Toon posts:

[F1] Seizoen 2013 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste
Acties:
  • 249.170 views

Onderwerpen

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Martinspire schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:11:
Ik heb er niet zo heel veel problemen mee. Ik vind ze vooral vaag, maar niet overdreven. Net als dat ik niet begrijp waarom ineens die nummers moeten worden aangepast.
Vaste nummers zijn voor de populaire rijders veel interessanter omdat ze dan herkenbaarder zijn. Kijk naar de motoGP, iedereen die ook maar een beetje moto gp volgt weet wie je bedoeld met nummer 46.
Maar ook in andere sporten is het heel normaal, Travis Pastrana en nummer 199 horen ook bij elkaar, en als Johan Cruyff mee doet bij een voetbalwedstrijd dat verwacht ook iedereen dat hij nummer 14 op zijn rog heeft staan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 17:10
XyritZz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:27:
- Niet één maar bijv. drie circuits die dubbele punten opleveren. Soort Grand-Slam. Hierbij moet gekeken worden naar circuit layout en niet naar wie het meeste geld neerlegt. Bijv. Spa zou een mooie kunnen zijn.
De Grand Slams zijn op alle ondergronden, met circuits moet je uitkijken dat ze daar ook een gelijke van zijn. Sommige auto's gaan beter op het ene type dan het ander. Maar persoonlijk vind ik het een hoop gezeur. Je gaat iets kunstmatigs invoeren, waarbij het er nu om gaat of het eerlijk kunstmatig is of niet.

De CSL/OT kroeg !

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42

Hoogie2004

Whohooooo

Waarom niet een joker per driver. Zelf kiezen, voor de start, welke race dubbel telt :)

Of de beste 17 races tellen ofzo :+

[Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-12-2013 11:24]

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 20:57

MrSleeves

You'll thank me later.

Volgens mij slaat dat dubbelen nergens op en bovendien "oneerlijk" als je pech hebt.

Vroeger telden alleen de beste x resultaten van de totaal y races mee (waarbij x<y), dus als je een keer uitviel, was dat geen drama.
Uiteindelijk heeft dat geloof ik één of twee keer echt meegespeeld, maar toen was het nog vreemder omdat ook het seizoen nog eens opgesplitst werd (aantal van de eerste helft telde mee, en een aantal van de tweede).

Als je dan per se iets wil forceren doe dat dan, dat heeft tenminste nog historie, dit is gewoon willekeur en maakt voor echte dominantie niet uit, terwijl beste x resultaten van de y beter werkt. Als je slechtste resultaat 2e of 3e is, dan voel je dat veel meer dan als je een paar keer uitvalt. Op die manier is het ook minder erg om uit te vallen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 09:58
Misschien moeten ze het aantal punten wat er per race te verdienen is gewoon direct afhankelijk maken van de inkomsten die Ecclestone (en de teams) bij die race kunnen verdienen? Wil een race belangrijker worden, dan moeten ze gewoon zorgen voor meer inkomsten voor het circus 8)7

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 10:13
Ik kijk nergens meer van op sinds bernie voorstelde om overal maar watersproeiers te installeren voor instant-regenraces. Dit terwijl ze meteen red-flaggen of de SC inzetten als er een plasje water op de baan staat.

GameStuffs? -> https://simpelspul.nl/ !

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:35

Player1S

Formerly known as L1nt

Bernie en de FIA zijn werkelijj out of touch with reality....

Player1s Twitch

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:11

TommyGun

Stik er maar in!

Ongelooflijk, wie verzint zoiets zeg...

Vaste nummers vind ik wel okay (jammer dat de nr. 1 variabel is), maar dubbele punten in de laatste race :?

[Voor 60% gewijzigd door TommyGun op 10-12-2013 13:26]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 05:42

faust2016

You yes have my shirt

http://www1.skysports.com...nts-and-permanent-numbers
Het enige waar de huidige F1 coureurs zich blijkbaar op het moment over mogen uitlaten is "OH noeoeoes, what will my numb3r5 bE!?!"
Beetje jammer.. :/

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik vind het wel opmerkelijk dat geen enkele coureur zich uitlaat (of mag uitlaten) over de nieuwe regels, met o.a. de dubbele puntentelling. Zouden een paar sjeiks de kritiek afgekocht hebben ofzo? :X

Volvotips.com

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Gelukkig maar. Ook verrassend dat het Vettel is met het eerste commentaar cq kritiek. Dat had ik niet verwacht. :P

Volvotips.com

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40
it has been claimed by Red Bull advisor Helmut Marko that the original intention of the F1 Strategy Group and the Formula One Commission was to award double points at the preceding grands prix in Russia, the United States and Brazil,

"At first it was planned to be awarded double points for the last four races," Marko disclosed.
Nu nog gekker...

