Pff... Blitz + Yasuo!
Blitz Q + E, Yasuo R, Blitz E + R, en als ie nog leeft en weg probeert te komen is tegen die tijd Blitz Q ook weer beschikbaar
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pff... Blitz + Yasuo!
Zat meer te denken (durf het niet te claimen dat het ook zo werkt gezien mijn geringe kennis van Yasuo) aan de movement speed buff van Janna in combinatie met haar knockup en haar CC. Maar uiteraard zal Blitz ook werken. Vind de wind-combo opzich wel bij elkaar passen.Skyclad schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:31:
[...]
Pff... Blitz + Yasuo!
Blitz Q + E, Yasuo R, Blitz E + R, en als ie nog leeft en weg probeert te komen is tegen die tijd Blitz Q ook weer beschikbaar(iig in mid-late game)
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd
Ja plus de Extra AD + Shield van Janna's E ( volgens mij is het haar E ) is zeker handig omdat de andere Adc's meestal ranged zijn zodat je de damage kan op vangen van de AA's terwijl je ingaat.Damienx2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:34:
[...]
Zat meer te denken (durf het niet te claimen dat het ook zo werkt gezien mijn geringe kennis van Yasuo) aan de movement speed buff van Janna in combinatie met haar knockup en haar CC. Maar uiteraard zal Blitz ook werken. Vind de wind-combo opzich wel bij elkaar passen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 14:53 ]
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
of hij past juist wel weer.. met deze nieuwe hero heb je juist iemand die vol de support kan aanvallen en schade van de ADC kan blokken met zijn schild terwijl de meta is waarbij de ADC altijd dood moet en er dan vaak 2 supports over blijven als het gelijk gaat die elkaar dan niet meer kunnen doodmaken.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:24:
[...]
Het word een degelijke lane met de knock up waar yasuo gebruik van kan maken maar ik geloof zelf dat Alistar niet helemaal in de "Meta" past. Het is niet slecht maar er zijn denk ik betere opties.
Volgens mij kan je hem het beste in midlane spelen.
Ik had 'm juist hier geplaatst omdat LoL nu z'n voornaamste spel is. Ik heb inmiddels een apart topic aangemaakt. luxe gaming muis, zin of onzin?Rann schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:49:
Anders is het verstandig om in Componenten Aankoopadvies een topic aan te maken, een hele discussie omtrent welke muis is hier denk ik niet echt gewild. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en voorkeuren.
Wil hij met draadspelen/ draadloos, met extra knoppen etc. zijn dingen die het best eerst uitgezocht kunnen worden, er zijn veel opties...
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Cho support is nog wel te doen eigenlijk.
Of je laat Janna Yasuo supporten, en Cho op mid. Dubbele knockup opportunities (plus superheavy CC als bonus)
[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 12-12-2013 15:32 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
En malphite als jungle en wukong top...mindcrash schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:31:
[...]
Of je laat Janna Yasuo supporten, en Cho op mid. Dubbele knockup opportunities (plus superheavy CC als bonus)
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Zyra mid, Janna Support, Cho jungle, Malphite top. Dat moet hem zijn.mindcrash schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:31:
[...]
Beeromaniac
[ Voor 109% gewijzigd door Thormodo op 12-12-2013 15:45 ]
[ Voor 31% gewijzigd door SaphuA op 12-12-2013 15:43 ]
Klopt, echter speel ik op het moment nog weinig van dergelijke "burst" champions. Met skillshots vind ik het zelf een +punt. Vandaar dat ik ook de Nostromo eens wil gaan uitproberen om toch (wellicht afhankelijk van de champ) het met een toetsenbord te doen. Ik vind mijn huidige simpele toetsenbord gewoon niet lekker werken in LoL, druk vaak mis of verschuif mijn hand net onhandig.Thormodo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:42:
[...]
Met één duim kun je toch onmogelijk 4 skills net zo snel indrukken als je met 4 vingers?
