Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.771 views

Onderwerpen

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Maar het publiek ziet wel dat het er langzamer uitziet, dat de persoonlijke fouten verdwijnen. Op een paar rookie schuivers na, zie je bijna niemand er meer af tetsen. Waren Senna, Prost, Schumacher, Hakinnen dan toch slechter? Of gaat er weleens wat mis als je op de limiet rijdt.

Dan heb ik het niet over de absurde snelheidsverschillen tussen oude en nieuwe banden, maar bijvoorbeeld over de Wall of Champions in Canada.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Tleilaxu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:48:
[...]

Denk je echt dat 'grote publiek' weet welke rondetijden er een aantal jaren gereden werden, laat staan welke rondetijden nu? imho kijkt het grote publiek juist voor het racen, techniek, drama en de vriendin van Alonso. Of ze een seconde sneller of langzamer zijn dan vorig jaar boeit niemand.
Aangezien de rondetijden in beeld worden gebracht, en voor aanvang van elke race het ronderecord ook nog wordt getoond: Ja. Ronderecords staan bijna allemaal nog op naam van coureurs als Schumacher of Montoya en zijn bijna allemaal in 2004 gezet.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Sowieso zijn de rondetijden niet meer met elkaar te vergelijken de afgelopen jaren. Alle jaarlijkse technische wijzigingen geven gewoon geen eerlijk en juist beeld meer weer.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:18:
[...]

Aangezien de rondetijden in beeld worden gebracht, en voor aanvang van elke race het ronderecord ook nog wordt getoond: Ja. Ronderecords staan bijna allemaal nog op naam van coureurs als Schumacher of Montoya en zijn bijna allemaal in 2004 gezet.
Ja toen hadden ze maar 300-400pk meer en het lagere COG speelt waarschijnlijk ook geen rol :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• XyritZz
fynrd1 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:30:
[...]

Ja toen hadden ze maar 300-400pk meer en het lagere COG speelt waarschijnlijk ook geen rol :P
Oh ik weet heus wel dat de motoren minder krachtig zijn, en dat er ook op aerodynamisch vlak veel is veranderd :). Ik gaf alleen antwoord op de vraag of de gemiddelde toeschouwer weet wat de rondetijden van 'vroeger' en nu zijn. Dat is volgens mij dus wel het geval omdat het gewoon duidelijk in beeld wordt gebracht ;).

Overigens vond ik het prachtig om die auto's een top van 370 te zien rijden op de speedtrap van Monza. Wat dat betreft mogen de motoren wat mij betreft wel weer wat krachtiger worden, en mag de aerodynamica wat minder ingewikkeld worden gemaakt zodat het rijden met zo'n bak weer echt een uitdaging is voor de coureurs.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Señor Sjon
Volgens mij heeft MotoGP in racetrim inmiddels een hogere top?

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

Vroeger reden ze m.i. gewoon veel meer op de limiet dan nu:
Irvine en die andere gast in blanchimont, ffe buitenom.
Villeneuve in de BAR op Eau Rouge (dacht dat ik er full throtthle door kon :D)
...
...

Het probleem is ook dat men geen risico's hoeft te nemen nu, je hebt meer uitloopzone dan baan soms. Akkoord, op sommige plaatsen ben ik daarmee eens.

Ik heb de algemene indruk dat men minder kloten heeft dan vroeger, deels door technologie, deels door het verprutsen van sommige banen en de aangepaste puntenregel. Vroeger _moest_ je het op de baan doen, niet ernaast, of je race was over, of met hulpmiddelen.

Wie herinnerd zich de race in Monaco, waar Panis won en er slechts 3 finishers waren ?
Dit zijn vervlogen tijden, maar zulk spectakel zie je niet meer.

Page intentionally left blank.

• Señor Sjon
Komt ook omdat je een auto kort kon rijden en vijf minuten later in de T-car kon stappen. :P Nu heb je al dat geneuzel met beperkte motoren en versnellingsbakken.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:44:
[...]

Oh ik weet heus wel dat de motoren minder krachtig zijn, en dat er ook op aerodynamisch vlak veel is veranderd :). Ik gaf alleen antwoord op de vraag of de gemiddelde toeschouwer weet wat de rondetijden van 'vroeger' en nu zijn. Dat is volgens mij dus wel het geval omdat het gewoon duidelijk in beeld wordt gebracht ;).

Overigens vond ik het prachtig om die auto's een top van 370 te zien rijden op de speedtrap van Monza. Wat dat betreft mogen de motoren wat mij betreft wel weer wat krachtiger worden, en mag de aerodynamica wat minder ingewikkeld worden gemaakt zodat het rijden met zo'n bak weer echt een uitdaging is voor de coureurs.
De aerodynamica was destijds nog complexer dan nu het geval is. Het verschil is dat het nu minder doorslaggevend is. Destijds kon je veroorloven om je sterke punten binnen een ontwerp te verplaatsen van een motor naar mechanisch of naar aerodynamische en andersom. In aerodynamica betekend nieuw niet altijd beter, ter illustratie, de eliptische vleugel uit de jaren 30 en 40 is aerowise het meest efficiënt.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

StarWing schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:47:

