewijzigd door SaphuA op 31-10-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
1. Baron von Veigar (maar die had ik gerefund, vond het niks).
2. Ehhhh? Heb er maar 2
3. masquerade evelynn
4. Dunno
5. 10 euro?
6. niet

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
llovesoccerx7 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:06:
Morgana mid is dat nog goed?..Eerder werd ze altijd banned maar je ziet haar nu nooit meer.
Lijkt me wel weer leuk om haar te gaan spelen
Het werkt kennelijk, zie mijn ranked stats xD
Rordarok schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:05:
Toch mezelf maar afgeleerd om 's ochtends potjes te doen. Kinderen die net nog even voor een potje doen en flamen alsof hun zakgeld er van af hangt begint me langzaam te veel te irriteren.

Vanavond maar weer even Duo-en en hopelijk deze week (eindelijk) Diamond te worden,
Bij mij is het altijd wel OK, maar dan heb ik het over een uur of 10 's ochtends.

[ Voor 43% gewijzigd door DiedB op 31-10-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Nu online
DiedB schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Het werkt kennelijk, zie mijn ranked stats xD
ik heb haar gisteren nog gespeeld in een normal en ben 6-1-10 geeindigd, sinds de laatste update is haar pooltje zo veel sterker geworden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Sandscourge Skarner

Nurse Akali, jammer dat ze onder het stof ligt.

Eternum Nocturne / Spirit Guard udyr

Oktoberfest Gragas

5. Hoeveel geld heb je uitgegeven aan skins?
100 euro in 1-1,5 jaar.

Nooit, vroeger speelde ik wow en betaalde ik standaard 13 euro om te mogen spelen... Of ik kocht spellen voor ps/xbox. Nu hoeft dat niet en koop ik zo nu en dan een skin. Champs altijd via IP ivm overload aan IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

- Forfire Ahri

- Foxfire Ahri

- Pulsefire/TPA Ez

- Medival twitch >=)

- Misschien 5 euro in totaal

- Nooit ik heb een afweging gemaakt en berekening wat WoW inclusief alles me sinds 2006 heeft gekost ( incl. CE's/maand bedrag enz excl. Store pets/mounts ) en gezegt ik zou het prima vinden ( ShadowBumble in "[PC] League of Legends - Deel 8" ) om max 1/10de daarvan uit te geven aan deze game. ( wat neer komt op zo'n 100 tot 150 euro )

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 31-10-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Martin0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:31:
[...]

ik heb haar gisteren nog gespeeld in een normal en ben 6-1-10 geeindigd, sinds de laatste update is haar pooltje zo veel sterker geworden.
Het is geen buff, het is ook niet echt een nerf, maar ik had liever de oude situatie gehad. Ik was toch wel gewend aan haar auto-attack dus die hoefde van mij niet veel meer responsive. Extra range is fijn, maar dat is een heel erg klein verschil.

MR Shred is van de pool afgehaald, en dat is vervelend. Vroeger was de truc om eerst een pool en dan een binding te landen, zodat de MR van je enemies al gereduced was. Vervolgens direct je ult zodat de tweede proc zoveel mogelijk damage doet. Nu kan dat niet meer. Farmen is wellicht makkelijker geworden (ik las dat de pool elke halve seconde dezelfde damage doet als voorheen, heb het zelf nog niet geprobeerd tho), maar dat had van mij niet per se gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32
- White Mage Veigar / Frostfire Annie (niet zeker)

- Nidalee Halloween skin

- Dr. Kennen

- Scuba Gragas

- 70/100 euro

- 6 maand? Not sure. Vind het wel kunnen aangezien het f2p is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
ShadowBumble schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:36:
...

- Medival twitch >=)

...
Oh man! Ik ben nog 7 level 10 referrals weg van het krijgen van Medieval Twitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
SaphuA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

Oh man! Ik ben nog 7 level 10 referrals weg van het krijgen van Medieval Twitch :)
Netjes, hoe krijg je dat voor elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:00

Qon

Hij heeft 42 smurfs :B 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Qon op 31-10-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
Daar ben je wel wat tijd mee kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Dat is nog uit de tijd toen mensen het geen probleem vonden mijn referral uit de start post te gebruiken. En ook een aantal uit de tijd van AutoLoL, in plaats van donaties zeg maar :P

@Qon, maar 1 level 10 smurf. Wel een aantal op level 5, dus ik denk dat ik die maar eens ga levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
SaphuA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:25:
Dat is nog uit de tijd toen mensen het geen probleem vonden mijn referral uit de start post te gebruiken. En ook een aantal uit de tijd van AutoLoL, in plaats van donaties zeg maar :P

@Qon, maar 1 level 10 smurf. Wel een aantal op level 5, dus ik denk dat ik die maar eens ga levelen :)
Een nieuwe smurf maken vind ik pas vervelend, nu moet je eerst games tegen bots doen...

Had ook een smurf maar die is naar level 1 gezet omdat ik er een tijdje niet op was geweest, nu is die 1 en moet ik tegen bots >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Black Alistar

Alle PAX skins: Sivir, TF en Jax

Goalkeeper Blitzcrank

Icehockey Jax

€ 200,- +

Niet, speel voor niks en draag mijn steentje bij aan de development van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
SaphuA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:25:
Kijk wel uit, er zijn wel eens bans voor uitgedeeld heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SaphuA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

EDIT : was een beetje lullige kijk mij eens post , om eerlijk te zijn ik heb hem wel Medieval Twitch voornamelijk door eigenlijk alle favors die ik bij oud clangenoten had even te incasseren en gewoon blunt vaak en veel me refferal link spammen, icm streamen en giveaways doen.

[ Voor 82% gewijzigd door ShadowBumble op 31-10-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Warring Kingdoms Xin Zhao

Warring Kingdoms Xin Zhao

Victorious Janna

Kitty Cat Katarina

Ik weet niet in euros, in rp zo'n 2000 schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie

1. Arcade sona
2. Arcade sona
3. Ik zou het niet weten, ben nog hevig op zoek naar een paar leuke :)
4. Totally not blitzcrank (ofzo)
5. €50
6. Een maandje, daarna kon ik mijzelf niet weerhouden om arcade sona te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu mn tentamenperiode weer grotendeels voorbij is ga ik weer beginnen:)

http://www.twitch.tv/bossly1

DUOQ met diamond V

Bossly
Pagina: 1 ... 89 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.