Triage is de prioriteit vaststellen waar mee je je patienten helpt als je niet genoeg resources hebt om ze allemaal te helpen. Op zich niet heel duur, vrij standaard in de medische kringenblamauci schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:18:
Stonewall008 noemt dit Triage. Is schijnbaar een of ander duur woord. maar waar het op neer komt is dat je op dat moment gewoon geen vertrouwen meer hebt in je verliezende lane. en daarom dus JOU buff voor JEZELF houd.
De gedachtegang van Stonewall klopt, denk er dan wel aan wat triage inhoudt: dus wel de laners blijven helpen die het verdienen en niet alles-is-voor-Bassie gaan spelen. Als mid de blue niet verdient (ik gaf gisteren ook geen enkele blue aan mid, nadat hij 3x dood ging bij enemy tower en daarna liep te bleren dat LoL een kutspel is) overweeg dan deze weg te geven aan top als je hem zelf niet zo hoeft. Ik weet niet wie er op het kromme idee is gekomen dat blue = mid, maar in sommige gevallen vraag ik me echt af waarom de mid Zed de blue krijgt ipv top Singed/Wukong of bot Blitz/Ez/Lucian die het allemaal hard nodig hebben.