[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Joukea schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:01:
Dat skins geven in de gifting center is erg verslavend. Ik heb met een vriend inmiddels 5 skins uitgewisseld, dit is het resultaat:

Ik aan hem: Woad Ashe (520rp) Sherwood Forest Ashe (520rp) Surfer Singed (975rp) Red Baron Corki (1820rp en legacy) Magnificent Twisted Fate (1820rp en legacy)

Van hem heb ik gekregen: Blood Moon Akali (975rp) Rocket Girl Tristana (975rp) Reaper Hecarim (975rp) Aether Wing Kayle (1820rp en legacy) en last, but not least: Alien Invader Heimerdinger (1820rp en legacy)

Al met al een goede ruil dus! Jammer dat je maximiaal 3 gifts per dag kunt ontvangen en giften, al zorgt dat er wel voor dat de uitgaven een beetje binnen de perken blijven ;)
Lekker bezig dan!

Ik heb er 3 geruild met mijn neef, voor de rest nog niet echt, kreeg ook niet echt denderende skins, Frosted Ezreal krijgen als je al Pulsefire en TPA hebt schiet ook niet op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:51:
[...]

Tips voor Nocturne jungle? Is de volgende champ op mijn lijstje die ik wil gaan kopen/proberen :)
Maak niet de fout zoals vele anderen om hem als ADC te bouwen. Je masteries mogen best 21/9 en je runes offensive, maar je items kun je het best tanky houden. Ik koop meestal als eerste Spirit of the Elder Lizard en (Mercs or Berserkers) Greaves. SotEL passive werkt op alles wat je met je Q en passive raakt, waardoor je vrij snel kunt clearen en groepen champs kunt raken met True Damage.

Het zal daarna een beetje aan de gameflow liggen, maar ik merk vaak dat het wel nodig is dat ik tanky bouw. Ik pak dan ook als 3e item een Giant's Belt. Sowieso is een Randuins erg fijn. Als je ult en een aantal mensen om je heen hebt (of ze nu vluchten of blijven) is het een erg handig AoE CC item.

Daarna is het gewoon kijken naar wat je nodig hebt. Je kunt Nocturne high damage bouwen, of zeer tanky. Hij blijft gevaarlijk. Meestal ben ik geforceerd tanky te gaan vanwege het ontbreken aan tanks in de lanes.

Off-tank Build
Spirit of the Elder Lizard
Merc Threads
Randuins Omen
Spirit Visage
Warmogs Armor
Blade of the Ruined King

Offense/Pubstomp Build
Berserker's Greaves
Randuins Omen
Atmas Impaler
Infinity Edge
Blade of the Ruined King

Veel blijft situational. Als er een mage gigantisch tekeer gaat kun je Visage en een Malmortius pakken. Ook is Iceborn of Frozen Heart een optie als erg een ADC te fed wordt. Ik hou sowieso mijn core als SotEL, Mercs/Berserkers en Randuin's op Noct.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:12:
[...]

Maak niet de fout zoals vele anderen om hem als ADC te bouwen. Je masteries mogen best 21/9 en je runes offensive, maar je items kun je het best tanky houden. Ik koop meestal als eerste Spirit of the Elder Lizard en (Mercs or Berserkers) Greaves. SotEL passive werkt op alles wat je met je Q en passive raakt, waardoor je vrij snel kunt clearen en groepen champs kunt raken met True Damage.

Het zal daarna een beetje aan de gameflow liggen, maar ik merk vaak dat het wel nodig is dat ik tanky bouw. Ik pak dan ook als 3e item een Giant's Belt. Sowieso is een Randuins erg fijn. Als je ult en een aantal mensen om je heen hebt (of ze nu vluchten of blijven) is het een erg handig AoE CC item.

Daarna is het gewoon kijken naar wat je nodig hebt. Je kunt Nocturne high damage bouwen, of zeer tanky. Hij blijft gevaarlijk. Meestal ben ik geforceerd tanky te gaan vanwege het ontbreken aan tanks in de lanes.

Off-tank Build
Merc Threads
Randuins Omen
Spirit Visage
Warmogs Armor
Blade of the Ruined King

Offense/Pubstomp Build
Berserker's Greaves
Randuins Omen
Atmas Impaler
Infinity Edge
Blade of the Ruined King

Veel blijft situational. Als er een mage gigantisch tekeer gaat kun je Visage en een Malmortius pakken. Ook is Iceborn of Frozen Heart een optie als erg een ADC te fed wordt. Ik hou sowieso mijn core als SotEL, Mercs/Berserkers en Randuin's op Noct.
Idd zeker niet glass cannon bouwen tenzij je echt over hun hele team steamrolled. Zelf rush ik botrk voor alles met enkel boots ertussen en spirit stone soms, en daarna upgrade ik die pas naar zijn finale spirit item.
Ik heb nog nooit spirit of the elder lizard gebouwd op Nocturne:p, ik vind ancient golem gewoon zo goed en met botrk heb ik meestal genoeg damage om voor lange tijd relevant te blijven. Het is tegenwoordig ook populair om trinity force te bouwen op Nocturne, heb je echt veel sticking power mee.
Na mijn damage ene damage item bouw ik full tank met op het einde nog een damage item erbij als het nodig is/zover komt. Tank items zijn dan (situationeel): randuins (bijna altijd), spirit visage, locket (mocht ik achter staan of het team heeft het nodig), warmogs, spirit of the ancient golem, frozen heart als ze echt veel ad hebben, sunfire gaat ook nog. Maw of Malmortius en Frozen Mallet zijn idd goede tank-wapens, bouw ik ook vaak als ik beide nog wat nodig heb endgame. Frozen Mallet ik ook goed als je wat achter loopt en je het meest nuttig bent om vijanden van je carries weg te houden.

Belangrijk is wel om full tank te gaan als je echt achter loopt, sta je 1/5/3 dan moet je niet dat damage item meer rushen en direct tanky bouwen.

Ik dacht eigenlijk dat sotal niet zo goed meer was na de nerfs? Ik kan het eens proberen als eerste damage item als ik nergens kills kan pakken aangezien het wel vrij goedkoop is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperEgo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:46:

Ik dacht eigenlijk dat sotal niet zo goed meer was na de nerfs? Ik kan het eens proberen als eerste damage item als ik nergens kills kan pakken aangezien het wel vrij goedkoop is natuurlijk.
Ik vind het op Noct wel lekker werken omdat zijn Q en passive SotEL allebei toepassen. Dat zorgt voor clearen voor extra snelheid (Voordat je bij je camp aankomt kun je al een Q erin gooien) en tijdens poking en teamfights raak je toch wel een aantal mensen tegelijk. Ik pak de Tenacity toch liever op boots, omdat dat een van mijn weinige Mres items is (De keuze aan Mres items is sowieso mager) en de HP krijg ik wel van mijn andere items.

Ik heb per game makkelijk 3-3.5k HP zonder Ancient Golem. Ik snap waarom het een nuttige item is, ik vind alleen dankzij Nocts AoE skills de Elder Lizard net iets praktischer. Ook moet je het early game van je damage hebben. Als de game langer doorgaat, verkoop ik de SotEL ook om een 6e item in zijn slot te kunnen kopen. Het blijft een early/mid item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:03

Thompson

Beeromaniac

Wauw super bedankt voor de uitleg, hier moet ik me wel een tijdje mee kunnen vermaken! :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:40:
[...]

Ik vind het op Noct wel lekker werken omdat zijn Q en passive SotEL allebei toepassen. Dat zorgt voor clearen voor extra snelheid (Voordat je bij je camp aankomt kun je al een Q erin gooien) en tijdens poking en teamfights raak je toch wel een aantal mensen tegelijk. Ik pak de Tenacity toch liever op boots, omdat dat een van mijn weinige Mres items is (De keuze aan Mres items is sowieso mager) en de HP krijg ik wel van mijn andere items.

Ik heb per game makkelijk 3-3.5k HP zonder Ancient Golem. Ik snap waarom het een nuttige item is, ik vind alleen dankzij Nocts AoE skills de Elder Lizard net iets praktischer. Ook moet je het early game van je damage hebben. Als de game langer doorgaat, verkoop ik de SotEL ook om een 6e item in zijn slot te kunnen kopen. Het blijft een early/mid item.
Ik vind de clear speed al zeer hoog met de componenten van botrk, grote boost na vampiric scepter als ik fb heb en zeker na bilgewater cutlass. Ik vind de active ook zeer goed om ganks neer te zetten, die extra slow doet vaak veel.
Ik bouw bijna altijd ninja tabi omdat mijn rol in teamfights er vaak uit zal bestaan hun ad Carry te diven en uit te schakelen/zonen. Tenacity is ook geen goedkope passive op mercury treads en voor de mr is het niet zo'n efficiënt item, dan bouw ik wel een negatron cloak voor spirit visage later als ik wat mr nodig heb.

Dat is mijn redenering toch, ik speel ook nog niet zo heel lang ik zit maar in men promo's naar silver. Ik ga zeker eens sotel rushen om te zien wat dat geeft (dan bouw ik ook wel merc treads wss^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DiedB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:58:
Inderdaad, deze thread lijkt een grote whine te worden omdat iemand weer eens een slechte speler in zijn ranked game had. Ik zal maar geen namen noemen maar er zijn hier een paar mensen die letterlijk elke slechte game beschrijven, om vervolgens te huilen dat ze in ELO Hell zitten.
Zo er is iemand met zijn verkeerde been uit bed gestapt....

