Correctie:MrSleeves schreef op zondag 03 maart 2013 @ 09:14:
Wat mphilipp zegt: De aanbiedingen zijn:
1. Sport1 voor 5/maand
2. Film1 voor 5/maand
3. Sport/Film1 voor 7,5/maand
Optie 2 en 3 vallen voor hardware-lover af aangezien hij al Film1 heeft. In de voorwaarden staat nergens dat aanbieding 1 niet geldt voor leden van Film1.
Simpel.
Ik denk dat ik voor optie 3 ga, maar dan maar voor 3 maanden. Daarna kijk ik wel pay per view denk ik. Of via de BBC/RTL+/BBC radio 5/Grandprix Radio (al zal die laatste wel niet meer doorgaan aangezien dat een initiatief van Olav Mol is)
Optie 2 bestaat niet. In ieder geval niet bij Ziggo.
Het is juridisch inderdaad wel grappig dat je, ondanks dat je een Film1 abo hebt, feitelijk gewoon de aanbieding van Sport1 zou kunnen gebruiken. Het is denk ik niet wat Ziggo in gedachten had, maar zuiver juridisch gezien is er geen connectie tussen het Film1 en Sport1 pakket. Dat er een combipakket is, is in principe irrelevant. De voorwaarden van de combiaanbieding suggereren welliswaar dat je automatisch de combi krijgt als je al Film1 had en dan Sport1 erbij neemt, maar als je het goed brengt, zou het zomaar kunnen dat je geluk hebt. Vervolgens zullen ze denk ik de voorwaarden aanpassen
Hoewel er altijd nog dit zinnetje in staat:
Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde het recht deze te weigeren.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.