Ik zie Van der Garde ook niet zo'n stimulans gaan geven aan de kijkcijfers. Ben idd wel erg benieuwd wat de cijfers gaan doen dit seizoen. Ik beschouw mijzelf wel als raceliefhebber, maar niet genoeg F1 fan om ervoor te gaan betalen.
F1 is ook een tijd op RTL4 geweest, toch de hoofdzender van RTL. Ik denk dat dat meer uitmaakt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In het algemene race topic wel jaVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 03:22:
[...]
De discussie ging over de meerwaarde van F1 ten opzichte van andere klassen, dus dat lijkt me glorieus ontopique
Zoals gezegd, heel erg zwart/wit, ik kan ook prima auditten, mits de regelgeving helder is
Testing, one, two ...
Oef! Dat basisabo had ik even niet gezien. Leuk! Blij dat ik niet in de UK woon. Basisabo heb je hier ook trouwens. Overal eigenlijk. Je kunt bij geen enkel kabel of sat provider alleen het sportpaket afnemen. Maar het tikt wel aan. Blijkbaar is het in de UK allemaal erg duur.fynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 02:55:
[...]
Skysports kost om precies te zijn 21 pond. Voor HD betaal je 11pond meer. 32pond dus om sport in HD te kunnen kijken, daarnaast moet je ook beschikken over een basis abo van 21,5pond.
Hier trouwens een uitgebreide analyse van de kijkcijfers in de UK. Zoals ze zelf zeggen is het erg moeilijk om goede conclusies te trekken uit de cijfers. De kijkcijfers zijn teruggevallen, maar ook voor de races die op de BBC werden uitgezonden. Er wordt gesuggereerd dat er misschien ook veel wordt opgenomen (er zijn veel hd recorders in de huiskamer) en dankzij twitter en andere online media waardoor de races toch goed gevolgd kunnen worden. Misschien is dat ook een factor. De cijfers zijn niet echt conclusive zou ik zeggen.
In de commentaren roept iemand dat je free to air een Zwitsers kanaal kunt oppikken dat F1 in HD uitzendt. Leuk voor de schoteleigenaren;hoef je niets illegaals te doen
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Wat is er nu zo bijzonder aan Sky en Formule 1 ? Heb je meerdere kanalen met andere beelden? Een kanaal met alleen data ?
Meerdere kanalen, HD, een heel goed team dat de verslaggeving (oa Damon Hill en Martin Brundle) en analyse doet, een lekker wijf...nog meer?RoyK schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:29:
Wat is er nu zo bijzonder aan Sky en Formule 1 ? Heb je meerdere kanalen met andere beelden? Een kanaal met alleen data ?

en nou wachten op iemand die zegt dat het geen lekker wijf is natuurlijk...nou, kijk jij maar lekker naar Olav dan
Uitgebreide voor- en nabeschouwingen etc. Alle sessies worden uitgezonden. Het is niet helemaal niets natuurlijk. Maar wel duâh!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
en wat kan je met de meerdere kanalen dan doen? Heb je een paar on board cams waar je uit kan kiezen? hoe moet ik dat zien ?
Zoiets. Ik heb het niet, maar ik geloof dat je een aantal onboard camera's kunt kiezen en misschien ook een pitcam. Bij Le Mans kon dat ook met die portable tv's die je kon huren. Zoiets zal het hier ook wel zijn.RoyK schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:11:
en wat kan je met de meerdere kanalen dan doen? Heb je een paar on board cams waar je uit kan kiezen? hoe moet ik dat zien ?
Je hebt gewoon wat verschillende kanalen met andere beelden zoals pitcam en onboard. Zo heb je ook een zender met de livetiming. Het is niet zo boeiend eigenlijkRoyK schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:11:
Ja en het belachelijk is dat dat standaard abo alleen uit onzinnige zenders bestaat, de normale zenders zijn namelijk al FTA en de film kanalen behoren ook weer tot een extra pakket.mphilipp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:43:
[...]
Oef! Dat basisabo had ik even niet gezien. Leuk! Blij dat ik niet in de UK woon. Basisabo heb je hier ook trouwens. Overal eigenlijk. Je kunt bij geen enkel kabel of sat provider alleen het sportpaket afnemen. Maar het tikt wel aan. Blijkbaar is het in de UK allemaal erg duur.
Hier trouwens een uitgebreide analyse van de kijkcijfers in de UK. Zoals ze zelf zeggen is het erg moeilijk om goede conclusies te trekken uit de cijfers. De kijkcijfers zijn teruggevallen, maar ook voor de races die op de BBC werden uitgezonden. Er wordt gesuggereerd dat er misschien ook veel wordt opgenomen (er zijn veel hd recorders in de huiskamer) en dankzij twitter en andere online media waardoor de races toch goed gevolgd kunnen worden. Misschien is dat ook een factor. De cijfers zijn niet echt conclusive zou ik zeggen.
In de commentaren roept iemand dat je free to air een Zwitsers kanaal kunt oppikken dat F1 in HD uitzendt. Leuk voor de schoteleigenaren;hoef je niets illegaals te doen
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
De eckte fan kijkt natuurlijk geen F1 voor, zoals jij het noemt, 'een lekker wijf'. Die kijkt voor spectaculaire autosport en commentaar en analyses die wat toevoegen.mphilipp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:06:
Meerdere kanalen, HD, een heel goed team dat de verslaggeving (oa Damon Hill en Martin Brundle) en analyse doet, een lekker wijf...nog meer?
Ga toch weg man, het gaat over F1 in het F1 topic. Dus ophouden met dat offtopic gezanik, het mag prima over de vergelijking F1 en andere klassen gaan. Want als je het nog niet doorhad, over F1 praten in het andere topic zou dan ook offtopic zijn.hardware-lover schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:08:
In het algemene race topic wel jadaar mag het namelijk over alle race-klasse's gaan.
Zoals gezegd, heel erg zwart/wit, ik kan ook prima auditten, mits de regelgeving helder is
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:59:
Ga toch weg man, het gaat over F1 in het F1 topic. Dus ophouden met dat offtopic gezanik, het mag prima over de vergelijking F1 en andere klassen gaan. Want als je het nog niet doorhad, over F1 praten in het andere topic zou dan ook offtopic zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 18-02-2013 19:28 . Reden: A lot of bad karma that must be, what else? ]
Testing, one, two ...
Oh!Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:59:
[...]
De eckte fan kijkt natuurlijk geen F1 voor, zoals jij het noemt, 'een lekker wijf'. Die kijkt voor spectaculaire autosport en commentaar en analyses die wat toevoegen.