Haha tja, je zeurt dat het hier één grote whine thread wordt, terwijl je nu zelf een inhoudelijke CC-discussie (en inmiddels een aardig Nocturne discussie) onderbreekt met een eigen whine post. Typisch.

Jij bent toch zo'n Morgana fan? Weid daar dan eens over uit hier, zeker na die laatste patch changes. Maar nee, je loopt alleen maar te miepen omdat ik in een post reageerde op iemand anders die zijn slechte ervaringen deelde.
DiedB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:58:
Ik heb je statistieken gecheckt, en je lijkt jezelf gewoon blind te kijken op je teammates. Kijk naar hoe je zelf speelt man, je speelt 100 games J4 en je gemiddelde farm is ONDER de 50. Kwam door die teammates zeker?
Blind te staren, bedoel je?

Anyway, scorebord-journalistiek ben je best goed in. Kortom, erg selectief en niet doordacht. Lord-Ronddraai memoreerde al dat dat aantal van de cs niet zoveel zegt. Je vergeet er ook bij te melden dat ik een KDA ratio van ik dacht 4.2 heb. Kortom, ik scoor gemiddeld erg goed met J4; kills en assist zijn volgens mij ook XP + gold. Loop ook zelden echt achter met J4 qua lvl, ondanks dat ik vaak lanes gank. Heb iets van 3 keer J4 jungle gedaan in een nieuw 5v5 team met veelal Gold gasten. Die drie werden gewonnen en nog geen klachten over cs gehoord, integendeel.

Misschien ben jij een jungler die alleen maar op cs gefixeerd is en zijn lanes laat stikken. Ik ben liever regelmatig lanes aan het ganken om mijn teammates kills te geven zodat we de overhand krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Even doorgaand over Nocturne. Als 'verstokte' J4 jungler wil ik Noc ook nog wel eens gaan proberen.

T.o.v. jungler als J4 of Vi, wat zijn dan argumenten voor en tegen Nocturne?

Hogere clear speed, meer dmg en wat meer assassin-like?

Maar hoe zijn zijn lane ganks via die speed boost van Q (en eventueel fear eroverheen), zonder zijn ulti te gebruiken? En ook al bouw je hem tanky, werkt hij als tank ook nog wel redelijk goed zoals dat met J4 heel goed kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
zijn ganks pre 6 zijn mwah maar wel redelijk. na 6 zijn zijn ganks echt baas. je kan tanky of full damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Nocturne is het sterkste als tanky initiate denk ik, assassin kan ook wel maar dan moet je bijvoorbeeld een Renekton op top hebben.
Zijn ult is erg fijn om mee te ganken / TF initiaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:43:
[...]

Zo er is iemand met zijn verkeerde been uit bed gestapt....

Haha tja, je zeurt dat het hier één grote whine thread wordt, terwijl je nu zelf een inhoudelijke CC-discussie (en inmiddels een aardig Nocturne discussie) onderbreekt met een eigen whine post. Typisch.
Ik reageer om voor eens en altijd een einde te maken aan die discussie over de eerlijkheid van het ranked-systeem. Je klinkt een beetje hypocriet trouwens.

Jij bent toch zo'n Morgana fan? Weid daar dan eens over uit hier, zeker na die laatste patch changes.
Gisteren al gedaan, zie hier.

Maar nee, je loopt alleen maar te miepen omdat ik in een post reageerde op iemand anders die zijn slechte ervaringen deelde.
Laat diegene lekker zeuren, dat is de enige manier om een einde te maken aan die ranked whine. Het is overigens niet de eerste keer dat je de discussie aanhaalt, en die is al lang gevoerd in dit topic. De uitkomst ervan lijkt me duidelijk.

Anyway, scorebord-journalistiek ben je best goed in. Kortom, erg selectief en niet doordacht. Lord-Ronddraai memoreerde al dat dat aantal van de cs niet zoveel zegt. Je vergeet er ook bij te melden dat ik een KDA ratio van ik dacht 4.2 heb. Kortom, ik scoor gemiddeld erg goed met J4; kills en assist zijn volgens mij ook XP + gold. Loop ook zelden echt achter met J4 qua lvl, ondanks dat ik vaak lanes gank. Heb iets van 3 keer J4 jungle gedaan in een nieuw 5v5 team met veelal Gold gasten. Die drie werden gewonnen en nog geen klachten over cs gehoord, integendeel.
Jij kennelijk ook, gezien je na elke verloren match je prachtige KD komt verkondigen.

KD zegt bar weinig over je prestaties, en helemaal niets over hoe goed jij bent in het carrien en het winnen van een game. Ik deed vorig jaar precies hetzelfde, en geloof me, je komt er helemaal nergens mee (behalve dan bronze, in mijn geval). Ik wilde je alleen een tip geven om je efficiëntie te verhogen.

Nogmaals, ik ben klaar met deze discussie en zoals je zelf al opmerkt is die whine behoorlijk vervelend, dus zorg dat die er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Conclusie: Als je ergens blijft hangen dan hoor je daar ook gewoon. Dat is het hele LoL systeem... Als je goed genoeg bent klim je vanzelf wel omhoog.

[ Voor 20% gewijzigd door Mebus op 02-11-2013 16:56 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:55:
Even doorgaand over Nocturne. Als 'verstokte' J4 jungler wil ik Noc ook nog wel eens gaan proberen.

T.o.v. jungler als J4 of Vi, wat zijn dan argumenten voor en tegen Nocturne?

Hogere clear speed, meer dmg en wat meer assassin-like?

Maar hoe zijn zijn lane ganks via die speed boost van Q (en eventueel fear eroverheen), zonder zijn ulti te gebruiken? En ook al bouw je hem tanky, werkt hij als tank ook nog wel redelijk goed zoals dat met J4 heel goed kan?
Jarvan is mijn main, alleen speel ik tegenwoordig veel Nocturne omdat ik daar op dit moment vrij succesvol mee ben :p. Het grote verschil is te vinden in de pre 6 ganks en de rol in teamfights. Met Jarvan ga je zoveel mogelijk ganken en lategame ben je veelal (ik toch) de hoofdtank/initiator. Nocturne farmt iets meer en moet iets selectiever zijn in zijn pre 6 ganks, maar kan nog steeds redelijk ganken hoor. Hij brengt meer damage dan cc en zal iets rapper de kill pakken. Fb met nocturne is niet ongewoon :).
Lategame ben ik met jarvan full tank en initiate ik, met Nocturne kan je ook initialen maar je hebt geen aoe cc. Dus met Nocturne ben ik dedicated adc diver en kill ik hem of zone ik hem volledig uit teamfights, met een groot damage item en voor de rest tanky build lukt dat aardig. Leuk met Nocturne is nog een tanky top die ook goed kan initiaten (renekton bv), je dived samen en focussed vss carries, werkt goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Haha ik heb net 2 custom viewer games gedaan in de stream van Sjokz, met mensen van Bronze tot Platinum. Allebei helaas verloren maar wel grappig om zo eens te spelen, en mensen in de chat te zien reageren als je iets stoms doet ofzo.. :+ Aan het einde van de laatste match waren er 4,3k viewers, not bad. Was stiekem wel een klein beetje aan het tryharden maar toch, fun games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DiedB schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:24:
Ik reageer om voor eens en altijd een einde te maken aan die discussie over de eerlijkheid van het ranked-systeem.
Voor eens en voor altijd een einde maken aan een discussie? Mooie mate van zelfoverschatting als je denkt dat één iemand een discussie kan beëindigen, en dat gaat zeker niet lukken door zo'n slecht onderbouwde eigen whine-post waarin je lukraak iemand op de korrel neemt.
Kijk eens aan, die Morgana related post had ik gemist.
Laat diegene lekker zeuren, dat is de enige manier om een einde te maken aan die ranked whine. Het is overigens niet de eerste keer dat je de discussie aanhaalt, en die is al lang gevoerd in dit topic. De uitkomst ervan lijkt me duidelijk.
Tja had ook niet kunnen reageren. Maar dat geldt ook voor jou hier.

En fijn dat de uitkomst voor jou duidelijk is....gefeliciteerd. Er zijn misschien ook andersdenkenden in deze wereld. Daarom heet het een discussie.
Jij kennelijk ook, gezien je na elke verloren match je prachtige KD komt verkondigen.
Ik heb volgens mij nog nooit mijn KDA ratio hier aangehaald, en ik post - in tegenstelling tot menig ander - zelden verslagen van verloren/gewonnen matches. Dus dit is ook weer gelul in de ruimte.
Nogmaals, ik ben klaar met deze discussie en zoals je zelf al opmerkt is die whine behoorlijk vervelend, dus zorg dat die er niet is.
Zit hier nu alweer voor de tweede keer op jouw zeurposts te reageren, dus breng me dan ook niet steeds in de verleiding hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:54:
[...]

