2 squishies die zonder Smite underleveled Baron aan het doen zijn. Niet een erg reeele situatie als je 2 competente teams hebt.Turismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:27:
Niks sterk verhaal aan
[video]
Zeker met een blue Ezreal build
nou dat het op jou skilllevel niet kan, maar een beetje goed gecalculeerde ez of lux ult verslaat smite, zeker met de nieuwe smiteVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:29:
[...]
2 squishies die zonder Smite underleveled Baron aan het doen zijn. Niet een erg reeele situatie als je 2 competente teams hebt.
Verwijderd
Hier was niets gecalculeerd aan. Ik zag geen wards en Gangplank en Sivir renden al weg bij Baron.Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:
[...]
nou dat het op jou skilllevel niet kan, maar een beetje goed gecalculeerde ez of lux ult verslaat smite, zeker met de nieuwe smite
Volgens mij begrijp je ze verkeerd ook, het zijn geen sterke verhalen over 'hun' ervaringen (behalve die thresh pull) maar ze vertellen wat ze 'leuk' of 'buitengewoon' vinden om te zien. Kan het mis hebben hoor Itsnotrudy, maar dat is de misverstand die ik zie op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:29:
[...]
2 squishies die zonder Smite underleveled Baron aan het doen zijn. Niet een erg reeele situatie als je 2 competente teams hebt.
ik heb het filmpje niet gezien maar ik had het ook over het algemeen ..Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:31:
[...]
Hier was niets gecalculeerd aan. Ik zag geen wards en Gangplank en Sivir renden al weg bij Baron.
Feit is dat het gebeurd, en nergens word gezegd dat dit in een bepaalde rank of elo gebeurd.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:29:
[...]
Dit zijn gewoon dingen die in Brons of lage elo gebeuren.
even wat netter gemaakt
[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 10-12-2013 15:35 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Het ging om de fun en niet om iets serieus, het was mooi dat het lukte.
Die blitz pull dat was een duo q maat van me die dat lukte, enemy jungler had gesmite, ik deed mijn orianna combo en hij deed zijn blitz pull waardoor hij hem met de blitz pull had. Op dat moment is het gewoon kapot lache, en dit was in gold dus ook daar gebeurd het nog steeds
EDIT:
Enemy jungler deed zijn smite gelijk met mijn combo (Q+ult+W of andersom)
Die blitz pull dat was een duo q maat van me die dat lukte, enemy jungler had gesmite, ik deed mijn orianna combo en hij deed zijn blitz pull waardoor hij hem met de blitz pull had. Op dat moment is het gewoon kapot lache, en dit was in gold dus ook daar gebeurd het nog steeds
EDIT:
Enemy jungler deed zijn smite gelijk met mijn combo (Q+ult+W of andersom)
[ Voor 10% gewijzigd door DivineNL op 10-12-2013 15:36 ]
dit moet je door de vingers kijken want gebeurt constant op dit forum, zelfs in een algemene discussie gebeurt ditQon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:34:
[...]
DIT is geen nette reactie, op de man af en word (door mij) niet gewaardeerd.
Haha, lees m'n reactie nog maar een keertjeMartin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:35:
[...]
dit moet je door de vingers kijken want gebeurt constant op dit forum, zelfs in een algemene discussie gebeurt dit

ik probeerde het eerder ook al, maar dat was om heel de discussie te sussenQon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:36:
[...]
Haha, lees m'n reactie nog maar een keertje.. ik wilde gewoon ff de eerste zijn die daarop antwoorde, want ik merk steeds vaker dat discussies op dit forum die kant op gaan. Vandaar dat ik het even probeer te sussen.
Probleem is vaak dat onderwerpen uit hun context worden getrokken of eigen belevings wereld erin betrekken.
Dus geen objectieve blik bieden op wat de feiten zijn, hier loopt het dan vaak uit op een eigen leventje.
Daarbij heeft iedereen een andere beleving en ervaring van hoe het spel is, iemand die Gold speelt heeft een hele andere kijk dan iemand die net in Brons is komen kijken of sterker nog het spel net een aantal weken speelt.
Conclusies worden dan gauw tot waarheid gemaakt, wat soms ver ligt van wat de feiten zijn.
Dat spelers in lagere elo baron steal incl kills met 1 simpele ult maken is gewoon wat er gebeurt, dit soort situaties zul je inderdaad niet meemaken in hoge elo.
Dus geen objectieve blik bieden op wat de feiten zijn, hier loopt het dan vaak uit op een eigen leventje.
Daarbij heeft iedereen een andere beleving en ervaring van hoe het spel is, iemand die Gold speelt heeft een hele andere kijk dan iemand die net in Brons is komen kijken of sterker nog het spel net een aantal weken speelt.
Conclusies worden dan gauw tot waarheid gemaakt, wat soms ver ligt van wat de feiten zijn.
Dat spelers in lagere elo baron steal incl kills met 1 simpele ult maken is gewoon wat er gebeurt, dit soort situaties zul je inderdaad niet meemaken in hoge elo.
[ Voor 30% gewijzigd door Turismo op 10-12-2013 15:43 ]
In hogere Elo zullen ze het verwachten dat ze geinvade worden tijdens baron doen als de enemy team leeft.Turismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:39:
Probleem is vaak dat onderwerpen uit hun context worden getrokken of eigen belevings wereld erin betrekken.
Daarom zal er zowiezo een andere blik gedaan worden. In mijn eerste paar level dus van 1-15 werd er bijna nooit dragon geward omdat ze dachten dat het useless was maar hoe langer je speelt en hoe hoger je wordt dan denk je wel na. Bijv heeft enemy een jungler? Kijk even bij z'n blue. Hey hele enemy team is missing? Ze doen vast baron. Dat soort dingen.
LoL - Golden Fail (Lv29)
Verwijderd
Welke stats dan ?Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:
[...]
Dan verlies je teveel andere belangrijke stats als support. je hebt al zo weinig in te brengen tegen enemies.
Exactly my point, dan moet en hele jungle geward zijn rondom Baron, er minimaal een x aantal enemy champs down zijn, en een minion wave die bij voorkeur 2 towers aan het pushen is.iThunda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:50:
[...]
In hogere Elo zullen ze het verwachten dat ze geinvade worden tijdens baron doen als de enemy team leeft.
Daarom zal er zowiezo een andere blik gedaan worden. In mijn eerste paar level dus van 1-15 werd er bijna nooit dragon geward omdat ze dachten dat het useless was maar hoe langer je speelt en hoe hoger je wordt dan denk je wel na. Bijv heeft enemy een jungler? Kijk even bij z'n blue. Hey hele enemy team is missing? Ze doen vast baron. Dat soort dingen.
1 champion met een escape en cc die de wacht houdt in geval van Baron steal.
Maar om te verwachten dat minder ervaren spelers dit doen is natuurlijk gewoon helaas niet het geval.
Soms wordt Baron dan gedaan met 2 enemy kills, terwijl je in sommige gevallen beter towers kan gaan pushen of een jungle clear kan gaan doen.
No offence maar ook in de LCS waren er genoeg baron steals (Bloodwater Janna baron steal anyone?)
edit: YouTube: Vulcan's Bloodwater (Janna) AMAZING baron steal!! (NA Summer W2D2 Cloud 9 - Vulcan)
een baron steal ligt vaker aan het falen van de jungler, dan aan puur geluk als je het mij vraagt. in ieder geval in de LCS. Bronze/silver/gold/plat is het miss meer geluk, maar daarboven weet iedereen wel wat ze doen.
edit: YouTube: Vulcan's Bloodwater (Janna) AMAZING baron steal!! (NA Summer W2D2 Cloud 9 - Vulcan)
een baron steal ligt vaker aan het falen van de jungler, dan aan puur geluk als je het mij vraagt. in ieder geval in de LCS. Bronze/silver/gold/plat is het miss meer geluk, maar daarboven weet iedereen wel wat ze doen.
[ Voor 75% gewijzigd door Drunken_Bear op 10-12-2013 16:00 ]
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
Hebben jullie trouwens al gezien dat ze op de PBE aan het testen zijn met Mysterie gift maar dan ipv skins met champions? Ben benieuwd hoeveel RP dit gaat worden, maar lijkt mij weer een erg leuke cashcow... als je dan alle champions van 450 tm 1350 koopt/hebt, krijg je volgens mij een hele grote kans op goed rendement...
[Bron: http://community.pbe.leag...tery-champion-come-to-pbe]
[Bron: http://community.pbe.leag...tery-champion-come-to-pbe]
De + 3x 1,5% movement zijn Tier 3 runes,
Waar je bijvoorbeeld ook voor deze stats kan gaan:
Greater Seal of Gold Tier 3 Gold per 10 +0.25 gold / 10 sec.
Greater Quintessence of Mana Regeneration Tier 3 Mana Regen / 5 +1.25 mana regen / 5 sec.
Ook dat vind ik onzin. Genoeg baron steals in challenger games te vinden. Zijn ook zat filmpjes van op youtube te vinden. Ik geloof dat er zelfs eentje was die het met een Ashe arrow vanaf de fountain deed. De splash damage van de arrow die een champion raakte killde vervolgens Baron. Zeker in solo queue waarin de communicatie beroerd is worden heel veel baron attempts gedaan die je beter niet had kunnen doen.Turismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:39:
soort situaties zul je inderdaad niet meemaken in hoge elo.
Vicariously I live while the whole world dies
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:58:
No offence maar ook in de LCS waren er genoeg baron steals (Bloodwater Janna baron steal anyone?)
Ik quote jullie gewoon allebij tegelijkVicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:02:
[...]
Ook dat vind ik onzin. Genoeg baron steals in challenger games te vinden. Zijn ook zat filmpjes van op youtube te vinden. Ik geloof dat er zelfs eentje was die het met een Ashe arrow vanaf de fountain deed. De splash damage van de arrow die een champion raakte killde vervolgens Baron. Zeker in solo queue waarin de communicatie beroerd is worden heel veel baron attempts gedaan die je beter niet had kunnen doen.