Misschien. Maar het grote publiek kijkt zeer zeker naar de dames. Enig idee waarom er gridgirls zijn, pitbabes en waarom mijn opdrachtgever voor een fotoreportage van Le Mans zegt dat ik meer wijven op de foto moet zetten. Want 'daar kijken de meeste mensen naar'. Het is ook écht zo.
Om een oeverloos gehaal en getrek te voorkomen: ik kijk ook voor de autosport en die mokkels kunnen mij gestolen worden. De échte fan kijkt ook voor de sport. Maar ik denk dat de minderheid van de kijken uit échte fans bestaat. Check het volk dat bij SBS op de tribune zat...het petjesvolk dat graag met een petje van de winnaar op loopt. Dát is het grote publiek.
Verwijderd
Mjah, ik houd best van een aantrekkelijke dame, maar bij de F1 heb ik ze net zo hard nodig als De Grootste Trekzakhits Op 1 Album. Zelfde geldt voor cheerleaders e.d. bij football. De notie dat alles beter wordt als je een blik grietjes opentrekt staat me een beetje tegen, los van welke dames er daadwerkelijk staan. Daarbuiten heb ik toch sterk de indruk dat ze er vooral zijn om de aandacht een beetje af te leiden als er verder weinig gebeurt; iets wat jouw opdrachtgever blijkbaar niet helemaal begrijpt.
Volgens mij zijn er voor naar vrouwen loeren wel betere kanalen die ook petjes weten te vinden.
Volgens mij zijn er voor naar vrouwen loeren wel betere kanalen die ook petjes weten te vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 20:47 ]
Doe nou niet zo zuur. Het gaat er gewoon om dat het geheel niet vervelend is als een 'lekker wijf' over F1 staat te praten en ook nog (het heel goed kan laten lijken dat ze er) verstand van heeft en weet waar ze over praat.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:43:
Mjah, ik houd best van een aantrekkelijke dame, maar bij de F1 heb ik ze net zo hard nodig als De Grootste Trekzakhits Op 1 Album. Zelfde geldt voor cheerleaders e.d. bij football. De notie dat alles beter wordt als je een blik grietjes opentrekt staat me een beetje tegen, los van welke dames er daadwerkelijk staan. Daarbuiten heb ik toch sterk de indruk dat ze er vooral zijn om de aandacht een beetje af te leiden als er verder weinig gebeurt; iets wat jouw opdrachtgever blijkbaar niet helemaal begrijpt.
Verwijderd
Wat is er zuur aan controle over je hormonen?AzzKickah schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:16:
Doe nou niet zo zuur.
Als er verder niets verandert - behalve dat het een dame is in plaats van een meneer - is het natuurlijk prima, maar zodra het om de tetten gaat en dat ten koste gaat van de kwaliteit (even met de aanname dat tetten niet hetzelfde zijn als kwaliteit) ben je natuurlijk het paard achter de wagen aan het spannen.
Dit is wel off-topic. Het moet hier over F1 gaan en niet over vrouwen.
De dag dat er geen pitpoezen rondlopen stop ik met kijken
Verwijderd
Waarom denk je dat van der Garde minder kijkers trekt? Verstappen maakte op een gegeven moment nog wel eens wat klaar, dat is inderdaad zo, maar ik denk dat het vooral telt dat mensen iemand hebben om voor te zijn. Dat lokt zo meer dan een willekeurige buitenlander.Roamor schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:51:
Ik zie Van der Garde ook niet zo'n stimulans gaan geven aan de kijkcijfers. Ben idd wel erg benieuwd wat de cijfers gaan doen dit seizoen. Ik beschouw mijzelf wel als raceliefhebber, maar niet genoeg F1 fan om ervoor te gaan betalen.
We spreken over de rapportage bij de F1. Nog steeds on-topic, maar mocht je het daar niet mee eens zijn en een poging willen wagen daar wat aan te doen is een TR de juiste handelswijze. Hierover in het topic zeuren is hoe dan ook off-topic.Niellie41 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:57:
Dit is wel off-topic. Het moet hier over F1 gaan en niet over vrouwen.
Alhoewel zijn resultaten in de formule 1 nogal het tegendeel bewezen, was Verstappen wel een heel groot talent. Hij heeft echt heel veel diehard fans gehad wat vrij uniek is voor een coureur van zijn kaliber. Ik was te jong om zijn weg naar de F1 mee te maken, dus ik zelf heb ook absoluut geen hoge pet van de man op. Maar vanuit de Formule 1 wereld hoor je wel vaker het verhaal dat het best wat had kunnen worden met Verstappen.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:07:
Waarom denk je dat van der Garde minder kijkers trekt? Verstappen maakte op een gegeven moment nog wel eens wat klaar, dat is inderdaad zo, maar ik denk dat het vooral telt dat mensen iemand hebben om voor te zijn. Dat lokt zo meer dan een willekeurige buitenlander.
Nederlanders zijn blijkbaar nogal fanatieke fans. Toen Lammers nog mee deed aan Le Mans, zag de hoofdtribune helemaal oranje. Ze hadden genoeg (oranje) rookbommen bij zich om de start enkele uren uit te stellenfynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:15:
[...]
Alhoewel zijn resultaten in de formule 1 nogal het tegendeel bewezen, was Verstappen wel een heel groot talent. Hij heeft echt heel veel diehard fans gehad wat vrij uniek is voor een coureur van zijn kaliber.
Die Verstappen fanclub maakt wel een heel blij staatje over 'met verstappen' en 'zonder verstappen' maar er was na verstappen niet meteen een nieuwe Nederlander in de F1. Die nuance brengen ze natuurlijk zelf niet aan.
De opdrachtgever begrijpt bezoekersstatistieken, hitrates enzo. Dat is voldoendeVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:43:
iets wat jouw opdrachtgever blijkbaar niet helemaal begrijpt.
Jos moest te vroeg aan de bak in de F1 en dat kwam eigenlijk nooit meer helemaal goed. Toch heeft hij echt regelmatig mooie dingen laten zien, vooral tijdens zijn "Orange" tijd viel er regelmatig wat te smullen. Maleisië, Oostenrijk, Canada en Monza races schieten me direct te binnen, maar er zijn vast meer mooie momenten. Dat zal met Giedo beslist wel wat anders gaan lopen maar zelfs dan is een Nederlander in de Formule 1 een welkome aanvulling wat mij betreft. Dat Verstappen echt kan rijden heeft hij later verschillende keren nog wel bewezen. Hopelijk krijgt zijn zoon ooit een kans als ie er aan toe is.fynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:15:
[...]
