[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:39:
Als je een 0/3/0 iemand dived en je hebt hem maar hij jouw ook dan verdient hij er aan en jij verliest. Jij kan namelijk ook niet meer farmen en hij houdt er meer geld aan over + heeft nu eventueel ruimte om counter items te kopen waardoor die langer blijft leven of meer damage heeft.

Een 0/3/0 iemand diven terwijl hij er 1 of 2 kills bij krijgt is het dus zeker niet waard :p
Je hebt zelf ook ruimte om er een item bij te kopen. dat counter item van hem kun je dus grotendeels wegstrepen.
Plus de persoon die je assist heeft krijgt ook een klein beetje ruimte voor een (deel van een) item, waar het hele team bij gebaat is.
Ik denk dat er iets teveel op de solo lane gekeken word, ipv over de hele game.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 18-09 10:17
Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:41:
[...]

Je hebt zelf ook ruimte om er een item bij te kopen. dat counter item van hem kun je dus grotendeels wegstrepen.
Plus de persoon die je assist heeft krijgt ook een klein beetje ruimte voor een (deel van een) item, waar het hele team bij gebaat is.
Jij krijgt bijna niets terwijl de persoon die gedived wordt meer krijgt dan een kill + assist. Daarnaast als je niet gedived had, had je kunnen door farmen en je voorsprong vergroten terwijl dat nu dus niet het geval is.

Het enige waar de kill het waard is, is voor je k/d op lolking :+

[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 11-12-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
Als die persoon gedived wordt zal misschien de goud verdeling ongeveer gelijk blijven. Maar het gaat erom dat je druk uitoefend en objectives pakt. Als hij al zo ver achterstaat kun je beter zijn turret pushen, dat goud van de turret wordt verdeeld onder je teammaten, en je bent weer een stap dichter bij de inhib/win.

Je moet idd je voorsprong vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:41:
[...]

Hoeveel onderbouwing heb jij nog nodig voordat je de argumentatie die de mensen je hier nu hebben gegeven zult aannemen?
PeterHid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:44:
Als die persoon gedived wordt zal misschien de goud verdeling ongeveer gelijk blijven. Maar het gaat erom dat je druk uitoefend en objectives pakt. Als hij al zo ver achterstaat kun je beter zijn turret pushen, dat goud van de turret wordt verdeeld onder je teammaten, en je bent weer een stap dichter bij de inhib/win.

Je moet idd je voorsprong vergroten.
Dus die toren die ga je pushen met? Je jungler/laner die dood op de grond ligt? Of misschien met de low-HP speler die nog over is na de kill. En dan verwacht je zeker ook niet dat de enemy jungler inmiddels zijn weg richting die lane maakt?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:42:
[...]

In jullie geval is het misschien respect. Het boeit mij eerlijk gezegd niet of het iemand is die 10 ranks boven of onder mij staat. Zolang de inhoud maar nuttig is. En met nuttig bedoel ik, vertel eens over je ervaringen met een bepaalde jungler en tegen welke setups dit goed werkte. Zeg er vervolgens (en daar ontbreekt het op dit forum ALTIJD aan) wat de cons zijn van die jungler en ga zo een discussie starten. Ga desnoods de verschillende mastery setups doornemen en voeg daar wat commentaar aan toe.

Maar bullshit als een AD Sion (alleen weer alle pros noemen, maar geen enkele cons), "Jongens ik heb gisteren Trundle jungle gespeeld hij is serieus OP!" of "Wat dachten jullie ervan om een ARAM-only account te maken met alleen Nidalee / Lux en Ziggs?". Dan mag je wat mij betreft wat steviger tegenreacties krijgen.

Eens in de zoveel tijd een berichtje over wat ervaringen in solo-queue of wat offtopic geneuzel, prima. Maar de laatste tijd zijn de discussies die gestart worden van het niveau dat ze al bij het intypen afgebrand kunnen worden.
In reactie op dit dan maar.
Gisteren in ranked: leona/caitlin vs Nami/Ezreal gespeeld.
Ik moet zeggen dat iedereen Janna als main counter vs Leona vind. maar ik vind nami ook een erg sterke counter. We wonnen de game wel, maar Nami vond het erg leuk te bubblen als ik ezreal te pakken kreeg en naar hem toe vloog. Uiteindelijk naarmate je boots krijgt kun je die nog een beetje ontwijken, maar het blijft lastig.
Ook Nami's ult cancelt Leona's E skill net zoals Jannas ult of Hurricane dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:46:

[...]

Dus die toren die ga je pushen met? Je jungler/laner die dood op de grond ligt? Of misschien met de low-HP speler die nog over is na de kill. En dan verwacht je zeker ook niet dat de enemy jungler inmiddels zijn weg richting die lane maakt?
[...]

Hoeveel onderbouwing heb jij nog nodig voordat je de argumentatie die de mensen je hier nu hebben gegeven zult aannemen?

[...]

Ik ben van mening dat je niet moet diven, maar de toren moet pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

[...]

Einde discussie, verschil van mening toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:50:
[...]

Einde discussie, verschil van mening toch? ;)
Prima, wisselen jullie trouwens af op de computer om de comments te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:51:
[...]

Prima, wisselen jullie trouwens af op de computer om de comments te typen?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dived, niet doodgaat en de aandacht van de jungler of midlaner naar je toetrekt dan is het de moeite waard als je al voorloopt. Mid/jungle mist exp, de lane waarin je zit mist ook XP. Als je voorloopt op je tegenstander is het vaak ook niet zo'n probleem om als je low bent samen met je dive buddy die jungler te overleven (en als je dan 1 op 1 trade met hem is het nog steeds een win omdat je nog iemand overhebt om die turret te pushen).

Of je gaat gewoon achter zijn turret farmen, net zo makkelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 14:33

RaseriaN

So much choices..

Heeft geen nut om onderbouwing te geven hier, de gehele post wordt gewoon genegeerd en een nikszeggend en absoluut waardeloos advies wordt daar in de plaats voor gegeven :/

@Ontopic
Khazix Jungle, ik zie hem weinig gespeeld worden maar ben er altijd toch best gevaarlijk mee. Probeer dan altijd wel een tanky Top te krijgen zodat ik de DPS/Bruiser rol op me neem ipv de top, maar vanaf LvL3, en vooral na LvL6, begint het ganken toch echt lompe vormen aan te nemen wat mij betreft.

Bouw hem altijd met MercThreads of Boots of Lucidity(?), Spirit of the Elder Lizard, Brutalizer, Last Whisper en dan Black Cleaver afmaken. Daarna ligt er vooral aan hoe de game loopt, wat voor team het is (daarom ook de boots keuze, heavy CC/AP is dus Merc's). Positioning is wel belangrijk, je bent zo opgeblazen door het enemy team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:22:
[...]
Gister vond ik de GoT 5 vs 5 wel leuk maar merkte wel dat het inderdaad heel unbalanced was. Volgende keer toch maar balancen? Dat maakt het voor beide partijen denk ik ook leuker :p
Dat is letterlijk wat ik zei voordat we begonnen (want ik heb wel vaker 5vs5 GoT gedaan). Maar neuh dat was wel prima volgens het andere (verliezende) team :+.
DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:10:
Misschien dat het got allstar team een keer kan spelen tegen wat andere GoT mensen die dan online zijn? Lijkt me een goede oefening voor zowel het team als de mensen die er tegen spelen :D
Bij die 5vs5 waren we al met zijn vieren van het “Allstar” team en je hebt gezien hoe dat af liep :p.

@Damien: Peter is het met je eens. Gebeurt je overigens wel eens vaker dat je posts vreemd leest ;).

@Bjarne666: Een discussie waarbij de één volledig de argumenten negeert van de anderen kan ik geen discussie noemen. In dit geval hebben ze gewoon gelijk en heb jij ongelijk.
1vs1 traden als je voorstaat is het nooit waard, want je maakt je relatieve voorsprong kleiner. Zeker i.c.m. killstreaks/deathstreaks.