Ze zijn weer bezig aan een mooi rondje fans eraf rijden. Hopen dat ze terug bij zinnen komen...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:33

Saffie_time

Why use this? 42!

Wellicht na de race uit de ballenbak een bal grabbelen voor de multiplier te bepalen en kijken of het aantal punten x2, x4 of slechts x0,5 tellen?
Lijkt me nog spannender dan de race...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• enchion
  • Niet online
Als ze nou gewoon halve punten doen voor Tilke Tracks dan zie ik het wel zitten.

How do you save a random generator ?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Of een puntje per inhaalactie :)

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:57
Dan ga je met je teammaat elkaar steeds inhalen, punten grinden :+

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Opzich wel leuk, puntje per gewonnen plaats met max van 10 punten.
Kan je de gok nemen om vanaf 10+ te starten en dan mensen in te gaan halen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Link geleend van het Verstappen forum 8)

[YouTube: http://youtu.be/a7x2YDgXzss]

Testing, one, two ...

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:15
Naja, er zit natuurlijk wel iets in, maar je kunt niet 1 enkele race zo veel invloed geven.
Dus wil je het echt doen, dan stel ik voor om naar mate het seizoen vordert de punten exponentieel te laten oplopen. Dus vanaf race 1.

Maar goed. Liever gewoon niet. Gewoon racen. Stop DRS, stop ban op alle snelheid verlagende regels. Meer focus op echte veiligheid ipv alleen maar snelheid verlagen.

Oh ja en enigszins tegen mijn eigen advies tov veiligheid in: Breng het tanken terug!!

IJsdikte op de Elfstedentocht

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13

Martinspire

Awesomeness

Maareh, wanneer gaan ze het verbod op donuts na de race verwijderen? Bracht de laatste paar races wel wat meer charme richting de podia

Martinspire - PC, PS4, X1

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Donuts maken mag blijkbaar wel. Vettel kreeg een boete na 1e keer deed omdat hij de auto niet naar Parc Fermé had gebracht. Geen idee waar dat was, want ik kijk geen races meer.

Voor de donuts die hij daarna deed, heeft hij nooit een straf/boete gekregen.
Sebastian Vettel has revealed that he spoke to FIA president Jean Todt to clear up why he was punished for performing donuts after the Indian Grand Prix.

The German was handed a reprimand, and his Red Bull team fined €25,000, after Vettel thrilled the crowds with a series of donuts on the start-finish straight in India immediately after clinching his fourth Formula 1 title.

Unhappy at the punishment, Vettel decided to take the matter up with Todt - who made it clear that the fine was for not returning to parc ferme rather than performing the donuts.

Todt clarified that as long as Vettel made sure to get his car back to parc ferme in the future he would not be punished for such exuberant displays again.

"Obviously the breach in the rule was not for doing the donuts; it was for not bringing the car back to parc ferme," said Vettel.

"It is a stupid rule, but the races after we had reason to do more donuts and every time I brought the car back, so no fine."

Vettel said that his chat with Todt has clarified his understanding of what he is allowed to do, so in future he will have no qualms about more donut celebrations.

"There is a parc ferme rule, we didn't follow the rule and that is why it is clear," he said. "For the future, we know how to do it properly."
autosport.com

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:29

McBoom

Broem

Op het dubbele punten verhaal... Áls ze het willen doen grabbel dan blind uit een bak een wedstrijd (of twee) waar de punten dan dubbel tellen. Dat is dan complete willekeur.

The ramblings of an idiot

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:24

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Dan ga ik ook grabbelen voor een andere sport. Jammer genoeg is MotoGP ook achter de decoder verdwenen, BBC is er ook mee gekapt. IndyCAR wordt hier sporadisch uitgezonden en vaker nog een week of 2 later. Daar moet RTL echt eens mee kappen. Live of niet. 1x per jaar LeMans is ook niet genoeg voor mijn race-fix.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Niellie41

Niellie41

WEC gaat het hele jaar door hè. Het is niet alleen Le Mans. ;)

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Alleen waar zenden ze het uit? MotorsTV doet het vaak vertraagd. Zodra er NL commentaar bij komt, lijkt het wel alsof de kwaliteit van het beeld instort (en die is al niet best).

• Niellie41

Niellie41

Vertraagd? Alle keren dat ik heb gekeken was WEC gewoon live, ook met RLM commentaar.
WEC streamt ook zelf in HD kwaliteit. :)

Mensen die volgend jaar wat anders willen kijken, check even het Algemeen race topic Deel 2. Daar kan je binnenkort ook zien waar je het allemaal kan volgen. :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:31:
Alleen waar zenden ze het uit? MotorsTV doet het vaak vertraagd. Zodra er NL commentaar bij komt, lijkt het wel alsof de kwaliteit van het beeld instort (en die is al niet best).
WEC heeft een prima livestream op hun eigen site. En de races zijn ook meestal erg leuk om te volgen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Niellie41

Niellie41

Lotus heeft ook een aantal voorstellen van regels in gediend:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 23:31

AzzKickah

06-CENSORED

Niellie41 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:22:
[afbeelding]
Dat had leuker kunnen zijn. Bij 9 van de 10 heb ik zoiets van... jammer.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

[afbeelding]
Op zich best aardig,
13 moet natuurlijk rock-paper-scissors-lizard-spock zijn ;)

En verder is het nu i.i.g. duidelijk dat Red Bull en Lotus geen voorstanders zijn van het dubbele puntensysteem. Vraag is: welk team wel?