Alhoewel zijn resultaten in de formule 1 nogal het tegendeel bewezen, was Verstappen wel een heel groot talent. Hij heeft echt heel veel diehard fans gehad wat vrij uniek is voor een coureur van zijn kaliber. Ik was te jong om zijn weg naar de F1 mee te maken, dus ik zelf heb ook absoluut geen hoge pet van de man op. Maar vanuit de Formule 1 wereld hoor je wel vaker het verhaal dat het best wat had kunnen worden met Verstappen.
Testing, one, two ...
Het heeft allemaal met keuzes en kansen te maken. Het verhaal gaat toch dat Schumacher hem een plaatsje als testrijder bij Ferrari wilde bezorgen, maar Jos wilde liever races rijden. Een goede onderbouwing voor zijn besluit, want als race coureur loop je veel meer in de kijkerd. Achteraf had het misschien bij Ferrari beter geweest, maar dat weet je nooit.hardware-lover schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:20:
[...]
Jos moest te vroeg aan de bak in de F1 en dat kwam eigenlijk nooit meer helemaal goed.
Jan Lammers had ook ooit voor Ferrari kunnen rijden, maar hij achtte zijn kans op een stoeltje (hij had nog een concurrent) te laag in en ging voor een team rijden dat later failliet ging (na 1 race geloof ik zelfs). Toch was zijn beslissing op dat moment de juiste. We zullen nooit weten hoe 'm het was vergaan bij Ferrari.
Misschien zijn er coureurs die de F1 nooit gehaald hebben, terwijl ze groter hadden kunnen worden dan Senna of Schumacher. Wie zal het zeggen?
Verwijderd
Vrijwel zeker zijn die er. Zelfs met talent en kansen is het maar net de kunst de goede kansen te pakken.mphilipp schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:09:
Misschien zijn er coureurs die de F1 nooit gehaald hebben, terwijl ze groter hadden kunnen worden dan Senna of Schumacher. Wie zal het zeggen?
Ik doelde met het te vroeg aan de bak moeten eigenlijk op het vroegtijdiger instappen dan gepland als wedstrijd-coureur a.g.v. het wegvallen van JJ Lehto (door een ongeluk tijdens het testen), op dat moment was Lehto eigenlijk 2e coureur naast Schumacher. Of dat allemaal wat uitgemaakt zou hebben doet er nu weinig meer toe. Er zullen beslist veel meer hele goede coureurs rondrijden die nooit de kans zullen krijgen om het ook op het hoogste niveau te laten zien, misschien willen ze dat zelfs ook helemaal niet en beleven ze in hun eigen klasse veel meer plezier dan ze ooit in een F1 wagen zullen hebben.
Testing, one, two ...
Op fok zag ik het rijdersschema voorbij komen voor de aankomende testdagen: http://sport.fok.nl/nieuw...wintertest-barcelona.html
Bij Force India zie ik :
Sahara Force India
Dinsdag: P. di Resta
Woensdag: P. di Resta
Donderdag: A. Sutil
Vrijdag: J. Bianchi
Zal de 2e rijder wellicht de snelste van de twee gaan worden? of liggen er nog andere kapers op de loer
Bij Force India zie ik :
Sahara Force India
Dinsdag: P. di Resta
Woensdag: P. di Resta
Donderdag: A. Sutil
Vrijdag: J. Bianchi
Zal de 2e rijder wellicht de snelste van de twee gaan worden? of liggen er nog andere kapers op de loer
39
Verstappen was inderdaad een ontzettend groot talent met jammergenoeg slecht management en een goede portie pech.fynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:15:
[...]
Alhoewel zijn resultaten in de formule 1 nogal het tegendeel bewezen, was Verstappen wel een heel groot talent. Hij heeft echt heel veel diehard fans gehad wat vrij uniek is voor een coureur van zijn kaliber. Ik was te jong om zijn weg naar de F1 mee te maken, dus ik zelf heb ook absoluut geen hoge pet van de man op. Maar vanuit de Formule 1 wereld hoor je wel vaker het verhaal dat het best wat had kunnen worden met Verstappen.
Het slechtste dat een coureur kan overkomen in z'n carriere is zoekgereden worden door z'n teamgenoot; Verstappen kreeg het al zwaar met Schumacher en kreeg daarbij ook nog eens minder materiaal. Achteraf gezien was het toen een betere beslissing geweest om een jaar te gaan testen bij McLaren.
Daarnaast heeft hij ongelofelijk veel pech gehad dat de grote baas van het Honda F1 project kwam te overlijden en werd opgevolgd door iemand zonder passie voor de sport. De stekker werd er direct uit getrokken terwijl de auto zeker potentie had. Die auto reed in de allereerste testsessie (ik dacht op Barcelona) tijden waarmee dat ding gewoon top10 was gekwalificeerd in de laatste race daar; een ongekende prestatie voor zo'n jonge auto. De andere teams waren er snel bij om het te veroordelen tot 'glory-runs', Verstappen heeft later aangegeven dat hij daar niets vanaf wist en dat er volgens hem met normale hoeveelheden brandstof werd gereden en zonder kwalificatiemotoren.
Voor de coureur Verstappen neem ik echt mijn petje af, groot talent die met slecht materiaal soms onmogelijke dingen deed en keer op keer gewoon de beste starter van het veld was.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Check wat hij deed met die Porsche in de endurance. Alle races winnen, op één na. Dat kwam omdat ie er door een andere Porsche vanaf was gekeild en daardoor met een lekke band de pits in moest. Hij heeft daarna tot het einde van de race qualificatierondjes gereden om nog 3de te worden. Iedereen stond met open mond te kijken naar die tijden.XyritZz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:54:
[...]
Voor de coureur Verstappen neem ik echt mijn petje af, groot talent die met slecht materiaal soms onmogelijke dingen deed en keer op keer gewoon de beste starter van het veld was.
Heel jammer dat ze 'm niet nog een keer bij Aston Martin hebben laten rijden in de LMP1. Hij kan op Le Mans nog mooie dingen doen.
Helemaal mee eens, daarom zijn de kreten als "grindbak racer" enzo ook zo jammer om te horen.
39
Die komen altijd van mensen af die nooit naar F1 kijken en het blijkbaar erg leuk vinden om iemand af te kraken. Erg jammer dat dat zo aan 'm is blijven plakken in Nederland.Fietsbel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:36:
Helemaal mee eens, daarom zijn de kreten als "grindbak racer" enzo ook zo jammer om te horen.