@Martin0: Het probleem wat ik en andere hebben/hadden is de gigantische hoeveelheid feitelijke onzin die je tot dusver gepost hebt. Klein voorbeeld is zoals toen Thompson om advies vroeg over het één en ander. Dan doe je uitspraken als “Soraka is een v.d. beste supports” en gaf je een rare build voor Leona. Toen heb ik maar een linkje naar een Leona build gepost i.p.v. wat anders te typen. Dat soort spul is echt pijnlijk om te lezen, zeker als het om advies voor een nieuwe speler gaat. Voordat je dit soort dingen post kun je beter nagaan of dit in het algemeen geldt of dat dat alleen zo in jouw visie/league zo is.

Overigens om even een beeld te schetsen van de tegenstanders die we momenteel in “brons” 5vs5 tegenkomen. (Oorspronkelijk de screens bewaart als “troll post” om aan te tonen hoe OP Brand wel niet is. Aangezien ik er een "counterpick" die 1 volle league hoger dan ik was mee heb verslagen, maar goed. :P)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6fv9j7.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2qtbbwj.png
Niet echt vergelijkbaar met de ratings in brons solo que.

Tevens is mijn front panel van mijn kast (Fractal R4) is nu helemaal kapot. Dus ik kan geen headset meer aansluiten. Misschien kan ik hem nog fixen, anders wordt het wachten op een vervangend onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

RaseriaN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:58:
[...]

Heeft geen nut om onderbouwing te geven hier, de gehele post wordt gewoon genegeerd en een nikszeggend en absoluut waardeloos advies wordt daar in de plaats voor gegeven :/

@Ontopic
Khazix Jungle, ik zie hem weinig gespeeld worden maar ben er altijd toch best gevaarlijk mee. Probeer dan altijd wel een tanky Top te krijgen zodat ik de DPS/Bruiser rol op me neem ipv de top, maar vanaf LvL3, en vooral na LvL6, begint het ganken toch echt lompe vormen aan te nemen wat mij betreft.

Bouw hem altijd met MercThreads of Boots of Lucidity(?), Spirit of the Elder Lizard, Brutalizer, Last Whisper en dan Black Cleaver afmaken. Daarna ligt er vooral aan hoe de game loopt, wat voor team het is (daarom ook de boots keuze, heavy CC/AP is dus Merc's). Positioning is wel belangrijk, je bent zo opgeblazen door het enemy team :P
Gelijk even inhaken op je onderste zin. Pak je Kha'zix in alle gevallen? Of kijk je wel of je een tanky top hebt bijvoorbeeld? Kan me namelijk voorstellen dat het niet in alle setups zal gaan werken dus met bijvoorbeeld een Zed top (gebeurt niet veel meer weet ik maar als voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

[...]

Ik zie Kha'zix wel vaak mid of top, maar in de jungle is het inderdaad de laatste tijd een stuk minder.
Wat doe je voor defensive items als je een keer een mindere game hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
[...]

@Ontopic

Wat ik op dit moment vernomen heb is Kha'zix tegenwoordig erg sterk in de jungle. Als je je Q evolved zal je ook redelijk vlot clearen en met zijn jump kan je strakke ganks maken.

Ik speel hem zelf eigenlijk niet dus ik kan er eerlijk weinig nuttigs over zeggen. Ik was gisteren alleen NACL aan het kijken en daar was er tussen de casters een hele discussie over khazix jungle. Daaruit maak ik vooral deze assumptie.

Let op: dit is puur een assumptie. de praktijk weet ik niet zeker want ik heb hem zelf nog niet gespeeld.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:01:
Gelijk even inhaken op je onderste zin. Pak je Kha'zix in alle gevallen? Of kijk je wel of je een tanky top hebt bijvoorbeeld? Kan me namelijk voorstellen dat het niet in alle setups zal gaan werken dus met bijvoorbeeld een Zed top (gebeurt niet veel meer weet ik maar als voorbeeld).
Denk aan Cho, Olaf, Lee Sin, dat soort sterke top's. Absoluut geen Zed top dat heeft geen zin. Pak in die gevallen dan Lee, Jarvan of Vi aangezien er toch iets tankys op het veld moet staan ;)
blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:03:
Wat ik op dit moment vernomen heb is Kha'zix tegenwoordig erg sterk in de jungle. Als je je Q evolved zal je ook redelijk vlot clearen en met zijn jump kan je strakke ganks maken.
Ik evolve Q, dan E en dan pas W. Vooral na de Q begin je echt huis te houden en na de evolve op E kun je makkelijker mee in teamfights (en dan dus escapen). Evolve op E komt op LvL11 en dan zijn de teamfights er toch vaak ;)
Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:02:
Ik zie Kha'zix wel vaak mid of top, maar in de jungle is het inderdaad de laatste tijd een stuk minder.
Wat doe je voor defensive items als je een keer een mindere game hebt?
Vind, persoonlijk, Khazix een van de champs waar je absoluut niet defensive moet gaan. Khazix is damage, damage en damage. Erin, rapen, eruit en repeat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

RaseriaN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:07:
[...]

Denk aan Cho, Olaf, Lee Sin, dat soort sterke top's. Absoluut geen Zed top dat heeft geen zin. Pak in die gevallen dan Lee, Jarvan of Vi aangezien er toch iets tankys op het veld moet staan ;)

[...]

Ik evolve Q, dan E en dan pas W. Vooral na de Q begin je echt huis te houden en na de evolve op E kun je makkelijker mee in teamfights (en dan dus escapen). Evolve op E komt op LvL11 en dan zijn de teamfights er toch vaak ;)

[...]

Vind, persoonlijk, Khazix een van de champs waar je absoluut niet defensive moet gaan. Khazix is damage, damage en damage. Erin, rapen, eruit en repeat!
Dit laatste ben ik helemaal met je eens. Plus Kha'zix levert defensive weinig extra's op waar je bij een Lee Sin nog wel de switch kunt maken mocht de game minder lopen gezien zijn kit. Maar Kha'zix heeft een skillset die puur gebaseerd is op burst damage en niet nog een leuke utility heeft om bijvoorbeeld de enemy carry even naar je team te schoppen (Lee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Thormodo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:01:
[...]

Dat is letterlijk wat ik zei voordat we begonnen (want ik heb wel vaker 5vs5 GoT gedaan). Maar neuh dat was wel prima volgens het andere (verliezende) team :+.

[...]

@Bjarne666: Een discussie waarbij de één volledig de argumenten negeert van de anderen kan ik geen discussie noemen. In dit geval hebben ze gewoon gelijk en heb jij ongelijk.
Ik vind een argument als: "je had beter kunnen farmen dan diven" of "beter voor de turret gaan" niet gelijk een reden om te zeggen dat de dive op zichzelf het niet waard was.
Het feit is dat die toplaner 1 item kan kopen, maar jij EN de assistent kunnen allebei een item kopen.
Dan kan je wel in gold gaan rekenen of je beter had kunnen farmen, maar die assistent die jou geholpen heeft en daar ook een item aan heeft over gehouden, kan ook andere lanes helpen, of op een andere manier de game positief beinvloeden, de voorsprong in toplane heb je al, dus is het diven naar mijn mening, het gewoon waard geweest, omdat je daar iemand anders ook aan een (misschien een kleine) voorsprong geholpen heeft.
Noem mij dan maar koppig, zeg dan maar: "daarom zit je nog in Silver", maar hier houd ik me gewoon aan vast.
Tot nu toe zijn naar mijn mening hier alleen nog maar argumenten gemaakt, die een tunnelvisie naar die toplane hebben, in plaats van dat ze naar het hele veld over de gehele game kijken.

Iedereen heeft hier een andere mening over, ik heb een paar medestanders en een paar tegenstanders, prima. maar de discussie neemt wederom weer zulke domme vormen aan dat ik er (na deze post) gewoon geen aandacht meer aan ga besteden. Omdat de reacties mij mateloos irriteren.

