A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Kwam het op deze site tegen: http://pietboon.wordpress...ar-het-nieuwe-f1-seizoen/mphilipp schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:37:
[...]
Waar heb je dat vandaan? Ik heb op de site gekeken, maar in de programmagids staat het niet.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ok, ik ben benieuwd wat ze in 15min voor elkaar kunnen krijgen. Ik heb het apparaat ingesteld en zie het vanavond wel. Dank voor de tip!Hari-Bo schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:13:
[...]
Kwam het op deze site tegen: http://pietboon.wordpress...ar-het-nieuwe-f1-seizoen/
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Als je het niet opgenomen hebt mis je niks, alleen wat bla bla over een nederlander in de F1 en dat Alonso sterk is dit seizoen. Hoop dat dit geen voorbode is van de kwaliteit van informatie wat aangeleverd wordt...mphilipp schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:40:
[...]
Ok, ik ben benieuwd wat ze in 15min voor elkaar kunnen krijgen. Ik heb het apparaat ingesteld en zie het vanavond wel. Dank voor de tip!
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat had je anders verwacht?Hari-Bo schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:21:
[...]
Als je het niet opgenomen hebt mis je niks, alleen wat bla bla over een nederlander in de F1 en dat Alonso sterk is dit seizoen. Hoop dat dit geen voorbode is van de kwaliteit van informatie wat aangeleverd wordt...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Als ik het vergelijk met RTL vorig jaar werd elk team aangetipt wat er de laatste tijd is ontwikkeld, en dit is een zender waar nu extra voor betaald moet worden. Dus ligt mijn verwachting hoger als de voorgaande jaren?Jazeker!
Dit is het derde seizoen al, goeie binnenkomer
Blijkbaar moeten ze vanwege de uitzendrechten andere betaalvormen introduceren (whatever that might mean), dus hebben ze nog geen prijzen. Maar er komt een apart systeem voor de F1.
Meer info: http://info.sport1.nl/formule1.php
Al met al klinkt het heel goed, mits de kwaliteit van de streams goed zijn (720P of hoger vind ik acceptabel) en de prijzen fatsoenlijk zijn. Als het duurder wordt dan een abbonement, laat dan maar zitten.
39
Is het ook wel, ik heb genoeg keus dit seizoen dus ik zie wel waar ik vast F1 blijf kijken. Vorig jaar was het tijdens de race zappen tussen RTL7 en Sky DE, de na- en voorbeschouwing van Sky F1 UK.Fietsbel schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:37:
Wel allemaal erg kort dag qua aankondigingen van sport1
Dit jaar is er dus Sport1 en Sky F1 ITA bijgekomen. Maar ik blijf denk ik toch op Sky DE
Waarom niet het volledige programma op Sky UK kijken? Het enige wat ik kan verzinnen is dat Sky DE het ook uitzend zonder commentaar.fynrd1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:06:
[...]
Is het ook wel, ik heb genoeg keus dit seizoen dus ik zie wel waar ik vast F1 blijf kijken. Vorig jaar was het tijdens de race zappen tussen RTL7 en Sky DE, de na- en voorbeschouwing van Sky F1 UK.
Dit jaar is er dus Sport1 en Sky F1 ITA bijgekomen. Maar ik blijf denk ik toch op Sky DE
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De voor- en nabeschouwing zijn wel ok, de rest is niet zo boeiend, dan vind ik die Deutschers wat beter.MegaTronics schreef op maandag 11 maart 2013 @ 07:09:
[...]
Waarom niet het volledige programma op Sky UK kijken? Het enige wat ik kan verzinnen is dat Sky DE het ook uitzend zonder commentaar.
Afgelopen week alvast Sport1 Go afgenomen, maar de stream valt zwaar tegen. Resolutie weet ik zo niet, maar 2800 kbps was hoogste bitrate welke ik in kon stellen. Het beeld op 40" via hdmi van laptop zag er niet uit. Leek een beetje op sd kwaliteit van jaren 90.Oaquasis schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:28:
Meer info: http://info.sport1.nl/formule1.php
Al met al klinkt het heel goed, mits de kwaliteit van de streams goed zijn (720P of hoger vind ik acceptabel) en de prijzen fatsoenlijk zijn. Als het duurder wordt dan een abbonement, laat dan maar zitten.
Inderdaad, "Binnenkort". Schiet toch 's opFietsbel schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:37:
Wel allemaal erg kort dag qua aankondigingen van sport1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat heb ik al meerder malen aangegeven.. Ik vind de bitrate nog vrij veel voor het te weergeven kwaliteit.veldt000 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:28:
[...]