Je hoort ze dan ook wel eens zeggen dat ie het rustiger aan had moeten doen om het zo beter te kunnen leren. Maar die mensen snappen niet dat ie voor een topteam reed en je dan niet rustig aan kunt doen. Je moet die grens een keer over om te weten waar ie ligt. Schumacher heeft in zijn begintijd ook vaak langs de baan gestaan omdat ie de limiet van de auto opzocht. Maar ja...die is dan weer een paar keer WK geworden naderhand...
Eens, hoewel op het randje rijden zoals Verstappen deed natuurlijk dit best wel eens tot gevolg had. Achteraf waren het voor mij dé jaren om F1 te kijken. Daarnaast, zoals iemand al eerder zei, waren dat ook de jaren dat er bergen auto's uitvielen elke race. De teams waar Verstappen reed had regelmatig problemen om de auto heel af te leveren. Tegenwoordig is 2 uitvallers in totaal geen uitzondering meer.Fietsbel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:36:
Kijk eens hoeveel er los komt aan herinneringen bij mijn herinnering aan de Verstappen tijd qua kijkcijfers. Albers en Doornbos mogen hierbij niet eens in zijn schaduw staan. Hebben inderdaad ook meegereden, echter kwamen de prestaties niet.
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Albers en Doornbos hebben ook echt kansloos rondgereden, die hebben het materiaal niet gehad om regelmatig punten te pakken wat Verstappen nog wel eens voor elkaar kreeg. Giedo gaat ook niet zo populair worden als Verstappen, ik zie hem 1 of 2 seizoenen bij Caterham rijden en dan weer vertrekken uit de sport.
Ik heb m'n hoop meer op Frijns en de Vries gevestigd
.
(Stiekem lijkt het me helemaal tof als Vandoorne en De Vries beiden uit kunnen groeien tot racecoureurs bij McLaren. Elke race NL vs BE
)
Ik heb m'n hoop meer op Frijns en de Vries gevestigd
(Stiekem lijkt het me helemaal tof als Vandoorne en De Vries beiden uit kunnen groeien tot racecoureurs bij McLaren. Elke race NL vs BE
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik irriteer me vooral aan Nederlandse bedrijven en Nederlanders wat betreft Formule 1.
Waarbij ik even de kanttekening plaatst dat ik zelf ook fel-anti albers ben.
Elke keer maar schreeuwen dat ze graag weer een Nederlander in de F1 willen maar zodra er 1 is massaal in koor "Oh dat wordt toch niks, die kan er niks van".
Idem destijds met Spyker. Voor die tijd "oooh Nederlands F1 team lijkt me echt gaaf!!!".
Spyker koopt Midland....."Wordt niks!!! Prutsers!!'
En geen enkel bedrijf wil er bij in stappen als sponsor. To add insult to injury gaat ING Renault sponsoren EN 14 races. Maar nee Spyker past niet bij de internationale uitstraling......
Philips en Randstad gaan nog even naar Williams......
Elke keer maar schreeuwen dat ze graag weer een Nederlander in de F1 willen maar zodra er 1 is massaal in koor "Oh dat wordt toch niks, die kan er niks van".
Idem destijds met Spyker. Voor die tijd "oooh Nederlands F1 team lijkt me echt gaaf!!!".
En geen enkel bedrijf wil er bij in stappen als sponsor. To add insult to injury gaat ING Renault sponsoren EN 14 races. Maar nee Spyker past niet bij de internationale uitstraling......
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je vergeet dat het multinationals zijn, waarbij het idee om het te gaan doen niet vanuit Nederland geïnitiëerd hoeft te zijn. Misschien dat men in Nederland er niet zo aan dacht, en als dan een andere figuur met een compleet plan aan komt zetten, gaat de sponsoring naar in het geval van ING naar Renault. Ik denk ook dat het slimmer was om Renault te sponsoren dan die dagdromer van Spyker. Renault heeft vele malen meer exposure dan Spyker. Als een groot bedrijf een flink sponsorcontract aangaat met zo'n team, kijken ze ook wel hoe de financiën geregeld zijn. We weten inmiddels dat die dagdromer zijn toekomstplannen op dromen baseerde en niet op een gezonde financiële basis. Niet echt vreemd dat grote sponsors wegblijven.L1nt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:01:
Als er een gezond team uit Nederland zou zijn, zou het makkelijker zijn, maar de kleine teams hebben sowieso al moeite om een sponsor te vinden. Er moet wel toekomst in zitten natuurlijk. Maar wie weet gebeurt het nog een keer.
Maar ING had ook ipv die 14 races ook geld kunnen steken in Spyker.
Beetje goede PR-afdeling kan daar ook een leuke draai aangeven. En het was waarschijnlijk ook nog goedkoper want die 14 races kostte ook miljoenen per race. En met 10 miljoen stond je prominent op de Spyker.
Beetje goede PR-afdeling kan daar ook een leuke draai aangeven. En het was waarschijnlijk ook nog goedkoper want die 14 races kostte ook miljoenen per race. En met 10 miljoen stond je prominent op de Spyker.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarbij het meeste geld gaat zitten in het op nivo brengen van Spyker, want zoals de auto was, kon ie absoluut niet rekenen op media exposure. Misschien alleen als je Kim Holland in haar blootje op die auto zet (yuk! de gedachte alleen al!).L1nt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:18:
Maar ING had ook ipv die 14 races ook geld kunnen steken in Spyker.
Renault was toch een team dat WK afleverde met Alonso achter het stuur. Je hebt dan de garantie op veel media exposure, ook al winnen ze niet. Dus wat doe je dan als sponsor? Juist! Ik zou het wel weten. Jammer voor Spyker, maar chauvinisme moet je niet kostte wat het kost willen doordrijven.
[aanvulling]
Ik ben helemaal voor Nederlandse sponsoring in de F1, maar dan moet er ook wat fatsoenlijks te sponsoren zijn. Dat Spyker was niet echt een geweldig team met duidelijke plannen en een gezonde financiële basis. Sponsors zijn niet achterlijk. Als het team of coureur faalt, worden ze steeds belachelijk gemaakt en de aandacht neemt af. Daar zit je niet op te wachten als sponsor. Helaas krijg je dan de visieuze circel dat ze niemand durven te sponsoren. Daar heeft Frijns last van. Mocht ie de kans krijgen om een paar races te rijden en hij doet het goed, komt er misschien verandering in.
[ Voor 24% gewijzigd door mphilipp op 19-02-2013 19:18 ]
Wat is die Williams dan voor raar auto'tje geworden?? 

Ziet er echt niet uit
Wel interessant.. Hoe kan dat zo kort zijn bij hun?
Ook die achterwielen, net of ze los er achteraan hangen.