• Zamorano
  • Niet online
MrSleeves schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:45:
[...]

Op zich best aardig,
13 moet natuurlijk rock-paper-scissors-lizard-spock zijn ;)

En verder is het nu i.i.g. duidelijk dat Red Bull en Lotus geen voorstanders zijn van het dubbele puntensysteem. Vraag is: welk team wel?
Ferrari.

Ze hebben dan een nog grotere kans dat ze aan het einde van het jaar kunnen zeggen: "We hebben de titel(s) misschien niet gewonnen, maar we streden wel mee tot aan de laatste race van het seizoen". ;) :')

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Abu Dhabi heeft FerrariWorld... dus...

Mercedes was ook voor. RB was zogenaamd tegen, maar toch was het een unaniem besluit. :?

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Zamorano schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:28:
[...]

Ferrari.

Ze hebben dan een nog grotere kans dat ze aan het einde van het jaar kunnen zeggen: "We hebben de titel(s) misschien niet gewonnen, maar we streden wel mee tot aan de laatste race van het seizoen". ;) :')
Of juist dan net verliezen door die regel.
Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:49:
Abu Dhabi heeft FerrariWorld... dus...

Mercedes was ook voor. RB was zogenaamd tegen, maar toch was het een unaniem besluit. :?
Dacht dat het 2/3e meerderheid moest zijn.

Maargoed, ik snap niet dat ze echt denken dat dit een verbetering is.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MrSleeves schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:00:
[knip]

Maar goed, ik snap niet dat ze echt denken dat dit een verbetering is.
Ze willen proberen om de spanning tot de laatste race te behouden, en als Sebastiaantje wat minder dominant is volgend jaar dan zou dat kunnen gaan lukken. Dat doen ze dan voor ons, de "fans", wij hebben dat signaal blijkbaar zelf afgegeven?

Testing, one, two ...

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:28:
[...]

Ze willen proberen om de spanning tot de laatste race te behouden, en als Sebastiaantje wat minder dominant is volgend jaar dan zou dat kunnen gaan lukken. Dat doen ze dan voor ons, de "fans", wij hebben dat signaal blijkbaar zelf afgegeven?
Sebje is waarschijnlijk al blij dat ze het niet dmv strafgewicht spannender proberen te maken. 8) Dubbele punten is alleen maar betere kansen op het verbreken van nog een paar records :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Als het spannender willen maken moeten ze de slechte resultaten niet meetellen.
Bijvoorbeeld de 3 slechtste resultaten per coureur tellen niet mee:
Voor Vettel is dat één uitvalbeurt en 2x 4e plaats: -24 punten
Voor Alonso is dat één uitvalbeurt, 11e plek en een 8e plek: -4 punten

In 1989 telden er zelfs maar 11 van de 16 mee. Dat zou Vettel nog eens 15 punten kosten en Alonso maar 6.

• FrankTM
  • Laatst online: 15-02-2022
MrSleeves schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:41:
Als het spannender willen maken moeten ze de slechte resultaten niet meetellen.
Bijvoorbeeld de 3 slechtste resultaten per coureur tellen niet mee:
Voor Vettel is dat één uitvalbeurt en 2x 4e plaats: -24 punten
Voor Alonso is dat één uitvalbeurt, 11e plek en een 8e plek: -4 punten

In 1989 telden er zelfs maar 11 van de 16 mee. Dat zou Vettel nog eens 15 punten kosten en Alonso maar 6.
Hmm, dat kon wel eens beter werken inderdaad.
Daarnaast is een uitvalbeurt minder erg, dus misschien wordt er dan weer wat meer risico genomen :*)

iRacing Profiel

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 10:59
Typisch geval 'don't fix it if it ain't broken', echt een bizarre verandering

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:05
Perez bij FI:
http://www.formula1.com/n...campaign=Latest+Headlines

Dat wordt voor VDG weer Caterham (als hij dat al haalt :()

[Voor 17% gewijzigd door Ryur op 12-12-2013 15:31]

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:05

IkWilbert

Het is mij!

