[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.697 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:18:

Stonewall008 noemt dit Triage. Is schijnbaar een of ander duur woord. maar waar het op neer komt is dat je op dat moment gewoon geen vertrouwen meer hebt in je verliezende lane. en daarom dus JOU buff voor JEZELF houd.
Triage is de prioriteit vaststellen waar mee je je patienten helpt als je niet genoeg resources hebt om ze allemaal te helpen. Op zich niet heel duur, vrij standaard in de medische kringen :)

De gedachtegang van Stonewall klopt, denk er dan wel aan wat triage inhoudt: dus wel de laners blijven helpen die het verdienen en niet alles-is-voor-Bassie gaan spelen. Als mid de blue niet verdient (ik gaf gisteren ook geen enkele blue aan mid, nadat hij 3x dood ging bij enemy tower en daarna liep te bleren dat LoL een kutspel is) overweeg dan deze weg te geven aan top als je hem zelf niet zo hoeft. Ik weet niet wie er op het kromme idee is gekomen dat blue = mid, maar in sommige gevallen vraag ik me echt af waarom de mid Zed de blue krijgt ipv top Singed/Wukong of bot Blitz/Ez/Lucian die het allemaal hard nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Vorige week heb ik 2 spelletjes met Shadowbumble en andere kunnen spelen en tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk al 20 levels lang loop te prutsen zonder dat ik de basis van het spel begreep ( de meta). Bijgelezen, geprobeerd om de juiste champ in de juiste rol te spelen en het gaat al veel beter. Ik heb het gevoel dat ik nu beter weet wat ik moet doen en hoe het moet. De theorie en het begrip is er nu, nog de skills.
Rond 22.30 ben ik meestal wel online, maar veel vrijwilligers in GoT channel voor teamplay en TS, heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:29:
[...]
weet niet wie er op het kromme idee is gekomen dat blue = mid, maar in sommige gevallen vraag ik me echt af waarom de mid Zed de blue krijgt ipv top Singed/Wukong of bot Blitz/Ez/Lucian die het allemaal hard nodig hebben.
Tja dat is inderdaad een beetje aan jezelf. Vaak geef ik hem ook gewoon aan mid, maar als de volgende zaken aan de hand zijn wil ik dat wel eens niet doen:
- Mid loopt ver achter tegen een character met hoge burst (laten we zeggen een 3/0/0 Leblanc). Dan is het risico te groot dat mid de buff doneert aan de enemy mid dus krijgt hij hem niet
- Ik loop zelf achter qua XP en de mid laner is even niet in de buurt. Ik wil het risico niet lopen dat mijn blue gestolen wordt (zeker de tweede buff kan de tegenstander ook makkelijk getimed hebben). Dan neem ik hem dus zelf met smite. Zelden gezeik mee gehad trouwens, zeker niet als ik het uitleg waarom ik dat deed
- Mid is een mana/resourceless champion. Zed heeft nog energy en dat regent ook sneller van blue dus die heeft er nog IETS aan, maar bijv. op Riven/Morde/Katarina is blue buff wel leuk, maar stukken nuttiger op andere teammates waaronder ikzelf.

Aan wie je hem dan geeft hangt een beetje af van de situatie. Soms pak ik hem zelf (achter in XP of risico op steal) en soms geef ik hem aan top of bot, afhankelijk van wie er in de buurt staat. Heb hem ook wel eens aan de support gegeven omdat dat zo uitkwam.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

Die yasuo promo ziet er zeker tof uit zeg!

http://promo.euw.leagueoflegends.com/en/yasuo/

Voor de mensen die niet bij de site kunnen:
-Yasuo-

The Unforgiven

When I was a child, my brother asked me: does the wind flee, or does it follow?

For a long time, I chose to run, for death followed at my back. The people hunting me once called me their friend. Now, when they draw their blades, they call me “murderer.”

One by one, they find me.

The first was a swordsman of strength renowned throughout Ionia. When we were young, I saw him cleave a tree in two with a single swing of his blade.
But he could not cleave the wind.

The second was a warrior of speed and grace. Agile and cunning, she outran the clever foxes in the woods.
But she could not outrun the wind.

The third was a man of compassion. He taught me the meaning of patience when I was just a prideful child.
My guide. My friend.

My brother.

How long can I keep going? Even the strongest wind eventually dies.

But until then, I will not flee. I will follow the truth. Let the wind guide my blade and lead me to the true murderer – the one responsible for the blood on my hands.
Ow, en de free champ rotation is weer zonder nidalee.. |:( :
Irelia
Cho'gath
Master Yi
Heimerdinger
Shaco
Twisted Fate
Lulu
Quinn & Valor

[ Voor 6% gewijzigd door Qon op 10-12-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Nice, waarschijnlijk komt hij volgende week dan.

[ Voor 81% gewijzigd door iThunda op 10-12-2013 08:43 ]

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Thompson schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:21:
[...]

Mjah dat muten moet ik waarschijnlijk maar eens wat vaker gebruik van gaan maken. Want de hoop dat je goed communicerende teammaten hebt die gewoon in het Engels (of desnoods Nederlands als je met 5 NL speelt) normaal kunnen comminuceren heb ik niet echt meer. Dan maar muten en proberen om zelf goed te spelen. Dan zie ik die normals maar gewoon als oefenpotjes voor als ik zelf premades kan spelen.
Even nog iets: Ik zou echt zo min mogelijk leaven en het niet meer doen, hoe vaker je nu nog leaved, des te vaker je bij dit soort teams gezet gaat worden. Als zij gereport zijn voor flaming en dergelijke en jij voor leaven dan denk ik dat de matchmaking jullie nog bij elkaar gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:10:
[...]