Er wordt niet beweerd dat er in LCS/High elo geen Baron steals worden gedaan, gebeurt aan de lopende band en is gewoon een objective.
Fnatic Cyanide staat er om bekend om 1 van de betere Baron/Dragon stealers te zijn
http://www.fnatic.com/players/LoL/Cyanidefi/
Daar zijn ze vaak bij enemy team van bewust, dat Cyanide om t hoekje loert om een steal te doen, wat je vaak ziet is dat ze op t allerlaatste moment stoppen met attacken van Baron/Dragon zodat die zijn smite verkeerd timed, zo erg zijn ze al op m ingespeeld.
Dit ging puur over de situatie Baron, 2 low health squishies, geen wards, en een Ezreal die er even een ultje op gooit.
[ Voor 31% gewijzigd door Turismo op 10-12-2013 16:19 ]
Cyanide zijn nocturne steals zijn altijd leukTurismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:03:
[...]
Er wordt niet beweerd dat er in LCS geen Baron steals worden gedaan, gebeurt aan de lopende band en is gewoon een objective.
Fnatic Cyanide staat er om bekend om 1 van de betere Baron/Dragon stealers te zijn
http://www.fnatic.com/players/LoL/Cyanidefi/
Cyanide staat er ook vooral om bekend aangezien die al sinds Season 1 bekend is en al sinds Season 1 barons steelt
Verwijderd
Saint staat er al een lange tijd om bekend om zijn smites te missen, altijd genieten als dat op stream gebeurt.
Omdat de skill om de smite van de enemy-drag/baron stealer te laten missen niet makkelijk is, op een gegeven moment moet je ophouden met attacken van Bar/drag als je het gevoel hebt dat er een hoge kans van steal is.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:08:
Saint staat er al een lange tijd om bekend om zijn smites te missen, altijd genieten als dat op stream gebeurt.
Dit zodat de smite drag/bar niet afmaakt.
Het is zeker lastig idd.. maar ik heb gevoel dat saint er meer mist dan de gemiddelde bronze jungler >.<Turismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:10:
[...]
Omdat de skill om de smite van de enemy-drag/baron stealer te laten missen niet makkelijk is, op een gegeven moment moet je ophouden met attacken van Bar/drag als je het gevoel hebt dat er een hoge kans van steal is.
Dit zodat de smite drag/bar niet afmaakt.
Verwijderd
Smite-wars / steals zijn bijna gewoon coinflips. Ja het is een skill die de een net iets beter beheerst dan de ander, maar je moet het er eigenlijk niet op aan laten komen.
De reden waarom Saint zo is afgebrand is half omdat hij ze inderdaad mist, maar de andere kant van de medaille is dat de baron play een verkeerde keus was.
De reden waarom Saint zo is afgebrand is half omdat hij ze inderdaad mist, maar de andere kant van de medaille is dat de baron play een verkeerde keus was.
Ga ik Saint zijn stream ook maar s kijken dan, die mechanics zijn altijd interessant om te zienBjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:13:
[...]
Het is zeker lastig idd.. maar ik heb gevoel dat saint er meer mist dan de gemiddelde bronze jungler >.<
Ik zie wat je nu bedoelt
Hij faalt er zelfs in een flash over de wall te doen om een smite steal te doen, terwijl die daar een halve minuut op heeft kunnen voorbereiden.
[ Voor 30% gewijzigd door Turismo op 10-12-2013 16:52 ]
Kent iemand nog een goeie streamer die ook dingen uitlegt enz?
LoL - Golden Fail (Lv29)
Verwijderd
Wings hij staat meestal boven aan de lijst bij de twitch.iThunda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:22:
Tijdje geleden zijn daar een aantal suggesties voor geweest.iThunda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:22:
Zo'n beetje het hele TSM (Xpecial, Dyrus, Wildturtle, Bjergson en OddOne) team die streamed doet aan uitleggen, en maken een heleboel guides op de TSM site.
Daarnaast geloof ik dat Guardsman Bob zijn plays toelicht, al is hij minder enthousiast over de game de laatste tijd.
De Curse-leden zijn ook wel informatief (zeker Voyboy)
Trouwens staan er op youtube een hoop informatieve filmpjes door (pro)spelers of streamers gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Drunken_Bear op 10-12-2013 16:28 ]
Zeker Dyrus is zo'n droge mofoBjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:27:
[...]
Tijdje geleden zijn daar een aantal suggesties voor geweest.
Zo'n beetje het hele TSM (Xpecial, Dyrus, Wildturtle, Bjergson en OddOne) team die streamed doet aan uitleggen, en maken een heleboel guides op de TSM site.
Daarnaast geloof ik dat Guardsman Bob zijn plays toelicht, al is hij minder enthousiast over de game de laatste tijd.
De Curse-leden zijn ook wel informatief (zeker Voyboy)
Trouwens staan er op youtube een hoop informatieve filmpjes door (pro)spelers of streamers gemaakt.
Check deze highlight maar eens, ik lig soms echt krom van die gast zo droog.
Dank voor de tips over het muten.
Ik speel bijna altijd top/jungle met een tanky champion (nasus, darius, amumu, nocturn etc.)
Ging nu DuoQ met een maat die Silver 1 is (dacht ik), alles werd gecallt en duo bot bleef over. Aangezien hij al vaak ADC had gespeeld vandaag was het voor mij een leermomentje.
Ik als unranked 1e keer Tristana (wel met mijn mooie firefighter skin
) kwam tegen een S2 Varus en P4 Shen (shen support?)... Begon de game met 1/6. Werd nogal gehaat op mij (terecht deze keer), maar om me er niet door te laten afleiden gewoon gemute. Eventjes teamfights e.d. zoveel mogelijk links laten liggen en even snel zo veel mogelijk farm gepakt overal waardoor ik wat terug kon komen qua items. Game gefinished met 7/7 en (nadat ik ze weer had unmuted) complimenten van mijn team over mijn comeback 
Dat was me nooit gelukt als ik ze niet had gemute want dan was ik teveel gefocused geweest op de chat en bezig met het terugtypen van reacties om me nog goed met het spel bezig te houden.
En moet zeggen dat Tristana erg gaaf om te spelen is
Ik speel bijna altijd top/jungle met een tanky champion (nasus, darius, amumu, nocturn etc.)
Ging nu DuoQ met een maat die Silver 1 is (dacht ik), alles werd gecallt en duo bot bleef over. Aangezien hij al vaak ADC had gespeeld vandaag was het voor mij een leermomentje.
Ik als unranked 1e keer Tristana (wel met mijn mooie firefighter skin
Dat was me nooit gelukt als ik ze niet had gemute want dan was ik teveel gefocused geweest op de chat en bezig met het terugtypen van reacties om me nog goed met het spel bezig te houden.
Beeromaniac
Shen support kan prima opzich, heeel af en toe speel ik dit, het is geen traditionele support als in dat die utility meebrengt voor de ADC.Thompson schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:22:
Dank voor de tips over het muten.
Ik als unranked 1e keer Tristana (wel met mijn mooie firefighter skin) kwam tegen een S2 Varus en P4 Shen (shen support?)... Begon de game met 1/6. Werd nogal gehaat op mij (terecht deze keer), maar om me er niet door te laten afleiden gewoon gemute. Eventjes teamfights e.d. zoveel mogelijk links laten liggen en even snel zo veel mogelijk farm gepakt overal waardoor ik wat terug kon komen qua items. Game gefinished met 7/7 en (nadat ik ze weer had unmuted) complimenten van mijn team over mijn comeback
Het is wel een goede engager die tanky genoeg is om een gokje te wagen, als je 1 taunt land doe je echt veel damage op een squishy.
Daarbij geen mana nodig, dus kan lang door blijven spammen.
Mooi om te horen dat de mute trick duidelijk werkt, en de game alsnog kan laten omdraaien.
[edit]
Blijkbaar brengt Shen wel wat utility voor de ADC met zich mee, het is niet veel maar toch.
Nooit geweten van deze ability.
[Q] Vorpal Blade
Deals magic damage to target unit and marks them for 5 seconds.
Allied spells and attacks against this target heal ally attackers over 3 seconds.
[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 10-12-2013 17:40 ]
Op die situaties doel ik ook. Gebeurt vaak zat, ook in diamond/challenger. Tuurlijk zijn de spelers daar beter, maar omdat de coordinatie vaak ontbreekt in soloqueue OF omdat er soms een wanhoopspoging gedaan wordt om de game om te draaien kunnen dit soort dingen gewoon voorkomen. Je moet er uiteraard geluk mee hebben maar het is mij ook wel een keer gelukt om met een blinde ezreal ult vanuit bot lane een baron te stealen en er nog een kill of assist bij mee te pakken.Turismo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:03:
[...]
Dit ging puur over de situatie Baron, 2 low health squishies, geen wards, en een Ezreal die er even een ultje op gooit.
quote]Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:35:
[...]
dit moet je door de vingers kijken want gebeurt constant op dit forum, zelfs in een algemene discussie gebeurt dit
[...]
nou dat het op jou skilllevel niet kan, maar een beetje goed gecalculeerde ez of lux ult verslaat smite, zeker met de nieuwe smite
[/quote]
Net zoals jij degene die in BRONZE 3, BRONZE FUCKING 3 DUDE... roept dat als iets op jou skillniveau niet kan dan bla bla bla.
Martin0 ben jij achterlijk... ff fucking serieus. je bent BRONZE DUDE. je bent zelf dus helemaal niet klaar voor ranked. WTF denk jij over iemand anders te gaan lopen oordelen. en daarna roepen dat mensen hier constant op de man spelen. Godsakke wat ben jij een drol zeg.
En inb4 voor de duidelijkheid ga er vooral een Admin bij halen of een topicreport doen ofzo. Ik maak hiermee een punt klaar. Je moet gewoon niet zo hypocriet zijn
[ Voor 24% gewijzigd door blamauci op 10-12-2013 18:46 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Je haalt wel de moraalridders op je dak nublamauci schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:43:
[...]
quote]Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:
[...]
