[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.043 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:28
AlterEgo schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:08:
Breaking news
Hulkenberg and Perez for Force India in 2014
Whitmarsh admitted it is bittersweet that, in helping Perez, fellow Briton di Resta is apparently being pushed out of Formula One.

bron
Hopelijk is het niet waar, want dan komt Maldonado terug in Lotus :(.
Ik wil hem eruit hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52

Harrie

NederVlaming

Ryur schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:24:
[...]

Hopelijk is het niet waar, want dan komt Maldonado terug in Lotus :(.
Ik wil hem eruit hebben!
Sja.. Ik eigenlijk ook... Maar ja, hij heeft een sponsor met een grote zak geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

'Hülkenberg heeft al getekend bij Force India'

Volgens het Duitse Bild heeft Nico Hülkenberg een contract getekend bij Force India. De Duitser zou het in dat geval opnieuw moeten stellen zonder een stoeltje bij een topteam, ondanks zijn uitstekende optreden in de tweede helft van het seizoen.

Sauber en Force India zouden volgens het doorgaans goed ingelichte Bild touwtrekken om Hülkenberg. De rijke Indische renstal kon echter een beter contract op tafel leggen, waardoor een terugkeer van Hülkenberg naar Force India op handen lijkt te zijn.

De teamgenoot van Hülkenberg zou Sergio Perez worden. De Mexicaan reed afgelopen zondag zijn laatste race voor McLaren en brengt met Telmex een enorme sponsor met zich mee. Adrian Sutil zou dan het stoeltje van Hülkenberg op moeten vullen bij Sauber en zou Pastor Maldonado als teamgenoot krijgen, zo meldt Bild.

bron: GPupdate.net
Sutil/Maldonado bij Sauber? :o Perez bij Force India? Die wilde toch alleen stoeltje/team waarmee hij om overwinningen kon vechten enzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 25-11-2013 22:10 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-06 00:16

DDX

Sutil naar Sauber ja :
DDX schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:50:
Adrian Sutil naar Sauber volgend jaar dus ;)
(Vriendin van hem zat champagne te drinken met Monisha Kaltenborn)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die zag ik in Monza ook al in de hospitality daar rondhangen (ze val best wel op O-) ), dus dat alleen zegt nog niet zo veel :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
Creative S schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:05:
[...]

Hou er alleen even rekening mee dat de BBC nog verder gaat bezuinigen. En ja, de slachtoffers daarvan worden/zijn o.a. Wimbledon en de F1.

[...]

Inderdaad.
Ow? Ik zag vlak voor de voorbeschouwing op BBC nog wel een kritisch programma met kijkersvragen over de halfslachtige coverage.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Fake Charlie Whiting had al zo'n 'vermoeden' in Austin... (Hulkenberg)

https://twitter.com/charl...status/402086408908595200

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 25-11-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 14:34
Voor mij heeft mijn interesse in F1 altijd samengehangen met de kwaliteit van de races en de kwaliteit van de beleving. In de jaren voordat BBC de coverage terugkreeg waren die er minder/niet en volgde ik meer sporadisch, en in de jaren met Jake, DC en EJ waren die er op en top. Nu lijkt zowel de sport als de coverage weer weg te driften van die top (dit jaar was minder, met de helft niet live, en de andere helft duidelijk met minder passie voor de sport gemaakte coverage, en (zeker sinds de bandeswitch) lacklustere races), en zal hetzelfde gebeuren met mijn (en ik voorspel heel veel andere met mij) neiging om de tijd te nemen om races proberen te kijken.

Ik blijf erbij dat Bernie niet snapt hoe groot Auntie beeb zijn sport heeft gemaakt, noch hoe je al de fans aan je bindt.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
SnowDude schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:30:
[...]

Ik heb goed nieuws voor je, volgend jaar geen co-comentatoren meer
Dat is wel jammer, aangezien Olav Mol een prettige commentator is om naar te luisteren, maar erg veel mist. Een co-commentator zou hem mooi kunnen aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is ook de reden dat vrijwel alle zenders met duo-commentaar werken. Mol mist in zijn eentje veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Destruction schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:09:
[...]

Sutil/Maldonado bij Sauber? :o Perez bij Force India? Die wilde toch alleen stoeltje/team waarmee hij om overwinningen kon vechten enzo?
Dat zou wel zuur zijn voor Lotus; Quantum deal gaat mis en daarna gaan de deals met coureurs die grof geld hebben ook mis (Perez, Maldonado zijn volgens mij toch wel de twee "rijkste" coureurs op de grid qua sponsoring).

Zou me niets verbazen als Lotus volgend jaar achter Force India en Sauber aan hobbelt, en dat zou erg jammer zijn. Wat ik de tweede seizoenshelft van Grosjean heb gezien gun ik hem echt wel een goede auto.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:03:
Dat is ook de reden dat vrijwel alle zenders met duo-commentaar werken. Mol mist in zijn eentje veel te veel.
Tja, lekker belangrijk, ik kijk zelf toch ook, ik ben mijn eigen co-commentator wel.