Wie herinnerd zich de race in Monaco, waar Panis won en er slechts 3 finishers waren ?
Dit zijn vervlogen tijden, maar zulk spectakel zie je niet meer.
Ah heerlijk :) Kreeg ff een kriebeltje in m'n buik toen die race door m'n hoofd schoot door jouw comment :)

Echter moet ik echt altijd onlosmakelijk daarbij ook direct denken aan z'n crash waarbij hij z'n beide benen brak. Zie het nog zo voor me. Om een of andere reden heeft die crash ontzettend veel indruk op me gemaakt, want ik kan hem volledig voor m'n ogen afspelen, in geur, kleur en geluid :P

Verder ben ik het ook volledig met je eens.
Eigenlijk slaat het nergens op dat ze nu 6-10 seconden langzamer zijn in racetrim dan 8 jaar geleden. Ik zeg niet dat ze nu 10 seconden sneller moeten zijn dan toen, maar op z'n minst rond die tijden rijden. Kom op zeg.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:11:
[...]

Ah heerlijk :) Kreeg ff een kriebeltje in m'n buik toen die race door m'n hoofd schoot door jouw comment :)

Echter moet ik echt altijd onlosmakelijk daarbij ook direct denken aan z'n crash waarbij hij z'n beide benen brak. Zie het nog zo voor me. Om een of andere reden heeft die crash ontzettend veel indruk op me gemaakt, want ik kan hem volledig voor m'n ogen afspelen, in geur, kleur en geluid :P

Verder ben ik het ook volledig met je eens.
Eigenlijk slaat het nergens op dat ze nu 6-10 seconden langzamer zijn in racetrim dan 8 jaar geleden. Ik zeg niet dat ze nu 10 seconden sneller moeten zijn dan toen, maar op z'n minst rond die tijden rijden. Kom op zeg.
Ik kan me dat ook nog herinneren! Ik weet nog dat ik dacht wat is dat voor malloot, ineens haalde hij iedereen in en kort daarna stond die daar in de muur geparkeerd.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:27:
[...]

Ik kan me dat ook nog herinneren! Ik weet nog dat ik dacht wat is dat voor malloot ineens, haalde iedereen in en kort daarna stond die daar in de muur geparkeerd.
Zat er op het moment van de crash een witte wagen (Stewart wellicht?) achter hem? De foto's in mijn hoofd zeggen me dat.
En verder zie ik telkens dat stukje van schuin bovenaf gefilmd, dat het onderin beeld gebeurd.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:29:
[...]

Zat er op het moment van de crash een witte wagen (Stewart wellicht?) achter hem? De foto's in mijn hoofd zeggen me dat.
En verder zie ik telkens dat stukje van schuin bovenaf gefilmd, dat het onderin beeld gebeurd.
Oh dat weet ik niet meer, weet alleen nog dat hij ineens iedereen als een gek ging inhalen. Ik zal even kijken of ik een filmpje kan vinden :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:32:
[...]

Oh dat weet ik niet meer, weet alleen nog dat hij ineens iedereen als een gek ging inhalen. Ik zal even kijken of ik een filmpje kan vinden :)
1997 was het. Misschien vind je hem dan sneller ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nope niks :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ah du bist richtig. Hatte ich das aufgeknapt in meinem kopf. Genau.

Hmm dus toch een witte auto bij verzonnen :) Ik wist wel dat het een eenzijdige crash was trouwens hoor :P

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 19:59

MikeVM

- Baloo -

200ste grand prix voor Mark Webber, net even de grote crash van in 1999 opgezocht, ik wou het even met jullie delen

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Op het filmpje is het alleen Peter Dumbreck die de backflip maakt. Van Webber's z'n flip zelf is geen videobeeld.

Zie ook: Wikipedia: Mercedes-Benz CLR
Foto's van Webber z'n flip: http://www.mulsannescorner.com/benzCLR1.html
Dit is na de foto's: YouTube: Mercedes Flip - Le Mans 1999 - Warm Up Crash

[ Voor 73% gewijzigd door MrSleeves op 18-04-2013 21:29 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Robin Frijns heeft toch nog een gp2 stoeltje gevonden voor dit seizoen.
http://www.gp2series.com/...er-Motorsport-in-Bahrain/

Goede zaak, denk ik, races rijden leer je toch meer van dan een beetje in een simulator zitten :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hij schijnt alleen wel 2x een stoeltje geweigerd te hebben bij het team van de teambazin van Sauber.

• XyritZz
fynrd1 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:48:
[...]

De aerodynamica was destijds nog complexer dan nu het geval is. Het verschil is dat het nu minder doorslaggevend is. Destijds kon je veroorloven om je sterke punten binnen een ontwerp te verplaatsen van een motor naar mechanisch of naar aerodynamische en andersom. In aerodynamica betekend nieuw niet altijd beter, ter illustratie, de eliptische vleugel uit de jaren 30 en 40 is aerowise het meest efficiënt.
Wat je beschrijft bedoelde ik denk ik ook wel; op dit moment maakt het door de gelijkheid van motoren geen flikker uit of je een Ferrari, Mercedes of Renault motor achterin hebt liggen. Ze presteren allen gelijkwaardig aan elkaar.