Het community gevoel is er in ieder geval niet, als er IPV een normale uitleg, mijn redenatie met sarcasme word beantwoord, omdat er vanuit word gegaan dat "ik toch niets aanneem" van iemand.
Vervolgens verlaag ik me naar hetzelfde niveau door kortaf te reageren, wat ik niet had moeten doen, dat geef ik toe.... en krijg ik deze reactie van jou.
MIJN argumenten werden net zo goed genegeerd, maar daar hoor ik je dan weer niet over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:14:
[...]

Ik vind een argument als: "je had beter kunnen farmen dan diven" of "beter voor de turret gaan" niet gelijk een reden om te zeggen dat de dive op zichzelf het niet waard was.
Het feit is dat die toplaner 1 item kan kopen, maar jij EN de assistent kunnen allebei een item kopen.
Dan kan je wel in gold gaan rekenen of je beter had kunnen farmen, maar die assistent die jou geholpen heeft en daar ook een item aan heeft over gehouden, kan ook andere lanes helpen, of op een andere manier de game positief beinvloeden, de voorsprong in toplane heb je al, dus is het diven naar mijn mening, het gewoon waard geweest, omdat je daar iemand anders ook aan een (misschien een kleine) voorsprong geholpen heeft.
Noem mij dan maar koppig, zeg dan maar: "daarom zit je nog in Silver", maar hier houd ik me gewoon aan vast.
Tot nu toe zijn naar mijn mening hier alleen nog maar argumenten gemaakt, die een tunnelvisie naar die toplane hebben, in plaats van dat ze naar het hele veld over de gehele game kijken.

Iedereen heeft hier een andere mening over, ik heb een paar medestanders en een paar tegenstanders, prima. maar de discussie neemt wederom weer zulke domme vormen aan dat ik er (na deze post) gewoon geen aandacht meer aan ga besteden. Omdat de reacties mij mateloos irriteren.

Het community gevoel is er in ieder geval niet, als er IPV een normale uitleg, mijn redenatie met sarcasme word beantwoord, omdat er vanuit word gegaan dat "ik toch niets aanneem" van iemand.
Vervolgens verlaag ik me naar hetzelfde niveau door kortaf te reageren, wat ik niet had moeten doen, dat geef ik toe.... en krijg ik deze reactie van jou.
MIJN argumenten werden net zo goed genegeerd, maar daar hoor ik je dan weer niet over?
Even alle gevoelens van negeren, en sarcasme opzij schuiven.

Het klopt dat jij en je assistent net zoveel goud krijgen als die andere persoon. Maar het gaat er uiteindelijk om om te winnen, en zo snel mogelijk naar de inhib te kunnen pushen.

Wanneer je gaat diven, ga je er dus niet op vooruit. Je stond voor op die persoon, en je blijft voor staan. Terwijl je op hem uit wil lopen, zodat het niet op de late-game aankomt. Je relatieve verschil wordt niet groter (hoop dat ik het zo juist zeg).

In dit geval klopt je redernatie dus niet. Ook is het wel moeilijk beoordelen hoor, want het verhaal is wel complexer dan die ene dive.

p.s. Ga je nu wer achter de pc zitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Thormodo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:01:
[...]
Bij die 5vs5 waren we al met zijn vieren van het “Allstar” team en je hebt gezien hoe dat af liep :p.
Dit vind ik nu toch echt wel een uitdaging :D
quote: Bjarne666
Wie is de medestander dan? Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat de trade gewoon niet slim is om te doen. Als je iemand uit zijn lane pusht verliest die 100% goud, als hij een kill krijgt dan verdient die nog een beetje, blijft zijn toren waarschijnlijk staan en kan die gewoon terug de lane in.

Als je hem weg stuurt kun je achter de toren farmen en minions de tower laten pushen waardoor de tower damage krijgt en de enemy goud verliest en eventueel zijn toren. Maar je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:14:

Ow? Omdat de algemene concensus is dat het niet waard is, ben je geirriteerd? Oh, dan zijn we het met jou eens want dan ben je niet meer boos. Het is gewoon pure onzin om te zeggen dat het het wel waard is.

Juist omdat je druk houdt op de lane komt de enemy jungler naar top en haal je de druk van de andere lanes. Jouw jungler kan doorgaan met farmen, kan doorgaan met ganken op mid of bot en daar voorsprong creeeren. Juist het diven en denken dat je er met 2 items bent is kortzichtig denken en gefocused op top. Door voorgestelde oplossing van de meeste hier haal je het maximale effect op mid en bot. Met jouw voorstel haal je een korte overwinning op top en jungle :)

En dit is nou net de crux van het hele gedoe. Mensen die er echt wel wat van snappen geven aan waarom je bepaalde dingen niet moet doen of andere dingen beter zijn. Wat doe jij? Kont tegen de krib, ik doe het zo en boeiend want ben silver and I don't care. Dat is toch geen redenatie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

RaseriaN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:19:
[...]

Ow? Omdat de algemene concensus is dat het niet waard is, ben je geirriteerd? Oh, dan zijn we het met jou eens want dan ben je niet meer boos. Het is gewoon pure onzin om te zeggen dat het het wel waard is.

Juist omdat je druk houdt op de lane komt de enemy jungler naar top en haal je de druk van de andere lanes. Jouw jungler kan doorgaan met farmen, kan doorgaan met ganken op mid of bot en daar voorsprong creeeren. Juist het diven en denken dat je er met 2 items bent is kortzichtig denken en gefocused op top. Door voorgestelde oplossing van de meeste hier haal je het maximale effect op mid en bot. Met jouw voorstel haal je een korte overwinning op top en jungle :)

En dit is nou net de crux van het hele gedoe. Mensen die er echt wel wat van snappen geven aan waarom je bepaalde dingen niet moet doen of andere dingen beter zijn. Wat doe jij? Kont tegen de krib, ik doe het zo en boeiend want ben silver and I don't care. Dat is toch geen redenatie? :/
Het zijn niet de reacties op zich, het is de manier waarop. bijvoorbeeld jouw reactie:
"Mensen die er echt wel wat van snappen geven aan waarom je bepaalde dingen niet moet doen of andere dingen beter zijn."

Okee, dus ik snap niets van het spel. Bedankt man, aardig van je om mij neer te zetten als een idioot.
normale discussies kunnen hier dus gewoon niet. dat is ondertussen al keer op keer bewezen in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Jongens, hierbij mijn laatste reactie op dit forum.. echt he.. pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:24:
Het zijn niet de reacties op zich, het is de manier waarop. bijvoorbeeld jouw reactie:
"Mensen die er echt wel wat van snappen geven aan waarom je bepaalde dingen niet moet doen of andere dingen beter zijn."

Okee, dus ik snap niets van het spel. Bedankt man, aardig van je om mij neer te zetten als een idioot.
normale discussies kunnen hier dus gewoon niet. dat is ondertussen al keer op keer bewezen in het forum.
Als jij je op de man voelt gespeeld daarmee, ok. Ik bedoel mensen die zulke situaties al vaker hebben meegemaakt en echt wel begrijpen waar het over gaat. Geen random noobs die onzin uitkramen. Als jij graag leest dat ik jou dom/stom/idioot vind, ok, lekker doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:24:
[...]

Het probleem zit hem meer in het feit dat jij anderen wel even wilt vertellen hoe ze op je moeten reageren. Vervolgens zijn er dan daadwerkelijk nog mensen op dit forum die hun best doen om jou op een zo netjes mogelijke manier argumenten aan te leveren waarom iets niet waard is (ik doe daar echt de moeite niet meer voor gezien je reacties ten opzichte van mij) en vervolgens negeer je ze stuk voor stuk en blijft je vastbijten in je eigen mening. En dan praat jij over tunnelvision. Vervolgens komt je 2e account nog een reactie geven, tja als dat nodig is om jezelf op de kaart te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
RaseriaN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:27:
[...]