Ik hoef geen twee commentatoren die constant voor zeggen wat ik al in beeld zie. Dat vind ik namelijk altijd zo jammer van de beeb, het meest commentaar is een beetje obvious als je zelf het beeld en de timing voor je hebt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Frijns wordt in verband gebracht met Caterham. Ben benieuwd of dat écht waar is. Zou leuk zijn als zowel VDG als Frijns daar gaan rijden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

SnowDude schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:49:
[...]
Hij had het over het horizontale vlak, en daar heeft hij gelijk in. De G krachten in een straal jager zijn alleen verticaal, de zijdelingse en voorwaartse G-krachten die je in een formule 1 auto hebt, heb je bijna niet in en straaljager.
Eh... nee. Enig idee hoeveel zijdelingse G krachten een roll oplevert in een jet? En hebben ze ook negative G in de F1 tegenwoordig?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SnowDude schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:28:
[...]

Tja, lekker belangrijk, ik kijk zelf toch ook, ik ben mijn eigen co-commentator wel.

Ik hoef geen twee commentatoren die constant voor zeggen wat ik al in beeld zie. Dat vind ik namelijk altijd zo jammer van de beeb, het meest commentaar is een beetje obvious als je zelf het beeld en de timing voor je hebt.
Mwoah, missing the obvious is vaak wel wat Mol overkomt. Iemand ernaast die bijhoudt wie op welke banden rijdt e.d. zou erg helpen. Dat zou trouwens ook op de F1 site kunnen, die java applet is afschuwelijk oud. Ik krijg nu zelfs meldingen van mijn volledig geupdate Java dat ze die site gaan blokkeren in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:40

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik gebruik de live timing van f1.com al lang niet meer. Die f1lt.pl is echt veel beter. Heb Brazilië zelfs later gekeken en de live timing gewoon gedownload. Zodra de lichten uit gaan, druk je op play en hij loopt praktisch goed. En veel meer info (en dat allemaal uit dezelfde data).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
En vrijwel zeker geen F1 coverage meer in Vlaanderen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20131125_057

Niet dat ik nu vaak naar de coverage van VIER keek, was niet zo slecht als het ooit geweest is, maar kan niet tippen aan mijn bbc verslaving.

Nu, als de bbc er ook mee ophoudt, is mijn keuze snel gemaakt natuurlijk...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:19
En iedereen volgend jaar weer naar Sport1 nu Olaf weer terug komt op locatie?

Dat moet toch wel een hele verademing zijn voor iedereen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 14:38

ThunderNet

Flits!

Clavat schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:10:

Ik heb 1 aflevering sport 1 gekeken dit jaar. Commentaar was idd vrij belabberd, maar de beeldkwaliteit was helemaal om te huilen, daarnaast deed de player het ook nog eens slecht.
Afgelopen jaar combi van BBC / RTL gekeken, en als ik niet live kon kijken de SkyF1 afleveringen op maandag gezien.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
ThunderNet schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:15:
[...]

Ik heb 1 aflevering sport 1 gekeken dit jaar. Commentaar was idd vrij belabberd, maar de beeldkwaliteit was helemaal om te huilen, daarnaast deed de player het ook nog eens slecht.
Afgelopen jaar combi van BBC / RTL gekeken, en als ik niet live kon kijken de SkyF1 afleveringen op maandag gezien.
HD van Sport1 was bij mij vele malen beter dan de BBC want dat is bij ziggo SD

Ik ben ook blij dat GP2 en GP3 ook naar Sport1 komen, dat wordt echt het hele weekend voor de buis hangen _/-\o_

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 14:38

ThunderNet

Flits!

SnowDude schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:22:
[...]
HD van Sport1 was bij mij vele malen beter dan de BBC want dat is bij ziggo SD

Ik ben ook blij dat GP2 en GP3 ook naar Sport1 komen, dat wordt echt het hele weekend voor de buis hangen _/-\o_
Sport1 uitzending heb ik via hun website bekeken. Kwaliteit kwam ongeveer overeen met dumpert...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
DexterBelgium schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:15:
En vrijwel zeker geen F1 coverage meer in Vlaanderen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20131125_057

Niet dat ik nu vaak naar de coverage van VIER keek, was niet zo slecht als het ooit geweest is, maar kan niet tippen aan mijn bbc verslaving.

Dit is inderdaad rot nieuws. ik woon in frankrijk maar heb een sat via belgie. Nu ben ik weer aangewezen op minder legale (lees usenet) downloads na afloop van de race aangezien ik geen sport1, BBC of sky heb (en frans/duits is toch minder)
on a positive note.. mijn vrouw zal blij zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MrSleeves schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:40:
Ik gebruik de live timing van f1.com al lang niet meer. Die f1lt.pl is echt veel beter. Heb Brazilië zelfs later gekeken en de live timing gewoon gedownload. Zodra de lichten uit gaan, druk je op play en hij loopt praktisch goed. En veel meer info (en dat allemaal uit dezelfde data).
Daar gebruik ik de app van, maar heb mijn tablet verkocht. :P Met een klein netbookje tikt het makkelijker mee op het autosport forum en GoT tijdens de race.
Clavat schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:10:

Uhm.. nee :?