Voor eens en voor altijd een einde maken aan een discussie? Mooie mate van zelfoverschatting als je denkt dat één iemand een discussie kan beëindigen, en dat gaat zeker niet lukken door zo'n slecht onderbouwde eigen whine-post waarin je lukraak iemand op de korrel neemt.
Het was initieel een reactie/aanvulling op mijn post: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Ik heb volgens mij nog nooit mijn KDA ratio hier aangehaald, en ik post - in tegenstelling tot menig ander - zelden verslagen van verloren/gewonnen matches. Dus dit is ook weer gelul in de ruimte.
Zoek in je posthistory, ik zie toch heel wat posts die aan die eisen voldoen.

Bekijk deze filmpjes eens.
YouTube: This is Why You're Stuck in "ELO Hell"
YouTube: 4 Reasons Why You're Stuck in 'Elo Hell'.

Bekijk ranked van de goede kant, probeer ervan te leren, probeer beter te worden, ook al zijn je teammates niet altijd de beste. Kijk eens naar eloboosters, die winnen 8/10 games, zelfs als ze maar één tier hoger zijn. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:04:
Vind rond de 50 niet zo weinig hoor. Heb op Amumu, Sejuani en Nunu allemaal rond de 60 creeps per game en toch rond de 70% gewonnen over 50 games.
Dat is wel erg weinig. Heb net weer een pot afgerond met veel ganks, 87 neutrals en 103 minions gepakt in 35min.

Je pakt per clear 15 neutrals (het totaal van 1 jungle side). Ik neem aan dat je in een potje toch wel een aantal clears hebt, plus alle lasthits van pushes, dragon, buff steals. Zelfs willekeurige smites in lane wanneer het kan. Check net een profiel van een vriend van me in Silver IV die vrijwel alleen (tanky) jungle speelt, zijn gemiddelde creep score is 100. Zelfs op slome junglers zoals Nunu en Zac haalt ie de 80-90 wel. 50 is dus erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de ranked stats van mijn Jarvan IV:

Jarvan IV 19 4 82.6% 3.7/game 3.8/game 14.8/game 32.9/game

32.9 cs gemiddeld per game.. lijkt me meer de manier waarop je bepaalde junglers speelt. Inplaats van X amount of CS is terrible is 't meer de manier waarop je je goud binnen haalt.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#ranked-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
je kda is best wel ok... maar je CS is wel echt slecht. Ik kan me niet voorstellen dat je genoeg gold hebt om voldoende items te halen ook al heb je zoveel assists

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Kijk eens aan, die Morgana related post had ik gemist.

[...]

Tja had ook niet kunnen reageren. Maar dat geldt ook voor jou hier.

En fijn dat de uitkomst voor jou duidelijk is....gefeliciteerd. Er zijn misschien ook andersdenkenden in deze wereld. Daarom heet het een discussie.

[...]
Die uitkomst is voor iedereen duidelijk hoor. Behalve de huilies die eeuwig blijven roepen in in ELO hell te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Bedroevend soms hoe sommige mensen denken dat zodra ze verslagen worden door iemand uit Bronze of Silver dat allchat dan maar een uitlaatklep moet worden om hun tegenstander puur te flamen. Zo had ik zojuist een Plat II LeBlanc die maar door bleef gaan over hoe ik maar Silver III ben en ik geen schijn van kans tegen hem zou hebben. Stond hij dan met zijn 54 CS vs mijn 314 CS na 42 min.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:27:
Dit zijn de ranked stats van mijn Jarvan IV:

Jarvan IV 19 4 82.6% 3.7/game 3.8/game 14.8/game 32.9/game

32.9 cs gemiddeld per game.. lijkt me meer de manier waarop je bepaalde junglers speelt. Inplaats van X amount of CS is terrible is 't meer de manier waarop je je goud binnen haalt.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#ranked-stats
Mooi voorbeeld ja, is inderdaad de manier waarop je speelt, al moet ik zeggen dat 30 ook weer een extreme is :P

Je zou eens één game Jarvan moeten spelen op het account van Koekiemonsterr, en vervolgens hem de replay sturen. Koekiemonsterr heeft de champion wel onder de knie volgens mij, maar moet met een andere mindset, op een andere manier spelen, waardoor je toch veel meer games wint.

Een gouden tip is ook om NOOIT te flamen. Het brengt je echt helemaal nergens. Tegenwoordig flame ik nooit een woord, hoogstens positieve feedback en dat helpt echt. Als je gaat flamen gooi je de winkans van de game naar 30%, echt waar.

blamauci schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:31:
je kda is best wel ok... maar je CS is wel echt slecht. Ik kan me niet voorstellen dat je genoeg gold hebt om voldoende items te halen ook al heb je zoveel assists
En toch staat hij 19 om 4, dat kan geen toeval zijn :P Ik zou graag eens een replay van zo'n match willen zien trouwens, waarin hij 35 farm haalt, volgens mij kun je er best wat van leren :)

Damienx2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:33:
Bedroevend soms hoe sommige mensen denken dat zodra ze verslagen worden door iemand uit Bronze of Silver dat allchat dan maar een uitlaatklep moet worden om hun tegenstander puur te flamen. Zo had ik zojuist een Plat II LeBlanc die maar door bleef gaan over hoe ik maar Silver III ben en ik geen schijn van kans tegen hem zou hebben. Stond hij dan met zijn 54 CS vs mijn 314 CS na 42 min.
Nice :P Zat vorig jaar ook een keer tegen een 2200 ELO Ahri te spelen in normal, en omdat je dat vantevoren weet ga je veel beter spelen, heb ik het gevoel. Ik was toen low silver, al was ik niet bepaald actief in ranked (maar ik geloof niet dat ik toen in gold hoorde).

Wat je wel vaak ziet is dat mensen die veel ranked spelen of een hoge rating hebben normals gebruiken om een beetje te trollen, waarschijnlijk is dat hier ook een beetje het geval :P

[ Voor 40% gewijzigd door DiedB op 02-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DiedB schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:36:
[...]

Mooi voorbeeld ja, is inderdaad de manier waarop je speelt, al moet ik zeggen dat 30 ook weer een extreme is :P

Je zou eens één game Jarvan moeten spelen op het account van Koekiemonsterr, en vervolgens hem de replay sturen. Koekiemonsterr heeft de champion wel onder de knie volgens mij, maar moet met een andere mindset, op een andere manier spelen, waardoor je toch veel meer games wint.

Een gouden tip is ook om NOOIT te flamen. Het brengt je echt helemaal nergens. Tegenwoordig flame ik nooit een woord, hoogstens positieve feedback en dat helpt echt. Als je gaat flamen gooi je de winkans van de game naar 30%, echt waar.

[...]

En toch staat hij 19 om 4, dat kan geen toeval zijn :P Ik zou graag eens een replay van zo'n match willen zien trouwens, waarin hij 35 farm haalt, volgens mij kun je er best wat van leren :)
Ik flame altijd!!.... op mijzelf als ik weer eens een gare actie heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:38:
[...]

Ik flame altijd!!.... op mijzelf als ik weer eens een gare actie heb gedaan.
Weet niet hoe srs, maar dat is ook weer een uiterste. Ik kan mezelf ook wel opwinden over de fouten die ik gemaakt heb, maar dat overkomt iedereen. Ik heb in de WCS ook mensen brushes zien facechecken en afgemaakt zien worden. Tja, overkomt je wel eens, hoe goed je ook kan anticiperen. Kalm blijven en gewoon realiseren dat het niet zo'n goed idee was en weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Maar dat is precies de manier om beter te worden, een hamer op je bureau leggen en elke keer als je een fout maakt flink rammen :P Nu moet je geen godcomplex hebben zoals een paar mensen hier *kuch* want dan zul je niet vaak lopen rammen, maar je leert er echt van xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Haha ben ik het niet he-le-maal mee eens, als je dat zou doen zou het zorgen voor onnodige spanning en druk. Even stilstaan bij je fout is prima maar je moet daarna wel weer kunnen ontspannen en focussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Ik maak maar een grap hoor :P

Maar je wordt alleen beter door naar je eigen fouten te kijken, en die kun je eventueel zelfs in een spreadsheet gaan bijhouden (niet op het verkeerde moment tho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Nuja, probeer maar eens te leren uit fouten als je jungler bent... Krijg je zoveel meer geflame over je heen :(. 2 promo matches gefaald als Nocturne daarjuist, 1 daarvan ook grotendeels mijn schuld omdat ik top niet eerder heb laten vallen. Ik wou nog zeggen op voorhand dat renekton jax counterd en hij beter supersafe kan spelen maar had het niet gedaan :(. Nu heb ik 2 wins op rij nodig om nog silver te worden, je krijgt precies wel veel betere tegenstanders in promo's of beeld ik me dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Nee, dat is ook zo. Je promo's zijn doorgaans moeilijker om te winnen omdat "het systeem" je pretty much wilt laten bewijzen dat je het kan, je moet dus op het niveau kunnen spelen van de league/divisie waar je naartoe gaat.