Als jij je op de man voelt gespeeld daarmee, ok. Ik bedoel mensen die zulke situaties al vaker hebben meegemaakt en echt wel begrijpen waar het over gaat. Geen random noobs die onzin uitkramen. Als jij graag leest dat ik jou dom/stom/idioot vind, ok, lekker doen :/
even gauw tussendoor. Dit is oordelen over een game die ze zelf niet eens hebben gespeeld. toen wij die game speelde namen WIJ die beslissing of die het nu wel of niet waard was doet er eigenlijk niet zoveel toe.

We spelen net pas samen met elkaar en zijn nog niet 100% op elkaar ingespeelt. Vergissingen worden nou eenmaal gemaakt. Deal with it en maak hier nou eens 1 keer niet zo'n punt van.

Het is allemaal makkelijk achteraf praten maar als je zelf ingame bent is die beslissing maken toch anders.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:27:
[...]

Het probleem zit hem meer in het feit dat jij anderen wel even wilt vertellen hoe ze op je moeten reageren. Vervolgens zijn er dan daadwerkelijk nog mensen op dit forum die hun best doen om jou op een zo netjes mogelijke manier argumenten aan te leveren waarom iets niet waard is (ik doe daar echt de moeite niet meer voor gezien je reacties ten opzichte van mij) en vervolgens negeer je ze stuk voor stuk en blijft je vastbijten in je eigen mening. En dan praat jij over tunnelvision. Vervolgens komt je 2e account nog een reactie geven, tja als dat nodig is om jezelf op de kaart te zetten...
Wat lul je nou over een 2e account die ik niet heb? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, het is allemaal maar een 'vrijetijds' spelletje & een discussie op een internet forum.
Ik post zelden op tweakers (maar lees al jaren dagelijks) maar het is opmerkelijk dat de lol thread hier al even toxisch is als het spel zelf ...

Soms zijn mensen het niet eens ... simpel :-)
Laat iedereen dan toch in zn eigen waarde ipv continue dat afbreken

Dit gezegd zijnde, als er een team B moest komen voor tweakers, ben ik kandidaat om mee te doen.
Ben maar een brons 4 mannetje, maar met om een of andere reden een mmr die niet echt overeenkomt.
Win altijd 25 punten bij een win en verlies er maar 10 of 12 als ik verlies. Wordt ook gematched met silver & gold borders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:29:
even gauw tussendoor. Dit is oordelen over een game die ze zelf niet eens hebben gespeeld. toen wij die game speelde namen WIJ die beslissing of die het nu wel of niet waard was doet er eigenlijk niet zoveel toe.

We spelen net pas samen met elkaar en zijn nog niet 100% op elkaar ingespeelt. Vergissingen worden nou eenmaal gemaakt. Deal with it en maak hier nou eens 1 keer niet zo'n punt van.

Het is allemaal makkelijk achteraf praten maar als je zelf ingame bent is die beslissing maken toch anders.
Het gaat mij niet eens specifiek over jullie game, wist niet eens dat het daar om ging eerlijk gezegd. Het gaat mi. over een stukje gamesense. Alleen er al over praten maakt je er alerter op en wie weet maak je die keer die fout niet of schat je het beter in en doe je het anders. Kraak verder jullie game niet af of maak er een punt van :)

En achteraf praten is altijd makkelijker, true that :> Zal mijn 2cents weer in mn portemonnee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:33:
Jongens, het is allemaal maar een 'vrijetijds' spelletje & een discussie op een internet forum.
Ik post zelden op tweakers (maar lees al jaren dagelijks) maar het is opmerkelijk dat de lol thread hier al even toxisch is als het spel zelf ...

Soms zijn mensen het niet eens ... simpel :-)
Laat iedereen dan toch in zn eigen waarde ipv continue dat afbreken

Dit gezegd zijnde, als er een team B moest komen voor tweakers, ben ik kandidaat om mee te doen.
Ben maar een brons 4 mannetje, maar met om een of andere reden een mmr die niet echt overeenkomt.
Win altijd 25 punten bij een win en verlies er maar 10 of 12 als ik verlies. Wordt ook gematched met silver & gold borders.
Yup, ik ben zelf een Silver 3 die als main Support die wel in is voor wat lol in LoL. met een 2e ranked team of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:29:
[...]

Het was overigens een voorbeeld van een situatie en de hele discussie omtrent worth or not gaat helemaal de verkeerde kant op. De originele discussie ging erom dat een Bronze speler geen mening mocht geven. Daar gaf ik een voorbeeld op en vervolgens trekt iedereen het uit zijn verband. En ja tuurlijk als je in de game zelf zit, dan is het een keuze op dat moment of het worth is of niet. Dat kan je als spectator hooguit beoordelen vanuit je eigen visie. Plus ingame moet je in secondes beslissingen nemen die je als rustig kijkende spectator niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

PeterHid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:25:
Jongens, hierbij mijn laatste reactie op dit forum.. echt he.. pff..
Oh jij moest mijn 2e account voorstellen of zoiets? grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:34:
[...]

die als main Support die wel in is voor wat lol in LoL.
Lachen ik merkte laatste in de Ranked 5v5 dat Support me eigenlijk wel heel erg beviel :D Misschien nog leuke tips ? voor een Sona in Spe ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ShadowBumble schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:44:
[...]

Lachen ik merkte laatste in de Ranked 5v5 dat Support me eigenlijk wel heel erg beviel :D Misschien nog leuke tips ? voor een Sona in Spe ?
Weet je het zeker? Mister "Ik AA minions anders verveel ik me zo." :D Ik neem aan dat je Qs wel bedoeld waren voor de tegenstander, maar dan moet je nog even wat tijd investeren in het leren van die (vrij korte) range. Persoonlijk kan ik het je niet kwalijk nemen, want ik vind Sona doodsaai om te spelen.

On a more serious note: lees gewoon eens een guide van lolpro als je meer wil weten over een bepaalde champion. Dat zijn allemaal guides geschreven door pro spelers: http://www.lolpro.com/gui...kent/strategy-and-tactics En dan niet alleen de samenvatting, maar de hele guide + video(s). Over Sona valt alleen qua tactiek niet zo veel spannends te zeggen, dus die sectie is nogal magertjes.
Nu zijn die guides natuurlijk ook niet de heilige graal (als in doe altijd exact wat daar staat), maar je steekt er praktisch altijd wel wat van op.

[ Voor 56% gewijzigd door Thormodo op 11-12-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:45:
[...]

Weet je het zeker? Mister "Ik AA minions anders verveel ik me zo." :D Ik neem aan dat je Qs wel bedoeld waren voor de tegenstander, maar dan moet je nog even wat tijd investeren in het leren van die (vrij korte) range. Persoonlijk kan ik het je niet kwalijk nemen, want ik vind Sona doodsaai om te spelen.
Ik kilde ze toch niet :P Scheelde jouw alleen tijd :P maar inderdaad poke was de opzet zeg maar bij effecten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ShadowBumble schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:52:
[...]

Ik kilde ze toch niet :P Scheelde jouw alleen tijd :P maar inderdaad poke was de opzet zeg maar bij effecten :D
Muah, dat zorgde er ook wel voor dat mijn ritme als het ware verstoord werd en ik dus extra last hits mistte ;).

Zeker onder een turret moet je goed opletten of/welke minions je raakt als support.
Want normaal gesproken kan je adc een melee minion na 2 turret shots last hitten. En een ranged minion na 1 turret shot. In het begin v.d. game heb je als adc alleen vaak net te weinig damage om een ranged minion te last hitten (soms pak ik op Varus daarom W op level 2). Dan kan het dus helpen als je als support ze ook één keer raakt, zodat je adc ze kan afmaken.

Maar af en toe zelf een cs pakken is ook niks mis mee. Vooral niet als er 2 minions tegelijk bijna dood zijn en de kans klein is dat de adc ze allebei kan last hitten.

Pro-tip. Je kunt op de fountain ook al 3x je Q gebruiken om zo je passive alvast te aan te zetten. Die doet op level 1 namelijk relatief veel pijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 11-12-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

ShadowBumble schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:44:
[...]

Sona speel ik eigenlijk niet zo superveel. Ik heb haar in S3 wel een aantal keren gespeeld, maar met de nieuwe patch nog niet.

