"When you grow up your heart dies"
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dat gaat hem zijn race kosten denk ik zo...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
"When you grow up your heart dies"
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar hij klapt open en dan schiet hij bij het remmen verder door i.p.v. dat'ie sluit,,c0ne schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:17:
Dichtgeklapt. Beter geen DRS dan een diskwali. vanwege een altijd openstaande DRS.
Maar is dat ook geen overtreding?
[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 21-04-2013 14:18 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Heeft een voorvleugel gewisseldsjaool schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:15:
Guido is volgens mij een toerritje aan het houden. Geen andere coureur bij hem in de buurt te zien.
Ik zag het ja, hij klapt echt een tandje verder open ipv. dat hij sluit.MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:18:
[...]
Maar hij klapt open en dan schiet hij bij het remmen verder door i.p.v. dat'ie sluit,,
Ze hebben hem handmatig dichtgeklapt, wat had je dan verwacht? Dat ze hem dicht zouden lassen?Osxy schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:19:
Lekker knullige fix ook...
Gewoon vast zetten in gesloten stand neem ik aan?
[ Voor 62% gewijzigd door Harrie op 21-04-2013 14:22 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee, ze hebben hem gelijk binnengehaald en gerepareerd, en hij rijd nu achteraan. Dit kan gebeuren, de stewards zijn ook niet helemaal gekQuad schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:17:
Jup, defect drs. Krijgt hij vast penalty points voor?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat was Massa die door Vettel werd ingehaald....MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:25:
Jammer dat Van Dam niet ziet dat er "Replay" staat (Alsonso wordt op een rondje gezet)...
En zo ligt hij weer 4e, doet ie goed dan.Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:24:
Nou Rosberg, zo begin je op Pole en zo sta je nu 8e in de race.
Nee volgens mij was het na de pitstop van VettelMrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:31:
Zijn die elkaar al tegengekomen. Ik dacht dat het een replay van de 1e ronde was.
Was het wel, we hebben Vettel in de 1e ronde Alonso nooit zien terugpakken. Dat was dat moment.MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:31:
Zijn die elkaar al tegengekomen. Ik dacht dat het een replay van de 1e ronde was.
Die gaat dus voor een 2 stopper.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Lekke band.ricardo246 schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:33:
massa stuk?
Okee, 2e/3e ronde dan..Sagaris schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:32:
[...]
Was het wel, we hebben Vettel in de 1e ronde Alonso nooit zien terugpakken. Dat was dat moment.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
En zo levert ie er weer 2 in in 1 ronde...
die had hem toch in VER geparkeerd, weten wij veel wat de schade is, misschien dat ie daardoor zo traag is?EfBe schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:36:
Pakje boter: 1, vd Garde: 0. Die rondetijden zijn echt niet best, Pic rijdt hem echt om de oren. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze hem vervangen... helaas.
Pic heeft de updates, die goed helpen blijkbaar.... VDG krijgt ze in spanje.EfBe schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:36:
Pakje boter: 1, vd Garde: 0. Die rondetijden zijn echt niet best, Pic rijdt hem echt om de oren. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze hem vervangen... helaas.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Kovalainen die met de auto van van der Garde gereden heeft in een vrije training kon er anders ook niet sneller mee. Ik ben wel benieuwd naar komende race, wanneer er updates aan de auto doorgevoerd gaan worden die de auto van Pic al heeftEfBe schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:36:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hij is inmiddels elke wedstijd wel bij een incident betrokken geweest, waardoor hij een nieuwe voorvleugeltje nodig heeft gehad. En dat is best knap als je telkens als laatste start. Ook hij denk de race bij de start te kunnen winnen. Oh wacht...ricardo246 schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:38:
[...]
die had hem toch in VER geparkeerd, weet jij veel wat de schade is, misschien dat ie daardoor zo traag is?