Dat betekent dat de balans tussen motor en aerodynamica nu volledig is doorgeslagen richting aero, en dat vind ik erg jammer. Ik denk dat een team als Ferrari best weet dat het lastig is om tegen Newey op te boksen, en als ze de mogelijkheid hadden best wat meer focus op de motor zouden willen leggen.

Daarnaast denk ik dat de sport mooier is om te zien wanneer de auto's meer kracht hebben, en wat minder downforce. Nu is een bocht als Eau Rouge een no-brainer, gewoon vol gas. Met meer kracht en minder downforce moet een coureur weer nadenken voordat ze die bocht in gaan.
MrSleeves schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:29:
Hij schijnt alleen wel 2x een stoeltje geweigerd te hebben bij het team van de teambazin van Sauber.
Hij heeft stoeltjes geweigerd bij teams waar hij geen uitzicht had op een compleet seizoen zonder de portemonnee open te trekken.

Hilmer heeft duidelijk aangegeven te hopen het seizoen met Frijns af te kunnen maken.

[ Voor 14% gewijzigd door XyritZz op 19-04-2013 10:48 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, Kovalainen was iig een stuk trager dan Pic. Scheelt weer :)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En Ferrari begint weer goed. Als Massa ook snel is, is de auto meestal gewoon goed. :)

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 19:37
Zamorano schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:02:
[...]

Alsof snellere rondetijden en een ultieme band het racen beter gaan maken.
Wat een non-argumenten zeg.

Tanken kun je natuurlijk ook vergeten om veiligheidsredenen.
voor mij wel ja en ik kan alleen voor mezelf praten en mijn mening geven.
omdat jij het er niet mee eens bent betekent niet dat wat ik zeg meteen nergens op slaat.

en zoveel ongelukken gebeurden er nou ook weer niet door het tanken, maar door het af te schaffen zijn de ronde-tijden wel echt dramatisch geworden, gewoon 10s langzamer als de kwalificatie |:(

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:46:
[...]

Wat je beschrijft bedoelde ik denk ik ook wel; op dit moment maakt het door de gelijkheid van motoren geen flikker uit of je een Ferrari, Mercedes of Renault motor achterin hebt liggen. Ze presteren allen gelijkwaardig aan elkaar.

Dat betekent dat de balans tussen motor en aerodynamica nu volledig is doorgeslagen richting aero, en dat vind ik erg jammer. Ik denk dat een team als Ferrari best weet dat het lastig is om tegen Newey op te boksen, en als ze de mogelijkheid hadden best wat meer focus op de motor zouden willen leggen.

Daarnaast denk ik dat de sport mooier is om te zien wanneer de auto's meer kracht hebben, en wat minder downforce. Nu is een bocht als Eau Rouge een no-brainer, gewoon vol gas. Met meer kracht en minder downforce moet een coureur weer nadenken voordat ze die bocht in gaan.

[...]

Hij heeft stoeltjes geweigerd bij teams waar hij geen uitzicht had op een compleet seizoen zonder de portemonnee open te trekken.

Hilmer heeft duidelijk aangegeven te hopen het seizoen met Frijns af te kunnen maken.
Newey wordt ten onrechte neergezet als een aerogod. Brawn kreeg ook alle credits destijds bij Ferrari en BrawnGP, volledig onterecht. Zo is bijvoorbeeld de kracht achter Ferrari altijd Rory Byrne geweest, hij heeft ook weer parttime aan de f138 gewerkt en werkt nu geloof ik fulltime aan de wagen van 2014. Maar het publiek kent hem nauwelijks.

• Señor Sjon
Brawn kreeg bij Ferrari de tactische credits, Todt als teammanager. Nu Brawn het zelf doet is het toch mweh.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Beetje F1-volger weet toch wel dat de beste auto's voornamelijk van Rory Byrne en Adrian Newey afkomen.. Ferrari had indertijd wel het dreamteam met Byrne, Brawn, Todt en Schumacher..
fynrd1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:24:
[...]

Newey wordt ten onrechte neergezet als een aerogod.
Designgod dan? 9 Constructeurstitels bij 3 verschillende teams.. Volgens mij kan hij wel een auto'tje tekenen.

[ Voor 43% gewijzigd door MrSleeves op 19-04-2013 12:45 ]

• Zamorano
  • Niet online
Denniz0229 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
[...]

voor mij wel ja en ik kan alleen voor mezelf praten en mijn mening geven.
omdat jij het er niet mee eens bent betekent niet dat wat ik zeg meteen nergens op slaat.
Prima natuurlijk, maar op basis van meningen kunnen we lastig een discussie voeren. ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:43:
Beetje F1-volger weet toch wel dat de beste auto's voornamelijk van Rory Byrne en Adrian Newey afkomen.. Ferrari had indertijd wel het dreamteam met Byrne, Brawn, Todt en Schumacher..

[...]

Designgod dan? 9 Constructeurstitels bij 3 verschillende teams.. Volgens mij kan hij wel een auto'tje tekenen.
Het zou Reddbull heel veel geld schelen als hij de enige was die de wagen zou bedenken en tekenen ;)

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31

rally

Deyterra Consultancy

Daarom is het toch een Formule 1 team?