[/quote]
Net zoals jij degene die in BRONZE 3, BRONZE FUCKING 3 DUDE... roept dat als iets op jou skillniveau niet kan dan bla bla bla.
Martin0 ben jij achterlijk... ff fucking serieus. je bent BRONZE DUDE. je bent zelf dus helemaal niet klaar voor ranked. WTF denk jij over iemand anders te gaan lopen oordelen. en daarna roepen dat mensen hier constant op de man spelen. Godsakke wat ben jij een drol zeg.
En inb4 voor de duidelijkheid ga er vooral een Admin bij halen of een topicreport doen ofzo. Ik maak hiermee een punt klaar. Je moet gewoon niet zo hypocriet zijn
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd
Ryze heeft echter wel een combo die je moet uitvoeren voor maximum dps.(Q W E Q R Q), en dat is lastiger om in je vingers te krijgen dan "skillshots" (zijn zo makkelijk te raken dat het geen skillshot meer is).
lolwut? Waarom die R pas zo laat in de combo? Dan mis je de AoE op je E! Ik zou eerder denken Q R W Q E Q oid...Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:01:
[...]
Ryze heeft echter wel een combo die je moet uitvoeren voor maximum dps.(Q W E Q R Q), en dat is lastiger om in je vingers te krijgen dan "skillshots" (zijn zo makkelijk te raken dat het geen skillshot meer is).
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 10-12-2013 19:14 ]
AGREE +1Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:14:
[...]
lolwut? Waarom die R pas zo laat in de combo? Dan mis je de AoE op je E! Ik zou eerder denken Q R W Q E Q oid...
http://www.lolpro.com/gui...e-facefulofryze/abilities
1vs1 : Q>E>Q>W>Q>R>Q>E>Q>W>Q
AoE: Q>R>Q>W>Q>E>Q
Wat dus neerkomt om gewoon steeds Q tussen je spells te spammen.
Je link is trouwens stuk blau.
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 19:18 ]
Verwijderd
Tegen een single target maakt het niet uit en als je de spellvamp niet gelijk nodig hebt waarom zou je dan R poppen?Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:14:
[...]
lolwut? Waarom die R pas zo laat in de combo? Dan mis je de AoE op je E! Ik zou eerder denken Q R W Q E Q oid...
Je hebt nergens gezegd over welke situatie het gaat. Dus dan is het logisch dan men aanneemt dat het niet 1vs1 is. Daarnaast klopt je combo dus ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:18:
[...]
Tegen een single target maakt het niet uit en als je de spellvamp niet gelijk nodig hebt waarom zou je dan R poppen?
Waarom zou je niet je R poppen. zolang je aan het spammen bent verlaagd de CD van je ult toch wel en heb je hem zo weer up.Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:20:
[...]
Je hebt nergens gezegd over welke situatie het gaat. Dus dan is het logisch dan men aanneemt dat het niet 1vs1 is. Daarnaast klopt je combo dus ook niet.
Omdat je voor je eerste rotatie nog weinig aan je spellvamp hebt (er van uitgaande dat je op 100% hp begint). Dat kun je beter doen nadat je wat damage hebt gekregen. En dan kun je je R gebruiken als je andere spells op cooldown zijn, om daarna je Q weer van cd te hebben en je door kunt roteren.blamauci schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:20:
[...]
Waarom zou je niet je R poppen. zolang je aan het spammen bent verlaagd de CD van je ult toch wel en heb je hem zo weer up.
Maar als je squishies hebt kun je ze ook gewoon bursten met QEWQ.
Edit: Maar ik speel dan ook nooit meer Ryze, dus ik gok maar wat.
Overigens is die combo blijkbaar ook alleen nuttig tegen "As for dueling, this is only good when you're fighting someone who you can't burst with your normal rotation, and who doesn't have a lot of lifesteal. ".
Dus wat je zegt, normaal gesproken kun je R beter gelijk aanzetten.
[ Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 19:30 ]
ik denk als je 1v1 gaat zoals hij zegt dat het is of een teamfight dan heb je wel wat aan de spellvamp. aan het begin van je rotatie omdat je als ryze vrij korte range op je spells hebt. Je moet toch vrij diep in de fight staan dus je zal waarschijnlijk flink wat burst gaan vangen gelijk in het begin van de fight.Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:22:
[...]
Omdat je voor je eerste rotatie nog weinig aan je spellvamp hebt (er van uitgaande dat je op 100% hp begint). Dat kun je beter doen nadat je wat damage hebt gekregen. En dan kun je je R gebruiken als je andere spells op cooldown zijn, om daarna je Q weer van cd te hebben en je door kunt roteren.
hmm mjah in mijn ervaring was je Q niet weer up als je er net 1 spell tussen gedaan hebt, maar dat kan aan mij liggenThormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:18:
http://www.lolpro.com/gui...e-facefulofryze/abilities
Ten eerste, nee ik ga er geen Admin bij halen of een Topicreport doen, zo ben ik niet.blamauci schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:43:
[...]
quote]Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:
[...]
[/quote]
Ten tweede, Het was een sarcastiche reactie op iets wat ItsNotRudy had gezegt.
Ten derde, Sorry dat sommige mensen nog niet het skill leven hebben van jou en in jouw ogen niet klaar zijn voor ranked.
Ten vierde, ik hou me prima staande in ranked, ik wordt steeds beter...
Ten Vijfde, ja ik speel ook wel eens op de man ja, iedereen doet dat wel eens
Ten zesde, Mocht ik rudy met de benoemde reactie beledigd hebben, bied ik daarvoor mijn excusses aan, ik bedoel het neit om iemand af te zijken of te beledigen, ik probeerde alleen een punt te maken, als ik hierdoor verkeerd gereageerd heb, zat ik fout.
Ten zevende, nee niet alles kan in mijn skilllevel, ik maak ook fouten, veel fouten zelfs.. maar daarvoor zit ik ook in bronze en omdat ik van deze fouten leer ben ik aan het stijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 10-12-2013 20:25 ]
Wees een vent en als je op de man bent gegaan hou dan je poot stijf en ga niet je excuses aanbieden.. En het is een forum man, wat ken jou het boeien wat iemand van je vind?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ach laten we zeggen dat GoT tegenwoordig voor de wat hoger geplaatste spelers vooral gezellig premaden is in de GoT chat room.
Deze forum thread is tegenwoordig zo'n non-discussie waarin:
- Geklaagd wordt over de zoveelste slechte speler in je team
- Dingen roepen als "ik heb net een game gespeeld met AP Lee Sin en ik ging 5-0 dus hij is OP"
- Warmogs/Frozen Mallet rush op Graves want ik win ermee dus het is viable
- De avonturen van AD Sion
- Nu blijkbaar gemekker over of iemand wel of niet eloquent gereageerd heeft volgens de Koninklijke Tweakersetiquette
- Enzovoort
Af en toe hoor ik eens iets over wat hier neergezet wordt op de Teamspeak of in de chat room (Die reuze gezellig is trouwens) en dan lees ik wat terug en kan ik eens goed lachen, maar de hele thread lezen is al de moeite niet meer met al het geneuzel en - no offense - achterlijke opinie soms. Dat vind ik overigens erg jammer want vroeger werd er nog best wel eens goede discussie gevoerd.
Cheers,
FlyingBroccoli
- Dingen roepen als "ik heb net een game gespeeld met AP Lee Sin en ik ging 5-0 dus hij is OP"
- Nu blijkbaar gemekker over of iemand wel of niet eloquent gereageerd heeft volgens de Koninklijke Tweakersetiquette
- Enzovoort
Af en toe hoor ik eens iets over wat hier neergezet wordt op de Teamspeak of in de chat room (Die reuze gezellig is trouwens) en dan lees ik wat terug en kan ik eens goed lachen, maar de hele thread lezen is al de moeite niet meer met al het geneuzel en - no offense - achterlijke opinie soms. Dat vind ik overigens erg jammer want vroeger werd er nog best wel eens goede discussie gevoerd.
Cheers,
FlyingBroccoli
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Verwijderd
Vergeet de wekelijkse ik zit in bronze en dat is de schuld van elo hell nietSlivv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:57:
Ach laten we zeggen dat GoT tegenwoordig voor de wat hoger geplaatste spelers vooral gezellig premaden is in de GoT chat room.
- Enzovoort
Cheers,
FlyingBroccoli
Vroeger was alles beterSlivv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:57:
- Enzovoort
Cheers,
FlyingBroccoli
Heerlijk hoe ze de ene keer zeggen dat het niet uitmaakt dat je in bronze zit, maar zodra de discussie oplaait het argument komt: "JE ZIT IN BRONZE YOU EFFING NOOB" xD
Wil je hiermee zeggen dat spelers die in gold/plat zitten niet met bronze spelers spelen van GoT? Volgens mij speel ik wel vaker met silver/bronze/-level 30 spelers van GoT en ik zit ook gewoon gold 2. Niet dat dit echt hoog is natuurlijk maar ik kom maar niet uit gold 2Slivv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:57:
Gister vond ik de GoT 5 vs 5 wel leuk maar merkte wel dat het inderdaad heel unbalanced was. Volgende keer toch maar balancen? Dat maakt het voor beide partijen denk ik ook leuker
+1
En op die post van hou je poot stijf.
als ik fout zit dan bied ik mijn excusses aan omdat ik dan voor mijn gevoel het weer goed maak, ik wil niemand beledigen en ik ben een man van eer, daarom schuif ik mijn eer opzij om mijn fout te erkennen en me daarvoor te verontschuldigen.
[ Voor 47% gewijzigd door Martin0 op 11-12-2013 09:47 ]
Is Olaf eigenlijk een counter tegen Riven?
Ik heb het idee dat Riven na level 6 niet veel tegen Olaf kan doen.
Olaf gaat toch wel tanky, max eerst E, daarna W.
Wel ervoor zorgen dat je E niet gebruikt als zij een schild op heeft.
Ik heb het idee dat Riven na level 6 niet veel tegen Olaf kan doen.
