[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hoe kan ik ooit omhoog komen in die rank??
5 potjes met telkens afk spelers er in.
2 anders potje met feeders
en de helft kan niet veilig spelen of farmen of vision gebruiken + dan ze elkaar zitten te verwijten.

pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, al die noob wanna-be-faker Ahris falen zo hard nu. :D
Deefje85 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:59:
en de helft kan niet veilig spelen of farmen of vision gebruiken + dan ze elkaar zitten te verwijten.

pfffff
Beter worden en niet je team de schuld geven of flamen. Jij bent de enige constante. Dus in plaats van op je team te letten moet je als individu verbeteren.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:13:

[...]

Beter worden en niet je team de schuld geven of flamen. Jij bent de enige constante. Dus in plaats van op je team te letten moet je als individu verbeteren.
Ahri? Ik ken faker enkel maar van die actie met zed... Heeft hij ook zoiets gedaan met ahri dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

En met dit soort juweeltjes speel je ook ranked: http://www.reddit.com/r/l..._you_want_for_only_490rp/

Voor de mensen die niet op Reddit kunnen komen, dit was zijn post:
Buy every skin in the game but the skin you want. Then give your friend some rp so they can give you a mystery gift. Now you own a skin of your choice for only 490RP. I'd recommend you do this trick for one of the higher skins(pulsefire ezreal or spirit guard udyr) to get the most value since you will be buying all of the other skins.
En dan je nog afvragen waarom sommige games niet te winnen zijn. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Damien op 31-10-2013 22:30 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
1. Wat was je aller eerste skin?
Valkyrie Leona geloof ik
2. Wat is je favoriete skin onder de skins die je bezit?
Arcade Hecarim / Eternal Nocturne
3. Welke skin zou je graag willen hebben?
Geen wensen op het moment
4. Welke skin heb je niet veel gezien in game en zou je graag meer willen zien?
Kitty Kat Katarina
5. Hoeveel geld heb je uitgegeven aan skins?
This game is so free...... best ziekelijk veel volgens mij.
6. Hoe lang heb je tegen jezelf gezegd dat je nooit een skin gaat kopen voordat je het deed?
~1 jaar, tot ik een middag met mijn neef ging gamen...

Ik weet niet hoeveel ik er aan uit heb gegeven, ik denk al bijna boven de 200 ondertussen... je kan het navragen bij Riot maar ik ga het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
- Shockblade Zed of Justicar Syndra, volgens mij Zed

- Death Blossom Elise of Justicar Syndra

- Victorious Elise.. Verder geen idee nog.

- Was initieel Definitely Not Blitzcrank/Zombie Brand en andere limited skins. Maar ja..

5. Hoevee geld heb je uitgegeven aan skins?
- Zo'n 15,- euro, maar nu met de harrowing wordt dat nog wat meer.

6. Hoe lang heb je tegen jezelf gezegd dat je nooit een skin gaat kopen voordat je het deed?
- Best een tijdje, tot m'n maat en ik wat serieuzer gingen spelen en allebei skins gingen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Damienx2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:28:
En met dit soort juweeltjes speel je ook ranked: http://www.reddit.com/r/l..._you_want_for_only_490rp/

[...]

*kuch* Sarcasme *kuch*
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Deze wel, maar genoeg die er zo denken. Anyway die nieuwe Nasus skin preview ziet er erg goed uit. Zal goed bij zijn vu passen. Nu hopen dat scorched earth renekton het daglicht ooit nog gaat zien. Op de pbe ziet het er goed uit op de ontbrekende splashart na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/558l0.jpgIk heb platinum bereikt op mijn smurf. Nou nog aan de gang op mijn main. Die is gold 5 maar i dunno op mijn main voelt ranked spelen gewoon anders.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Deefje85 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:59:

pfffff
Je kunt enkel omhoog komen met enig fortuin. Je moet veelal toch het geluk hebben van het treffen van redelijke teamgenoten.

Ok, fair enough: kijk eerst naar jezelf, want over de anderen heb je toch geen controle. Wat kon je zelf beter doen die potjes?
Maar vaak genoeg is het antwoord op die vraag: weinig tot niets.

Dat geleuter van: je bent zelf de constante factor dus kijk niet naar je team maar naar jezelf. Daar kun je soms wat mee, maar vaak genoeg is dat volstrekt onzinnig ingeval je fanatieke feeders of afk'ers om je heen hebt.

Vandaag scoorde ik 10/5/15 in een ranked met J4 jungle. Een score die moeilijk nóg beter had gekund. Op elke lane had ik succesvolle ganks geplaatst. Ik had onze Lux mid via ganks zelfs aan 5 kills geholpen in de eerste 15 a 20 mins. Mede daardoor was de enemy Nidalee mid betrekkelijk verwaarloosbaar. Lux raakte dus behoorlijk fed en bot lane had ik de schade via ganks beperkt kunnen houden. Maar in teamfights zakten Lux en Cait volledig door het ijs, met name door slechte focus (Cait vond Blitz wel mooi doelwit ipv Sivir) en het missen van de simpelste skill shots. Resultaat: een loss.

En dan moet ik me dus nog afvragen wat ik nóg beter had kunnen doen? Ye right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Hebben jullie de nieuwe nasus skin al gezien?
Infernal Nasus

Ik vindt die er toch wel heel vet uit zien. Sowieso vindt ik dat ze mooie skins maken met Zyra and Vi.
Zyra heb ik niet, maar voor Vi and Nasus ga ik toch echt deze skin wel kopen.

Daarnaast moet ik mezelf nog overtuigen om the Spirit Guard Udyr te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 03:05:
[...]
En dan moet ik me dus nog afvragen wat ik nóg beter had kunnen doen? Ye right.
Ik kan het blijven zeggen, maar hier gaan we dan nog maar een keer: nee, niet ELKE game is te winnen. In dit geval heb je gedaan wat je redelijkerwijs kon doen en verloor je alsnog. Shit happens. Maar als jij 100 games speelt zou je aan beide kanten ongeveer even vaak een feeder moeten hebben (sterker nog: iets meer aan hun kant als je zelf geen feeder bent, maar dat terzijde). Als jij in die 100 games continue zo speelt win je er meer dan dat je er verliest omdat je sommige games die je normaal gesproken zou verliezen alsnog kunt omdraaien door je goede spel. En als je meer wint dan je verliest stijg je, hoe langzaam dat ook kan gaan.

Ik weet dat het frustrerend is als je niet omhoog komt, maar als je zo lang vastzit in Silver X hoor je er gewoon thuis. Als ik mijn account aan een willekeurige solide gold speler hier geef carriet hij mijn account in no-time uit silver vandaan, hoe zou dat komen denk je?

edit: die Nasus skin is inderdaad heel vet.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zo gisteren nog even 2 potjes 3on3 gedaan en het is gelukt om een maat van mij zijn Gold rewards voor het seizoen veilig te stellen. Het eerste potje was een complete throw van onze kant. We stonden dik voor maar lieten de enemy terug komen in de game. Focus was ook vrij slecht en ook de build van onze jungler was bedenkelijk. Had nog een leuke score op Garen, maar op score alleen win je geen games.

Game erna speelde ik Lissandra (speel over het algemeen altijd de bruiser en mijn maat de AP) mijn maat Renekton en onze jungler Sejuani. Normaal wacht ik vrij laat met een punt toebedelen voor mijn skills maar ditmaal had ik hem al in Q gestopt, wat resulteerde dat ik vrij vroeg in de game al moest flashen omdat Volibear een toss deed en de enemy Fizz vervolgens op me in zat te hakken. Even veilig gespeeld totdat ik 3 was en toen actief gaan traden. Nadat ik Voli laag genoeg had gepoked er vol ingegaan en via ignite zijn passive vrij goed tegengehouden en first blood te pakken. Vanaf daar eigenlijk vrij hard kunnen snowballen. Met als gevolg een win en mijn maat zijn laatste win die hij nodig had voor de 10 wins in 3on3.