Merk wel dat ik zelf beter wordt als jungler en vooral met mechanics van m'n main (Elise). Niet alles gaat vlekkeloos obviously maar ik kan steeds wat meer eruit halen wat erin zit.. En dat is toch ook wel leuke vooruitgang als je dat ingame merkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:31:
Eigenlijk loop ik nooit achter, J4 was dan wel m'n gold champ en ben ook geen jungler. Ik main uit mezelf ADC. Echter de potjes met J4 waren dan ook wel ziekelijk snel beslist en 90% van de tijd 20-25 minuten games. Dus dat verklaart het misschien ook wel. Maar dan nog, zie me eigenlijk nooit achter lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:30:
Nee, dat is ook zo. Je promo's zijn doorgaans moeilijker om te winnen omdat "het systeem" je pretty much wilt laten bewijzen dat je het kan, je moet dus op het niveau kunnen spelen van de league/divisie waar je naartoe gaat.

Merk wel dat ik zelf beter wordt als jungler en vooral met mechanics van m'n main (Elise). Niet alles gaat vlekkeloos obviously maar ik kan steeds wat meer eruit halen wat erin zit.. En dat is toch ook wel leuke vooruitgang als je dat ingame merkt :)
Promos zijn toch gewoon normale games qua matchmaking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Tier promo's niet. Het systeem plaatst je expres tegen mensen met een hoger MMR, om te testen of je het wel echt kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Had ik inderdaad gemerkt. Vandaag promotions van silver 4 naar silver 3, alle 3 de potjes duurden 45+ minuten terwijl het gemiddelde potje bij mij maar 30 minuutjes duurt.
Ik ook meteen helemaal happy, van silver 4 naar silver 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedB schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:20:
Tier promo's niet. Het systeem plaatst je expres tegen mensen met een hoger MMR, om te testen of je het wel echt kunt.
Waar heb je dit vandaan? Kon het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:31:
[...]

Waar heb je dit vandaan? Kon het nergens vinden.
Ik heb geen bron, dat is puur mijn ervaring. Net als dat ik na promotie altijd eerst een stuk of 3 losses heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

en hop platinum 2, zou eigenlijk wel voor diamond kunnen gaan. dit seizoen is nog 2 weken?

ik heb met jairvan mijn meestgespeelde jungler trouwens gemiddeld 50 minions per game. dus valt echt wel mee. verschilt voornamelijk met hoe lang de potjes duren.

[ Voor 47% gewijzigd door Nutral op 03-11-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Nice :) Ik zit zelf op Gold 1 91LP momenteel, dus ik ga volgend weekend Plat proberen te halen (heb doordeweeks en morgen helaas geen tijd). Ik hoop heel erg dat het lukt, zou kapot zonde zijn om zover gekomen te zijn en dan dezelfde rewards te krijgen als de enorme hoop mensen in Gold V (25% van de community is nu gold of hoger, 9% plat of hoger dus dat is best extreem in vergelijking met vorig jaar).

Seizoen eindigt 11 november.

[ Voor 3% gewijzigd door DiedB op 03-11-2013 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die Nocturne wilde oppakken. Eerder vandaag een game gespeeld met mijn nieuwe skin en wat commentary x) ben sinds een paar weken weer begonnen aan LoL, forgive mistakes pls.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GifTAb599Jw]
Link: League of Legends - Eternum Nocturne Jungle - 02/11/2013

Voor de grap een rune build van een pro geprobeerd (ArPen en AD)
Voelde tijdens de game al veel slomer, dat is ook gewoon zo en het houdt je ganks tegen.

Ik heb in een custom game de volgende setups geprobeerd:

7x ArP Marks, 2x AD Marks, 3x AD Quints
Kwam uit op een cleartime van 1:34 met 417/834 Health over na Golems.

6x Aspd Marks, 3x AD Marks, 3x AD Quints
Kwam uit op een cleartime van 1:27 met 489/834 Health over na Golems.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:30:

Ik stomp echt altijd keihard door mijn promo van s5 naar s4 heen, richting s3 lukt ook meestal in 1 keer. Maar ben nu al twee keer teruggezakt naar s5 vanuit s3 8)7. Ik speel zelf voornamelijk top lane maar ben nu ook verder aan het gaan me junglen. Speel voornamelijk Cho (voor de CC en silence) en Vi (haar ult maakt zo enorm snel duidelijk dat de mensen in lane toch echt even moeten helpen deze vijand te dunken).

Als mid-laner kan ik gewoon niet mijn advantage pushen, terwijl ik daar als top laner/jungler totaal geen problemen mee heb. Bot lane blijf ik het liefst zo ver mogelijk weg, als het ranged moet speel ik wel Jayce top en als het support moet zijn speel ik wel Cho top/jungle :P. Ben er vrij zeker van dat ik top s1 zou kunnen spelen met mijn go-to picks (Cho, Tryn, Nasus, Jayce, Singed) heb alleen teveel moeite met andere lanes :'( .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Wat ik doe in lanes waar ik niet zo goed in ben (mid) is gewoon proberen op safe te spelen en op elk moment dat het kan mijn team te helpen. Ik heb met bijvoorbeeld orianna ongelovelijk veel ults gemist, maar omdat ik altijd aanwezig ben bij mijn team met iets op bot/top en verder alleen wat push kun je jezelf optimaal door het team laten carrien. Want dat zullen ze regelmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:03:
Als mid-laner kan ik gewoon niet mijn advantage pushen, terwijl ik daar als top laner/jungler totaal geen problemen mee heb. Bot lane blijf ik het liefst zo ver mogelijk weg, als het ranged moet speel ik wel Jayce top en als het support moet zijn speel ik wel Cho top/jungle :P. Ben er vrij zeker van dat ik top s1 zou kunnen spelen met mijn go-to picks (Cho, Tryn, Nasus, Jayce, Singed) heb alleen teveel moeite met andere lanes :'(
Als je top maar vaak genoeg wint, dan is dat op zich prima. Menigeen haalt Gold door voornamelijk één positie/lane te spelen.

Ik speel de laatste weken regelmatig duo ranked queue met een mede tweaker die nu op randje promo Gold V zit. Goeie speler in general, maar hij pikt vrijwel alleen top omdat ie daar met Renekton veelal iedereen de baas is. Als jij dat op top ook kan, komt het wel goed. Ik wil maar zeggen: tis niet erg om je op één rol te focussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-11-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Maar weer eens mijn jayce uit de kast gehaald. Mid lane, ben benieuwd hoe t gaat worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:08:
Maar weer eens mijn jayce uit de kast gehaald. Mid lane, ben benieuwd hoe t gaat worden haha
Denk dat top opzich handiger is. Je skillshot vanuit de bushes kunnen knallen geeft toch een extra voordeel. Op mid wordt dat lastiger te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:18:
[...]

Denk dat top opzich handiger is. Je skillshot vanuit de bushes kunnen knallen geeft toch een extra voordeel. Op mid wordt dat lastiger te raken.
Mhwah, het is sowieso niet zo moeilijk die te raken zelfs al ziet iemand ze aankomen (je kan sowieso je gate plaatsen nadat je jouw q hebt gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:24:
[...]

Mhwah, het is sowieso niet zo moeilijk die te raken zelfs al ziet iemand ze aankomen (je kan sowieso je gate plaatsen nadat je jouw q hebt gebruikt).
Als ik weet waar jij staat, kan ik sowieso zorgen dat ik een aantal creeps tussen ons zet. In dat aspect wordt het dus wel moeilijker om een skillshot te landen. Hetzelfde principe geldt voor Blitz. Denk dat je vanuit bush op bot lane meer pulls zal zien dan wanneer de enemy carry er zich precies van bewust is waar jij bent en minions of exacte timing kan gebruiken om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:26:
[...]

Als ik weet waar jij staat, kan ik sowieso zorgen dat ik een aantal creeps tussen ons zet. In dat aspect wordt het dus wel moeilijker om een skillshot te landen. Hetzelfde principe geldt voor Blitz. Denk dat je vanuit bush op bot lane meer pulls zal zien dan wanneer de enemy carry er zich precies van bewust is waar jij bent en minions of exacte timing kan gebruiken om weg te komen.
Als je weet dat ik in de bosjes staat kan je er ook prima voor zorgen dat er creeps tussen ons staan. Als Jayce ward ik liever diep tegen ganks en push gewoon als een gek. Ga maar lekker shock blasts dodgen terwijl je onder je tower staat te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Naja sta alweer 7-1 :D wel aan de verliezende hand
10-1 met 200cs op 23 min

verloren :"(

[ Voor 29% gewijzigd door dr34m3dd op 03-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:33
wat is er eigenlijk gebeurt met fiora, ik weet nog dat er een tijd was dat ze gigantisch veel gespeeld werd op top maar ik zie haar nooooit meer

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik zie Fiora in Silver tegenwoordig af en toe nog op top. Je kan met Fiora echt enorm veel damage doen, vooral in de teamfights smelt iedereen. Aan de andere kant ben je wel squishy en als je een slechte start hebt kom je moeilijk terug voor zover ik het heb kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het recorden van een aantal van mijn games via Twitch (private channel met archived broadcasts) om voor mezelf terug te kunnen kijken wat ik gedaan heb en wat ik beter/anders had kunnen doen. Even geleden heb ik al een verzoek geplaatst, maar ik doe het nog maar een keer aangezien ik nu materiaal heb en toen niet. Dus;

Is er misschien iemand hier met een hogere rank (high gold/plat+) die eens naar mijn video's wil kijken en mij wellicht wat tips kan geven?