Krijg je in de 'lege' stuk tussen einde bodywork en de achtervleugel geen turbulentie of andere rare dingen met lucht in die grote open ruimte?
Ik bedoel hoe sturen zij de lucht vanaf de auto naar de achtervleugel bijv.? Eerder had iedereen van die vinnen en liep alles helemaal door naar achteren.
Ziet er heel gek uit!

Ziet er echt niet uit
Ook die achterwielen, net of ze los er achteraan hangen.
Krijg je in de 'lege' stuk tussen einde bodywork en de achtervleugel geen turbulentie of andere rare dingen met lucht in die grote open ruimte?
Ik bedoel hoe sturen zij de lucht vanaf de auto naar de achtervleugel bijv.? Eerder had iedereen van die vinnen en liep alles helemaal door naar achteren.
Ziet er heel gek uit!
[ Voor 53% gewijzigd door AzzKickah op 19-02-2013 19:57 ]
Hmmz, die achterkant had ik nog niet gezien, maar ook van de voorkant is het imho niet bepaald een mooie auto
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Fotoshop?AzzKickah schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:54:
Wat is die Williams dan voor raar auto'tje geworden??

[ Voor 54% gewijzigd door AlterEgo op 19-02-2013 20:06 ]
Verwijderd
Aw geez, not this shit againBM schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:58:
Hmmz, die achterkant had ik nog niet gezien, maar ook van de voorkant is het imho niet bepaald een mooie auto
Laten we het erover eens zijn dat de meningen over het uiterlijk van de auto's verschillen, voor dat we weer een topic vol met Oh wat lelijk!!111onon! en Eigenlijk wel mooi ofso krijgen

Volgens mij stelde ik toch een aantal serieuze vragen bij die foto.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:08:
[...]
Aw geez, not this shit again
Laten we het erover eens zijn dat de meningen over het uiterlijk van de auto's verschillen, voor dat we weer een topic vol met Oh wat lelijk!!111onon! en Eigenlijk wel mooi ofso krijgen
@AlterEgo: die foto wat jij hebt gepost lijkt me eerder een soep dan die wat ik heb gepost... Die wat ik heb gepost staat ook zo op GPUpdate.net, lijkt me toch dat die site geen nepfoto's gaat lopen posten.
Edit: stiekemerd, jij hebt dat gewoon zelf gesoept!
Edit2: Dit is de foto van Williams zelf: https://twitter.com/Willi...03769967818584065/photo/1
Dus wel met vin. Ik snap 'm niet meer.
Zonder die vin is het wel dat gekke korte auto'tje, op de foto van Williams zelf.
[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 19-02-2013 20:12 ]
Verwijderd
Hij loopt gewoon door naar achteren, zoals op de foto's van Williams zelf te zien is.
http://www.williamsf1.com...otos/The-FW35/?image=5258
http://www.williamsf1.com...otos/The-FW35/?image=5258
Inderdaad op de volgende link is het wat beter te zien http://www.f1fanatic.co.u...ams-fw35-launch-pictures/
39
Je ziet (als je eenmaal weet dat het een soep is) redelijk duidelijk dat er gecloned is met het stukje gras er boven.AzzKickah schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:10:
[...]
@AlterEgo: die foto wat jij hebt gepost lijkt me eerder een soep dan die wat ik heb gepost... Die wat ik heb gepost staat ook zo op GPUpdate.net, lijkt me toch dat die site geen nepfoto's gaat lopen posten.
Op alle foto's staat ie met vin... Maar wel aparte verschijning, zeker als je die vin weghaalt. Weet nog niet of het mooi of lelijk moet vinden, maar vind dit wel 'echt' F1, dingen net wat anders doen/proberen dan de rest.
Blijft nog steeds rare configuratie. De Engine bay lijkt gewoon heel kort. Vaag.Fietsbel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:18:
Inderdaad op de volgende link is het wat beter te zien http://www.f1fanatic.co.u...ams-fw35-launch-pictures/
In ieder geval is de eerste controverse alweer geweest. Zowel Williams als Caterham moeten hun uitlaat veranderen. Die blijkt illegaal vindt de FIA.
Zonder vin is een photoshopKeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:41:
Op alle foto's staat ie met vin... Maar wel aparte verschijning, zeker als je die vin weghaalt. Weet nog niet of het mooi of lelijk moet vinden, maar vind dit wel 'echt' F1, dingen net wat anders doen/proberen dan de rest.
Zojuist kwam ik er achter dat ook KPN Interactieve Tv klanten de eerste 3 maanden Sport 1 kunnen kijken voor €5 per maand.
http://www.kpn.com/prive/...?campaignid=em:nb:cm:v212
http://www.kpn.com/prive/...?campaignid=em:nb:cm:v212
Serve The Humanity , Be Server
Delta Digitale TV heeft die actie ook.
Bovendien kun je ook alleen die drie maanden nemen als je in de eerste 2 maanden opzegt.
Dan heb je in ieder geval al 3 maanden relatief goedkoop kunnen kijken.
Je kunt aanmelden van 15 febr tot 15 maart, dus als je op 10 maart aanmeld, dan kun je als het goed is toch 7 races zien voor 15 euro totaal.
Bovendien kun je ook alleen die drie maanden nemen als je in de eerste 2 maanden opzegt.
Je kunt aanmelden van 15 febr tot 15 maart, dus als je op 10 maart aanmeld, dan kun je als het goed is toch 7 races zien voor 15 euro totaal.
Hoezo controverse?? Ze proberen iets, blijkt niet legaal, dus controverse? Niet zo'n sensatie zoeken aub.mphilipp schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:29:
In ieder geval is de eerste controverse alweer geweest. Zowel Williams als Caterham moeten hun uitlaat veranderen. Die blijkt illegaal vindt de FIA.
Ik vind het goed dat teams dit doen, de grens zoeken van wat wel of niet mag, zit je er overheen, heb je pech, merken ze het niet of zit je er net onder, GOED BEZIG!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nurburgring kaartjes zijn al binnen
.
Na veel heen en weer gemaild te hebben erg goede plaatsen kunnen regelen (T5b, F, rij 3) á 139,- euro p/s.
Parkeerticket moet je overigens los aangeven op het bestelformulier (als je het via de officiële site doet).
Kosten: 20 euro (voor Zone B althans maar dat zal wel allemaal hetzelfde zijn).
Na veel heen en weer gemaild te hebben erg goede plaatsen kunnen regelen (T5b, F, rij 3) á 139,- euro p/s.
Parkeerticket moet je overigens los aangeven op het bestelformulier (als je het via de officiële site doet).
Kosten: 20 euro (voor Zone B althans maar dat zal wel allemaal hetzelfde zijn).
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja ik heb dus Interactieve TV van Telfort (wat onder KPN valt en verder exáct hetzelfde is, kastje, software, etc.) en ik keek gisteren op sport1.nl naar die actie, klikte Telfort aan als zijnde mijn provider, en kreeg de melding dat ik het aan moet zetten via Mijn Telfort.Harmsen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:28:
Het is een actie van Sport1![]()
http://www.sport1.nl/splash.html
Ik daar kijken, staat natuurlijk niks van die actie.
Dus ik gebeld naar Telfort. Oh meneer ja we moeten even kijken hoe we die korting moeten gaan afrekenen op de factuur en zo, u bent de eerste die hier over belt wij wisten hier nog niks van!
Sure. Ik wordt als Telfort zich aan z'n woord houdt vandaag teruggebeld met hoe en wat.
Dat gaan we dan maar eens doenM a r c o schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:27:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Williams heeft een revolutionair kleine versnellingsbak. Dezelfde als vorig jaar, maar kennelijk hebben ze 'm dit jaar nog lager/compacter gemonteerd.
Eens, zeker een Randstad wat toch geen kleine sponsor is van Williams zou denk ik toch voordeel moeten kunnen behalen uit het 'aan het werk zetten' van een Nederlandse coureur. Probleem blijft het geld, zelfs teams die regelmatig top5 kunnen rijden vragen het tegenwoordig... Eén geluk voor grote talenten; het lijkt er wel op dat des te meer talent je hebt des te minder sponsorgeld nodig is. Force India heeft de tweede coureur nog niet vastgelegd maar de geruchten zijn:L1nt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:01:
Ik irriteer me vooral aan Nederlandse bedrijven en Nederlanders wat betreft Formule 1.
- Bianchi. Groot talent. ? miljoen + relatie met Ferrari --> Eventueel goedkopere motoren in 2014.
- Sutil. Groot talent. 8 miljoen
- Karthikeyan. Weinig talent. 30 miljoen
Het feit dat ze niet blind kiezen voor het geld maar juist de bovenste twee coureurs een shoot-out laten doen in Barcelona geeft voor mij wel aan dat de talentvolle coureurs altijd nog meer gewild zijn dan de rijke lui die minder goed kunnen sturen, en dat terwijl Force India wel degelijk in zwaar weer zit.
Soms hoor je fans ook roepen dat "de markt" in Nederland te klein is en dat daarom Nederlandse coureurs niet aan de bak komen. Ik vind dat echter onzin; Finland heeft veel minder inwoners dan Nederland en heeft wel succesvolle F1 coureurs voortgebracht. We hebben gewoon een groot talent nodig, die het 'oranje'-vuurtje in Nederland wat op kan stoken; als dat eenmaal gebeurt zie ik wel weer net zo'n gekte als rond Verstappen ontstaan.
In nederland is voetbal (XyritZz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:55:
Soms hoor je fans ook roepen dat "de markt" in Nederland te klein is en dat daarom Nederlandse coureurs niet aan de bak komen. Ik vind dat echter onzin; Finland heeft veel minder inwoners dan Nederland en heeft wel succesvolle F1 coureurs voortgebracht. We hebben gewoon een groot talent nodig, die het 'oranje'-vuurtje in Nederland wat op kan stoken; als dat eenmaal gebeurt zie ik wel weer net zo'n gekte als rond Verstappen ontstaan.

in finland is autosport (rally) volksport nummer 1
het wordt er daar meer met de paplepel in gegoten dan bij ons. Persoonlijk heb ik groote verwachtingen van robin frijns. Die gast goser is 'cool' als in rustig en heel bewust van zijn kennen en kunnen. Zoekt echt het maximale op. Soms tikkeltje arrogant, maar daar is niets mis mee. (Wij nld'ers zijn al snel te bescheiden)
Uhoh..
Ik ben 1e kandidaat op een huis (superblij mee, totaal onverwachts) en als ik die neem dan moet ik 1 Maart verhuizen.
Iets zegt me dat Telfort mijn Interactieve TV gedoe never nooit op 17 Maart actief gaat hebben op het nieuwe adres.
Paniek!! Wat nu?!
Als ik niet in m'n eigen huis F1 kan kijken....
Ik ben 1e kandidaat op een huis (superblij mee, totaal onverwachts) en als ik die neem dan moet ik 1 Maart verhuizen.
Iets zegt me dat Telfort mijn Interactieve TV gedoe never nooit op 17 Maart actief gaat hebben op het nieuwe adres.
Paniek!! Wat nu?!
[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 20-02-2013 11:09 ]
Maandje ziggo nemen/Wifi van de buren?AzzKickah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:09:
Uhoh..
Paniek!! Wat nu?!
Met GrooV: Ziggo overwegen?
http://www.deyterra.com
Een maandje Ziggo..? Ik kan toch niet voor 1 maand een abbo afsluiten bij Ziggo?
Wat bedoelen jullie?
Wat bedoelen jullie?
Ik zou bij Telfort weggaan en naar Ziggo toe gaan. 
Kun je niet weg bij Telfort en dan naar Ziggo.
Overigens heb ik goede ervaringen met Telfort en zou het best zo kunnen zijn dat ze op de afgesproken data de verbinding wel hebben opgeleverd.
Overigens heb ik goede ervaringen met Telfort en zou het best zo kunnen zijn dat ze op de afgesproken data de verbinding wel hebben opgeleverd.
http://www.deyterra.com
Vrienden zoeken die wel F1 kijken?AzzKickah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:09:
Uhoh..
Paniek!! Wat nu?!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik geloof best dat ze het op een afgesproken datum kunnen opleveren, maar als ik a.s. vrijdag zeker weet dat ik ga verhuizen, kan ik dat maandag 25-2 doorgeven, dan lijkt het mij sterk dat Telfort alles heeft opgeleverd op het nieuwe adres op 15-3.rally schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:53:
Ik zou bij Telfort weggaan en naar Ziggo toe gaan.
Daar zit ik mee...
Vrienden genoeg, vriend.
Kijkt echter geen een echt actief en fanatiek F1.
Kan moeilijk van iemand anders op zaterdag en zondag de halve dag de TV kapen en eisen dat iedereen z'n bek houdt omdat ik me anders niet kan concentreren op de race en de Live Timing.
That's what friends are for!
Basement Bios ---- Exo-S
Niet te serieus nemen, het was grappig bedoeld, ik zou het zelfde probleem hebben, van al mijn vrienden heb ik er maar 1 die fanatiek kijkt.AzzKickah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:01:
[...]