Leuk voor de mensen die zijn enthousiasme leuk vinden. Maar maakt gewoon teveel fouten en weigert met iemand in dat hok te zitten

En ik betaal al zat aan media, ga niet nog eens 15,- pm voor S1 betalen voor die paar races. Voor de rest hebben ze weinig interessants. Zou daarom Bernie het seizoen zo hebben uitgerekt? Voor de betaalkanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het zou jammer zijn als Di Resta inderdaad uit de f1 gaat, vond hem altijd wel een harde werker en zeker vorig jaar haalde hij goede punten binnen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vond dat een rijdend pak melk qua uitstraling. Mis ik helemaal niets aan. Gelukkig is dan ook het ophemelen van de Britse media voorbij.
Hij kwam altijd een beetje zeikerig over, zelfs toen hij keer op keer de auto in de muur zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Senor Sjon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:41:

Uhm.. nee :?

Leuk voor de mensen die zijn enthousiasme leuk vinden. Maar maakt gewoon teveel fouten en weigert met iemand in dat hok te zitten
Volgens de NOS gaat die toch echt op locatie zitten hoor
Mol zal zijn commentaar verzorgen vanaf de circuits. De afgelopen jaren kwam het commentaar vanwege beperkte budgetten uit studio's in Hilversum en Amsterdam

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Eerlijk gezegd is DiResta voor mij ook 1tje die ik volgend jaar na een wedstrijd of drie niet meer zal kunnen herinneren.

Noem eens iets memorabels aan hem, ik kan echt niks verzinnen.

Wat betreft het ophemelen, dat is de Beeb zn goed recht (Because they`re British), als men dat niet wil moeten andere kanalen maar eens beter hun werk gaan doen.

Het zal ernstig jammer zijn als de BBC van het verslaggevingstoneel verdwijnt niet alleen omdat ze het zo geweldig doen, maar ook vooral omdat ze zo`n groot voorbeeld stellen.
(hopen dat Sky het BBC format enigszins behoud, om de in de laatste jaren verkregen ervaring in hoe het moet in stand te houden.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 23:46

AzzKickah

06-CENSORED

Pierre61 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:14:
[...]

Volgens de NOS gaat die toch echt op locatie zitten hoor

[...]
Hij bedoelt 'nee geen Sport1'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt.

Waar zijn de berichten over het terugschroeven van de BBC? Ze blijven toch de helft doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Senor Sjon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:21:
Klopt.

Waar zijn de berichten over het terugschroeven van de BBC? Ze blijven toch de helft doen?
>>2 jaar oude link verwijderd<<

[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 26-11-2013 14:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
Ik dacht juist dat het tot 2018 door liep;
http://tellychat.co.uk/bb...ge-2014-will-itv-bt-0165/

De BBC coverage is de grootste reden dat ik nu nog kijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat bericht is 2 jaar oud en de aanleiding geweest van de halvering. Die telt niet nog een keer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Senor Sjon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:48:
Dat bericht is 2 jaar oud en de aanleiding geweest van de halvering. Die telt niet nog een keer. :+
Het mijne dus, daar heb ik overheen gekeken :(

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
edit\ Aha ging dus niet over mijn bericht :+

[ Voor 81% gewijzigd door Maks op 26-11-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
enchion schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
Wat betreft het ophemelen, dat is de Beeb zn goed recht (Because they`re British), als men dat niet wil moeten andere kanalen maar eens beter hun werk gaan doen.
Ik vond het afgelopen weekend wel grappig dat ze Chilton zo aan het ophemelen waren, omdat hij alle races had uitgereden(nieuw record).
Dat is inderdaad waar, maar hij is dan ook alle races achter zijn teamgenoot geëindigd :D
Alhoewel ik weet dat hij geen beste auto had, is Chilton imho de minst indrukwekkende rijder van het veld dit jaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Tleilaxu op 26-11-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Tleilaxu schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:27:
[...]

Ik vond het afgelopen weekend wel grappig dat ze Chilton zo aan het ophemelen waren, omdat hij alle races had uitgereden(nieuw record).
Dat is inderdaad waar, maar hij is dan ook alle races achter zijn teamgenoot geëindigd :D
Alhoewel ik weet dat hij geen beste auto had, is Chilton imho de minst indrukwekkende rijder van het veld dit jaar.
Ja ik ben van zelfde mening.
Hij reed altijd VER achteraan! Als hij ergens tegenaan gebotst was, had het Vettel kunnen zijn die hem lapte.

Giedo was (zelfs met even slechte auto) nog keihard aan het vechten, en vaak ook te hard (paar keer ook door die Chilton). Eigenlijk heeft Giedo 1x ECHT een fout gemaakt volgens mij en dat was Canada.