Ik zoek wel iemand die het niet erg vind in ieder geval 1 hele game te kijken om een algeheel beeld te krijgen van wat ik doe, m'n map awareness etc. Ik denk zelf dat ik steeds een stukje beter wordt maar ironisch genoeg zat ik eerst halverwege Silver II en komt Silver IV nu wel erg dichtbij (nog 1 loss en ik sta op 0LP in SIII). Dus ik zoek iemand die mijn spel kan analyseren en mij algehele tips kan geven en wellicht wat inzicht kan verschaffen over kansen/mogelijkheden die ik heb laten liggen/niet goed benut heb et cetera.

Als iemand me wilt helpen zou ik dat enorm waarderen. Als je niet in het topic wilt reageren (bijv. bang bent dat iedereen om hulp gaat vragen :+) mag je ook gewoon een dm sturen. Krijg je van mij de link en m'n channel password :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik zal wel even kijken, send me a link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zit niet in een hoge rank, (ben nog maar lvl 27), maar misschien zou ik zelfs nog tips kunnen geven. Ik zou heel graag jou match wel willen zien als dat kan.. En anders kan ik er altijd nog aardig wat van leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Hmm ja, ik zet de link wel gewoon hier neer :P Misschien dat er nieuwere spelers zijn die daar weer wat aan hebben, als er mensen zijn die ik kan helpen mogen die ook gewoon dm'en :Y

http://www.twitch.tv/joomadbro/profile/pastBroadcasts
pw; gathering

Had Nutral al de link gestuurd, maar als er nog meer mensen zijn die mijn game willen analyseren of mij tips kunnen geven om beter te worden en hoger te komen, hier of in dm, dan eeuwige dank naar jou _/-\o_

Ohja, m'n Lee Sin game heeft heerlijke deep house op de achtergrond, voor de liefhebber :+

[ Voor 9% gewijzigd door Recrush op 03-11-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  1. Kijk eens naar de minion waves.. Je eerste gank koste bijna je leven omdat de minions van Renekton de helft voor hem deden.
  2. Bewaar smite op een bepaald punt in de game zodat, als het nodig is je je eigen buffs kan weg smiten. Dit geld ook voor Baron en Dragon.
  3. En kan je op Elise niet beter eerst voor een Haunting gaan voor de extra magic pen, ap en health? Op die manier doe je geloof ik al veel meer dmg.. En als je weet dat je tegenpartij 2 tanks heeft met redelijk wat HP dan kan je met een Liandry's Torment daar al aardig wat van af krijgen. Probeer dit te doen voordat je een teamfight in gaat. En als je team een slow heeft (ashe) proc je Liandry's extra dmg ook.
  4. Ga er eigenlijk altijd van uit dat nadat je je eerste buff hebt zei je tweede buff zullen pakken.
  5. Probeer wat in zijn jungle te clearen en laat de creeps staan die het minst geld geven.
  6. Wil je een early gank opzetten? Doe dan na je eerste buff gelijk je tweede buff zodat je level 3 bent.
  7. Probeer ook eens vooruit te denken om te kunnen zien waar hun jungler hoogstwaarschijnlijk zal gaan ganken.
Dit is wat mij op viel en er zitten nog wat tips tussen.. Hoewel ik zelf maar silver 1 ben en bijna nooit jungle speel zijn dit denk toch wel dingen die al erg belangrijk zijn :) Hoop dat de gold/plat/dia spelers hier meer tips voor je willen geven en indien het nodig is mij corrigeren als ik wat verkeerds heb gezegd :*)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:28:

Als iemand me wilt helpen zou ik dat enorm waarderen. Als je niet in het topic wilt reageren (bijv. bang bent dat iedereen om hulp gaat vragen :+) mag je ook gewoon een dm sturen. Krijg je van mij de link en m'n channel password :Y
Waarom skip je Wolves op Elise? Je bent toch nooit op tijd voor red buff secure als je eerst blue doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Dank voor je input _/-\o_ je hebt helemaal gelijk wat betreft de minion waves, die gank was niet ideaal. Was zo gefocused op Renekton dat de hoeveelheid minion aggro me een beetje voorbij ging. Dit gebeurt me ook vaker dus dat neem ik mee.

Over de Haunting Guise>Liandry's of rush naar Rylai's, mijn voorkeur gaat altijd uit naar de laatste omdat hij voor dezelfde hoeveelheid goud 200 health en 30 AP meer geeft (wat ik early wel veel vind) en de slow heeft waardoor ze makkelijker in range blijven voor me. Verder hebben de meesten early niet zo veel magic resist, dus dan is magic penetration ook minder efficiënt? De dot passive van Liandry's is ook goed natuurlijk, maar ik kan niet inschatten of dit beter is dan de extra AP die je van Rylai's krijgt. Goed punt maak je wel, zou graag zien wat een hogere speler over deze items te zeggen heeft :P

Verdere punten van je neem ik gewoon mee. Sommige dingen zoals early gank en neutral monsters stelen doe ik doorgaans wel maar kwam hier niet zo naar voren omdat ik niet het gevoel had dat ik die controle had.
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:48:
[...]

Waarom skip je Wolves op Elise? Je bent toch nooit op tijd voor red buff secure als je eerst blue doet.
Wolves skip ik eigenlijk altijd, in 9 van de 10 games heb ik of allebei de buffs van mezelf, of invaden we zelf, of zie ik de vijand invaden en steel ik hun buff etc. Deze game toevallig niet, maar normaal ga ik dus blue->red->lvl 3 gank, dus ik denk dat de wolves dan alleen oponthoud zijn? En ik wil zo snel mogelijk zien of mijn red buff er nog is als ik er geen vision over heb gehad. Weet niet of dat een domme beredenering is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
Ik voel me vereerd :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9qPuwVQ.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
En dat op je verjaardag :+ gefeli.

Wil ook wel weer een gele/groene ribbon. Die rode word ik zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
Recrush schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:01:
[...]

En dat op je verjaardag :+ gefeli.

Wil ook wel weer een gele/groene ribbon. Die rode word ik zat :P
ja leuk cadeau :P
btw kun je meerdere ribbons tegelijk hebben?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Nee, maar je kunt wel meerdere meldingen krijgen. Ik kreeg eerst een gele meldin + ribbon, toen tussendoor geloof ik nog zo'n groene melding gehad maar de ribbon zag ik pas een tijdje later. Had ook een paar keer honorable opponent melding gehad maar de ribbon kreeg ik pas weer na de groene. Denk dat ze dus "verlopen" waren en ik daarna een andere ribbon kreeg die ik al verdiend had. Heb nu al heel lang de rode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:58:
[...]

Over de Haunting Guise>Liandry's of rush naar Rylai's, mijn voorkeur gaat altijd uit naar de laatste omdat hij voor dezelfde hoeveelheid goud 200 health en 30 AP meer geeft (wat ik early wel veel vind) en de slow heeft waardoor ze makkelijker in range blijven voor me. Verder hebben de meesten early niet zo veel magic resist, dus dan is magic penetration ook minder efficiënt?
Nee, lategame is flat Mpen juist minder goed dan %. Mres scaled op veel characters niet en blijft dus op 35ish hangen of iets hoger door Mercs. Met flat Mpen kun je dus bijna true damage doen met je skills.
De dot passive van Liandry's is ook goed natuurlijk, maar ik kan niet inschatten of dit beter is dan de extra AP die je van Rylai's krijgt. Goed punt maak je wel, zou graag zien wat een hogere speler over deze items te zeggen heeft :P
Elise scaled niet heel bijzonder met AP. Haar grote Q nuke scaled per 100. Dus 50 of 80 van Rylais maken op dat gebied weinig uit. Ik denk dat op Elise 2-4% Health (laagste ongeveer 12 damage, op z'n hoogst 160 damage per proc) over het algemeen consister zal zijn dan 30 AP. Haar enige reliable poke is de Q, en verhoogt enkel in damage in grote aantallen AP.