Vrienden genoeg, vriend.
Kijkt echter geen een echt actief en fanatiek F1.
Kan moeilijk van iemand anders op zaterdag en zondag de halve dag de TV kapen en eisen dat iedereen z'n bek houdt omdat ik me anders niet kan concentreren op de race en de Live Timing.
Gelukkig heb ik het voordeel dat ik bij internationale kabel provider werk, en als het echt zou moeten zou ik op zondag naar mijn werk kunnen gaan om daar TV te kijken ik heb genoeg setopboxen en CAI feeds op mijn bureau om alles goed te volgen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Bedacht me net ook nog, m'n vrienden zien me aankomen op 17 Maart om 03:15 uur. Dingdong! Hallo!SnowDude schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:06:
[...]
Niet te serieus nemen, het was grappig bedoeld, ik zou het zelfde probleem hebben, van al mijn vrienden heb ik er maar 1 die fanatiek kijkt.
Gelukkig heb ik het voordeel dat ik bij internationale kabel provider werk, en als het echt zou moeten zou ik op zondag naar mijn werk kunnen gaan om daar TV te kijken ik heb genoeg setopboxen en CAI feeds op mijn bureau om alles goed te volgen.
Misschien sta ik wel voor de dichte deur, lopen hun nog in de stad te tanken.
Waar zie jij sensatie? Bij de vorige test was er commentaar over de uitlaat van Caterham en nu hetzelfde over de uitlaat van Williams. Ik maak geen sensatie, het is gewoon een nieuwsfeit en een soort 'strijd' met de regels om te kijken hoever ze het kunnen rekken. Gebeurt elk jaar. Maar voorlopig vraagt Williams en ik denk Caterham ook toch een verduidelijking van de regels. Zij denken immers dat dit precies volgens de regels is.Damian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:32:
[...]
Hoezo controverse?? Ze proberen iets, blijkt niet legaal, dus controverse? Niet zo'n sensatie zoeken aub.
Als ik dat geen controverse mag noemen, kom jij dan maar met een ander woord
Race begint pas om 7 uurAzzKickah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:21:
[...]
Bedacht me net ook nog, m'n vrienden zien me aankomen op 17 Maart om 03:15 uur. Dingdong! Hallo!
Misschien sta ik wel voor de dichte deur, lopen hun nog in de stad te tanken.
Voorbeschouwing moet je natuurlijk ook nog kijken. Plus de herhaling van de qualificatie om weer even in de stemming te komen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Voor de liefhebber die het in NL wil kijken en niet een sport 1 abonnement wil hebben ivm de enorme hoeveelheid voetbal die je dan krijgt.
Ze gaan het op Sport 1 Go ook uitzenden. Hier kan je ze dan online kijken, per race of in een abonnement te kijken.
Of je moet het niet erg vinden om Duits commentaar te krijgen, want RTL Television zendt het ook uit. En die wordt in de meeste kabel/glasvezel abonnementen wel aangeboden voor minder dan een Sport 1 uitbreiding.
Ze gaan het op Sport 1 Go ook uitzenden. Hier kan je ze dan online kijken, per race of in een abonnement te kijken.
Of je moet het niet erg vinden om Duits commentaar te krijgen, want RTL Television zendt het ook uit. En die wordt in de meeste kabel/glasvezel abonnementen wel aangeboden voor minder dan een Sport 1 uitbreiding.
Hier haal ik uit dat je wel een abbo moet hebben:
Zo kun je kijken
Heb je een (los) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. Heb je het EntertainmentHD-pakket of nog geen abonnement op Sport1, maar wil je Sport1 GO wel ontvangen? Neem dan een aanvullend abonnement. De website sport1.nl/go is nu al live. De Sport1 GO App voor iPad en iPhone is binnenkort in de Apple App Store te downloaden.
Om op je computer via internet te kijken, log je in op sport1.nl/go
Android gebruikers kunnen naar verwachting halverwege 2013 van Sport1 GO gebruikmaken.
Zo kun je kijken
Heb je een (los) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. Heb je het EntertainmentHD-pakket of nog geen abonnement op Sport1, maar wil je Sport1 GO wel ontvangen? Neem dan een aanvullend abonnement. De website sport1.nl/go is nu al live. De Sport1 GO App voor iPad en iPhone is binnenkort in de Apple App Store te downloaden.
Android gebruikers kunnen naar verwachting halverwege 2013 van Sport1 GO gebruikmaken.
Ik heb ze een mail gestuurd met juist die vraag, en daarop antwoorden ze dat de races zowel los als in een abonnement te zien zullen zijn.MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:13:
Zo kun je kijken
Ik ben benieuwd... Ik zal er ook zeker nog eens achteraan mailen, want ik kan via XMS (Glashart) helemaal geen sport 1 ontvangen, ik zit dus vast aan een andere manier van kijken. En Duits commentaar snap ik wel, maar ik heb toch liever Engels of Nederlands...
Nog niet eens zo'n gek idee, aangezien Sport1 niet verkrijgbaar is bij Caiway is zo'n mobiel abonnement wel handig. 3,99 euro per maand, dan kijk ik het wel op m'n ipad, maar die verbind ik dan weer met m'n tv
39
ppv is 3.99.. Tenzij je bedoelt dat je de andere helft van de maand bbc kijkt? Via de iPad zijn de streams trouwens wel heel goed te doen, in tegenstelling tot op de computer.Fietsbel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:17:
Nog niet eens zo'n gek idee, aangezien Sport1 niet verkrijgbaar is bij Caiway is zo'n mobiel abonnement wel handig. 3,99 euro per maand, dan kijk ik het wel op m'n ipad, maar die verbind ik dan weer met m'n tv
Hier staat dat het per maand is: http://www.sport1.nl/sport1-mobiel.html
"Of neem een maandabonnement voor €3,99"
edit:
hmmz dat is echt alleen mobiel… zal wel een belabberde resolutie zijn
edit:
[ Voor 51% gewijzigd door Fietsbel op 20-02-2013 15:34 ]
39
Gewoon een kwestie van goed lezen dusMikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:13:
Zo kun je kijken
Heb je een (los) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. Heb je het EntertainmentHD-pakket of nog geen abonnement op Sport1, maar wil je Sport1 GO wel ontvangen? Neem dan een aanvullend abonnement.
Ja, das ook op meerdere manieren te interpreteren...
laatmaarFietsbel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:33:
Hier staat dat het per maand is: http://www.sport1.nl/sport1-mobiel.html
edit:
[ Voor 52% gewijzigd door fynrd1 op 20-02-2013 16:40 ]
Hangt ervan af of je Nederland spreekt of nietMikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:34:
Ja, das ook op meerdere manieren te interpreteren...