En wat is Lissandra ook een sterk en leuk poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
De nieuwe geluiden van minion kill etc zijn erg dota2... vind het heerlijk =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:44:
En wat is Lissandra ook een sterk en leuk poppetje.
Zou normaal gesproken een mage zijn die mij mij zou moeten passen: veel CC en niet al te ingewikkeld zoals bijvoorbeeld Zed. Ik heb echter de neiging om teveel te willen initieren met E en ik gebruik vaak die ultimate verkeerd. Dan sta ik dus uit positie en word ik in no-time opgeblazen :P Ik hou het toch maar bij supports en bruisers, ligt me een stuk beter qua speelstijl.

Voor mij gaan die 3v3 awards niet meer lukken ben ik bang. Ik kan echt te weinig tijd vrijmaken voor LoL de laatste tijd en de keren dat ik online kom is niet altijd iemand van het 3v3 team online. Mocht je plek nodig hebben in je team kun je mij er nog uitkicken. Hopelijk kan ik vanavond trouwens wel wat games spelen, maar ik weet het nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Big Bad Warwick
Shockblade Zed
Happy Elf Teemo
Santa Gragas
Ik heb 125 skins, do the math xD
Totdat ik met goed stel vrienden een LAN had en we allemaal zoiets hadden van Fuck it, Let's spend some cash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tundra Warwick van gratis RP van Riot
Brolaf
Zoveel, maar lang niet alle champions speel ik regelmatig
Die Warwick skin met vlammen
Aan skins denk ik zo'n 20 euro, verder nog wat RP aan runepage bundle.
Ik was altijd van plan om RP te kopen zodra ik het spel lang en vaak genoeg gespeeld had. Ik had daar geen harde grens voor, maar op een gegeven moment toen ik runepages nodig had heb ik gelijk maar wat extra RP genomen voor wat skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:33
Spuitelf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:06:
De nieuwe geluiden van minion kill etc zijn erg dota2... vind het heerlijk =D
ik vind het nog irritant maar het zal wel gewoon wennen zijn.

gister een leuk potje gehad met blitz sup, zo grappig, eerst kloten dankzij de def not blitz skin(im not blitz im tresh onzin).
daarna een rengar die loopt te zeuren dat ik hem telkens op de goede momenten grab, waarop ik reageer dat ik gewoon van hem hou en hem de hele tijd wil knuffelen het schattige katje en zo ging het potje verder.

eindscore: 5/5/25.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat geleuter van: je bent zelf de constante factor dus kijk niet naar je team maar naar jezelf. Daar kun je soms wat mee, maar vaak genoeg is dat volstrekt onzinnig ingeval je fanatieke feeders of afk'ers om je heen hebt.
Niemand insinueert dat je elk potje kan winnen. Er wordt enkel gezegd dat je je eigen spel moet verbeteren. Ook als je 100/0/100 gaat en verliest kun je alles nog relativeren om te kijken wat misschien toch beter had gekunt, want niemand is een perfecte speler.
Misschien kon je drake beter controlleren of midgame teamfights forceren. Misschien kon je anders builden om meer impact te hebben. Zeuren om teammates en je eigen score promineren gaat geen ene fuck helpen terwijl zelfreflectie je elk potje(juist de verliezende potjes) beter maakt.

Met deze stelling probeer ik ook niet te zeggen dat het niet aan het team kan liggen, wellicht ben je vaak genoeg beter dan de anderen. Deze stelling benadrukt enkel hoe nutteloos het is om naar variabelen te kijken waar je geen impact op kan hebben. Als ik ga vissen en mijn hengel elke keer knapt ga ik toch niet op de vissen zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:13:

[...]

Als je maar 1 iemand heb in je team dat loop te feeden gelijk een zot en de rest loop te trollen.
Kan je toch weinig doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:54:
[...]

Als je maar 1 iemand heb in je team dat loop te feeden gelijk een zot en de rest loop te trollen.
Kan je toch weinig doen?
Ik verwijs u hierbij naar mijn laatste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:55:
[...]

Ik verwijs u hierbij naar mijn laatste post.
Ja oke dat snap ik wel hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Officer Vi :P
Officer Vi
Neon Strike Vi
Infernal Alistar
5. Hoevee geld heb je uitgegeven aan skins?
Niks :p eind vd maand wel iets van 20 euro denk
Nooit gezegd omdat ik alleen skins voor mijn fav/main champ wou kopen (Vi)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:54:
[...]
Als ik ga vissen en mijn hengel elke keer knapt ga ik toch niet op de vissen zeiken?
Vind ik persoonlijk een mooie stelling. :) En je hebt helemaal gelijk, maar toch is het erg gemakkelijk om de schuld af te schuiven op iets/iemand anders. Betrap mijzelf er ook nog te vaak op. Gisteren bij de 3on3 had ik ook heel even zo'n moment, en ja je hebt gelijk op zo'n punt moet je kijken wat had ik zelf anders kunnen doen. Komt voornamelijk voort uit frustratie dat je het niet meer in je eigen handen hebt wat de outcome van een game kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gister even een potje met mn aller eerste skin gespeeld (Jungle officer Vi :P)
Had ik een Garen op top die geen Warmogs ging builden :( tenimste tot dat ik het een beetje zat werd :p
Bijv ik ga lanen op top omdat Garen dom is om Jax te diven en dan heb ik em bijna dood komt garen 1 hit KS voor Garen.
Ik zeg niet dat ik fantastisch ben of foutloos ik had zeker ook nog wel punten wat ik beter had kunnen doen :)
Voor het eerst gingen mijn early game ganks goed op lvl 3 al een kill :) ipv een dead
Toch nog gewonnen 3/3/7 (ik had alle assists as kill kunnen hebben maarja)
Enemy team had een Jax van lvl 30 full rune page en de rest van het team was 7 tot 15 :)
Easy GG voor mijn team dacht ik zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 01-11-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:11:
Gister even een potje met mn aller eerste skin gespeeld (Jungle officer Vi :P)
Had ik een Garen op top die geen Warmogs ging builden :( tenimste tot dat ik het een beetje zat werd :p
Bijv ik ga lanen op top omdat Garen dom is om Jax te diven en dan heb ik em bijna dood komt garen 1 hit KS voor Garen.
Ik zeg niet dat ik fantastisch ben of foutloos ik had zeker ook nog wel punten wat ik beter had kunnen doen :)
Voor het eerst gingen mijn early game ganks goed op lvl 3 al een kill :) ipv een dead
Toch nog gewonnen 3/3/7 (ik had alle assists as kill kunnen hebben maarja)
Enemy team had een Jax van lvl 30 full rune page en de rest van het team was 7 tot 15 :)
Easy GG voor mijn team dacht ik zo.
Eh... Warmogs is ook niet echt een verplichting imo, verder is je verhaal wat warrig... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:14:
[...]

Eh... Warmogs is ook niet echt een verplichting imo, verder is je verhaal wat warrig... maar goed.
Naja is ook niet echt een verplichting maar hij zat beetje AP te stacken 8)7
Verhaal kan warrig overkomen heb het geprobeerd zo kort mogelijk te houden anders had ik een hele lap tekst neegezet :9
Ik heb het nu zelf nog eens gelezen en nu snap ik waarom het warrig is ik snap zelf niet eens meer wat er staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 01-11-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:15:
[...]