Afgelopen week alvast Sport1 Go afgenomen, maar de stream valt zwaar tegen. Resolutie weet ik zo niet, maar 2800 kbps was hoogste bitrate welke ik in kon stellen. Het beeld op 40" via hdmi van laptop zag er niet uit. Leek een beetje op sd kwaliteit van jaren 90.
I intend to live forever. So far, so good.
De eerste vrije training is om 04:00, en de kwalificatie begint om 7:00.
Waar kun je ze dan online tegen betaling kijken?rimave schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:49:
Je kan de F1 wedstrijden dus ook online bekijken voor 3 euro per wedstrijd. Ik denk dat ik dat maar ga doen, want wil ik ze op tv zien (nu kan dat ook wel door de pc op de tv aan te sluiten) dan moet ik eerst een externe ziggo decoder kopen (heb nu een CAM+ insteekkaart in mijn tv) en autom. incasso aanzetten.
De wedstrijden die live op tv zijn bij de BBC ga ik daar gewoon bekijken uiteraard, dus het gaat maar om een paar races die ik online moet kijken. Bedenk me net.... je kan ze ook op de iPad kopen in de Sport 1 app, als je die nu ook kan streamen naar de tv via de Apple TV dan heb ik ze ook op TV. :-)
Wat een gesodemieter ook om normaal F1 te kunnen kijken. Bah!
Ik denk dat het heel wat kijkers gaat kosten op deze manier.
Het wordt steeds duurder en onoverzichtelijker. Hopelijk heeft rtl Duitsland nog altijd de rechten....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De hamvraag wordt natuurlijk:
* Wie staat er op pole?
* Wie komen er op het podium?
* Maakt Giedo Nederland te schande, of weet ie te imponeren?
May we have your votes, please?
Ik denk:
* Hamilton op pole (He's got to prove a point)
* Podium: Alonso, Button, Hamilton
* Nee, Giedo doet gewoon wat ie moet doen in de Caterham en wordt 15de.
Deze 'voorspelling' is niet op wetenschappelijke analyse gebasseerd, maar gewoon een random gooi. Ik zou het wel leuk vinden als Hamilton leuk scoort om alles 'deskundigen' die roepen dat ie gek is om naar Mercedes te gaan het zwijgen op te leggen. Vooral het gemene commentaar wat (heel zielig) uit de hoek van McLaren is gekomen te pareren. Vorige week nog kwam een sukkel met het verhaal dat Mercedes 'telefoonnummer' salarissen betaalt en zo wel erg makkelijk aan mensen komt. Erg laag vind ik dat. Ze weten nu eenmaal dat niemand de salarissen weet, en Paddy echt niet gaat roepen dat ie maar €6.000.000 verdient ipv €5.500.000 bij McLaren. Ze laten zichzelf goed in de kaart kijken en ze vinden het blijkbaar heeeeeeel erg dat Hamilton bij ze weg is. En dat zegt genoeg over de kwaliteiten van deze man.
Hij heeft iets te bewijzen, dus ik denk dat ie heel erg hard zijn best gaat doen en supergemotiveerd is. Dat is in principe iedereen, maar hij het meest. Hij kán zich ook heel goed oppompen wat dat betreft.
mphilipp schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:20:
* Maakt Giedo Nederland te schande, of weet ie te imponeren? Hij jaagt iedereen voor zich uit
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 11-03-2013 13:30 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
* Wie komen er op het podium? Vettel, Alonso, Rosberg
* Maakt Giedo Nederland te schande, of weet ie te imponeren? Kleurloos in de achterhoede.
[ Voor 21% gewijzigd door ResuCigam op 11-03-2013 13:36 ]
We do what we must because we can.
Podium: P1 Alonso, P2 Hamilton, P3 Button
Van der Garde: Hij haalt Q2 net aan en zal ergens rond de 15e plaats eindigen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Overigens denk ik dat het voor Guido alleen maar moeilijker zal worden om Q2 te halen nu er een team in zijn geheel is verdwenen voor dit jaar. Hij moet nu namelijk bij de laatste 16 i.p.v. laatste 17 eindigen en aangezien er 2 zwakke broeders zijn weggevallen zal het voor de mindere teams alleen nog maar moeilijker gaan worden om Q2 te halen.
Qualifying:
Not an actual regulation change, but as the official 2013 entry list comprises 22 cars - two fewer than in 2012 - six cars rather than seven will now be eliminated at the end of both Q1 and Q2.
[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2013 14:54 . Reden: typo's ]
Testing, one, two ...
Ik had gelezen dat dit 45 min. zou zijn... ik weet alleen niet meer waar...Dr. Horrible schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:22:
Zo te zien in de gids van Sport1 is er maar een kwartiertje voorbeschouwing. Karig...