En ik vond Chilton ook echt niet sympatiek, beetje een droogkloot die echt typisch Brits was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

1 noemenswaardige fout, waarbij het ook nog eens 'alleen maar' het een fractie van een seconde ophouden van Webber was.

Iedereen kan roepen wat ie wil, maar Giedo heeft het gewoon hartstikke degelijk gedaan in z'n debuutjaar met een Caterham. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik ben bepaald geen fan, maar moet toegeven dat Giedo het netjes heeft gedaan dit jaar. We zullen zien of het genoeg is om hem ook volgend jaar op de grid te houden.

Ik ben wel benieuwd of het zover komt en zo ja, wat er dan gebeurd mocht ook Frijns bij Caterham kunnen instappen. Ook van Frijns ben ik geen fan, maar hij heeft geen geld, dus wat hij bereikt heeft is toch vooral om z'n talent gebeurd. En dat spreekt me wel aan.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:59
DexterBelgium schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:15:

Hetgeen ik soms deed is Vier opzetten; en een stream van sky gebruiken voor de audio.
Of natuurlijk naar de BBC uitzendingen kijken, alhoewel ze maar 1/2e live uitzenden :(

Het enige dat we nog kunnen hopen is dat Sporza of één de uitzendingen zullen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07

Martinspire

Awesomeness

Wat je Chilton wel moet nageven is dat ie dus niet is gecrashed en ook geen straffen heeft gehad (bv voor blauwe vlag negeren wat VdG 2x is overkomen). Oftewel: als racer is ie prima, als rijder bakt ie er echter weinig van (gewoon niet snel genoeg).

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 20:52

Harrie

NederVlaming

Destruction schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:38:
Ik ben bepaald geen fan, maar moet toegeven dat Giedo het netjes heeft gedaan dit jaar. We zullen zien of het genoeg is om hem ook volgend jaar op de grid te houden.

Ik ben wel benieuwd of het zover komt en zo ja, wat er dan gebeurd mocht ook Frijns bij Caterham kunnen instappen. Ook van Frijns ben ik geen fan, maar hij heeft geen geld, dus wat hij bereikt heeft is toch vooral om z'n talent gebeurd. En dat spreekt me wel aan.
In de voorspelling van Eddie Jordan op BBC mocht Guido blijven bij Caterham. Dat zou goed zijn. En Eddie heeft het meestal wel bij het rechte eind gehad. Laten we het hopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nou ja, Caterham is de nodige miljoenen misgelopen door als laatste te eindigen, dus de centen van schoonpapa komen Caterham goed uit.

On the other hand, ben wel benieuwd hoe Max Verstappen het gaat doen in de singleseater. Bij de karts was die zo goed als onverslaanbaar.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

MegaTronics schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:36:
Nou ja, Caterham is de nodige miljoenen misgelopen door als laatste te eindigen, dus de centen van schoonpapa komen Caterham goed uit.

On the other hand, ben wel benieuwd hoe Max Verstappen het gaat doen in de singleseater. Bij de karts was die zo goed als onverslaanbaar.
Max is goed bezig, hij heeft al diverse test gedaan en is erg snel :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

ThunderNet schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:15:
[...]

Ik heb afgelopen seizoen dat Sport1 GO F1 gehad en de kwaliteit was echt slecht ja. Zeker geen (full)-HD en veel stuttering. Wellicht dat het via de TV beter is...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Sport 1 heeft helemaal geen HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Op de kabel is het gewoon 1080i en in mijn wereld heet dat HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:47

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb serieus nog nooit zo scherp formule 1 gekeken als op Sport1. Kwalitiet is zelfs beter dan op BBC1 HD. Dus zeker wel HD.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat ontzettend vreemd dan.

Toen ik begin dit jaar Sport1 aanvroeg, ging ik er ook vanuit dat het HD zou zijn. Echter toen ik de zender eindelijk had en op alle kanalen keek, ging het lampje voor HD op de TV-ontvanger niet aan.
Ik dus bellen met de vraag waar m'n HD kanaal was.
Sport 1 heeft geen HD, was het antwoord. Bestaat niet.
Op de Sport 1 site staat ook nergens dat de kanalen HD zijn (http://info.sport1.nl/ - Onze TV Kanalen).

Dus ik was echt in de veronderstelling dat Sport 1 geen HD had.

(Ik heb dan wel TV bij Telfort/KPN dus blijkbaar schroeven die het dan terug naar SD..? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06 14:50

Player1S

Probably out in the dark

IkWilbert schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:56:
[...]

Max is goed bezig, hij heeft al diverse test gedaan en is erg snel :)
Nu hopen dat ie een betere manager heeft dan papa

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:09:

Toen ik begin dit jaar Sport1 aanvroeg, ging ik er ook vanuit dat het HD zou zijn. Echter toen ik de zender eindelijk had en op alle kanalen keek, ging het lampje voor HD op de TV-ontvanger niet aan.
Op de Sport 1 site staat ook nergens dat de kanalen HD zijn (http://info.sport1.nl/ - Onze TV Kanalen).