Olaf gaat toch wel tanky, max eerst E, daarna W.
Wel ervoor zorgen dat je E niet gebruikt als zij een schild op heeft.
Verwijderd
Tweakers vs Tweakers van gisteren:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XLXhr26vwEE]
en de Ranked 5v5 van het in-house team:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ozibc_m4um4]
en nog een random 5v5 met Tweakers:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o8qTVwHjmxk]
en de nieuwe ranked meta: SmiteRevMorgana
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QTZf8LebT_o]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XLXhr26vwEE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ozibc_m4um4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o8qTVwHjmxk]
en de nieuwe ranked meta: SmiteRevMorgana
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QTZf8LebT_o]
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 09:58 ]
Mochten jullie nog een Substitute-Support zoeken. ik zoek nog een teamVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:55:
Tweakers vs Tweakers van gisteren:
[video]
[video]
[video]
Ik sluit me hier bij aan... Probeer hopeloos een team te vinden die tussen half 8 - half 11 speelt. Heb me nu aangemeld voor 2 teams die allebei hetzelfde zeggen. Zit al sinds het weekend bij 1 van de 2 en heb nog maar 1 game met ze gespeeld, en met de ander nog helemaal nietBjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:57:
[...]
Mochten jullie nog een Substitute-Support zoeken. ik zoek nog een team
Verwijderd
Weet niet of er nog ruimte is, volgens mij is laatste slot gister naar JapieTalent gegaan.
nja ik ben laatst het team van mijn vrienden gejoined: team free double buff xD, hier ben ik wel is waar de reserve speler maar ik speel over het algemeen best veel mee met hun, want iedere dag kan 1 iemand niet ofzo en dan val ik in
Yes, ik heb gister de laatste plek ingepikt.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
Weet niet of er nog ruimte is, volgens mij is laatste slot gister naar JapieTalent gegaan.

Ging wel lekker though.. 1e potje met Riven was ondanks de win niet echt heel super (AD TF Jungle op blijkbaar), 2e met Nami ging beter; op zich logisch want haar speel ik ook vaker.. Vanavond wordt echter niet wat ivm Ajax (tenzij er voor die tijd al animo is)..
Wat betreft het team; vond gister gezellige potjes en i'm happy to stay! Ik kan in principe alles wel spelen, maar heb een voorkeur voor mid/support en vind junglen net iets minder tof. Maar mochten jullie de plek aan iemand anders willen vergeven; even goede vriendjes.
Verwijderd
We hebben op zich zat junglers, blamauci, Sliv en ikzelf pakken die rol graag opJapieTalent schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:14:
[...]
Yes, ik heb gister de laatste plek ingepikt.![]()
Ging wel lekker though.. 1e potje met Riven was ondanks de win niet echt heel super (AD TF Jungle op blijkbaar), 2e met Nami ging beter; op zich logisch want haar speel ik ook vaker.. Vanavond wordt echter niet wat ivm Ajax (tenzij er voor die tijd al animo is)..
Wat betreft het team; vond gister gezellige potjes en i'm happy to stay! Ik kan in principe alles wel spelen, maar heb een voorkeur voor mid/support en vind junglen net iets minder tof. Maar mochten jullie de plek aan iemand anders willen vergeven; even goede vriendjes.
Nou prima, wat mij betreftVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:22:
[...]
We hebben op zich zat junglers, blamauci, Sliv en ikzelf pakken die rol graag op
Net even gauw doorgescrolld; blijft toch apart jezelf terug te horenVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:55:
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2013 10:37 ]
Wat is nu het volledige roster van het GoT allstar team?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
Thormodo, ItsnotRudy,FlyingBroccoli,Shadowbumble,Xevoo, Tetsuryu, Dragon Chrysophy(blamauci) nog wat anderen zitten in het team maar dit is wat ik uit mijn hoofd weet. ben op kantoor atm.Vicarious schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:47:
[...]
Wat is nu het volledige roster van het GoT allstar team?
Je kan het zo zien in de league client. Mochten er meer mensen in het team willen is dat niet mogelijk in het al geplaatste team maar ben wel bereid een B team aan te maken voor eventuele anderen zodat ook die mee kunnen doen.
We hebben ons doel iig bereikt. Geplaatst worden in Bronze met 1800 Elo team MMR. Zo fucking grappig.
krijgen we reacties als are you really bronze. Are you smurfs. Did you purposly fuck up your placement matches. Why do you make a team to pubstomp bronze players??? etc...
Alleen nu we wat vaker winnen krijgen we de hele tijd plat 3's tegen ons. Terwijl we volgens het teamding bronze 2 85LP zijn.
In ieder geval gaan we bewijzen dat uit bronze komen easy peasy is en de hele EloHell discussie disproven.
En even naar martin0, waarom ik gisteren zo pissed was mag duidelijk zijn: je bent zelf bronze dus hebt het spel niet volledig onder de knie maar wel zie ik je meerdere dingen doen waar ik me aan erger:
Je geeft anderen advies terwijl je het spel zelf nog niet volledig onder de knie hebt.

Je oordeelt over mensen die hoger geplaatst zijn als jou,

Ik heb niks tegen je ofzo maar dit is op de teamspeak al tig keer ter sprake gekomen en eerlijk gezegd was ik het een beetje beu.
Gisteren geef je voor de eerste keer op dit forum toe dat ook jij fouten maakt en nog veel moet leren. Tevens schiet je in de verdediging en ben je de gebeten hond nadat je zelf eerst andere mensen beledigt.
Ben dan een vent en geef eerst je eigen fout toe.
Je kan 7 redenen opsommen waarom mijn post niet netjes tegenover je was en jezelf proberen te verdedigen. Neemt niet weg dat er een reden is dat je in bronze zit.
Dat is dezelfde reden die ik had die ik had toen ik in bronze zat. DAT IS DAT JE NOG NIET GOED GENOEG IN HET SPEL BENT.
Dat is niet erg. Dat was ik ook niet. En nog altijd maak ik ook foutjes die in bronze league thuis horen. Zo lang je inziet dat je in bronze zit om een reden is dit ook helemaal niet erg en kan het alleen beter worden.
Maar zodra je anderen de schuld gaat geven voor jou fouten ben je gewoon bronzewaardig.
En advies geven aan nieuwe mensen terwijl je zelf het spel niet snapt is gewoon niet slim. Daar help je die mensen niet mee. Mogelijk trek je ze daarmee alleen bronze mee in.
Blamauci OUT
Sorry maar Serial?blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
[...]
In ieder geval gaan we bewijzen dat uit bronze komen easy peasy is en de hele EloHell discussie disproven.
je hebt het hier over een full gold + team, niet de yoloQ.
Dat je met een Full team makkelijker uit bronze komt is duidelijk, je hebt betere communicatie en je bent op elkaar ingespeeld, je kent het skilllevel van je teammates en je weet wat ze kunnen.
in yoloq zit dit niet hoor, je weet niks van je random teammates en de communicatie is vaak ook belabberd.
maar goed even over de rest van je post:
ja ik geef mijn fouten toe, dit is niet de eerste keer maar de vorige keren heb ik ook aangegeven dat ik fout zat.
daarnaast ik probeerde Rudy op iets te wijzen waar de discussie over gaat en daarbij kan het me geen ruk schelen of hij nou challenger is of houtsnipper V , ik maakte gewoon een statement binnen de discussie.
Martin Out!
Bij deze voel ik me genegeerd!blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
[...]
Thormodo, ItsnotRudy,FlyingBroccoli,Shadowbumble,Xevoo, Tetsuryu, Dragon Chrysophy(blamauci) nog wat anderen zitten in het team maar dit is wat ik uit mijn hoofd weet. ben op kantoor atm.
Helemaal waar is dit niet. Zoals gisteravond werden we gematched tegen plat 3/plat5/gold 2/gold 3 en gold 5. Dus je komt wel 'uit bronze', maar je speelt feitelijk niet tegen bronze players. Martin0 hierboven heeft dus deels gelijk (ik ben geen goldblamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
Wat betreft de ranks; de beste tip om je te verbeteren is gewoon (veel) spelen en leren. Als het goed is ga je dan vanzelf vooruit in skill en van daaruit in rating.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2013 12:28 ]
Zoals ik al zei ik wist het lijstje niet volledig uit mijn hoofd. Japietalent mag idd ook meedoen.JapieTalent schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:27:
[...]
Bij deze voel ik me genegeerd!![]()
[...]
Helemaal waar is dit niet. Zoals gisteravond werden we gematched tegen plat 3/plat5/gold 2/gold 3 en gold 5. Dus je komt wel 'uit bronze', maar je speelt feitelijk niet tegen bronze players.
Wat betreft de ranks; de beste tip om je te verbeteren is gewoon (veel) spelen en leren. Als het goed is ga je dan vanzelf vooruit in skill en van daaruit in rating.
Overigens hebben we wel een bronze player. nouja unranked. en dat is onze enige echte Shadowbumble,
Die durven we niet meer te kicken xD. HE HAS THE POWER OF THE TEAMSPEAK OWNERSHIP HAAHAHAHAHAHA
Nou schiet je weer in de verdediging overigens martin0 maar dat slaat nu natuurlijk kant nog wal. Ik geef aan dat ik gisteren fout zat met hoe ik dingen breng richting jou en doe het nu nogmaals maar dan met een onderbouwing waarom ik me irriteer. Daar heb je geen reden toe om in de verdediging . Dat is een mening gebasseerd op een onderbouwing en feiten.
dat full team was ongeveer gemiddeld, paar plat/diamond spelers, paar gold spelers en een paar silver spelers, gemiddeld gold +JapieTalent schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:27:
[...]
Helemaal waar is dit niet. Zoals gisteravond werden we gematched tegen plat 3/plat5/gold 2/gold 3 en gold 5. Dus je komt wel 'uit bronze', maar je speelt feitelijk niet tegen bronze players. Martin0 hierboven heeft dus deels gelijk (ik ben geen gold, dus dat full gold team gaat niet op
)
maar ik merk ook met mijn team dat ik vaak hoger gematched word, wij zijn als team ongeveer Bronze III qua teams en wij worden standaard met Gold + teams gematched of zelfs diamond en plat.