Ik verwacht een heel sterk Ferrari in Melbourne in zowel de kwali als de race en een sterk redbull tijdens de race. Ik denk dat Mclaren wat races later aanhaakt bij de top 3. En Mercedes die tijdig het gat wat Mclaren en Lotus achterlaten opvult. Ik heb met Redbull een beetje wat ik vorig jaar met Mclaren had, het verschil was alleen dat de Mclaren in het begin van het seizoen bloedsnel was en dat idee heb ik nou niet met de Redbull.SnowDude schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:54:
Pole: Alonso
Podium: P1 Alonso, P2 Hamilton, P3 Button
Van der Garde: Hij haalt Q2 net aan en zal ergens rond de 15e plaats eindigen
Volgens de Sport1 TV-gids; Er is voorafgaand aan de race op zondag, een 30 minuten durende samenvatting van de kwalificatie gevolgd door een 15 minuten durend voorafje, dat is totaal 45 min., misschien heb je dat gezien?IkWilbert schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:31:
[...]
Ik had gelezen dat dit 45 min. zou zijn... ik weet alleen niet meer waar...
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2013 16:19 . Reden: Een goed verstaander heeft tegenwoordig meer dan een half woord nodig. ]
Testing, one, two ...
Hier heeft men het over 30 a 45 min. voorbeschouwing.hardware-lover schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:04:
[...]
Er is voorafgaand aan de race op zondag, een 30 minuten durende samenvatting van de kwalificatie gevolgd door een 15 minuten durend voorafje, dat is totaal 45 min., misschien heb je dat gezien?
http://www.f1today.net/nl...-cocommentator-bij-sport1
samenvatting kwalificatie vind ik geen voorbeschouwing
[ Voor 6% gewijzigd door IkWilbert op 11-03-2013 15:22 ]
Da's vreemd, want ze zeiden gisteren dat om 6:15 het programma begint en om 6:45 de race. Dus een half uur studiogewauwel denk ik en dan een kwartiertje vanaf de grid/circuit.Dr. Horrible schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:22:
Zo te zien in de gids van Sport1 is er maar een kwartiertje voorbeschouwing. Karig...
Maar goed, we moeten nu ook weer niet verwachten dat ze met zo'n uitgebreide show als BBC of Sky komen. Volgens mij hebben we het er al lang en breed over gehad dat zoiets niet haalbaar is. En op BBC was een groot deel van de voorbeschouwing een herhaling van de fp en qp sessies. Die worden allemaal live uitgezonden en je kunt ze opnemen. Laten we de boel nou eens een keer achteraf beoordelen, ipv het Oud-Hollandsche zeuren voordat je het doosje open hebt gemaakt.
Misschien valt het mee, misschien valt het tegen. Maar eerst zien, dan zeuren.
En nou over raceauto's lullen, kom op!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Vanavond nog even met m'n broer zitten spitten in de uitzendtijden en een schemaatje opgesteld voor hen die graag gratis willen kijken (ben en blijf een cheapskate
Schema als .pdf voor de geïnteresseerden.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
De échte cheapskate nodigt zichzelf uit bij iemand met een abo natuurlijk...Yonni schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:40:
Vanavond nog even met m'n broer zitten spitten in de uitzendtijden en een schemaatje opgesteld voor hen die graag gratis willen kijken (ben en blijf een cheapskate).

Het lijkt er dus idd op dat je moet wachten tot Sport1 F1 GO beschikbaar is. Lekker kort dag zo...
En van deze actie hoor je ook al niets meer... http://www.totaaltv.nl/ni...abonnees_beschikbaar.html
Even een mailtje de deur uit gedaan maar verwacht er weinig op.Meer aanbieders
Sport1 is met meer aanbieders in gesprek met betrekking tot het gratis aanbieden van Sport1 GO voor Sport1-abonnees. Voorlopig heeft men echter alleen met CanalDigitaal een overeenkomst bereikt. De mobiele diensten van Sport1 zijn alleen met een Nederland IP-adres beschikbaar.
[ Voor 68% gewijzigd door TommyGun op 12-03-2013 08:07 ]
http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1#
Anyway;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105949Honda sources have confirmed to AUTOSPORT that it plans to return to Formula 1 as an engine supplier to McLaren.
Waarom zou McLaren dat doen, ondanks dat de directe sponsering / aandeelhouderschap er niet meer is?Streskip schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:34:
Is wel genoeg geweest over die tv zenders zo ondertussen.