Het is niet alleen de ontwerper die het succes van de auto bepaald. De (hoofd) monteur die de boel vervolgens in elkaar zet, de rijder die feedback geeft over de afstelling, etc, etc zijn van eenzelfde belang.

Ja... er zijn bepaalde elementen die een grotere stempel drukken op het resultaat, maar zet een cr*ppy coureur in een geweldig ontworpen auto dan blijf je nog steeds met lege handen staan aan het einde van het seizoen (omgekeerd ook trouwens ;) )

http://www.deyterra.com

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Vet een pneumatyische rearjack bij Ferrari:D

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

fynrd1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:39:
[...]

Het zou Reddbull heel veel geld schelen als hij de enige was die de wagen zou bedenken en tekenen ;)
Hetzelfde geldt voor Rory Byrne. :)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

fynrd1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:
Vet een pneumatyische rearjack bij Ferrari:D
Nu even voor de mensen die het niet kunnen volgen?

Hebben ze iets ingebouwd, of ging er iets mis?

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MikeyMan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:29:
[...]

Nu even voor de mensen die het niet kunnen volgen?

Hebben ze iets ingebouwd, of ging er iets mis?
Het mannetje die de auto achter optilt tijdens een pitstop, heeft nu dus een pneumatische krik. Zodat ze nog sneller kunnen pitten.

• XyritZz
MikeyMan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:49:
Nou, Kovalainen was iig een stuk trager dan Pic. Scheelt weer :)
Pic rijdt met updates op de auto, die vd. Garde niet heeft. Aangezien Kova de auto van vd Garde heeft gereden had Kovalainen de updates dus ook niet.

Volgende wedstrijd gaat Kovalainen met de auto van Pic rijden, zodat hij een vergelijking kan maken tussen beide auto's.

Kort samengevat was z'n oordeel over de auto van vd. Garde dat het ding een complete ramp is om te besturen.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja, VdG was iig een halve seconde sneller dan Kovalainen, die is weer in de pocket :)

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
Niet slecht dan met een auto die schijnbaar een ramp is om te besturen.

Op de BBC waren ze vorig weekend ook niet negatief over rookie GvdG, ongeveer net zo snel als Pic en dat zonder ervaring.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Señor Sjon
fynrd1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:54:
[...]

Het mannetje die de auto achter optilt tijdens een pitstop, heeft nu dus een pneumatische krik. Zodat ze nog sneller kunnen pitten.
Williams enzo hebben dat toch al jaren?

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lijkt me sterk, aangezien Ted Kravitz ernaast stond en zich sterk afvroeg of het wel legaal was.

• Zamorano
  • Niet online
Weer close in FP2 tussen Renault, RB en Ferrari. Al had Alonso een beetje last van Grosjean tijdens zijn snelste ronde. Force India doet ook goed mee en volgens mij is Mercedes ook snel genoeg om zich te mengen in de strijd om de eerste 3 rijen. McLaren gaat het denk ik nog lastig krijgen om voorbij Q2 te komen.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 21:17
Lotus ziet er inderdaad erg sterk uit op het moment. Zal ook met de temperatuur te maken hebben. In warmere omstandigheden gaan ze eigenlijk bijna altijd wel goed.

• XyritZz
Frijns op P10 trouwens, echt een keurige prestatie.

- Nieuw circuit voor hem
- Nieuw circuit voor het team
- Team en coureur beiden uberhaubt nog nauwelijks ervaring met de GP2 auto.

En dan op 0,3 seconde van P3 staan... gewoon een prima prestatie :).

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 21:17
XyritZz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:28:
Frijns op P10 trouwens, echt een keurige prestatie.

- Nieuw circuit voor hem
- Nieuw circuit voor het team
- Team en coureur beiden uberhaubt nog nauwelijks ervaring met de GP2 auto.

En dan op 0,3 seconde van P3 staan... gewoon een prima prestatie :).
Dat is wel heel erg netjes dan. Als Gutierrez slecht blijft presteren krijgt hij wellicht dan toch nog zijn kans.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Dat begint al goed. Hamiltons linker achterband delamineerde in de laatste vrije trainingen, met als gevolg kapotte ophanging en versnellingsbak. Die laatste moet dus gewisseld worden, wat gelijk een 5 plaatsen grid penalty oplevert.. :/

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Zo, ik ben er klaar voor de kwalificatie! Heb de vrije trainingen niet gevolgd, dus weet niet wie wat er goed voor staan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Ik ga ook verhuizen richting bankstel. Gister een bruiloft, nu een kater en ziek aan het worden. Need some medicine!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat zijn de regels met de banden morgen tijdens de race? 2 keer meduim en een keer harde compound?

Wat is deze, Van der Garde rijdt dus de 21e tijd, de commentator vind het uitstekend? je rijdt verdomme 4 seconden langzamer dan Alonso.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 20-04-2013 13:22 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 17:00
Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:58:
Wat zijn de regels met de banden morgen tijdens de race? 2 keer meduim en een keer harde compound?
Dat zal er vooral aan liggen hoe lang de mediums meegaan. Het snelheidsverschil tussen de 2 compounds (van Dam heeft een nieuw woordje geleerd?) is erg klein. Ik kan me van gisteren nog herinneren dat Alonso een tijd zette op hard en daar vervolgens op medium slechts 1 tiende af kon rijden.