Beeromaniac
Goeie tip, gaan we instellen vanavond! (mx518 is tevens briljant in mijn mening. heb 'm zelf ook!Gekheid schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:01:
Heb de Logitech MX518 en gebruik in lol alleen maar een van de 2 duimknoppen. ik heb de shop daar op zitten, zo kan ik snel de shop openen. vond zelf wel verrekte handig.
[ Voor 71% gewijzigd door Qon op 12-12-2013 16:19 ]
Verwijderd
*kugh*Rann schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:49:
Anders is het verstandig om in Componenten Aankoopadvies een topic aan te maken, een hele discussie omtrent welke muis is hier denk ik niet echt gewild. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en voorkeuren.
Wil hij met draadspelen/ draadloos, met extra knoppen etc. zijn dingen die het best eerst uitgezocht kunnen worden, er zijn veel opties...
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:20:
[...]
*kugh*
Gamingmuizen [Deel 2]
Hoewel het voor LoL nogal weinig uitmaakt, niet echt een game waar je een goede muis voor nodig hebt.
Kugh Kugh. Misschien in dat topic verder gaan over muizen?Wijnands schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:18:
[...]
Ik had 'm juist hier geplaatst omdat LoL nu z'n voornaamste spel is. Ik heb inmiddels een apart topic aangemaakt. luxe gaming muis, zin of onzin?
verdere discussie daar is heel welkom en dank voor de reacties hier.
Verwijderd
Heb je niet als je tegen de kant in drukt die je muis opgaat (stel je wil een skillshot naar links aimen) dat je jezelf dan belemmert door druk te moeten geven naar rechts?Thompson schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:40:
Met betrekking tot de muizen;
Ik gebruik zelf een Razer Naga Hex, met 6 knoppen voor de duim aan de zijkant dus. Je kunt hier gewoon je skills op binden. Ik heb er zelf mijn QWER en 2 summoner spells op zitten. Active items/pots op toetsenbord (Wil binnenkort misschien eens een Razer Nostromo gaan uitproberen). Vind het zelf (zeker i.c.m. smartcast) erg lekker spelen om je spells op je muis te hebben.
Vicariously I live while the whole world dies
Nee geen last van, klikjes gaan wat mij betreft precies met genoeg druk van de duim. Door de vorm van de muis heb je je hand er ook volledig overheen liggen met je pink aan de linkerkant tegen de zijkant rustend. Hierdoor heb je veel controle over de beweging die je maakt.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:39:
[...]
Heb je niet als je tegen de kant in drukt die je muis opgaat (stel je wil een skillshot naar links aimen) dat je jezelf dan belemmert door druk te moeten geven naar rechts?
Beeromaniac
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Beeromaniac
Omdat Yasuo zijn ult alleen werkt op tegenstanders die knock-upped zijn. Alleen om daar een hele teamcomp omheen te bouwen lijkt me overdreven. Combineren met 1 andere knockupper (bijv. Malphite of Janna) lijkt me nog wel nuttig, maar als je er teveel mee bezig bent verlies je de balans in je teamcomp.Thompson schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:59:
Waarom eigenlijk perse knock-up? Stun of root kan toch ook prima? De "sterkste" CC zijn volgens mij stun en knock-up? Dan kun je echt niks meer...
omdat de ult van Yasuo alleen werkt op vijanden die mid air zijn. dus je hebt knockups nodig.Thompson schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:59:
Waarom eigenlijk perse knock-up? Stun of root kan toch ook prima? De "sterkste" CC zijn volgens mij stun en knock-up? Dan kun je echt niks meer...