@ Blamausi(srry als ik het verkeerd type) okey, mijn excusses voor in de verdediging schieten maar dit doe ik eenmaal snel, though ik probeer wel altijd mijn fouten in te zien en daarna uit te leggen wat ik fout deed.
Daarnaast ik aanvaar je excusses, we zijn beide niet netjes geweest naar elkaar en dat hoort gewoon niet, misschien voortaan via DM
[ Voor 16% gewijzigd door Martin0 op 11-12-2013 12:35 ]
okey, mijn excusses voor in de verdediging schieten maar dit doe ik eenmaal snel, though ik probeer wel altijd mijn fouten in te zien en daarna uit te leggen wat ik fout deed.blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:30:
[...]
Zoals ik al zei ik wist het lijstje niet volledig uit mijn hoofd. Japietalent mag idd ook meedoen.
Overigens hebben we wel een bronze player. nouja unranked. en dat is onze enige echte Shadowbumble,
Die durven we niet meer te kicken xD. HE HAS THE POWER OF THE TEAMSPEAK OWNERSHIP HAAHAHAHAHAHA
Nou schiet je weer in de verdediging overigens martin0 maar dat slaat nu natuurlijk kant nog wal. Ik geef aan dat ik gisteren fout zat met hoe ik dingen breng richting jou en doe het nu nogmaals maar dan met een onderbouwing waarom ik me irriteer. Daar heb je geen reden toe om in de verdediging . Dat is een mening gebasseerd op een onderbouwing en feiten.
Daarnaast ik aanvaar je excusses, we zijn beide niet netjes geweest naar elkaar en dat hoort gewoon niet, misschien voortaan via DM
Gast je weet dat ik van iedereen houd.Martin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:34:
[...]
okey, mijn excusses voor in de verdediging schieten maar dit doe ik eenmaal snel, though ik probeer wel altijd mijn fouten in te zien en daarna uit te leggen wat ik fout deed.

ja natuurlijk kan ditblamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:36:
[...]
Gast je weet dat ik van iedereen houd.much love enzovoorts maar soms kan ik me ook wel is ergeren. Human nature enzo
Bronze =/= "niet goed is in het spelletje"blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
[...]
Thormodo, ItsnotRudy,FlyingBroccoli,Shadowbumble,Xevoo, Tetsuryu, Dragon Chrysophy(blamauci) nog wat anderen zitten in het team maar dit is wat ik uit mijn hoofd weet. ben op kantoor atm.
Je kan het zo zien in de league client. Mochten er meer mensen in het team willen is dat niet mogelijk in het al geplaatste team maar ben wel bereid een B team aan te maken voor eventuele anderen zodat ook die mee kunnen doen.
We hebben ons doel iig bereikt. Geplaatst worden in Bronze met 1800 Elo team MMR. Zo fucking grappig.
krijgen we reacties als are you really bronze. Are you smurfs. Did you purposly fuck up your placement matches. Why do you make a team to pubstomp bronze players??? etc...
Alleen nu we wat vaker winnen krijgen we de hele tijd plat 3's tegen ons. Terwijl we volgens het teamding bronze 2 85LP zijn.
En even naar martin0, waarom ik gisteren zo pissed was mag duidelijk zijn: je bent zelf bronze dus hebt het spel niet volledig onder de knie maar wel zie ik je meerdere dingen doen waar ik me aan erger:
Je geeft anderen advies terwijl je het spel zelf nog niet volledig onder de knie hebt.![]()
![]()
Je oordeelt over mensen die hoger geplaatst zijn als jou,![]()
(mag sarcastisch zijn etc. das allemaal leuk en aardig maar dat kan je niet zien aan een pure text post.)
![]()
![]()
Ik heb niks tegen je ofzo maar dit is op de teamspeak al tig keer ter sprake gekomen en eerlijk gezegd was ik het een beetje beu.
Gisteren geef je voor de eerste keer op dit forum toe dat ook jij fouten maakt en nog veel moet leren. Tevens schiet je in de verdediging en ben je de gebeten hond nadat je zelf eerst andere mensen beledigt.
Ben dan een vent en geef eerst je eigen fout toe.
Je kan 7 redenen opsommen waarom mijn post niet netjes tegenover je was en jezelf proberen te verdedigen. Neemt niet weg dat er een reden is dat je in bronze zit.
Dat is dezelfde reden die ik had die ik had toen ik in bronze zat. DAT IS DAT JE NOG NIET GOED GENOEG IN HET SPEL BENT.
Dat is niet erg. Dat was ik ook niet. En nog altijd maak ik ook foutjes die in bronze league thuis horen. Zo lang je inziet dat je in bronze zit om een reden is dit ook helemaal niet erg en kan het alleen beter worden.
Maar zodra je anderen de schuld gaat geven voor jou fouten ben je gewoon bronzewaardig.
En advies geven aan nieuwe mensen terwijl je zelf het spel niet snapt is gewoon niet slim. Daar help je die mensen niet mee. Mogelijk trek je ze daarmee alleen bronze mee in.
Blamauci OUT
Er zit meer in ranking dan alleen maar even je lane domineren. Tevens geloof ik best dat een aantal mensen gewoon pech hebben met de matching, ja tuurlijk al ze genoeg games spelen zal het aan de positieve kant uitvallen. Maar je kunt ook een zeer ongelukkige streak aan losses tegenkomen. En als je skilllevel laten we zeggen rond Silver ligt, dan klim je niet even in een paar dagen naar Silver toe.
En niet om lullig te doen, maar ik heb nu een aantal keren het Tweakers team zitten spectaten waarbij ook soms afvraag of er uberhaupt hier iemand op het forum zit die ergens over mag oordelen (including myself) want Blamauci, je Elise games zijn ook niet om over naar huis te schrijven... iig niet voor een Plat V speler.
Tevens zie je in die games de meest vreemde dives om een kill te pakken op iemand die 0/3/0 in lane staat, vervolgens valt er ook nog eentje om omdat hij te lang de turret loopt te tanken. Nou dan kun je 100x Worth typen maar dat is het absoluut niet.
Maw, de adviezen die anderen hier aan elkaar geven, ik laat het maar gewoon gebeuren tegenwoordig. Inhoudelijk zijn het toch de meest volslagen onzin adviezen, maar ga vooral zo spelen.
En dat geneuzel met ranks, prima als jullie het zo willen gaan spelen hier, maar dat houd in dat alleen nog 2 personen hier recht van spreken hebben op het forum en dat zouden Speedz0r en Lord-Ronddraai zijn.
Dus het feit dat het zeer moeilijk is om uit Bronze te komen als solo-player omdat je constant gematched kan worden met mensen die slechter spelen dan jijzelf (waardoor je dus in Bronze blijft hangen en dus klem zit in de Elo-hell) wordt disproven doordat jij met een voorgedefinieerd team van 5 spelers uit Bronze omhoog klimt...blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
Juist de variabele "je wordt gematched met mensen onder je skillniveau" is de basis van de discussie en door die variabele te verwijderen slaat je hele statement nergens meer op.
En quotes als deze
je bent BRONZE DUDE. je bent zelf dus helemaal niet klaar voor ranked.
Geven aan mij duidelijk aan dat je dan misschien wel het spelletje enigszins mag beheersen maar dat je duidelijk geen kaas hebt gegeten van enige vorm van sociale standaarden of respect naar anderen toe.als je andere de schuld gaat geven ben je bronzewaardig
Bronze is precies dat wat elke rank voorstelt: een bracket waarin mensen van gelijkwaardig niveau elkaar tegen kunnen komen en met elkaar kunnen spelen. Dat Bronze nu toevallig onder Silver valt geeft puur aan dat Silver hoger qua niveau is, niet dat Bronze per definitie stomme mensen bevat. Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en eigen niveau, en verdient het dan ook om met respect aangesproken te worden conform zijn capaciteiten.
Of ben je er zo eentje die roept dat mensen geen recht van spreken hebben als ze niet per definitie Universiteit hebben gedaan, want als je maar MBO hebt ben je toch een domme koe die niet snapt hoe de wereld in elkaar zit. Zal me een gezellige boel zijn met jou op een familiefeestje...
Mijn voorstel: mik aub al dit soort puberale geklets, drama en "zomg ik ben beter dan de rest" gepraat hier uit het topic en ga IRC/MSN/Facebook/Twitter/In-game-chat vervuilen.
Laten we hier gewoon weer praten over wat er gebeurd in LOL, patches, vragen/antwoorden, skillguides en skinsales en verplaats het geklets over wie welke rank is en hoe goed je een lane wel niet geownd hebt naar een ander topic.
Maakt het voor mij als lurker weer een stuk prettiger lezen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik speel een dagje niet mee en je bent me al vergetenblamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
[...]
XD mijn Elise is iid fucking slecht. 100% right. Maargoed die ik speel ik ook nooit eigenlijk. Hoewel ze wel erg goed schijnt te zijn.Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:40:
[...]
Bronze =/= "niet goed is in het spelletje"
Er zit meer in ranking dan alleen maar even je lane domineren. Tevens geloof ik best dat een aantal mensen gewoon pech hebben met de matching, ja tuurlijk al ze genoeg games spelen zal het aan de positieve kant uitvallen. Maar je kunt ook een zeer ongelukkige streak aan losses tegenkomen. En als je skilllevel laten we zeggen rond Silver ligt, dan klim je niet even in een paar dagen naar Silver toe.
En niet om lullig te doen, maar ik heb nu een aantal keren het Tweakers team zitten spectaten waarbij ook soms afvraag of er uberhaupt hier iemand op het forum zit die ergens over mag oordelen (including myself) want Blamauci, je Elise games zijn ook niet om over naar huis te schrijven... iig niet voor een Plat V speler.