Zoals mphilipp al zegt, is de zin alleen nuttig als je via Go een race los kan kopen... En Sport 1 stuurt dan ook dit:
Beste M,
U hoeft inderdaad geen TV abonnement af te sluiten om Sport1 Go te kunnen kijken.
U kunt een Sport1 Go abonnement afsluiten of losse races kijken.
Met vriendelijke groet,
Sport1
Beste M,
U hoeft inderdaad geen TV abonnement af te sluiten om Sport1 Go te kunnen kijken.
U kunt een Sport1 Go abonnement afsluiten of losse races kijken.
Met vriendelijke groet,
Sport1
De bekende kleine lettertjesM a r c o schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:27:
Delta Digitale TV heeft die actie ook.
Je contract
Je hebt een jaarcontract, dat eenmalig tegen het einde van de eerste 3 maanden kan worden opgezegd met 1 maand opzegtermijn. De opzegging moet in dat geval voor het einde van de tweede maand door Delta ontvangen zijn.
Daarna is het contract na afloop van het eerste jaar per maand opzegbaar.
Edit: nu ik het nog eens lees zie ik dat je gelijk hebt
[ Voor 8% gewijzigd door RedBaret op 21-02-2013 01:05 ]
Interessant:
RTL-duitsland met commentaar via de (online) radio, ook een optie als het doorgaatGrandPrixRadio @grandprixradio
Goed nieuws: we zijn in onderhandeling met FOM ( F1 management) over de online radiorechten voor Grandprixradio. zou top zijn als het lukt
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ja maar hoe krijg je dat gelijklopend dan? Er zit geheid een aantal seconden verschil tussen het beeld op je TV en het geluid van de radio. Dat lijkt me niet ideaalSpeedpete schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:39:
Interessant:
[...]
RTL-duitsland met commentaar via de (online) radio, ook een optie als het doorgaat

Er is vast een tweaker die een player kan maken waarvan je de sync kan instellen.
Een nieuw huis is toch veel leuker dan de F1 man, ga wat leuks doen ofzoAzzKickah schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:31:
[...]
Ja maar hoe krijg je dat gelijklopend dan? Er zit geheid een aantal seconden verschil tussen het beeld op je TV en het geluid van de radio. Dat lijkt me niet ideaal
Wordt het eigenlijk op de Duitse RTL uitgezonden met reclames tussendoor? Ik verwacht dat het voor mij Duitse RTL wordt met BBC5 stream voor het geluid. Is RTL ook in HD (ziggo)?
Ik kan ieder ieder geval dit jaar op 100" kijken
[ Voor 28% gewijzigd door Mystikal op 21-02-2013 12:44 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Zo te zien niet in HD: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/Mystikal schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:43:
Is RTL ook in HD (ziggo)?
Ik blij dat RTL Duitsland ook in het basispakket zit van Ziggo, zo kan ik het toch kijken dit jaar
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Ja, korte reclames van ~20-30 seconden en een paar lange van een paar minuten.Mystikal schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:43:
Wordt het eigenlijk op de Duitse RTL uitgezonden met reclames tussendoor? Ik verwacht dat het voor mij Duitse RTL wordt met BBC5 stream voor het geluid. Is RTL ook in HD (ziggo)?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hmm, dat is dan weer jammer. Ik was zo verwend met de BBC... Maar een apart abbo gaat het voor mij ook niet worden. Het komt vaak genoeg voor dat ik zondagmiddag toch geen tijd heb om te kijken. Usenet kan dan nog een oplossing bieden, maar zijn vaak ook vrij laat met posten...
Basement Bios ---- Exo-S
Ik weet dat het testen zijn en dat ik daar niet teveel conclussies aan mag verbinden, maar ik hoop ondertussen dat Caterham met een zware auto aan het testen is. Om nu te zeggen dat ze er in Barcelona lekker bij zitten....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Marrusia en Caterham zullen dit jaar sowieso weinig potten breken verwacht ik.BM schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:06:
Ik weet dat het testen zijn en dat ik daar niet teveel conclussies aan mag verbinden, maar ik hoop ondertussen dat Caterham met een zware auto aan het testen is. Om nu te zeggen dat ze er in Barcelona lekker bij zitten....
Schijnt dat Bernie overstag gaat en dat P11 toch meer geld gaat krijgen dus maakt het minder uit of je 10e of 11e wordt.
De nieuwe regels voor 2014 kunnen echter wel voor verassingen gaan zorgen, zeggen ook de topteams, dus zullen die 2 zich daar op focussen.
Usenet is voor mij ook echt geen optie. Totdat de race gezien is alle vormen van Social Media en nieuwssites of wat dan ook vermijden is erg vermoeiendMystikal schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:20:
Hmm, dat is dan weer jammer. Ik was zo verwend met de BBC... Maar een apart abbo gaat het voor mij ook niet worden. Het komt vaak genoeg voor dat ik zondagmiddag toch geen tijd heb om te kijken. Usenet kan dan nog een oplossing bieden, maar zijn vaak ook vrij laat met posten...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja hehe, tuurlijk is een nieuw huis veel leuker dan de F1, maar daarom mag ik er toch wel van balen dat ik wellicht niet live de seizoensopener kan zien?! Is notabene mijn absoluut favoriete baan ook nog..Streskip schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:19:
[...]
Een nieuw huis is toch veel leuker dan de F1 man, ga wat leuks doen ofzoBen je de wedstrijd erna er gewoon live bij, kijk je die ander een keertje terug.
Er moet iets op te verzinnen zijn, dus we'll see
F1 is vol aan het testen, en hier gaat het de laatste 15 pagina's over abbo's. Lekkur boeiuuh
Creating my own hero.
Denk dat dit jaar voor die teams inderdaad niet heel interessant is, en 2014 des te meer.L1nt schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:14:
[...]
Marrusia en Caterham zullen dit jaar sowieso weinig potten breken verwacht ik.
Schijnt dat Bernie overstag gaat en dat P11 toch meer geld gaat krijgen dus maakt het minder uit of je 10e of 11e wordt.
De nieuwe regels voor 2014 kunnen echter wel voor verassingen gaan zorgen, zeggen ook de topteams, dus zullen die 2 zich daar op focussen.
Volgens mij zien we daarom dit jaar ook veel pay-drivers (of in elk geval coureurs met genoeg sponsoring) bij de kleinere teams. Die zitten dit jaar in die auto's om de ontwikkeling voor 2014 te financieren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.