Beeromaniac
Mijn opsomming was niet wat het beste team wasSlivv schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:15:
Waarom zou je een heel team van knockups maken speciaal voor Yasuo? Één reliable knockup zou toch genoeg moeten zijn? Ik kan me voorstellen dat Malphite + Yasuo wel een interessante combo kan zijn, niet alleen omdat Malphite een reliable AoE knockup heeft, maar ook zeker omdat Malphite compenseert voor het feit dat je een enorm squishy top/mid/jungle hebt en je team composition een beetje redt. Al die comps die jullie voorstellen hebben maar één synergy en dat is een knockup met de Yasuo ult, maar je wil toch wel meer synergy hebben dan dat..
Verwijderd
yes.. patch 3.15 incl Yasuo in nu LiveVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:24:
Yasuo is toch vandaag uit ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
PSN RobinNova
LoL - Golden Fail (Lv29)
2.25 seconden is nog steeds genoeg om gelijk dood gemaakt te worden hoorArgantosNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:54:
Ik ben persoonlijk wel blij met de fear nerf van fiddle, 3 sec is gewoon te lang, je kunt gefeared worden en dan meteen dood zijn omdat een adc 3 seconden de tijd heeft om te schieten en zijn skills te gebruiken. Vaak het einde betekent.
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 12:34 ]
Verwijderd
Je kan als Ally ook skills op de portretten castenVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:33:
Je kan met de tilde (~) key ingedrukt ervoor zorgen dat je alleen champions kan raken met je skill.
Althans dat is de default.
Dus met soraka heb je ook geen excuus om minions te healen ;-)
Zou niet de eerste keer zijn dat een champion gereleased wordt die ondanks de PBE nog te overdreven sterk is en naar mate de weken vorderen de 1 na de andere nerf ontvangt. Xin Zhao on release, Zed, Kha'zix, Rengar.... Dus dat men dat voor deze champion al noemt hoeft niet gelijk gezien te worden als huilie. Maar goed voor hetzelfde geld heb je Fiora 2.0. Een champion die OP werd gezien maar al snel aan de kant werd gelegd.Wootlock schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:09:
[...]
2.25 seconden is nog steeds genoeg om gelijk dood gemaakt te worden hoor
Verder wel goede nerfs zoals ik het kan zien.
Overigens wel veel huilie hier over de nieuwe champion, houd er rekening mee dat in spotlights de champion altijd van de beste kant belicht wordt.
Waarschijnlijk is er genoeg counterplay mogelijk.
Helemaal mee eens... De enige adc's die op het moment echt vooral viable zijn, dat zijn Sivir(beetje nerfed), Jinx en Lucian (nerfed)Vicarious schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:19:
Verder vind ik de Lucian nerf onzin. Ik had liever gezien dat ze de andere ADC's wat zouden buffen aangezien AD carries steeds meer een non-factor worden tenzij de game echt 50+ minuten duurt.
[ Voor 8% gewijzigd door DivineNL op 13-12-2013 13:56 ]
Verwijderd
Niet echt, het gaat om het plaatje teamwork en kijken naar wat de vijanden vooral kiezen. Met alle gapclosers is het vrij funest voor ADCs om een afweer te hebben. Sivir is mobile en heeft een shield, Jinx heeft veel CC en een disengage op de passive, Lucian kan tijdens disengage bakken schade doen, Trist heeft goede range en escape, Draven is gewoon een powerhouse met een flinke MS buff en een uncleansable CC. Vooral met de nieuwe supports zijn deze traits heel wenselijk, aangezien zij nu bijna als mages schade kunnen doen en nu veel vaker de kans krijgen om skills/CC op je te spammen.ArgantosNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:05:
dat vind ik ook wel mee vallen, er is toch wel een aardige balans tussen de ADC's. Bij ADC's is meer persoonlijke skill en counters.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 14:18 ]
Ik heb het niet zozeer over adc vs adc maar gewoon in team fight combo's en een balance tussen mid game/end game.ArgantosNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:05:
dat vind ik ook wel mee vallen, er is toch wel een aardige balans tussen de ADC's. Bij ADC's is meer persoonlijke skill en counters.
En in de hele analyse wordt Corki vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:17:
[...]
