Naar aanleiding van een post in het League of Legends topic (Wijnands in "[PC] League of Legends - Deel 8") maar even hier een post aangezien hij daar niet helemaal gepast bleek.
Mijn zoontje is helemaal los op League of Legends maar loopt te klagen over de simpele en stokoude standaardmuis die bij de PC zit. Hij is 11 maar heeft al knap grote handen en de neiging om z'n hele hand op de muis te leggen. Volgens hem zijn extra knoppen handig maar de reacties in het LoL topic doen me twijfelen.
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en vond aan de onderkant van de markt de Logitech muizen en aan de bovenkant meer exotische produkten zoals de R.A.T. 7 die een scala aan extra knoppen heeft en ultiem verstelbaar is.. Aan de andere kant, 85 euro voor een muis vind ik een hoop geld.
Als ik her en der wat reviews lees en de pricewatch door spit vallen deze muizen mij op.Echter, ik ben al zo lang uit het gamen dat ik niet echt een goed idee meer heb wat handig is of zou kunnen zijn en wat nutteloze marketing onzin is.
Wat ik zoek is een muis die
Mijn zoontje is helemaal los op League of Legends maar loopt te klagen over de simpele en stokoude standaardmuis die bij de PC zit. Hij is 11 maar heeft al knap grote handen en de neiging om z'n hele hand op de muis te leggen. Volgens hem zijn extra knoppen handig maar de reacties in het LoL topic doen me twijfelen.
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en vond aan de onderkant van de markt de Logitech muizen en aan de bovenkant meer exotische produkten zoals de R.A.T. 7 die een scala aan extra knoppen heeft en ultiem verstelbaar is.. Aan de andere kant, 85 euro voor een muis vind ik een hoop geld.
Als ik her en der wat reviews lees en de pricewatch door spit vallen deze muizen mij op.Echter, ik ben al zo lang uit het gamen dat ik niet echt een goed idee meer heb wat handig is of zou kunnen zijn en wat nutteloze marketing onzin is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Logitech G400s Gaming Mouse | € 49,99 | € 49,99 |
1 | MadCatz R.A.T. 7 Matte Black | € 84,95 | € 84,95 |
1 | Razer Deathadder 2013 | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Sharkoon DarkGlider | € 37,99 | € 37,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 233,88 |
Wat ik zoek is een muis die
- degelijk genoeg is om enige jaren mee te gaan. Ik kom met name over de RAT wel wat verhalen tegen dat 'ie makkelijk stuk gaat.
- geen RSI in de hand wekt
- zorgt dat 'ie prettiger kan spelen. Het is nu LoL maar hij speelt ook wel WoW en Minecraft en volgend jaar vast weer iets nieuws.
- Bedraad is (kan 'ie ook niet kwijt en zonder stroom raken)
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++