Zou me dus niks verbazen als het 2 x hard en 1 x medium gaat worden.
Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:58:
Wat is deze, Van der Garde rijdt dus de 21e tijd, de commentator vind het uitstekend? je rijdt verdomme 4 seconden langzamer dan Alonso.
Giedo heeft een auto waarvan ook Kovalainen zei dat hij nauwelijks op de baan te houden is. En uiteraard is de Caterham een stukje langzamer dan de Ferrari's of Red Bulls. Veel meer dan dit zit er momenteel gewoon niet in, hopelijk kan hij wat winst boeken als hij de volgende race zijn aerodynamische upgrades op de auto krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Sleepie op 20-04-2013 13:26 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:10
Sleepie schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:22:
[...]

Dat zal er vooral aan liggen hoe lang de mediums meegaan. Het snelheidsverschil tussen de 2 compounds (van Dam heeft een nieuw woordje geleerd?) is erg klein. Ik kan me van gisteren nog herinneren dat Alonso een tijd zette op hard en daar vervolgens op medium slechts 1 tiende af kon rijden.

Zou me dus niks verbazen als het 2 x hard en 1 x medium gaat worden.
Je bedoelt het woordje 'compound'? Was mij niet opgevallen, maar "goed gedaan", Van Dam!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Is het verkeerd wat hij zegt? Compound?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sleepie
Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:27:
Is het verkeerd wat hij zegt? Compound?
Nope het is niet verkeerd.
Maar het veelvuldig gebruik van het woord (je kunt ook gewoon over harde banden spreken) viel me gewoon op :)

Bianchi's (of wie was het nou) auto heeft in de fik gestaan ofzo? Gevalletje oververhitte remmen misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door Sleepie op 20-04-2013 13:29 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sleepie schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:28:
[...]

Maar het veelvuldig gebruik van het woord (je kunt ook gewoon over harde banden spreken) viel me gewoon op :)

Bianchi's auto heeft in de fik gestaan ofzo?
Kom op zeg, zet het commentaar dan aub uit.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

[...]

Hm oké, geen idee.. Maar hij zegt het na elke keer dat hij Medium of Hard zegt het woord compound :+
Ben een newbie, volg de F1 dit seizoen voor het eerst omdat ik al een Sport1 Abo heb.
Bianchi's auto heeft in de fik gestaan ofzo?
Inderdaad zo iets.. Brandblussertjes en de auto zat onder het schuim.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Wat wen belachelijk commentaar... Auto krijgt een wasbeurt. Nee auto zal in de brand gestaan hebben en men heeft brandblussers gebruikt hebben.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Van der Garde heeft het dus fantastisch gedaan, op laatste moment de 21e tijd gereden en mag waarschijnlijk op plek 20 starten. Maar hoezo is dat goed/fantastisch als je 4 seconden langzamer was dan Alonso?

Wf, van Dam ziet twee vrouwen in beeld -> Niet iedereen is aanhanger van het Islam hier in dit oliestaatje. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 20-04-2013 13:33 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sleepie
Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:32:
Van der Garde heeft het dus fantastisch gedaan, op laatste moment de 21e tijd gereden en mag waarschijnlijk op plek 20 starten. Maar hoezo is dat goed/fantastisch als je 4 seconden langzamer was dan Alonso?

Wf, van Dam ziet twee vrouwen in beeld -> Niet iedereen is aanhanger van het Islam hier in dit oliestaatje. 8)7
Je moet de prestatie van VdG niet afzetten tegen de tijd van Alonso, maar tegen wat er met zijn auto mogelijk is en dat heeft dan weer alles met budget te maken. VdG strijd (helaas) ergens om de laatste 4 plaatsen, deze keer niet als laatste gekwalificeerd en dat is dan (relatief) "fantastisch".

Ben ik de enige die het idee heeft dat in ieder geval de Ferrari's beter lijken te werken op de harde dan op de medium banden?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kan aan mij liggen maar je gaat toch niet racen om de laatste 4 plaatsen? Je wilt toch zo hoog mogelijk eindigen, punten verdienen voor je team? De auto's waar VdG in rijdt is daar niet eens in staat. Zijn teamgenoot heeft een iets verbeterde auto blijkbaar maar die was er niet helemaal tevreden over volgens mij zei van Dam.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Damian
  • Laatst online: 04:53

Damian

Insane Obtrusion

Van Dam:

Ow ze beginnen meteen met het wassen van de auto -> NEE RETARD! die auto stond in de fik en dat waren brandblussers ja!

OW button heeft een probleem -> NEE RETARD! hij zorgt voor een gat voor hem zodat hij wat ruimte heeft.

Ik word zoooo moe van die man!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Sleepie
Grosjean eruit in Q2, da's een tegenvaller voor Lotus.
Volgens mij reed Alonso in Q1 op hard sneller dan in Q2 op medium, benieuwd wat hij dan in Q3 kiest en waar hij de race op wil beginnen.

• Gé Brander
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Toch sneu om te horen dat Button zo blij kan zijn met plaats 10 in de tweede stint...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alonso reed op gebruikte setjes toch? Nu op nieuwe straks denk ik.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 13:58
[...]