Naja is ook niet echt een verplichting maar hij zat beetje AP te stacken 8)7
Verhaal kan warrig overkomen heb het geprobeerd zo kort mogelijk te houden anders had ik een hele lap tekst neegezet :9
Doe dan de hele lap tekst maar. En je Garen zat AP te stacken? Bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ok op verzoek hier de hele lap tekst :P

Ik ging gister een game spelen niks bijzonders had ik voor jungle Vi gekozen (mijn main) met de skin die ik gekregen had van een vriend.
Heb een fantastische leash (als je dat zo noemt) gekregen van mid en bot op blue buff en daarna ook snel red buff neergehaald.
Toen begon het leuke werk de ganks :)
Ik meteen naar top aangezien Jax top aan het pushen was ik zit in de bosjes te wachten op het goede moment gaat Garen (die AP zat te stacken) op Jax en probeert hem te killen.
Dus uiteindelijk Garen dood ik Solo Jax op 3 minuten en Jax is dood begint Garen op mij te ragen omdat ik de kill kreeg en de tower niet mocht pushen toen Jax dood was.
Dus toch maar tower neergehaald kreeg ik de meest rare verwijten naar mn hoofd geslingerd maar goed ik naar mid toe voor een gank ik was lvl 4.
Eenmaal op mid aangekomen komt de enemy jungle (Rengar) ook aanzetten op lvl 2 zonder buff dus een easy kill aan brand gegeven en toen naar bot gegaan.
Dat verliep goed hebben we bot tower ook gepushed :)
Ik na mn recall weer ff top gaan helpen aangezien Garen nog steeds AP aan het builden was en nog voor ik uit de spawn kon lopen was Garen weer dood :(
Dus ben ik top gaan babysitten voor de rest niet veel spannends meer behalve de discussie tussen mij en Garen wat hij nou moest builden (Garen bleef volhouden dat AP Garen ziek OP was 8)7 )
Af en toe ff een 1 op 1 met Jax heb ik hem bijna dood probeert hij weg te komen en dan precies komt garen aanzetten die de laatste 50 hp van Jax weet weg te halen en ik blijf daar dan zitten zonder mn ult en een hoop mana waste (gebeurde 3 keer).
Toen we bij bot en mid de inhibitor gepushd hadden begon het echte werk.
De teamfights waren zacht gezegd rampzalig....... Jax was fet (of fat geen idee wat de term is) Garen keer op keer insta kill en ik doodleuk jax vasthouden zodat de rest de DPS op hem kan doen.
Uiteindelijk toch nog gewonnen mijn eindstand was 3/3/7 wat een redelijk goede score is voor hoeveel ik een gefatte Jax heb moeten tegenhouden :)
Dus ik heb een Garren even geleerd dat hij nooit AP moet stacken op Garren met alle verwijten/scheldwoorden vandien.

Hopelijk is dit overzichtelijker :)

Veel plezier met dit leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:30:
Ok op verzoek hier de hele lap tekst :P

Ik ging gister een game spelen niks bijzonders had ik voor jungle Vi gekozen (mijn main) met de skin die ik gekregen had van een vriend.
Heb een fantastische leash (als je dat zo noemt) gekregen van mid en bot op blue buff en daarna ook snel red buff neergehaald.
Toen begon het leuke werk de ganks :)
Ik meteen naar top aangezien Jax top aan het pushen was ik zit in de bosjes te wachten op het goede moment gaat Garen (die AP zat te stacken) op Jax en probeert hem te killen.
Dus uiteindelijk Garen dood ik Solo Jax op 3 minuten en Jax is dood begint Garen op mij te ragen omdat ik de kill kreeg en de tower niet mocht pushen toen Jax dood was.
Dus toch maar tower neergehaald kreeg ik de meest rare verwijten naar mn hoofd geslingerd maar goed ik naar mid toe voor een gank ik was lvl 4.
Eenmaal op mid aangekomen komt de enemy jungle (Rengar) ook aanzetten op lvl 2 zonder buff dus een easy kill aan brand gegeven en toen naar bot gegaan.
Dat verliep goed hebben we bot tower ook gepushed :)
Ik na mn recall weer ff top gaan helpen aangezien Garen nog steeds AP aan het builden was nog voor ik uit de spawn was Garen weer dood :(
Dus ben ik top gaan babysitten voor de rest niet veel spannends meer behalve de discussie tussen mij en Garen wat hij nou moest builden (Garen bleef volhouden dat AP Garen ziek OP was)
Af en toe ff een 1 op 1 met Jax heb ik hem bijna dood probeert hij weg te komen en dan precies komt garen aanzetten die de laatste 50 hp van Jax weet weg te halen en ik blijf daar dan zitten zonder mn ult en een hoop mana waste (gebeurde 3 keer).
Toen we bot en mid bij inhibitor gepushd hadden begon het echte werk.
De teamfights waren zacht gezegd rampzalig....... Jax was fet (of fat geen idee wat de term is) Garen keer op keer insta kill en ik doodleuk jax vasthouden zodat de rest de DPS op hem kan doen.
Uiteindelijk toch nog gewonnen mijn eindstand was 3/3/7 wat een redelijk goede score is voor hoeveel ik een gefatte Jax heb moeten tegenhouden :)
Dus ik heb een Garren even geleerd dat hij nooit AP moet stacken op Garren met alle verwijten/scheldwoorden vandien.

Hopelijk is dit overzichtelijker :)

Veel plezier met dit leesvoer.
Ik snap enigsinds waarom hij wat pissig was dat je Jax zijn toren killed. Garen staat 0/1/0, Jax heeft al een kill gepakt dus zal in gold en XP voorlopen op Garen. Met het neerhalen van de toren zorg je ervoor dat Jax die XP zou mis zijn gelopen als je alleen tot zijn toren de wave had gecleared en alle minions die zouden zijn gekilled door de toren. Garen loopt dus nog verder achter dan al het geval was. In het geval dat je dus Jax zijn toren neerhaalt doe je dat met de gedachte dat je vanaf dat punt top gaat lopen campen. Want anders heeft het weinig zin, Jax kan zijn lane freezen, Garen kan weinig beginnen aangezien de enemy jungler elk moment te voorschijn kan komen en de wandeltocht vanaf de 2e top turret tot zijn eigen toren is aanzienlijk langer.

Dat gezegd, is dat geen goedkeuring voor het ragen van Garen. Hij had alleen even aan je moeten vertellen waarom het niet handig is om de topturret gelijk door te pushen. En wat betreft AP stacken op Garen, het zal wel... Sunfire cape + CDR + AD items werkt imo veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:36:
[...]

Ik snap enigsinds waarom hij wat pissig was dat je Jax zijn toren killed. Garen staat 0/1/0, Jax heeft al een kill gepakt dus zal in gold en XP voorlopen op Garen. Met het neerhalen van de toren zorg je ervoor dat Jax die XP zou mis zijn gelopen als je alleen tot zijn toren de wave had gecleared en alle minions die zouden zijn gekilled door de toren. Garen loopt dus nog verder achter dan al het geval was. In het geval dat je dus Jax zijn toren neerhaalt doe je dat met de gedachte dat je vanaf dat punt top gaat lopen campen. Want anders heeft het weinig zin, Jax kan zijn lane freezen, Garen kan weinig beginnen aangezien de enemy jungler elk moment te voorschijn kan komen en de wandeltocht vanaf de 2e top turret tot zijn eigen toren is aanzienlijk langer.

Dat gezegd, is dat geen goedkeuring voor het ragen van Garen. Hij had alleen even aan je moeten vertellen waarom het niet handig is om de topturret gelijk door te pushen. En wat betreft AP stacken op Garen, het zal wel... Sunfire cape + CDR + AD items werkt imo veel beter.
Je hebt compleet gelijk maar op dat moment had ik daar niet echt aan gedacht.