Tevens zie je in die games de meest vreemde dives om een kill te pakken op iemand die 0/3/0 in lane staat, vervolgens valt er ook nog eentje om omdat hij te lang de turret loopt te tanken. Nou dan kun je 100x Worth typen maar dat is het absoluut niet.
Maw, de adviezen die anderen hier aan elkaar geven, ik laat het maar gewoon gebeuren tegenwoordig. Inhoudelijk zijn het toch de meest volslagen onzin adviezen, maar ga vooral zo spelen.
En dat geneuzel met ranks, prima als jullie het zo willen gaan spelen hier, maar dat houd in dat alleen nog 2 personen hier recht van spreken hebben op het forum en dat zouden Speedz0r en Lord-Ronddraai zijn.
Zoals ik daarstraks al aangeef ik maak ook de nodige missplays. Ik ben ook absoluut voorlopig niet diamond waardig. En plat waardig volgens mijn MMR wel maar daar houd het ook wel weer mee op.
Want ook daar is het voor mij een struggle.
Iedereen is welkom in ons team ook al ben je bronze/unranked whatever. Ik zeg niet dat als je bronze bent je niet goed genoeg bent in het spelletje maar dat het niet handig is om dan maar een hoop champ adviezen te geven etc.
Dat is het belangrijkste punt van mijn boodschap.
Tevens was ik absoluut niet de enige die er zo over dacht maar wel de enige heeft die het lef heeft er ook daadwerkelijk iets van te zeggen.
Iedereen kan leren en je kan inderdaad ook de nodige pech hebben met je placements. Maar dan blijf ik er bij dat als je midden zilver niveau bent je je makkelijk uit bronze moet kunnen carryen,
Een goede maat van mij was ooit begin season 3 bronze 5 en toen is hij alleen renekton top gaan spelen. Na wat customs tegen mij te hebben gespeeld. Na ruim 200 games renek spelen was hij zo goed met die champ dat ie in een ruk door kon naar gold. Maargoed dat is dan wel een one trick pony mentaliteit. Hij kan iedere matchup met renek winnen maar een andere champ spelen ho maar dan valt ie terug naar bronze nivo.
Grr.. ik kan het allemaal niet uit me hoofd zo op de vroege ochtend. Al die lastige vragen !!!!!Recrush schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:01:
[...]
Ik speel een dagje niet mee en je bent me al vergeten![]()
Het probleem is niet het lef hebben hier op het forum om op de man te spelen, maar het probleem zit hem in de verschillende moraalridders hier. Het type dat het niet/slecht kan verwerken als er kritiek wordt gegeven op bepaalde keuzes. Want schijnbaar is het hier de trend om maar met alle winden mee te waaien. Dat ik nu de laatste tijd wordt aangehaald als een teken dat het absoluut niet op deze manier moet zegt al voldoende over hoeveel de mensen hier kunnen verwerken. Ik heb niets tegen op de spelers die actief deelnemen op dit forum, maar als er voorstellen komen die simpelweg door de gemiddelde zwak-stroom lasser qua argumenten nog onderuit geschopt kunnen worden dan verdient het gewoon om er iets van te zeggen. Hoe hard of zielig het ook mag zijn. Knuffelen doe je maar met je vriend/vriendin.blamauci schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:02:
[...]
XD mijn Elise is iid fucking slecht. 100% right. Maargoed die ik speel ik ook nooit eigenlijk. Hoewel ze wel erg goed schijnt te zijn.
Zoals ik daarstraks al aangeef ik maak ook de nodige missplays. Ik ben ook absoluut voorlopig niet diamond waardig. En plat waardig volgens mijn MMR wel maar daar houd het ook wel weer mee op.
Want ook daar is het voor mij een struggle.
Iedereen is welkom in ons team ook al ben je bronze/unranked whatever. Ik zeg niet dat als je bronze bent je niet goed genoeg bent in het spelletje maar dat het niet handig is om dan maar een hoop champ adviezen te geven etc.
Dat is het belangrijkste punt van mijn boodschap.
Tevens was ik absoluut niet de enige die er zo over dacht maar wel de enige heeft die het lef heeft er ook daadwerkelijk iets van te zeggen.
Iedereen kan leren en je kan inderdaad ook de nodige pech hebben met je placements. Maar dan blijf ik er bij dat als je midden zilver niveau bent je je makkelijk uit bronze moet kunnen carryen,
Een goede maat van mij was ooit begin season 3 bronze 5 en toen is hij alleen renekton top gaan spelen. Na wat customs tegen mij te hebben gespeeld. Na ruim 200 games renek spelen was hij zo goed met die champ dat ie in een ruk door kon naar gold. Maargoed dat is dan wel een one trick pony mentaliteit. Hij kan iedere matchup met renek winnen maar een andere champ spelen ho maar dan valt ie terug naar bronze nivo.
Ik veroordeel je reacties ook absoluut niet, er mag wel eens wat pit in dit forum.
Vaak gaat het ook op de manier waarop dingen worden gezegd,Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:19:
[...]
Het probleem is niet het lef hebben hier op het forum om op de man te spelen, maar het probleem zit hem in de verschillende moraalridders hier. Het type dat het niet/slecht kan verwerken als er kritiek wordt gegeven op bepaalde keuzes. Want schijnbaar is het hier de trend om maar met alle winden mee te waaien. Dat ik nu de laatste tijd wordt aangehaald als een teken dat het absoluut niet op deze manier moet zegt al voldoende over hoeveel de mensen hier kunnen verwerken. Ik heb niets tegen op de spelers die actief deelnemen op dit forum, maar als er voorstellen komen die simpelweg door de gemiddelde zwak-stroom lasser qua argumenten nog onderuit geschopt kunnen worden dan verdient het gewoon om er iets van te zeggen. Hoe hard of zielig het ook mag zijn. Knuffelen doe je maar met je vriend/vriendin.
Ik veroordeel je reacties ook absoluut niet, er mag wel eens wat pit in dit forum.
om bvb een veel voorkomende quotte terug te halen:
je bent bronze, dus ....(je hebt geen recht van spreken BVB)
daarnaast is het ook een respect questie, ik bedoel ik snap dan spelers die boven bronze zitten, bronze spelers noobs vinden, mensen die boven zilver zitten, zilver noobs vinden, ETC ETC.
Maar als je met elkaar speelt en je daar wel respectvol met elkaar om kan gaan, waarom niet hier op het forum.
ik bedoel ik zit ook vaak zat fout hier maar dan probeer ik het op een respectvolle en eerlijke manier op te lossen(lukt ook niet altijd, zeker niet richting jou Damien(nogmaals mijn excusses hiervoor)), maar ik probeer het wel.
Daarnaast is er niets mis met kritiek op iemand geven, zolang dit maar op een respectvolle en onderbouwende manier gebeurt.
maar het beste zou zijn als je iemand je echt helemaal groen en geel ergerd, doe dit dan via een DM, daarmee voorkom je posts zoals die van Blamauci, irriteer je geen andere en krijgen we niet 40 van de 50 pagina off topic geneuzel.(het is maar een voorstel hoor)
[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 11-12-2013 13:35 ]
Nouuu.... hoe vaak ik hier niet een discussie zie over een build en dat degene die om reacties vraagt het dan niet eens is met de reacties? Regelmatig! Vraag dan niet aan mensen die er meer van weten om hulp? Blijf dan lekker aanmodderen met je build die kant nog wal raakt..Martin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:35:
Daarnaast is er niets mis met kritiek op iemand geven, zolang dit maar op een respectvolle en onderbouwende manier gebeurt.
Niks mis met discussies, maar verwacht wel dan tegengas. Vooral met zoveel mensen en persoonlijke speelstijlen.
een van de redenen waarom ik geen builds meer plaats hier of vraag om builds xDRaseriaN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:39:
[...]
Nouuu.... hoe vaak ik hier niet een discussie zie over een build en dat degene die om reacties vraagt het dan niet eens is met de reacties? Regelmatig! Vraag dan niet aan mensen die er meer van weten om hulp? Blijf dan lekker aanmodderen met je build die kant nog wal raakt..
Niks mis met discussies, maar verwacht wel dan tegengas. Vooral met zoveel mensen en persoonlijke speelstijlen.
In jullie geval is het misschien respect. Het boeit mij eerlijk gezegd niet of het iemand is die 10 ranks boven of onder mij staat. Zolang de inhoud maar nuttig is. En met nuttig bedoel ik, vertel eens over je ervaringen met een bepaalde jungler en tegen welke setups dit goed werkte. Zeg er vervolgens (en daar ontbreekt het op dit forum ALTIJD aan) wat de cons zijn van die jungler en ga zo een discussie starten. Ga desnoods de verschillende mastery setups doornemen en voeg daar wat commentaar aan toe.Martin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:35:
[...]
je bent bronze, dus ....(je hebt geen recht van spreken BVB)
daarnaast is het ook een respect questie, ik bedoel ik snap dan spelers die boven bronze zitten, bronze spelers noobs vinden, mensen die boven zilver zitten, zilver noobs vinden, ETC ETC.
Maar bullshit als een AD Sion (alleen weer alle pros noemen, maar geen enkele cons), "Jongens ik heb gisteren Trundle jungle gespeeld hij is serieus OP!" of "Wat dachten jullie ervan om een ARAM-only account te maken met alleen Nidalee / Lux en Ziggs?". Dan mag je wat mij betreft wat steviger tegenreacties krijgen.
Eens in de zoveel tijd een berichtje over wat ervaringen in solo-queue of wat offtopic geneuzel, prima. Maar de laatste tijd zijn de discussies die gestart worden van het niveau dat ze al bij het intypen afgebrand kunnen worden.
Hier moet ik je helaas gelijk in geven, ik ben hier zelf ook schuldig aan.Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:42:
[...]