Ik had toen Health quints Hybrid marks (Magicpen/armorpen), armor Seals, magic resist per level Glyphs en een 0/9/21 mastery build.
De runes zodat ze toch wat tankier is, want ze is nog al squishy natuurlijk, en de hybrid marks om toch nog een klein beetje pijn te doen met pokes van de Q en auto attack. :P

Sona is een redelijk lastige champ om mee om te gaan, vind ik persoonlijk, want als je gepakt word ben je ook zo dood.
Wat ik vaak zie, en dus zelf ook deed. is met sona gewoon in de brush gaan staan, er af en toe uitkomen als de enemy wat te dicht in de buurt komt en dan even een Q erop als een poke. Verder gewoon wat defensiever en afwachten wat de enemy doet.

In teamfights is eigenlijk het lastigste op sona om je ult zo effectief mogelijk te gebruiken. Het liefste wil je natuurlijk alle 5 de champs laten stunnen/dansen.

Ook moet je goed op je aura's letten. als je de verdediging opzoekt moet je natuurlijk niet met je Q aura rondlopen, maar eerder met je Heal aura.
En de passive is een redelijk wapen, aangezien die (vooral early) nog aardig wat damage wil doen, dus houd in de gaten wanneer je die 3 spells gebruikt hebt. want dan doet je volgende auto attack meer damage.

Als mijn build zou ik vandaag de dag waarschijnlijk iets in de vorm van:
Basic items:
Rode Trinket voor ward kills
Ruby Sightstone
Merc boots, Lucidity boots of ninja tabi, afgaande van het team
Talisman of Ascention (ofzo? de oude shurelia's in ieder geval), kan je stacken met je W skill voor superspeed.
Locket of Iron Soldari voor utility en wat tankiness.
Athene's holy grail voor wat damage en de Obvious stats

Situatie gerichte Items:
Rabadons (voor als je zelf wat extra damage wil doen, met de pre-season wilde riot dat je als support iets meer te zeggen had ook)
Crystal Scepter (voor de slow, HP en beetje extra damage)
Randuins Omen (als het een AD heavy team is)

EDIT: Pin me hier niet op vast hoor. in het pre-season zijn er een boel veranderingen dus ik heb geen idee of het uberhaubt een goede build is.
Misschien kan iemand anders je hier dan beter mee helpen, als diegene ervaringen met sona heeft, of inderdaad zoals hierboven genoemd werd, guides! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:20

Qon

On topic;

Kan iemand me uitleggen wat die API van Riot precies is en inhoud? Ik snap er niet veel van:
http://developer.riotgames.com/

Is het een telefoon applicatie waarbij je stats kan samenvatten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
On topic;

Kan iemand me uitleggen wat die API van Riot precies is en inhoud? Ik snap er niet veel van:

Een API is een object die je kan aanspreken om league stats te krijgen. Zo krijgen lolnexus, lolking e.d. hun stats. Eigenlijk zijn die sites gewoon een mooie verpakking om de riot database heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
On topic;

Ik denk dat het voor mensen is met bijvoorbeeld een G15 toetsenbord van Logitech (die heb ik dus)
Op een gegeven moment kreeg ik een update voor mijn software van dat toetsenbord.
Ik installeerde deze en ging een lolgame in. toen kwam opeens op mijn schermpje op het toetsenbord al mijn stats te staan

ward kills, turret kills, cs/lvl GPM, KDA ratio enz.

edit: ^ Ohja ik vergat die sites zoals LoLking helemaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Omg... ik heb een G15 keyboard maar kijk never nooit niet op dat schermpje.... XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:48:
[...]

Ik denk dat het voor mensen is met bijvoorbeeld een G15 toetsenbord van Logitech (die heb ik dus)
Op een gegeven moment kreeg ik een update voor mijn software van dat toetsenbord.
Ik installeerde deze en ging een lolgame in. toen kwam opeens op mijn schermpje op het toetsenbord al mijn stats te staan

ward kills, turret kills, cs/lvl GPM, KDA ratio enz.

edit: ^ Ohja ik vergat die sites zoals LoLking helemaal.
Wow, het is dat ik net een ander toetsenbord heb anders was ik hier eens naar gaan kijken. Lijkt me vooral leuk om te hebben, of het handig is weet ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:53:
Omg... ik heb een G15 keyboard maar kijk never nooit niet op dat schermpje.... XD
Ik ook niet, maar het is wel grappig om op t einde te kijken naar je scores :)
ff je gaming software updaten dus :P

Edit: zo ziet het er uit op mijn G15
http://i.imgur.com/Uwmxa1U.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:54:
[...]

Ik ook niet, maar het is wel grappig om op t einde te kijken naar je scores :)
ff je gaming software updaten dus :P

Edit: zo ziet het er uit op mijn G15
http://i.imgur.com/Uwmxa1U.jpg
Is het trouwens ook mogelijk om deze informatie op een tweede scherm weer te geven? (met/zonder die API idc)
Ik heb nog een tweede scherm op zolder liggen met een crap resolutie, maar lijkt me wel tof om dat scherm dan daarvoor de gebruiken xD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:57:
[...]

Is het trouwens ook mogelijk om deze informatie op een tweede scherm weer te geven? (met/zonder die API idc)
Ik heb nog een tweede scherm op zolder liggen met een crap resolutie, maar lijkt me wel tof om dat scherm dan daarvoor de gebruiken xD....
Dan zou ik eerder een 2e scherm pakken en daar een Lolnexus.com site opzetten.
Ik denk dat als je een devver bent je vast een programmatje kan schrijven dat dit voor je doet, maar ik heb me er niet echt in verdiept nog :P

Edit: niet teveel op het 2e scherm kijken he? wel je koppie bij de game houden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:59:
[...]

Dan zou ik eerder een 2e scherm pakken en daar een Lolnexus.com site opzetten.
Ik denk dat als je een devver bent je vast een programmatje kan schrijven dat dit voor je doet, maar ik heb me er niet echt in verdiept nog :P
Laat je van je goede kant zien en verdiep je erin! O-) kom maar op met die applicatie :9~ (joke)

Ik zou dat never nooit niet kunnen maken haha.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik zou het ook wel nice vinden aangezien ik al een 2nd screen heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hier in geïnteresseerd is. Is altijd leuk om te zien hoe goed/slecht je het doet toch?

Kom maar op met die app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:00:
[...]

Laat je van je goede kant zien en verdiep je erin! O-) kom maar op met die applicatie :9~ (joke)

Ik zou dat never nooit niet kunnen maken haha.... 8)7
DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:02:
Ik zou het ook wel nice vinden aangezien ik al een 2nd screen heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hier in geïnteresseerd is. Is altijd leuk om te zien hoe goed/slecht je het doet toch?

Kom maar op met die app :P
Haha, ik heb er de aankomende tijd niet erg veel tijd voor, maar ik zal eens kijken of ik wat leuks kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

ola,

ik heb vanavond wat tijd aangezien de mevrouw uit huis is. Ik heb wel zin om een paar potjes te spelen. Ik zit op EUNE unranked (nog) en op EUW op silver 4 geloof ik. Ik zat al in het GoT kanaal maar er werd niet gereageerd.

Vanavond nog maar eens proberen ;)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dual-monitor.b...reen-on-windows-computer/

Voor de fanatiekelingen Minimap int groot op 2e scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Holy fuck als ik de posts hier af en toe lees denk ik dat ik me toch maar niet als vrijwilliger ga stellen voor een eventueel tweede Tweakers team :') Waarom de discussies hier zo uit de hand moeten lopen weet ik niet want over het algemeen zijn de meesten hier best redelijke en normale mensen dacht ik zo. Misschien moeten we wat grondregels opstellen:

1. Ranking boeit niet in een discussie, spelkennis en argumenten wel. Verwijs dan ook niet naar de ranking van je discussiepartner(s) of jezelf maar geef argumenten, eventueel onderbouwd met cijfers en/of statistieken om je punt duidelijk te maken.