De wiskunde achter AP vs %health damage kun je zelf doen, ik zou niet te afhankelijk zijn van "hoge" spelers. Zelfs de pros uit CLG e.d. brengen guides uit met Runes e.d. die optimaler kunnen of die aangepast zijn aan hoe zij specifiek spelen. Overigens kun je Liandry's en Rylais gewoon allebei nemen uiteindelijk. Ze werken goed samen.
Wolves skip ik eigenlijk altijd, in 9 van de 10 games heb ik of allebei de buffs van mezelf, of invaden we zelf, of zie ik de vijand invaden en steel ik hun buff etc. Deze game toevallig niet, maar normaal ga ik dus blue->red->lvl 3 gank, dus ik denk dat de wolves dan alleen oponthoud zijn? En ik wil zo snel mogelijk zien of mijn red buff er nog is als ik er geen vision over heb gehad. Weet niet of dat een domme beredenering is? :+
Eigenlijk wel, want Wolf camp geeft veel meer EXP dan Wraith camp. Overigens zou het helemaal niet lang moeten duren voordat je Wolves hebt gedaan (5-7 seconden tops?) dus is dat het missen waard? Gaan die 5 seconden het verschil maken qua gank? Kan me haast niet voorstellen dat je zover vooruit kunt kijken dat bot lane op 3:35 verder gepushed is naar jouw kant dan op 3:40 bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Recrush schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:16:
Nee, maar je kunt wel meerdere meldingen krijgen. Ik kreeg eerst een gele meldin + ribbon, toen tussendoor geloof ik nog zo'n groene melding gehad maar de ribbon zag ik pas een tijdje later. Had ook een paar keer honorable opponent melding gehad maar de ribbon kreeg ik pas weer na de groene. Denk dat ze dus "verlopen" waren en ik daarna een andere ribbon kreeg die ik al verdiend had. Heb nu al heel lang de rode :+
Ik heb alleen nooit de rode gehaald.. Maar dit systeem is leuk tussen level 1-30 :) Daarna zie je weinig mensen nog met ribbons ;w

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Klopt, spelers die recentelijk level 30 hebben gehaald hebben allemaal ribbons, de laatste keer dat ik er een zag was ongeveer 3 maanden geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 games, 3 met trolls. Fantastisch.

edit: maak dat 5 games met 4 trolls. Nu weer iemand die claimed dat shen "OP" is in SoloQ. Ja, daarom heeft Shen een 48% winrate in SoloQ en heeft de speler in kwestie een 40% winrate met Shen...... 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:50:
Daarom speel ik ook vrijwel nooit Ranked in het weekend. Het aantal leavers en idioten is vandaag weer aardig triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toevallig heb ik al een maand of 2 een ribbon vanwege Teamwork. Deze heb ik gekregen na een aardige win streak waarmee ik van Silver 4 naar Gold 5 ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:50:

edit: maak dat 5 games met 4 trolls. Nu weer iemand die claimed dat shen "OP" is in SoloQ. Ja, daarom heeft Shen een 48% winrate in SoloQ en heeft de speler in kwestie een 40% winrate met Shen...... 8)7 8)7 8)7 8)7
Houd wel in gedachten dat de kans dat de tegenstander een troll in het team heeft 56% is en de kans dat jij een troll in je team hebt 44% is. (we gaan er vanuit dat jij in dit geval niet aan het trollen bent ;))

Ik zou zeggen blijven volhouden! Ik hoop dat ik hiermee iets positiefs heb kunnen vertellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Ik ga maar steeds in uit promotion, verlies altijd wel 3 games in men promo's (al dan niet door feeders, maar zeker niet altijd). Dan er terug uit win ik een matchke en krijg ik weer in een klap genoeg lp voor promo. Dat ze mij eens gewoon doorlaten zonder die matchkes al ze mij daar toch wegwillen:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
SemperEgo schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:11:
Ik ga maar steeds in uit promotion, verlies altijd wel 3 games in men promo's (al dan niet door feeders, maar zeker niet altijd). Dan er terug uit win ik een matchke en krijg ik weer in een klap genoeg lp voor promo. Dat ze mij eens gewoon doorlaten zonder die matchkes al ze mij daar toch wegwillen:p.
Als je al steeds in je promo komt is er niks aan de hand toch? Ik had dit zelf ook van s3 naar s2.. Daar heb ik uiteindelijk 4 keer over gedaan :) Al je dus goed genoeg speelt zal je het vanzelf wel een keer halen ;)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:35
Vandaag toch weer wat ranked gespeeld al had ik mijn doel voor dit seizoen bereikt (Gold). Nu ben ik in no time van Gold V naar Gold III gegaan (IV geskipt). Wel 6 potten op rij gewonnen en mijn MMR is blijkbaar goed 24a25 per pot. Eerste keer dat ik een divisie geskipt hebt en dat in gold was aangenaam verrast.

Kan het kloppen dat er een hoop rotte appels, in Gold 5 zitten, en het systeem goeie spelers graag doorloodst?

[ Voor 10% gewijzigd door Mvdbeld op 03-11-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Pff net voor het eerst met Lucian gespeeld in ARAM maar ik vond hem 3x niks... Snap echt niet hoe je die Q fatsoenlijk moet schieten? Lijkt heel vaak alsof ie weigert...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:15:
Toevallig heb ik al een maand of 2 een ribbon vanwege Teamwork. Deze heb ik gekregen na een aardige win streak waarmee ik van Silver 4 naar Gold 5 ben gekomen.
Die teamwork ribbon heb ik ook :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Die ribbons hebben over het algemeen weinig tot geen waarde, meestal zijn de grootste flamers/lamers/trollers degenen met een ribbon omdat ze ooit een keer beloond zijn door er altijd maar om te schooien. Was blij dat ik mijne uiteindelijk kwijtraakte, flauwekul systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vind het wel mooi met die ribbons, ik flame NOOIT in een game, probeer altijd positief te zijn en tips te geven (maar meestal blijf ik gewoon stil). Maar ik heb nog maar 1 ribbon gehad ooit, en dat is echt al heel lang geleden weer. Beetje raar systeem inderdaad, maar volgens mij geeft sowieso niemand meer honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Enige wat ik in dit spel meer en meer krijg is de tegenzin om op Play te drukken. Het eeuwige gemier in champselect, het geouwehoer ingame en dat terwijl ik af en toe naar pro-speler streams kijk waar het er gewoon "leuk" aan toe gaat. Dat is in de onderste regionen gewoon niet het geval. Dit weekend ook maar uitgeweken naar wat Co-op vs AI games puur om het gezeur iig wat tegen te gaan. En dan kunnen mensen roepen, "ja dan moet je muten" serieus, dat is de oplossing om een leuke game te hebben? Dus gewoon niet met elkaar fatsoenlijk kunnen communiceren om een gezamenlijk einddoel te halen.

Iedereen gaat ook een game in schijnbaar met een attitude die totaal niet bij hun prestatie past. En dat eeuwige getrol als ze hun zin niet krijgen is ook ronduit ziekelijk. Ik kijk nog even aan hoe het begin van Season 4 gaat zijn, maar mits er geen verbetering komt denk ik toch echt dat ik weer richting de FPS games of desnoods Hearthstone wijk puur om weer wat plezier in het gamen te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met mensen die een slechte game hebben, zolang ze maar niet als een kleine kleuter gaan reageren of lopen afreageren op hun jungler of de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

Het is voornamelijk een trucje... Ik heb al redelijk vaak zo'n ribbon gehad (in 300 matches zeker al 4 keer), als je gewoon zorgt dat je in je eindchat de tegenstanders een goed gevoel geeft door bijvoorbeeld een leuke play out de match te benoemen waarbij bijvoorbeeld de enemy fizz een triple kill under de turret heeft gehaald of wat dan ook.

Volgens mij krijg je ook sneller een ribbon als je een X aantal matches achter elkaar honor krijgt.

Het geeft wel een goed gevoel vind ik, ook al is het (voornamelijk maar) een trucje, het draagt wel bij dat je andere spelers een goed gevoel geeft, waardoor je uiteindelijk minder gefrustreerd je volgende match ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:26:
Iedereen gaat ook een game in schijnbaar met een attitude die totaal niet bij hun prestatie past. En dat eeuwige getrol als ze hun zin niet krijgen is ook ronduit ziekelijk. Ik kijk nog even aan hoe het begin van Season 4 gaat zijn, maar mits er geen verbetering komt denk ik toch echt dat ik weer richting de FPS games of desnoods Hearthstone wijk puur om weer wat plezier in het gamen te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met mensen die een slechte game hebben, zolang ze maar niet als een kleine kleuter gaan reageren of lopen afreageren op hun jungler of de rest van het team.
Hearthstone is toch die League of legends cardgame? Over Hearthstone gesproken, is er een manier hoe je een beta key kunt bemachtigen? Ik heb ergens een tijdje terug gelezen dat Tweakers hier behoorlijk wat privileges op had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 17:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:26:
Enige wat ik in dit spel meer en meer krijg is de tegenzin om op Play te drukken. Het eeuwige gemier in champselect, het geouwehoer ingame en dat terwijl ik af en toe naar pro-speler streams kijk waar het er gewoon "leuk" aan toe gaat. Dat is in de onderste regionen gewoon niet het geval. Dit weekend ook maar uitgeweken naar wat Co-op vs AI games puur om het gezeur iig wat tegen te gaan. En dan kunnen mensen roepen, "ja dan moet je muten" serieus, dat is de oplossing om een leuke game te hebben? Dus gewoon niet met elkaar fatsoenlijk kunnen communiceren om een gezamenlijk einddoel te halen.

Iedereen gaat ook een game in schijnbaar met een attitude die totaal niet bij hun prestatie past. En dat eeuwige getrol als ze hun zin te krijgen is ook ronduit ziekelijk. Ik kijk nog even aan hoe het begin van Season 4 gaat zijn, maar mits er geen verbetering komt denk ik toch echt dat ik weer richting de FPS games of desnoods Hearthstone wijk puur om weer wat plezier in het gamen te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met mensen die een slechte game hebben, zolang ze maar niet als een kleine kleuter gaan reageren of lopen afreageren op hun jungler of de rest van het team.
Ja maar ik vind ook dat dat een beetje komt doordat men zich vastklampt aan 1 champ of 1 role. Ik heb dit weekend meerdere malen gespeeld en het eigenlijk best gezellig had, alleen al door gewoon te zeggen " i can play any role except my jungle is as a n00b" en alle keren was het antwoord " oh okay ... well i will go jungle then." en de andere netjes met een rolverdeling en de ene keer eindig ik als support en de andere keer als adc of AP mid.