Anyway;
[...]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105949
Waarom niet? Ze hebben jarenlang bijna gratis motoren gehad omdat ze het belangrijkste team voor Mercedes waren. Die privileges vallen weg omdat Mercedes nu de focus op het eigen fabrieksteam heeft gelegd, een overstap naar Honda kan zomaar 15 miljoen per jaar schelen. Daarnaast is het maar de vraag of Mercedes wil verlengen als de huidige overeenkomst afloopt. Ze maken er één van hun grootste concurrenten sterker mee.Mcdeath schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Waarom zou McLaren dat doen, ondanks dat de directe sponsering / aandeelhouderschap er niet meer is?
Reken er maar op dat de Honda motor competitief zal zijn; ze stappen waarschijnlijk in 2015 in, en als McLaren er gebruik van gaat maken zullen ze volgend jaar echt wel even doorgeven hoeveel PK/koppel de Mercedes motor levert zodat Honda weet waar ze ongeveer moeten zitten qua performance.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens mij toch in 2014, als de turbo's terugkomen. Dat is een prima moment. Alle kaarten op motorengebied worden dan opnieuw geschud.XyritZz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:07:
[...]
Reken er maar op dat de Honda motor competitief zal zijn; ze stappen waarschijnlijk in 2015 in, en als McLaren er gebruik van gaat maken zullen ze volgend jaar echt wel even doorgeven hoeveel PK/koppel de Mercedes motor levert zodat Honda weet waar ze ongeveer moeten zitten qua performance.
@L1int: waarom rood/wit? Dat waren de Marlboro kleuren en die sponsoren McLaren al jaaaaaren niet meer. Rood/wit is ook geen typische McLaren kleur, dat zou eerder oranje zijn. Rood/wit vind 'iedereen' mooi omdat dat de livery uit de gloriejaren van McLaren was, maar het is geen historische kleur dacht ik.
Rood en wit zijn ook de kleuren van Japan. Honda is Japans. 1 + 1 = 2.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Formule 1 ziet u bij Sport1
In 2013 biedt Sport1 exclusief live de gehele Formule 1 Grand Prix aan. De races zijn rechtstreeks én in HD te volgen. Daarnaast worden ook alle vrije-trainingen en kwalificatieraces live uitgezonden.
UPC biedt u de eerste race gratis aan
Gaat Jenson Button op voor zijn vierde zege in deze Australische Grand Prix? Of strijkt wereldkampioen Sebastian Vettel met de eer? Wij willen niemand iets van deze eerste race in het Formule 1 spektakel laten missen. Daarom kan iedere UPC Digitale TV-abonnee zonder abonnement op Sport1 één keer gratis meegenieten. Op zondag 17 maart om 07.00 uur ’s morgens start de race Down Under. Zit u er klaar voor?
Hoe werkt het?
Ga naar UPC Live TV op kanaal 15. Kies met uw afstandsbediening de Formule 1 Grand Prix van Australië 2013.
Heeft u Horizon TV? Selecteer met de menuknop 'Mijn Media', 'Mijn Apps' en 'UPC Live TV'. Ga naar het kanaal dat aangegeven staat bij Formule 1 Grand Prix van Australië 2013. Daar kunt u uw keuze selecteren met uw afstandsbediening.
Als abonnee van UPC Digitale TV geniet u gratis van deze race. Heeft u de smaak te pakken gekregen en wilt u meer races 'live' volgen? Dan betaalt u € 6,95 per wedstrijd. De kosten zijn terug te vinden op uw UPC-factuur onder het kopje 'UPC Live TV'.
Ik heb al geruime tijd een abbo op Sport1 Go (vanwege voetbal). Ik kan je vertellen, met dat abbo heb je 24/7 online beschikking tot ALLE zes sport1 kanalen. F1 wordt gewoon uitgezonden op deze zes kanalen, dus online kun je gewoon f1 kijken.TommyGun schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 07:59:
Een maat van me heeft Sport1 GO besteld en kan geen F1 kijken;
[afbeelding]
Het lijkt er dus idd op dat je moet wachten tot Sport1 F1 GO beschikbaar is. Lekker kort dag zo...
En van deze actie hoor je ook al niets meer... http://www.totaaltv.nl/ni...abonnees_beschikbaar.html
[...]
Even een mailtje de deur uit gedaan maar verwacht er weinig op.
Op dit moment zie ik op de site niet staan dat je f1 apart kunt bestellen (het zit niet tussen het besteloverzicht), dus hoe dat moet als je alleen een losse wedstrijd wilt bestellen weet ik niet. Maar als je dus een maandabbo hebt, kun je sowieso 24/7 alle kanalen zien. Dan hoef je niks los te bestellen. Die maat van je kan dus gewoon f1 kijken als hij een maandabbo heeft
Persoonlijk vermoed ik dat dit te kort dag is. De motoren van Mercedes, Ferrari en Renault liggen al een jaar op de testbanken. Honda kan dit ook hebben gedaan zonder dat we het weten, maar een jaar later komen dan de rest hoeft met de engine freeze geen nadeel te zijn.mphilipp schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:08:
[...]
Volgens mij toch in 2014, als de turbo's terugkomen. Dat is een prima moment. Alle kaarten op motorengebied worden dan opnieuw geschud.
Honda weet dan wat de concurrentie heeft voor spul, en kan daar op reageren terwijl de andere fabrikanten als ze een achterstand hebben bij de FIA moeten gaan bedelen om wijzigingen door te mogen voeren.
Zwart/goud waren de JPS kleuren bij Lotus en dat was dus ook geen typische Lotus kleur (dat was Britisch Racing Green als ik me niet vergis). Toch is de tabak livery terug gekomen op de Lotus zonder dat de sponsor van vroeger erbij betrokken is.@L1int: waarom rood/wit? Dat waren de Marlboro kleuren en die sponsoren McLaren al jaaaaaren niet meer. Rood/wit is ook geen typische McLaren kleur, dat zou eerder oranje zijn. Rood/wit vind 'iedereen' mooi omdat dat de livery uit de gloriejaren van McLaren was, maar het is geen historische kleur dacht ik.
Daar komt nog bij dat rood nu ook al in de auto zit, en er dus een kleine kans is dat sponsors gaan zeuren over de kleur (Lucozade heeft een geel logo, maar staat nu ook al op de rode achtervleugel, Vodafone heeft een rood logo). Als de auto oranje wordt krijgen ze of een vloekende livery, of een aantal sponsors die er akkoord mee moeten gaan dat het logo in een andere kleur of minder prominent aanwezig is
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Zit er goed uit.

Handig
Da's Stefan GP die opnieuw een poging doet tot deelname. Ken je ze nogAzzKickah schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:05:
Lol, zo'n doos voor een F1-wagen had ik nog niet eerder gezien
[afbeelding]
Handig
Voelt wel alsof er heeeeeel ver weg een lampje de neiging heeft om te zachtjes te gaan branden maar nee, geen idee.
Wikipedia: Stefan Grand PrixAzzKickah schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:43:
Stefan GP..... nee, dat doet me geen belletje rinkelen.
Voelt wel alsof er heeeeeel ver weg een lampje de neiging heeft om te zachtjes te gaan branden maar nee, geen idee.
Ze hadden half februari 2010 gezegd om sowieso naar Melbourne/Bahrein (weet ik uit mijn hoofd niet meer welke de opener was) af te reizen, ondanks dat ze eerder niet werden toegelaten als 14e team (als vervanger van Toyota - destijds ook nog met USF1 als 13e team)
Edit: Lekker op tijd MegaTronics, er was al een volgende pagina.
[ Voor 28% gewijzigd door MegaTronics op 12-03-2013 18:02 ]
1+1 is niet altijd 2, maar dat terzijde.L1nt schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:18:
Rood-Wit is historisch omdat iedereen de Marlboro Mclaren-Honda kent.
Rood en wit zijn ook de kleuren van Japan. Honda is Japans. 1 + 1 = 2.
Marlboro sponsort ze al jaren niet meer. En Honda is afaik geen aandeelhouder, maar een motorleverancier. Ik kan me niet herinneren dat een team de nationale kleuren van de motorleverancier aanneemt. Red Bull rijdt toch ook niet met een blauwe auto.
Nee, dat rood witte livery verhaal is weer een soort misplaatse nostalgie. Maar die tijden zijn voorbij, hoewel niemand natuurlijk kan uitsluiten dat ze het doen, maar ik denk eerder dat ze kijken naar de titelsponsor zoals nu. Dus Vodafone bepaalt dat het voornamelijk oranjerood is en dat zilver zal wel van Mercedes komen, die aandeelhouder was. Maar ik heb geen idee. Het is in ieder geval zeer onlogisch dat ze nu ineens weer de marlbore livery gaan voeren, laten we het daar over eens zijn. Het was nl gewoon het pakje Marlboro wat op de auto afgedrukt was. Ik zie geen reden om dat weer terug te laten gaan. 4+3=7.
Gisteren:Benotti schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:46:
[...]
Ik heb al geruime tijd een abbo op Sport1 Go (vanwege voetbal). Ik kan je vertellen, met dat abbo heb je 24/7 online beschikking tot ALLE zes sport1 kanalen. F1 wordt gewoon uitgezonden op deze zes kanalen, dus online kun je gewoon f1 kijken.