2. Probeer alleen advies te geven als je goed overtuigd bent van je eigen advies. Als iemand hier om een goede Leblanc build zou vragen of wil weten hoe je de combo('s?) van Leblanc moet uitvoeren zul je mij niet snel zien reageren. Ik heb daar immers geen ervaring mee. Vraag me echter iets over jungle, support of bepaalde top champions en goede kans dat ik je van nuttig advies kan voorzien.

3. Leef je in in de situatie van de ander. Als een nieuwe level 5 speler hier vragen stelt kunnen dat soms vragen zijn die in onze ogen dom zijn. Ook worden er dan vaak adviezen gegeven die eigenlijk pas van toepassing zijn als je level 30 bent (runes/masteries, 'verplichte' meta etc.)

4. We zijn hier geen google of LoL wikia dus probeer jezelf eerst in te lezen ipv vragen te stellen die je zelf snel en/of makkelijk kan opzoeken. Aan de andere kant: probeer als iemand toch een google-vraag stelt dan niet gelijk sarcastisch of boos te worden. Reageer gewoon niet of verwijs iemand vriendelijk door naar een website of zoekterm op google waarmee diegene dat kan vinden.

5. Respecteer het standpunt van een ander, ook als hij in jouw ogen (en misschien wel van het hele forum!) ongelijk heeft. Laat het gaan. Je hoeft niet iedereen te overtuigen van je gelijk. Als jij je punten en argumenten gegeven hebt en de ander accepteert het niet, onthou je dan van verdere discussie. Anders wordt het toch alleen maar een herhaling van zetten waarbij elke post weer voor extra irritatie zorgt.

Vrij standaard allemaal en wat mij betreft spreekt het allemaal voor zich, maar de laatste weken blijkt het moeilijk om hier een fatsoenlijke sfeer te houden. Veel mensen haken zo af en dat is zonde, want dit is voor mij een ideaal discussieforum om af en toe over League te ouwehoeren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vicarious schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:44:
Holy fuck als ik de posts hier af en toe lees denk ik dat ik me toch maar niet als vrijwilliger ga stellen voor een eventueel tweede Tweakers team :') Waarom de discussies hier zo uit de hand moeten lopen weet ik niet want over het algemeen zijn de meesten hier best redelijke en normale mensen dacht ik zo. Misschien moeten we wat grondregels opstellen:
Heuhhhh tweede tweakers team!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:41
hoe viable is skarner op het moment want ik zie hem echt nooit(kreeg hem net in een aram potje waarin ik hard carriede xD)
hij speelde in aram wel lekker want iedereen negeerde mij xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 11:02
Als jullie nog een mid/ADC zoeken voor GoT team: Plat 1: Arclight Varus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Martin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:31:
hoe viable is skarner op het moment want ik zie hem echt nooit(kreeg hem net in een aram potje waarin ik hard carriede xD)
hij speelde in aram wel lekker want iedereen negeerde mij xD
Hij werkt wel maar er zijn op dit moment gewoon betere opties in de jungle. Het grootste probleem van Skarner op dit moment is dat ze in Season 3 de large monsters meer health hebben gegeven en nu dus met de Wight Camp nog een single target camp hebben toegevoegd. Skarner cleart AoE erg goed maar zijn single target clear is om te janken. Daarnaast kunnen mensen uit zijn ultimate flashen gedurende de windup (het kost ongeveer 0.2 sec na het activeren voordat je de enemy daadwerkelijk grabt en dat geeft ze voldoende tijd om te flashen). Skarner was al niet zo'n gankmachine door zijn zwakke early ganks maar met die nerf aan zijn ult was er eigenlijk weinig reden om hem te spelen.

Voordeel van Skarner: Hij is erg makkelijk om te spelen en doet veel damage zelfs met alleen maar tank items. Hij is dus best goed in solo queue als je een makkelijke jungler zoekt en niet zo veel wil ganken, maar dan nog zijn er betere opties (Shyvana..)

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Slivv schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:43:
[...]

Hij werkt wel maar er zijn op dit moment gewoon betere opties in de jungle. Het grootste probleem van Skarner op dit moment is dat ze in Season 3 de large monsters meer health hebben gegeven en nu dus met de Wight Camp nog een single target camp hebben toegevoegd. Skarner cleart AoE erg goed maar zijn single target clear is om te janken. Daarnaast kunnen mensen uit zijn ultimate flashen gedurende de windup (het kost ongeveer 0.2 sec na het activeren voordat je de enemy daadwerkelijk grabt en dat geeft ze voldoende tijd om te flashen). Skarner was al niet zo'n gankmachine door zijn zwakke early ganks maar met die nerf aan zijn ult was er eigenlijk weinig reden om hem te spelen.

Voordeel van Skarner: Hij is erg makkelijk om te spelen en doet veel damage zelfs met alleen maar tank items. Hij is dus best goed in solo queue als je een makkelijke jungler zoekt en niet zo veel wil ganken, maar dan nog zijn er betere opties (Shyvana..)
nja dan blijft shyvana op het moment mijjn favo jungler :P misschien eve ook eweer eens ff oppakken voor de jungle

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riot weer flink aan het chat restricten enzo, heb al meerdere vrienden die er ook 1 hebben gehad.
Mijn case:http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/1372783/#nogo
Vind alleen case 4 dat ik het niet helemaal netjes heb gedaan.
Case 1 is bijvoorbeeld gewoon royal sadness, 2x gereport door de tegenstander en geen woord in all chat gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:05:
Riot weer flink aan het chat restricten enzo, heb al meerdere vrienden die er ook 1 hebben gehad.
Case 1 is bijvoorbeeld gewoon royal sadness, 2x gereport door de tegenstander en geen woord in all chat gezegd.
Mwah. Vond je in case 2 ook geen toonbeeld van fatsoen.

Blijkbaar ben je al vaak gereport anders had je überhaupt in de tribunal belandt.

Vind de punish niet geheel onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die game heb je een mid die na 8 minuten 0-4 staat en dan een beetje zit te blamen daar reageer ik soms wat minder netjes op inderdaad. Maar die game zeg ik ook niks in all-chat en word ik weer gereport door een enemy. Vind het voornamelijk een beetje kleinzielig allemaal. Anderzijds is het ook maar een chat restriction dus echt erg is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:05:
Sommige punishes snap ik ook helemaal niet??? Hoop niet dat het altijd zo gaat want dat gaat nergens over.

• m0nk
  • Laatst online: 18:37

m0nk

16-09-2003 15.15

YouTube: Yasuo Champion Spotlight

Yasuo Champion Spotlight

Lijkt me best lastig om te spelen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Maar ook zeer sterk, wow die ga ik halen! vooral zijn schild :D
m0nk schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:37:

Yasuo Champion Spotlight

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:52:
[...]

Heuhhhh tweede tweakers team!!!!! _/-\o_
Wie ging hem nou maken dan? ik wil wel support zijn (of sub support als dat al genomen is)

• DivineNL

Yasuo Champion Spotlight

Ik voel de knock-up team combo's al komen :p

Ik ga hem denk ik wel halen, lijkt me toch een interessante champion om te spelen met al die combo's :)

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:24:
[...]

Ik voel de knock-up team combo's al komen :p

Ik ga hem denk ik wel halen, lijkt me toch een interessante champion om te spelen met al die combo's :)
Maar ook nog vrij lastig te bespelen, ten minste dat heb ik kunnen opmaken uit de verschillende youtube videos van verschillende streamers. Maar goed dat zal wel goedkomen na wat practice.

• DivineNL
Damienx2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:45:
[...]

Maar ook nog vrij lastig te bespelen, ten minste dat heb ik kunnen opmaken uit de verschillende youtube videos van verschillende streamers. Maar goed dat zal wel goedkomen na wat practice.
Mijn favoriete champion is Orianna, dat vind ik ook niet bepaald de meest makkelijke champ om te spelen, hoe groter de uitdaging hoe leuker :p

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:45:
[...]