Ryur schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:30:
Perez bij FI:
http://www.formula1.com/n...campaign=Latest+Headlines

Dat wordt voor VDG weer Caterham (als hij dat al haalt :()
Jammer idd, had even gehoopt een konijn uit de hoge houd van team VDG. Bij Sauber is ook nog een optie maar denk dat het weer Caterham wordt. Ach wie weet met alle wijzigen staat Caterham er volgend jaar wel wat beter voor.

I intend to live forever. So far, so good.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:29

Damian

Insane Obtrusion

http://www.formule1.nl/ni...et-drie-teams-in-gesprek/

Force India valt dus inderdaad af, wellicht Sauber dan...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hij gaf, in tegenstelling tot zijn (aankomende) schoonvader, zelf aan voor 80% kans te hebben op een stoeltje voor volgend jaar en met 3 teams in onderhandeling te zijn. Is ie nu 1/3 van die 80% kwijt of zou ie dat stiekem toch al geweten hebben dat FI geen reële plek zou bieden? Persoonlijk houd ik het op Caterham al lijkt zelfs dat een lastige verhaal te worden. Aankomende schoonpapa zit wel goed in de slappe was maar elke € bijgedragen aan instappen is natuurlijk wel een € die weg is, of vertegenwoordigd papa een sponsor die opvallend op de auto aanwezig zal zijn? Ja dus, McGregor.

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 12-12-2013 19:07]

Testing, one, two ...

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:36

Winkiller

De Mopperpot

hardware-lover schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:28:
[...]

Hier ben ik het absoluut niet mee eens, ze zetten de trend van "de sport verkloten" slechts voort :X
Ik mag mij zelf sinds ik tiener was een F1-Fan noemen maar elk jaar wordt dit minder met dit soort onzin ;w

Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

De Verstappens bij RTL Late Night nu. Wellicht wel ff geinig en interessant.

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:37
Belachelijk die dubbele punten. Gewoon houden zoals het was en iedereen die de finish haalt krijgt een halve punt. Dan krijg je ook een beetje die sleur eruit bij de lagere teams.

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:46
Anoniem: 516179 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:20:
Inderdaad, je moet het zo zien dat gemiddeld per manuur de auto een stukje beter wordt. Kun jij als team meer manuur betalen dan heb je een betere auto. De wet van remmende voorsprong zorgt ervoor dat de verschillen binnen de perken blijven, maar de verschillen in manuur zijn vaak heel vergelijkbaar gezien niemand de kennis deelt.

Het is derhalve niet mogelijk dat een klein team in de buurt komt van een groter team tenzij dat grotere team de boel verkloot of simpelweg domme pech heeft.
Ik snap je punt. Is er ergens een lijst met budgetten van de F1 teams beschikbaar? Ik kan op google niks vinden...

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 00:11
vinnyb schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:44:
[...]

Ik snap je punt. Is er ergens een lijst met budgetten van de F1 teams beschikbaar? Ik kan op google niks vinden...
Nee, dat is vaak een groot geheim en ook schattingen zijn vaag/niet onderbouwd. Volgens mij spreken die van enkele tientallen miljoenen voor teams als Marussia/Caterham tot rond de 300 miljoen voor de grote teams.

Er is een poosje een Resource Restriction Agreement geweest, maar teams hielden zich er volgens mij nooit aan. Het team Red Bull viel dan bijv. perfect binnen de grenzen van de RRA maar een aparte organisatie Red Bull Technology ging er dan volgens geruchten flink overheen en gaf veel te veel geld uit. Zo had elk topteam wel weer een of andere constructie om geld te spenderen en volgens mij is dat ook de hoofdreden geweest om de stekker uit die agreement te trekken.

Ben wat dat betreft erg benieuwd hoe ze het nieuwe budgetlimiet willen gaan controleren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Sutil bevestigd bij Sauber. Wéér een stoeltje minder.
Sutil breng niet veel geld mee toch?

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nee, maar daar hebben ze die Rus voor toch? :P

Volvotips.com

• XyritZz
Bart-Willem schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:23:
Die Rus brengt net zo veel geld mee als vorig jaar die Razia. Op papier is dat heel veel, in de praktijk wordt er geen cent overgemaakt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:05
Bart-Willem schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:23:
Heb twijfels of die deal wel doorgaat. Sauber zit nog steeds in financiele nood ;)
Dus er is nog geen geld van de Russen naar Sauber gekomen.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 10:27

fynrd1

Fooled by Randomness

[afbeelding]
Weet er ook nog één; teams die 4 gp's op rij niet het loon van hun personeel hebben overgemaakt worden de rest van het seizoen geschorst.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ryur schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:39:
[...]

Heb twijfels of die deal wel doorgaat. Sauber zit nog steeds in financiele nood ;)
Dus er is nog geen geld van de Russen naar Sauber gekomen.
Het is de laatste weken ineens ook verdacht stil rondom de Russen..