Niet echt, het gaat om het plaatje teamwork en kijken naar wat de vijanden vooral kiezen. Met alle gapclosers is het vrij funest voor ADCs om een afweer te hebben. Sivir is mobile en heeft een shield, Jinx heeft veel CC en een disengage op de passive, Lucian kan tijdens disengage bakken schade doen, Trist heeft goede range en escape, Draven is gewoon een powerhouse met een flinke MS buff en een uncleansable CC. Vooral met de nieuwe supports zijn deze traits heel wenselijk, aangezien zij nu bijna als mages schade kunnen doen en nu veel vaker de kans krijgen om skills/CC op je te spammen.
De rest is eigenlijk niet heel interessant. Kog'Maw is weak early-mid, Ashe is zonder grote voorsprong vrij weak, Vayne is de grond in generfed, Ez scaled niet, want half-magic-half-physical en blue build is ook niet geweldig meer vanwege W nerfs. Graves is te close-range.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
True, laning ging best ok overal alleen mid-late kwamen hun diamond skills en ervaring wel naar voren, en dragon was daarbij die turning point. Kan me ook herinneren dat Blau ons twee daar sort-of blamede omdat wij zogenaamd door zouden zijn gegaan met dragon en niet "gewoon weg liepen". Maar zoals in de video te zien gaat dat vrij lastig met een Syndra knockback+ stun gevolgd door een Leona ult.ShadowBumble schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:39:
Gisterenavond weer een gezellig game gehad met tweaker in Ranked, ( Game hier te zien ) waarin we een het toppunt van Riot matchmaking hebben ervaren een Bronze 2 5v5 tegen een Team bestaande uit 2xD4, 1xD1, 2xG4 gg riot gg
Wel gelachen we hadden zeker in de begin fase echt een goede kans maar het turning point in mijn ogen was dat we Dragon verloren en 3 man, toen was hun teamplay vele malen beter.
Yup das een voordeel als je altijd streamed. Hoe dan ook moet toch weer vaker gaan streamen en denk dat ik dat dan ook maar weer doeRecrush schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:34:
[...]
True, laning ging best ok overal alleen mid-late kwamen hun diamond skills en ervaring wel naar voren, en dragon was daarbij die turning point. Kan me ook herinneren dat Blau ons twee daar sort-of blamede omdat wij zogenaamd door zouden zijn gegaan met dragon en niet "gewoon weg liepen". Maar zoals in de video te zien gaat dat vrij lastig met een Syndra knockback+ stun gevolgd door een Leona ult.Wel leuke match verder, alleen jammer dat we deze matchup in Bronze II tegenkwamen.. Maakt stijgen wel wat lastiger.
Gisteren in de GoT chat had ik het nog even over dat bot lane op een gegeven moment niet meer zo lekker liep. Toen reageerde je nogal verbaasd, maar toen had ik het dus over deze plays:ShadowBumble schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:01:
[...]
Yup das een voordeel als je altijd streamed. Hoe dan ook moet toch weer vaker gaan streamen en denk dat ik dat dan ook maar weer doe
[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 13-12-2013 19:20 ]
Velen is wel iets overdreven, Syndra en Ryze waren gewoon in hun lane, Leona was altijd in de buurt van Kayle dus effectief was alleen Sejuani missing, die daarna ook uit hun tri kwam springen. Je kunt aan de positionering van mij en Sona zien dat wij niet veel verder wilden committen terwijl Udyr de turret voorbij rent om wellicht een kill te maken op low hp Kayle die invulnerable was, waarna Sej tevoorschijn komt en hij 1v3 geslowed staat onder hun turret. Imo hadden we ook na Kayle's ult al weg moeten gaan maar als Sona en ik dat daar hadden gedaan hadden wij het weer op ons dak gekregen omdat we dan Udyr alleen hadden gelaten (die toch door wilde gaan omdat het ook z'n flash had gekost), dus zijn we ermee in gegaan. Verder is het ook gewoon de vraag hoe lang Sejuani daar al stond. Als je de mogelijkheid hebt het terug te kijken is het altijd nogal obvious om te zeggen dat we allemaal terug hadden moeten gaan, maar het had makkelijk gekund dat Sej nog helemaal niet in de buurt was, en dan had het heel anders uitgepakt. Maargoed, dat is juist het spelletje. Snel denken en snel beslissen.Thormodo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:41:
[...]