(Ik heb dan wel TV bij Telfort/KPN dus blijkbaar schroeven die het dan terug naar SD..? )
Sport 1 Select en Voetbal zijn beide HD kanalen. Telfort zend die inderdaad in sommige delen van het land uit in SD 8)7 (laat ik het zo zeggen er is een goede reden dat er niets meer in mijn huis komt wat met KPN te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:09:

Jouw link: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
De races zijn HD te volgen

En Ziggo in ieder geval: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Sport 1 Select: Op geschikte ontvangers ook in HD.

[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 27-11-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:47

Damian

Insane Obtrusion

MrSleeves schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:20:
[...]

Jouw link: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
De races zijn HD te volgen

En Ziggo in ieder geval: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Sport 1 Select: Op geschikte ontvangers ook in HD.
Hier bij UPC ook in superstrak HD.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 01:31
Hier Ziggo, prima beeldkwaliteit! Al anderhalf jaar abo, erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Catorce schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:50:
Hier Ziggo, prima beeldkwaliteit! Al anderhalf jaar abo, erg tevreden over :)
Hij geeft de oorzaak zelf al aan; "(Ik heb dan wel TV bij Telfort/KPN dus blijkbaar schroeven die het dan terug naar SD..? )", en zelfs via KPN glasvezel ziet het er niet echt uit als HD. Nope, inderdaad niet te vergelijken met de Ziggo stream (meer vergelijkmateriaal heb ik niet in mijn omgeving).

Testing, one, two ...

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:35

Hoogie2004

Whohooooo

Overigens officieel, Brawn weg bij Mercedes. Toch wel een aderlating voor Mercedes, al heb ik ook een beetje het gevoel dat het beste er wel af was bij Brawn.

My iRacing profile | Strava

Anoniem: 93986

Zullen we het weer over F1 hebben ipv in welke kwaliteit je wat binnen krijgt?

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 16:39
Ik ben wel benieuwd naar de meningen hier op het forum, als je bij Sport1 een abbo afneemt, welke abbo je af neemt en waarom?
Ik zit eraan te denken om een abbo bij sport1 af te nemen, mede ivm het commentaar van Olav Mol, maar ze hebben 2 soorten abbo's, 1 met de algemene sport1 zenders, dus ook de sporten die mij niet zoveel interesseren zoals voetbal, maar ook het abbo met 6 kanalen formule1 (tijdens een evenement) (mits dit ook via ziggo verkrijgbaar is).

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 93986 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:39:
Zullen we het weer over F1 hebben ipv in welke kwaliteit je wat binnen krijgt?
Volgens mij was die discussie gisteren en de post voor die van jou gaat over wat anders. Dus wat is je punt.

Ik denk dat Brawn bij Honda weer opduikt.

• SnowDude
Juncto schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:maar ook het abbo met 6 kanalen formule1 (tijdens een evenement) (mits dit ook via ziggo verkrijgbaar is).
Deze is alleen online en wordt niet via de kabel uitgezonden en dus ook geen HD.

De gewone abbo's via Ziggo zijn alleen de 6 algemene sport kanalen. Met OA ook MotoGP en dit jaar ook GP2 en GP3

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

AzzKickah schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat Brawn bij Honda weer opduikt.
Het zou me niets verbazen als Brawn na een jaartje rust bij McLaren opduikt, ook wegens Honda maar wellicht ook omdat McLaren/Honda dan een kampioensteam wil gaan fabriceren met Brawn en Alonso. :P

Volvotips.com

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:28
Bart-Willem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:10:
[...]

Het zou me niets verbazen als Brawn na een jaartje rust bij McLaren opduikt, ook wegens Honda maar wellicht ook omdat McLaren/Honda dan een kampioensteam wil gaan fabriceren met Brawn en Alonso. :P
En Magnussen dan? Button eruit voor Alonso? Mogen blij zijn als Alonso nog rijdt na seizoen 2014, die wordt toch helemaal leip daar in dat Ferrari kippenhok 8)7

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Streskip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:17:
[...]

En Magnussen dan? Button eruit voor Alonso? Mogen blij zijn als Alonso nog rijdt na seizoen 2014, die wordt toch helemaal leip daar in dat Ferrari kippenhok 8)7
Als die een stresskip is wel ja.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik weet niet, Alonso heeft toch een contract bij Ferrari tot 2016? En hij heeft ook een paar keer stellig beweerd dat Ferrari z'n laatste team is.

Die zie ik niet zo snel meer naar een ander team gaan, zelfs niet als ie na 2015 nog steeds geen kampioen is.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Streskip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:17:
[...]

Button wordt ook ouder, die zal wel met pensioen gaan dan. Of naar Williams of iets dergelijks.