We zullen het wel horen, ik heb gelezen dat naast Sutil ook vd Garde bij Sauber gespot zou zijn (fabriek bezoek oid) en de bijbehorende verhalenmolen.. Niet dat Sauber de euro's van McGregor niet kan gebruiken, maar we zullen wel merken hoe e.e.a afloopt..

Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zou mooi zijn als VDG bij Sauber terecht zou komen (en dan Frijns bij Caterham :P ). Maar zodra er weer een Russisch windje aan lijkt te komen zou ik als ik VDG was gewoon rap bij Caterham bijtekenen.

Volvotips.com

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:
[...]

Weet er ook nog één; teams die 4 gp's op rij niet het loon van hun personeel hebben overgemaakt worden de rest van het seizoen geschorst.
+1 :Y

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bart-Willem schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:06:
Zou mooi zijn als VDG bij Sauber terecht zou komen (en dan Frijns bij Caterham :P ). Maar zodra er weer een Russisch windje aan lijkt te komen zou ik als ik VDG was gewoon rap bij Caterham bijtekenen.
Het wordt billen knijpen lijkt het; http://www.racexpress.com...php?nav=Artikel&nid=54755
Het begint op Verstappen te lijken, "het ziet er goed uit, er is 99%.......", om vervolgens naast de pot te piesen. Ik weet niet hoe belangrijk het voor jullie is of er wel of geen Hollander in de F1 zal rijden maar als er geen kans is op meestrijden, en dan minimaal in de middenmoot, dan hoeft het niet perse voor mij.

Testing, one, two ...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-06 22:00

Arfman

Drome!

Het boeit mij helemaal niks. Misschien zodra er iemand echt kan meestrijden, maar of VdG nu 18e of 22e wordt, het zal me een biet wezen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:36

Winkiller

De Mopperpot

Arfman schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:18:
Het boeit mij helemaal niks. Misschien zodra er iemand echt kan meestrijden, maar of VdG nu 18e of 22e wordt, het zal me een biet wezen.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens...

[Voor 21% gewijzigd door Winkiller op 16-12-2013 21:21]

Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:37
fynrd1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:
[...]

Daar heeft niemand van ons wat aan en dat zijn zaken waar wij als kijker absoluut geen last van mogen hebben.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Streskip schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:36:
[...]

Daar heeft niemand van ons wat aan en dat zijn zaken waar wij als kijker absoluut geen last van mogen hebben.
Je begrijpt hem niet..

• Zamorano
  • Niet online
Ik zag hier en daar al berichten voorbij komen over welke nummers de coureurs hebben aangegeven te willen hebben.

Alonso: 14
Räikkönen: 7
Rosberg: 6
Massa: 19
Pérez: 11
Vergne: 27
Bottas: 77 (Bo77as :7)
Maldonado: 3

Bianchi wilde 7, 27 of 77, maar dat gaat hem dus niet worden, aangezien die al gekozen zijn door coureurs die vorig jaar hoger geëindigd zijn in het kampioenschap.

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:15
Toepasselijk :o Mad Perez! :D

IJsdikte op de Elfstedentocht

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Maldonado 3. Omdat hij er al 3 jaar niks van bakt oid?

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zou er iemand zijn die 666 wil? Was wel iets voor Maldonado. :+

Volvotips.com

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Je mag 2-99 kiezen... ik hoop niet dat ze ook 0x mogen doen.

• Anoniem: 411873
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Giedo zal wel 21 kiezen? (Als hij er nog bij is, maar hij is in Hinwil gespot net zoals Sutil dat eerst was)

Vergne had geloof ik 7, 11 en 27 gekozen. Zal dus 27 worden, tenzij ze die blokkeren vanwegen Villeneuve.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Giedo schijnt door wegvallen van die russische deal een goede kans te maken bij Sauber inderdaad. We zullen zien. Als dat lukt heeft-ie ook echt een auto die tot iets leuks in staat is..

Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Destruction schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:09:
Giedo schijnt door wegvallen van die russische deal een goede kans te maken bij Sauber inderdaad. We zullen zien. Als dat lukt heeft-ie ook echt een auto die tot iets leuks in staat is..
Sauber en Lotus gaan het heel zwaar krijgen. Geen geld = geen ontwikkelingen

Lotus kopte laatst nog dat ze het niet van ontwikkelingen moesten hebben maar ideeën. Heel nobel maar met ideeën alleen red je het niet. De Double-Diffuser van Brawn GP kwam bij Super Aguri vandaan. Die hebben er niks aan gehad.
Minardi schijnt jarenlang een auto te hebben gehad die op papier best goed was (goede ideeën dus) maar vanwege het beperkte budget hebben ze er nooit volledig gebruik van kunnen maken.

Player1s Twitch

• Yonni
  • Laatst online: 08-06 14:47

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• XyritZz
L1nt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:28:
[...]