Ik voel de sick pro video's al aankomen voor wat betreft yasuo gameplay... Effectieve range van die dashe is gruwelijk... als je iemand moet chasen en er komt net een lijntje minions aan dan heb je ze zo xD.... Brush in dash eruit, ult, kill en wegdashen... woot.. 7800 ip toch in de eerste week?

Dan moet ik nog ff snel 400 ip bij elkaar krijgen..

• DivineNL
Komt die vandaag trouwens ook op EUW? Meestal zijn wij iets later toch?

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk ook nog wel een Team om mee te spelen,
Maar ik zoek dan eigenlijk een Team dat meer rond de 7 , 8 of 9 uur speelt.
Ik kan alles Degelijk spelen maar het liefste speel ik Jungle, Mid of Top.
Dus als er nog een extra team komt zou ik graag met jullie mee spelen.
Edit : ik ben Silver 1 maar ik speel eigenlijk alleen normals.
de enige rede dat in ranked speel is om mijn LP niet te laten Decayen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 11:31 ]

Verwijderd

Qon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:49:
[...]

Ik voel de sick pro video's al aankomen voor wat betreft yasuo gameplay... Effectieve range van die dashe is gruwelijk... als je iemand moet chasen en er komt net een lijntje minions aan dan heb je ze zo xD.... Brush in dash eruit, ult, kill en wegdashen... woot.. 7800 ip toch in de eerste week?

Dan moet ik nog ff snel 400 ip bij elkaar krijgen..
Ja de eerst week is Yasuo inderdaad 7800 IP

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:45:
[...]

Ja de eerst week is Yasuo inderdaad 7800 IP
Ik wilde net vragen hoelang het dan duurde voordat hij 6300 ip zou worden, maar ik heb het zelf al gevonden:

http://leagueoflegends.wi...Category:7800_IP_champion
(en nee ik hoef geen schouderklopje 8)7 )

Denk toch dat ik dan maar een weekje wacht... Voor het zelfde geld gooien ze z'n ranges/cd/ratios etc na de eerste week toch helemaal overhoop om hem te balancen, dus beter nog even wachten, 1500 ip besparen en kans op het kopen van een 'broken champion' (in negatieve zin) voorkomen.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:44:
Ik neem aan dat je bedoeld:

19:00
20:00
21:00

in plaats van 7,8,9 uur achter elkaar LoL potjes? :P

die 3 tijden ben ik idd ook vaak online, tot ongeveer 23:00. Moet toch weer werken de dag erna.
Weekenden ga ik uit, maar vrijdagen zou ik kunnen skippen en dan door tot 1:00

[ Voor 15% gewijzigd door Drunken_Bear op 12-12-2013 11:29 ]

Verwijderd

Bjarne666 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:26:
[...]

Ik neem aan dat je bedoeld:

19:00
20:00
21:00

in plaats van 7,8,9 uur achter elkaar? :P
Precies, ik ga niet op werkdagen zo lang spelen xd.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Edit : ik ben Silver 1 maar ik speel eigenlijk alleen normals.
Op het GoT kanaal in LOL zijn zo rond die tijd wel altijd mensen aanwezig om potjes normal te spelen :)

Yasuo Champion Spotlight

Maar tons of damage met de juiste item build plus CC en damage shield. Laat maar komen :)

[ Voor 22% gewijzigd door mindcrash op 12-12-2013 11:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

mindcrash schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:35:
[...]

Op het GoT kanaal in LOL zijn zo rond die tijd wel altijd mensen aanwezig om potjes normal te spelen :)
Dan ga ik die maar eens even op Auto join zetten, emm wat is de precieze Naam van dit channel ?

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:43:
[...]

Dan ga ik die maar eens even op Auto join zetten, emm wat is de precieze Naam van dit channel ?
GoT (staat ook in de OP)

:P

[ Voor 4% gewijzigd door Drunken_Bear op 12-12-2013 11:44 ]

Verwijderd

GoT. Lees de topic starter voor relevante info :)

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:43:
[...]

GoT

Twitch

Verwijderd

Bedankt allemaal , ik neem aan dat ik daar ook de vedere info kan vinden over TS (:

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:46:
[...]

[...]

Bedankt allemaal , ik neem aan dat ik daar ook de vedere info kan vinden over TS (:
Jup, alle informatie over GoT voor LOL staat in de start topic

Twitch

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

o ja voor ik het vergeet zojuist is de teamspeak server geupgrade naar de nieuwe versie dan zijn we in ieder geval van de inlog message ook weer af :D

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ging best lekker gisteren. Eerste potje Soraka (Soraka OP) ging goed, 3 foutjes. Twee keer healde ik mezelf. Geweldig gemikt :/ En 1 X dood na een enemy team chase. Op zich vond ik die ok, ik dekte de aftocht... Had ik beter op moeten reageren.

Volgende potje ging lekker, geleerd dat het blijkbaar niet handig is op op Cho pots + boots tegen riven te starten. Toch nog gered alleen die 2v1 gank waarbij we beiden dood gingen was echt slecht. Ik was ook oom, had ik moeten melden van te voren. Daarna ging het lekker.

Ik farm blijkbaar echt slecht, ik heb echt nog steeds problemen met lasthitten. Zelfs toen ik het gevoel had (na ong 8 minuten) dat ik voor liep (Riven moest na noc gank attempt steeds terug naar toren) stond ik nog 20 (!!) cs achter. Toen was het in de richting van 49-20 cs. Daarna weer wat gank attempts en gek genoeg nadat noc de eerste keer doodging door Riven in een mislukte gank, liep ik opeens gelijk op farm en kon ik extra pushen. Ik heb geen idee hoe dat kon gebeuren. Misschien hebben jullie daar zicht op?

Pas toen riven bot ging kon ik de toren pushen en was het gebeurd met de voorsprong van Riven. Daarna heeft ze eigenlijk niets meer kunnen doen. Ik ben echt benieuwd naar het omslag punt; waar kreeg ik de overhand? Volgens mij voordat ze gedwongen bot moest gaan roamen om bot te helpen? Maar wat was de reden?

Ben echt benieuwd naar jullie visie :)

Old school gamer met een lag en een traan.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Riven ging roamen en daardoor kon jij bij komen in CS en dus ook gold. Bovendien kreeg je veel gold omdat wij een aantal objectives pakten: towers en dragons. Dat alles bij elkaar zorgde dat je midgame op een gegeven moment simpelweg meer gold dan Riven had, en je had je feast stacks vol, wat ook equivalent staat aan flink wat gold (early game heb je die nog niet). Uiteindelijk draait het allemaal om gold en wie er beter scalen naar mid/lategame en Cho is lategame met volle stacks en tanky items bijna niet te killen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Kan met de zoekfunctie niet 123 wat vinden dus ik vraag 't maar.

Mijn zoontje is helemaal los op dit spel maar loopt te klagen over de simpele en stokoude standaardmuis die bij de PC zit. Nou zat ik even te kijken naar een nieuwe muis voor 'm maar ik zie door de bomen werkelijk het bos niet. Eentje die me op viel was de Mad Catz R.A.T. 7 vanwege de verstelbaarheid en de extra knoppen. Meningen en suggesties zijn zeer welkom

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Wijnands schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:57:

Mijn zoontje is helemaal los op dit spel maar loopt te klagen over de simpele en stokoude standaardmuis die bij de PC zit. Nou zat ik even te kijken naar een nieuwe muis voor 'm maar ik zie door de bomen werkelijk het bos niet. Eentje die me op viel was de Mad Catz R.A.T. 7 vanwege de verstelbaarheid en de extra knoppen. Meningen en suggesties zijn zeer welkom
Ik zou gewoon voor een standaard 'gaming' muis gaan, bijv de Logitech G500/G400(€50), maar zelfs een M500 (€20) is meer dan goed genoeg om mee te gamen! Laat je niet teveel wijsmaken door alle poespas ;-)

Deze muizen liggen een stuk beter in de hand, en hebben een paar extra knoppen mocht hij die willen. In veel gevallen worden die echter helemaal niet gebruikt

[ Voor 9% gewijzigd door Rann op 12-12-2013 13:01 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rann schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:00:
[...]