Het hele first call principe is namelijk gedoomed voor gezeik immers chatlag dus op ieder scherm is iemand anders eerst , de motivatie zakt weg van " nou dat ga ik wel role x" vanwege dit gezeik.

Zodra je het zelf al veel positiever benaderd in champ select zal je zien dat de reacties ook veel positiever zijn

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:30:
[...]

Hearthstone is toch die League of legends cardgame? Over Hearthstone gesproken, is er een manier hoe je een beta key kunt bemachtigen? Ik heb ergens een tijdje terug gelezen dat Tweakers hier behoorlijk wat privileges op had.
Hearthstone is een World of Warcraft cardgame. Ik heb toevallig geluk gehad dat iemand op Facebook nog een key voor me had, maar ik verwacht dat binnenkort de open beta begint en dan kan iedereen erop.
ShadowBumble schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:31:
[...]

Ja maar ik vind ook dat dat een beetje komt doordat men zich vastklampt aan 1 champ of 1 role. Ik heb dit weekend meerdere malen gespeeld en het eigenlijk best gezellig had, alleen al door gewoon te zeggen " i can play any role except my jungle is as a n00b" en alle keren was het antwoord " oh okay ... well i will go jungle then." en de andere netjes met een rolverdeling en de ene keer eindig ik als support en de andere keer als adc of AP mid.

Het hele first call principe is namelijk gedoomed voor gezeik immers chatlag dus op ieder scherm is iemand anders eerst , de motivatie zakt weg van " nou dat ga ik wel role x" vanwege dit gezeik.

Zodra je het zelf al veel positiever benaderd in champ select zal je zien dat de reacties ook veel positiever zijn
Neem aan dat je zelf ook nu ziet waar dit naar toe gaat? Dus als je dit spel met een Stockholm Syndrome speelt is het 10x leuker. Het moment dat mensen gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is er gewoon niet meer.

Waar ik helemaal een gruwelijke hekel aan heb zijn die premades van 3 / 4 man waarbij ze even moeten laten zien hoe stoer ze wel niet zijn tegenover elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 04-11-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:46:
Neem aan dat je zelf ook nu ziet waar dit naar toe gaat? Dus als je dit spel met een Stockholm Syndrome speelt is het 10x leuker. Het moment dat mensen gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is er gewoon niet meer.
Het heeft niks te maken met het Stockholm Syndroom het heeft puur te maken met flexibel zijn en gezamelijk als team te spelen, jezelf als een dickhead opstellen ( even overdreven met ) " I play role x or feed/afk" bereikt niemand wat mee.

Overigens houd dit niet in dat je spontaan je maar neer leggen bij de grillen van je team maar het is ook onzinnig om ieder potje er een dsicussie van te maken, en anders is het toch heel simpel " instalock , mute all spelers en klaar." Heb ik hier al regelmatig als opmerking voorbij zien komen.
Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:46:
Waar ik helemaal een gruwelijke hekel aan heb zijn die premades van 3 / 4 man waarbij ze even moeten laten zien hoe stoer ze wel niet zijn tegenover elkaar.
Yup hele discussies, instalocken allemaal, en geven daarna altijd de non premade de schuld. Das ook 1 van de weinige keren dat ik bewust de champ's noem in chat en dat ze een premade zijn dat mocht er gezeik en reports uitkomen men ook weet dat het een premade is.

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 04-11-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

We moeten gewoon het Tweakers kanaal met zn allen weer eens vaker gaan gebruiken. Ik hoor steeds dezelfde klachten over teammates e.d. terugkomen en door premade te spelen ben je van een heleboel van dat gezeik af (mits de tweakers zichzelf onderling gedragen, maar omdat je niet volledig anoniem bent is die kans een stuk groter). Voor ranked kunnen mensen dan misschien wat makkelijker een duo-partner vinden waardoor je de kans op een flamer/feeder in je team ook weer iets verkleint.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:00:
We moeten gewoon het Tweakers kanaal met zn allen weer eens vaker gaan gebruiken. Ik hoor steeds dezelfde klachten over teammates e.d. terugkomen en door premade te spelen ben je van een heleboel van dat gezeik af (mits de tweakers zichzelf onderling gedragen, maar omdat je niet volledig anoniem bent is die kans een stuk groter). Voor ranked kunnen mensen dan misschien wat makkelijker een duo-partner vinden waardoor je de kans op een flamer/feeder in je team ook weer iets verkleint.
Eens, jammer genoeg ben ik nog geen lv30 ( wel 2 levels gedaan afgeklopen weekend ) en zit ik nu halverwege lv28. Ik zal misschien ook meer weer een eens mumble server opstarten of iets dergelijks mijn teamspeak license NPL is namelijk afgebrand omdat ik hem te lang niet had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:57:
[...]

Het heeft niks te maken met het Stockholm Syndroom het heeft puur te maken met flexibel zijn en gezamelijk als team te spelen, jezelf als een dickhead opstellen ( even overdreven met ) " I play role x or feed/afk" bereikt niemand wat mee.

Overigens houd dit niet in dat je spontaan je maar neer leggen bij de grillen van je team maar het is ook onzinnig om ieder potje er een dsicussie van te maken, en anders is het toch heel simpel " instalock , mute all spelers en klaar." Heb ik hier al regelmatig als opmerking voorbij zien komen.

[...]

Yup hele discussies, instalocken allemaal, en geven daarna altijd de non premade de schuld. Das ook 1 van de weinige keren dat ik bewust de champ's noem in chat en dat ze een premade zijn dat mocht er gezeik en reports uitkomen men ook weet dat het een premade is.
Ik ben flexibel zat, maar als ik hetzelfde principe als jou zou hanteren, sta je in 10 games, 8 keer als support. En sorry hoor maar dat vindt ik toch echt een schijtrol, beetje aankijken hoe de rest van je team je kans op een win verneuken.

En dan de andere optie, instalock en iedereen muten. Nee geweldige community om in te spelen.

@Vicarious mee eens zou al een stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:05:
[...]

Ik ben flexibel zat, maar als ik hetzelfde principe als jou zou hanteren, sta je in 10 games, 8 keer als support. En sorry hoor maar dat vindt ik toch echt een schijtrol, beetje aankijken hoe de rest van je team je kans op een win verneuken.
En dan de andere optie, instalock en iedereen muten. Nee geweldige community om in te spelen.
Sja ik kan daar weinig over oordelen maar die ervaring deel ik niet van mij laatste 10 matches heb ik er maar 2 als support gespeeld, voor de rest is deze discussie nagenoeg nutteloos want ik speel niet op lv30 ranked misschien als ik dat speel is het weer anders maar voorlopig speel ik nog normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
>support[...] vind* ik toch echt een schijtrol

Oneens. Ik weet niet welk level je bent maar je kan wel degelijk als support een game naar winst dragen.
Support bepaald grotendeels hoe de game vooral early verloopt.
Sommige supports (Leona eg) heeft een engage-rol waarbij je een winst kan bepalen door simpelweg een goede ult te landen.

Verder lijkt het me leuk om een game met mede tweakers te spelen, alleen mijn enige vrees is dat mensen misschien vijanden krijgen waar ze niet tegen opgewassen zijn als ze met mij spelen (hoewel dat alleen maar door verbetering kan leiden, tenzij ze té hard ingepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:05:
[...]

@Vicarious mee eens zou al een stuk beter zijn.
Ligt eraan welke support. Maar ik heb vorige week 2 potjes met nami de game omgedraaid door een paar geweldige stuns en ults.

Maar over het algemeen ben je als support zijnde te afhankelijk van je team. Heb van het weekend weer een goed weekend gehad. Wel aardig wat slechte teammates, maar veel potjes kunnen carrien als jungle zijnde. Zie lolking maar en mijn nick iCynl.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:09:
[...]

Sja ik kan daar weinig over oordelen maar die ervaring deel ik niet van mij laatste 10 matches heb ik er maar 2 als support gespeeld, voor de rest is deze discussie nagenoeg nutteloos want ik speel niet op lv30 ranked misschien als ik dat speel is het weer anders maar voorlopig speel ik nog normals.
Nee de community is in ranked en normals vrijwel hetzelfde, alleen is het flamen in ranked iets erger omdat het daar nog ergens om gaat. Maar ik moet zeggen dat ik heb 1 account in Bronze gehad dit seizoen en daar wordt altijd gezegd dat het elohell is, wat ik totaal niet begrijp want uit mijn ervaring daar is dat het flamegehalte aanmerkelijk minder is. Ja er is regelmatig allchat (ook 1 van de redenen dat de meeste in bronze blijven want ze zijn simpelweg meer aan het typen dan spelen) maar dat zijn simpele taunts. En merendeel van de Bronze community heeft geaccepteerd dat ze niet goed genoeg zijn voor Silver.