Sauber en Lotus gaan het heel zwaar krijgen. Geen geld = geen ontwikkelingen

Lotus kopte laatst nog dat ze het niet van ontwikkelingen moesten hebben maar ideeën. Heel nobel maar met ideeën alleen red je het niet. De Double-Diffuser van Brawn GP kwam bij Super Aguri vandaan. Die hebben er niks aan gehad.
Minardi schijnt jarenlang een auto te hebben gehad die op papier best goed was (goede ideeën dus) maar vanwege het beperkte budget hebben ze er nooit volledig gebruik van kunnen maken.
Sauber zal het inderdaad zwaar gaan krijgen, maar volgens mij is hun budget alsnog meer dan het dubbele van bijv. Caterham. Wat dat betreft is Sauber nog steeds een stap omhoog als Giedo het voor elkaar krijgt.

Qua teamgenoot zou het ook een leuke stap omhoog zijn, Sutil is wel een respectabele coureur die er al heel wat jaartjes F1 op heeft zitten en ik ben er 100% van overtuigd dat vd Garde het daar een stuk zwaarder mee zou gaan krijgen dan met Pic.

Zonde eigenlijk voor Sauber dat er zo weinig met die relatie met Chelsea is gedaan.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:00:
[...]

Zonde eigenlijk voor Sauber dat er zo weinig met die relatie met Chelsea is gedaan.
Toen ik hoorde van die samenwerking fronste ik m'n wenkbrauwen meteen al.

Voetbal en F1 gaan niet samen en hebben totaal geen samenhang. Nul.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zit nu op Sky de GP van Hongarije 1997 te kijken. Geweldig :) Ik begon met F1 volgen halverwege/eind 1996. Ik weet deze wedstrijd nog verrassend goed te herinneren. Was ook een erg boeiende race :)

Leuk, die classic races :Y

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-06 19:04

• XyritZz
Inderdaad zeer goed, schijnt toch weer een moeilijkere auto te zijn dan de FR 2.0. Vind het ook echt heel knap dat hij zo snel op snelheid is, terwijl je toch ook regelmatig ziet dat toppers uit de karting het moeilijk hebben na de overstap richting autosport.

Bijv. Nyck de Vries heeft ook even tijd nodig gehad om te wennen aan de autosport en de laatste paar races van afgelopen seizoen deed hij het ineens zeer goed.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Hoop alleen dat de naam Verstappen niet te besmet is inmiddels door de acties van Jos.
Ben bang dat de Nederlandse bedrijven niet zo snel geld in hem durven te stoppen vanwege Jos dus moet hij het echt van z'n talent hebben.

Als ie echt zo snel is, zullen de meeste teams wel om hem gaan strijden binnenkort en ze niet afschrikken van de naam Jos.

Player1s Twitch

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben wel onder de indruk van Max, en als hij het goed doet komend jaar, zie ik hem nog wel relatief jong instappen bij een topteam in de F1. Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat in de races straks.

Tevens fijn dat het aanbod autosport op Sport1 groter wordt, GP2 en GP3 erbij is wel erg leuk, meer waar voor mijn geld, want die GP2 races is vaak geweldig, zeker in het begin, als alles nog dicht bij elkaar zit, met die jonkies :)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-06 19:04
Nou, van der Garde is in gesprek met Caterham, Sauber en nu is i.p.v. FI Marussia erbij gekomen. Als het Sauber niet gaat worden zie ik het somber in voor Giedo..

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Marussia? Dat is gewoon een $random nieuwsbericht, want dan babbel je met iedereen.

Overigens schijnt er tijdens de Pirelli test alweer een band geklapt te zijn op het rechte stuk met ~320 per uur.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Laten ze eerst maar eens goede banden maken..
"Net met 320 kilometer per uur gespind op het rechte stuk van Bahrein, omdat een van mijn banden zonder waarschuwing vooraf explodeerde. Het resultaat is dat ik nu op zoek moet naar wat wc-papier", aldus Rosberg in een tweet, die hij inmiddels weer van het sociale netwerk heeft verwijderd.
http://www.gpupdate.net/n...jdens-testsessie-pirelli/

Wat betreft VDG hoop ik echt wel dat hij bij een team kan rijden.

Wear Sunscreen!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40
Wow, dat van die banden is wel verontrustend.

Ik ben all for banden die geen hele race het uithouden en een merkbare degradatie hebben (wat, kan ik begrijpen, niet makkelijk te engineeren is zodat het net goed en niet te veel is), maar het mag niet tot onvoorspelbaar gedrag leiden: klapband na tien ronden al glijdend door de bocht geglibberd te zijn wegens banden op => driver error. Dit soort "geen waarschuwing, boem" gevallen zijn niet aanvaardbaar, niet voor de fans, niet voor de rijders en ook niet voor de sport.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• enchion
  • Niet online
DexterBelgium schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:07:
Wow, dat van die banden is wel verontrustend.