Pic heeft de updates op z'n auto; Van der Garde rijdt zonder.. Dat scheelt dus ook.MegaTronics schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:42:
Als hij dan nog steeds trager is dan Pic, is het snel afgelopen met hem.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Thanks, vond het al raar dat die twee bij elkaar zaten. Dit verklaart veel.dcm360 schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:43:
Beiden 2 stops, dus Alonso moet nog een keer meer dan Webber.
Dat weet ik, maar als die in Spanje nog steeds trager is, is het wel een keer afgelopen met hem. Zeker als het vleugels blijft kosten.MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:43:
[...]
Pic heeft de updates op z'n auto; Van der Garde rijdt zonder.. Dat scheelt dus ook.
Guido, the new Romain.
[ Voor 10% gewijzigd door MegaTronics op 21-04-2013 14:49 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
go diresta, go get vettelaerofreak schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:49:
di resta is ook lekker bezig, race van zn leven?
Zeker, maar niet vergeten dat 2,3,4 nog een keer moeten stoppen.aerofreak schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:49:
di resta is ook lekker bezig, race van zn leven?
Denk dat 1 ook nog wel een keer moet stoppen.MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:50:
[...]
Zeker, maar niet vergeten dat 2,3,4 nog een keer moeten stoppen.
Dan zou iedereen sowieso nog 1 keer moeten stoppen (sommigen misschien nog wel 2 keer zelfs).
Die volg ik niet, zit hier goed bij Sky.MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:53:
Uiteraard.. maar Van Dam begint al over podiumposities voor Di Resta...Wat voorbarig imo.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Was het niet Button die duidelijk maakte dat hij hem niet mocht passeren?Boktor schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:55:
Wat een idioot is die Mexicaan. Rijdt z'n vleugel kapot op de achterwielen van Button.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Idd ricardo, mooie gevechten worden vaak de kiem gesmoord vanwege de banden.. 2x proberen niet meer, anders zijn ze toasted..
[ Voor 37% gewijzigd door Harrie op 21-04-2013 15:01 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
loosing power zie ik nu op live timing
[ Voor 60% gewijzigd door ricardo246 op 21-04-2013 15:05 ]
Ik dacht iets met 'power'.ricardo246 schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:04:
wat zei perez?
Button kon het aan het begin van de race.Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:04:
Raikonen moet ook 22 rondjes op harde banden, benieuwd of het hem goed gaat lukken.
Er is meer grip, de auto's zijn lichter, lijkt me geen probleem voor Kimi.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Misschien heeft hij daardoor meer wielspin bij het uitaccelereren (minder downforce overall), waardoor zijn banden sneller slijten?
Hét bewijs dat je DRS niet nodig hebt om spannende acties te creëren.Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:22:
Damn Alonso.. Het kan niet op de lange stukken dus laat hij fantastisch bochtenwerk met inhaalmanoeuvres zien. Knap!
Edit: Wtf, toch Perez op lange stuk voorbij gezet.. Zonder DRS
Nee dus. En Guido
[ Voor 22% gewijzigd door MegaTronics op 21-04-2013 15:31 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Guido kon er weinig aan doen! Vooral schuld van zijn team!MegaTronics schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:29:
Ben bang dat di resta niet als derde eindigd
Nee dus. En Guido
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
unsafe releases komen bij de besten voor, en heel eerlijk, we wisten dat Guido zou strijden om de laatste 4 plekken...MegaTronics schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:34:
Caterham zakt steeds verder weg, als laatste rondrijden en dan nog een unsafe release hebben.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:33:
Leuke battle, Webber - Hamilton.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
*edit: Dat dus.
[ Voor 24% gewijzigd door Sagaris op 21-04-2013 15:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 21-04-2013 15:42 ]
[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 21-04-2013 15:43 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Kwam ook omdat DRS wel hielp maar niet alles vanzelfsprekend maakte en ook veel inhaal/battle acties in niet-DRS zones.
Hopen dat meer arabische/aziatische tilke-races dit gaan hebben. (hoewel het de laatste tijd zowiezo lijkt mee te vallen)
How do you save a random generator ?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.