@ Hierboven: Alonso's contract is tót 2015 geloof ik. Komend jaar loopt zijn contract af. Alonso heeft ook recent uitlatingen gedaan dat hij komend jaar echt successen eist van Ferrari. Mocht dat uitblijven, dan zou het me echt niets verbazen als 'ie naar McLaren verkast. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bart-Willem op 28-11-2013 15:06 ]

Volvotips.com

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Juncto schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Ik ben wel benieuwd naar de meningen hier op het forum, als je bij Sport1 een abbo afneemt, welke abbo je af neemt en waarom?
Ik zit eraan te denken om een abbo bij sport1 af te nemen, mede ivm het commentaar van Olav Mol, maar ze hebben 2 soorten abbo's, 1 met de algemene sport1 zenders, dus ook de sporten die mij niet zoveel interesseren zoals voetbal, maar ook het abbo met 6 kanalen formule1 (tijdens een evenement) (mits dit ook via ziggo verkrijgbaar is).
Ik zelf had dit seizoen voor het eerst een Sport1 Go, het volledige abonnement. Ik wil ook graag de trainingen en kwalificatie zien. Moet zeggen dat ik die andere kanalen niet veel gebruikt hebt, leuk voor er bij, maar je kijkt toch voornamelijk alleen naar het hoofdkanaal. Verder prima kwaliteit en geen haperingen en als je de stream aan laat staan, kun je de andere sporten ook nog zien. :P

Seizoen 2014 zeker weer, helemaal met olav. :)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bart-Willem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:05:
[...]

Button wordt ook ouder, die zal wel met pensioen gaan dan. Of naar Williams of iets dergelijks.

@ Hierboven: Alonso's contract is tót 2015 geloof ik. Komend jaar loopt zijn contract af. Alonso heeft ook recent uitlatingen gedaan dat hij komend jaar echt successen eist van Ferrari. Mocht dat uitblijven, dan zou het me echt niets verbazen als 'ie naar McLaren verkast. ;)
ALs Mclaren volgend jaar weer een boutjaar rijdt, dan zie ik hem niet naar Mclaren gaan in ieder geval

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ben er vrij zeker van dat het tot 2016 is... Even zoeken.

http://www1.skysports.com/f1/news/12474/8935463/

Fernando Alonso seeks contract extension with Ferrari beyond 2016

Dus het is zelfs al tot en met 2016!

[ Voor 60% gewijzigd door AzzKickah op 28-11-2013 16:01 ]

• Ryur
Kw4kje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:13:
[...]

Ik zelf had dit seizoen voor het eerst een Sport1 Go, het volledige abonnement. Ik wil ook graag de trainingen en kwalificatie zien. Moet zeggen dat ik die andere kanalen niet veel gebruikt hebt, leuk voor er bij, maar je kijkt toch voornamelijk alleen naar het hoofdkanaal. Verder prima kwaliteit en geen haperingen en als je de stream aan laat staan, kun je de andere sporten ook nog zien. :P

Seizoen 2014 zeker weer, helemaal met olav. :)
Ik had ook Sport1 F1Go, maar ik deed per race. Soms alleen de race, soms het volledige weekend (afhankelijk van tijd ;)).
Hopelijk komt er volgend jaar weer Sport1 F1Go, maar dan met de GP2 & GP3 erbij!
Want ja, we hebben hier zelfs geen TV :P

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:20
Juncto schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Heb het algemene abonnement al voor dat F1 werd uitgezonden. Commentaar erger ik mij niet zo aan. Voordeel vind ik wel dat ze alles uitzenden zonder reclame tussendoor. Min punt van sport1 is wel dat ze de premierleague licentie niet meer hebben dit jaar maar aangezien je niet van de voetbal bent maakt dat natuurlijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:49

Niellie41

[object Object]

De teams willen graag zelf nummers kiezen, zoals bij MotoGP, NASCAR, Indycar en sports car racing bijvoorbeeld.
Kampioen krijgt wel #1 uiteraard.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111650

Ook willen ze grotere nummers op de auto's, want zijn ze (bijna) niet te lezen.

Maar elke coureur zijn eigen nummer vind ik wel een goede. Het werkt heel goed bij MotoGP en NASCAR.
Ik zou niet weten wie #8 heeft in F1 of wie #15.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 29-11-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Deze hier al langsgekomen? Vat wel aardig het seizoen van de Maranello boys samen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U3m52q0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06 14:50

Player1S

Probably out in the dark

Niellie41 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:13:
De teams willen graag zelf nummers kiezen, zoals bij MotoGP, NASCAR, Indycar en sports car racing bijvoorbeeld.
Kampioen krijgt wel #1 uiteraard.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111650

Ook willen ze grotere nummers op de auto's, want zijn ze (bijna) niet te lezen.

Maar elke coureur zijn eigen nummer vind ik wel een goede. Het werkt heel goed bij MotoGP en NASCAR.
Ik zou niet weten wie #8 heeft in F1 of wie #15.
In NASCAR hebben de teams hun eigen nummer.Rijders zitten alleen heel lang bij 1 team waardoor het lijkt dat ze een eigen nummer hebben

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En in Nascar hebben veel rijders een eigen team.

Ik zou het bij de teams laten, maar wel het nummer reserveren bij de WDC en niet langer dit swappen. Ik heb ook werkelijk geen benul wie met welk nummer rondrijdt op dit moment.