Bianchi's (of wie was het nou) auto heeft in de fik gestaan ofzo? Gevalletje oververhitte remmen misschien?
Op VIER sprak men van een fikkende KERS.

• Damian
  • Laatst online: 04:53

Damian

Insane Obtrusion

Gé Brander schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:45:
Toch sneu om te horen dat Button zo blij kan zijn met plaats 10 in de tweede stint...
maar wel door naar Q3 waar dus van alles mogelijk is.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gé Brander schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:45:
Misschien logisch omdat hij wat probleempjes had, zo zag je net hoe zijn linker voorband blokkeerde.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sleepie
Nikolas schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:46:
[...]

Geflambeerde kersen, lekker! :+

Het lijkt erop dat het verschil tussen hard en medium erg klein is deze race, waarbij de mediums hun kleine voordeel ook nog eens erg snel verliezen. Wordt dus weer interessant qua banden strategie tijdens de race.

[ Voor 36% gewijzigd door Sleepie op 20-04-2013 13:48 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Nikolas schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:46:
[...]

Sky had het over benzineresten die in de fik vlogen IIRC.

• Sleepie
Sagaris schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:51:
Sky had het over benzineresten die in de fik vlogen IIRC.
Dan kunnen ze denk ik een leuke boete verwachten voor het creeren van een onveilige situatie in de pit?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Laatste 2,5 minuut. Allemaal op mediums lijkt het, behalve Massa.

Rosberg met een heel goed laatste ronde begint morgen op de Pole!

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 20-04-2013 14:02 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:10
Goed gedaan!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Mooie PP voor Rosberg! Hij heeft de afgelopen seizoenen geen geluk gehad, maar kan absoluut een mooi stukje sturen.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Leuke Q3! vervelend commentaar weer...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Lijkt me duidelijk dat het commentaar niet geweldig is. Misschien hoeven we dat dan ook niet elke godganse pagina 20x te herhalen? Allemachtig, zo wordt een dergelijk topic ook minder leuk om te lezen.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

Mooie qualifying, met een verrassende uitslag toch wel. Ben heel erg benieuwd wat Massa kan vanaf P4 op die harde band :)

Commentaar was niet zo ontzettend slecht hoor, hij maakt 3 fouten heel vaak *(in Q1 over gebruikte sets banden... dat kan niet want voor Q krijgen ze 6 sets nieuwe, hij praat door momenten van radio / coureurs on camera, en hij noemt Q3 Q1). Voor de rest weinig op aan te merken dit keer.

My iRacing profile | Strava

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Die Duitsers zijn niet veel beter, menig boordradio weer doorgekwetterd

en dan die prijsvragen |:(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nilsinho schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:49:
Die Duitsers zijn niet veel beter, menig boordradio weer doorgekwetterd

en dan die prijsvragen |:(
Net praatten ze er eerst zelf doorheen en merkten daarna op dat ze de boodschap niet helemaal verstaan hadden :O

Wat die prijsvragen betreft: Ik vermoed dat als ze zeggen: 'Stuur een SMS en maak kans op een prijs' dat het al snel als een kansspel gekwalificeerd wordt, wat misschien niet mag op TV. Hangen ze er een vraag aan vast (ook al is het niveau daarvan dan op zijn zachtst bedenkelijk) dan is het misschien nog als een spelletje te verkopen.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:50
Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:39:
Kan aan mij liggen maar je gaat toch niet racen om de laatste 4 plaatsen? Je wilt toch zo hoog mogelijk eindigen, punten verdienen voor je team? De auto's waar VdG in rijdt is daar niet eens in staat. Zijn teamgenoot heeft een iets verbeterde auto blijkbaar maar die was er niet helemaal tevreden over volgens mij zei van Dam.
Tja, persoonlijk zou ik liever een seizoen in de langzaamste auto van het veld rijden dan een heel seizoen van af de bank de toetsenbord held uit te hangen. Ook de langzaamste F1 auto is natuurlijk nog een heel stuk sneller dan een GT wagen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-10 18:32
(jarig!)
Ik geniet nog elk weekeinde van de F1, maar wat zijn we toch afgedwaald van de pure racerij door DRS, banden en andere flauwekul.

Kijk dit eens, toen was het nog echt racen!

YouTube: James Hunt versus Niki Lauda - Historic Clash Of The Titans

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hoogie2004 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:10:
Mooie qualifying, met een verrassende uitslag toch wel. Ben heel erg benieuwd wat Massa kan vanaf P4 op die harde band :)

Commentaar was niet zo ontzettend slecht hoor, hij maakt 3 fouten heel vaak *(in Q1 over gebruikte sets banden... dat kan niet want voor Q krijgen ze 6 sets nieuwe, hij praat door momenten van radio / coureurs on camera, en hij noemt Q3 Q1). Voor de rest weinig op aan te merken dit keer.
Heb je daar toevallig een bron van, want volgens wat ik heb gehoord (op de BBC) krijgen ze gewoon al hun banden aan het begin van het weekend, en moeten ze dan 1 (prime) set teruggeven voor P2, 2 (1 van elk) voor P3 en nog eens 2 (één van elk) voor de start van Qualifying. Nergens lees ik dat ze de zes setjes die ze zo overhouden (droogweerbanden alleen beschouwd) pas geleverd krijgen na practice.