In jullie geval is het misschien respect. Het boeit mij eerlijk gezegd niet of het iemand is die 10 ranks boven of onder mij staat. Zolang de inhoud maar nuttig is. En met nuttig bedoel ik, vertel eens over je ervaringen met een bepaalde jungler en tegen welke setups dit goed werkte. Zeg er vervolgens (en daar ontbreekt het op dit forum ALTIJD aan) wat de cons zijn van die jungler en ga zo een discussie starten. Ga desnoods de verschillende mastery setups doornemen en voeg daar wat commentaar aan toe.
Maar bullshit als een AD Sion (alleen weer alle pros noemen, maar geen enkele cons), "Jongens ik heb gisteren Trundle jungle gespeeld hij is serieus OP!" of "Wat dachten jullie ervan om een ARAM-only account te maken met alleen Nidalee / Lux en Ziggs?". Dan mag je wat mij betreft wat steviger tegenreacties krijgen.
Eens in de zoveel tijd een berichtje over wat ervaringen in solo-queue of wat offtopic geneuzel, prima. Maar de laatste tijd zijn de discussies die gestart worden van het niveau dat ze al bij het intypen afgebrand kunnen worden.
die AD Sion discussie was wel iets uit de hand gelopen, zo erg dat het constant persoonlijk werd, net als de ARAM-only discussie, al zatten er in deze discussie nog wel een aantal goede berichten tussen.
Verwijderd
Ja en nee, maar vooral eens.Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:40:
[...]
Bronze =/= "niet goed is in het spelletje"
Het recht van spreken door ranks is natuurlijk een non-punt. Ik ben zelf als Silver I geeindigd na een week na het werk ranked te doen (+/- 40 potjes) en toen was het seizoen voorbij. Ik ben er volledig van overtuigd dat ik makkelijk over kan naar Gold. Maar zoals het nu dus ervoor staat heb ik geen recht van spreken? =|
Plat V is net als Gold V en Silver V een entry-level waar veel mixed matching plaatsvind en vind ik persoonlijk dat tenzij je in je respectievelijke division omhoog kan klimmen naar een lager nummer, er soms nog lang over te twisten valt waar je nu eigenlijk thuishoort (daadwerkelijk bvb Gold IV-V of Silver I-II) want tussen de I-II en IV-V van opvolgende leagues zit weinig verschil in skillniveau. Het huidige Division-systeem blijft een beetje krom en je embleem is niet altijd representatief.
Over de discussie Elo-hell:
Bestaat niet. En er wordt inderdaad door enig ander hier betwist over waar ze thuishoren. (Martin0, let op)
Er is niets mis met Bronze zijn. Bronze is niet Elo hell. Er zijn mensen die qua skill thuishoren op Bronze. Is niet erg, was ik S01 ook. 75%~ van alle ranked spelers zijn Bronze en je bent niet het unieke sneeuwvlokje dat er eigenlijk niet thuishoort "maar ja want zus en zo". En trolls/leavers zitten op alle niveaus. Verwacht geen verbetering in je medemens. Probeer positief te blijven. Pre-game chat, daar kun je mediator spelen. Als twee mensen vechten om top, probeer een compromis te sluiten. Werkt vaak echt. De opmerking dat je geen ranked moet spelen als je Bronze bent... Waar slaat dat op? Enkel als je de meerderheid placement games wint wordt je in Silver geplaatst
En over advies geven... kijk kritisch naar wat er voorgelegd wordt. Wat vraagt iemand? Grote kans dat het antwoord niet is "Champ X is behoorlijk OP, want ik ga daar 40/5/30 mee op mid lane" of "Champ Y is baggerslecht want gisteren ownde ik er twee keihard" als je in Bronze zit waar vaak lukraak ban/picked word. Champ viability wordt interessant als je tegenstanders ook behoorlijk wat kennis in huis hebben en stuk voor stuk de sterkste picks pakken. In Blind Pick kun je kiezen wat je wil en een redelijke winkans hebben, in Silver en up niet echt meer. Mensen zijn zich bewust van trends en tiers.
Onderbouw wat je zegt of adviseert met feiten of redelijke ervaring. Ik ben zelf geen Plat/Diamond speler, maar ik zie soms op streams ook wel builds waarvan ik (en vele andere kijkers) denken van... waarom Deathcap rushen i.p.v. Hourglass als je zo vaak gepakt wordt door physicals? De Ryze-discussie eerder was op zich een goed voorbeeld. Iedereen onderbouwde waarom zij vonden dat hun combo zo en zo moest, gaven links naar best practices e.d. Daar kun je wat mee. Als iemand had geroepen "omdat ik gisteren een Ahri met 10/0 heb gekilled met deze combo" had ik allang afgehaakt.
Valide argument:
Riven is momenteel te sterk. Haar offensieve stat is tevens haar defensieve stat en door Laugh te spammen of je skills te timen kan ze channeled skills verkorten, wat in mijn ogen een bug is, want geen enkele andere champ heeft tricks om ineens de channel time te verwijderen (Waarom anders channel time aan een skill koppelen?). Ook forceert Riven je vaak om all-in te gaan en heeft ze weinig counterplay en te veel escapes, waardoor ze vaak kan overextenden.
Invalide argument:
"Riven is OP, ik bouw 3x Cleaver en Spirit Visage en heb 70% winrate op -900 Elo en ik heb op reddit gelezen dat ze vet sterk is"
Ik snap niet waarom het op het forum (al jaren, zelfs voordat ik mijn LoL hiatus inlastte, met die exlaxl kneus) zo krom moet gaan terwijl het in game en TS altijd best leuk gaat, wat irritaties achterwege gelaten, maar dit kan gebeuren. Gisteren wilde iemand Mallet kopen, en wij als team vertelden hem dat dat geen goed idee was omdat Item X en Y nog niet gekocht waren en betere keuzes waren gezien de omstandigheden. Zonder drama of gezeik of "HotShotPhantomL0rdShusheiGG maakt er een penta mee tijdens een tournament 2 jaar terug dus..." of andere bs. En uiteindelijk met z'n alleen een zeer close game gewonnen. (blamauci, stfu met /msg laat je base vallen x] haha)
EDIT: Damien de Tweede OUT
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 14:05 . Reden: trolo ]
Misschien dat het got allstar team een keer kan spelen tegen wat andere GoT mensen die dan online zijn? Lijkt me een goede oefening voor zowel het team als de mensen die er tegen spelen
Jongens,
ik zat eigenlijk nog met een vraag:
ik had laatst een game:
ik als morgana mid met de volgende build:
Boots voor mpen, hourglass, Rylais, Lyandries, rabadons en abyssal secpter.
ik stond tegen over een talon, vandaar dat ik die armor item van de hourglass als eerste rushte.
hun team comp bestond uit teemo top, talon mid, ww jungle en rammus en varus bot.
ww en rammus waren tanky, vandaar de combo rylais/lyandries(daarnaast was de extra hp van rylias ook wel lekker).
de hourglass vanwege varus en talon en de scepter vanwege teemo.
ik was redelijk gefed, talon kon vrij weinig.
hun teemo was ook gefed omdat wij vayne op top hadden die weinig tegen hem kon doen en nadat hij gefed had was hij afk gegaan.
we hadden 4 vs 5 kunnen pushen tot 1 of 2 nexus turrets maar daarna verloren we omdat we net dat beetje firepower te kort kwamen.
wat zouden jullie in deze situatie gedaan hebben/ wat zouden jullie anders gebouwt hebben?
ik zat eigenlijk nog met een vraag:
ik had laatst een game:
ik als morgana mid met de volgende build:
Boots voor mpen, hourglass, Rylais, Lyandries, rabadons en abyssal secpter.
ik stond tegen over een talon, vandaar dat ik die armor item van de hourglass als eerste rushte.
hun team comp bestond uit teemo top, talon mid, ww jungle en rammus en varus bot.
ww en rammus waren tanky, vandaar de combo rylais/lyandries(daarnaast was de extra hp van rylias ook wel lekker).
de hourglass vanwege varus en talon en de scepter vanwege teemo.
ik was redelijk gefed, talon kon vrij weinig.
hun teemo was ook gefed omdat wij vayne op top hadden die weinig tegen hem kon doen en nadat hij gefed had was hij afk gegaan.
we hadden 4 vs 5 kunnen pushen tot 1 of 2 nexus turrets maar daarna verloren we omdat we net dat beetje firepower te kort kwamen.
wat zouden jullie in deze situatie gedaan hebben/ wat zouden jullie anders gebouwt hebben?
Dat iemand een bepaalde rank heeft betekent niet dat hij of zij niet kennis kan hebben wat een bepaalde champion wel of niet kan. Dat heeft niets te maken met het niveau wat je overal hebt, en zelfs niet over hoe je zelf die champion speelt. Ik weet dat sommige champions heel sterk kunnen zijn als ze hun skills goed timen, maar dat betekent niet dat ik die ook zo goed kan timen. Laat staan dat ik dan ook nog het overzicht heb om het effectief te gebruiken.
Ik ben een newbie, en zal ook niet van mening zijn dat ik hoog geplaatste spelers van advies kan voorzien (hooguit dat ik spectate en naderhand zeg 'je had toen geen zicht en daarom was die actie misschien niet heel verstandig' oid), maar als iemand iets vraagt waar ik toevallig ervaring mee heb en/of informatie over heb opgezocht dan kan ik nog altijd proberen die persoon te helpen.
Ook een Plat speler kan incomplete of foutieve informatie geven als die persoon toevallig niet veel ervaring heeft met een champion. Zie je iemand iets verkeerds zeggen dan kan je dat corrigeren (en dat kan ook zonder elkaar te beledigen). Luisteren naar anderen en elkaars standpunt proberen te begrijpen is een goede manier om ook je eigen spel te verbeteren. Baat het niet dan schaadt het niet he?
Ik ben een newbie, en zal ook niet van mening zijn dat ik hoog geplaatste spelers van advies kan voorzien (hooguit dat ik spectate en naderhand zeg 'je had toen geen zicht en daarom was die actie misschien niet heel verstandig' oid), maar als iemand iets vraagt waar ik toevallig ervaring mee heb en/of informatie over heb opgezocht dan kan ik nog altijd proberen die persoon te helpen.