De grap is, dat de teams vanwege reclameruimte geen grotere nummers willen. Maar als je de gemiddelde auto ziet, is er meer dan zat plek. Dus die snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

1. Vettel
2. Webber
3. Alonso
4. Massa
5. Button? Hamilton?
6. Perez? Rosberg?
7. Kimi?

Ik heb ook werkelijk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Senor Sjon schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:36:

De grap is, dat de teams vanwege reclameruimte geen grotere nummers willen. Maar als je de gemiddelde auto ziet, is er meer dan zat plek. Dus die snap ik niet helemaal.
Daarnaast is dit ook een beetje kip/ei verhaal. Doordat ze bijna elk jaar van nummer wisselen is het nummer ook geen marketing tool. Als coureurs hun 'eigen' nummer hebben kun je als team het nummer actief gaan gebruiken in de marketing en wordt het vanzelf interessant dit groter op de auto te zetten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zou het bij de teams houden.
1/2 WDC
3/4 Mercedes (via Tyrell > BAR > Honda > Brawn)
5/6 Williams
7/8 McLaren
11/12 Lotus - Benetton variant?
14/15 Force India (via Jordan > Spyker > Midland)
19/20 Lotus - Caterham variant?
23/24 Torro Rosso (via Minardi)
27/28 Ferrari
29/30 Sauber

Stewart > Jaguar > Red Bull is van na 1996 toen de startnummers op WCC ranking werden geintroduceerd. Idem Marussia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...hte-pitstops-in-formule-1

OK.. en de overige 20%? Op geen banden? Regenbanden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wat een kansloze regels allemaal.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:49

Niellie41

[object Object]

Dan wordt het net zo "leuk" als DTM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik denk dat dat per bandensetje is, anders heb je inderdaad een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 17:13
Twee keer stoppen is dus 3 setjes banden.
Dus een maal hard en twee maal zacht is 50% plus 30% en de derde keer ook 30% (is dus 110%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In dit tempo heb ik 19 vrije zondagen over. Ik ga geen DTM zonder dakje zitten kijken waar elke tactische angel uitgehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

Lotus bevestigd Maldonado. Bron skysports twitter

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
IkWilbert schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:07:
Conf https://twitter.com/GP2_Official/status/406454102697050112
Arme Grosjean :(

Ben benieuwd wat met Hulkenberg gaat gebeuren!

[ Voor 12% gewijzigd door Ryur op 29-11-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Was te verwachten na de geruchten eerder vandaag dat PVDSA en Total tot een overeenkomst waren gekomen om gezamenlijk sponsor van Lotus te worden.

Dan zal de line-up van Force India nu ook wel snel bekend worden gemaakt aangezien nu zeker is dat Hulkenberg niet bij Lotus terecht kan.

Force India vermoed ik dan met: Hulkenberg/Perez.

Blijven volgens mij de volgende stoeltjes nog over:

Sauber ? / ?
Marussia: Bianchi / ?
Caterham: ? / ?

Als de merge van Sauber en Marussia doorgaat vermoed ik dat Ferrari daar een vinger in de pap wil houden door motoren te leveren en dat Bianchi daar gaat rijden; dat zou het aantal beschikbare stoeltjes in één klap met twee reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
In minder depressing nieuws:

Fiorano. Mule met duidelijk turbomotor, roof air intake box en véél te veel geluid om ooit een streetcar te worden...

[ Voor 5% gewijzigd door DexterBelgium op 29-11-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DexterBelgium schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:17:

[video]

Fiorano. Mule met duidelijk turbomotor, roof air intake box en véél te veel geluid om ooit een streetcar te worden...
Die laatste 10 seconden geeft mij de indruk dat het om een v12+turbo gaat. Voor een streetcar teveel, maar een langdurige prototype zoals de FXX kan zeker wel met zo'n beest worden uitgerust.

Edit: Nu twijfel ik weer, de v12 van de fxx klinkt een heel stuk indrukwekkender dan dit.. hehe

[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 29-11-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lachen dat ze zo'n blok in een 'streetmule' hangen...
Dacht eerst dat het geluid nogal tegen zou vallen, maar op het eind kun je er best wel wat mee.

Lijkt me toch ook een wereldbaan, testrijder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ryur schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:11:
[...]