Op dit moment zie ik op de site niet staan dat je f1 apart kunt bestellen (het zit niet tussen het besteloverzicht), dus hoe dat moet als je alleen een losse wedstrijd wilt bestellen weet ik niet. Maar als je dus een maandabbo hebt, kun je sowieso 24/7 alle kanalen zien. Dan hoef je niks los te bestellen. Die maat van je kan dus gewoon f1 kijken als hij een maandabbo heeft
dinsdag 12 maart 2013 20:58[/url] schreef Simsfan88 het volgende:[/b]
Reactie op e-mail zojuist ontvangen van Sport1, met betrekking op het internetabonnement Sport1 Go:
Hallo,
Via Sport1 Go maandabonnementen zal het mogelijk zijn één of twee kanalen te bekijken tijdens de race. Via de nog te lanceren F1 site zal het mogelijk zijn om 6 kanalen live te volgen en ook de trainingen en kwalificatie. Deze site zal waarschijnlijk morgen worden live gezet. De prijzen zullen morgen dan ook bekend gemaakt worden. Het zal mogelijk zijn de race los te bestellen of het hele weekend.
Strippenkaarten zijn niet te gebruiken op F1 site.
Met vriendelijke groet,
Sport1
caspervc schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:53:
Ik hoop wel op Mclaren honda met rood wit though

KWIJL!!!!!!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geweldig filmpje!
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik niet iig. Mijn probleem met managers is dat als je het in het begin niet goed doet, je dat later nauwelijks meer goed kan maken.Dj-sannieboy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:01:
Toevallig nog mensen die meedoen aan de F1 teammanager van Formule1.nl ?
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Precies mijn probleem!TorX schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:27:
[...]
Ik niet iig. Mijn probleem met managers is dat als je het in het begin niet goed doet, je dat later nauwelijks meer goed kan maken.
Dat lijkt me vrij realistisch... Als je aan het begin van het seizoen een stel kneuzen in je team hebt, maak je dat in de loop van het seizoen niet meer goed.TorX schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:27:
[...]
Ik niet iig. Mijn probleem met managers is dat als je het in het begin niet goed doet, je dat later nauwelijks meer goed kan maken.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verschil wordt dan steeds groter...
[ Voor 28% gewijzigd door MikeyMan op 13-03-2013 15:05 ]
En dat is dus mijn probleem. Voor een groot gedeelte van de deelnemers heeft het na een aantal races geen zin meer, en kan je dus weer een jaar wachten voor een nieuwe kans.ATS schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Dat lijkt me vrij realistisch... Als je aan het begin van het seizoen een stel kneuzen in je team hebt, maak je dat in de loop van het seizoen niet meer goed.
Btw, 2 jaar terug deed ik mee aan een manager met 16000 man en stond na race 1 gedeeld eerste. Dus toen was het voor mij ook makkelijker om hoog gepositioneerd te blijven
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Volledig seizoen kost bijna 135 euro maar dat is net zo duur als via de TV (9 maanden á 15 euro).
En dan kun je tenminste nog overal (op 5 devices?) kijken.
[ Voor 58% gewijzigd door TommyGun op 13-03-2013 15:49 ]
Ik vraag me af hoe flexibel zo'n seizoens abonnement is. Als ik niet overal vandaan kan kijken vind ik het al niet praktisch meer. Ik zou de ene race thuis willen kijken en de volgende (of de kwalificatie) bij mijn vriendin thuis.TommyGun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:44:
Er kan besteld worden! http://info.sport1.nl/formule1.php
Volledig seizoen kost bijna 135 euro maar dat is net zo duur als via de TV (9 maanden á 15 euro).
En dan kun je tenminste nog overal (op 5 devices?) kijken.
Ook ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit.
Dat is toch juist het idee van zo'n GO abo, dat je overal kan kijken? Want ik kijk ook her en der en dus is zoiets veel voordeliger dan een tv abo (nog afgezien van het feit dat je dan overal de mogelijkheid / draagvlak tot decoder moet hebben).Zamorano schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:59:
[...]
Ik vraag me af hoe flexibel zo'n seizoens abonnement is. Als ik niet overal vandaan kan kijken vind ik het al niet praktisch meer. Ik zou de ene race thuis willen kijken en de volgende (of de kwalificatie) bij mijn vriendin thuis.
Ook ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit.
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 13-03-2013 16:04 ]
Neemt niet weg dat als ik toch een keer ergens anders ben en de race "moet" kijken ik Go wel zou overwegen (pay per use)
http://www.deyterra.com
Ja, dat lijkt mij ook.TommyGun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:02:
[...]