Inderdaad volgens mij is Sunfire cape + CDR + AD de meest gebruikte en beste build (correct me if im wrong)
Maarja toch wel een fantastisch potje gehad vanavond lekker nog 1 potje spelen en dan summoner lvl 20 worden en de runepage meteen vullen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
meh je loopt al te sjagerijnen voor je uberhaubt level 30 bent. Idd is AP garen compleet useless aangezien hij geen enkele skill heeft die er op schaalt maar hij zal dat wel hebben gedaan omdat ie pissig was dat je Jax zijn toren had gepushed.
Toplane is een rare lane. De ene keer wil je de lane pushen de andere keer wil je die toren zo lang mogelijk laten staan.

Op level 20 kan je denk ik moeilijk die inschatting maken xD.

Veel succes hoor je leert het allemaal vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:49:
meh je loopt al te sjagerijnen voor je uberhaubt level 30 bent. Idd is AP garen compleet useless aangezien hij geen enkele skill heeft die er op schaalt maar hij zal dat wel hebben gedaan omdat ie pissig was dat je Jax zijn toren had gepushed.
Toplane is een rare lane. De ene keer wil je de lane pushen de andere keer wil je die toren zo lang mogelijk laten staan.

Op level 20 kan je denk ik moeilijk die inschatting maken xD.

Veel succes hoor je leert het allemaal vanzelf wel
Bedankt, 1 dingetje wou ik nog even zeggen.
De garen was begonnen met een dorans ring dus ik denk dat hij het niet deed omdat ik de toren had gepushed.
Ik ben op het moment zwaar verslaafd en heb een hoop vrienden die me helpen dus komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
wambamNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:52:
[...]

Bedankt, 1 dingetje wou ik nog even zeggen.
De garen was begonnen met een dorans ring dus ik denk dat hij het niet deed omdat ik de toren had gepushed.
Ik ben op het moment zwaar verslaafd en heb een hoop vrienden die me helpen dus komt wel goed :)
Die garen zou wel een smurf zijn geweest en een beetje lol willen trappen. Ik deel je vast mee dat AP garen nergens op slaat.

Je komt er wel. En let op op level 30 word het spel vaak nog meer retarded dan ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Deefje85 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:56:
[...]

Ja oke dat snap ik wel hoor. :P
Jou raad help niks hoor. Net gedaan zit met 2 feeders en trollers die voor de eerste xin en lee speelde.
xin ging eerst top en lee jungle zonder smite.

xin and lee meer dan 15 deads. MF feeded and riven feeded;

Verklaar mij maar eens hoe jij op je alleen een rank kan winnen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik lees al een tijdje mee om een en ander te leren en nu wordt het tijd om ook maar eens te posten. Ik ben nu level 26 dus nog geen ranked games gespeeld. De champs die ik het liefste speel zijn: Brand en Veigar mid, Jax en GP top, Yi jungle en Vayne als adc. Laatste tijd oefen ik ook met Nunu, Kayle en Amumu in de jungle maar dezen vind ik een stuk lastiger dan Yi. Ik speel vaak alleen weekends en soms een avond door de week als ik de tijd heb. Als iemand zin heeft om een x een potje te spelen: username is Fryztyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Blijf gewoon normal games spelen tot je het goed onder de knie heb.
In rank zitten redelijk wat ***** spelers die je boeltje om zeep helpen.

Beetje geluk hebben ook met de spelers natuurlijk.
veel veder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Deefje85 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:28:
[...]
Jouw raad helpt niks hoor. Net gedaan, zit met 2 feeders en trollers die voor de eerste keer xin en lee speelden.
xin ging eerst top en lee jungle zonder smite.

xin en lee meer dan 15 deads. MF fed and riven fed;

Verklaar mij maar eens hoe jij op jezelf een ranked kan winnen dan???
FTFY

Tja je kunt ze niet allemaal winnen, maar wat had jij beter kunnen doen in die game? Volgens jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:34:
[...]

FTFY

Tja je kunt ze niet allemaal winnen, maar wat had jij beter kunnen doen in die game? Volgens jezelf?
Lekker laten whinen. Ik post nog maar weinig hier om precies deze reden.

Ooit was het hier gezellig en werd er gekletst over het spel en wat voor leuks het allemaal niet was. En toen na een tijd werd dit een WHINE THREAD waarin alleen maar geklaagd word over ranked games etc..

Positieve contributies zijn er niet veel meer bij. Dat is erg jammer dit was eens zo'n gezellige community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:38:
[...]

Lekker laten whinen. Ik post nog maar weinig hier om precies deze reden.

Ooit was het hier gezellig en werd er gekletst over het spel en wat voor leuks het allemaal niet was. En toen na een tijd werd dit een WHINE THREAD waarin alleen maar geklaagd word over ranked games etc..

Positieve contributies zijn er niet veel meer bij. Dat is erg jammer dit was eens zo'n gezellige community.
Dat begrijp ik.

Sn
Het is toch gewoon duidelijk: 1 speler loop te feeded gelijk een gek en de andere loop te trollen.
Dan kan je niks doen.

wat kan ik doen tegen spelers die afk gaan?? als ik dat zo in 3 potjes krijgt achter elkaar.!
Je rank zakt gelijk een gek
Sommige halen gold of zilver met veel gelijk ook.

trollers zitten overal

[ Voor 5% gewijzigd door Deefje85 op 01-11-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik speel voornamelijk Udyr jungle (1e 2x vond ik hem niks, toen leerde ik het wat meer en gisteravond heb ik hem gekocht) en Hecarim jungle, maar daar heb ik redelijk vaste basis items die ik haal en waar ik goed mee verder kom. Maar Master Yi vind ik toch lastiger als jungler, voornamelijk omdat ik de neiging heb hem ook als tank te behandelen, maar dan met voornamelijk damage en attack speed items :D

Is het verstandig om voor meer tanky items te gaan op Master Yi, of kan je beter voor damage gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Deefje85 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:40:
[...]

Dat begrijp ik.

Sn
Het is toch gewoon duidelijk: 1 speler loop te feeded gelijk een gek en de andere loop te trollen.
Dan kan je niks doen.

wat kan ik doen tegen spelers die afk gaan?? als ik dat zo in 3 potjes krijgt achter elkaar.!

trollers zitten overal
De fok bro, lees je eigen tekst nog eens voordat je op verstuur drukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Deefje85 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:40:
[...]

Dat begrijp ik.

Sn
Dan kan je niks doen.

trollers zitten overal
Je slaat zelf de spijker op de kop: trollers zitten overal

Statistisch meer in het enemy team dan in het jouwe. Want enemy team heeft 5 potentiele trollers en jij altijd maar 4.

Vent als ik als terribad speler in plat 5 kan komen kan jij ook de trollers overleven zonder het na elke game hier te komen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:42:
[...]

De fok bro, lees je eigen tekst nog eens voordat je op verstuur drukt...
Ben te rap geweest. Maar er zit een punt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

- Mijn eerste skin was volgens mij Pharaoh Nasus.

- Sinds the harrowing event is het "definitely not blitzcrank", daarvoor Grungy Nunu.

- Blackthorn Morgana/Brolaf

- Brolaf! :D

- ~100 euro denk ik ondertussen

- Ik heb het een week volgehouden geloof ik.. :+

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Wat mij momenteel zwaar stoort is hoe een game snowballed.

Vaak is 1 kill tegen al genoeg om jou volledig in de passieve rol te forceren. Want het gaat niet eens zozeer om die 300g die je krijgt van een kill. Het gaat om de farm die je mist (XP en gold), waardoor je al gelijk met een level disadvantage en gold disadvantage(die veel groter is dan 300) terug komt in je lane.

Ik las dat Riot er wat aan wilt veranderen in Season 4, maar dit vind ik wel een spijtig iets in LoL. Spannende teamfights zijn er bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ik zat gister ook in promo van gold 1 naar plat 5 krijg ik een fiora die tyfus hard loopt te feeden en surrender votes spammed. Maakt nie uit ik speelde vayne en stond 4-1. Teamfights geforced nadrukkelijk tegen fiora gezegd dat het enige wat we van haar verwachtte was dat ze caitlyn ultte en dan dood mocht gaan. Game geturned in 3 teamfights.

Feeders en trollers heb je overal. Vaak gaan mensen ook gewoon trollen omdat ze gefrustreerd zijn of omdat er toch al geraged word in chat. Blijf dan vooral positief en probeer er wat van te maken.

Zo zie je maar als je gewoon positief blijft houd het trollen vanzelf op. Fiora kreeg een paar kills en dat was letterlijk genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 01-11-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een dieptepunt meegemaakt.. Knakker roept om de paar seconden in de chat 'Braincancer' ... Als iemand hem vraagt daar mee te stoppen, zegt ie 'sure np, I go afk then'.. en weg was ie.. weer een verloren ranked dus.. :|
Gaat niet goed zo met dit spel.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:59:
Vandaag weer een dieptepunt meegemaakt.. Knakker roept om de paar seconden in de chat 'Braincancer' ... Als iemand hem vraagt daar mee te stoppen, zegt ie 'sure np, I go afk then'.. en weg was ie.. weer een verloren ranked dus.. :|
Gaat niet goed zo met dit spel.... :(
mute dat is de oplossing.
Maak het ook allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Vandal Jax, gekocht van de gratis RP punten.

Eigenlijk toch wel Brolaf

PAX Jax (toch wel mn favo champ, speel hem te weinig helaas)

PAX Jax

Zal wel zon 100 tot 150 euro zijn inmiddels.

Geen idee, maar kwam vrij rap toen ik bedacht dat ik eerst een hoop geld uitgaf aan WoW en ik nu voor niks speel, was het zo gebeurd :)

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 01-11-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:58
Ik heb zin in S4... Ik ben geen actieve ganker als ik jungle, alleen als ik een goede kans zie maar toch blijven mensen om ganks zeuren als je jungled.

Gister Vi jungle gespeeld (love that office skin btw) en cho vroeg meteen voor top gank na de red buff... Hij had alleen zijn lane nog net niet de enemy toren in gepusht :D

Toen naar mid gelopen, brand bijna dood maar nog net niet genoeg flasht onze lux de enemy toren in, mist haar skill shots en wordt gestunned door brand, Lux uiteindelijk FB en de jungler kreeg de schuld, alweer :p

Maar ik bleef gewoon rustig en bleef mijn spel spelen, top daarna wel succesvol gegankt maar mid bleef flamen, ondanks dat ik haar mid lane warde want zij kocht geen wards. Heb een leuke game gehad maar toch verloren omdat onze teamplay simpelweg niet goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scallius schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:44:
Wat mij momenteel zwaar stoort is hoe een game snowballed.

Vaak is 1 kill tegen al genoeg om jou volledig in de passieve rol te forceren. Want het gaat niet eens zozeer om die 300g die je krijgt van een kill. Het gaat om de farm die je mist (XP en gold), waardoor je al gelijk met een level disadvantage en gold disadvantage(die veel groter is dan 300) terug komt in je lane.

Ik las dat Riot er wat aan wilt veranderen in Season 4, maar dit vind ik wel een spijtig iets in LoL. Spannende teamfights zijn er bijna niet.
Hoe wil jij dan je vijanden domineren als dat niet kan middels beter spelen en vooruit lopen? Zo'n beetje alle goede spelers zijn goed in exp en gold advantage krijgen en hier gebruik van te maken.
Dat de matches eenzijdig worden is nadel van dit systeem, mee eens. Misschien moeten ze CC sterker maken of denial enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:19:
[...]

Hoe wil jij dan je vijanden domineren als dat niet kan middels beter spelen en vooruit lopen? Zo'n beetje alle goede spelers zijn goed in exp en gold advantage krijgen en hier gebruik van te maken.
Dat de matches eenzijdig worden is nadel van dit systeem, mee eens. Misschien moeten ze CC sterker maken of denial enablen.
CC was ooit vele malen sterker. Alle CC is eerst de grond in generfed. In jou mening zouden ze dit dus moeten buffen en daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.

Het spel word nu te makkelijk gemaakt voor nieuwe spelers. Kijk bijvoorbeeld wat ze met amumu's ult hebben gedaan. Of met heimerdingers blind.. Hij is al moeilijk te raken maar hij is nu niet eens meer in de game. De enige 2 champs met blinds zijn nog maar teemo en quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Amumu ult is dan ook wel redelijk overdreven, met 1 ult kan je het hele team onschadelijk maken, als je team daar goed gebruikt van maakt heb je de 2 damage dealers er zo tussenuit. Toch word hij in bijvoorbeeld LCS amper gebruikt dus er zijn ook een boel zwakke punten. Ik weet niet zo goed waar ik heen wil met deze comment :9 Maar ik vind niet dat Amumu kapot generft is, is nog steeds goed mee te spelen, nog steeds een erg sterke ult, overige abilities zijn ook prima, er zijn alleen betere picks op het moment.

Maar hoezo is CC teveel generfed? bijvoorbeeld een stun of een silence is gewoon kapot irritant om op je te hebben, ik heb niet het idee dat hier veel aan veranderd is het afgelopen seizoen? Afgezien van Amumu ult dus misschien?

[ Voor 18% gewijzigd door Xevoo op 01-11-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:23:
[...]

CC was ooit vele malen sterker. Alle CC is eerst de grond in generfed.
que? Er zijn veel meer champions bij gekomen die OOK CC hebben, dat is wel waar, maar volgens mij zijn er meer dan genoeg champions met een of meer sterke CC abilities.

Maar vooral in solo lanes blijf je dit effect toch houden. Je wilt mensen wel belonen voor het killen van hun tegenstanders, anders blijft het een passief farmfest. Als je wilt voorkomen dat je tegenstander snowballt zul je daar dus op moeten inspelen door op de juiste momenten passief te spelen en goed te warden. Je hebt het dus bijna volledig zelf in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Xevoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:36:
Amumu ult is dan ook wel redelijk overdreven, met 1 ult kan je het hele team onschadelijk maken, als je team daar goed gebruikt van maakt heb je de 2 damage dealers er zo tussenuit. Toch word hij in bijvoorbeeld LCS amper gebruikt dus er zijn ook een boel zwakke punten. Ik weet niet zo goed waar ik heen wil met deze comment :9 Maar ik vind niet dat Amumu kapot generft is, is nog steeds goed mee te spelen, nog steeds een erg sterke ult, overige abilities zijn ook prima, er zijn alleen betere picks op het moment.

Maar hoezo is CC teveel generfed? bijvoorbeeld een stun of een silence is gewoon kapot irritant om op je te hebben, ik heb niet het idee dat hier veel aan veranderd is het afgelopen seizoen? Afgezien van Amumu ult dus misschien?
Amumu's ult was ooit een echte root helaas is het dat niet meer. dat is wat ik wilde zeggen. Verder is amumu nog steeds vrij sterk inderdaad maar zijn ult heeft veel balancing gehad en in mijn mening alleen om het makkelijker voor de ''nieuwe spelers'' te maken. Ik heb ook niet gezegd dat Amumu kapot generfed is maar dat CC in het algemeen kapot generfed is. Kijk is naar patch notes van begin season 3 en dan steeds de volgende. Alle nerfs zijn of cd op CC abilities of het zijn stun tijden etc die gedownscaled worden.

Stuns etc duren veel korter en bepaalde elementen worden eruit geslopen zoals bijv amumu snare naar hold, heimer in zijn rework verliest zijn blind, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:36:
Reden dat je hem weinig in LCS ziet is omdat de Koreaanse manier van spelen erg zijn intrek heeft genomen in EU / NA. Dat houd dus in dat games vrij vroeg klaar zijn, en juist daarvoor is Amumu vrij zwak. Hij is erg gevoelig voor counterjungling en invades. Dus kunnen de meeste teams hem al uit de game halen voordat hij gevaarlijk kan worden. Daarom is hij nog prima te gebruiken in soloqueue (waar games vrij lang duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:43:
[...]

Reden dat je hem weinig in LCS ziet is omdat de Koreaanse manier van spelen erg zijn intrek heeft genomen in EU / NA. Dat houd dus in dat games vrij vroeg klaar zijn, en juist daarvoor is Amumu vrij zwak. Hij is erg gevoelig voor counterjungling en invades. Dus kunnen de meeste teams hem al uit de game halen voordat hij gevaarlijk kan worden. Daarom is hij nog prima te gebruiken in soloqueue (waar games vrij lang duren).
Heb je helemaal gelijk in, ik vind het nog steeds jammer dat je in vooral de LCS games enz veel dezelfde champions gespeeld ziet worden. Dit is natuurlijk helemaal niet raar omdat je in zo'n competitie wilt winnen en dus de op dat moment sterke champions kiest, maar toch.. jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:53:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, ik vind het nog steeds jammer dat je in vooral de LCS games enz veel dezelfde champions gespeeld ziet worden. Dit is natuurlijk helemaal niet raar omdat je in zo'n competitie wilt winnen en dus de op dat moment sterke champions kiest, maar toch.. jammer :)
Die nieuwe manier van spelen heeft ook zijn nadelen voor soloqueue. Omdat veel mensen nog terugkijken naar season 2, waar het mogelijk was om na een enorme achterstand door te turtlen terug te komen in de game (M5 vs CLG.eu). Alleen vergeten een hoop mensen dat er in die tijd ook andere champs voor gebruikt werden. Dus als je tegenwoordig een echt kansloze game wilt surrenderen blijven sommige eeuwig no voten omdat ze denken met hun early game champs nog weer terug kunnen komen in de game. Tuurlijk is het mogelijk maar kijk wel naar de comp die je hebt en welke je tegenstander gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met zoveel champions is het ook onmogelijk om alle champions (ongeveer) even viable te houden, zeker als je ook nog met veranderende meta's en strategieën te maken hebt. Bovendien zijn teams nauwelijks bereid om te innoveren of zich aan te passen. Curse Academy doet tegenwoordig bijvoorbeeld weer regelmatig een double bruiser lane. Van nature is double bruiser een harde counter voor support + ad carry omdat bruisers early/mid veel sterker zijn en met hun CC de squishy adc of support makkelijk kunnen killen. Het wordt echter zelden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:04
Pentakill Mordekaiser

Pentakill Mordekaiser

Bad Santa Veigar

Oktoberfest Gragas / Kitty Kat Katarina / Pumpkinhead Fiddlesticks

30 euro

Een maandje ofzo... niet erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Almost Prom King Amumu

Pax Twisted Fate(omdat ie zo zeldzaam is)

Re-Gifted Amumu

Rusty Blitzcrank xD

200,- op en nabij

ruim een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:23:
[...]

CC was ooit vele malen sterker. Alle CC is eerst de grond in generfed. In jou mening zouden ze dit dus moeten buffen en daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.

Het spel word nu te makkelijk gemaakt voor nieuwe spelers. Kijk bijvoorbeeld wat ze met amumu's ult hebben gedaan. Of met heimerdingers blind.. Hij is al moeilijk te raken maar hij is nu niet eens meer in de game. De enige 2 champs met blinds zijn nog maar teemo en quinn
Ze mogen juist wel wat moeilijk te raken zijn(dus geen ultra easy ryze W of summoners exhaust), maar ze moeten teamifghts kunnen beslissen zelfs na een extreem gold/exp verschil. Op die manier kun je gefeede enemies zo hard CCen dat elke fight beslissend wordt.

Maar ik ben geen gamedesigner, dus heb geen idee hoe dat ooit zal uitpakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik zou zeggen speel een keer Dota 2 of HoN dan weet je hoe dat uitpakt. Daar beslist CC wel de teamfights. Hier in LoL beslist wie het eerste engaged de teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:23:
ik zou zeggen speel een keer Dota 2 of HoN dan weet je hoe dat uitpakt. Daar beslist CC wel de teamfights. Hier in LoL beslist wie het eerste engaged de teamfight.
Hier ben ik het echt compleet niet mee eens. De meest beslissende factoren zijn nog altijd gold, levels en positionering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Niet helemaal mee eens. Komt gelukkig nog wel wat meer bij kijken in LoL dan alleen wie het eerste engaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:24:
[...]

Niet helemaal mee eens. Komt gelukkig nog wel wat meer bij kijken in LoL dan alleen wie het eerste engaged.
Dus het is dus wel waar dat CC te zwak is. Levels en positioning en gold hebben natuurlijk ook invloed maar daar verschilt het in andere moba's ook niet van. Het grootste verschil is de zwakte van CC in League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
[...]

Dus het is dus wel waar dat CC te zwak is. Levels en positioning en gold hebben natuurlijk ook invloed maar daar verschilt het in andere moba's ook niet van. Het grootste verschil is de zwakte van CC in League.
Ik vindt het probleem meer liggen binnen de community dan het gebrek aan CC, zijn genoeg champs in deze game met CC die simpelweg niet gespeeld worden omdat men geen PEWPEW hoge scores kan halen. En dat is ook een beetje wat mij enorm stoort in deze game. Iedereen wil 26/0/0 staan en geen 1 wil fungeren als CC / Tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:32:
[...]

Ik vindt het probleem meer liggen binnen de community dan het gebrek aan CC, zijn genoeg champs in deze game met CC die simpelweg niet gespeeld worden omdat men geen PEWPEW hoge scores kan halen. En dat is ook een beetje wat mij enorm stoort in deze game. Iedereen wil 26/0/0 staan en geen 1 wil fungeren als CC / Tank.
Ik heb er geen moeite mee om 0/10/35 ofzo te staan. Dan weet ik dat ik mijn dienst gedaan heb. Speelde altijd veel Amumu en Maokai etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:33
blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb er geen moeite mee om 0/10/35 ofzo te staan. Dan weet ik dat ik mijn dienst gedaan heb. Speelde altijd veel Amumu en Maokai etc
ik speel meestal nog tanky cc monsters, J4, Xin, Vi.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Is er hier trouwens iemand die ervaren is met Vi jungle die mij morgen advies en hulp zou willen geven.
:) ik zou die persoon eeuwig dankbaar zijn ik heb namelijk het gevoel dat ik totaal niet goed ben in jungle terwijl ik jungle het leukste vind om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Dota 2 kun je met een carry daadwerkelijk 1v5en als je fed genoeg raakt, omdat kills voor jou = +gold en deaths voor hun = -gold. Gold koopt daar stealth, CC immunity en items die anderen silencen, stunnen etc. Als ik Spirit Breaker speel, heb ik echt lak aan CC.

Dat zal nooit gebeuren in LoL.

Overigens zie ik het probleem niet met tunen van CC. Ook de vijand heeft dan minder CC. Je vergeet overigens dat er sinds die CC nerfs verschillende items met CC zijn toegevoegd (gunblade, botrk, gauntlet, twin shadows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:34:
[...]

Helaas bestaat de LoL community voor 90% uit kid's die puur voor scores spelen. En dus niet zo denken, daar kan CC helaas niets aan veranderen want FoTM champs worden toch wel gepikt omdat een pro-speler er lekker op speelde.

(voorbeelden: LeBlanc (Faker), Riven mid (Faker), Ryze top (Flame))

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 01-11-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:39:
[...]

Helaas bestaat de LoL community voor 90% uit kid's die puur voor scores spelen. En dus niet zo denken, daar kan CC helaas niets aan veranderen want FoTM champs worden toch wel gepikt omdat een pro-speler er lekker op speelde.
Het is simpelweg voor slechts een klein aantal AoE-CC comps viable, of mensen nou allemaal carry willen zijn of niet. Je kunt best Amumu, Zyra, Malphite, Blitz, Sona pakken voor CC clusterfuck, je mist dan carries/AD off-tanks. CC != succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:43:
[...]

Het is simpelweg voor slechts een klein aantal AoE-CC comps viable, of mensen nou allemaal carry willen zijn of niet. Je kunt best Amumu, Zyra, Malphite, Blitz, Sona pakken voor CC clusterfuck, je mist dan carries/AD off-tanks. CC != succes.
Oh je hebt gelijk hoor, CC staat idd niet gelijk aan succes. Maar hier werd voornamelijk geroepen dat een gebrek aan CC de reden zou zijn dat de teamfights in LoL geen enkele vorm van skill vereisen... zolang je maar als eerste initiated. Daar ben ik het dus niet mee eens, maar er is gewoon een reden waarom CC champs minder gepicked worden, terwijl ze er wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:45:
[...]

Oh je hebt gelijk hoor, CC staat idd niet gelijk aan succes. Maar hier werd voornamelijk geroepen dat een gebrek aan CC de reden zou zijn dat de teamfights in LoL geen enkele vorm van skill vereisen... zolang je maar als eerste initiated. Daar ben ik het dus niet mee eens, maar er is gewoon een reden waarom CC champs minder gepicked worden, terwijl ze er wel zijn.
ook op toernoois waar je genoeg Sona, Zyra, lissandra en orianna ziet is het nog altijd het team met de meeste gold die wint. Dat is kortweg het probleem waar we het over hebben. Ik weet niet waar jij het ineens over hebt.

Als je elo een beetje goes is zijn er genoeg mensen die CC champs nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:55:
[...]

ook op toernoois waar je genoeg Sona, Zyra, lissandra en orianna ziet is het nog altijd het team met de meeste gold die wint. Dat is kortweg het probleem waar we het over hebben. Ik weet niet waar jij het ineens over hebt.

Als je elo een beetje goes is zijn er genoeg mensen die CC champs nemen.
Dat heeft toch geen kont met CC te maken... team met de meeste gold wint, goh laat dat nou in zo'n beetje elke MOBA het geval zijn. Zou toch ook vreemd zijn als de game de gehele tijd in balans blijft? Speel dan geen MOBA maar ga gewoon lekker een FPS spelen waar het niet gaat om FARM / OBJECTIVES, maar puur op individuele skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
wambamNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:37:
Is er hier trouwens iemand die ervaren is met Vi jungle die mij morgen advies en hulp zou willen geven.
:) ik zou die persoon eeuwig dankbaar zijn ik heb namelijk het gevoel dat ik totaal niet goed ben in jungle terwijl ik jungle het leukste vind om te spelen.
Ik ben Silver 3 en vind jungle ook erg leuk om te spelen, je kan me altijd een PM sturen of add me maar in LoL: Xevoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xevoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:02:
[...]

Ik ben Silver 3 en vind jungle ook erg leuk om te spelen, je kan me altijd een PM sturen of add me maar in LoL: Xevoo
Ok bedankt ik zal als ik vandaag niet op LoL kan komen je morgen wel toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Xevoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:02:
[...]
Wat mij persoonlijk ook veel geholpen heeft is veel matches te bekijken op YouTube of bepaalde Livestreams.

Van elke champion op een bepaalde posities zijn wel leuke games te vinden. Vooral de games met commentaar zijn zeer leerzaam.

TheOddOne is naar mijn mening een leuke Jungle speler om van te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
TheOddOne heeft er voor gezorgd dat ik League of Legends echt leuk ben gaan vinden. Ik vind hem ook echt wel leuk streamen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:58
Even over de CC discussie:

Teams met veel CC/AoE hebben meer kans om te winnen vanuit een achterstand dan teams met weinig CC/AoE, Gewoon omdat je dan, als je 4/5 man tegelijk kan uitschakelen terug kan komen en soms zelfs vanuit een zware achterstand heel de enemy mid lane door te pushen, nexus finishen en VICTORY!! :p

Heb het al vaak zat meegemaakt. Vroeger veel de premade combinatie van Orianna, Malph/wukong, MF, Sona en een jarvan/amumu of iets dergelijks erbij. Eventueel zelfs een nocturne omdat die lekker is met de orianna ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:02:
[...]

Dat heeft toch geen kont met CC te maken... team met de meeste gold wint, goh laat dat nou in zo'n beetje elke MOBA het geval zijn. Zou toch ook vreemd zijn als de game de gehele tijd in balans blijft? Speel dan geen MOBA maar ga gewoon lekker een FPS spelen waar het niet gaat om FARM / OBJECTIVES, maar puur op individuele skill.
Natuurlijk wel want gold = dmg en cc is ook zonder items nog van kracht. Je kan toch wel een beetje nadenken? Kom op zeg...
Verder is dit gewoon theorycrafting, want ik ben geen game designer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
[...]
Ok, fair enough: kijk eerst naar jezelf, want over de anderen heb je toch geen controle. Wat kon je zelf beter doen die potjes?

Wat is je summoner name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:28:

[...]

You serious?

Of je herkent een grap niet al zou iemand je ermee in je gezicht slaan. Als je het echt serieus neemt ben *jij* het voorgenoemde juweeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:48:
[...]

You serious?

Of je herkent een grap niet al zou iemand je ermee in je gezicht slaan. Als je het echt serieus neemt ben *jij* het voorgenoemde juweeltje.
Ik hoop niet voor hem dat ie dacht dat het serieus bedoeld was! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
blamauci schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:07:
[afbeelding]Ik heb platinum bereikt op mijn smurf. Nou nog aan de gang op mijn main. Die is gold 5 maar i dunno op mijn main voelt ranked spelen gewoon anders.
Goed bezig! Ik zit zelf momenteel in gold III, waar ik imo ook ongeveer thuis hoor aangezien ik niet zo veel meer speel.

Blamauci is toch wel hét levende tegenbewijs voor alle huilies hier die maar blijven klagen dat het toch écht niet aan hun ligt dat ze nog in bronze zitten. Minder dan 2 jaar geleden was hij ook bronze niveau en hoorde daar ook thuis. Ik kan het weten, want ik heb toen (o.a. samen met een aantal andere Tweakers) zat potjes met hem gespeeld :P. Een jaar later o.i.d. speelde hij op silver niveau en kiek um nu eens goan 8).

Sowieso mag daar wel eens een modwarning tegen komen of zo, want die "discussie" blijft maar terugkomen... Dit halve topic is de afgelopen twee jaar veranderd van een discussie topic over strategieën en champions naar een klaagbank.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 01-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Inderdaad, deze thread lijkt een grote whine te worden omdat iemand weer eens een slechte speler in zijn ranked game had. Ik zal maar geen namen noemen maar er zijn hier een paar mensen die letterlijk elke slechte game beschrijven, om vervolgens te huilen dat ze in ELO Hell zitten.

Ik heb je statistieken gecheckt, en je lijkt jezelf gewoon blind te kijken op je teammates. Kijk naar hoe je zelf speelt man, je speelt 100 games J4 en je gemiddelde farm is ONDER de 50. Kwam door die teammates zeker? Als je zegt dat je 50 games hebt gespeeld en vastzit door pech met teammates dan kan ik het nog enigszins geloven. Maar jij hebt 531 ranked games gespeeld (vijfhonderdeenendertig!), je hebt overall een negatieve winrate en je blamet nog steeds je teams? Kom op man, grow up en kijk naar hoe je zelf speelt, dat is de enige manier om te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
DiedB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:58:
Inderdaad, deze thread lijkt een grote whine te worden omdat iemand weer eens een slechte speler in zijn ranked game had. Ik zal maar geen namen noemen maar er zijn hier een paar mensen die letterlijk elke slechte game beschrijven, om vervolgens te huilen dat ze in ELO Hell zitten.

[...]

Ik heb je statistieken gecheckt, en je lijkt jezelf gewoon blind te kijken op je teammates. Kijk naar hoe je zelf speelt man, je speelt 100 games J4 en je gemiddelde farm is ONDER de 50. Kwam door die teammates zeker? Als je zegt dat je 50 games hebt gespeeld en vastzit door pech met teammates dan kan ik het nog enigszins geloven. Maar jij hebt 531 ranked games gespeeld (vijfhonderdeenendertig!), je hebt overall een negatieve winrate en je blamet nog steeds je teams? Kom op man, grow up en kijk naar hoe je zelf speelt, dat is de enige manier om te stijgen.
WORD

Overigens zijn mijn summoner names nu Dragon Chrysophy en BEST JUNGLAH EUW/ blamauci is niet meer

[ Voor 4% gewijzigd door blamauci op 01-11-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Serieus? Wie is hij ingame dan (IGN) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:50:
[...]

Serieus? Wie is hij ingame dan (IGN) ?
Wil hier geen witchhunt van maken, maar met een beetje speurwerk kom je er wel achter.

Het gaat om J4 jungle dus vijftig farm klinkt slechter dan het is, maar het blijft matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:00:
[...]

Wil hier geen witchhunt van maken, maar met een beetje speurwerk kom je er wel achter.

Het gaat om J4 jungle dus vijftig farm klinkt slechter dan het is, maar het blijft matig.
Oh, was niet op die manier bedoelt hoor. Was gewoon benieuwd. Verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ik ben zelf gold en zoek iemand om lekker mee te duo'en of normals om beter te worden... Kan alle roles, maar vind Jungle en mid het leukste! Wil voornamelijk leren en beter worden in algemeen spel!

Dus welke plat 1 of hoger voelt zich geroepen om veel normals te doen? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

gemiddelde farm is ONDER de 50.
Worden jungle creeps wel meegeteld in die score? Anders is het niet zo raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:24:
[...]

Worden jungle creeps wel meegeteld in die score? Anders is het niet zo raar toch?
Tenzij hij niet op LoLKing checked, worden creeps in jungle gewoon meegeteld. En het blijft weinig, mijn Jungle Noct game creepstats uit de laatste 10 games op een gemiddelde 45mins:

287 [Win], 288 [Loss], 195 [Loss], 150 [Win]

Anyways, voor de gein mezelf ge-gift vanaf account van een vriend. Surprise Party Fiddles, Stinger Akali en Emerald Taric [Legacy] :) niet slecht voor 8 euro. Was toch al bezig om beter met Fiddle support te worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind rond de 50 niet zo weinig hoor. Heb op Amumu, Sejuani en Nunu allemaal rond de 60 creeps per game en toch rond de 70% gewonnen over 50 games. Op Nasus zit ik wel op 90 maar daar zitten ook potjes bij dat ik hem gelaned heb dus dan gaat dat automatisch al een stuk omhoog.

Had zelf net eindelijk weer een echt epische pot. Was mijn laatste promo om weer in Diamond 2 te komen. Had een nogal dikke losingspree dus zat uiteindelijk zelfs in Diamond 4 waar ik trouwens wel weer een stuk chiller kon carryen je merkt toch aardig verschil.
Maargoed in mijn team zat dus Creaton van ATN dus ik had er wel veel vertrouwen in ook al duode die gast met een platinum 2 support.
Vervolgens ging onze early game echt drámatisch. We hadden Karthus jungle, wiens blue werd gejat door support lulu. Ik stond tegen Vlad met Trundle en feedde hem 2 kills omdat ik te greedy was. Mid werd gecamped en ging dus ook kut. En zelfs in onze botlane stond Creaton achter in CS en kills. Normaal is het wel GG op dit punt iedereen gaat ragen en blamen en daarna word je gestoomrold.
Maar ik kreeg dan uiteindelijk een gank en kon daarna nog een keer die Vlad 1v1'en met mijn ult waardoor ik in ieder geval niet meer heel erg achterstond en alleen nog gecounterpicked was.
Toen hebben we ongeveer 30 minuten geturtled bij onze mid turret wat elke fight iets beter ging. Tot onze platinum support natuurlijk liet zien waarom hij geen diamond is hard facecheckte bij de wraith brush en daarmee baron weggaf. Maar uiteindelijk konden we voor de prijs van alleen een inhibitor ze acen en nog 10 minuten later hadden we gewonnen.
Mijn uiteindelijk score was 6-5-27 wat me niet tegenviel gezien we 39 kills hadden en ik er dus maar 6 heb gemist als toplane _/-\o_ En dat na 0-2-0 zonder geganked te worden. Echt een goede instelling kan zon wereld van verschil maken.

Vond Creaton trouwens een beetje tegenvallen zijn CS was niet super en hij faalde een paar keer best opzichtig in zijn duels. Alsnog is hij wel een stuk beter dan ik natuurlijk en waarschijnlijk speelt hij op 50% en ik op 90% maargoed :P Voor iemand die zo hard gehyped is als 1 van de beste ADC's in Europa toch een beetje magertjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:49:
Anyways, voor de gein mezelf ge-gift vanaf account van een vriend. Surprise Party Fiddles, Stinger Akali en Emerald Taric [Legacy] :) niet slecht voor 8 euro. Was toch al bezig om beter met Fiddle support te worden.
Inmiddels Zelf de volgende mogen ontvangen :

- Sad Robot Amumu
- Acolyte Lee Sin

1 van de 2 gifts zijn nu geopen die ik gestuurd heb en dat was Muse Sona :( ( i wanted that one ) de abdere kan ik niet zien nog :()

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Iemand hier die op eune speelt en die met mij van die skins wilt ruilen? Dat ik dan zo'n random ding voor jou koop en jij voor mij? :) Heb namelijk geen vrienden die mee willen werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:56

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:49:
[...]

Tenzij hij niet op LoLKing checked, worden creeps in jungle gewoon meegeteld. En het blijft weinig, mijn Jungle Noct game creepstats uit de laatste 10 games op een gemiddelde 45mins:

287 [Win], 288 [Loss], 195 [Loss], 150 [Win]

Tips voor Nocturne jungle? Is de volgende champ op mijn lijstje die ik wil gaan kopen/proberen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Laatst online: 27-09 18:36
Dat skins geven in de gifting center is erg verslavend. Ik heb met een vriend inmiddels 5 skins uitgewisseld, dit is het resultaat:

Ik aan hem: Woad Ashe (520rp) Sherwood Forest Ashe (520rp) Surfer Singed (975rp) Red Baron Corki (1820rp en legacy) Magnificent Twisted Fate (1820rp en legacy)

Van hem heb ik gekregen: Blood Moon Akali (975rp) Rocket Girl Tristana (975rp) Reaper Hecarim (975rp) Aether Wing Kayle (1820rp en legacy) en last, but not least: Alien Invader Heimerdinger (1820rp en legacy)

Al met al een goede ruil dus! Jammer dat je maximiaal 3 gifts per dag kunt ontvangen en giften, al zorgt dat er wel voor dat de uitgaven een beetje binnen de perken blijven ;)
Pagina: 1 ... 90 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.