Ik zou gewoon voor een standaard 'gaming' muis gaan, bijv de Logitech G500/G400(€50), maar zelfs een M500 (€20) is meer dan goed genoeg om mee te gamen! Laat je niet teveel wijsmaken door alle poespas ;-)

Deze muizen liggen een stuk beter in de hand, en hebben een paar extra knoppen mocht hij die willen. In veel gevallen worden die echter helemaal niet gebruikt
Kan het hier alleen maar mee eens zijn, marketing is de grote truc hiermee en in nagenoeg alle gevallen voldoet een simpele muis.

Ik heb bijvoorbeeld de pricewatch: Logitech G400s Gaming Mouse gekocht om de volgende reden: Hij is iets duurder dan een standaard muis maar voldoet wel aan mijn eisen en Logitech heeft zo'n beetje de beste support die er is.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Ik zou ook gewoon voor een degelijke lasermuis gaan, en eventueel een stoffen mousepad erbij. Geen fancy "gaming mouse" nodig hoor!

• Thormodo
Voor League of Legends heb je alleen maar een muis met een linker- en rechterknop nodig. De rest van je acties doe je namelijk met het toetsenbord. Je kunt zelfs in LoL je toetsenbord acties niet aan je extra muisknoppen koppelen.
Een muis met allemaal fancy knoppen is dan ook nergens voor nodig. Logitech heeft de G400 etc. blijkbaar vervangen door de G400s, die wel 15 euro duurder is dan wat ik voor mijn G400 heb betaald.
Eventueel als je geld wilt uitgeven kun je er nog een leuke muismat bij doen: bijvoorbeeld de Steelseries Qck.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 12-12-2013 13:26 ]

Verwijderd

Heb er zelf ook een tijdje naar gekeken maar vond hem zelf wel duur.
Veder is het wel een goede kwaliteit muis. Zeer geschikt voor dit soort spellen, niet zo nodig als je alleen Word of excell gebruikt.

Verwijderd

Thormodo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:20:
Voor League of Legends heb je alleen maar een muis met een linker- en rechterknop nodig. De rest van je acties doe je namelijk met het toetsenbord. Je kunt zelfs in LoL je toetsenbord acties niet aan je extra muisknoppen koppelen.
Ho eens even, dat kan zeker wel. Ik heb mijn Taunt op Mousebutton4 (grote knop aan de linkerzijde) van mijn Logitech Performance MX gebind.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Dus? Extra knoppen wel of niet zinvol?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Wijnands schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:32:
Ik gebruik ze zelf niet voor nuttige ingame functies, dus het hoeft niet. Ik speel liever met toetsenbord voor skills. Ik zou het achterwege laten.

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:32:
[...]

Ho eens even, dat kan zeker wel. Ik heb mijn Taunt op Mousebutton4 (grote knop aan de linkerzijde) van mijn Logitech Performance MX gebind.
Ik denk ik zet er acties neer i.p.v. skills. Je abilties kun je niet aan de muis binden als het goed is. Dat kan nu blijkbaar wel met de nieuwe lay-out, nooit geweten. Net even geprobeerd en het voelt eerder als nadeel dan voordeel om je skills op je muis te zetten. Want dan moet je opeens alles met één hand doen. Ik zou er i.i.g. niet meer aan kunnen wennen.
Dat van Rudy was meer als grapje bedoelt gok ik (wat tegelijkertijd verwarring veroorzaakt) ? :P

Op die wat minder luxe gamermuizen zitten ook al een aantal extra knoppen die je standaard niet hebt. De twee knoppen aan de zijkant van de g400 gebruik ik bijvoorbeeld wel als terug/verder knoppen tijdens het browsen.
Overigens kost die Mad Catz R.A.T. 3 minder dan een g400s. Lijkt me wel een muis dat echt bij je hand moet passen.
Welke muis je koopt ligt maar net aan wat je er voor uit wil geven. Maar een goede muis is voor alle andere zaken behalve gamen ook wel fijn, zeker ten op zichtte van een muis van 5 euro die er vaak bij zit.

Tevens brb Taunt binden.

Edit: Ik vind nu ook een display range indicator knopje onder de keybindings, dus als je bijv. Q even ingedrukt houdt. Lijkt me wel handig, voor bijvoorbeeld Varus zijn Q. Ik ontdek ineens allemaal fancy nieuwe functies dankzij deze muis discussie :+.
Edit 24: Maar dat heeft dan weer als nadeel dat al je skills met range indicator pas worden gecast als je de knop loslaat. En als je op je skill drukt en dan beweegt wordt die gelijkt gecanceld. Dus misschien toch niet zo handig. Dat was dus gewoon de oude "cast on release" optie :p.`

Taunt/Dance/Laugh zijn gebind. Zal het overigens wel gaan missen om nooit meer per ongeluk te flashen als ik /d probeer te typen. Ook de trinket maar eens op een andere knop gezet en de rest weer op 1 t/m 6, want gisteren gebruikte ik bijvoorbeeld steeds mijn trinket i.p.v. mijn wards op slot 4 (wat dus 3 seizoenen lang keybind 4 i.p.v. 5 was) |:(.

[ Voor 108% gewijzigd door Thormodo op 12-12-2013 15:31 ]

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Wijnands schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:32:
Als hij nu een muis heeft, die dit soort functies niet heeft, betekend het alleen maar dat hij hier aan gewend is. gewoon een simpele gamers muis (ik heb zelf een ergonomische oude Sweex met wat gewichtjes en wat snelheidsinstellingen, meer is het niet)

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Anders is het verstandig om in Componenten Aankoopadvies een topic aan te maken, een hele discussie omtrent welke muis is hier denk ik niet echt gewild. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en voorkeuren.

Wil hij met draadspelen/ draadloos, met extra knoppen etc. zijn dingen die het best eerst uitgezocht kunnen worden, er zijn veel opties...

• Thormodo
Rann schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:49:
Anders is het verstandig om in Componenten Aankoopadvies een topic aan te maken, een hele discussie omtrent welke muis is hier denk ik niet echt gewild. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en voorkeuren.

Wil hij met draadspelen/ draadloos, met extra knoppen etc. zijn dingen die het best eerst uitgezocht kunnen worden, er zijn veel opties...
Beter dan de gemiddelde "discussie" van de afgelopen tijd en zoals ik zei heb weer eens wat nieuws geleerd :P.

Maar verder is inderdaad alles wel gezegd en komt het op voorkeur aan. Voor League of Legends heb je die extra knoppen in ieder geval totaal niet nodig. Of je ze graag wil gebruiken is weer een ander verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 12-12-2013 14:07 ]

Verwijderd

Dat van Rudy was meer als grapje bedoelt gok ik (wat tegelijkertijd verwarring veroorzaakt) ? :P
Niks niet, disrespect binden = OP! :p

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:07:
[...]

Niks niet, disrespect binden = OP! :p
Yasuo + Alistar botlane wordt ook OP.

Lijkt me wel een toffe hero worden. Ik heb nu er wel genoeg IP voor, maar misschien moet ik Lucian eerst eens halen.
LP decayed niet in het pre-season.

@Hieronder: Excuus, de :P vergeten.

[ Voor 50% gewijzigd door Thormodo op 12-12-2013 14:25 ]

Verwijderd

Thormodo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:21:
[...]

Het word een degelijke lane met de knock up waar yasuo gebruik van kan maken maar ik geloof zelf dat Alistar niet helemaal in de "Meta" past. Het is niet slecht maar er zijn denk ik betere opties.
Volgens mij kan je hem het beste in midlane spelen.

• Damien

Damien

-iwnl-

Thormodo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:21:
[...]

Lijkt me wel een toffe hero worden. Ik heb nu er wel genoeg IP voor, maar misschien moet ik Lucian eerst eens halen.

[...]

LP decayed niet in het pre-season.

@Hieronder: Excuus, de :P vergeten.
Janna + Yasuo plx!

Pagina: 1 ... 119 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.