Ik ben all for banden die geen hele race het uithouden en een merkbare degradatie hebben (wat, kan ik begrijpen, niet makkelijk te engineeren is zodat het net goed en niet te veel is), maar het mag niet tot onvoorspelbaar gedrag leiden: klapband na tien ronden al glijdend door de bocht geglibberd te zijn wegens banden op => driver error. Dit soort "geen waarschuwing, boem" gevallen zijn niet aanvaardbaar, niet voor de fans, niet voor de rijders en ook niet voor de sport.
Waarom eigenlijk geen banden maken met zacht compound aan de buitenkant en keihard aan de binnenkant.
Zodat je ongeveer de helft van je grip kwijtraakt als je door de zachte materie heen bent.

Anoniem: 516179

Mwah ik vind dat hele banden gedoe behoorlijk kunstmatig. Als je jongens als Vettel, Schumacher, Raikkonen en Hamilton hoort zeggen dat ze maar op 90% van hun kunnen rijden omdat anders de banden eraan gaan kun je het niet echt meer sporten noemen. Bij welke andere sport moet de sporter niet 100% geven om een optimaal resultaat te halen?

Zeker bij Vettel is het gewoon schrijnend dat ze continu op de radio zitten dat ie rustig aan moet doen omdat ie anders de banden eraan rijdt. Wanneer ie dan even stout is en z'n snelste ronde neerzet of tijdens de kwalificatie zie je dat er vaak nog meer dan een seconde in die jongen zit.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
enchion schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:56:
[...]

Waarom eigenlijk geen banden maken met zacht compound aan de buitenkant en keihard aan de binnenkant.
Zodat je ongeveer de helft van je grip kwijtraakt als je door de zachte materie heen bent.
Wat is het verschil met nu dan .. ?

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 18:14

tdw

Amai seg!

Doe het eerder andersom: Knetterharde buitenkant en zacht aan de binnenkant. Dan moet je ze eens zien pushen om zo snel mogelijk door de buitenkant heen te vreten >:)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• SnowDude
  • Nu online
Anoniem: 516179 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:49:
Mwah ik vind dat hele banden gedoe behoorlijk kunstmatig. Als je jongens als Vettel, Schumacher, Raikkonen en Hamilton hoort zeggen dat ze maar op 90% van hun kunnen rijden omdat anders de banden eraan gaan kun je het niet echt meer sporten noemen. Bij welke andere sport moet de sporter niet 100% geven om een optimaal resultaat te halen?
Sorry hoor, maar een marathon loper geeft ook niet alles in de eerste 30 km, die houden ze zich ook behoorlijk in. In de meeste auto sporten gaat het tegenwoordig om brandstof en banden sparen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• enchion
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:10:
[...]

Wat is het verschil met nu dan .. ?
Binnenkant zo versterkt dat die niet kapot kan, en dan rijders driftend over de baan zien gaan om enige temperatuur erin te houden.

Wat ik bedoel is je kan een band ook laten "slijten" zonder het risico te hebben dat hij aan stukken uit elkaar spat.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:57
SnowDude schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:37:
[...]
Sorry hoor, maar een marathon loper geeft ook niet alles in de eerste 30 km, die houden ze zich ook behoorlijk in. In de meeste auto sporten gaat het tegenwoordig om brandstof en banden sparen.
De gemiddelde marathon-loper komt toch wel 110% kapot over de streep aan hoor. En wat er gezegd wordt, is dat de F1-coureur niet alles geeft, maar meer let op de banden. Daar kan ik me helemaal in vinden, en dat vind ik erg jammer.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13

Martinspire

Awesomeness

Mja of het gevecht niet aangaan omdat het teveel banden kost. Dat is gewoon niet tof meer. Dat ze niet 80 ronden meegaan is prima, maar dan moeten ze de tijd die ze op de baan zijn, wel gewoon 100% performance geven en dat zit nu op iets van 100% in de eerste 3 ronden en daarna heb je ze verkloot en kun je 20 ronden op ijs rijden.

[Voor 57% gewijzigd door Martinspire op 20-12-2013 07:15]

Martinspire - PC, PS4, X1

• XyritZz
Helemaal eens het bovenstaande, ik vind het ook niets dat coureurs op 80 a 90% van hun kunnen rijden om de banden maar te sparen.

Dit is nu juist een tak van sport die op z'n leukst is als iedereen op 100% of iets daar boven zit, want juist dan gaan coureurs foutjes maken en is die eerste plek na 20 ronden nog geen garantie op de overwinning.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Martinspire schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 07:14:
Mja of het gevecht niet aangaan omdat het teveel banden kost. Dat is gewoon niet tof meer. Dat ze niet 80 ronden meegaan is prima, maar dan moeten ze de tijd die ze op de baan zijn, wel gewoon 100% performance geven en dat zit nu op iets van 100% in de eerste 3 ronden en daarna heb je ze verkloot en kun je 20 ronden op ijs rijden.
Waren het maar drie ronden... 75% van één kwalificatieronde is ongeveer de levensduur. Daarna zakt ie al snel af.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

enchion schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:41:
[...]