M.a.w., je kan perfect géén enkel gebruikt setje hebben vlak voor qualifying (als je alleen de sets die daarvoor bedoeld zijn, namelijk degene die je teruggeeft, hebt gebruikt in practice (en ik vermoed dat dat hetgeen is wat bijna alle teams zullen proberen), maar je kan ook perfect al je setjes scrubben in practice (als je zo gek zou zijn).

http://www.formula1.com/i...porting_regulations/8680/
http://www.formula1.com/i...regulations/8680/fia.html

Je kritiek is dus op dat punt ongegrond.
udybees schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:12:
Ik geniet nog elk weekeinde van de F1, maar wat zijn we toch afgedwaald van de pure racerij door DRS, banden en andere flauwekul.

Kijk dit eens, toen was het nog echt racen!

YouTube: James Hunt versus Niki Lauda - Historic Clash Of The Titans

Volledige docu hier.

Persoonlijke opinie: dat was niet "het echte racen", dat was iets dat horribly dicht bij gladiatorenspelen kwam: topgetrainde geniale en onbevreesde jongens van 20 die mekaar tot de bloedige en verschrikkelijke dood bevochten voor het amusement van de kijker. Nee dank je.

Cru gezegd: als je de tijd van Lauda - Hunt hield, trek Niki dan eens aan de oren om daar iets over te vragen. (of zoek eens op waarom Lauda net één puntje tekort kwam om Hunt te verslaan dat ene jaar)

[ Voor 25% gewijzigd door DexterBelgium op 21-04-2013 06:52 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Requiem19
  • Laatst online: 23:48
Die verheerlijking van het verleden altijd....

Natuurlijk vind je op youtube geweldige races terug uit de jaren 70,80 en 90. Maar denk je dat er toen nooit saaie races bij waren? Van die races waar het verschil tussen nummer 1 en 2 in de kwalificatie soms 3,4 seconden was en van die races waar de nummer 1 1 minuut voor de nummer 2 finishte?

Als je terugkijkt op een vorige periode, wordt vaak alleen gekeken naar de hoogtepunten. Ook toen waren er saaie races met weinig spanning.

Zo zijn er ook mensen die het tanken terug willen en DRS en Pirelli wil afschaffen. Als je dit echt wilt, ga dan aub de Spaanse GP van pak 'm beet 2000 tot 2009 kijken. Daar zitten een paar races tussen met 2 inhaalacties.... Dat waren de races die m'n vader gebruikte om in slaap te vallen als hij 's nachts niet had kunnen slapen.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

DexterBelgium schreef op zondag 21 april 2013 @ 06:45:
[...]

Heb je daar toevallig een bron van, want volgens wat ik heb gehoord (op de BBC) krijgen ze gewoon al hun banden aan het begin van het weekend, en moeten ze dan 1 (prime) set teruggeven voor P2, 2 (1 van elk) voor P3 en nog eens 2 (één van elk) voor de start van Qualifying. Nergens lees ik dat ze de zes setjes die ze zo overhouden (droogweerbanden alleen beschouwd) pas geleverd krijgen na practice.

M.a.w., je kan perfect géén enkel gebruikt setje hebben vlak voor qualifying (als je alleen de sets die daarvoor bedoeld zijn, namelijk degene die je teruggeeft, hebt gebruikt in practice (en ik vermoed dat dat hetgeen is wat bijna alle teams zullen proberen), maar je kan ook perfect al je setjes scrubben in practice (als je zo gek zou zijn).

http://www.formula1.com/i...porting_regulations/8680/
http://www.formula1.com/i...regulations/8680/fia.html

Je kritiek is dus op dat punt ongegrond.
Je hebt volkomen gelijk, ik heb het mis :)

Van de andere kant kan ik me geen enkele reden voorstellen om een extra set nieuwe in P3 ertegenaan te gooien, zodat je in Q / R een set minder hebt 8)7 Je bewaart toch 6 sets splinternieuwe bandjes voor de 2 belangrijkste sessies lijkt mij. De enige reden die ik kan bedenken is als je bijvoorbeeld 2 maal lekke band hebt en toch nog wat ronden wilt rijden. Bij 1 lekke band zullen ze die rondjes meestal laten schieten denk ik.

My iRacing profile | Strava

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

DexterBelgium schreef op zondag 21 april 2013 @ 06:45:
Cru gezegd: als je de tijd van Lauda - Hunt hield, trek Niki dan eens aan de oren om daar iets over te vragen. (of zoek eens op waarom Lauda net één puntje tekort kwam om Hunt te verslaan dat ene jaar)
Ironisch, oor... afijn: je doelt op "My life is worth more than the title", Fuji 1976 :)?

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 21-04-2013 12:47 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Requiem19 schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:18:
Die verheerlijking van het verleden altijd....

Natuurlijk vind je op youtube geweldige races terug uit de jaren 70,80 en 90. Maar denk je dat er toen nooit saaie races bij waren? Van die races waar het verschil tussen nummer 1 en 2 in de kwalificatie soms 3,4 seconden was en van die races waar de nummer 1 1 minuut voor de nummer 2 finishte?

Als je terugkijkt op een vorige periode, wordt vaak alleen gekeken naar de hoogtepunten. Ook toen waren er saaie races met weinig spanning.

Zo zijn er ook mensen die het tanken terug willen en DRS en Pirelli wil afschaffen. Als je dit echt wilt, ga dan aub de Spaanse GP van pak 'm beet 2000 tot 2009 kijken. Daar zitten een paar races tussen met 2 inhaalacties.... Dat waren de races die m'n vader gebruikte om in slaap te vallen als hij 's nachts niet had kunnen slapen.
Amen. Volgens mij zitten we de laatste vier jaar qua spanning echt op een hoogtepunt. Alleen is de gemiddelde mening van de hardste roepers "vroeger was alles beter". Dat geldt overigens voor alles. En daar ben ik het niet mee eens.

Hooguit regen, dat is door de parc fermee na kwalificatie wel een stukje minder geworden. Auto's kunnen geen regen setup krijgen en hebben geen grotere banden, waardoor ze gaan aquaplainen. Daar zouden ze weleens grotere banden voor mogen introduceren ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Bij regen is vaak het zicht een groot probleem.
Wanneer men meer water kan afvoeren dan nog is zicht het grootste probleem.
Wanneer je met meer dan 200km/u rijdt dan is een paar meter zicht veel te gevaarlijk.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

JvS schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:43:
[...]

Amen. Volgens mij zitten we de laatste vier jaar qua spanning echt op een hoogtepunt. Alleen is de gemiddelde mening van de hardste roepers "vroeger was alles beter". Dat geldt overigens voor alles. En daar ben ik het niet mee eens.

Hooguit regen, dat is door de parc fermee na kwalificatie wel een stukje minder geworden. Auto's kunnen geen regen setup krijgen en hebben geen grotere banden, waardoor ze gaan aquaplainen. Daar zouden ze weleens grotere banden voor mogen introduceren ofzo.
Er zijn gewoon teveel kunstmatige trucjes om het 'spannender' te maken. DRS is leuk, maar alleen als het altijd voor iedereen te gebruiken is net als in kwalificatie.

De banden slijten veel te snel. Heb ik vorig seizoen ook al aangegeven. Coureurs moeten meer op hun banden letten dan dat ze echt kunnen racen. Inhalen is lastig vanwege de grote hoeveel stukken rubber naast de ideale lijn. Inhalen gebeurd nu vaak vanwege DRS, je bent gewoon een sitting duck.

Pitstops duren nu 2,5 tot 3 seconde, wat het niet echt veel spannender maakt. Voorheen kon je tactisch nog het e.e.a. regelen met de brandstof. Nu is het gewoon een setje nieuwe banden eronder als je huidige na hooguit 10 ronden zijn versleten.

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 21-04-2013 13:15 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Grappig hoe ze de pitstops oefenen. 2.7 sec, 2.9 sec. Heel rustig en heel geconcentreerd.

Edit: Race begint om 14:00 NL tijd toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 21-04-2013 13:40 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:55

DDX

Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:38:
ja

https://www.strava.com/athletes/2323035

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dj-sannieboy schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:12:
[...]

Pitstops duren nu 2,5 tot 3 seconde, wat het niet echt veel spannender maakt. Voorheen kon je tactisch nog het e.e.a. regelen met de brandstof. Nu is het gewoon een setje nieuwe banden eronder als je huidige na hooguit 10 ronden zijn versleten.
Laatste GP vond ik het anders wel spannend tussen Vettel en Hülkenberg. Die van Vettel was wel sneller dan 2.5.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:38:
Grappig hoe ze de pitstops oefenen. 2.7 sec, 2.9 sec. Heel rustig en heel geconcentreerd.

Dat was gisteren nog wel een mooie voor mij... Zet ik iets voor 14:00 de TV aan, is Q3 al bezig. Dat was dus inderdaad 14:00 gisteren, maar dan GMT+3.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Was de stop van Webber die snel was, 2.05 seconden. ;) Maar logisch gezien zijn die korte stops nu veel 'spannender' dan de lange aangezien het resultaat van fouten nu groter is. Voorheen waren de banden lang en breed klaar voordat alle benzine erin zat. Nu hoeft er maar bij een band iets mis te gaan en je hele pitstop is verkloot.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En het is los!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DDX

DDX

Mooie start van Alonso weer :)

• c0ne

c0ne

It's m3!

Kom Rosberg, hou ze nog even achter je.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alonso laat Vettel en Rosberg het mooi uitvechten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DDX

DDX

Kunnen we drs aub nog even paaar rondjes uitstellen ?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Mooie start van de wedstrijd in ieder geval.

"When you grow up your heart dies"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knap gedaan van Vettel, en nu rijd Rosberg onbedoeld in zijn dienst zolang hij Alonso blijft ophouden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• c0ne

c0ne

It's m3!

Vettel gaat weer een Vetteltje doen denk ik. Hij loopt nu al hard uit.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 10:39

ricardo246

Life's what you make it!

banden van rosberg op?

I have no special talent. I am only passionately curious.

• DDX

DDX

Staat drs bij Alonso nou open ?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
DDX schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:14:
Staat drs bij Alonso nou open ?
jup
Pagina: 1 ... 27 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.