Dat is toch juist het idee van zo'n GO abo, dat je overal kan kijken? Want ik kijk ook her en der en dus is zoiets veel voordeliger dan een tv abo (nog afgezien van het feit dat je dan overal de mogelijkheid / draagvlak tot decoder moet hebben).
Maar ik zou dat wel zeker willen weten voor ik een abonnement afsluit.
Idem, ik kon het zo 1 2 3 niet vinden in de voorwaarden.Zamorano schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:10:
[...]
Ja, dat lijkt mij ook.
Maar ik zou dat wel zeker willen weten voor ik een abonnement afsluit.
EDIT:
Lekker duidelijk weer. Definieer "verder kijken"?Ik wil graag op een andere PC verder kijken, kan dit?
Een bestelde wedstrijd kan direct via en andere pc verder gekeken worden, mits u inlogt op dezelfde account en via hetzelfde IP-adres kijkt. Verder kijken via een ander IP-adres is niet mogelijk aangezien de sessie wordt gekoppeld aan het IP-adres waarmee u als eerste heeft gekeken.
Zucht...
http://video.sport1.nl/formule1/faq
[ Voor 45% gewijzigd door TommyGun op 13-03-2013 21:49 ]
Nee, dus ik heb maar even een mail gestuurd.TommyGun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:11:
[...]
Idem, ik kon het zo 1 2 3 niet vinden in de voorwaarden.
Ik laat iig de iOS timing apps wel rechts liggen. Durven ze gewoon € 30 voor te vragen!

Verwijderd
Jep, gratis registeren op de site.Jobbie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:28:
Voor Live timing tijdens de races, moet je je daarvoor registreren? Gelukkig wel gratis dacht ik gelezen te hebben.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik hoorde iemand zeggen dat er eenmail vanuit ziggo was gestuurd daarover..
@Jobbie: Live timing kan je hier zonder registratie bekijken:
http://labs.lusob.com/f1mapp/
http://f1.narezka.org/
Ik heb het dubbelop, want ik had een paar dagen geleden me voor de aanbieding aangemeld, maar in de bevestigingsmail stond dat ze het z.s.m. gingen doorvoeren enzo.Hartelijk dank voor uw bestelling van:
Grand Prix van Australie / zondag 17 maart 07:00 / Sport 1 / Kanaal 401
Let op: uw ontvanger moet een uur voor aanvang van het programma ingeschakeld zijn. Ongeveer 15 minuten voor aanvang van het programma start het beeld.
Maargoed, inmiddels heb ik Sport1 en Film1.
Voor degene die wel alleen deze aanbieding doen: kunnen jullie na de race aangeven of je één of meerdere zenders ter beschikking had?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
UPC biedt ook de race gratis aan, maar in februari was Sport1 zender van de maand. Ik denk dat ik er vijf minuten naar gekeken heb. Voor mij biedt het weinig meerwaarde.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In mijn mail staat dat deze 6:45 begint i.p.v. 7.00; zou het wel heel apart vinden als ze hem nu nog naar de middag gooien...Hakkow schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:05:
Ik hoorde gisteren dat die gratis race van Ziggo wel echt alleen de race is, en waarschijnlijk niet de live uitzending is maar de herhaling middag's
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik hoorde iemand zeggen dat er eenmail vanuit ziggo was gestuurd daarover..
We do what we must because we can.
Het is helemaal geen item meer, het is al weken bekend wat de mogenlijkheden zijn, en ik vind niet dat het hier in dit topic past. Om nog maar te zwijgen over 10 pagina's aan reakties.ResuCigam schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:33:
Ik denk dat het momenteel het belangrijkste F1 item is voor nederlandse F1 liefhebbers.
In mijn ogen gaat dit topic over de wedstrijden, auto's, teams en coureurs, en niet over hoe je wel of niet gaat kijken.
Schijnbaar lezen mensen het bewust/selectief niet?SnowDude schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:43:
In mijn ogen gaat dit topic over de wedstrijden, auto's, teams en coureurs, en niet over hoe je wel of niet gaat kijken.
Brons schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:50:
Ik wil iedereen nog een keer attenderen op de waarschuwing in dit topic. Het is niet de bedoeling om van dit topic een algemeen topic over tv-zenders te maken.
[ Voor 38% gewijzigd door CreativeS op 14-03-2013 11:35 ]
Maar goed, weer even over de F1 zelf.
Ik lees dat de weersverwachting nu een grote kans op regen is tijdens het weekend. 90% kans op zaterdag tijdens de kwalificatie lees ik ergens. Een andere site meldt 60% kans op regen op zaterdag (dat zal dan wel waarschijnlijker zijn).