24:30 -> bizarre dive (want velen waren missing) onder het motto van "we staan toch voor". Op het moment dat Kayle ultied had iedereen gewoon weg kunnen lopen. Najah feitelijk was de dive nog wel te doen (1 voor 1, wat al niet gunstig is al je voorstaat). Maar hadden jij en Jinx moeten maken dat jullie wegkwamen (na de Jinx ult) i.p.v. een sejuani met ultimate te diven.
Vision had daar niet zoveel mee te maken, Kayle en Leona zagen we al 20 seconden aankomen en ondertussen was het duidelijk dat de rest van hen over de andere kant van de map verdeeld waren. Enige pech was dat Leona zijn E raakte maar die lokte ikzelf veel teveel uit, dus in dat opzich simpelweg stom. Sona bleef daar enkel om mij te beschermen, en behalve niet onder de turret vandaan komen kon hij er niet veel meer aan doen toen ik eenmaal dood was aangezien ze hem toch gingen diven, dus opzich neem ik hem daar verder ook niks kwalijk. Na mijn dood had hij geen enkele tijd om weg te komen, dus hadden we dat daarvoor samen moeten doen. Maargoed, ik wilde tegendruk uitoefenen en doordat ik naar de top jungle keek en m'n ult daarheen gooide ging dat mis.Thormodo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:41:
[...]
27:00 -> Jinx was dood (deels pech, deels te ver v.d. turret zonder vision), maar jij bleef alsnog rondhangen.
Zo vat ik het totaal ook niet op het feit alleen al dat we hier in discussie/toelichting over hebben is een goede zaak mensen kunnen a.d.h.v. de vod zien waar we het over hebben en onderbouwen het constructief daar zie ik niks van flame in.Thormodo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:41:
Niet allemaal als flame bedoeld of zo, maar ik denk ik ligt het even toe/ geef wat tips.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2013 13:18 ]
Verwijderd
Waarom niet? Is toch een champion ability?Skyclad schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:11:
Wat ik me afvraag is of die wall ook Tresh/Blitz hooks kan blocken.
Het blokt projectielen. De vraag is wat als projectielen is gedefinieerd. Zelfs zou ik gokken dat ze ermee niet geblokt kunnen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:40:
[...]
Waarom niet? Is toch een champion ability?
Verwijderd
Dat is leuk en aardig, maar check bvb de Bug thread op reddit. Zijn ult proct nauwelijks. Heb een Riven in mijn team gehad. Ult is 1 van de 8 Broken Wings geactiveerd. Ook heb ik een keer gedashed, maar geen damage gedaan omdat de target alweer geland was (I guess dat het dan daar door komt?)Thormodo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:05:
Die Yasuo ult werkt dan ook op praktisch elke knock-up. Ook op bijvoorbeeld Thresh zijn E (fling). Daarnaast is de damage (die best prima is, aangezien het ook nog eens 400 range AoE is) niet het enige doel van de ultimate. De gigantische range (voor de engage) i.c.m. met de knock-up i.c.m. met de bonus ArP voor 15 seconden maakt het een prima ultimate imo.
Als z'n skills properly zouden werken, dan kunnen we over balance beginnen. De wall blokt op het moment een beetje willekeurig dingen, ult werkt niet, tornado triggert wel/niet op verkeerde stack #. Daarbij blijft hij een squishy melee, en zoals we bij de huidige generatie squishmelee zien, erg gewild zijn ze op het moment niet (Yi, Fiora, Xin, Shaco om er een paar te noemen)Niet dat dat hem gelijk OP maakt of zo, maar in ieder geval wel een nachtmerrie om te balancen.
[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2013 13:59 ]
Verwijderd
Het is hoog conditioneel, en voor een skill die zo conditioneell is, ja. De omstandigheden (iemand in je team, of jouw eigen Janna tornado moeten raken en als die raakt, mag jij niet CCed zijn of uit range) maken het dat het wel degelijk zwak is. De Armor Pen zal tegen squishies (je main target) weinig nut hebben. Het penetrate bonus armor, wat vaak het beetje van Runes zal zijn (dus 6 ArPen) of een beetje meer als de mages een Hourglass hebben.Thormodo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:56:
Je stelt zelf dat het allemaal bugs zijn. Dus beetje vreemd om te stellen dat zijn skills waardeloos zijn, omdat ze gebugged zijn. Ik reageerde op het feit dat je zegt dat de ultimate "weak as fuck" was, wat ik wel mee vind vallen.
Beeromaniac
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Verwijderd
En dat baseer je op een quadra kill die hevig assisted is door jouw knockup? De bugs zijn er momenteel volop, daar kun je niet omheen. Er zijn een flink aantal reproducable bugs die nogal gamebreaking in jouw nadeel kunnen zijn als Yasuo, dus niks mis is een hevige overstatement.blamauci schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:29:
Nou nou en wij hadden gisteren een game waarin ik zac speelde en jeffro speelde yasuo. 1 goede engage zorgde voor 3 tower pushen en 10 minuten later zorgde mijn knockup ervoor dat jasuo een quadra kill kon pakken, we het enemy team acede en de game konden enden.
Imo is er niks mis met yasuo
[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2013 19:10 ]
[ Voor 159% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2013 21:45 ]
Er zijn 2 toernooien door elkaar bezig:Thormodo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:09:
Alliance tegen Dignitas is nog bezig?
Edit: Dat was dus deel van een ander toernooi (achteraf ook logisch, andere regio). Alliance heeft de spot van EG overgenomen in de LCS.
Deze matches waren deel van de Battle of the Atlantic toernooi: http://na.lolesports.com/...attle-atlantic-tournament
Anders vraag om om een replay ofzo rudy. Van jou had ik toch beter verwacht.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:45:
[...]
En dat baseer je op een quadra kill die hevig assisted is door jouw knockup? De bugs zijn er momenteel volop, daar kun je niet omheen. Er zijn een flink aantal reproducable bugs die nogal gamebreaking in jouw nadeel kunnen zijn als Yasuo, dus niks mis is een hevige overstatement.
Verwijderd
Ik geloof best dat je een goede game hebt gehad met een Yasuo op je team, ik kwam enkel uit op je statement dat er niets mis was met Yasuo, wat simpelweg niet het geval is. Misschien heeft Jeffro er weinig hinder van gehad, allemaal goed mogelijk, maar de meerderheid van games waar Yasuo in speelt hebben bugs en het is simpelweg feit dat:blamauci schreef op zondag 15 december 2013 @ 03:27:
[...]
Anders vraag om om een replay ofzo rudy. Van jou had ik toch beter verwacht.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 09:50 ]
Vijf. De nieuwe botlane van LD is ook NederlandsVicarious schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:08:
Nu al 3 Nederlanders in de LCS: Tabbz, Shook en Youngbuck. Hij gaat lekker! Wel leuk, extra reden om een voorkeur voor een team te hebben. Ik was altijd voor EG, maar nu dat uit elkaar gevallen is ga ik denk ik de meeste matches van Alliance en eventueel de Copenhagen Wolves volgen.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
[ Voor 62% gewijzigd door Thormodo op 15-12-2013 18:11 ]
Ik heb het idee dat in dat team nog wel e.e.a. gaat veranderen zodra bekend is welke teams de LCS gehaald hebben en welke buiten de boot vallen.Slivv schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:25:
[...]
Vijf. De nieuwe botlane van LD is ook Nederlands
Ik vindt het niet meer dan gewoon een sportief gebaar. Iedereen hier weet dat een AD Sion niet te stoppen is, maar AP Sion daarentegen is gewoon om mee te taunten!Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:05:
LD moet meer Tweakers lezen. AP Sion ipv AD Sion dat werkt natuurlijk niet!
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 15-12-2013 23:30 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 00:01 ]
"spoiler"Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:39:
spoiler:Haha nu kan LD hun spelers weer terugnemen i guess. Ze lijken me wel beter dan wat er nu staat. Alhoewel er misschien een grotere kans is dat NiP gewoon de spot van LD overkoopt.
Nukeduck en Hyrqbot waren wel totaal waardeloos deze set zeg. Hyrqbot gewoon geen ganks en niet eens echt doorfarmen + matige engages. En Nukeduck gewoon 3x outpicked/outplayed op mid.
Vind verder de huidige toplane meta wel echt gigantisch boring. Het ligt mij verder wel want ik speel graag tanks maar 2 fulltanks tegen elkaar is gewoon totaal boring.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 00:14 ]
Inderdaad. KMT vs NiP was gewoon continue wachten op een engage van één van beide teams. De kill totalen in de games waren ook heel laag terwijl het geen heel korte games waren.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:58:
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? De games waren stomps of gewoon saai, ik heb echt grote delen van de 2e en 3e KMT vs NiP geskipt omdat het gewoon te saai was. Kan iedereen aanraden deze niet te kijken verf zien drogen is leuker. dan waren de matches van gisteren echt 10x beter. Daar zat volgens mij minstens 1 comeback bij, waren de games closer en sowieso veel meer actie.
Maar hoe beviel hij?Vicarious schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:20:
Ik koop nooit meer een champion in zijn eerste week. Ten eerste is hij dan duurder, ten tweede kan ik hem nooit spelen. Hij wordt:
1. Vaak geband, ook door spelers die hem niet in het eigen team willen omdat hij nieuw is en veel spelers er nog mee falen
2. Vaak firstpicked door iemand anders
3. Als ik hem eindelijk heb dodged er wel iemand omdat iemand anders hem ook wilde spelen.
Al met al heb ik hem dus alleen in een custom gamepje vs bots kunnen testen.
Ik ken mensen, die het presteren te verliezenVicarious schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:35:
In die custom game vs beginner bots? Daarin prima, maar die games win je ook met 1 hand op je rug, 999 ping, 5 FPS en AP Garen.
[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 16-12-2013 08:37 ]
Ik heb 'm een keer in een 5on5 ranked en een keer in een 3on3 normal kunnen spelen. De onderschreven problemen heb ik niet allemaal ervaren; wel dat de derde Q niet altijd een whirlwind is, maar met zijn ult heb ik geen problemen gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 16-12-2013 08:41 ]
Verwijderd
Maar dan zou die skill in principe gewoon een Akali-ult zijn.JapieTalent schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:40:
Het enige dat ik zelf enigszins twijfelachtig vind is dat zijn dash onbeperkt is, een aantal stacks die refillen door flow had de champ denk ik nog interessanter gemaakt omdat je dan beter moet afwegen hoe je je dash gebruikt.
Ja en nee. Ja, maar dat is het nu toch ook? En nee: Akali haar ultimate heeft 1) een grotere range en 2) doet (zeker icm haar Q) veel meer damage dan Yasuo's dash (heb de exacte cijfers niet bij de hand) en 3) kan onbeperkt (in theorie) worden uitgevoerd op hetzelfde target terwijl Yasuo eens per 10 seconden (als ik het goed heb) op eenzelfde target kan dashen.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:50:
[...]
Maar dan zou die skill in principe gewoon een Akali-ult zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq