Ok op verzoek hier de hele lap tekst
Ik ging gister een game spelen niks bijzonders had ik voor jungle Vi gekozen (mijn main) met de skin die ik gekregen had van een vriend.
Heb een fantastische leash (als je dat zo noemt) gekregen van mid en bot op blue buff en daarna ook snel red buff neergehaald.
Toen begon het leuke werk de ganks

Ik meteen naar top aangezien Jax top aan het pushen was ik zit in de bosjes te wachten op het goede moment gaat Garen (die AP zat te stacken) op Jax en probeert hem te killen.
Dus uiteindelijk Garen dood ik Solo Jax op 3 minuten en Jax is dood begint Garen op mij te ragen omdat ik de kill kreeg en de tower niet mocht pushen toen Jax dood was.
Dus toch maar tower neergehaald kreeg ik de meest rare verwijten naar mn hoofd geslingerd maar goed ik naar mid toe voor een gank ik was lvl 4.
Eenmaal op mid aangekomen komt de enemy jungle (Rengar) ook aanzetten op lvl 2 zonder buff dus een easy kill aan brand gegeven en toen naar bot gegaan.
Dat verliep goed hebben we bot tower ook gepushed

Ik na mn recall weer ff top gaan helpen aangezien Garen nog steeds AP aan het builden was en nog voor ik uit de spawn kon lopen was Garen weer dood

Dus ben ik top gaan babysitten voor de rest niet veel spannends meer behalve de discussie tussen mij en Garen wat hij nou moest builden (Garen bleef volhouden dat AP Garen ziek OP was

)
Af en toe ff een 1 op 1 met Jax heb ik hem bijna dood probeert hij weg te komen en dan precies komt garen aanzetten die de laatste 50 hp van Jax weet weg te halen en ik blijf daar dan zitten zonder mn ult en een hoop mana waste (gebeurde 3 keer).
Toen we bij bot en mid de inhibitor gepushd hadden begon het echte werk.
De teamfights waren zacht gezegd rampzalig....... Jax was fet (of fat geen idee wat de term is) Garen keer op keer insta kill en ik doodleuk jax vasthouden zodat de rest de DPS op hem kan doen.
Uiteindelijk toch nog gewonnen mijn eindstand was 3/3/7 wat een redelijk goede score is voor hoeveel ik een gefatte Jax heb moeten tegenhouden

Dus ik heb een Garren even geleerd dat hij nooit AP moet stacken op Garren met alle verwijten/scheldwoorden vandien.
Hopelijk is dit overzichtelijker
Veel plezier met dit leesvoer.