Ook een Plat speler kan incomplete of foutieve informatie geven als die persoon toevallig niet veel ervaring heeft met een champion. Zie je iemand iets verkeerds zeggen dan kan je dat corrigeren (en dat kan ook zonder elkaar te beledigen). Luisteren naar anderen en elkaars standpunt proberen te begrijpen is een goede manier om ook je eigen spel te verbeteren. Baat het niet dan schaadt het niet he?
Ik wil jullie niet allemaal vernederenDivineNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:10:
Misschien dat het got allstar team een keer kan spelen tegen wat andere GoT mensen die dan online zijn? Lijkt me een goede oefening voor zowel het team als de mensen die er tegen spelen
Maar even serieus, klinkt als een leuk initiatief. Ikzelf zal over een week weer actief van de partij zijn in LoL, momenteel kan ik mijn avond alleen nog maar opvullen met wat pvp in Guild Wars 2 (leuk man, als je van hardlopen houd.... mensen die WvW kennen begrijpen dit vast wel) aangezien ik dan ten alle tijde weg kan gaan.
Zorg alleen wel dat er een beetje balans in de games zit. Dus niet alle 1000+ wins spelers in 1 team vs een team met 100+ wins spelers.
En maak het wat mij betreft wat leerzaam, het voorbeeld wat Itsnotrudy zojuist zei vindt ik een positief punt. Als men wat bouwt dat men iig aangeeft waarom item X op dat moment minder efficient zal zijn dan item Y.
@Itsnotrudy, nog even terugkomend op je opmerking omtrent Bronze. Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat als Martin0 misschien Silver V skill-level heeft momenteel, zal het voor hem nog een hele klim zijn om vanaf Bronze III daar te komen. Hij zal zijn doel uiteraard door veel spelen wel bereiken maar het zal voor hem een stuk lastiger zijn dan bijvoorbeeld een Blamauci. En ja je hebt gelijk, Bronze betekent niet het einde van de wereld. Maar gelijk zeggen dat mensen het spelletje niet kunnen spelen vond ik ietswat te ver gaan.
Het is hem immers gelukt om op Play te drukken.
Is het wel.... Ja, je geeft de 0/3/0 die Makkelijk te killen is een 300g mee, maar zelf pak je ~200 + de assist van ~120, en je zorgt ervoor dat de volgende keer dat je hem killed (want hij is immers nog steeds makkelijk te killen met 1/3, er vanuit gaande dat jij dan 3/0 staat... dan hij is niet gefeed ofzo) weer lekker 300g van hem krijgt.Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:40:
[...]
Hoe is dat niet worth? alleen omdat die 1ne speler doodging?
Edit: en dan heb ik het nog niet eens over een eventuele turret die je zou kunnen downen. maar dat laat ik dus even ter zijde omdat die kans er lang niet altijd is.
[ Voor 9% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 14:24 ]
Jij krijgt altijd 200g bij iemand die al 3x dood is gegaan? Prima... goede redenering dan.Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:23:
[...]
Is het wel.... Ja, je geeft de 0/3/0 die Makkelijk te killen is een 300g mee, maar zelf pak je ~200 + de assist van ~120, en je zorgt ervoor dat de volgende keer dat je hem killed (want hij is immers nog steeds makkelijk te killen met 1/3, er vanuit gaande dat jij dan 3/0 staat... dan hij is niet gefeed ofzo) weer lekker 300g van hem krijgt.
Hoe is dat niet worth? alleen omdat die 1ne speler doodging?
Edit: en dan heb ik het nog niet eens over een eventuele turret die je zou kunnen downen. maar dat laat ik dus even ter zijde omdat die kans er lang niet altijd is.
Ik heb de situatie natuurlijk niet gezien, maar over het algmeen is het het niet waard omdat hij met low hp ofwel moet recallen, ofwel zo defensief moet spelen dat hij amper kan farmen. Dit geeft jou de tijd om wel cs te farmen. Netto resultaat is dus dat je meer gold hebt dan die 20 die je gewonnen hebt met jouw situatie.
En krijg je ook assist geld bij een kill, lijkt me toch van niet? Ofwel mis ik dus de situatie van toen waarbij er nog een assist viel op een 2e target.
En krijg je ook assist geld bij een kill, lijkt me toch van niet? Ofwel mis ik dus de situatie van toen waarbij er nog een assist viel op een 2e target.
Plus het probleem, dat de speler die gedived werd, niet "maar" 300g kreeg, maar meer aangezien de speler die doodging al meerdere kills op zijn naam had zonder dood te gaan. Dus worth? nee.Lointje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:28:
Ik heb de situatie natuurlijk niet gezien, maar over het algmeen is het het niet waard omdat hij met low hp ofwel moet recallen, ofwel zo defensief moet spelen dat hij amper kan farmen. Dit geeft jou de tijd om wel cs te farmen. Netto resultaat is dus dat je meer gold hebt dan die 20 die je gewonnen hebt met jouw situatie.
Het zal wat minder zijn misschien, laat het eens 100g zijn dan. 50g is het na 3x in ieder geval nog niet.Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:27:
[...]
Jij krijgt altijd 200g bij iemand die al 3x dood is gegaan? Prima... goede redenering dan.
sowieso is het dan gewoon waard. want je weet dat je hem gewoon weer kan killen als hij terug komt, en dan 300g krijgt. op het moment zelf? niet waard. zodra je hem daarna weer weet te killen? waard.
Zie hier het soort reactie dat het forum verpest..Damienx2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:27:
[...]
Jij krijgt altijd 200g bij iemand die al 3x dood is gegaan? Prima... goede redenering dan.
Leg hem dan uit waarom je geen 200g krijgt, en waarom zijn opmerking niet klopt. Dan leert hij er wat van, en kunnen de mensen die alleen dit forum lezen ook er nog wat van opsteken.
Edit: ''In dit geval, gewoon blijven diven
Je begon nota bene zelf nog over niet tegen kritiek kunnen.Een bord voor je kop hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Retep2124 op 11-12-2013 14:33 ]
In dit geval, gewoon blijven divenBjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:30:
[...]
Het zal wat minder zijn misschien, laat het eens 100g zijn dan. 50g is het na 3x in ieder geval nog niet.
sowieso is het dan gewoon waard. want je weet dat je hem gewoon weer kan killen als hij terug komt, en dan 300g krijgt. op het moment zelf? niet waard. zodra je hem daarna weer weet te killen? waard.
Ik tel de winst die 2 champs krijgen bij die dive. ik heb alleen niet eerst onderzocht hoeveel G je krijgt bij een 3e kill, tsjah... als er dan weer zo gereageerd word, kun je wel zien waarom iedereen zegt dat de LoL community zo zuigt. IPV mensen uitleggen waarom de fout word gemaakt worden er sarcastische opmerkingen gemaakt.Lointje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:28:
In game ook... als je 0/3/0 staat word er gezegd of gedacht "fucking noob" ipv dat er word gezegt "if you want to stay in the game build this item to counter his damage, Make sure you last hit and hug the tower..
Ik ben zelf snel klaar met dat soort gasten. /mute is een heerlijke uitvinding.
Pak zijn Sig er ook even bijPeterHid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:30:
[...]
Zie hier het soort reactie dat het forum verpest..
Leg hem dan uit waarom je geen 200g krijgt, en waarom zijn opmerking niet klopt. Dan leert hij er wat van, en kunnen de mensen die alleen dit forum lezen ook er nog wat van opsteken.
Edit: ''In dit geval, gewoon blijven diveneinde discussie. Verschil van mening.'' Nemen we deze mee..
![]()
Je begon nota bene zelf nog over niet tegen kritiek kunnen.Een bord voor je kop hebben.
Edit: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Kill
even bij de bounties kijken. op de 3e kill krijg je 220g. de assist krijgt dus 50% daarvan. dat is 330g. tegenover de 300g die de dode enemy mee kreeg. is in totaal 30g winst in global gold.
Worth.
[ Voor 25% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-12-2013 14:37 ]
Als hij vindt dat je moet blijven diven vanwege het gold dat hij krijgt hoef ik hem toch niet te overtuigen om het niet te doen? Met name jij en desbetreffende Bjarne willen toch niets aannemen van mij dus waarom zou ik er energie in moeten steken om je uit te leggen waarom iets wel of niet worth is? Denk dat Lointje het prima heeft opgesomd wat je nog nodig had ter onderbouwing.PeterHid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:30:
[...]
Zie hier het soort reactie dat het forum verpest..
Edit: ''In dit geval, gewoon blijven diveneinde discussie. Verschil van mening.'' Nemen we deze mee..
![]()
Als je een 0/3/0 iemand dived en je hebt hem maar hij jouw ook dan verdient hij er aan en jij verliest. Jij kan namelijk ook niet meer farmen en hij houdt er meer geld aan over + heeft nu eventueel ruimte om counter items te kopen waardoor die langer blijft leven of meer damage heeft.
Een 0/3/0 iemand diven terwijl hij er 1 of 2 kills bij krijgt is het dus zeker niet waard
Een 0/3/0 iemand diven terwijl hij er 1 of 2 kills bij krijgt is het dus zeker niet waard
Absoluut niet waard. De kill op de 3/0 geeft 300g + gold omdat hij die kills had gemaakt, dus komt het op 432g uit voor de gekillde. Nu op naar de diver, die krijgt 220g en de assist krijgt dan zon 110 tot 150g afhankelijk van de gespeelde tijd. Dus 330g tot 380g vs 432g is het absoluut niet waard wat mij betreft.Bjarne666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:30:
Het zal wat minder zijn misschien, laat het eens 100g zijn dan. 50g is het na 3x in ieder geval nog niet.
Je haalt er veel meer uit om druk te houden op de lane, zelf goed te last hitten en hem de lane uit te drukken.
@Uitleggen waarom? Dit is toch geen kleuterklas? Je kan zelf ook heus wel wat vinden door te Googlen. Alle bovenstaande info komt gewoon van een Wiki site af hoor

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 11-12-2013 14:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.