Zondag lijkt het droog te blijven en zo rond de 20 graden, maar het is in elk geval niet bloedheet.
En dat terwijl men na het voorseizoen juist heel bang was voor droog warm weer, ivm bandenslijtage.
Is het deze race niet bloedheet, komt het de volgende race of in Bahrein wel...Zamorano schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:00:
Ik vind het wel logisch dat er discussies zijn over waar F1 te volgen is. Als mensen het niet kunnen volgen, valt hier verder ook weinig te discussieren namelijk.
Ik lees dat de weersverwachting nu een grote kans op regen is tijdens het weekend. 90% kans op zaterdag tijdens de kwalificatie lees ik ergens. Een andere site meldt 60% kans op regen op zaterdag (dat zal dan wel waarschijnlijker zijn).
Zondag lijkt het droog te blijven en zo rond de 20 graden, maar het is in elk geval niet bloedheet.
En dat terwijl men na het voorseizoen juist heel bang was voor droog warm weer, ivm bandenslijtage.
Vincere Per Belli
http://www.sport1.nl/nieu...2de-formule-1-scherm.html
Pitlane is het tweede scherm boordevol statistieken dat Sport1in samenwerking met Infostrada Sports Group voor de echte Formule 1-fan heeft ontwikkeld. Het biedt tijdens alle 20 live Grandprix-races dit seizoen een schat aan statistische informatie als de snelste rondetijden, posities op de baan hebben en alles wat er gebeurt.
http://pitlane.sport1.nl/Pitlane is voor iedereen in Nederland gratis te gebruiken. Er zijn geen extra kosten aan verbonden
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ja, ik heb al een TR gedaan
edit: mod, bedankt voor het weghalen
[ Voor 11% gewijzigd door SnowDude op 15-03-2013 13:15 ]
Het lijkt er inderdaad op dat het gaat regenen tijdens de kwalificatie. Tussen 1:00 en 7:00 word er 3,6mm verwacht en tussen 7:00 en 13:00 6,3mm regen.Zamorano schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:00:
Meestal veranderd de voorspelling nog wel een aantal keer, maar de afgelopen 3-4 dagen word er steevast regen voorspelt. Wat mij betreft dus een grote kans op regen tijdens de 3e vrije training en kwalificatie
De samenwerking tussen McLaren en Vodafone zal aan het einde van dit seizoen beëindigd worden. Dat liet McLaren aan de vooravond van de Australische Grand Prix weten. Vodafone na dit seizoen zeven jaar sponsor geweest van het team uit Woking.
Wie de opvolger wordt van Vodafone als titelsponsor, zal McLaren pas op 2 december bekendmaken, na de laatste Grand Prix van het seizoen. "We zijn heel trots dat we de doelen die we met Vodafone in 2007 hebben gesteld, meer dan overtroffen hebben", aldus teambaas Martin Whitmarsh. "Onze focus ligt nu bij het nastreven van de doelen voor 2013 en we kijken uit naar het aankondigen van een grote sponsordeal aan het einde van het jaar."
De aankondiging komt niet als een grote verrassing, aangezien Vodafone eerder al liet weten dat er mogelijk een andere marketingstrategie gevoerd zal worden. Sergio Perez, die met telecomgigant Telmex een zeer grote geldschieter achter zich heeft staan, rijdt vanaf dit seizoen voor McLaren.
Ik ging ervanuit dat het niet zo lang ging duren
Dat hoop ik ook niet........vandaag geactiveerd zodat ik zondag direct kon kijken en ik iig de eerste drie maanden kan kijken. Als ze nu al vijf dagen nodig hebben om aan te sluiten...........Raven__NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:37:
Weet iemand hoelang het duurt als je sport1 activeerd bij Ziggo voor 5 euro per maand? Ik heb dat namelijk zojuist geactiveerd en kreeg een melding dat ik binnen 5 werkdagen een brief zal ontvangen met de wijziging en wanneer het ingaat.
Ik ging ervanuit dat het niet zo lang ging duren

Ja dat was ook mijn bedoeling om morgen vroeg nog een glimp van de vrije trainingen te kunnen zien. Vandaar mijn activatie..Cubic X schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:39:
[...]
Dat hoop ik ook niet........vandaag geactiveerd zodat ik zondag direct kon kijken en ik iig de eerste drie maanden kan kijken. Als ze nu al vijf dagen nodig hebben om aan te sluiten...........![]()
![]()
.
lol terwijl ik dit aan het typen ben is sport1 geactiveerd bij mij. Dus 5minuten ongeveer
Dit topic is gesloten.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.