Conf https://twitter.com/GP2_Official/status/406454102697050112
Arme Grosjean :(

Ben benieuwd wat met Hulkenberg gaat gebeuren!
Ach, er is nu wel geld bij Lotus en Grosjean heeft kans op een snelle auto en niet echt een indrukwekkende teamgenoot. Kans dat Grosjean aan de kant moet voor Maldonado lijkt me klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-06 00:16

DDX

MikeyMan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:13:
Lijkt me toch ook een wereldbaan, testrijder :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:17:

[video]

Wat ik zeker weet:

V-motor, 1 turbo
Op lage toeren kan je duidelijk horen dat het geen V12 is.
Versnellingsbak met rechte tanden, en het schakelen klinkt echt agressief als de huidige f1, zeker niet de bak van de La Ferrari
Chassis is een verbouwde La Ferrari

Als ik moet gokken is het een V6, ik vind het blok alleen wel wat aan de zware kant klinken voor een 1.6 maar dat kan komen omdat de uitlaat helemaal open is van af de turbo. Het feit dat het een v-motor is met 1 turbo, en race tandwielen in de bak, denk ik toch echt dat het een test is van de nieuwe v6 turbo op 15.000 rpm :9~

Een andere optie is dat dit de La Ferrari FXX is met een 2.5 liter v-6 turbo, maar zelfs voor normale track-days maakt deze motor echt veel te veel lawaai.

Wat ook nog zou kunnen is dat dit een LMP1 test is, er gaan al een tijdje wat geruchten dat ze tegelijk met de F1 motor een LMP1 motor aan het ontwikkelen waren. LMP1 motoren mogen 2 liter turbo zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door SnowDude op 29-11-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 09:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

SnowDude schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:57:
[...]
Wat ik zeker weet:

V-motor, 1 turbo
Versnellingsbak met rechte tanden, en het schakelen klinkt echt agressief als de huidige f1, zeker niet de bak van de La Ferrari

Als ik moet gokken is het een V6, ik vind het blok alleen wel wat aan de zware kant klinken voor een 1.6 maar dat kan komen omdat de uitlaat helemaal open is van af de turbo. Het feit dat het een v-motor is met 1 turbo, en race tandwielen in de bak, denk ik toch echt dat het een test is van de nieuwe v6 turbo op 15.000 rpm :9~

Een andere optie is dat dit de La Ferrari FXX is met een 2.5 liter v-6 turbo, maar zelfs voor normale track-days maakt deze motor echt veel te veel lawaai.

Wat ook nog zou kunnen is dat dit een LMP1 test is, er gaan al een tijdje wat geruchten dat ze tegelijk met de F1 motor een LMP1 motor aan het ontwikkelen waren.
Op zoek naar vergelijkend materiaal (qua volume) kwam ik deze tegen :9~.

Helaas, zo mooi wordt het niet meer, maar die turbofluit heeft ook wel wat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:28
SnowDude schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:57:
[...]
Wat ik zeker weet:

V-motor, 1 turbo

Wat ook nog zou kunnen is dat dit een LMP1 test is, er gaan al een tijdje wat geruchten dat ze tegelijk met de F1 motor een LMP1 motor aan het ontwikkelen waren. LMP1 motoren mogen 2 liter turbo zijn.
Laat het aub de 2014 spec motor zijn :9~ Wel leuk zo'n mule, zou Mercedes een SLSje zo rond hebben rijden? :9

Deed Porsche vroeger ook wel leuk met hun F1 motor test:
Afbeeldingslocatie: http://www.modelcarworld.de/Artfotos/Art500x300/170/170020.jpg
Kan helaas geen foto vinden van de echte ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Maw Maldonado bevestigd Lotus, toch leuk dat we tenminste wel 20 auto`s aan de start hebben volgend jaar.

Wanneer laten ze de teams nou gewoon eens drie auto`s aan de start zetten ?
Hebben we tenminste eens een normaal grid.
(op andere/nieuwe teams kunnen we nl toch lang wachten dat heeft allang gebleken niet te gaan gebeuren.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen het einde klopt niet. De Ferrari uit ~2004 is way sneller dan de hedendaagse auto's. :+

Je gaat de Senna-McLaren spec alleen maar meer missen. Laag, breed, dikke sloffen.

[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 01-12-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik weet niet of deze al voorbij gekomen was:

Afscheid van Webbers Red bull v8 op 22k rpm, zoiets als bij caterham.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
enchion schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 02:11:
[...]

Wanneer laten ze de teams nou gewoon eens drie auto`s aan de start zetten ?
Ik denk dat de verdeeldheid hier alleen maar groter van wordt. Een groot team zal 3 sublieme auto's en rijders aan de start hebben en veel data verzamelen, terwijl de kleine teams met 2 auto's al moeite hebben.

Ik zou graag meer dan 2 auto's per team zien, maar niet als dit ten koste gaat van de spanning. En we hebben dit jaar helaas niet veel spanning gehad ...

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SnowDude schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:36:
[...]
Deze is alleen online en wordt niet via de kabel uitgezonden en dus ook geen HD.

De gewone abbo's via Ziggo zijn alleen de 6 algemene sport kanalen. Met OA ook MotoGP en dit jaar ook GP2 en GP3
Goed nieuws voor Ziggo abonnees met Sport1 abonnement: http://www.totaaltv.nl/ni...-voegt-sport1-go-toe.html

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:43:
[...]

Goed nieuws voor Ziggo abonnees met Sport1 abonnement: link
Het was een lastige start, maar ik word steeds blijer dat de formule 1 bij Sport 1 terecht is gekomen. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Pagina: 1 ... 79 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.