Even nog iets: Ik zou echt zo min mogelijk leaven en het niet meer doen, hoe vaker je nu nog leaved, des te vaker je bij dit soort teams gezet gaat worden. Als zij gereport zijn voor flaming en dergelijke en jij voor leaven dan denk ik dat de matchmaking jullie nog bij elkaar gaat zetten.
Dat denk ik niet ik denk wel wat iemand hier boven aangaf omdat je vaker verliest zal je normal game MMR lager worden en dan kom je bij brons en dat is erger dan Silver.
Ik word zelf als ik met mijn vriend van Gold 4 speel ik ben zelf Silver 1 ergens gemixt tussen Gold, Plat en zelfs Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:15:
[...]

Dat denk ik niet ik denk wel wat iemand hier boven aangaf omdat je vaker verliest zal je normal game MMR lager worden en dan kom je bij brons en dat is erger dan Silver.
Ik word zelf als ik met mijn vriend van Gold 4 speel ik ben zelf Silver 1 ergens gemixt tussen Gold, Plat en zelfs Diamond.
Ja, maar als je reports krijgt en ze zien dat de reports kloppen dan kom je vanzelf al bij toxic spelers terrecht. En een leave registreert het spel sowieso al aangezien die ook in je matchmaking komt. Riot deelt niet graag banns uit omdat ook toxic spelers geld opleveren, maar als je toxic spelers bij elkaar zet dan blijven ze er geld aan verdienen en de spelers zijn net zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:17:
[...]

Ja, maar als je reports krijgt en ze zien dat de reports kloppen dan kom je vanzelf al bij toxic spelers terrecht. En een leave registreert het spel sowieso al aangezien die ook in je matchmaking komt. Riot deelt niet graag banns uit omdat ook toxic spelers geld opleveren, maar als je toxic spelers bij elkaar zet dan blijven ze er geld aan verdienen en de spelers zijn net zo erg.
Lijkt me sterk, is er iemand hier die dit kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Nouja, het is wat ik denk he, aan de andere kant is het wel heel onlogisch natuurlijk dat riot dit zou doen en niet gewoon bannen :p

Maar het zou me geen slecht systeem lijken om toxic spelers van spelers die wel willen winnen weg te houden. Als je in ranked bij een plat 5 komt die heel de game roept, I don't care, STFU of Top/mid or AFK!! of Mid or troll en ga zo maar door.... Daar wordt je echt moe van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cityhunter schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:50:
Vorige week heb ik 2 spelletjes met Shadowbumble en andere kunnen spelen en tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk al 20 levels lang loop te prutsen zonder dat ik de basis van het spel begreep ( de meta). Bijgelezen, geprobeerd om de juiste champ in de juiste rol te spelen en het gaat al veel beter. Ik heb het gevoel dat ik nu beter weet wat ik moet doen en hoe het moet. De theorie en het begrip is er nu, nog de skills.
Rond 22.30 ben ik meestal wel online, maar veel vrijwilligers in GoT channel voor teamplay en TS, heb ik nog niet gevonden.
Beetje late begintijd denk ik. Veel mensen in GoT gaan juist tussen 22:00-23:00 offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Welke support hoeft het trouwens het minste te hebben van skillshots? Ik maakte er gisteren de eerste paar minuten een puinhoop van met Blitz, ik bleef maar misgrijpen en minions pullen. Pas na een tijdje wilde het weer lukken. Als ik weer zo'n dag heb zou het leuk zijn om een support te hebben waar dat minder kritiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Skyclad schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:34:
Welke support hoeft het trouwens het minste te hebben van skillshots? Ik maakte er gisteren de eerste paar minuten een puinhoop van met Blitz, ik bleef maar misgrijpen en minions pullen. Pas na een tijdje wilde het weer lukken. Als ik weer zo'n dag heb zou het leuk zijn om een support te hebben waar dat minder kritiek is.
Taric/soraka zijn supports zonder skillshots :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bedankt, zal ik die eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:34:
Sona, Soraka, Taric. Annie heeft wel skillshots, maar dat is vooral een click-and-win ranged AoE stun ultimate. Bijna niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sona heeft ook een skillshot ultimate die vaak genoeg gemist wordt hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:31:
[...]

Beetje late begintijd denk ik. Veel mensen in GoT gaan juist tussen 22:00-23:00 offline.
Ik ben vaak wel wat later, maar ben lang niet elke avond online. Ben wel bereid om met nieuwe spelers te spelen, dus add me maar als je een game wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:01:
[...]

Ik ben vaak wel wat later, maar ben lang niet elke avond online. Ben wel bereid om met nieuwe spelers te spelen, dus add me maar als je een game wilt doen.
Uitzonderingen nagelaten ;) maar de meesten moeten de volgende ochtend weer vroeg op voor college/werk. Na 22:00 krijg ik doordeweeks in ieder geval weinig kans om 5v5 met GoT te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:46
DivineNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:41:
[...]

Taric/soraka zijn supports zonder skillshots :p
Janna, Alistar, Zilean

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Janna heeft haar Q die je best goed moet kunnen inschatten, alistar zijn Q+W combo die je best goed moet kunnen uitvoeren om de combo in 1x te landen en Zilean vind ik eigenlijk niet support waardig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janna heeft 2 skillshots, nu is haar ult een AoE knock om haar heen, maar ik heb genoeg Janna's mensen uit Amumu/Annie/Malphite ult zien blazen om het een skillshot te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wat vinden jullie trouwens de lastigste skill shot of skill shot combo in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:32:
Ryze combo's en Karthus ult.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort weer aan het oefenen met Zed ik vind het lastig om zijn kit tot het uiterste te gebruiken maar je kan dan ook zoveel plays maken met zijn shadows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Damienx2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
[...]

100% mee eens. Ik mis zo vaak de ulti van Karthus.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:41
iThunda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:41:
[...]

je weet dat het te ontwijken is, fizz, noc, sivir, etc

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

;) Maar om nu even serieus op Divine te reageren, zal raar klinken maar Corki zijn ult vindt ik uber irritant om af te vuren. En mis ik het meest van alle skillshots in de game.

Diana zou ik ook noemen, maar dat is gewenning, de lichte delay in haar Q.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 10-12-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
[...]

Beetje flauw misschien, maar hoevaak een Karthus zijn ult niet verspilt aan een low hp support, om vervolgens een cooldown te hebben wanneer de enemy ADC low is...

Ik denk dat de timing van zijn ult best skillshot genoemd mag worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Damienx2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:43:
[...]

;) Maar om nu even serieus op Divine te reageren, zal raar klinken maar Corki zijn ult vindt ik uber irritant om af te vuren. En mis ik het meest van alle skillshots in de game.
True, Corki's ulti vuurt snel af maar daardoor miss ik hem ook vaker omdat ik dan alles verkeerd inschat.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik vind de hooks van blitz/thresh om een of andere reden altijd vervelend te raken :p

De alistar combo gaat tegenwoordig ook niet zo goed bij mij als ik alistar speel. Gebeurd vaak dat ik hem weg headbut en dan mijn Q te traag doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:44:
[...]

True, Corki's ulti vuurt snel af maar daardoor miss ik hem ook vaker omdat ik dan alles verkeerd inschat.
hmm ik vind de ult van corki niet zo heel moeilijk, gebruik hem vaker voor waveclearing om hem op te bouwen naar de big one, en die raak ik vaak op de sup/adc

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:
[...]

hmm ik vind de ult van corki niet zo heel moeilijk, gebruik hem vaker voor waveclearing om hem op te bouwen naar de big one, en die raak ik vaak op de sup/adc
Tja de 1 heeft betere skills dan de ander. Dat hou je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:
[...]

Naja de grote is niet zo snel te missen op enemy champs maar die kleine dingen gaan snel en meestal wanneer een enemy champ vaker tegen corki heeft gespeeld gaan ze vaken rond lopen dus dan ben ik meestal zo van Ik schiet de richting waar ze naar toe lopen en raak ze wel. En vaak miss ik dus omdat corki ulti veel sneller is dan een enemy champ :P Maarjah soms heb ik wel geluk dat ze niet rond rennen en bam raak bijna alles op ze.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:57:
[...]

Tja de 1 heeft betere skills dan de ander. Dat hou je toch.
ja ik heb t vaak dat ik de ult van ashe of ez mis, maar dan ook bij 4 cm op het scherm ofzo xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf Q! Makkelijkste spell waarschijnlijk maar als je een potje je dag niet hebt blijf je maar missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Viktors ubertrage laserbeam of xeraths beam, al word die wel iets makkelijker als je de lange range erbij combineert..
Ik heb jinx nog niet gespeeld maar die skillshot ziet er makkelijk te dodgen uit dus die zou ik ook in het rijtje zetten.
Edit: Thresh zn W (of was t e?) is wel lastig als je t als disengage moet gebruiken en je de Q op CD hebt

[ Voor 10% gewijzigd door Drunken_Bear op 10-12-2013 11:37 ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:36:
[...]

Viktors ubertrage laserbeam of xeraths beam, al word die wel iets makkelijker als je de lange range erbij combineert..
Ik heb jinx nog niet gespeeld maar die skillshot ziet er makkelijk te dodgen uit dus die zou ik ook in het rijtje zetten.
Edit: Thresh zn W (of was t e?) is wel lastig als je t als disengage moet gebruiken en je de Q op CD hebt
die van jinx is idd makkelijk te ontwijken maar als je het een beetje goed speelt is hij vrij makkelijk te raken, bvb de lijn te verbergen door vanuit bosjes te schieten op het moment dat hun de Fog binnen komen lopen, daarnaast heb je ook mensen die niet dodgen :P

Edit: viktors laser is niet echt een skillshot, het is meer een skillvector, net als de ult van rumble.

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 10-12-2013 11:40 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
[...]

Zonder sarcasme; ik vind de combo van Leblanc erg lastig. Je moet elke situatie opnieuw inschatten, maar bij bijna elke combo moet je al je skills goed gebruiken. Als je dit perfect weet uit te voeren kun je iemand voor een erg lange duur silencen, en kun je squishies zonder problemen one-shotten.

Echter om die (6 seconde dacht ik) silence te krijgen moet je een behoorlijke timing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Alistar combo is altijd weer even wennen als ik hem weer eens speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:43:
Alistar combo is altijd weer even wennen als ik hem weer eens speel.
Ik heb alistar nooit gespeeld (mijn champ is t gewoon niet) maar is t niet gewoon zo dat je net na je de headbut inzet gewoon supersnel en vaak op de knockup knop ramt om die combo te krijgen? het leek mij eigenlijk nooit echt een moeilijke combo. een beetje button spamming en je komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:45:
[...]

Ik heb alistar nooit gespeeld (mijn champ is t gewoon niet) maar is t niet gewoon zo dat je net na je de headbut inzet gewoon supersnel en vaak op de knockup knop ramt om die combo te krijgen? het leek mij eigenlijk nooit echt een moeilijke combo. een beetje button spamming en je komt er wel
ik deed het altijd andersom, eerst de knockup en zodra hij in de lucht is hem onze turret in headbutten

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:46:
[...]

ik deed het altijd andersom, eerst de knockup en zodra hij in de lucht is hem onze turret in headbutten
Die combo gebruik je in principe ook meestal als je aan het chasen bent, niet zo zeer in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Qon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:53:
[...]

Die combo gebruik je in principe ook meestal als je aan het chasen bent, niet zo zeer in lane.
ik gebruik hem ook in lane :$ zeker als ze beetje pressure zetten , free kill omdat de turret dan toch wel 1 of 2 hits kan geven op de andere ADC

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:54:
[...]

ik gebruik hem ook in lane :$ zeker als ze beetje pressure zetten , free kill omdat de turret dan toch wel 1 of 2 hits kan geven op de andere ADC
Ligt aan de situatie. die combo is lastiger dan de headbutt knockup combo, aangezien alistar zo traag als dikke st**** is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:45:
[...]

Je moet je knockup wel goed timen. Ongeveer halverwege je headbutt. Anders headbutt je iemand eerst weg om dan je knockup te doen en sta je dus voor aap :P. Het vergt wel enige oefening om dat goed te krijgen.
Overigens bedacht ik me gisteren ook al dat Alistar misschien nu wel weer speelbaar is, omdat je veel meer goud krijgt en dus echt tanky kunt worden. Aan de andere kant zijn heroes zoals Leona en Taric waarschijnlijk (meestal) betere keuzes.
Ik wil gewoon mijn season 1 mid AP Alistar terug :(.

Maar misschien kan ik hem wel in ons ranked team gaan spelen, want volgens Martin is het in brons blijkbaar heel makkelijk om iemand in de turret te headbutten. Terwijl dat in silver/goud al onmogelijk is, omdat niemand dom genoeg is om zo dichtbij te komen. Behalve dan als je een keertje geluk hebt met een flash + headbutt.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:59:
[...]

Je moet je knockup wel goed timen. Ongeveer halverwege je headbutt. Anders headbutt je iemand eerst weg om dan je knockup te doen en sta je dus voor aap :P. Het vergt wel enige oefening om dat goed te krijgen.
Overigens bedacht ik me gisteren ook al dat Alistar misschien nu wel weer speelbaar is, omdat je veel meer goud krijgt en dus echt tanky kunt worden. Aan de andere kant zijn heroes zoals Leona en Taric waarschijnlijk (meestal) betere keuzes.
Taric, Leona en Nami vind ik alle 3 nu erg sterke supports. HEERLIJK :D Alistar heb ik nog niet gezien sinds... uhm... season 2 ofzo? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:58:
[...]

Ligt aan de situatie. die combo is lastiger dan de headbutt knockup combo, aangezien alistar zo traag als dikke st**** is :P
meestal krijg ik het wel voor mekaar, doordat je redelijk wat kan tanken en gewoon schijt kan hebben aan de hits die je krijgt en dat ze jou focussen en dan loop je er gewoon om heen, of je kan via de Fog, omdat ze niet opletten of niet warden, dan sta je achter ze en dan kan je ze makkelijk headbutten in de turret xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
[...]

Ohhh man wat ik speelde ik dat graag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:38
In het kader van meest kloterige skillshot; Zyra's passive. Enorm traag en te lange delay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Ik vind hem altijd goed te spelen geweest, maar er zijn vaak inderdaad betere opties geweest. Qua melee supports zijn momenteel Taric en Leona inderdaad sterker. Misschien Pantheon ook nog wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:32:
[...]

Ik vind hem altijd goed te spelen geweest, maar er zijn vaak inderdaad betere opties geweest. Qua melee supports zijn momenteel Taric en Leona inderdaad sterker. Misschien Pantheon ook nog wel :+
Ik denk dat wanneer ze z'n heal reworken of sterker maken, dat alistar weer viable kan worden dit seizoen. Wat is de ap rating op z'n heal nu? 0.2 op zichzelf en 0.1 op andere, als support bouw je toch relatief weinig ap, in mijn ogen zou dat gewoon iets van 0,6-0,8 op jezelf + 0.3-0.4 op andere champions moeten zijn en 0.1/0.2 op minions/creeps. Volgens mij wordt je dan al een stuk nuttiger, dan bied je namelijk net een beetje meer in laning en teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Overigens bedacht ik me gisteren ook al dat Alistar misschien nu wel weer speelbaar is, omdat je veel meer goud krijgt en dus echt tanky kunt worden.
Tanky worden is sowieso niet echt een probleem. Alistar blijft nog steeds een beetje een trash champ op het moment. Als iemand Ali SP kiest voor mijn ADC, dan dodge ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:34
Recrush schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:09:
In het kader van meest kloterige skillshot; Zyra's passive. Enorm traag en te lange delay..
Dit, deze is zo frustrerend, soms gaat hij meteen dan weer na een uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Qon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:38:
[...]

Ik denk dat wanneer ze z'n heal reworken of sterker maken, dat alistar weer viable kan worden dit seizoen. Wat is de ap rating op z'n heal nu? 0.2 op zichzelf en 0.1 op andere, als support bouw je toch relatief weinig ap, in mijn ogen zou dat gewoon iets van 0,6-0,8 op jezelf + 0.3-0.4 op andere champions moeten zijn en 0.1/0.2 op minions/creeps. Volgens mij wordt je dan al een stuk nuttiger, dan bied je namelijk net een beetje meer in laning en teamfights.
Zijn heal is destijds de grond in generfed, o.a. omdat ze minder sustain wilden in botlane. Maar ondertussen heeft zo'n beetje elke support weer een buff gehad behalve Alistar. Met die hoge ratio's zou hij waarschijnlijk dan weer niet uit de lane te krijgen zijn, maar hij kan imo best wat gebuffed worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:39:
[...]

Tanky worden is sowieso niet echt een probleem. Alistar blijft nog steeds een beetje een trash champ op het moment. Als iemand Ali SP kiest voor mijn ADC, dan dodge ik liever.
Challenge Accepted! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al krijgt Alistar een ratio buff, ik wil geen support die automatisch mijn lane pushed door de creepwave te healen. Tief die functionaliteit er maar fijn af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:54:
Ook al krijgt Alistar een ratio buff, ik wil geen support die automatisch mijn lane pushed door de creepwave te healen. Tief die functionaliteit er maar fijn af.
Als je met je passive vervolgens weer door die creeps heen banjert is die HP er zo weer af :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:55:
[...]

Als je met je passive vervolgens weer door die creeps heen banjert is die HP er zo weer af :+.
Je damaged je eigen creeps? Wut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:58:
[...]

Nieuwe support masteries + 3x 1,5% movement speed runes, koop daar halverwege tier 1 boots bij en je bent een raket.

Alistar is ook meer een Bul(ly) en werkt het beste tegen nonsustain lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:02:
[...]

Je damaged je eigen creeps? Wut.
Nah, daarmee push je de lane alleen maar harder als je niet op let :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Om even terug te komen op lastige skill shots, Varus zijn ult is ook tricky, en ook in LCS zie je zelfs dat die vaak genoeg wordt gemist.

Heb mezelf nu aangeleerd om minstens de halve distance die benodigd is te ulten.
Met disengagen (wanneer je getarget wordt) raak ik m meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Het irritante van Varus zijn ultimate is dat hij zo traag is, zeker in vergelijking met zijn Q. Max range is die daarom inderdaad lastig om te raken.

Hoe krijg ik het trouwens voor elkaar dat de locatie van mijn chat niet elke keer weer terug springt naar de default locatie?

En mocht iemand het nog niet weten je kunt Alistar + skin in elk geval gratis krijgen (voor dominion is hij sowieso wel grappig): http://youtube.euw.leagueoflegends.com/en/youtube

Overigens kun je je nu ook aanmelden voor een stage bij Riot: http://www.riotgames.com/...5/riot-internship-program (maar vorig jaar waren er 31 plekken op 5000+ aanmeldingen, dus je hebt wel mad skillz nodig)

[ Voor 47% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Moet je wel in Santa Monica kunnen/mogen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:54:
Lekker kortzichtig.
Een goede Ali speler zal ook alleen zijn heal doen als de ADC achter de eigen creepwave staat :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:28:
[...]

Lekker kortzichtig.
Een goede Ali speler zal ook alleen zijn heal doen als de ADC achter de eigen creepwave staat :>
Gelukkig heb je die keuze altijd. Vooral niet je ADC healen als de enemy op hem inbeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:32:
[...]

Gelukkig heb je die keuze altijd. Vooral niet je ADC healen als de enemy op hem inbeukt.
Als dat het geval is dan beuk je de enemy weg, daarvoor ben je alistair of je gaat all in en haalt er 1-2 kills uit en pushed de toren.
Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tijdens een all-in trade maakt het toch geen zak uit of je per ongeluk wat minions erbij healt? En inderdaad, als het puur om sustain gaat heal je gewoon met zo min mogelijk creeps in de buurt. Niet dat ik Alistar nu fantastisch vind ofzo, Leona en Taric zijn namelijk gewoon in bijna alle opzichten beter, maar om hem nou trash te noemen... tja, daar ben ik het dan weer net niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik mis overigens de tijden van jungle Alistar, heerlijke ganks op mid vanaf level 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:41:
Ik mis overigens de tijden van jungle Alistar, heerlijke ganks op mid vanaf level 2 :)
Wat houdt je tegen? Niet een snelle clear maar met die vernieuwde smite en bonus XP in de jungle kun je aardig bijblijven qua levels. Toevallig laatst nog een jungle alistar in mn game gehad en die deed het bovengemiddeld goed (en was ook nog eens positief), een van de redenen waarom we de game wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:04:
[...]

Nieuwe support masteries + 3x 1,5% movement speed runes, koop daar halverwege tier 1 boots bij en je bent een raket.

Alistar is ook meer een Bul(ly) en werkt het beste tegen nonsustain lanes.
Dan verlies je teveel andere belangrijke stats als support. je hebt al zo weinig in te brengen tegen enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:37:
[...]

Als dat het geval is dan beuk je de enemy weg, daarvoor ben je alistair of je gaat all in en haalt er 1-2 kills uit en pushed de toren.
Ik zie het probleem niet.
Ooit Alistar gespeeld? Ooit uberhaupt wel eens gekeken naar waar een ADC vooral staat tijdens het lanen? Tenzij je ver achter hem gaat staan of hij er zelf aan denkt bij creeps weg te lopen, ga je creeps healen. Also, waarom moet alles een all-in zijn? Trade != all-in. En dat je impliceert dat elke Alistar engage je kills gaat opleveren is om te huilen.

En ja, als er een klein leger supports in bijna elk aspect beter is dan Alistar, dan vind ik hem inderdaad trash. Overigens zijn de statistieken ook niet in zijn voordeel, met een ziek lage winrate.

Maar goed, statistieken van miljoenen spelers, eigen speelervaring en naar zijn zwakke skillset kijken is klaarblijkelijk niet genoeg om te overtuigen hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:16:
Het irritante van Varus zijn ultimate is dat hij zo traag is, zeker in vergelijking met zijn Q. Max range is die daarom inderdaad lastig om te raken.
Dat valt wel mee. Uiteraard missen we allemaal zijn ulti wel eens, maar zo lastig is het niet.

In een teamfight komt het regelmatig voor dat men vrij dicht op elkaar staat, en dan maakt het niet zoveel uit wie je precies raakt, omdat de corruption dan toch wel spread. Kortom, je kon dan meerdere targets raken, en dus heb je genoeg mogelijkheden om raak te schieten.

In laning phase op bot, kan je ermee initiaten, maar je kan je ulti ook gebruiken na je E slow. Dan is het alweer wat makkelijker om je ulti te raken.

Ziet er dan ongeveer zo uit: E - aa - aa - ulti + W passive proc - aa - aa - Q + W passive proc. Eventueel kun je zelfs 3 aa's erin gooien per keer, al is dat early game niet zo eenvoudig met de relatief lage attack speed.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:39:
Ali heb ik wel een aardige winrate mee in ranked, maar dat is misschien meer geluk dan wijsheid. In ieder geval kies ik Ali nooit als 'zelfstandige' support. Ik koos Ali enkel en alleen als counterpick, bijvoorbeeld als ik een Blitz/Leona tegenover me kreeg. Alleen dan werkt ie imo.

[ Voor 22% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-12-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Volgens mij is het trouwens nogsteeds mogelijk om als varus die vierde w stack te laten hitten als je exact je aa met je skill timed. Kan iemand dat beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Varus is mijn main adc en zo moeilijk is zijn ult nou ook niet te raken. Ik heb vrijwel nooit dat ik denk dat die afstand raak is en dan niet haal. Meestal is het een gok als het mis gaat, vaak gebruik ik ook zijn ult net na een stun of snare van mijn supp. Knappe botlane die dan nog weg komt, op tristana na dan die is zo iritant met haar rockjump en ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:59:
[...]

Maar goed, statistieken van miljoenen spelers, eigen speelervaring en naar zijn zwakke skillset kijken is klaarblijkelijk niet genoeg om te overtuigen hier. 8)7
Nounou Damien de tweede, even dimmen ;)

Toevallig heb ik aardig wat ervaring als Alistar support dus ook ik heb mijn eigen speelervaring, en die is een stukje positiever. Zal er ook mee te maken hebben dat zijn skillset me toevallig gewoon goed ligt qua speelstijl. Ik heb zo mijn eigenaardigheden, zo hou ik ook van Warwick (~66% winrate met hem zowel top als in jungle). Ook met Alistar win ik ruim 50% van mijn games.

Zijn zwakke skillset: ook niet helemaal mee eens. Zijn skills vind ik juist heerlijk. Een AoE knockup met een aardige range heeft al aardig wat teamfights voor mij gewonnen. GEwoon een mini malphite ulti met een stuk kortere cooldown. Het grootste nadeel is dat de cooldown gigantisch is maar de skills op zich zijn wel lekker. Dat de heal ook creeps healt is wel irritant. AoE heal is wel leuk, maar dan liever alleen op champions.

De winrate: daar heb ik dan eerlijk gezegd niet naar gekeken. Ik kijk vooral naar mijn eigen perspectief in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:09:
[...]

Toevallig heb ik aardig wat ervaring als Alistar support dus ook ik heb mijn eigen speelervaring, en die is een stukje positiever. Zal er ook mee te maken hebben dat zijn skillset me toevallig gewoon goed ligt qua speelstijl. Ik heb zo mijn eigenaardigheden, zo hou ik ook van Warwick (~66% winrate met hem zowel top als in jungle). Ook met Alistar win ik ruim 50% van mijn games.

Zijn zwakke skillset: ook niet helemaal mee eens. Zijn skills vind ik juist heerlijk. Een AoE knockup met een aardige range heeft al aardig wat teamfights voor mij gewonnen. GEwoon een mini malphite ulti met een stuk kortere cooldown. Het grootste nadeel is dat de cooldown gigantisch is maar de skills op zich zijn wel lekker. Dat de heal ook creeps healt is wel irritant. AoE heal is wel leuk, maar dan liever alleen op champions.

De winrate: daar heb ik dan eerlijk gezegd niet naar gekeken. Ik kijk vooral naar mijn eigen perspectief in dit geval.
Over winrate gesproken, wat is een goede winrate om hoger te komen?
Al mijn main supports zitten op 50% (ja echt... xD, Behalve thresh, daar sta ik 8W/4L, maar dat vind ik te weinig games om objectief naar te kijken) maar daar kom je dus niet snel hoger mee. ik neem aan dat je dus sowieso boven de 50% moet zitten om te steigen?
Van alle champions waarmee ik meer dan 20 games heb gespeeld zit ik rond de 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

[...]

Z'n winrate is overal behalve in brons wel echt dramatisch: http://www.lolking.net/ch...r&queue=1x1&league=ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:15:
[...]

Z'n winrate is overal behalve in brons wel echt dramatisch: http://www.lolking.net/ch...r&queue=1x1&league=ranked
wtf... garen zo laag? altijd als ik er 1 in mn enemy team heb dan is hij de carry tank die je kapot maakt en zijn team carried...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:01:
[...]

Dat valt wel mee. Uiteraard missen we allemaal zijn ulti wel eens, maar zo lastig is het niet.

In een teamfight komt het regelmatig voor dat men vrij dicht op elkaar staat, en dan maakt het niet zoveel uit wie je precies raakt, omdat de corruption dan toch wel spread. Kortom, je kon dan meerdere targets raken, en dus heb je genoeg mogelijkheden om raak te schieten.

In laning phase op bot, kan je ermee initiaten, maar je kan je ulti ook gebruiken na je E slow. Dan is het alweer wat makkelijker om je ulti te raken.

Ziet er dan ongeveer zo uit: E - aa - aa - ulti + W passive proc - aa - aa - Q + W passive proc. Eventueel kun je zelfs 3 aa's erin gooien per keer, al is dat early game niet zo eenvoudig met de relatief lage attack speed.
Welk deel van max range snap je niet? Ik heb dan niet over een teamfight met 5 targets (die als het goed is niet op een kluitje staan, mits enigszins competent). Waar je overigens alsnog de juiste wilt raken, want die wordt als eerste gesnared/krijgt de damage. De rest zal bovendien niet direct naast de geraakte tegenstander blijven staan.
Ik had het over een tegenstander die op max range staat en zijn best doet om hem te ontwijken. Daarnaast zei ik dus ook niet dat hij in het algemeen lastig te raken is. Het feit dat hij in de LCS zou vaak gemist wordt zou al genoeg moeten zeggen.

E gebruiken om te initiaten is een gigantische verspilling van damage. E is juist ideaal als finisher om je 3 procs af te laten gaan terwijl ze wegrennen of naar je toe rennen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
Welk deel van max range snap je niet?
Ik had het over een tegenstander die op max range staat en zijn best doet om hem te ontwijken. Daarnaast zei ik dus ook niet dat hij in het algemeen lastig te raken is.
Op max range is in feite bijna alles moeilijker om te raken. Daarin is Varus ulti niet perse moeilijker/makkelijker dan andere vergelijkbare skillshots. Dus wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:33:
[...]

Op max range is in feite bijna alles moeilijker om te raken. Daarin is Varus ulti niet perse moeilijker/makkelijker dan andere vergelijkbare skillshots. Dus wat is het probleem?
Nu doe je twee uitspraken zonder ze te beargumenteren met voorbeelden. Er zijn niet eens vergelijkbare ultimate skillshots.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
jongens allemaal even dimmen, dit begint te lijken op de AD SION OP discussie van een aantal weken geleden.

wat ik van ali vind AKA mijn mening: ik vind hem vrij lastig om mee te supporten, aangezien ik liever een leona of tresh speel waarmee ik kan leashen aan me tegenstander en kan blijven plakken zodat de ADC sneller de kills pakt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
jongens allemaal even dimmen, dit begint te lijken op de AD SION OP discussie van een aantal weken geleden.

wat ik van ali vind AKA mijn mening: ik vind hem vrij lastig om mee te supporten, aangezien ik liever een leona of tresh speel waarmee ik kan leashen aan me tegenstander en kan blijven plakken zodat de ADC sneller de kills pakt.
hou toch je mond joh... kom dan 1v1?!?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
Waarbij de helft er klakkeloos mee instemde en ongemerkt op de troll bandwagon sprong :') pure gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:41:
[...]

Waarbij de helft er klakkeloos mee instemde en ongemerkt op de troll bandwagon sprong :') pure gold.
hehe leuke is dat ik de gene was die begon met de discussie alleen door miscommunicatie kwam Damien met AD SION OP

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
Nu doe je twee uitspraken zonder ze te beargumenteren met voorbeelden.
Volgens mij is het niet direct nodig iets dat common sense is, ook nog te beargumenteren. Maar ok, here goes:

- Op max range is in feite bijna alles moeilijker om te raken:
Nogal logisch lijkt me. Bij max range moet je heel goed opletten dat je geen range tekort komt, zodat je je target net mist. Staat je target op de helft van je max range, dan hoef je daar alvast niet op te letten en kan je target je skillshot niet dodgen door een stap terug te doen.
Daarnaast gaat er uiteraard meer tijd overheen voordat je skillshot op max range is. Dus als je target niet op max range maar op halve range staat, dan heeft ie minder tijd om te reageren/dodgen. Op max range heeft ie dus iets meer tijd daarvoor, afhankelijk van de snelheid van de specifieke skill shot.

- Varus ulti niet perse moeilijker/makkelijker dan andere vergelijkbare skillshots:
Je gaf aan Varus ulti moeilijk te raken te vinden door de traagheid ervan. Dit is puur een persoonlijke mening, maar ik vind Varus ulti niet perse aan de trage kant in vergelijking met andere vergelijkbare skill shots. Als ik zijn ulti mis, is dat meestal puur door slecht mikken van mijn kant, niet omdat ie nou zo traag zou zijn waardoor enemies teveel kans/tijd krijgen te dodgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-12-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik had het over vergelijkbare skill shots als voorbeelden. Of ben je nu skills met totaal verschillende cooldowns met elkaar aan het vergelijken? Varus zijn ultimate is één van de makkelijkste te dodgen ultimates.

[ Voor 31% gewijzigd door Thormodo op 10-12-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ook in de nieuwe patch though? Overigens was hij ervoor ook niet geweldig, maar helemaal nu valt hij af. Waarom voor een support kiezen die niet scaled? Ali was juist nog enigzins nuttig als support (speelde hem pre-nerf liever AP of jungle) omdat hij vergeleken met andere supports meer kon doen met slechts een aura item en boots.
Zijn zwakke skillset: ook niet helemaal mee eens. Zijn skills vind ik juist heerlijk.
Behalve de animation-cancel dash->knock (iets wat sowieso niet consistent is en hevig aan ping onderworpen is, maar dat terzijde) vind ik zijn skillset niet erg coherent voor een support. AD self-buff, weak heal en enkele skills die pushen promoten zijn niet erg gewild in een support. Thresh/Leona kan nagenoeg hetzelfde en dan meer. Mensen op 1 plek houden? np.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik denk dat de varus ult lastig te raken is omdat er erg veel champions zijn die een dash/blink ability hebben. Daarnaast is zijn projectile speed 2000, dus je mag zelf bepalen of het 'snel' of 'langzaam' is en of dit soort skills 'makkelijk' of 'moeilijk' te raken zijn.

Chain of CorruptionRange: 1075
Cooldown: 120 / 105 / 90
Cost: 100 mana

Chain of Corruption

Active: Varus flings out a tendril of corruption that infects the first enemy champion hit, dealing magic damage and rooting them for 2 seconds.

The corruption then attempts to spread towards enemy champions within 550 range, applying the same damage and root if they stay within 600 range of the infected champion for 2 seconds. The corruption will continue to spread until there are no further targets in range, but each champion may only be infected once per cast.

Magic Damage: 150 / 250 / 350 (+ 100% AP)

[hide]
Ability Details

Chain of Corruption is a linear collision skillshot ability. ◾Projectile speed: 2000
◾Applies spell effects as an area of effect ability. ◾Hextech Revolver item Spell vamp is reduced to one-third effectiveness.
◾ Rylai's Crystal Scepter will apply a 15% slow.

◾Magic damage will be mitigated by Black Shield and Lifeline.
◾Banshee's Veil item Spell shields will block Chain of Corruption.
[bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Varus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
http://www.twitch.tv/best_junglah_euw/c/3371882

De hele game waarin de OLAF ROFL GOOI EEN Q EN STEAL BARON ACTIE in zit. <3

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Qon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:03:
Ik denk dat de varus ult lastig te raken is omdat er erg veel champions zijn die een dash/blink ability hebben. Daarnaast is zijn projectile speed 2000, dus je mag zelf bepalen of het 'snel' of 'langzaam' is en of dit soort skills 'makkelijk' of 'moeilijk' te raken zijn.

Chain of CorruptionRange: 1075
Cooldown: 120 / 105 / 90
Cost: 100 mana

Chain of Corruption

Active: Varus flings out a tendril of corruption that infects the first enemy champion hit, dealing magic damage and rooting them for 2 seconds.

The corruption then attempts to spread towards enemy champions within 550 range, applying the same damage and root if they stay within 600 range of the infected champion for 2 seconds. The corruption will continue to spread until there are no further targets in range, but each champion may only be infected once per cast.

Magic Damage: 150 / 250 / 350 (+ 100% AP)

[hide]
Ability Details

Chain of Corruption is a linear collision skillshot ability. ◾Projectile speed: 2000
◾Applies spell effects as an area of effect ability. ◾Hextech Revolver item Spell vamp is reduced to one-third effectiveness.
◾ Rylai's Crystal Scepter will apply a 15% slow.

◾Magic damage will be mitigated by Black Shield and Lifeline.
◾Banshee's Veil item Spell shields will block Chain of Corruption.
[bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Varus]
Mooie uitleg, projectile speed 2000 is 1 van de langzaamste skillshots, ongeveer vergelijkbaar met Ezreal zijn Q ProjectileSpeed=1973 / range=1100.

Maar door Ezreal's mechanics, kan je meerdere skillshots in 1 landen, waardoor het niet een hele eerlijke vergelijking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:05:
http://www.twitch.tv/best_junglah_euw/c/3371882

De hele game waarin de OLAF ROFL GOOI EEN Q EN STEAL BARON ACTIE in zit. <3
lol, die steal was wel erg droog xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:15:
[...]

De reacties daarna ook :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:15:
[...]

zeker nog nooit een tresh baron steal gezien, tis me 1 keer gelukt en bijna een 2e keer, maar het is zo droog, je gooit je hook, die verdwijnt en je hebt ineens baron buff xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Blitz pull baron steal ziet er ook komisch uit ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
DivineNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
Blitz pull baron steal ziet er ook komisch uit ;p
Starcall van Soraka Steal dat is pas mooi om te zien ;)

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik blijf ze van ezreal het mooiste vinden. een across the map ult met een baron steal en misschien 1 of 2 kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:24:
Ik blijf ze van ezreal het mooiste vinden. een across the map ult met een baron steal en misschien 1 of 2 kills :P
En ik die van AD Malphite waarbij je vanuit base over de hele map heen dashed, een penta pakt en de Nexus downed met een Q vanuit Baron cage. Van de week nog een paar keer gedaan.

Gaan we nou allemaal sterke verhalen posten hier? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:25:
[...]

En ik die van AD Malphite waarbij je over de hele map heen dashed, een penta pakt en de Nexus downed met een Q vanuit Baron cage.

Gaan we nou allemaal sterke verhalen posten hier? 8)7
hoezo sterke verhalen, met een ez ult is het kei makkelijk om een baron steal te doen, net als die van ashe en andere globals :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:58:
[...]

Ook in de nieuwe patch though? Overigens was hij ervoor ook niet geweldig, maar helemaal nu valt hij af. Waarom voor een support kiezen die niet scaled? Ali was juist nog enigzins nuttig als support (speelde hem pre-nerf liever AP of jungle) omdat hij vergeleken met andere supports meer kon doen met slechts een aura item en boots.

[...]

Behalve de animation-cancel dash->knock (iets wat sowieso niet consistent is en hevig aan ping onderworpen is, maar dat terzijde) vind ik zijn skillset niet erg coherent voor een support. AD self-buff, weak heal en enkele skills die pushen promoten zijn niet erg gewild in een support. Thresh/Leona kan nagenoeg hetzelfde en dan meer. Mensen op 1 plek houden? np.
Ik vind hem in de nieuwe patch ook relaxt omdat zijn grootste zwakte zijn cooldowns zijn. Na zijn combo kun je een hele tijd gewoon niets. In de nieuwe patch heb je meer gold en kun je dus ook CDR items bouwen. In de oude patch had je vaak alleen mobi boots en een sightstone. En met 40% CDR is hij een veel betere teamfighter dan bijvoorbeeld Taric imo.

Zijn skillset vind ik veelzijdiger dan alleen die knockup. Om die combo staat hij bekend, maar je kan ook een knockup doen en iemand terug de lane in rammen zodra hij dichtbij komt. Bovendien kun je iemand tegen de muur aan headbutten en daarna knockuppen voor in totaal zo'n 3 seconden CC. Die heal op minions is wel irritant en dat hij zo zwak is ook, maar bij sieges is hij wel handig om je team op full health te houden tegen de poke van de enemy.

En nogmaals: hij is zeker niet de beste support en het zal vast ook met mijn raarheid (zie mijn voorkeur voor Warwick :P) te maken hebben, maar ik blijf hem nog steeds lekker vinden spelen en haal er een redelijke winrate mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Niks sterk verhaal aan

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VLxBAFovqhk]

Zeker met een blue Ezreal build

Pagina: 1 ... 117 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.