Binnenkant zo versterkt dat die niet kapot kan, en dan rijders driftend over de baan zien gaan om enige temperatuur erin te houden.

Wat ik bedoel is je kan een band ook laten "slijten" zonder het risico te hebben dat hij aan stukken uit elkaar spat.
Ondanks dat Pirelli de schuld op zich nam, was de oorzaak van de klappende banden te wijten aan hoe de teams deze banden ver buiten hun operating range gebruikten. Daarnaast zijn de testrestricties die Pirelli heeft ook niet om over naar huis te schrijven, dus er is eigenlijk niets op hun aan te merken, behalve dan dat ze zichzelf niet verdedigen. De verbeterde band die halverwege het seizoen is ingebracht was gewoon prima in elk opzicht dat er voorheen over geklaagd werd. Maar het resultaat was saaie races, weinig pitstops en het verrassingselement genaamd "the cliff", heb ik eigenlijk buiten Korea om helemaal niet meer gezien.
Martinspire schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 07:14:
XyritZz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:19:
Helemaal eens het bovenstaande, ik vind het ook niets dat coureurs op 80 a 90% van hun kunnen rijden om de banden maar te sparen.

Dit is nu juist een tak van sport die op z'n leukst is als iedereen op 100% of iets daar boven zit, want juist dan gaan coureurs foutjes maken en is die eerste plek na 20 ronden nog geen garantie op de overwinning.
Dat ze niet de hele race op 100% rijden heeft ook te maken met de duurzaamheid van andere elementen, zoals brandstof, de motor en de versnellingsbak. Het nivelleren van het veld, de groenere uitstraling en de veiligheid die de FIA probeert af te dwingen door bijvoorbeeld het tankverbod zijn naar mijn inziens de oorzaak dat er zo defensief als conservatief wordt gereden. De Pirelli band als DRS moesten eigenlijk ervoor zorgen dat de spanning en onvoorspelbaarheid weer terug zou komen, maar goed het resultaat kennen we inmiddels wel.

• Tleilaxu
  • Niet online
Nu neemt kobayashi waarschijnlijk 'het plekje van Van Der Garde' in bij Caterham?

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Retro-design F1 auto's. Gave plaatjes!

[Voor 41% gewijzigd door AlterEgo op 20-12-2013 14:48]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wow, ik vind die McLaren van 1996 en deze Williams erg mooi zo!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Tleilaxu schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:06:
Nu neemt kobayashi waarschijnlijk 'het plekje van Van Der Garde' in bij Caterham?
Het zitje van Pic, zo lees ik. Maar voor het zitje van van der Garde is inderdaad ook al een andere naam genoemd als "zeer waarschijnlijk"..

Giedo moet het dus gaan hebben van Sauber of Marussia, anders zie ik het somber in voor hem.

• Tleilaxu
  • Niet online
Destruction schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:47:
[...]

Het zitje van Pic, zo lees ik. Maar voor het zitje van van der Garde is inderdaad ook al een andere naam genoemd als "zeer waarschijnlijk"..

Giedo moet het dus gaan hebben van Sauber of Marussia, anders zie ik het somber in voor hem.
Mja in de Britse autosportpers gingen ze nu volgens mij uit van Gutierrez bij Sauber(maar die zou dan vandaag bevestigd worden) en Kobayashi en Ericsson bij Caterham.
Dan zou Marussia over blijven, maar dan kun je volgens mij beter gewoon gaan biljarten ofzo.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

AzzKickah schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:23:
Wow, ik vind die McLaren van 1996 en deze Williams erg mooi zo!

[afbeelding]
Die Williams is wel heel stoer zo inderdaad! 8)

Volvotips.com

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Tleilaxu schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:49:
[...]

Mja in de Britse autosportpers gingen ze nu volgens mij uit van Gutierrez bij Sauber(maar die zou dan vandaag bevestigd worden) en Kobayashi en Ericsson bij Caterham.
Dan zou Marussia over blijven, maar dan kun je volgens mij beter gewoon gaan biljarten ofzo.
Dat dus.

Het lijkt er op deze manier aardig op dat Giedo zijn kaarten heeft verspeeld. Hoe langer je met teams praat, hoe meer risico je loopt dat je huidige/ex-werkgever een deal sluit met een ander..

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Zo zie ik de Ferrari graag

En 7Up mag van mij vandaag weer hoofdsponsor worden van een team

En kan er nog wel meer posten. De Camel Lotus of MTV Simtek of the United Colors of Benetton uit 1990

Player1s Twitch

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee