[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.456 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op zondag 03 maart 2013 @ 09:14:
Wat mphilipp zegt: De aanbiedingen zijn:
1. Sport1 voor 5/maand
2. Film1 voor 5/maand
3. Sport/Film1 voor 7,5/maand

Optie 2 en 3 vallen voor hardware-lover af aangezien hij al Film1 heeft. In de voorwaarden staat nergens dat aanbieding 1 niet geldt voor leden van Film1.
Simpel.

Ik denk dat ik voor optie 3 ga, maar dan maar voor 3 maanden. Daarna kijk ik wel pay per view denk ik. Of via de BBC/RTL+/BBC radio 5/Grandprix Radio (al zal die laatste wel niet meer doorgaan aangezien dat een initiatief van Olav Mol is)
Correctie:
Optie 2 bestaat niet. In ieder geval niet bij Ziggo.

Het is juridisch inderdaad wel grappig dat je, ondanks dat je een Film1 abo hebt, feitelijk gewoon de aanbieding van Sport1 zou kunnen gebruiken. Het is denk ik niet wat Ziggo in gedachten had, maar zuiver juridisch gezien is er geen connectie tussen het Film1 en Sport1 pakket. Dat er een combipakket is, is in principe irrelevant. De voorwaarden van de combiaanbieding suggereren welliswaar dat je automatisch de combi krijgt als je al Film1 had en dan Sport1 erbij neemt, maar als je het goed brengt, zou het zomaar kunnen dat je geluk hebt. Vervolgens zullen ze denk ik de voorwaarden aanpassen :+

Hoewel er altijd nog dit zinnetje in staat:
Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde het recht deze te weigeren.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mphilipp schreef op zondag 03 maart 2013 @ 02:04:
[...]
Nee, echt moeilijk is het niet. Ik wist gewoon niet dat ze die speciale actie hadden (jij ook niet trouwens). Maar er staat heel duidelijk in die voorwaarden dat het voor jou niet geldt. Je kunt het proberen, maar het staat er heel duidelijk. No two ways about it. Misschien tref je een schappelijke salesmeneer/mevrouw, maar doorgaans zijn het robotten die daar zitten.

Je oorspronkelijke vraag had je zelf al beantwoord: die combiprijs is de prijs die jij moet betalen. Maar de actie waar je voor €7.50/mnd gedurende 3 maanden Sport1/Film1 krijgt, is niet voor jou.
Dat wist ik wel, dat heb ik aangehaald bij deze reactie en ik plaats later zelfs nog een quote uit de voorwaarden. Begrijpelijk schrijven lijkt blijkbaar niet altijd even gemakkelijk.
Maar dat is allemaal niet zo boeiend, ik ga het via de schappelijke wijze nog wel proberen, moet me tenslotte toch aanmelden voor Sport1 en doe dat dan wel telefonisch.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Maar wacht nog wel een week, want anders mis je Canada :) (al wordt die ook door BBC en Veronica uitgezonden).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ga me niet meer afmelden voor Sport1 hoor, of het moet een uitzenddrama gaan worden. Dan val ik terug op de ietwat verlate Sky versie methode ;) missen doe ik niets (onvoorspelbare gebeurtenissen buitengesloten).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fynrd1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:10:
Futubox heeft nu ook SKY F1 HD ITA, voor jullie niet zo boeiend denk ik
Is het de laatste maand wat beter geworden met de streams? Ik was niet zo onder de indruk tijdens mijn 3 maanden abonnement. Er viel toch regelmatig een flinke hapering te bespeuren (vooral bij HD) en mijn verbinding is normaal gesproken toch snel genoeg om video-streams goed te kunnen verwerken. De ITA versie van Sky is me net niet interessant genoeg maar Sky F1 UK zal misschien helemaal niet in het overzicht gaan verschijnen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
Imho een akelig muziekje met een niet veel betere beeldkwaliteit maar bij sommige beelden kreeg ik toch kippenvel wat waarschijnlijk gewoon betekent dat het tijd wordt voor de start van het nieuwe seizoen!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ROqzrCZEUCg&feature=player_embedded]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

hardware-lover schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:39:
Ik ga me niet meer afmelden voor Sport1 hoor, of het moet een uitzenddrama gaan worden. Dan val ik terug op de ietwat verlate Sky versie methode ;) missen doe ik niets (onvoorspelbare gebeurtenissen buitengesloten).
Als je alleen 3 maanden een abonnement neemt, kun je beter nu nog een week wachten. Anders lopen de drie maanden een paar dagen voor de GP van Canada af. Dat bedoelde ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

RBH

Ha, Sport1 voor 5€ per maand, dat is wel interessant! ... Oh.. Wacht, XS4ALL doet nog steeds niet mee. Even een belletje plegen maar, lijkt me toch dat ze dit ook moeten kunnen leveren.. Ik wil ook F1 kunnen kijken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat had ik ook zo begrepen hoor MrSleeves, nog bedankt voor de hint, maar het was niet mijn bedoeling om me nog af te gaan melden na eenmaal aangemeld te zijn, dus ga ik niets missen als ik me nu al aan ga melden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

hardware-lover schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:44:
[...]

Is het de laatste maand wat beter geworden met de streams? Ik was niet zo onder de indruk tijdens mijn 3 maanden abonnement. Er viel toch regelmatig een flinke hapering te bespeuren (vooral bij HD) en mijn verbinding is normaal gesproken toch snel genoeg om video-streams goed te kunnen verwerken. De ITA versie van Sky is me net niet interessant genoeg maar Sky F1 UK zal misschien helemaal niet in het overzicht gaan verschijnen?
Het is nog steeds onbetrouwbaar. De ios streams zijn wel heel goed. Ik denk dat met de tijd wel sky f1 uk erbij komt, maar prijstechnisch niet echt interessant tegenover sport1

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb een abonnement op Sport 1 genomen.
Weet iemand (ik kan het nergens op de website van Sport1 vinden) of je daarmee ook toegang tot Sport1 Go krijgt?

Want het lijkt me wel interessant om mijn laptop er naast te hebben om de extra zenders te kunnen kijken.
Als dat niet zo is, dan zeg ik na de proefperiode Sport1 op en ga ik wel over op Go

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb al een TV-abonnement op Sport1. Kan ik dan gratis kijken?
Nee, de internet en mobiele live streaming van Sport1 zijn extra diensten en niet per definitie gratis.

Via Canal Digitaal schijnt het wel gratis te kunnen bij een Sport1 abonnement?
http://www.canaldigitaal.nl/zenders/sport1/sport1-go/ "Sport1 GO gratis beschikbaar"

[ Voor 47% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2013 20:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Bedankt hardware-lover... Ik heb er blijkbaar overheen gekeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Helemaal duidelijk is het (weer) niet? Het ligt aan je TV provider, zie ik dat nu goed?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb het niet helemaal bijgehouden en gelezen, maar is er ergens een lijstje met gratis (en reclame) en betaalde (zonder reclame?) zenders die de races live aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

xPhantom schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:16:
Ik heb het niet helemaal bijgehouden en gelezen, maar is er ergens een lijstje met gratis (en reclame) en betaalde (zonder reclame?) zenders die de races live aanbieden?
Hier is dat lijstje, is wel een beetje lang ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ik kan er bij Ziggo niets over vinden (ik heb Sport1 via Ziggo afgesloten).
Vooralsnog ga ik er van uit dat Go niet gratis is.

Dus dan maar even nadenken of ik Sport1 ga vervangen voor Sport1 Go. Mischien eerst maar even testen via Pay-per-view om te zien wat de kwaliteit is (tenzij iemand er hier ervaring mee heeft).

Ik ben een F1 fan en ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor de races moet betalen. Maar ik ga niet dubbel betalen voor een beetje extra functionaliteit/beelden, waarbij ik niet eens zeker weet of het wel HD gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

hardware-lover schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:14:
Helemaal duidelijk is het (weer) niet? Het ligt aan je TV provider, zie ik dat nu goed?
Wel vreemd aangezien Sport1Go een online dienst is, dus wat je TV provider daarmee te maken heeft, is me onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Zo kun je kijken
Heb je een (los) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. Heb je het EntertainmentHD-pakket of nog geen abonnement op Sport1, maar wil je Sport1 GO wel ontvangen? Neem dan een aanvullend abonnement. De Sport1 GO App voor iPad en iPhone is in de Apple App Store te downloaden.
Om op je computer via internet te kijken, log je in op sport1.nl/go
Android gebruikers kunnen naar verwachting halverwege 2013 van Sport1 GO gebruikmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
fynrd1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:32:
Zo kun je kijken
Heb je een (los) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. Heb je het EntertainmentHD-pakket of nog geen abonnement op Sport1, maar wil je Sport1 GO wel ontvangen? Neem dan een aanvullend abonnement. De Sport1 GO App voor iPad en iPhone is in de Apple App Store te downloaden.
Om op je computer via internet te kijken, log je in op sport1.nl/go
Android gebruikers kunnen naar verwachting halverwege 2013 van Sport1 GO gebruikmaken.
dat werkt alleen met canal digitaal... (ik kan iig niet upc selecteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jurgen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:57:
[...]

Klopt zie het nu, op zich wel eerlijk omdat de CD abonnees maar 3 kanalen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Jurgen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:57:
[...]

MEER AANBIEDERS

Sport1 is met meer aanbieders in gesprek met betrekking tot het gratis aanbieden van Sport1 GO voor Sport1-abonnees. Voorlopig heeft men echter alleen met CanalDigitaal een overeenkomst bereikt. De mobiele diensten van Sport1 zijn alleen met een Nederland IP-adres beschikbaar.

Bron: SPORT1 GO voor CanalDigitaal-abonnees beschikbaar @ TotaalTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Over Sport1 GO, Ik vind het eigenlijk een must om erbij te krijgen voor die 15 euro die het straks per maand kost... Van de andere kant, als de coverage goed is, blijf ik toch wel abbonee.

Wat denken we van de laatste test-sessie?

Ik vond de Mercedes verrassend snel, en hoop voor Hamilton (en Rosberg) dat ze het in de race dit jaar wel kunnen volhouden met de banden. Verder hebben we in de laatste test de McLarens niet echt gezien (redelijk normaal voor McLaren) en leek de Ferrari er ook erg goed bij te zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-03-2013 06:39 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, doet Sport1 toch wel goed, blij dat ze het groots aanpakken.

Zo ff het abbo afsluiten bij UPC :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Hoogie2004 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 06:39:
Over Sport1 GO, Ik vind het eigenlijk een must om erbij te krijgen voor die 15 euro die het straks per maand kost... Van de andere kant, als de coverage goed is, blijf ik toch wel abbonee.

Wat denken we van de laatste test-sessie?

Ik vond de Mercedes verrassend snel, en hoop voor Hamilton (en Rosberg) dat ze het in de race dit jaar wel kunnen volhouden met de banden. Verder hebben we in de laatste test de McLarens niet echt gezien (redelijk normaal voor McLaren) en leek de Ferrari er ook erg goed bij te zitten.
Mercedes erg snel, maar vraag is hoeveel brandstof er in die auto zit. Daarnaast waren ze vorig jaar ook gewoon snel in deze fase maar hebben ze het laten liggen op de ontwikkeling van de auto. Van overwinning in China en pole in Monaco naar vechten voor punten in de laatste races is gewoon slecht.

McLaren valt me tegen, er zit zeker snelheid in die auto maar volgens mij hebben ze net als Ferrari vorig jaar problemen om de radicale voorwielophanging te doorgronden.

Red Bull erg sterk. Zou me niets verbazen als die .5 seconde los zijn van de rest in Melbourne. Ik heb het idee dat ze ook de korte runs met veel brandstof rijden om zo de echte snelheid wat te verbergen.

Ferrari valt me ook wat tegen, de auto is een stuk beter dan afgelopen jaar tijdens de wintertests maar ik had gehoopt dat ze dit seizoen vanaf race 1 op pure snelheid voor de overwinningen zouden kunnen vechten. Ik denk echter toch dat ze daar nog iets voor tekort komen.

Lotus is voor mij een groot vraagteken, met vlagen zeer snel maar de betrouwbaarheid lijkt daar nog niet helemaal lekker te zitten.

Ik hoop dat ik er helemaal naast zit; maar ik verwacht dat Vettel in de beginfase van het seizoen een voorsprong in het WK kan gaan opbouwen. Ik hoop echter dat hij dat niet kan doen, en dat het vanaf race 1 Vettel, Alonso en Kimi zijn die stuivertje wisselen aan de kop van het veld ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

XyritZz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:18:
[...]

Mercedes erg snel, maar vraag is hoeveel brandstof er in die auto zit. Daarnaast waren ze vorig jaar ook gewoon snel in deze fase maar hebben ze het laten liggen op de ontwikkeling van de auto. Van overwinning in China en pole in Monaco naar vechten voor punten in de laatste races is gewoon slecht.
De pole-tijd van Hamilton vorig jaar in Barcelona was een 1:21.707

Daar zit ie nu met de Mercedes dik vet onder. Het is dus wel écht snel.
Echter is hij niet de enige in de 1:20 de afgelopen tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

XyritZz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:18:
[...]
De snelste tijden zijn eigenlijk niet zo heel interessant. Leuk om pole te kunnen halen, maar het is mooier als ze een bepaalde tijd consistent over zoveel ronden kunnen volhouden. Want één rondje heel hard win je geen GP mee.
Zoals altijd moeten we het in de GP's gaan zien. Mercedes lijkt inderdaad een goede uitgangspositie te hebben, maar misschien heeft niet iedereen het achterste van hun tong laten zien. Mercedes heeft vorig jaar enorm lopen kloten met hun windtunnel (zeggen ze), en kon daardoor weinig aan de auto doen en zakte dus in terwijl de rest vooruit ging.
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Ook erg benieuwd naar Giedo. Hoewel het (denk ik) geen toppertje is en hij niet bij het meest veelbelovende team zit, ben ik erg benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Als hij het beter kan doen als zijn collega, heeft ie misschien nog een toekomst. We moeten dus allemaal groene McGreggor spulletjes gaan kopen ;) (zal wel weer veeeeel te duur zijn as usual)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Maar je kunt dus ook een Sport1 online abo afsluiten? Dus dat ik gewoon overal via internet (_zonder_ strippenkaart gedoe) kan kijken? Kan daar vrij weinig over vinden.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Nee, je kunt dan een Sport1 Go abonnement afsluiten, maar dat mag je maar op 5 apparaten bekijken. (je kunt "oude" apparaten verwijderen.

Dit om te voorkomen dat je een abonnement met 100 vrienden gaat delen "gok" ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Is ook geen probleem, maar dan heb je dus geen kastje / tv nodig :) (kan ik in ieder geval elders ook kijken).

[ Voor 24% gewijzigd door TommyGun op 04-03-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:50
Die informatie op de Sport1Go pagina is maar een beetje aan de magere kant.

Ik dacht te lezen dat dat strippenkaartsysteem ook werkt voor de F1, maar weet iemand of je dan ook toegang hebt tot alle streams? En of je dan een strip per weekend betaald of per race(-onderdeel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Er staat weinig informatie op idd...

Misschien toch maar ff wachten want als je Go 'gratis' kunt krijgen via een regulier abo dan is dat interessanter...

Creative S in "[F1] Seizoen 2013"

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 04-03-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:50
TommyGun schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:05:
Er staat weinig informatie op idd...

Misschien toch maar ff wachten want als je Go 'gratis' kunt krijgen via een regulier abo dan is dat interessanter...

Creative S in "[F1] Seizoen 2013"
Ah ja, buiten Formule 1 kijk ik nooit tot zelden sport op TV, dus voor mij zou een abonnement overkill zijn. Ik denk dat ik het bij een strippenkaart ga houden, als die voorwaarden goed genoeg zijn natuurlijk.

Ik zal eens een vraag indienen bij Sport1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oaquasis schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:30:
[...]

Ah ja, buiten Formule 1 kijk ik nooit tot zelden sport op TV, dus voor mij zou een abonnement overkill zijn. Ik denk dat ik het bij een strippenkaart ga houden, als die voorwaarden goed genoeg zijn natuurlijk.

Ik zal eens een vraag indienen bij Sport1.
d:)b Strak plan... Ik kijk inderdaad amper de sporten die ze aanbieden maar "hoef/wil" alleen de kwalificatie & race te zien...

Heb ze net een berichtje gestuurd met de vraag of ze onderdelen van de F1 ook via een pay-per-view constructie willen gaan aanbieden, bij welke kabelaars dat eventueel mogelijk is en welke onderdelen van de F1 hiervoor in aanmerking komen.

Kwalificatie zou leuk zijn maar die kan ik ook iets later kijken (discipline van het niet internetten op een zaterdagmiddag) maar de 10 races (naast de BBC) die ik wil zien, wil ik best iets voor neerleggen maar zeker geen volledig abonnement.

* MAX3400 kijkt geen andere sporten dan F1.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 04-03-2013 14:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Voor mij ik Go alleen maar gebruiken om de vrije training op mijn werk te kunnen kijken.
Veel meer toegevoegde waarde heeft Go niet. 6 kanalen, waarvan 2 er niet noodzakelijk zijn (live-timing heb ik al op mijn iPad en pitlane is niet echt interessant).
Bovendien heeft Sport1 al drie kanalen.... Dus voor 1 kanaal extra ga ik ECHT niet betalen.

Daarnaast is het voor mij niet duidelijk of de Go streams in SD, 720p, 1080i of 1080p zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Denk dat ik net een oplossing heb gevonden, alhoewel niet geheel naar tevredenheid:

SDTV live op RTL Television
Stereo commentaar via BBC Radio 5 Live

Even een kleine combi maken op mijn mediacenter en dan ben ik er wel (voor de races die niet rechtstreeks op de BBC TV worden uitgezonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mphilipp schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Correctie:
Optie 2 bestaat niet. In ieder geval niet bij Ziggo.

Het is juridisch inderdaad wel grappig dat je, ondanks dat je een Film1 abo hebt, feitelijk gewoon de aanbieding van Sport1 zou kunnen gebruiken. Het is denk ik niet wat Ziggo in gedachten had, maar zuiver juridisch gezien is er geen connectie tussen het Film1 en Sport1 pakket. Dat er een combipakket is, is in principe irrelevant. De voorwaarden van de combiaanbieding suggereren welliswaar dat je automatisch de combi krijgt als je al Film1 had en dan Sport1 erbij neemt, maar als je het goed brengt, zou het zomaar kunnen dat je geluk hebt. Vervolgens zullen ze denk ik de voorwaarden aanpassen :+
[...]
Ik heb maar even gebeld met Ziggo en een medewerker ging er al vanuit dat ik Sport1 toch voor €5,- per maand zou kunnen krijgen, ongeacht datgene wat in de (niet heldere) voorwaarden staat vermeld m.b.t. het al hebben van een Film1 abonnement. Hij heeft uit zekerheid het Sport1 abonnement even toegevoegd aan mijn profiel en het systeem berekende automatisch €5,- per maand. Het kortings-tarief dus.
Wel kreeg ik het advies om tegen het einde van de actie-periode nog even contact op te nemen om goed vast te leggen dat ik na 3 maanden over zou gaan naar het gecombineerde Film1/Sport1 abonnement tegen het gereduceerde tarief wat daar voor staat. Hij had zelf niet het vertrouwen in het systeem dat dit automatisch goed omgezet zou gaan worden en dat ik zodoende misschien wel de volle mep zou moeten gaan betalen à €15.50 per pakket. Goede tip van de zeer behulpzame Ziggo medewerker d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

hardware-lover schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:15:
[...]
Hij had zelf niet het vertrouwen in het systeem dat dit automatisch goed omgezet zou gaan worden
Er gaat wel meer niet goed bij ze, vooral in de informatievoorziening. Maar mooi dat je de juiste medewerker te pakken kreeg. Dat wil nog wel eens wisselen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rally schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:40:
Voor mij ik Go alleen maar gebruiken om de vrije training op mijn werk te kunnen kijken.
Veel meer toegevoegde waarde heeft Go niet. 6 kanalen, waarvan 2 er niet noodzakelijk zijn (live-timing heb ik al op mijn iPad en pitlane is niet echt interessant).
Bovendien heeft Sport1 al drie kanalen.... Dus voor 1 kanaal extra ga ik ECHT niet betalen.

Daarnaast is het voor mij niet duidelijk of de Go streams in SD, 720p, 1080i of 1080p zijn.
The go streams hebben een lage reso, ik schat 480p en de framerate is bedroevend. Ik heb het overigens al een keer eerder aangehaald, maar iedereen ter wereld mag een voorbeeld nemen aan hoe de NFL dit doet, 4,8mbit streams en zelfs tijdens de superbowl geen hapering te bekennen :)

[ Voor 13% gewijzigd door fynrd1 op 04-03-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fynrd1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:37:
[...]
maar iedereen ter wereld mag een voorbeeld nemen aan hoe de NFL dit doet, 4,8mbit streams en zelfs tijdens de superbowl geen hapering te bekennen :)
Ja, lekker makkelijk...enig idee hoeveel mensen naar de Superbowl kijken? Bijna net zoveel als F1 in een heel seizoen...wereldwijd :+ (overdreven, I know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Erm... dat maakt het juist makkelijker. Er is minder bandbreedte nodig per wedstrijd.
De FOM levert het op 1080p aan.

En als het te multicasten is dan zou het niet al te veel bandbreedte moeten kosten....

Maar 480 is wel erg laag hoor in deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rally schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:02:
Erm... dat maakt het juist makkelijker. Er is minder bandbreedte nodig per wedstrijd.
De FOM levert het op 1080p aan.

En als het te multicasten is dan zou het niet al te veel bandbreedte moeten kosten....

Maar 480 is wel erg laag hoor in deze tijd.
Dat is wel mijn ervaring met sport1 go he, qua formule 1 zijn ze bij sport 1 al een hele andere weg ingeslagen dan hun normale bedrijfsvoering. Misschien dat Formule1 er wel voor zorgt dat deze service ook een update krijgt. Tot zover ik weet zend Sky Go ook niet in HD uit, legaal zet NFL wel de toon en doet het ook beter dan bijvoorbeeld een illegale futubox die de laatste tijd ook aan frameskipping doet. Ik weet niet wat de kosten zijn van zo'n gamepass bij de NFL, omdat het voor Nederland (misschien ook heel Europa) gratis is.

Hier een voorbeeld, https://gamepass.nfl.com/...cvsorc=Homepage.GP.GP_Nav de superbowl kan je hier terug zien. Het is overigens 4,5mbit zie ik nu.

[ Voor 16% gewijzigd door fynrd1 op 04-03-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Wie gaat er gebruik maken van de 3 maanden actie bij Sport1? Ergens las ik ook dat je beter nog even kon wachten met het afsluiten, zodat je zo veel mogelijk races kan meepakken, Canada is toch de laatste die je met die actie kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
fynrd1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:09:
[...]
Ik weet niet wat de kosten zijn van zo'n gamepass bij de NFL, omdat het voor Nederland (misschien ook heel Europa) gratis is.
Offtopic:
Heel Europa, op deze manier probeert de NFL de populariteit van de sport in Europa te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Lizardz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:20:
Wie gaat er gebruik maken van de 3 maanden actie bij Sport1? Ergens las ik ook dat je beter nog even kon wachten met het afsluiten, zodat je zo veel mogelijk races kan meepakken, Canada is toch de laatste die je met die actie kan zien?
Ik doe die actie, denk ook met Film1 erbij. Je moet vanaf de 10e afsluiten, dan heb je Canada inderdaad ook. Maargoed, die wordt ook door Veronica en de BBC uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:18
Ik niet......ook al is het niet veel......straks is het goed en dan is het weer minder om naar RTL Duitsland om te schakelen......

Als nu het abonnement altijd € 5 per maand zou zijn had ik het wel gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Ik heb het al besteld :D.. ik wil de wedstrijden toch live kijken, en ik ben ook niet vies van een voetbalwedstrijdje op zijn tijd.. dus goeie deal.

ook als het straks € 15 wordt blijf ik het dus houden... tenzij de coverage echt dramatisch is though.. maa rik heb er wel vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Opzich is de 5 EUR p.m. wel interessant. Dus via de website van Sport1 de aanbieding afsluiten.
Ik was al blij dat Tweak er zowaar bijstaat, dus kan ik ook mooi profiteren van de aanbieding. :)

Maar helaas... De website ziet aan m'n postcode dat ik een abo heb bij UPC en niet een Tweak glasvezel abo.

Mailtje naar Tweak: geen aanbieding. Via ons kost het 12,71 p.m.
Ofwel helaas.
Sport1 nog wel een mailtje gestuurd, maar daar verwacht ik ook niets van.

Iemand nog ideeën?

Edit: ik zou natuurlijk andere adres gegevens kunnen gebruiken... Zolang m'n klantnummer maar klopt!
En idd... De twee letters zijn nu AA en geen probleem. 10 maart bestellen...
Hoe snel wordt dit eigenlijk doorgevoerd?

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 05-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Idem voor Tele2, geen aanbieding... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Jurgen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:42:
[...]

Ik heb het al besteld :D.. ik wil de wedstrijden toch live kijken, en ik ben ook niet vies van een voetbalwedstrijdje op zijn tijd.. dus goeie deal.

ook als het straks € 15 wordt blijf ik het dus houden... tenzij de coverage echt dramatisch is though.. maa rik heb er wel vertrouwen in :)
Vind €15 per maand gewoon erg veel (voor enkel F1). Ben wel benieuwd naar het GO strippenkaart systeem.......als een race ook als "wedstrijd" gezien wordt lijkt het me wel wat.....helft via BBC en de andere helft via een strippenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sport1 is idd niet goedkoop, maar het is iig een stuk goedkoper dan een echt kaartje... En veel andere opties zijn er niet.
Ik ga Sport1 ook tussendoor voor een maand afzeggen als de wedstrijden op de BBC zijn. Scheelt weer een paar tientjes...

Trouwens wel erg afhankelijk van het commentaar. In januari heb ik eens wat kunnen proeven van Sport1 en het commentaar vond ik niet super sterk. Als dat bagger is, wacht ik wel tot ik de uitzendingen kan downloaden.
Gelukkig zit Tom Coronel er niet bij...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

I.p.v. een maand opzeggen, kan je waarschijnlijk ook pay-per-view doen. I.c.m. BBC is dat volgens mij goedkoper dan een abonnement. Eén wedstrijd kost immers minder dan 7.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

http://www.nu.nl/buitenla...ugo-chavez-overleden.html

Het einde van de oliedollars van Pastor Maldonado?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20
V3g3ta schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:37:
De Subleague op F1teammanager.nl is begonnen!

Naam Subleague: Got F1 Racing
Toegangscode: F12013

Inschrijven kost nu wel €1,50 geloof ik, eenmalig.
Er zijn nu twee leden... :/

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Nvt

[ Voor 98% gewijzigd door Tallguy op 06-03-2013 11:56 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Hari-Bo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Er zijn nu twee leden... :/
Ja, jammer... Dus, kom op mannen, schrijf jullie in! Het was ieder jaar weer lekker spannend...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet men eens gaan praten over F1 en de vele managers ipv over Sport1 en hoe welk abbo werkt.

3 Maart waren de laatste tests geloof en ik moet graven en zoeken hier voordat ik er ook maar 1 berichtje over vind.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

V3g3ta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:28:
[...]
Ja, jammer... Dus, kom op mannen, schrijf jullie in! Het was ieder jaar weer lekker spannend...
Nah... Nix voor mij.

Meanwhile, in Barcelone, bij een Santander event van Ferrari rijden Alonso en Massa rondjes en proberen elkaar bang te maken. Humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:30:
Misschien moet men eens gaan praten over F1 en de vele managers ipv over Sport1 en hoe welk abbo werkt.

3 Maart waren de laatste tests geloof en ik moet graven en zoeken hier voordat ik er ook maar 1 berichtje over vind.
Misschien moet je eens op F1 nieuwssites gaan kijken als je berichten over de tests wilt zien.

Wat betreft de teammanager, ja, was hartstikke leuk de laatste paar jaar maar ik ga niet betalen daarvoor :D Zoek wel ergens anders een manager. Of niet.
Is leuk om erbij te doen maar ervoor betalen, nope. Al was het 10 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Betalen is zó 1995 :+

En weer een nieuwe Ferrari:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
V3g3ta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:28:
[...]

De spanning is er na 2 races wel af vind ik :P
spoiler:
tegen die tijd zijn mijn kansen wel verkeken iig ;w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mphilipp schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:32:
Betalen is zó 1995 :+

En weer een nieuwe Ferrari:
[video]
Niet echt F1 gerelateerd, maar wat een naam! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MikeyMan schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:23:
[...]
Niet echt F1 gerelateerd, maar wat een naam! :r
Ik wou dat ik een auto had met zo'n vreselijke naam (en die dan niet uit Korea komt) ;)
LaFerrari is wel weer eens wat anders dan die eindeloze, nietszeggende en fantasieloze getalletjes. Nee, ik mag het wel. Variety is the spice of life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Check Alonso en Massa even lol hebben in een 458 8) :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dergelijke opmerkingen graag per TR

[ Voor 94% gewijzigd door argro op 06-03-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Yonni schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:55:
Check Alonso en Massa even lol hebben in een 458 8) :+

[video]
Al kijkt Alonso niet heel erg vrolijk als Massa achter het stuur zit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik blijf bij mijn verhaal, of het moet heel onduidelijk zijn? Dat zog achter het wiel willen ze controleren, dit is een manier die ze gevonden hebben, omdat waarschijnlijk een vortex generator daar door het draaiende wiel nooit zijn werk goed kan doen. Dit blazende gat is slechts een variatie op. Dit zog zorgt voor weerstand, die heb je in twee soorten namelijk parasitair en geïnduceerd. Een draaiend wiel zonder fairings veroorzaakt dat beiden waarden heel hoog zijn. Zie het zo dat geïnduceerde weerstand met de snelheid afneemt en parasitaire weerstand met de snelheid toeneemt. Ik schat in dat beide waarden elkaar kruisen rond een snelheid van 230~250 km\u. Om het dus voor de totale weerstand te doen is vrijwel nutteloos/verwaarloosbaar. Ze hebben ook aangegeven hun parasitaire weerstand door deze wiel moer toeneemt, wat eigenlijk wil zeggen dat ze het zog niet willen balanceren/opheffen maar juist willen sturen/controleren.
XyritZz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:11:
Wat ik heb begrepen (maar ik heb er verder 0,0 verstand van) is dat ze via die open wielmoeren de warme lucht van de remmen wegvoeren, en dat het doel is dit onder de auto te krijgen om daar meer downforce te genereren.

Hoe dan ook, ik vind het tof dat Williams weer eens echt vernieuwend bezig lijkt te zijn. De uitlaten die illegaal zijn geeft ook wel aan dat ze de grens hebben opgezocht, en ik gun het dit team wel om weer wat succesvoller te worden :).
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ze dat dus niet doen. Ze proberen meer separatie te vinden in de luchtstromen, wellicht verwarrend voor jullie, maar met een grove schatting van 70% bestaat uit een waardeloze luchtstroming. Een stroming waar je totaal niks mee kan en ook helemaal niks mee moet doen. De separatie houdt dus in dat je deze "waardeloze"stroming aan lucht zodanig probeert te sturen dat de waardevolle lucht een vrije en ongehinderde doorgang kent. Dit maakt ten eerste de wagen veel makkelijker af te stellen, want je hebt veel minder extreme variabelen en hij is daardoor ook veel efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fynrd1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:32:
[...]
Ik blijf bij mijn verhaal, of het moet heel onduidelijk zijn
Wacht even, ik ga me inschrijven voor een cursus toegepaste aerodynamica aan de TU Delft. Over een jaar of 5 snap ik het verhaal misschien :+

Nee, ik snap er geen jota van ;) Kun je het ook uitleggen in termen van 'meer downforce op de achterwielen' of 'sturing van de luchtstroom richting xyz'. Een beetje Jip & Janneke taal zeg maar. Ik ben erg dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Wacht even, ik ga me inschrijven voor een cursus toegepaste aerodynamica aan de TU Delft. Over een jaar of 5 snap ik het verhaal misschien :+

Nee, ik snap er geen jota van ;) Kun je het ook uitleggen in termen van 'meer downforce op de achterwielen' of 'sturing van de luchtstroom richting xyz'. Een beetje Jip & Janneke taal zeg maar. Ik ben erg dom.
Okee ehm.. geef even aan waar je me kwijt raakte? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fynrd1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:32:
[...]
Okee ehm.. geef even aan waar je me kwijt raakte? :P
Bij vortex generator... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, dat je dat niet weet zeg...........

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik durf het bijna niet te zeggen...., maar Ziggo bied nu, via TV op bestelling, losse races à €6.95 aan. Australië is gratis, daarna iedere race, (alleen de races op zondagen zo te zien, geen vrije trainingen en kwalificaties), betaald.

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 06-03-2013 20:02 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Modbreak:Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 91% gewijzigd door argro op 06-03-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Using the Ice-man for what he does best XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Kreeg net een mail van Ziggo. Je kan de races ook per stuk kopen. De eerste is gratis, daarna dus 7 euro per race zie ik hierboven. Nu heb ik een tv met zo'n insteekkaart, kan ik dan wel losse races bestellen? De Ziggo site is daar niet echt duidelijk over. Ik moet ook eerst autom. incasso aanzetten anders kan ik geeneens races bestellen.....zucht....

Mhhh... dus abbo is 5 euro (voor 3 maand) + 6 maanden x 15,50 euro = 98 euro.
Losse races is 18 x 7 euro (seizoen heeft 19 races waarvan 1 gratis) = 126 euro.

Bedenk me nu net dat er ook een optie 3 is:
10 races live op BBC One kijken en de overige 9 los bestellen bij Ziggo = 42 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door rimave op 06-03-2013 20:52 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

hardware-lover schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:28:
Ik durf het bijna niet te zeggen...., maar Ziggo bied nu, via TV op bestelling, losse races à €6.95 aan. Australië is gratis, daarna iedere race, (alleen de races op zondagen zo te zien, geen vrije trainingen en kwalificaties), betaald.
Heb net een andere legale oplossing gekregen; kennis van me heeft Sky (in Engeland) en daar krijg je dus ook SkyGo bij... Soort van streaming dienst voor mobile devices... Even een VPN opbouwen en klaar is MAX3400. :)

Net dus de aftrap kunnen kijken van Celtic-Juve maar "ongeveer" 720x408 kwaliteit maar gelukkig zonder haperen. Dus, wil je kijken: zoek een kennis in Engeland met SkyGo :)
[b][message=39879957,noline]

10 races live op BBC One kijken en de overige 9 los bestellen bij Ziggo = 42 euro.
Ik ga de eerste pay-per-view race ook testen met RTL Television & BBC5 streaming radio; als dat in sync loopt, dan vind ik het ook wel best.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-03-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
rimave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:44:
Kreeg net een mail van Ziggo. Je kan de races ook per stuk kopen. De eerste is gratis, daarna dus 7 euro per race zie ik hierboven. Nu heb ik een tv met zo'n insteekkaart, kan ik dan wel losse races bestellen? De Ziggo site is daar niet echt duidelijk over. Ik moet ook eerst autom. incasso aanzetten anders kan ik geeneens races bestellen.....zucht....

Losse races is 18 x 7 euro (seizoen heeft 19 races waarvan 1 gratis) = 126 euro.

Bedoel je niet het volgende?

3 maanden sport1 = 15 euro
6 races via BBC = 0 euro
1 race via Veronica = 0 euro
5 races los = 35 euro

Totaal 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Nee, 3 maand Sport 1 is nu in de aanbieding voor 5 euro.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
rimave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:47:
Nee, 3 maand Sport 1 is nu in de aanbieding voor 5 euro.
Dat heb ik toch in m'n berekening? Of mis ik iets? (let op.....het is 5 per maand......niet 5 voor 3 maanden)

[ Voor 11% gewijzigd door VFRRijder op 06-03-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
VFRRijder schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:53:
[...]

Dat heb ik toch in m'n berekening? Of mis ik iets? (let op.....het is 5 per maand......niet 5 voor 3 maanden)
Ah, nee, dan heb je gelijk. Ik dacht 5 euro voor drie maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MAX3400 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:58:
[...]
Heb net een andere legale oplossing gekregen; kennis van me heeft Sky (in Engeland) en daar krijg je dus ook SkyGo bij... Soort van streaming dienst voor mobile devices... Even een VPN opbouwen en klaar is MAX3400. :)
Da's helemaal nie legaal nie! :+
Waarom denk je dat je een proxy of vpn naar de UK moet gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rimave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:44:

En één race bestaat uit een raceweekend, of alleen de zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jobbie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:31:
[...]
En één race bestaat uit een raceweekend, of alleen de zondag?
11 tikjes terug Jaap: hardware-lover in "[F1] Seizoen 2013"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
hardware-lover schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:28:
[sommevraagmodus]
Wat is 'TV op bestelling'? Is dat het "TV Portal" gedeelte op mijn Humax ontvanger? Of weer iets anders?
[/sommevraagmodus]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
vinnyb schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:52:
[...]

[sommevraagmodus]
Wat is 'TV op bestelling'? Is dat het "TV Portal" gedeelte op mijn Humax ontvanger? Of weer iets anders?
[/sommevraagmodus]
De vraag stellen is hem beantwoorden.. :O
https://www.ziggo.nl/#entertainment/tv-op-bestelling

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:10
Begrijp ik het nou goed dat de eerste race gratis te kijken is op sport1?

Of moet je daar nog iets voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Remco Tr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:48:
Begrijp ik het nou goed dat de eerste race gratis te kijken is op sport1?

Of moet je daar nog iets voor doen?
https://www.ziggo.nl/#ent...tv-op-bestelling/formule1

Datum:17 maart 2013 Tijd:07:00 uur € 0,- "Log in en bestel" :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Je kan de F1 wedstrijden dus ook online bekijken voor 3 euro per wedstrijd. Ik denk dat ik dat maar ga doen, want wil ik ze op tv zien (nu kan dat ook wel door de pc op de tv aan te sluiten) dan moet ik eerst een externe ziggo decoder kopen (heb nu een CAM+ insteekkaart in mijn tv) en autom. incasso aanzetten.

De wedstrijden die live op tv zijn bij de BBC ga ik daar gewoon bekijken uiteraard, dus het gaat maar om een paar races die ik online moet kijken. Bedenk me net.... je kan ze ook op de iPad kopen in de Sport 1 app, als je die nu ook kan streamen naar de tv via de Apple TV dan heb ik ze ook op TV. :-)

Wat een gesodemieter ook om normaal F1 te kunnen kijken. Bah!
Ik denk dat het heel wat kijkers gaat kosten op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dat werd ook gedacht bij de BBC, maar uiteindelijk bleek (als ik het goed heb) dat de uitgebreide samenvatting van de BBC beter bekeken werd dan de live races; waarschijnlijk door het tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Nog steeds geen nieuws over Sport1 via TV (á 15 euro?) + Go 'gratis'?

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 07-03-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Besteld! Eens zien hoe Sport 1 verslag doet voor ik een beslissing maak over het al dan niet abboneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 09-09 07:27
Ik ben wel benieuwd wat dat Sport1 F1 gaat kosten, dan kan je via tablet e.d. kijken.
Als ik dan gewoon alle races eventueel goedkoper via Airplay naar me apple tv kan streamen dan doe ik dat wel :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Jammer dat ze niet het hele race weekend gratis aanbieden. Ik kijk altijd wel graag de kwalificaties.

Zal dit ook betekenen dat als je een race on demand koopt, dat je echt alleen de race krijgt? En dus ook nog eens €xx voor de kwalificatie neer zou moeten tellen?

De vroege weervoorspellingen zijn allemaal binnen overigens. Het lijkt een zonnig eerste raceweekend te worden @ ~20 C (zoals we al een beetje konden verwachten natuurlijk van Australie).

Pirelli neemt de nieuwe supersoft mee naar Melbourne en heeft al gezegd dat alle compounds (nog) sneller slijten bij hoge temperaturen. Met de relatief hoge omgevingstemperatuur van AU zullen we hier gelijk het resultaat van kunnen zien bij de eerste race. Ik ben erg benieuwd hoe en of de teams hier op voorbereid zijn.
New compounds
All the compounds are generally softer, which leads to enhanced performance and a deliberately higher degree of degradation, with increased thermal degradation in particular. This should ensure a minimum of two pit stops at each race.
Vorig jaar moest ~25% van de wagens 3x stoppen, en ~60% redde het met 2 stops. Als het aan Pirelli ligt zullen we dit jaar dus meer 3 stoppers moeten zien, en misschien zelf een paar 4 stoppers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hakkow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:40:

Zal dit ook betekenen dat als je een race on demand koopt, dat je echt alleen de race krijgt? En dus ook nog eens €xx voor de kwalificatie neer zou moeten tellen?
Ik kan niet vinden of dat überhaupt mogelijk is. Bij Ziggo kan je nu de eerste race gratis bestellen, maar dat is alleen de race dus. En Sport1Go gaat nog niet zover vooruit (moeten we nog 2 a 3 dagen op wachten voor resp. vrije training en kwalificatie).

Zou best kunnen dat de vrije training en kwalificatie alleen met een abonnement te volgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Antwoord van Tele2 op de vraag of er een Sport1 aanbieding komt, of een Formule1 pakket o.i.d.:

Tele2Webcare: Houd onze website en het forum in de gaten; hier plaatsen we onze laatste nieuws en acties op! https://t.co/NCfNH1a6Ie ^RV

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20
Wordt er dit weekend nog een voorbeschouwing uitgezonden met blik op het aankomende seizoen?
Op Sport 1 is er tussen de voetbal meuk F1 voorbeschouwing met Robert Doornbos, zondag 10 maart 17:45-18:00 uur op Sport1 Select (HD).

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking_Deejay
  • Laatst online: 01-09 08:29

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Ik zie alleen maar staan dat sport 1 de races live uitzend. Hoe zit dat met de races die 's nachts uitgezonden worden, worden die ook weer 's middags herhaald?

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hakkow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:40:
Dat klopt als een bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Was dit al bekend: BBC zendt de trainingen live uit (van de races die ze ook uitzenden). En Alan McNish gaat als analist aan de slag bij BBC Radio 5.
bron: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21682493

Pagina: 1 ... 9 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.