Dan heb je de Silver community (waar ik zelf momenteel ook zit) die ronduit toxic is. Krijgt men hun zin niet. Nou dan ga ik AFK staan. En dit niet alleen in mijn eigen team, maar ook in het enemy team. Dat is ronduit irritant. Wat dan een leuke game had moeten worden wordt voor 9 man verpest door 1 zo'n stumper. Hier wordt vaak genoeg gezegd dat je statistisch gezien meer zult winnen dan verliezen omdat de trollers / afkers percentueel meer in het enemy team zullen zitten. Maar wat boeit mij de win als ik maar tegen 4 man speel? Dit spel is toch niet gemaakt om in ranks te stijgen door trollers / afkers. Het ging toch om skill?

En dan kun je uitwijken naar Normals waar je dan het geluk treft dat 3 bronzen vriendjes een platinum / diamond maatje hebben waar ze in allchat lekker stoer over kunnen doen. Als het je dan vervolgens lukt om als Silver III de platinum speler totaal te denyen in farm / kills en zelfs je lane hard wint, dan komt deze leuke jongen ook nog eens in allchat om te vertellen hoe slecht jij wel niet bent als Silver III speler en hoe je hem elke keer pakt als hij een lagspike heeft.

Nee, ik snap echt niet waarom mensen deze community nog verdedigen, het is werkelijk bedroevend.
Nescire schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:16:
>support[...] vind* ik toch echt een schijtrol

Oneens. Ik weet niet welk level je bent maar je kan wel degelijk als support een game naar winst dragen.
Support bepaald grotendeels hoe de game vooral early verloopt.
Sommige supports (Leona eg) heeft een engage-rol waarbij je een winst kan bepalen door simpelweg een goede ult te landen.

Verder lijkt het me leuk om een game met mede tweakers te spelen, alleen mijn enige vrees is dat mensen misschien vijanden krijgen waar ze niet tegen opgewassen zijn als ze met mij spelen (hoewel dat alleen maar door verbetering kan leiden, tenzij ze té hard ingepakt worden.
Dat is heel fijn dat jij support wel leuk vindt. Over het algemeen trekt mij het niet zo om naar een AD Carry te kijken die CS na CS mist, die je (mits je een healende support speelt) bijna je hele manabar aan heals kunt geven omdat meneer weigert wat heen en weer te bewegen om geen sitting duck te zijn. De eeuwige pink ward war. Nee sorry, doe mij maar wat meer variatie erin (wat er dus in Season 4 eindelijk aan zit te komen).

[ Voor 20% gewijzigd door Damien op 04-11-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Meer activiteit in/met Tweakers kanaal lijkt mij ook leuk. Ben zelf ook (pas) level 28 dus kan nog veel leren. Speel nu ook bijna alleen maar ARAM omdat ik dat nu nog leuker/sneller/makkelijker vind. Als ik SR speel dan gaat mijn voorkeur meestal uit naar jungle/tank/gank. (Amumu, Rammus, Maokai, Nocturne, Fiddlesticks o.a.)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook als Level 28 kun je je prima laten horen in het Tweakers kanaal. Ik ben best bereid om samen een game in te gaan met een <lvl 30 om wat tips te geven en genoeg anderen zijn dat normaal gesproken ook. Alleen omdat het kanaal nu amper nog wordt gebruikt kijkt vrijwel niemand er meer in. Als we het zelf actief houden door regelmatig om games te vragen en daar ook op te reageren als anderen erom vragen denk ik dat het voor veel tweakers al gauw weer een stuk leuker wordt om te spelen. Wat laten we eerlijk zijn: misschien 1 op de 3 solo queue games is echt een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:23:
Meer activiteit in/met Tweakers kanaal lijkt mij ook leuk. Ben zelf ook (pas) level 28 dus kan nog veel leren. Speel nu ook bijna alleen maar ARAM omdat ik dat nu nog leuker/sneller/makkelijker vind. Als ik SR speel dan gaat mijn voorkeur meestal uit naar jungle/tank/gank. (Amumu, Rammus, Maokai, Nocturne, Fiddlesticks o.a.)
Nou laten we eens gek doen en inderdaad het GoT kanaal weer eens leven in roepen. Ik zal vanavond wel weer joinen en kijken of er wat mensen beschikbaar zijn voor een 5on5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:19:
Over het algemeen trekt mij het niet zo om naar een AD Carry te kijken die CS na CS mist,
Dat is alleen als je mij moet supporten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:25:
Ook als Level 28 kun je je prima laten horen in het Tweakers kanaal. Ik ben best bereid om samen een game in te gaan met een <lvl 30 om wat tips te geven en genoeg anderen zijn dat normaal gesproken ook. Alleen omdat het kanaal nu amper nog wordt gebruikt kijkt vrijwel niemand er meer in. Als we het zelf actief houden door regelmatig om games te vragen en daar ook op te reageren als anderen erom vragen denk ik dat het voor veel tweakers al gauw weer een stuk leuker wordt om te spelen. Wat laten we eerlijk zijn: misschien 1 op de 3 solo queue games is echt een leuke game.
Prima,

Ik zal hier ook weer actiever op gaan letten ook in ben lv28 en doe graag gezellig mee in normals/draft pick.
Vicarious schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:26:
[...]
Dat is alleen als je mij moet supporten :+
Zeg maar Schot voor open doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Als newbie (ik speel maar 1 game per dag, dus ben ik pas level 15) kom ik vooralsnog weinig trolls en afkers tegen. Af en toe wel, maar de meeste spellen zijn mensen gewoon sociaal.
Moest wel opeens als Blitz Support alleen bot doen gisteren omdat 2 graag samen top wilden doen (en dat pas toen de champion selection was afgelopen meldden ;) ), maar er werd niet geflamed en er werd goed samen gewerkt (na de eerste wipe toen we de enemy base in gingen tenminste).

Elke online game heeft trolls, en dat is ook niets nieuws. Toen ik mijn eerste online games speelde in '92 waren ze er, nu zijn ze er, en ze zullen er over 20 jaar nog steeds zijn. Negeren is het beste wat je kan doen, en niet laten merken dat het je irriteert. Anders hebben ze alleen maar het gevoel dat het geslaagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:31:

Elke online game heeft trolls, en dat is ook niets nieuws. Toen ik mijn eerste online games speelde in '92 waren ze er, nu zijn ze er, en ze zullen er over 20 jaar nog steeds zijn. Negeren is het beste wat je kan doen, en niet laten merken dat het je irriteert. Anders hebben ze alleen maar het gevoel dat het geslaagd is.
In een teamgame is dat verrekte lastig omdat je 4v5 in principe niet kunt winnen. Op mijn EUNE smurf heb ik overigens ook weinig last van een verrotte community, alleen af en toe een verdwaalde smurf die zijn team zit te flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:32:
[...]

In een teamgame is dat verrekte lastig omdat je 4v5 in principe niet kunt winnen. Op mijn EUNE smurf heb ik overigens ook weinig last van een verrotte community, alleen af en toe een verdwaalde smurf die zijn team zit te flamen.
Ik heb nu op NA / EUNE / Turkse server en EUW gespeeld en ik moet ook toegeven dat EUNE vrij relaxt was, NA kwam ik ook amper ellende tegen en de Turkse server begreep ik toch niet wat ze typten. Dus EUW is voor mij nog steeds met kop en schouders het meest toxic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Het is bloedig irritant wanneer het gebeurd, maar het vervelende is dat een troll die het bewust doet om mensen te ergeren het juist leuk vindt wanneer je het laat merken. Wanneer mensen de troll negeren en gewoon samen er een leuk spel van proberen te maken zal het minder leuk zijn voor de troll.
Let wel, de tegenstander moet wel bereid zijn mee te werken aan het negeren. Wanneer iemand gaat feeden op de troll of zo dan is het juist weer minder leuk voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik zal vanavond (level 23-24) ook het GOT kanaal in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 07:52:
Die ribbons hebben over het algemeen weinig tot geen waarde, meestal zijn de grootste flamers/lamers/trollers degenen met een ribbon omdat ze ooit een keer beloond zijn door er altijd maar om te schooien. Was blij dat ik mijne uiteindelijk kwijtraakte, flauwekul systeem.
Inderdaad. Laatst met 4 mensen premade in het weekend, teamgenoot dacht oh hij heeft een ribbon, komt vast goed. Wrong. Nadat hij geganked was (en terecht, tot tower pushen zonder disengage en wards) was het allemaal onze schuld, teringpremaders, report yu, etc.
Damienx2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:35:
[...]

Ik heb nu op NA / EUNE / Turkse server en EUW gespeeld en ik moet ook toegeven dat EUNE vrij relaxt was, NA kwam ik ook amper ellende tegen en de Turkse server begreep ik toch niet wat ze typten. Dus EUW is voor mij nog steeds met kop en schouders het meest toxic.
Probeer Malay/Singapore LoL maar eens als je toxic wil zien. Zelfs de GMs zijn daar toxic.

Overigens, wat is de exacte naam van het GoT kanaal?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:35:
Ik zal vanavond (level 23-24) ook het GOT kanaal in de gaten houden
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zit alleen te twijfelen of het dan wel handig is om met mijn main account te spelen. Aangezien die matchmaking dan weer vrij verrot zal zijn. 1200+ wins... dan komen jullie ook vs wat meer ervaren spelers namelijk.

@Itsnotrudy: GoT zoals ook in het TS staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 04-11-2013 10:40 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.